Zemsta, sprzedaż i miłość - najważniejsze elementy dyskursu publicznego
Patrząc na to co dzieje się w tak zwanym dyskursie publicznym – to dawno nieużywane określenie, którym przesadnie swego czasu szermował Sierakowski – mam ochotę zadać pytanie następujące: skoro każdy ksiądz to potencjalny pedofil, czy każdy gej to potencjalny ksiądz i czy obraza takiego człowieka skutkuje czymś na kształt ekskomuniki? Mam wrażenie, że tak, a nabyłem go obserwując reakcje „dyskursantów publicznych”, którzy protestują przeciwko słowom arcybiskupa Jędraszewskiego. Wiele się tu już mówiło o podwójnych standardach, ale musimy ciągle do tego wracać, albowiem mamy do czynienia z tym samym bez przerwy – z próbą podmiany znaczeń w dyskusji, jaka toczy się na oczach wszystkich. Czemu ta podmiana służy? Przejęciu władzy. Kto kontroluje komunikację, ten ma władzę, a jeśli ma władzę może dyktować warunki sprzedaży. Czego? W zasadzie wszystkiego, od emocji i łez począwszy na obrazach kończąc. Kisiel i podpaski także w chodzą w grę, a nawet medykamenty. Wszyscy pamiętamy w jaki sposób komunikację, czyli władzę przejmowali komuniści – na chama. Nie pamiętam już, który z czerwonych, na sławnym zjeździe intelektualistów we Wrocławiu, tuż po wojnie, na który zaproszono Picassa (tak jakby był intelektualistą) , wygłosił referat o tym, że są dwa obozy „we świecie” jeden zły, imperialistyczny, a drugi dobry „demokraticzieskij”. Ten drugi to oczywiście sowieci. I wszyscy intelektualiści klaskali. Coś tam zabełkotała „Wolna Europa”, ale generalnie nikt pary z gęby nie puścił. Dziś sytuacja zmierza dokładnie w tym samym kierunku, czyli w kierunku ogłoszenia triumfu ostatecznego demokracji i rację ma po stokroć arcybiskup Jędraszewski wskazując ruch LGBT jako tę organizację, która podjęła trud naprawienia błędów popełnionych przez towarzyszy radzieckich. Do ustalenia pozostaje na czyje polecenie organizacja ta mozoli się tak strasznie, bo przecież jasne jest, że nie wynika to z inspiracji samych intelektualistów. Ci bowiem, od zawsze są powolnymi, zmanipulowanymi durniami, gotowymi do wszelkich podłości za marne dwadzieścia złotych. Teraz chwila przerwy od grzanego przez wszystkie media tematu, czyli bliskiego już posadzenia arcybiskupa na krześle elektrycznym. Chwila przerwy, czyli przechodzimy do Żydów. Oto rabin Schudrich, który – a nie o jeden przecież – jest żywym zaprzeczeniem opinii iż Żydzi mają wrodzoną inteligencję, która przewyższa inteligencję gojów – odmówił przyjęcia zaproszenia prezydenta Dudy na uroczystości upamiętniające powstanie Brygady Świętokrzyskiej. Nigdy nie zapomnę programu prowadzonego przez Monikę Olejnik, w którym ta właśnie Monika, jednym ciosem powaliła Schudricha na deski, aż go Szwach Weiss musiał ratować. Zapytała go mianowicie, co Żydzi winni zrobić, aby zadość uczynić krzywdom wyrządzonym Polakom. Tak, tak i takie czasy bywały...Schudrich o mało nie zemdlał, zaczął coś wykrzykiwać, a w końcu użył ostatecznego argumentu, którym posługują się wszyscy intelektualiści, kiedy brakuje im argumentów – a pani wie, że ja znam sześć języków – powiedział….Pogrążył się tym ostatecznie i wtedy do akcji wszedł Szewach, który z miną pokerzysty rzucił coś takiego mniej więcej – po co to się denerwować kochana pani Moniko...Niewiele to pomogło, bo Schudrich, zdemaskowany i upokorzony nie mógł się pozbierać do końca programu. Dziś znowu zaczyna. Dlaczego on nie przyjął tego zaproszenia i powiedział jeszcze, że to jest dla niego obraza, potwarz, czy coś jeszcze gorszego? Otóż dlatego, że Brygada Świętokrzyska splamiła się współpracą z okupantem. Chodzi rzecz jasna o okupanta niemieckiego, bo okupant sowiecki jest dla rabina Schudricha po prostu sojusznikiem. Ja tylko przypomnę, że współpracą z okupantem niemieckim splamiło się także Zgrupowanie Stołpecko Nalibockie, które w niemieckich mundurach szło z Litwy na pomoc walczącej Warszawie. Pisał o tym Józef Mackiewicz między innymi. Były też inne organizacje, które splamiły się współpracą z niemieckim okupantem. Na przykład judenraty i policja żydowska w gettach całej Polski i ziem do niej niegdyś należących. Czy to oznacza, że rabin Michael Schudrich nie będzie brał udziału w rocznicy wybuchu powstania w getcie warszawskim? Nie przypuszczam. O co więc chodzi rabinowi? O podtrzymanie i uwypuklenie istotnych wątków publicznej narracji, która prowadzi do przejęcia władzy, czyli zawłaszczenia języka i treści komunikatów. Nic ponadto, co ma certyfikat koszerności nie może być istotne. Ten zaś wydają póki co rabini i przerobieni na księży męczenników geje. Odpowiedź na to może być tylko jedna. Brzmi ona – a gówno. Nie będzie tak. Nie będzie także polemiki na proponowanych zasadach, ani żadnego dialogu, bo ten jest z istoty pułapką. O tym, że tak jest właśnie powinni wiedzieć przede wszystkim wszyscy ci durnie i prowokatorzy z mediów narodowych, którym się zdaje, że prowadząc uliczne dialogi z lesbijkami unieważniają ich argumenty. Czynią dokładnie na odwrót – podnoszą ich znaczenie. Demaskacja bowiem na obszarze dialektyki talmudyczno-markistowskiej nie istnieje. To są złudzenia, które zamieniają się w pułapki. Dlatego też uważam, że nie należy bronić biskupa Jędraszewskiego i nie należy pisać żadnych petycji w jego sprawie ani też ich podpisywać. To pułapka. Nie zacytuję dokładnie tego fragmentu pisma, ale każdy wie o co chodzi – nie brońcie się, kiedy was będą przed sądy prowadzić….Jasne jest, że żaden gej, nawet jeśli będzie jawnym przestępcą nie stanie przed sądem, a jeśli już zdarzy się taki cud, zostanie uniewinniony. Trafi tam natomiast biskup i to powinni być pokazane przez wszystkie media na całym świecie. Nie jest bowiem tak, że wszyscy są kompletnymi durniami. Tacy są tylko intelektualiści. Reszta to zwyczajni ludzie, konformiści, spryciarze, lenie, którzy wiedzą swoje, ale dla świętego spokoju się do tego nie przyznają. Potrzebna jest demonstracja poważna i oni nam tę demonstrację właśnie załatwili, całkowicie za darmo w dodatku. Niech się więc ten proces w końcu zacznie. Niech przemówi oskarżyciel, niech przyjdzie demonstracja pod sąd. Nikogo tam prócz nich nie powinno być. Ja oczywiście wiem, że tak się nie stanie, bo zaraz polezie tam Sakiewicz, żeby złapać parę punktów i podtrzymać ten – prowadzący do przejęcia władzy - dyskurs. Powtórzę jeszcze raz – najwyraźniej jak potrafię – trzeba ich z tą komunikacją zostawić na ulicy samych.
Było już o sprzedaży, teraz pora na miłość i zemstę. Trafiłem dziś na taką artystkę
Ona jest ponoć sławna i była już oprotestowywana przez ruch narodowy, kiedy wystawiła swoją, autorską interpretację piety. Jak widzimy, biografia artystki jest mocno podrasowana i służy uzasadnieniu jej obrazoburczych poczynań. Formuła tego biogramu jest jednak szydercza i jak wszyscy się pewnie już domyślili, ma uwypuklić moment zemsty. Wszystkie te wariatki, które rzekomo były dręczone przez matki dewotki, albo przez zakonnice, muszą teraz odreagować i dlatego malują to, co malują. Pani Klementyna, na przykład, namalowała swoją własną wersję sądu ostatecznego, wzorowaną na Memlingu. Jest tam głównie ona, cała goła, husarze, biało czerwone opaski i Chrystus na biało czerwonym łuku, który w oryginale jest tęczą. We wszystkich prawie artykułach na temat artystki, przeczytać możemy, że jej obrazu powstają wiele miesięcy, w trudzie i mozole. Co rzecz jasna podnosi ich wartość artystyczną. Myślę, że to jest gówno prawda. To po pierwsze. Po drugie, widzimy tu wyraźnie, że tendencja zawarta w formule – zmieszaj zaschnięte smarki z krwią i odchodami, nadaj temu tytuł „orgazm niedźwiedzia” i leć na wystawę – już nie działa. Nie jest dobrym nośnikiem propagandy, a przez to nie nadaje się na narzędzie służące zawłaszczeniu komunikacji, czyli przejęciu władzy. Treści jawnie propagandowe, prymitywne i płaskie jak pluskwa, muszą być wynoszone za pomocą innych narzędzi. Tu akurat są one promowane poprzez trudności techniczne z jakimi mozolić się musi artystka. Ponieważ jednak trudności techniczne nikogo nie obchodzą, ludzi interesuje bowiem tylko efekt, pani ta – wynajęta jak mniemam przez kogoś – musi zwracać na siebie uwagę tymi samymi motywami co wszyscy – profanacją religijną, profanacją symboli narodowych, co podpada pod prokuratora, i eksponowaniem własnej osoby w dziwnych i zaskakujących pozach. W towarzystwie znanych w środowisku osób, rzecz jasna, bez tego bowiem nie ma prawdziwej sztuki. Jej nikt nie pozwie i przed sąd nie poprowadzi, to jasne. Znajdzie się od razu tylu obrońców wolności sztuki, że ulicy będzie dla nich za mało.
Mam nadzieję, że wszyscy widzą tę dysproporcję i wszyscy widzą, jak poważna jest ta sprawa i jak poważnych, a także skutecznych narzędzi, wymaga obrona przed tym atakiem. Jawny protest jest pułapką – powtarzam. Wszystkim zaś, którzy malują postać Chrystusa, z zamiarem dokonania prowokacji, czy też profanacji, nie jest to istotne, przypominam, że był on żydem. Zrezygnował jednak z udziału w tej dziwnej organizacji o mocno niejasnych zasadach funkcjonowania i założył własną, bardziej przejrzystą, gdzie działa się w okolicznościach o wiele bardziej czytelnych.
Zapraszam do księgarni www.basnjakniedzwiedz.pl do sklepu FOTO MAG i do księgarni Przy Agorze
Zapraszam też na portal www.prawygornyrog.pl
tagi: żydzi propaganda lgbt władza sztuka zemsta michael schudrich
![]() |
gabriel-maciejewski |
8 sierpnia 2019 09:52 |
Komentarze:
![]() |
valser @gabriel-maciejewski |
8 sierpnia 2019 10:09 |
Pacz pan, a mowio, ze schizofrenia nie jest choroba dziedziczna...
Baba po trzydziestce bez meza, znajduje sie w grupie wysokiego ryzyka, zeby calkowicie utracic kontrole nad swoimi emocjami, a potem nad swoim zyciem.
![]() |
gabriel-maciejewski @gabriel-maciejewski |
8 sierpnia 2019 10:12 |
O kontroli nad emocjami tam już nie ma mowy od dawna.
![]() |
valser @gabriel-maciejewski 8 sierpnia 2019 10:12 |
8 sierpnia 2019 10:24 |
Tutaj to juz nawet profesor Swiecicki nie pomoze. To sa komunikaty, z ktorymi nie wiadomo co zrobic - czy temu wspolczuc, czy podziwiac? Bo inspiracja zyciem i tworczoscia nieleczonych wariatow raczej jednak nie wchodzi w gre.
Sa typy zdolne do wszystkiego, zaczyna sie ta szajba od spraw pozornie nieistotnych, jak tutaj... wszystko po to, zeby sprzedac troche avocado...
![]() |
gabriel-maciejewski @valser 8 sierpnia 2019 10:24 |
8 sierpnia 2019 10:30 |
W temacie menstruacji chciałem dodać, że Cyganie, pardon, Romowie, traktują wtedy swoje kobiety jak nieczyste. Czy to nie jest czasem dyskryminacja? Może by kilka artystek zwróciło na ten przeżytek i jawną opresję czyjąś uwagę, a nie tylko w kółko narodofcy i narodofcy...
![]() |
valser @gabriel-maciejewski 8 sierpnia 2019 10:30 |
8 sierpnia 2019 10:34 |
Mowisz o tych cyganach?
https://www.polin.pl/pl/wydarzenie/czym-jest-nida-judaizm-wobec-menstruacji-wyklad-z-cyklu-stare-i
Zeby miec specjalny termin na okreslenie kobiety w czasie menstruacji, to trzeba sie wzbic na cywilizacyjne wyzyny.
A przy okazji... Japonczycy maja tak samo.
![]() |
gabriel-maciejewski @valser 8 sierpnia 2019 10:34 |
8 sierpnia 2019 10:36 |
A jak sprzedaż pigułek wzrośnie...
![]() |
valser @gabriel-maciejewski 8 sierpnia 2019 10:36 |
8 sierpnia 2019 10:45 |
Piekne... Jak kobieta przywali pigulke z preparatem hormonalnym zawierajacym progesteron, to to jest "antykoncepcja" i jak wychodzi z powyzszego "walka z wykluczeniem", ale jak ja przywale 10mg propionicum testosterone, to jestem koksiarz na dopingu.
To jest dom wariatow, tylko jest tak obszerny i wszyscy sa daleko od drzwi bez klamek, ze tego na pierwszy rzut oka nie widac.
![]() |
Ann28 @valser 8 sierpnia 2019 10:09 |
8 sierpnia 2019 11:13 |
Rozumiem, sezon ogórkowy, panowie sie nudzą, to z braku laku rozmawiają sobie o kobietach i o menstruacji. Ale czasem lepiej nic nie mówic, niż takie coś "Baba po trzydziestce bez meza, ...". Milczenie jest jednak złotem - zawsze.
![]() |
Magazynier @gabriel-maciejewski 8 sierpnia 2019 10:12 |
8 sierpnia 2019 11:16 |
Tak. Patologia myślenia, infantylizm umysłu jest znacznie poważniejszym schorzeniem niż patologia uczuć. Powoduje zabużenia odpowiedzialności i burzę emocji nieadekwatnych do rzeczywistości. Człowiek cierpi, nie wie dlaczego, i obwinia wybrane osoby i grupy ze swojego otoczenia za te cierpienia. Nie jestem specjalistą w tej dziedzinie, ale obawiam się, że może może doprowadzić do ciężkich dysfunkcji systemu nerwowego. Młodzi homoseksi i lesby bardzo często muszą się leczyć psychiatrycznie. Do tej pory nie opisana i nie zdiagnozowana.
W sumie niektóre obrazy p. Klementyny wyrażają problem manii wielkości. To jest oczywista psychopatologia, tak jak u Nietschego. Inne to pornografia podpadająca pod paragraf. I to o tyle paskudna, że po prostu wylewają się z nich obsesje sadystyczne.
Za 10-15 lat takie osobniki będą skazywane na odosobnienie i przymusową terapię. Jeśli przeżyją okres NEPu.
![]() |
beczka @gabriel-maciejewski |
8 sierpnia 2019 11:17 |
Jak to mawiał klasyk:
"W tym szaleństwie jest metoda"
![]() |
Magazynier @Ann28 8 sierpnia 2019 11:13 |
8 sierpnia 2019 11:19 |
"Milczenie jest jednak złotem - zawsze."
To się odnosi w pierwszym rzędzie do pani/pana. Nie musi pani/pan czytać komentarzy. Ani nawet samego tekstu Gospodarza.
![]() |
Magazynier @gabriel-maciejewski 8 sierpnia 2019 10:30 |
8 sierpnia 2019 11:22 |
Tak samo Hare Kriszna. Ciekawe czy oni jeszcze istnieją? No ale, to jest wyższa cywilizacja wschodnia, prawa półkula, wyższość intuicji-emocji nad rozumem i takie tam pierdoły. Dlatego im wolno. Zapewne tak mają niektóre sekty buddyjskie.
![]() |
Paris @valser 8 sierpnia 2019 10:09 |
8 sierpnia 2019 11:23 |
Pan Bog wie co robi...
... kto takiego DZIWOLAGA chcialby za zone albo matke dzieciom... czy toto sie w ogole nadaje ???
![]() |
grudeq @gabriel-maciejewski |
8 sierpnia 2019 11:24 |
A że też nikt nie mówi, że Armia Ludowa splamiła się kolaboracją z okupantem sowieckim. Czy to też był tzw. sojusz taktyczny?
Co do obrony Bp. Jędraszewskiego, to słowa bronią się jego same, ale wydaje mi się, że jeżeli przewodniczący RM Krakowa domaga się jego odwołania i nie będzie go zapraszać na uroczystości miejskie, to Biskup powinien wymóc na swojej diecezji, że ta nie będzie uczestniczyć w żadnych uroczystościach organizownych przez RM Krakowa.
![]() |
Paris @Ann28 8 sierpnia 2019 11:13 |
8 sierpnia 2019 11:27 |
To Pani sie nudzi !!!
![]() |
valser @Ann28 8 sierpnia 2019 11:13 |
8 sierpnia 2019 11:46 |
Nic pani nie rozumie. Ma pani tylko opinie.
![]() |
valser @Magazynier 8 sierpnia 2019 11:16 |
8 sierpnia 2019 11:55 |
Wszystko jest wyborem. Swiadomym lub nieswiadomym, emocjonalym, przypadkowym, zmotywowanym lub nie... to bez znaczenia. Generalnie jest pulapka.
Jak wyglada feminizm w rozciaglosci czasowej to mozemy przesledzic na takich postaciach jak Maria Janion, jej studentka Kazimiera Szczuka i mlodsze roczniki, ktore sa jeszcze w wieku produkcyjnym. Feminizm sie rozmnaza jak wirus, przez zarazenie zdrowych osobnikow, ale sam w sobie biologicznie jest niezdolny do reprodukcji jak to zwykle czynia ludzie. Feministki umieraja zwykle bezpotomnie bo im ktos do glowy natlukl, ze musza byc wolne, niezalezne, robic kariere, wyzwolic sie spod meskiej opresji, itp. Jak im cos zaswita, ze mozna inaczej, to zwykle jest za pozno i brna w ten obled, bo nie moga sie przyznac, ze zostaly oszukane. Co ostatecznie jest slaboscia umyslu i charakteru.
![]() |
DWiant @gabriel-maciejewski |
8 sierpnia 2019 12:05 |
Wlanie sie dowiedzialem:...
Rabini nie są duchownymi, nie są kapłanami. Według najściślejszych definicji rabin jest jedynie nauczycielem, doradcą oraz administratorem synagogi czy jakiejś jesziwy. Nigdy duchownym, bo nie mają takiego autorytetu czy władzy. Judaizm pozbawiony jest kapłaństwa, jest pustą religią – bez kapłanów.
![]() |
Magazynier @valser 8 sierpnia 2019 10:24 |
8 sierpnia 2019 12:19 |
Pomoże przy sprzyjających warunkach. Osoby dotknięte infantylizmem umysłu muszą zostać odseparowane od bandyckich organizacji typu KOD, Nowoczesna, PO, LGBTQ, Gazownia. Zaś tacy jak Święcicki muszą to opisać i zacząć badać metody leczenia. Rewolucja oczywiście nie zniknie i dalej będzie gnębić Kościół, ale mam przeczucie, że metoda na pedała zostanie porzucona z powodu strat finansowych. Sponsorzy rewolucji skupią się na sprawdzonej od wieków, ciągle w użyciu technice na socjopatę, (Stalin, Adolf, Mussolini). Jest nadzieja dla megalomaniaków typu p. Klementyna i ich rodzin, że dadzą im trochę więcej spokoju.
Zauważ że NSDAP też miała okres swojego "NEPu" kiedy rządzili tam homoseksi. I zostało to ukrócone (Noc długich noży) na korzyść władzy socjopatów.
![]() |
DWiant @gabriel-maciejewski |
8 sierpnia 2019 12:22 |
Nie wiem czy ktos oglada Leszeka Żebrowskiego ale w jednym z ostatnich materialow ''pojechal po bandzie'' moim zdaniem.
Ladnie wypunktowal ze wszystko kreci sie wkolo narzadow plciowo-moczowych...
... słowa towarzyszki Stanisławy Sowińskiej (Nechy Zalcman): „ale k... to ja nie byłam, ze wszystkimi w sztabie nie spałam”.....
https://www.youtube.com/watch?v=vkd5nABroHc
![]() |
Magazynier @valser 8 sierpnia 2019 11:55 |
8 sierpnia 2019 12:30 |
Zgadza się. Widzę to u siebie na uczelni. Biedne są te ofiary feminizmu. Ale niedawno rozmawiałem z jedną na konferencji. Starą, po przejściach różnistych, Amerykanką. Powiedziała mi że po nitce do kłębka doszła do odkrycia, na podstawie relacji między jankeskimi władzami resortu akademickigo z Demokratami, że feminizmem zarządzają faceci, którzy tym sposobem ustawiają sobie feministki do swoich potrzeb politycznych. Pokiwałem głową i potwierdziłem, że mama takie samo przeczucie. A nawet przeczucie że sam feminizm został wymyślony przez darwinistów społeczanych. Popatrzyła się na mnie ze smutkiem ale nic nie powiedziała. Za to opowiedziała mi jakąś historyjkę z jej przepychanek z amerykańskimi rektorami. I coś jeszcze o urlopach macierzyńskich w Stanach i warunkach pracy. To ja znowu wrzuciłem jej coś na temat polityki prorodzinnej Trumpa i PiSu, że może ci faszyści nie są tacy faszystowscy jak to głoszą demokraci wraz z fundacją rektorów amerykańskich i polskich na dokładkę. Miałem wrażenie że chce mi przyznać rację, ale coś ją trzyma.
Modlitwa, tylko modlitwa.
![]() |
Magazynier @Paris 8 sierpnia 2019 11:23 |
8 sierpnia 2019 12:31 |
Niestety, tylko na terapię.
![]() |
Krzysiek @Ann28 8 sierpnia 2019 11:13 |
8 sierpnia 2019 12:47 |
"Milczenie jest jednak złotem - zawsze."
No więc po co się odezwała(e)ś?
![]() |
S80 @gabriel-maciejewski |
8 sierpnia 2019 14:12 |
2005.
"Ewaryst Fedorowicz został dyrektorem generalnym Locomotivy
W związku ze zmianami właścicielskimi, jakie zaszły w agencji reklamowej Locomotiva, w spółce pojawili się nowi menedżerowie. (...)
Obecnie agencja reklamowa Locomotiva w 100 proc. należy do Włodzimierza Retelskiego".
2009.
"Za występami Palikota, w tym show z penisem i pistoletem stoi PR-owiec Jacek Prześluga. Jego firmy, od czasu kiedy rządzi Platforma Obywatelska, nie mogą się opędzić od publicznych zleceń wartych miliony złotych, których wcześniej nie miały - podaje "Dziennik". Jak wyliczyła gazeta, przez sześć miesięcy 2008 r. zdobyły kontrakty na promocje za ponad 3.5 mln zł. Wśród klientów spółek Look At i Locomotiva znalazły się Szczecin i Lublin, rządzone przez Platformę, Polskie Koleje Państwowe, Państwowy Fundusz Osób Niepełnosprawnych i Ministerstwo Rozwoju Regionalnego. Klientem była też sama PO, której działaczom Prześluga organizował szkolenia jesienią 2008 r.
Skąd pomysł, żeby zarabiać w samorządach i instytucjach państwowych? - Wcześniej nie wchodziliśmy w takie rzeczy. To była jedna z idei Jacka - mówi Włodzimierz Retelski, wspólnik Prześlugi w Locomotivie."
2003.
Komisja śledcza
Stenogram z 20. posiedzenia Komisji Śledczej do zbadania ujawnionych w mediach zarzutów dotyczących przypadków korupcji podczas prac nad nowelizacją ustawy o radiofonii i telewizji (SRTV) w dniu 18 marca 2003 r.
Ziobro pyta Juliusza Brauna o polityczne nominacje członków rad nadzorczych, odpowiada Braun:
Natomiast jeśli chodzi o Polskie Radio: ... Włodzimierz Retelski, zgłoszony przeze mnie,...
2001 - Włodzimierz Retelski (Platforma Obywatelska [wcześniej Unia Wolności]) jednak pozostanie przewodniczącym Rady Warszawy.
![]() |
valser @Magazynier 8 sierpnia 2019 12:30 |
8 sierpnia 2019 14:14 |
Moja empatia dla ludzi, ktorzy sami wkladaja leb do piekarnika po to, zeby sie opalic jest wlasciwie zerowa. Na szczescie nie musze z nimi dyskutowac. Mysle, ze pozbywanie sie z wlasnego otoczenia wariatow, jak rowniez ucieczka z miejsc gdzie wariatow jest za duzo, zeby ich usunac jest niezbednym warunkiem zachowania zdrowia fizycznego.
W pierwszej kolejnosci trzeba sie modlic za swoich, chociaz jasne jest ze feministki bardziej niz my potrzebuja modlitwy.
![]() |
Magazynier @valser 8 sierpnia 2019 14:14 |
8 sierpnia 2019 15:02 |
A widzisz? A ja muszę.
![]() |
gabriel-maciejewski @valser 8 sierpnia 2019 10:45 |
8 sierpnia 2019 15:30 |
Takie jest życie...
![]() |
gabriel-maciejewski @Ann28 8 sierpnia 2019 11:13 |
8 sierpnia 2019 15:30 |
Rozmawiamy o komunikacji przede wszystkim
![]() |
gabriel-maciejewski @Magazynier 8 sierpnia 2019 11:16 |
8 sierpnia 2019 15:31 |
My będziemy to chyba obserwować zza krat
![]() |
gabriel-maciejewski @beczka 8 sierpnia 2019 11:17 |
8 sierpnia 2019 15:31 |
Mam nadzieję, że nie ma
![]() |
gabriel-maciejewski @Magazynier 8 sierpnia 2019 11:22 |
8 sierpnia 2019 15:32 |
Ciekawe co na to Bogdan Kacmajor
![]() |
gabriel-maciejewski @grudeq 8 sierpnia 2019 11:24 |
8 sierpnia 2019 15:32 |
To dobry pomysł
![]() |
gabriel-maciejewski @DWiant 8 sierpnia 2019 12:05 |
8 sierpnia 2019 15:32 |
Pustą może, ale jak dynamiczną
![]() |
gabriel-maciejewski @DWiant 8 sierpnia 2019 12:22 |
8 sierpnia 2019 15:33 |
Ja Leszka podziwiam, on ma prezencję, dykcję i potrafi stać trzy godziny i opowiadać bez zająknięcia...chciałbym tak umieć
![]() |
gabriel-maciejewski @S80 8 sierpnia 2019 14:12 |
8 sierpnia 2019 15:34 |
To chyba są ci wyjątkowi ludzie, których Ewaryst widziałby u władzy zamiast Pis. Nie?
![]() |
Magazynier @valser 8 sierpnia 2019 10:24 |
8 sierpnia 2019 15:41 |
Podaj mi link do twojego sklepu. Kondycja poszła w górę. Czas na nowy sprzęt.
![]() |
Magazynier @gabriel-maciejewski 8 sierpnia 2019 15:31 |
8 sierpnia 2019 15:44 |
Na pewno nie. Najwyżej z innej nieco pozycji, powiedzmy rehabilitacyjnej. Ale nie zza krat. Prawników mamy w zasięgu.
![]() |
Magazynier @gabriel-maciejewski 8 sierpnia 2019 15:32 |
8 sierpnia 2019 15:47 |
Nie wiem. Ale on wszystko wyleczy.
Qurcze ale mógł sobie inną ksywę wynaleźć. Już Kacminor jest lepsze. Przecież to odstrasza.
![]() |
S80 @gabriel-maciejewski 8 sierpnia 2019 15:34 |
8 sierpnia 2019 15:54 |
Tsss... ciiiii... on atakuje z pozycji narodowych, pozycjonuje się jako taki.
![]() |
OdysSynLaertesa @gabriel-maciejewski |
8 sierpnia 2019 16:33 |
Muszę przyznać że zdumiał mnie wpis Pana Bosona o petycji. Jakby nie wiadomo było kto i po co tak naprawdę organizuje tego rodzaju wirtualne akcje.
Chciałem coś pod tym wpisem zamieścić, ale po dłuższym namyśle i dla uniknięcia niepotrzebnych kłótni zrezygnowałem. Pomyślałem tylko o tym, jakimi epitetami obrywać będą Ci którzy wyrażą dezaprobatę dla tego typu deklaracji. Jak bliskie będą owe określenia tym, jakie "prawdziwi patrioci i przyjaciele Kościoła" wielokrotnie rzucali w kierunku biskupa, który wykazał się "w końcu" (dla niektórych) odwagą, w stosownym dla siebie czasie, bo był po prostu gotów. I silny z całą pewnością nie petycjami, ale efektem modlitw jakie za niego i innych kapłanów, wznosili i wznoszą ludzie prości, nie znający się zbytnio ani na prawie, w tym również kanonicznym, ale znający choćby ten fragment Pisma Świętego o którym mowa, lub po prostu ufający Kościołowi wbrew "posoborowiu" jakie nim podobno kieruje. I w związku z brakiem "odważnych" kapłanów, którzy według prowokatorów, powinni na ambonach krzyczeć i odpowiadać na zarzuty przeciwnika/oskarżyciela w taki sposób, jak to sobie właśnie wymyślił przeciwnik, a który to schemat został dziś przez gospodarza świetnie wypunktowany...
Zamiast głoszenia po prostu "Swojego", czyli "Dobrej Nowiny", Kościół ma podjąć dyskusję z patologią? Merde!
Dzięki za ten wpis Panie Gabrielu
![]() |
Paris @gabriel-maciejewski 8 sierpnia 2019 15:34 |
8 sierpnia 2019 17:15 |
Raczej nie...
... ale moze Pan Ewaryst zechce sam sie wypowiedziec nt. komentarza S80... ja moge tylko napisac, ze przyszlo nam zyc w strasznej i porazajacej patologii !!!... i ze bedzie potwornie ciezko.
![]() |
S80 @przemsa 8 sierpnia 2019 16:47 |
8 sierpnia 2019 18:05 |
Inny z tego szablonu to nikt, ten jeszcze premię sobie wyrabia przerzucając koszty pracy na - poniżanych i wyzywanych przez siebie - operowanych, zgodnie zresztą z opisem modus operandi takich magików, opisem autorstwa Pana Coryllusa.
https://patronite.pl/pan-nikt
http://mmponline.pl/artykuly/109940,tomasz-gryguc-zostal-szefem-public-relations-telewizji-polsat
![]() |
OdysSynLaertesa @przemsa 8 sierpnia 2019 16:49 |
8 sierpnia 2019 18:14 |
Aha. A po co?
![]() |
kalixt @S80 8 sierpnia 2019 18:05 |
8 sierpnia 2019 18:26 |
Radio Zet, Polsat, w ktorym specjalnie dla niego rozbudowano dzial, Gazeta Wyborcza, Provident...no piekna sciezka kariery zawodowej. Tak mlodo zaczeta, a z jakim przytupem. Musial miec chlopak duzo szczescia i zdolnosci.
![]() |
S80 @S80 8 sierpnia 2019 18:05 |
8 sierpnia 2019 18:26 |
Nikt w Orlenie
http://www.proto.pl/aktualnosci/polaczone-stanowiska-w-pkn-orlen
Nikt - długoletni współpracownik Jacka Krawca
https://www.pb.pl/dlugodystansowiec-462889
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Dariusz_Jacek_Krawiec
![]() |
valser @Magazynier 8 sierpnia 2019 15:41 |
8 sierpnia 2019 20:28 |
Mam detaliczny sklep tylko z ciuchami, nie mam sklepu ze sprzetem sportowym.
![]() |
valser @S80 8 sierpnia 2019 18:26 |
8 sierpnia 2019 20:39 |
Ten dobrozmianowy Bulbas jest fajny - https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Wojciech_Jasi%C5%84ski_(polityk)
![]() |
Paris @S80 8 sierpnia 2019 18:26 |
8 sierpnia 2019 23:11 |
Sloweczko wyjasnienia...
... nie zebym sie tlumaczyla albo przepraszala...
... tego "pana nikt" to wlasciwie nie znam absolutnie. Tu na blogu byl on "zle kojarzony"... Pana Ewarysta czytalam troche i dawno temu na "nb". Potem dopiero zaczelam czytac tu na SN... lubilam czytac Jego wpisy i bardzo czesto podzielalam Jego punkt widzenia... tyle.
Ale w sumie to bardzo dobrze, ze troche informacji o przebiegu karier wyzej wymienionych Pan zamiescil... to sa jednak wazne informacje, ktore czesto wplywaja na rozne wybory, a przynajmniej moje.
![]() |
m8 @Magazynier 8 sierpnia 2019 15:47 |
8 sierpnia 2019 23:48 |
Dowcipne, ale to raczej nazwisko...
![]() |
Grzeralts @valser 8 sierpnia 2019 10:09 |
9 sierpnia 2019 07:44 |
Do tego wystarczą zwykłe zaburzenia osobowości.
![]() |
Grzeralts @gabriel-maciejewski |
9 sierpnia 2019 07:45 |
Tak jest. Byłaby piękna katastrofa LGBT, ale niestety mamy "naszych"... Miewam wątpliwości, kto jest większym zagrożeniem cywilizacji i rozumu.
![]() |
ArGut @Ann28 8 sierpnia 2019 11:13 |
9 sierpnia 2019 10:53 |
Ale szanowny Ann28 milczenie nigdy nie jest złotem. I nie ma go związku z "babami po 30 bez męża". Związek to ma z hormonami,jedni mogą mieć wysoki poziom i jest "u brawo,brawo". A inni nie i że koksiarze czy androgeniczni mutanci.
![]() |
Andrzej-z-Gdanska @gabriel-maciejewski |
9 sierpnia 2019 11:33 |
Świetny artykuł!
Myślę, że im chodzi o legitymizację oraz, żeby o nich mówić. Nawet nieważne czy dobrze, czy źle.
Najlepszym rozwiązaniem jest umiejętne ośmieszenie, co nie jest takie łatwie, ale czymś takim nikt nie będzie się "chwalił".
![]() |
MarekAd @Ann28 8 sierpnia 2019 11:13 |
9 sierpnia 2019 15:44 |
Popieram, szczególnie teraz, po reakcjach innych komentujących. W kółka wzajemnej adoracji trzeba wkładać kij dla własnego zdrowia psychicznego. Valserowi , za ten cios poniżej pasa, należy się porządny kopniak w jaja od jakiejś dziarskiej panny po 30, oczywiście w ramach szeroko pojętej komunikacji.
![]() |
valser @MarekAd 9 sierpnia 2019 15:44 |
9 sierpnia 2019 15:58 |
Ilosc oszukanych kobiet, ktore daly sie nabrac na niezaleznosc, robienie kariery, itp. bzdury przybrala w zachodniej kulturze rozmiary plagi. Budza sie ze snu wariata i jest za pozno, bo szanse, ktore zlekcewazyly lub niedostrzegly juz sie nie powtorza.
Wobec zniewiescienia meskiej populacji wymieszanej z "hedonistami" wykorzystujacymi okazje im nie jest latwo.
Na to naklada sie kobieca fizjologia i jest dramat.
![]() |
MarekAd @valser 9 sierpnia 2019 15:58 |
9 sierpnia 2019 18:06 |
Trzeba szukać przyczyn, "wiercić" w temacie, zadawać pytania dlaczego tak jest, a nie iść na łatwiznę stwierdzeniem, że skoro stara panna to wiadomo, że szurnięta. A później jechać po Ann28 tylko dlatego, że słusznie wytknęła brak szacunku w stosunku do pewnych kobiet. Reakcje komentujących przygnębiające, szukanie na siłę i bronienie autorytetu to jest zdrada samego siebie. Rzecz niewybaczalna.
![]() |
valser @MarekAd 9 sierpnia 2019 18:06 |
9 sierpnia 2019 18:32 |
Ja na te patenty o braku szacunku i braku wychowania jestem odporny. Na mnie to nie dziala. Kazdy jest kowalem wlasnego losu i niech tak pozostanie. Ale jak widzisz taka malarke to musisz sobie zadac pytanie czy ona ma chlopaka, meza, rodzine, dzieci... czy ma swoje emocje pod kontrola czy co wyrzyga to jest sztuka wielka, ktorej plebs nie rozumie, bo zascianek i ciemnogrod.
Kobiety maja trudniej w zyciu niz faceci i nie da sie tego zadna socjotechnika i rownosciowymi programami zniwelowac. Kazda taka proba konczy sie katastrofa, sprowadzeniem kobiet na manowce i glebokim unieszczesliwieniem. Kobiety moga to oczywiscie swietnie maskowac i samooszukiwac sie az to smierci, ale chyba sensowniej jest stanac wyprostowanym i spojrzec prawdzie w oczy.
A jest tak - kobiet statystycznie rodzi sie wiecej niz mezczyzn, statystycznie zyja dluzej, dlatego ich szanse na znalezienie stalego partnera od poczatku sa mniejsze, a z czasem tylko maleja. Jak do tego dolozysz ta filozofie, ktorej ta malarka Klementyna pomieszala w glowie, to masz obraz nedzy i rozpaczy.
Sa w tym wszystkim chlubne wyjatki i przeciez nie kazdy musi brac wszystko do siebie.
Ja w kazdym razie nie mam nic przeciwko temu, jak ktos mowi o mnie, ze jestem sportowiec (byly), miesniak, o ograniczonych horyzontach, uprawiajacy kult sily i skutecznosci - slowem - prymityw. Slyszalem to juz tutaj wielokrotnie i to spod piora ludzi, ktorzy uchodza tutaj za autorytety.
![]() |
valser @MarekAd 9 sierpnia 2019 18:06 |
9 sierpnia 2019 18:35 |
Mylisz sie zasadniczo co do tego miejsca. Tutaj niewiele osob pragnie uchodzic za autorytety. Ja jestem Janushem treningu sportowego, domoroslym psychologiem, amantem z nadwaga i na emeryturze, ciulaczem i dylem sowizdrzalem, czasami bawidamkiem i tego sie trzymajmy.
![]() |
Magazynier @m8 8 sierpnia 2019 23:48 |
9 sierpnia 2019 18:57 |
Czegoś trudno mi w to uwierzyć.
![]() |
MarekAd @valser 9 sierpnia 2019 18:32 |
9 sierpnia 2019 20:43 |
Valser, ja Cię dokładnie rozumiem, zasadniczo w wielu kwestiach Twòj punkt widzenia jest mi bliski, może dlatego, że też tak jak Ty wychowywałem się na śląskich podwórkach, w tych najmniej przyjaznych miejscach, m. in. w Bytomiu gdzie w latach 80 miałem nawet przyjemność bywać na treningach karate kyokushin. Można powiedzieć, że miałem styczność z gorszymi typami niż Ty ;-)
Właśnie w tych miejscach nauczyłem się, że szacunek to podstawa wzajemnych relacji, bez tego niczego trwałego nie zbudujemy. Ja to teraz widzę jeszcze dokładniej na co dzień, szczególnie w stosunku do dzieci. Tej malarce właśnie tego brakowało, była pozbawiona szacunku, a jej potrzeby były pomijane i marginalizowane. Skoro jest artystką pewnie była dzieckiem wrażliwym, więc chora rodzina w jakiej się wychowała spowodowała nieodwracalne skutki w umyśle. To co teraz robi, podatność na propagandę, czy w końcu brak męża, to tylko skutek tamtych doświadczeń. Jej przykład nie jest odosobniony i dotyczy tak samo kobiet jak i mężczyzn. To są skomplikowane mechanizmy psychiczne i tu nie działają żadne słowa wytrychy.
To czy ktoś chce być autorytetem czy nie, nie ma znaczenia. Ważne jest czy ludzie kogoś takiego chcą, a w tym wątku widzę, że chcą bo to zawsze pokusa poczucia się lepiej, najczęściej cudzym kosztem, stąd moja reakcja. Widziałem już takie mechanizmu wśród różnych grup ludzi, życzyłbym sobie, żeby to miejsce było od tego wolne.