-

gabriel-maciejewski : autor książek, właściciel strony

Tylko gówno prawda jest ciekawa?

Przyznam, że pierwszy raz dokładniej przyjrzałem się występowi Macieja Stuhra z roku 2018, kiedy naśmiewa się on z ofiar katastrofy smoleńskiej. Widownia jest pełna ludzi, głównie kobiet, znanych aktorek, które w większości dobrze się bawią. Wręcz zanoszą się od śmiechu. Popatrzyłem na to i pomyślałem, że niedobrze byłoby gdyby oglądał to jakiś przyszły okupant, albowiem miałby dobry powód, by z czystym sumieniem zapakować nas wszystkich do obozu koncentracyjnego. Jeśli oczywiście uznałby, że te szmaty zaśmiewające się na wizji stanowią reprezentację całego narodu. No, a pokusa byłaby z pewnością wielka. Nikt z tych ludzi się nad takimi kwestiami nie zastanawia, a Maciej Stuhr ubolewa tylko nad tym, że ktoś zdewastował nagrobek jego rodziny. Ja bardzo przepraszam, ale to jest chyba naturalna reakcja? Można się zdziwić, że zrobił to tak późno, aż trzy lata minęły od sławnego występu Stuhra, a chłopina dopiero teraz postanowił rozładować swoją frustrację. To raczej należy zapisać mu na plus. Jest to godny naśladowania przykład powściągliwości.

Kolega wczoraj przesłał mi link do programy Stanowskiego, w którym ten „rozjeżdża” Piotra Kraśkę za jego oszustwa, o których huczy cała sieć i wszystkie media. Co takiego zrobił Piotr Kraśko? Przez sześć lat jeździł bez prawa jazdy. Zapytałem czy Stanowski wspomniał o aferze z lat 90-tych kiedy to Kraśko przejechał człowieka? Sprawa została jakoś tam zatuszowana, nie pamiętam dokładnie jak. Okazało się, że nie wspomniał. Jasne, po co...skoro jest zatarte, to tego nie ma, a gość może jeździć bez prawa jazdy i jeszcze na wizji pouczać innych piratów drogowych. Piotr Kraśko został skazany na zapłacenie 7 tysięcy, co oczywiście Stanowski wyszydził, ale to jego szyderstwo podkreśliło tylko bezkarność Kraśki. Tak samo, jak dewastacja nagrobka rodziny Stuhrów podkreśliła specjalną pozycję Macieja Stuhra i jego nietykalność. Można też nawet powiedzieć, że Stuhr został wystawiony po to, by unieważnić śmierć tych, co zginęli w Smoleńsku i cały jej majestat przenieść na niego, a conto ewentualnych, przyszłych nieprzyjemności, jakie będzie przeżywał w związku ze swoją propagandową działalnością.

Wczoraj minęła niepostrzeżenie kolejna rocznica śmierci Gabriela Narutowicza. Ja zaś dostałem z rana taki oto link https://twitter.com/Kloc_K/status/1471556843793264644

Jak widzimy obłęd nie maleje tylko narasta. Ludzie wbrew faktom wierzą, że Niewiadomski był prawicowym działaczem, członkiem endecji, do której wprowadził go sam Dmowski, wierzą w moralne sprawstwa i temu podobne brednie. Wiarę tę podtrzymuje bynajmniej nie lewica, ale ci, którzy uważają Niewiadomskiego za bohatera. To jest obłąkanie, którego wyleczyć się nie da. Tak, jak nie da się ludziom wyjaśnić, że wyśmiewanie się z ofiar katastrofy lotniczej jest degradujące tak bardzo, iż nie może być wybaczone. Piszę ten tekst w nadziei, że parę osób zrozumie co to znaczy powierzchowne rozumowanie i co to znaczy pułapka propagandowa. Bo mam wrażenie, że nie pojmuje tego nikt. Nikt też, poza bardzo młodymi ludźmi, których spotykałem na targach, nie był zainteresowany wydaną przeze mnie relacją z procesu Niewiadomskiego. Narracja o złym Niewiadomskim, który był członkiem endecji i dobrym, który był członkiem endecji i zabił masona z miłości do ojczyzny, jest nie do zwalczenia. Nikt też nie chce zrozumieć po prostu, że Niewiadomski nie był członkiem endecji. Był politycznym indolentem odbierającym wypadki w sposób bardzo prymitywny i uproszczony. Był osobistym znajomym generała Sosnkowskiego, został przez tegoż generała zaprotegowany do kontrwywiadu. Jego rodzina zaś była utrzymywana przez Natansonów i przez tychże Natansonów został wychowany i wyedukowany. Nikogo to jednak nie interesuje, szczególnie zaś mocno nie interesuje to tych osób, które na swoich portalach, w mottach i na sztandarach piszą – tylko prawda jest ciekawa. Gdyby naprawdę była ona ciekawa, musielibyśmy staczać codziennie śmiertelny bój w jej obronie. A komu się chce? Lepiej szydzić, że Kraśko dostał za mały mandat i podkreślać jego nietykalność.

Większość ludzi nie rozumie, że granica pomiędzy kłamstwem, a prawdą nie przebiega w tym miejscu, w którym oni ją widzą. Ona jest ukryta. Ta zaś, którą widzą, jest wytyczona specjalnie, żeby łatwiej można ich było zachęcić do polemiki i wzajemnych ataków, toczonych w imię kwestii całkowicie nieistotnych, budowanych na zasadzie bardzo prostackich opozycji. Jeśli raz się coś takiego utrwali, nie ma mowy, żeby zniknęło, albowiem rodzi się tradycja sporu i jej zasłużeni bojownicy. Potem zaś znika sam spór i jego istota, a widzimy już tylko samych zasłużonych, którzy pieprzą coś trzy po trzy, unikając odwoływania się do źródeł. Jak to jest, powiedzcie mi, że najważniejsze źródło do historii zamachu na Narutowicza, czyli relacja z procesu Niewiadomskiego, tak przecież łakomy kąsek dla lewicy i wszystkich antynarodowych patriotów, przeleżała przez 97 lat nie ruszona przez nikogo? A przecież napisano o tym zamachu mnóstwo książek i artykułów. A historyk Pleskot to nawet biografię Niewiadomskiego napisał.

Z tym zamachem jest dokładnie tak samo, jak z dewastacją grobu rodziny Stuhrów, odwracamy uwagę od sprawy istotnej czyli prostackiego i bardzo chamskiego występu pana Macieja i kierujemy ją ku sprawom wzniosłym. To znaczy ku rzekomemu, czy też autentycznemu, ale niestety nie udokumentowanemu czynowi. W przypadku Niewiadomskiego odwracamy uwagę od jego rzeczywistych powiązań towarzyskich, od uwikłań i zobowiązań, a także zleceń i kierujemy ją ku jego jawnemu obłędowi, który jest nam przedstawiany jako sama szlachetność i wzniosłość. Tego się nie da wyleczyć, albowiem, jak człowiek raz zasmakuje wzniosłości i uwierzy w coś, na przykład w to, że jest jak kresowy szlagon, albo samotny bojownik o wielką sprawę, to po nim. Już się nie podniesie. Sądzę, że są całe fabryki mechanizmów, które – z dziecinną łatwością – implantowane są do mózgów osób słabych i sterownych, by tam samoczynnie się nakręcać i pobudzać owo rozpierające w końcu serce, poczucie wyjątkowości. Nikt nie widzi w tym oszustwa. Każdy za to chętnie będzie eskalował te emocje, albowiem sądzi, że nie skończy się to niczym, poza może jakimś łagodnym kacem. Otóż nic z tego. Obawiam się, że współcześnie nakręcane koniunktury emocjonalno-polityczne mogą skończyć się dokładnie tak samo, jak w przypadku Niewiadomskiego. My zaś będziemy mieć nowego bohatera bez skazy, któremu należna będzie cześć oddawana w skupieniu i samotności, tak, by nie dostrzegli tego ci źli, profani, co nie wierzą, że grobowiec Stuhra nie został wcale zdewastowany.

Mam nadzieję, że ten tekst zostanie przez wszystkich dokładnie przemyślany.

 

https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/proces-eligiusza-niewiadomskiego/



tagi: propaganda  prawda  afery  kłamstwa  niewiadomski  stuhr  kraśko 

gabriel-maciejewski
17 grudnia 2021 09:53
84     4170    29 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

Pioter @gabriel-maciejewski
17 grudnia 2021 10:28

To jest właśnie takie zafortepianowanie słonia. Uwypuklenie czegoś zupełnie nieistotnego, żeby przykryć to co aż samo rzuca się w oczy.

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @gabriel-maciejewski
17 grudnia 2021 10:32

No właśnie też czekałam aż ktoś wyciągnie sprawę wypadku z Kraśki z lat 90, kiedy to skręcając z prawo na zielonej strzałce rozjechał  przechodzącego po pasach człowieka. Na dodatek to chyba był jeszcze jego znajomy. Poszkodowany skończył jako warzywko a Kraśko, w wywiadzie dla jakiegoś tygodnika, rozstrząsał swój Weltschmerz z tym związany. Zdaje się, że wywinął się od jakiejkolwiek kary.

zaloguj się by móc komentować

espertus @gabriel-maciejewski
17 grudnia 2021 10:33

Przed napisaniem proszę pamiętać o:

"W myśl tego, co powiedział profesor Zybertowicz, którego wypowiedź zalinkował tu onyx, musimy przedefiniować pojęcie wolności. Wprowadzam teraz nową zasadę, która owo pojęcie przedefiniowuje. Każdy kto napisze coś, co mi się nie spodoba, wylatuje. To jest zasada prosta, czytelna i jasna. Jeśli ktoś chce sobie podyskutować z emitowanymi na naszym blogowisku treściami, niech sobie założy własne i tam prowadzi taki dialog z kim chce. Tu tego robił nie będzie. Jutro mija 12 lat, od kiedy założyłem bloga i większość zachowań troli, a także ludzi ze złymi intencjami, nawet nieuświadomionymi, jest dla mnie całkowicie czytelna. Chcecie uderzać w ten blog i emitowane tu treści? Róbcie to u siebie.Tu żadnych polemik na temat nowych książek, a także ważnych treści tu publikowanych nie będzie. Można je tylko chwalić i afirmować. Dialog jest pułapką, nie warto rozmawiać. Powyższe postanowienia egzekwował będę ja, a w razie mojej nieobecności parasol. Nie ma od nich odwołania".

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @espertus 17 grudnia 2021 10:33
17 grudnia 2021 10:37

Dobrze, że to przypomniałeś, wszystko jest nadal aktualne...

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @ewa-rembikowska 17 grudnia 2021 10:32
17 grudnia 2021 10:38

To jest recydywista i prawdopodobnie maniak. A Stanowski sie podnieca karą 7 tysięcy, że mała

zaloguj się by móc komentować


ewa-rembikowska @gabriel-maciejewski 17 grudnia 2021 10:38
17 grudnia 2021 10:44

No właśnie Stanowski zwekslował temat na grzywnę - zaforepianował słonia.

zaloguj się by móc komentować

tadman @gabriel-maciejewski
17 grudnia 2021 10:45

Załóżmy, że skoro Polacy pod Cedynią przywiązywali do tarcz małe dzieci to równie dobrze mogą zniszczyć grób rodzinny rzeczonego, mimo powszechnej deklaracji, że Polacy w sposób wyjątkowy czczą pamięć zmarłych; te sądy mogą być cholernie spójne, ze względu na tożsamość źródła.

zaloguj się by móc komentować

valser @gabriel-maciejewski
17 grudnia 2021 10:50

Mlody Stuhr to padlina chyba jeszcze wieksza niz jego stary, a na dodatek jeszcze imbecyl.

https://www.youtube.com/watch?v=8-sXgr744K8

Wyobrazmy sobie, ze jest lipiec 1943 roku i Stuhr robi swoj show w podobnym klimacie na temat smierci gen. Sikorskiego. Obstawiam, ze lba by nie nosil dluzej niz tydzien, a kto wie czy podczas trwania show, ktos by nie wlazl na scene i mu baniaka nie odpilowal.

 

 

zaloguj się by móc komentować

tadman @valser 17 grudnia 2021 10:50
17 grudnia 2021 10:54

Ponoć podobieństwa na linii dziadkowie - wnuki sa bardzo częste.

zaloguj się by móc komentować

IanThomas @gabriel-maciejewski
17 grudnia 2021 12:09

Dobra ekranizacja dwóch książek uczyniłaby więcej szkody szkodliwym narracjom, niż cała publicystyka "prawicowa" ostatnich 30 lat: Procesu Eligiusza Niewiadomskiego oraz 47 lat życia. Pierwsza rozwaliłaby hagadę wokół zamachu na Narutowicza, druga temat obozów koncentracyjnych.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @IanThomas 17 grudnia 2021 12:09
17 grudnia 2021 12:14

A  może wiesz, które z sieci kinowych przyjęły by takie filmy do dystrybucji?

Przymomnij sobie ogólnoświatowe perypetie filmu "Pasja Chrystusa" w reż. Mela Gibsona.

zaloguj się by móc komentować

IanThomas @stanislaw-orda 17 grudnia 2021 12:14
17 grudnia 2021 12:25

Perypetie które nakręciły przychód ok. 612 mln USD. Czwarty pod względem oglądalności film 2004 r. 

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @IanThomas 17 grudnia 2021 12:25
17 grudnia 2021 12:29

A gdyby nie owe perypetie, to o ile większy  przyniósłby  przychód?

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @gabriel-maciejewski
17 grudnia 2021 12:34

Mi wystarczyło obejrzeć zapis video z komisji zdrowia żeby stwierdzić, że gówno prawda to jest oficjalna wersja lansowana przez rząd czyli PIS i wcale nie jest ciekawa.

Natomiast gówno prawda posłów konfederacji, przemawiających na tej komisji miała ręce i nogi i nawzywała sie - normalność.

Mam tylko cichą nadzieje, że ten cyrk ma taki scenariusz - głosem rozsądku kierowanym przez PIS do Polaków jest Konfederacja - taki pełnomocnik, ktory zbiera odpowiedzialność za to co mówi a PIS dzieki temu może milczeć gdy piekło wyje.

Tylko, że to jest myślenie życzeniowe - i jak powiedział Winnicki - przy głosowaniu ustawy sanitarnej okaze się kto jest kto.

Czekamy...

 

zaloguj się by móc komentować

IanThomas @stanislaw-orda 17 grudnia 2021 12:29
17 grudnia 2021 12:35

To błędne koło. Film kosztował ok. 30 mln USD. Może trochę więcej razem z kosztami marketingu. Odniósł niewątpliwy sukces. Czy lepiej żeby nie powstał, bo wtedy nie było by perypetii i kontrowersji, a Gibson może nie zostałby ulubionym chłopcem do bicia ADL? No guts. No glory. 

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @tadman 17 grudnia 2021 10:45
17 grudnia 2021 13:29

Ponoć Stuhr będzie robił film o okrucieństwie Polaków na granicy...nie wiem czy to prawda. szykują go chyba na męczennika, bo jak to inaczej wyjaśnić?

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @valser 17 grudnia 2021 10:50
17 grudnia 2021 13:29

On może zrobić gorsze rzeczy

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @IanThomas 17 grudnia 2021 12:09
17 grudnia 2021 13:30

No, ale kto ma to zrobić i kto co z tego zrozumie? Jak wszyscy wiedzą, że dobry/zły Niewiadomski zastrzelił dobrego/złego Narutowicza

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @ThePazzo 17 grudnia 2021 12:34
17 grudnia 2021 13:30

Moim zdaniem już wielokrotnie okazywało się kto jest kto

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @IanThomas 17 grudnia 2021 12:35
17 grudnia 2021 14:05

Ktoś czego nie zrozumiał. Perturbacje były głównie z dystrybucją, np. w USA,  a nie z produkcją.

zaloguj się by móc komentować

valser @gabriel-maciejewski 17 grudnia 2021 13:29
17 grudnia 2021 14:47

tak. To jest padlina. Patykiem bym tego nie dotknal. 

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @stanislaw-orda 17 grudnia 2021 14:05
17 grudnia 2021 15:27

"Ktoś czego nie zrozumiał. Perturbacje były głównie z dystrybucją, np. w USA,  a nie z produkcją."

 

Kłopoty [czy jak kto woli, perturbacje] były też właśnie z tym kto wyłoży kasę na zrobienie filmu.

Ponieważ kasa jakoś się nie chciała znależć, Mel Gibson sięgnął do własnej kieszeni i wyłożyl 25 milionów na ten fim.

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @ewa-rembikowska 17 grudnia 2021 10:32
17 grudnia 2021 15:36

"No właśnie też czekałam aż ktoś wyciągnie sprawę wypadku z Kraśki z lat 90, kiedy to skręcając z prawo na zielonej strzałce rozjechał  przechodzącego po pasach człowieka. Na dodatek to chyba był jeszcze jego znajomy. Poszkodowany skończył jako warzywko a Kraśko, w wywiadzie dla jakiegoś tygodnika, rozstrząsał swój Weltschmerz z tym związany. Zdaje się, że wywinął się od jakiejkolwiek kary."

Spokojnie, żyjemy przecież w praworządnym państwie.

Jeszcze parę lat i niezawisły sąd wymierzy mu sprawiedliwość.

Kraśko dostanie rok w zawiasach, ale obrona złoży apelację, którą po 10 latach rozpatrzy i odrzuci inny niezawisły sąd apelacyjny.

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @valser 17 grudnia 2021 10:50
17 grudnia 2021 15:43

"Wyobrazmy sobie, ze jest lipiec 1943 roku i Stuhr robi swoj show w podobnym klimacie na temat smierci gen. Sikorskiego. Obstawiam, ze lba by nie nosil dluzej niz tydzien, a kto wie czy podczas trwania show, ktos by nie wlazl na scene i mu baniaka nie odpilowal."

 

Jakoś mi się dziwnie przypomina tytuł pisemka rozprowadzanego w okresie Solidarności w 1981 roku - "W ryja".

Ale przerażające jest to ze do takiego show w ogóle doszło.

Ale w sumie, co się tu dziwić?

Podkład solidny już został utworzony znacznie wcześniej, kiedy fani Stuhra juniora sikali na znicze w 2010.

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @gabriel-maciejewski
17 grudnia 2021 18:47

Skoro po 3 latach zdewastowano grób Sthurów, to na moją logike dokonano tego na specjalne życzenie młodego Sthura lub jego "mecenasa". Nikt po upływie 3 lat nie wybucha już takimi emocjami. Gdyby zdewastowano ten grób w ciagu miesiąca, to ok - reakcja naturalna...ale teraz? 

Do ThePazzo: proszę spojrzeć na obecna sytuację następujaco: jakieś Najwyższe Moce karzą wszystkim rzadom robic histerie (nawet Chińczycy się ugięli). Na calym tzw. Zachodzie zamordyzm w majestacie prawa - a jakże (stany wyjątkowe jeden po drugim - vide: Słowacja). A u nas? Nie lubię PIS ale myślę, że oni i tak dobrze lawirują pomiędzy zdrowym rozsadkiem a tymi Mocami. Wg mnie daja nan taki przekaz "musimy to robić, bo nam karzą, ale robimy to aktami najniższej rangi, więc mamy nadzieje, że umiecie sie bronic i kombinować na własna rękę". Jak ktoś sie przejmuje tym, co ktos inny o nim sobie pomyśli, to rzeczywiście ma problem, ale jak ktoś jest asertywny i nie przejmuje sie opinia, to nic a nic mu nie zaszkodzi. Że na koncerty, do kina czy teatru lub knajpy nie bedzie można wejść? A czym sie tu przejmowac? Przecież moga teraz odżyć prywatki, wspólne spotkania i rozmowy/gry/zabawy. Kto mi zabroni? Policja? A w hipermarketach dlaczego to niby n8e możemy robić jak za okupacji, tj. zasłonić nos gdy widzimy policje i odsłonić gdy już ich mijamy? Przecież oni nie chodzą tylko stoja w miejscu. Można więc potrenować zapomniane już dobre nawyki np. z czasu komuny i stanu wojennego.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Szczodrocha33 17 grudnia 2021 15:27
17 grudnia 2021 20:10

przynajmniej nikt mu nie cenzurował

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @ThePazzo 17 grudnia 2021 12:34
17 grudnia 2021 20:58

Prawda? Zapomniane już słowo - normalność. Nawet w PRL-u było normalniej. Było wiadomo, kto sq...n, a kto nie. Przynajmniej nam się tak zdawało. I staraliśmy się zyć obok tego socjalistycznego syfu. I byly święta.  Nasze. Tylko nasze.

______

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @ThePazzo 17 grudnia 2021 12:34
17 grudnia 2021 23:14

To, że znowu okaże się kto jest kto - to już przerabialismy sto tysięcy razy. Tak mówią bezradni - niestety. I z tego nic nie wynika, a zwycięża w narzucaniu "praw" naga siła  /liczba posłów/. Smutne to bardzo. I jałowe w istocie.

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @gabriel-maciejewski 17 grudnia 2021 13:29
17 grudnia 2021 23:17

Stuhr? Film? Z tym poziomem wiedzy bierze się za reżyserię??? Im się już całkowicie pozajączkowało we łbach - sądzą, że są elitą narodu i mogą narodowi wciskać. A to hołota, tańcząca na grobach.

zaloguj się by móc komentować


ThePazzo @KOSSOBOR 17 grudnia 2021 23:14
18 grudnia 2021 01:13

Tak przerabialiśmy - i przerabiamy dalej. 

Dzis wiemy już o Sanacji i o bredniach w Robotniku.

Wiemy o metodzie moralnych sprawców ala Niewiadomski.

Wiemy,  że mamusia "Zbawcy" narodu była TW.

Wiemy też, że naczelny antykomunista Bolek i okrągły stół to przykrywka do jumy a nie pomoc.

I wiemy też w końcu, że banda PostPzpr betonu, tzw. BANDA Kiszczaka - ma sie dobrze - Monika J bryluje, Czarzasty Marszałkiem, Prezydent z Uni Wolności a poziom działaczy PIS i polityków to jest zagroda z obornikiem. Zresztą opozycji też - obornik w gustownych garniturach. 40 lat temu strzelali do ludzi - jak widać słusznie bo naród nawet nie upomina sie o sprawiedliwość.

O opozycji nie bede pisał - dla tych ludzi to już tylko wiezienia i szpitale psychiatryczne ewentualnie jakies przymusowe pielgrzymki i pokuta.

Niestety po 6 latach rządów PIS stwierdzam, że stoją tak daleko od tego jak powinno być a jak jest - że w moich oczach stoją tam gdzie PO. Kaczor dogonił ZOMO. Gratulacje.

Ponieważ świat zawriował - tak tak - nie można sie po prostu ugiąc, machnąc ręką.

Nie mozna pisać - a dobra załóż  maske weź szczepionke, zaakceptuj terror i się dostosuj - nawet jako oportunista rób swoje jak to w komunie. 

NIE !!!!!!!!!!!!!!!!

NIE MA ZGODY !

Możecie sobie sobie pisać i myśleć co chcecie - ja prędzej dam się zabić niż zostane spolegliwym przestraszonym komformistą kombinatorkiem.

Mam swoja dume - mam swoja wizje swiata - i jestem za nia gotowy umrzec jak bedzie trzeba.

Nawet na barykadzie.

A jak wprowadzą tu prawo, które podobno jest wszędzie na świecie - BREDNIE NIE JEST ! - to po prostu zawine mandzur i wyjade jak Krzysztof.

Tak jak ludzie opuszczają Niemcy, Kalifornie czy Melbourne. 

- Twoj Kosciol się skończył Krzysztofie gdy Watykan i pacynka nie Papież poparli szczepionki i zaczeli reformować w strone herezi - tam zdrada byla juz dawno temu a wrog opanowal twierdze - nie wiedziec tego trzeba byc ślepym. Tak samo ślepym żeby choć 1 słowo dobrego powiedzieć o PIS.

Bo życie na zasadzie - eeh ten PIS jest Super bo jak przyjdzie PO to bedzie pieklo - to jest myslenie dziecka 5 lat straszonego przez mame - UWAZAJ BO PRZYJDZIE DZIAD. - to do Ciebie Przemsa.

Bylo SLD było PO był PIS. Było PO jest PIS.

ile to juz lat to równanie trwa?

Skoro X lat jest zle a siedza tam Ci sami ludzie - tylko idiota bedzie dalej ich popierał i wierzyl w ich gawendy.

Smutne ale prawdziwe.

 

 

 

 

 

 

zaloguj się by móc komentować

Henryk-W @OjciecDyrektor 17 grudnia 2021 18:47
18 grudnia 2021 02:09

Zgadzam się z Panem. Robią coś tam, bo siły wyższe wymuszają, ale właściwie jest to zero-uciążliwie. Uważam, że bardzo skutecznie lawirują. The Pazzo to jest patologiczny przykład przeciwko aktualnej władzy - ale dobrze wiemy, że każda inna z tych co są na horyzoncie byłaby gorsza, dużo gorsza, albo katastrofalna (nie wykluczając Konfy). Jak można być tak naiwnym, aby wierzyć w te bzdety, które głosi Konfa? Zaraz by im samolot wylądował na pancernej brzozie, a posłowi Braunowi mogłoby się okazać, że zawartość wózeczka z napisem "kiddy" z którym tak dumnie maszerował w towarzystwie dwóch klownów (Korwin i Bosak) ma jakąś nieuleczalna chorobę i trzeba się udać do kaplicy cmentarnej. Rura od razy by mu zmiękła.

Co do tych osławionych teatrów czy kin - to jest ograniczenie do 30% (i tak więcej nie chodzi), wesela mogą być na 100 osób (i tak rzadko kiedy są większe, a prawdopodobieństwo, że ktoś realnie będzie sprawdzał tzn. wparuje, otoczy i będzie liczył jest < 0,000001) itd.

"Nie lubię PIS". W porządku, ale kto ma obecnie lepszą i realizowalną ofertę?

(PIS -> PiS)

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Henryk-W 18 grudnia 2021 02:09
18 grudnia 2021 03:36

ograniczenie jest do 30 procent, ale nie wlicza sie do puli certyfikowanych zaszczepionych.

Czytaj: czysta fikcja.

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @Henryk-W 18 grudnia 2021 02:09
18 grudnia 2021 05:27

Dla mnie PIS nie ma żadnej oferty - podobnie PO.

Wybieranie tych samych ludzi do władzy i nadzieja na zamiany to jest przypadek patologi.

Jesli ktoś powtarza tę samą czynność licząc na inne rezulaty - nazywamy go chorym - delikatnie mówiąc.

 

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @stanislaw-orda 18 grudnia 2021 03:36
18 grudnia 2021 05:29

Tak fikcja. A ja nie chce żyć w świecie nibyladnii - tylko w świecie, w którym żyje Gubernator Florydy.

On się nie cacka w niby. Mówi swoim przelożonym w Waszyngtonie tak jak Górale powiedzieli Naczelenikowi - WYPAD ! Gór nie zamykamy - zapraszamy na stoki.

i co? mozna?

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @Henryk-W 18 grudnia 2021 02:09
18 grudnia 2021 05:36

I jeszcze 1 - moj dziadek był odznaczonym orderami oficerem AK. Walke to ja mam w genach. 

Gdyby moj dziadek myślał tak jak czytam tu, że jest mądrze - pewnie zostałby Volksdeutchem.

 

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @gabriel-maciejewski
18 grudnia 2021 06:39

Oferta PIS... - znana prawie 100 lat...

https://imgur.com/a/ZGZ1TWf

 

 

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @ThePazzo 18 grudnia 2021 06:39
18 grudnia 2021 08:44

Ja się nie oglądam na państwo. Niech każdy myśli za siebie. 

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @ThePazzo 18 grudnia 2021 05:36
18 grudnia 2021 08:45

Naprawdę ma Pan walkę w genach?  I myśli Pan, że czas do powstania? Niesamowite

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @gabriel-maciejewski 18 grudnia 2021 08:44
18 grudnia 2021 10:08

Popatrz, zgadzam się z The Pazzo, tak mniej więcej, a jestem, gdzie jestem i robię, jak napisałeś już nie od dzisiaj Schizofrenia? Pewno nasz psychiatra ma odpowiedź. Nie czytam go. Okazało by się, że w ogóle Polacy, jak jeden nadają sie do psychiatryka. A to bzdura  przecież.

________

zaloguj się by móc komentować

lozinski @przemsa 18 grudnia 2021 09:01
18 grudnia 2021 10:15

Wszystkich wqrwionych na PiS gorąco zachęcam do: -Zajrzenia w swój PIT za 2008-2014 rok -Włączenia tefałenu -Odtworzenia nagrań od Sowy - Wsluchanie się w głosy obecnej opozycji- co będzie gdy zaczną rządzić. Otrzeźwienie i powrót rozumu w 3 sekundy. Gwarantowane!

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @gabriel-maciejewski 18 grudnia 2021 08:45
18 grudnia 2021 11:28

Tak mam jak niejeden Polak. W koncu bitny z nas naród podobno ;)

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @ThePazzo 18 grudnia 2021 05:29
18 grudnia 2021 11:30

USA to federacja niepodległych pąstw. W gestii władz federalnych są enumeratyniw wyszczegómione kompetencje. Zapewnie nie nalezy do nich oglaszanie restrykcji natury sanitarnej.

W Polsce i w tzw. demokracjach europejskich panuje natomiast centralizm jak w dawniejszych Prusach.
I  dodali mu demokratyczny, dla zmyłki ma się rozumieć.

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @lozinski 18 grudnia 2021 10:15
18 grudnia 2021 11:35

Panie kochany miedzy 2014 a 2018 to ja zarabilem kokosy i placilem 19 %.

Radze spojrzec gdzie  dzis jestesmy - w NOWEJ ŁADZIE !

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @przemsa 18 grudnia 2021 09:01
18 grudnia 2021 11:39

Przepraszam a dlaczego Konfederacja nie ma zadych szans?

Bo musi wygrac popis?

Wole zagłosować na innych i dać im szanse niż krecić się wokół własnego ogona jak pies...

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @przemsa 18 grudnia 2021 11:32
18 grudnia 2021 11:43

Dla mnie to juz jeden Ch czy Tusk czy Kaczor.

Nie chce ani 1 ani 2.

Bo miedzy nimi więcej posobieństw niż różnic - jak miedzy demokratami i republikanami.

Slepy czy co?

 

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @gabriel-maciejewski 18 grudnia 2021 08:44
18 grudnia 2021 11:45

Przepraszan link ze zdjeciem nie był  bezposrednio do 
Pana - akurat bardzo szanuje Pańska indywidulanośc i wolność gospodarczą.

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @przemsa 18 grudnia 2021 11:48
18 grudnia 2021 11:59

to z tego, ze takich ja jest wielu. i jest nas coraz wiecej.

zaloguj się by móc komentować

K-Bedryczko @przemsa 18 grudnia 2021 12:12
18 grudnia 2021 12:15

"A tak, racja. I Konfederacja wygra dzięki wam wybory. Wcale a wcale nie będzie tak, że wygra ja Platforma. Fajny jest ten wasz świat. Tak prostoduszno-dziecięco pogodny i barwny, że łał."

Nie zapominaj co mają we krwi.... krew nie woda. ho ho. Ludzie sie nic nie zmieniają nic a nic.... Tylko mocny strzał daje sznsę na refleksję...

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @przemsa 18 grudnia 2021 12:12
18 grudnia 2021 12:16

Moim zdaniem wybory wygra PIS.

Przeciez przekupił rozdawnictwem nierobów i nieudaczników za pieniadze zaradnych i pracowitych - ktorych jest wiecej?

Wiadomo...

zaloguj się by móc komentować

K-Bedryczko @przemsa 18 grudnia 2021 12:22
18 grudnia 2021 12:22

i na krótko, ale nie traćmy nadziei!

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @przemsa 18 grudnia 2021 12:21
18 grudnia 2021 12:23

Czasu ci szkoda... - to po co piszesz?

żalosne.

ale uswiadomiles mi, ze rzeczywiscie moj czas jest cenny.

dzieki i bez odioru.

zaloguj się by móc komentować

tomaszlubelski @gabriel-maciejewski 18 grudnia 2021 08:44
18 grudnia 2021 19:31

"tylko gówno prawda jest ciekawa"

proszę to nie odnieść do siebie, ale to dotyczy również tego portalu. mam na myśli teorie  aty maseczkowe i szerzej anty covidowe. kogo tutaj ciekawią wpisy np. Panów przemsa lub Grzelarts. są nie ciekawe. ciekawsze jest to, że rząd dogadał się z producentami maseczek i dlatego my musimy je nosić, a funki tego pilnować.  jestem w wieku  60+, od wczesnego dzieciństwa do teraz chorowałem na choroby z których każda pojedyńcza mogła być śmiertelna. zawsze miałem lekarzy, lekarstwa i szczepionki. miałem jedną operację po wypadku i dwie planowe (przecież to 60 lat). jestem aktywny. nie mam kondycji valsara (serdecznie pozdrawiam), ale jakiś procent mam. np. nie sapią mnie schody albo rower. w ciągu ostatnich 2 lat szczepiłem się 5 razy. 3 razy p covod i 2 razy p grypie.  z szacunkiem pozdrawiam Wszystkich.   

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @tomaszlubelski 18 grudnia 2021 19:31
18 grudnia 2021 19:54

A ja sie nie szczepilem i na covid chorowalem juz 2 razy - moze mi Pan logicznie wytlumaczyc po co mam sie szczepic na chorobe, ktora juz dwa razy mialem? Nie nosze maseczki od poczatku pandemi i nie zamierzam. 

Powiem wiecej moja corka 10 lat temu dostala tylko podstawowe szczepienia - te przymusowa bo juz wtedy mowilo sie o szkodliwoscibszczepien. Dzis ma 11 lat i zdrowa jak ryba..

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @KOSSOBOR 17 grudnia 2021 23:22
19 grudnia 2021 15:18

Biję się w pierś....to jakis "czort-frojd" mnie gnebi...ciagle mówia o karach...i może to z tego właczyła się podświadimość....pocieszam sie j3dnak, że każdy z piśpiwchu robi jakueś podstawowe byki ortograficzne...Bóg zapłać za tę poprawkę..:)

 

zaloguj się by móc komentować

bredowski @OjciecDyrektor 19 grudnia 2021 15:18
19 grudnia 2021 15:26

Nie jest Pan tutaj jedynym, który ma kłopoty z ż/rz :)

zaloguj się by móc komentować

Peiper @lozinski 18 grudnia 2021 10:15
20 grudnia 2021 11:00

Ale w Sowy został nagrany pewien Pan, co to wieszczył "pracę za misę ryżu". Nie trzeba chyba przypominać co obecnie robi ten Pan.

zaloguj się by móc komentować

moreno @Peiper 20 grudnia 2021 11:00
20 grudnia 2021 11:30

Prof. Legutko: antykaczyzm jest najbardziej odmóżdżającą postawą polityczną ostatnich dwóch dekad w Polsce.

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @moreno 20 grudnia 2021 11:30
20 grudnia 2021 11:32

Ten Legutko co się tak w PE zbłażnił ?

Tez mi autorytet...

zaloguj się by móc komentować

zkr @ThePazzo 20 grudnia 2021 11:32
20 grudnia 2021 14:41

> Tez mi autorytet...
Polecam " Esej o duszy polskiej", naprawde warto.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @ThePazzo 20 grudnia 2021 11:32
20 grudnia 2021 22:05

Jeśli w ogóle masz choć jeden jakiś, to może byłbyś tak uprzejmy by go wymienić?

zaloguj się by móc komentować


ThePazzo @przemsa 20 grudnia 2021 14:28
20 grudnia 2021 22:46

Zbanowałeś mnie? 

Boshe...

Widzisz i nie grzmisz - odważna blogerska postwa - nie ma co - hahaha

 

 

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @ThePazzo 20 grudnia 2021 22:29
20 grudnia 2021 23:43

A czy jeszcze ktoś oprócz?

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @stanislaw-orda 20 grudnia 2021 23:43
20 grudnia 2021 23:52

A to zależy w jakiej dziedzinie.

Sporo moich autorytetów spotkałem w pracy.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @ThePazzo 20 grudnia 2021 23:52
21 grudnia 2021 00:30

tia,  widać żeś zaliczył absolutorium w szkole uników.

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @stanislaw-orda 21 grudnia 2021 00:30
21 grudnia 2021 05:23

Był taki ciekawy moment w moim życiu gdy poznalem tresci z klinika języka i świat moich autorytetów sie zawalił.

I od tamtej pory jestem nieufny :)

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @ThePazzo 21 grudnia 2021 05:23
21 grudnia 2021 09:30

Czyli do czegoś okazała się pomocna  lektura tekstów na SN

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować