-

gabriel-maciejewski : autor książek, właściciel strony

Tak bardzo chcemy, by to co widzimy było prawdą

W sieci pojawiają się znów pełne zdumienia opinie na temat młodzieży, która dokonuje licznych aktów agresji. I nie chodzi tylko o młodzież napływową, ale przede wszystkim miejscową, naszą. Ponieważ żyję już wystarczająco długo i miałem okazję obserwować młodzież w różnych sytuacjach, mogę z pewną dozą pewności rzec, że problem nie leży po stronie tych nastolatków. To jest problem władzy, a tak zwane chuligaństwo jest jednym z narzędzi, którymi władza komunikuje się ze społeczeństwem i którego używa, by to społeczeństwo dyscyplinować. Narzędzie to składa się z dwóch ramion. Najpierw następują akty przemocy, a potem reakcja na nie w postaci różnych marszów przeciwko przemocy, które w istocie są demonstracjami bezradności. I o wywołanie właśnie tego efektu bezradności ekipie aktualnie rządzącej chodzi. Dziś, po raz nie wiem który w najnowszej historii znajdujemy się u początku tego samego przewału. Tyle, że dziś chodzi o to, by oskarżeniami o przemoc wywoływać presję na miejscowych, którzy będą musieli sami poradzić sobie z migrantami, jakich władza tu osiedli. Nikt nie zdejmie z tych prostych przecież i łatwowiernych ludzi odpowiedzialności za porozumienie się z przybyszami. Przeciwnie, jeszcze im tej odpowiedzialności dołoży, albowiem media pełne będą doniesień o przemocy, jaką miejscowi stosują wobec siebie nawzajem, a przede wszystkim wobec przybyszów.

Nie wiem czy pamiętacie, bo w sumie było to niedawno, a jakby przed wiekami, że podczas rządów PiS mało się słyszało o przemocy ulicznej. Ja przynajmniej tego nie pamiętam. Jedynym rodzajem przemocy o jakim ciągle słyszeliśmy było osiem gwiazdek i uliczne występy Marty Lempart. Był to więc rodzaj teatru, który dziś jest podnoszony przez media do rangi eventu politycznego, a to co emituje Lempart w przestrzeni publicznej uważane jest za jej poglądy, a nie wręczone przez kogoś instrukcje. Fakt ten z kolei wskazuje, że media, także te uważane za niezależne, są po prostu narzędziem władzy, która promuje przemoc i poprzez nią komunikuje się z obywatelami. Straszy ich po prostu, zdejmując – w najbardziej istotnym momencie – odpowiedzialność za komunikację z miejscowymi z przybyszów z Afryki i nakładając ją na ludzi, którzy tu mieszkają. To przedstawienie odbywa się przed naszymi oczami, ale my nie wierzymy, że to prawda. Któż mógłby być tak perfidny?

Są dwa rodzaje niewiary. Pierwszy reprezentują spryciarze, którym się zdaje, że wszystko i wszystkich przejrzeli, po czym wrabiani są oni w jakieś foliarstwo, czy inne niegodne zachowania, a drugi to pozorowana naiwność. Ta jest groźniejsza, bo taka cwana gapa, przeważnie należy do gangu, zajmującego się promocją przemocy. Foliarz zaś jest po prostu idiotą z przerośniętym ego.

Uliczna zaś dialektyka z czasów git-ludzi, którą wielu z nas ma ciągle w pamięci, uczy nas, że ci, co z pozoru stoją na dwóch biegunach racji, zwykle są ze sobą w zmowie. Gość, co kroi torebki w tramwaju i chwytający go za tak zwany wsiarz milicjant często, choć nie zawsze jedli z jednej miski.

Jakże prosty przecież, mechanizm ten, został dobrze zakonserwowany i przeniesiony w nasze czasy. Tym zaś co przeszkadza nam go zrozumieć są aspiracje, przez które mylimy – jak w przypadku Lempart – poglądy z instrukcjami. Bo sami chcemy mieć jakieś poglądy.

Tymczasem sprawy mają się tak – wszystko co dotyczy przemocy, z wierzchu i od spodu, jest promocją przemocy. Marsze przeciwko niej także. Mają one również, na co wskazałem na początku, także ten wymiar, że władza widzi, jak zamienione w barany społeczeństwo demonstruje bezradność i może podejmować wobec niego dalsze kroki.

To samo jest z aborcją – wszystko co dotyczy aborcji, a nie macierzyństwa, jest promocją aborcji a nie macierzyństwa. Czyli grą obliczoną na konflikt wokół najbardziej delikatnych emocji. To znaczy takich, z których nie można się wycofać. Bo nawet jeśli wszyscy zrozumieją w co się tu gra, zawsze znajdzie się prowokator, który misterny system porozumień dokonanych poza montażem rozwali. Tym czasem mamy dziś taką sytuację, że po wielu latach demonstrowania emocji, jakże szlachetnych przecież, wskazujących już to na dobro matki, już to na dobro nienarodzonych, można zabijać dzieci z powodu psychicznego dyskomfortu. I to jest wielki triumf władzy, która pokazała wszystkim tak zwanego wała. Obrońcy życia zaś mogą co najwyżej zaspamować przestrzeń publiczną swoimi demonstracjami, które uczynią z nich w oczach ludzi żyjących nieco dłużej, kompletnych durniów – po raz kolejny zresztą. No i zademonstrują całkowitą i absolutną bezradność wobec numerów ćwiczonych nie wiadomo już który raz.  A jedynym efektem ich działań będzie kilka procentowych punktów ugranych przez Wiplera. To wszystko.

Wszystkim zależy na podgrzewaniu konfliktów. Nie ważne czego dotyczących. Stąd, w Polsce, prócz problemu aborcji, który dewastuje każdą dyskusję, najważniejszym problemem jest stosunek do Żydów. Na styku tych dwóch fałszywych całkiem intencji, stoi Grzegorz Braun z podróbą Szczerbca. Trudno o bardziej wymowny symbol dzisiejszych czasów. Choć powinien być tym symbolem Karol Nawrocki, albowiem w ostatniej debacie zachowywał się, tak, jakby chciał z nas zdjąć odium, które zamienia ludzi w zombie i zmusza do udziału w różnych przemocowych festiwalach. To znaczy, trzymał się dyscypliny czasowej, był rozsądny, nie przedłużał. I to wywołało wściekłość lewicy, albowiem według niej powinien się odnieść do prowokacji Brauna. No właśnie nie powinien, bo gdyby tak zrobił okazałby się uczestnikiem tego samego co Braun montażu. A tak pokazał, że jest z innej bajki. Problemem najważniejszym w Polsce nie jest od wielu lat przemocy uliczna czy aborcja, bo to są narzędzia do stosowane do lansowania ludzi, którzy oszukują wyborców, że mają poglądy, a w rzeczywistości mają jedynie instrukcje. Najważniejszym problemem jest komunikacja władzy z narodem, która odbywa się poprzez przemoc i jej promocję. I każdy, również wielu pisowców wierzy, że ta przemoc to znakomite narzędzie dyscyplinowania. Ono takie może być, ale nie w momencie, kiedy w grę wchodzi bezpieczeństwo państwa i kiedy naród jest podzielony. Przez konflikt można zarządzać, wykopując trolli z bloga. Nie zaś składając narodowi fałszywe propozycje, które on łyka jak pelikan, bo okraszone są posypką anty lub proaborcyjną, albo wezwaniem do zaprzestania przemocy, któremu towarzyszy symbol ośmiu gwiazd.

W Tygodniku Powszechnym ukazał się właśnie list otwarty Moniki Braun, w którym potępia ona swojego brata Grzegorza, albowiem zaatakował on w sposób niegodny Gizelę Jagielską. Moim zdaniem pani Monika straciła szansę, żeby milczeć. No, ale być może ktoś wręczył jej jakieś instrukcje. Wszystko bowiem co dotyczy przemocy – z wierzchu czy od spodu – jest jej promocją. To co należy zrobić, żeby uczciwie się przeciwstawić przemocy? Mieć swoją ofertę. Kim jest Pani Monika i czy ma swoją ofertę? Nie ma. Może by chciała, ale nie ma i nie może jej mieć. Tak więc występy publiczne jakie prezentuje wykonuje z pozycji siostry swojego brata. I tylko wobec niego może się określać. Nic innego nie ma. Wartości zaś prezentowane przez panią Gizelę, numer z deklaracją dotyczącą żydowskiego pochodzenia, a wcześniej występy u Stanowskiego, wskazują, że cała trójka bierze udział w tym samym, wesołym oberku. Jego symbolem jest z całą pewnością podrabiany Szczerbiec.

Pora na słowo w kontekście szerszym. Oto są rodziny, gdzie każdy doskonale wie kim jest. I powiem Wam, że trzeba niezwykłej wytrwałości, żeby wyjść z takiej rodziny i stać się kimś innym, kim zawsze chciało się zostać. Są też rodziny, gdzie panuje powszechne złudzenie dotyczące tego kim się jest. Człowiek wychodzi z takiej rodziny i myśli, że świat stoi przed nim otworem. Okazuje się jednak, że nie. Były to złudzenia, a ich twórcami okazali się najbliżsi. Takich rzeczy się nie wybacza. Nie można się jednak cofnąć i człowiek brnie naprzód w nadziei, że coś jednak z tego o czym mówiono mu w domu okaże się prawdą. I tak dochodzi do wtórnych porozumień z tymi, którzy go oszukali, a potem tłumaczą się – bo taki jest ten świat.

Powiem tak – na autentyzmie zyskuje się konstruując własną ofertę. Ta zaś przeważnie nie zgrywa się z oczekiwaniami publiczności bawiącej się w Polsce w politykę. I trzeba się namęczyć, żeby kogoś do niej przekonać. Publiczność bowiem wierzy, iż może wygrać w zaaranżowanym konflikcie. Wystarczy tylko trochę więcej przemocy, albo trochę więcej bezradności…może lepsza nieco atrapa Szczerbca i będzie sukces.

Ludzie, nie gra się o życie pożyczonymi kartami. Jeśli ktoś tak czyni, wykonując przy tym różne balety, to znaczy, że jest częścią aranżacji stworzonej przez właściciela saloonu, wokół stołu z black jackiem. I tyle.

https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/wspomnienia-wojenne-boguslaw-sujkowski/

https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/slask-i-polska-wobec-powstania-czeskiego-adam-szelagowski/

https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/zeszyty-do-historii-narodowych-sil-zbrojnych/



tagi: promocja  grzegorz braun  aspiracje  degradacja  przemoc  hierarchie  bezradność  karol nawrocki  monika braun 

gabriel-maciejewski
29 kwietnia 2025 08:18
74     3224    15 zaloguj sie by polubić
Postaw kawę autorowi! 10 zł 20 zł 30 zł

Komentarze:

atelin @gabriel-maciejewski
29 kwietnia 2025 08:43

"Moim zdaniem pani Monika straciła szansę, żeby milczeć. No, ale być może ktoś wręczył jej jakieś instrukcje."

Nie straciła. Zawsze można zamilknąć jeśli tylko się chce. Ale tutaj widzę nagłą chęć zaistnienia na medialnej kromce posmarowanej masełkiem i reklamami Temu przy każdej wypowiedzi. Podejrzewam również, że pani Monika za chwilę wyląduje na kozetce innej Moniki i udzieli wywiadu - rzeki.

A instrukcje od brata.

zaloguj się by móc komentować

Henry @gabriel-maciejewski
29 kwietnia 2025 09:12

Jeden obraz

to tysiąc słów ;-)

 

zaloguj się by móc komentować

qwerty @gabriel-maciejewski
29 kwietnia 2025 09:21

Aby mieć poglądy należy mieć wiedzę oraz umiejętność rozumowania. W społeczeństwie w którym nikt nie chce się uczyć to eksponowane poglądy są maskaradą- tak jak opisujesz.

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @gabriel-maciejewski
29 kwietnia 2025 09:24

Trafił pan w samo sedno co do naszej młodzieży.Spuścizna ,którą nam zostawiła władza sowiecka,której rzekomo juz nie ma to przyczyna,którą troskliwie pielęgnuje zdobyta władza polityków.I musi co najmniej jeszcze upłynąć ze dwa pokolenia,aby to zmienić.To ciężkie zadanie dla nas,a trzeba zacząć od władzy.

Próbka prezydenckiej ostatniej debaty-wprawiła mnie w osłupienie,że "to,to" chce czynić godność prezydencką.Wytrzymałam pierwszą rundkę,resztę załatwił pilot. Czego tam nie było,nawet jakiś przedsiębiorca wsiowy,hydraulik,czy spawacz z drugiego zawodu,a osławiony Grześ głosił straszliwe hasła antysemeckie z pedałami włącznie.

Niestety nie było nikogo ktoby ogłosił ,że są tylko dwie płcie... I zasadnicze pytanie -który z tych panów uwiedzie jak adonis naszą młodzież wyborczą?.......i czy zwycięży Jagodno i turystyka wyborcza?

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @qwerty 29 kwietnia 2025 09:21
29 kwietnia 2025 09:27

Wszyscy chcą zwyziężać. I opowiadają, że rządzą Żydzi, bo nie można o nich mówić nic złego. Przy czym wszyscy wygadują wyłącznie na nich i są przekonani, że jak Braun zdobędzie trochę więcej punktów, to wszyscy Żydzi wyjdą ze swoich nor z podniesionymi rękami i złożą samokrytykę. No i przyznają się przede wszystkim do stosowania grafenu

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @BTWSelena 29 kwietnia 2025 09:24
29 kwietnia 2025 09:29

Jeśli zwycięży Trzaskowski zacznie się prawdziwy festiwal przemocy. I wszyscy będą chcieli wychowywać młodzież, żeby były taka bardziej kulturalna i ułożona. Jak nowy prezydent

zaloguj się by móc komentować

aszymanik @gabriel-maciejewski
29 kwietnia 2025 09:33

Mnie najbardziej mierzi, że "nasi" mówią ich językiem - ABORCJA - co to kuźwa za słowo. Abstrahując w ogóle od faktu, że na dzień dzisiejszy każdy kto sobie chce pociupać może się bez problemu zaopatrzyć we wszelkie niezbędne antykoncepcyjne akcesoria w każdym Lidlu i Żabce, gdzie leżą one przy kasie zaraz obok lizaków dla dzieci i gum do żucia i za dyszkę może się, co by mieć pewność oblec w trzy różnosmakowe warstwy. Zabijanie więc dzieci nie jest tutaj jakąś niezbędną koniecznością i potrzebą - każdy kto wie skąd się biorą dzieci może tanio i bezpiecznie uniknąć tego dylematu.

No ale wracając do ABORCJI - lewacki eufemizm na określenie dzieciobójstwa. Kiedyś, w czasie jakiejś pobocznej dyskusji na zajęciach, na studiach zadałm mojej młodej koleżance (skąd innąd bardzo sympatycznej) o wrażliwości lewicowej pytanie - Czym jest aboracja?

Ona odpowiedziała - Usunięciem płodu.

Na to ja - Czym jest płód?

Ona odpowiedziała dość obszeranie w sensie, że to zlepek komórek.

Więć pytam - Ale jakiego rodzaju jest to organizm, bo u Linneusza nie mamy takiego gatunku jak płód? A chyba nie będziemy się kłócić, że nawet jeśli to jest zlepek komórek to jednak z definicji komórka żyje.

Na to ona, że owszem to żyjące komórki ale będące częścią organizmu matki.

Więc pytam - Czemu one mają inny kod genetyczny od organizmu matki i że nie odpowiedziała mi jakiego to rodzaju organizm ten płód.

Na to ona - Zgodnie z Twoją logiką to homo sapiens.

Ta eufemistyczna aborcja zawsze jest zabiciem człowieka. Możemy sobie wartościowaść wartość życia tego czy owego człowieka, nawet potrzebę, czy konieczność jego uśmiercenia ale chciałbym, żeby ci po naszej stronie nie pieprzyli o jakiejś "aborcji" tylko wprost mówili o zabijaniu człowieka.

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @gabriel-maciejewski 29 kwietnia 2025 09:29
29 kwietnia 2025 09:38

Wierzę w pana opinię,bo tak nawiasem mówiąc ten festiwal przemocy już trwa,moim zdaniem.  Ten doktorek ma ocukrowaną twarzyczkę Judasza,a srebrniki sławy zawsze na pierwszym miejscu.Własnym nadobnym ponoć torsem osłoni szurniętych rządzicieli.

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @aszymanik 29 kwietnia 2025 09:33
29 kwietnia 2025 09:47

Moim zdaniem nie ma sensu spór o definicje. To pułapka. Pan jej nie przekonał, a ona uznała pana za wroga. Trzeba promować macierzyństwo. Jeśli ktoś jest przeciwko macierzyństwu i matce można go spokojnie zajechać z bańki i każdy sąd człowieka uniewinni. Macierzyństwo jako sukces, bo tamci bardzo podstępnie opisują macierzyństwo jako pułapkę. Z tym jednak nikt nie walczy, a nie czyni tego bowiem młodzieńcy walczący nieudolnie i nieskutecznie z aborcją mają taki sam plan na degradację kobiet jak lewica. 

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @BTWSelena 29 kwietnia 2025 09:38
29 kwietnia 2025 09:48

W każdym razie będzie źle

zaloguj się by móc komentować

aszymanik @BTWSelena 29 kwietnia 2025 09:38
29 kwietnia 2025 09:49

Ja bym za bardzo nie przesadzał z tą przemocą wśród młodzieży. To znaczy nie bronię tych bydlaków, znęcjających się nad staruszkami i innych degeneratów ale to było zawsze - jakiś patologiczny margines, pamiętamy to ze szkół. Różnica taka, że ci patole mają do dyspozycji narzędzia do epatowania tymi swoimi wyczynami na szerszą niż my pamiętamy skalę. Ja wchodziłem w dorosłość w latach 90, moje otoczenie było pełne przemocy, z którą jakoś trzeba było sobie dawać radę, kiedyś zapytałem mojego już dorosłego syna - czy on kiedyś miał okazję, czy potrzebę się bić, odpowiedział, że nie.

zaloguj się by móc komentować

aszymanik @gabriel-maciejewski 29 kwietnia 2025 09:47
29 kwietnia 2025 09:54

Nie uznała mnie za wroga, pozostajemy w przyjaznych relacjach. Natomiast ona w toku tamtej dyskusji przyznała (a to młoda dziewczyna, która we wrześniu ma zamiar wyjść za mąż), że nigdy sobie nie wyobraża takiej sytuacji, w której mogłaby zrobić coś takiego. Ona tylko chciałaby żeby kobiety (oczywiście inne kobiety, których nie zna) miały to tego prawo.

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @gabriel-maciejewski
29 kwietnia 2025 09:57

Wczoraj miałem rozmowę z kolega, co to na Brauna idzie głosować. Wnioski - nie ma sensu niczego rłymacxyć. Emocje i prawda zostaly juz tak zdewastowanw, ze w zasadzie mozna wszystko to okreslić takim mottem - Tylko szajba jest ciekawa.

Jestesmy umysłowe kuriozum na skalę ogólnopolską. I najgorsze jest to, ze tą szajbę uznają za prawdę ludzie teoretycznie szlachetni i dobrej woli. Ale tylko teoretycznie.

zaloguj się by móc komentować

Adriano @Henry 29 kwietnia 2025 09:12
29 kwietnia 2025 09:58

Wie pan może dlaczego tego paktu nie wypowiada obecny prezydent Andrzej Duda?Nie może,boi się,nie wolno mu czy może chce dać zajęcie nowemu prezydentowi?A jak ,nie daj Boże,  prezydentem zostanie  Bążur Trzeskowski to pakt nie zostanie wypowiedziany.

zaloguj się by móc komentować

jan-niezbendny @Adriano 29 kwietnia 2025 09:58
29 kwietnia 2025 10:34

Może prezydent Duda wie, że w trybie art. 133 Konstytucji nie może wypowiedzieć czegoś, co nie jest umową międzynarodową (jak sugerowałaby nazwa "pakt"), a zbiorem dyrektyw i rozporządzeń PE i Rady UE, jako tzw. prawo wtórne obowiązujących wszystkie państwa członkowskie na mocy zawartych traktatów. Które oczywiście wypowiedzieć można, zaczynając od traktatu akcesyjnego, ale watpię, by ktokolwiek dzisiaj był gotowy na takie rozwiązanie.  Nawet Karol Nawrocki, na którego zagłosuję.

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @aszymanik 29 kwietnia 2025 09:49
29 kwietnia 2025 10:54

Byc może źle mnie zrozumiałeś aszymaniku,lub też ja niezbyt precyzyjnie określiłam "wychowanie" młodzieży.Tutaj nie chodzi o skrajne patologie przemocy,które zawsze gdzieś są przecież na marginesie.Chodziło mi o to ,ze młodzież łyka jak dobre kluseczki,to co podsuwa im władza w każdym aspekcie życia.Poprzez zakłamaną historię,złamaną moralność i to z czym usilnie walczymy i co zostało przywleczone na tych osławionych "tankach".

A to,to rozwija się współcześnie ,tak jak nagle ideowi postkomuszy aktyw ,błyskawicznie przekształcił się na wielkiego biznesmana,gdzie można kupić sobie nawet dyplom ,bez wysiłku i być uczonym doktorem nauk etc,etc

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @jan-niezbendny 29 kwietnia 2025 10:34
29 kwietnia 2025 11:00

I tutaj miła zgoda w Twoim komentarzu Janie."tertium non datur" w sytuacji jakiej nam stworzono.

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @aszymanik 29 kwietnia 2025 09:54
29 kwietnia 2025 11:07

I żeby się na nią nie gniewały...jasne, ja to rozumiem. Ona zaś dojdzie do przytomności jak Tusk pokasuje zasiłki

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @OjciecDyrektor 29 kwietnia 2025 09:57
29 kwietnia 2025 11:08

To wszystko z nudów wysoki sądzie. 

zaloguj się by móc komentować


ArGut @OjciecDyrektor 29 kwietnia 2025 09:57
29 kwietnia 2025 11:50

> ... Tylko szajba jest ciekawa.
>
> Jestesmy umysłowe kuriozum na skalę ogólnopolską. I najgorsze jest to, ze tą szajbę uznają
> za prawdę ludzie teoretycznie szlachetni i dobrej woli. Ale tylko teoretycznie.
>

Mnie też to dziwiło ... ale chyba przestało. Ci ludzie, którzy mają jakieś umiejętności można z nimi podjąć i zaplanować pracę. Nawet ją wykonać do końca, są w wyborze Grzegorza Gaśnicy MEGA bezradnii gdyż uważają, że gaśnica i inne jego atrybuty czynią go bytem z poza stolika, a on TYLKO odbiera grypsy gdzie i jak ma fiknąć. Uważam, że nawet uśmiechy i mimikę ma rozrysowaną DLA WIĘKSZEGO EFEKTU.

 

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @aszymanik 29 kwietnia 2025 09:49
29 kwietnia 2025 11:58

Otóż to! Przemoc to była kiedyś - w latach 80-tych a zwłaszcza 90-tych. 

Co do tej kobiety - to rltaka kobieca solidarność "ja tego nie zrobię, ale niech sobie inne próbują - wtedy podzielą się doświadczeniami i będziemy sobie nawzajem zazdrościć albo współczuć"

 

zaloguj się by móc komentować

Paris @gabriel-maciejewski 29 kwietnia 2025 09:47
29 kwietnia 2025 12:05

Dokladnie  tak  !!!

 

W  ubiegla  niedziele,  swieto  Milosierdzia  Bozego,  moj  Proboszcz  udzielil  sakramentu  chrztu  swietego  2  rodzinom  -  w  tym  jednej  JUZ  z  4  dzieci.  Widok  przy  oltarzu  -  wart  MILION  DOLAROW  -  ojciec  trzymajacy  najmlodszego  Feliksa  oraz  mama  z  4  ciekawskich  dzieci.

Az  pomyslalam  sobie,  czy  to  przypadkiem  nie  na  pamiatke  tego  biednego,  zabijanego  ,,Felka,,...  chyba  kiedys  -  zdobede  sie  na  odwage  -  i  az  sie  zapytam  ktoregos  z  jego  rodzicow.

TYLKO  PROMOCJA  MACIERZYNSTWA  i  RODZINY  ma  sens.

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @ArGut 29 kwietnia 2025 11:50
29 kwietnia 2025 12:06

Z tymi zwolennikami Brauna jest gorzej. Oróż oni są dobrzy w jakims fachu, ale kompletnie są bezradni w spraesch poza swoim fachem. Oni potrzebują jakiegoś dopełnienia do swojej pracy.  Chcą "poczuć moc" jeszcze w innych sferach. I to jest prawdziwy dramat. Stad nie zauważają, że Gaśnica jest pozorantem, prowokatorem i zupełnie nie potrafi nic - poza filmami - zrobić. Gdyby byl tylko tym reżyserem, to nawet bym go mógł docenić. Ale on te filmy robi, aby uwiarygodnić swoje prowokacje..i tego nie znoszę.

 

 

zaloguj się by móc komentować

Paris @ArGut 29 kwietnia 2025 11:50
29 kwietnia 2025 12:07

Tak  jest  !!!

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @ArGut 29 kwietnia 2025 11:50
29 kwietnia 2025 12:15

To, co robi Braun, to wypisz-wymaluj taktyka złego ducha. Zły duch, aby wkręcić człowieka w błąd, herezję i grzech, uwiarygadnia się suflując człowiekowi pobożne myśli i motywy. 

Tak samo zresztą postępuje Ziętek-Wielomska. Napisze coś takiego do pochwalenia w aferze moralności po to, aby potem nakarmić czytelnika tym rusofilskim g****em. I stąd ci tzw. pobożni katolicy nie zauważają l, że ciężko grzechą, gdy np. mówią "dobrze, że Putin zaatakował Ukrainę". A przecież mówiąc tak (a mówią, bo sam wielokrotnie to słyszałem z ich ust), tym samym mówią "dobrze, że Putin zniszczył ludxiom życie rodzinne, zawodowe, że zniszczył ich domy, okolicę i zmusił do opuszczenia swego kraju". Tak może mówić tylko diabeł lub owładnięty przez diabła.

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @gabriel-maciejewski 29 kwietnia 2025 11:08
29 kwietnia 2025 12:29

Nuda to przestępstwo, nuda to grzech - tako rzecze Wysoki Sąd...miejsce nudy jest w piekle

zaloguj się by móc komentować

qwerty @gabriel-maciejewski 29 kwietnia 2025 09:27
29 kwietnia 2025 12:36

W zeszłym roku wygrałem w sądzie z Gminą Żydowską, poszło o trochę ziemi. Pierdoły opowiadane o społeczności żydowskiej służą tylko do ogłupiania ogłupiałych.

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @OjciecDyrektor 29 kwietnia 2025 12:15
29 kwietnia 2025 12:55

To co robi Braun,to także "idzie Grześ przez wieś"-reszta dla wtajemniczonych.Kurczę z jakimi katolikami pan przystaje,bo jak żywo nie słyszałam aby pobożni chwalili Putina,ze zaatakował Ukrainę. Oczywiście oprócz społeczności Neon24,bo tam grupka jego akolitów zachwycona,że czyści Ukrainę z banderowców i banderówek od samego poczatku .Nawet zwolennicy Putina mają wątpliwości co do tych jego ataków.

Co do pani Wielomskiej ma pan 100% rację,jej" właściwy" stoicki spokój co gorsza działa tak ,ze czytelnik,czy słuchacz jest o tym przekonany... No i takie jest zadanie tej pani,a nic innego,wiec nabiera kogo może i orze jak może,w duecie z sznownym małżonkiem.

zaloguj się by móc komentować

MarekAd @gabriel-maciejewski
29 kwietnia 2025 14:11

Co do stosunku do Żydów, to zerkam sobie na njusy dnia i opędzić się nie można. A to szwajcarscy szermierze podczas zawodów będąc na podium ostentacyjnie odwrócili się plecami od izraelskiej flagi, czym wywołali powszechne oburzenie. A to u nas prezes wielkiego banku narzeka, że Polacy jeszcze za mała dają się doić przez banksterów, bo wyssali antysemityzm z mlekiem matki. Paradne:) Braun ze swoją retoryką ginie w tłumie :)

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @gabriel-maciejewski
29 kwietnia 2025 15:43

"Gość, co kroi torebki w tramwaju i chwytający go za tak zwany wsiarz milicjant często, choć nie zawsze jedli z jednej miski."

 

Przypomniało mi się jak gdzieś w połowie lat 90-tych przyjechał z Polski taki koleżka, on mieszkał w Krakowie.

I opowiadał co się dzieje w komunikacji miejskiej.

Gangi małolatów obrabiały ludzi w tramwajach czy autobusach.

Wsiadało kilku lepków czy młodzieniaszków, przystawiali kobietom scyzoryki czy żyletki do brzucha i opróżniało torebki i portfele.

Potem, jeszcze parę lat póżniej, w miediach pisali o innych gangusach grasujących w pociągach.

Wchodził gość do przedziału z nadstawioną z dużą torbą plastikową, za nim kilku stało rosłych osiłków, on ogłaszał:

"proszę bardzo, gotóweczkę wkładamy, obrączki, pierścionki..."

Po czym na najbliższej stacji się ulatniali, i pewnie łapali jakiś następny pociąg.

I ponoć często z nimi kolejarze współpracowali.

 

Nie wiem jak jest teraz.

 

 

 

zaloguj się by móc komentować

zkr @Szczodrocha33 29 kwietnia 2025 15:43
29 kwietnia 2025 16:29

> Wsiadało kilku lepków czy młodzieniaszków, przystawiali kobietom scyzoryki czy żyletki do brzucha i opróżniało torebki i portfele.

W Gdansku byla plaga kieszonkowcow w latach 90 (w ogole lata 90 w "3" to gangsterskie czasy ale to osobny temat) ale o takich akcjach nie slyszalem.

Jezdzac na uczelnie czesto widywalem gosci trudniacych sie tym fachem. Kiedys zaczeli "obmacywac" takiego niskiego goscia. Byl przerazony, nie reagowal. Ja sie ostentacyjnie patrzylem na cala akcje. Jeden ze zlodziei wyjechal do mnie "Co sie gapisz!", ja cos w stylu "Bo g.wno!". Facet wzial zamach i mnie sierpowym w twarz. Strzal byl mocny ale nie nokautujacy, zreszta uderzenie w leb nie bylo bylo mi obce jako doznanie wiec tylko odskoczylem do tylu i czekalem na rozwoj wypadkow. Zwezone zrenice etc. Widzieli, ze nie wezma mnie zywcem i ten drugi rzucil "chodz wysiadamy" czy cos w tym stylu. Jedyne czego sie balem to, ze ktorys wyciagnie jakies ostre narzedzie, na to nie ma zawodnika.
Najlepsza byla reakcja ludzi w tramwaju - wszyscy wlepili twarze w okna, nikt ale to nikt nie zareagowal w mojej obronie.
Coz, wysiadlem na nastepnym przystanku i poszedlem na egzamin z chemii fizycznej. Obity ale bojowo nastawiony ;)
 

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Szczodrocha33 29 kwietnia 2025 15:43
29 kwietnia 2025 18:29

Teraz na taką skalę tego nie widać. Ale to prawda, bandy kieszonkowców grasowały we wszystkich tramwajach i autobusach, ludzie nie reagowali. Policji nie było. To jest planowe działanie, a nie żaden wybryk

zaloguj się by móc komentować

zkr @gabriel-maciejewski 29 kwietnia 2025 18:29
29 kwietnia 2025 18:49

> Policji nie było. To jest planowe działanie, a nie żaden wybryk

Dokladnie! Bylem kiedys na policji w tej sprawie. Mieli w kajetach zdjecia tych zakazanych gab. Wiedzieli jak wygladaja. Nic nie robili. Uwazam, ze kieszonkowcy mieli parasol ochronny.

zaloguj się by móc komentować


Szczodrocha33 @gabriel-maciejewski 29 kwietnia 2025 18:29
29 kwietnia 2025 19:25

"Teraz na taką skalę tego nie widać. Ale to prawda, bandy kieszonkowców grasowały we wszystkich tramwajach i autobusach, ludzie nie reagowali. Policji nie było. To jest planowe działanie, a nie żaden wybryk"

 

Jak byłem w Polsce w 2003 roku to pojechałem z siostrą pociągiem z Lublina do Krakowa, i z powrotem.

Ale było spokojnie, żadnych przygód.

Tylko ten pociąg wlókł się nie miłosiernie.

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @zkr 29 kwietnia 2025 16:29
29 kwietnia 2025 19:29

I widać, ze my tych islamistow mieliśmy już wtedy, tylko wyglądali jak Polacy i mówili jak Polacy, a nawet mieli polskie imiona i nazwiska i eodziców Polaków...ehhh

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @Szczodrocha33 29 kwietnia 2025 19:25
29 kwietnia 2025 20:06

Przepraszam, oczywiście powinno być "niemiłosiernie".

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @gabriel-maciejewski 29 kwietnia 2025 18:29
29 kwietnia 2025 20:09

"To jest planowe działanie, a nie żaden wybryk"

 

Planowe działanie zaczęło się dużo wcześniej.

W PRL kapitan Żbik pomagał młodzieży stawiać opór gitowcom.

Nie zamykał git ludzi, tylko chodził do szkół i szkolił młodzież w judo.

Każdy cios w mordę to grób dla gitowców.

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @gabriel-maciejewski
29 kwietnia 2025 21:07

Dziękuję za ten tekst, bardzo dobrze to opisałeś, a niektóre fragmenty to szczególne perełki, razem z tą refleksją na koniec.

Tak jest, aborcja i imigracja mają ten punkt wspólny, że ludzie oburzają się i przez to oburzanie prezentują bezradność, jednocześnie okrążając prawdziwe przyczyny szerokim łukiem.
Właściwie przyczyny aborcji i narzuconej imigracji są równoległe do siebie. Głównym ich fundamentem jest pogarda dla ludzkiego życia i człowieczeństwa. O aborcji już pisałeś dokładnie.
Z imigracją zaś, jest tak samo - korporacje zgodnie z dogmatem, że człowiek nie jest osobą tylko wołem roboczym nie chcą płacić godnej zapłaty pracownikom więc ściągają ludzi z krajów które wcześniej zdewastowali(oni lub inne korporacje) tak, że ci ludzie zgodzą się na te niegodne warunki bo to i tak lepsze niż umierać z głodu tam gdzie mieszkają obecnie. Dodatkowo ci ludzie są łatwi do sterowania i można za ich pomocą zdewastować teren na którym mieszkają tak że miejscowym zrobi się piekło żeby "spokornieli" i przestali się domagać godnego traktowania.

Jedynym rozwiązaniem tych problemów byłoby wprowadzenie do życia gospodarczego i społecznego z powrotem społecznej nauki Kościoła u której podstawy jest prawda o tym, że każdy człowiek ma przyrodzoną godność i ona jest wartością najwyższą - nie zysk, tylko człowiek.
No, ale trzeba byłoby podważyć tym główne "dogmaty" liberalizmu który szaleje w Polsce od lat, to wywołałoby małe trzęsienie ziemi, a na to nie wszyscy nasi politycy są gotowi.

Bez tego można stawiać tysiące zasieków na granicy, ustalać różne przepisy antyaborcyjne i to jest psu na budę.

 

 

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Szczodrocha33 29 kwietnia 2025 19:25
29 kwietnia 2025 23:14

To już przeszłość, pociągi jadą szybko. Złodziei nie ma

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Szczodrocha33 29 kwietnia 2025 20:09
29 kwietnia 2025 23:15

Tak, gitowcy byli jak japońska armia na Iwo Jimie, nie do zwalczenia

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Kuldahrus 29 kwietnia 2025 21:07
29 kwietnia 2025 23:19

Są dwa atraktory we współczesnym świecie: seks i przemoc. Nie liczę pieniędzy. Aborcję zwalcza się poprzez wystawianie zdjęć pokawałkowanych dzieci. To jest epatowanie nieudawaną, naturalną, bezczelną i triumfującą przemocą. A przy tym zwalanie odpowiedzialności za tę przemoc na innych. Jednocześnie ludzie, którzy te zdjęcia wystawiają zwalczaja udawaną przemoc w filmach. To jest niepojęte. Przemoc jest zdefiniowana jako atraktor i koniec. To jest aksjomat współczesnych czasów. Co tym ludziom przeszkadza naręcić 40 teledysków o życiu szczęśliwych matek? Obawa, że nie zostaną zauważeni. Za to te matki będą widoczne. I tu jest problem najważniejszy. 

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @gabriel-maciejewski 29 kwietnia 2025 23:19
29 kwietnia 2025 23:36

Piękne podsumowanie. Co um przeszkadza przestać ględzić o żydach, bankierach i masonach? 

To jest maskowanie impotencji i nieudolności. Zawsze najtrudniej jest coś zrobić pozytywnego. I zastanawiam się CO tzw. obrońcy życia poczętego zrobili pozytywnego? Mają jakieś sukcesy w nakłanianiu kobiet do rodzenia dzieci zamiast zabijania? Żadnych. Ciągle tylko słyszę, że "prawo należy zmienić". Tak jakby od samego zapisu "oszustwo podlega karze" zniknęli w Polsce oszuści. W bolszewi zginęliby od razu w pierwszej kolejności albo od razu zapisaliby się do partii bolszewickiej. Tacy są skuteczni i zdolni.

zaloguj się by móc komentować

zkr @OjciecDyrektor 29 kwietnia 2025 19:29
30 kwietnia 2025 01:19

> I widać, ze my tych islamistow mieliśmy już wtedy,

No, Gdanskiem wtedy rzadzili "szyici"

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @zkr 30 kwietnia 2025 01:19
30 kwietnia 2025 05:46

Szyici? A co oni? Szyje podcinali?

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @OjciecDyrektor 29 kwietnia 2025 23:36
30 kwietnia 2025 07:40

Zapisaliby się, bo donoszenie na bliźnich to zajęcie dla człowieka dyskretnego i o czystym sercu. 

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @gabriel-maciejewski 30 kwietnia 2025 07:40
30 kwietnia 2025 08:25

No tak...ja nawet nie mam serca....sam kamień...:)

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @gabriel-maciejewski 29 kwietnia 2025 23:19
30 kwietnia 2025 08:47

Tak, epatowanie billboardami z rozerwanymi ciałami dzieci jest nieskuteczne. Ja sobie tak myślę - ok, chcecie wystawiać te billboardy wystawiajcie, ale na billboardy poświęćcie 10% czasu i środków, a całą reszte na pomoc potrzebującym, czy na akcje przeciwko przepisom pozwalającym płacić ludziom głodowe stawki, czy pozwalającym na lichwiarskie kredyty, cokolwiek. Czy chociażby tak jak napisałeś niech chociaż teledysk zrobią.

 

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Kuldahrus 30 kwietnia 2025 08:47
30 kwietnia 2025 08:57

Oni wszyscy wierzą w swoje wybraństwo i przewagi intelektualne. Z tej pozycji rozmawiają, uważają, że rozerwane ciała dzieci to tak naprawdę niezły numer, który rozwali emocje tego wyborczego bydła. Do głowy im nie przyjdzie, że są zmanipulowanymi głądami propagującymi przemoc. Sprawa jest prosta - pokazywanie przemocy to triumf przemocy

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @Kuldahrus 30 kwietnia 2025 08:47
30 kwietnia 2025 09:08

Ten kij z bilbordami ma dwa zawsze końce.Czasem do rozumu trzeba przemówić wstrząsającym obrazem.Bilbordy są zwalczane i nie są powszechne,póki rządzący mają w tym interes.

I to nie organizatorzy tych akcji mają poświęcać ludziom pomoc potrzebującym w ich głodowych stawkach,kredytów etc,etc...

Nędza Rządzicieli ,którzy chcę przechytrzyć ludzi zawsze zaczyna się od aborcji;tak fizycznej jak i umysłowej. A życie szczęśliwej Rodziny z dziateczkami zaczyna kwitnąć w usteczkach rządzicieli w zasadzie na dwa m-ce przed każdymi wyborami. Czy było i jest inaczej?

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @BTWSelena 30 kwietnia 2025 09:08
30 kwietnia 2025 09:09

Jak długo można przemawiać bezskutecznie wstrząsającym obrazem? Raz, drugi, trzeci...potem to już reklama. 

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @gabriel-maciejewski 30 kwietnia 2025 08:57
30 kwietnia 2025 09:19

I tutaj się z panem w części zgadzam.Triumf przemocy !

Ale tych organizacji jest niezbyt dużo,bo nie!.

Natomiast przemoc jest pokazywana w najrózniejszych odsłonach za pośrednictwem filmów i seriali. Nie ma nic okrutniejszego jak pokazywanie codzienne mordów i tortur i innych wprost dewiacji na wszystkich kanałach.Dzień w dzień i jeszcze na Netflix do wyboru i do syta,ze szczegółami i z instrukcją zbrodni. Tam sie morduje i tych złych i dobrych dla samego mordowania,wybranymi narzędziami tortur i broni.Niby tylko rzecz na filmie,ale wytwarza się pewien obraz......

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @gabriel-maciejewski 30 kwietnia 2025 09:09
30 kwietnia 2025 09:27

A jednak można jak wyżej napisałam.Nie chcę aby to zabrzmiało jak spór z panem,bo cenię sobie pana opinie.Ostatnio przykuta do łóżka ,szukałam programów w przekazach przyrodniczych.Kanały promują tylko i wyłacznie bzdety o wydumanych mordach,im więcej trupów i tortur tym "lepszy"film...Oraz tabletki na reklamach "po",lub na potencję,jak se kupisz to możesz dłużej ile chcesz,oraz konieczna reklama z pif,paf ,nie dla polowania tylko w człowieka!.

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @BTWSelena 30 kwietnia 2025 09:19
30 kwietnia 2025 09:38

No, ale to jest przemoc pozorowana. Ta na bilbordach jest autentyczna. I nie ma żadnego wymariu edukacyjnego, nikogo też nie uwrażliwia

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @BTWSelena 30 kwietnia 2025 09:27
30 kwietnia 2025 09:38

No, ale te bilbordy są uzupełnieniem oferty filmowej. Żeby nie było przemocy należy ją po prostu porzucić i zacząć pokazywać coś innego. 

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @gabriel-maciejewski 30 kwietnia 2025 09:38
30 kwietnia 2025 09:52

Tak,przemoc pozorowana,bo wszyscy o tym wiedzą,że to film,ale coś rodzi się jednak w słabych umysłach,zwłaszcza młodych,bo potrafią skombinować nagana i strzelać do kolegów jak do szczurów.

Nie tylko bilbordy są z aborcją są autentyczne,ale ludzki potencjał zmobilizował jeszcze ulepszone maszyny do zabijania. Nie miałam o tym pojęcia,ale to sumienie tylko tych kobiet co na to się decydują,lub pod wpływem obrazu --rezygnują.!  Przynajmniej taka korzyść w tej "rozrywce".

To info z ubiegłego roku: https://pch24.pl/aborcyjne-maszyny-ssace-trafily-do-szpitala-w-olesnicy-sluza-do-rozrywania-dzieci-na-strzepy-metoda-cisnieniowa/

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @BTWSelena 30 kwietnia 2025 09:52
30 kwietnia 2025 10:05

O sumieniu nie może być nawet mowy. Jeśli Niemcy w czasie II wojny światowej byli świadomi tego, że są odpowiedzialni za obozy koncentracyjne i próbowali za wszleką cenę ukryć swoje zbrodnie, to znaczy że mieli jakieś sumienie. Dziś sumienie zastąpiła rozrywka i doniesienia o tych maszynach maja taki właśnie charakter - podnoszą zainteresowanie periodykiem, który je publikuje. Są to dwie strony tego samego medalu

zaloguj się by móc komentować

zkr @OjciecDyrektor 30 kwietnia 2025 05:46
30 kwietnia 2025 10:12

> Szyici? A co oni? Szyje podcinali?

"Szyici" to ludzie o specyficznej budowie ciala

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @gabriel-maciejewski 30 kwietnia 2025 10:05
30 kwietnia 2025 10:30

Całkowicie zgadzam się z pana logiką i dobrze,że wykłada pan bez owijania w bawełnę. Ja to rozumiem.Moja wiara w dobrej intencji,jednak mi podpowiada,że KTOŚ powinien jednak czuwać,gdy zabijanie przybiera formę jednak nie pozorowaną,bo to nie fikcja i SF. Ukrywanie tego faktu pod pozorem zaświadczenia od psychiatry rodzi więcej niż patologię. To zacieranie także śladów.A tak ułatwił kobietom obecny rząd.

Pozdrawiam serdecznie,i czekam codziennie na nowe wieści.Jestem chyba uzależniona od SN...

zaloguj się by móc komentować

Aquilamagna @OjciecDyrektor 29 kwietnia 2025 19:29
30 kwietnia 2025 14:15

Nie wiem jak teraz, ale na przełomie wieków w Nowym Targu takimi "islamistami", których nie chciało się spotkać, byli tzw. Romowie.

zaloguj się by móc komentować

valser @gabriel-maciejewski 30 kwietnia 2025 09:38
30 kwietnia 2025 14:47

Rok 2016. Targi ksiazki w Bytomiu.

Cisna sie obroncy zycia, zeby sie bezkosztowo polansowac. Dawali mi do zrozumienia, ze jak odmowie to jestem nieczuly, "wyzuty z moralnosci" i prawdopodobnie "niekatolik". No, ale udalo ich sie spuscic po linie bezkosztowo.

Z tymi co zbierali podpisy o "dostepie do broni" bylo znacznie gorzej. Rozmowy przez internet nic nie daly. Pokazali sie fizycznie "zbierac podpisy". Jedna prosba nie wystarczyla i skonczylo sie na trzewikowaniu. Sprzet do zbierania podpisow ulegl dezintegracji i pacjenci wezwali policje. Przyjechala straz miejska, czyli moi koledzi i dopiero wtedy zrozumili, ze bedzie pincet zloty mandatu jak sie nie ulotnia. 

Losiu to skomentowal w swoim stylu pod moim adresem - "bo ty nie potrafisz rozmawiac z ludzmi".

Od tamtaj pory nic sie nie zmienilo, jedyne co mam wrazenie, ze szajba sie utrwalila i umocnila. Mysle, ze w tym nie ma nic autecznego oprocz autentyccznych glupkow, ktorzy daja sie wmanewrowywac w rozne instalacje. Robia to na dodatek za darmo, dla lepszego samopoczucia i odczuwania wyzszosci tzw. moralnej, ktora jest calkiem blisko moralnego zwyciestwa. Ja na te pokraki nie moge patrzec.

Z diablem przynajmniej wiadomo co jest grane, a tymi lbami co to zawsze chca tylko dobrze, to nie wiadomo o co chodzi i z pewnoscia nie chodzi o pieniadze.

zaloguj się by móc komentować

qwerty @gabriel-maciejewski 30 kwietnia 2025 08:57
30 kwietnia 2025 15:08

Tylko gdy pada pytanie: a coś poza słowami dla drugiego człowieka zrobiłeś? Odpowiedź jest zawsze taka sama: nie o to chodzi.

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @valser 30 kwietnia 2025 14:47
30 kwietnia 2025 16:22

Obawiam się, że jednak chodzi o pieniądze, ktoś to musi finansować i jakaś gaża na pewno jest dla staczy i wywoływaczy moralnego oburzenia przeznaczona

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @qwerty 30 kwietnia 2025 15:08
30 kwietnia 2025 16:23

Nie rozumiesz głębi...chodzi o to, by zaprotestować, pokazać swoją niezgodę na zło. Czyli swoją facjatę w mediach. 

zaloguj się by móc komentować

valser @gabriel-maciejewski 30 kwietnia 2025 16:22
30 kwietnia 2025 16:36

Kase robia w klinikach. Business as usual. "Procedura" kosztuje i zaangazowanych jest w to wiele osob. Nie potrzeba lansu, tylko dyskretna dystrybucja telefonu jest sposobem promocji.

Oburzeni raczej wydaja kase i zarobek jest w porownaniu do biznesu medycznego niegodny uwagi. To jest departament propagandy na styku ministerstwa zdrowia i kultury.

zaloguj się by móc komentować

qwerty @gabriel-maciejewski 30 kwietnia 2025 16:23
30 kwietnia 2025 17:00

I chyba podskakiwać w górę?

zaloguj się by móc komentować

qwerty @valser 30 kwietnia 2025 14:47
30 kwietnia 2025 17:01

A może 'bo Ty ludzi nie rozumiesz' winno być.

zaloguj się by móc komentować

qwerty @BTWSelena 30 kwietnia 2025 10:30
30 kwietnia 2025 17:04

Wg mnie będą pożyczki pod zastaw eutanazji. Nie spłacasz to żegnaj. Ale tylko dla seniorów. Lub leasing życia. 

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @qwerty 30 kwietnia 2025 17:04
30 kwietnia 2025 19:02

No weź przestań qwerty,bo mam ciary,jak to czytam....od czubka głowy ,po nóżki,aż tak czarno nie patrzę chociaż panującą władzę mam w głębokiej *****

zaloguj się by móc komentować

valser @qwerty 30 kwietnia 2025 17:01
30 kwietnia 2025 19:34

to z cala pewnoscia. Przy moich wejsciach psychopaty postrzeganie spraw jest bardzo zawezone. Zamkniety jestem na wiele spraw.

 

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @gabriel-maciejewski 30 kwietnia 2025 16:22
30 kwietnia 2025 22:09

Ja w ogóle nie ufam organizacjom pro-life, które nie podlegają bezpośredniej jurysdykcji Kościoła. Nie powiedziałbym, że większość, ale napewno niektóre z nich mają takie zadanie jak opisałeś w tekście - są częścią biznesu aborcyjnego i mają za zadanie budować negatywny wizerunek osób wyznających wartości pro-life. Jedną taką nawet kiedyś opisywałeś, co z "walki z aborcją" zrobiła sobie sposób na życie i swoim zachowaniem i postawą zniechęcała wszystkich.

 

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @BTWSelena 30 kwietnia 2025 09:08
30 kwietnia 2025 22:26

Jeśli ktoś ma za misję promowanie pro-life to niech zacznie to realizować w czymkolwiek. Nie wymagam od nikogo od razu heroiczności cnót jaką miała św. Teresa z Kalkuty, ale chociażby zorganizowanie zbiórki na nowy wózek dla niepełnosprawnego to już jest coś. Czy naciskanie na posłów(szczególnie u tych którzy mają na ustach dobro polskiej rodziny) w sprawie prospołecznych pomysłów to też jest dobre zadanie i edukowanie ludzi pod tym względem, że np. zasiłki i renty to nie jest "komunis", ale zdrowe podejście państwa do pomocy najsłabszym i bezbronnym.
Fundacja Małych Stópek wszystkiego nie zrobi, a tyle rzeczy leży odłogiem.

Co do billboardów to tak jak Gabriel napisał, pokazywanie tego codziennie powszednieje w końcu i przynosi odwrotny skutek.
No, ale ok, chcą budzić sumienia w ten sposób, niech budzą, ale też niech za tym kryją się realizacje.

 

 

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @Kuldahrus 30 kwietnia 2025 22:26
1 maja 2025 04:27

Oba komentarze są bardzo właściwe Kuldahrusie.Obecnie twarzą takiej organizacji jest jest chyba Mariusz Dzierżawski.Nie udało mu się w polityce z której już zrezygnował i stworzył fundację.Nie sądzę,aby była obliczona na upragnioną sławę,bo z wykształcenia chyba matematyk umie liczyć.Setki już wyroków,także finansowych i oburzenia władzy za "zniesławianie".

I tak jest jak pisze nasz gospodarz" można zabijać dzieci z powodu psychicznego dyskomfortu i to jest wielki triumf władzy,a organizacje po raz kolejny uzyskują bezsilność".Ale jednak KTOŚ musi sygnalizować czym pachnie taka samowola i kierunek "swobód" obywatelskich.

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować