-

gabriel-maciejewski : autor książek, właściciel strony

Stulecie idiotów

Kurski wpuszcza na ekrany nowy serial. Nosi on tytuł „Stulecie Winnych” i jest wprost odwzorowaniem takich komunistyczno-partiotycznych produkcji jak „Blisko coraz bliżej” czy „Najdłuższa wojna nowoczesnej Europy”. Autorką scenariusza jest oczywiście Łepkowska, a scenariusz powstał na bazie powieści jakiejś pani z Pruszkowa, która od roku 2015 zdążyła już powielić ze sześć formatów, wydanych w wielkich nakładach przez „Zwierciadło”, nazywając je oczywiście powieściami, albo wręcz epopejami. Wyżej niestety nie podskoczymy, bo to jest poziom umysłów creme de la creme współczesnej, patriotycznej elity. Pozostaje nam milczeć i robić swoje. A nie jest lekko. Nie skończyłem wczoraj niestety książki na rynek, muszę to zrobić dzisiaj i wszystko się znów przeciągnie. No, ale nic...lecimy. To co napisałem wyżej to jest wariant optymistyczny i patriotyczny. Serial o mozolących się z życiem Polakach, którzy doczekają w końcu zwycięstwa PiS w wyborach i będą mogli wreszcie w spokoju zasiąść przed telewizorem i obejrzeć serial na podstawie scenariusza Łepkowskiej o sobie samych. Tak to zostało pomyślane. Po stronie „onych” jest znacznie gorzej. Zanim opowiem jak, słowo o umieszczonej tu wczoraj książce „Władysław Herman, król bez korony”. Proszę Państwa, albo będziemy regulować te fałszywe egzegezy przywracając sprawom właściwy porządek, albo pozostaniemy na zawsze w mocy szaleńców. Autor – Adam Krawiec – wprost napisał, że król Bolesław koronował się wbrew woli papieża. A nie dość tego, wiadome jest to od dawna. Nie przeszkadza to jednak nikomu produkować hagad o zdradzie św. Stanisława i o tym, że król był podporą papieskiego obozu. Wymienię raz jeszcze nazwiska kłamców, którzy uprawiają ten sport – Bunsch, Łysiak, Wyspiański, Karolak. Skoro zaś wszyscy wiedzą, a nie mówią prawdy to znaczy, że ona musi się znacznie różnić od oficjalnej wykładni. Jeśli bowiem król koronował się bez zgody Rzymu, to skąd wziął koronę? Nie obstalował jej sobie u jubilera przy Floriańskiej, prawda? Musieli mu ją skądś przywieźć. Jeśli nie z Rzymu to z Konstantynopola zapewne, ale o czymś takim nikt nawet nie pomyśli, bo to rozwala całkowicie oszukaną hagadę, którą tłoczy się do głów od dwóch stuleci. Mało tego zmiana tej hagady natychmiast powinna uruchomić rynek treści i czynnych na nim autorów, którzy – znając upodobania Polaków do historii - powinni opisać wypadki sprzed 1000 lat według trzech co najmniej intrygujących schematów. Tak by się to potoczyło w Wielkiej Brytanii. U nas będzie inaczej, albowiem horyzont naszych autorów jest tu gdzie jest. Nie powiem gdzie, żeby nie używać wyrazów. Oto wczoraj okazało się, że za wywróceniem pomnika księdza Jankowskiego stoi dziennikarz Sekielski. Dziwny ten człowiek nagrał wszystko, albowiem jak raz był z ekipą na miejscu. Tak właśnie, był na miejscu. W telewizji i na twitterze powiedział, że był tam przypadkiem, a oskarżanie go o to, że zaaranżował całą sytuację jest po prostu mową nienawiści. On coś tam słyszał, że mają przewrócić ten pomnik i pojechał to nagrać. Scena ta znajdzie się w jego filmie o pedofilii wśród księży, bo właśnie w ten sposób, pokazując przewracanie pomnika chce Sekielski podnieść temperaturę i napięcie w tej swojej produkcji. To jest naprawdę niezwykłe i sądzę, że ludzie ci się nie opamiętają, dopóki nie okaże się, że ich kandydaci nie przegrali jednych, drugich i trzecich wyborów. Jeśli zdobędą w tych wyborach cokolwiek Sekielski pojedzie z tym filmem do papieża i wyjedna zgodę na puszczenie go wprost na fasadzie bazyliki św. Piotra. Oby nie, ale bezczelność tych ludzi zaszła już za daleko. Niestety nie ograniczają jej w żaden sposób horyzonty polityczno-propagandowe tak zwanych „naszych”. I teraz patrzcie jak się robi wydarzenia uliczne w Polsce i we Francji. Tam płoną samochody, żółte kamizelki tłuką się z policją, a tu trzech gutków przyjeżdża obalać pomnik i wywracają go na ułożone wcześniej na chodniku opony. Po co? Żeby się nie połamał, bo jakby się połamał, to ci co go tam postawili, mogliby domagać się w sądzie odszkodowania, a jakby sąd się do wniosku przychylił, to inspirator eventu musiałby zapłacić. No, a jak wszyscy wiemy w życiu trzeba oszczędzać. Mamy więc tu do czynienia z klasycznym przypadkiem rewolucji gównozjadów, których największa troską jest, by czasem nie posunąć się za daleko. W zasadzie ktoś powinien im teraz pokazać jak wygląda prawdziwa rewolucja, ale chyba nikogo takiego nie ma w pobliżu. Cały ten event musiał być uzgodniony z władzami miasta, co do tego nie może być wątpliwości. Im się bowiem, tym władzom, zdaje, że po usunięciu pomnika zyskają coś w czasie wyborów. Żebyście się durnie nie przejechali, bo po czymś takim nikt dla was litości miał nie będzie.

W związku z tym obaleniem pomnika wyemitowano wczoraj w TVN materiał o księżach pedofilach i o Jankowskim pedofilu. Po nim zaś (szło to w wiadomościach) puścili materiał o edukacji seksualnej w szkołach, która ma być zbawieniem dla wszystkich. Jakaś niemożliwie brzydka dziewczynina opowiadała tam, że większość dzieci w szkołach nie jest heteroseksualna. Potem znęcali się nad panią kurator z Krakowa, którą oskarżali o homofobię połączoną z antysemityzmem i antyarabizmem. Jeszcze raz więc powtórzę – dopóki nie spłuka się tego szlauchem w najbliższych wyborach, nie będzie dobrze. O próbie odwołania Ziobry szkoda nawet mówić. Aha, jeszcze Tuska pokazywali, który powiedział – nie będę udawał, że to nie moja wojna. To jest niezwykłe doprawdy. Przewodniczący Tusk nawołuje do wojny na antenie TVN, siedząc na tle unijnej flagi i jeszcze deklaruje, że PO chce wygrać wybory do PE. Sądzę, że rzeczywiście, na nich w tej chwili wystarczy Łepkowska i jej seriale. Czekajmy aż Sekielski razem z Tuskiem i Pisiuk-Gahowicz zaczną rapować o księżach pedofilach...to już niebawem nastąpi. W przebitkach pokazywać będą Izraela Kaca jak mówi o mleku matki.

Zmęczony oglądaniem tego festiwalu poronionych pomysłów i agresywnej głupoty zajrzałem do komentarzy pod moim ostatnim wywiadem i zwróciłem uwagę, że pan Patlewicz, o którym już zdążyliśmy zapomnieć, pisze iż nazwałem go agentem i domaga się bym to odwołał. Mam wrażenie, że nie nazwałem go agentem tylko może durniem, ale już dokładnie tego nie pamiętam, a szukać mi się nie chce. Pomyślałem, że obejrzę sobie co tam pan Patlewicz przygotował na YT dla swoich wielbicieli. No i trafiłem na to:

 

https://www.youtube.com/watch?v=zoCAwOkHLQk

 

Jest to, opowiedziana w bardzo frapujący sposób, historia Marzeny Domaros czyli Anastazji Potockiej, która kończy się konkluzją następującą – oto jakie podstępy szykują złe służby, żeby gnębić polską, patriotyczną prawicę! Całe szczęście mamy Patlewicza, który te miny rozbroi i zapewni nam bezpieczeństwo. Co byśmy bez niego zrobili biedactwa….A na początku reklamują tam książkę „Mała księga bohaterów Polski”. Czekam aż ukaże się „Skarbczyk prawdziwego Polaka”, w miękkiej oprawie bez skrzydełek na papierze z makulatury. Wracam do roboty, bo jeszcze chwila i wejdę w fazę załamania nerwowego…

 

 

Zapraszam na stronę www.prawygornyrog.pl



tagi: media  po  tusk  pedofilia  sekielski  jankowski 

gabriel-maciejewski
22 lutego 2019 09:10
83     5248    19 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

stanislaw-orda @gabriel-maciejewski
22 lutego 2019 09:56

o tym, że koronował sie bez zgody papieża napisał także Paweł Zaremba:

Historia Polski. T. 1; Od zarania państwa do r. 1506
edycja: Paryż 1961, wyd. Instytut Literacki

 Ale zarówno autor jak i jego publikacje  były po II wojnie  (i są nadal) w Polsce na indeksie.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @gabriel-maciejewski
22 lutego 2019 09:59

o tym, że koronował sie bez zgody papieża napisał także Paweł Zaremba:

Historia Polski. T. 1; Od zarania państwa do r. 1506
edycja: Paryż 1961, wyd. Instytut Literacki

 Ale zarówno autor jak i jego publikacje  były po II wojnie  (i są nadal) w Polsce na indeksie.

zaloguj się by móc komentować

bendix @gabriel-maciejewski
22 lutego 2019 10:10

Wyrwij chwasta.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @pukpuk 22 lutego 2019 10:13
22 lutego 2019 10:36

Przeciez to ty tutaj przeszkadzasz.

Zamiast popukać się w łeb.

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @stanislaw-orda 22 lutego 2019 09:56
22 lutego 2019 10:51

Ten fakt od razu porządkuje nam sprawy i rozumiemy następne wydarzenia 

.

 

zaloguj się by móc komentować

Draniu @stanislaw-orda 22 lutego 2019 10:36
22 lutego 2019 10:58

A ja bym sie nie zdziwił gdyby to był Patlewicz ,albo Pan Nikt, albo ktos z wydawnictwa 3dom.. Bo tylko ich stac na takie glupoty ,ten rodzaj bezczelnosci pasuje do nich.. Szkoda mi tylko Brauna, ktory obraca sie w tym towarzystwie.. 

zaloguj się by móc komentować

umami @gabriel-maciejewski
22 lutego 2019 11:10

No autentyczny Sid, Maniek ratuj!

zaloguj się by móc komentować

Draniu @przemsa 22 lutego 2019 10:45
22 lutego 2019 11:15

Czy Ty uwazasz,ze ktos w TVP bedzie sie wysilał i szukał nowych ludzi z oryginalnymi pomyslami ... Nie ma takiej możliwości.. To wszystko obraca sie we wlasnym skwaśniałym sosie.. No i byle szybko wyjsc z "nowa" propozycją.  Nie ma sie co łudzić ,ze TVP i innych tv, zalezy na jakości. Niestety prowincjonalizm umyslowy w takich instytucjach to cecha charakterystyczna.. Dla nich wsrod 38 mil ludzi nie ma nikogo lepszego od Lepkowskiej.. :)

zaloguj się by móc komentować

Draniu @Maryla-Sztajer 22 lutego 2019 10:51
22 lutego 2019 11:40

Oni sa wściekli ,ze Coryllus ich nie akceptuje  ,ze nie ma ich w ofercie Coryllusa.Wlasnie ich slabosc na tym polega.Wymuszają akceptacje. A w zwiazku z tym miotaja się ,nie sa pewni swoje pozycji, ktora jest bardzo krucha.. 

zaloguj się by móc komentować

christopher5 @Draniu 22 lutego 2019 10:58
22 lutego 2019 11:41

zycie to nie je bajka...

Czy ja dobrze rozumiem, że w tej samej redakcji pisma "Służby Specjalne" byli jeden ze Szwejgertów i Grzegorz Braun? Nie licząc Pińskiego?

kiedys u 'nieszczesnego'

http://boson.szkolanawigatorow.pl/cba-suzby-specjalne-i-niezalezna

i

https://www.wykop.pl/link/2549653/grzegorz-braun-schetyna-a-sluzba-bezpieczenstwa/

 

zaloguj się by móc komentować

mniszysko @gabriel-maciejewski
22 lutego 2019 12:01

>>> Czekajmy aż Sekielski razem z Tuskiem i Pisiuk-Gahowicz zaczną rapować o księżach pedofilach...to już niebawem nastąpi. <<<

Tutaj o ostatnim pomyśle lewicy:
https://www.tvp.info/41432157/scheuring-wielgus-chcialabym-postawic-kosciol-rzymskokatolicki-przed-trybunalem-w-hadze

A tutaj Toyah pisze o ciekawej rzeczy:
https://toyah1.blogspot.com/2019/02/o-przesladowcach-niezomnych.html

Wszystko zmierza do tego, aby na Kościół rzucił odium organizacji przestępczej. Pluj, pluj i pluj, zawsze coś się przylepi i pozostanie.

 

zaloguj się by móc komentować

Draniu @christopher5 22 lutego 2019 11:41
22 lutego 2019 12:01

Co do GB , dzis jest tak,ze w Gdansku mieszkańcy  pytają go,co on zrobił dla Gdańska,czy czegos dokonal np. dla jakiegos osiedla , czy komus udzielił pomocy np. przy jakis problemach zwiazanych z administracją gdanska. Generalnie do wyborow podchodza pragmatycznie, chca sie czegos dowiedziec na temat jego doswiadczen organizacyjnych i skutecznosci . A pan GB co robi ,puszcza swoje filmy o Lutrze.. :) 

zaloguj się by móc komentować

mniszysko @gabriel-maciejewski
22 lutego 2019 12:08

>>> Zmęczony oglądaniem tego festiwalu poronionych pomysłów i agresywnej głupoty <<<

Najlepszy festiwal poronionych pomysłów i głupoty znajduje się na portalu Najwyższego Czasu:
https://nczas.com/category/wiadomosci/

Ja od dłuższego czasu zastanawiam się nad poziom ich inteligencji. Czy oni nie widzą, że się demaskują i to w głupi oraz beznadziejny sposób? Jak nie o pewnych fizjologicznych funkcjach anatomicznych części człowieka, to o krwiożerczych instynktach matek czy dzieci... Mózg totalnie się lasuje a jego wrażliwość idzie się kiwać. Jak by to napisał Coryllus - dewastacja wszystkiego.

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @Draniu 22 lutego 2019 11:40
22 lutego 2019 12:16

Ja nie mam z nimi problemu. Gdybym od tylu lat nie czytała tego bloga. ..I KOMENTARZY  oraz linków. ..żyła bym szczęśliwie nie mając pojęcia o ich istnieniu. 

To już tak zostanie,  bo przecież nawet z artykułami na SN nie nadążam. .

Coraz mniej mogę czytać i to nie tulko z powodu oczu. .

Oni są nudni. ..

.

 

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @christopher5 22 lutego 2019 11:41
22 lutego 2019 12:23

O ulotkach Schetyny pisze też Janke w Twierdzy,  kreując Sch. na bohatera SW...

Nikt z zadłużonych dla SW tej wielkiej roli nie potwierdza. 

Nie interesowalam się  już tym więcej potem 

.

 

zaloguj się by móc komentować

Draniu @mniszysko 22 lutego 2019 12:08
22 lutego 2019 12:40

Jeszcze do tego dochodzi promocja jasnowidza Jackowskiego.. :) Demaskacja, demaskacją..Redakcja juz chyba broda sie podpiera aby ich narracja sie utrzymala na powierzchni. Ta dewastacja to są symptomy rozpaczliwego ratowania sie przed plajtą ,a dla tabloidu Fakty nigdy nie będą konkurencją.

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @Draniu 22 lutego 2019 12:40
22 lutego 2019 12:56

Możliwe ze ,,fakt,,  ma najprostszy schemat, nie znam. 

Widzę natomiast w necie różne pudelki itp...oni mają sprawdzony format np tytułów. 

...nigdy tego nie rób / Nie jedz /nie wyrzucaj. ..

....celebryta XYZ już tak nie wygląda. ..

...nigdy nie zgadniesz...

Itp..

Czytelniczka wie co klika A lubimy tylko znane piosenki.

Widzę ze s24 zaczął nadając swoje tytuły blogom stosować ten schemat.

Ha !

.

 

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @gabriel-maciejewski
22 lutego 2019 13:15

Parasol usuń komentarze tego przygłupa powyżej, bo jeszcze ktoś zacznie na nie odpowiadać. Już go zablokowałem.

zaloguj się by móc komentować


Grzeralts @adam-er 22 lutego 2019 13:16
22 lutego 2019 13:21

Jaka religia, takie zmartwychwstanie. Jak to Coryllus napisał, w życiu trzeba oszczędzać.

zaloguj się by móc komentować

parasolnikov @gabriel-maciejewski 22 lutego 2019 13:15
22 lutego 2019 13:39

Poleciał myśliciel polityczny :D

zaloguj się by móc komentować

bendix @parasolnikov 22 lutego 2019 13:39
22 lutego 2019 13:40

Jeszcze wszystkie odmiany *puka

zaloguj się by móc komentować

onyx @gabriel-maciejewski
22 lutego 2019 13:44

Bardzo dobry tytuł do serialu w obecnym czasie. Awansowaliśmy, już nie Kiepscy ale jeszcze Winni, jak spłacimy wiadome "długi" to może znów będziemy Kowalscy? Kino polskie wpadło już w takie koleiny że operuje na trzech formatach i tylko historie bohaterów się lekko zmieniają. Jak w grach, jeden silnik ale różne kolory pikseli. Jak ktoś nie śledzi to nie odróżni jednego od drugiego. Patriotyczna mielonka gdzie wg klasyków gatunku pomielono budę z psem. Miejmy tylko nadzieję że żaden wielki projekt z Melemgipsonem nie ruszy.

zaloguj się by móc komentować

onyx @mniszysko 22 lutego 2019 12:08
22 lutego 2019 13:53

Jesteśmy już na etapie fake newsów publikowanych przez środowiska jeszcze rozpoznawalne z imienia i nazwiska. Następnym etapem będą same projekty typu no name, których już też jest multum. Niestety wszystkie te maszynki pulpy informacyjnej znajdują podsłuch a z Nawigatorem ciężko się przebić bo treści za gęste od znaczeń ;) Widzę jak to jest kręcone na Twitterze a stamtąd dalej.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-laskowski @gabriel-maciejewski
22 lutego 2019 14:05

Gejza I koronował się koroną od cesarza wschodniorzymskiego otrzymaną w roku 1074, a Bolesław II uczynił to samo dwa lata później. Kwestia ta jest prawdopodobnie najważniejsza w dziejach Europy Środkowo-Wschodniej. Wszystkie późniejsze ruchy osiemnastowieczne i późniejsze, łącznie z utworzeniem rządu PRL-owskiego, stanowiły powtórkę tamtego manewru: wzięcia korony od cesarza wschodniorzymskiego za wiedzą i zgodą cesarza zachodniorzymskiego.

zaloguj się by móc komentować

LES @Draniu 22 lutego 2019 12:01
22 lutego 2019 14:28

To nieprawda . Wiekszość jest obojętna , ale sporo ludzi ma dosyć rządów gangu złodziei i morderców. Zastanawiam sie , po co rozpowszechnia pan oczywistą nieprawdę

zaloguj się by móc komentować

Draniu @LES 22 lutego 2019 14:28
22 lutego 2019 14:36

Moze pan byc precyzyjny? To ze pan za wszelka cene  promuje postawe pt w ogole nie glosujmy ,to ja juz wiem ,a wiec proszę napisac o jaką obojetnosc panu chodzi i odnoiesc sie cytatem z mojej wypowiedzi , jaką nieprawdę  piszę..

zaloguj się by móc komentować

LES @christopher5 22 lutego 2019 11:41
22 lutego 2019 14:45

Nie proszony zabawie się w adwokata GB . Nie pójde na skróty i nie użyje najprostszego i najłatwiejszego przykładu , tylko posłużę  postacią niedawno zmarłego Jana Olszewskiego . Pewnie mało kto wie , ale Jan Olszewski był jednym z 2 kandydatów na skretarza Władysława Gomułki . Cóz wobec tego znaczy napisanie artykułu dla mętnej gazety. 

 

zaloguj się by móc komentować

Draniu @przemsa 22 lutego 2019 13:45
22 lutego 2019 14:49

Ja tez zauwazylem taka tendencje,ze tzw elektorat ,ktory w ogole nie glosuje ,a ktory tu sie ujawnia ,probuje nieudolnie utwierdzic sie w przekonaniu ,ze to jest najlepsze co mozna zrobić.. Dla mnie to jakis absurd..

zaloguj się by móc komentować

LES @Draniu 22 lutego 2019 14:36
22 lutego 2019 15:09

Mieszkańcy Gdańska mogliby stawiać GB pytanie o to , co zrobił dla Gdańska , gdyby główne media formułowałyby taki zarzut . Wybory w Gdańsku są skrzętnie ukrywane . Dlatego wiekszośc nie ma żadnej opinii . Może nawet większość nie wie o wyborach.  Wczoraj jakiś człowiek na Salonie 24  postawił zarzut Braunowi , że czegos nie rozumie z zagmatwanej historii Wolnego Miasta i z tego powodu nie nadaje się . Domyślam sie , że ruszył sztab ludzi wymyślających . Domyślam sie , że teraz będzie wysyp taki egzotycznych pomyslów.

zaloguj się by móc komentować

Draniu @LES 22 lutego 2019 14:45
22 lutego 2019 15:27

Przeciez osoba Olszewskiego zostal tu juz omowiona.. Wypowiedzi GB na temat JOlszewskiego tez znam , czy to bedzie miało wplyw na wybory w Gdansku? A tak w ogole poruszylem problem jaki jest zwiazany z GB w wyborach na prezydenta Gdańska,a wiec pytam sie ,gdzie jest jego prgamatyzm ,doswiadczenie np program gospodarczy dotyczacy Gdanska? A moze bedzie tak,ze wiceprezydentem zostanie Pan Nikt ?  .Bądźmy realistami , a takie eksperymenty mozna wsadzic sobie w buty.. Nie podoba mi sie ten lans GB ,ktory opiera sie na naiwnosciach wyglaszanych z pozycji kanapy, goscia ktory nie ma zielonego pojecia o procedurach urzędowych. Oczywiscie kiedys sie wcisnie np. do Sejmu i to bedzie jego koniec tak jak Kukiza. 

zaloguj się by móc komentować

Draniu @LES 22 lutego 2019 15:09
22 lutego 2019 15:37

Z tym ograniczaniem to lekka przesada.. Ma youtube .w ktorych zamiast mowic o programie wyborczym ,gawedzi o JO i mowi ze tylko jeden baner mu sie udalo z jego podobizna wywiesic., no i o tym ,ze nie udalo mu sie w trakcie kampanii weimtowac na Uniwersytecie Gdanskim  filmu Luter..

Problem polega na tym ,ze oprocz swiatopogladu politycznego , ludzie rowniez wymagaja pragmatyzmu i doswiadczenia. 

zaloguj się by móc komentować

mniszysko @Draniu 22 lutego 2019 15:37
22 lutego 2019 15:44

Grzegorz Braun nie startuje na poważnie na prezydenta Gdańska. On zwyczajnie sobie robi promocję na wybory do parlamentu europejskiego. Kto by o nim mówił, gdyby nie ten start w oblężonej twierdzy jakim jest Gdańsk? To jest stosunkowo tania a za to głośna medialnie kampania wyborcza do PE.

zaloguj się by móc komentować


onyx @Draniu 22 lutego 2019 15:37
22 lutego 2019 16:07

Masz rację ale z drugiej strony zobacz Biedronia. Czego on dokonał zanim został prezydentem Słupska? To by było ciekawe sprawdzić w praktyce jak strona radykalnie prawicowa poradzi sobie z władzą. Świat się od tego nie zawali.

zaloguj się by móc komentować

bendix @Draniu 22 lutego 2019 14:49
22 lutego 2019 16:21

Szkoda energii na przekonywanie. To co się tu ujawnia to w części oczywiście głosuje odpowiednio tylko stara się innych sprowadzić na manowce aby nie głosowali, druga część to właśnie ten "absurd" i do nich nic nie trafi.

Szkoda czasu.

zaloguj się by móc komentować

LES @Draniu 22 lutego 2019 15:27
22 lutego 2019 16:23

Teraz rozumiem . Pan akceptuje to co jest w Gdańsku . Ewentualnie życzyłby pan sobie więcej ławeczek w jakims miejscu i pewnie ma pan zastrzeżania do koloru pojemników na śmieci . Nie dogadamy się . Nie ma o próbować .

zaloguj się by móc komentować

bendix @LES 22 lutego 2019 16:23
22 lutego 2019 16:32

To Pan nie rozumie że nie ma już Wolnego Miasta Gdańsk. Jego mieszkańcy dali dyla z uchodzącym wehrmahtem a zabudowę spalili kałmucy.

Dlatego śmieszy mnie ta napływowa ludność, mikstura totalna która snobuje się na Freie Stadt Danzig.

To jest tak żałosne że aż żenujące.

Bywam w Trójmieście co roku bo mam tam mieszkanie.

Przemieszkałem tam również pół roku w latach 90' i poznałem od podszewki to towarzystwo.

zaloguj się by móc komentować

LES @gabriel-maciejewski
22 lutego 2019 16:37

Nie wiem co panu chodzi  , ale na pewno nie odnosi się pan do mojego komentarza

zaloguj się by móc komentować

LES @LES 22 lutego 2019 16:37
22 lutego 2019 16:39

Moja odpowiedż    z 16:37  jest  do komentarza pana bendixa z 16:23

zaloguj się by móc komentować

bendix @LES 22 lutego 2019 16:37
22 lutego 2019 16:40

To jest do całości która zaczęła się od 15:09

Liczyłem na większą zrozumiałość.

zaloguj się by móc komentować

bendix @LES 22 lutego 2019 16:39
22 lutego 2019 16:43

" Wczoraj jakiś człowiek na Salonie 24  postawił zarzut Braunowi , że czegos nie rozumie z zagmatwanej historii Wolnego Miasta i z tego powodu nie nadaje się . "

Nie ma już historii Wolnego Miasta - skończyła się w 45'

zaloguj się by móc komentować

Draniu @LES 22 lutego 2019 16:23
22 lutego 2019 16:56

Jasne, GB wprowadzi monarchie w Gdansku:) 

Zgadza sie ,nie mamy o czym dyskutować, bo GB promuje tylk i  wylacznie wlasną osobe ,nie jako samorzadowca ,tylko rezysera i pisarza, a koszty reklamy swojej osoby przerzuca na naiwnych ludzi,ktorzy naiwnie wierza,ze GB zostanie prezydentem Gdanska,gdzie sam GB nie wierzy w to ,ze nimi zostanie i to jest fakt.. GB bawi sie kosztem naiwnych wyborców. Typowa bezczelnosc artysty.

Niestety powtarza pan stereotypy na temat samorządowców.. 

 

 

zaloguj się by móc komentować

tepaz @onyx 22 lutego 2019 16:07
22 lutego 2019 17:03

Też tak uważam. Bo u kogo GB miałby terminować/ sekretarzować? U pani Gronkiewicz-Waltz (Boże nie daj!!) czy innego Dutkiewicza?

Grzegorz Braun podkreśla potrzebę przeprowadzenia audytu (kiedyś to się nazywało inwntaryzacja/kontrola) i ma rację, a to jest zdolny facet, w tym czasie zdążyłby się podszkolić.

Co mamy z tego, że Andrzej Duda terminował u Lecha Kaczyńskiego?

Szczęść Boże!

zaloguj się by móc komentować

LES @bendix 22 lutego 2019 16:40
22 lutego 2019 17:10

Rozumiem, na czym polega problem . Napisałem tylko , ze ktoś użył argumentu przeciw kandydaturze  Brauna polegającego na jego braku szczegółowej znajomości historii Wonego Miasta .  Nic więcej. Mieszkańców Gdańska nie oceniam tak surowo . To prawda , że  nie są ludżmi o mocnej tożsamosci .

zaloguj się by móc komentować

LES @Draniu 22 lutego 2019 16:56
22 lutego 2019 17:13

Najważniejsze , że sprawa się wyjaśniła . Wyłożenie kawy na ławę jest najlepszą rzeczą , która mogła nas spotkać

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @bendix 22 lutego 2019 16:43
22 lutego 2019 17:48

a Warszawa skończyła się w '44.

A Polska w którym?

zaloguj się by móc komentować

christopher5 @gabriel-maciejewski
22 lutego 2019 18:02

wiarygodność...

1/

Dowód na to, jak trudno poruszać się katolikowi między św. Stanisławem a królem Bolesławem II, stanowi powieść katolickiego pisarza, Karola Bunscha, „Imiennik”. Z niej czerpałem, mając trzynaście lat, pierwsze wiadomości o tych dwóch ludziach, ponieważ w szkolnym podręczniku historii, autorstwa pań Dłuskiej i Schoenbrennerowej, nie było ani słowa o jednym z największych polskich władców (pewnie dlatego, że poturbował mieczem kijowską Złotą Bramę, a ruskiego księcia Izasława publicznie targał za brodę jak kozła). Siedemnaście lat później, w roku szkolnym 1981-82, mój syn uczył się o Polsce Piastów z nowego podręcznika szkół podstawowych autorstwa pana Markowskiego. W podręczniku tym Bolesław Śmiały w ogóle nie istnieje, dalej jest „zapomniany, poniechany”... Dzięki Bunschowi rozmiłowałem się w Bolku, mimo że został on przez Bunscha ukazany niesprawiedliwie. Była to miłość irracjonalna, jak do kobiety — miłości nie wybiera się niczym poglądów. Niedawno temu znajomy psycholog przekonywał mnie, że uczucie to zrodziło się na gruncie podobieństwa mojego rozwichrzonego charakteru z Bolkowym. Posługiwał się przy tym fachową terminologią i przypominał mi rozliczne szaleństwa mej młodości, a...

 

https://www.salon24.pl/u/coryllus/585218,zglebiajmy-nasza-trudna-przeszlosc-sw-stanislaw-i-zydzi

zaloguj się by móc komentować

christopher5 @gabriel-maciejewski
22 lutego 2019 18:04

2/  Lysiak

Krew św. Stanisława, który jest patronem Polski, rozlana przez Śmiałego, stanowi ciężki problem dla prawowiernych Polaków, którzy wiedzą, że wersja kościelna to propagandowa bajka. Lecz czyż nie jest drogą przez mękę dla wszystkich inteligentnych katolików każda wędrówka w historię Kościoła? Lepiej w nią w ogóle nie zaglądać, bo z czarnej jamy minionych stuleci wyłażą jak ohydne stwory z malowideł Boscha — postacie Torquemady i jego świętych kompanów inkwizytorów, którzy spalili żywcem i zamęczyli miliony niewinnych ludzi pod zarzutem herezji lub czarnoksięstwa, oraz cały korowód papieży morderców i rozpustników, na czele z Formosusem, Sergiuszem III, Janem XII (gwałcicielem kobiet, który nie miał nawet święceń kapłańskich),Grzegorzem V, Kalikstem II, Bonifacym VIII (deprawatorem, który zalecał nierząd, kazirodztwo i cudzołóstwo), Sykstusem IV, Innocentym VIII (który był opiekunem nocnych zabójców i kupczył urzędami w najbezwstydniejszy sposób), Aleksandrem VI (który uprawiał wszystkie możliwe sprośności) i Leonem X. Inni zamykali Polskę żywcem do trumny i potępiali wszystkie nasze powstania: Klemens XIV stwierdził, że rozbiór Polski jest zgodny z interesami religii (!), a Grzegorz XVI nazwał powstańców listopadowych „podłymi buntownikami, nędznikami, którzy pod pozorem dobra powstali przeciw władzy swojego monarchy” (cara!). Albo te setki polskich prymasów, biskupów i księży, którzy za petersburski żołd piętnowali prawdziwych patriotów, zabraniali modlić się w kościołach o wolność ojczyzny, układali katechizmy gloryfikujące carat, żądali straszliwych kar dla „rebeliantów”. Powstanie Styczniowe nazywali „rokoszem” wywołanym przez „łotrzyków”, „ludzi nieporządku”, „przestępców” (konsystorz wileński z 17 września 1863), wyklinali Piłsudskiego i jego ruch niepodległościowy (arcybiskup Popiel), zakazywali odprawiać 3 maja nabożeństwa na intencję Polski oraz grzebać legionistów na cmentarzach (biskup Łosiński)! Ileż zbrodni i nieprawości popełniono w imię Chrystusa?! I Kościół jest wieczną dziewicą! Ludzie może czasami błądzili, zapomnijmy o tym, ważne, że system jest bezgrzeszny. Każdy system.

zaloguj się by móc komentować

christopher5 @gabriel-maciejewski
22 lutego 2019 18:06

Waldemar Łysiak STULECIE KŁAMCÓW

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @christopher5 22 lutego 2019 18:04
22 lutego 2019 18:28

Miałam nieprzyjemność pracować z Łysiakiem dawno temu przy jednej z jego książek. 

To tak niesamowity Buffon ze nie mogąc sobie pozwolić na bycie niegrzeczną, wytrwale przez kilja godzin pokazywałam mu błędy na kolejnych stronach jego maszynopisu. .tamte czasy...

Pod koniec wyraźnie był zmieszany...ślę to były tylko błędy formalne. 

O tym vo dziś tu wychodzi na jaw..pojęcia nie miałam.

.

 

zaloguj się by móc komentować

klon @bendix 22 lutego 2019 16:32
22 lutego 2019 18:33

Ależ można "wykreować" Nowe, czyż nie ?

zaloguj się by móc komentować

onyx @gabriel-maciejewski
22 lutego 2019 18:39

Coś pasujące do do tytułu notki, posłowie opozycji czytają Nawigatora ;)

https://wpolityce.pl/m/polityka/435130-co-za-erudycja-posel-misilo-dal-popis-ws-mierzei

zaloguj się by móc komentować

christopher5 @Maryla-Sztajer 22 lutego 2019 18:28
22 lutego 2019 19:08

...czasem z Nim ciężko,ale po 40 latach 'znajomosci' ...zostaję

zaloguj się by móc komentować

Draniu @tepaz 22 lutego 2019 17:03
22 lutego 2019 19:49

Sprawdzic sie jako radny w gminie. To jest bardzo dobre pole do zdobywania doswiadczenia..No ale GB jest stworzony do wyższych celów,prawda..:) Nie slyszalem ,ze zrezygnuje ze swoich dotychczasowej dzialalnosci jako rezyser i pisarz.. Byla taka deklaracja ,ze poswieci sie dla mieszkancow Gdanska ?

Audyt to takie slowo klucz do tego aby zostac samorzadowcem, czy ma to tak rozumiec. Przympuśćmy ze tak jest.. Natomiast kampania trwa, jakos nie slyszalem o tym jaką GB ma opinie na temat tej nustawki lewicy  w stosunku do pomnika ks. Jankowskigo .. Moze cos przeoczyłem w tej kwestii ? 

 

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @onyx 22 lutego 2019 16:07
22 lutego 2019 23:22

"Masz rację ale z drugiej strony zobacz Biedronia. Czego on dokonał zanim został prezydentem Słupska?"

Niczego. Biedron jest absolutnym zerem. Zawodowy homoseksualista, jak go trafnie kiedys okreslil Ziemkiewicz.

Robert Biedron jest promowany, finansowany i wybierany zeby "ucywilizowac" ten niepokorny nadwislanski szczep Komanczow.

Na zachodzie tez wybieraja czasami homoseksualistow na stanowiska, ale tam samo machanie reka i rozdawanie usmiechow nie wystarczy. Musi gosc przedstawic jak chce rozwiazac istniejace problemy i brac sie do roboty.

U nas czesc aspirujacych Komanczow glosuje na Biedronia bo bardzo chca zobaczyc artykul w zachodnich gazetach o Polsce i swoim wybrancu.

Czyli w Polsce, tak jak w tym filmie Hala Ashby "Being There", wystarczy byc.

zaloguj się by móc komentować

MarekBielany @Szczodrocha33 22 lutego 2019 23:22
22 lutego 2019 23:41

Jak to jest.

nadwislanski szczep Komanczow

nadwiślanski szczep Komanczów

Post scriptum

 ogonkify ?!

 

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @MarekBielany 22 lutego 2019 23:41
23 lutego 2019 00:32

Niestety, nie mam na klawiaturze ogonkow, czy jak ktos woli, znakow diakrytycznych.

zaloguj się by móc komentować

valser @Szczodrocha33 22 lutego 2019 23:22
23 lutego 2019 00:52

Biedron to patentowany matol. Kto wie czy nie wiekszy niz Bolek Walesa po przyzakladowce. Biedron bedac po studiach politologicznych i jednoczesnie poslem na sejm, nie wiedzial co to jest Konwent Seniorow. To jest cos co dzieci w osmej klasie szkoly podstawowej wiedzo.

https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/biedron-nie-wie-co-to-konwent-seniorow-kompromitacja,188070.html

ja podjrzewam, ze gdyby go odpytac z tabliczki mnozenia do stu to on moglby wpasc w niezle turbulencje.

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @valser 23 lutego 2019 00:52
23 lutego 2019 01:22

A polska wikipedia, jak zwykle, podeszla do sprawy humorystycznie.

W biogramie Biedronia wspomina ze jako prezydent Slupska obnizyl sobie pensje o 2000 tysiace i wystawil na ulice miasta czerwona kanape. Tak aby kazdy mieszkaniec miasta mogl porozmawiac z prezydentem.

Wsrod innych osiagniec Biedronia wiki skrupulatnie podaje ze nie wpuscil do miasta cyrku z dzikimi zwierzetami i rozpoczal budowe nowego, nowoczesnego schroniska. Dla zwierzat.

 

Od razu mi sie przypomina poczciwa piosenka w wykonaniu nieodzalowanego Mariana Kociniaka:

"Wiec smiejmy serdecznie sie, bez usmiechu zle...."

zaloguj się by móc komentować

bendix @stanislaw-orda 22 lutego 2019 17:48
23 lutego 2019 04:44

Jest różnica bracie. Do warszawki wrócili ludzie od pokoleń mieszkający w Warszawce. Czujesz to?

zaloguj się by móc komentować

bendix @klon 22 lutego 2019 18:33
23 lutego 2019 04:46

Nie załapałem. Pan wybaczy.

zaloguj się by móc komentować

bendix @stanislaw-orda 22 lutego 2019 17:48
23 lutego 2019 04:52

Zastanawia mnie to czy CZUJESZ różnicę pomiędzy ludnością Trójmiasta a Warszawką?

Napisz coś na ten temat bo na moje "oko" się zbłaźniłeś.

zaloguj się by móc komentować

bendix @stanislaw-orda 22 lutego 2019 17:48
23 lutego 2019 05:04

Z jakiej miejscowości pochodzisz? Otwock?

zaloguj się by móc komentować



bendix @LES 22 lutego 2019 17:10
23 lutego 2019 05:16

" To prawda , że  nie są ludżmi o mocnej tożsamosci . "

OK. Szanujmy ich.

zaloguj się by móc komentować

bendix @LES 22 lutego 2019 17:10
23 lutego 2019 05:22

Prawda historyczna jest taka że obrona Poczty Polskiej miała miejsce. Czy tym ludzikom się to podoba czy nie.

Na reszte mam wychlapane.

Pozdrawiam.

zaloguj się by móc komentować

bendix @LES 22 lutego 2019 17:13
23 lutego 2019 05:40

I żeby była jasność między nami.

Ciężko Ci będzie Ci udowodnić że nie jesteś prowokatorem.

zaloguj się by móc komentować

parasolnikov @bendix 23 lutego 2019 05:40
23 lutego 2019 10:11

Pytanie co Ty będziesz musiał udowadniać?

zaloguj się by móc komentować

bendix @parasolnikov 23 lutego 2019 10:11
23 lutego 2019 13:05

Ja nic nie będę musiał.

 

zaloguj się by móc komentować

bendix @parasolnikov 23 lutego 2019 10:11
23 lutego 2019 13:06

Puk stuka nie udusiłeś. Paris zieje jadem :(

zaloguj się by móc komentować

bendix @parasolnikov 23 lutego 2019 10:11
23 lutego 2019 13:18

Parasol najmilszy. Do mnie się czepiasz? Nie zauważasz qrwienia?

zaloguj się by móc komentować

parasolnikov @bendix 23 lutego 2019 13:18
23 lutego 2019 15:28

Ogranij się, nie patrz na innych bo zanim się obejrzysz to sam wylecisz. Robisz trzodę.

zaloguj się by móc komentować

parasolnikov @bendix 23 lutego 2019 13:06
23 lutego 2019 15:28

I nie mów mi co mam robić.

zaloguj się by móc komentować

bendix @gabriel-maciejewski
23 lutego 2019 17:23

... wypasiona, zaklamana i czerwona morda Jurgiela az mierzi na odleglosc, tam sa same  zaklamane ryje wyzarte na Ojcu Dyrektorze  !!!

"to dopiero jest  sk****synstwo... a  "obowiazek obywatelski"  to scisle jONdro  PiS'u moze panu prezesowi w buty wsadzic  !!!  "

Co o tym sądzisz? Trzoda?

zaloguj się by móc komentować

bendix @gabriel-maciejewski
23 lutego 2019 17:58

Podwóje stadarty stosujesz.

zaloguj się by móc komentować



MarekBielany @Szczodrocha33 23 lutego 2019 00:32
24 lutego 2019 22:12

Ok. ja myślałem ( :) ), że to było XX stulecie.

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować