-

gabriel-maciejewski : autor książek, właściciel strony

Sprzedaż prowokacji i wtajemniczeń

Sztuka nowoczesne i postpolityka żyją ze sprzedaży prowokacji i wtajemniczeń. Ci, którzy są na tyle naiwni by te prowokacje lub wtajemniczenia kupić, stają się więźniami, ale swoje ograniczenia wprasowane w mózg obnoszą z dumą.

Na studiach wielokrotnie słyszałem, że nic się nie zużywa tak szybko jak prowokacja. I to była kiedyś prawda. No, ale mamy dziś całe fabryki prowokatorów tworzących codziennie nowe prowokacje, a mechanizm tych urządzeń zbudowany jest z tytanu. I nawet jeśli ujawniony zostanie jego podstępny charakter niczego to nie zmieni, albowiem ludzie chcą wierzyć. Prowokacja zaś stwarza im złudzenie, że wierzą w coś, co jest niedostępne dla innych, a do tego, by swoją wiarę pogłębiać nie muszą nic robić. Wystarczy, że zaufają prowokatorowi. Ktoś zapyta – a dlaczego bracie mieszasz do tego wtajemniczenia? Bo one też są prowokacjami, ale adresowanymi do osób pozbawionych poczucia humoru lub takich, które żyją w przekonaniu, że przemawiający z powagą mędrzec, nie może ich okantować. Widzieliśmy już wielu przemawiających z powagą mędrców, których gawędy kończyły się w momencie kiedy zadeklarowali, że chcą wydać książkę. Okazywało się, że potrzebują pieniędzy, know how, albo w ogóle inspiracji, bo sami nie potrafią. Nie powiem gdzie mam mędrców, co nie potrafią sobie wydać książki, albo wydają jedną i jeżdżą z nią po świecie wskazując, że jest ona nową Biblią, Koranem i Bhagawatgitą w jednym kawałku.

Ludzie jednak kochają wtajemniczenia, nadają one sens ich życiu, a im mniej są wymagające, tym więcej się do nich przywiązują. Przypomnę, że prawdziwe wtajemniczenia domagają się jednak koncentracji, porzucenia starych nawyków myślenia i pewnego wysiłku, a także dyscypliny. Jak ktoś chce, na przykład, posiąść wtajemniczenie spawacza, nie osiągnie tego bez praktyki. To samo było kiedyś z naprawiaczami telewizorów. No, ale nie o takie wtajemniczenia przecież ludziom chodzi. Oni chcą się dowiedzieć kto rządzi światem lub kto za wszystko płaci, a największym wzięciem cieszy się sprawność analityka polityki globalnej. Może nim zostać każdy kto kupi zestaw książek od pewnego wydawnictwa, podpisanych nazwiskami dwóch autorów. I będzie już mógł się popisywać na rodzinnych imprezach znajomością różnych trudnych terminów.

Prowokacja i wtajemniczenie, kiedy są połączone stanowią siłę niebagatelną. Tworzą też hierarchie, w których ujawniają się szczerzy i świadomi donosiciele, kapujący na każdego krytyka wtajemniczeń do największych guru nowej religii. Wiem to na pewno, bo ilość kapusiów, którzy zdawali raporty Grzegorzowi Braunowi z tego, o czym my tu gadamy i o czym ja konkretnie pisze, była zdumiewająca.

Tak, jak napisałem na początku, mechanika prowokacji i wtajemniczeń nie jest dziś żądnym sekretem. Wszystko jest jawne, łatwo dostępne i można rzec, że rozgrywa się na oczach. Najsłynniejszą prowokacją ostatnich czasów była sprawa chanuki zgaszone proszkową gaśnicą przez Grzegorza Brauna. Wszystko zarejestrowały kamery, a poseł Braun wykorzystał zaaranżowany przez siebie event do promocji na skalę kraju, a może nawet Europy. Gaśnica zaś stała się symbolem wtajemniczenia. I ludzi to ekscytuje prawdziwie, a jak ktoś ma jakieś wątpliwości uznawany jest za ponuraka, w najlepszym razie, a w najgorszym za zdrajcę sprawy najświętszej. Co jest tą najświętszą sprawą łatwo się domyślić – relacje polsko-żydowskie. Na każdym kroku i codziennie trzeba podkreślać ich złożoność i wagę. Wskazywać kto jest lepszy, kto gorszy i w czym. Zarzuty padają poważne – odpowiedzialność za Holocaust, za Gazę, za pomniejsze jakieś wybryki. Spór toczy się wokół wspólnej historii, ewentualnych sojuszy realizowanych ramię w ramię i temu podobnych rzeczy. Jest przy tym bardzo dynamiczny i kokieteryjny, a do tego rozbija się na szereg mniejszych wtajemniczeń i dyskusji, które proponowane są przez słabszych nieco niż Grzegorz Braun guru, czynnych po obu stronach barykady.

Jak pamiętamy różni obłąkańcy zarzucali posłowi Braunowi pochodzenie żydowskie, uczynił to swego czasu na antenie radiowej nawet redaktor Piotr Gursztyn, na co Grzegorz Braun, jeszcze wtedy nie poseł, zareagował wyjściem ze studia. Te zarzuty musiały się mnożyć, albowiem na YT znaleźć można nagranie, w którym Kazimierz Braun senior rodu Braunów, w rozmowie z jakimś amerykańskim dziennikarzem tłumaczy bezzasadność takich zarzutów. Ja się w ogóle zastanawiam, po co się z tego tłumaczyć? I po co o tym mówić? Po to tylko chyba, by temat relacji polsko-żydowskich nie schodził z tapety. No, ale skoro jest kwestia, to toczą się dyskusje, mniej lub bardziej absurdalne. No i w tym nagraniu Kazimierz Braun odpiera te niby zarzuty dotyczące żydowskiego pochodzenia. Niby – bo cóż to ma być za zarzut? No chyba, że chodzi o to, by dyskusja kręciła się wokół takich właśnie kolorytów. Ostatecznym argumentem przeciwko żydowskiemu pochodzeniu Braunów jest potężna księga pod tytułem „Migrena. Kronika rodzinna”, napisana przez dr Monikę Braun, siostrę posła. Tam dociekliwa autorka wyjaśnia skąd w Polsce wzięli się Braunowie. Ja, przyznam nieśmiało, zawsze zazdrościłem ludziom, posiadającym sławnych przodków, potrafiącym wykazać się antenatami, którzy dokonali czegoś niezwykłego, a czasem nawet wielkiego. Kiedy sam zleciłem kwerendę dotyczącą moich przodków okazało się, że wszyscy byli niepiśmiennymi chłopami zamieszkującymi tę samą od wieków wieś, na pograniczu Lubelszczyzny i Podlasia. Doszliśmy w tych badaniach do roku 1804, stwierdziliśmy ponad wszelką wątpliwość istnienie Karola Maciejewskiego, niepiśmiennego rolnika i daliśmy sobie spokój.

No, ale wracajmy do obszernej, pełnej tajemnic kroniki rodziny Braunów, która ponoć wywodzi się od jednego z Kawalerów Mieczowych. Mam nadzieję, że niczego nie pokręciłem. Posługując się księgą napisaną przez swoją córkę dr Monikę, Kazimierz Braun ostatecznie przełamał stawiane przez dziennikarza „zarzuty”.

Gdzie więc mechanizm prowokacji, o którym tu pisałem wcześniej? To czy ktoś ma żydowskie korzenie, czy ich nie ma, jest moim zdaniem kwestią całkowicie nieistotną. Nikt z nas chyba nie wierzy, że żydowskie organizacje oparte o rozrodzone, czynne na świecie, rodziny, będą się przejmowały jakimś pochodzącym z Polski człowiekiem, który wymachuje kwitami, gdzie stwierdzone jest, że jego pradziadek prowadził jatkę w Radzyniu Podlaskim? To są sprawy dla wypadków globalnych, a nawet i lokalnych nieistotne, albowiem lojalności i hierarchie buduje się dziś na innych podstawach . I ja chciałbym te inne podstawy wskazać. Mamy oto życiorys Moniki Braun dostępny na stronie wydawnictwa „Austeria”, gdzie wydana została książka „Migrena. Kronika rodzinna”. Oto on:

Monika Braun – aktorka, kulturoznawczyni, pisarka. Ukończyła studia na Wydziale Aktorskim Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej we Wrocławiu, doktorat obroniła na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Pracuje między innymi na Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu. Malarstwo, rzeźbę i grafikę czyta jak inscenizację, w teatrze – artystycznym i życia codziennego – wypatruje obrazów i plastycznych performansów, w swoim pisarstwie używa dramaturgii sztuk wizualnych oraz wizualności dramatów.

Opublikowała dotychczas książki: „Gry codziennie i poza codzienne… O komunikacyjnych aspektach aktorstwa”, „Wrocław – Jerozolima – Wrocław” (opowiadania razem z Lvem Sternem), „Mona. Opowieść o życiu malarki”, „Podróże do wielu odległych światów, czyli lekcje projektowania graficznego według Jana Jaromira Aleksiuna”, „CiSz: 70 lat obecności Ceramiki i Szkła na Wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych”, „Migrena. Kronika rodzinna” (Austeria), „Uwierzyć w niemożliwe. O witrażach Teresy Marii Reklewskiej”, „Podróżnik. O życiu i szkle Kazimierza Pawlaka”, a także liczne artykuły o teatrze i sztukach wizualnych.

Jak widzimy dorobek jest spory i poważny. Można więc powiedzieć, że w przeciwieństwie do swojego brata, doktor Monika, realizuje się bardziej we wtajemniczeniach niż w prowokacjach. Ona na pewno nie sprzedawałaby blaszanych odznak w kształcie gaśnicy. I na pewno nie podpisywałaby publicznie gaśnic przynoszonych przez ludzi, jak to czyni poseł Braun. Wielu jednak wskazałoby, że wtajemniczenie i prowokacja to dwie dialektyczne skrajności. No, ale ja, jako że jestem słaby z filozofii, wspomnę tylko o tym półgębkiem. W co chce nas wtajemniczyć dr Monika Braun? Z tym właśnie mam największy kłopot, bo w wydawnictwie „Austeria”, gdzie publikuje ona swoje książki można znaleźć także dzieła takich tuzów intelektu jak Jan Hartman – profesor, Janusz Palikot, dr filozofii, a także Basil Kerski niemiecko-polski menedżer kultury, pochodzenia iracko-polskiego. Rozumiemy więc, że publikacja w wydawnictwie „Austeria” to jest nie tylko wyróżnienie i zaszczyt, ale także wtajemniczenie. Bo byle kto, pochodzący nie wiadomo skąd, na pewno by tam niczego nie opublikował. Gdyby było inaczej, pan Kerski nie podkreślałby z takim zapałem swojego iracko-polskiego pochodzenia.

Pointy nie będzie. Wszystkich serdecznie zapraszam na 2 czerwca do Grodziska Mazowieckiego, gdzie poseł Grzegorz Braun podpisze każdą przyniesioną gaśnicę, a także książkę swojego autorstwa. Mnie tam nie będzie, tego możecie być pewni. Życzę także posłowi, by dostał się do PE, bo dopiero tam będzie mógł w pełni rozwinąć skrzydła i pokazać na co go stać.

Zwracam też uwagę na fakt, że wszystkie zamieszczone w tym tekście informacje są powszechnie dostępne dla każdego.

Przypominam też o naszych nowych książkach

https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/porwanie-krolewicza-jana-kazimierza-gabriel-maciejewski/

https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/wojna-domowa-w-polsce/

 



tagi: żydzi  prowokacja  sztuka  kronika rodzinna  wtajemniczenie  braunowie  pochodzenie  postpolityka 

gabriel-maciejewski
27 maja 2024 09:32
61     2059    14 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

OjciecDyrektor @gabriel-maciejewski
27 maja 2024 09:57

Już to kiedyś pisalwm - każda globalna organizacja ma swoich Żydów, heretyków chrześcijańskich, islamistów, Chińczyków, Hindusów, masonów, komunistów, biskupów i innych. Więc te wszystkie podziały religijne i ideologiczne to taki parawan..i trzeba być naprawdę ograniczonym, aby do tego przywiązywać jakąkolwiek wagę. Te podziały służą jedynie namawianiu słabych, naiwnych czy wręcz głupich do tego, aby popełnili efektowne samobójstwo. I tai Żyd lojalny wobec któreś z globalnych organizacji jie będzie miał oporów, aby namawiać swoich ziomków żyjących gdzieś tam w świecie, do tego aby zrobili coś głupiego dla aiebie, ale pożytwcznego dla tejże organizacji. I będzie przy tym powiływał się na wspólne korzenie, wiarę, kukturę i inne rzeczy, które działają na emocje. Tak też robią z islamistami, Słowiansmi, Germanami i innymi. "Wspólne dziedzictwo" to broń masowego rażenia. Jak o tym słyszę, to wiem z kim mam nieprzyjemność.

zaloguj się by móc komentować

atelin @gabriel-maciejewski
27 maja 2024 10:11

Pozwoliłem sobie na pogrubienie w cytatach, ponieważ do tego się odniosę - takie obserwacje...

"Na studiach wielokrotnie słyszałem, że nic się nie zużywa tak szybko jak prowokacja. I to była kiedyś prawda. No, ale mamy dziś całe fabryki prowokatorów tworzących codziennie nowe prowokacje, a mechanizm tych urządzeń zbudowany jest z tytanu. I nawet jeśli ujawniony zostanie jego podstępny charakter niczego to nie zmieni, albowiem ludzie chcą wierzyć."

Wystarczy sobie zajrzeć na memy.pl. Nastąpił nieprawdopodobny wysyp memów o tym, że JK i PiS to sojusznicy Putina. I to się przekłada na takie ankiety: https://wydarzenia.interia.pl/kraj/news-sondaz-polityka-korzystna-z-punktu-widzenia-rosji-polacy-wsk,nId,7534911

Nie wiem jaka była metodologia robienia tej ankiety, ale wszystko mi wskazuje na połączenie sił i nawet na to, że takiej ankiety nie było. Ponieważ musi wówczas paść pytanie: dlaczego pan/pani tak sądzi. Mam wrażenie, że dane zostały wyssane z palca. A na pytanie "dlaczego?" padnie odpowiedź, że przecież cały Internet o tym huczy...

"I ludzi to ekscytuje prawdziwie, a jak ktoś ma jakieś wątpliwości uznawany jest za ponuraka, w najlepszym razie, a w najgorszym za zdrajcę sprawy najświętszej."

Ekscytują memy i one są serwisem informacyjnym.

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @atelin 27 maja 2024 10:11
27 maja 2024 10:25

Już w zeszłym roku w dyskusji japisałem, że PiSowi zostaną zabrane wszelkie osiągnięcia i sukcesy i przywłaszczy je sobie PO. Wiec zero zdziwień (to a propos innego prowokatora R. Ziemkiewicza).

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @OjciecDyrektor 27 maja 2024 09:57
27 maja 2024 10:35

Musiałbyś posłuchać Wildsteina w sobotę, mówił wyłącznie o tym

zaloguj się by móc komentować

atelin @OjciecDyrektor 27 maja 2024 10:25
27 maja 2024 10:36

Nieustannie dręczy mnie pytanie: jak zachowałby się rząd w lutym 2022, gdyby premierem był Tusk? To, że PiS zareagował poprawnie jest wyjściem na reakcję Polaków.

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @atelin 27 maja 2024 10:11
27 maja 2024 10:36

Dawniej nazywało się to "magiel"

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @gabriel-maciejewski 27 maja 2024 10:35
27 maja 2024 10:43

Dlatego nigdy nie chodziłem i nigdy nie pójdę na te prawicowe sabaty. To jest gorsze, niż porno, bo człowiek się tylko i wyłącznie męczy - nawet przez 10 sekund nie odczuwa żadnej przyjemności słuchania tego.

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @gabriel-maciejewski
27 maja 2024 10:50

Podziwiam ludzi, którzy to ze spokojem wytrzymują. Gdyby kiedyś ktoś chciał mnie torturowac to wystarczyłoby zamknąć mnie w celi z telewizorem, gdzie nonstop były takie prawicowe gadki o wspólnym dziedzictwie. Aha...no i jeszcze mecze piłkarskie - tortura podobna...:)

zaloguj się by móc komentować

ArGut @gabriel-maciejewski
27 maja 2024 10:53

GOSPODARZ-u drogi jesteś za DOKŁADNY!

Jak u "Cioci/Babci/pani ArGutowej na imieninach" gadam z moim ukochanym "żydowskim Bratem", choćby o pośle Braunie to zawsze jest sznyt-fan-doszła-gaśnica-i-zabawa ... i jak coś tylko przytoczyć z wiki czy ogólnodostępnych informacji, jak TU we FELIETONIE - TO SIĘ CZEPIAM ...

Więc mogę być jak Tomasz Didymos - do póki nie zobaczę - STRZELNIC, MENNIC, SZKÓŁ i KOŚCIOŁÓW ręką posła Brauna postawionych nie UWIERZĘ !

Filmów może nie ROBIĆ.

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @OjciecDyrektor 27 maja 2024 10:43
27 maja 2024 10:55

No, ale jak inaczej podejmować mają próbę komunikacji z odbiorcami ludzie z polityki? 

zaloguj się by móc komentować


gabriel-maciejewski @ArGut 27 maja 2024 10:53
27 maja 2024 10:56

Strzelnica, mennica, gaśnica

zaloguj się by móc komentować

ArGut @OjciecDyrektor 27 maja 2024 10:43
27 maja 2024 11:01

A na Monikę Braun by kolega nawigator nie poszedł ?

 
To KOBIETA wielu fachów, profesji może wtajemniczeń. Nie WYKŁADOWCA a NAUCZYCIEL!

 

zaloguj się by móc komentować

ArGut @gabriel-maciejewski 27 maja 2024 10:56
27 maja 2024 11:10

>Strzelnica, mennica, gaśnica

Jak już to - gaśnica, strzelnica, szkoła, kościół i mennica, TAK od NAJŁATWIEJSZEGO do NAJTRUDNIEJSZEGO.

Choć jak spoglądam na POBUDKA.org to nie ma takich uaktualnień. Tylko takie są ...

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @ArGut 27 maja 2024 11:10
27 maja 2024 11:11

Wspieractwo jest najważniejszą ze sztuk

zaloguj się by móc komentować

Paris @atelin 27 maja 2024 10:11
27 maja 2024 11:18

Dobry  komentarz...

...  do  jeszcze  dobrzejszego  wpisu  !!!

 

Znaczy  sie,  ze  nie  jestem  i  nie  bede  ,,caly  internet,,.

zaloguj się by móc komentować

ArGut @gabriel-maciejewski 27 maja 2024 11:11
27 maja 2024 11:19

... dla rodziny Braunów?
... POBUDKA.org?
... Fundacja Osuchowa?

Takie to PANIE cuda są z tymi artystami prawdziwymi czy nauczycielami prawdziwymi ...

zaloguj się by móc komentować

Paris @OjciecDyrektor 27 maja 2024 10:25
27 maja 2024 11:19

I  jak  zwykle,...

...  ,,beSradny  PiS,,  nic  z  tym  fantem  nie  zrobi  !!!

zaloguj się by móc komentować

ArGut @gabriel-maciejewski
27 maja 2024 11:27

Współczesna sztuka strażacko-nowoczesna ...

Performer Grzegorz kandydat w okręgu małopolsko - świętokrzyskim

Performer Grzegorz kandydat w wyborachc do Parlamentu Europejskiego 2024 - okręg małopolsko - świętokrzyski

zaloguj się by móc komentować

Adriano @ArGut 27 maja 2024 11:27
27 maja 2024 11:35

Z tego co zauważyłem  nastoletni chłopcy mają swoje grupy ,"paczki" ,bazy komandosów ( nazewnictwo zmienia się wraz z wiekiem)  gdzie się spotykają i taka gaśnica  jest pożądanym gadzetem.Sam wczoraj widziałem jak przynieśli takową do podpisu posłowi Braunowi.Poseł wygłosił kilkumiutowe streszczenie swoich poglądów dla publiki i tyle.

Na spotkania z prezesem raczej nie noszą jego wielbiciele gadzetów z nim kojarzonych

Kaczyński Z Kotem / Jarosław Kaczyński: choroba. Dwie operacje prezesa ...

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @ArGut 27 maja 2024 11:27
27 maja 2024 11:38

Starsi, niby poważni ludzie

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @ArGut 27 maja 2024 11:27
27 maja 2024 11:42

Nie pójdę na p. Monikę, bo to aktorka...:). Więc nie będę wiedział kiedy mówi serio, a kiedy odgrywa rolę.

Te "objawienia" w Osuchowej wygenerowały aż dwie, a może nawet trzy fundacje. P. Braun był jednsk o tyle sprytny, że dla swojej fundacji Osuchowa załatwil wsparcie medialne wvpostadystrybucji jego książki - specjalnie w tym celu japisanej "Święci w kulturze narodu polskiego" czy jakoś tak. Tam opisuje świetych, a ostatnie kartki książki poświęca tym "objawieniom" w Osuchowej. Jakie to objawienia? A że Polska będzie wielka...i szafa gra. Kto nie da forsy na to, aby Polska była wielka? 

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @gabriel-maciejewski 27 maja 2024 11:38
27 maja 2024 11:45

Każdy chce być młody...:). Coraz więcej widzę "wyluzowanych" dziadków...to miałovy nawet swój urok, gdyby była też adekwatna ilość "wyluzowanych" babć. Niestety "wyluzowanych" babć jest strasznie mało.

 

zaloguj się by móc komentować

atelin @Paris 27 maja 2024 11:18
27 maja 2024 11:46

Jagodnoiści rządzą...

zaloguj się by móc komentować

zkr @gabriel-maciejewski
27 maja 2024 11:53

W temacie CheHelmut, obecnie Kieleccok:

'Gaśnicowy'' Braun.

zaloguj się by móc komentować

ArGut @gabriel-maciejewski 27 maja 2024 11:38
27 maja 2024 12:03

>Starsi, niby poważni ludzie

Najważniejsze jest słowo NIBY. Myślę, że te STARSZE osoby wiele rzeczy i spraw codziennych odbierają NANIBY :(

Na takich polityków sobie zasłużyliśmy. Mamy MĄDROŚCI od Bartłomieja HDIKK Półkownik od kultury to dlaczego MĄDROŚCI nie mógłby tym starszym ludziom pisać Grzegorz Gaśnica

zaloguj się by móc komentować

ArGut @zkr 27 maja 2024 11:53
27 maja 2024 12:08

Chyba HelMet Grzegorz Gaśnica !

Grzegorz Gaśnica jest z POLSKI trzeba się raczej zastanowić skąd HelMet Grzegorz Gaśnica nie startował.

Mapa administracyjna Polski

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @gabriel-maciejewski
27 maja 2024 12:20

Na pewno nie z zachodniopomorskiego...:)

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @gabriel-maciejewski
27 maja 2024 14:34

"Monika Braun – aktorka, kulturoznawczyni, pisarka."

 

A ja byłem przekonany że teatrolożka.

Bo teatrologia teraz jest bardzo popularna i wiele osób to studiuje.

zaloguj się by móc komentować

qwerty @ArGut 27 maja 2024 11:10
27 maja 2024 14:36

Pobudka wstać, chamom w żłoby dać.

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @ArGut 27 maja 2024 11:27
27 maja 2024 14:43

"Performer Grzegorz kandydat w wyborachc do Parlamentu Europejskiego 2024 - okręg małopolsko - świętokrzyski"

 

Aż strach pomyśleć co będzie jeśli poseł Braun dostanie się do PE.

Dopiero będą harce.

Nie wiedziałem o tym podpisywaniu gaśnic.

Żeby tak facet się stoczył.

zaloguj się by móc komentować

qwerty @Szczodrocha33 27 maja 2024 14:43
27 maja 2024 15:08

On się nigdzie nie stoczył. To w yrachowana obsługa niszy wyborczej. Celem jest kasa i splendor.

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @qwerty 27 maja 2024 15:08
27 maja 2024 15:26

Godne pożałowania jest tylko to że na takich durnotach kasę i splendor gość zarabia.

zaloguj się by móc komentować

Paris @ArGut 27 maja 2024 11:01
27 maja 2024 16:57

O  Chryste  Panie,...

...  NIGDY  bym  nie  uwierzyla  gdybym  nie  zobaczyla  !!!

 

Normalnie  KOSZMAR...  i  stupor.  Cala  ta  rodzina  to  TWORKI  !!!

zaloguj się by móc komentować


Paris @atelin 27 maja 2024 11:46
27 maja 2024 17:04

...  NIE  !!!

 

To  jest  tylko  i  az  DETY  KIT.

zaloguj się by móc komentować

Paris @Szczodrocha33 27 maja 2024 14:43
27 maja 2024 17:08

Tak,...

...  ciezko  i  trudno  uwierzyc  !!!

zaloguj się by móc komentować

Paris @Szczodrocha33 27 maja 2024 15:26
27 maja 2024 17:13

Ale  wkrotce  przestanie  !!!

 

SMROD  bedzie  sie  za  nim  ciagnal  DO  SMIERCI...  i  za  jego  siostra  tez,...  amen.

zaloguj się by móc komentować

qwerty @gabriel-maciejewski
27 maja 2024 19:00

prowokacje i wtajemniczenia są formułami do sprawowania władzy: jawnej i niejawnej. oraz wladzy nad umysłami tłumu. także służą do zawiązywania lojalności i bezgranicznej ufności w intencje i skuteczność liderów. tylko na proste pytania typu: skąd ta wiedza do wtajemniczeń? jak to skąd? tak jest i już. Zrobił ze mną wywiad Sekielski do Korzeni zła i przerazil się wtajemniczenia na materiałach operacyjnych. Jego mocodawcy też nazwali to niebezpieczeństwem. Jak zapytal o to jakie slużby reprezentuję, to odpowiedziałem, że PSS [pozabudżetowe służby specjalne]. Prawdy i racjonalności nikt nie chce w życiu publicznym. Bo 'państwowcy, patrioci, brylantowi działacze, etc' okazują się pospolitymi i tanimi dość kanaliami. 

zaloguj się by móc komentować

qwerty @Paris 27 maja 2024 17:13
27 maja 2024 19:02

obawiam się, że nie taki losy ich czekają. będziemy się ciągle dziwić.

zaloguj się by móc komentować

qwerty @Szczodrocha33 27 maja 2024 15:26
27 maja 2024 19:04

bo ma motto życiowe: to tylko o kasę chodzi, a kto nie rozumie ten frajer.

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @qwerty 27 maja 2024 19:04
27 maja 2024 20:42

"bo ma motto życiowe: to tylko o kasę chodzi, a kto nie rozumie ten frajer."

 

I w ten sposób od ministra Marka Sawickiego poseł Braun różni się tylko tym że nie jest łysy.

zaloguj się by móc komentować

Adriano @Szczodrocha33 27 maja 2024 20:42
27 maja 2024 21:36

No nie wiem.Na spotkaniu przedwyborczym w którym brałem udział poseł Braun nie sprzedawał książek a tym bardziej gasnic.Owszem podpisywał i fotki strzelał z chętnymi ale gdy porównać to z cyrkiem jaki odstawiają  w USA to marność.W każdym razie cyrków tak jak z "naszą" premier nie było.

zaloguj się by móc komentować

ArGut @Paris 27 maja 2024 16:57
27 maja 2024 21:40

Szanowna koleżanka NIE POWINNA się DZIWIĆ to jest DOBRE i myślę, że brat słucha swojej siostry.

Proszę POSŁUCHAĆ i się NIE DZIWIĆ ...

 
 

 

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @Adriano 27 maja 2024 21:36
27 maja 2024 21:41

Cyrk cyrkowi nierówny.

Ja już wolę siedzieć w cyrku amerykańskim i oglądać pokazy mistrzów.

Bo mistrzowie polscy jakoś mi nie podchodzą.

Kombinacja piaskownicy ze szpitalem psychiatrycznym.

zaloguj się by móc komentować

Adriano @Szczodrocha33 27 maja 2024 21:41
27 maja 2024 21:55

Oczywiata oczywistość.Jak już dać się robić w bambuko to mistrzowsko i profesjonalnie.

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @Adriano 27 maja 2024 21:55
27 maja 2024 22:20

Grunt to profesjonalizm.

W każdym bądż razie postkolonializmu tu nie ma.

Żadna amerykańska rodzina nie nadaje dziecku imienia Zenek czy Piotrek.

W Polsce Alanów, Kevinów i Margaret od metra.

Jeszcze inny wycinek rzeczywistości:

W Polsce facet za zabicie psa dostaje 3 lata więzienia.

Inny wyrok polskiego sądu - pijany kierowca za zabicie dwóch osób na przejściu dla pieszych dostaje rok w zawieszeniu.

Wiem jak tu w USA sądownictwo wygląda, i wiem że za taki numer facet by dostał 20 lat najmarniej, jak nie więcej.

I tak można wycinać i wycinać.

Czai kolega bazę?

zaloguj się by móc komentować

Adriano @Szczodrocha33 27 maja 2024 22:20
27 maja 2024 22:45

"Wiem jak tu w USA sądownictwo wygląda, i wiem że za taki numer facet by dostał 20 lat najmarniej, jak nie więcej"-za zabicie psa czy człowieka dostałby te 20 lat w USA?Chauvin już sobie  jak widzę dodaje kolejne wyroki .https://www.rp.pl/przestepczosc/art36667521-zabojca-george-a-floyda-uslyszal-kolejny-wieloletni-wyrok

Normalne to to nie jest.

zaloguj się by móc komentować

Paris @ArGut 27 maja 2024 21:40
27 maja 2024 23:55

Straszne  !!!

 

Ale  po  wysluchaniu  tego  detego  monologu  dziwie  sie  duzo  mniej,...  i  z  cala  pewnoscia  GB  sluchal  i  nadal  slucha  swojej  siostry,  sformatowanej  siostry.

zaloguj się by móc komentować

Paris @qwerty 27 maja 2024 19:00
27 maja 2024 23:59

Tak,...

...  GB  to  wyjatkowa  kanalia  !!!

 

Ale  kanalii  ci  u  nas  dostatek  i  NA  PECZKI.

zaloguj się by móc komentować

Paris @qwerty 27 maja 2024 19:02
28 maja 2024 00:15

Pewnie  tak,...

...  czlowiek  DA  SIE  ZESZMACIC  i  ZAPRZEDAC  MAMONIE  !!!

 

Dziekuje  Panu  Bogu,  ze  jest  taki  portal  jak  SN,  a  na  nim  tylu  zacnych  ludzi,  ktorzy  przekazuja  tak  NIEBYWALA  WIEDZE,...  dlatego  tez  dziwie  sie  i  dziwic  bede  coraz  mniej.  Mysle,  ze  jest  baaardzo  wielu  ludzi,  ktorzy  tak  wlasnie  maja  jak  ja.

A  co  do  ich  losow  -  to  czas  pokaze.

 

W  kazdym  badz  razie,  dziekuje  Panu  Bogu,  ze  GB  ,,odkleil  sie,,  od  Pana  Gabriela,...  Pan  Bog  wie  co  robi.  

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @Adriano 27 maja 2024 22:45
28 maja 2024 00:18

Takie przypadki się zdarzają, i przyznaję uczciwie, to jest chore.

Lata prania mózgów i dzieła wytwórni hollywoodzkich zrobily swoje.

Jak się wysunie tablicę na kiju z napisem "rasizm". albo "prawa mniejszości" [czytaj: pedałów i kolorowych], to od razu ekspiacja.

Ten wyrok na Chauvina i innych policjantów i ta cała rozprawa sądowa to była farsa.

Wyrok wydała ulica, podpuszczana przez czarnych "działaczy" i postępowe media.

Sędzia bał się że w razie uniewinnienia oskarżonych lub łagodnego wyroku nie dotrze cały do domu.

Policjantowi złamano życie za to że obezwładnił czarnego kryminalistę z pokażną kartoteką.

W najbardziej postępowych stanach jak Kalifornia jacyś idioci myli murzynom nogi, a tu gdzie mieszkam w Portland [Oregon] uwieczniali

Floyda na muralach jako "świętego świeckiego".

Choć widziałem też tam napis krótki i dosadny: "kryminalista", zresztą wkrótce starty i wymazany.

Ale były też i inne widoki:

widziałem jak policja w Pensylwanii pałowała bez litości "protestantów".

 

 

 

 

zaloguj się by móc komentować

DrzewoPitagorasa @Szczodrocha33 28 maja 2024 00:18
28 maja 2024 04:39

Niestety w USA wcale nie jest lepiej. Sądownictwo jest coraz bardziej pod wpływem lewaków. Ale największe wrażenie robią na mnie rodzice którzy się godzą na operację transgenderowe swoich nieletnich dzieci. To jest barbarzyństwo na miarę chyba niespotykaną do tej pory. 

Niejaka doktor Sidhbh Gallagher usuwa piersi dziewczynkom 15-letnim. Dokonuje kilka a może kilkanaście takich operacji na miesiąc.  Z naruszeniem wytycznych stanowego departamentu zdrowia.  I nic. 
 

"But one doctor in Florida providing "gender-affirming" pediatric services, Dr. Sidhbh Gallagher, has decided not to mince words when it comes to what she offers her minor patients. A recent article in The New York Times indicated Dr. Gallagher provides "top surgeries," or a procedure in which a child's breasts are removed, to multiple trans youth around the age of 15 every month, despite it being a clear violation of state health department guidelines where she practices." 

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @DrzewoPitagorasa 28 maja 2024 04:39
28 maja 2024 06:02

"Niestety w USA wcale nie jest lepiej."

 

Mimo wszystko, jest normalniej.

Tu pijany kierowca który zabił dwie osoby nie wymiga się rokiem w zawieszeniu.

Gangusy, handlarze narkotyków, mordercy, dostają po kilkadziesiąt lat w federalnych więzieniach albo i czapę [w większości stanów jest kara śmierci, choć w części z nich formalnie

lub nieformalnie zawieszona, lub nie wykonywana od dłuższego czasu].

 

Co do operacji trans i w ogóle tematu LGBT itp to jest chore, w Kalifornii ponoć przeforsowali ustawę, że dziecko czy nieletni chcący zmienić płeć może to zrobić

nawet jeśli rodzice nie wyrażają zgody.

To jest częsć olbrzymiej operacji w skali globalnej, którą postępowcy prowadzą już od dziesięcioleci.

 

 

zaloguj się by móc komentować

ArGut @Szczodrocha33 28 maja 2024 00:18
28 maja 2024 06:25

>Floyda na muralach jako "świętego świeckiego".

Ustawiłem swoje telefony na amerykę i to jest jakiś TOTALNY ODPAŁ prowokacyjny. Ten "wielki murzyn" przedstawiany jest w różnych ikonograficznych pozach z chrześcijańskiego panteonu świętych a z drugiej strony, jak w Ameryce, wymieniają MU, że gość był rejestrowym KRYMINALISTĄ. Z kontem gdzie są napady z bronią.

W sieci zaś CAŁY CZAS wisi materiał z tego feralnego zatrzymania ... żal mnie tego człowieka bo stracił życie. Ale życie przez nieodpowiednie zachowanie traci każdego dnia myślę, że nie jedna osoba, na naszym Bożym Świecie. No i czy w Ameryce ruszym DUŻY program społęczny -> Jak się NAWALISZ jak PERSZING to możesz stracić życie przy zatrzymaniu przez SŁUŻBY ... ??? Jak żądzi WOLNOŚĆ to OPERACJA może się udać, a pacjent NIE ŻYJE, ...

Co się tyczy zaś amerykańskiego sądownictwa to pan Ted Cruz, nie wiem co to było, może wysłuchanie przed nominacją, miał ciekawy występ w kongresie -> Ted Cruz grills Biden judicial nominee over ordering male rapist, child pornographer to serve time in women's prison

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @ArGut 28 maja 2024 06:25
28 maja 2024 06:50

Gość był kryminalistą, włamał się m. innymi do mieszkania kobiety i terroryzując ją pistoletem przystawionym do brzucha zrabował jej biżuterię i inne kosztowności.

Do tego wcześniej odsiadywał osiem rożnych wyroków za narkotyki, kradzieże, wtargnięcie na teren cudzej posiadłości itp.

Zawodowy kryminalista i narkoman.

Zatrzymany za posługiwanie się faszywymi banknotami, przy próbie aresztowania dwumetrowiec z odpowiednią wagą i naćpany, rzucał tymi policjantami jak szmacianymi lalkami.

To go w końcu sprowadzili do parteru żeby się uspokoił.

Postępowcy, i zaraz podchwycili to czarni, przerobili go od razu na "świeckiego świętego".

Rodzinka dostała kolosalną sumę odszkodowania, $27 milionów, a w wielu miastach lewacy i postępowcy postulowali wręcz likwidację departamentów policji.

Nawet w Seattle zrobili na parę miesięcy strefę wolną od policji w centrum miasta, gdzie młodzi hasali beztrosko, narkotyki, napady, strzelaniny, kradzieże samochodów.

Zobaczyli że eksperyment coś "nie działa" i dali sobie z tym spokój.

zaloguj się by móc komentować

Adriano @gabriel-maciejewski
28 maja 2024 08:28

"Rodzinka dostała kolosalną sumę odszkodowania, $27 milionów".Złośliwi twierdzili,co może być prawdą,że za 100 tys. wypłacone wcześniej rodzinka sama by go sprzątnęła.

zaloguj się by móc komentować

Adriano @Adriano 28 maja 2024 08:28
28 maja 2024 08:30

To oczywiście do Pana Szczodrocha33.

zaloguj się by móc komentować

maria-ciszewska @OjciecDyrektor 27 maja 2024 11:45
28 maja 2024 09:24

Ja jestem wyluzowaną babcią xd

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @Adriano 28 maja 2024 08:28
28 maja 2024 15:51

"Rodzinka dostała kolosalną sumę odszkodowania, $27 milionów".Złośliwi twierdzili,co może być prawdą,że za 100 tys. wypłacone wcześniej rodzinka sama by go sprzątnęła."

 

Te $27 milionów które dostali od miasta Minneapolis to jest część całej tej operacji o kryptonimie "Floyd".

W przypadku śmierci Floyda można to do biedy podciągnąć pod tzw. "wrongful death" [bezprawny zgon].

Rodzina ofiary dostaje odszkodowanie tytułem rekompensaty, gdy np. policja lub FBI podczas jakiejś akcji zastrzeli niewinnego człowieka

na skutek pomyłki. Odszkodowania oscylują w granicach od kilkuset tysięcy do kilku milionów, w skrajnych przypadkach $7-8 milionów.

Floyd nie był niewinną ofiarą, policja miała powód by go aresztować, a gość miał pokażną kartotekę krymninalną.

 

Widziałem fragmenty tej rozprawy sądowej, jako świadkowie paru białych i czarnych zeznawało którzy byłi z nim w tym sklepie gdy usiłował

płacić podrobionymi banknotami.

Ci ludzie to typowy "kwiat ulicy", "white trash" jak to tutaj określają. Black też.

 

 

zaloguj się by móc komentować

m8 @Szczodrocha33 28 maja 2024 15:51
28 maja 2024 20:05

Może Saturn ma coś do powiedzenia, dlaczego właśnie 27 tych milionów.

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować