-

gabriel-maciejewski : autor książek, właściciel strony

Sceptycyzm ateistów

Gadałem wczoraj ponad dwie godziny, a potem jeszcze miałem jeszcze jakieś spotkania zakulisowe, tak więc nie mam dziś za bardzo głowy ani siły, żeby napisać porządną notkę. No, ale otworzyłem rano skrzynkę pocztową, zajrzałem do środka, a tam fragment jakiegoś artykułu z australijskiego Guardiana.

Brzmi on:

 

Australijczycy są bardzo sceptyczni co do ochrony prawnej, która chroniłaby organizacje religijne i ich członków kosztem respektowania ludzkiej godności i podstawowych praw innych ludzi.

Tu macie całość:

 

https://www.theguardian.com/world/2021/jun/11/australians-are-very-skeptical-michael-kirby-warns-against-excessive-protection-of-religious-freedoms

Cóż to może znaczyć – są bardzo sceptyczni wobec ochrony prawnej? Tyle chyba, że nie chcą by prawo chroniło organizacje religijne i ludzi w coś wierzących? Kolega, który mi to przysłał, napisał, że jest to wstęp do prześladowania chrześcijan. No, bo raczej należy wątpić w to, że Australijczycy są sceptyczni wobec potrzeby ochrony Żydów czy buddystów. Będą ich chronić z zapałem i entuzjazmem, a przed muzułmanami z Indonezji to wręcz sami będą próbowali się ochronić, barykadując się w domach, albo wzywając siły porządkowe.

W tej palącej kwestii wypowiada się były sędzia sądu najwyższego pan Kirby. Jest na zdjęciu, cały uśmiechnięty. Twierdzi on, iż badania wykazały, że społeczeństwo australijskie składa się z ateistów, którzy są wobec religii obojętni. To możliwe, ale przecież organizacje religijne nie domagają się od tych ateistów niczego poza akceptowaniem swojego istnienia. Nikt nie zamyka w Boże ciało, głównej ulicy Sydney, po to, by mogła tamtędy przejść procesja z bielankami sypiącymi kwiaty. Być może więc pan Kirby, ma jakieś roboty zlecone do wykonania i sonduje możliwość odebrania w majestacie prawa poczucia bezpieczeństwa ludziom wierzącym. Jak sądzę głównie katolikom. Ktoś inny zaś już, wykonuje pospieszne wyceny nieruchomego majątku tych organizacji. Zostawiam Was z tą kwestią i ruszam w drogę. Będę jechał powoli i ostrożnie.



tagi: prawo  religia  prześladowania  australia 

gabriel-maciejewski
11 czerwca 2021 09:11
57     3192    18 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

cbrengland @gabriel-maciejewski
11 czerwca 2021 09:35

Tak ogólnie to jak u Hitchcocka się dzieje. "Trzęsienie ziemi" na początku filmu, "pandemia", a potem jeszcze dalej "pod górę" i dalsze "bicie w mordę".

Kościół wejdzie do podziemia. Dla mnie nic nowego. Już taki mam tutaj prawie. A Jan Hartman "spali na stosie" arcb.Marka Jędraszewskiego i wreszcie bedzie spokój z tym Kościołem.

_____

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @gabriel-maciejewski
11 czerwca 2021 09:36

Zostało mniej niż 9 lat, czas błyskawicznie ucieka, a to oznacza, że słudzy Antychrysta zmuszeni są  zacząć finiszować.

zaloguj się by móc komentować

tomasz-kurowski @gabriel-maciejewski
11 czerwca 2021 09:44

Nie znam za bardzo australijskiej polityki, ale z tego co słyszałem chodzi tam w pewnej mierze o tajemnicę spowiedzi - ponoć od niedawna australijscy księża mają, pod groźbą więzienia, obowiązek zgłaszania policji przestępstw seksualnych, o których dowiedzieli się w trakcie spowiedzi. Poza tym wielu organizacjom ma grozić odebranie statusu organizacji dobroczynnej ze względu na "dyskryminacyjny charakter", na przykład sprzeciwianie się związkom homoseksualnym.

 

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @cbrengland 11 czerwca 2021 09:35
11 czerwca 2021 10:01

A ten bastrad Hartman,to nie tylko na arcb.rozpalił stosy.Grzmi, waląc cepem w KK <Kościół katolicki jest organizacją przestępczą, uprawiającą rozmaitego rodzaju kryminalne procedery na skalę masową >Wstyd mi to linkować.Kto temu prostakowi nadał tytuł profesora?

https://hartman.blog.polityka.pl/2021/06/05/jedraszewski-i-pis-bojkot-jest-naszym-moralnym-obowiazkiem/

zaloguj się by móc komentować

ahenobarbus @BTWSelena 11 czerwca 2021 10:01
11 czerwca 2021 10:06

Właśnie po to się daje tytuł - broń w rękach ciemnych sił.

zaloguj się by móc komentować

IanThomas @gabriel-maciejewski
11 czerwca 2021 10:07

Proponuję odwrócić argumentację:

skoro tylko 3.2% Australijczyków to osoby homoseksualne, to ich orientacja płciowa nie może stanowić normy dla pozostałych 97.8 procent społeczeństwa. Ale skoro ich prawa jako mniejszości są chronione to dlaczego odmawiać ochrony praw 30% osób deklarujących się jako wierzące?

zaloguj się by móc komentować

Czarny @gabriel-maciejewski
11 czerwca 2021 10:08

Tak sobie pomyślałem, że Australia jest wymarzonym poligonem do testowania takich przepisów. Coś w rodzaju ziem odzyskanych w Polsce naszej.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @gabriel-maciejewski
11 czerwca 2021 10:10

Ja mam tylko jeden komentarz. Dzisiaj o 18 w Bazylice Najśw Serca Zbawiciela pobożni polscy Biskupi odnowią poświęcenie naszego narodu temuż Sercu Najświętszemu. Jest to kolejne ćwiczenie duchowe w ramach nieformalnej nowenny przed oddaniem władzy Najśw. Sercu Zbawcy, które tak czy inaczej nastąpi, prawdopodobnie w sytuacji noża na gardle, z inicjatywy świeckich władz i z ich udziałem w pierwszej linii, wg widzenia Słubi Bożej Rozalii, również z udziałem starozakonnych i muzułmanów (sic!!!!). Nic na to nie poradzę, tak stoi w jej pisamch. 

Z tego wszystkiego tylko i wyłącznie ... większa chwała Królowi dziejów. 

zaloguj się by móc komentować

olekfara @Czarny 11 czerwca 2021 10:08
11 czerwca 2021 10:21

W czym rzecz, prusaków już nie ma, a ludność napływowa, z kresów. W większości katolicka. Więc o jakim poligonie pan mówi. Porównuje pan potomków zesłańców i więźniów kryminalnych z Bogu ducha winnymi ludźmi?

zaloguj się by móc komentować

DYNAQ @cbrengland 11 czerwca 2021 09:35
11 czerwca 2021 10:29

''

Jan Hartman "spali na stosie" arcb.Marka Jędraszewskiego i wreszcie bedzie spokój z tym Kościołem.''

Chyba że wcześniej się potknie,strzeli łbem w drzewo i dozna olśnienia...pajac.

_____

zaloguj się by móc komentować

malwina @tomasz-kurowski 11 czerwca 2021 09:44
11 czerwca 2021 10:43

to bardzo możliwe: na jednym z naszych kanałów Tru Crime rozgorzała dyskusja pod wpisem laski, która była się bardzo zdenerwowała, kiedy przeczytała, że jakiś ksiądz nie chciał "pomóc" organom ścigania, bo "nie chciał" powiedzieć, co mu powiedziano na spowiedzi. (tu kontekst jeszcze był taki, że zamordowana była kobietą wcześniej zgwałconą, więc oczywiście brzydki klecha nie lubi kobiet - stała egzegeza kretynek spod znaku pioruna.)

czyli:

- najpierw mamy rozdział Kościoła od Pństwa

- potem Państwo, które pozwala na "świerszczyki" na poziomie oczu pięciolatka

- natępnie promuje sex między mężczyznami

ALE ani najpierw, ani potem, ani następnie nie inwestuje w szkolenia policjantów/detektywów itd., bo już oczywiście, nie mówię o "oczyszczeniu" naszego Wymiaru Sprawiedliwości.

toteż, kiedy dochodzi do tragedii ostatnią i pierwszą, dodajmy, deską ratunku dla tego "odessanego nareszcie od Watykanu" "Państwa" jest pierwszy lepszy "klecha". 

Te gnojki, sceptyczne ateisty nie wypracują podstawowych narzędzi do wyłapywania morderców i zboczeńców a wstrętny Watykan ma im "pomagać" rujnując swoją nabardziej delikatną i najmocnejszą jednocześnie tkankę USZANOWANIA GODNOŚCI CZŁOWIEKA, jaką jest SPOWIEDŹ ŚW.

To napisałam tutaj, bo do głąbów z owego kanału, ich ukochane argumenty "racjonalne" , jak np. to, że kapłan choćby dlatego nie może mówić o materii jakiejkolwiek spowiedzi jest to, co z namy, wy debile, z naszej CAŁKIEM NIEDAWNEJ HISTORII, a mianowicie, że SB niejednego do "spowiedzi" wysyłały i gdyby księża chcieli się "posiłkować" przy "pomaganiu Państwie" tym co od niektórych usłyszeli, to nie byłoby dziś ani "Państwa" ani Kościoła.

Hasło "ateista" powinno mieć w słowniku synonimów hasło "guptok", nawet nie wioskowy...

zaloguj się by móc komentować

malwina @Magazynier 11 czerwca 2021 10:10
11 czerwca 2021 10:49

nie rozpędzałabym się tak: Kościół jeszcze nie wypowiedział się w kwestii Rozalii Celakówny.

zaloguj się by móc komentować

Matka-Scypiona @BTWSelena 11 czerwca 2021 10:01
11 czerwca 2021 10:57

Hartmanowi tytuł profesora nadał, jeśli nie pomieszalam, Lech Kaczyński 

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @ahenobarbus 11 czerwca 2021 10:06
11 czerwca 2021 10:59

Co prawda,słyszy się życiorysy "uczonych",że ledwo się urodził ,to już kończył studia,lecz ja jestem staroświecka. I krew mnie jasna zalewa,że tak nieprzystojnie się uniosę,na takich profesorów.

zaloguj się by móc komentować

IanThomas @malwina 11 czerwca 2021 10:49
11 czerwca 2021 11:02

Jest Służebnicą Bożą. Mistyczką. Jej wizje były niezależne od wizji Św Faustyny i uzupełniają się. Po co ta asekuracja?

zaloguj się by móc komentować


Czarny @olekfara 11 czerwca 2021 10:21
11 czerwca 2021 11:13

Ano porównuję, bo widzę podobieństwa w owocach. Ja jestem potomkiem takich niewinnych ludzi, więc przynajmniej nie można mi zarzucić, że obrażam rodaków. Brak korzeni skutkuje usychaniem korony. Znacznie łatwiej jest natomiast zaszczepić obce bzdury. I nie chodzi mi wcale o przykład Biedronia, który z takim przytupem u nas wygrał, ale o charakterystyczne brzmienie rozmów, które brzęczy w powietrzu. Nawet akcent mamy telewizyjny. Myślę, że Australiczyjczykom też ktoś kiedyś powiedział, że są nowocześni.

zaloguj się by móc komentować

IanThomas @malwina 11 czerwca 2021 11:04
11 czerwca 2021 11:13

Rozumiem. Nie chciałem w żaden sposób urazić. Przepraszam. 

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @Matka-Scypiona 11 czerwca 2021 10:57
11 czerwca 2021 11:38

Zgadza się,lecz w tej kwestii Prezydenci raczej spełniają rolę pro forma.Tak się składa,że często musi "pracować" nad takim projektem około 70 osób danego Uniwersytetu. Sądzę ,ze większość zna drogę do nominacji i związanych z tym ,publikacjom,etc...Mojemu zacnemu przyjacielowi nadawał tytuł Lechu Wałęsa. Do tej pory go to konfuduje... Ale Hartmanowi to gładko ,w stosunkowo młodym wieku poszło.Czasem ,trzeba też mieć do tego wrodzone korzenie..........

zaloguj się by móc komentować

chlor @Czarny 11 czerwca 2021 11:13
11 czerwca 2021 12:22

Zgadza się. Tu gdzie żyję od urodzenia nikt z mojego pokolenia nie może pokazać miejsca gdzie urodził się pradziadek, bo prawie wszyscy "zza Buga".  To mentalne wykorzenienie przenosi się chyba do czwartego pokolenia, dalej może już nie. Do tego wyrastanie w otoczeniu w którym wszystko jest "poniemieckie", i być może nie dane na stałe.

 

zaloguj się by móc komentować

ninon @Czarny 11 czerwca 2021 11:13
11 czerwca 2021 12:31

pan słupszczanin? 

zaloguj się by móc komentować

am @Czarny 11 czerwca 2021 10:08
11 czerwca 2021 14:46

Wie Pan co, moi wszyscy dziadkowie to górale sądeccy i zagórzańscy, którzy po wojnie dostali kwity na domy w okolicach Nowej Rudy, bo ich chaty spłonęły w 45 (a osiedle Mrózki w Mszanie Dolnej w 45 spłonęło drugi raz, bo pierwszy w 39); więc przyjechali na te ziemie odzyskane w nadziei na normale życie.
Ciężko zaiwaniali w kopalniach, a po godzinach na gospodarstwach małorolnych i swoje dzieci i wnuki wychowywali po katolicku. Więc nie wiem o co Panu chodzi z ziemiami odzyskanymi.

zaloguj się by móc komentować

am @chlor 11 czerwca 2021 12:22
11 czerwca 2021 15:24

Domy moich dziadków były, co prawda, "poniemiecke" bo się własnych w czasie wojny dorobić nie zdążyli, ale przede wszystkim były to domy rodzinne dla moich rodziców, ich rodzeństwa, dla mnie i moich kuzynów.
I zapewniam Pana, że nikt nie spał na walizkach, nie wiódł tymczasowego życia, bo zaraz trza będzie uciekać jak Niemcy wrócą.

zaloguj się by móc komentować

klon @IanThomas 11 czerwca 2021 10:07
11 czerwca 2021 16:16

>>>Ale skoro ich prawa jako mniejszości są chronione to dlaczego odmawiać ochrony praw 30% osób deklarujących się jako wierzące?<<<

Prawa mniejszości wynikają z praw Człowieka, nie Praw Boskich w których n mniejszości nie istnieją - wszyscy są równi wobec Stwórcy.

Skoro Prawo Boskie jest w konflikcie z prawem Człowieka nie może być zgody na ochronę mniejszości religijnych. 

Chrześcijan czeka powrót do katakumb?

zaloguj się by móc komentować

peter15k @BTWSelena 11 czerwca 2021 10:01
11 czerwca 2021 16:51

Oj oj dzięki linkowi zajrzałem do Polityki chyba pierwszy raz od 15 lat.  Straszny ściek się z tego zrobił. Hartman toczy jad od lat i to szkodliwe dla zdrowia jest.  Może to dobrze bo pokazuje że ściek zaczyna się denerwować widocznie nie wszystko płynie po myśli.  Ciekawe czy Hartman w ciemnym pokoju wbija szpileczki w laleczki obleczone w sutannę wymawiając przy tym zaklęcia rodem z Voodoo. 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @malwina 11 czerwca 2021 10:49
11 czerwca 2021 17:35

Zgadzam się. Proces beatyfikacyjny trwa. 

zaloguj się by móc komentować

IanThomas @klon 11 czerwca 2021 16:16
11 czerwca 2021 17:48

Obawiam się, że tak. 

zaloguj się by móc komentować

klon @chlor 11 czerwca 2021 12:22
11 czerwca 2021 18:54

" wyrastanie w otoczeniu w którym wszystko jest "poniemieckie", i być może nie dane na stałe."

Przed kilku laty ktoś / Ruch Narodowy ?/ podjął temat sprawdzania zapisów ksiąg wieczystych i ewentualnego ich uzupełniania na podstawie zasiedzenia bodajże. Podobno "ziemie odzyskane" odzyskane nie są w księgach wieczystych. Duży błąd.
"Zimkostwo" będzie aktywne gdy nadaży się okazja.

zaloguj się by móc komentować

Rozalia @gabriel-maciejewski
11 czerwca 2021 20:58

https://opoka.news/wladze-australii-chca-przejac-koscielne-cmentarze

Poligon australijski. Warto zerkać tam gdzie ludzie chodzą do góry nogami, bo to samo będzie wprowadzane na dużą skalę. Lepiej być przygotowanym, żeby potem nie uważać, że to się w głowie nie mieści. Mieści się, mieści.

 

Mała armia.

Na 24 czerwca wyznaczona jest w Warszawie manifestacja Rycerzy Chrystusa Króla,  Królowa idzie do Sejmu. 

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @peter15k 11 czerwca 2021 16:51
11 czerwca 2021 23:23

A ja dłuższy czas obserwuję Hartmanowe zapiski.Jemu dosłownie szajba odbija.Nie chce mi się szukać ,bo tak samo pastwił się nad JP2 wraz z komentatorami.Włos się na głowie jeży co za paszkwile.! Powinni za te paszkwile sądownie odpowiadać.Stąd moje pytanie kto dał mu tytuł profesora.Przecież spora grupa musiała go oceniać..no cóż...takie żmije na swoim łonie wyhodował sobie Uniwersytet.!..gorzko...

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @BTWSelena 11 czerwca 2021 23:23
12 czerwca 2021 01:56

To co wyprawia Hartman można na codzień znaleść w TOKFM - tylko złagodzona wersja ale przekaz ten sam.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @malwina 11 czerwca 2021 10:49
12 czerwca 2021 10:27

Nadto prywatne objawienia Celakówny nie są pierwszym motywem oddania władzy Sercu Zbawcy nad nami. Zapomniałem o tym, ale też przytoczyłem je trochę na zasadzie zaskakującej pointy. Zdumiewa mnie ta wizja Celakówny.

Od strony ortodoksji podstawą intronizacji Najśw. Serca Jezusa jest właśnie teologia tegoż Najśw. Serca, czyli teologia Najświętszej Duszy, Ciała i Krwi Zbawiciela. Jeśli są nadal starozakonni wyznający Boga tak jak On objawia się w Starym Testamencie, to teologia trynitarna i Chrsytologia, w tym kult i koncepcja Najśw. Serca Zbawcy, Jego Duszy, Ciała i Krwi, jest tym kolejnym etapem objawienia Boga. Podstawowym motywem oddania władzy Sercu Zbawcy jest właśnie Jego męka i zmartwychwstanie, czyli kerygmat Chrystologiczny, czyli objawienie ludzkiej natury Boga-człowieka w cierpieniu i śmierci w skutek Jego nauczania o własnej boskiej i królewskiej godności, odrzuconej przez organizację kapłańską i faryzejską. Zmartwychwstanie dowodzi Jego boskiej wszechmocy, ale podnosi i przenika Jego ludzką naturę.

Serce jest tu synonimem osobowości, czyli duszy. Ciekawe, że jako wzór kapłana według Jego Serca, Odkupiciel wskazał kapłana nader nieemocjonalnego, bł. Sopoćkę, teologa który podkreślał, że miłosierdzie to nie sentyment, ani uczucia, ale konkretny czyn, również jeśli chodzi o Boga. 

zaloguj się by móc komentować

Rozalia @Magazynier 12 czerwca 2021 10:27
12 czerwca 2021 12:18

Panu Jezusowi chodzi o intronizację Jego OSOBY,  nie serca jedynie. Intronizację serca wypromowała masoneria kościelna. Bóg jest miłosierny, ale też sprawiedliwy. Serce jest od miłosierdzia, głowa od sprawiedliwości. Intronizacja Jezusa najpierw na Króla Polski, a potem świata, wymaga przyjęcia i respektowania Przykazań Bożych. 

 Kult Miłosierdzia Bożego również  został zniekształcony. W zasadzie przerodził się w "róbta co chceta". Bóg miłosierny i tak wam wybaczy, bo każdego kocha. Kocha, kocha ale jest sędzią sprawiedliwym i w godzinie śmierci osądzi. I baranki na prawo, kozły na lewo. Teraz jest jeszcze  czas na poprawę. Nie wiadomo jak krótki. 

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @Rozalia 12 czerwca 2021 12:18
12 czerwca 2021 12:54

Przecież najbliżsi słudzy Pana Boga czyli przedstawiciele Watykanu złamali pierwsze przykazanie Dekalogu. Czekam na tą sprawiedliwość. Z ustęsknieniem.

 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Rozalia 12 czerwca 2021 12:18
12 czerwca 2021 15:21

Nie zgadzam się. W pismach Rozali wizja intronizacji przytoczona przeze mnie wcześniej jest określona jako intronizacja Serca Zbawcy. Serca w pojęciu biblijnym oznacza duszę-osobowość. Wolno pani nie zgadzać. Co więcej intronizacja osoby Zbawcy już nastąpiła w 2017 roku. No i super! 

zaloguj się by móc komentować




ThePazzo @gabriel-maciejewski
12 czerwca 2021 16:14

#Synod Amazoński. #Pachamama

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @Magazynier 12 czerwca 2021 15:47
12 czerwca 2021 16:19

https://www.vaticannews.va/pl/watykan/news/2021-06/abp-paglia-apeluje-o-nowa-teologie-i-przymierze-intelektualistow.html

Wszystko na nowo potrzebne. 

" Samo porzucenie idei Boga czy sacrum stanowi przeszkodę w rozwoju myśli naukowej i humanistycznej: dlatego spotkanie tych dwóch biegunów wymaga od obu zrobienia kroku naprzód w kierunku nowego humanizmu, do którego musimy dążyć. Pierwszą fazą jest spotkanie. Spotkanie i wzajemne zakażanie się wzbogaca obie strony. Papież Franciszek ma rację, gdy mówi, że w spotkaniu nie wygrywa jeden czy drugi, ale wygrywa spotkanie."

Czym chce Papież zarazić się / wzbogacić / by sformułować nowy humanizm?

"Papież zachęca seminarzystów do czytania Fiodora Dostojewskiego. „W nędznych perypetiach ludzkiego cierpienia, potrafił on ukazać piękno miłości, piękno, które zbawia” – powiedział Franciszek na audiencji dla seminarium duchownego z włoskiego regionu Marche. Zastrzegł, że czytanie wielkiej literatury nie ma służyć doskonaleniu języka, lecz kształtowaniu własnego serca."

Ahh moze Dostojewskim się ubogaca?

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @ThePazzo 12 czerwca 2021 16:14
12 czerwca 2021 16:20

To są negocjacje. Benedyktowi XVI i Kard. Sarah raczej chyba się nie podobają, ale kolegium kardynalskie ma nóż na gardle, tak jak Biskupi w Polsce i w świecie. Idzie na ostre. W sytuacjach skrajnych ujawniają się słabości ... i wtyki. Być może są to błędy papieża, ale ja nie mam wątpliwości, że on i my jesteśmy nadal Mistycznym Ciałem Zbawcy ... blisko Jego królującego Serca. 

Błędy a nawet grzechy papierza nie przekreślają jego władzy jako Namiestnika Zbawcy. 

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @ThePazzo 12 czerwca 2021 16:19
12 czerwca 2021 16:22

„Spotkanie z Papieżem jest zawsze źródłem wielkiej radości. Kiedy rozmawia się z nim na temat Unii Europejskiej, widać, że jest to Papież, który kocha Europę i posiada głęboką wiedzę na temat mechanizmów Unii Europejskiej. I jest to miłość odwzajemniona – powiedział Radiu Watykańskiemu przewodniczący COMECE. - Kiedy jestem w Brukseli i rozmawiam z politykami, widzę, że wszyscy oni podziwiają Papieża Franciszka, w sposób szczególny ze względu na jego encykliki Laudato si i Fratelli tutti. Co ważne, podziw dla Ojca Świętego nie ogranicza się jedynie do katolików. A zatem Papież daje nam nadzieję, niezbędną, by nadal pracować na rzecz Europy w dialogu ze wszystkimi, a zatem z politykami różnych ugrupowań. Ale od Papieża otrzymujemy też ostrzeżenie, że Europa nie może wpaść w pułapkę populizmu. Wiemy, że dla Papieża Franciszka jest to bardzo ważny temat".

No po prostu jedna wielka szcześliwa ubogacona rodzinka.

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @Magazynier 12 czerwca 2021 16:20
12 czerwca 2021 16:24

"Strzeżcie się fałszywych proroków..."

Ojej błędy... no tak...

ehh...

Daj Pan spokój. 

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @gabriel-maciejewski
12 czerwca 2021 16:37

"Papież przypomniał, że te negatywne czynniki społeczne w połączeniu z pandemią oraz kryzysem klimatycznym, przynoszącym coraz intensywniejsze susze i częste huragany, napędzają masowe zjawisko jakim jest regionalny exodus w Ameryce Środkowej."

" Franciszek zaznaczył, że powszechne uodpornienie ludzkości poprzez szczepionkę przeciw Covid-19 powinno być traktowane jako „dobro wspólne”, do którego należy zapewnić dostęp wszystkim, zwłaszcza najbardziej bezbronnym i potrzebującym. "

kryzys klimatyczny i pandemia... no tak... 

Szkoda, że Grety Thunberg świętą nie zrobił...

"Błędy a nawet grzechy papierza nie przekreślają jego władzy jako Namiestnika Zbawcy."

Sterowana marionetka bez kręgosłupa a nie Namiestnik Zbawcy.

Ja mam na dziś dosyć. Miłego dnia.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @ThePazzo 12 czerwca 2021 16:24
12 czerwca 2021 19:39

To pan daj spokój. Zero samodzielności. Powtarzasz pan hagady za wątpliwymi źródłami. Wszystkie te ekspozycje pochodzą ze źródła dosadnie opisanego przez Pink Pantherę:

http://pink-panther.szkolanawigatorow.pl/abp-marcel-lefebvre-miedzy-gabonem-a-watykanem-kilka-uwag

 

zaloguj się by móc komentować



ThePazzo @ThePazzo 12 czerwca 2021 20:22
12 czerwca 2021 20:29

Rzeczywiście Vatikan news to hagady i niepewne źródło...

Moze najpierw Pan sprawdzi - 0 samodzielności.

 

 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @ThePazzo 12 czerwca 2021 20:22
12 czerwca 2021 20:34

Hagadą są interpretacje tych papieskich zabiegów jako złamania 1. przykazania dialogu. Typowo ala Lisicki/Górny bez uwzględnienia kontekstu, sytuacji. 

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @Magazynier 12 czerwca 2021 20:34
12 czerwca 2021 21:45

Tzn obchodzenie dnia islamu i dnia judaizmu w Kościele czyli promocja innej wiary to nie złamanie 1 przykazania? 

A w jakie dni w roku w meczetach i syngogach obchodzi się dni katolicyzmu?

Ja nie musze zresztą nie znam ani tekstów czy interpretacji Liśickiego.Górnego by to widzieć.

Wystarczy mi mój mózg.

Rozumiem, że szczepionka jako dobro wspolne i walka z klimatem to też wszystko wporzo.

Pan wybaczy ale ja chyba nie jestem wiarą zaślepiony i jak coś widzę przed oczami to nie udaje, że tego nie ma.

 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @ThePazzo 12 czerwca 2021 21:45
12 czerwca 2021 21:56

Nie widzi pan tego, czego ja się domyślam. Międzymorze jest przedmiotem negocjacji za pomocą faktów dokonanych między baronem a Rockefellerem. Rockefeller jest w defensywie. Częścią tych negocjacji jest dokopanie Kościołowi. Zapewne na zamówienie organizacji włoskich. Zapewne również z powodu tego, że opodal Genui jest jankeski ośrodek kontroli lotów wszelakich, militarnych też. Obaj to planują, tylko każdy na swój sposób. Baron za pomocą niemieckiej rewolucji, być również moskiewskich miśków, i kredytów, Rocky za pomocą kredytów i "modernizacji". Franciszek i kardynałowie dokonują niestety szmaciarskich zabiegów po to, żeby przedłużyć okres ochronny dla katoli na zachodzie. Nie cofną się przed żadnymi umizgami w tym celu i w celu zachowania tego co jeszcze jest np. resztki Notre Dame i większa kontrola nad jej renowacją. 

W odróżnieniu od JPII i Benedykta, Franciszek nie jest prorokiem, jest negocjatorem. 

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @Magazynier 12 czerwca 2021 21:56
12 czerwca 2021 22:18

Ciekawe przyznaje. A więc ten Dekalog to dla nas maluczkich a lider Koscioła może kupczyć wartościami i zmiękczać swoją pozycje wobec nauk Chrystusa. Z terrorystami się nie negocjuje. 

To tak jakby Papież negocjował z Hitlerem - jak to się kończy wszyscy pamiętamy.

Nie wiem jak to skomentować nawet.

Właśnie widziałem fragment wydarzeń w TV - relacja z Koścoiła w Polsce gdzie chyba Biskup przeprasza za grzechy wykorzystywania małoletnich.

Jest taka stara zasada.

Jak coś myślisz to nie mów. Jak coś mówisz to nie podpisuj. Nigdy nie przyznawaj się do winy.

Bo jak się przyznasz to już koniec.

Kościół właśnie popełnił straszny błąd - nawet jeśli jest winien. A skoro tak zrobił tzn, że jego pozycja negocjacyjna jest żadna. 

A więc Papież jako negocjator nie ma żadnych szans na jakąkolwiek korzystną umowe.

 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @ThePazzo 12 czerwca 2021 22:18
12 czerwca 2021 22:41

Główkuj pan tak dalej, a zostaniesz pan na pewno szeryfem swojej parafii. 

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @Magazynier 12 czerwca 2021 22:41
13 czerwca 2021 06:30

Nie mam takich ambicji. 

Na czym polegają negocjacje Papieża?

W zamian za co Papież zamienia Kościół w organizacje promującą szczepionki, staje w szeregu z "ekologami" od zmian klimatycznych, łamie 1 zasadę Dekalogu godząc się na projekt zwany JudeoChrześcijanizm, a na końcu zaprasza Chrześcijan by przyjmowali pod swój dach wrogich im islamistów w imie miłosierdzia?

 

 

zaloguj się by móc komentować


Magazynier @ThePazzo 13 czerwca 2021 06:30
13 czerwca 2021 12:40

Mogę tylko zgadywać. Papież nie zwierza mi się. Jedna sprawa to są duchowni i hierarchowie którzy są w zasadzie heretykami, np. Walter Kasper, dawny mistrz kard. Bergolio. Druga sprawa to zagrożenia np. prosta możliwość bankrutacji kurii rzymskiej, organizacji watykańskiej i banco Ambrosiano. Nie przypadkiem Franciszek powierzył reogranizację finansów watykańskich nietykalnemu męczennikowi za życia kard. Pellowi. Jego nie tknięto już, ale za obwiesili jego asystenta, jakoby samobójcy bez pomocy osób trzecich. Nie przypadkiem zlecił czystkę w zakonie kawalerów maltańskich swojemu adwersarzowi kard. Burke'owi, dosłowenie wyczyszczenie maltańskich z agentury. Media nazwały to oczyszczeniem z masoństwa, ale oczywiste jest że masoni nie mają własnego budżetu, są podwykonawcą, dlatego są agenturą, conajmniej wpływu.

Więcej pan czytaj wypowiedzi tych właśnie Pella i Burke'a. Burke nie ma litości dla eksperymentów Franciszka i jego umizgów, ale służy mu. 

To są dwie frakcje w Watykanie, duszpasterska, Franciszek i wychowankowie niemieckich jezuitów, dążący do kompromisu z gangami w imię spokojnej służby ludowi, i dogmatyczna, Benedykt, Pell, Burke. Ciekawe że przygadując sobie nawzajem muszą się dogadywać, czyli tworzyć jeden front wobec globalnych gangów.

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @gabriel-maciejewski
14 czerwca 2021 07:10

South Australia Liberal Party 'denies' Christian memberships to the party

Chrześcijanie wyrzuceni z partii za - bycie sobą. 

https://www.youtube.com/watch?v=o0TPTyqFmdI&t=43s

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować