-

gabriel-maciejewski : autor książek, właściciel strony

Sataniści vs frajerzy czyli bój śmiertelny o język polski

Autorzy książek dzielą się w zasadzie na satanistów i frajerów. My należymy do tej drugiej grupy, a satanistów finansuje państwo. Zanim rozwinę ten wątek opiszę pewne zjawisko, którego być może nie dostrzegacie, a ja je widzę, bo klikam w fejsbukowe filmiki, które zmieniają się za każdym kliknięciem. Prócz obróbki metali w chińskich i indyjskich hutach, albo Wietnamczyków łowiących gigantyczne gurami na krewetkę w jakimś parszywym dole, pokazują tam czasem Wojciecha Manna i profesora Bralczyka. Tak normalnie, jak powiedziałem – Chińczyk, huta, dziwki z miasta Pattaya wystające na ulicach, Bralczyk, łowienie sumów, Wojciech Man. Kolejność jest przypadkowa, ale kanał ma dobrą oglądalność i jakoś trzeba było załatwić, żeby się Bralczyk z Manem tak znaleźli. O czym oni mówią? O upadku języka polskiego, jego degradacji i dewastacji, z której to język nasz już się nie podniesie. Szczególnie Man, który wygląda jak stara kobieta z półświatka, zawodzi w tych rejestrach bardzo głośno. Język psują oczywiście politycy nieodpowiedzialnych partii, którzy niszczą komunikację między ludźmi. Widziałem kilka razy Mana w akcji, w różnych programach telewizyjnych, i myślę, że jest to ostatni człowiek, który powinien zabierać głos w sprawie dewastacji języka i komunikacji. Tak nadętego buca bowiem, bez krzty empatii, nie było w mediach polskich od czasów Macieja Szczepańskiego, albo i dawniej. Bralczyk zaś tradycyjnie, pieprzy trzy po trzy i przyjmuje hołdy od studentek, które będą potem dręczyć uczniów, jak już te studia ukończą, zniechęcając ich na całe życie do języka polskiego.

Na tym samym kanale pokazują też inne filmy. Ja ich nie oglądam, ale czasem jeden czy drugi kliknę. To są kabarety i tak zwany stand up. Ani Man ani Bralczyk nie wspominają ani słowem o tym, że instytucje te, a są to już od dawna instytucje, dewastują język. A dewastują. W dodatku czynią to na polecenie jakiejś władzy. Nie wiemy jakiej, być może naszej, a być może jakiejś innej. Kabaret, co jest udowodnione ponad wszelką wątpliwość, podobnie jak poezja służy wzmocnieniu cenzury i ograniczeniu komunikacji władza – lud do form, które trzymają ten lud w ryzach. Służy też do transferowania propagandy. I to widać w każdym w zasadzie występie. Pisałem już o tym tyle razy, że nie chce mi się powtarzać. W kabarecie jednak próbują zachować jakieś pozory. Ja ich w zasadzie rozumiem, jeśli ktoś nie umie śpiewać, nie potrafi pokazać żadnej uczciwej sztuki, nawet w karty grać nie potrafi, a jedyną jego umiejętnością jest opowiadanie kawałów i pisanie białych wierszy, musi iść na służbę. Tam zaś powiedzą mu, że ma opowiadać na scenie żarty o księżach chodzących po kolędzie no i o dupie Maryni. To zresztą przychodzi samo, bo ludzie w masie z innych rzeczy się nie śmieją. Tak już po prostu jest. Rozumiem, że kabaret da się jeszcze jakoś obronić. Ale, że polski stand up nie niepokoi profesora Bralczyka i Wojciecha Mana, to się dziwię. To jest, przeniesiony na scenę, podrasowany nieco, monolog pijanego pod sklepem. Tak z grubsza. On się odwołuje do emocji i myśli, których normalny człowiek nie ma, ale mają je ludzie wychowani przez kabarety, emitowane nieprzerwanie już dwadzieścia pięć lat. Sprawdziłem – Michał Wójcik skończy w tym roku pięć dych. Stand up nie jest bowiem żadną sztuką, jest kolejnym etapem dewastacji języka i dewastacji komunikacji pomiędzy ludźmi w Polsce. Ja wiem, że można o tym zrobić numer kabaretowy i jeszcze mrugnąć do publiczności, że tak naprawdę, tak naprawdę, ale tak naprawdę serio...to liczy się tylko prof. Bralczyk i to co on powie w filmie wyemitowanym między łowieniem wielkich na noga jazgarzy i renowacją chłodnicy w ulicznym warsztacie w Bombaju. Myślę nawet, że wielu artystów kabaretowych zdaje sobie sprawę, w jakiej znajdują się pułapce. I widzą też, że nie ma z niej wyjścia. Stand up jest tańszy, bardziej agresywny, łatwiejszy w promocji, a do tego standuperem można pogardzać. On nic nie zrobi, nie będzie się odwoływał, nie będzie się rzucał jak wesz na grzebieniu, a taki kabareciarz, szczególnie jak coś zarobił, może się postawić i menedżerowi i sponsorowi.

Mamy więc pewien obszar kokieterii medialnej, który łatwo może zamienić się w obszar opresji. Władza, którą reprezentują artyści estradowi, każe nam się uśmiechać, teraz już z najgłupszych żartów i bluzgów, które składają się na polski stand up. Te występy spreparowane są w opozycji do kogoś, ale do końca nie wiadomo kim jest ten ktoś. Wyobraźmy sobie, że to jest jedno ramię takiego chińskiego wysięgnika, który zgarnia różne śmieci i wrzuca je do machiny przerabiającej je na drobno posiekany złom.

Drugim ramieniem są aktorzy zawodowi. Wczoraj Olgierd Łukaszewicz oznajmił, że już się zaszczepił pisowską szczepionką i teraz ludzie uważają go za zgniłą elitę. Tak powiedział – zgniłą elitę. Rozumiem więc, że świat artystów stoi w opozycji do jakiejś nie-elity, którą wskazują palcem Man z Bralczykiem. No, ale widzimy, że artyści stoją w kupie – Łukaszewicz, Janda, kabareciarze i stand up, który przeklina jak pluton ruskiego wojska pozbawiony gorzałki przez atakiem na bagnety. Ci ludzie reprezentują kulturę. Kto w takim razie jest barbarią? No chyba tacy frajerzy, jak my, czyli ten mityczny, chory z nienawiści internet. Z faktu, że teraz wszyscy jesteśmy w internecie, wymienione osoby nie wyciągają żadnych wniosków. Nie rozumieją, że ich pozycja została zrównana z pozycją krewetek zakładanych na haczyk przez wietnamskiego wędkarza. I moim zdaniem to dobrze.

O ile na estradzie zachowane są jeszcze jakieś pozory, których utrzymaniem zajmują się Man z Bralczykiem, o tyle w książkach żadnych granic nie ma. Oglądałem sobie wczoraj różne oferty i wnioski wyciągnąłem następujące: segmenty rynkowe to pułapka. One niczego nie sprzedają, a kolejni autorzy kryminałów służą tylko do konserwacji rur, przez które płynie ten cały propagandowy szlam. Są przepychaczami ułatwiającymi przepływ komunikatów zgniatających mózgi. Niektórzy działają w systemie finansowanym przez państwo, zwanym edukacją. Coś mnie wczoraj podkusiło i zajrzałem na allegro, żeby sprawdzić po ile chadzają teraz książki Szczygielskiego, partnera Tomasza Raczka, a być może już kogoś innego, bo ten świat zmienia się przecież bardzo dynamicznie. Cena jak cena, nie przekracza nigdy 30 zł za egzemplarz, czyli w tym lansowanym przez nich obłędzie, druk sprzedawany w tej cenie ma trafić do mas, w dodatku młodocianych. O wiele ciekawsze są okładki i tytuły. Sami sobie sprawdźcie. Szczygielski to deprawator i reprezentant taniego bardzo satanizmu, jego książki są lekturami szkolnymi, ale nikomu to nie spędza snu z powiek, bo chodzi przecież o dobrą zabawę. Mnie zmroził jeden tytuł – Tuczarnia motyli. Możecie mi nie wierzyć, albo wierzyć trochę, możecie uważać, że książki Szczygielskiego to świetna zabawa, ale ja i tak pozostanę przy swoim. To jest zaprzeczenie misji, którą rzekomo podejmuje nasze i każde inne państwo w Europie, to znaczy podnoszenia jakości komunikacji i wychowania nieletnich obywateli. To jest wyraz jakiegoś animalistycznego kultu, który Szczygielski sam sobie wymyślił, dostał nań gwarancje dystrybucyjne i teraz nie ma mowy, by jakiś urzędnik za to odpowiedział. Albowiem zwrócenie uwagi na ten szlam, będzie natychmiast okrzyknięte prześladowaniem mniejszości. Tak, tak wiem, jestem frajerem...to pewne, ale cyrografu nie podpiszę. Mowy nie ma.

Na koniec coś absolutnie ekstra – link do zeskanowanej rozmowy pomiędzy Żakowskim a Gadaczem. Obaj należą do zgniłej elity, obaj robią w kulturze, obaj załatwili sobie szczepionkę, a w tygodniku Polityka, demonstrują swoje widowiskowe bardzo wyrzuty sumienia i porównują całą sytuację do Auschwitz i holocaustu. Nie wiadomo co właściwie powiedzieć. Może tak – dla aktorów, profesorów i Żakowskiego szczepionek na pewno wystarczy. Z kabareciarzy to może dostanie to Górski, Wójciki i Kołaczkowska, jak się mocno pokręci. No, a stand up, mimo swoich niewątpliwych zasług dla szerzenia kultury języka polskiego, w całości pójdzie do Bakutilu.

 

https://www.facebook.com/photo?fbid=3756488644402460&set=pcb.3756488797735778



tagi: książki  rynek  satanizm  komunikacja  artyści  man  estrada  polityka państwa  bralczyk 

gabriel-maciejewski
6 stycznia 2021 09:55
70     3404    10 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

Kuldahrus @gabriel-maciejewski
6 stycznia 2021 10:47

Wiesz, o dupie Maryni też trzeba umieć tworzyć żarty. Wystarczy sobie włączyć jakiś kabaret z przed roku 2005, oczywiście wtedy też był chłam, ale jednak jeszcze było dosyć dużo kabaretów które trzymały poziom.
Raz, że robili żarty na wyższym poziomie niż dupa i jakoś ludzie w masie też się z tego śmiali, a po drugie nawet te żarty o dupie były na pewnym poziomie.

O stand-upie nawet nie ma co mówić, bo żeby robić stand-up to trzeba mieć naprawdę talent do opowiadania żartów, a u nas wysypało się pełno takich co jak myślą, że będą przeklinać jak szewc, jechać rynsztokiem i totalnym chamstwem, to to już jest stand-up, najgorsze jest to, że są tacy co im się podobają takie występy.
Nie wspomnę nawet o tym, że to jest typowo anglosaski wynalazek i raczej niemożliwe jest przenieść go na polski grunt 1:1. U nas za to kiedyś zamiast stand-upu były tzw. monologi i to grało, ale tak jak wyżej napisałem do tego potrzeba talentu.

 

P.S.

Ten wywiad z Gadaczem jest jeszcze z czasów szczepionki na grypę. Oczywiście to nic nie zmienia, takie tylko uściślenie.

zaloguj się by móc komentować

DYNAQ @gabriel-maciejewski
6 stycznia 2021 10:58

,,Mnie jest łatwiej niż innym  bo jestem profesorem..."

 Zakrztusiłem się ze śmiechu.Co to za baran.

zaloguj się by móc komentować

umami @gabriel-maciejewski
6 stycznia 2021 11:00

Bakutil to była kiedyś firma, która robiła paszę dla zwierząt, to tak dla młodszych czytelników. Nie wiem czy się uchowała. Dobrze koresponduje z tą rozmową, której początek brzmi tak:
 

Prof. Tadeusz Gadacz, filozof, o tym, czego w Polsce potrzeba, aby żyło się lepiej i godniej.

JACEK ŻAKOWSKI: – Pisze Polska do Mikołaja: „proszę o to, czego mi brak w trudnych czasach”.
TADEUSZ GADACZ: – Mam być tym Mikołajem?

Wpadasz do Polski przez komin, siadasz przy uratowanej przed „dobrą zmianą” choince i zaczynasz wyciągać pudełeczka zapakowane przez elfy, a dostarczone przez ekipę Rudolfa.
Rudolf to nie jest polskie imię.

Dla mnie może być „Rudy”.
A elfy, żeby nie drażnić „sam wiesz kogo”, możemy od razu zamienić na norki, które przeżyły.

Polityka 52.2020 (3293) z dnia 20.12.2020; Rozmowa na Święta; s. 22

Oryginalny tytuł tekstu: "Pudełko ze światełkiem"


Niedługo Mikołaj będzie kojarzony z Auschwitz. A ci übermensche nie muszą się martwić o te szczepionki, bo ładowanie tej propagandy „szczepionka spod lady dla wybrańców” to jest dopiero farsa i chyba sedno tego wywiadu. Nie martwcie się, szczepionki zostaną i to w ilościach przeliczanych na tony. Swoją oddaję gratis jakiemuś belwederskiemu profesorowi, bo jeszcze nam się zmarnuje, a chcielibyśmy z niego mieć jak najdłużej pożytek, niech upiększa nam mowę i Święta. Jak jakiś profesor nie chce bez kolejki i uważa że swoje musi odstać, nic na to nie poradzę, widocznie pozuje na męczennika systemu.

Tak serio, to tacy ludzie jak Żakowski i Gadacz dewastują świat wokół siebie, bo nic nie idzie po ich myśli. Problem nie leży przecież w nich, tylko na zewnątrz. Lepiej byłoby wymordować w piecach krematoryjnych tę większą część nielewomyślnych Polaków, wtedy żyliby nareszcie pełną piersią i tak jak to sobie wyobrażają. A tak trzeba te porównania z obozem zestawiać, kompletnie ahistorycznie. Panowie czują niby czasy ostateczne ale nikt ich nie selekcjonuje, sami to sobie robią, a ciemnemu ludowi serwują tę paszę z wysokości katedry do ukatrupionego karpia przy Świętach. Czy można z siebie zrobić większego idiotę?
 

zaloguj się by móc komentować


Paris @gabriel-maciejewski
6 stycznia 2021 11:01

Dobre...

...  tlusty  KNUR  Mann  i  ten  PAJAC  Bralczyk  na  jakims  kanale,  na  PEJSBUK'u...  

...  w  INTERNECIE  ?!?!?!    No  straszne  to  jest  !!!

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Kuldahrus 6 stycznia 2021 10:47
6 stycznia 2021 11:02

Nie zauważyłem...Od tamtego czasu widać się pilnują

zaloguj się by móc komentować


umami @Kuldahrus 6 stycznia 2021 10:47
6 stycznia 2021 11:02

To jest ze światecznego wydania Polityki, 21.12—31.12.2020, czyli sprzed tygodnia.

zaloguj się by móc komentować


Kuldahrus @umami 6 stycznia 2021 11:02
6 stycznia 2021 11:08

Ludzie w komentarzach piszą, że to rozmowa jeszcze zanim pojawiły się szczepionki na COVID, więc nie wiem.

zaloguj się by móc komentować

mniszysko @gabriel-maciejewski
6 stycznia 2021 11:08

>>> Wczoraj Olgierd Łukaszewicz oznajmił, że już się zaszczepił pisowską szczepionką i teraz ludzie uważają go za zgniłą elitę. <<<

Poza głównym wątkiem. Ta akcja "skandal z celebrytami szczepiącymi się poza kolejką" to według mnie bardzo udana promocja szczepionki. Były i są obawy związane ze szczepionką, która nie przeszła normalnej procedury testów. Tak naprawdę nie do końca wiadomo, jakie będą skutki uboczne. A medyczni producenci szczepionek - po raz pierwszy w historii - zdjęci są z odpowiedzialności. Obawy i rezerwa były spore. I co zrobiono?

Odpalono skandal z celebrytami. Teraz każdy chce się szczepić w myśl logiki - skoro oni to robią i to rozpychając się łokciam, to dlaczego nie my? Myślę, że i kolejki po szczepionkę zrobiły się dłuższe i są bardziej zdyscyplinowane a bicz na tych, którzy nie chcą się szczepić, będzie społecznie bardziej akceptowalny.

Przypomina mi się fortel króla Ludwika XVI, który chciał rozpropagować uprawę ziemniaków, która nie znajdowała akceptacji. Postawił przy działkach z ziemniakami strażników i kazał strzelać w powietrze, kiedy niby je kradzono ... Teraz każdy chciał skosztować zakazanego owocu i mieć je u siebie.

Przy tej akcji propagowania szczepionki, jej koszta są przerzucone na przeciwników. Jestem ciekawym, kto opracował tę operację "skandal z celebrytami szczepiącymi się poza kolejką". Pewnie ktoś "z zewnątrz", bo nie wierzę, żeby "naszyści" byliby zdolni osiągnąć taki poziom finezji politycznej.
Z powodu tej akcji wróżę, że PiS jeszcze porządzi, bo ma poparcie - przynajmniej na jakiś czas - "z zewnątrz".

zaloguj się by móc komentować

umami @Kuldahrus 6 stycznia 2021 11:08
6 stycznia 2021 11:16

No ale masz link do tego wydania, możesz sobie nawet zakupić, żeby sprawdzić, jak ogarniają Cię wątpliwości z powodu tych komentarzy i masz fotkę na twitterze gdzie jest nr tej Polityki. 

zaloguj się by móc komentować

umami @mniszysko 6 stycznia 2021 11:08
6 stycznia 2021 11:24

Tak właśnie. Ściema na całego. Tylko ja się już nie łudzę, że to ktoś z zewnatrz, tylko ręka w rękę naszyści z waszystami. No i o popraciu nie ma mowy, to jest gwóźdź do trumny.

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @gabriel-maciejewski
6 stycznia 2021 11:29

Naszyści z waszystami. Oto portal niezależna promuje biografię Baumana. A Targalski chwali się orderem za walkę z komuną. 

 

https://niezalezna.pl/372743-rok-2021-w-ksiegarniach

zaloguj się by móc komentować

umami @gabriel-maciejewski 6 stycznia 2021 11:29
6 stycznia 2021 11:43

Dwie biografie Baumana, bądźmy precyzyjni! Obie waszystowskie. A Targalski walczył ale najpierw się zaciągał.

zaloguj się by móc komentować



chlor @Kuldahrus 6 stycznia 2021 10:47
6 stycznia 2021 12:51

Chyba najsławniejszym polskim standuperem (raczej monologistą) był zapomniany Jerzy Ofierski. Dziesiątki lat, tydzień w tydzień odstawianie sołtysa Kierdziołka. Ofierski chciał robić coś innego, napisał ok. 10 poważnych ksiażek, całkowicie zamilczanych. Miał pozwolenie tylko na Kierdziołka.

 

zaloguj się by móc komentować

Szestow @gabriel-maciejewski 6 stycznia 2021 11:01
6 stycznia 2021 13:06

I były dyrektor liceum Pijarów jednego z bardziej renomowanych w krakowie.

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @gabriel-maciejewski
6 stycznia 2021 14:02

Ostatnio przez przypadek obejrzałem podcast ponad godzinny. Forma/treść dokładnie taka sama - podrasowany dialog żulerni spod sklepu. Patrze a ci goście mają 1.5 mln subskrypcji. Jak sie okazalo to gwiazdy podcast PL. 

https://www.youtube.com/watch?v=Vsp-KiWWe5c&lc=Ugw8mcSV4VRGuSN2rcB4AaABAg.9I5Mr3SzBg49I8BzW-5off&ab_channel=RemigiuszMaciaszek

Możemy sie pocieszyć, że takie "noname" mają wiekszą ogladalność niż Man i Bralczyk razem wzięci - smutne jest to, że zostali wybrani przez widzów dobrowolnie a tzn, że poziom odbiorców jest juz tak zdewastowany, iż nie ma o czym polemizowac...

 

 

 

 

 

 

 

zaloguj się by móc komentować

saturn-9 @pink-panther 6 stycznia 2021 11:47
6 stycznia 2021 14:09

Dzięki.

507/2006 z dnia 29 marca roku 2006 taki namiar ma wyjątkowy ciężar gatunkowy, myślę o protezie "26".

"507" oraz "29.3." też nie należy wzgardzić. Pomyślano przed laty a wprowadzono w życie w ostanich miesiącach. Sieć bractw funkcjonuje.

 

Jeden z nich nawet popełnił przyczynek (6.1.2021), gdzie rozpisuje się o 'wirusie wolnomularzy'

Omówienie po niemiecku

oryginał

Magaldi: virus massonico, chi l’ha creato finirà come Hitler

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @umami 6 stycznia 2021 11:16
6 stycznia 2021 14:21

Ja tobie wierzę, że został wydany wtedy, ale pytanie, czy ten wywiad był przeprowadzany jeszcze przed rozpoczęciem masowych szczepień w grupie 0(lekarze, pielęgniarki). Bo jeśli tak to są naprawdę niezłe jaja.

zaloguj się by móc komentować

klon @gabriel-maciejewski 6 stycznia 2021 11:29
6 stycznia 2021 14:23

"Naszyści z waszystami"... 

Uzupełnię swoim komentarzem z 01 stycznia br. u Pink Panther pod jej notką:
Grupa ZNAK, Bandyci z AK, Wojciech Lada i bandyci z BRUM oraz black metal.

>>>Czy to ten sam Wojciech Lada, którego dokonania Pani opisała?
Pracuje teraz dla "naszych"? :D<<<

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @Kuldahrus 6 stycznia 2021 14:21
6 stycznia 2021 14:29

W sensie, jeszcze większe niż wcześniej.

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @chlor 6 stycznia 2021 12:51
6 stycznia 2021 14:53

To właśnie miałem na myśli pisząc o polskim stand-upie, bo 'polski stand-up' to są właśnie monologi. Można też przywołać chociażby takich kabareciarzy jak Kobuszewski. Nawet ci późniejsi jak Smoleń, Fedorowicz, Daniec, czy Górski mieli jakieś monologi, to nie był ten poziom co Kobuszewskiego w ogóle, ale jakoś to wyglądało jeszcze i uchodziło w tłoku.

Po mniej więcej 2005r.- 2008r. to już był zjazd kabaretów, a do teraz to już chyba tylko kabaret Hrabi się ostał z tych bardziej znanych.

zaloguj się by móc komentować

Paris @umami 6 stycznia 2021 11:00
6 stycznia 2021 15:08

Rzeczywiscie...

...  dla  tych  dwoch  "grzybiarzy"  to  wszystko  wokol  to  dewastacja,...  a  bedzie  jeszcze  wieksza  !!! 

Milo  wiedziec,  ze  to  dziadostwo  dogorywa  i  nie  widzi  dla  siebie  zadnych  "perspektyw"  na  lepsze  i  godniejsze  zycie,  bo  ono  bylo,  minelo  i  juz  se  ne  vrati.  Wszystko  co  dobre  dla  jednych  ma  swoj  kres,   teraz  inni  musza  troche  "pozyc"...

...  im  tez  sie  cos  od  zycia  nalezy  !!!

zaloguj się by móc komentować

lch @gabriel-maciejewski
6 stycznia 2021 15:17

Poza głownym wątkiem: 
"...W Izraelu trwają masowe szczepienia przeciw COVID-19. Do tej pory zaszczepiono już około 10 procent społeczeństwa, to 900 tysięcy osób. Jak zauważa w komentarzu "New York Times", pod względem odsetka społeczeństwa, któremu podano już pierwszą dawkę szczepionki, Izrael "znacznie przewyższył resztę świata".

Władze Izraela rozpoczęły szczepienia 19 grudnia. Używana jest tam szczepionka firm Pfizer/BioNTech. Ich priorytetem jest zaszczepienie w szybkim czasie jednej czwartej z 9 milionów Izraelczyków - chodzi o osoby, które mają ponad 60 lat, cierpią na poważne schorzenia lub są pracownikami służby zdrowia..."

zaloguj się by móc komentować

Paris @mniszysko 6 stycznia 2021 11:08
6 stycznia 2021 15:34

No  nie  wiem,  prosze  Mniszyska,...

...  czy  bylo  i  jest  tak  jak  Mniszysko  to  opisal,  bo  z  moich  obserwacji  i  rozmow  wynika  cos  wprost  odwrotnego.  "Skandal  z  celebrytami"  byl  i  jest  pApowany  przez  Sssakiewiczowych  i  kurwizje  na  naszych  oczach  i  wiekszosc  z  nas  widziala  jak  OSZUST  SMOLENSKI  krecil  "afere",  tj.  z  igly  widly.

Poza  tym  jest  ogromny  opor  przed  szczepieniami  w  calej  UE,  ale  najwiekszy  w  Polsce  -  dobrze  to  swiadczy  o  madrosci  zbiorowej  narodu...  tym  "skandalem  celebryckim"  Ssssakiewicze  dwoja  sie  i  troja  aby  przykryc  fakt,  ze  LUNJA  wraz  z  koncernami  farmaceutycznymi  JEST  W  ZMOWIE  i  robi  sobie  EXPERYMENT  na  calej  wlasciwie  populacji  europejskiej  i  swiatowej   NIE  PONOSZAC  JAKIEJKOLWIEK  ODPOWIEDZIALNOSCI  ZA  SKUTKI  UBOCZNE  te  bliskie  i  te  dalsze  tej  tzw.  "szczepionki  swirusowej"...

...  ZERO  i  NUL  JAKIEJKOLWIEK  ODPOWIEDZIALNOSCI  !!!

Ale  odpowiedzialnosc  owa  zostala  narzucona  panstwom...  i  teraz  dopiero  ten  CYMBAL  Dworczyk,  co  to  mial  sprowadzac  Polakow  z  Kazachstanu,  dopiero  teraz  STRUGA  cos,  co  bedzie  zwane  "funduszem  kompensacyjnym"  -  moze  do  25  stycznia  wystruga  z  takimi  roznymi  wierno-oddanczymi  "emilewiczami",  co  to  zapewne  i  dzisiaj  "pracujo  zdalnie"  ku  chwale  ojczyzny,  i  swoim  pelnym  kieszeniom  -  i  to  z  naszych  polskich  pieniedzy  bedziemy  placic  za  ewentualne  powiklania  poszczepienne...

...  taki  to  SUKCES  odniosla  "dobra  zmiana"  w  brukselce  !!!

W  kazdym  razie  nie  wiem  jak  dlugo  jeszcze  przy  korycie  utrzyma  sie  ta  zgraja  "dobrozmianowa",  ale  wiem,  ze  kopia  pod  narodem  doly  i  oszukuja  go  24/24  !!!

A  tam  wiem,...  jestem  tego  pewna.

zaloguj się by móc komentować

mniszysko @saturn-9 6 stycznia 2021 14:09
6 stycznia 2021 15:48

Ja napiszę tylko jedno. W jaki sposób przeprowadzić olbrzymią akcję zmiany stosunków własności bez rewolucji i wojny domowej czy wojny światowej? To są jednak olbrzymie koszta. Istnieje bardziej pewny sposób. Jest to terror służb sanitarnych posługujących się jako pretekstem epidemią wirusową w imię, której zakazują działalność będącą podstawą utrzymania przedsiębiorstw i ludzi.

Ja szybko nabrałem takiego przekonania i coraz bardziej się w tym utwierdzam. Sami się bowiem zdradzili. System bankowy tak niechętny udzielaniu różnych pożyczek bez jakiś gwarancji nagle śmiało i bez przytomności, poprzez rządy i fundacji, poprzez cokolwiek, obsypuje wszelakimi zapomogami. Wszędzie otwierały się - wcześniej zaklęte i zamknięte - sezamy. Kiedyś trzeba będzie te wszystkie "pomoce" spłacać i nastąpi to w jeden sposób - przez przejęcie własności albo pójście do karceru za długi.

Te fale pandemii będą trwały tak długo, aż większość będzie zależna od różnych kryzysowych programów wsparcia. Wtedy pandemia się skończy a my obudzimy się w systemie, który nie uznaje żadnej własności, nawet posiadania własnego sumienia.

Pamiętajmy w Kościele każdy ma prawo do grzeszenia. Oczywiście musi być też gotowy do poniesienia konsekwencji. Ale Pan Bóg każdemu z nas wraz wolnością do czynienia dobra daje nam wolność do grzeszenia. Ja jestem wolny i mogę zabijać, mogę cudzołożyć czy mogę kraść. Tę wolność zagwarantował sam Bóg kainowym piętnem.

Obecny system już zaczyna a nadchodzący jak najbardziej będzie opierał się na prewencji i zapobieganiu zła społecznego, czy osobistego. Oczywiście określenie co jest złem nie będzie zależało już od Pana Boga.

zaloguj się by móc komentować

betacool @mniszysko 6 stycznia 2021 15:48
6 stycznia 2021 16:14

Napiszę tak.  Połowa okresu spłaty kredytów bankowych przy dwukrotnym wzroście kursu oznacza, że nieruchomość nominalnie w złotówkach w zasadzie została już spłacona.  Rozwalenie gospodarki spowoduje, że na wiele hipoteki wejdzie bank, bo ludzie pozbawieni pracy nie będą w stanie kolejnych rat płacić. Bank przejmie na własność teoretycznie spłaconą nieruchomość i pozwoli nawet w niej mieszkać, tyle że za płacony czynsz... 

W przypadku wojny traci się i część nieruchomości i część czynszowników. Poza tym za duży bałagan w księgach wieczystych. 

 

zaloguj się by móc komentować

Paris @gabriel-maciejewski
6 stycznia 2021 16:17

Genialne  !!!

I  tak  wlasnie  juz  jest  i  ta  "prewencja,  pomoc  spoleczna"  bedzie  kontynuowana...  +  terror  "swirusowy",  bien  sur.

Poznaje  to  po  tym,  co  sie  dzieje  w  mojej  gminie  Baranow,  ale  takze  w  sasiedniej  blonskiej.  Gmina  moja  POMAGA  lujom,  alkoholikom,  nierobom,  ktorzy  czesto  nie  skalali  sie  w  zyciu  nawet  1  dniem  pracy  !!!

W  mojej  wsi  jest  taki  jeden  "niebieski  ptak",  ktoremu  "gmina"  DALA  1,5  tony  wegla  zeby  nierob  nie  zamarzl...  i  juz  lada  moment  zrobi  mu  -  UWAGA  !!!  -  caly  remont  jego  zawalajacej  sie  chalupy,  w  ktora  nie  wlozyl  grosza  od  grubo  ponad  20  lat,  tj.  od  smierci  swoich  rodzicow.  Sasiad  mi  mowil,  ze  tak  dzieje  sie  ZA  KOLEJA  w  kazdej  gminie,  a  cala  ta  patologia  lokalna  leci  do  MOPS'ow  na  zlamanie  karku  !!!

Nie  ma  co,  robia  kAkurencje  tej  STAREJ  KLEMPIE  Jaworowicz  i  roznym  detym  programom  pomocowym,  tym  calym  ALARMOM,  itp.,...  moze  bedzie  mozna  te  "siostre  mulosierdzia"   i  inne  "aktywistki  pomocowe"  zwinac  z  naszego  zycia...

...  co  daj  Panie  Boze  jak  najszybciej,  amen.    

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @mniszysko 6 stycznia 2021 15:48
6 stycznia 2021 16:18

Co jest złem od bardzo dawna nie zależy od Pana Boga tylko od przepisów prawa obowiązujących na danym terytorium a ustanowionych przez ludzi dla ludzi.

I jak Ksiądz dobrze wie prawo ulega zmianie odkad prawo wymyślono...

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @mniszysko 6 stycznia 2021 11:08
6 stycznia 2021 16:21

"Odpalono skandal z celebrytami. Teraz każdy chce się szczepić w myśl logiki - skoro oni to robią i to rozpychając się łokciam, to dlaczego nie my? Myślę, że i kolejki po szczepionkę zrobiły się dłuższe i są bardziej zdyscyplinowane a bicz na tych, którzy nie chcą się szczepić, będzie społecznie bardziej akceptowalny."

Byc jak Olgierd Lukaszewicz. Takie bedzie haslo tej akcji "Caly narod sie szczepi"

zaloguj się by móc komentować

Paris @Szczodrocha33 6 stycznia 2021 16:21
6 stycznia 2021 16:56

O  nie...

...  takiej  akcji  to  napewno  nie  bedzie  !!!

Poslica-oslica  i  oszustka  smolenska  Lichocka  Jolaska  wlasnie  PIERDZI  "oburzona"  na  sssakiewiczowym  portalu,  ze  "olgierdy"   WSTYDU  NIE  MAJO  !!!  

zaloguj się by móc komentować

Paris @umami 6 stycznia 2021 11:24
6 stycznia 2021 17:32

Wlasnie  dzis...

...  na  bfm  od  wczesnego  popoludnia  odpalili  Frankom  szczepienie  "na  swirusa  pod  publiczke"  francuskich  celebrytUF...  jednoczesnie  podali  jakis  sondaz,  ze  TYLKO  38%  Frankow  "chce  sie  zaszczepic"  !!!

Wczoraj  po  poludniu,  w  zwiazku  z  wymiana  zyczen  noworocznych  troszke  rozmawialam  telefonicznie  z  bratowa  meza  z  Rennes,  Danczi,  ktora  jest  Macedonka  i  pielegniarka  w  domu  "poznej  starosci".  Powiedziala,  ze  jest  u  nich  straszne  "cisnienie"  na  te  szczepienia  i  jednoczesnie  wielki  burdel...  ze  nie  zna  takiego  burdelu  jak  dzis  we  Francji,  a  jest  tam  juz  ponad  40  lat.  W  jej  miejscu  pracy  ani  jedna  osoba  z  stalego  personelu  medycznego  nie  chce  sie  zaszczepic.  Danczi  mi  powiedziala,  ze  ona  NIGDY  nie  szczepila  sie  przeciw  grypie  wczesniej  i  nie  ma  zamiaru  szczepic  sie  teraz,  na  stare  lata,  tym  bardziej,  ze  naprawde  nie  wiadomo  co  to  jest...

...  ogolnie  powiedziala  mi,  ze  bardzo  wielu  Frankow  ma  "deprime"  i  sa  mocno  podlamani  tym  co  sie  tam  dzieje.  

zaloguj się by móc komentować

MZ @betacool 6 stycznia 2021 16:14
6 stycznia 2021 18:36

Też tak myślę,maks.zakredytowanie społeczeństwa i spłata na długie lata,społeczeństwo bedzie nieświadome ,że to rabunkowa wojna przeciw niemu.Zresztą Gospodarz dobrze zauważył w innym tekście ,dadzą nam spokój bo jesteśmy zadłużeni,a czy wystarczająco...nie wiem.

zaloguj się by móc komentować


Szczodrocha33 @Paris 6 stycznia 2021 16:56
6 stycznia 2021 20:01

"Akcja" celebrytow z zaszczepieniem sie byla koronkowa, boki ze smiechu zrywac.

To byl przedostatni ruch jaki wykonala Krystyna Janda.

Jej ostatnim ruchem bedzie zmiana nazwiska na Yanda.

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @Paris 6 stycznia 2021 16:56
6 stycznia 2021 20:03

A Remigiusz wkrotce wyplynie jako Reggie Frost.

zaloguj się by móc komentować

umami @Paris 6 stycznia 2021 17:32
6 stycznia 2021 20:21

Ja może przypomnę, że PAD ma już na koncie szczepienia HPV w 2015, co od początku uważałem za skandal, a nie należę do tych niby nawiedzonych antyszczepionkowców.
https://naszdziennik.pl/polska-kraj/142811,wiecej-przymusowych-szczepien.html

Ojciec mojej koleżanki zaszczepił się przeciw grypie w zeszłym roku i po tygodniu nie żył. Oczywiście na covid. Rodzina nie mogła zobaczyć ciała, dostała urnę. Wspominałem o tym tu na bieżąco. To definitywnie przekreśliło to moje wybieranie mniejszego zła. Dasz palec, odgryzą ci rękę. PiS-owi już dziękuję, poszli won.

zaloguj się by móc komentować

Paris @umami 6 stycznia 2021 20:21
6 stycznia 2021 20:56

Jakzesz  lodzka  pamiec  jest  ulotna  !!!

Rzeczywiscie,  to  byla  bardzo  rzeczowa,  zaangazowana  i  emocjonujaca  dyskusja  na  blogu...  i  rzeczywiscie  wbrew  bardzo  logicznym  zarzutom  PAD  ja  podpisal...  i  wtedy  tez  nie  bylo  zadnego  funduszu  kompensacyjnego,  tak  jak  dzisiaj...

...  zgodzila  sie  TARGOWICA  "dobrozmianowa"  przy  WYCIU  sssakiewiczowych  pacholkow  na  szczepionki,  a  z  powiklaniami  niech  sie  narod  buja  sam...

...  dla  mnie  tez  ich  NIE  MA  !!!

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @pink-panther 6 stycznia 2021 11:47
6 stycznia 2021 21:07

Ależ Panthero! Jak Nasi Umiłowani Zaszczepieni /NUZ/ zamienią sie w genetycznie modyfikowaną qqrydzę /kopirajt baj Nasza Koleżanka S./, to co im tam będziemy żałować! 

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @umami 6 stycznia 2021 20:21
6 stycznia 2021 21:20

PAD to /HPV/ podpisał jeszcze w progu pałacu prezydenckiego. Dużo i ostro tutaj o tym dyskutowaliśmy. Może firma od HPV finansowała jego kampanię prezydencką? 

W każdym razie w necie były dokumentalne filmy o wstrząsających konsekwencjach przyjęcia tej szczepionki przez młode dziewczyny /Dania, Holandia/. Skądinąd tę szczepionkę zwano... burdelową.

zaloguj się by móc komentować

tadman @umami 6 stycznia 2021 20:21
6 stycznia 2021 21:30

Hmmm, prof. Bralczyk, jest ekspertem (raczej rzeczoznawcą) sądowym i "udowodnił" przed sędzią, że powiedzenie iż "Iksiński jest debilem" to obraza słowna, a powiedzenie iż "Iksińskiego uważam za debila" to wyrażenie własnej opinii i ona jako taka wchodzi w kanon gwarantowanej prawnie wolności słowa.

Profesor usankcjonował w Słowniku 100 tysięcy potrzebnych słów, wydanym pod jego redakcją, iż wprowadzone słowo przez profesora Tadeusza Kotarbińskiego spolegliwy oznacza również uległy, czy potulny. Widać, że Jerzy Bralczyk to profesor do wynajęcia i przy okazji psuje język polski i utrudnia komunikację w tym języku.

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @ThePazzo 6 stycznia 2021 14:02
6 stycznia 2021 21:31

https://paradyzja.com/abelard-giza-oplul-furgonetke/

obrońców zycia. 

Abelard Giza to dość znany standuper. Naturalnie klnie i używa wyrazów, no ale tu wskoczył na inny "level"...

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @gabriel-maciejewski
6 stycznia 2021 21:34

Nie wiem, jak byli zaplątani poza sceną w to PRL-owskie gówno, Laskowik i Smoleń, nie interesuje mnie to. Interesuje mnie do dzisiaj ich sztuka kabaretowa.

A, że jest to sztuka przez duże "S", utwierdza mnie w tym fakt, że oglądając dzisiaj ich występy, nic nie straciły ze swojej świeżości, wzruszenia, czy wirtuozerii intelektualnej, by się śmiać, nawet z siebie, gdyż o to właśnie chodzi w sztuce, chodzić powinno

Mija 40 lat. Ja zmienulem w swoim życiu wiele od tamtego czasu. W Polsce dalej to samo, co wtedy. A nie?

 

zaloguj się by móc komentować

tadman @KOSSOBOR 6 stycznia 2021 21:31
6 stycznia 2021 21:35

Standuperka odmóżdża, bo młody Stuhr, który również uprawia toto, twierdził że Polacy pod Legnicą stosowali żywe tarcze z małych dzieci.

zaloguj się by móc komentować

Paris @KOSSOBOR 6 stycznia 2021 21:20
6 stycznia 2021 21:42

Tak  bylo...

...  ledwo  prog  PP  przekroczyl,  a  juz  podpisal...  taki  WYRYWNY  jest  !!!

Potem  probowali  wciskac  ciemnote  narodowi,  ze  to  PO,  ze  "musieli",  ale  dzis  juz  wszystko  sami  widzimy,  slyszymy...  i  WIEMY,  ze  to  jest  JEDNA  i  TA  SAMA  SWOLOCZ  !!!...  aspirujaca  "naszystowska"  swolocz  !!!

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @Paris 6 stycznia 2021 21:42
6 stycznia 2021 22:09

Wiesz, właśnie przeczytawszy notkę i komentarze, zuwazylem, że ja już jestem definitywnie poza. Czym Polacy w Polsce dzisiaj żyją?Przestałem kojarzyć nazwiska i wydarzenia współczesnej Polski. Poza tymi starymi nazwiskami, ja nie mam pojęcia o reszcie.

Tutaj, na tej wyspie nie ma nic, poza przeszłością. A jak się dobrze poszuka, znajdzie się tą właściwą. Ja ją znalazlem. I wystarczy. Nikt mi nie przeszkadza w moim życiu. Nie muszę, jak nie chcę, gadać o polityce, politykach, aktorach, czy innych celebrytach, o szarpidrudruatch i ich muzyce, etc, bez przerwy, jak jest w Polsce. To duży komfort. Nawet, jak teraz siedzę w domu, bo tak kazali. Kiedyś mnie wypuszczą jednak ☺

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @tadman 6 stycznia 2021 21:35
6 stycznia 2021 22:21

No wiesz... przecież dzisiaj jest Sześciu Króli :) To ten sam poziom intelektualny. 

Mówimy "młody Stuhr", a on już dawno nie jest młody. Nie ta twarz uroczego blondaska ;) 

zaloguj się by móc komentować

Paris @cbrengland 6 stycznia 2021 22:09
6 stycznia 2021 22:24

Tak  Ci  sie  tylko  wydaje,...

...  bo  jestes  troche  na  dystans,  ale  gdybys  wrocil  to  szybko  bys  nadrobil  "te  strate"  w  nazwiskach,...  a  tak  ogolnie  to  zmienila  sie  tylko  generacja  tamtych  co  ich  znales.  Dzis  przewaznie  to  ich  progenitura  i  rozne  inne  pocioty,  i  znajomi  kroliczka  zabetonowali  wszystko  w  Polsce,  co  bylo  mozliwe,...

...  ale  i  tak  to  pier***nie,...  bo  to  zwykle,  prymitywne  zlodzieje  so  i  tepe    barany  bez  wiedzy  i  wyobrazni  !!!

Czytalam,  ze  ten  wasz  "zatroskany"  Borys  moze  Cie  tak  trzymac  w  tym  "odosobnieniu"  do  marca.   

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @Paris 6 stycznia 2021 21:42
6 stycznia 2021 22:27

Pani Paris, a jak już wszedł do przedsionka pałacu, to zaraz podpisał fatalną ustawę rolną, także "podrzuconą" przez PO. Byłam wtedy na Podhalu, a to elektorat PiSu i Dudy. Ludzie tam kociokwiku dostali na okoliczność tej cholernej ustawy o ziemi. Tłumy były w urzędach gminnych. Chodziło m.in. o dziedziczenie. Od lat /Okrągły Stół/ cała klasa polityczna idzie łeb w łeb jeśli idzie o własność, szczególnie o własność ziemi. A PAD jest kość z kości tej bandy. 

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @tadman 6 stycznia 2021 21:35
6 stycznia 2021 22:29

Co napiszę "standuper", to mnię się rzuca na oko "duper" :)))

zaloguj się by móc komentować

Perseidy @Kuldahrus 6 stycznia 2021 10:47
6 stycznia 2021 22:34

Myślę, że niesprawiedliwie traktuje pan poezję, deprecjonując ją przez wsadzenie do jednego worka z wierszami okolicznościowymi, których funkcja jest dla wszystkich oczywista.

Poezja z wysokich rejestrów jest zjawiskiem bardzo rzadkim, niełatwo też ją do końca zdefiniować a nawet pojąć. Jako taka, zazwyczaj powstaje z natchnienia, vena z gr. żyła oznacza rodzaj połączenia ze światem transcendentnym, Jej jądrem jest metafora, gdyż tego czego w swej najgłębszej strukturze poezja dotyka, nie sposób przekazać wprost.

Bardzo dalekim echem tej myśli jest tu mój przekład z R. Tagore :

Prawda odziana w fakty jest uciemiężona

W lekkich szatach poezji odzyskuje swobodę

 

O sile i progresji pojęciowej samej metafory niech zaświadczy ten fragment z Kabira (o śmierci):

Pozostawiam moją narzutę nietkniętą.

Nosiłem ją z ogromną troską,

teraz odkładam ją w takim stanie w jakim ją dostałem.

W żaden sposób nieuszkodzoną.

 

O łabędziu, w ten lot udaj się sam.

 

Albo ten fragment z Milana Rufusa pisany na śmierć miłości:

Wielkopiątkowych dzwonów granie
Zda mmi się słyszę w takiej chwili
Ich serca płótnem powiązano
Żeby tak mocno nie raniły

  1. jak każda ze sztuk była wykorzystywana na wszelkie sposoby przez różnych „władców much” do swoich celów. O tym, że sztuka ma moc oddziaływania wiedzieli już wodzowie azteccy: Artyści, specjaliści od ozdób z piór, to nasi wrogowie (poezja Náhuatl)

Walka o język trwa. Podmiana znaczeń również (wartości europejskie, nowa normalność itp.).

Poezja, ta prawdziwa przywraca językowi jego znaczenie, jego godność, oczyszcza go i strzeże. Może i jest w tym jakiś patos, którego pan tak nie lubi, ale wszystko, co prawdziwie warte niesie w sobie zawsze jakąś dozę patosu.

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @gabriel-maciejewski
6 stycznia 2021 22:35

Naród rozbrojony i nie znający własnej historii oraz tradycji jest jak owca na rzeź - i dlatego nic nie pierdolnie - zrobią co chcą bez żadnych problemów i nikt palcem nie kiwnie. Oni juz wiedzą, ze tu mozna robić co sie chce - od ponad 100 lat...

Tu nikt nic nie zaryzykuje - wszyscy pojda na uklad. Zkundlony honor Polaka...

Tu juz nie ma szlachty ani inteligencji - zostały same pomioty robotniczo chłopskiej masy postprl jako kadłubek a na niego osadzony żydowski/satanistyczny łeb.

Kto ma niby tu zrobic porzadek?

Armia?

Smiech na sali...

 

zaloguj się by móc komentować

Paris @KOSSOBOR 6 stycznia 2021 22:27
6 stycznia 2021 22:37

To  prawda...

...  tak  samo  falszywy  i  zaklamany  jak  cala  pookraglostolowa  reszta...  co  innego  robi,  a  co  innego  mowi. 

Tak,  on  jest  kosc  z  kosci  tej  bandy  !!!

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @gabriel-maciejewski
6 stycznia 2021 23:01

Pamietam jak SN stał jak beton za PIS - pisałem tu wtedy pod prąd ale nie dało sie dystkutować więc dalem sobie spokoj - szczerze powiem, ze milo jest zobaczyc, ze nie ma tu fanatyzmu a głowy sa otwarte na to co sie dzieje naprawde.

Pozdrawiam.

zaloguj się by móc komentować

Paris @ThePazzo 6 stycznia 2021 23:01
6 stycznia 2021 23:27

No  nie,  Panie  Pazzo,...

...  2  czy  3  osoby,...  a  co  to  za  beton,  to  tak  jakby  go  nie  bylo.

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @Paris 6 stycznia 2021 22:24
7 stycznia 2021 00:09

Ależ gdybym wrócił, to przecież na pewno nie do tego bajzlu ☺ Tylko góry albo morze, a cywilzacja, gdzieś tam, w oddali ...

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @cbrengland 6 stycznia 2021 22:09
7 stycznia 2021 01:08

"Tutaj, na tej wyspie nie ma nic, poza przeszłością. A jak się dobrze poszuka, znajdzie się tą właściwą. Ja ją znalazlem. I wystarczy. Nikt mi nie przeszkadza w moim życiu. Nie muszę, jak nie chcę, gadać o polityce, politykach, aktorach, czy innych celebrytach, o szarpidrudruatch i ich muzyce, etc, bez przerwy, jak jest w Polsce. To duży komfort. Nawet, jak teraz siedzę w domu, bo tak kazali. Kiedyś mnie wypuszczą jednak."

Niewatpliwie, ale moze tak byc, panie Krzysztofie, ze wypuszcza pana, wpuszcza do Polski, ale z kolei stamtad nie wypuszcza.

Globalny lot nad kukulczym gniazdem.

zaloguj się by móc komentować

pink-panther @KOSSOBOR 6 stycznia 2021 21:07
7 stycznia 2021 01:39

Ja im nie żałuję:)) Niech się szczepią i po 10 razy.

PS. My tu gadu, gagu, a w Waszington DiSi rozpoczęła się rewolucja październikowa, sorry, styczniowa. Zwolennicy Trumpa/prowokatorzy z Antify (niepotrzene skreślić) wdarli się do Kapitolu,kiedy Senat "przyjmował głosy elektorskie" (napliewat' na protesty wyborcze w sprawie masowych fałszerstw). Wielce szanowni senatorowie uciekli w popłochu z sali obrad Senatu a "wkroczył tam lud".Jeden dżentelman z ludu wziął sobie nawet słynny pulpit czyli mównicę. Jeśli to prowokacja (policja nie utrudniała przerywającym barierki i ćwiczącym taternictwo na ścianie Kapitolu), to Mike Pence jest już "zimnym trupem politycznym". Cnotę stracił, rubelka nie zarobi.

PS2. Z tego wszystkiego zapomnieli,że mają covida i nawet Biden występuje bez maseczki, przewodniczący senatu tyż bez maseczki, praktycznie wszyscy bez maseczek. Jak to dramatyczna ustawka polityczna/zamieszki likwidują skutecznie zarazę.

zaloguj się by móc komentować


cbrengland @Szczodrocha33 7 stycznia 2021 01:08
7 stycznia 2021 06:39

Cały czas o tym już tylko myślę. I czasem nawet o tym napiszę, gdzie przeczekać tę wojnę.

Przecież to wojna jest już i to na otwartych frontach. Jeżeli ktoś jeszcze tego nie widzi, to niech szybko zobaczy. Niektórym nie będzie łatwo. Trudno. Jak siedzieli cały czas na tej kanapie i bajali o tym i owym, to teraz mają za swoje. My przynajmniej jesteśmy do tego przygotowani. Ja na pewno. Właśnie, tak, jak napisałem, działam. I to intensywnie bardzo.

My Polacy, mamy długie tradycje w obronie swojego domu, czy w  ruchu oporu, jak ten dom nam odebrano. "Nie dam się żywcem" ☺

zaloguj się by móc komentować

Paris @pink-panther 7 stycznia 2021 01:39
7 stycznia 2021 09:47

Tak...

...  wstalam  rano,  czytam,  ogladam,  oczy  przecieram  "ze  zdziwienia"...  i  SMIAC  MI  SIE  CHCE  z  tych  detych  "rotszyldow",  ze  tylko  na  takie  dete  MAJDANY  ich  stac  !!!

Pies  goni  swoj  ogon...  naprawde  zabic  ich  tylko  smiechem  !!!

zaloguj się by móc komentować

Paris @cbrengland 7 stycznia 2021 06:39
7 stycznia 2021 09:51

Tak...

...  ci  BAJARZE,  co  od  lat  siedzo  na  kanapie  i  FspierajoNce  ich  presstytutki  majo  problem...  i  to  wielki  !!!

 

zaloguj się by móc komentować

ninon @tadman 6 stycznia 2021 21:30
7 stycznia 2021 14:11

jeśli Bralczyk przyklepuje spolegliwość = uległość, to można powiedzieć tylko tyle, że on sam jest wpływowy, w tym sensie, jaki mu nadają ludzie bezmyślni, czyli że łatwo ulega wpływom.

choć profesor ma tę swoją wpływowość raczej od dawna zimno przekalkulowaną... 

zresztą, to ciekawe: te słowa używane potocznie (błędnie) służą opisaniu świata z perspektywy człowieka biernego. a przecież każdy z nas życzyłby sobie, żeby spotykać w życiu ludzi spolegliwych i jednocześnie wpływowych, ale w tym pierwotnym znaczeniu słów. tymczasem trwa praca, żebyśmy wszyscy stali się spolegliwi i wpływowi  po nowemu

i do tego ta wypielegnowana bralczykowa broda, żeby żaden prostaczek konsumujący świat oczami nie miał wątpliwości, że oto przemawia mędrzec... 

i ja też go kiedyś lubiłam, tego Bralczyka, o losie... 

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @Perseidy 6 stycznia 2021 22:34
7 stycznia 2021 17:22

?

To chyba nie do mnie, bo ja nic o poezji nie pisałem.

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @pink-panther 7 stycznia 2021 01:39
7 stycznia 2021 20:33

Czniać Pensa. Mają na niego mocne haki. I na tego prokuratora. Ale szkoda Ameryki... No i mit chlapnął w bagno.

Prowokatorzy. Niektórzy wpuszczeni z pokoju obok sali. Czterech nie-prowokatorów zastrzelono. Tak mówią osoby nieco zorientowane w sprawie. 

zaloguj się by móc komentować

Perseidy @Kuldahrus 7 stycznia 2021 17:22
7 stycznia 2021 20:52

Bardzo przepraszam, to było do Gospodarza

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @KOSSOBOR 7 stycznia 2021 20:33
7 stycznia 2021 21:31

"Szturm" musiał wyglądać wiarygodnie.

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować