-

gabriel-maciejewski : autor książek, właściciel strony

Pustynia emocjonalna i techniki operacyjne

Nasłuchałem się wczoraj niezwykłych naprawdę historii. No i dowiedziałem się czegoś nowego. Okazuje się, że policjanci będący w służbie, a także ci, którzy są już na emeryturach i dorabiają sobie w innych zawodach rejestrują się na portalach randkowych. Nawet wtedy kiedy mają rodziny, żony i dzieci. To jest moim zdaniem niezwykłe. To jest materiał na nagrodzony i oklaskiwany reportaż z Gazety Wyborczej albo Newsweeka piętnujący patologię państwa. No, ale GW i Newsweek nie mogą się takimi sprawami zajmować, bo muszą zwalczać dyktaturę PiS. Dobra, już nie zaniżam poziomu. Takie oto dwie gawędy. Jeden miał żonę i dzieci, ale wyjeżdżał często na akcje i szkolenia. Oczywiście jechał niedaleczko do jakiejś innej nieszczęsnej istoty, której obiecywał małżeństwo, budowę domu i wszystkie związane z tym atrakcje. Cały czas był w służbie. Tamta niby wiedziała o żonie, ale on obiecywał, że się rozwiedzie. W końcu powiedział, że się rozwiódł i ustalono termin nowego ślubu. Przygotowania szły pełną parą, a kiedy zbliżał się oznaczony dzień młody ten i odpowiedzialny człowiek, położył się do szpitala, symulując zawał serca. W tej historii są jeszcze inne szczegóły, które całkowicie zdefasonowałyby jego życie, dlatego je pominę. Pan ten nie spotkał się z potępieniem środowiska, jak łatwo zgadnąć.

Inny udawał, że ma brata bliźniaka, albowiem jego dziewczyna z portalu randkowego pracowała w szkole, do której chodziły jego własne dzieci. Powiedział, że to są dzieci tego brata i widząc ją na korytarzu szkolnym udawał, że to nie ona. Obca jakaś osoba przechodzi mimo i tyle. Po pracy leciał do niej i mówił, jak ciężkie są jego obowiązki. Nie powiedział oczywiście, że jest emerytowanym gliną, powiedział, że jest pilotem samolotów pasażerskich. Gawędził też o podróżach w dalekie kraje. Trwało to i trwało, aż w końcu dziewczyna się zorientowała, że bliźniacy mogą wyglądać tak samo, mówić tak samo, śmiać się tak samo, ubierać się tak samo, ale telefony komórkowe mają zwykle różne. Sprawa jest bardzo rozwojowa. Zmieniłem w niej pewne szczegóły.

Ten pierwszy kiedy go przyskrzyniła rodzina, powiedział, że popsuli mu montowaną wiele miesięcy prowokację policyjną. Ja zaś, mam nadzieję, że dzięki temu tekstowi sprawdzę jak daleko w dół sięga rzeczywista władza ministra Błaszczaka. Dawno nie robiłem takich rzeczy, oj dawno….Proszę państwa, mamy taką oto patologiczną sytuację. Funkcjonariusze, których jest masa rejestrują się na portalach randkowych w celach innych niż operacyjne. Do zaistnienia tam i zrobienia furory zaś używają technik operacyjnych. Ja się może nie znam, może źle oceniam tych młodych ludzi, albo powie ktoś, że zazdroszczę im sukcesów towarzyskich, ale mam głębokie przekonanie, że spatologizowana w ten sposób służba nie stoi na straży niczyjego bezpieczeństwa. Ci ludzie są wręcz ofiarami i sami się proszą o to, żeby zrobić im krzywdę. Do wczoraj historie takie wydawałby mi się bajką o żelaznym wilku, no już takie nie są. Oczywiście, powie ktoś, rozdmuchanie ich niczego nie zmieni, bo nikt nie będzie żałował tych biednych istot wysiadujących na portalach randkowych i szukających w sieci szczęścia. Wszyscy za to z ochotą się z nich pośmieją. A tych facetów poklepaliby chętnie po ramieniu, w nagrodę za taką fantazję. Ja mam na ten temat inne zdanie. I chętnie wezmę w obronę te biedne dziewczyny szukające szczęścia i trafiające na świrów, którym się nudzi po służbie, a przez to ukrywają własne rodziny, a być może uprawiają ten proceder w najlepszej zgodzie z żoną. To jest moim zdaniem niezwykłe, bo spostrzeżenie takie otwiera przed nami nowe pole do dyskusji i przemyśleń. Czy może istnieć służba bez ducha i moralności? Nie. Czy można werbować do odpowiedzialnych zadań związanych z ochroną państwa nadpobudliwych ćwoków ze wsi tylko z tego powodu, że potrafią zliczyć do trzech, a tatko też przecież służył. Nie. Nie wolno robić takich rzeczy, bo rodzi się patologia. Patologia obyczajowa, patologia organizacyjna, bo struktury poprzerastane są układami rodzinnymi, patologia groźna i łatwa do spenetrowania przez obcych. Bo co taki gamoń jeden z drugim może zrobić, jeśli to jemu podstawią jakąś koleżankę, a on ma dostęp do ważnych informacji? Ta tylko sobie naiwnie gdybam, bo rzecz jest poważniejsza. Toż takiego durnia można za pomocą portalu randkowego i jego własnych deficytów wychować i zrobić z niego komendanta głównego, albo wojewódzkiego, albo kogoś innego, bo w zasadzie dlaczego nie. Chyba poproszę Józefa, żeby zorganizował nam spotkanie z ministrem Błaszczakiem, żebyśmy mogli o tym porozmawiać na wizji. To dopiero będzie program i wtedy dopiero będziemy mieli odzew w internecie. Myślicie, że to dobry pomysł? Ja sądzę, że świetny. Zwłaszcza, że PiS szykuje się do długiego rządzenia i potrzebuje gwałtownie sukcesów. Odnowienie ducha służby i podniesienie morale funkcjonariuszy – takie hasło byśmy dali.

Uważam, że to jest demaskacja i skandal tak straszliwy, że powinno się bić na alarm, a wszystkie dziennikarki GW już teraz powinny rejestrować się na portalach randkowych z nadzieją na zrobienie wcieleniowego reportażu. Ci panowie nie mają żadnych hamulców i nie znają żadnych granic. Ja wczoraj widziałem co tam się dzieje. Pierwszy raz w życiu mi to pokazano. Anonimowi faceci rozmaitych zawodów, umieszczają tam zdjęcia swoich fiutów i klatek piersiowych. Żaden nie umieścił zdjęcia mózgu, a przynajmniej na takowego nie zauważyłem.

Powtórzę więc jeszcze raz to co mi wczoraj i dziś z rana z szybkością ekspresu „Niebieska strzała” przeleciało przez głowę – telewizja i kino pełne są filmów o policjantach. Ci policjanci przedstawiani są w tych produkcjach jako osoby godne zaufania, profesjonalne, odpowiedzialne i zdolne do poświęceń dla dobra ogółu. Państwo nasze wydaje masę pieniędzy na tę propagandę. Panuje bowiem powszechne przekonanie, że takie rzeczy podnoszą zaufanie do służb. No, ale okazuje się, że szkolenia kolejnych roczników nie prowadzą do zwiększenia skuteczności i profesjonalizmu poszczególnych funkcjonariuszy. One – taki wniosek wysnuwam – prowadzą tylko do coraz większego rozwydrzenia tych ludzi i utwierdzają ich w przekonaniu, że są nietykalni, że znajdują się poza prawem i poza jakąkolwiek krytyką. Czy Was to nie dziwi? Mnie tak, tym bardziej, że mam za sobą niewinną próbę odnalezienia za pomocą policji człowieka, który zaatakował grupkę dzieci w autobusie. Zwykłego takiego ochlapusa ze wsi. Nikt, ani ci z komendy powiatowej, ani dzielnicowy z Adamowizny nie potrafili tego gnojka zlokalizować, choć daliśmy, wraz z chłopcami dokładny opis jego wyglądu. No, ale po co szukać jakiegoś obszczymura po krzakach, skoro można poszukać fajnej laski na portalu randkowym i opowiedzieć jej jakie to fantastyczne uczucie pilotować samolot pasażerski. Jestem wstrząśnięty ale nie zmieszany wcale. Zrobię wszystko, żeby udało się o tym problemie porozmawiać na wizji. Jeśli się uda to z samym ministrem spraw wewnętrznych. Podkreślam – to nie jest problem dotyczący życia towarzyskiego funkcjonariuszy. To jest problem dotyczący ducha służby i jej tradycji, a także problem bezpieczeństwa i moralności. Postawy takie powinny być karane w sposób szczególny, a funkcjonariusze, którzy uprawiają taki proceder powinni być napiętnowani także w sposób szczególny. To są rzecz niemożliwe do zaakceptowania.

 

Przypominam, że mamy w naszych sklepach dużą promocję. Stare nawigatory sprzedajemy po 10 zł, podobnie przeceniony jest amerykański i czeski tom Baśni, a także III tom oraz książka „Łowcy księży”.



tagi: policja  portale randkowe  esprit de corps 

gabriel-maciejewski
6 stycznia 2018 09:34
49     2890    10 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

Maryla-Sztajer @gabriel-maciejewski
6 stycznia 2018 10:12

Tam u Ciebie...wiedzieli kto zaczepiał dzieciaki... Nie chcieli się z nim użerać 'na dołku'....udawali że nie znają... Jeszcze by im nażygał w areszcie...mogli już tak mieć z nim. W najlepszym wypadku obstawiam, że któryś poszedł do niego i pogroził, że jest skarga i żeby się trochę uspokoił....

Wiem co mówię.

.

 

zaloguj się by móc komentować

Artur @gabriel-maciejewski
6 stycznia 2018 10:29

Pamiętam zdziwienie nauczycielki w pierwszej klasie podstawówki na słowa: "Moja mama nie chce abym dawał kwiaty milicjantowi". Pamiętam również niebieskie polonezy ze świeżą farbą po przemalowaniu MI na PO. Równie wyraźnie zapisał mi się niepewny wyraz twarzy siedzącego w środku człowieka.

Kilkanaście lat później dowiedziałem się skąd wyrastał etos służby milicjantów. Wziął się on ze zbrojnych band jakie po kolei były przejmowane przez wysyłanych tu drogą powietrzną przedstawicieli prącej na zachód armii czerwonej. Owi milicjanci często nie tylko nie umieli czytać i pisać, ale też mieli poważne problemy z zachowaniem podstaw higieny osobistej. Umieli za to napadać na wsie i gwałcić kobiety. Duża część wysiłków AK sprowadzała się do ochrony ludności przed tymi zwyrodnialcami. Po wojnie organizowano dla nich specjalne szkoły pisania, bo przecież raporty trzeba jakoś naskrobać.

Pamiętam również jak jeden z moich kolegów próbował dostać się do szkoły policyjnej. Jest on osobą całkiem inteligentną i po powrocie z egzaminu zapytany o wrażenia powiedział, że odechciało mu się. Między wierszami wyczytał, że ma być głupi i posłuszny.

W policji na pewno pracuje dziś wielu porządnych ludzi. Problem polega na nieprzeprowadzeniu resetu po tzw. "zmianie ustrojowej". Patologię pogłębia sączony publicznie obraz "mężczyzny sukcesu" z dwoma kochankami.

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @Artur 6 stycznia 2018 10:29
6 stycznia 2018 10:34

O bandach pisał Gontarczyk. Bardzo dokładnie.

.

 

zaloguj się by móc komentować

Caine @gabriel-maciejewski
6 stycznia 2018 11:42

Może oni chcą być jak bohater Pitbulla; któremu znalezienie chętnej zajmuje całe pierwsze 60 sekund filmu?

zaloguj się by móc komentować

jolanta-gancarz @gabriel-maciejewski
6 stycznia 2018 12:18

Wygląda na to, że oficjalnie potępiony agent Tomek stał się we własnym środowisku niedościgłym wzorem. Jak widać także na życie prywatne. Kiedyś się to nazywało dialektyka...

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @gabriel-maciejewski
6 stycznia 2018 12:25

Jeszcze raz to napiszę do wszystkich, jestem autentycznie wstrząśnięty, a wnioski wyciągnięte z tej historii prowadzą mnie wprost do piekła. Jutro będzie o tym tekst. Tytuł już mam - tradycja czyli praktyka. Nie mogę się doczekać ranka. 

zaloguj się by móc komentować

tadman @gabriel-maciejewski
6 stycznia 2018 12:33

Władza często przejmuje umoczonych, bo taki zrobi wszystko i nie ma zahamowań. Opowiadano mi, że jeden taki spieprzył konno we wrześniu w mundurze WP na niemiecką stronę. Po wojnie pojawił się ponownie, tym razem jako pracownik bezpieki i to zapewniało mu bezkarność.

Obecnie wielu byłych policjantów pracuje w firmach ochroniarskich, w agencjach windykacyjnych i mocno korzystają ze starych kontaktów. Jeśli dobrze pamiętam jest to armia około ośmiusettysięczna.

Jest jeszcze wojsko.

zaloguj się by móc komentować

jolanta-gancarz @gabriel-maciejewski 6 stycznia 2018 12:25
6 stycznia 2018 12:36

Wszystko zależy od tego, jaka jest skala tego zjawiska. Opisałeś dwa wstrząsające przypadki, ale nie wiadomo, czy to jest norma, czy wyjątek. Bo patologia (jako margines) jest w każdym systemie.

Z dalszymi uwagami poczekam na jutrzejszy tekst.

zaloguj się by móc komentować

adamo21 @gabriel-maciejewski
6 stycznia 2018 12:39

Milicja, policja to jeden grzyb. Systemy się zmieniają, oni nie.

zaloguj się by móc komentować

jolanta-gancarz @Maryla-Sztajer 6 stycznia 2018 10:12
6 stycznia 2018 12:39

Też tak myślę. Może menel był nawet informatorem?

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @gabriel-maciejewski
6 stycznia 2018 12:40

Wczoraj wieczorem dowiedziałem sie o czterech takich przypadkach. Opisałem dwa. Nie jestem najlepszy z rachunku prawdopodobieństwa, ale to chyba o czymś świadczy. Opowiadała jedna osoba. 

zaloguj się by móc komentować

mniszysko @gabriel-maciejewski
6 stycznia 2018 12:57

Grozi nam niebezpieczeństwo sprawadzenia tych historii do obyczajówki. W skali państwa jest to bardzo groźny problem. Myślę, że dlatego Coryllus dzisiaj o tym pisze.

..."Patologia obyczajowa, patologia organizacyjna, bo struktury poprzerastane są układami rodzinnymi, patologia groźna i łatwa do spenetrowania przez obcych. Bo co taki gamoń jeden z drugim może zrobić, jeśli to jemu podstawią jakąś koleżankę, a on ma dostęp do ważnych informacji? Ta tylko sobie naiwnie gdybam, bo rzecz jest poważniejsza. Toż takiego durnia można za pomocą portalu randkowego i jego własnych deficytów wychować i zrobić z niego komendanta głównego, albo wojewódzkiego, albo kogoś innego, bo w zasadzie dlaczego nie."... 

Przeżarta tym policja staje się dla władzy niesterowna, autosabotująca się  ... można sobie wyliczać w nieskończoność

zaloguj się by móc komentować

Robo @gabriel-maciejewski
6 stycznia 2018 13:01

Ja tylko moge dodac ,ze libacje milicyjne to byl powszechny obraz i zadna tajemnica. Akurat mialem w otoczeniu kilku blokow sasiadow pracujacych w tej formacji. Zarowno oni jak rowniez ich zony to byla patologia moralna i niesamowicie bujne zycie sexualne obojgu plci. Wszyscy byli mlodzi do 30tki. To chyba byla wiecej niz norma

zaloguj się by móc komentować

Robo @mniszysko 6 stycznia 2018 12:57
6 stycznia 2018 13:04

Tylko dodam ,ze wlasnie taki znajomy zostal komendantem a jego zone znali chlopaki z osiedla i to wielu znalo doglebnie a i wypic z kim bylo zawsze.

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @gabriel-maciejewski
6 stycznia 2018 13:24

Myślałem, że minister Błaszczak zaczął coś zmieniać, bo ostatnio przy kontrolach drogowych policjanci zaczęli być uprzejmi i odzywali się jak ludzie, poza tym znajomy który próbował dostać się do policji jeszcze 6 lat temu i okazało się, tak jak wyżej napisał Artur, że jest "za mądry" i nie ma znajomości, dostał się w końcu niedawno, no ale jednak widać dalej jest problem.

To wszystko wynika z tych zaszłości PRLowskich, które zostały dodatkowo jeszcze bardziej spatologizowane za rządów platformersów. Pamiętam jak w 2008r. zaczęli przyjmować do policji najgorszy możliwy element, od razu dało się to odczuć. Sądzę, że to był jakiś celowy mechanizm dewastacji społeczeństwa, bo z jednej strony policję zasilili degeneraci, a z drugiej wnerwionych, rozpasaniem tych degeneratów, ludzi nakręcano dodatkowo przeciwko policji jako instytucji, za pośrednictwem różnych "wrzutek" propagandowych.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @gabriel-maciejewski
6 stycznia 2018 13:37

żaden minister, bez względu jakie nosi  nawisko nie będzie walczył z patologią w resortach siłowych. Co najwyżej moze wymienić paru szefów w MSWiA oraz  komendach wojewódzkich (powiatowych) na znajomych aktualnego króliczka. Każdy minister natomiast będzie starał się "wkupić w łąski" funków tycże resortów.

Dlatego nie będzie na wspomniany temat żadnej rozmowy z minister, wiceministrem czy jakims komendantem resortowym.

Funki resortu oraz ich przełożeni ww. aktywność pozasuzbowa traktują jako bonus mogący rekompensować funkom    "marną placę" za ich ciężką pracę.

Taka jest logika wsystkich systemów opresyjnych, zwanych dla zmyłki państwami .

 

zaloguj się by móc komentować

jolanta-gancarz @gabriel-maciejewski 6 stycznia 2018 12:40
6 stycznia 2018 13:42

Jak napisałam: poczekam na jutrzejszy tekst. Nie chcę dzielić włosa na czworo i drążyć tematu statystyki, bo z każdą patologią trzeba walczyć w zarodku (dlatego kontakt z min. Błaszczakiem wskazany), ale trochę mnie zastanawia, że tak czujna gazownia, jak sam napisałeś: tematu nie podjęła. Za to grzeje sprawę "ofiar dezubekizacji" wśród mundurowych, z samobójstwami, rzekomo z tej przyczyny, włącznie.

zaloguj się by móc komentować

jolanta-gancarz @Kuldahrus 6 stycznia 2018 13:24
6 stycznia 2018 13:46

Coś jest na rzeczy, z tymi przyjęciami nowych do policji, bo nawet gazownia to zauważyła: https://www.wprost.pl/kraj/10086277/gazeta-wyborcza-policja-szuka-pracownikow-wsrod-bezrobotnych.html

Może ci opisywani przez Coryllusa naśladowcy Kalibabki i agenta Tomka, to ludzie z platformerskiej łapanki w 2009 r. (o czym wzmianka w linkowanym tekście; tzn. o dacie i jakości rekrutów).

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @stanislaw-orda 6 stycznia 2018 13:37
6 stycznia 2018 13:53

Rozumiem, że to młodzi emeryci...Więc już formalnie poza służba

.

 

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @gabriel-maciejewski
6 stycznia 2018 13:59

Policjant na zlecenie prokuratora wzywa na przesłuchanie kilkuset świadków. Ktoś ze schroniska dla zwirząt chodził sprawdzać warunki adoptowanego zwierzęcia. Jakieś drobne za to dostawał. Gdzieś zapewne nie zastał...podrobił podpis potwierdzający wizytę (podstawa wypłaty zwrotu kosztów). 

Właściciele psów mają potwierdzić lub zaprzeczyć, że był i że to ich podpis.

Słuchanie setek świadków i pisanie protokołu z każdego przesłuchania.

Strata schroniska była chyba poniżej 500 PLN

Nie wiem co dalej było

.

 

 

zaloguj się by móc komentować


Zadziorny-Mietek @gabriel-maciejewski
6 stycznia 2018 17:49

Towarzysz Minister Błaszczak najprawdopodobniej będzie chętny do rozmowy na temat randkowych ekscesów funkcjonariuszy, ale chyba tylko i wyłącznie prowadzonej z udziałem Sławomira - nowej gwiazdy Dobrej Zmiany. Tak chyba wynika z aktualnej wykładni propagandowej przedstawionej dziś przez Toyaha. ;))

zaloguj się by móc komentować

tadman @gabriel-maciejewski
6 stycznia 2018 18:14

W Zakopanem nastąpiło pasowanie na gwazdy DZ Sławomira, Martyniuka i Rodowicz.

zaloguj się by móc komentować

rac @gabriel-maciejewski
6 stycznia 2018 19:08

Pies grajacy Pawlowa. Szkolony tylko operacyjnie, uzalezniony od adrenaliny i zludnej wladzy. Na poczatku to pewnie emerycka nuda i ciekawosc, zadziala jak nacisne "guzik"? A jak zadziala, jest moc! I narkotyk. No i oczywiscie formacja pop. Miedzy soba moga sie podsmiewac z tych pitbulow, czy francow maurerow, ale tak naprawde chca byc jak oni.

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @Zadziorny-Mietek 6 stycznia 2018 17:49
6 stycznia 2018 20:11

A mnie się zdaje, że Kurski bo jajach z festiwalem w Opolu zatrudnił po prostu dobrego aktora i tyle.

Dopiero dziś u Toyaha się o człeku dowiedziałam ...i dobrze się bawiłam patrząc jaki to zręczny szołmen. Świetny.

Myślę, że on się tym wszystkim dobrze bawi... Aktor jest do grania, jak doopa do...

.

I tyle.

.

 

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @gabriel-maciejewski
6 stycznia 2018 20:30

Sylwester w Zakopanem miał służyć dobrej zmianie,.... czy NAM to inna sprawa.

.

 

zaloguj się by móc komentować

Paris @Zadziorny-Mietek 6 stycznia 2018 17:49
6 stycznia 2018 20:58

No  jak mu banda od  srakiewicza-Sakiewicza... oszustow smolenskich... i  V kolumny zorganizuje takowe spotkanie - to towarzysz Blaszczak bedzie rozmawial... bien sur  !!!

Pamietam go jak kilka lat temu z Kapuscinskim i ta dziunia  Gargasowa  przyjechali  na "wystepy artystyczne" do Domu  Kombatanta w Paryzu... co to bylo za  DNO  i  ZENUA to trzeba by nakrecic w tamtym czasie jakies video... ukryta kamera oczywiscie, bo dzisiaj nikt by nie uwierzyl  !!!   Salka w owym DK, szumnie zwana sala pekala w szwach... tak sie zjechalo tej detej "polonii" z rodowodem ubeckim, komuszym i wszelkim innym patalajstwem  !!!

Ciesze sie, ze Gospodarz dopomogl i ta "nowa gwiazde"  zgasil juz na samym poczatku, zanim rozblysla swoim "blaskiem".  Wiocha i chala niesamowita... ten caly dety Slawomir niczym mnie nie zachwycil, moze dlatego, za disco polo nie przepadam, ten etap fascynacji mam juz szczesliwie za soba, ale rozbawilo mnie do lez, ze  SAMA  Sharon Stone, niegdys wielka, a dzis wyliniala sie nim zachwycila... jakims  buraczkiem z Polski. 

A tak poza tematem... ciekawe kto sie za Wielka Woda zachwyca  Rosati albo inna zdzira  Doda albo tymi wszystkimi zwiozdami z pudelka.

 

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @Paris 6 stycznia 2018 20:58
6 stycznia 2018 21:03

Przecież on udaje - gra. Nie ma ani Sharon ani nic innego... Jest projekt odpowiednio skierowany. Dobrze zagrany.

.

 

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @Paris 6 stycznia 2018 20:58
6 stycznia 2018 21:03

Przecież on udaje - gra. Nie ma ani Sharon ani nic innego... Jest projekt odpowiednio skierowany. Dobrze zagrany.

.

 

zaloguj się by móc komentować

Paris @Maryla-Sztajer 6 stycznia 2018 21:03
6 stycznia 2018 21:43

Ja,  Pani Marylko...

... widze tu tylko gre  w  "przewalanie pieniedzy polskich podatnikow"  miedzy  BRACMI...  Jacusiem Kurskim - cFaniaczkiem z banka w nosie... kretem pisowskim sprzed lat,  a  Radusiem  Kurskim  z  goowna wyborczego  !!!

Dwoch  skur******w  okradajacych narod... i narod powinien miec tego swiadomosc... a Jacus Kurski  juz  DAWNO  powinien dostac  dobrego  kopa... tak aby but ugrzazl  !!!...  za caloksztalt  !!!

zaloguj się by móc komentować

Zadziorny-Mietek @tadman 6 stycznia 2018 18:14
6 stycznia 2018 21:51

Maryla chyba umie się podpiąć pod każdą rządzącą ekipę.

zaloguj się by móc komentować

saturn-9 @Paris 6 stycznia 2018 20:58
6 stycznia 2018 21:59

...ten caly dety Slawomir niczym mnie nie zachwycil, ...

Zacytuję innych: "To profesjonalnie zrobiony projekt." oraz "Przy nich Sławek to wzór uczciwości.

To jest projekt subtelnie pilotowany i musieli na CHAMA godzinę 23:30 wrzucić :((( 

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @Zadziorny-Mietek 6 stycznia 2018 21:51
6 stycznia 2018 22:02

Maryla jest starą emerytką....i pod nic się nie potrzebuje podpinać.

.

I jednak - Pani Maryla. Świń razem nie paśliśmy.

.

 

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @Paris 6 stycznia 2018 21:43
6 stycznia 2018 22:04

Jak zwykle - bingo:)) Paryżanko:)))

Dwu Kurskich najbardziej mi tu pasuje.

Ale... projekt zrobili tym razem przemyślany. W przeciwieństwie do reszty badziewia;).

.

 

zaloguj się by móc komentować

Zadziorny-Mietek @Maryla-Sztajer 6 stycznia 2018 20:11
6 stycznia 2018 22:13

Oczywiście, że tak - jest zawodowym aktorem:

https://pl.wikipedia.org/wiki/S%C5%82awomir_Zapa%C5%82a

W noc sylwestrową w Zakopanem śpiewał dwa razy tę samą piosenkę, musiał więc zostać zapamiętany przez tzw. szeroką publiczność. ;))

https://www.youtube.com/watch?v=vN9Opz2F_kU

https://www.youtube.com/watch?v=L0FVfhqIFLo

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @Zadziorny-Mietek 6 stycznia 2018 22:13
6 stycznia 2018 22:24

Napisałam sporo u Toyaha.

JUż ledwie wiedzę na oczy. Dobranoc.

.

 

zaloguj się by móc komentować

Zadziorny-Mietek @Maryla-Sztajer 6 stycznia 2018 22:02
6 stycznia 2018 22:24

??? ??? ???

Komentarz dotyczył wyłącznie piosenkarki Maryli Rodowicz, a nie innych Szanownych Pań o tym imieniu.

zaloguj się by móc komentować

Zadziorny-Mietek @Paris 6 stycznia 2018 20:58
6 stycznia 2018 22:33

Towarzysz Błaszczak razem z tow. Kapuścińskim na występie w Paryżu? Z tym Ryszardem Kapuścińskim? Niesamowite.

Kurski zaszalał bo za występy Sławomira i reszty gwiazd po prostu nie płaci z własnej kieszeni. Płaci z cudzych.

zaloguj się by móc komentować

Paris @saturn-9 6 stycznia 2018 21:59
6 stycznia 2018 22:50

No, buraczek...  chlopek-roztropek...

... bron Boze, nie ublizajac prawdziwym chlopom.  Ja dziekuje  PIEKNIE  za taaaki  profesjonalizm i taaaka uczciwosc - 2 braciszkow  !!!

Na pohybel tym zaprzancom, zlodziejom i cwokom  !!!

zaloguj się by móc komentować

jestnadzieja @mniszysko 6 stycznia 2018 12:57
6 stycznia 2018 22:51

Nie wiem czy to pozostalosc komuny czy czegos innego, ale powszechne w Polsce jest oswiadczanie, np w sytuacji gdy ktos "czepia sie" moralnosci znanych politykow (na blogach rozmaitych spotkalam sie z tym wiele razy): "ja mu do lozka nie zagladam, to nie nasza sprawa" , i zawsze robi sie to w kontekscie dobrego wychowania i dyskrecji...No skoro tak, to dlaczego sluzby maja byc nieskazitelne?

zaloguj się by móc komentować

Paris @Maryla-Sztajer 6 stycznia 2018 22:04
6 stycznia 2018 23:05

Czy ja wiem Pani Marylko, czy taki znowu przemyslany...

... jeden hucpiarz Kurski bez drugiego Kurskiego nic nie zrobi.  Ta  TARGOWICA i to zaprzanstwo braciszkow ma miejsce praktycznie od samego poczatku... to samo duo zdradzieckie to  Glinscy... jeden "slynny" profesUr - drugi  "slynny"  reRZyser...albo siostry Pawloskie,  tatus i synus  Morawieccy...

... takich zaprzanskich, ukladow rodzinnych w DZ jest 'oczen mnogo'... palcow u rak i nog by zabraklo zeby wymienic...

... ale narod tego  NIE  KUPI  !!!  

zaloguj się by móc komentować

Paris @Zadziorny-Mietek 6 stycznia 2018 22:13
6 stycznia 2018 23:13

No tak...

... Bajer ful  "zawlaszczony"  to teraz muszom se wszystkie zlodziejskie srakiewicze i kurskie wystrugac  Slawcia.

zaloguj się by móc komentować

Paris @Zadziorny-Mietek 6 stycznia 2018 22:24
6 stycznia 2018 23:16

Jak zobaczylam to stare, rozpadajace sie prochno, te cala Rodowicz w tych rozowych piorach - to normalnie odjelo mi mowe  !!!

zaloguj się by móc komentować

Paris @Zadziorny-Mietek 6 stycznia 2018 22:33
6 stycznia 2018 23:25

Tak, z tym Kapuscinskim...

... do dzis przyjezdzaja  srakiewicze, ale teraz zmienili troche miejscowke... bo aktywisci sie tam zra o dostep do nowego koryta... ale zainteresowanie  slabienkie.

Jeszcze Kurskiemu  kretowi  tylko abonamentu potrzeba... to by wiecej tych kAcertUF z koledami urzadzil... i spiewal bezczelny przechrzta ze swojo nowo zono  !!!

zaloguj się by móc komentować

Czepiak1966 @gabriel-maciejewski
7 stycznia 2018 13:00

"Oczywiście, powie ktoś, rozdmuchanie ich niczego nie zmieni, bo nikt nie będzie żałował tych biednych istot wysiadujących na portalach randkowych i szukających w sieci szczęścia."

Wielki plus za tekst, ale po 25 latach pracy osobiście znam tylko jednego dziwkarza/kurwiarza. Może nie jest tak źle, ale może tak być, że nie znam środowiska dożywotnich sierżantów?

zaloguj się by móc komentować

qwerty @mniszysko 6 stycznia 2018 12:57
7 stycznia 2018 16:37

to jest formuła tzw. antypaństwa, czyli struktur, którymi nie daje się sterować/zarządzać w żaden cywilizowany sposób i praktycznie wszelkie struktury zostały przekształcone [srodowiskowo, prawnie, inaczej] w elementy antypanstwa, i o dziwo jest to egzemplifikacją zalożeń ideologicznych UE; przykład: sędziów nie obowiązuje lietralne prawo stanowione lecz własne odczucia/doznania/.. na podstawie publikacji: medialnych/'naukowych'/badań socjologicznych/../ itd. - a co jest konsekwencjami?- obywatel RP idzie do sądu bo wykonał wszelkie czynności prawem przypisane i doznaje szoku: akt notarialny nie ma znaczenie prawnego ani co treści ani co do relacji zapisanych, artykulacje praen sądow w RP nie obowiazuja i nie wiążą w żaden sposób, orzeczenia i ustalenia SN RP i Prokuratur nadrzędnych nie maja znaczenia faktycznego i prawnego dla niższych instancji, itd., itd. - to jest posowiecka dzicz cywilzacyjna uzbrojona w pieczątki i poczucie bezkarności  ["Pan w moim sądzie nigdy nic nie wygra", "wyroki SN nie sa dla SA w Krakowie wiążące w żaden sposób..", ...]- żartobliwie to współcześni ludzie gościńca jak się o bandytach w średniowieczu mawiało

zaloguj się by móc komentować

qwerty @adamo21 6 stycznia 2018 12:39
7 stycznia 2018 16:39

resorty mają doktrynę, iż są potrzebne każdej władzy i każda władza może im .... naskoczyć, władza przemija a aparat zostaje..;- dlatego państwo RP jest de facto zbiorowiskiem gangów instytucjonalnych, czyli nie jest to państwo lecz atrapa, ot Sławomir na estradzie

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @qwerty 7 stycznia 2018 16:39
7 stycznia 2018 16:45

I dlatego Sławomir jest taki prawdziwy.

zaloguj się by móc komentować

Paris @qwerty 7 stycznia 2018 16:39
7 stycznia 2018 18:42

Tak...

...  i na ten syf - tzw.  narodowa, publiczna  kurwizja  "funduje"  nam  tego cwoka Slawcia...  coby obydwa Kurskie sk****syny  mogli se dorobic, bo im zabraklo !!!

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować