Polityczne libido czyli pasjans erotyczny
Ponoć każda dobra historia musi opowiadać o miłości i wojnie. Wielokrotnie udowadnialiśmy tutaj, że to bzdura. W miłości i wojnie zaś chodzi o coś innego. O to mianowicie, że ludzie emocjonalnie zaburzeni mogą, za pomocą tych dwóch narzędzi, lansować się gdzie chcą i jak chcą. Szczególnie kiedy w ich życiu ani miłości, ani wojny nie ma. Bo kiedy się pojawiają – obie na raz lub pojedynczo – robi się naprawdę wielka chryja, która do lansu nie nadaje się wcale. A wręcz przeciwnie oberwać można solidnie. I tak najwięcej gada się o wojnie kiedy jej nie ma, bo można sobie – całkowicie za bezdurno – prorokować katastrofy i wozić się na tym ile wlezie. Co ma miejsce obecnie. Nie ma nic ważniejszego niż wojna. Gwarantuję Wam, że jak zaczną tu spadać bomby wszyscy, którzy dziś mówią o wojnie, jak na komendę zaczną opowiadać o pokoju.
O miłości zaś najwięcej do powiedzenia zawsze mają faceci po trzech rozwodach z wypisanymi na twarzy dewiacjami. I tylko taka miłość się liczy, a nie żadna inna. Poza tym ów miłosny format świetnie nadaje się do nawalanek politycznych, a także do deprawowania kasty polityków, którzy każdy swój wyskok gotowi są zasłaniać miłością.
Wczoraj kolega Bazowy zwrócił mi uwagę, że nie powinienem tu pisać o ludziach żądających wręcz atencji i gotowych do każdego szaleństwa, by ją zdobyć. No, ale czasem nie można inaczej. Mam sporo roboty, poświęcam czas książce, a tekst poranny musi być napisany, bo on gwarantuje dystrybucję książek. Innych gwarancji nie mamy. Czasem więc będziecie musieli znosić gawędy o ludziach i czynach niegodnych.
Zanim przejdę do rzeczy chciałbym wspomnieć o zdarzeniu, które miało miejsce przed półgodziną właściwie. Odwoziłem córkę na dworzec, bo jak co dzień jechała do szkoły. Mamy 19 września, na dworze 17 stopni, czyli stosunkowo ciepło. No, ale też mokro, bo mżyło. I nagle przez ulicę przebiega jakaś pani, w samym szlafroczku frote, koloru różowego, który ledwie zakrywa pupę. W dodatku bosa. Po drugiej stronie ulicy schyliła się po coś i kiedy była w tej pozycji minęliśmy ją. Nie wiem, co było dalej. Ja w każdym razie nie biegałbym boso w taką pogodę. No, ale miłość triumfuje, jak widać. A w naszym Grodzisku dzieją się jakieś dziwne rzeczy.
No, ale mniejsza o to. Wczoraj przez sieć przeleciała niczym meteor informacja, że PO, za pomocą usłużnych swoich prawników, znów zaatakowała ludzi prawicy. Konkretnie syna Jacka Kurskiego. Po raz trzeci bowiem, po dwóch umorzonych postępowaniach, oskarżono go o molestowanie dziewięciolatki. Było to już dawno temu, nikt tego nie pamięta, ale jak widzimy ktoś chce wywrzeć zemstę na Jacku Kurskim. Tak przynajmniej twierdzi on sam. Syn, który ma już swoje lata nie przyznaje się do niczego i twierdzi, za ojcem, że te oskarżenia mają charakter prowokacji. Sama pokrzywdzona też nie jest już dzieckiem. Nikt jednak jej o nic nie pyta, a w zasadzie dziennikarze powinni przynajmniej spróbować. Syn Jacka Kurskiego – czytałem to w Onecie – mówi także, że jeśli chodzi o molestowanie, to uwaga sądu bardziej powinna się skupić na ojcu pokrzywdzonej, Lucjanie, który był, czy też jest nadal, alkoholikiem i seksoholikiem. Do tych rzekomych molestowań zaś miało dochodzić gdzieś w czasie wspólnie spędzanych wakacji, w leśniczówce, gdzie rodzina Kurskich i Lucjana spędzała wspólnie czas.
Myślę nad tym od wczoraj. Wielokrotnie zdarzało mi się spędzać czas w towarzystwie alkoholików, nawet bardzo zaangażowanych w alkoholizm, a wręcz nim przetrąconych. Nie mogę sobie jednak przypomnieć, by choć jeden z nich zdradzał objawy seksoholizmu albo próbował się tym chwalić. To w ogóle nie był temat. Jeśli już sprawy schodziły na jakieś tematy moczo-płciowe, wyglądało to raczej tak, że jeden z drugim, widząc jakąś panią, podnosił się i próbując poruszać się tak zwanym „paryskim krokiem” szedł się przedstawić i zaproponować jakieś swoje usługi. I przeważnie nie dochodził, to znaczy mam na myśli, że zwalał się tam gdzie stał i zastygał w bezruchu. O innych seksoholizmach nie słyszałem, ani nie widziałem ich objawów. No, ale co ja tam mogę wiedzieć o życiu. No, a tu słyszymy, że w jednej leśniczówce spał młodzieniec, którego teraz trzy prokuratury po kolei oskarżają o molestowanie, a także ojciec molestowanej rozpoznany, jako alkoholik i seksoholik. To wygląda na zogniskowanie złych intencji i politycznych prowokacji wobec ludzi krystalicznie uczciwych i oddanych Polsce. Nie może być inaczej.
Co jakiś czas przez sieć przelatują informacje o niejakiej Izabeli Pek, która swego czasu napisała książkę Noce z Dudą. Przez ponad 300 stron pani ta opowiada o tym, jak wymieniała maile z prezydentem. Te zaś ocierały się o coś, co można by nazwać miłością, ale nic nie zostało powiedziane do końca. Książkę wydał Instytut Zarządzania Informacją, czyli można ją spokojnie uznać za prowokację, bo ta sama oficyna, która wydała Polską kolumnę Putina.
Ktoś to jednak dystrybuuje i uważa, że ma to sens. Czyli jest odbiorca. Kto go wychowuje? Tego właśnie nie umiem odgadnąć, bo pani Pek, była wszak członkinią PiS, kiedy zdradzieckie i wrogie prawicy media ujawniły jej romans z posłem Piętą, który został zdyscyplinowany przez odsunięcie go od uczestnictwa w pracach dwóch ważnych komisji sejmowych. Jeśli myślicie, że ten serial się skończył, jesteście w błędzie. Nie dalej jak wczoraj Izabela Pek, puściła takie rewelacje na twitterze, że w zasadzie należy się spodziewać pozwu. No, ale pytanie – czy wskazani przez nią posłowie się na to zdecydują? Nie wiadomo też czy aktywność pani Izabeli wiąże się z kolejną jakąś prowokacją, czy też może ona się po prostu nudzi. Ja tu nie będę powtarzał tego, co ona tam napisała, powiem tylko, że żaden ze znanych mi alkoholików nie wyemitowałby takiego komunikatu, poza ścisłym gronem współbraci w pijaństwie. A i to tylko po wypiciu – co najmniej – połówki czystej.
Miłość triumfuje. Nie wiem czy wiecie, ale poseł Schreiber żeni się trzeci raz. Jak się domyślacie pochodzi on z rodziny katolickiej, konserwatywnej i bogobojnej. Jest przy tym szachistą i historykiem, napisał książkę o Sulli. Czyli posiada wszelkie cechy człowieka szlachetnego i gotowego do poświęceń dla ojczyzny. Jego tata też taki jest, choć rozwodził się tylko raz.
Była żona posła Schreibera obecna jest cały czas w sieci i cały czas podkreśla swoje konserwatywne poglądy. Przez jakiś czas widziano ją z Piotrem Korczarowskim, ważnym członkiem partii Grzegorza Brauna. Chyba za tę znajomość z panią Marianną, został on z organizacji usunięty. A wczoraj pokazał się w sieci plakat, nie wiem czy autentyczny, informujący o tym, że były członek partii Brauna i Skalika, będzie walczył w ringu z jakąś drag queen, czyli z wymalowanym transwestytą lub po prostu chłopem przebranym za babę. Ponoć stawka to 100 tysięcy – za sam udział.
Nie muszę chyba dodawać, że wszyscy ci ludzie deklarują chęć oddania życia za Polskę w razie ewentualnego konfliktu. W ich życiu zaś najważniejszą wartością jest miłość. Wystarczyło obejrzeć zdjęcia pana Korczarowskiego, jak opiekuje się panią Marianną po operacji powiększenia biustu, co miało miejsce gdzieś w Turcji. To była kwintesencja miłości.
No, ale wszystko się pozmieniało i sprawy teraz toczą się inaczej. Mnie zaś nurtuje taka kwestia – kto i na jakich zasadach zajmuje się werbowaniem konserwatystów do polskich partii politycznych? I jakie deklaracje trzeba złożyć, żeby się tam dostać? Bo rozumiem, że poświadczenie alkoholizmu i seksoholizmu wydane przez biegłego psychiatrę nie wystarcza? Trzeba się jeszcze urodzić w pewnych określonych kręgach i okolicznościach. Deklaracje zaś dotyczące wiary i światopoglądu, muszą być składane nie przez samego zainteresowanego, ale też przez jego rodziców, a może i dziadków. No to sprawa się wyjaśniła. I już wiemy dlaczego większość z nas do żadnej konserwatywno-patriotycznej partii politycznej nie zostanie dopuszczona. I to mimo faktu, że niektórzy z obecnych tutaj są rozwodnikami, a niektórzy alkoholikami. Seksoholicy się nie ujawniają na szczęście. I niech tego nie czynią, bo ich powyrzucam i będą musieli szukać szczęścia w ringu, w walkach z freakami.
Ktoś powie, że się czepiam. Życie publiczne, a także polityczne pełne jest pułapek. Wpadają w nie przeważnie ci, którzy mają szczere intencje – jak poseł Schreiber. Nic na to poradzić nie można i trzeba się na każdym takim przypadkiem pochylić ze zrozumieniem. No to też właśnie to czynię…tylko o zrozumienie mi chodzi, o nic innego.
Na dziś to tyle. Wczoraj wstawiłem do sklepu nowe książki. Nie opowiadają one o miłości i wojnie, ale o czarach i wielkiej karierze opartej na wielkim majątku.
https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/czary-na-dworze-batorego/
https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/margrabia-wielopolski-1803-1877/
Do tego mamy jeszcze takie tytuły:
https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/ostatnie-polskie-powstanie/
https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/szpiedzy-w-pearl-harbor/
tagi: wojna polityka miłość prowokacje emocje zdrada
|
|
gabriel-maciejewski |
| 19 września 2025 08:47 |
Komentarze:
|
|
Zyszko @gabriel-maciejewski |
| 19 września 2025 09:32 |
"Trzech mężów, dwie piersi, jedna w sercu Ojczyzna"
|
|
gabriel-maciejewski @Zyszko 19 września 2025 09:32 |
| 19 września 2025 09:37 |
Tak właśnie
|
|
Henry @gabriel-maciejewski |
| 19 września 2025 09:43 |
Androny jak drony pod fałszywą flagą latają ;-)
|
|
atelin @gabriel-maciejewski |
| 19 września 2025 09:48 |
"Mnie zaś nurtuje taka kwestia – kto i na jakich zasadach zajmuje się werbowaniem konserwatystów do polskich partii politycznych?"
Mam wrażenie, graniczące z potwornością, że ci sami, którzy decydują o treściach na wp.pl, Interii i Onecie. Wszystkie te trzy wymienione portale powinny coś tam reprezentować, tymczsem tematy poważne traktują zdawkowo, ale Schreiberzy, Kaczorowska, Wendzikowska (kto to jest?) i wielu innych zasługuje na notkę na pierdyliard znaków. Jeszcze jest na fali plecak ucieczkowy. Dlaczego nie plecak przetrwania? I jeszcze mają frajdę jak wepchną w to wszystko ze trzy artykuły o niegodziwościach KK.
|
|
maria-ciszewska @gabriel-maciejewski |
| 19 września 2025 11:13 |
Na marginesie - nie znoszę słowa molestowanie. Obecnie to eufemizm, który może opisywać różne czynności - gwałt, uwiedzenie, zaczepkę słowną, znaczące spojrzenie... Pierwontne znaczenie to namolne żądania, uporczywe nagabywanie itp. Wiem, Pan tylko cytuje. Przepraszam za OT, ale czyż nie rozmawiamy tu o komunikacji?
|
|
atelin @maria-ciszewska 19 września 2025 11:13 |
| 19 września 2025 11:31 |
"Pierwontne znaczenie to namolne żądania, uporczywe nagabywanie itp."
Zwłaszcza w przypadku weksli.
|
|
maria-ciszewska @atelin 19 września 2025 11:31 |
| 19 września 2025 12:49 |
Giewałt!
|
Szczodrocha33 @gabriel-maciejewski |
| 19 września 2025 14:55 |
"Wczoraj przez sieć przeleciała niczym meteor informacja, że PO, za pomocą usłużnych swoich prawników, znów zaatakowała ludzi prawicy. Konkretnie syna Jacka Kurskiego. Po raz trzeci bowiem, po dwóch umorzonych postępowaniach, oskarżono go o molestowanie dziewięciolatki"
W mediach zapodają że chodzi o gwałt.
|
Szczodrocha33 @gabriel-maciejewski |
| 19 września 2025 14:56 |
"Co jakiś czas przez sieć przelatują informacje o niejakiej Izabeli Pek, która swego czasu napisała książkę Noce z Dudą."
To i ona wspomnienia pisze?
|
Szczodrocha33 @gabriel-maciejewski |
| 19 września 2025 15:02 |
"Czyli jest odbiorca. Kto go wychowuje? Tego właśnie nie umiem odgadnąć, bo pani Pek, była wszak członkinią PiS, kiedy zdradzieckie i wrogie prawicy media ujawniły jej romans z posłem Piętą, który został zdyscyplinowany przez odsunięcie go od uczestnictwa w pracach dwóch ważnych komisji sejmowych."
A tak, pamiętam.
W mediach podawali pikantne szczegóły:
on -"przestań, proszę cię, ja już nie mam siły.."
ona - "a pier.....lić mnie miałeś siłę?!"
|
Szczodrocha33 @gabriel-maciejewski |
| 19 września 2025 15:05 |
"A wczoraj pokazał się w sieci plakat, nie wiem czy autentyczny, informujący o tym, że były członek partii Brauna i Skalika, będzie walczył w ringu z jakąś drag queen, czyli z wymalowanym transwestytą lub po prostu chłopem przebranym za babę. Ponoć stawka to 100 tysięcy – za sam udział."
Czekam na walkę Szafarowicza w klatce z transem.
Na pewno Oskar go smasakruje.
Tak jak kiedyś Bosak zmasakrował lewaka.
|
|
maria-ciszewska @Szczodrocha33 19 września 2025 14:56 |
| 19 września 2025 15:43 |
A niby p copisała te maile z prezydentem.
|
zkr @gabriel-maciejewski |
| 19 września 2025 16:05 |
U nas w miescie jest pewien szpital.
Gdyby Pan w dzisiejszym wpisie nie uzywal nazwisk pomyslalbym, ze pisze Pan o pacjentach tego szpitala... ;)
|
|
stanislaw-orda @gabriel-maciejewski |
| 19 września 2025 17:01 |
Podoba mi się to" Zarządzanie Informacją".
Brzmi niemal jak "Centrum Informacji i Psychologicznych Operacji" - skrót CIPSO; siedziba Kijów, Ukraina.
|
|
gabriel-maciejewski @stanislaw-orda 19 września 2025 17:01 |
| 19 września 2025 17:31 |
Oni są już po psychologicznych operacjach
|
|
gabriel-maciejewski @zkr 19 września 2025 16:05 |
| 19 września 2025 17:31 |
Sympatyczny obiekt
|
|
gabriel-maciejewski @Szczodrocha33 19 września 2025 15:05 |
| 19 września 2025 17:32 |
Już zostawmy tego biednego Oskara
|
|
gabriel-maciejewski @Szczodrocha33 19 września 2025 15:02 |
| 19 września 2025 17:32 |
Wczoraj pani Iza walnęła ze znacznie grubszej rury
|
|
gabriel-maciejewski @maria-ciszewska 19 września 2025 11:13 |
| 19 września 2025 17:33 |
Ma Pani rację
|
|
OjciecDyrektor @gabriel-maciejewski |
| 19 września 2025 19:03 |
Pedofilia ma drugą, skrywaną skrzętnie stronę medalu. Otóż przeda jezt taka, że sporo dzieci w wieku 8-9 lat przejawiają ontensywne zainteresowanie płcią przeciwną, skierowaną na osoby znacznie starsze od nich. I zwyczajnie prowokują,nsmswiają, a nawet używają wszelkich podstępów by doprowadzic do zbliżenia. Nie że od razu właściwego aktu seksualnego, ale tego co nazywa się potocznie '"macankami".wiem to z autopsji, gdy miałem 9 lat. Wiem to z opowiadsń kolezanek, bliskich znajomych. Ocxywiście wina starszej osoby jest i polega na tym, że ulega namowom albo nie wyrzuca z pokoju natrętnego 9-latka czy 9-latki. I jak raz się zgodzi, to potem taka nieletnia osoba wręcz próbuje wymusić dalsze pieszczoty. Stad jestem zawsze wstrzemieźliwy w ocenianiu takich sytuacji, a histeria nakręcana z tego powodu jest oznaka akrajnej nieznahomosco sytuscji, a zwłaszcza seksualnosci nieletnich. Epatuje się tylko przypadkami przemocy i gwałtu. A ile jest taki sytuacji prowokowanych i chcianych przrz nieletnie osoby? Bardzo dużo.
Dla mnie zawsze najważniejszym testem na walkę z pedofilią jest stosunek do calkowitego zakazu rozpowszechniania pornografii w mowie, piśmie i obrazie we wszystkich mediach. Kazdy kto jest temu przeciwny nie ma ochoty zwalczac realnie tego zjawiska pedofilii. PO ani Konfa są przecowni takiemu zakazowi. I tyle w tym temacie.
Szczegołow z wiadomych wzgledow nie bede tutaj podawał, bo nie ma czym się chwalić.
Zjaeisko prdofilii bedzie się rozszerzało dopoki pornografia jest na wyciagnięcie smartfonu. Hipokryzja to za słabe określenie na te oskarżenia.
|
|
gabriel-maciejewski @OjciecDyrektor 19 września 2025 19:03 |
| 19 września 2025 19:17 |
Niestety nie potrafię cię zrozumieć, albowiem do 21 roku życia nie posiadałem żadnej seskualności. Uważam ponadto, że usunięcie tego co nazywasz pornografią jest po prostu niemożliwe. Kiedy już usuniesz wszystko, okaże się, że dziewczyny w spódnicach przed kolana to też pornografia. Tak, że ten...
|
|
OjciecDyrektor @gabriel-maciejewski 19 września 2025 19:17 |
| 19 września 2025 19:34 |
Wiesz...dużo cjodzę po osiedlsch i słyszę co mówia -10 latkowe i o czym. Zakaz wydstnie by to zjaeisko ograniczył. Gdy tak payrzę ja to z perspektyey 42 lat, to kiedyś nie było to tak licxnr, jak teraz (mam na myśli te prowokacje). Wiem, że żaden zakaz nie wyeliminuje zjaeiska, ale brak zakazu sprzyja temu. Pamietasz poczatek lat 90-tych i wywslobe za,szybamu w kioskach pisma pornograficxne ze zdjeciami? Pamietasz. Mozna bylo z tym skończyć? Mozna było.
Krotkie spódniczki tez zgoda, ale tu wystarcza przepisy o obrazie moralnosci publicznej. Zeyczajnie nie chce się zadnej władzy ustslic takiego kanonu. Jakos do koscioła nikt nie wchodzi w takich kieckach. Czyli wiedzą, ze tam zostaną wyprodzone lub zwroci im.ktoś uwagę. Depraeacja zaczyna się na ulicy. Nieletni to widza i nasladują, bo chcą być dorośli.
Pamiętam mohe koleżanki ze szkoly podstaeowrj. Wiek 13-14 lat i sporo z nich chcialo mieć chlopaka takiego mini.u 18 lat, a najlepiej 30 lat. Jak wie jedna pochwaliła, ze spotuka sie zxtakim 32 latkiem, to inne jej zazdroscily, a wyrażala aie ta zazdtosc w zlosci i nazywanie ją za jej plecsmi "szmatą". Choć same nie byly lepsze. My - ich rówieśnicy - bylismy dla nich zerem, niedojrzałymi chłopczykami..chcialbym je teraz wszystkie sporkac i popatrzeć, jak wygladaja w wieku 51 lat i czy są w trwalym zwiazku małżeńskim.
|
|
OjciecDyrektor @gabriel-maciejewski 19 września 2025 19:17 |
| 19 września 2025 19:41 |
Poenografie dziecieca usuneli z neta. A Chińczycy i z pornografia w necie sobie poradzili.
Google cenzuruje tresci niepornograficzne, wiec technicxnie można. Jesli myślisz, że definicja pornografii jedt niemozliwa do ustalenia, to w takim razie przepisy penalizujace prezentowanie nieletnim tresci pornograficxnych są bezsensu. A jednak je uchwalono i to jedt scigsne. Wiec sądy w takich przypadkach potrsfią zbadać i ustslić, co jest pornogrsfią, a tak ogólnie to już nie?
|
|
gabriel-maciejewski @OjciecDyrektor 19 września 2025 19:34 |
| 19 września 2025 19:53 |
Do naszego kościoła chodziła pani w miniówie z wielkim smokiem wytatuowanym na udzie, nikt jej nie wypraszał. Pamiętam czasy sprzed legalnej pornografii w kioskach. Ja byłem stosunkowo bezpieczny, bo moi rodzice mnie bardzo pilnowali, ale inni nie mieli tego komfortu. Bywało naprawdę strasznie. Nie uważam, że sytuacja się pod tym względem pogorszyła, uważam że się poprawiła. Jestem wręcz przekonany, że dziś gangi pedofilskie, to margines dotyczący środowisk poza prawem - artyści, ludzie bogaci, których nie można ruszyć. Plus jakieś mamłasy, które dają sie złapać. Kiedyś tak nie było. Jak myślę sobie o pewnych sprawach z czasów mojego dzieciństwa i wczesnej młodości, jestem pewien, że gangi pedofilskie były wszędzie i była nad tym krysza milicji.
|
|
OjciecDyrektor @gabriel-maciejewski 19 września 2025 19:53 |
| 19 września 2025 20:06 |
Ja nie mówię o gangsch. Mówię o tym, że dziś te małolaty pobiżej q5 roku życia o wiele liczniej, niż dawniej są zainteresowane kontaktem srksuslnym z osobą dużo starszą. 9 lat temu miałem taki przypadek. Też 8 letnia dziewczynka usiłowała mnie podrywać na puszczane ze smartfona frywolne teledyski w stylu przeboju "Seksualna nebezpeczna" Zaśniałem się, ale nie reagowałem na te podrywy. A gdy się wyprowadzałem z tego domu, to ona się rozpłakała przy domownikach . Aż głupio się wszystkim nam zrobiło. Ale już o wiele groźniej jest, gdy takie podrywy urządza 14-latka. Można wtedy zanucić za Roguckim "O kurcze, ona jest za młoda. Nie wolno tak się sprowokować" (utwór "Ciociosan").
Więc o tę drugą stronę medalu mi chodzi.
|
|
gabriel-maciejewski @OjciecDyrektor 19 września 2025 20:06 |
| 19 września 2025 20:10 |
Mówimy o dwóch różnych rzeczach, ty mówisz o relacjach w środowisku ludzi normalnych albo pozornie normalnych, którzy jednak deprawują dzieci i te dzieci przenoszą chore zachowania dalej, a ja mówię nie o gangusach, ale o gościach, co chodzili do pracy na pierwszą i drugą zmianę, a potem zaczepiali chłopaków siedzących na rybach. I nie byli to osobnicy postrzegani jako patologia. Myślę, że to dziecko, o którym mówisz nie stało się takie samo z siebie, ktoś dorosły musiał je zainspirować
|
|
valser @gabriel-maciejewski 19 września 2025 20:10 |
| 19 września 2025 20:38 |
Stefek Zeromski. Bedac nieletnim jeszcze mlodziencem byl u wujostwa na wakacjach. Wuj zdaje sie na kolei pracowal i cioteczka pod jego nieobecnosc wprowadzila Stefka w dorosly swiat.
I Stefek zaczal pisac. Tak sie to kreci.
|
|
Kuldahrus @gabriel-maciejewski |
| 19 września 2025 20:45 |
" Nie dalej jak wczoraj Izabela Pek, puściła takie rewelacje na twitterze, że w zasadzie należy się spodziewać pozwu. No, ale pytanie – czy wskazani przez nią posłowie się na to zdecydują?"
Przecież to są Tworki. To tak jakbyś chciał pozywać pijaka który sika ci na płot.
|
|
gabriel-maciejewski @valser 19 września 2025 20:38 |
| 19 września 2025 20:47 |
Ja zacząłem pisać bez cioteczki
|
|
gabriel-maciejewski @Kuldahrus 19 września 2025 20:45 |
| 19 września 2025 20:48 |
No nie, to jest jednak coś innego. A pijaka bym pozwał, albo przypieprzył mu sztachetą
|
|
Kuldahrus @gabriel-maciejewski 19 września 2025 20:48 |
| 19 września 2025 21:03 |
To syf i muł zaciągnięty z dna w akcie desperackiego szukania uwagi i zarobku.
|
|
gabriel-maciejewski @Kuldahrus 19 września 2025 21:03 |
| 19 września 2025 21:04 |
Jeśli to nieprawda, co napisała, powinna odpowiedzieć, a jeśli to prawda panowie powinni być dyskretnie odsunięci, inaczej będzie eskalacja. Muł i dno nie mają tu nic do rzeczy
|
Szczodrocha33 @Kuldahrus 19 września 2025 20:45 |
| 19 września 2025 21:04 |
"" Nie dalej jak wczoraj Izabela Pek, puściła takie rewelacje na twitterze, że w zasadzie należy się spodziewać pozwu. No, ale pytanie – czy wskazani przez nią posłowie się na to zdecydują?"
Nasłuchała się o aferze rozporkowej Clintona Iza i też chce żeby u nas było jak na zachodzie.
Może poczekajmy aż posłowie spiszą wspomnienia.
Na pewno momenty będą.
|
|
OjciecDyrektor @gabriel-maciejewski 19 września 2025 20:10 |
| 19 września 2025 21:10 |
Masz rację. Pytanie teraz o źródło inspiracji...
|
|
Kuldahrus @gabriel-maciejewski 19 września 2025 21:04 |
| 19 września 2025 21:12 |
Piętę odsunęli, a reszta to jest tak śmieszna i absurdalna fantazja, że chyba trzeba mieć 5 latek żeby to traktować poważnie.
|
|
gabriel-maciejewski @Kuldahrus 19 września 2025 21:12 |
| 19 września 2025 21:14 |
O jakiej reszcie mówisz? Piętę odsunęli z dwóch komisji. Nie usunęli go z PiS. Mam wrażenie, że nie rozumiesz jak poważny jest to problem
|
|
gabriel-maciejewski @OjciecDyrektor 19 września 2025 21:10 |
| 19 września 2025 21:14 |
W warunkach domowych, jak przypuszczam
|
|
Kuldahrus @gabriel-maciejewski 19 września 2025 21:14 |
| 19 września 2025 21:20 |
Być może powinni go usunąć z partii, biorąc pod uwagę, że ta osoba fantazjowała, że prezydent się w niej podkochiwał, to ciężko to brać na poważnie.
Ta reszta to są te posty na Xie sprzed paru dni o których napisałeś w tekście.
|
|
gabriel-maciejewski @Kuldahrus 19 września 2025 21:20 |
| 19 września 2025 21:23 |
Ta osoba została przez kogoś zarekomendowana, przyjęta do PiS i znalazła się przy prezydencie. Ta osoba, potrafi bluznąć taką wiąchą, że ja, który też potrafię, drapię się z wrażenia za uchem. Nie rozumiesz niestety jaka jest misja i funkcja tej pani.
|
|
OjciecDyrektor @gabriel-maciejewski 19 września 2025 21:14 |
| 19 września 2025 21:24 |
Hmmm...jak sobie przypomnę, to wychodzi, że w przedszkolu starsza koleżanka ..
No ale dajmy już temu spokój, bo jeszcze ktiś mnie sklasyfikuje jako seksoholika i będzie domagał się usunięcia mnie z szeregów partii. .:). Muszę tę ewentualną osobę uspokoić, że potem już było wszystko normalnie, tj. nie odbiegałem od normy, a nawet tę normę zaniżałem, bo wioałem poczytać książkę, niż pójść na dyskotekę...:)
|
|
OjciecDyrektor @gabriel-maciejewski 19 września 2025 21:23 |
| 19 września 2025 21:26 |
Ona powinna się nazywać Pandora Puszka...:)
|
|
gabriel-maciejewski @OjciecDyrektor 19 września 2025 21:24 |
| 19 września 2025 21:35 |
Czytanie książek jest dobrym kierunkiem
|
|
Kuldahrus @gabriel-maciejewski 19 września 2025 21:23 |
| 19 września 2025 21:35 |
To, że znalazła się w PiSie i to jeszcze przy prezydencie to faktycznie gruby skandal.
No, ale niestety tak już z tym PiSem jest, że często zamiast brać wartościowych ludzi to biorą nie wiadomo kogo, ale zarekomendowanego przez kółeczko wzajemnej adoracji.
|
|
gabriel-maciejewski @OjciecDyrektor 19 września 2025 21:26 |
| 19 września 2025 21:36 |
Pandora Puszka dynamitu
|
|
gabriel-maciejewski @Kuldahrus 19 września 2025 21:35 |
| 19 września 2025 21:41 |
Proszę cię, rekrutacja to poważna sprawa, przypomnij sobie Smoleńsk i wykręty dla których nie przyjmowano ludzi do partii - bo mogliby być wśród nich agenci. A tam 90 procent to byli ludzie ideowi niesieni gniewem. A dla pani Izy miejsce się jakoś znalazło. I co? Nikt nie wyczuł w co ona gra? To znaczy, że ci wszyscy panowie są przejrzyści dla wszystkich służb. I nie potrafią zaskoczyć niczym nawet rybek we własnym akwarium, nie mówiąc już o żonie. A takie Izy, to zjadają ich na śniadanie, bez popitki.
|
|
Kuldahrus @gabriel-maciejewski 19 września 2025 21:41 |
| 19 września 2025 21:47 |
No niestety tak jest. Dlatego J. Kaczyński postawił wszystko na Nawrockiego i sojusz z USA(co jest mu wypominane).
Myslę, że my bardzo chcielibyśmy żeby PiS był partią taką w 100% trzymającą z narodem, a niestety to nie jest możliwe z prostego powodu, że w naszych warunkach taka partia zostałaby momentalnie sprowadzona poniżej progu wyborczego. Prezes zresztą to już przerabiał za czasów PC.
Oczywiście PiS jest obecnie jedyną partią która w ogóle ma swoich w szeregach propolskich polityków dlatego ich popieramy, ale jako całość ciężko się z tą partią utożsamić.
|
|
gabriel-maciejewski @Kuldahrus 19 września 2025 21:47 |
| 19 września 2025 21:49 |
To jest w 70 procentach banda degeneratów. W dodatku bezwolnych. Wybór Nawrockiego bardzo dobry, ale może się okazać, że opór materii ożywionej jest jeszcze lepszy
|
|
MarekBielany @gabriel-maciejewski 19 września 2025 21:49 |
| 19 września 2025 21:58 |
Raczej materializmu ożywioniego.
?
... jakby to powiedzieć ?
materiałoznawsto ?
|
|
MarekBielany @gabriel-maciejewski 19 września 2025 21:49 |
| 19 września 2025 21:58 |
Raczej materializmu ożywioniego.
?
... jakby to powiedzieć ?
materiałoznawsto ?
|
|
Kuldahrus @gabriel-maciejewski 19 września 2025 21:49 |
| 19 września 2025 21:59 |
Też tak uważam.
No, ale co do oporu materii jestem spokojny jak narazie. Prezydent idzie jak burza.
|
|
gabriel-maciejewski @MarekBielany 19 września 2025 21:58 |
| 19 września 2025 21:59 |
Materiałolubność
|
|
MarekBielany @gabriel-maciejewski 19 września 2025 21:59 |
| 19 września 2025 22:05 |
zaloguj się by móc komentować
|
glicek @gabriel-maciejewski |
| 20 września 2025 00:20 |
Wystarczyło obejrzeć zdjęcia pana Korczarowskiego, jak opiekuje się panią Marianną po operacji powiększenia biustu, co miało miejsce gdzieś w Turcji. To była kwintesencja miłości.
Służę obrazkiem...
W ogóle to pani Marianna pochwaliła się, że jest w ciąży, ale nie zdradziła kto oddał ten jeden celny strzał... Oby nie na sali operacyjnej gdzie nieprzytomna i znieczulona powiększała biust.
Nie muszę chyba dodawać, że wszyscy ci ludzie deklarują chęć oddania życia za Polskę w razie ewentualnego konfliktu.
Pan Piotr chyba się rozmyślił, bo prawilni nie spelnili nadziei jakie w nich pokładał. Na X'ie krąży takie coś... Tak, Braun z 6% żymiańskich* DNA i krwi go wyrzucił.
* do TVNu pofatygowała się siostra Grzegorza Brauna i robiła sobie przed kamerami TVNu testy z ktorych wyszło że ona (jak ona to ma 100% jej brat) mają w sobie 6% cząsteczek pochodzenia żymiańskiego. Już nie jest Monika tylko Rachela.
https://twitter.com/tonychiiiiiiiin/status/1968359969377669477
|
Szczodrocha33 @glicek 20 września 2025 00:20 |
| 20 września 2025 01:14 |
I oni wszyscy są gotowi umrzeć za ojczyznę.
Tylko po co tej Schreiber powiększone piersi?
Będzie jej niewygodnie granaty nosić.
|
|
OjciecDyrektor @glicek 20 września 2025 00:20 |
| 20 września 2025 06:07 |
Nikomu nie zaufa, ale p. Mariannie zaufał...:).
Same mentalne dzieci robią w polityce. Te wpisy to jak wpisy skarży-pyty.
|
|
OjciecDyrektor @gabriel-maciejewski 19 września 2025 21:49 |
| 20 września 2025 06:08 |
PiS się rozleci przed wyborami 2027. Na to grają służby.
|
|
gabriel-maciejewski @glicek 20 września 2025 00:20 |
| 20 września 2025 07:21 |
On jest jeszcze lepszym tytanem niż Kawecki, nie spodziewałem się, przyznam
|
|
gabriel-maciejewski @OjciecDyrektor 20 września 2025 06:08 |
| 20 września 2025 07:22 |
Moim zdaniem nie, ale okay
|
|
OjciecDyrektor @gabriel-maciejewski 20 września 2025 07:21 |
| 20 września 2025 08:36 |
Tytan-błazen, bo "nadciaga III wojna światowa, a on ZDĄŻY SIĘ zabawić". Kur zapiał!!! Dorosłe dziecko
.
|
MarekAd @OjciecDyrektor 19 września 2025 19:03 |
| 21 września 2025 05:53 |
Co to za fałszywy obraz dzieci?! Żadne zdrowe dziecko nie wykazuje takich skłonności. Nie przejawia też niezdrowego zainteresowania starszymi osobami płci przeciwnej . Jeśli dochodzi do dziwnego zachowania dziecka to wynika zawsze z silnego zaburzenia. Takie dziecko najprawdopodobniej zostało skrzywdzone przez swoich opiekunów. Doszło do nadużyć w stosunku do dziecka, być może seksualnych, ale niekoniecznie.
Takie dziecko może wysyłać sprzeczne sygnały i zachowywać się nietypowo. Jednak nigdy nie jest to świadome prowokowanie czy próba manipulacji dorosłymi. To co piszesz jest zgodne z fałszywą narracja pedofilów, którzy twierdzą, że są tylko biednymi ofiarami seksualnym predatorów, którymi są małe dzieci. To są bzdury i głosząc takie kłamliwe tezy stajesz niestety w jednej linii z dziecięcymi oprawcami.
|
|
OjciecDyrektor @MarekAd 21 września 2025 05:53 |
| 21 września 2025 13:46 |
A czy ja napisalem, ze to bylo zdrowe, ze normalne? Czy ja napisałem, że to doroslych usprawiedliwia? Weź człowieku czytaj ze zrozumieniem, a potem sie oburzaj.
Mam głeboko w plecsch to, ze ktos to uważa za fałsz, co napisalem. Jeśli uwazasz, że ja tu fos promuję lub komuś cos ułatwiam, to idz do psychiatry lub swoje wzmożone oburzenie wylewaj gdzie indziej.
Napisalem SPRAWOZDANIE, co było, co mnie spotkało. Mozna zastanawiać się nad przyczynsmi zjawiska, ale ono było i jest. I kazdy kto to ignoruje jest nieroztropny, zeby nie powiedzieć głupi.
|
MarekAd @OjciecDyrektor 21 września 2025 13:46 |
| 22 września 2025 04:37 |
To Twoje sprawozdanie to wyssana z palca fikcja. Pleciesz farmazony, że dzieci prowokują, namawiają, używają podstępu manipulują, wymuszają i co tam jeszcze. Wychodzi na to, że to dzieciaki są winne, że zostają seksualnie wykorzystane przez jakiegoś zwyrodnialca. Powielasz pedofilską narrację, która istnieje tylko w ich chorych głowach.Nie interesuje mnie co tam sobie myślisz i piszesz, ale łapy precz od dzieci!
|
|
OjciecDyrektor @MarekAd 22 września 2025 04:37 |
| 22 września 2025 04:59 |
Czy ty jesteś analfabetą? Napisałem, co było gdy miałem 8 lat...gdy byłem małym dzieckiem.
|
|
OjciecDyrektor @MarekAd 22 września 2025 04:37 |
| 22 września 2025 05:01 |
I wiem z rozmów na te tematy z innymi - głównie dziewczynami - że im w tym wieku też się podobne sytuacje przytrafiły. Więc jak ja wyssałem z palca, to co ty ssiesz?
|
MarekAd @OjciecDyrektor 22 września 2025 04:59 |
| 23 września 2025 04:29 |
Nie czaruj, przegiąłeś i wszedłeś w buty pedofila. Nie wiem czy świadomie, czy nie, ale jak widzę gdy ktoś atakuje dzieci swoimi szkodliwymi teoriami, to reaguję. Tak już mam, że jestem na krzywdę dzieci szczególnie uczulony. Tyle w temacie.
|
|
OjciecDyrektor @MarekAd 23 września 2025 04:29 |
| 23 września 2025 08:30 |
Nic z tego co napisałem nie rozumiedz i nie chcesz zrozumiec. Teoja histeria tylko szkodzi, a nie pomaga zminimalizować zjawisko. Bo aby SLlKUTECZNIE walczyc z pedofilia, to trzeba znać WSZYSTKIE aspekty o nie histetyzować tak jak ty. Jestes jak Gaśnica - tokujesz i nie słyszysz niczego poza sobą samym.
Nie dyskutuję już z tobą, bo nie warto.
|
MarekAd @OjciecDyrektor 23 września 2025 08:30 |
| 24 września 2025 05:32 |
To nie była histeria, tylko zdecydowana reakcja na Twoje skandaliczne słowa. Powtórzę, wysnułeś teorię, która nie ma racji bytu, a jedynie szkodzi dzieciom.
Nie wnikam w Twoje motywacje, ale tak się po prostu nie robi. Najgroźniejszą rzeczą jest właśnie całkowicie bezpodstawne rozciąganie odpowiedzialności na dzieci. Ja akurat znam wszystkie aspekty tematu, o którym piszę i dlatego z łatwością zauważyłem, że przekraczasz granicę.
Faktycznie trudno coś więcej tutaj dyskutować, bo sprawa jest ewidentnie zero-jedynkowa.