-

gabriel-maciejewski : autor książek, właściciel strony

Pogadanka o tym czy grożą nam rozbiory

https://www.youtube.com/watch?v=jTjD6Hv8xgQ



tagi: rozbiory  proroctwa  pamiętniki  niemcewicz 

gabriel-maciejewski
5 stycznia 2025 14:35
46     1324    6 zaloguj sie by polubić
Postaw kawę autorowi! 10 zł 20 zł 30 zł

Komentarze:

Paris @gabriel-maciejewski
5 stycznia 2025 20:27

Jak  zawsze  SUPER  pogadanka  !!!

 

Dzieki  za  to  wyjasnienie  ,,rozbiorowe,,  bo  czesto  sama  ulegalam  takim  debilnym  pierdom,  po  prostu  sila  rzeczy,...  wszyscy  dookola  pier**la  o  ,,dziejacym  sie  rozbioZe,,  Polski,  zamiast  gadac  o  BEZKARNOSCI  i  ZLODZIEJSTWIE  na  bezczela  rzadzacych.

A  ,,pamietniki  JUN,,  czyta  mi  sie  doskonale,  ale  entuzjazm  i  naiwnosc  autora  poraza.  Naprawde  polecam  je  Nawigatorom,  bo  warto  poczytac  o  tamtych  przerazajacych  realiach.

 

A  Sakiewicz  z  ekipa  za  ten  ,,sylwestrowy  przewal,,  i  wczesniejsze  hucpy  powinien  POJSC  SIEDZIEC,...  a  nie  ,,telewizje  robic,,  bo  nadaje  sie  do  tego,  jak  slon  do  skladu  z  porcelana.     

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @gabriel-maciejewski
5 stycznia 2025 21:28

Ci, co się ekscytują kolejnym rozbiorem Polski nigdy w życiu nie pomyślą o królu Francji Filipie Auguście i nie skopiują jego działań. Czyli nie urządzą pułaoki i nie zabiją w niej swego wroga nr 1 (czyli Tuska i jego otoczenie), a potem nie wyślą oddziałów na tereny strategiczne dla bezpueczeństwa handlu (czyli do Królewca), a potem nie podejmą obrony swego terytorium bo "nie mamy szans" (atak Anglii w 1214).

Za to będą ciągle chrzanić, że nasza armia jest do niczego. Bo to ich zwalnia z podjęcia ryzyka....prawdziwego ryzyka. Patrioci-impotenci.

zaloguj się by móc komentować

klon @OjciecDyrektor 5 stycznia 2025 21:28
5 stycznia 2025 22:14

<<<Za to będą ciągle chrzanić, że nasza armia jest do niczego. Bo to ich zwalnia z podjęcia ryzyka....prawdziwego ryzyka. Patrioci-impotenci.>>>

Cześć Ojcze Bohaterze!

Od kiedy rozpoczynasz zaciąg do samo-dzieInych oddziałów, których celem jest zdobycie Obwodu Królewieckiego? 

Pytam, bo z Twoich komentarzy pod innymi notkami wysułem wniosek, że na władzę w Wawie nie mamy co liczyć. To są tylko kukiełki w teatrzyku sponsorowany przez obce moce. I w dużym stopniu pewnie masz rację.

Czyli co, musimy sami? Takie pospolite ruszenie. Czy może jakiś pucz wojskowy i porzuciwszy nadzór władz cywilnych....

No, damy radę! 

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @klon 5 stycznia 2025 22:14
5 stycznia 2025 22:58

Jyż o rym pisałem, ze drugi front zostanie otworzony nie przez nas samych, ale wespol z innymi krajami nad Bałtykiem. Chócby ze Szwecją. Ale flota NATO też tu na Bałtyk wplynie. Spokojnie. 

Proponuję Ci, zamiast szyderstw pod moim adresem,  gromadzić wypowiedzi i komentarze wszystkich polityków i innych "ekspertów" l, którzy odradzają wojnę z Rosją. A potem po pokonaniu Rosji i zajęciu Królewca posłuchć ich komentarzy i akonfrontować je z tymi obecnymi. Będziesz miał większą bekę z tego, niz z moich komentarzy. Gwarantuję to.

zaloguj się by móc komentować

klon @OjciecDyrektor 5 stycznia 2025 22:58
5 stycznia 2025 23:26

Zrozum, że ja i pewnie kilka innych osób zgadza się z opinią że Obwód w rękach Moskwy jest jak cierń w... 

Napiszę tak:  wyrażenie Twoich ocen na zwrócenie uwagi o pewnego rodzaju niedomaganiach w funkcjonowaniu niektórych obszarów państwa polskiego / :)))) / jako wskazywanie na tchórzostwo bądź brak wyobraźni jest, powiedzmy.... , niegrzeczne.  I oczekiwanie, że bezwzględnie każdy musi przyjąć Twój punkt widzenia nie zjednuje mojej przychylność. Bo jeśli masz rację a nie potrafisz do niej przekonać, to tak, jakbyś jej nie miał.:)

Sorku że otwartym kanałem tak personalnie, ale raz i liczę że jasno wyłożyłem skąd u mnie uszczypliwość pod Twoim adresem czasem się budzi. 

Co do samej operacji wojskowej, to jest szansa, że Ruskie nie będą walczyć i  "bezkosztowo" zakończy się bój.

Martwi mnie bardziej czy ktoś ma pomysł co z Rosjanami żyjącym w Królewcu. W roku 2010 rozmawiałem z Rosjanami żyjącym w Donbasie. To, co usłyszałem znalazło potwierdzenie w działaniach i zachowaniach Rosjan chcących żyć w granicach FR. Nie chciałbym mieć w obszarze PL/UE naturalnej piątej kolumny. 

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @OjciecDyrektor 5 stycznia 2025 22:58
6 stycznia 2025 03:38

"Jyż o rym pisałem, ze drugi front zostanie otworzony nie przez nas samych, ale wespol z innymi krajami nad Bałtykiem. Chócby ze Szwecją. Ale flota NATO też tu na Bałtyk wplynie. Spokojnie."

 

Ojcze, ty jak zwykle snujesz myśli, rzekłbym , cokolwiek zezowate.

Po pierwsze, flota Szwecji, z którą według ciebie mielibyśmy pływać, chciałaby również, śmiem twierdzić, mieć z kim pływać.

 

Prawda jest taka, Ojcze Dyrektorze, że Marynarka Wojenna III RP praktycznie nie istnieje.

Nie ma okrętów podwodnych, są dwie kupione używane fregaty od USA klasy Oliver Hazard Perry na początku lat 2000, które powinny być już wkrótce zezłomowane,

jedyna korweta z lat 80-tych, czyli już czterdziestoparoletnia, to ORP Kaszub, i 3 kutry torpedowe klasy Orkan.

I "łódż patrolowa" ORP Ślązak, zwana dumnie korwetą.

I w planach trzy fregaty klasy Miecznik.

Może te plany spotkać taki sam los, jaki spotkał ambitny plan budowy siedmiu korwet klasy Gawron.

Zważywszy na długość "procedur" w Polsce, masowe złodziejstwo i brakoróbstwo, ta opcja jest bardzo możliwa.

 

A po drugie, to wypadałoby zacząć prowadzić jakąś namiastkę przynajmniej polityki.

Może zamiast snuć ambitne plany wojowania ze Szwedami sojusznikami, wypadałoby usiąść z nimi przy stole, i zapytać co mogliby nam zwrócić z rzeczy zrabowanych w Polsce podczas

potopu.

Tego pierwszego choćby, że nie wspomnę już o drugim.

 

Zejdżmy na ziemię z obłoków, Ojcze Dyrektorze, i przestańmy się nadymać.

Bo balonik ma to do siebie że łatwo go przekłuć.

 

 

 

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @OjciecDyrektor 5 stycznia 2025 22:58
6 stycznia 2025 03:52

Ah tak, jest jeszcze tzw. flota pomocnicza, ale to już ma zabarwienie czysto humorystyczne, więc uznałem za stosowne w swojej wyliczance

na temat kłów polskiej marynarki wojennej o tym nie wspominać.

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @OjciecDyrektor 5 stycznia 2025 21:28
6 stycznia 2025 07:21

Bo to są agenci destruktorzy, albo pożyteczni idioci atencjusze

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Szczodrocha33 6 stycznia 2025 03:38
6 stycznia 2025 07:22

Skąd pan wie, że nie istnieje? Od Budzisza?

zaloguj się by móc komentować

zkr @gabriel-maciejewski 6 stycznia 2025 07:22
6 stycznia 2025 10:15

Pan Budzisz to nie wiem czy ma patent zeglarski... ;)

Polecam artykul, ktorego autorem jest kmdr por. rez. Maksymilian Dura
Troche o nim:
"Służył w Marynarce Wojennej od 1985 do 2011 r, początkowo na okrętach rozpoznawczych, następnie jako Flagowy Oficer Radiolokacji w Sztabie 3 Flotylli Okrętów w Gdyni, a później jako szef Wydziału w Zarządzie Dowodzenia i Łączności Sztabu Marynarki Wojennej."

https://defence24.pl/sily-zbrojne/nie-lekcewazmy-obecnych-mozliwosci-marynarki-wojennej-rp-komentarz

Pisze:

"Ten, kto lekceważy obecne możliwości Marynarki Wojennej, popełnia duży błąd. W Polsce jest to jedyny Rodzaj Sił Zbrojnych, który może już dzisiaj samodzielnie zapobiec jakiemukolwiek działaniu swojego odpowiednika w Federacji Rosyjskiej, a więc Floty Bałtyckiej. Takiej zdolności nie mają jak na razie ani polskie Wojska Lądowe, ani Siły Powietrzne, ani Wojska Specjalne."

zaloguj się by móc komentować

Paris @zkr 6 stycznia 2025 10:15
6 stycznia 2025 10:28

Gratuluje,...

...  bo  przyrownanie  ,,LOmiejeNtnosci,,  Budzisza  -  super  trafne  i  UDANE  !!!

zaloguj się by móc komentować

Gotoxy76 @zkr 6 stycznia 2025 10:15
6 stycznia 2025 10:30

Dzięki za linka.

zaloguj się by móc komentować

zkr @Gotoxy76 6 stycznia 2025 10:30
6 stycznia 2025 10:36

> Dzięki za linka.

Prosze :)

Warto zwrocic uwage na fragment:

"Po pierwsze, po uaktywnieniu pierwszego nadbrzeżnego dywizjonu rakietowego w 2013 r. (uzupełnionego później o drugi dywizjon i przemianowanego na Morską Jednostkę Rakietową, czyli MJR), całkowicie zmieniła się równowaga sił na Bałtyku. Nagle bowiem okazało się, że żaden okręt nawodny rosyjskiej Floty Bałtyckiej nie będzie mógł działać w czasie wojny z NATO poza swoimi portami ze względu na śmiertelne zagrożenie polskimi pociskami strzelanymi przez marynarzy z brzegu.

Zresztą Rosjanie szybko to zrozumieli, bardzo nerwowo reagując na informacje o modernizacji komponentu brzegowego polskiej Marynarki Wojennej. Dodatkowo ta zła sytuacja Rosjan później jeszcze bardziej się pogorszyła, ponieważ po kilku latach Polacy zaczęli ćwiczyć działanie ekspedycyjne baterii, wysyłając jej elementy m.in. do Krajów Bałtyckich. A to znacznie zwiększa obszar zagrożony przez pociski z MJR. Dodatkowo do NATO przyłączyły się Szwecja i Finlandia. Tam też będzie więc można rozmieścić polskie rakiety nadbrzeżne, wspomagając tym samym baterie, które ma na uzbrojeniu Szwecja."

zaloguj się by móc komentować

qwerty @OjciecDyrektor 5 stycznia 2025 21:28
6 stycznia 2025 10:41

Przecież rozbiór już jest dokonany. I nie w sensie zeszlowiecznych wyobrażeń jako terytorialny. Zacznijmy od pojęć podstawowych I wartościowania 0-1. Państwo jako wspólnota interesów: 0-1. Więź między kastami rządzącymi a ludem: 0-1. Doktrynalna ochroną obywateli i ich mienia: 0-1. Bajania o konfrontacji z Rosją jako odwracanie uwagi od realiów obecnego Państwa. A cóż ta Rosją może nam zrobić?Gówno może. Miraże wizji o tym i tamtym są jak opium dla mas. I oto chodzi. Jeszcze jedna wizja, jeszcze jedna mocarswowa alternatywa, ... pokarm ideologiczny gołodupców.

zaloguj się by móc komentować

qwerty @zkr 6 stycznia 2025 10:36
6 stycznia 2025 10:43

Już widzę Szwedów na pierwszej linii. Co to będzie, co to będzie.

zaloguj się by móc komentować

qwerty @zkr 6 stycznia 2025 10:15
6 stycznia 2025 10:43

Z tą jedną łodzią podwodną w remoncie?

zaloguj się by móc komentować

qwerty @Szczodrocha33 6 stycznia 2025 03:38
6 stycznia 2025 10:45

Po trzeciej flaszce Moskwa nasza.

zaloguj się by móc komentować

zkr @Paris 6 stycznia 2025 10:28
6 stycznia 2025 10:46

> bo  przyrownanie  ,,LOmiejeNtnosci,,

Na poczatku tez "chwycilem haczyk" i sie zainteresowalem "ekspertyzami", na przyklad pana Bartosiaka.
Ale po pewnym czasie, gdy zaczalem to porownywac z wypowiedziami zawodowcow (to znaczy na przyklad zolnierzy po misjach) to cos mi sie przestalo "kleic". Cywile, ktorzy nie byli w wojsku, nie dowodzili nigdy oddzialem zolnierzy, nie byli na zadnej misji zaczynaja gadac o strategii...

Najlepiej to okreslil Tomasz Drwal w wywiadzie z majorem Zacharkow:

"Goscie, ktorzy do niedawna zajmowali sie komentowaniem gier sa teraz geopolitykami"

zaloguj się by móc komentować

zkr @qwerty 6 stycznia 2025 10:43
6 stycznia 2025 10:50

> Z tą jedną łodzią podwodną w remoncie?

Sami nie dzialamy. My na przyklad mamy niszczyciele min a sojusznicy wystawiaja okrety podwodne.
Ale OK, kmdr Dura pisze dalej:

"Można zredukować to drugie zagrożenie, kontynuując program Orka. Już od dawna bowiem wiadomo, że najlepszym środkiem zwalczania okrętów podwodnych jest inny okręt podwodny."

zaloguj się by móc komentować

zkr @qwerty 6 stycznia 2025 10:43
6 stycznia 2025 10:57

> Już widzę Szwedów na pierwszej linii.

Budza sie.
Prosze poszukac ostatnich wypowiedzi ministry obrony cywilnej Carla-Oskara Bohlina czy generala Micaela Bydena.

zaloguj się by móc komentować

qwerty @zkr 6 stycznia 2025 10:50
6 stycznia 2025 11:02

Chcesz mieć coś zrobione zrób to sam. Ta zasada jest odwieczna.

zaloguj się by móc komentować

zkr @zkr 6 stycznia 2025 10:57
6 stycznia 2025 11:02

"ministry" - ale piekna literowka! :)
ministra, oczywiscie, zreszta to facet

zaloguj się by móc komentować

qwerty @zkr 6 stycznia 2025 10:57
6 stycznia 2025 11:04

Po xanaksie obudzeni? Czesi też ruszą po piwie?

zaloguj się by móc komentować

zkr @qwerty 6 stycznia 2025 11:02
6 stycznia 2025 11:08

> Chcesz mieć coś zrobione zrób to sam.

Na razie nas nie stac, poza tym to zajmuje duzo czasu.
Oprocz okretow brakuje nam na przyklad samolotow (tak mowia lotnicy) - powinno byc 10 eskadr czyli 160  mysliwcow. A mowimy o programie minimum.
OPL tez wymaga rozbudowy.

zaloguj się by móc komentować

zkr @qwerty 6 stycznia 2025 11:04
6 stycznia 2025 11:12

> Po xanaksie obudzeni?

No, spali. Ale takie akcje potrafia otrzezwic (to byl marzec 2022):

Nuclear-Armed Russian Fighters Breached Swedish Airspace: Report

zaloguj się by móc komentować

qwerty @zkr 6 stycznia 2025 11:08
6 stycznia 2025 11:12

Czyli.mamy co robić na lata. Zatem, roztropnie jest siedzieć na d.. a nie kreować wizji wojny z Rosją w najbliższy weekend. 

zaloguj się by móc komentować

qwerty @zkr 6 stycznia 2025 11:08
6 stycznia 2025 11:14

Proponuję fundusz obronności wzorowany na funduszu sprawiedliwości. Nas nie stać? 

zaloguj się by móc komentować

qwerty @zkr 6 stycznia 2025 11:12
6 stycznia 2025 11:15

Polatali i co z tego.

zaloguj się by móc komentować

zkr @qwerty 6 stycznia 2025 11:15
6 stycznia 2025 11:23

> Polatali i co z tego.

Testuja.

Turkow po 2015 juz raczej nie beda testowac:

Turkey shoots down Russian warplane on Syria border

zaloguj się by móc komentować

zkr @qwerty 6 stycznia 2025 11:14
6 stycznia 2025 11:35

> Nas nie stać?

Stac by bylo. Ale co zrobic, jezli polowa ludu nad Wisla nie rozumie co sie wokol dzieje.
Poza tym im wystarczy "ciepla woda w kranie". I nie obraza sie gdy beda jednym z Landow w nowej  Europie.
Bywa gorzej - poznalem goscia na podyplomowce. Zeszlismy na tematy polityczne. Okazalo sie, ze skrajny lewak.
W czasie jednej sprzeczki powiedzial, ze Polska dla niego moze zdechnac.
Boje sie, ze nie jest to odosobniona opinia...

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @klon 5 stycznia 2025 23:26
6 stycznia 2025 11:37

Ale zawsze są jakieś niedomagania. Czy w XV-XVII w nie było niedomagań? Były i to kolosalne. Mieliśmy jawną protestantacką agenturę, która miała w sejmie nawet większość. Czy to paraliżować ma nas przed onroną swoich żywornych interesów? No i kiedy mamy atakować Rosję i zdobyć Królewiec, jak nie teraz, gdy ma związane bardzo duże siły na Ukrainie? Aż się prosi, aby to wykorzystać. Kiedy ostatnio Rosja walcxyła na dwa fronty? Szczerze to ja nie pamiętam takiej sytuacji. I zamiast dostrzec wyjątkowość tej sytuacji, to nagle wszyscy zasłuchani sa w zaśpiewy tych, co to wyrażają "troskę" o polską armię i w ogóle o Polskę. 

Wczoraj obejrzałem parę filmow z kanalu "taniepidróże" - z Bukowelu, z Lwowa i Odessy. Z 2024 roku. Fajne filmy pokazujące, jak na Ukrsinie ludzie spędzają urlopy w czasie wojny. Autor opisuje. Zadaje sobie na głos jskieś pytania, ale nie odpowiada na nie. Za to komentarze pod filmikami to zmasowany atak piątej kolumny w,Polsce. I wszyscy, którzy nie chcą wspóldziałać z Ukrainą są moim zdaniem albo piątą kolumną albo kimś kogo łatwo zmanipulować i uczynić przydatnym narzędziem dla naszych wrogów - choćby w sferze propagandowej. I moje oceny dotyczą właśnie tego. Nie możemy kierować się drugo, czy trzeciorzędowymi okolicznościami. Musimy mieć przed oczami cały czas nasz cel strategiczny. I stosunek do niego pokazuje, kto i w jakim stopniu jest dojrzały politycznie i patriotycznie. Tu wychodzi czy ktoś ma właściwe poczucie wagi spraw. Czy potrafi właściwie oceniać sytuację. I proszę Cię - zacznij od ułożenia sobie właściwej hierarchii spraw do załatwienia. To jest klucz do sukcesu w każdej sferze: państwowej, spolecznej i rodzinnej. My Polacy żremy się ze sobą właśnie z tego powodu, że mamy niewłaściwie ułożoną hierarchię spraw do załatwienia. Z tego powodu nie chcemy nic zrobić wspólnie dla naszego dobra - nawet w rodzinach, które też żrą się ze sobą o sprawy drugo i trzeciorzędne.

 

zaloguj się by móc komentować

Adriano @gabriel-maciejewski
6 stycznia 2025 12:37

No cudnie pan to wszystko kreuje. Fajnie mieć taka wojnę.Jest czas wojować a potem na narty albo na plażę.Nie taki diabeł straszny jak go malują.Tam to potrafią wzorowo ustawić sobie priorytety,nie to co my w Koronie.No ale że "Słowa uczą a przykłady pociągają" szanowny OjDyrze ,może na początek działaj  jako sztyletnik który oczyści kraj z volkdojczow i tchórzy.Za takim swawolnikiem to i stado największych baranów pójdzie w ogień.

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @Adriano 6 stycznia 2025 12:37
6 stycznia 2025 12:55

Pan taki głupi, czy złośliwy?

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @gabriel-maciejewski 6 stycznia 2025 07:22
6 stycznia 2025 13:12

"Skąd pan wie, że nie istnieje? Od Budzisza?"

 

https://defence24.pl/sily-zbrojne/rok-2024-w-polskiej-marynarce-wojennej-opinia

 

Warto poczytać, ten portal jest interesujący, dużo konkretnych informacji

I Budzisza tam nie ma.

I ten jeszcze:

https://dziennikzbrojny.pl/

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @gabriel-maciejewski 6 stycznia 2025 07:22
6 stycznia 2025 13:48

Proszę mi wierzyć, analizy Budzisza mnie nie obchodzą.

On się produkuje u Karnowskich głównie.

Takich analityków - mędrców jak Budzisz jest bez liku.

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @zkr 6 stycznia 2025 10:50
6 stycznia 2025 13:50

"Ale OK, kmdr Dura pisze dalej:

"Można zredukować to drugie zagrożenie, kontynuując program Orka. Już od dawna bowiem wiadomo, że najlepszym środkiem zwalczania okrętów podwodnych jest inny okręt podwodny."

 

Tylko że program Orka jest kontynuowany już od chyba dwóch dekad z okładem.

A okrętów jak nie było tak nie ma.

zaloguj się by móc komentować

Paris @zkr 6 stycznia 2025 10:46
6 stycznia 2025 13:56

Ja  ,,CHaczyka  nie  HFycilam,,...

...  ani  na  Bartosiaka  ani  na  Budzisza  !!!

 

Na  tego  pierwszego  ,,pajaca,,  to  szkoda  moich  slow,...  natomiast  ten  drugi  ,,misio,,  lansowal  sie  przez  jakis  czas  na  SN.  On  byl  wykladowca  na  jednej  konferencji  LUL  i  obiektywnie  musze  przyznac,  ze  wyklad  mu  sie,  wtedy,  nawet  udal,  ale  potem  ,,obsUS  w  piUrka,,  bo  CORYLLUS  zrobil  mu  publicite  i  nabyl  ,,manJere,,  ze,  chyba  NIGDY,,  nie  podejmowal  sie  wymiany  komentarzy  z  Nawigatorami  na  portalu  SN  i  taka  pycha  PRZECHLAPAL  SOBIE  u  mnie  ostatecznie.  Za  niedlugi  czas  zrozumialam,  dlaczego  ten  MRUK  ,,sie  nie  odzywal,,  i  nie  komentowal.  Po  prostu  KOMENTATORZY  na  SN  by  go  ,,zjedli,,  i  te  jego  dete  wpisy.  W  koncu  zrezygnowal  z  blogowania  na  SN...  i  slusznie,  bo  tylko  ZANIZAL  POZIOM  tymi  swoimi  wypocinami.

A  Pan  Drwal  okreslil  doskonale  ,,wartosc  ekspertUF,,...  w  tym  Bartosiaka  i  wielu,  wielu  im  podobnych  ,,kanapowo-grantowyH  znaFcUF,,.

zaloguj się by móc komentować

Paris @zkr 6 stycznia 2025 10:57
6 stycznia 2025 14:03

Jeszcze  jakby  ,,sie  obudzili,,...

...  zeby  oddac  nam  te  FANTY,  co  nam  zajeb*li  zlodzieje,  w  czasie  potopu,...  na  chama  i  na  bezczela  !!!

 

To  by  bylo  extra,...  a  tak  to  niech  sie  budza  dalej  i  sami,...  od  nas  niech  sie  ,,odzajaczkuja,,.

zaloguj się by móc komentować


Paris @zkr 6 stycznia 2025 11:08
6 stycznia 2025 14:07

Przy  tak  zlodziejskiej  ,,LOnJii,  NATO,,  czy  ,,Ynternasjonal  korpo,,  -  NIGDY  nas  NIE  BEDZIE  STAC  !!!

 

Najwyzszy  czas  pracowac  na  WLASNY  RACHUNEK,...  won  z  miedzynarodowym  i  globalnym.

zaloguj się by móc komentować

Paris @zkr 6 stycznia 2025 11:35
6 stycznia 2025 14:11

...  tym  bardziej  wskazane,  zeby...

...  narod  siedzial  na  d*pie  i  robil  swoje,  bo  jest  co  robic  !!!

 

zaloguj się by móc komentować

qwerty @zkr 6 stycznia 2025 11:35
6 stycznia 2025 14:17

Niestety masz rację. Wiele razy mówiliśmy, że duża część obywateli RP nie mieć własnego Państwa bo to wymaga wysiłku i świadomości.

zaloguj się by móc komentować

zkr @Paris 6 stycznia 2025 14:03
6 stycznia 2025 14:17

> To  by  bylo  extra,...  a  tak  to  niech  sie  budza  dalej  i  sami,...  od  nas  niech  sie  ,,odzajaczkuja,,.

Nie, nie, nie. Oni razem Finlandia sa nam potrzebni.

P.S. A co do jumy to mogliby pare rzeczy oddac ;)

To dzieki SN sie zainteresowal bardziej tematem i dla mnie jest szokiem to co pisza na przyklad w wiki, chodzi mi o statystyke:

"Wojna i okupacja prawie całego kraju przez potop wojsk szwedzkich spowodowały w Rzeczypospolitej ogromne straty demograficzne na skutek działań wojennych, głodu, chorób i epidemii (nawet do 40% całej populacji Rzeczypospolitej) zniszczenia materialne (ponad 50% całego majątku), wielkie straty dóbr kulturalnych, zagrabionych przez okupanta,(...)"

Byli "lepsi" niz Heilhitlery niecale 300 lat pozniej. Ba, nawet Pol Pot mial nizszy "body count" procentowo.

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @qwerty 6 stycznia 2025 14:17
6 stycznia 2025 14:47

"Niestety masz rację. Wiele razy mówiliśmy, że duża część obywateli RP nie mieć własnego Państwa bo to wymaga wysiłku i świadomości."

 

Kto chce mieć święty spokój i dłubać sobie coś na boku, temu państwo do niczego nie jest potrzebne.

zaloguj się by móc komentować

qwerty @Szczodrocha33 6 stycznia 2025 14:47
6 stycznia 2025 15:26

Do czasu jak Komornik nie stanie w drzwiach z powodu niezapłacenia wyznaczonych danin. Dłubanie na boku bez Państwa? Wizje świętego spokoju w dzisiejszych czasach gdzie bazy danych wypełniane są wszystkim o wszystkich? 

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @qwerty 6 stycznia 2025 15:26
6 stycznia 2025 15:57

Jednakże z moich obserwacji "bazy danych wypełnione są wszystkim o wszystkich".Zgoda,ale dla tzw"plebsu".Komornik nie stanie w drzwiach z powodu niezapłacenia wyznaczonych danin,chociaż nie zapłacone. To są wybrane grupy nowych milionerów,którzy mająteczek zbili na szemranych interesach.

No czasem są wyjątki i "komornik"-pozwala winnemu paść owieczki.

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować