-

gabriel-maciejewski : autor książek, właściciel strony

Pardon, czy to jest wehikuł czasu?

Dziś rano przywitała mnie informacja, że rząd i sejm chcą z jakiegoś powodu zniszczyć media. WP ogłosiła wielki protest i domaga się, by użytkownicy portalu w ten protest klikali. Ja w ogóle nie wiem o co chodzi, rozumiem tylko, że rząd, który ten portal popiera, którego władzy jego właściciele pragnęli jak kania dżdżu, nagle okazał się nie tym czym zapowiadano? No co za niespodzianka…W ogóle mi nie żal WP i mam nadzieję, że solidnie dostaną po dupie od nowego, uśmiechniętego rządu. Z podobną nadzieją patrzę na posłów i posłanki PiS, którzy także zachowują się tak, jakby ich nagle wywieziono na Marsa i pozostawiono bez opieki. Wszystko, co się dzieje bowiem, zostało przez nich samych oraz posłuszne im media zapowiedziane. I teraz ci posłowie i te media, w całkowitej bezradności emitują komunikat taki – o, o, o, paczcie tak miało być i jest…Tusk jest zły, zapowiadaliśmy to, zniszczy Polskę. Po czym patrzą na nas tak, jakbyśmy to my mieli się z Tuskiem rozprawić. Nie po to głosujemy na określonych ludzi, by oglądać ich bezradność, a skoro oni niczego nie potrafią, niech – pardąsik – oddalą się pospiesznie. Dziś bowiem tajemniczy wehikuł czasu towarzysza Wellesa przeniósł nas do roku 2012, a może się okazać, że do 2010. Na nic cały wykonany wysiłek, podejmowany przez te wszystkie lata dzień w dzień, na nic demonstracje, na które chodzili ludzie, na nic cała dobrze działająca i żywa sfera komunikacji, którą wyborcy PiS uruchomili i w której żyli przez ponad dekadę. Na nic to wszystko, bo dziś najważniejszym problemem w PiS jest – czy Kmita zostanie marszałkiem województwa małopolskiego. A jak zostanie to co? Tajemniczą mocą przybliży księżyc do ziemi, a Bałtyk wystąpi z brzegów i zaleje Gdańsk wraz z Wałęsą, Tuskiem i tą dziwną, czarniawą babą, co udaje tamecznego prezydenta? Co takiego ma się stać po wyborze Kmity na marszałka, poza tym, że prezes utwierdzi się w swojej dominującej pozycji? Z czego nic oczywiście nie wyniknie. Poza tajemniczymi minami Suskiego, który będzie przewracał oczami i uśmiechał się spacerując po sejmowych korytarzach.

Przez osiem lat PiS ukrywała przed nami swoją bezsilność, wynikającą z tego prostego faktu, że jest partią mianowanych warunkowo polityków, którzy mają warunkowe gwarancje, zależne od tego kto rządzi w Waszyngtonie. I kiedy nastąpi tam jakaś zmiana, ludzie z Waszyngtonu bez żalu pogrzebią całą polską politykę, a ta nie będzie miała żadnego narzędzia, żeby choć wyrazić jakiś sprzeciw. Całe bowiem swoje moce czerpie z deep state, albo z naszego biednego i okradanego państwa. Wiara w powyższe, całkowite zaślepienie oraz przekonanie, że państwowe pieniądze na politykę są ważniejsze niż poparcie narodu doprowadziły nas do sytuacji, w której się obecnie znajdujemy. A nie jest to jeszcze dno. Prawie żaden polityk PiS nie jest samodzielny. Piszę – prawie, bo ci co się sprzeciwiają wyborowi Kmity zdradzają jakieś objawy niezależności, ale zobaczymy co z nich wyjdzie potem. No i zobaczymy, jak zostaną potraktowani przez „nasze” media. Przez osiem lat, nie mając innej siły niż instytucje państwowe, państwowe media otrzymane w pakiecie po zwycięskich wyborach i poparcie narodu, PiS, pardon, nasikał na poparcie narodu i, pardon, postawił obok tego poparcia klocka, a teraz politycy tej partii codziennie logują się na twitterze i piszą, jakimi to hipokrytami są tamci. Kogo go ma niby obejść? Polityka z istoty pełna jest hipokryzji, a oni są od tego by zmusić tamtych do biadolenia, a nie samemu biadolić.

Wczorajsza szarża w KRS wywołała coś więcej niż konsternację. Ludzie oczekiwali, że jednak ktoś z PiS coś zrobi, albo przynajmniej się odezwie. Tymczasem cała moc skoncentrowana jest na wyborze Kmity. Nieprzyjaciel w granicach, a wodzowie rozprawiają o tym, w jakich gaciach żołnierz ma iść na paradę. To stare i zbyt banalne, żebyśmy o tym mieli rozmawiać, ale jak widać wiecznie żywe.

Mnie osobiście najbardziej śmieszą dyskusje wokół profesjonalizmu dziennikarzy popierających PiS. Dziś jedną znalazłem. Dotyczyła profesjonalizmu i wyrobienia medialnego Katarzyny Hejke. Nie wiem, gdzie ci ludzie mają oczy, ale wygląda na to, że, pardon, w dupie, a dupę, pardon, we Władywostoku (copywright Stanisław Tym). I tak się bawimy oczekując, że coś się stanie. Nic się nie stanie, a jedyne co nam zostało to ratować tyle ile możemy unieść w rękach i w głowie, bo dobro to będzie wkrótce celem ataku, nie tylko tuskoidów, ale także „naszych”, którzy przyjdą do nas, reprezentowani przez Kurskiego, Janka Pospieszalskiego i Eryka Mistewicza domagając się, byśmy położyli swoje życie na ołtarzu ojczyzny. – Tu się zgina mandolina – że się tak oględnie wyrażę. Brak szacunku, zrozumienia i cwaniactwo skutkują tym, że karma wraca. Niech Kurski z Martyniukiem ratują PiS, my popatrzmy. Niech niezależne telewizje futrowane przez naiwnych darczyńców ruszą do walki i odwojują całą patriotyczną narrację, która wyniosła PiS do władzy. To nie powinno być dla nich problemem, wszak pracują tam sami profesjonalni dziennikarze. I to pod jakim kierownictwem! Dziś z rana, na tym nieszczęsnym twitterze, ktoś, najwyraźniej z samej redakcji, umieścił zdjęcie witryny francuskiego kiosku z gazetami. Prócz Polityki, Newsweeka, było tam także pismo „Wszystko co najważniejsze”. Nie mogę…Ludzie z takim budżetem, drukujący tekst podpisane „takimi” nazwiskami czerpią satysfakcję i chwalą się tym, że ich papierowe pismo zostało wystawione w jakimś kiosku, nie wiadomo dokładnie gdzie? Przypomnę, że mamy erę Internetu, algorytmów, farm trolli i temu podobnych wynalazków. A tu ktoś się ekscytuje papierowym wydaniem zbioru opinii osób, których czytelnik w kraju nawet za bardzo nie kojarzy. Myślę, że gdyby ekipa prowadząca ten periodyk dostała dodatkowy milion euro mogłaby nawet, i to z sukcesem, zorganizować osiedlową ligę gry w kapsle. A na pewno doprowadzić ten projekt do jakiegoś zaawansowanego etapu.

Napisać, że zostaliśmy oszukani, to naprawdę niewiele. Bo sytuacja, w której się znajdujemy domaga się pióra prawdziwego artysty, a nie takiego jak ja. Tu aż się prosi, by ktoś napisał wodewil, z kupletami i gagami, którego finałowym momentem byłby solowy występ aktora podobnego do Jarosława Kaczyńskiego, który stepując, śpiewałby arię ze opery „Straszny dwór”. Geniusz prezesa ostatecznie się wymydlił, takie mam wrażenie. To zaś co braliśmy za siłę organizacji, było w rzeczywistości naszą własną siłą, którą w dziwacznych projekcjach przenosiliśmy na tych biednych, ogłupiałych i niczego nie rozumiejących ludzi udających polityków.

Jedyny istotny problem polega teraz na tym, że nie mamy o czym pisać. Narracje zwane umownie lewicowymi święcą triumf, to samo narracje liberalne, albowiem zostały zasilone krwią i ciałem wyborców PiS. Partia ta z rozkazu działającego za namową, mam wrażenie, prezesa zarżnęła kurę znoszącą złote jajka, zamieniła wszystko: kolekcję znaczków, starych, przedwojennych banknotów, broni białej, widokówek z Polesia, obrazów po dziadku i widoków secesyjnych kamienic z miast Małopolski, na bilet upoważniający do wejścia na występ Martyniuka. A teraz domaga się, byśmy razem z tym Martyniukiem robili meksykańską falę. Bo jak nie, to Kurski i Sakiewicz nazwą nas zdrajcami.

To jest wbrew pozorom sprawa poważna, bo chodzi o zablokowanie dystrybucji detalicznej, czyli przekonanie ludzi, że nic co robimy, tak naprawdę nie ma wartości. Nic poza tym, na co palcem wskażą politycy PiS. No, ale oni mają już dobrze zaawansowanego Parkinsona i kiedy coś robią z rękami, nigdy nie wiadomo na co wskazują, bo im te ręce latają, jak po przepiciu. Łatwo można się oszukać.

Na dziś to tyle. Przypominam, że wznowiliśmy książkę o Gietrzwałdzie.

https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/objawienia-matki-boskiej-w-gietrzwaldzie-dla-ludu-katolickiego-wedlug-urzedowych-dokumentow-spisane/

 

No i najważniejsze – pojutrze zaczynają się nasze dwudniowe targi



tagi: propaganda  pis  wybory  narracje  dramat  oszustwo  klęska  targi książki i sztuki  bezradność 

gabriel-maciejewski
4 lipca 2024 07:40
83     3669    25 zaloguj sie by polubić
Postaw kawę autorowi! 10 zł 20 zł 30 zł

Komentarze:

atelin @gabriel-maciejewski
4 lipca 2024 08:03

Pan mi czyta w myślach. Też rano zobaczyłem te czarne protesty na WP i mam nadzieję, że to błoto zdechnie.

zaloguj się by móc komentować

Czarny @gabriel-maciejewski
4 lipca 2024 08:03

Chciałbym tylko trochę zmniejszyć emocje i przypomnieć parę rzeczy. Po pierwsze i najważniejsze: Pan przewidział, że będzie dokładnie tak, jak jest teraz, pisał Pan o tym nie raz. W związku z tym nie wolno być zdziwionym! Co prawda, zupełnie infantylne byłoby w tym momencie: "a nie mówiłem?!", ale przecież właśnie do tego rzecz się sprowadza. 

Po drugie, jeśli rzeczywiście tak jest, że po prostu wiatry nad Potomakiem zmieniły kierunek - to cóż możemy? Nawet durni posłowie nie są tego winni. 

Ale fakt, jeśli chodzi o Martyniuka, to katastrofa... Tego im chyba nie potrafię wybaczyć. 

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Czarny 4 lipca 2024 08:03
4 lipca 2024 08:07

Wbrew pozorom można zrobić wiele. Skoro wiatry się zmieniły, należy zbudować farmę wiatrową, która je wyłapie

zaloguj się by móc komentować

Czarny @gabriel-maciejewski 4 lipca 2024 08:07
4 lipca 2024 08:14

Też prawda, właściwie tego powinniśmy oczekiwać od "naszych". Jednak, przyznać muszę, ja nie oczekiwałem.

zaloguj się by móc komentować


ArGut @gabriel-maciejewski 4 lipca 2024 08:18
4 lipca 2024 08:27

Oczewkiwał GOSPODARZ, że "nasi" politycy złożą swoje oczekiwania w narodzie?

Dla mnie WIDAĆ, że przesilenie idzie w obu obozach. U Donalda Hitlerowca i u PREZES-a co go popierają Najlepsi Niemcy.

Jak nas cofneło do 2010 to trzeba będzie ofiarę MOLOCHOWI złożyć. Ale tym razem NIKT, NIKOGO nie będzie żałował, będzie tylko MASAKRA.

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @ArGut 4 lipca 2024 08:27
4 lipca 2024 08:44

Obawiam się, że my możemy być ofiarą

zaloguj się by móc komentować

Paris @atelin 4 lipca 2024 08:03
4 lipca 2024 08:51

Tez  na  to  licze...

...  bo  to  DZIADOSTWO  i  PASOZYTY  dzis  ,,protestujace,,  sa  WON  !!!

 

Jest  cale  MNOSTWO  ludzi,  ktorzy  cos  robia  i  robia  sensownie...  i  bez  tej  zdegradowanej  i  skorumpowanej  HOLOTY  beda  robic  dalej.

Dla  pocieszenia  tu  naszego  we  Francji  i  w  Brukseli  -  dzieje  sie  tak  samo...  tj.  to  ,,Fszystko  kur**two  zdyHa,,.

 

zaloguj się by móc komentować

ArGut @gabriel-maciejewski 4 lipca 2024 08:44
4 lipca 2024 08:56

Nie ma takiej możliwości. TYLKO MY pracujemy i TYLKO MY nie wiemy, oczywiście jako całości, jaka ważna jest ta praca, żeby SYSTEM się kręcił.

zaloguj się by móc komentować

Paris @Czarny 4 lipca 2024 08:03
4 lipca 2024 08:56

Coz,  to  rzeczywiscie...

...  Pan  Gabriel  przewidzial...  i  wobec  takiego  diktum  -  proponuje  Kurskiego  z  ekipa  i  ,,martyniukami,,  NA  BARYKADY  !!!

 

Tylko  tyle.

zaloguj się by móc komentować

ArGut @gabriel-maciejewski 4 lipca 2024 08:44
4 lipca 2024 08:58

>Obawiam się, że my możemy być ofiarą

Chyba, że obawa dotyczy tego, że znów nas PRZEHANDLUJĄ ... i potraktują jako zasób ...

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @gabriel-maciejewski
4 lipca 2024 09:01

Skojarzenie mam z kultem cargo. Okazało się że samorzadowa wyborcza szkola aktywizmu to za mało. Ta doprowadziła zarzad PiS do ściany zwanej dyrektorska klientela zlotej kaczki. Czarne fikajace kozly trzeba zamieść pod dywan, maja być kozłami ofiarnymi . Biurokracja powinna rządzić. Tyle że nie rządzi ale urządza się. I Stosuje pruskie liberalne  schematy  bo pruska akademia to jakoby wyższa cywilizacja. 

zaloguj się by móc komentować

Paris @gabriel-maciejewski 4 lipca 2024 08:18
4 lipca 2024 09:01

Tez  oczekiwalam,...

...  w  koncu  te  wszystkie  DARMOZJADY  przez  tyle  lat  mieli  placone  OGROMNIE  WIELKIE  PIENIADZE  !!!

 

Nie  licze  tego,  co  ,,po  bokach,,  ROZKRADLI  i  jakie/ile  ZEROWISK  sobie  ,,nastrOgali,,.

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @gabriel-maciejewski
4 lipca 2024 09:20

Jestem na politycznym dystansie do tego wszystkie i być może trochę przesadzam, ale napiszę, co mnie to przypomina. Otóż przypomina mnie ti robienie ze społeczeństwa baranów, bezwolną masę, idiotów po to, aby połknęła wszystko - jażdy kretynizm - gdy zaczniemy wojnę z Rosją (a zaczniemy na 100% - to tylko kwestia czasu). Chodzi o to, że ta wojna będzie ustawiona. Pisząc "ustaeiona" mam na myśli to, że o jej lisach i przebiegu już zdecydowani i to nie w Polsce. Ale nadi pastuszkowie, świadomi tego,  chcą na niej zarobić swoje 3 grosze. I to może odbyć się tylki kosztem ludzi, czyli narodu. Ale żeby naród się nie burzył i nie szemrał, to trzeba z niego zrobić papkę. No 8 w tym celu PiS z KO i lewicą współpracuje rzetelnie. 

A myślę tai, gdyż jestem na Ukrainie. I tu jedną rzecz zauważyłem niepokojącą. Otóż są przerwy w dostawach prądu - to nie jest niepokojące. Ale zauważyłem, ze te przerwy trwają łącznie ok. 12h/ dobę. Czyli ktoś tam w ukraińskiej centrali pilnuje, aby byłi "po równo", bo ja nie wierzę że w takiej dynamicznej sytuacji jak wojna przerwy w dostawachvorądu są co dzień takiej samej długości (chodzi mi o sumaryczną wsrtość, bo poszczególne przerwy są różne - 2,3,5,6 godzin). A więc ktoś tam u góry, w centrali tak sobie zaplanował. A skoro zaplanował, to i zaplanował, kiedy wyłączyć prąd, a kiedy go wyłączyć. Nie wierzę bowiem w przypadkowość, gdy iest plan. No i centrala sobie wykombinowała, żeby 0rzerwy prądu nie były jak najmniej dokuczliwe dla ludzi, ale jak najbardziej dokuczliwe, czyli prąd włączają o 22 lub nawet później, a wyłączają o 6 rano. Czyli włączają, gdy ludzie go mniej potrzebują, a wyłączają, gdy go bardziej potrzebują. Dlaczego tak robią? Oficjalnie "bo jest wojna!". Ale dla mnie to oni robią to po to, bo wymyślili sobie, że jeśli itrudnią życie ludziin jak najbardziej, to oni bardziej znienawidzą Rosję i to wtedy jeszcze bardziej scementuje natód. To jest dla mnie myślebie obłąkane. Wprawdzie nie słyszałem szemrania ludzi, ale mam wrażenie, że ludzie się domyslają, że są robieni w konia. Tym bardziej, że widzialem raz pracowników energetyki gmerających coś przy jednym transformatorze na obszarze, gdzie rosyjskie drony czy rakiety nie latają. 

Myślę, że nasi pastuszkowie z lewa i praea też chcą scementować nasz naród w taki właśnie sposób - żeby wszystkim było źle... i tym co głosowali na Tusków, jak i tym co głosowali na nie-Tusków.

 

zaloguj się by móc komentować

ArGut @OjciecDyrektor 4 lipca 2024 09:20
4 lipca 2024 10:28

>Myślę, że nasi pastuszkowie z lewa i praea też chcą scementować nasz naród w taki właśnie
>sposób - żeby wszystkim było źle... i tym co głosowali na Tusków, jak i tym co głosowali na
>nie-Tusków.

Uważam, że ZJEDNOCZENIE na KRYZUS jest słabe. Podobnie jak ZJEDNOCZENIE na PROPAGANDĘ SUKCESU.

Oba schematy były przerabiane w "naszym baraku" i nie zapewniały CIĄGŁOŚCI WŁADZY.

zaloguj się by móc komentować

Zdzislaw @OjciecDyrektor 4 lipca 2024 09:20
4 lipca 2024 10:38

Chyba Pan przesadził z tymi podejrzeniami. U nas też była kiedyś "wojna" i mieliśmy te dziesiąte stopnie zasilania, o czym Pan nie może pamiętać. Wtedy też jedynym sposobem na zapewnienie nieprzerwanej pracy systemu energetycznego (jako całości, nie mylić z lokalnymi jego fragmentami)  były właśnie lokalne wyłączenia, po to by zrównoważyć aktualne zapotrzebowanie na energię z możliwościami jej produkcji i/lub dystrybucji. Brak równowagi oznacza bowiem totalny upadek sieci w całym kraju. 

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @ArGut 4 lipca 2024 10:28
4 lipca 2024 10:40

Oczywiście, że są słabe. I stąd mój niepokój. Ale widzę, że ktoś chce znowu w ten właśnie głupi sposób cementować. Dlaczego? Bo mądry sposób wymaga czasu, cierpliwości, a tego czasu chyba nie ma. Zresztą "zamach" na wolność słowa idealnie się wpisuje w przygotowania do przewałów w czasie bliskiej wojny z Rosją. 

No i zaznaczam, że wojna wojną, ale przewały nie muszą towarzyszyć wojnie. Stąd jestem za wojną, ale nie za przewałami. 

.

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @Zdzislaw 4 lipca 2024 10:38
4 lipca 2024 10:47

Pamiętam - początek lat 80-tych. Te 10-te stopnie zasilania to tez było takie głupie "cementowanie" narodu. Te przerey nie były uzasadnione niczym, tak samo jak kartki na żywnośc. To był pon0r9stu instrumrnt nękania/"cementowania" pod płaszczykiem którego robiono przewały. Czytałem wspomnienia polskich himalaistów. I oni wprost pisali, że zajeżdżali pod zakład mięsny i brali tyle kabanosów ile chcieli - w czadsch, gdy kabanosy były tak drogie i rzadkie jak banany. Więc nikt mi jie będzie gadał, że naprawdę brakowalo prądu czy żywności. A zresztą mojej ś.p. ciocia-lekarz nigdy się nie przejmowała kartkami, bo jeździła na wieś, gdzie żywność-mięso można było kupić zawsze i w kazdej ilości. 

zaloguj się by móc komentować

Paris @ArGut 4 lipca 2024 10:28
4 lipca 2024 11:10

Swietne,...

...  to  ,,zjednoczenie  na  kryzys  albo  propagande  sukcesu,,  !!!

 

A  to  sie  Koledze  baaardzo  udalo,...  a  ,,systemowi,,  z  koziej  d*py  wzietemu,  ocipialemu  i  oblakanemu  totalnie  dalej  WLOS  Z  GLOWY  NIE  SPADNIE.

Pozabijac  ten  dety  ROZPADAJACY  SIE  ,,system,,  kreatur  Z  PIEKLA  RODEM  i  wszystkich  tych  ich  PACHOLOW,  politycznych  IDIOTOW  i  DEBILI  -  o  nas,  narod  ,,zatroskanyH,,  -  tylko  PUSTYM  i  PERLISTYM  SMIECHEM  !!!  

zaloguj się by móc komentować

Janusz-Tryk @gabriel-maciejewski
4 lipca 2024 11:33

"Polskie media są ważną częścią życia każdego z nas - wszystkich żyjących, mieszkających i pracujących w Polsce."

Nie są ważną częścia mojego życia. Były i są nieważną częścią mojego życia.

 

zaloguj się by móc komentować

Zdzislaw @OjciecDyrektor 4 lipca 2024 10:47
4 lipca 2024 11:55

Ale my nie wiemy ile było w tym polityki (tu ma Pan racje), a ile faktycznych konieczności. Jednak na pewno zakłócenia w produkcji/dystrybucji powodują koniecznośc lokalnych odłączeń, choć też stwarzają pokusy do politycznych ustawek. Czym natomiast grozi zapaść calego systemu energatycznego, to mozna poczytać tu i ówdzie w necie. Były takie zdarzenia, bardzo bolesne dla odbiorców, nawet w USA.

A wracając do naszej "wojny" i dziesiątych stopni to nie zapominajmy, że ówczesna gospodarka była przecież gospodarką totalnych niedoborów i handel "rabanką" prosto ze wsi (jak za okupacji) nie miał na to żadnego wpływu. A cytowani himalaiści byli takimi samymi "pieszczochami komuny", jak Jandy, Olbrychskie, czy Stuhry i żelazne zapasy w sklepach za kotara, dla nich przeznaczone, tylko jeszcze pogarszaly niedobory rynkowe, nie bedąc jednak ich zasadniczą przyczyną.

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @Zdzislaw 4 lipca 2024 11:55
4 lipca 2024 13:21

No właśnie, że co himalaiści nie nyli pieszczochami. Aby uzbierać kasę na wyjazd cxyścicili po godzinach swej pracy kominy fabryczne. Kiedy aię pojaeiły sukcesy poważne i stałe, w połowie lat 80-tych ówczesny minister sportu A. Kwaśniewski zakomunikował im tylko tyle, że kasy na ich eskapady nie da, bo "nie ma", ale nie będzie wnikać władza, jak oni sobie tę kasę sami zorganizują. Rozumie Pan teraz, jacy to byli pieszczochy? Wydatki są wasze - sukces jest wspólny....i tak komuna postępowała ze spoleczeństwem. Stąd ja nie wierzę, że były jakieś konieczności. Po prostu chciano stworzyć czarny rynek, drugi obieg i go stworzono, aby czerpać ekstra zyski. 

 

zaloguj się by móc komentować

Paris @Janusz-Tryk 4 lipca 2024 11:33
4 lipca 2024 13:21

Zgoda,...

...  ,,polskie  media,,  od  wielu  lat  sa  tylko  KAMIENIEM  U  SZYI  narodu  polskiego  !!!

 

Zreszta,  nie  tylko  polskiego,...  ale  takze  francuskiego  -  co  wlasnie  obserwujemy  i  slyszymy  -  niemieckiego,  amerykanskiego  i  wielu  jeszcze  innych  narodow.

zaloguj się by móc komentować

Paris @OjciecDyrektor 4 lipca 2024 13:21
4 lipca 2024 13:39

I  dzisiaj  jest  IDENTIKO  !!!

 

Nie  ma  ZADNYCH  KONIECZNOSCI,  jest  tylko  rozrosniety,  PRZEROSNIETY  i    ZDYCHAJACY  ,,ROTSZYLD  i  cala  kamaryla,,   masonsko-satanistycznego  zlodziejstwa,  czekajaca  tylko  w  blokach  startowych  na  ZER  w  Afryce,  Ameryce  poludniowej  -  merkosur  -  i  innych  neoskolonializowanych  czesciach  swiata,  takze  calej  Europy.

I  dlatego  tez,  m.in.  we  Francji  widac  to  co  widac,  czyli  WYLATOWO,  a  za  Wielka  Woda  ,,pApowane  pSZeS  wolne  merdia,,  jest  KURIOZUM  zwane  Michelle  Obama.

zaloguj się by móc komentować

Nova @Paris 4 lipca 2024 09:01
4 lipca 2024 13:54

Sz. Pani mija 8 miesięcy po przegranych wyborach a prezes Kaczynski nie dokonał i nie ma ochoty zrobić szczerego rachunku swoich rządów, błędów i zaniechań. W 2015 PIS obiecywał ochronę węgla, wyjście z paktu klimatycznego, blokadę przed masową migracją, ochronę rolnictwa i suwerenności wobec UE. We wszystkich tych kwestiach sromotnie zawalił. Plus do tego zamordyzm covidowy. A prezes dalej uparcie milczy i ma nas wyborców w poważaniu. 

zaloguj się by móc komentować

kamiuszek @OjciecDyrektor 4 lipca 2024 13:21
4 lipca 2024 14:04

Też mi się wydaje, że polski himalaizm to całkowicie prywatna inicjatywa. Tak finansowo jak i taktycznie. Taki szczegół z drugiej ręki, ale dla mnie wiarygodny. Zagraniczne ekipy podczas wypraw porzucały butle z tlenem, bo ciężkie. Kłopot polegał na tym, że przyłącza były różniste. Żeby skorzystać z tych porzuconych butli nasi opracowali uniwersalny zawór.

Obecnie w polityce wygląda to odwrotnie. Każdy jeden podbiera nam tlen, a my kombinujemy jak to im jeszcze ułatwić.

Poza tym uważam, że cały zamęt wywoływany jest przez łotrów świadomie, żebyśmy sobie myśleli, że to wszystko nie ma sensu. I to się udaje, bo ludzie wkurzeni są na PiS, że dopuścił łotrów do władzy. Trwać trzeba przy swoim, nie panikować. I wymyślać zawory. 

zaloguj się by móc komentować

ArGut @OjciecDyrektor 4 lipca 2024 13:21
4 lipca 2024 14:24

No to wychodzi, że prezydent nasz były Alex Ogórkowski dostał zadanie i odcinek "młodych, zdolnych
i wysportowanych" zagospodarował jak trzeba. Tworząc wszystkie te atrybuty, o których kolega wspomiał:
-) czarny rynek,
-) drugi obieg,

dodałby jeszcze:
-) produkcję sztucznych narkotyków i przerzut narkotyków naturalnych,
-) handel ludźmi i seks turystyka (tajlandia daleko a hyculszczyzna zniknęła).

Pewnie takie miał zlecenie od Niemców i Najgorszych Niemców.

 

zaloguj się by móc komentować

Paris @Nova 4 lipca 2024 13:54
4 lipca 2024 14:47

I  prosze  nie  liczyc,  ze...

...  prezes  ze  swej  strony  dokona  jakiegokolwiek  ,,rachunku  sumienia,,  wobec  narodu,...  ze  spelni  swoje  -  smiechu  warte  -  puste  obietnice  !!!

 

Prezesa  JUZ  NIE  MA...  i  wczesniej  tez  go  nie  bylo.  Nam,  narodowi  tylko  SIE  ZDAWALO,  ze  on  jest  i  coskolwiek  dla  nas  robi...  WMOWILISMY  to  sobie,  jak  kiedys  ,,WaleNse,,.  Wszystko  przez  lata  cale  zostalo  przez  te  TARGOWICE  POLITYCZNA  rozkradzione,  a  ,,prawo,,  zatwierdzone  ZGODNIE  ze  wszystkimi  dyrektywami  brukselskimi,...  wszystkie  ,,pakty,,  zostaly  przyjete  i  weszly  w  zycie  i  stosowanie.  Pozostala  i  jest  tylko  zaprzedana  i  oglupiona  banda  i  zgraja  zlodziejskich  oszustow,  ZATROSKANYCH  wylacznie  o  swoje  WLASNE  i  PRYWATNE  KORYTO,...  UDAJACA,  ze  o  cos  jeszcze  ,,walczy,,...  nic  wiecej,  zero  i  nul.

 

O  pardon,...

...  mamy  jeszcze  dety  ,,sojOsz  CHipokrytUF,,  Horaly  z  ta  nedza  Matysiakowa  i  ,,nowa  partie,,  tego  KNURA  Ardanowskiego,  zapewne  z  tych  samych  oszustow  i  zaklamancow.

 

Jestesmy  skazani  -  jak  zawsze  to  bylo  i  jest  -  wylacznie  na  samych  siebie...  oby  tylko  dobry  Bog  i  Matka  Boza  mieli  nas  w  swojej  milosciwej  i  laskawej  Opiece...  i  obysmy  tylko  zdrowi  byli.

Pomimo  tego  ,,szalenstFa,,  ktore  sie  dzieje  u  nas  w  Ojczyznie,  ale  takze  tego  TERRORU  we  Francji  zdebilalych  calkowicie  PRESStytutek  -  jestem  baaardzo  dobrej  mysli,...  

...  bo  kto  pod  kim  dolki  kopie  ten  sam  w  nie  wpada.

 

A  kto  wpada  ???   A  ,,waadzunia  i  merdialnie,,  !!!   To  slychac  i  widac  jak  na  dloni...  po  tresci  ,,tyH  pSZekazUF,,.  

 

zaloguj się by móc komentować

Sinistram @kamiuszek 4 lipca 2024 14:04
4 lipca 2024 14:55

Dziękuję za tę skałę spokoju, od której bije światło w sztormie. 

   ,,My zaś, którzy do dnia należymy, bądźmy trzeźwi, odziani w pancerz wiary i miłości oraz hełm nadziei zbawienia. Ponieważ nie przeznaczył nas Bóg, abyśmy zasłużyli na gniew, ale na osiągnięcie zbawienia przez Pana naszego Jezusa Chrystusa,  który za nas umarł, abyśmy, czy żywi, czy umarli, razem z Nim żyli. Dlatego zachęcajcie się wzajemnie i budujcie jedni drugich, jak to zresztą czynicie."

zaloguj się by móc komentować

Sinistram @gabriel-maciejewski 4 lipca 2024 08:07
4 lipca 2024 14:56

No właśnie, można zrobić wiele. Ducha nie gaście.

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @kamiuszek 4 lipca 2024 14:04
4 lipca 2024 15:06

I z tego się cieszę. Wreszcie optymistyczny komentarz...:). Pesymizm jest jak świadome odcięciecie się od tlenu. A wiadomo, że bez tlenu mózg obumiera.

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @ArGut 4 lipca 2024 14:24
4 lipca 2024 15:12

No 8 jeszcze tekstylia...TEKSTYLIA. Polscy himalaisci sprowadzali z 8ndii masakryczne ilosci tanich tekstyliów, ktore rozchodzily sie na pniu. Dochody z tego handlu zasilally ich budzety ekspedycyjne no i domowe. W koncu nikt im żadnych nagrod nie dawał. Kukczka dostal medal olimpijski, ale nie dzieki komuchom. 

W ogóle czytajac przygody polskuch himalaistow mozna sie uczyc z nich, jak zrobic cos niewykonalnego. Mnie one bardzo inspirowały. Szkoda, ze n8e ma tu żadnego z nich na SN. 

Najbardziej zaimponował mi himalaista o nazwisku Fjut (imienia nie pamiętam, ale z Kukuczką chodził też czasem). Jakimz to on musiał się wykazac hartem ducha i siłą woli, aby nazwiska nie zmienić.

zaloguj się by móc komentować

Paris @kamiuszek 4 lipca 2024 14:04
4 lipca 2024 16:10

Dokladnie  tak,...

...  ,,zaMENT,,  jest  USTAWIONY   !!!

 

I  ZERO  paniki.

zaloguj się by móc komentować

ArGut @OjciecDyrektor 4 lipca 2024 15:12
4 lipca 2024 16:51

Polscy himalajiści założyli kilka firm produkujących odzież codzienną, sportowa i specjalistyczną. To dzięki ich wysiłkom każdy student (za moich czasów) chciał mieć fajny polar i "kurtkę oddychającą". 

Tyle, że nie wszyscy specjalizowali się w biznesie. Cześć była w TOPR, GOPR i była zawodowymi sportowcami i trenerami. Ciekawe czy jakiś zrealizował się w polityce jak Reinhold Messner.

 

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @gabriel-maciejewski
4 lipca 2024 16:52

"Mnie osobiście najbardziej śmieszą dyskusje wokół profesjonalizmu dziennikarzy popierających PiS. Dziś jedną znalazłem. Dotyczyła profesjonalizmu i wyrobienia medialnego Katarzyny Hejke."

 

Pawiany się dzielą.

Na lewicowo-postępowe i na prawicowo-patriotyczne.

Hejke zalicza się do tej drugiej kategorii.

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @gabriel-maciejewski
4 lipca 2024 16:55

"Niech Kurski z Martyniukiem ratują PiS, my popatrzmy."

 

Kurski podczas następnych wyborów do parlamentu będzie ratował PiS puszczając 

film "Krzyżacy", tak jak to robił podczas popisów orłów Nawałki.

Z tym że tym razem prywatnie, bo telewizją już nie rządzi.

zaloguj się by móc komentować

olekfara @Zdzislaw 4 lipca 2024 11:55
4 lipca 2024 19:13

tak dla przypomnienia, w razie wojny czy totalnych niedoborów utopijnej gospodarki. Rąbanki na wsi już nie ma i nie będzie.

zaloguj się by móc komentować

qwerty @gabriel-maciejewski
4 lipca 2024 19:24

Pytanie, kiedy należy przestać? Jest dla nich poza zasięgiem intelektu. Żyją w światach o których uważają, że je stworzyli i wszyscy chcą w nich żyć. A jak nie chcą to agenci/ etc. Kmita jako człowiek jest sympatyczny ale jako aparatczyk pisu to taki konsomolec.

zaloguj się by móc komentować

qwerty @Nova 4 lipca 2024 13:54
4 lipca 2024 19:28

Przecież czas pokazał, że oni do władzy się nie nadają. Pierdoly dla ludu, który I tak je kupi. 

zaloguj się by móc komentować

olekfara @Nova 4 lipca 2024 13:54
4 lipca 2024 19:31

tyle, że nikt tu nie tłumaczy, lub nie chce wyjaśnić, dlaczego sromotnie zawalił. Wykluczył bym głupotę,  czy naiwność. Zostaje tylko premedytacja. W takim przypadku zadanie wykonał na piątkę. Więc proszę nie liczyć na jakikolwiek szczery rachunek. Co z nami, głupota, czy premedytacja? A może coś, co nie poddaje się żadnemu osądowi, czyli powierzchowność i zwykłe lenistwo.

zaloguj się by móc komentować

qwerty @OjciecDyrektor 4 lipca 2024 09:20
4 lipca 2024 19:36

Prawie dokładnie tak. Tylko znakiem będzie zmiana doktryny NATO. Chcecie atakować? Proszę bardzo ale gwarancji co do obrony już nie będzie. Pompowanie społeczeństw, że dojdą do placu czerwonego nawet nie jest zabawne. Jest to formuła do nowego podziału Europy bez USA. Niemcy uratują Europe ale musi być granicą rosyjsko-niemiecka, bo inne granice się nie sprawdziły. 

zaloguj się by móc komentować

qwerty @OjciecDyrektor 4 lipca 2024 10:40
4 lipca 2024 19:39

Za wojną? Z kim? I po co? Chyba nie za wolność naszą i waszą? 

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @gabriel-maciejewski
4 lipca 2024 20:44

" ...Wiara w powyższe, całkowite zaślepienie oraz przekonanie, że państwowe pieniądze na politykę są ważniejsze niż poparcie narodu doprowadziły nas do sytuacji, w której się obecnie znajdujemy."

To jest dalej kontynuowane, na górze zdecydowali o zmianie i PiS grzecznie przeszedł do opozycji i nadal grzecznie opozycję odgrywa, mimo że z palcem w nosie mogliby już wygrać na fali niezadowolenia. Też trochę miałem nadzieję, że minimalnie będą lawirować tak jak to robili w czasie rządów, ale jednak tym razem już się nie wychylają.
Tylko, że sytuacja jest już inna niż była 14 lat temu, bo teraz na całym świecie są niepokoje, a nie tylko u nas.

 

" Narracje zwane umownie lewicowymi święcą triumf, to samo narracje liberalne "

To niestety prawda. Już z powrotem wzmorzyło się odgrzewanie narracji pt. "PiS, PO jedno zło" i "patrzcie, oni nic nie zrobili, zagłosujcie na nas najprawdziwszą, niepokorną prawicę, a będzie Polska od pierwszego". Pewnie część ludzi znowu się na to nabierze, szczególnie młodzi którzy nie wiedzą jeszcze jak w te klocki się gra. Bo ludzie nie rozumieją, że liberałowie to nie jest żadna prawica i to jest część układu, a im bardziej się drapują w szaty "niepokornych" i "prawicowych patriotów" tym bardziej grają przeciwko nam.

Dlatego też popieram to o czym Kamiuszek napisał w komentarzu. Trzeba na spokojnie obserwować i robić tyle ile się da, a to że PiS sam się pcha w gips to już nic nie poradzimy. Bo teraz znowu będzie się pojawiać coraz więcej takich co "mają proste recepty" i że "wyrzucą wszystkich won" żeby neutralizować prawdziwe działania i całą parę kierować w gwizdek "słusznego buntu".

 

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @qwerty 4 lipca 2024 19:36
4 lipca 2024 21:10

"Niemcy uratują Europe ale musi być granicą rosyjsko-niemiecka, bo inne granice się nie sprawdziły."

 

Już była granica rosyjsko-niemiecka, w latach 1939-1941.

I też się nie sprawdziła.

zaloguj się by móc komentować

m8 @OjciecDyrektor 4 lipca 2024 15:12
4 lipca 2024 21:29

W drugą stronę też szły tekstylia. Wykonane przez polskie szwaxzki ubrania puchowe poupychane w plastikowych beczkach. Gdzieś o tym widziałem na youtube. W ten sposòb rodziła sie też marka campus.

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @gabriel-maciejewski
4 lipca 2024 21:36

"Mnie osobiście najbardziej śmieszą dyskusje wokół profesjonalizmu dziennikarzy popierających PiS."

 

Najlepiej chyba profesjonalizm czołowego guru medialnej prawicy - Sakiewicza, podsumował Toyah.

Tomasz Sakiewicz - producent pierwszej klasy płyt pażdzierzowych,

Tutaj całość:

https://toyah1.blogspot.com/2024/02/tomasz-sakiewicz-producent-pierwszej.html

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @OjciecDyrektor 4 lipca 2024 15:12
4 lipca 2024 21:39

"Najbardziej zaimponował mi himalaista o nazwisku Fjut (imienia nie pamiętam, ale z Kukuczką chodził też czasem). Jakimz to on musiał się wykazac hartem ducha i siłą woli, aby nazwiska nie zmienić."

On się nazywa Walenty Fiut.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Walenty_Fiut

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @m8 4 lipca 2024 21:29
4 lipca 2024 21:42

"W drugą stronę też szły tekstylia. Wykonane przez polskie szwaxzki ubrania puchowe poupychane w plastikowych beczkach. Gdzieś o tym widziałem na youtube. W ten sposòb rodziła sie też marka campus."

Opisał to dobrze człowiek, który w temacie góry i wspinanie jest tym czym był w temacie sztuki walki Bruce Lee, czyli Wojciech Kurtyka, tutaj link:

https://www.youtube.com/watch?v=GrMfTBJuPKk

zaloguj się by móc komentować

chlor @Szczodrocha33 4 lipca 2024 21:39
4 lipca 2024 21:54

Bardzo popularne chińskie nazwisko to Hui, tacy nie mają lekko w Polsce. Kto tu wie, że czyta się Hłej?

 

 

 

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @m8 4 lipca 2024 21:29
4 lipca 2024 22:00

Kurtki puchowe szły jako polski wkład w miedzynarodowe przedsięwziecia, bo u nas kurtki puchowe byly tanie, a na zachodzie bardzo drogie. Tak więc to równoważyło pid względem wartosci wkład polskich himalaiatów 

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @chlor 4 lipca 2024 21:54
4 lipca 2024 22:04

Cbyba nikt. Cxytałem książke "Chinlandia" - dwoch polskich autorów i tam była firka popularnrgo w Chinach piosenkarza Sam Hui. Niby to miało rozbawic czytelnika, ale też nie napisali, jak to poprawnie cxytac.  Choc akurat zjawisko "guandżi" opisali, co pomogło mi troszkę zrozumieć Chińczykow...troszkę.

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @qwerty 4 lipca 2024 19:36
4 lipca 2024 22:09

No właśbie...grabica niemiecko-rosyjska sprawdzała sie tylko w XIXw i tylko dlatego, że rolą Rosji było blokowanie lądowych szlaków handlowych do Chin i Indii. Gdy Rosja postanowiła sie zbuntować i zaczęła rozwijac infrastrukturę do lądowego hsndlu (Kolej Amurska a potem BAM, Kolej Harbińska), to postanowiono Rosję zlikwidowac w carskiej formule. Teraz szlaki lądowe do Indii i Chin będą uruchomione, ale bez udziału Rosji. Więc granica rosyjsko-niemiecka jest potrzebna organizacjim handlowym jak psu piąta noga. Rosjanie chyba tego jeszcze nie wiedza, a Niemcyvtym bardziej nie wiedzą. Więc "spoko czaszka", jak to mawiali kiedyś małolaty.

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @Szczodrocha33 4 lipca 2024 21:39
4 lipca 2024 22:12

Dzięki...historyk sztuki. Mógłby pisac na SN...;)

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @Szczodrocha33 4 lipca 2024 21:42
4 lipca 2024 22:17

O duecie Kurtyka l-Kukuczka fajnie napisał Wielicki. Cytuję z pamięci: "To był idealny duet. Gdyby Kurtyka chodzil z kimś podobnym do siebie, to z uwagi na swoją ostrożność nigdy nie zdobyłby żadnego trudniejszego szczytu. Kukuczka, gdyby chodził z kimś podobnym do siebie, to z uwagi na jego bardzo ryzykowny styl, na pewno by sie szybko zabił". 

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @gabriel-maciejewski
4 lipca 2024 22:25

Chałupa się pali, a PiS tak dzielnie buczy w ławach poselskich! Zuchy, q.! /pahdą!/.

Matematycznie ten rząd dałoby się wywrócić w sejmie: PiS + PSL + Konfa. Ale to rzeczywiście polityczne gnojki są. Partyjne władze PiSu po województwach za chwilę mogą nic nie znaczyć. "Silnych panów" ma Chyży, jak widzimy, pod dostatkiem. Co im tam jakiś marszałek czy inny Kmita. Sośnierz na ten przykład stwierdził, że Konfa nie ustąpi ze swoich założeń i niech tam się dzieje co chce. Ma to w d..ie, znaczy - że Polska jest anihilowana systemowo i systematycznie. PSL zdaje się być usatysfakcjinowane vickiem i ministrem Tygryskiem Żałosnym. 

Najważniejsze dla posłów jest buczenie. To całkowity upadek tzw. klasy politycznej w sytuacji zatapiania Polski. 

zaloguj się by móc komentować

onyx @OjciecDyrektor 4 lipca 2024 15:12
4 lipca 2024 22:34

No ale przecież oni sami po latach mówią jak było. Polecam wywiady z Krzysztofem Wielickim na YT. Oni chcieli się wspinać ale nie mieli kasy, partia chciała mieć sukcesy i się dogadali. Dostawali kosmiczne pieniądze za prace na wysokościach, które to prace nie zawsze były konieczne i potrzebne albo mieli etaty w fabrykach gdzie nikt ich na oczy nie widział jak piłkarze. No i jak by mogli cokolwiek przywieźć w dużej ilości bez zgody władzy? Mieli cichy układ bez którego nigdzie by nie pojechali. Przynajmniej przez pierwsze lata. Oni tego nie kryją.

zaloguj się by móc komentować

MarekBielany @onyx 4 lipca 2024 22:34
4 lipca 2024 22:38

To nie wódka upija, ale pieniądze.

Mają refleks.

 

 

zaloguj się by móc komentować

Zdzislaw @OjciecDyrektor 4 lipca 2024 22:09
4 lipca 2024 23:12

No właśnie (choć BAM to dopiero sowieci zbudowali). Chińczycy wreszcie dogadali sie z Kirgizami i Uzbekami i najkrótsza droga kolejowa z Chin do Europy niebawem powstanie (dalej oczywiści przez Turkmenistan, Iran i Turcję). Nie udało im się - co prawda - wmusić Kirgizom i Uzbekom standardowej szerokości toru, więc będą musieli stosować pewien  patent, od ładnych paru lat czekający na zastosowanie - automatyczną, bez zatrzymywania, zmianę szerokości toru, a raczej rozstawu kół wagonów, zapewne nie tanią. Ale w perpektywie, kiedy już "kurz z talibów" opadnie (a oni - wbrew pozorom - sa raczej skłonni dość prędko się "znormalizować"), powstanie jeszcze krótsza przez Afganistan, dalej oczywiście także Iran i Turcja. A tam Erdogan zaciera ręce, że mu tunel pod Bosforem zacznie przynosić duże zyski. Więc na wszelki wypadek buduje też kanał alternatywny dla Bosforu by móc i w transporcie morskim też dyktować warunki. Chyba z rozpędu zaczął mu się marzyć kanał Mezopotamia z Zatoki Perskiej do Morza Śródziemnego (tylko częściowo w Turcji, najdroższy zresztą odcinek, reszta w Iraku i Syrii, głównie po rzece Eufrat), konkurencyjny dla Suezu. Realizacja tego projektu - z uwagi na niebotyczny koszt - jest jednak mało prawdopodobna

zaloguj się by móc komentować

Zdzislaw @onyx 4 lipca 2024 22:34
4 lipca 2024 23:16

Jednak "pieszczochy komuny".

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @onyx 4 lipca 2024 22:34
4 lipca 2024 23:51

Zrealizowali marzenia i tyle. A dupy nie dali tak bardzo.

_________

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @KOSSOBOR 4 lipca 2024 22:25
5 lipca 2024 00:01

A ja mam tak. Nawet nie wiedziałem, że dzisiaj są wybory parlamentarne w GB. Byłem z autem na przeglądzie technicznym. A obok mojego mechanika, takie klimaty.

Warto było emigrowac. I uważam teraz, już na pewno, że miałem rację to robiąc 20 lat temu, o tej porze mniej więcej ☺

________

zaloguj się by móc komentować

onyx @OjciecDyrektor 4 lipca 2024 09:20
5 lipca 2024 00:06

Jak system jest niestabilny i grozi wywaleniem całego miasta to oczywiste jest, że się go "przycina" w godzinach największego zużycia. Nie ma innej możliwości żeby utrzymać bezpieczną ciągłość przesyłu. A co do mięsa to przecież za te systemowe niedobory wysłali kilka osób do piachu. Jaki jest sens budować kabanosowe podziemie kiedy na legalu mgli sprzedać sto razy tyle?

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @Paris 4 lipca 2024 16:10
5 lipca 2024 00:07

Właśnie napisalem komentarz do Kossobor. I wiesz, że ja jestem szczęśliwy. Normalnie. Szczęśliwy faktem, ze jestem tutaj, a nie w Polsce.

Kto by pomyślał, że jednak wyszło na moje. Gdyż właśnie wyszło jednak ☺

_________

zaloguj się by móc komentować

onyx @cbrengland 4 lipca 2024 23:51
5 lipca 2024 00:10

Na pewno nie tak bardzo jak ta cała aktorsko-reżyserska ferajna, która dypy daje codziennie.

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @onyx 5 lipca 2024 00:06
5 lipca 2024 00:10

Popatrz, a ja w ogóle nie rozumiem o czym piszesz. A muszę?

W  życiu. Wszystkiego najlepszego na dalszej drodze życia w Polsce. Naprawdę. Dasz radę ☺

________

zaloguj się by móc komentować

onyx @cbrengland 5 lipca 2024 00:10
5 lipca 2024 00:13

Tu nie ma nic do rozumienia, wystarczy otworzyć jakikolwiek portal informacyjno-plotkarski. Za życzenia dziękuję i nawzajem.

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @onyx 5 lipca 2024 00:10
5 lipca 2024 00:13

Żyjesz, nie tylko ty, w świecie, który stał mi się obcy. To świat kompletnie wirtualny, tak w skrócie. Ja żyję w świecie realnym.

________

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @onyx 5 lipca 2024 00:13
5 lipca 2024 00:20

A pytanie zasadnicze i pierwsze. Czy ja muszę koniecznie na te portale wchodzić? Ja mam je w dupie. I żyję. I jestem szczęśliwy, jak napisałem to już powyżej. Nawet tęskniac za polskimi klimatami. To normalne wszak. Ale wsiądę sobie w samolot, polecę tam na kilka dni, pooddycham sobie tamtym klimatem i wrócę tam, gdzie nie muszę nic, poza swoim własnym życiem. Ciekawe, prawda? Ale tak wlasnie jest

_______

zaloguj się by móc komentować

onyx @gabriel-maciejewski 4 lipca 2024 08:18
5 lipca 2024 00:24

Jedynie z wojskiem im się trochę udało. Co by nie powiedzieć o Macierewiczu to postawił armię z dupy na nogi i z niczego zrobił WOT. Pod olbrzymią presją pogonił też trochę sowietów. Błaszczak rozwinął przemysł i zasoby. Ale co z tego jak cała reszta zawaliła swoje odcinki. Zauważ jak Gliński się wymiksował z obecnej sytuacji. Normalnie nie ma człowieka. Gość, który odpowiada za większość katastrof w sferze komunikacji i budowy wizji państwa rozpłynął się jak kamfora. Ci co mieli być lokomotywami sukcesu nie byli nawet drezynami.

zaloguj się by móc komentować

onyx @cbrengland 5 lipca 2024 00:20
5 lipca 2024 00:28

Przesadzasz. Tu wchodzisz, wrzucasz czasem całe połacie angielskich gazet itp. To że ograniczyłeś sobie dopływ informacji wszelakiej dobrze robi na psychikę i tu zgoda ale to nie jest jakieś odkrycie Ameryki na nowo. My żyjąc w Polsce musimy się trochę orientować w terenie bo nie wiadomo jak się jeszcze sytuacja potoczy. Wojna trwa.

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @onyx 5 lipca 2024 00:28
5 lipca 2024 00:37

Nie masz racji i tyle. Jesteście w piaskownicy, tak mniej więcej. . Ale nie będę dalej dyskutować. Bawcie się w niej, jak do tej pory.

A jak widzę teraz na BBC News, będzie rządzic teraz w GB Partia Pracy. Może i dobrze.

________

zaloguj się by móc komentować

Nova @onyx 5 lipca 2024 00:24
5 lipca 2024 00:38

Cóż, co do Glińskiego tylko przytaknąć Panu. Ten człowiek katastrofa tyle złego narobił pod światłym parasolem Kaczyńskiego. 

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @cbrengland 5 lipca 2024 00:37
5 lipca 2024 06:41

Skoro nie chcesz dyskutować po co tu przychodzisz? O tym jak się będziemy tu bawili na pewno nie będziesz decydował. 

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @onyx 5 lipca 2024 00:24
5 lipca 2024 06:44

Tym ludziom nie da się niczego wytłumaczyć. Milczeliśmy dzielnie przez osiem lat ich rządów, kiedy te rządy się skończyły okazalo się, że nie mamy, realnie, prawa głosu, a za wolnościowców uchodzą ludzie z mediów takich jak WP, którzy się boją o swoje stołki...Super osiągnięcie. Może niech powtórzą w Republice film o Szlimakowskiej? To coś się ruszy. Taki Bonaparte widząc te działania i ich efekty rozpocząłby rozstrzeliwanie bez sądu

zaloguj się by móc komentować

onyx @cbrengland 5 lipca 2024 00:37
5 lipca 2024 12:46

Nawet nie rozumiesz, że sam sobie zaprzeczasz. Rozmowa w takiej sytuacji jest jałowa.

zaloguj się by móc komentować

Adriano @Nova 4 lipca 2024 13:54
5 lipca 2024 14:12

Kiedyś śmiano się z "Bolka" i jego "Robie co mogie" rysując go na klozecie.Pan prezes JK ruszył właśnie  "w obronie praworządności" 

200288788Rhttps://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/jarosław-kaczyński-zapowiada-demonstrację-podał-datę/ar-BB1psSyU?ocid=msedgntp&pc=U531&cvid=90bb8f34900f4ae5b096a4de7fa3958e&ei=4

Widać,że robi co może.

 

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @onyx 5 lipca 2024 12:46
5 lipca 2024 14:56

"Nawet nie rozumiesz, że sam sobie zaprzeczasz. Rozmowa w takiej sytuacji jest jałowa."

 

Rozmowa z inżynierem jest zawsze jałowa, podobnie jak jego komentarze i wynurzenia.

Dlatego najlepiej dać sobie spokój i go ignorować.

zaloguj się by móc komentować

ParysvelParwowski @OjciecDyrektor 4 lipca 2024 15:12
6 lipca 2024 10:25

Marek H. dużo opowiadał o łażeniu po górach w latach 70-tych, jeden wyjazd i mógł sobie kupić nowego malucha po cenie giełdowej. Jak jechali zdobyć najwuższą górkę u żywiec mocny gaz to dostali dwa nowe tarpany z przyczepami ale kasę   tylko na paliwo w jedną stronę, resztę musieli uchandlować. Wtedy więc komuchy pomagały im w połowie do dawali paszporty część transportu. Jak pojechali w Andy to też dostali samochody, ale przewózkę przez dużą kałużę musieli zorganizować sami. Dogadalisię z kapitanem i na środku tej kałuży wyczyścili mi kadłub z żyjątek. Ktość też im pozwalał malować kominy, jedna robota i pół roku luzu.

zaloguj się by móc komentować

Zdzislaw @Szczodrocha33 5 lipca 2024 14:56
6 lipca 2024 12:35

Z każdym i żynierem?  Na każdy temat? Na pewno?

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @onyx 5 lipca 2024 12:46
6 lipca 2024 12:36

Oczywiście.

Ale na marginesie, rozumiem lepiej, niż ci się wydaje. Ale i tak tego nie zrozumiesz. Jałowa dyskusja to jest właśnie.

__________

 

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @Szczodrocha33 5 lipca 2024 14:56
6 lipca 2024 12:37

Jestem pod wrażeniem, naprawdę

_________

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @Zdzislaw 6 lipca 2024 12:35
6 lipca 2024 15:02

"Z każdym i żynierem?  Na każdy temat? Na pewno?"

 

Mówię o jednym inżynierze.

Wie pan zapewne którym.

zaloguj się by móc komentować

ggembalski @gabriel-maciejewski
6 lipca 2024 22:08

W sprawie protestów warto też popatrze', że wygodne jest to, że są ludzie, którzy zawodowo zajmują się zbieraniem i przetwarzaniem informacji. I że dostęp do tych informacji jest powszechny i w miarę tani.  Ludzie ci zasługują, żeby ich praca była godziwie wynagradzana.  A media można sobie wybierać dowolnie, co kto lubi. To też jest ich zaletą. 

A w sporze o media gra się toczy o to, czy zostaną wyeliminowane nawet średniej wielkości i naprawdę małe media - niszowe portale, czy wszystko zostanie przejęte przez BigTech. 

A to tak naprawdę wpadnięcie z deszczu pod rynnę. 

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować