-

gabriel-maciejewski : autor książek, właściciel strony

Orzeł na leszczynie. Pierwsze spotkanie z Józefem w prawym górnym rogu

komentarze:
Draniu @gabriel-maciejewski
10 maja 2018 11:38

Bomba.. I o to chodzi.. Fantastyczna rozmowa .. Gratulacje za to ze sie udało zaprosić JO /nareszcie jest soba/.. Rowniez Gratulacje dla p. Józefa, ze przybył.. PS. rozmowy w tv wPolsce to był jedynie substytut dyskusji,ale rozumiem jaki był cel.. Jeszcze raz Gratuluje i oby tak dalej ..

zaloguj się by móc komentować

wierzacy-sceptyk @gabriel-maciejewski
10 maja 2018 18:14

Dobra rozmowa. I Józef Orzeł taki zwyczajny, widać że swoje wie ale mówi nie z wyżyn swojej wiedzy tylko normalnie, jak do inteligentnych oglądaczy. Lubię takiego Orła, może wyjęty z zamkniętych studiów telewizyjnych czy z ronina do zwyczajnego miejsca staje się zwyczajny, nie chce Tobą kierować tylko rozmawiacie jak ludzie?

zaloguj się by móc komentować

telok @wierzacy-sceptyk 10 maja 2018 18:14
10 maja 2018 18:30

Przepraszam, że się wcinam w komentarz, który mnie nie dotyczy, ale już kiedyś napisałem, że te rozmowy Gospodarza z Panem Józefem Orłem mają spory potencjał. To było w okresie sporej krytyki Pana Orła na SN."Jak nasz Gabryś się Orłowi sprzedał/lub nie sprzedał".

Lubię słuchać tych, prowadzonych w kulturalny sposób rozmów. Tylko tak dalej i tak ciekawie.

zaloguj się by móc komentować

przemsa @telok 10 maja 2018 18:30
10 maja 2018 19:19

Miejsce też jest fajne. Chyba nawet wolę tak, niż w profesjonalnym studio, gdzie wszystko jest tak idealnie według obowiązującej sztampy nijakie. 

 

zaloguj się by móc komentować

telok @przemsa 10 maja 2018 19:19
10 maja 2018 19:28

Oczywiście otoczenie i realizacja ma jednak swoją moc przekazu w TV, ale nic nie zastąpi spokojnej dyskusji, gdzie interlokutorzy używają argumentów by uzasadnić swoje tezy. To jest tak inne od tego, co media prezentują, że aż dziwne, że tego formatu nie kopiują.

zaloguj się by móc komentować

przemsa @telok 10 maja 2018 19:28
10 maja 2018 19:34

Bo do tego trzeba osób, które mają poglądy, a nie zbiór etykietek i tandetnych konwenansów, na czas na użytek kawiarnianych romansów (że tak sparafrazuję Maleńczuka z dawnych lat, gdy jeszcze bywał poetą) :)

 

zaloguj się by móc komentować

Godny-Ojciec @gabriel-maciejewski
10 maja 2018 20:16

Orzeł jakoś tak z góry pokazany. Troche traci... Następnym razem trzeba mu podnieść stołek o jakieś 10 cm No i oddalić kamerę bo mu na nos wchodzi. Poza tym zapowiada się  świetnie.

zaloguj się by móc komentować

raven59 @Godny-Ojciec 10 maja 2018 20:16
10 maja 2018 21:22

Następnym razę posadzę tego zacnego ptaka na wyższej gałęzi, nie sądziłem że mu ogrom problemów będzie tak przytłaczał ;)

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @gabriel-maciejewski
11 maja 2018 01:38

Jest ciekawy szczegolnie ten koncowy fragment rozmowy o sierzancie Daniels.

Zydzi to sa powaznie gracze, najlepszy przyklad to wlasnie Johnny Daniels ktory sie szarogesi w Polsce.

Ale mozna podobny przyklad znalezc w panstwie niewatpliwie powaznym jakim jest USA.

Niejaki Rahm Israel Emanuel. Ten pan to urodzony w Stanach (Chicago) Zyd, o ktorym oficjalnie wiadomo ze jest

oficerem Mossadu, zrobil juz zawrotna polityczna kariere poniewaz byl  juz za prezydenta Obamy ....szefem kancelarii Bialego Domu (a wiec funkcja bardzo wazna), a od 2011 roku jest burmistrzem Chicago.

I oni takie wtyki - ludzi wplywu maja wszedzie w Ameryce pomimo ze populacja zydowska w USA jest raczej skromna, ok 5,5 miliona.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @gabriel-maciejewski
11 maja 2018 06:27

Fajna rozmowa.

Inaczej musicie ustawić kamerę, bo faktycznie głupio było widac Orła. I ponad 40 minut to nieco za długo. 

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować