-

gabriel-maciejewski : autor książek, właściciel strony

Odbierzmy kobietom bierne prawo wyborcze!

Nigdy nie myślałem, że coś takiego napiszę, ale obudziłem się dziś rano, w klasztorze karmelitów, umyłem się, poszedłem na śniadanie, wróciłem i włączyłem komputer. Patrzę, a tam Lichocka pokazuje wała Scheuringowej. Ta zaś woła – nigdy ci tego nie daruję, nigdy! Na to Arłukowicz – ona wcale nie wycierała nosa, ona urągliwie pokazała środkowy palec i trzeba ją za to ukarać!

A ja wczoraj wygłosiłem wykład o skuteczności ojców jezuitów i ich działalności misyjnej. A w portalu SN toczy się dyskusja o jakości wydawanych w Polsce druków. To jest doprawdy niezwykłe. W związku z powyższym domagam się, by odebrano prawo wyborcze kobietom. Na początek tym dwóm, które wymieniłem, a do tego jeszcze Arłukowiczowi i na wszelki wypadek Migalskiemu, gdyby się okazało, że zamierza powrócić do polityki i kandydować do sejmu w następnych wyborach. Trzeba mu to uniemożliwić zawczasu.

Patrzę na to i nie wierzę. O co toczy się ta batalia? Bo nie chodzi już o ten środkowy palec, czy ten gest Kozakiewicza, czy o coś innego jeszcze. Tu chodzi o rzecz znacznie istotniejszą – o to do kogo należeć będzie wizerunek człowieka kulturalnego i cywilizowanego. Ponieważ tak naprawdę, czego już wszyscy dawno się domyślili, występy parlamentarne są fikcją i chodzi tylko o to, by w umiejętny sposób zwrócić na siebie uwagę. Gra toczy się o ten cały look. O to, kto będzie mógł chodzić z podniesionym czołem i patrzeć z pogardą na przeciwników, bo są niekulturalnymi chamami, bez szkoły. Wszyscy doskonale pamiętają, co się działo, kiedy posłanka Pawłowicz jadła sałatkę. Ja wtedy chodziłem na rehabilitację, bo miałem zdefektowany bark. No i nawet na tych leżankach pomiędzy pacjentami, a rehabilitantami toczyły się dyskusje o tym, jak okropnie niekulturalna i głupia jest ta Pawłowicz. Ujmując rzecz syntetycznie można rzec, że sejm formatuje przekaz dla wyborcy aspirującego. Czyni tak, albowiem nic poza aspiracjami nie jest już dla wyborcy czytelne. Przy czym zaznaczyć należy, że wyborca jest tak sformatowany, że dopatruje się znamion zachowania kulturalnego i właściwego, także w występach Janusza Palikota. Chodzi bowiem o to, by kultura manifestowała się także w formach bardzo ekspresyjnych, a także o to, by przeciwnik nie mógł w żaden sposób jej zanegować. To zaś można uzyskać tylko wtedy, kiedy jest on zdegradowany i sprowadzony do roli bezrozumnego bydlęcia. Tak, jak posłanka Pawłowicz, a dziś posłanka Lichocka.

Ja oczywiście nie mam pretensji ani do jednej ani do drugiej. Wiem jednak, że posłowie i posłanki, po odstawieniu tego całego, pardon, przedstawienia w sejmie, trzymają ze sobą różne sztamy i są w dobrej komitywie. To zaś powoduje, że zapominają o różnych ograniczeniach, jakim niestety podlegają, a także o tym, kto jest rzeczywiście publicznością w tym przedstawieniu. Nie opozycja bynajmniej, ale my. O ile jedzenie sałatki po całym dniu obrad jest do wybaczenia, sam jem jak prosiak, więc wiem jak to jest, o tyle gesty kojarzące się z aktywnością płciową już mniej. Tym mniej im głębiej sięgają wspomniane tu komitywy. No więc ja się nie interesuję tym, co tam i komu pokazała Lichocka, ale jej relacjami koleżeńskimi na zapleczu. Jakie one są? Bo jeśli szanowna posłanka pije kawę z Scheuringową, a potem w sejmie wyrywają sobie obydwie kłaki i szarpią się za orzydle, to bardzo przepraszam, ale nie ma na to mojej zgody i zgłaszam postulat, by odebrano im jednak te prawa wyborcze. Mogą im one zostać przywrócone tyko jeśli przestaną się ze sobą kumplować. To samo dotyczy innych posłów. Jeśli Lichocka nie koleguje się z Wielgusową, to, w mojej ocenie wszystko jest okay i żaden obraźliwy gest nie został wykonany. Sprawy toczą się tak jak powinny, partia rządząca rządzi, a opozycja zbiera baty. Jest okay, albowiem tego nauczał nas najbardziej kulturalny z posłów zasiadających w ławach sejmowych, czyli Janusz Palikot. Jeśli widzi się w opozycji wroga, to można sobie pozwalać na różne rzeczy, a sąd i tak nas uniewinni. Moim więc skromnym zdaniem, posłanka Lichocka nie ma za co przepraszać, jeśli oczywiście nie umawia się na ploty z tą drugą. I nie ma się co tłumaczyć głupio mówiąc, że pocierała sobie palcem policzek pod okiem. Wszyscy widzimy, że nie o ten rodzaj pocierania chodzi. Nie ma się czego wstydzić.

No dobra, już kończę, pakuję manatki i jadę do domu. Przybędę tu znowu za miesiąc – 14 marca.



tagi: sejm  lichocka  środkowy palec 

gabriel-maciejewski
14 lutego 2020 09:57
85     3680    13 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

tadman @gabriel-maciejewski
14 lutego 2020 10:19

Sądząc po deklaracjach PIT to zdecydowanie rosną im dochody, więc idzie o kasę.

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @gabriel-maciejewski
14 lutego 2020 10:20

Skoro KE rości sobie prawo do bycia suwerenem Polski, którą chce zarządzać za pośrednictwem kast sędziowskiej, to ja myślę, że można spokojnie zlikwidować cały sejm i senat i zaprzestać urządzać wybory, bo i po co tyle pieniędzy wydawać na ten teatr.

Za likwidają sejmu przemawia jeszcze fakt, że rząd posiada inicjatywę ustawodawczą a posłowie są tylko maszynką do głosowania. Ich władza jest żadna, bo co nawyżej mogą uprzejmie prosić o wyjaśnienie jakiejś kwestii w interpelacji poselskiej i tyle. Z kolei ustawy tzw. poselskie też są przygotowywane przez urzędników ministerstw a wpływ posłów na ostatateczny kształ ustawy jest znikomy.

Co do Lichockiej i Wielgus to jest obraza dla oczu oraz jak widać kompletny brak kindersztuby. Gdzie one się wychowywały? Przecież są to zachowania rodem z marginesu społecznego.

 

zaloguj się by móc komentować

teddyb @ewa-rembikowska 14 lutego 2020 10:20
14 lutego 2020 10:55

Przypominam se taka historie ktora albo gdzies uslyszalem albo o niej przeczytalem. Podczas wywozki na sybir w wagonie towarowym  zmarla starsza kobieta. Okazalo sie ,ze przyczyna bylo zatrucie organizmu  moczem.Tej starszej kobiecie w glowie sie nie zmiescilo by mogla zalatwic swoja potrzebe w takich warunkach. Chyba bylo to cos takiego.   To swiadczylo o wychowaniu  i nawykach ktore sie nabylo w domu.  Pewne  rzeczy nieuchodzily. A   co sie tyczy pani do ktorej byl skierowany ten gest to ona juz  dawno na niego zasluzyla !! (Mimo ze jestem przeciwny tego typu gestom) Jesli ktos ma odrobine cierpliwosci i przeslucha jej wypowiedzi zamieszczone na YT to  tez dojdzie do takiego wniosku. Jest  w sumie w tym  towarzystwie kilku takich  osobnikow  na ktorych widok czlowiek dostaje odruchu wymiotnego.  Palec srodkowy to najmilsza rzecz ktora im sie nalezy!

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @teddyb 14 lutego 2020 10:55
14 lutego 2020 11:06

Nawet, jeśli ta pani sobie na ten gest zasłużyła to publiczne pokazanie fucka świadczy tylko o tym, że Lichocka nie panuje nad emocjami. Polityk, który nie panuje nad emocjami działa na szkodę swojego stronnictwa. Bo w publikę poszło, że pani Lichocka ma w nosie wyborców, w tym wyborców ze swojej partii. Nie dość, że nie chcą dać 2 mld na  chorych onkologicznie, to jeszcze podkreślają to gestem obscenicznym. Ona w tym momencie uwaliła kampanię wyborczą Dudy. 

Pijarowo zdarzenie jest rozgrywane przez PiS tragicznie. 

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @przemsa 14 lutego 2020 10:59
14 lutego 2020 11:12

Ale przecież są smarfony i tablety, które mają funkcję aparatu, więc i tak zdjęcia by wyciekły.

Raczej problem jest taki, czy PiS naprawdę musiał taką źle wychowaną miernotę jak Lichocka nagradzać funkcją posła.

 

zaloguj się by móc komentować

tadman @przemsa 14 lutego 2020 10:59
14 lutego 2020 11:15

Fakt.Kto by kojarzył Ziobrę. Jakiego, czy Wasserman, że nie wspomnę o Kierwńskim, Szczerbie, czy Pihowicz.

 

 

 

 

 

zaloguj się by móc komentować

Paris @ewa-rembikowska 14 lutego 2020 10:20
14 lutego 2020 11:45

Lumpenproletariat,  Pani Rembikowska... i tyle  !!!

zaloguj się by móc komentować

teddyb @ewa-rembikowska 14 lutego 2020 11:06
14 lutego 2020 11:47

 Zapewne medialnie bedzie to rozegrane na niekorzysc PIs-u. Przekaz medialny ma duza sile razenia aktualnie. Rzeczywiscie wyszlo to fatalnie.Chodzi o miejsce i caly kontekst .wydaje mi sie ,ze  PIS powinien zainwestowac troche  kasy w szkolenie jak nie dawac sie sprowokowywac . Szajbus jest tempa dzida niemniej jednak Lichocka dala sie podejsc . Ja se obejrzalem teraz na YT cale to zdarzenie  na spokojnie i   dotarlo do mnie o co biega.   Slaba odpornosc na prowokacje . Pewnie pamieta Pani sp. Przemyslawa Gosiewskiego? Caly czas wspominam jego tozmowe w jakiejs stacji  z Michnikiem w ktorej ze spokojnoscia wykonczyl go az sie tamten zatkal. No ale nie kazdy ma talent do tego .  Moj szef przegral kiedys sprawe w sadzie ze wspolnikiem. Oczywiscie poszlo o jakies sprawy finansowe jaki  przyslowiowe fuck-i. ktorymi go obdzielil.sprawe przegral . Przegral bo nie potrafil utrzymac nerwow na uwiezi to raz,Ale najbardziej dolozylo to ze zrobil to przy swiadkach. To najbardziej zabolalo wspolnika - notabene kumpla od plaskownicy.   Umiejetnosc  utrzymania nerow na wodzy jest trudna sztuka  ,ktora bardzo niewielu posiadlo. Mam nadzieje ,ze totalsi przykryja to jakas wtopa

zaloguj się by móc komentować

Paris @ewa-rembikowska 14 lutego 2020 10:20
14 lutego 2020 11:50

Ale...

... we Francji tez  afera  WALENTYNKOWA  !!!

Cala Francja w SZOKU po "wydostaniu sie" do mediow video intymnego advokata z partii  Macron'a  monsieur Benjamin'a Grivaux z zycia "prywatnego"...  pedalskiego zycia  !!!

Ach... wyzej wymieniony pan zrezygnowal z ubiegania sie o mandat we wlasnie rozpoczetych wyborach samorzadowych we Francji...

... takze jada bez hamulcow  !!!

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @teddyb 14 lutego 2020 11:47
14 lutego 2020 12:04

Sorry, ale gdzie się pani Lichocka wychowywała? Przecież to jest jakaś podkultura więzienna albo ciężki margines społeczny. Ja rozumiem, że poniosły ją nerwy, ale reakcja nieadekwatna do sytuacji. Emocje emocjami, ale kulturalny człowiek nawet w największych emocjach nie pokazuje gestów obscenicznych rodem z...własnie skąd?

Nie przypominam sobie, abyśmy nawet jako dzieci, czy to na podwórku, czy w szkole pokazywali sobie fucki. Być może wówczas było to charakterystyczne dla jakiegoś ciężkiego marginesu społecznego, nie wiem.

zaloguj się by móc komentować

atelin @gabriel-maciejewski
14 lutego 2020 12:05

Szajbus Wielgus już tyle pokazała, że cała Polska powinna pokazywać jej fakulce.

zaloguj się by móc komentować

atelin @ewa-rembikowska 14 lutego 2020 12:04
14 lutego 2020 12:13

Bo na podwórku była sztama. I nikt nie miał takiej potrzeby, wręcz się stało murem za koleżankami i kolegami z podwórka. Poza tym w czasach, o których Pani pisze, taki gest był po prostu nieznany. Dawało się w mordę i się godziło.

zaloguj się by móc komentować

teddyb @ewa-rembikowska 14 lutego 2020 12:04
14 lutego 2020 12:18

Kiedys moze i tak. Mimo  tej przyslowiowej komuny to pewne rzeczy nie uchodzily.   Teraz  to juz trzeba o tym zapomniec . Wystarczy popatrzyc na przekaz medialny we wszystkich programach telewizyjnych.  Widownia ma dostac cos co ja zelektryzuje .cos co nie szokuje juz sie nie liczy. Taki jest przekaz. To tez dotarlo do naszego parlamentu rowniez. Przeciez te wszystkie ekscesy-bo jak inaczej nazwac to co sie tam dzieje to jest wynik zmiany postrzegania swiata.   Za numer kiedy zostal wwieziony do Sejmu gosc w bagazniku to te dziunie powinne byc ukarane az by poszlo im w przyslowiowe piety. Jakos nie slychac by cos im sie stalo z tego powodu strasznego.   Coraz czesciej odnosze wrazenie  ze to wszystko jest teatr dla gawiedzi.  Najlepiej by bylo to wszystko zostawic i sie odciac ,ale jak?  Jakies mam dziwne odczucia ,ze jak cos sie miele i podnosi wielki wrzask  to gdzies z boku cos jest przepychane . Taka zaslona dymna . CZy cos przegapilismy? Jakies wazne terminy?

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @tadman 14 lutego 2020 10:19
14 lutego 2020 12:20

Każde "zgromadzenie" sejmowe/senackie/komisyjne/telewizyjne i gdzie tam jeszcze się spotykają, by mówiąc sobie "kawa na ławę" popisać się przed wyborcami, powinno się kończyć krótkim poleceniem prowadzącego/przewodniczącego/redaktora "a teraz wszyscy do kasy", albo bardziej popularnym "a teraz idziemy na jednego"... Mało kto dostrzega subtelne błyski/mrugnięcia okiem, i uśmiechy w kącikach ust, jakimi obrzucają się ponad barykadą "wysokiej kultury" prowadzącego/redaktora, ci systemowi przeciwnicy. Którzy tak naprawdę "kłócą się" tylko o pierwszeństwo w maczaniu swoich szlachetnych twarzy w korycie. A widać to nie tylko przy okazji wspólnie spędzanych sylwestrów czy innych imprez o "ponadpartyjnym" wymiarze. Ale właśnie w podejściu do cudzej własności, gdzie trzymają sztamę. Bo choć  często i gęsto krytykują nawzajem swoje pomysły na "rozwój Polski", wyzywając się od złodziei, to po zmianie na stanowisku rozdającego "zapominają" o wszystkim, bo przecież "tkm" to najważniejsze z praw/ustaw jakie obowiązują. To jest konstytucja - aby koryto nigdy nie wyschło... Pełniący obecnie pierwszeństwo w kolejce, właśnie uwolnili Polaków od resztek z OFE, które posypali  cukrem i podlali "małpką". Nie będę tu wymieniał co się od stycznia dzieje w "samorządach" z czynszami, podatkami gruntownymi, cenami za ciepłą wodę, energię i "segregację" śmieci... Wszystko dla naszego zdrowia/dobra rzecz jasna... Nie żebym narzekał czy był specjalnie rozczarowany. Po prostu doskonale zdaję sobie sprawę że wydatki to nie jest i nigdy nie będzie kolumna bez pokrycia, ale drażnią mnie koszta obsługi dobrych koncepcji, w postaci symbolu tych dwóch kobiet o których dziś mowa w notce gospodarza... Drażni tym bardziej że przekłada się ów spektakl na bliskie mi osoby, które są pokłócone ze sobą na poważnie. Dali się wkręcić we  wzajemną  pogardę  na poważnie i jeszcze sami za to zapłacili.

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @ewa-rembikowska 14 lutego 2020 10:20
14 lutego 2020 12:33

Jestem za utrzymaniem tego cyrku, ale wyłącznie jako medialnego teatrum, bez wpływu na prawo stanowione w  Polsce, i ze składek samych cyrkowców. Partie powinno się sprywatyzować, przekształcając w "latające cyrki", tj. fristajlowców rołstujących się  całymi  bandami dla rozrywki tych, którzy dobrowolnie chcieliby zapłacić za obejrzenie takiego szoł.

Polacy są poddawani tak strasznym manipulacjom emocjonalnym, i degradacji umysłowo kulturowej, że wręcz potrzebują spojrzeć na siebie z dystansu... A to co wyrabiają politycy jest pewnego rodzaju przestrogą, ale i pozwala normalnym ludziom zastanowić się czy przypadkiem nie jestem podobny do którejś z tych cyrkowych małp, które uważają się za kogoś lepszego i wzór dla innych.

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @teddyb 14 lutego 2020 12:18
14 lutego 2020 12:34

Lichocka ma 50 lat, więc młódką nie jest. Wychowywała się jeszcze za komuny a przypuszczam, że teatru z gestem nie odstawiła na zimno, tylko działanie było spontaniczne, pozarozumowe na zasadzie łuku odruchowego, więc jeszcze raz, skąd ona pochodzi. W Wiki piszą, że jest córką profesor Haliny Lichockiej a sama skończyła  polonistykę na Uniwersytecie Warszawskim, odbyła także literackie studia podyplomowe na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Lumpenproletriat!!!!!

zaloguj się by móc komentować

JK @ewa-rembikowska 14 lutego 2020 12:34
14 lutego 2020 12:40

Lichocka wygląda jak Winnetou z filmu kręconego w Jugosławii. Co by nie zrobiła ze swoją fryzurą to i tak do Winnetou brakuje jej opaski na włosy i orlego piórka.

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @przemsa 14 lutego 2020 11:21
14 lutego 2020 12:43

Brak kontroli nad przekazem medialnym, chociażby w taki sposób jak to doskonale zaproponowałeś o nietransmitowaniu pewnych rzeczy (niech właśnie TVN się w tym specjalizuje), świadczy bardzo źle o władzy... Tak się zastanawiam czy na samej górze zdają sobie sprawę z konsekwencji tego rodzaju impotencji. I czemu biorą udział w zezwierzęcaniu widzów/wyborców.

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @OdysSynLaertesa 14 lutego 2020 12:43
14 lutego 2020 12:45

Bo wydaje im się, że jak będą podkręcać emocje, to więcej zyskają.

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @JK 14 lutego 2020 12:40
14 lutego 2020 12:46

Przekupka z bazaru Rożyckiego to przy niej dama. Ani aparycji, ani zachowania, ani klasy, ani umiaru.

zaloguj się by móc komentować

JK @ewa-rembikowska 14 lutego 2020 12:46
14 lutego 2020 12:52

E tam! Przekupka z Różyca ... . Tamte pani styl miały. Że specyficzny..... . Jeśli idzie o Lichocką to pozostanę przy swoim - Winnetou! Ostatecznie Chinga Choook - dla znajomych Złama Strzała.

Pozdrawiam. Nie ma co się na tej pani wyzywać.

zaloguj się by móc komentować

Wolfram @OdysSynLaertesa 14 lutego 2020 12:43
14 lutego 2020 12:55

Sejm to teatr - gdybyś im tego zabronił, to Zandberg by Cię przwrócił, a Lichocka po Tobie skakała, albo na odwrót. Metaforycznie oczywiście. Od razu włączyły by się "zagraniczne ośrodki", że władza chce coś ukryć itd.

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @teddyb 14 lutego 2020 11:47
14 lutego 2020 12:58

Lichocka nie dała się podejść ani sprowokować... To jest taki sam typ histeryczki jak Wielgusowa. Dość spojrzeć jak się zachowuje w trakcie rozmów, i jak usilnie stara się sprowadzić każdą dyskusję do tego żeby nie musieć nad sobą panować.

Nie wiem od kiedy tak ma, ale kiedyś zachowywała się inaczej. Nie jest też jedyną osobą, która z premedytacją dąży do upustu przez lata skrywanych kompleksów, spowodowanych odsunięciem od koryta, bycia w opozycji... Tego samego autoramentu są Rachoń, Klarenbach i kilku/nastu innych redaktorów/posłów... Ludzi którzy dostali do ręki publicystykę. Mniej lub bardziej panujących nad przez lata tłamszonymi ambicjami/aspiracjami, poczuciem ałtsajdera/wieśniaka, które to kompleksy starają się obecnie usilnie maskować, i sprzedawać nowej szerokiej widowni, którą przejęli od "zdrajców", jako najczystszą formę patriotyzmu.

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @Wolfram 14 lutego 2020 12:55
14 lutego 2020 13:00

Dokładnie tak... Dlatego sobie zażartowałem :)

Nie wiem jak przemsa ;)

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @ewa-rembikowska 14 lutego 2020 12:45
14 lutego 2020 13:01

Jeśli rzeczywiście kalkulują w ten sposób, to jest gorzej niż myślałem.

zaloguj się by móc komentować

Pioterrr @OdysSynLaertesa 14 lutego 2020 12:58
14 lutego 2020 13:21

" Nie wiem od kiedy tak ma, ale kiedyś zachowywała się inaczej. "

Janecki o Kidawie-Błońskiej też ostatnio powiedział, że jak zasiadali kilka lat temu razem w jakieś radzie to nie sprawiała takiej 'głupiej', mającej problemy z wysławianiem się. Pytanie: wiek czy używki?

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @Pioterrr 14 lutego 2020 13:21
14 lutego 2020 13:25

Kompleksy... To są biedne istoty tak naprawdę, bo nie znają innego wymiaru szczęścia od tego, o którym dziś pisze Coryllus. To jest dramat.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @gabriel-maciejewski
14 lutego 2020 13:26

A może posełka Lich.  deklarowała w ten sposób, że postawi jedno piwo, ale posełce Sch.-W.  wszystko się z jednym kojarzy.

zaloguj się by móc komentować

Draniu @gabriel-maciejewski
14 lutego 2020 13:28

My tu rozpatrujemy zachowania posłów.. Coryllusie kilka dni temu napisałeś tekst o oddzieleniu państwa od polityki.. A tu bum, mamy kolejne zachowania pań.. A tymczasem  w Warszawie na Woli sieciowka berlińska otwiera duzy hostel  600 miejsc..Najtańszy nocleg w cenie 3 euro.. No i tak się lody kręcić w Polsce, z ta różnicą ,ze to nie jest polskie przedsięwzięcie..  Generalnie mam głęboko w nosie zachowania tych pań i to co się dzieje w Sejmie.. Ciamajdan i przysiegi posłów, określają ostatecznie czym jest to miejsce ,miejsce upadku i symbol degradacji polskiej polityki.. Wzór jak jedni uprawiają warcholstwo, a drudzy jak nie potrafią zrobić porządku..

 

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @Pioterrr 14 lutego 2020 13:21
14 lutego 2020 13:35

Może jedno i drugie. Może cierpi na niedotlenienie mózgu?

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @ewa-rembikowska 14 lutego 2020 12:04
14 lutego 2020 13:35

No jak skąd? W każdej produkcji z Hollywood ten gest jest na porządku dziennym. A nawet i Jaś Fasola często taki prezentuje, nie wspominając już nawet o Benny Hillu.

Polskich filmów jak tez produkcjikrajowych  tzw. kabaretów nie oglądam, ale zakładam, że pod tym względem i one nie są "od macochy".

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @Draniu 14 lutego 2020 13:28
14 lutego 2020 13:36

Ciekawe, czy będa płacić podatki w Polsce, tzn. dochodowy? czy będa jechać na stratach, ewentualnie, czy dostali jakieś zwolnienia podatkowe, np. od nieruchomości?

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @stanislaw-orda 14 lutego 2020 13:35
14 lutego 2020 13:39

No tak, ale co innego obejrzeć a co innego stosować na zasadzie odruchu warunkowego, który musi być mocno przećwiczony, by się zautomatyzował.

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @stanislaw-orda 14 lutego 2020 13:35
14 lutego 2020 14:01

Tiaaa... Już widzę jak chowają się za Bennym albo Jasiem... Są na to za poważni... W końcu robią to wszystko "dla narodu" (w jego imieniu/reprezentacji)

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @ewa-rembikowska 14 lutego 2020 13:35
14 lutego 2020 14:04

No raczej w tym przypadku - to impotencja intelektualna...

zaloguj się by móc komentować

tomasz-kurowski @gabriel-maciejewski
14 lutego 2020 14:49

Podobny spektakl, choć w lepszym teatrze: uszczypliwe konfrontacje pierwszej brytyjskiej parlamentarzystki Nancy Astor z Churchillem stanowiły w debatach Izby Gmin taki przerywnik komediowy i tam też często chodziło niby o to, kto kulturalniejszy. Gdy w debacie po konferencji monachijskiej Churchill komentował reakcje państw regionu (ambasadorowie Francji i Wielkiej Brytanii mieli pocałować u "pułkownika Becka" klamkę) i drwił z Chamberlaina, sugerując że w oczach premiera Polska czy Rumunia są "daleko i nic o nich nie wiemy", wicehrabina przerwała mu mówiąc, że jest niekulturalny. Churchill zaś pochwalił ją za uczęszczanie na kurs dobrych manier. Izba się pośmiała i tak w rozluźnieniu można było przejść do kolejnego tematu.

zaloguj się by móc komentować

Draniu @ewa-rembikowska 14 lutego 2020 13:36
14 lutego 2020 15:01

Zapewne zwolnienia podatkowe.. Tylko tak można ściągnąć obcy kapitał..A co do wyprowadzania pieniędzy dadzą sobie radę w końcu jest to sieciowka.. Natomiast nasz rząd myślał,myślał i wymyślił..Ładna nazwę, " mała konstytucja biznesu" i tak wyglądają udogodnienia dla tworzenia polskiego kapitału..

zaloguj się by móc komentować

adamo21 @gabriel-maciejewski
14 lutego 2020 16:53

Ten amerykański paluch jest polską maniera na używanie p-english (pinglisz), który jest / ma być uważany za umiejętność dostępną więcej niż europejczykom, a wręcz poliglotom, światowcom. Oręże w dyskusji, kiedy słowa klucze - walczyć, bitwa, reżim, faszyzm, bolszewizm itp - stały się płaskimi banałami bez siły rażenia. 

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @OdysSynLaertesa 14 lutego 2020 14:01
14 lutego 2020 17:05

Tutaj również  zdecydowana większość komentuje  na poważnie.

zaloguj się by móc komentować

MarcinD @przemsa 14 lutego 2020 10:59
14 lutego 2020 17:38

To jest dobra myśl, tylko czy wiesz w ile posad, etatów oraz realnych interesów by to uderzyło? Przecież dzisiejsza machina demokracji zapewnia doskonałą koniunkturę jakimś 10 wielkim rynkom dookoła.

zaloguj się by móc komentować



gabriel-maciejewski @atelin 14 lutego 2020 12:05
14 lutego 2020 17:41

Ja bym tam jej nic nie pokazywał

zaloguj się by móc komentować


gabriel-maciejewski @Draniu 14 lutego 2020 13:28
14 lutego 2020 17:43

No właśnie, ciekawe dlaczego polska firma czegoś takiego nie otworzy

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @ikony58 14 lutego 2020 14:49
14 lutego 2020 17:45

Ale po co go pan tu linkuje?

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @tomasz-kurowski 14 lutego 2020 14:49
14 lutego 2020 17:46

U nas nie może być mowy o żadnym rozluźnieniu

zaloguj się by móc komentować


gabriel-maciejewski @adamo21 14 lutego 2020 16:53
14 lutego 2020 17:46

Jakąś tam siłę mają. Jutro coś o tym napiszę

zaloguj się by móc komentować


BTWSelena @lumpek 14 lutego 2020 16:34
14 lutego 2020 18:07

"Milczenie to przyjaciel ,który nigdy nie zdradza" ---ps.nie chcę być niegrzeczna,ale Tobie lumpku nie trzeba lustra,od razu jesteś przejrzysty...

zaloguj się by móc komentować

Paris @lumpek 14 lutego 2020 16:34
14 lutego 2020 19:07

Pan Jacek Jarecki racji  nie mial...

... po prostu nie wytrzymal cisnienia w dyskusji... moze wzial cos zbytnio do siebie i zwyczajnie sie obrazil  i  wk**wil  za slowa krytyki,  napisal co napisal  i  czesc.  Dobrze, ze tak sie odkryl... jednak czesto potrzeba bardzo duzo czasu zeby poznac  "blogera"... bo pozory myla,  a  SN  swoim odejsciem w zaden sposob nie zaszkodzil... choc nieladnie sie zachowal i absmak zostanie.

Umiec przyjac krytyke to jest duza sztuka i nieliczni to potrafia... ze jest ona bardzo czesto bezlitosna - to tez prawda... ale krytyka taka musi byc i musi zabolec... pan Jacek mial opor w przyjeciu krytyki... i tyle.

A SN  ???   Dalej dziala,  dalej porusza ogromnie wazne tematy,  dalej odkrywa  zaklamana historie,  uczy,  wychowuje,  kompromituje,  wyszydza, bawi... i tak ma wlasnie byc  !!! 

zaloguj się by móc komentować

Paris @lumpek 14 lutego 2020 16:52
14 lutego 2020 19:11

Tak jest...

... i w dalszym ciagu podtrzymuje to co napisalam wczoraj... to najlepsze i jedyne takie  towarzystwo w Polsce  !!!

zaloguj się by móc komentować

porfirogeneta @teddyb 14 lutego 2020 10:55
14 lutego 2020 19:15

Tak tak, po gehennie w wagonie bydlęcym, ruscy robili trupom sekcje zwłok. Tak było.

zaloguj się by móc komentować

porfirogeneta @ewa-rembikowska 14 lutego 2020 12:34
14 lutego 2020 19:18

Nieśmiało przypominam że UW jest czterystasiedemdziesiątyktóryś w rankingu światowych uczelni, tak że tego.

zaloguj się by móc komentować

porfirogeneta @gabriel-maciejewski
14 lutego 2020 19:23

W krainie U w parlamencie się odbywają regularne mordobicia; to samo na Tajwanie, w Korei, schamienie jest ogólnoświatowe, co mnie jako Chama przez wielkie "Ch" martwi.

zaloguj się by móc komentować

olekfara @porfirogeneta 14 lutego 2020 19:15
14 lutego 2020 19:25

Wagon bydlęcy się zgadza, ale przewożeni tymi wagonami ludzie, to nie bydlo. Wie Pan kogo wywozili na Sybir, ludzi wykształconych, i to dobrze. Matura z tmtych czasów, to dzisiaj niektóre studia sie nie umywają. Więc mogli ocenić przyczynę zgonu. Więc ta historia jest prawdziwa. I charakter mieli, że takich ze świecą dziś szukać.

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @porfirogeneta 14 lutego 2020 19:23
14 lutego 2020 19:25

Czy mógłby pan zwracać na siebie uwagę mniej nachalnie?

zaloguj się by móc komentować

porfirogeneta @olekfara 14 lutego 2020 19:25
14 lutego 2020 19:41

Wiem kogo przewozili; Polaków, takich przez "wielkie P" i wiem że trupy po prostu zostawiali na etapach, wiem że przedwojenne gimnazjum, to Greka i Łacina, ale przyczynę zgonu stwierdzić, chyba po wyrazie twarzy to duża sztuka.

zaloguj się by móc komentować

an24 @gabriel-maciejewski
14 lutego 2020 19:42

Pozwole sobie przypomnieć, że mamą p. Joanny jest Halina Lichocka, autorka książki m.in. "Ignacy Mościcki" oraz "Ignacy Mościcki (1867–1946), inżynier i wynalazca". Co ciekawe, jest to sporo drższa książka niż znajdująca się w ofercie coryllusa - Autobiografia. 
 

Powalający jest fragment wstepu autorstwa Profesora Adama Mazurkiewicza

https://wydawnictwo-itee.radom.pl/ignacy-moscicki-halina-lichocka-902.html

https://www.taniaksiazka.pl/ignacy-moscicki-18671946-inzynier-i-wynalazca-t17-lichocka-halina-p-149775.html

Natomiast Pani Joanna też jest osobą operatywną i majętną. 

"Największą część majątku posłanki stanowią nieruchomości. To m.in. dwa mieszkania o powierzchni 125 i 154 m kw. Ich wartość wyceniono odpowiednio na 950 tys. zł i 1,4 mln zł. Oprócz mieszkań należą do niej również działki. Posiada ich kilka – o powierzchni: 2000 m kw., 2000 m kw., 3200 m kw., 290 m kw. i trzy czwarte działki o powierzchni 500 m kw. Wartość ich wszystkich wyceniono na ok. 2 mln zł. Nieruchomości Joanny Lichockiej są łącznie warte ok. 4,35 mln zł". - podaje 
https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/joanna-lichocka-oswiadczenie-majatkowe-poslanki/5x0sy1v?fbclid=IwAR3ARGr4yK6VA93Yn2pR1S6qkzBYUNwAG6td43XYMRqLlGp90OIFy3_u81s

Była też m.in. zastępcą redaktora naczelnego "Przyjaciólki" itd. 

Jedno nie ulega wątpliwości gest w kontekście onkologicznym pani poseł, to strzał w serce Prezydenta Andrzeja Dudy. A ponoć miała być rzeczniczką sztabu prezydenta. 

 

zaloguj się by móc komentować

porfirogeneta @gabriel-maciejewski 14 lutego 2020 19:25
14 lutego 2020 19:47

Ależ drogi panie, zapewniam pana że nie staram się zwracać niczyjej uwagi na moją skromną osobę, cóż by mi to miało dać? Do rządu mnie wezmą? No nie wezmą.

Po prostu komentuję, jeśli pan to uważa za "nachalność", to niech pan wywali i będzie pan miał zgodny chór.

 

zaloguj się by móc komentować

MZ @ewa-rembikowska 14 lutego 2020 12:46
14 lutego 2020 19:49

Żdnej fryzjerce nie dorasta do pięt.

zaloguj się by móc komentować

Draniu @gabriel-maciejewski 14 lutego 2020 17:43
14 lutego 2020 19:55

My sie tego nigdy nie dowiemy.. Okazuje się,że w naszym państwie istnieją tylko Spółki Skarbu Państwa . W Wiadomości TVP, cos takiego jak sektor prywatny ; mini , małe i średnie firmy prywatne ,nie istnieją, a jak sa jakies informacje na ten temat to dotyczą glownie afer vatowski.. Tak to wygląda .. Promocja przesiebiorczosc polskiej..

zaloguj się by móc komentować

porfirogeneta @Draniu 14 lutego 2020 19:55
14 lutego 2020 20:03

By Jadwiga Emilewicz, pomórzmy rzekom płynąć do morza;Znalezione obrazy dla zapytania: jadwiga emilewicz

zaloguj się by móc komentować

olekfara @porfirogeneta 14 lutego 2020 19:41
14 lutego 2020 21:38

Do tego "wielkiego P". Kpina niczym nie uzasadniona. Odrózni Pan ręce złodzieja od rąk chirurga? Obydwaj przecież dobrze wykształceni, każdy w swoim fachu. I tak się dziwnie składa, że wiedzieli kogo brać.

zaloguj się by móc komentować

porfirogeneta @olekfara 14 lutego 2020 21:38
14 lutego 2020 21:49

Nie kpiłem, nikt tam trupów przecież nie badał. Pojechali na mróz Polacy przez Wielkie "P", chirurg raczej nie ma wiele do roboty, w takim transporcie.

Złodziej, prędzej; jako denuncjator.

Kto ich tam badał? Trupa na peron, a jak ziemia odtaje to do dołu.

zaloguj się by móc komentować

porfirogeneta @porfirogeneta 14 lutego 2020 21:49
14 lutego 2020 21:59

Hrabina wolała umrzeć niż zrobić siku; tak było? czy nie? I rozpoznali to licznie zgromadzeni w wagonie przedwojenni lekarze? Tak było?

zaloguj się by móc komentować


KOSSOBOR @gabriel-maciejewski
14 lutego 2020 23:45

Dla porządku: gdy Krystyna Pawłowicz siedziała na sali plenarnej z tą sałatką, była noc i właśnie nocą /zmęczenie posłów/ miała ważyć się kwestia sprzedaży polskich lasów - praktycznie w drodze zamachu. Pawłowicz właśnie dlatego nie chciała opuścić sali plenarnej. 

zaloguj się by móc komentować

teddyb @porfirogeneta 14 lutego 2020 19:15
15 lutego 2020 00:07

Nie ruscy ale  ci ktorzy z nia jechali. Prosze  pamietac  ze tam jechalo wielu wyksztalconych ludzi ktorych jeszcze wladza czerwona nie wykonczyla . Nawet w rodzinie mojej zony sa  jeszcze osoby ktore tam sie urodzily lub zostaly wywiezione bedac malymi dziecmi. .. Jedna z takich osob mieszkajaca  na wsi jeszcze nie tak dawno zima wychodzila na bosaka do studni po wode . Tak jej to zostalo po "przygodzie " na Syberii Zapewne znalazl bym gdzies  fragment we wspomnieniach sybirakow opisujacy to zdarzenie. Jak wroce do domu to obiecuje ,ze pszukam by sprawic Panu" radosc."

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @KOSSOBOR 14 lutego 2020 23:45
15 lutego 2020 00:23

Zgadza się, ustawa nie  przeszła dosłownie kilkoma głosami. Pawłowicz wiedziała, że nie może wyjść z sali.

zaloguj się by móc komentować

onyx @gabriel-maciejewski
15 lutego 2020 00:38

W 2016r. panie się jeszcze lubiły. Jak jest teraz to ciężko powiedzieć. Ogólnie te parytety się słabo sprawdzają. To co wyprawia część pań posłanek woła o pomstę do nieba.

zaloguj się by móc komentować

teddyb @ewa-rembikowska 15 lutego 2020 00:23
15 lutego 2020 00:51

Mozna prof.Pawlowicz cos tam zarzucic ,ale jest to chyba jedna z niewielu osob ,ktora powaznie traktowala i traktuje walke o istnienie Polski.  A przynajmniej jej podmiotowosc Pewnie temu podniosl sie taki wrzask gdy zostala zgloszona do TK? Druga taka osoba byl sp.prof  Szyszko.   Wszelkiej masci "dzicz" nienawidzi  konkretow,a to u obojga  bylo i jest. A co sie tyczy zachowania to chyba se  nalezy uzmyslowic ,ze czasy przyslowiowego" Wersalu" juz sie skonczyly. Poto wyslany byl Palikot by to zrobic zapewne.  Samo zycie i cena przyslowiowego postepu w najgorszym tego slowa znaczeniu! Wsrod  moich znajomych  znajde moze  jeszcze kilka osobu u ktorych nigdy nie slyszalem  wulgaryzmu. Sa to osoby juz bardzo wiekowe .  Po drugiej stronie jest mlodziez a wlasciwie dzieci.  Zdarzylo mi sie ,ze moj dom jest na drodze do szkoly podstawowej. To co mozna uslyszec jak rozmawiaja dzieci  w wieku poczatku podstawowki to uszy wiedna. Choc co sie dziwic jak zbiora sie mlode mamuski przed wywiadowka  przy bramce wejsciowej to jezyk ich to dopiero jest koszmar.  Co drugie slowo to wulgaryzm. To wszystko sie splata. Sam lapie sie na tym ,ze  czasami zaklne i jest mi wstyd ,ze zachowalem sie jak ....  A prof Pawlowicz bardzo lubie   Kiedys mie czasami irytowala ,ale z czasem zrozumialem ,ze jest to dobra osoba ,a takiej wybacza sie wiele. Pozdrawiam :)

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @gabriel-maciejewski
15 lutego 2020 03:49

Mnie sie wydaje ze w ogole trzeba by odebrac prawo wyborcze wszystkim, zlikwidowac demokracje, wprowadzic monarchie.

Tylko kto by za krola robil?

zaloguj się by móc komentować

ArGut @ewa-rembikowska 14 lutego 2020 10:20
15 lutego 2020 08:22

No i jak już zlikwidujemy Sejm i Senat to zostanie nam demokracja bezpośrednia - wybory i referenda. Jaka oszczędność i ile dodatkowych pieniędzy na leczenie onkologiczne !

Nieustannie zastanawia mnie dlaczego WIĘKSZOŚĆ SEJMOWA nie proponuje roztrzygnięć w kwestiach obecnie wrażliwych poprzez referenda ? Może podobnie jak opozycja uważa wyborców za nic nie rozumiejącą "masę głupoty".

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @ArGut 15 lutego 2020 08:22
15 lutego 2020 08:51

Oni wierzą w platońską wizję państwa i misję urzędników.

zaloguj się by móc komentować

m8 @KOSSOBOR 14 lutego 2020 23:45
15 lutego 2020 08:56

Dziekuje , ze Pani to przypomniala. Tak bylo.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @ArGut 15 lutego 2020 08:22
15 lutego 2020 13:34

Sejm i Senat to jest zasób synekur dla zasłużonych działaczy partyjnych.

Nikt z tego nie zrezygnuje, pomimio że to instytucje fasadowe.

Takie widoczne atrapy, albo potwornie drogie rekwizyty-alibi, mające pokazać (komu?) że i u nas jest "rozwinięta demokracja".  Taka , ktora jest budowana na zlecenie,  jak również kosztem  coraz większego zadłużenia.

A u nas  politycy najwyższej rangi wciąż  przebąkują o suwerenności kraju.
.

zaloguj się by móc komentować

ArGut @ewa-rembikowska 15 lutego 2020 08:51
15 lutego 2020 14:41

A ... ja głupi tego nie łapię.

A tak swoją drogą to może panie Szuering i ta druga od palca jakiś coś razem zarapują. W rapie palce są potrzebne.

 
zaloguj się by móc komentować

porfirogeneta @teddyb 15 lutego 2020 00:07
15 lutego 2020 20:50

Tak, tak; da się określić przyczynę zgonu, po samym spojrzeniu na trupa, jak  tylko jest się wyksztalconym w przedwojennej szkole. Amen.

Nie "pszukaj" pan. Makabreski nie sprawiają mi radości.

zaloguj się by móc komentować

Rozalia @teddyb 15 lutego 2020 00:51
15 lutego 2020 23:04

Fuck Lichockiej przykrył ustawę miedziową. Lasy i tak mają iść w ręce niemieckie. Minister Szyszko zmarł nagle kilka dni przed wyborami. W środę. Jarosław Kaczyński nie chciał poruszać przykrego tematu. W PiS łez po panu Szyszce nie wylewano.Teraz jest spoko, nie ma kto organizować protestów i uświadamiać o zagrożeniu.

Mamy za to Ministerstwo Klimatu.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Rozalia 15 lutego 2020 23:04
16 lutego 2020 10:12

Ministerstwo Klimatu Politycznego.

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować