-

gabriel-maciejewski : autor książek, właściciel strony

O zdradzie i parcelacji organizmów państwowych

Ponieważ wczoraj miałem w radio Wnet pogadankę, która częściowo dotyczyła tego o czym dziś chciałem napisać, zacznę od nawiązania do niej. Parcelacje państw dokonują się poprzez dzielenie ziem, a także poprzez dzielenie resortów. To jest mam nadzieje dla wszystkich stwierdzenie porażające w swojej oczywistości. Rozmawialiśmy wczoraj o parcelacji Austro-Węgier, dokonywanej grubo przed wybuchem pierwszej wojny światowej. Dziś zaś chciałbym rzec coś o parcelacji Polski obecnej, która jest nieuchronnym następstwem braku doktryny. To jest dość istotne, ponieważ na PGR zamieściłem dziś pierwszą część pogadanki z Rafałem o książce „Okraina Królestwa Polskiego. Krach koncepcji Międzymorza”. Pogadanki wyjątkowo wprost inspirującej i udanej. Nasza dzisiejsza gawęda dotyczyć będzie jednak nie Polski sprzed wieków, ale obecnej. Toyah opublikował wczoraj tekst o sprawie zamordowanej przed laty dziewczyny, która znalazła rozwiązanie dzisiaj, a koniec jej jest taki, że na ławie oskarżonych siedzi 14 policjantów. Wtrącił też toyah, że ostatnio media obiegła wieść o człowieku, który w ciągu miesiąca zamordował swoim samochodem dwie osoby, a sądy nie uznały nawet za stosowne odebrać mu prawa jazdy. Na te wypadki musimy proszę Państwa spojrzeć pod odpowiednim kontem, żeby zobaczyć czym one są w rzeczywistości. To jest manifestacja mocy obcych na terenie państwa polskiego. I tylko ktoś tak nieskończenie naiwny, a jednocześnie pyszny, jak Zbigniew Ziobro, może uważać, że tu chodzi o jakąś degenerację wymiaru sprawiedliwości i policji. Jeśli mamy do czynienia z degeneracją sprawę załatwia się w sposób znany do wieków – wieszamy prowodyra, a reszta otrzymuje propozycję nie do odrzucenia. Potem ci najmniej znaczący w hierarchii szybko awansują i na 20 lat mamy spokój. Nikt już nie rozjeżdża przechodniów na pasach, bo wie, że hierarchia, która dawała mu ochronę jest unieważniona. Niemożność przeprowadzenia takiej operacji świadczy oczywiście o słabości państwa, ale wobec faktu, że dotyczy ta patologia wymiaru sprawiedliwości trzeba zadać pytanie – co to jest w takim razie to państwo? Skoro wymiar sprawiedliwości jest wyłączony spod jego działań i mocy, podobnie z innymi resortami. Czym jest państwo, skoro można wypuścić z rąk faceta, który w dwa miesiące zabija po pijanemu dwie osoby na pasach? Ja wiem, że to co teraz napiszę jest czystą fantazją i nigdy się nie ziści, ale tych ludzi, mam na myśli policjantów i sędziów, którzy do takich rzeczy jak opisane przez toyaha dopuszczają, trzeba oskarżyć o zdradę główną, a następnie powiesić. To jest niemożliwe, albowiem jak to parę lat temu ujawnił Grzegorz Braun, paragraf dotyczący zdrady głównej został unieważniony. Teraz widzimy dlaczego. Nie ze względu na przyszłą wojnę, w której rozparcelowane wojska polskie przejdą do różnych innych organizacji porzucając naród na pastwę tychże. On został unieważniony ze względu na inne resorty, które mają tu coś, w imieniu sił nam wrogich, załatwić. Jak to możliwe, że dochodzi do takich rzeczy? Pisaliśmy o tym wielokrotnie, dokonuje się to poprzez wybraństwo. To znaczy wyznacza się charyzmaty i zasięg działania kasty, a następnie dopuszcza się do tej kasty ludzi wyselekcjonowanych. Przekonanie ich, że są lepsi niż cała reszta, nawet jeśli nie są wyżej niż reszta uposażeni, nie stanowi żadnego problemu. Przekonanie wszystkich innych, że trzeba równać do ich poziomu jest trochę trudniejsze, ale też nie za bardzo. Słabsze umysły łatwo uwierzą, że to kasta sędziów stanowi naród, a cała reszta powinna jedynie równać krok do tychże sędziów czy adwokatów, czy kogo tam chcecie. Jeśli do tego dodamy stowarzyszenia nieformalne zawiązywane przez tych ludzi, z których część ma charakter religijny i podkreśla wybraństwo, to w zasadzie organizacja zwana państwem polskim jest już unieważniona, a ludzie ci tylko czekają na sygnał, żeby ją pokroić. Jeśli zaś nie pokroić to przestawić na taki tryb działania, w którym dobro obywateli nie będzie znaczyło nic, a wszystkie resorty z resortem sprawiedliwości włącznie służyć będą jedynie do zamaskowania nowej funkcji państwa. Posłuchajcie tej pogadanki z Rafałem, bo to już było ćwiczone. Na większą oczywiście skalę.

Na tym tle, na tle tego bezprzykładnego chamstwa, którym emanują przedstawiciele wymiaru sprawiedliwości, to co działo się przed pierwszą wojną światową w Austro-Węgrzech jest wzorem postawy lojalistycznej. A kraj był przecież wielonarodowy i wielojęzyczny, w armii obowiązywała komenda w 14 chyba językach. Postawy destrukcyjne oczywiście były zauważalne, ale państwo rozpadło się w wyniku wojny i nacisków zewnętrznych. Polska współczesna, gdzie mamy jeden naród, jedną religię i jeden język nie może się poszczycić takim wynikiem jeśli idzie o wierność państwu, jaki zanotowali Habsburgowie. Jestem o tym głęboko przekonany, a ujawni się to w godzinie próby. Oby była ona jak najdalej od nas. W co sam, przyznam, nie wierzę.

Postawiłem pytanie – co to jest państwo wobec jawnej degeneracji wymiaru sprawiedliwości i policji? Według polityków dobrej zmiany, i ta intencja jest widoczna aż nadto dobrze, państwo to partie związane z tak zwanym obozem patriotycznym. Jak to opowiedzieć językiem ludzkim? Może tak – bezsilność wobec organizacji przejmujących kluczowe resorty państwa każe nam wymyślić i promować pewien zastępnik. Ten zaś oparty będzie nie na skuteczności, bo ta została już zawłaszczona przez silniejszych, ale na narracji, symbolach i zaangażowaniu osobistym oszukanych ludzi. Tak to wygląda i nie chce być inaczej. Najgorsze jest to, że ten program, z istoty wobec nas nieszczery promuje także Jarosław Kaczyński wiążąc z nim, nie wiadomo dlaczego, jakieś nadzieje na skuteczność. Nie ma mowy o żadnej skuteczności. To jest dokładnie tak samo jak z rewolucją, której istotny cel jest ukryty, choć w zasadzie manifestuje się przed oczami wszystkich każdego kolejnego dnia rewolucyjnych rozruchów. Dwoistość tego programu jest widoczna i przywiedzie do zguby Dobrą Zmianę i PiS. Nie może być inaczej, albowiem nie można prowadzić polityki państwowej w momencie kiedy resorty wyłączają się z programu działań państwa i idą samopas. Nie może być mowy o polityce państwowej, kiedy nie ma zdefiniowanych celów istnienia państwa, a zamiast nich są jakieś smętne gawędy o historii i bohaterach, których ukoronowaniem jest „chory na Polskę” minister Macierewicz. Czas wyzdrowieć mili państwo, przetrzeźwieć i rozejrzeć się dookoła. Ze szczególną zaś uwagą trzeba się przyjrzeć tym, którzy z nadmierną prędkością przejeżdżają przez przejścia dla pieszych.

 

Zapraszam wszystkich na stronę www.prawygornyrog.pl gdzie mamy już nową pogadankę o książce Okraina Królestwa Polskiego



tagi: państwo  zdrada  wymiar sprawiedliwości  resorty 

gabriel-maciejewski
10 czerwca 2018 10:01
39     5929    12 zaloguj sie by polubić
Postaw kawę autorowi! 10 zł 20 zł 30 zł

Komentarze:

genezy @gabriel-maciejewski
10 czerwca 2018 11:23

Co to jest państwo to dokładnie już widać- to jest wspólna sprawa, wspólny interes (coś tak jakoś znajomo brzmi). I tyle, albo aż tyle. Miliony Polaków wyjechały właśnie dlatego, a przecież nie przestali być patriotami. Ten kto grzeje narrację o tym, że państwo to przede wszystkim patriotyzm to człowiek głęboko oszukany, dureń albo zdrajca.

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @gabriel-maciejewski
10 czerwca 2018 13:03

"Wtrącił też toyah, że ostatnio media obiegła wieść o człowieku, który w ciągu miesiąca zamordował swoim samochodem dwie osoby, a sądy nie uznały nawet za stosowne odebrać mu prawa jazdy."

Mnie juz nic nie dziwi odkad poznalem tu gdzie mieszkam, w Oregonie, pewnego Polaka kilka lat temu. Mily starszy czlowiek, mial amputowana lewa bodajze noge i w ogole  byl w dosc kiepskim stanie bo mial w przeszlosci wylew (a moze i dwa, juz nie pamietam). I powiedzial mi co go spotkalo. Wyladowal w szpitalu z wylewem i zlamana noga (bo zdaje sie upadl i zlamal sobie noge podczas upadku).

I gdy lezal ze zlamana konczyna lekarz idiota (tak mi to powiedzial) jakos przez nieuwage czy inaczej polozyl na jego nodze kawalek metalu i wdala sie infekcja a potem gangrena. I trzeba bylo mu uciac noge. Ciekaw jestem co sie stalo z tym lekarzem. Ten facet - ofiara powiedzial mi ze go zwolnili z pracy w tym szpitalu. A ja mysle z on sobie moze na spolke z jakims kolezka zalozyl prywatna praktyke lekarska i prosperuje jak nalezy.

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @gabriel-maciejewski
10 czerwca 2018 13:19

" Nie może być mowy o polityce państwowej, kiedy nie ma zdefiniowanych celów istnienia państwa, a zamiast nich są jakieś smętne gawędy o historii i bohaterach, których ukoronowaniem jest „chory na Polskę” minister Macierewicz."

Bo to nie jest panstwo tylko kraina administrowana przez roznych "podwykonawcow" (SLD, PO, PiS i tak dalej). Oboz cynikow czyli rzady Tuska i PO zostal zastapiony przez dobra zmiane. Nie moglo sie to obyc bez udzialu czynnikow zewnetrznych. Nagle wybuchla afera z tasmami i kelnerami, potem pospieszna ewakuacja przez Niemcow Tuska do Brukseli i wejscie Dobrej Zmiany.

Powazni gracze i rozgrywajacy zawsze z gory wiedza co sie swieci bo sami maczaja w tym palce i pociagaja za sznurki.

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @gabriel-maciejewski
10 czerwca 2018 15:02

Niestety ale już wiadomo, że w Polsce jest ciągłość socjalizmu, takiego nieco soft ale mało to różni się od PRL-u, a mówię o wszelkiego rodzaju organizacji gospodarczej, politycznej, czy życia w ogóle Polaków.

Ten socjalizm, to będzie taki kapitalizm angielski, który za morde trzyma tubylców mocno, a nawet ich zabija w imię prawa tego państwa, bo o małym Alfie'm Evans'ie ja nie zapomnę już nigdy. To wizytówka już tego państwa, angielskiego, a za chwilę i polskiego, a może tak już jest nawet.

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @gabriel-maciejewski
10 czerwca 2018 16:36

"Polska współczesna, gdzie mamy jeden naród, jedną religię i jeden język nie może się poszczycić takim wynikiem jeśli idzie o wierność państwu, jaki zanotowali Habsburgowie. Jestem o tym głęboko przekonany, a ujawni się to w godzinie próby. Oby była ona jak najdalej od nas. W co sam, przyznam, nie wierzę. "

Z tym jednym narodem i jedną religią bym polemizował. Wszak ci co należą do "wybranych", a także ci apsirujący do tej kasty i z nią współpracujący nie mają z Polakami nic wspólnego oprócz języka, a im głośniej krzyczą "my polacy" tym bardziej widać, że to obcy.

Tak sobie myślę, że może godzina próby już nastała.

zaloguj się by móc komentować

Paris @Szczodrocha33 10 czerwca 2018 13:19
10 czerwca 2018 17:04

Oczywiscie, ze tak...

... a teraz za HFile  do waadzy... czyli do koryta... wroca czerwone sFinie... czyli odstawione HFilowo  SLD  !!!

Poznaje to po tym, ze z powrotem w kurwizorze  GRASUJA  rozne takie wunderlichy czy - jak dzisiaj - profesury kiki i wydalaja z siebie te eksperckie pierdy... a  Ssssakiewicz zaraz im  "slupki poparcia"  wystruga na swoim debilnym i niezaleRZnym od rozumu portalu...

... to tylko kwiestia czasu... wracajo sami sFoi  !!!

zaloguj się by móc komentować

Paris @cbrengland 10 czerwca 2018 15:02
10 czerwca 2018 17:15

Masz racje, Krzysiu...

... prawie tak jest  !!!    Wczoraj bedac na handlu w centrum Warszawy... nomen omen Aleja Jana Pawla II... przeszla pedalska parada rownosci...  ile tego  kq***twa, zbokow i wszelkiego innego  dziadostwa sie najechalo to sobie nawet nie wyobrazasz... ile Policji sciagnieto, zeby to  DZIADOSTWO  chronic - to nie miesci sie w glowie... ile wsrod tego spedu opetancow bylo  mlodziezy szkolnej i dzieci  !!!... to glowa mala  !!!

To byl dla mnie... i nadal jest  SZOK  !!!

Nasza  CHania koHana i  POpaprana wydala zgode... poszly na to  NASZE  pieniadze, a centrum stolicy zostalo zablokowane na prawie 4 godziny  !!!

SZOK  !!! 

zaloguj się by móc komentować

qwerty @Kuldahrus 10 czerwca 2018 16:36
10 czerwca 2018 18:03

Ta godzina trwa od wielu lat i coraz bardziej przykuwa i uwagę i ludzkie losy

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @Paris 10 czerwca 2018 17:15
10 czerwca 2018 18:30

Spokojnie, byłaś we Francji dobrych kilka albo wiele lat, przecież w Polsce nie będzie inaczej, jak tam, czy tutaj.

Niestety ma rację Coryllus i nie chciałbym ale ten dzień, gdy w Polsce wybuchnie bomba terrorysty, nadchodzi. Potem już bedzie "z górki" dla aranżerow życia Polaków w Polsce, bo przecież ktoś tym steruje i już nawet zdaje się podpisuje się pod tym jawnie. Kiedyś to było ZSRR za naszych czasów, chociaż teraz wiemy, że był tylko wykonawcą. Kogo? Ano niech każdy sobie dopisze, jak uważa. Ja w kazdym razie jeszcze nie wiem. Tzn. wiem ale nie jestem tego jeszcze w stanie opisać ☺

zaloguj się by móc komentować

Paris @cbrengland 10 czerwca 2018 18:30
10 czerwca 2018 19:21

Zachowuje spokoj...

... chociaz wq***a  mnie to maksymalnie - tak po ludzku... ale wiem... mam absolutna pewnosc i swiadomosc, ze jest to sterowane i dobrze zarzadzane...

... tu nie ma  SLEPEGO  zZONdzenia losu... ani tym bardziej  pSZypaTku... i jeszcze wiem KTO  nam ten los gotuje... ale jak to mowia...  Pan Bog kule nosi.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @cbrengland 10 czerwca 2018 18:30
10 czerwca 2018 20:29

To nie w tym kierunku pójdzie. Nam się islamu nie sprzeda, nawet promując gender, związki jednopłciowe, czy co tam jeszcze. U nas są chwilowo testowane różne warianty, ten obecny rokuje nieźle. Tylko elitę się stopniowo podmieni na prawdziwą.

zaloguj się by móc komentować

Paris @Grzeralts 10 czerwca 2018 20:29
10 czerwca 2018 20:41

Tak...

... u nas islam sie "nie przyjmie"... ani inne "nowoczesne" wynalazki.  Ten wczorajszy sped to byl "zajazd"  wszystkich poj****w  z Polski i z Europy... to bylo show à la... wszyscy POpaprancy laczcie sie...

... niemniej przykro bylo patrzec na te dekadencje. 

zaloguj się by móc komentować

qwerty @gabriel-maciejewski
10 czerwca 2018 20:42

aspektów bytu 'państwo' jest wiele ale trafne wskazania dot. wymiaru tzw. sprawiedliwości oraz resortów realizujących własne doktryny funkcjonowania maja potwierdzenie w materii dowodowej [urzędowej i operacyjnej], tak po prawdzie to na czym zasadza się umowa jako podstawa funkcjonowania i istnienia bytu 'państwo' - na respektowaniu ustanawianego prawa; - a jaka jest rzeczywistość w RP? funkcjonowanie resortów i od minspr poczynając to drwina z praw/a i okazywanie, iż pieczatka decyduje co jest prawem a nie literalny zapis ustawy/konstytucji;- wskazaliśmy sędziów wydających wyroki wbrew normom ustawowym i konstytucyjnym [udokumentowane orzeczeniami SN/NSA/..] jako sankcje proponowaliśmy trybunał/etc i co? i g...o;- ład społeczny zasadza się na doktrynie okupacyjnej tj. co lokalny, mianowany 'gubernator' napisał to tak jest i cały aparat bedzie tego bronił do ostatniej bredni i kalumni ["poświadczał nieprawdę nie w faktach lecz w sfomułowaniach"]

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @Paris 10 czerwca 2018 20:41
10 czerwca 2018 21:46

Katolicyzm jako folklor może być akceptowalny nawet dla po..a.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @qwerty 10 czerwca 2018 20:42
10 czerwca 2018 22:29

Reforma szkolnictwa wyższego w to się wpisuje. Jej celem jest stworzenie kilku propagandowych "grodów gigantów" do kierowania ruchem taniej siły roboczej. 

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @gabriel-maciejewski
11 czerwca 2018 14:29

Polska siła żywa funkcjonuje w strategii naszego największego sojusznika jako "hezbollah like forces". Oni liczą na to że nasz narodowy sentyment w połączeniu z katolicyzmem (jako główne motywatory do stawiania oporu innym izmom) zwiąże potencjalnego napastnika na naszym terenie, a oni w tym czasie będą robić swoje/to co zwykle... Temu mają służyć "wysoko zmotywowane" WOT, i ludność cywilna głęboko wierząca. Nie wiem jak wpadli na ten pomysł i co ich przekonuje (może Błaszczak a przedtem Macierewicz im głupot naopowiadali)  że ktoś dobrowolnie poświęci  swoje życie (albo rodzinę) za "tenkraj",  tylko na podstawie tego że pozwolono mu ubrać mundur i spędzić kilka tygodni w lesie na "ćwiczeniach"... Jeśli jankesi w to wierzą to są głupsi niż ustawa przewiduje. Spektakularne kadrowe klapy kolejnych programów wykorzystania rezerw wyraźnie pokazują jaka jest realna tendencja tzw."patriotyzmu". Dodać do tego kompletne olanie przez kolejnych planistów "obronności" realiów współczesnego pola walki (już na poziomie informacji), i można umrzeć ze śmiechu nie czekając na zagony pancerne Putina... Przykład Ukrainy rzekomo świadomej swojej narodowej siły, której spora część w wieku poborowym wyjechała ze "swojej ojczyzny" w trakcie wojny na roboty do Polski, nie jest niczym szokującym. To jest w znacznym stopniu oczywisty skutek profesjonalizmu rządzenia się ichnich elit (podstawionych czy nie to zupełnie inny problem). Biorąc pod uwagę jak niewielkim militarnym kosztem odbyła się utrata przez Ukrainę Krymu i części Donbasu, można się tylko zastanawiać, czemu Putin nie poszedł dalej, i że ten sam mechanizm zadziała kiedy przyjdzie nasza kolej. 

zaloguj się by móc komentować

PiotrKozaczewski @gabriel-maciejewski
11 czerwca 2018 15:10

"... co to jest w takim razie to państwo? ..." - moim zdaniem, jest to głównie fiskus oraz zinstytucjonalizowane-zadłużanie-posrednie-tzw-antysemitów-którzy-sami-nie-chcą-sie-zadłuzyć. Oraz resorty siłowe, służące gł. sprawnemu wybieraniu podatków i dyscyplinowaniu tzw. mniej wartosciowej ludności tubylczej, a na przyszłośc: bezpiecznej ewakuacji osób i środowisk sprawujących tzw. zewnetrzne znamiona władzy.

zaloguj się by móc komentować

PiotrKozaczewski @OdysSynLaertesa 11 czerwca 2018 14:29
11 czerwca 2018 15:17

"... Dodać do tego kompletne olanie przez kolejnych planistów "obronności" realiów współczesnego pola walki (już na poziomie informacji), i można umrzeć ze śmiechu nie czekając na zagony pancerne Putina... " - pytanie co jest celem WOT, bo jeśli koncentracja "naiwnych patriotów" i wysłanie ich hurtem na rzeź, to wszystko przebiegałoby wprost idealnie.

"... Biorąc pod uwagę jak niewielkim militarnym kosztem odbyła się utrata przez Ukrainę Krymu i części Donbasu, można się tylko zastanawiać, czemu Putin nie poszedł dalej, i że ten sam mechanizm zadziała kiedy przyjdzie nasza kolej.  ..." - Noworosje zajęto aby: 1/ NATO nie zajeło Krymu, a zwłaszcza Sewastopola 2/ Nie zainstalowano zbyt blisko Rosji amerykańskich systemów antyrakietowych, które b. łatwo mogą zostać przezbrojone w głebokopenetrujące głowice jądrowe małej mocy do zwalczania podziemnych silosów z bronia miedzykontynentalną.

Dlaczego Putin nie poszedł dalej: 3/ bo zajęcie Noworosji było na prawdę obroną a nie agresją (patrz pkt. 1/ i 2/). 4/ Celem Rosji było, oprócz uniemozliwienia allokacji środków napadu, nie tyle zajęcie terytorium, co stworzenie w ciele Ukrainy ropiejacego wrzoda, który postawi pod znakiem zapytania wszelką poważną obecność NATO na tym terenie.

zaloguj się by móc komentować

PiotrKozaczewski @gabriel-maciejewski
11 czerwca 2018 15:19

Nasza kolej przyjdzie, gdy:

1/ USA/NATO bedą planowac rozprawę z Chinami i/lub Iranem

2/ zmontują w tym celu antyrosyjską prowokacje z terenu Polski

3/ sprzedadzą nas Rosji w zamian za wolną rękę w rozprawie z Chinami / Iranem

zaloguj się by móc komentować

PiotrKozaczewski @PiotrKozaczewski 11 czerwca 2018 15:19
11 czerwca 2018 15:20

Przepraszam, to było adresowane do Pana OdysaSynaLaertesa.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Magazynier 10 czerwca 2018 22:29
11 czerwca 2018 15:33

Co jo godom? Co jo godom? 

Uniwersytet już jest "grodem gigantem" do przewalania taniej siły niewolniczej. Na lewo do mediów, na prawo do przemysłu, na wprost do korporacji i na zmywak do Londynu, w górę do urzędów mocą "niewidzialnej ręki" "'wolnego' rynku" specsłużb. 

Reforma szkolnictwa wyższego ma tylko ujednolicić zarząd nad handlem żywym towarem. Kontrola nad selekcją i zyski muszą iść do Brukseli. I na zasadzie dobrze skrojonej prowokacji wyłonić nowych Kijowskich i Biedroni.  

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @PiotrKozaczewski 11 czerwca 2018 15:17
11 czerwca 2018 16:27

Idealnie? Pan zakłada że ci fascynaci militariów szkoleni w biwakowaniu w lesie przejdą od tego w sposób naturalny do stawienia oporu ludziom szkolnym i wyposażonym w dużo lepsze środki do zabijania?  Na jakiej podstawie? Przecież tu będą potrzebne oddziały zaporowe żeby powstrzymać masową dezercje 

Ad 2. A po co mi Pan to mówi? :) 

Ad 3 Pan tak na poważnie że  Putin się bronił? W takim razie inaczej rozumiemy pojęcie obrony. 

zaloguj się by móc komentować

PiotrKozaczewski @OdysSynLaertesa 11 czerwca 2018 16:27
11 czerwca 2018 16:37

Działania prewencyjne są rodzajem obrony.

zaloguj się by móc komentować

PiotrKozaczewski @gabriel-maciejewski
11 czerwca 2018 16:39

"... Idealnie? Pan zakłada że ci fascynaci militariów szkoleni w biwakowaniu w lesie przejdą od tego w sposób naturalny do stawienia oporu ludziom szkolnym i wyposażonym w dużo lepsze środki do zabijania?  ..." - proszę przeczytać uważnie co napisałem. Moim zdaniem, faktycznym celem powołania tej formacji jest usmiercenie słuzących tam ludzi. Tak, jak w Powstaniu Warszawskim. Mają byc gorliwi i bezbronni. Mają po prostu zginąć.

zaloguj się by móc komentować

PiotrKozaczewski @PiotrKozaczewski 11 czerwca 2018 16:39
11 czerwca 2018 16:40

Przepraszam, znowu miało pójść do Pana OdysaSynaLaertesa.

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @PiotrKozaczewski 11 czerwca 2018 16:37
11 czerwca 2018 17:14

Te takie nie były... To był atak nazywany prewencyjnym. Nazywany bo nie było równoważnych działań zaczepnych z drugiej strony. Stowarzyszenie z UE nie usprawiedliwia żadną miarą agresji militarnej ze strony Rosji. 

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @PiotrKozaczewski 11 czerwca 2018 16:39
11 czerwca 2018 17:15

Tylko przy założeniu że będą walczyć. Pan rozumie 

zaloguj się by móc komentować

PiotrKozaczewski @gabriel-maciejewski
11 czerwca 2018 17:26

"... Stowarzyszenie z UE nie usprawiedliwia żadną miarą agresji militarnej ze strony Rosji.   .." - nie o to chodziło. Spróbuję znależć ruską stronę z informacja o tych NATOwskich planach instalacji przeciw-rakiet. Mnie to przekonuje, chociaż, oczywiście, może to byc fejk.

zaloguj się by móc komentować

PiotrKozaczewski @OdysSynLaertesa 11 czerwca 2018 17:15
11 czerwca 2018 17:28

Tak, przy takim założeniu. Ale od czegóż jest propaganda? Powiedzą o niewinnych cywilach, o zgwałconych matkach/żonach/kochankach - i chłopaki pójdą z kałachami na jaką dywizje pancerną, why not?

zaloguj się by móc komentować

PiotrKozaczewski @PiotrKozaczewski 11 czerwca 2018 17:26
11 czerwca 2018 17:30

No i ta US Navy płynąca na Sewastopol, co to im Su-24 wyłączyło system AEGIS, i paru chłopaków, w Konstancy, musiało iść do psychoterapeuty a potem zwolniło sie ze słuzby ...

zaloguj się by móc komentować

Paris @OdysSynLaertesa 11 czerwca 2018 14:29
11 czerwca 2018 19:14

Dokladnie...

... az  RZal za gardlo sciska, ze Putin nie poszedl za ciosem i  TYLKO Krymem sie zadowolil... to byl jego  RZyciowy  blONT  !!!

A tymczasem siostrzeniec wrocil z zielonej i slonecznej Ukrainy miesiac temu... i tam  NIKT  wlosow z glowy nie rwie  za  Krymem... nadsluchuja tylko propagandy... co dla nich zrobi  "jewropa"  i ile kasy uda sie tej bandzie zlodziejskiej wyrwac !!! 

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @PiotrKozaczewski 11 czerwca 2018 17:26
11 czerwca 2018 19:56

Nawet te NATOwskie plany to nie jest usprawiedliwienie dla agresji... Daj Pan spokój. Nie przekonuje mnie też argument że Rosja zawsze tak prowadzi swoją politykę. To jak tłumaczyć bandytę że napadł i pobił bo inaczej nie umie rozmawiać z ludźmi.

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @PiotrKozaczewski 11 czerwca 2018 17:28
11 czerwca 2018 20:01

O to chodzi że założenie jest błędne z samemu założenia. Myślę że spora część ucieknie z rodziną na zachód zanim się nawet na dobre zacznie. Kolejna część nawet nie dojedzie do swoich macierzystych jednostek (zwłaszcza tych na wschodzie), bo tych jednostek po prostu już nie będzie po ataku rakietowym.

zaloguj się by móc komentować


OdysSynLaertesa @Paris 11 czerwca 2018 19:14
11 czerwca 2018 20:14

Ja tam go nie żałuję, myślę tylko że on wiedział ile może. 

Ukraińcy szukają w Polsce normalności. Rzecz jasna jak u wszystkich nacji, w tej również nie brakuje patologii.

zaloguj się by móc komentować

qwerty @Magazynier 10 czerwca 2018 22:29
11 czerwca 2018 21:08

czyli zamykanie edukacyjnego rynku w gettach z watunkiem budżetowego finansowania, ot, CCCP bis

zaloguj się by móc komentować

qwerty @Paris 11 czerwca 2018 19:14
11 czerwca 2018 21:14

to nie jest błąd, to normalna strategia i budowanie 'scenografii' - grałem raz w warcaby z płk KGB [w celi na Białołęce] - naprzemian raz ja raz on wygrywaliśmy, potem ja wygrywaem raz za razem, a potem jednym pionkiem zdjął mi wszystkie pionki z planszy i się uśmiechnął, i czegoś się nauczyłem

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @qwerty 11 czerwca 2018 21:08
11 czerwca 2018 21:17

Jeśli chodzi o historię, prawo, socjologię, psychologię, filozofię, kulturoznawstwo, literaturę, to nawet nie jest żaden rynek. To zmierza do pralni mózgów de modo gender. Rynek jest w inżynierskich i technicznych i praktycznych językowych, bo korporacje, przemysł i zbrojeniówka nie obędą się bez rzemiosła. W CCCP nie było marketingu, był przydział, kontyngent. Tu jest reklama i tzw. perspektywy. Ofiara sama włoży głowę w pętlę. 

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @qwerty 11 czerwca 2018 21:14
11 czerwca 2018 23:03

Dokładnie... Ukraina zorganizowała kontrofensywę żeby tak głupio nie wyglądało, która następnie dała się dzielnie zamknąć przez "separatystów" w kotle. Na koniec była wymiana jeńców łącznie z bohaterską pyskaczką Sawczenko.

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować