-

gabriel-maciejewski : autor książek, właściciel strony

O zaletach systemu kastowego

Rafał Trzaskowski poinformował nas ostatnio, w zawoalowanej formule, że demokracja tak, jak ją sobie wyobrażaliśmy to przeszłość. Największe ośrodki miejskiej w Europie, zarządzane przez ideologów lewicy, przeszły właśnie do etapu budowy społeczeństwa kastowego. Jeśli ktoś jest na tyle naiwny, by wierzyć, że skoro ma pieniądze, będzie automatycznie członkiem kasty braminów, ten musi się leczyć. Najlepiej niech zacznie dzisiaj. Społeczeństwo kastowe tworzy się, tak jak każdą rewolucję, po to, by dokonać zmian w systemie własności. I uczynić to w taki sposób, żeby nikt nie protestował, a jeśli komuś przyjdzie to do głowy, żeby umarł natychmiast.

Możemy tylko spekulować do czego jest Trzaskowskiemu i jemu podobnym potrzebny system kastowy, albowiem nikt nam nie wyjaśnił, na żadnej lekcji historii, do czego on służył wcześniej. My tutaj, albowiem co jakiś czas, zupełnie niespodziewanie, ocieramy się o historię i kulturę Indii, możemy na ten temat trochę pospekulować. System kastowy gwarantuje wysoką wydajność produkcji. I taka jest jego funkcja najważniejsza. Myślę, że z taką myślą powstał pomysł dzielnic 15 minutowych - żeby usprawnić produkcję. Jeszcze nie wiemy czego, ale najpewniej chodzi i produkcję tekstyliów i elektroniki, która – z nieznanych póki co powodów – zostanie przeniesiona z Azji do centrów miast Europejskich. Jeśli chodzi o te dzielnice piętnastominutowe, określono wyraźnie ile dni w roku mieszkańcy będą mogli spędzić poza dzielnicą, ale nie określono ile dni w roku przybysze z innych okolic, na przykład ze wsi, będą mogli spędzić w dzielnicy. O tym nie wiemy, ale pewnie dowiemy się niebawem. Pomysły, od których odżegnuje się Trzaskowski ze strachu przed przegranymi wyborami, należy traktować bardzo serio, albowiem na to zasługują. Wszystkie pomysły dotyczące funkcjonowania metropolii należy traktować bardzo serio, albowiem to miasta decydują o standardzie życia ludzi i one są wzorem dla innych. Jeśli w mieście ktoś chce urządzić piekło, to nawet nie myślcie o tym, co będzie poza miastem.

Powtórzmy więc – system kastowy gwarantuje trwałość i wydajność produkcji. No, ale czy gwarantuje także jej innowacyjność? Tego nie wiemy, ale coś nam w duszy podpowiada, że nie, albowiem czas innowacyjności minął. Przynajmniej w Europie i przynajmniej na sto, sto pięćdziesiąt lat. System kastowy zaś stworzony zostanie po to, by ugruntować standardy życia kast w oparciu o istniejącą technologię. Ktoś dostrzegł, że dalszy jej rozwój mógłby doprowadzić do wypadków nieprzewidzianych, a to znaczy do znacznego obniżenia kosztów życia i jeszcze bardziej znacznego podwyższenia jego standardów. Należy więc, pod jakimś pretekstem innowacyjność zatrzymać. Dobry pretekst to zagrożenie. Najlepiej masowe. Kiedyś straszono nas bombą atomową, którą mieli Amerykanie albo też Stalin, Chruszczow i Breżniew. Teraz mamy katastrofę klimatyczną. To jest zmasowana propaganda, której celem jest utrzymanie przy władzy elit zajmujących dominującą pozycję w światowych finansach. Czyli - trzeba to powiedzieć - system kastowy istnieje od dawna, ale jest ukryty. Maskowany demokracją, albowiem ona gwarantowała swobodny przepływ towarów, myśli i innowacji, a także gwarantowała łatwe zarządzanie społeczeństwami. Przynajmniej na tych terenach gdzie produkcja odbywała się w oparciu o stale wzrastającą innowacyjność. No, ale były też inne obszary, takie jak ZSRR. Tam system kastowy był wyraźny, też maskowany ideologią zagrożenia,  i służył obniżeniu kosztów wydobycia surowców, oraz produkcji na rynek lokalny. Całe to opowiadanie o małych gospodarstwach rolnych jest przygotowaniem do urządzenia ludziom raz jeszcze piekła na ziemi, czyli zorganizowania produkcji żywności tak, by ledwie starczała na potrzeby lokalnego rynku, który obsługuje jakąś nieinnowacyjną linię produkcyjną albo wydobywa surowiec potrzebny gdzieś tam daleko, poza piętnastominutową dzielnicą. Poseł Gdula, który jest w mojej ocenie człowiekiem, nie rozumiejącym nic z tego co mówi, lansuje te pomysły w telewizji. I jest do tej telewizji ciągle zapraszany w ramach procedur demokratycznych rzecz jasna. Po wprowadzeniu systemu kastowego, o ile w ogóle będzie istnieć telewizja, będzie tam wyłącznie Gdula i Kołodziejczak. No, ale zamiast telewizji może powrócić stary dobry uliczny teatr kukiełek z nigdy nie starzejącą się sztuką „Pajac i żandarm”.

Na czym polega istota systemu kastowego? Na tym, że jakieś organizacje uzurpując sobie prawo do znawstwa, określają, co jest, a co nie jest najważniejszą potrzebą życiową człowieka. Następnie profilują te potrzeby i powołują do życia instytucje, które te potrzeby realizują. Jakoś tak się zawsze składa, że na pierwszym miejscu w potrzebach ludzkich jest praca. Reszta już wynika z tego osadzenia pracy na samym szczycie. No i wszystko co poza pracą, to czas wolny, który zostaje zagospodarowany według rozdzielnika kastowego. Lepsze rzeczy dla lepszych, gorsze dla gorszych, ale w rozsądnych wymiarach, to znaczy praca musi zajmować odpowiednio dużo czasu. Czas wolny zaś w żaden sposób nie może być zagospodarowywany poprzez oddalanie się z miejsca pobytu.

Wszyscy ludzie zachwalający zalety systemu kastowego C40 uważają, że oni akurat będą należeć do kasty braminów. Tak, jak napisałem wyżej, to nie musi być prawda, albowiem bramini, najprawdopodobniej, w ogóle nie będą widoczni. Niedotykalni mogą co najwyżej oglądać swoich dozorców, których zadaniem będzie pilnowanie dyscypliny w dzielnicach produkcyjnych. Nie wierzcie, że będzie inaczej, bo jeśli ktoś planuje schemat życia w wielkich miastach, na pewno planuje też produkcję. Po prostu nie może być inaczej, bo plany te muszą być poważne, a bez produkcji są tylko zabawą półgłówków.

Mamy więc sytuację następującą – demokracja, jaką znamy, maskująca mało uciążliwy i niewidoczny dla nas system kastowy gwarantuje innowacyjność. Nie gwarantuje jednak masowej produkcji, bo tę przesunięto do miejsc, gdzie demokracji nie ma. Są za to relikty systemu kastowego, który przez tysiące lat dawał Azji przewagę ekonomiczną i militarną nad Europą. Z jakichś powodów system ten musi być zmieniony. A to oznacza wykluczenie dla długi czas innowacyjności, jako priorytetu w produkcji i zastąpienie go powtarzalnością. Tę gwarantować może jedynie system kastowy. Przypomnę, że druga połowa XVII wieku i początek XVIII wieku to czasy kryzysu na rynku tekstyliów w Europie. Miejscowa produkcja nie wytrzymywała konkurencji z zalewem wyrobów tekstylnych z Indii. Żeby ratować francuskie i angielskie fabryki wprowadzano surowe bardzo zakazy dotyczące eksportu z Indii. To jednak nie pomagało i trzeba było dopiero całkowitej dewastacji tego kraju oraz wynalezienia maszyn tkackich, żeby europejski przemysł tekstylny zdobył przewagę na systemem hinduskim opartym na kastach.

Jaka będzie różnica pomiędzy tym nowym systemem kastowym, a systemem znanym nam z komunizmu? Ten ostatni dzielił ludzi na trzy kasty – urzędników partyjnych, wojowników i plebs. W tym nowym, wzorowanym, na średniowiecznych Indiach kast będzie więcej, a co za tym idzie ilość rytuałów i pozwoleń będzie znacznie, znacznie większa. Certyfikowane i penalizowane będzie prawie wszystko, co nie zmieści się w standardach życia kasty. Zacznie się od żywności i to zostało już przez Trzaskowskiego wyrażone wprost. Potem określi się warunki pracy i wypoczynku. Wszystko zaś po to, by uratować planetę. No i oczywiście by pozwolić na dominację Azji na całym globie. Myślę bowiem, że za tymi pomysłami nie stoją Żydzi, jak się wydaje większości, ale Chińczycy i Rosjanie. To oni chcą władzy absolutnej, ale nie takiej, o jakiej myślał Chruszczow, stary dureń, nie umiejący skorzystać ze spłuczki w toalecie. Oni myślą, o władzy bezpośredniej, nad każdym człowiekiem który nie należy do ich kasty. I to musi być w zagwarantowane, zadekretowane i przećwiczone w licznych eventach. Nie ta się osiągnąć takich cudów bez unieważnienia innowacji, bez jawnego systemu kast i gwałtownego obniżenia poziomu życia Europejczyków w wielkich miastach. O tym bowiem, że Rosjanie i Chińczycy stworzą jakieś standardy poza piekielnymi, które unieważnią ich samych i jednego wobec drugiego postawią w sytuacji podległości absolutnej, możemy zapomnieć. Cóż to jest ta podległość absolutna? To jest odcięcie od informacji innych niż te formujące i utrwalające kastę. No, ale to już temat na inną pogawędkę.

 

Jeszcze prośba od mojego kolegi

Polski Związek Niewidomych Okręg Lubelski Koło w Rykach zwraca się z prośbą o wsparcie finansowe na rzecz Koła.

 

Polski Związek Niewidomych w Rykach zrzesza osoby niepełnosprawne z dysfunkcją narządu wzroku, które z racji swojego inwalidztwa często żyją w izolacji. Organizujemy szkolenia, wycieczki, spotkania, które integrują osoby niewidome i słabowidzące w celu ich społecznej integracji, wyrównywania szans w dostępie do informacji, edukacji, zatrudnienia i szeroko pojętej aktywności społecznej a także w celu ochrony ich praw obywatelskich.

Efektem spotkań są min. oddziaływania psychologiczne, przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu, akceptacja niepełnosprawności, które mają ogromne znaczenie w przypadku osób niewidomych.

Dzięki przyjaznej dłoni ludzi dobrej woli możliwa jest realizacja naszych celów i zamierzeń. W imieniu naszego stowarzyszenia oraz jego członków wyrażamy głęboką wdzięczność za ofiarowaną pomoc i życzliwość.

Jeśli nie masz innej możliwości – można nam pomóc w działaniu przeznaczając 1,5 % podatku na PZN w naszym powiecie.

Krajowy Rejestr Sądowy - nr KRS: 0000007330

z dopiskiem na cel: Koło w Rykach

Jeśli chcesz pomóc indywidualnie poniżej podajemy link do Polskiego Związku Niewidomych Okręg Lubelski i numeru konta:

https://pzn.lublin.pl/podziekowanie-specjalne/

także z dopiskiem na cel: Koło w Rykach

 



tagi: rosja  indie  chiny  trzaskowski  produkcja  system kastowy  c40 

gabriel-maciejewski
21 lutego 2023 08:53
88     3941    19 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

OjciecDyrektor @gabriel-maciejewski
21 lutego 2023 09:23

Kurna....jakie to pesymistyczne. Czy nie ma dla nas ratunku? Przecież i owszem plany nasu wrogowie zawsze jakieś mają, ale czy nie da się ich pokrzyżować? 

 

Zresztą nam wrażenie - być może mylne - że akurat nasz kraj uniknie tej kastowości i nie-innowacyjności. 

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @OjciecDyrektor 21 lutego 2023 09:23
21 lutego 2023 09:25

Da się. To jest pułapka na zlewaczały zachód. No i trzeba o tym mówić cały czas. O narracjach napiszę jutro

zaloguj się by móc komentować

Czarny @gabriel-maciejewski
21 lutego 2023 09:39

No tak, ale potrzebna jest jeszcze jakaś religia. Choć wszyscy kochamy religię hinduską, to jednak nie aż tak bardzo, by mogła w Europie oficjalnie się urządzić. Czy ateizm może pełnić tę rolę? Nie wydaje mi się, jest zbyt rozlazły, jest idealny dla demokracji, ale dla kast raczej nie. Musiałoby powstać coś nowego i od tego nowego, tej nowej religii, te przemiany musiałyby być rozpoczęte. No, chyba że ekologia i obrona planety... przedszkolne dzieci są już odpowiednio nastrajane. One już wiedzą, lepiej niż my, że wszyscy jesteśmy brudni.

zaloguj się by móc komentować

Andrzej-z-Gdanska @gabriel-maciejewski
21 lutego 2023 09:43

Pan poseł to ma "osiągnięcia", z których zapewne jest dumny. Można o nich przeczytać w wolnej encyklopedii:

Maciej Roman Gdula (ur. 20 maja 1977 w Żywcu) – polski socjolog, polityk i publicysta, doktor habilitowany nauk społecznych, nauczyciel akademicki Uniwersytetu Warszawskiego, poseł na Sejm IX kadencji.
Jest synem Andrzeja Gduli, wiceministra spraw wewnętrznych w okresie PRL oraz doradcy prezydenta Aleksandra Kwaśniewskiego, a także praprawnukiem Antoniego Korygi, jednego z przywódców rabacji galicyjskiej.
Uzyskał stopień naukowy doktora na podstawie rozprawy pt. "Utopia, kontrakt i natura. Dyskursy o miłości w kulturze eksperckiej".
W 2017 był koordynatorem głośnego badania terenowego w jednym z miast powiatowych na Mazowszu. Opublikowany raport pod nazwą "Dobra zmiana w Miastku. Neoautorytaryzm w polskiej polityce z perspektywy małego miasta" przez wielu socjologów został uznany za pierwszą miarodajną diagnozę przyczyn zwycięstwa Prawa i Sprawiedliwości w wyborach parlamentarnych w 2015.
W Sejmie został członkiem Komisji Spraw Zagranicznych oraz Komisji do Spraw Służb Specjalnych. W czerwcu 2021, po rozwiązaniu Wiosny, został posłem Nowej Lewicy.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Maciej_Gdula

zaloguj się by móc komentować

atelin @gabriel-maciejewski
21 lutego 2023 09:47

"Certyfikowane i penalizowane będzie prawie wszystko, co nie zmieści się w standardach życia kasty. Zacznie się od żywności i to zostało już przez Trzaskowskiego wyrażone wprost."

1984.

zaloguj się by móc komentować

Pioter @Czarny 21 lutego 2023 09:39
21 lutego 2023 09:47

Ta religia jest bardzo prosta i stosowana od co najmniej 5 tysięcy lat. W Sumerze opisano ją słowami Enuma elisz, co znaczy: światem rządzą bogowie, a rolą ludzi jest służenie im.

zaloguj się by móc komentować

Czarny @Pioter 21 lutego 2023 09:47
21 lutego 2023 09:53

Rozumiem. Jednak scenografia się zmienia, aktorzy również. To musi być wystawione.

zaloguj się by móc komentować

Wrotycz1 @gabriel-maciejewski
21 lutego 2023 09:55

Małą poprawka, jeśli Pan pozwoli. System będzie mniej statyczny, przynajmniej przez jakiś czas. Innowacyjność wymaga dużych nakładów finansowych. Nakłady te już są i będą nadal kierowane przez odpowiednich braminów w wybrane przez nich rejony produkcji. Czyli pewne dziedziny mają się rozwijać, i to zadanym kierunku, a inne nie, bo nie są w stanie zorganizować odpowiedniego i stale rosnącego poziomu finansowania innowacji. Tak już jest na poziomie funduszy europejskich. Dla tych, którzy będą chcieli omijać lub łamać system, akumulować kapitał i organizować współpracę, czekają odpowiednie podatki. Obecnie, silne konglomeraty produkcyjno-handlowo-finansowe są częściowo po za tym systemem. W odpowiednim czasie, bramini układający skalę podatkową poradzą sobie i z nimi.

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Wrotycz1 21 lutego 2023 09:55
21 lutego 2023 09:59

To możliwe, ale sądzę, że damy radę

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Andrzej-z-Gdanska 21 lutego 2023 09:43
21 lutego 2023 10:00

Tak, to jest człowiek osadzony w odpowiednich realiach

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Czarny 21 lutego 2023 09:39
21 lutego 2023 10:00

NIżej Pioter napisał jaka to religia - Zeusizm

zaloguj się by móc komentować

przerywampanu @gabriel-maciejewski
21 lutego 2023 10:02

Jest jeszcze metawersum w pocie czoła budowane przez "wizjonerów" typu Zuckerberg. Tam spędzi się te 8 miliaedów nikomu niepotrzebnych bytów, da im się dochód gwarantowany, żeby mieli za co spłacać dostęp do internetu, nakarmi się ich świerszczami i syntetycznym białkiem. Tych co mają jakieś pieniądze wydudka się za pomoca sprzedaży wirtualnych działek.

Całą robotę, którą wykonywali do tej pory ludzie, zrobią chtboty szucznej inteligencji (ostatnia gwiada Cht GPT bije rekordy popularności). To już ma miejjsce w przypadku grafików, muzyków, dziennikarzy, za chwilę będą lekarze, prawnicy itp.

Żby ta zobie - chiołota nie błąkała się bez celu i "zaśmiecała" przestrzeń dwutlenkiem węgla, który wiadomo, stłoczy się to w 15 - minutowych enklawach i już. 

Potem jeszcze transhumanizm, życie bez ciała tylko w swojej jaźni i kolejny etap życia (?) na Ziemi gotowy. 

Tak jesteśmy zaprogramowani i nic na to nie poradzimy. 

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @Andrzej-z-Gdanska 21 lutego 2023 09:43
21 lutego 2023 10:08

Oni wszyscy panie Andrzeju dobierają się w/g pewnego klucza.Jeszcze bogatszy w osiągnięcia  i jakże wspaniałe osiągnięcia ma dr Trzaskowski. Do czego potrzebny system kastowy- no on działa doskonale wraz z telewizją ,netem i całym ośrodkiem info..."Pajac i żandarm" ,to trafne określenie.A ten dr Trzaskowski jest idealny do wykonania zadania...włodarz naszej stolicy,decyzyjny,zapraszany jako ekspert do światowych organizacji i idzie z duchem i poleceniami...Gdula nawet w wiki przy Trzaskowskim pada..

https://pl.wikipedia.org/wiki/Rafa%C5%82_Trzaskowski

zaloguj się by móc komentować

zkr @Czarny 21 lutego 2023 09:39
21 lutego 2023 10:10

> przedszkolne dzieci są już odpowiednio nastrajane. One już wiedzą, lepiej niż my, że wszyscy jesteśmy brudni.

Austriackie dzieci boją się zmian klimatu. Pozwały swój rząd

zaloguj się by móc komentować

Drzazga @Czarny 21 lutego 2023 09:39
21 lutego 2023 10:12

Każda religia daje siłę, a ta ma być odebrana w każdej postaci. Ciekawe zdanie powiedział na kazaniu pewien dominikanin podczas nasilonej nagonki na kościół. Myślałem, że wyczuję zwątpienie, strach lub coś w tym rodzaju a tu padło zdanie - A burzcie, rozwalajcie, niech kamień na kamieniu nie zostanie z takich miejsc, a potem przyjdziecie do piwnic, bo przyjdziecie.

 

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @gabriel-maciejewski
21 lutego 2023 10:12

W końcu jakiś poważny opis tego czym tam nas straszą w internecie, zamiast "ło panie robakami nas nakarmią i wprowadzą orwellowski matrix". Tak jak w komentarzu wyżej napisałeś to jest wizja piekła na ziemi, która wcale nie musi się spełnić. W dodatku tak ostrożnie proponowana, bo gdyby chcieli to naprawdę wprowadzić to by o tym nie rozgłaszali tylko wprowadzili.

 

zaloguj się by móc komentować

Drzazga @Kuldahrus 21 lutego 2023 10:12
21 lutego 2023 10:25

To tak nie działa, mają swoje rytuały. Zawsze wcześniej informują, tylko niewielu umie je odczytywać, a jeśli takowi się znajdą i zaczynają krzyczeć na alarm, to zostaną odpowiednio nazwani i nikt ich słuchać nie będzie.

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @przerywampanu 21 lutego 2023 10:02
21 lutego 2023 10:26

Daj Pan spokój z tymi wizjami rodem z dark sf. 

Nigdy nie było i jie bedzie tak jwk opisują to autorzy sf. Dlaczego? Bo rolą literatury sf jest strasznie czy jak kto woli "inspirowanie" plebsu do postawy typu "zgódźmy soę nato lub na tamto, bo jak nie, to zrobią nam gorsze kuku". To dlatego w systemach kastowych/komun8styczn6ch sf była tak lansowana przez władzuchnę. 

Teraz rolę literatury sf przejęli patostreamerzy na YT o innych kanałach internetowych. Oczywiście wszystko "poparte" wiedzą i nauką. A jakże! Inaczej się nie da. Bo slz wiedzą i nauką nie ma dyskusji, nie ma negocjacji. 

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @Drzazga 21 lutego 2023 10:25
21 lutego 2023 10:28

Naprawdę? Wcześniej informują? Rozumiem że to taki czarny humor u Pana? Mój ulubiony. 

Ale jeśli na serio to Pan napisał, to jest niestety w szponach patostreamerów. 

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @gabriel-maciejewski
21 lutego 2023 10:31

" Czyli - trzeba to powiedzieć - system kastowy istnieje od dawna, ale jest ukryty"

Oczywiście, że jest od dawna i ja od czasu do czasu tu w komentarzach na blogu o tym piszę. Moim zdaniem system kastowy zawsze jest w jakiś sposób ukryty przez charakter religijny jaki mu się nadaje, to że obecnie nie odwołuje się do bogów wprost(jak Pioter wyżej napisał) to nie znaczy że nie ma podstaw religijnych. W demokracji tą religią kastową jest przekonanie o tym że wszystko co człowiek osiąga w życiu zależy wyłącznie od niego, jeśli ktoś w to uwierzy to automatycznie uważa się za należącego do "lepszej kasty"(bo osiągnął więcej "własną pracą"), a ci z "niższych kast" sami są sobie winni bo "mniej pracowali, studiów nie skończyli itd.". Także system kastowy tak jak w hinduistycznych społeczeństwach tylko po prostu inna motywacja religijna - w Indiach decyduje "los, wędrówka dusz, bogowie itd.", a tu przekonanie o własnej "doskonałości".
Jedyną rzeczywistością blokującą system kastowy jest Ewangelia, wystarczy "wymazać" miłosierdzie z ludzkich serc, czyli m. in. przekonanie, że wszystko co mamy dostaliśmy od Boga i naszym obowiązkiem jest dzielić się tym z innymi, szczególnie zaś z tymi słabszymi, bo to nie jest nasza własność, i system kastowy wprowadzi się bez jednego wystrzału.

 

zaloguj się by móc komentować

Drzazga @OjciecDyrektor 21 lutego 2023 10:28
21 lutego 2023 10:35

Każda mafia ma swój kodeks honorowy, oni też.

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @Kuldahrus 21 lutego 2023 10:31
21 lutego 2023 10:35

Można też zmienić Ewangelię...tzn. na nowo ją zinterpretować. I tak się czyni. Awangardą są tu dominikaniem. A bo Ryś jest w tym procesie głównym dyrygentem na Polskę. 

 

zaloguj się by móc komentować


Kuldahrus @Kuldahrus 21 lutego 2023 10:31
21 lutego 2023 10:35

P.S.

W demokracji są nawet kapłani sytemu kastowego - mówcy nawołujący, że jak będziesz pracował dłużej i ciężej to awansujesz do lepszej kasty "w przyszłości".

 

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @OjciecDyrektor 21 lutego 2023 10:35
21 lutego 2023 10:38

Nie jestem przekonany co do tego, z moich prywatnych doświadczeń nie słyszałem nic od bp Rysia co by miało jakoś "zmieniać Ewangelię".

 

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @Drzazga 21 lutego 2023 10:35
21 lutego 2023 10:39

Pan żartujesz....poznałem środowisko tzw. gangsterów i zapewniam Pana, że tam nie ma żadnego kodeksu honorowego. Są tylko hierarchie, wymuszenia i próby zmiany hierarchii. Nic więcej. Każda metoda dozwolona byle skuteczna. Jedynie co jest brane pod uwagę to RYZYKO. I bardzo wielu konsumentów filmów akcji myli kodeks honorowy właśnie z kalkulacją  ryzyka. 

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @Kuldahrus 21 lutego 2023 10:38
21 lutego 2023 10:42

A tzw. Arena Młodych i nowa interpretacja Najświętszej Ofiary? A jeszcze wywiad przeprowadzony z nim przez pewnego młodego księdza, w którym z pewną irytacją odniósł się do "przestarzałych" znaczeń nauki katolickiej. 

Można to poszukać na YT

zaloguj się by móc komentować

koncereyra @przerywampanu 21 lutego 2023 10:02
21 lutego 2023 10:44

"Całą robotę, którą wykonywali do tej pory ludzie, zrobią chtboty szucznej inteligencji (ostatnia gwiada Cht GPT bije rekordy popularności). To już ma miejjsce w przypadku grafików, muzyków, dziennikarzy, za chwilę będą lekarze, prawnicy itp." 

Tak będzie, przy czym może akurat nie lekarze, bo oni też często wykonują taką mechaniczną pracę. Ale te wszystkie "zawody kreatywne" już czują nosem, że siekiera do pnia przyłożona.

I tu wracza wizja Gospodarza cała na biało i oferuje im pracę w fabrykach. Nawet czterodniowy tydzień pracy. 4x12:)

" metawersum w pocie czoła budowane przez "wizjonerów" typu Zuckerberg"

Na razie metawersum się skichało, bo technologia jeszcze nie ta

 

 

 

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @Kuldahrus 21 lutego 2023 10:38
21 lutego 2023 10:44

To narazie idzie ostrożnie...po malutku. Takie badanie reakcji. Ale symptomy zauważam.

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @koncereyra 21 lutego 2023 10:44
21 lutego 2023 10:45

Metawersum to parawan. Napisałem o tym w "Bomba kryptoatomowa".,

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @OjciecDyrektor 21 lutego 2023 10:42
21 lutego 2023 10:47

Nie mam czasu grzebać się w internetach i nie bardzo obchodzi mnie, czy ten biskup, czy tamten jest bardziej papieski. Przede wszystkim trzeba wprowadzać Ewangelię we własnym życiu, a jak ktoś uważa, że jakiś duchowny od niej odchodzi to nie musi go słuchać.

 

zaloguj się by móc komentować

koncereyra @OjciecDyrektor 21 lutego 2023 10:26
21 lutego 2023 10:49

Daj Pan spokój z tymi wizjami rodem z dark sf. 

Jak ktoś po tym burdelu jakim była pandemia (gdzie "rządy światowe" dla marnych koralików rozwalały całą sieć powiążań która dawała im możliwość wzięcia ludzi "za pysk") wierzy w wyższe zorganizowanie, to się srodze zawiedzie.

Tak samo jak wiara w chińskie planowanie na sto lat do przodu, ruskich szachistów czy macherów w służb specjalnych.

Wszędzie okazało się że jest paździerz i krótkowzrocznie grabienie pod siebie, a po nas choćby potop. 

Nawet Bill Gates, choć niby taki bogaty, okazał się być niezdolny do udawania czegoś innego, niż "janusza biznesu" i tak jak Janusz Filipiak robił awanture, że Polacy jedzą za dużo mięsa (i odleciał prywatnym samolotem) tak Gates na pytanie o jego latanie stwierdził, że "on może bo walczy o klimat". Żaden rasowy Kaszpirowski czy Marylin Manson tworząc sektę by się nie dał złapać na takie gafy.

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @Kuldahrus 21 lutego 2023 10:47
21 lutego 2023 10:52

Zgoda....ale zgodzi się chyba też Pan, że wierny najczęściej zwyczajnie 7fa swojemu kapłanowi i najczęściej będzie się kierował w życiu nie własnym widzimisię ale opinią kapłana. I tej władzy nie można ignorować. Nie jesteśmy protestantami. 

zaloguj się by móc komentować

Drzazga @OjciecDyrektor 21 lutego 2023 10:39
21 lutego 2023 10:54

Pan pisze o "robactwie" , a i ci mają swój kodeks.

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @koncereyra 21 lutego 2023 10:49
21 lutego 2023 10:54

Słuszna uwaga...dlatego taki gejtsów można zwyczajnie olać. 

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @Drzazga 21 lutego 2023 10:54
21 lutego 2023 10:55

No ok...niech tak będzie. Z wiarą nie da się dyskutować.

zaloguj się by móc komentować

koncereyra @gabriel-maciejewski
21 lutego 2023 11:02

Gospodarz ma dobrą intuicję, że miasta 15 minutowe są związane z reidustrializacją, oraz że będą elementem system kastowego. Ale mechanika będzie inna.

Po pierwsze my w Polsce mamy już kilka miast 15- a nawet 7- minutowych (inny wariant, taki bardziej premium): Nowa Huta, Podkowa Leśnia, Nikiszowiec, MDM. Za Kasiera, za Piłsudskiego, za Bieruta i nawet potem za Gierka były takie budowane. Z resztą większość starych miast (Kazimierz, Kraków, Stradom, Kleparz) są właśnie zbudowane tak, że ma się 7 min do rynku. Oczywiście wariant Gierkowo-Jaruzelski (Ursynów) jest taki najbardziej niedorobiony, ale i tak w wielu miejscach bije na głowę współczesny klatkowy chów Polaków na osiedlach deweloperskich (Białołęka:)) 

Miasto 15 minutowe nie będzie więzieniem, będzie nagrodą. Ci z wyższej kasty będą sobie mieszkać na MDM, Mokotowie czy Saskiej Kępie. Ci aspirujący na Miasteczku Wilanów, a ci co się nie załapali, na dalekich przedmieściach Gocławia. To "miasto 15 minutowe" będzie marchewką, kijem będzie horrendalnie drogi przejazd samochodem. Więc jak będziesz przeznaczony do nocnej zmiany w fabryce kaloszy, to będziesz mógł ledwo żywy podejśc do jedynej Biedronki w okolicy i się będziesz cieszył że jest. Pełna rejonizacjia, jak za najlepszych czasów PRLu:) 

I stąd będzie ta pozorna równość, bo każdy w swoim dystrykcie dostanie w teorii to samo (sklep, ławkę pod drzewem, szkołę podstawową) ale jakoś tak będzie, że i z gorszej dzielnicy będą mogli kupować głównie wódę a w szkołach będą bramki szukające broni. Jak w USA, gdzie dużo tej rejonizacji jest posunięte do absurdy (sławna ósma mila w Detroit). 

Bo Gospodarz ma racje, zwarte osiedla mieszkaniowe przy fabrykach (Nikiszowiec, Nowa Huta) buduje się po to by ludzie nie marnowali czasu na dojazdy tylko "siedzieli na rzyci w robocie".  Dziś odbywa się to pod przykrywką ograniczania CO2, ale tak naprawdę wiemy z pandemii, że jak sie zamyka szkoły (przestaje dowozić dzieci do szkoły) i biurowce (niech klepią faktury z domu) to nagle miasto się robi przejezdne, łatwo znaleźć parking i widać ile można zaoszczędzić na infrastrukturze.

 

 

zaloguj się by móc komentować

Nova @OjciecDyrektor 21 lutego 2023 09:23
21 lutego 2023 11:10

Do tego cogospodarz opisał, dodałbym tzw. "edukację". Ona w dużej mierze już wyprodukowała masy młodych rewolucjonistów przesiąkniętych propagandą. Ich cechą główną jest bezmyślność, brak refleksji i łykanie wsztstkiego co jest na tzw. Topie. Żyją chwilą, nie chcą mieć dzieci bo przeszkadzają wjarierze (pracy). Nie martwią się o skutki wprowadzanych działań. Dodatkowo koncepcja mist 15 minutowych, ograniczającmobilność ludzką ogranicza możliwość starania się o głosy i poparcie obywateli w wyborach. 

zaloguj się by móc komentować

Czarny @zkr 21 lutego 2023 10:10
21 lutego 2023 11:11

Niezłe. Nie słyszałem tego. Czekajmy więc, kiedy u nas... 

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @Nova 21 lutego 2023 11:10
21 lutego 2023 11:14

Mogę tylko się zgodzić.

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @koncereyra 21 lutego 2023 11:02
21 lutego 2023 11:16

Fajny opis dyslokacji społeczności warszawskiej....:). Aczkolwiek to dopiero przyszłość. Ciekaw jestem czy to się uda zrealizować. Na razie nie. 

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @Czarny 21 lutego 2023 11:11
21 lutego 2023 11:17

U nas pozew o "czyste powietrze" złożyli aktorzy i...wygrali. Nie pamiętam tylko którzy...Sthur?

zaloguj się by móc komentować

qwerty @gabriel-maciejewski
21 lutego 2023 11:28

"Certyfikowane i penalizowane będzie prawie wszystko, co nie zmieści się w standardach życia kasty. " - to już jest wdrożone w RP, własność będzie uznaniowa - tym wolno mieć własność a tamtym nie wolno - i taki system prawny już jest wdrożony w RP, nie widzicie go jeszcze w całej okazalości, bo nie zajmujecie się jak funkcjonuje państwo a dokładnie jak tworzą się grupy nadzorców w poszczególnych instytucjach,- wzorem jest tow. Mao - chcecie mieć żelazo? to sobie zróbcie dymarki na podwórkach/działkach,  ze znanych totalitaryzmów wybierane są 'najlepsze' cechy i wdrażane prawem lub poza prawem; socjalizm? - narodowy?- to się zużyło, radziecki? też się zuzyło, ale nowy to będzie socjalizm społeczny - i to juz widać w publikacji np. o tym, po co kapital obywatelmo? lepiej niech żyją w mieszkaniach na wynajem;- tylko cicho o tym, czyja własnościa będą te mieszkania na wynajem; samorządów? grup kapitałowych? bo na pewno nie Państwa

zaloguj się by móc komentować

koncereyra @OjciecDyrektor 21 lutego 2023 10:45
21 lutego 2023 11:33

Pamiętam, ale z racji tego, że akurat na tym się w miarę znam, to niestety muszę powiedzieć że tamten tekst to jest straszny kociokwik i pomieszanie pojęć. Tzn idea że kryptowaluty szukaja dużych liczb pierwszych jest po prostu fałszywa (może ktoś sobie poczytać kod źródłowy jak nie wierzy). Natomiast samo używanie ledgera jako mechanizmu pozorującego wiarygodność państwa przed obywatelami (że niby urzędnicy poddają się tym samym obiektywnym przepisom) to rzeczywiście będzie widoczny trend w nadchodzących  latach.

zaloguj się by móc komentować

qwerty @OjciecDyrektor 21 lutego 2023 10:39
21 lutego 2023 11:34

ma Pan racje w 100%, - opowieści o honorze, moralności, zasadach, etc służą tylko do ogłupiania frajerów, 99% z tych z 'zasadami' to donosiciele i obsługujący grupy organizowane przez aparat państwa [wyłudzanie zwrotów podatku VAT jest tutaj wręcz laboratoryjnym przykładem], polowanie na ofiary ma aspekt wciągania do grupy/srodowiska i montowania pozorów lojalności, a potem? kasa idzie tam gdzie ma iśc a frajerzy do pierdla

zaloguj się by móc komentować

qwerty @Kuldahrus 21 lutego 2023 10:31
21 lutego 2023 11:38

analizowaliśmy onegdaj losy osób, ktore dostąpiły 'zaszczytów' obejmowania funkcji w resortach m.in. siłowych, potrety psychologiczne [wzory zachowań, etc] przed awansem i po awansie to dwa światy, i co wychodzi? dostęp do 'wiedzy' poprzez inicjację, jednym z elementow jest 'złamanie' zasad tkwiących u awansującego, - dosteje zadanie, ktore aby wykonac to musi zaprzeczyć wszystkiemu w co do tej pory wierzył, jak zda egzamin - jest swój a jak nie - to odlot na peryferie;- widać to także na analizie losów urzędników w sądach, prokuraturach, policji, itd.

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @gabriel-maciejewski
21 lutego 2023 11:52

Tak sobie jeszcze rozmyślam nad jedną kwestią. Skoro robi się przygotowania do reindustrializacji Zachodu, to to oznaczac musi xmianę tras i kierunków przepływu towarów. A to oznaczać musi jakieś przygotowania do dewastacji innych światowych producentów. Mam tu na myśli w pierwszej kolejności Chiny. Taka myśl wydaje się z pozoru nieprawdopodobna, ale jeśli połączymy to z intensywną rozbudową produkcji w Indiach, Indonezji i innych krajach basenu O. Indyjskiego, to innego wniosku nie ma. Bo chyba nie zrobią z Chin społecznosci konsumenckiej (takiej jak na Zachodzie)? To jest niemożliwe z samej natury chińskiego człowieka. Oni mają pracować, oszczędzać, a potem inwestować i na końcu wszystko tracić. Tak było od 5 tysięcy lat. 

 

zaloguj się by móc komentować

peter15k @gabriel-maciejewski
21 lutego 2023 11:57

Czyli - trzeba to powiedzieć - system kastowy istnieje od dawna, ale jest ukryty (...)

Ten system wydawał się domknięty o czym świadczy propozycja dla "aspirujących" tzw parytetów czyli marchewki dla wybranych, którym sie zdaje, że zostaną dopuszczeni do kasty braminów. Także politycy wystrugani przez realnych braminów myślą, że zostaną dopuszczeni do kasty jak spełnią pokładane w nich nadzieje ( np Lula prezydent Brazylii oświadczył, że kto się nie wyszczepi ten utraci pomoc społeczną  - to taki znak skąd wyrastają mu nogi ). Jakby nie patrzeć wyszczepienie takiej masy katolików może być dle niektórych nęcące. Jednak projekt oparty na opanowaniu światowych elit musi iść na końcu w kierunku obozu koncentracyjnego i dołów z wapnem dla mas - zawsze tak było. Jednak jest nadzieja w różnicach interesów. Ostatnio Austria "ojczyzna malarza"  denerwuje się i szczeka na nas bo wydaje się, że projekt restytucji monarchii austro-węgierskiej nie wygląda dobrze... Także guru Musk oswiadczył, że wszystke teorie spiskowe dotyczące  twittera się sprawdziły. Inne pewnie się sprawdzą niebawem. Jeżeli w USA zaczną zamykać na 200 lat albo uruchomią krzesła elektryczne dla braminów to będzie znak że wahadło odbiło na drugą stronę. Jednak bramini mogą wykazać eleastyczność i wycofają projekt na jakiś czas ze względu na koszty rzucając na pożarcie aspirujących...

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @koncereyra 21 lutego 2023 11:33
21 lutego 2023 11:58

Gdyby miał Pan cierpliwość doczytań do końca wszystkie komentarze, to by zauważył, że kryptowaluty służą do uz6skiwania pary luczb związanych ze sobą funkcją haszującą. A taka jawna para luczb MOŻE posłużyć do łamania szyfrów lub zabezpieczania tajnych informacji (niekoniecznie więc chodzi o same liczby pierwsze, ale w toku dyskusji - dzięki rob07 - ustaliliśmy że nie jest to wykluczone). Zachęcam do przebrnięcia przez ten "spam". 

I sorry za off topic

zaloguj się by móc komentować

Matka-Scypiona @gabriel-maciejewski
21 lutego 2023 12:04

Chiny i Rosja na razie współpracują razem. Niczym Saruman i Sauron. Ale obaj się nienawidzą. Każdy szuka pierścienia w tajemnicy przed drugim, żeby tamtego posłać w niebyt. I to jest nasza nadzieja i tak się stanie. 

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @qwerty 21 lutego 2023 11:28
21 lutego 2023 12:21

Masz racje qwerty,ale masę ludzi jednak postrzega jak funkcjonuje państwo i prawo własności.Pozwolę sobie zauważyć,że ten numer nie przejdzie,bo już wymyka się kastom spod kontroli. Jeszcze sie taki system nie narodził ,który nie potknie się o buciki polskiego chłopa na wsi.Próbowano za czasów komuny kolektywizacji ,"zrzucano" stonkę paskudnych imperialistów,wymyślano represje,ale uparty chłop swoje... I chociaż rolnictwo idzie z postępem i jest ciutkę inaczej ,to jednak jest to 40% narodu zamieszkiwanego na tzw gruncie i nie pójdzie tak łatwo...

I tak jak propaganda odwracała uwagę od błędnej ideologi PZPR,tak specjalna kasta to samo powiela... Mimo,że chłop polski był mniej wykształcony niż dzisiaj,to jednak gest kozakiewicza pokazał komunie prawie w 90%....

zaloguj się by móc komentować

Andrzej-z-Gdanska @BTWSelena 21 lutego 2023 10:08
21 lutego 2023 12:35

Ma Pani rację.

"Dobry kogut w jajku pieje."

A dr T. mimo, że żonaty od 2002, został  w 2017 r. Kawalerem Legii Honorowej – Francja. :))

zaloguj się by móc komentować

IanThomas @gabriel-maciejewski
21 lutego 2023 13:06

Obawiam się, że Rosja nie panuje nad tyloma płaszczyznami rozgrywki. Ona jest raczej jak dysfunkcyjny pijak, ojciec rodziny, który pierze matke i dzieci dla ich dobra, a zanim się spostrzeże, nie zostało mu nic. Oprócz wódki. 

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @IanThomas 21 lutego 2023 13:06
21 lutego 2023 13:07

Myślę, że nie...no, ale czas pokaże

zaloguj się by móc komentować

Drzazga @BTWSelena 21 lutego 2023 12:21
21 lutego 2023 13:08

Takich chłopów już nie ma, może na Podhalu jakieś niedobitki się znajdą. 

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @Andrzej-z-Gdanska 21 lutego 2023 12:35
21 lutego 2023 13:14

Dobre ! aż parsknęłam herbatką na mojego kompa... Szanownej żonce chyba piórka zgęstniały od takiego wyróżnienia "Kawalera"rodem od Bonapartego.No cóż Francja odrzuciła mowę nienawiści i pan dr T.pieje odpowiednio ,już w ..........jajku...no ja nie mogę.....Zastanawiam się,czy jakiś Nobel pokojowy np działacze LGBT+ nie zgłoszą...

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @Drzazga 21 lutego 2023 13:08
21 lutego 2023 13:19

Oj tam szanowny Drzazgo..ależ są ...zastępy w międzyczasie urosły.Chłopo-robotnicy pokupili działki ,postawili piękne domy,założyli ogrody,trochę dzieci posadzili....niech no tylko kasta ich ruszy...Kołek spode płota zawsze się znajdzie ,jak nie orczyk po dziadku...I Podhala nie "trza"...

zaloguj się by móc komentować

Antonim @peter15k 21 lutego 2023 11:57
21 lutego 2023 13:26

można coś więcej na temat tej Austrii? 

zaloguj się by móc komentować

Drzazga @BTWSelena 21 lutego 2023 13:19
21 lutego 2023 13:31

Jak patrzę na tych na Warmii, to i owszem wbiją kołek temu, gdzie przed domem po 2015 zaczęła nieśmiało powiewać biało-czerwona. Zauważyłem, że tu od jakiegoś czasu autochtoni stali się aktywni, a to myśliwymi zostają, a to łowczymi, a to kluby bokserskie zakładają. Znajomy łowczy przyznał się do piwnicy pełnej uzbrojenia - ale to oczywiście do celów zawodowych, chociaż u mnie cała rodzina przeszkolona, nawet 11 letnia córka potrafi z każdej mojej broni strzelać 

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @Drzazga 21 lutego 2023 13:31
21 lutego 2023 13:59

" wbiją kołek temu, gdzie przed domem po 2015 zaczęła nieśmiało powiewać biało-czerwona. " chyba dlatego,że pan dr.T wbija im kołkiem zalecenia kasty o której pisze gospodarz. Nie piszę juz pełnym należnym nazwiskiem,bo jak za dużo pana dr T. to mój komp robi mi kuku i krzyczy "Internal Server Error",ale pewnie to przypadek szczególny jak z tym kołkiem.

 

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @Andrzej-z-Gdanska 21 lutego 2023 09:43
21 lutego 2023 16:36

Gdula junior ma pierwszorzędny kastowy życiorys i kastowe korzenie.

zaloguj się by móc komentować

Nova @BTWSelena 21 lutego 2023 12:21
21 lutego 2023 16:40

No Tak, ma Pani rację ale w takim razieco myśleć o Morawieckim który nie wetował paktu klimatycznego i jego rząd ewidencjonuje wszystko co może w rolnictwie. 

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @Czarny 21 lutego 2023 09:39
21 lutego 2023 16:54

"Czy ateizm może pełnić tę rolę? Nie wydaje mi się, jest zbyt rozlazły, jest idealny dla demokracji, ale dla kast raczej nie. Musiałoby powstać coś nowego i od tego nowego, tej nowej religii, te przemiany musiałyby być rozpoczęte. No, chyba że ekologia i obrona planety... przedszkolne dzieci są już odpowiednio nastrajane. One już wiedzą, lepiej niż my, że wszyscy jesteśmy brudni."

Ateizm, czy Zeusizm, jak to nazwał nasz gospodarz, wszystko jedno.

Religia Eko jest już sączona mocno w umysły plebsu.

Strategia jest starannie opracowana i ruszają szerokim frontem.

W stanach Kalifornia i Oregon - siedzibach postępowych ludzi już wprowadzili ustawy zakazujące produkcji samochodów na benzynę od 2035 roku. Co oznacza że po 2035 roku benzyniaka będzie można kupić już tylko używanego.

Ale nastąpiła kontra. W stanie Wyoming Republikanie wystąpili z inicjatywą - ustawą zakazującą sprzedaży .......elektrycznych samochodów od 2035 roku.

Chcą w ten sposób chronić branżę wydobycia surowców [kopalnie węgla i wydobycie ropy] i związany z tym rynek pracy.

Ustawa wprawdzie "skonała" i nie przeszła w lokalnej legislaturze, ale może ponownie być wysunięta i przejść w niedalekiej przyszłości.

 

 

 

 

 

zaloguj się by móc komentować

glicek @Szczodrocha33 21 lutego 2023 16:54
21 lutego 2023 18:31

Co oznacza że po 2035 roku benzyniaka będzie można kupić już tylko używanego.

Bedzie jak na Kubie, gdzie nadal jeżdżą 40-50 letnie samochody. Nawet jest sporo naszych maluchow i dużych fiatów. Film od 4 minuty.

 

zaloguj się by móc komentować

chlor @Nova 21 lutego 2023 16:40
21 lutego 2023 19:31

Sądziłem, że walka rządu z kopalniami i  energetyką osłabnie z powodu wojny, ale jednak nie.

 

 

zaloguj się by móc komentować

m8 @Andrzej-z-Gdanska 21 lutego 2023 09:43
21 lutego 2023 19:31

Prawdziwą szarą eminencją w PZŁ jest Andrzej Gdula, prezes Naczelnej Rady Łowieckiej:

https://www.topagrar.pl/articles/szkody-lowieckie/na-pzl-padl-blady-strach/

A my bedziemy szamac insekty.

zaloguj się by móc komentować

Paris @koncereyra 21 lutego 2023 10:49
21 lutego 2023 20:39

Dokladnie  tak,...

...  dlatego  te  wszystkie  -  wyzej  wymienione  -  zlodziejskie  bogacze  i  reszta  ,,pochowanych  ktosiUF,,  sa  WON  !!!

A  wystarczyloby  tak  niewiele  -  na  dobry  poczatek  -  tylko  ich  OPODATKOWAC...  i  byloby  po  ptokach,...  tych  wszystkich  detych  ,,krezusUF  sFiatowyH,,  !!!

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @OjciecDyrektor 21 lutego 2023 10:52
21 lutego 2023 21:32

Wierni też powinni mieć jakiś rozum, to nie temat na tą notkę.

 

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @BTWSelena 21 lutego 2023 12:21
21 lutego 2023 21:39

To też już mamy podpisaną przez naszych aspirujących kurę+ i nakaz zalania 400 tysięcy hektarów gruntów rolnych. 

To jest, oczywiście, przygotowanie do ograniczenia produkcji żywności, a nie żaden "ekologizm" etc..

Tak że aspirujący aspirują jak cholera...

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @Nova 21 lutego 2023 11:10
21 lutego 2023 21:41

" Żyją chwilą, nie chcą mieć dzieci bo przeszkadzają wjarierze (pracy) "

To podejście do życia ma akurat jakieś może 30%-40% współczesnych młodych(25-38 lat) i to tych co akurat robią jakąś "karierę". Reszta nie ma dzieci bo po prostu nie mogą z przyczyn praktycznych - brak własnego kąta, brak stałej pracy itp., dzieci muszą mieć gdzie mieszkać i mieć co jeść.

 

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @chlor 21 lutego 2023 19:31
21 lutego 2023 21:43

Aspirujący wypełniają zadaną agendę.

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @qwerty 21 lutego 2023 11:38
21 lutego 2023 21:47

Tak, mniej więcej taka zasada.

 

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @gabriel-maciejewski
21 lutego 2023 21:48

Władze mojego mista osłupkowały większość chodników, tak że nie ma jak przystanąć autem pod sklepami. Sądziłam, że to takie łajdactwo radnych i urzędników, ale to wszystko zaczyna wyglądać na realizacje większych planów wobec nas. 

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @bojatakmowilamzartem 21 lutego 2023 19:07
21 lutego 2023 22:11

Ja do Amiszów nic nie mam, w sumie sympatyczni ludzie.

Ale myślę że są wykorzystywani przez system, jak zawsze.

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @glicek 21 lutego 2023 18:31
21 lutego 2023 22:13

"Bedzie jak na Kubie, gdzie nadal jeżdżą 40-50 letnie samochody."

Myślę że jeszcze się załapię na benzyniaka, planuję kupić w tym roku nową Toyotę Corollę albo Hondę Civic.

I pies ich trącał.

zaloguj się by móc komentować

Paris @KOSSOBOR 21 lutego 2023 21:39
21 lutego 2023 22:24

Tak...

...  zeby  sie  tylko  o  wlasne  sznurowki  od  tego  ,,aspirowania,,  nie  pozabijali,  OSZUSCI  i  ZLODZIEJE  jedne...  i  PASOZYTY  !!!

zaloguj się by móc komentować

m8 @atelin 21 lutego 2023 09:47
22 lutego 2023 07:17

"Limes inferior"?

zaloguj się by móc komentować

m8 @OjciecDyrektor 21 lutego 2023 10:26
22 lutego 2023 07:22

Oj była tak lansowana ...

zaloguj się by móc komentować

m8 @Nova 21 lutego 2023 11:10
22 lutego 2023 07:35

Dodałbym do tego powodowaną dzieciecą głupotą arogancję

zaloguj się by móc komentować

m8 @bojatakmowilamzartem 21 lutego 2023 19:07
22 lutego 2023 07:46

Teraz Amisze sie martwią chlorkiem vinylu. Chyba nadepneli komus na odciski poczas Pan demii...

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @gabriel-maciejewski
22 lutego 2023 09:04

Kołchoźnicy w Moskowii nie mieli dowodów osobistych, w ChRL pewnie też, ergo nie mogli opuszczać miejsca zamieszkania, tylko po uzyskaniu pisemnego dokumentu od priedsiedatiela. 

Trzy kasty już widzimy, sędziowską, prawniczą i ... donosicielską. 

Marginalizacja Kościoła do tego właśnie jest potrzebna, bo pogański świat bez kastowości, czy zadekretowanego niewolnictwa żyć nie może.

zaloguj się by móc komentować

koncereyra @KOSSOBOR 21 lutego 2023 21:39
22 lutego 2023 09:47

Akurat "zalewanie gruntów ornych" czyli przywracanie torfowisk i łęgów to najprawdopodobniej zwiększy produkcję rolna a nie zmniejszy. Mamy baardzo duży problem ze stepowieniem Wielkopolski i Kujaw. I tu nawet nie chodzi o jakieś "ocieplenie kilmatu" (i to że z wiosny nie ma pokrywy śnieżniej:()  tylko o nadmierną meliorację i teraz nie ma co tej wody zatrzymywać między okresami mokrymi. Więc albo susza, albo spadnie gwałtowny deszcz i od razu powódź, bo woda szybko spływa zamiast być zatrzymywana.

To jest poważny problem, co prawda spadek poziomu rzek trwa u nas nieprzerwanie już kilkaset lat i choć w PRL już widzieli problem, to nie zareagowali i kontynuowali dalszą meliorację, często po to by "ratować" jakieś gleby 4 klasy. Brak wody w rolnictwie to poważny problem i jeśli zalanie kilkuset tysięcy hektarów ma odwrócić trendy pustynnienia, to na sumaryczną produkcję rolną wyjdzie nam to na plus.

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @koncereyra 22 lutego 2023 09:47
22 lutego 2023 12:38

To jest przede wszystkim wina upadku państwa i rozbicia dzielnicowego w postaci "cała władza w ręce samorządów". Kiedy państwo upadło nikt nie przejmował się takimi "drobnostkami" jak utrzymanie publicznych inwestycji, w tym m. in. melioracją, pierwszym kataklizmem będącym efektem całkowitego upadku państwa była powódź we Wrocławiu w '97.
Potem było kupczenie ziemią przez tzw. "inwestorów" z pogardzeniem wszelkich zasad gospodarki przestrzennej i ekologii objawiające się najbardziej w postaci tzw. pato-deweloperki, która przez podnoszenie gruntów, również na terenach zalewowych spowodowała osuszanie cały połaci terenu, a co za tym idzie gwałtowne susze i powodzie. O zabudowywaniu tzw. kominów wentylacyjnych(wiatrowych) w miastach i powodowanie przez to zalegania spalin nie wspomnę.

Jak to JK powiedział kiedyś: "Słabe państwo służy wyłącznie gangom".

 

 

zaloguj się by móc komentować

klon @koncereyra 21 lutego 2023 11:02
22 lutego 2023 17:00

>>>Po pierwsze my w Polsce mamy już kilka miast 15- a nawet 7- minutowych (inny wariant, taki bardziej premium):  Nowa Huta, Podkowa Leśnia, Nikiszowiec, MDM.<<<

Wcześniejsze doświadczenia ma miasto Łódź. Przykładem jest  Księży Młyn

 

zaloguj się by móc komentować

qwerty @Kuldahrus 22 lutego 2023 12:38
22 lutego 2023 18:47

w RP innego Państwa jak owo słabe nie będzie, ale moc to Państwo ma wobec każdego kto nie pasuje do bieżącego wdrażanego modelu społecznego. I tutaj Magazynier ma rację. KK jest przeszkodą w doświadczeniach na Państwie. Tylko KK.

zaloguj się by móc komentować

wololo @koncereyra 21 lutego 2023 10:44
24 lutego 2023 10:02

> te wszystkie "zawody kreatywne" już czują nosem, że siekiera do pnia przyłożona

Programistom i IT też niby grożą ale przecież 80-90% roboty to podcieranie tyłka systemowi na edge case. Stochastyczna papuga ma szanse to zrobić nie gorzej niż absolwent butkampu, czy jedynie zjeść to przyjemne kreatywne 10%?

zaloguj się by móc komentować

Andrzej4 @qwerty 21 lutego 2023 11:38
25 lutego 2023 19:44

To jest schemat uniwersalny. Przykład. W wielkiej korporacji, w wyborze na szefa zakupów (najważniejsze miejsce - nieograniczone możliwości korupcyjne) przegrał (polski kandydat, na marginesie, stąd znam sprawę), a uzasadnienie, pozostawione na kserografie było jednozdaniowe: B. Jest większym sk ... synem.

zaloguj się by móc komentować

Andrzej4 @gabriel-maciejewski
25 lutego 2023 19:48

Po pierwsze gospodarka: pieniądz wirtulany, a więc do skasowania bez większego ambarasu. Po drugie pieniądz do wydania w czasie. Jak nie wydam, to przepada. Nie ma więc własności.

Co do wolnych zawodów, zwłaszcza IT, nie da się stworzć systemu szczelnego. Janosikiem jest i bedzie haker.

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować