O zaklęciach raz jeszcze
Już raz było o zaklęciach, ale w innym nieco sztafażu. Teraz zajmiemy się nimi poważniej. Czym były zaklęcia i dlaczego były skuteczne? Moment zastanowienia przynosi nam gotową odpowiedź, zaklęcia to donosy osób pokrzywdzonych lub za takowe się uważających, do struktur niejawnych, a posiadających ogromne wpływy. Stąd zostały przeniesione do baśni i podań ludowych. Z tego też powodu Kościół zwalczał zaklęcia, gusła i czary, bo hierarchia miała świadomość, że owe formuły działają tylko w pewnych przypadkach, a ich główną funkcją jest promocja władzy ukrytej. Każdy kto ma już swoje lata pamięta na jakiej zasadzie działała w zakładach pracy Podstawowa Organizacja Partyjna. Ludzie, którzy byli szykanowani, biedni prostaczkowie, molestowane dziewczyny, czy zwyczajni ambicjonerzy z predylekcją do donosicielstwa, mogli się udać do przedstawiciela POP i wyrazić mu swoje żale, on zaś uruchamiał procedurę skuteczności zaklęcia. I czasami ona rzeczywiście była skuteczna, ale nie zawsze. Zdarzało się, że ten co wierzył w moc czarodziejską donosu dostawał po uszach, albowiem ruszył nieopatrznie jakąś strunę, która zabrzęczała niemiło w uszach przedstawiciela partii „na zakładzie”.
Czy dziś działają takie zaklęcia? Oczywiście, że działają. Ludzie stosują je z powodzeniem na twitterze i fejsie, gdzie inni ludzie piszą coś, co zdaniem donosicieli godzi w jakieś wartości. Nie wiem czy ktoś to zauważył, ale zmniejszyła się skala szyderstw z tak zwanego obrażania uczuć religijnych, albowiem formuła ta jest wykorzystywana dziś przez absolutnie wszystkich, którym się zdaje, że za pomocą zaklęć uczynią siebie pięknymi i mądrymi, a do tego przenikliwymi. To proste, wystarczy tyko podpieprzyć Bogu ducha winnego kolegę gdzie należy i po zabawie. Można też rzucać zaklęcia w emocjach, kiedy to wydaje się nam, że ktoś obraża najświętsze dla nas wartości i musi zostać za to ukarany natychmiast. Samemu tego nie można zrobić, ale całe szczęście są organizacje, które umożliwiają nam wymianę poglądów w pewnych zakresach i można się do nich zwrócić o pomoc. Organizacje te, przez samo swoje istnienie, ustanawiają cenzurę, a donosy-zaklęcia pozwalają kierującym nimi osobom poszerzać zakres cenzury. I tak aż do zupełnego zamordyzmu w imię wolności, co przecież ćwiczone było nie raz. Gdzie wobec tego kończy się wolność, a zaczyna patologia? Już w sferze intencji. Jasne jest, że gwałtowny donos na kogoś, napisany w stanie emocjonalnego rozchwiania nie da nikomu poza sprawującemu kontrolę nad informacją żadnych satysfakcji. No, ale stworzy złudzenie sprawczości, które – dla ludzi normalnie nic nie robiących i pierdzących w stołki – jest szalenie istotne dla egzystencji ogólnej. Stąd, jak przypuszczam wziął się donos, złożony wczoraj na mnie do ludzi Elona Muska, a opiewający na łamanie zasad twittera, poprzez nawoływanie do brutalności. Jasne jest, że niczego takiego nie robiłem, ale jakiś wzmożony patriota uznał, że niszczę PiS, zadając głupie pytania funkcyjnym polityków, którzy kryją się za ich nickami i twarzami. Dziwne, że kiedy równie „głupie” pytania zadawałem Tuskowi i reszcie, nikt na mnie donosów nie pisał i żadnych zaklęć nie rzucał. O czym to świadczy? O tym, że mam rację i osoba, która składała donos-zaklęcie doskonale zdaje sobie z tego sprawę. Chce jednak, ach to chciejstwo, żeby wszystko było dobrze i dzieci grzecznie się bawiły, zamiast przeszkadzać pani. To takiego człowieka uspokaja i daje mu nadzieję, jakże złudną, że po dzwonku, na przerwie, nikt nie zdzieli go tornistrem po łbie i nie zwyzywa od gamoni. Osoba, która wczoraj napisała na mnie donos jest jeszcze, mam całkowitą pewność, przekonana, że działa dydaktycznie, bo nauczyła mnie rozumu. Nie zażądała bowiem całkowitej blokady konta, jak to się zdarzyło poprzednim razem, ale – bardzo pedagogicznie i wychowawczo – tylko czasowego, żebym się wreszcie opamiętał i przemyślał swoje błędy. Jeśli tego nie zrobię, kolejny patriotyczny donos będzie skuteczniejszy.
Nie wiadomo co rzec w takiej chwili, albowiem odkryliśmy ten moment kiedy donosy zamieniają się baśniowe zaklęcia. Dzieje się to w chwili, kiedy człowiek zaczyna wierzyć iż organizacja, przez samą swoją istotę, cenzurująca treści może stać na straży wolności słowa. Kiedy przyjemne ciepełko w brzuchu, które towarzyszy każdemu po złożeniu donosu, zamienia się w jaśniejące światło przekonania, że oto dokonaliśmy dobrego uczynku – wypowiedzieliśmy zaklęcie, które uczyni wiele dobra. Mogę rzec tyle, że szaleństwo twittera przynosi mi jednak jakieś korzyści i w tym sensie donosiciel ma rację. Ja się powstrzymam przed wypowiadaniem pewnych kwestii, bo widzę, że żartów nie ma. A zależy mi na pozyskiwaniu nowych czytelników. Nie mam także zamiaru odbudowywać konta, bo wiem, jakie to jest trudne w tamtejszych warunkach.
Jak wiecie zwalczam entuzjastów, a głupkowatych entuzjastów i manipulantów zwalczam szczególnie intensywnie. I pamiętam, jak dziś swój wieczorek w Legionowie na samym początku rządów PiS, które zaczęły się od kretyńskich obietnic zbudowania polskiego Hollywood. Powiedziałem wtedy, że nic takiego nie powstanie i nie zostanie zrealizowany żaden film, który zrobi furorę na świecie. Do tego, by takie przedsięwzięcie było przeprowadzone potrzeba pieniędzy, woli i zdolnych ludzi. PiS zaś wtedy nie miał nawet pieniędzy. Dziś ma pieniądze i szykuje się, bez woli i zdolnych ludzi, do wyborów prezydenckich, które są – na szczęście – dopiero w maju. Wiele jeszcze można zmienić, by osiągnąć sukces, wielu błędów da się uniknąć, ale postawa patriotycznych donosicieli i postawa polityków pozbawionych woli wskazuje, że najprawdopodobniej nie zmieni się nic. Dlaczego? Bo intencje są fałszywe. A nawet jeśli nie są do końca fałszywe, to na pewno są niedoprecyzowane. Walka o demokratyczne standardy w Polsce, to szyderstwo wobec faktu, że o standardach decydują cenzorzy z UE. Próba przypodobania się im, nazywana nie wiadomo dlaczego, próbą narzucenia swoich zasad, jest komiczna. To już te donosy do twittera są poważniejsze.
Pozostańmy przy porównaniach filmowych. Jak to zwykle bywa w szaleństwie twittetra, ludzie czynni tam stale uważają, że jak się wspomni jakiś film czy aktora w rocznicę powstania, urodzin czy śmierci, to podnosi się ogólny poziom edukacji. To jest coś absolutnie dręczącego i jest to także jeden z elementów ogólnej nieskuteczności w działaniu. Być może przez aktywność takich ludzi, prezes Kaczyński woli wszystkim sterować ręcznie, bo po co ma się męczyć z debilami.
Wczoraj była jakaś rocznica związana z serialem „Pogranicze w ogniu”. Oczywiście towarzyszyły temu cmokania i zachwyty. Nikt się nie zastanowił jak to było możliwe, że na początku lat dziewięćdziesiątych, w stanie upadku państwa, ogólnego złodziejstwa, mafii, band rabujących ludzi w biały dzień, znalazł się budżet na 24 odcinkowy serial kostiumowy z ekipą liczącą pewnie z tysiąc osób? Takie pytania w ogóle nie postaną w głowie entuzjastów popularyzatorów. Przypomnę, że „Stawka większa niż życie” to ledwie 17 odcinków, a „Czterej pancerni i pies” to tylko 21 odcinków. PiS, jak i wielu ludzi w Polsce nie zauważył, że to sławne polskie Hollywood powstało, a jego inicjacją był właśnie ten serial. Tam zaczął karierę Władysław Pasikowski i tam zaczęli – na poważnie – grać Lubaszenko i Pazura, ludzie, którzy położyli się upiornym cieniem clowna na całej polskiej kinematografii. Przywłaszczyli ją sobie po prostu. Czy ten serial jest słaby? Nie wiem, nie oglądałem go, bo mnie nudził. Ponieważ jednak jest „patriotyczny” wielu idiotów wierzy w szczere intencje twórców i wykonawców tego gniota. I tak ze wszystkim, emocje uwiarygadniające cenzurę blokują każdą uczciwą intencję. Ta bowiem musi najpierw zaprzeczyć prawdzie tych emocji i tej całej prawdzie ekranu, która służy do tego, by sformatować komunikację na dekady. Czy PiS coś z tego zrozumiał? Nie. Bo ludziom w PiS wydaje się, że Pazura to słaby aktor, a stary Lubaszenko świetny, dlatego go tak często za komuny pokazywali. Pazura jest słaby bo się wygłupia, a tak przecież nie wolno. Ojczyzna przez to cierpi i wyborcy PiS dostają niejasny przekaz, a przez to mogą nie zagłosować jak trzeba. No i wiecie, z tym polskim Hollywoodem to tylko ambaras, już lepiej nic nie robić, a pieniądze przeznaczyć na sylwestra marzeń.
Życzę wszystkim miłych projekcji, marzeń, przeżyć związanych z oglądaniem starych seriali o bohaterskich Polakach walczących z Niemcami, a także wielu emocji wyborczych, towarzyszących zrzutce na subwencję dla PiS.
Ponieważ jest niedziela, a ja chcę odpocząć, postanowiłem przedłużyć naszą jubileuszową promocję do jutra. W końcu jutro dopiero zaczyna się rok szkolny.
https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/karol-estreicher-spowiedz-zycia-mojego/
https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/wojny-izraelsko-arabskie-artykuly-i-wywiady/
https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/wojna-o-saletre-miedzy-boliwia-i-peru-a-chile/
https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/przebicie-ze-starowki/
https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/oboz-polityczny-krola-michala-korybuta-wisniowieckiego/
https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/lustracja-1790/
https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/historia-wloch-w-piesniach-i-piosenkach/
https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/dowodcy-chanatu-krymskiego-tuhaj-bej/
https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/bieszczadzkie-lwy-1914-1915-tom-ii/
https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/armia-chanatu-krymskiego/
A teraz promocja, która trwa do niedzieli
https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/sanctum-regnum/
https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/bitwa-o-warszawe-1944-major-zbigniew-sujkowski/
https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/jan-kapistran-biografia/
https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/ojciec-dreadnoughta-admiral-john-fisher-1841-1920/
https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/zabojczyni-leon-cahun/
https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/szkola-nawigatorow-nr-34-numer-o-zlocie/
https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/zaginiony-krol-anglii/
https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/przygody-kapitana-magona-leon-cahun/
https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/sprawa-macocha-w-swietle-prasy-1909-1916/
https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/polskie-kresy-w-niebezpieczenstwie-pod-wozem-i-na-wozie/
https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/o-polskich-tradycjach-w-wychowaniu-stanislaw-szczepanowski/
https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/pamietniki-sybiraka-edward-czapski/
https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/smierc-bale-i-skandale/
https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/prawda-i-pamiec/
https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/smierc-bale-i-skandale-cz-4/
https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/smierc-bale-i-skandale-cz-5/
https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/okraina-krolestwa-polskiego-krach-koncepcji-miedzymorza/
https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/wielki-zywoplot-indyjski/
https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/i-co-kiedys-bylo-fajniej/
https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/ryksa-slaska-cesarzowa-hiszpanii/
https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/walka-urzetu-z-indygo/
https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/katastrofa-kaliska-1914/
https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/plan-marshalla-w-gospodarce-dwoch-kontynentow/
https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/o-ujscie-wisly-wielka-wojna-pruska-adam-szelagowski/
https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/wzrost-panstwa-polskiego-w-xv-i-xvi-wieku-adam-szelagowski/
tagi: patriotyzm cenzura pis filmy wybory emocje twitter aktorzy zaklęcia donosy pazura lubaszenko
![]() |
gabriel-maciejewski |
1 września 2024 10:32 |
Komentarze:
![]() |
ahenobarbus @gabriel-maciejewski |
1 września 2024 10:50 |
"Moment zastanowienia przynosi nam gotową odpowiedź, zaklęcia to donosy osób pokrzywdzonych lub za takowe się uważających, do struktur niejawnych, a posiadających ogromne wpływy. Stąd zostały przeniesione do baśni i podań ludowych."
No to nie dziwię się już że najbardziej topowe firmy prawnicze z City nazywą się The Magic Circle (magiczny krąg). Znajomy miał okazję współpracować i nieco się dowiedzieć. Jak przychodzą ludzie z takiego np. Slaughter and May to zostaje nam tylko podpisać cyrograf cokolwiek jest tam napisane.
![]() |
Kuldahrus @gabriel-maciejewski |
1 września 2024 11:00 |
Jesteś pewny, że zablokowali konto przez donos jakiegoś wzmożonego patrioty? Na X(twitterze) zawsze takie donosy olewali, dopiero jak jakaś "poważna" persona(np. "poczytny" publicysta) składała donos to momentalnie działali, ewentualnie sami z siebie profilaktycznie. Poza tym oni nigdy nie podają prawdziwego powodu blokady(chyba że wprost w którymś poście złamałeś regulamin), jeśli chcą znaleźć na ciebie haka to biorą jakiś losowy post w którym wypowiedziałeś się bardziej dosadnie i podają, że złamałeś w nim jakiś punkt regulaminu, więc to że akurat ten post podali za powód nie znaczy, że to on był powodem.
Pamiętasz jak ci zablokowali pierwsze konto?(chyba @CoryllusGM się nazywało?) Wtedy była jakaś akcja że hurtowo zablokowali 80% kont o profilu ogólnie rzecz biorąc "konserwatywno-prawicowym" i brali losowo byle jaki post jako podkładkę i nie zwracali uwagi na tłumaczenia.
Tym razem może nie ma hurtowej akcji, ale to nie jest tak, że zablokowali ci konto za ten konkretny post. Bardziej bym się zastanowił, czy przez ostatnie 3 miesiące nie nadepnąłeś komuś "znanemu" na odcisk, a znając ciebie nadepnąłeś na przynajmniej kilka takich odcisków i to w sposób tak inteligentny, że bardzo zabolało, bardziej niż jakbyś wprost kogoś takiego nazwał "po imieniu" i rzeczywiście złamał przy tym regulamin.
![]() |
OjciecDyrektor @gabriel-maciejewski |
1 września 2024 11:11 |
Karol Strasburger zawsze był poważnym aktorem. Nawet w tej Familiadzie swojej smiał się tak bardzo poważnie, że uczestnicy teleturnieju mieli kamienne twarze. Politycy PiS mogli go wynająć jako antidotum na Wołoszańskiego. Nie zrobili tego, bo oni mają w umowach, że musza stale popełniać wszystkie możliwe błędy. Dlatego o wynik wyborów prezydenckich nie ma co się martwic - one już są przegrane.
Donosiciele to ludzie, których łatwo zaszantażować i stąd taka promocja donosicielstwa. PiSowcy składając donosy dają okazję do szantażowania ich. I wpadają w spiralę bez wyjścia, bo każdy kolejny donos, to kolejne możliwości szantażu. No i podpisują takie cyrografy, gdzie głównym zobowiązaniem jest robić wszystko tak, aby spowodować katastrofę. W PKP Cargo się sprawdzili, więc w popełnianiu "błędów" są skuteczni.
![]() |
gabriel-maciejewski @ahenobarbus 1 września 2024 10:50 |
1 września 2024 11:36 |
Dawniej też tak było
![]() |
gabriel-maciejewski @Kuldahrus 1 września 2024 11:00 |
1 września 2024 11:37 |
Wcześniej też nadeptywałem. Wczoraj zaczepiłem tylko Jastrzębowskiego
![]() |
gabriel-maciejewski @OjciecDyrektor 1 września 2024 11:11 |
1 września 2024 11:38 |
Może być...
![]() |
ewa-rembikowska @Kuldahrus 1 września 2024 11:00 |
1 września 2024 11:57 |
Ja się ostatnio wyśmiewałam pod postami proponującymi podwyższenie wieku emerytalnego dla kobiet dla ich dobra oczywiście. Ktoś uruchomił masową akcję promocyjną tego tematu. No i proszę, dostałam groźbę ze strony TT, że naruszam ich standarty, choć wypowiadałam się bardzo kulturalnie.
![]() |
Pointblack @gabriel-maciejewski 1 września 2024 11:37 |
1 września 2024 12:20 |
Jeszcze był Zamachowski jako skończona doskonałość i prawie „polski Tom Hanks”.
![]() |
gabriel-maciejewski @Pointblack 1 września 2024 12:20 |
1 września 2024 12:26 |
No tak, ale on wystartował wcześniej, w filmie "Wielka majówka". Ten co grał tam główną rolę przepadł i potem zagrał chyba tylko w "Och Karol", a pan Zbyszek zrobił karierę
![]() |
Pointblack @gabriel-maciejewski 1 września 2024 12:26 |
1 września 2024 12:30 |
Zamachowski, to chyba w tzw. ambintych filmach grał. M.in. u Kieślowskiego. To mu umożliwiło zagranie potem Wołodyjowskiego. Od tego momentu już się nie dało nikomu wmówić, że on gra na serio.
![]() |
gabriel-maciejewski @Pointblack 1 września 2024 12:30 |
1 września 2024 12:38 |
Tia...na serio to on grał podczas spraw rozwodowych
![]() |
BTWSelena @OjciecDyrektor 1 września 2024 11:11 |
1 września 2024 12:47 |
" No i podpisują takie cyrografy, gdzie głównym zobowiązaniem jest robić wszystko tak, aby spowodować katastrofę." No popatrz pan ,szanowny ,znów mnie pan zaciekawił.... Bo ja myślałam,że cyrografy podpisywali służby komuchowe SB ,a (póżniej WSI-oki ze słomą w butach) już w latach 70-tych albo i wcześniej ...najpierw to z międzynarodową szajką jak np afera "Żelazo",bo na to nie trzeba dyplomacji. "Złodzieje wszystkich krajów łączcie się".Nawet przed okrągłym mebelkiem nasz komuszy generał,był z szacunkiem przyjmowany przez Davida Rockefellera.... i jest luka w zapisie o czym gaworzyli....
No to jak Ci geniusze mogli nie włazić ze słomą w butach do Pisowców,gdzie potencjalnie jakiś odłam miał zagrozić ich interesom...? Tutaj ma pan rację,ze dali się ograć jak dzieci,moze nawet i powywieszać im się każą?.......... ech...
![]() |
Kuldahrus @gabriel-maciejewski 1 września 2024 11:37 |
1 września 2024 14:14 |
Jeśli już to właśnie, za to 'wcześniej' dostałeś bana. Czasami dostaje się blokadę za post puszczony miesiące wcześniej.
![]() |
Kuldahrus @ewa-rembikowska 1 września 2024 11:57 |
1 września 2024 14:21 |
Tak też się zdarza. Właśnie w przypadku akcji masowych oni wyławiają posty maszynowo tylko po to żeby się przypieprzyć mimo, że nie łamie się regulaminu.
W dodatku tam czasami się zdarza, że nikt nie panuje nad dawaniem blokad, tak jakby robiło to AI pod jakiś wpisany algorytm, i jak się pisze odwołanie to jest głucha cisza.
![]() |
Szczodrocha33 @gabriel-maciejewski |
1 września 2024 14:21 |
"I pamiętam, jak dziś swój wieczorek w Legionowie na samym początku rządów PiS, które zaczęły się od kretyńskich obietnic zbudowania polskiego Hollywood. Powiedziałem wtedy, że nic takiego nie powstanie i nie zostanie zrealizowany żaden film, który zrobi furorę na świecie. Do tego, by takie przedsięwzięcie było przeprowadzone potrzeba pieniędzy, woli i zdolnych ludzi."
Iście kretyńskie były te obietnice.
Hollywood to tuba propagandowa Ameryki, mająca utrwalać odpowiedni wizerunek tego państwa w świecie.
I jest ta potężna branża filmowa bardzo skuteczna w tym co robi.
Bo ma właśnie to co trzeba: pieniądze, wolę i zdolnych ludzi.
Kto miałby tworzyć to polskie Hollywood, i z kim?
Gliński z Pasikowskim?
Wolne żarty.
![]() |
Szczodrocha33 @Pointblack 1 września 2024 12:30 |
1 września 2024 14:28 |
"Zamachowski, to chyba w tzw. ambintych filmach grał. M.in. u Kieślowskiego. To mu umożliwiło zagranie potem Wołodyjowskiego. Od tego momentu już się nie dało nikomu wmówić, że on gra na serio."
Już obsadzenie Zamachowskiego w roli Wołodyjowskiego to był poroniony pomysł.
Podobnie jak w ogóle cały ten film "Ogniem i mieczem". Gniot do potęgi entej.
Powtarzam i zawsze będę powtarzał, że lepiej było te pieniądze przeznaczyć na budowę przedszkoli czy sierocińców.
![]() |
beczka @gabriel-maciejewski |
1 września 2024 15:35 |
Charakterystyczne jest to, że donos był do administracji, tamci po prostu podają do sądu i żądają przeprosin. Przypomina to ten czas, gdzie Mateusz Morawiecki doniósł do administracji S24 na ciebie. Zrobił to w momencie rozpoczęcia kampanii wyborczej, tak jak teraz trwa zbiórkowa kampania PiS. Po raz kolejny silnych wrogów chcą zagłaskać(nigdy nie dojdzie do żadnych odwetów po akcji zabrabrania dotacji z PKW), a słabych, ale przychylnych im ludzi uciskać z całą mocą. Dzieje się tak, ponieważ podmienione zostały definicje przychylności i definicje przyjaciół i wrogów. Nie tylko w polityce.
![]() |
gabriel-maciejewski @Kuldahrus 1 września 2024 14:14 |
1 września 2024 15:36 |
Za to wcześniej to mi zlikwidowali konto
![]() |
gabriel-maciejewski @beczka 1 września 2024 15:35 |
1 września 2024 15:37 |
ja tego nie pamiętam, musiałeś coś pomylić
![]() |
Magazynier @beczka 1 września 2024 15:35 |
1 września 2024 16:42 |
Definicje przychylności i definicje przyjaciół i wrogów nie zostały podmienione. To są definicje i funkcje ze świata dyrektorskiego (świat złotej kaczki). Jedni i drudzy grają na najsilniejszy "elektorat", na wysoki szczebel urzędniczy. Jeśli Tusk przegra następne wybory to znaczy że czegoś nie dał "szczeblowi".
![]() |
qwerty @Magazynier 1 września 2024 16:42 |
1 września 2024 17:00 |
Masz rację.
![]() |
Kuldahrus @gabriel-maciejewski 1 września 2024 15:36 |
1 września 2024 17:14 |
No właśnie, także tu nie ma związku z jakimiś wzmożonymi anonimowymi patriotami. Tym bardziej, że Xa(twittera) nie obchodzą ich donosy nawet jakby jakieś były.
![]() |
Paris @ewa-rembikowska 1 września 2024 11:57 |
1 września 2024 17:45 |
Ciekawe,...
... a wpis Pana Gabriela - genialny !!!
Obnazyl cala formule ,,modus operandi,, twitter`a... cos kapitalnego. Zwyczajnie - to ZEROWISKO wszelkiego rodzaju MEND i platnej SWOLOCZY... do tego wielce NADGORLIWEJ ,,w swojej pracy,,.
Ten dety ,,twitter,, i jego tFUrca Musk - to wielkie ZAKALY wolnosci slowa, gwarantowanej nam w konstytucji.
![]() |
BTWSelena @Magazynier 1 września 2024 16:42 |
1 września 2024 18:36 |
Owszem panie Wacławie te definicje nie zostały podmienione.Tusku tylko uruchomił nową ,dodatkową definicję pt "j***ć PiS, co zostało zgrabnie podchwycone i tak się podobało. Stąd pan Sylwester z PKW miał minę kota,który upolował tłustą myszkę już podczas wyborów 2023 ,gdy ogłaszał "szczątkowe" wyniki głosowania o godzinie 21,a przecież patriotyczny ludek cierpliwie stał w ogonie do 2 w nocy,aby oddać głos... To człek obyty i bywały,więc ,mógł to,to ogłosić... No nie będę wypominać panu Sylwestrowi turystyki wyborczej,bo kto by takiej personie zawracał głowę...takimi drobiazgami.
Sorry ale ten krętacz Tusk da wszystko "szczeblowi",nawet na oparach ,ale da....
![]() |
beczka @gabriel-maciejewski 1 września 2024 15:37 |
1 września 2024 19:34 |
W salonie24 gdy napisałeś o Mateuszu Morawieckim i tekst został ocenzurowany.
https://coryllus.pl/czy-mateusz-morawiecki-stoi-za-zamachami-we-francji/
![]() |
Kuldahrus @beczka 1 września 2024 19:34 |
1 września 2024 19:47 |
Morawiecki nic z tym nie miał do czynienia. Właścicielem Salonu był I. Janke jak pan pamięta i to jemu się ten tekst nie spodobał.
![]() |
gabriel-maciejewski @beczka 1 września 2024 19:34 |
1 września 2024 19:57 |
A to...to Janke, który wtedy właził w dupę Morawieckiemu, bo miał on zostać premierem. Ocenzurowali mnie na pół roku
![]() |
Paris @beczka 1 września 2024 19:34 |
1 września 2024 20:01 |
To byl wtedy...
... KAPITALNY wpis,... a dzisiaj nawet JEST jeszcze KAPITALNIEJSZY !!!
![]() |
Paris @gabriel-maciejewski 1 września 2024 19:57 |
1 września 2024 20:04 |
A Morawiecki byl...
... jego i tego calego ,,instytutu wolnosci,, detym ,,spAsorem,, !!!
Jeden i drugi byl i JEST nadal wart DOBREGO KOPA w d*pe,... zeby lecieli dalej niz widzieli.
![]() |
Magazynier @BTWSelena 1 września 2024 18:36 |
1 września 2024 20:24 |
Wieczór pamiętny. Tow. Sylwester miał uśmiech ropucha który połknął tłustego ślimaka. Trafiło się ...
Osiem gwiazdek ktoś podsunął Tusku a raczej jego komitetowi wyborczemu. Czy ktoś z dyrektorów? Nie wiem. Jakoś nie mieści mi się w głowie. Prędzej ktoś z szołbiznesu. Maleńczuk czy inna gwiazda spod ciemnej bramy.
![]() |
Magazynier @BTWSelena 1 września 2024 18:36 |
1 września 2024 20:25 |
Już raz nie dał. To znaczy nie przebił oferty PiSu.
![]() |
beczka @Kuldahrus 1 września 2024 19:47 |
1 września 2024 21:06 |
Akurat tam wiadomo było kto donosił.
![]() |
beczka @gabriel-maciejewski 1 września 2024 19:57 |
1 września 2024 21:14 |
Wtedy przeszkadzałeś bo krytykowałeś przyszłego premiera, teraz przeszkadzasz bo krytykujesz swoimi komentarzami na tweeterze cele na które trafią wpłacone pieniądze na PiS. Wtedy jak i teraz jedyną prawidłową reakcją jest kokieteria wobec tych planów. Jeśli jest jakaś inna reakcja na te bardzo poważne plany plany partii, to stosuje się zaklęcia. No i ta zasada obowiązuje tylko wobec słabych i swoich, bo juz nie wobec np. silnych razem, którzy są sojusznikami w tym przypadku, a przybajmniej tak są traktowani. Wrogami są ludzie krytyczni wobec tych planów.
![]() |
qwerty @Paris 1 września 2024 20:04 |
1 września 2024 21:20 |
To należy rozumieć 'wolność instytucjonalna' i innej nie będzie.
![]() |
Paris @qwerty 1 września 2024 21:20 |
1 września 2024 21:45 |
No tak im sie marzy...
... KRWIOPIJCOM i PASOZYTOM jednym !!!