O wstawaniu z kolan
Jeśli nie było komór gazowych, bo poseł Braun ma za mało przekonujących dowodów, by w nie uwierzyć, to może nie było też września roku 1939, a Wermacht to dziesiątki tysięcy Polaków wciągniętych do służby na Pomorzu i Śląsku? Bo w zasadzie czemu nie? Jaki mamy dowód, że było inaczej? Cały obecny przekaz świadczy, że mogło być właśnie tak.
No i z tą wojną też nie bardzo, po co Polakom było to Pomorze oddzielające Prusy Wschodnie od Rzeszy? Przecież to absurd. Każdy dokładnie widział, że należało to zmienić i granice wyrównać. Bo i po jaką cholerę ta Polska miała się odradzać, kiedy wszystko było tak znakomicie ułożone, działało, a ludziom żyło się bezpiecznie i dostatnio. No, ale przez anglosaską intrygę sprawa się, jak dawnymi laty mawiano, rypła i świat stanął na krawędzi zagłady. Niedawno całkiem – o czym oznajmił mimochodem i półgębkiem poseł Braun – Anglosasi dokonali zamachu w Smoleńsku, czy też tylko współuczestniczyli w jego przygotowaniu, już dobrze nie pamiętam. Coś mieszali w każdym razie. No, a potem przecież chcieli zbudować ten żydowski hub pod CPK, do czego na szczęście nie doszło, bo zmieniła się władza.
Ludzie słysząc to wszystko – jak wczoraj przeczytałem na twitterze – wstają z kolan, bo wiedzą, że wreszcie ktoś przemawia do nich zrozumiałym językiem i udzielają temu człowiekowi poparcia. I nikt nie protestuje, nie wskazuje na absurdy umieszczonych wyżej tez. Bo one wreszcie otwierają wszystkie czakry i następuje natychmiastowe oświecenie.
Widzimy też, że emisja takich komunikatów powoduje natychmiastową reakcję mediów. Te zaś zwielokrotniają przekaz, bo wreszcie mogą pożywić się czymś, co rośnie w brzuchu i mózgu odbiorcy i wypełnia te przestrzenie całkowicie. Potem zaś inni ludzie pędzą na złamanie karku, by z tymi treściami polemizować – zaprzeczać im lub się nimi entuzjazmować. Na koniec treść ta zostaje nieco podrasowana i podana za granicę. Tam także znajduje wdzięcznych odbiorców. I nikt nie jest zainteresowany prawdą i jej dociekaniem, wręcz przeciwnie, ktoś taki zyskuje miano frajera. Nikomu bowiem jeszcze nie przyszło do głowy, by zadać posłowi Braunowi pytanie – dlaczego, przez 58 lat swojego życia, nie zwracał uwagi na te komory gazowe, a dopiero teraz dopadły go wątpliwości, którymi musiał się podzielić akurat w czasie kolejnej rocznicy mordu w Jedwabnem? No i najważniejsze – na podstawie czego wyciągnął swoje wnioski? To są sprawy mało interesujące ludzi mediów, albowiem to, co robi i mówi poseł Braun służy im tylko do jednego – do lansowania się na prowokacji i powiększania klikalności. A ta do czego służy? Do składania oferty, opiewającej na dystrybucję równie ciekawych i niebanalnych komunikatów, wypełniających nie tylko brzuchy i mózgi ludzi, ale także całą przestrzeń komunikacji. I niech Wam się nie zdaje, że nie spotkacie na swojej drodze człowieka, który będzie Was przekonywał, że to co mówi poseł Braun i powtarzają za nim inni to szczera prawda. Na pewno spotkacie. A stanie się tak, albowiem mamy za sobą, licząc razem komunę i tak zwaną wolną Polskę, ponad 70 lat edukowania ćwierćinteligentów. Edukacja ta prowadzona była systematycznie poprzez instytucje państwowe, media, i wszystkie urzędnicze, jawne i tajne piony państwa. A jej podstawą było demaskowanie ciemnoty szerzonej przez Kościół. Dla odmiany państwo zasiewało w ludziach „zdrowe” wątpliwości i kreowało wizje światów, które gwarantowała nauka. Ktoś może teraz powiedzieć, że poseł Braun był związany z Kościołem. Jakże więc mogę stawiać go na szczycie piramidy paranaukowego absurdu tworzonego i firmowanego przez państwo komunistyczne najpierw, a potem przez różnych wariatów działających samodzielnie w przestrzeni wolnego rynku? Normalnie, nawet jeśli poseł Braun czuł się związany z Kościołem, to Kościół nie bardzo chyba inwestował w posła Brauna i nie bardzo chciał mieć go za swojego obrońcę. No i teraz najważniejsze – wielu słysząc to myśli – a w dupie z tym Kościołem i jego zakłamaną hierarchią. Niech Braun przemawia! Winszuję takiego podejścia, a wiem, że jest ono powszechne.
Kiedy ludzie, którzy zetknęli się z panem posłem, mają wyrazić opinię na jego temat, zwykle najpierw usiłują ukryć fakt, że trochę ich podpuścił i pogrywał z nimi na swoich zasadach. Potem zaś wyrażają subtelną bardzo krytykę, albowiem pan posłem zrobił na nich wrażenie takie oto, że oto odkrywa obszary, o których oni słyszą pierwszy raz w życiu i ani mowy być nie może, żeby za nim nadążyli. A skoro tak, to istnieje niebezpieczeństwo kompromitacji.
Poseł Braun wykorzystuje takie sytuacje i takich ludzi bezwzględnie. Do tego jest wyrobiony aktorsko, rzuca się całym ciałem w kierunku rozmówcy, burzy jego komfort, ingeruje w przestrzeń osobistą, zbliża twarz do twarzy i do tego jeszcze moduluje głos, w sposób taki, by każdy widział, iż to on jest depozytariuszem prawdy. Czujemy się jak w cyrku, ale nikt tego głośno nie powie, bo wszyscy czują się tak, jakby zapłacili za bilety. Większość zaś polityków, posłów i konsumentów treści politycznych chciałaby być taka jak pan poseł. To znaczy tak bezwzględnie przekonująca.
I teraz ważna kwestia – skąd się bierze wiara, że jeden poseł, emitując komunikaty niepoważne i poprzekręcane zdobywając 7 procent poparcia w sondażach, może to poparcie jeszcze zwiększyć tymi samymi metodami? To przeczy logice politycznej i samej metodyce posła Brauna. Rozumie on bowiem doskonale wie, że Adolf Hitler nie doszedł do władzy tylko i wyłącznie dzięki poparciu Niemców, ale także dlatego, że pewnym kołom świata anglosaskiego było to na rękę. I niech nawet nie próbuje zaprzeczać, że tak nie było. Jeśli więc jego poparcie będzie rosnąć, czego nie można wykluczyć, to z całą pewnością nie dzięki foliarzom i szurom wierzącym, że przez niego nabierają nadludzkich mocy.
Polemika z posłem Braunem jest niemożliwa, albowiem musi obracać się wokół kwestii przez niego wskazanych, a oceniać ją będzie tłum ciemniaków, którzy mu kibicują. Nie ma więc mowy, by jakiekolwiek racjonalne argumenty do nich trafiły, a ocena wyniku takiej polemiki będzie miała charakter emocjonalny. To znaczy słupki poparcia, lajki i suby wskazywać będą na tego kto „lepiej gada” i kto celniej trafił w deficyty odbiorcy siedzącego z wypiekami na twarzy przed monitorem.
Jeśli dodamy do tego konstatację wcześniejszą – mamy za sobą 70 lat dewastacji powszechnego nauczania, którego celem było wyłącznie oderwanie ludzi od misji i nauki Chrystusa i zanegowanie prawd Ewangelii, a poseł Braun jest wyszkolony aktorsko, to sprawa stanie się wreszcie jasna. Polemizować z nim może tylko inny aktor – na przykład Olszański. Ja jestem głęboko za tym, by takie spotkania ktoś zaczął organizować, bo wtedy nastąpi – niczym w reaktorze – rozpad połowiczny i nadejdzie moment, że jeden drugiego, po półgodzinie wyjadania sobie z dzióbków, zacznie prać po mordzie. I wtedy dopiero media, które w to zainwestowały będą mieć klikalność. Innej możliwości na zdemaskowanie intencji posła Brauna nie widzę.
Na dziś to tyle. Pamiętajcie, że mam tu prawdziwe problemy, których jako chrześcijanin zrzucić z siebie nie mogę. Muszę pomóc w dalszym życiu tutaj dwójce uciekinierów znad Morza Azowskiego – Saszy i Ani – i dobrze by było, gdyby ktoś mnie w tym wsparł.
https://zrzutka.pl/438wfv?utm_medium=mail&utm_source=postmark&utm_campaign=payment_notification
tagi: wojna propaganda edukacja komunikacja kłamstwa poseł braun polemiki komory gazowe
|
|
gabriel-maciejewski |
| 15 lipca 2025 06:38 |
Komentarze:
|
|
Henry @gabriel-maciejewski |
| 15 lipca 2025 07:02 |
Intencje posła tak czyste
Jak grzechy jego soczyste ;-)
|
|
stanislaw-orda @gabriel-maciejewski |
| 15 lipca 2025 07:04 |
"... albowiem to, co robi i mówi poseł Braun służy im tylko do jednego – do lansowania się na prowokacji i powiększania klikalności."
Wg mojej oceny w zasadzie niczego więcej nie trzeba dodawać.
Rzecz jasna, p. G. Braun z żelazną konsekwencją stosuje metodę prowokacji dla lansu własnej osoby.
|
Paris @gabriel-maciejewski |
| 15 lipca 2025 07:17 |
Kapitalny wpis !!!
A pana Brauna dla mnie NIE MA,... juz od baaardzo dawna i NIE BEDZIE. Juz nawet nie jest mi smutno, przykro ani szkoda, ze tak sie stoczyl i upadl.
|
|
atelin @gabriel-maciejewski |
| 15 lipca 2025 07:23 |
Dobre. Plus. Ciekawa wizja/koncepcja: Braun vs. Olszański.
Tak w ostatniej chwili przed wysłaniem komentarza naszło mnie jeszcze Braun vs. Stuhr i inne Ostaszewskie.
|
|
gabriel-maciejewski @stanislaw-orda 15 lipca 2025 09:04 |
| 15 lipca 2025 07:32 |
Emeryturę już ma, o co mu jeszcze chodzi? Prezydentem nie zostanie
|
|
gabriel-maciejewski @atelin 15 lipca 2025 09:23 |
| 15 lipca 2025 07:32 |
To jest całkiem inna i do tego fałszywa koncepcja
|
|
gabriel-maciejewski @Paris 15 lipca 2025 09:17 |
| 15 lipca 2025 07:33 |
Pewnie chce zapewnić przyszłość swoim dzieciom, bo ma małe. Nie rozumie, że pierwszym odruchem tych dzieci, kiedy będą miały lat naście będzie bunt przeciwko niemu
|
|
gabriel-maciejewski @Henry 15 lipca 2025 09:02 |
| 15 lipca 2025 07:33 |
No tak
|
Tobiasz11 @gabriel-maciejewski |
| 15 lipca 2025 07:51 |
A jak to bylo miedzy wami? Pan tez przeciez dal sie zwiesc.
Co sie musialo stac, ze wasze drogi sie rozeszly?
Moze juz to gdzies tu bylo powiedziane, ale mi umknelo.
|
|
stanislaw-orda @gabriel-maciejewski 15 lipca 2025 09:32 |
| 15 lipca 2025 07:59 |
Może Jest uzależniony od tzw. popularności. I albo się tym zabawia, albo ktoś te aspiracje wykorzystuje. A i też nie wykluczają się obydwie opcje. A moze został czymś "zahakowany" i w takiej formule musi się prezentować publicznie.
A taka formuła daje pretekst, aby w propagandowym rykoszetem obwininiać Polaków o antysemityzm (czytaj "żydożerstwo").
|
|
Magazynier @gabriel-maciejewski 15 lipca 2025 09:32 |
| 15 lipca 2025 08:17 |
Wkrótce się dowiemy. Np. w zamian za "błyskotliwą" obecność w mediach będzie dalej mógł robić "błyskotliwą" obecność w mediach. Ale i tak z posłem B. nie można wchodzić w polemikę. Nie tylko dlatego że ma swoich wyznawców, ale i dlatego, że polemika z nim to pułapka. Trzeba po prostu eksponować jego kwiecistą "mowę trawę".
Albo zasięgnąć języka u Polonii amerykańskiej z jakimi to oficerami na wygnaniu Braun się spoufalał. Ja takich kontaktów niestety nie mam. Ale jest szansa że coś wypłynie z czasem.
Dzięki Bogu za Szkołę Nawigatorów.
|
|
OjciecDyrektor @gabriel-maciejewski |
| 15 lipca 2025 09:01 |
Sykinkot robi to celowo, aby teraz zachodnie media znów robiły nam czarny OR oraz, aby uniemożliwić porozumienie biznesowe z Netanjahu. Prowokator maksymalny. Wszystko co robi i w cxym uczestniczy jest zaplanowaną prowokacją lub teatrem mającym go zalegendować. Ten incydrnt z policjantami na Marszu Niepdległisci to też było zaaranżowane, aby sukinkot zrobił się widocxny i popularny w kręgach prawicowych.
Nie rozumiem, jak można wierzyć, że on to robi wszystko szczerze, bez wyrachowania i li tylko z czystej głupoty.
Mnie najbardziej boli to, że czasem spotykam go na mszy. Po prostu ciężko aię opanować, aby nie wykrzyczeć w świątyni, co z niego za sukinkot.
Wszystkich swoich zwolenników prowadzi wprost do "obozów odosobnienia". Sam jednak uniknie tego losu, bo ma immunitet i jest licencjonowanym prowokatorem.
|
|
gabriel-maciejewski @Tobiasz11 15 lipca 2025 09:51 |
| 15 lipca 2025 09:07 |
Było tak: wydałem dwie książki i one się tak szalenie spodobały na prawicy, że Józef Orzeł pomyślał, iż najlepiej będzie jak je zaprezentuje Braun. On był jeszcze wtedy bez brody, nie miał nawet 45 lat. Wystąpiliśmy raz i drugi i wyszło nieźle. Potem tournee opłacił nam Instytut Piotra Skargi. Jak przestali w to inwestować nasze wspólne spotkania się skończyły.
|
|
gabriel-maciejewski @OjciecDyrektor 15 lipca 2025 11:01 |
| 15 lipca 2025 09:07 |
Oczywiście, że tak
|
|
gabriel-maciejewski @Magazynier 15 lipca 2025 10:17 |
| 15 lipca 2025 09:08 |
Dzięki
|
Paris @gabriel-maciejewski 15 lipca 2025 09:33 |
| 15 lipca 2025 09:14 |
Jesli on, stary chlop, tego nie rozumie,...
... to jest juz po nim !!!
Szkoda tylko tych malych, jeszcze nic, nie rozumiejacych dzieci,... bo dzisiaj ,,tata,, gotuje im straszny los. Siostra rodzona tez ,,niezbyt,, pochlebnie ,,sie wypowiada,, o nim.
Z drugiej strony - on musi byc baaardzo POGUBIONY i ZAWIEDZIONY, az trudno w to uwierzyc.
A mogl zostac znanym i uznanym rezyserem,... a byc moze, z czasem, robic swietne filmy oparte na fabulach z SN.
Ktoz to wie,... a dzisiaj to zwyczajnie biedny i CHORY czlowiek.
|
Tobiasz11 @gabriel-maciejewski 15 lipca 2025 11:07 |
| 15 lipca 2025 09:44 |
Dziekuje
|
|
stanislaw-orda @gabriel-maciejewski |
| 15 lipca 2025 09:44 |
"Jest rzeczą niemożliwą, aby doprowadzić do całkowitego zdziczenia ludzi, którzy nie mają wyższego wykształcenia"
Nicolás Gómez Dávila
|
|
Magazynier @stanislaw-orda 15 lipca 2025 11:44 |
| 15 lipca 2025 09:50 |
To bardzo optymistyczne. Ale co z ludźmi, którzy mają wyższe wykształcenie? ...
|
|
pirks @gabriel-maciejewski |
| 15 lipca 2025 10:10 |
"Nikomu bowiem jeszcze nie przyszło do głowy, by zadać posłowi Braunowi pytanie – dlaczego, przez 58 lat swojego życia, nie zwracał uwagi na te komory gazowe, a dopiero teraz dopadły go wątpliwości"
Gdyby posła Brauna zapytać, jak rozumie swoją misję w polityce, zapewne odpowiedziałby coś o służeniu Najjaśniejszej Rzeczypospolitej. Wtedy należałoby poprosić go o wyjaśnienie, jak zatem jego publiczne wypowiedzi o Holocauście mają się do tego dobra, jakie Polska odnosi z nich korzyści. I bez czekania na odpowiedź odejść nie oglądając się za siebie.
|
|
onyx @Tobiasz11 15 lipca 2025 09:51 |
| 15 lipca 2025 10:17 |
Brauna nie było wtedy w polityce i nikt nie przewidywał, że on w nią wejdzie i z takim "rozmachem". To inne światy.
|
|
onyx @stanislaw-orda 15 lipca 2025 09:59 |
| 15 lipca 2025 10:20 |
On sam kiedy wszedł w politykę i startował pierwszy raz na prezydenta głosił, że został do tego "poproszony przez jakieś środowiska". Nie powiedział oczywiście o kakie konkretnie środowiska chodzi i cym podparto tą prośbę. Te wypowiedzi powinny być jeszcze na YT.
|
|
stanislaw-orda @Magazynier 15 lipca 2025 11:50 |
| 15 lipca 2025 10:48 |
sam sobie dopowiedz
|
ninon-ninon @Magazynier 15 lipca 2025 11:50 |
| 15 lipca 2025 11:19 |
Pan nie zrozumiał, proszę przeczytać jeszcze raz
zwodny urok podwójnych przeczeń...
|
ninon-ninon @gabriel-maciejewski |
| 15 lipca 2025 11:28 |
Braun czuł się związany z Kościołem, to Kościół nie bardzo chyba inwestował w posła Brauna i nie bardzo chciał mieć go za swojego obrońcę.
KK za to inwestuje w Szustaka, posłuchałam ostatnio jakiejś jego nowej pogadanki, żeby zobaczyć w jaką stronę to idzie, i tu brak mi słów... ten "ojciec" to takie lustrzane odbicie europosła, inne tematy, inne rejestry, ale cel wydaje się więcej niż zbieżny
mały eksperyment myślowy: Braun i Szustak siedzą i rozmawiają przy jednym stole, bo w końcu czemu nie?
|
|
onyx @gabriel-maciejewski |
| 15 lipca 2025 12:09 |
"Nikomu bowiem jeszcze nie przyszło do głowy, by zadać posłowi Braunowi pytanie – dlaczego, przez 58 lat swojego życia, nie zwracał uwagi na te komory gazowe, a dopiero teraz dopadły go wątpliwości, którymi musiał się podzielić akurat w czasie kolejnej rocznicy mordu w Jedwabnem? No i najważniejsze – na podstawie czego wyciągnął swoje wnioski?"
W Polsce jest taka sztywna hierarchia i tak mało ludzi dopuszczonych do głosu, że tam każdy wie jaką ma rolę do zagrania i jakie ramy działania. Do tego jest taka kultura debaty, że nikt nie zadaje niewygodnych pytań. Dzięki temu to się bez przeszkód tyle lat toczy jak fura z gnojem po błocie. Braun powtarza różne tezy negacjonistów bo wie, że to zawsze przyniesie odpowiedni rozgłos. Zasadne jest pytanie czemu akurat teraz to odpalił? Może skończyły mu się pomysły na eskalację albo znów został o coś poproszony?
|
ninon-ninon @onyx 15 lipca 2025 14:09 |
| 15 lipca 2025 12:16 |
może ma neutralizować Nawrockiego?
|
Zbigniew @gabriel-maciejewski |
| 15 lipca 2025 12:57 |
Przez syna wiem, że młodzi nazywają go "Grigorij Braunienko"
|
|
gabriel-maciejewski @stanislaw-orda 15 lipca 2025 11:44 |
| 15 lipca 2025 14:06 |
Tak, wyższe wykształcenie wykształca takie predyspozycje
|
|
gabriel-maciejewski @pirks 15 lipca 2025 12:10 |
| 15 lipca 2025 14:07 |
Braun ostatecznie zdewastował tak zwane narracje patriotyczne
|
|
gabriel-maciejewski @ninon-ninon 15 lipca 2025 13:28 |
| 15 lipca 2025 14:07 |
A rozmowę prowadzi Terlikowski
|
|
gabriel-maciejewski @onyx 15 lipca 2025 14:09 |
| 15 lipca 2025 14:08 |
Tak, ci sami mają ciągle mówić to samo. I w ten sposób trafiać mają do młodzieży
|
|
gabriel-maciejewski @Zbigniew 15 lipca 2025 14:57 |
| 15 lipca 2025 14:09 |
ciekawie
|
BaZowy @OjciecDyrektor 15 lipca 2025 11:01 |
| 15 lipca 2025 14:30 |
Dla porozumień biznesowych w skali globalnej lub nawet tylko bilateralnej to Braun jest mało istotny. Jest pionem do rozgrywania lokalnych układów. I tak cały czas będąc kojarzonym z Konfą, więc i Mecenem, takim zachowaniem Grzegorz prowokator oddala koalicję PiS/Konfa +... . Jankesi spięci jak zawsze z żymianami nie zgodzą się na Konfe w rządzie. Szybciej postawią na Władzia koszącego kamienie lub i na płaczącego Szymka niż na "narodowców" bo Ci jak zawsze w końcu zagrają coś z braunowych nutek. Rozmowa G.B. u Pospieszalskiego niby dużo wyjaśnia, choć dla jednych będzie dokończeniem rozmowy przerwanej we Wnecie a dla innych dolaniem oliwy do ognia. A znowu tak na prawdę to reakcja redaktorka z Wnetu zrobiła z tego imbe. Widać że koleś nie dorósł do rozmowy z dorosłymi bo tak kończyć wywiad to Urban by się wstydził. Za to zachowanie Wnet dużo straciło.
|
BaZowy @Zbigniew 15 lipca 2025 14:57 |
| 15 lipca 2025 14:33 |
a syn uczy/ł się rosyjskiego ? co to znaczy "młodzi nazywają" ? Młodzi robią to co się im podpuści i daje fajne emocje. Na tik-toku ktoś sprzedał taką ksywkę niby dla beki i sie niesie, taka sama być może prowokacja o jaką oskarżamy G.B.
|
BaZowy @stanislaw-orda 15 lipca 2025 11:44 |
| 15 lipca 2025 14:35 |
oj tak, N.G.D. wiecznie żywy w swych podsumowaniach, świetne
|
Adriano @BaZowy 15 lipca 2025 16:33 |
| 15 lipca 2025 14:54 |
Lemingi łykają sporo.Kiedyś było modne Kaczafi.Sojusz amerykańskich "chamów z żydami" kreuje i zatwierdza nam rządy, prezydenta a my 11.11 świętujemy wolność i niepodległość,ze niby my sami coś wybieramy.Zuch Duda-burczymucha nabzdyczył się ostatnio i w wywiadzie oznajmił,że autostrady,drogi i lotnisko w Jasionce są jednak nasze i żeby sobie nie myśleli ci z USA i Ukrainy ,że jest inaczej.Remontujemy i zamykamy.Twardy jest na koniec swoich kadencji.Śmiech na sali.
|
koncereyra @gabriel-maciejewski |
| 15 lipca 2025 16:07 |
Pamiętam jak w 2013 i 2014r Braun prowadził z Gospodarzem skądinąd bardzo ciekawą prelekcje o Powstaniu Listopadowym. W skrócie było o roli prowokacji wśród gorących głow i biedoty w celu wykreaowaniu powstania, którego celem było zniszczenie resztek suwerenności wewnętrznej Królestwa Polskiego i grabież majątków. Bardzo sensowny i dobrze uargumentowany wykład.
I potem na sieni 2014, gdy w wyborach samorządowych PSL z głupia frant dostał 30% z powodu nadużyć wyborczych oraz z powodu wielostronicowej karty do głosowania, to Braun na czele gorących głów zorganizował okupacje PKW. Wiadomo było, że nic to nie da; wiadomo było, że zbliżające się wybory prezydenckie i parlamentarne ważniejsze etc. A jednak Grzegorz 'Szczęść Boże' Braun wziął udział w tym materiale na prowokacje.
Dlaczego? Odpowiedzi są dwie: szaleniec/idiota albo prowokator. Myślę, że raczej nie szaleniec czy ktoś o horyzontach intelektualnych Bąkiewicza, bo jednak robi filmy i potrafi wypowiadać się zdaniami złożonymi w języku polskim. Czyli jest tylko jeden wniosek: prowokator.
I od tamtych wydarzeń sprzed ponad dekady pan Grzegorz jest u mnie skreślony niezależnie co by okrągłego powiedział.
On przecież takie akcje robi ostatnio coraz częściej: gaśnica; teraz te komory gazowe/mordy rytualne. O różnych innych głupotach typu rakiety izraelskie w palmach akwaparku nie wspomnę.
Grzegorz Braun poświęca się zadaniu kompromitowaniu prawicy, poprzez okrągłe wypowiedzi, zbieranie wokół siebie niezadowolonych i w gorącej wodzie kompanych; a następnie odsawianiu antypolskich prowokacji. To jest wypisz wymaluj szkoła Azefa, o której zgabnie pisał Mackiewicz.
PS patrząc na Brauna, Bartosiaka oraz Świrskiego - u starszych panow kryzysie wieku sredniego jak zapuszczają brodę, to znak że im zaraz odjedzie peron.
|
Drzazga @gabriel-maciejewski |
| 15 lipca 2025 16:10 |
Braunowi redaktorek nie pozwolił dokończyć, a jemu chodziło o dość inteligentną prowokację, a mianowicie, że były 2 obozy: Oświęcim i Brzezinka.
Oświęcim był dla Polaków , Brzezinka dla reszty. W Oświęcimiu powstało jedno testowe krematorium, które Niemcy po testach rozebrali. Odbudowano go po wojnie.
Dlatego mówienie o krematoriach w Oświęcimiu można uznać za "fejk", bo właściwe krematoria były w Brzezince gdzie palono Żydów.
Ale Skowroński nie pozwolił i wyszło co wyszło. Ja bym się tym specjalnie nie przejmował.
|
koncereyra @Drzazga 15 lipca 2025 18:10 |
| 15 lipca 2025 16:35 |
> Braunowi redaktorek nie pozwolił dokończyć, a jemu chodziło o dość inteligentną prowokację, a mianowicie, że były 2 obozy: Oświęcim i Brzezinka. [..] Ale Skowroński nie pozwolił i wyszło co wyszło. Ja bym się tym specjalnie nie przejmował.
Na takie numery mozna się nabierać jak ma się 13 lat, albo w epoce przedinternetowej. Przeciez to jest typowy korwinizm, w stylu "zawsze się troche gwałci", "za Hitlera były niższe podatki", "lepiej żeby moja córka spotkała pedofila" itd. Jak można się na to nabierać? To jest obliczone na prowokacje. I w pewnym sensie Braun jest tu gorszy niż Korwin. Bo ten ostatni jest po prostu obłąkany/autystyczny i takie androny plecie bez przerwy. Można sobie go zobaczyć w latach '90, ten sam przekaz. A Braun umie mówić zgrabnie i powiedzmy - politycznie poprawnie. Więc u Korwina to można jeszcze bronić, że starszy dziadek po prostu taki jest. U Brauna to jest instrumentalna prowokacja
|
|
pirks @gabriel-maciejewski 15 lipca 2025 16:07 |
| 15 lipca 2025 16:57 |
Grunt przygotował JKM.
|
|
gabriel-maciejewski @Drzazga 15 lipca 2025 18:10 |
| 15 lipca 2025 16:58 |
Niech pan da spokój, dobrze...nagle go naszło na dyskusję o komorach gazowych w Brzezince. I pan teraz będzie wyjaśniał, co on chciał powiedzieć, ale tak naprawdę....
|
|
gabriel-maciejewski @koncereyra 15 lipca 2025 18:35 |
| 15 lipca 2025 16:59 |
Oczywiście, że tak
|
qwerty @gabriel-maciejewski |
| 15 lipca 2025 18:11 |
Zeszyty oświęcimskie. Istota świadectwa. Szkoda czasu na błazenady z zadaniowanymi kabotynami.
|
|
Kuldahrus @koncereyra 15 lipca 2025 18:07 |
| 15 lipca 2025 18:12 |
Od 2015r. już było wiadomo że trzeba do niego podchodzić ostrożnie, a od 2017r. już było oczywiste w co gra.
Jemu wcale peron nie odjechał, robi to co ma zadane do zrobienia i tyle.
To jest dla mnie dziwne, że to trzeba na tym blogu komuś tłumaczyć. Niektórzy zachowują się jakby polityką zaczęli się interesować wczoraj.
|
|
OjciecDyrektor @BaZowy 15 lipca 2025 16:30 |
| 15 lipca 2025 18:34 |
No ale Tusk powiedxial, że dla Szymkow nie widzi teki wicepremiera. A Trzasko pił piwo z Mentzenem, a nie z Braunem. Myśle, że srodowisko stojace za Braunem jest gotowe w desperacji zdewastowac wszystko w Polsce. I to jest groźne. Brauna trzeba ostro traktować i bojkotować. I myślę, że Mentzen ma dość Brauna. Czeka tylko, az Tusk bedxie mógł pogonić Szymków i całą lew8cę kako zbędny balast. I to bedzie jakieś eyautowanie Brauna.
|
Paris @OjciecDyrektor 15 lipca 2025 20:34 |
| 15 lipca 2025 19:03 |
Za te skandaliczna i haniebna HUCPE,...
... jaka teraz odwalil ten ZADANIOWANY prowokator, powinien byc pozbawiony PRAW PUBLICZNYCH do ,,reprezEtowania,, kogokolwiek w Polsce !!!
I to w trybie EXPRESOWYM.
|
Szczodrocha33 @OjciecDyrektor 15 lipca 2025 20:34 |
| 15 lipca 2025 19:24 |
"Myśle, że srodowisko stojace za Braunem jest gotowe w desperacji zdewastowac wszystko w Polsce. I to jest groźne."
To byłoby grożne, gdyby w Polsce było coś do zdewastowania.
Ale zdewastowane jest wszystko, więc nie ma obawy, Ojcze.
Braun jest już w drodze do Wylatowa. więc nie ma sensu się nim przejmować.
Przewiduję że wkrótce obleje czerwoną farbą pomnik katastrofy smoleńskiej.
Albo jak Sumliński, wejdzie do kościoła i potnie się drewnianą żyletką.
Więc bez paniki, Dyrektorze.
Ojcze Dyrektorze.
|
|
gabriel-maciejewski @Szczodrocha33 15 lipca 2025 21:24 |
| 15 lipca 2025 19:33 |
Wie pan co, wkurwił mnie pan tym wpisem, a szczególnie zdaniem, że w Polsce nie ma nic do zdewastowania. Otóż jest, ale panu się nawet nie chce tego obejrzeć kiedy pan tu bywa. Braun nie jest w drodze do Wylatowa, ale w drodzie do koalicji z Tuskiem. Niech się pan trochę mityguje
|
Paris @Szczodrocha33 15 lipca 2025 21:24 |
| 15 lipca 2025 19:42 |
Otoz to,...
... ta BANDA zdewastowala juz wszystko !!!
A teraz ,,placz LOskOteczniajO,,. Od ,,wydaZen z gasnico,, albo z Olesnicy zaden KORYTOWIEC nic nie zrobil. Tylko PIANE TOCZA w merdialniach i nic wiecej.
Kto-zacz zrobi ,,kSZywde i poFSZCZyma,, Brauna... Mentzen, Bosak,... stary Kaczynski,... czy moze odchodzacy PAD, bo taki sie ,,odwaRZny,, zrobil na odchodne ???
Tylko pozabijac ich wszystkich pustym smiechem,... nic wiecej.
|
|
gabriel-maciejewski @Paris 15 lipca 2025 21:42 |
| 15 lipca 2025 19:44 |
Pani Renato, bo powędruje Pani do jednego wora razem ze Szczodrachą...
|
Paris @gabriel-maciejewski 15 lipca 2025 21:44 |
| 15 lipca 2025 20:03 |
... ok,...
... juz ide spac. Dobrej nocy i do jutra, Panie Gabrielu,
|
Drzazga @Traube 15 lipca 2025 20:01 |
| 15 lipca 2025 20:11 |
Ten facet przejął sposób narracji historycznej niemieckiej i rosyjskiej, czyli takiej w której opowiadają historię po swojemu - Polacy mordowali i pomagali w zabijaniu Żydów, Polacy donosili, Polacy budowali obozy zagłady etc. Rosjanie mają inne hagady, jakoby to Polacy doprowadzili do wybuchu II WŚ, współpracowali z Niemcami i inne brednie. Nam pozostawało się bronić i wyjaśniać, że nie było tak, a zupełnie inaczej.
Widocznie Brown postanowił skorzystać z ich metody i zaczął tworzyć własne hagady.
|
|
Magazynier @ninon-ninon 15 lipca 2025 13:19 |
| 15 lipca 2025 20:17 |
Wcale nie. Zrozumiałem. Problem tylko że sam mam wyższe wykształcenie i czuję i wiem z doświadczenia, że wyższe wykształcenie potrafi być maskirowską zdziczenia. Ja to widziałem na własne oczy. Tytuły akademickie nic nie znaczą wobec dzikości. Dzikość zaś lubi posługiwać się nimi.
|
|
gabriel-maciejewski @Drzazga 15 lipca 2025 22:11 |
| 15 lipca 2025 20:20 |
Najlepszą obroną jest atak
|
|
valser @Magazynier 15 lipca 2025 22:17 |
| 15 lipca 2025 20:31 |
Z tzw. wyzszym wyksztalceniem jezt troche tak jak z czarnym pasem w karate.
Czarny pas chroni dwa centymetry twojego tylka. Reszte musisz obronic sam.
|
|
valser @gabriel-maciejewski 15 lipca 2025 22:20 |
| 15 lipca 2025 20:41 |
Braun w tej chwili swoimi glupotami o Oswiecimiu uniewaznia prawdziwa historie zbrodni w Jedwabnem, bo wszystko co on bedzie mowil w historycznych tematach bedzie sprowadzone do jednego zdania - ze w Auschwitz nie bylo komor gazowych.
O glupote Brauna nie podejrzewam. Wyglada na to, ze w tym areszcie we Wroclawiu go zwerbowali i przecwelowali, bo od tego momentu on zaczal pieprzec glupoty, ktore w linii rozwojiwej dobily do nonsensow, ktore publikuja juz za granica.
|
Drzazga @valser 15 lipca 2025 22:41 |
| 15 lipca 2025 20:52 |
On zbiera elektorat, który nigdy na PiS nie zagłosuje bo to Żydy i innych radykałów, młodzieńców, odszczepieńców - ale patriotów potrzebnych do zmiany konstytucji i niech chłop zbiera wszystkie kulawe kaczęta. I nie przejmujmy się co tam znowu Rzymianie mają do powiedzenia, na razie dokonują ludobójstwa i mają w szerokim poważaniu co na to reszta świata. Jak wygrają to nikt im nie podskoczy.
|
|
KOSSOBOR @gabriel-maciejewski 15 lipca 2025 21:33 |
| 15 lipca 2025 21:15 |
Co do "naszych chłopców w Wehrmachcie". Pisałam na historii pracę magisterską o okupacji Pomorza /Gau Danzig- Westpreussen" - teren wcielony do III Rzeszy, pamietajmy/ w oparciu o raporty podziemia polskiego dla Delegatury Rządu RP. sprawą najważniejszą była kwestia Volkslisty powiązana z segregacją ludności. Ludność poza listą miała fatalne warunki bytu i przeżycia. Jeżeli jednak podposałeś III grupe VL, to żarcia było więcej, nie byłomtak wydzielane urzędowo, ale... płaciłeś za wymuszone /i tak gówniane, ale nieco lepsze od upartych Polaków/ "doce vita" - krwią i życiem swoich dzieci. Synów rodzin z III grupy VL obowiązywał przymus służenia w niemieckim wojsku.
Pamiętam "dowcip" z wczesnych lat 80tych:
Rozmawiają o sytuacji w Polsce Żydzi i konkluzja jest taka: Polska jest tak pięknym i cennym kawałkiem ziemi, że nie można go zostawić Polakom.
A my się z tego wówczas śmialiśmy, acz ze zdziwieniem jednak... Brak było istotnych wiadomości i doświadczenia. Chociaż starsi ludzie z emigracji nas ostrzegali.
Grzegorz Braun wpadł w pętlę polityczną podczas drugiej tury wyborów prezydenckich, gdy w zamian za poparcie swojego elektoratu dla Karola Nawrockiego - epatował na wizji w mediach łopatką wyciaganą ze swojej torby - ta łopatka była warunkiem koniecznym wotowania za Nawrotem, jeżeli on, kandydat na prezydenta, następnego dnia pojedzie i wbije tę łopatkę w Jedwabnem celem ekshumacji. Pętla polityczna zawirowała jednak /napięcie wyborcze rosło niebywale!/ i następnego dnia w TV Republika, u Danuty Holeckiej, bardzo niejasno, bez swojej kwiecistej zazwyczaj mowy, wycofał się z tego warunku. Ale nie ze swojej łopatki. To można z pewnością odgrzebać w necie.
Skądinąd mam niejasne wrażenie, że tam jest jednak jakiś problem psychiczny /psychiatryczny?/. To zbyt inteligentny facet, by posługiwać się takimi numerami /cepami/. Może się mylę...
|
|
KOSSOBOR @valser 15 lipca 2025 22:41 |
| 15 lipca 2025 21:19 |
Z tym aresztem we Wrocławiu to wiele osób ma takie właśnie zdanie.
|
Szczodrocha33 @gabriel-maciejewski 15 lipca 2025 21:33 |
| 16 lipca 2025 02:39 |
"Wie pan co, wkurwił mnie pan tym wpisem, a szczególnie zdaniem, że w Polsce nie ma nic do zdewastowania. Otóż jest, ale panu się nawet nie chce tego obejrzeć kiedy pan tu bywa. Braun nie jest w drodze do Wylatowa, ale w drodzie do koalicji z Tuskiem. Niech się pan trochę mityguje"
No, może co do tej całkowitej dewastacji to przesadziłem faktycznie, ale proszę się nie dziwić i nie wkurwiać.
Mam taki układ że do Polski przyjeżdżam raz w roku, w ciągu pobytu jestem zbyt zajęty, rodzina itd, do Ojrzanowa nie zgram się czasowo żeby przyjechać,choć bardzo bym chciał, ani czasu nie mam
żeby pałace i zamki podziwiać.
Co do Brauna, to jeśli wejdzie rzeczywiście w koalicję z Tuskiem to też już będzie jego upadek kompletny, więc Wylatowo czy nie, nie warto sobie posłem głowy zawracać.
|
|
Kuldahrus @gabriel-maciejewski 15 lipca 2025 21:33 |
| 16 lipca 2025 04:49 |
Przecież jego komentarze wyglądają w ten sposób od ładnych paru lat - "w Polsce to jest burdel, tylko ładne krajobrazy, dobrze, że mieszkam poza nią".
|
|
Kuldahrus @Magazynier 15 lipca 2025 22:17 |
| 16 lipca 2025 04:53 |
No, ale o to chodzi w tym cytacie z Davili właśnie - człowiek bez dyplomu jest odporny na zdziczenie, za to wyższe wykształcenie tak ludzi urabia, że łatwo ich do zdziczenia doprowadzić.
Chyba, że to ja czegoś nie rozumiem :-)
|
|
stanislaw-orda @Kuldahrus 16 lipca 2025 06:53 |
| 16 lipca 2025 05:29 |
Po prostu wyższy stopień edukacji umożliwia bardziej bezobjawowe racjonalizowanie dowolnego draństwa.
Davila nie bawi się w dyplomację. zatem określił to jako zdziczenie.
To skrót myślowy (aforyzm) mówiący o tym, że im większy stopień edukacji tym większa podatność do racjonalizowania dowolnych aberracji.
|
|
gabriel-maciejewski @KOSSOBOR 15 lipca 2025 23:15 |
| 16 lipca 2025 06:18 |
Tam nie ma żadnego problemu psychicznego
|
|
gabriel-maciejewski @Szczodrocha33 16 lipca 2025 04:39 |
| 16 lipca 2025 06:20 |
Niech pan wsiądzie w samochód i przejedzie się z Lublina do Rzeszowa. To chyba niewielki wysiłek
|
|
gabriel-maciejewski @Kuldahrus 16 lipca 2025 06:49 |
| 16 lipca 2025 06:21 |
Wiesz, że jestem oceanem cierpliwości. I naprawdę trzeba się namęczyć, żeby mnie wyprowadzić z równowagi
|
Szczodrocha33 @gabriel-maciejewski 16 lipca 2025 08:20 |
| 16 lipca 2025 06:41 |
"Niech pan wsiądzie w samochód i przejedzie się z Lublina do Rzeszowa. To chyba niewielki wysiłek"
Akurat tutaj to nie trzeba trasy Lublin - Rzeszów.
Jeżdżę co roku z Okęcia do Lublina i z powrotem ekspresową S17, i muszę przyznać że z przyjemnością się jedzie.
W Stanach po takiej drodze to chyba nigdy nie jeżdziłem, no ale to kwestia czasu, tu budowano autostrady w latach 50-tych i 60-tych [łatają ciągle i naprawiają, ale to nie to samo], a w Polsce wszystko świeże, jak spod igły.
Tylko drobna uwaga:
na trasie S17 nikt jakoś nie pomyślał o umownie zwanej infrastrukturze typu stacje benzynowe, sklepy z piciem i jedzeniem.
W stronę Warszawy jak się jedzie z Lublina to jeszcze się coś trafia, ale ze stolicy do Lublina tragicznie.
Jechałem ze znajomym ze 3 lata temu i przez jakieś 100 kilometrów dosłownie pustynia, dopiero na 20-30 kilometrów przed Lublinem stacja benzynowa BP i sklepy, Makdonald itp.
|
|
pirks @koncereyra 15 lipca 2025 18:35 |
| 16 lipca 2025 07:13 |
Dokładnie tak. Nabieranie się na te tandetne sztuczki z repertuaru wyszczekanego, ale niekoniecznie odczytanego dwunastoletniego przewodniczącego klasy jest najdelikatniej rzecz ujmując słabe.
|
koncereyra @gabriel-maciejewski 15 lipca 2025 09:33 |
| 16 lipca 2025 08:04 |
Myśle, że jak Braun będzie dalej tak rumakował i aparat 3RP się za niego weźmie, to nie dzieci a żona+dzieci mu powie "adios" i tyle z tego przebiegłego planu
|
koncereyra @gabriel-maciejewski 15 lipca 2025 11:07 |
| 16 lipca 2025 08:05 |
Mysle, że Józefa Orła też Braun teraz zaskoczył:)
|
koncereyra @BaZowy 15 lipca 2025 16:30 |
| 16 lipca 2025 08:10 |
> Dla porozumień biznesowych w skali globalnej lub nawet tylko bilateralnej to Braun jest mało istotny. Jest pionem do rozgrywania lokalnych układów. I tak cały czas będąc kojarzonym z Konfą, więc i Mecenem, takim zachowaniem Grzegorz prowokator oddala koalicję PiS/Konfa
Konfederacja rozwiodła się z Braunem ponad rok temu, z resztą antycypując tego typu fikołki.
Hołownia od zawsze był team juesej więc tu nie ma co odkrywać (nomen omen) Ameryki.
Natomiast jest próba/nadzieja skonstruowania takiej większości parlamentarnej po 2027, by można było ją zrobic bez Konfederacji a już na pewno bez Korony. Z resztą te wizje zmiany konstytucji i przebieranie nogami betonu PiS to jest dzielenie skóry na niedźwiedziu i osłabianie motywacji do pracy.
Dzieląc scenę polityczną na obóz proamerykański i proniemiecki to GB jest tym samym czym Hołownia: koniem trojańskim w drużynie przeciwnej:)
|
qwerty @valser 15 lipca 2025 22:41 |
| 16 lipca 2025 08:11 |
Masz rację w 100%.
|
qwerty @koncereyra 16 lipca 2025 10:10 |
| 16 lipca 2025 08:15 |
Formy i sposoby obejmowania władzy w Polsce. Wszyscy tylko robią za publikę i to bezmyślną. Show must go on.
|
koncereyra @Szczodrocha33 16 lipca 2025 08:41 |
| 16 lipca 2025 08:16 |
>na trasie S17 nikt jakoś nie pomyślał o umownie zwanej infrastrukturze typu stacje benzynowe, sklepy z piciem i jedzeniem.
> W stronę Warszawy jak się jedzie z Lublina to jeszcze się coś trafia, ale ze stolicy do Lublina tragicznie.
Tam są wyznaczone miejsca na MOPy i one są sukcesywnie dobudowywane. No i to jest autostrada więc miejsca obsługi podróznych częściej niz 50km (20min jazdy) to jest marnowanie zasobów.
|
koncereyra @Traube 15 lipca 2025 20:01 |
| 16 lipca 2025 08:28 |
> Co kieruje człowiekiem poświęcającym tyle energii na dowodzenie, że Niemcy nie byli tacy źli, jak się nam wydaje, nie rozumiem.
> Rozumiałbym gdyby robił to Niemiec.
Jeszcze bardziej niż Braun typowym przedstawicelem tego nurtu prowokacyjnego jest Tomasz 'pan nikt' Gryguć. Gość który twórczo rozwinął model biznesowy pt internetowe żebractwo+ksiazki mojego autorstwa na każdy temat zapoczątkowany przez Michalikiewicza.
Gryguć (też ma brodę, a jak wiemy to ważne; z resztą kolega Brauna) nagrywa na YT komentarze o tym jakie to "Polaczk są głupie" i wszyscy (Ukraina, Niemcy, USA, Żydzi) robią nas w taki niewyomwny męski organ. I do tego jeszcze komentarze chwalące przebiegłość Putina, a w szczegółności wychwaliające inteligencję kasty rządzącej 3Rzeczy i ZSRR. Serio.
To jest taki hiperbraun dla prawicowych ojkofobów. On przychodzi na YT, poobraża Polskę i Polaków przez pół godziny i ci co go słuchają to sobie kiwają głowami i myślą "no wszyscy tacy głupi i nikt nic nie rozumie, jedynie ja mądry bo tu trafiłem". To jest taki też antymichnik, daje patent na poczucie lepszości. I antyurban promujący prawicowy panświnizm. Czyli tak naprawdę klasyczny rosyjski nihilizm tak znany od Dostojewskiego.
Wszystko jest złe, wszystko jest bez sensu, wszystko jest nic nie warte (to po co mu te datki?)
I pamiętajmy, że wśród czyteliników tu na Szkole Nawigatorów są tacy, co szczerze głosowali na Brauna i na Maciaka. Może w sumie o to chodzi, że Maciak narysował się jako radykalniejsza konkurencja dla Brauna, więc ten dodał gazu, by trafić do TV i podreperować budżet?). Więc skoro są tu ludzie którzy albo uważają się za inteligentnych albo za patriotów, to nigdy nie zaszkodzi obnażyć przeciwskutecznośc, hipokryzję i szkodliwość Brauna i jemu podobnych.
Ok, przy urnach większość wyborców Brauna to nie są de facto wyborcy Brauna ale wyborcy PiSu co maja focha na kwestie ukrańsko-rolnicze; więc są do odzyskania przez PiS. Oraz tak naprawdę maja glęboko gdzieś tropienie żydowskich spisków. Nawet może paradoksalne ich to od Brauna odwróci, bo to są w większośc starsi ludzie, którzy mieli za młodu kontakt z tymi którzy przeżyli wojne.
|
Szczodrocha33 @koncereyra 16 lipca 2025 10:16 |
| 16 lipca 2025 12:16 |
"Tam są wyznaczone miejsca na MOPy i one są sukcesywnie dobudowywane. No i to jest autostrada więc miejsca obsługi podróznych częściej niz 50km (20min jazdy) to jest marnowanie zasobów."
Cytat z polskiej wikipedii:
"MOP-y w Polsce zasadniczo są własnością GDDKiA, natomiast chętni na uruchomienie danego obiektu, po zbudowaniu dostają wyłącznie prawo dzierżawy na 20 lat za ustalonym czynszem. W przypadku stacji benzynowej z restauracją czynsz może wynosić 130 tys. zł miesięcznie plus 3,5% przychodów z działalności. Dzierżawca musi ponadto zapłacić 50% czynszu przed otwarciem obiektu. Z racji tych warunków w wielu wypadkach brakuje chętnych"
W Polsce, jak zwykle, nic się nie opłaca. Tak jakoś wszystko jest skonstruowane. Przepisy, "regulacje".
Państwo frontem do obywatela.
Marnowanie zasobów?
W USA jedziesz autostradą, co chwila znak i tablica z informacją o stacji benzynowej, sklepie -"gas, food".
Tu się wszystko opłaca.
Kierowca nie musi się martwić że się rozkraczy na drodze bo benzyna mu się skończyła, może coś przekąsić.
Nawet jak jest zupełne zadupie i zbliżasz się do miejsca tankowania, to jest informacja, że przez następne powiedzmy 40 -50 mil nie ma stacji benzynowej, żebyś przezornie zopatrzył
się w paliwo jak w baku mało.
|
|
Magazynier @Kuldahrus 16 lipca 2025 06:53 |
| 16 lipca 2025 14:04 |
Wszystko cacy. Tak to trzeba rozumieć.
|
|
Magazynier @KOSSOBOR 15 lipca 2025 23:15 |
| 16 lipca 2025 14:08 |
Przecenia Pani jego inteligencję. To jest facet który wierzy że jest zbawcą Polski. I dlatego wolno mu w te i wew te. Inteligencji nie należy mylić z dykcją.
|
|
Magazynier @valser 15 lipca 2025 22:41 |
| 16 lipca 2025 14:11 |
Stawiam na to że on był tak wychowywany, na "zbawcę" Polski, łącznie z elastycznością gwarancji.
|
koncereyra @Szczodrocha33 16 lipca 2025 14:16 |
| 16 lipca 2025 15:02 |
> W USA jedziesz autostradą, co chwila znak i tablica z informacją o stacji benzynowej, sklepie -"gas, food".
Może na Wschodnim Wybrzeżu. Jak jeździłem na Zachodnim to nie jest aż tak gęsto.
Ale tam naprawdę chodzi o co innego. Tam gdzie autostrady są stare (np w PL odcinek RAB Gliwice-Bytom, albo S86 Katowice-Sosnowiec) tam zjazdy są gęsto. Od tego zaczęto odchodzić w latach '80 i np po rozbudowie katowicki odcinek A4 ma dużo mniej bezpośrednich zjazdów. Bo gęste zjazdy sprzyjają tworzeniu się korków.
Dodatkowo w USA buduje się autostrady raczej przez środek miast, a w Europie się buduje obwodnice.
Dlatego w Kalifornii między San Jose a San Fransisco na US101 zjazdy i stacje są co chwila, a na I280 są bardziej jak w Europie i ruch jest tam bardziej płynny.
> Kierowca nie musi się martwić że się rozkraczy na drodze bo benzyna mu się skończyła, może coś przekąsić.
Takie rzeczy w autach młodszych niż 20letnie się nie zdarzają. Dlatego na Gierkówce były zjazdy co chwila, a na A1 już tylko te większe. Nie jeździmy Maluchami.
> Tu się wszystko opłaca.[..] W Polsce, jak zwykle, nic się nie opłaca.
Bo w Polsce autostrady budowane są w większości po nowym śladzie, więc po prostu nie popelniamy błedów sprzed pół wieku. Jak chcesz zobaczyć te błędy w USA to przejedź się autostradą CA110 do Pasadeny. No zupełnie jak nasze posthitlerowskie autostrady, nawet z tej samej epoki.
>Dzierżawca musi ponadto zapłacić 50% czynszu przed otwarciem obiektu. Z racji tych warunków w wielu wypadkach brakuje chętnych"
Ale one się systematycznie otwierają, jak tylko ruch się przerzuca na nowy ślad. S3 Wrocław Szczecin też było pusytnią, a teraz jest dużo lepiej.
> informacja, że przez następne powiedzmy 40 -50 mil nie ma stacji benzynowej, żebyś przezornie zopatrzył
Jak trochę jeździłem po Pacific Northwest to tam były czasem znaki, ale na 100 mil bez serwisu:)
No i najważniejsze - znaki stają się przeszłości, wszyscy jeżdżą na GPS więc jak chcą jeść/tankować to się po prostu pytają telefony. My którzy jezdzimy wg oczu a nie wg GPSu jesteśmy wymierającą mniejszością:)
PS w Stanach podoba mi się to, że nr zjazdu to odległość od początku/końca autostrady. Trzeba się przyzwyczaić, ale jest to mega wygodne. Dużo wygodniejsze niż numeracja w Europie.
|
|
Janek-D @gabriel-maciejewski 15 lipca 2025 11:07 |
| 16 lipca 2025 15:07 |
I ja własnie wtedy z wujkiem trafiismy na prelekcję we Wrocławiu, bardzo ciekawą, kupiłem Baśń Jak Niedźwiedź i zostałem czytelnikiem i tyle dobrego :).
|
|
Janek-D @gabriel-maciejewski |
| 16 lipca 2025 15:14 |
Ja bardzo dziękuję za ten tekst, otwiera oczy i daje argumenty.
|
|
Kuldahrus @stanislaw-orda 16 lipca 2025 07:29 |
| 16 lipca 2025 15:41 |
Tak to właśnie zrozumiałem, dlatego zastanawiałem się o co chodzi @Magazynierowi.
|
|
Kuldahrus @gabriel-maciejewski 16 lipca 2025 08:21 |
| 16 lipca 2025 15:46 |
No, wiem właśnie. Ja myślę, że jesteś wręcz kosmosem cierpliwości.
|
Adriano @valser 15 lipca 2025 22:41 |
| 16 lipca 2025 20:11 |
- Radio Maryja jest dziś głęboko antyzachodnie, niechętnie nastawione do hierarchii kościelnej, prorosyjskie, wcale nie nieżyczliwe PR - takimi słowami w 1998 roku Kaczyński określał rozgłośnię Tadeusza Rydzyka. - Ma nadajnik na Uralu. W Rosji panuje wprawdzie bałagan, ale niektórych rzeczy tam jednak pilnują dość dobrze - sugerował wówczas były polityk PC.
A dzisiaj sztama J.K z R.M. Czyli ktoś kogoś "przecwelował"?Tak mocno,że PiS lansuje się w R.M i co się tu oszukiwać,gdyby nie promocja w tym radio to PiS byłby na poziomie "rotacyjnego" marszałka .
|
Adriano @gabriel-maciejewski |
| 16 lipca 2025 20:13 |
wcale nie nieżyczliwe PRL-zjadło L
|
Paris @Adriano 16 lipca 2025 22:13 |
| 17 lipca 2025 07:08 |
To jest takie...
... ,,malRZenstFo z roSsoNTkO,, !!!
I ta ZYCZLIWOSC RM i tak na niewiele sie zda,... bowiem narod ma uszy i oczy szeroko otwarte,... i rok `98, a `25 - to roznica kolosalna.
Poza tym jest czesc INTERNET`u, ktory ,,mysli,, - wzglednie - SAMODZIELNIE i NIEZALEZNIE, a roznych, detych ,,telewizorUF,, slucha garstka ludzi chorych, niedoleznych badz ,,interesownyH,,.
Juz niebawem, za kilka lat, ,,rotacyjny marszalek,, bedzie TYLKO ,,maZeniem,,... lub ,,majaczeniem,,. Ludzie nie sa glupi i nie kazda CIEMNOTE dadza sobie wcisnac,... chociaz moze sie tak wydawac, ale jest to tylko zludzenie.
A przede wszystkim wielkie OSZUSTWO socjotechniczne.
|
Drzazga @Adriano 16 lipca 2025 22:11 |
| 17 lipca 2025 08:14 |
PIS zostanie przekształcony w nową formację. Nie ma już zgody w nowym rozdaniu na dawne struktury generujące taką polaryzację społeczeństwa Wybryki Brauna są przenyślane i mają stanowić ekstremum - punkt odniesienia dla nowego, które powstanie.
|
Paris @Drzazga 17 lipca 2025 10:14 |
| 17 lipca 2025 09:49 |
Jakiego ,,nowego,, Panie @Drzazga ?!?!?!
Z tymi wszystkimi wiplerami,... tarczynskimi i im podobnej SWOLOCZY,... kto normalny i chcacy coskolwiek zrobic do nich dolaczy, jak to taka ZARAZA jest ??? Kto sie tam utrzyma ???
A co z ta HOLOTA z PSL... tez ,,zrobiO nowO formacje,, ?!?!?
Ich wszystkich trzeba powyrywac jak chwasty... i na gnoj !!! Bo inaczej NIC Z TEGO NIE BEDZIE.
A jesli juz, to TYLKO pusty smiech.
|
Drzazga @Paris 17 lipca 2025 11:49 |
| 18 lipca 2025 07:37 |
Pani Paris to już Prezydent Karol Nawrocki dr historii najnowszej, który przewertował zasoby IPN-u wie z kim nie będzie tworzenia nowego. Ale umówmy się, to będzie nowe rozdanie , ale nie takie o jakim Pani myśli - bo to jest niemożliwe.
|
qwerty @Drzazga 18 lipca 2025 09:37 |
| 18 lipca 2025 12:04 |
warto ostrożnie do nadzieji podchodzić. jest 2025 rok i problemy są dnia dzisiejszego. i jutrzejszego.