O sportowych aspektach polityki
Mimo tragedii, jaka rozgrywa się na naszych oczach i serii wielkich, a także drobnych demaskacji, zdaje się, że publiczność w Polsce traktuje obecną sytuację w kategoriach rywalizacji sportowej. Oto pewna koncepcja osiągnęła swoje apogeum, nie na tyle jednak potężne by zdewastować konkurencyjny układ. Jej apologeci, w przeczuciu sukcesu, całkiem przecież fałszywym, musieli zacząć ujawniać się jeden po drugim, żeby wesprzeć akcję zbrojną, tak jak to mieli zapisane w umowach. Publiczność zaś zamiast zawyć ze zgrozy, odwrócić się tyłem, albo chociaż prychnąć znacząco, zaczęła nucić – nic się nie stało, koledzy, nic się nie stało…To jest dla mnie coś absolutnie zdumiewającego. I groźnego zarazem, albowiem świadom jestem, że ludzie się niczego nie uczą, a darowanie win, zaniechań i przeoczeń, nawet drobnych jest katastrofą procesu edukacji i całkowicie dewastuje lojalność. Świadczy poza tym o słabości. I choćby nie wiem jak się zarzekać, pomyśli tak każdy, a z całą pewnością pomyśli tak ktoś, kto miał jakieś układy z potężnym i planującym różnie niepiękne polityczne akcje patronem. Przebaczenie i wyrozumiałość oczywiście wchodzą w grę, ale dopiero po przyznaniu się do błędu, oczyszczeniu i pokucie. Nie wcześniej i nie z zamiarem awansowania osobnika, który dopuścił się nieszczerości w relacjach z bliźnimi zainteresowanymi polityką i mającymi na uwadze dobro kraju.
I tak, na przykład wczoraj, pojawiła się informacja, że Leszek Sykulski, znany polemista Bartosiaka, mędrzec i geopolityk stwierdził iż relacje polsko – ukraińskie opierają się na pochodzących z podkarpackich burdeli nagraniach przechowywanych w Kijowie. Jednym słowem – polscy politycy popierają Ukrainę, bo są szantażowani. Ja nie wiem, jak wygląda życie prywatne Sykulskiego, ale ja na niego patrzę, mam wrażenie, że jest raczej monotonne. Jeśli zaś chodzi o tak zwane „sprawy”, to poza domem publicznym niewiele dróg się przed panem Leszkiem otwiera. Skąd mu się więc wziął pomysł, by straszyć publiczność burdelowymi kompromatami? I co tam niby miałoby być na tych nagraniach? Przyznam, że nie potrafię sobie tego wyobrazić. No, a przede wszystkim nie potrafię sobie wyobrazić kto miałby tam być? Kuchciński? Okay, niech się facet trochę rozerwie, ale jeśli to tylko pomówienia, ten kto je wysuwa musi zostać ukarany. Twierdzenie zaś w sytuacji jaką mamy, że sojusz polsko-ukraiński opiera się na nagraniach z burdelu jest po prostu robotą agenturalną. Nie to jest jednak najgorsze. Okazało się, że Sykulski został odznaczony przez prezydenta Dudę brązowym krzyżem zasługi za działalność na niwie geopolityki. To jest coś absolutnie zdumiewającego. Valser co jakiś czas wpisuje tu różne uwagi o osłonie kontrwywiadowczej. To ja się pytam – gdzie jest ta osłona skoro Sykulski dostał order? Przy okazji mam też odpowiedź na pytanie dlaczego ja, jakby nie było wydawca źródeł i ważnych książek, nigdy takiego orderu nie dostanę. Albowiem nie jestem agentem wpływu. Tylko oni bowiem przechodzą przez sito weryfikacyjne i osiągają potrzebną do pełnego zaufania liczbę punktów. Wydawać by się mogło, że wobec kompromitacji, która była udziałem Jacka Bartosiaka, wmawiającego ludziom, że należy oddać połowę kraju wrogowi, żeby móc walczyć z nim za pomocą manewrów, człowiek ten zniknie z pola widzenia. Ale gdzie tam…! Ogłosił wczoraj, że będzie teraz, razem z Rokitą i Zychowiczem, rozkminiał aspekty wojny kosmicznej. Jak gdyby nigdy nic. Publiczność zaś uważa, że wszystko jest w porządku, albowiem przyzwyczaiła się do tego, że internetowe pogadanki mają wyłącznie charakter rozrywkowy. Podejrzany zaś jest tylko ten, który przeszkadza jej w konsumpcji nowych, coraz bardziej przejrzystych i coraz bardziej odjechanych treści.
Walka zaostrza się w miarę jej prowadzenia, jak powiedział klasyk. Mówił co prawda o walce klas, ale myślę, że stwierdzenie to odnosi się do każdej walki. I przez to właśnie na front rzucane muszą być coraz to lepsze wojska. Mam tu na myśli także front ideologiczny. Wczoraj z jakichś podziemi wydobyto byłego ministra obrony Onyszkiewicza, który swego czasu kokietował publiczność tym, że jeździł do pracy na rowerze. Ja go sam w takiej sytuacji widziałem, więc mogę potwierdzić. Onyszkiewicz na rowerze Wigry 3, takim składaku, pomykał ulicą Puławską. Były lata dziewięćdziesiąte. No i ten Onyszkiewicz powiedział, że złudzeniem jest iż uda się Ukraińcom odbić tereny zajęte przez Rosjan. Wystąpił oczywiście jako ekspert od obronności. To jest coś nieprawdopodobnego. Jakiś figurant, ustawiony przez nie wiadomo kogo na czele resortu obrony sytuacji kiedy ten resort był zwijany, a wojsko redukowane, zamiera dziś głos w sprawach strategii. Czy to jest szczyt bezczelności? Nie, ten bowiem zdobył Viktor Orban chwaląc się papieżowi, że Węgry przyjęły najwięcej uchodźców z Ukrainy w przeliczeniu na jednego mieszkańca. Nie wiadomo właściwie co powiedzieć. Mają szczęście, że nie jestem premierem, bo zerwałbym stosunki dyplomatyczne z Węgrami. Po jaką cholerę nam one? Najwięcej uchodźców na jednego mieszkańca…Szok!
W związku z zaostrzającą się walką należy się spodziewać, że Niemcy zmuszone zostaną do ujawnienia swoich prawdziwych zamiarów wobec Polski i innych krajów regionu. Rosja bowiem nie pozwoli im na łatwe porzucenie sojuszu. Coś się musi stać. Na razie były doradca wojskowy Makreli powiedział, że sukces Ukrainy nie leży w strategicznym interesie Niemiec. A mógł milczeć – pomyślałby niejeden. No właśnie nie mógłby. Teraz wszyscy oni będą detonowani jeden po drugim w nadziei, że coś się odwróci. Polityka bowiem, choć jest pełna podstępów, pełna jest też demonstracji, które muszą się dokonać, by cel został osiągnięty. Nie można się tak po prostu wycofać z relacji z Rosją. Tego żaden niemiecki agent chyba nie przewidział. Im się wydawało, że można się chyłkiem wycofać z relacji z USA, ale postawa i słowa prezydenta Bidena wskazują jednak, że to także się nie uda. Sprawy zaszły za daleko. Unia Europejska zaś, organizacja założona przez Amerykanów, nie może tak po prostu wyjść spod ich kurateli, choćby nie wiem jak silne były złudzenia niemieckich polityków. Okazało się, że postawili na złego konia. To znaczy w ogóle nie postawili na konia, ja szczura raczej, który nie wyjdzie już z klatki, gdzie go zamknięto, choć na pewno będzie się bronił i kąsał. Mam nadzieję, że nikt nie pozwoli Niemcom na utrzymanie pozycji lidera, ani w Europie, ani w regionie. To oni bowiem sprzeniewierzyli się idei europejskiej myląc ją z ideą panświnizmu, gdzie stare chłopy, jak Klaus Schwab, zakładają siatkowe pończochy. Wszystko im się popieprzyło. My zaś musimy do tego wszystkiego podchodzić ze śmiertelną powagą i nie zachowywać się jak kibice na meczu ligi okręgowej.
tagi: wojna niemcy polska propaganda ukraina agentura sykulski onyszkiewicz
![]() |
gabriel-maciejewski |
22 kwietnia 2022 10:07 |
Komentarze:
![]() |
Pioter @gabriel-maciejewski |
22 kwietnia 2022 10:24 |
Ukraińska tv podaje, że kanclerz Scholz odpowie politycznie za sabotowanie dostaw niemieckiego uzbrojenia dla walczącej Ukrainy. Będzie ciekawie.
![]() |
gabriel-maciejewski @Pioter 22 kwietnia 2022 10:24 |
22 kwietnia 2022 10:26 |
Oby tak się stało. Będzie jakiś sabat natowskich czarownic w Rammstein. Mam nadzieję, że polecą głowy i każdy Niemiec będzie już wiedział co ma mówić, co robić i przed kim stawać na baczność
![]() |
malwina @gabriel-maciejewski |
22 kwietnia 2022 10:43 |
Włączyłam właśnie nieopatrznie radio Wnet. a tam Lisicki, wyznawca mgły, mówi, że nie wierzy w wygraną Ukrainy, bo....
nie wiem.
wyłączyłam Wnet. i już raczej nie włączę.
![]() |
JK @gabriel-maciejewski |
22 kwietnia 2022 10:46 |
Der Onet jest w konkurencji przez pana opisanej bezkokurenyjny. Ci, tym razem, odkopali genrała szoguna Kozieja, by ten mógł powiedzieć, że Biden popełnił stazliwe błędy. Następne je omówił. Tytuł był "polski genenrał krytykuje Amerykę", albo jakoś tak. Jeśli już wykopują Onyszkiewicza i Szoguna Kozieja to sięgają już do końcówki rezerw. Chyba, że moja wyobraźnia jest zasłaba, by wyobrazić sobie ich glębię.
![]() |
atelin @gabriel-maciejewski |
22 kwietnia 2022 10:50 |
Sykulski jest fajny. Życiorys w wiki zaczyna się od skończenika studiów.
![]() |
Marcin-K @gabriel-maciejewski |
22 kwietnia 2022 10:51 |
Ja przypadkiem grzebiąc w śmieciach trafiłem na filmik na YT z jakiegoś spotkania, na którym głównymi gwiazdami był Bartosiak i nowa wschodząca gwiazda "internetów" niejaki Zaorski, taki mocno śliski młodziak, który wszędzie chodzi w kolorowej czapeczce i przedstawia się jako "spekulant giełdowy". Gdzieś tam oświadczył ze jest złodziejem tylko w pracy, a potem jak z niej wychodzi to jest już uczciwy. Spijali sobie z Bartosiakiem z dzióbków i wzajemnie potakiwali jacy sa mądrzy i przenikliwi. Coś potwornego jak ci wszyscy ludzie wyłażą z nor. Niestety zaplątał się tam i gen. Skrzypczak.
![]() |
Marcin-K @malwina 22 kwietnia 2022 10:43 |
22 kwietnia 2022 10:55 |
Tak, coraz lepiej wyglądają ci wszyscy wyznawcy mgły wojny i wolnościowcy. Słuchałem tej pogadanki Lisickiego - najpierw dywanowo reklamował jakąś swoją kolejną (on je produkuje jak z taśmy) książkę o wartościach katolickich, a potem stanowczo mówił że musimy nauczyć się uprawiać politykę gdzie liczy się siła a nie wartości. A ten grzyb Skowroński tylko dobrotliwie się usmiechał na to wszystko.
W ich optyce nic nie ma sensu. Wszyscy powinni po prostu się poddawać. I powstańcy w czterdziestym czwartym, i Polacy w 39, i Ukraińcy 24 lutego. Bo po co się bronić, jak się nie wygra... Na tych ludzi to tylko Kapłan z kropidłem by się przydał....
![]() |
atelin @gabriel-maciejewski |
22 kwietnia 2022 10:56 |
"Teraz wszyscy oni będą detonowani jeden po drugim w nadziei, że coś się odwróci."
To się już chyba zaczęło. Chodzą słuchy o założenie sankcji na Niemcy.
![]() |
Nova @gabriel-maciejewski |
22 kwietnia 2022 10:58 |
Jeśli dalej pruscy politycy będą się tak demaskować to nikt im nie zaufa i nie będzie to wynikać z mądrości tylko z instynktu samozachowawczego. Będą jak trędowaty wśród zdrowych. Widać, tak jak Pan pisze Amerykanie i Ruscy wymuszają na niemiaszkach te demaskacje aby się w końcu opowiedzieli. Sami na własne życzenie postawili się między młotem a kowadłem. Aż miło popatrzeć.
![]() |
atelin @Marcin-K 22 kwietnia 2022 10:55 |
22 kwietnia 2022 10:58 |
Którego wyznania?
![]() |
Marcin-K @atelin 22 kwietnia 2022 10:58 |
22 kwietnia 2022 11:00 |
Tzn? Nie rozumiem...
![]() |
Marcin-K @Nova 22 kwietnia 2022 10:58 |
22 kwietnia 2022 11:02 |
Jeszcze koniecznie trzeba zauważyć np. "strajk " tych ludków na Okęciu od obsługi lotów i kolejarzy z Inter-Regio. Kapitalny czas na "strejkowanie" sobie wybrali. A Onety nie nadążają relacjonować owych "protestów". Jak widać uruchamia się ostatnie rezerwy w agenturze...
![]() |
Kuldahrus @gabriel-maciejewski |
22 kwietnia 2022 11:06 |
" Publiczność zaś uważa, że wszystko jest w porządku, albowiem przyzwyczaiła się do tego, że internetowe pogadanki mają wyłącznie charakter rozrywkowy."
Nie wiem, czy w ogóle możemy mówić o jakiejś stałej publiczności, bo jeśli te pogadanki spełniają formułę połykacza ognia albo żonglera w cyrku, to ta sama publiczność przełączy potem na filmik "top10 największych łodzi podwodnych" albo "jak przetrwać w dziczy bez jedzenia", czy "jak ugotować spagetthi w 3 min.", byle tylko zrelaksować się przed internetem.
![]() |
atelin @Marcin-K 22 kwietnia 2022 11:00 |
22 kwietnia 2022 11:09 |
Napisał Pan: Na tych ludzi to tylko Kapłan z kropidłem by się przydał....
![]() |
Marcin-K @atelin 22 kwietnia 2022 11:09 |
22 kwietnia 2022 11:09 |
Tak - i co tu jest niejasnego?
![]() |
Kuldahrus @gabriel-maciejewski |
22 kwietnia 2022 11:11 |
" My zaś musimy do tego wszystkiego podchodzić ze śmiertelną powagą i nie zachowywać się jak kibice na meczu ligi okręgowej."
Tak jak napisałeś tydzień temu, od postawy pojedynczych ludzi wszystko będzie zależeć.
![]() |
Kuldahrus @gabriel-maciejewski |
22 kwietnia 2022 11:19 |
Po twitterze można poznać, że propagandyści "polskosceptyczni" uderzają w swój najtwardszy beton odbiorców kolejnymi "rewelacjami" byle tylko zachować jakiś przyczółek i pokazać, że mimo wszystko są częścią "debaty publicznej".
![]() |
mniszysko @gabriel-maciejewski |
22 kwietnia 2022 11:19 |
Co do demaskacji Niemiec:
https://wpolityce.pl/swiat/595399-europejska-armia-niepokojacy-tekst-w-die-zeit
Zawsze zastanawiałem, się po co forsować projekt europejskiej armii, kiedy jest NATO. I zawsze mi to śmierdziało. To teraz, już mamy czarno na białym.
Ostanio zaś rozprawialiśmy o metamorfozach i inteligencji naszego Jasia Rokitą zwanym. Otóż ten mędrzec stręczy nam Le Pen, która chce Francję wyprowadzić z NATO i Moskwę do NATO wpuścić:
https://wpolityce.pl/swiat/595383-rokita-w-sieci-boj-o-palac-elizejski-i-polskie-interesy
a wpolitce.pl z całą powagą to drukuje. Nie dorastam, oj nie dorastam do tych poziomów. Muszę chyba na nowo do szkoły się zapisać.
![]() |
atelin @Marcin-K 22 kwietnia 2022 11:09 |
22 kwietnia 2022 11:19 |
Cerkiew też ma kropidła i kropi swoich rabów.
![]() |
Marcin-K @atelin 22 kwietnia 2022 11:19 |
22 kwietnia 2022 11:26 |
Mnie chodziło o Kapłana Katolickiego...
![]() |
mniszysko @gabriel-maciejewski |
22 kwietnia 2022 11:26 |
Docent Wiki podaje, że Sykulski jest z Konfederacji. No więc wszystko jasne. Pomijając wszystko inne, oni naprawdę myślą, że coś takiego jak strategiczna współpraca Polski z Ukrainą da się skleić na długi czas za pomocą kompromatów burdelowych?
Tak można przepchnąć jeden czy drugi projekt a nie budować strategiczne związki, które są wtedy łatwe do zdetonowania.
Oni naprawdę cierpią na afantazję albo na delirkę.
![]() |
Kuldahrus @gabriel-maciejewski |
22 kwietnia 2022 11:26 |
P.S.
Obiła mi się o uszy wiadomość, że Indie ustawiają się okoniem wobec Zachodu i łaskawym okiem patrzą w stronę Moskwy i Chin, nie wiem czy to prawda, ale jeśli tak to dla nas dobra wiadomość, bo w tym przypadku USA i UK będzie musiało wziąć się porządnie za wzmacnianie Europy Środkowo-wschodniej bo żarty się, również dla nich, już kończą.
![]() |
mniszysko @Marcin-K 22 kwietnia 2022 11:26 |
22 kwietnia 2022 11:28 |
Zgryźliwie?... Samo pokropienie nie wystarcza. Tutaj są potrzebne długotrwałe egzorcyzmy, eh!
![]() |
gabriel-maciejewski @malwina 22 kwietnia 2022 10:43 |
22 kwietnia 2022 11:34 |
Tak, on jest niezniszczalny. I wszyscy z nim rozmawiają, jak z ekspertem
![]() |
gabriel-maciejewski @JK 22 kwietnia 2022 10:46 |
22 kwietnia 2022 11:34 |
Niedługo jakichś wypchanych będą pokazywać, z brzuchomówcą do towarzystwa
![]() |
gabriel-maciejewski @atelin 22 kwietnia 2022 10:50 |
22 kwietnia 2022 11:35 |
Jak u wszystkich
![]() |
gabriel-maciejewski @Marcin-K 22 kwietnia 2022 10:51 |
22 kwietnia 2022 11:36 |
Skrzypczaka biorą do towarzystwa, on niby z tego samego rozdania, ale to jest prosty chłopak co się zna na swojej robocie. Powiedział, że nie będzie w Donbasie frontalnego ataku i nie ma
![]() |
gabriel-maciejewski @Marcin-K 22 kwietnia 2022 10:55 |
22 kwietnia 2022 11:37 |
Oni chcą tylko zachować swoje pozycję świętych krów
![]() |
gabriel-maciejewski @atelin 22 kwietnia 2022 10:56 |
22 kwietnia 2022 11:37 |
Londyn się domaga
![]() |
gabriel-maciejewski @Nova 22 kwietnia 2022 10:58 |
22 kwietnia 2022 11:38 |
Czekamy na rozwój wypadków. Myślę, że seryjny samobójca może sie przenieść do Niemiec
![]() |
gabriel-maciejewski @Kuldahrus 22 kwietnia 2022 11:06 |
22 kwietnia 2022 11:39 |
Na twitterze wygląda, że jest to stała publiczność
![]() |
gabriel-maciejewski @Kuldahrus 22 kwietnia 2022 11:11 |
22 kwietnia 2022 11:39 |
Mogę to jeszcze powtórzyć ze dwa razy
![]() |
Caine @gabriel-maciejewski |
22 kwietnia 2022 11:40 |
O ile mi wiadomo, koncepcja obrony Polski w oparciu o linię Wisły była realizowana na długo przed Bartosiakiem. Oczywiście innymi środkami, być może bardziej skutecznymi - niezmiennie jednak zakładała oddanie połowy kraju. Jakiż był skowyt, kiedy A. Macierewicz przeniósł nowoczesny sprzęt do garnizonu w Wesołej.
Zastanawiam się, czy pompowanie Bartosiaka nie ma na celu rozmycia odpowiedzinosci i umożliwienie wyjcom wyjścia z twarzą, w obliczu krachu ich przewidywań i upadku propagandy niezwyciężonej armii radzieckiej.
![]() |
gabriel-maciejewski @Kuldahrus 22 kwietnia 2022 11:19 |
22 kwietnia 2022 11:40 |
Ja się obywałem do tej pory bez "debaty publicznej" i jakoś żyłem. Oni też mogą
![]() |
gabriel-maciejewski @mniszysko 22 kwietnia 2022 11:19 |
22 kwietnia 2022 11:41 |
To wszystko są koledzy i liczą na to, że cała ich klasa zostanie zachowana, że nikt nie wyleci za drzwi. Pokazywanie Rokity to jest skandal nad skandale
![]() |
gabriel-maciejewski @mniszysko 22 kwietnia 2022 11:26 |
22 kwietnia 2022 11:43 |
Nie ma żadnych kompromatów burdelowych. To są idiotyzmy. Wjeżdżasz do dowolnego miasta i masz bilbordy z reklamą bielizny, same gołe baby. Lokalni politycy są przyłapywani z dziewczętami 30 lat młodyszymi. A tamci niby co mają? Kuchcińskiego na kozetce z jakąś bladzią? Tak? Wielkie my mecyje, kto sie ma tym przejąć? Chyba tylko Sykulski
![]() |
gabriel-maciejewski @Kuldahrus 22 kwietnia 2022 11:26 |
22 kwietnia 2022 11:44 |
Tak, to prawda i konsekwecnje będą takie jak napisałeś
![]() |
malwina @Marcin-K 22 kwietnia 2022 10:55 |
22 kwietnia 2022 11:48 |
tak, z drugiej strony gdaka cały czas o tym, jak mało nasi politycy są asertywni wobec UE. jak bardzo jej ulegają.
no więc, mamy walczyć ale tylko o kasę.
czyli ten pan nie rozumie, że walcząc z ruskimi, walczymy, w dłuższej perspektywie, TAKŻE o kasę.
gość, który od lat wydaje książki "O Panu Jezusie" myli podstawowe pojęcia.
![]() |
mniszysko @gabriel-maciejewski 22 kwietnia 2022 11:44 |
22 kwietnia 2022 11:51 |
Po pierwsze o ile mogę uwierzyć w jakąś współpracę między Indiami a Moskwą, to nie wierzę we współpracę mięzy Indiami i Moskwą i Chinami. Tego nie da się skleić. To odwieczny konflikt między Drogą Morską a Jedwabnym Szlakiem. Przez jakiś czas Moskale próbowali to skleić. Nawet chińską kinematografię w to włączyli ale to bardzo szybko się skończyło.
Zresztą Angole już nad tym pracują aby rozwalić oś Moskwa - Indie. Oto ostatni news:
https://wgospodarce.pl/informacje/110894-w-brytania-i-indie-podpisaly-porozumienie-o-wspolpracy-obronnej
![]() |
gabriel-maciejewski @malwina 22 kwietnia 2022 11:48 |
22 kwietnia 2022 11:51 |
Książki o Panu Jezusie służą do uwiarygodniania agentów. Terlikowski wydał właśnie kolejną o końcu Kościoła jaki znamy. Liczą się tylko książki o świętych
![]() |
mniszysko @mniszysko 22 kwietnia 2022 11:51 |
22 kwietnia 2022 11:52 |
No, ale może cierpię na afantazję.
![]() |
gabriel-maciejewski @mniszysko 22 kwietnia 2022 11:51 |
22 kwietnia 2022 11:54 |
Oby było jak mówisz, ale to i tak nie zmienia faktu, że będą futrować Europę Wschodnią
![]() |
mniszysko @gabriel-maciejewski 22 kwietnia 2022 11:54 |
22 kwietnia 2022 12:04 |
Mam nadzieję, że tak. Zresztą zobacz jak bardzo kuleje BRICS.
A oto taki news. Niemieckie pieniądze finansujące Turcję, by kupiła amerykański gaz:
https://forsal.pl/swiat/aktualnosci/artykuly/8405148,energetyczny-precedens-turcja-zapewne-pozyczy-od-deutsche-banku-pieniadze-na-zakup-lng.html
Jeśli najważniejsze są decyzje ekonomiczne, to myślę, że jest to jaskółka zapowiadająca przesilenie. Opornie, bo opornie ale wajcha się przestawia.
![]() |
atelin @mniszysko 22 kwietnia 2022 11:52 |
22 kwietnia 2022 12:05 |
Nie wierzę. :-)
![]() |
Magazynier @gabriel-maciejewski |
22 kwietnia 2022 12:18 |
Onyszkiewicz jest beznadziejny. Nawet nie pofatygowal sie zeby posluchac ostatnich nagran z Ukrainy. Front ma 1000 km dlugosci. Na nim 100 tys. degeneratow ruskich czeczenskich kalmuckich i jakich tam jeszcze nie. Rozwleczonych jak jedno spagetti na brzegu talerza. Putin kazal nie atakowac Azowa Stal. Dalsze straty bylyby katatrofalne dla wizerunku. Wizerunek zas potrzebny dla polepszenia samopoczucia towarzyszy niemieckich francuskich i wloskich.
Bandera rossa. Brigade tez rotte. Rotten zas po angielsku to gnijacy.
![]() |
gabriel-maciejewski @Magazynier 22 kwietnia 2022 12:18 |
22 kwietnia 2022 12:22 |
Strach pomyśleć co będzie jak Szwedzi i Finowie wstąpią do NATO, spagetti nie wytrzyma...
![]() |
gabriel-maciejewski @mniszysko 22 kwietnia 2022 12:04 |
22 kwietnia 2022 12:23 |
Scholtz może być najkrócej urzędującym kanclerzem w historii
![]() |
atelin @gabriel-maciejewski 22 kwietnia 2022 12:22 |
22 kwietnia 2022 12:40 |
Spaghetti wytrzyma. Z ratatuj będzie gorzej.
![]() |
DYNAQ @gabriel-maciejewski 22 kwietnia 2022 11:38 |
22 kwietnia 2022 12:41 |
Na razie jest zajęty w Hiszpanii. : Dwóch rosyjskich oligarchów zostało znalezionych martwych w odstępie jednego dnia , wraz z żonami i dziećmi. Vladislav Avayev, były wiceprezes Gazprombanku i Siergiej Protosenya, były wiceprezes i główny księgowy spółki gazowej Novatek, mającej bliskie powiązania z Gazprombankiem.
![]() |
Nova @Marcin-K 22 kwietnia 2022 11:02 |
22 kwietnia 2022 12:43 |
To jest jawny sabotaż bezpieczeństwa państwa. Sejm moim skromnym zdaniem ustawą powinien określić które dziedziny gospodarki i administracji są newralgiczne ze względu na wojnę w sąsiednim państwie i podporządkować je nadzorowi wojskowemu jako de facto służbę wojskową. Inaczej ciężko będzie wziąść to za twarz. Takie coś nie było by do pomyślenia w USA. REAGAN kiedyś spacyfikował strajk kontrolerów ultimatum. Po 3 dniach zwolnił strajkujących których zastąpił wojskiem.
![]() |
gabriel-maciejewski @DYNAQ 22 kwietnia 2022 12:41 |
22 kwietnia 2022 12:43 |
Samoloty latają, szybko się przeniesie
![]() |
atelin @gabriel-maciejewski 22 kwietnia 2022 12:43 |
22 kwietnia 2022 13:06 |
Nie samolotami. Myślę, że mają bardzo mało rzucające się w oczy suvy BMW serii XXXRKINC
![]() |
mniszysko @gabriel-maciejewski |
22 kwietnia 2022 13:13 |
Natomiast kwestia wołyńska jest podnoszona nie tylko w Polsce ale także przez Moskali na Ukrainie. Piszę o tym, aby pokazać jak poważną dywersją ideologiczną jest teraz wchodzenie w ten temat.
Cieszy, to że te sprawy nie umykają naszemu rządowi.
![]() |
gabriel-maciejewski @mniszysko 22 kwietnia 2022 13:13 |
22 kwietnia 2022 13:47 |
Sumliński zaś zaczął o Lwach na Łyczakowie, że koniecznie teraz trzeba je odsłaniać.
![]() |
jacland @gabriel-maciejewski 22 kwietnia 2022 13:47 |
22 kwietnia 2022 14:09 |
Leszek Żebrowski też, niestety
![]() |
gabriel-maciejewski @jacland 22 kwietnia 2022 14:09 |
22 kwietnia 2022 14:13 |
Widziałem. Nie komentujemy tego
![]() |
klon @Kuldahrus 22 kwietnia 2022 11:26 |
22 kwietnia 2022 14:15 |
Korona pracuje już na tym odcinku :)
"Nowa umowa o partnerstwie w dziedzinie obronności podpisana w piątek między Wielką Brytanią a Indiami, pomoże Indiom wzmocnić przemysł obronny, powiedział Boris Jonson."
![]() |
Magazynier @gabriel-maciejewski 22 kwietnia 2022 12:22 |
22 kwietnia 2022 14:33 |
Spagetti rossa czyli rotten.
Jak zaczyna gnić ono tak mniej więcej wygląda. Czegoś się rumieni. Rdzewieje.
![]() |
Nova @klon 22 kwietnia 2022 14:15 |
22 kwietnia 2022 14:37 |
Jeśli Korona Brytyjska zacieśni współpracę z Indiami to wydaje się, że będzie to za zgodą przynajmniej milczącą USA. W konsekwencji staje otwarta kwestia relacji Anglosasów z Iranem który jest niezbędnym ogniwem szlaku handlowego z Indii. Jeśli mój tok rozumowania jest prawidłowy to idąc dalej jest pytanie jak w tej sytuacji będzie traktowany Izrael który ma na pieńku z Persami. Tym bardziej, że jego postawa wobec wojny na Ukrainie jest/była dyskusyjna. Rzecz jasna mogę się pomylić.
![]() |
zkr @gabriel-maciejewski |
22 kwietnia 2022 14:52 |
" Jeśli Niemcy nie przestaną kupować rosyjskiego gazu, też powinny zostać objęte sankcjami
Każdy, kto kupuje teraz niemieckie towary, skutecznie finansuje wojnę Putina"
![]() |
klon @Nova 22 kwietnia 2022 14:37 |
22 kwietnia 2022 15:01 |
Jerozolima i "okolice" to region, w którym dużo dzieje się od wybuchu wojny na Ukrainie. Wystarczy przejżeć Jerusalem Post.
![]() |
mniszysko @mniszysko 22 kwietnia 2022 15:41 |
22 kwietnia 2022 15:41 |
Robi się ostro... eh!
![]() |
atelin @mniszysko 22 kwietnia 2022 15:41 |
22 kwietnia 2022 16:12 |
I niech sobie siedzą na dożywotnim bezrobociu z kredytami na mieszkania w wypasionych dzielnicach.
![]() |
qwerty @gabriel-maciejewski 22 kwietnia 2022 13:47 |
22 kwietnia 2022 16:32 |
Bo jak się ich nie odsłoni to Sumliński żyły sobie podetnie w przed salka parafialną - i tak rzuci Rosję na kolana no i wtedy imperium do Uralu to będzie jego zasługa, ojoj co to będzie
![]() |
qwerty @malwina 22 kwietnia 2022 11:48 |
22 kwietnia 2022 16:38 |
On jest tak sprofilowany i niczego nie myli, jego rolą jest wyparcie że świadomości społecznej dotychczasowych pojęć i podmiana ich znaczeń, etc.
![]() |
IanThomas @gabriel-maciejewski |
22 kwietnia 2022 17:09 |
Z tymi uchodźcami na Węgrzech to jest tak: po pierwsze liczą tych którzy przekroczyli granicę węgiersko-ukraińską oraz dodają do tego którzy wjeżdżają na Węgry z Rumunii, przedostając się z Ukrainy od strony Mołdawii. UNHCR podając liczbę uchodźców którzy wjechali na Węgry, nie wlicza tych którzy uciekli przez Rumunię. Po drugie, rząd węgierski podaje że 80% uchodźców z Ukrainy wybiera dalszą drogę. Widocznie nie smakuje im tamtejsza kuchnia.
![]() |
gabriel-maciejewski @IanThomas 22 kwietnia 2022 17:09 |
22 kwietnia 2022 17:46 |
Po co on w ogóle o nich mówi...
![]() |
gabriel-maciejewski @qwerty 22 kwietnia 2022 16:32 |
22 kwietnia 2022 17:46 |
Myślałem, że Sumliński będzie akurat cicho
![]() |
Szczodrocha33 @atelin 22 kwietnia 2022 10:50 |
22 kwietnia 2022 18:40 |
"Sykulski jest fajny. Życiorys w wiki zaczyna się od skończenika studiów."
Tam bardzo wiele życiorysów tak się zaczyna.
A potem jeszcze często jest informacja o tym kiedy z jakiej do jakiej partii przechodził delikwent.
I na koniec istotne szczegóły typu:
"ma psa i chomika, jest wegeterianinem i uprawia jogę."
Na tym polega urok naszej wikipedii.
![]() |
qwerty @gabriel-maciejewski 22 kwietnia 2022 17:46 |
22 kwietnia 2022 18:46 |
usilnie szuka obszaru aby zaistnieć jako wieszcz lub guru - no i wtedy ręka po kasę albo już dostał wytyczne no i co ma biedak robić? jak rozkaz to rozkaz
![]() |
qwerty @gabriel-maciejewski 22 kwietnia 2022 17:46 |
22 kwietnia 2022 18:46 |
usilnie szuka obszaru aby zaistnieć jako wieszcz lub guru - no i wtedy ręka po kasę albo już dostał wytyczne no i co ma biedak robić? jak rozkaz to rozkaz
![]() |
Szczodrocha33 @mniszysko 22 kwietnia 2022 11:19 |
22 kwietnia 2022 18:50 |
"Ostanio zaś rozprawialiśmy o metamorfozach i inteligencji naszego Jasia Rokitą zwanym. Otóż ten mędrzec stręczy nam Le Pen, która chce Francję wyprowadzić z NATO i Moskwę do NATO wpuścić:"
Czekajmy na niedzielę, coś się rozstrzygnie.
Miejmy nadzieję że tej baby nie wybiorą, bo zaczęłaby tak w kotle mieszać że same opary mogłyby nas zabić.
![]() |
Kuldahrus @gabriel-maciejewski 22 kwietnia 2022 11:39 |
22 kwietnia 2022 18:51 |
Pewnie jakichś stałych oglądaczy mają, ale bez przesady.
![]() |
Kuldahrus @gabriel-maciejewski 22 kwietnia 2022 11:39 |
22 kwietnia 2022 18:52 |
Chyba nigdy za wiele
![]() |
Kuldahrus @gabriel-maciejewski 22 kwietnia 2022 11:40 |
22 kwietnia 2022 18:58 |
Pewnie że mogą, ale nie chcą.
![]() |
Kuldahrus @mniszysko 22 kwietnia 2022 12:04 |
22 kwietnia 2022 19:02 |
Mam nadzieję, bo jak wiemy z historii anglosasi będą się zapierać rękami i nogami żeby tylko nie wzmacniać za bardzo Europy środkowo-wschodniej.
![]() |
Szczodrocha33 @gabriel-maciejewski 22 kwietnia 2022 11:41 |
22 kwietnia 2022 19:23 |
"To wszystko są koledzy i liczą na to, że cała ich klasa zostanie zachowana, że nikt nie wyleci za drzwi. Pokazywanie Rokity to jest skandal nad skandale"
Gdy zobaczyłem zamieszczoną przez kogoś w komentarzach wczoraj najświeższą fotografie Rokity to jeszcze nie wierzyłem.
Ale zobaczyłem nagranie, jakaś panienka jeszcze przed wybuchem wojny rozmawiała z nim.
Jeśli on się doprowadził do takiego stanu to rzeczywiście już mu chyba nic nie pomoże, i nie powinien się pokazywać publicznie ani zabierać głosu.
Ale ostatnio widziałem jak Bartosiak występował z jakimiś dwoma innymi, i on zauważył, całkiem słusznie zresztą, że politycy z zachodu nie traktują nas poważnie.
Więc może przydałoby się żeby Gadowski się ogolił, umył włosy i włożył czystą koszulę. To samo Ziemkiewicz i inni.
Wiem że to niewiele, ale może metodą małych kroczków zaczniemy wychodzić z tej piaskownicy.
Od czegoś trzeba zacząć.
![]() |
gabriel-maciejewski @Szczodrocha33 22 kwietnia 2022 19:23 |
22 kwietnia 2022 19:26 |
Na razie Warzecha ogłosił się niezależnym publicystą, co bez butów chodzi i rozpoczął zbiórkę na zrzucie...Na swoją niezależną działalność oczywiście
![]() |
K-Bedryczko @Szczodrocha33 22 kwietnia 2022 19:23 |
22 kwietnia 2022 19:54 |
Politycy z zachodu nie traktująna spowaznie ponieważ albo mają do czynienia ze zblatowanymi lewusami albo z histerykami. Teraz wszystko się zmieni. Jak to było w Panu Tadeuszu "przed ucztą trzeba oczyścić dom dzieci". Nie będzie tych frajerów szacunek natychmiast się znajdzie.
![]() |
ThePazzo @gabriel-maciejewski |
22 kwietnia 2022 20:02 |
Widziałem eksperta od finansów byłego min Rostowskiego w Polsat - odkopuja wszystkich.
Media to już naprawde strata czasu.
![]() |
Peiper @Marcin-K 22 kwietnia 2022 11:02 |
22 kwietnia 2022 22:32 |
W polskim kodeksie pracy jest coś co się nazywa "wypowiedzenie zmieniające" https://www.pip.gov.pl/pl/baza-wiedzy/prawo-pracy/stosunek-pracy/126986,co-to-jest-wypowiedzenie-zmieniajace-.html i coś takiego wręczono kontrolerom.
Zdaje się, że kontrolerzy pracują na umowę na czas nieokreślony więc przysługuje im 3 miesięczy okres wypowiedzenia.
Kwiecień minus trzy miesiaca to styczeń - wtedy były już prezes wręczył nowe umowy o pracę kontrolerom. I wtedy zaczął się konfilkt (prawdopodobnie trwał on już wcześniej).
Czyżby ten były prezes to "kacapska onuca" ? - bo to przez niego jest problem z kontrolerami.
![]() |
klon @m8 22 kwietnia 2022 21:17 |
22 kwietnia 2022 22:35 |
Fragmenty tekstów z Jeruzalem Post - wersja elektroniczna / tłumaczenie automatyczne/:
"(...)Jednym z głównych priorytetów dyplomatycznych (...)była poprawa stosunków Izraela na Bliskim Wschodzie. Celem było zbudowanie (...) Porozumień Abrahamowych, poprzez pogłębienie stosunków z zaangażowanymi krajami – Zjednoczonymi Emiratami Arabskimi, Bahrajnem i Marokiem – ale także polepszenie stosunków z innymi krajami arabskimi, z którymi Izrael ma pokój – Egiptem i Jordanii. (...)W ostatnich miesiącach pojawiła się kolejna okazja w regionie, kiedy turecki prezydent Recep Tayyip Erdogan otwarcie dążył do zbliżenia z Izraelem i wystosował serię ciepłych apeli do prezydenta Isaaca Herzoga, co doprowadziło do oficjalnej wizyty państwowej w Ankarze."
Normalizacja stosunków polityczno-gospodarczych to proces trwający od lat kilku. "Zachwianie" przychodzi w chwili, w której Rosja napada na Ukrainę.
"(...)te pozornie poprawiające się relacje zostały wystawione na próbę, gdy Palestyńczycy rozpoczęli zamieszki [poprzednie lata były spokojne! ] na Wzgórzu Świątynnym w ciągu ostatniego półtora tygodnia, co doprowadziło izraelską policję do wejścia do kompleksu, aby spróbować przywrócić ciszę, aby wierni na Starym Mieście w Jerozolimie mogli nadal świętować Ramadan i Pascha spokojnie.(...) Jordański premier Bisher al-Khasawneh powiedział w poniedziałek, że „chwali każdego palestyńskiego i jordańskiego islamskiego robotnika Wakf, który stoi wysoki jak wieża i tych, którzy rzucają kamieniami w prosyjonistów, którzy bezcześcili meczet al-Aksa pod ochroną Izraelski rząd okupacyjny”.
"(...)„Rosja jest z nami niezadowolona z powodu Ukrainy i wyładowuje się na nas przez Palestyńczyków”, powiedział źródło. „To jest ich tradycyjne stanowisko wobec Palestyńczyków i bawią się pokrętłem głośności. Nie sądziliśmy, że Rosja będzie zadowolona z naszego stanowiska wobec Ukrainy i nie jesteśmy zadowoleni z ich ataku na suwerenne państwo”
(...) Liga Arabska wzywa Izrael do zaprzestania żydowskich modlitw w meczecie Al-Aksa. "
----------------
"(...) Podczas spotkania z amerykańskimi dyplomatami Abbas grozi zerwaniem więzi z Izraelem. Groźba została podjęta podczas spotkania w Ramallah w czwartek wieczorem z wysłannikami USA, którzy zostali wysłani do regionu w ramach wysiłków USA mających na celu zakończenie ostatnich napięć związanych z bezpieczeństwem."
--------------------
"(...)Koalicja Bennetta chwieje się, gdy Silman mówi, że jej decyzja o odejściu jest ostateczna. Yamina MK Idit Silman wezwała swoich koalicjantów do podjęcia kroków w celu zastąpienia istniejącego rządu prawicowym bez obalenia rządu."
-------------------
(...)Zawieszenie broni między Azerbejdżanem a Armenią zostało naruszone w piątek po raz drugi w ciągu tygodnia przez siły azerbejdżańskie, które przekroczyły linię zawieszenia broni w pobliżu Seysulanu w regionie Martakert w de facto Republice Arsach – poinformowało rosyjskie Ministerstwo Obrony."
--------------------------------
(...)Prezydent Joe Biden odrzuca żądanie Iranu, aby Stany Zjednoczone usunęły Korpus Strażników Rewolucji Irańskiej z amerykańskiej listy zagranicznych organizacji terrorystycznych, co skłania urzędników do pesymistycznego spojrzenia na perspektywę ponownego wejścia USA do porozumienia nuklearnego z Iranem."
Znów ktoś zamieszał w bliskowschodnim kotle!
Bonus :-)
(...) Noam Chomsky: Ukraina musi iść na ustępstwa wobec żądań Rosji. Chomsky, który pierwotnie zasłynął jako językoznawca, był znany ze swoich antywojennych, antykapitalistycznych i antysyjonistycznych postaw."
![]() |
Paris @JK 22 kwietnia 2022 10:46 |
22 kwietnia 2022 22:47 |
Tak,...
... te zombi jada juz na oparach !!!
Ale jednak francuski telewizor jest ,,mocniejszy,,... bowiem wczoraj przed poludniem ten stary trup Borrell ,,analizowal,, sytuacje na Ukrainie, a wieczorem rowniez ten sam Borrell ,,analizowal,, sytuacje w Chinach !!!
Ta stara dziadyga nie doscm ze plotla od rzeczy, to jeszcze ,,wpatrzonej,, w niego jak sroka w gnat presstytutce, na zadane pytania odpowiadal - wylacznie - ,,zynsepa,, !!!
![]() |
klon @Nova 22 kwietnia 2022 14:37 |
22 kwietnia 2022 22:47 |
W obecnej chwili skupieni jesteśmy na wojnie z kacapami, ale "świat" nie chce się zatrzymać.
Na antypodach także dzieję się :
"Ujawnione dokumenty sugerują plany chińskiej obecności wojskowej na Wyspach Salomona"
"(...) Jeden z czołowych doradców Joe Bidena wezwał Wyspy Salomona, aby nie zezwalały na tworzenie chińskiej bazy wojskowej w tym kraju, ostrzegając, że Stany Zjednoczone „odpowiednio zareagują” na wszelkie kroki w tym kierunku."
![]() |
Peiper @Nova 22 kwietnia 2022 12:43 |
22 kwietnia 2022 22:51 |
To najpierw trzeba zmienić prawo na podobne do tego w USA.
A ta militaryzacja to jak miałaby wyglądać ?
Wziąść kontrolerów w kamasze jak niegdyś planowano zrobić z lekarzami ?
![]() |
Paris @Marcin-K 22 kwietnia 2022 10:51 |
22 kwietnia 2022 22:58 |
A Pan,...
... Panie Marcinie, myslal, ze Skrzypczak nie jest ,,sliski,, ???
Ja tego calego Zaorskiego juz widzialam... to zwykly aspirujacy LESZCZ,... a przez fakt, ze pokazuje sie z tym KLAUNEM Bartosiakiem to juz mozna go i jego mUndrosci olac !!!
![]() |
Paris @gabriel-maciejewski 22 kwietnia 2022 11:36 |
22 kwietnia 2022 23:18 |
Pardon,...
... Panie Gabrielu, prosty to moze byc jakichs chlopek-roztropek, ale generala to juz - chyba - powinien obowiazywac jakis poziom !!!
A prawda jest taka, ze general z takimi patalachami nie powinien SIE POKAZYWAC !!!
![]() |
DrWall @Marcin-K 22 kwietnia 2022 10:55 |
22 kwietnia 2022 23:21 |
Pewna znana mi osoba, która miała okazję pracować w radio Wnet powiedziała o Skowrońskim - "to kawał ch..a jest". A ja tej osobie wierzę.
![]() |
Paris @gabriel-maciejewski 22 kwietnia 2022 11:37 |
22 kwietnia 2022 23:22 |
Super...
... moze ,,brexit,, wreszcie dogadaja,
![]() |
aszymanik @Paris 22 kwietnia 2022 22:58 |
22 kwietnia 2022 23:41 |
No właśnie z gen. Skrzypczakiem mam problem, bo miałem z nim styczność - to nie jest głupi facet i nie sposób odmówić mu kompetencji. No ale inny fakt, że różne nieciekawe sprawy się za nim ciągnęły. Podobnie z Bieńkiem z tym, że ten akurat w kwestiach fachowym mógłby Skrzypczakowi buty wiązać.
![]() |
Paris @aszymanik 22 kwietnia 2022 23:41 |
23 kwietnia 2022 00:58 |
No wlasnie,...
... tym bardziej, ze to facet nie glupi i kompetentny, ten general to czy on ,,sam z siebie,, nie wie z kim mu wypada albo nie pokazywac sie... albo nie ma jakiejs ,,sekretarki,, coby mu podsuflowala ??? No chyba, ze on ma parcie na szklo !!!
Ten relatywizm ,,naszych,,, to jest straszna ZMORA !!!
![]() |
Szczodrocha33 @gabriel-maciejewski 22 kwietnia 2022 19:26 |
23 kwietnia 2022 04:36 |
"Na razie Warzecha ogłosił się niezależnym publicystą, co bez butów chodzi i rozpoczął zbiórkę na zrzucie...Na swoją niezależną działalność oczywiście"
Niezależny pilot Boeinga?
To jakiś nowy zawód.
![]() |
saturn-9 @klon 22 kwietnia 2022 22:35 |
23 kwietnia 2022 08:28 |
...kiedy turecki prezydent Recep Tayyip Erdogan...
Turcja jest na celowniku, od dawien dawna [myśli zapisane 'ojca założyciela'].
A jak wycedzam namiary za PAP [18 i 61 a ZER 9] z linku wrzuconego przez mniszysko to nadal jest.
Nie zaistnieje tzw 'Wielki Izrael' dopóki Turcja ma coś do powiedzenia w regionie. Takie klimaty opowiadał pewien francuski muzyk, renegat fartuszkowy, który spotkał w styczniu tego roku seryjnego w Genewie.
![]() |
Peiper @Peiper 22 kwietnia 2022 22:51 |
23 kwietnia 2022 19:07 |
Szukajcie a znajdziecie : https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20062491829/U/D20061829Lj.pdf
Wystarczy wojna lub stan wojenny.