-

gabriel-maciejewski : autor książek, właściciel strony

O niekompetencji i tchórzostwie dziennikarskim

Miałem dziś pisać o czymś innym, ale z rana pojawiła się wiadomość, która troszkę mnie poruszyła. Postanowiłem więc napisać o dziennikarstwie, czyli o czymś czego nie ma. Dokładnie tak, albowiem tak zwana czwarta władza jest elementem gry politycznej prowadzonej na zlecenie, a im więcej szumu robi się wokół tak zwanych gwiazd dziennikarstwa, im więcej ludzie ci gadają o wolności słowa i sumienia, tym większa pewność, że są kupieni i mają coś do załatwienia na naszym rynku treści. Co takiego się stało, że ja dziś postanowiłem napisać takie słowa? Otóż dowiedziałem się, kiedy tylko odpaliłem z rana komputer, że umarł Paweł Szwed, szef wydawnictwa Wielka Litera.

Nie powinienem pisać o zmarłych, tak jak nie powinienem mówić kobietom komplementów, zawsze bowiem zostanie to zrozumiane wbrew intencjom. Tak było jest i będzie, muszę się przyzwyczaić. Nie jestem w stanie napisać niczego standardowego w takiej sytuacji, ale są momenty, że coś napisać trzeba. Nie znałem Pawła Szweda ani trochę, kiedyś przez moment pracowaliśmy w jednej firmie, on na wyższym stanowisku, ja na całkiem podrzędnym i nieważnym. Paweł Szwed był bowiem człowiekiem z tak zwanego środowiska. Pamiętam, że mieliśmy jakieś spory dotyczące polityki wewnętrznej i mojego w niej udziału. Pojawiła się wtedy koncepcja którą jeden z managerów nazwał wewnętrznym PR, a ja, na zebraniu normalnie, zapytałem czy chodzi o donosicielstwo. Ale się wkurzyli. Nie wiedziałem, że takie zachowania nie uchodzą, szczególnie wśród top managmentu, jestem bowiem człowiekiem dość bezpośrednim i nigdy nie należałem do żadnego środowiska. Paweł Szwed coś mi wtedy zawile tłumaczył i wysyłał do mnie jakieś wychowawcze maile. Dziś nie żyje. Pod informacją o jego śmierci, pojawiły się od razu wpisy, myślę, że całkiem autentyczne, informujące, że trzy dni temu się zaszczepił na covid19. Niestety w samej treści artykułu nie było o tym ani słowa. No, a zwykle media informują na co umarł ten czy tamten aktor, polityk, celebryta. Tym razem nie. Ja nie mam pretensji do tych pismaków, pardon, media workerów z WP, którzy przygotowali, w dobrej wierze jak sądzę, ten wpis. Chcę tylko powiedzieć, że Paweł Szwed to był znajomy, kolega i przyjaciel wszystkich najważniejszych ludzi, którzy dziś trzęsą mediami. Nie przypuszczam, by ktokolwiek od Igora Janke zaczynając na Grzegorzu Jankowskim kończąc, nie wiedział kim był Paweł Szwed. To był ich kolega. I mam teraz pytanie, czy wszyscy ci dziennikarze, wszyscy ci demaskatorzy, te ostre pisaki, ci tropiciele politycznych afer, pokazujący się publicznie w kolorowych krawatach, napiszą jakieś słowo na temat okoliczności śmierci swojego bądź co bądź kolegi? Facet był ledwie 2 lata starszy ode mnie. Powtórzę czy ci wszyscy ludzie, którzy pracują w mediach, kierują mediami, mają opinię rewolwerowców, którzy nie dość, że trafiają w każdy cel, to jeszcze potrafią zgrilować polityka, tak jak Mazurek na przykład, czy oni podejmą trud wyjaśnienia okoliczności śmierci Pawła Szweda? Przypuszczam, że nie albowiem rodzina się nie zgodzi. No, ale to jest drobna i prosta sprawa, która będzie znakomicie wyglądać na tle wypowiedzi tych wszystkich mądrali, którzy piszą, że ludzie nie mający zamiaru się szczepić to oszołomy i płaskoziemcy. Jeszcze lepiej będzie taki materiał wyglądał na tle plakatów z napisem – ostatnia prosta! Szczepimy się! I niech jeszcze Pazura coś do tego powie. Okay, wiemy jacy są dziennikarze, szczególnie z tego środowiska. No, ale są jeszcze ludzie, którzy dopiero zaczynają poprawiać ten koślawy rynek newsów. Tacy jak nowa załoga portalu salon24. Zajrzałem tam, żeby sprawdzić czy już coś napisali o śmierci Pawła Szweda, którego wielu z nich na pewno znało. Niestety nic tam nie ma. Pewnie to jest zbyt mała rzecz, by się tym trzeba było przejmować. Żył i umarł, wielkie mi rzeczy.

Teraz zauważyłem, że jeden jedyny portal o2 napisał, że Paweł Szwed chorował na covid19. Ja zaś przypomniałem sobie, że od pewnego raczej nie słynącego z konfabulacji człowieka usłyszałem iż wielu ludzi umiera na covid19, albowiem szczepiąc się nie wiedzą, że przechodzą chorobę bezobjawowo. Jak ktoś ma zaufanego lekarza, to ten lekarz może mu takiego newsa sprzedać, ale normalnie nikt tego nie powie. Nie wiem czy tak jest, starałem się nie pisać o covid19 i nie zajmować się tym w ogóle, bo mam swoje sprawy, muszę napisać książki i zrobić mnóstwo rzeczy, których nikt za mnie nie zrobi. Paweł Szwed pewnie myślał podobnie, kiedy szedł na szczepienie i czuł się człowiekiem dojrzałym i odpowiedzialnym. Jak wtedy kiedy tłumaczył mi, że wewnętrzny PR to poważna sprawa a nie kapowanie jeden na drugiego, żeby się zasłużyć u kierownika. Ludzie są doprawdy dziwni. Śmierć zaś, co tu dużo mówić, zaczyna szaleć.

Ciężko znoszę takie wiadomości, choć przecież nie chodzi o nikogo bliskiego. Nie znałem człowieka, tylko go pamiętałem.

Na salonie24, najbardziej bojowej platformie blogerskiej doby obecnej w Polsce, jakiś człowiek umieścił tekst o Baldwinie IV, trędowatym królu Jerozolimy. Kolejny, któremu się wydaje, że jest normalnie i można złapać parę punktów powtarzając jeszcze raz te same tysiąckrotnie powielone gawędy. Wszystko wygląda tak samo i nic się nie zmienia. Rzeczy które powinny wywołać jedynie wzruszenie ramion, uchodzą za oryginalne i nowe, wiadomości straszliwe, domagające się komentarza i to nie pojedynczego, ale środowiskowego, kwitowane są wzruszeniem ramion. Taka postawa nikogo niestety nie uchroni przez kompromitacją i śmiercią. Nikt się nigdzie nie schowa, bo nie ma bezpiecznych miejsc. Zaklęcia też nie pomogą, ani modlitwy, ani tym bardziej bardzo dobre kontakty w środowisku lekarzy. A może się łatwo zdarzyć, bo wszystko wszak w ręku Boga, nie Terlikowskiego, nie Górnego i nie Szustaka, ale Boga, że wybór będzie taki – za śmiercią, albo za życiem. Tylko, że wektory zostaną ustawione odwrotnie, nie tak jak to widzimy na tych plakatach porozlepianych w centrach miast. I co wtedy? Dziennikarze otworzą jakiś straganik z maskami, a la król trędowaty i będą to żenić, po 5 dych? Po z czymś takim na twarzy łatwiej dokonać wyboru? Czekam na to z utęsknieniem, mam tyle pracy, że na szczęście nie muszę wychodzić z domu i prowadzić życia towarzyskiego. A śmierć, jeśli zechce przyjść, będzie się musiała pofatygować tutaj.

Jeśli zaś chodzi o tę dawną kwestie – czym jest wewnętrzny PR, to jednak ja miałem rację, a nie Pan Panie Pawle. RIP.



tagi: propaganda  media  śmierć  dziennikarze  covid19  paweł szwed 

gabriel-maciejewski
28 maja 2021 09:19
138     6834    15 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

Andrzej-z-Gdanska @gabriel-maciejewski
28 maja 2021 09:45

Gdyby notka miała tytuł:
"O niekompetencji i tchórzostwie ludzkim" nie straciłaby na ważności, wartości i znaczeniu.
Na szczęście nie wszyscy są tacy. Czasami, a wydaje mi się, że tych co nie spełniają "tych kryteriów" czyli są kompetentni i odważni (w stopniu chociaż "lekkim") jest większość!
Nic o nich jednak nie słyszymy, bo oni nie muszą tego udowadniać i nie muszą zagłuszać swoich wad różnymi mądrościami. Poza tym nigdy im nie przyjdzie do głowy, żeby udowadniać rzeczy oczywiste i widoczne z kilometra.
Mimo wszystko notka jest optymistyczna, bo autor notki ma sporo pracy i nie musi się męczyć takimi sztucznymi problemami.
Żeby było jeszcze bardziej optymistycznie napiszę, że czytam książkę M. Radoryskiego o komisarzu Zdanowiczu i mam "niezły ubaw", jak to się kiedyś mówiło, kiedy natrafiam, np.: na Rusina Remigiusza Mooroza i jego "przygody" z Rudą.   :)))

Nie wiem kogo "przypomina" Ruda i komisarz Zdanowicz, ale, być może, jakaś życzliwa duża mi pomoże.

zaloguj się by móc komentować



Andrzej-z-Gdanska @stanislaw-orda 28 maja 2021 09:51
28 maja 2021 10:27

Nie wiem, bo nie widziałem. :(((

Tutaj dużą rolę ma wyobraźnia. :)))

zaloguj się by móc komentować

pink-panther @gabriel-maciejewski
28 maja 2021 10:32

Bardzo smutna historia. Jedna z bardzo wielu bardzo smutnych historii.

Tyle już dekad bez informacji, tyle dekad media w służbie kłamstwa - milczą, kiedy trzeba mówić i gadają, kiedy raczej trzeba milczeć. 

Jest bardzo źle. Ale na szczęście, cytując Gospodarza :"...wszystko wszak w ręku Boga, nie Terlikowskiego, nie Górnego i nie Szustaka, ale Boga, że wybór będzie taki – za śmiercią, albo za życiem...".

Kiedy władza i media bawią się śmiercią i życiem,cudzą śmiercią i cudzym życiem,  będą musieli spotkać się ze skutkami tej "zabawy".

Dziś czterdziesta rocznica śmierci Sługi Bożego Kardynała Stefana Wyszyńskiego Prymasa Polski. Wspomniała o tym PCh24.pl. Reszta ma ciekawsze tematy. 

 

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @pink-panther 28 maja 2021 10:32
28 maja 2021 10:42

Nie wiedziałem, nie pamiętam o takich rzeczach...

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @przemsa 28 maja 2021 09:56
28 maja 2021 10:43

Nienawidzę zwiedzania, muzeów i eksponatów...

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @gabriel-maciejewski
28 maja 2021 10:43

Z redaktorem Szwedem podobna sytuacja jak z Karoliną Mróz z GW, która się zaszczepiła, o czym poinformowała na TT, po czym po paru dniach umarła. W GW słowa o przyczynach śmierci i dziwnej kioncydencji czasowej. Młoda, nieco po trzydziestce.

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @ewa-rembikowska 28 maja 2021 10:43
28 maja 2021 10:45

To są straszne środowiska, po prostu straszne...

zaloguj się by móc komentować

jestnadzieja @gabriel-maciejewski
28 maja 2021 10:55

Podobna historia sprzed paru dni.  Zmarla mlodziutka 34-letnia dziennikarka Kalina Mroz, koledzy dziennikarze z wyborczej ani sie zajakneli o przyczynach smierci. Od razu zaczelam szperac, wtedy jeszcze w nocy byly czynne 2 jej konta facebookowe - prywatne i zwiazane z jej dzialalnoscia. Stamtad dowiedzialam sie, ze zaszczepila sie niedawno. Na drugi dzien rano konta zostaly zablokowane. Zalowalam, ze nie porobilam screenow. Pozniej zobaczylam, ze zrobil to Najwyzszy Czas.

https://nczas.com/2021/05/25/kalina-mroz-nie-zyje-szczepionka-powod-smierci/

 

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @jestnadzieja 28 maja 2021 10:55
28 maja 2021 10:58

A jeden z gazwoni napisał poetycznie, że ona żyje tylko wypoczywa na Zanzibarze...Ksiądz Luter zaś też nie wierzy, że Paweł Szwed umarł, a tych co nie chcą sie szczepić naztwa jakoś brzydko

zaloguj się by móc komentować

JK @pink-panther 28 maja 2021 10:32
28 maja 2021 10:58

Jeszcze tę rocznicę odnotował DEON.pl, ale w otoczeniu takiej sieczki (Szustaki i inni księża patrioci), że się nawet nie chce czytać.

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @gabriel-maciejewski
28 maja 2021 11:01

Zdaje się ostatnio wypadł z okna człowiek ale niezwykły, z jakichś tajnych kancelarii. I było to nie w piątek po południu. Pan Szwed umarł chyba też innego dnia.

Czasy się zmieniły, czyli pozostały takie same.

_____

zaloguj się by móc komentować

jestnadzieja @gabriel-maciejewski 28 maja 2021 10:58
28 maja 2021 11:24

Anonimowi ludzie odchodza, pies z kulawa noga sie o nich nie zajaknie. Ale redakcyjni koledzy mogliby zajac sie sprawa zmarlych dzienikarzy...?

Od roku z coraz wiekszym niedowierzaniem obserwuje "stan ducha" entuzjastow zbawiennej szczepionki. To jest nieprawdopodobne jak modyfikowane sa ich odpowiedzi w zaleznosci od najnowszych danych, takiej elastycznosci jeszcze dotad nie ogladalam. Wszystko stopniowo po kolei jest "polykane". Jeszcze niedawno tylko "plaskoziemcy" przypominali, ze "niezatwierdzona" etc. Kto chce ten wie, informacje sa jawne na stronach internetowych producentow.  Jestesmy w III fazie badan na populacji, informacje o dlugofalowych skutkach beda znane najwczesniej za rok. Teraz, na coraz glosniejsze, "oficjalne" (bo zamieszczone w "ich" mediach) doniesienia o skutkach ubocznych, chwytaja sie informacji, ze "zysk przewyzsza ryzyko". Niech kazdy robi co chce, ale ze swiadomoscia ze uczestniczy w eksperymencie za darmo.

https://wydarzenia.interia.pl/raporty/raport-koronawirus-chiny/aktualnosci/news-zakrzepica-po-szczepionce-astrazeneca-co-z-druga-dawka,nId,5259618

https://wydarzenia.interia.pl/raporty/raport-koronawirus-chiny/aktualnosci/news-problemy-z-sercem-po-szczepieniu-u-mlodych-korzysci-nadal-pr,nId,5261020?parametr=zobacz_takze

https://nczas.com/2021/05/28/przypadki-udary-mozgu-po-szczepieniu-astrazeneca-sprawa-zajmuja-sie-eksperci/

zaloguj się by móc komentować

peter15k @gabriel-maciejewski 28 maja 2021 10:45
28 maja 2021 11:42

Wieloletni dobór naturalny. Trzeba wygryźć konkurentów do stanowiska i pieniędzy. Cel - prozaiczny - właśnie wczoraj zaparkowałem obok pachnącego jeszcze nowością Lexusa - koszt pół miliona zł a parkując minął mnie Ferrari. Oba czerwone. 

zaloguj się by móc komentować

onyx @gabriel-maciejewski
28 maja 2021 11:45

Co do tego tekstu na S24 o Baldwinie IV, trędowatym królu Jerozolimy to jest to chwyt z Onetu. Czyściutko jakby ktoś zrobił screena z portalu Węglarczyka. Tak to u nich wygląda od kilku lat i jak widać S24 idzie tą samą drogą. Pozostaje tylko z czasem znów zepchnąć blogerów z dołu do jakiejś wspólnej piwnicy i będzie elegancko i nowocześnie. "Ciekawostki są najważniejsze". Z tym, że Onet ma dużo więcej pieniędzy i stać ich na większy rozmach w tym udającym informację clickbajcie.

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @onyx 28 maja 2021 11:45
28 maja 2021 11:47

A ci liczą, że popularność załatwią im blogerzy, za darmo

zaloguj się by móc komentować


gabriel-maciejewski @jestnadzieja 28 maja 2021 11:24
28 maja 2021 11:48

Tam, jak widać, nie ma kolegów

zaloguj się by móc komentować


ewa-rembikowska @gabriel-maciejewski 28 maja 2021 11:47
28 maja 2021 12:24

tam już chyba tylko trolle urzędują

zaloguj się by móc komentować

wierzacy-sceptyk @ewa-rembikowska 28 maja 2021 12:24
28 maja 2021 12:29

Dwóch a może trzech normalnych zostało

zaloguj się by móc komentować


BTWSelena @ewa-rembikowska 28 maja 2021 12:24
28 maja 2021 13:34

Ma pani rację,często przegladam Salon24 ,najczęściej komentarze. Kiedyś były chociaż w komentarzach cenne spostrzeżenia i linki ,jak notka słaba była ....Rzeczywiście jakaś garsteczka komentujących została,a tak to trolle a język jak stróża z pegeeru... Ta silna grupa pod jakimś wezwaniem cierpi bardzo,że nie może sobie bezkarnie po SN hulać.To widać....

zaloguj się by móc komentować

ziemski @gabriel-maciejewski
28 maja 2021 13:47

Sytuacja z kampanią szczepieniową trochę mi przypomina kwestię poparcia dla funduszu odbudowy.

Jakoś tak to się układa, że kiedy koalicja znajduje wspólny język z opozycją zaczyna robić się niebezpiecznie.

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @gabriel-maciejewski 28 maja 2021 11:48
28 maja 2021 13:52

Wiesz, z tym covide'em chyba będziesz się musiał zaprzyjaźnić jednak. To taka inna odmiana znanego nam PRL-u. Teraz, już tak w każdym kraju świata, jak jeszcze nie jest, to będzie.

Jest jedna różnica jednak, Kościół Katolicki. Martwię się.

_____

zaloguj się by móc komentować

klon @peter15k 28 maja 2021 11:42
28 maja 2021 14:17

Znaczy, rozum na usługach biologii. 

Jasno zobrazował to film "Avatar: Rządzi ten, kto ma największego ptaka.

zaloguj się by móc komentować

klon @jestnadzieja 28 maja 2021 11:24
28 maja 2021 14:31

>>>Jestesmy w III fazie badan na populacji, informacje o dlugofalowych skutkach beda znane najwczesniej za rok.<<<

Albo i nie będą znane. Za sprawą Saturna (z numerem 9) dowiedzieliśmy się że Izrael utajnił  dokumentaje medyczne dot C-19 na lat 20. Może to być wskazówką dla władz innych landów. 

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @klon 28 maja 2021 14:31
28 maja 2021 14:54

I przypuszczalnie tak się stanie. 

Unia  zakontraktowała od grudnia 2021 do 2023 roku 900 milionów dawek do Komisji Europejskiej (KE), z możliwością dostawy dodatkowych 900 mln.

Po co?  ile z tego na Polskę ma przypaść? I czy przypadkiem nie oznacza to, że epidemia na razie została zaplanowana do 2023 roku ze szczepieniem populacji co najmiej co pół roku.

Unia Europejska to jest jakieś 500 mln ludzi. 

zaloguj się by móc komentować

DYNAQ @ewa-rembikowska 28 maja 2021 14:54
28 maja 2021 15:02

Już błyska na firmamencie indyjski wariant,już granice z Anglią przymykają...

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @gabriel-maciejewski
28 maja 2021 17:11

" Nie wiedziałem, że takie zachowania nie uchodzą, szczególnie wśród top managmentu, jestem bowiem człowiekiem dość bezpośrednim i nigdy nie należałem do żadnego środowiska."

Jesteś po prostu normalnym człowiekiem.

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @przemsa 28 maja 2021 15:50
28 maja 2021 17:20

Nie ma nic piekniejszego od podróży i zwiedzania a szczególnie kontaktu z innymi nacjami i kulturami. Czytać o czymś, oglądać coś w necie czy TV a doświadczyć samemu to są 2 różne światy.

Nie znam bardziej tolerancyjnych i otwartych ludzi od tych, którzy zwiedzili kawał swiata i sporo widzieli a także mieli kontakt bezpośredni z ludźmi.

Kwestia tylko gdzie i po co się podróżuje.

Zapewne przelot do hotelu 5 gwiazdek i siedzenie z drinkiem w basenie przez 2 tygodnie wiele do życia nie wnosi...

Przykre, że ludzie umierają przez własną głupote. Z drugiej strony głupich nie sieją...

Jeśli to prawda to bedzie niezły szok.

" Mike Yeadon, były główny naukowiec firmy Pfizer, stwierdził, że jest już za późno, aby uratować osobę, której wstrzyknięto szczepionkę Covid-19. Wzywa tych, którym jeszcze nie wstrzyknięto śmiercionośnego związku, do walki o przetrwanie ludzi i życie ich dzieci. Znany na całym świecie immunolog opisuje dalej proces, który według niego zabije ogromną większość ludzi żyjących obecnie. Bezpośrednio po pierwszym wstrzyknięciu około 0,8% ludzi umiera w ciągu 2 tygodni. Osoby, które przeżyły, mają średnią długość życia 2 lata, która jednak zmniejsza się po każdym doładowaniu lub wstrzyknięciu „przypominającym”. Opracowywane są szczepionki uzupełniające, które rozkładają niektóre narządy, w tym serce, płuca i mózg. Profesor Yeadon, który przez dwie dekady był zaznajomiony z działaniami i celami badań i rozwoju w farmaceutycznym gigancie Pfizer, wyjaśnia, że ostatecznym celem obecnie podawanego schematu szczepionek może być tylko masowe wyludnienie, przy którym wszystkimi wojnami światowymi wydają się być jak Myszka Miki. „Miliardy są już skazane na pewne, nieodwołalne i pełne bólu zgony. Każda osoba, która otrzymała zastrzyk, z pewnością umrze przedwcześnie, a 3 lata to zrobiona na wyrost ocena tego, jak długo prawdopodobnie będzie żyła”."

zaloguj się by móc komentować

Andrzej-z-Gdanska @gabriel-maciejewski
28 maja 2021 17:56

Może nie całkiem a propos czytam artykuł T. Gabisia pt. "O WŁADYSŁAWIE STUDNICKIM", a w nim mowa nie o dziennikarzach, ale o historykach. Nie jestem ani "za" ani "przeciw" W. Studnickiemu. Ponżiej zacytuję fragmencik:

Do „obszczekiwania” Studnickiego zabrano się także przy okazji zeszłorocznej edycji konkursu Książka Historyczna Roku, do którego zgłoszono jego książkę "Wobec nadchodzącej drugiej wojny światowej". Finaliści konkursu Maciej Gawlikowski i Mirosław Lewandowski podają (Kompromitacja historyczna roku, „Ale Historia” , „Gazeta Wyborcza”, 7 stycznia 2020), że jeden z członków jury przyznał, iż „duża część tej książki ma charakter antysemicki”. Ponadto „na antysemicki charakter tej pracy zwrócili uwagę jurorom dopiero organizatorzy”. Gawlikowski i Lewandowski informują, że „doszło do burzliwej dyskusji, w której część jurorów porównywała książkę Studnickiego do…”, no, do czego? Zgadliście Państwo! Do Mein Kampf przewodniczącego NSDAP Adolfa Hitlera! Zatem nie tylko „zwolennik wasalizacji Polski”, „papież polskiego kapitulanctwa” „postrzelony staruszek”, „wariat”, „prowokator” „patologiczny germanofil”, „niespełniony kolaborant”, ale i „antysemita” i „hitlerowiec”. Na śmietnik historii (idei politycznych) z nim!

Gawlikowski i Lewandowski napisali: „W gronie historyków jest powszechnie wiadomo, że przed wojną polskie władze zablokowały sprzedaż książki Studnickiego m.in. z uwagi na jej antysemicką i proniemiecką (a mówimy o III Rzeszy) treść”. Blokowali kiedyś, najchętniej blokowaliby i dziś. Gursztyn, Wielomski, Szeremietiew, „organizatorzy konkursu”, „jeden z członków jury”, „część jurorów” kontynuują na płaszczyźnie ideowo-politycznej i symbolicznej to, co zapoczątkowali rządzący II RP, konfiskując "Wobec nadchodzącej drugiej wojny światowej", i zamierzając zamknąć autora  w Berezie Kartuskiej! Niesłychane, zamierzali uwięzić człowieka, o którym bez przesady można powiedzieć, że „był chory na Polskę”!

 

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @ThePazzo 28 maja 2021 17:20
28 maja 2021 18:36

To czym zaszczepili się politycy? Przecież oni nie zamierzają umierać z ciągu najbliższych 2 lat. Jakieś placebo im podano? 

No i po co buduje się nowe powierzchnie biurowe, choćby w Warszawie?

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @ewa-rembikowska 28 maja 2021 18:36
28 maja 2021 18:40

Prezes pfizer się nie szczepił... Pani Ewo ja nie wiem. Ja tylko zalinkowałem to co powiedział 20 letni pracownik pfizera, który odszedł od firmy w 2017 r. Reuters się ustosunkował do tych słów nazywając go antyszczepionkowym GURU/HERO. https://www.reuters.com/investigates/special-report/health-coronavirus-vaccines-skeptic/

W sierpniu 39 też nie przerwano inwestycji budowalnych a we wrzesniu wkroczyli Niemcy. Od taki przykład.

 

zaloguj się by móc komentować

olo @ThePazzo 28 maja 2021 18:40
28 maja 2021 19:06

ja tego nie widze

gdzie on powiedzial to co zalinkowales, tzn kogo cytowales?

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @ThePazzo 28 maja 2021 18:40
28 maja 2021 19:10

Wiem, że Pan nie wie. Tak sobie po prostu głośno myślę. Czy w tej chwili do 90 procent filek wlewają sól fizjologiczną a do 10% szczepionkę, aby za bardzo nie przestraszyć ludzi konsekwencjami wynikającymi z powikłań. Czy w miarę upływu czasu będą zmieniać te proporcje?

Wiemy niewiele. Z osób, które znam a które się zaszczepiły większość nie miałą żadnych obajwów NOP. U kilku osób jednak NOP wystąpił (głuchota, tarczyca). Jeden zachorował na covid, zaraz potem dostał zawału.

W każdym razie mam wrażenie, że uczestniczymy na żywo w spektaklu pt. 'Król szczurów". Tylko szczurołap nie poluje na szczury a na ludzi. Mechanizm polowania jest dokładnie ten sam. Na końcu zostaje dubeltówka.

zaloguj się by móc komentować


olo @gabriel-maciejewski
28 maja 2021 19:27

a mozesz wskazac cytat, o ktorym pisales?

zaloguj się by móc komentować


klon @ThePazzo 28 maja 2021 17:20
28 maja 2021 19:28

Cytowany opis to jakiś Armagedon, lub "spełnienie" zapisów Z TANYA świętej księgi Habad Lubawicz.

Cytuję z pamięci "...celem jest zniszczenie CAŁEGO życia na Ziemi. Nad powstałą w ten sposób piaszczystą pustynią bądą wzlatywać rozwinięte dusze ( oczywiście tylko wyznawców chasydów ), zjednoczone z bogiem..." 

Na prawdę, nie idźmy tym torem :))). 

Jak dla mnie, wystarczająco straszna jest możliwość pomyłki wynikającej z chciwości ( szybkie zysk ) i pychy ( naukowiec jest bogiem), bez konieczności planowej likwidacji jednostek uznanych za zbędne.

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @olo 28 maja 2021 19:27
28 maja 2021 19:31

https://demagog.org.pl/fake_news/szczepionki-przeciw-covid-19-nie-doprowadza-do-depopulacji/

coś takiego znalazłem, że to fake news.

A cytat skopiowałem z komentarza pod tekstem o śmierci Pawła Szewda ale już ten koment jest skasowany. Dlatego sprawdziłem czy w ogóle taka osoba istnieje - tak trafiłem na reuters link.

zaloguj się by móc komentować

olo @ThePazzo 28 maja 2021 19:31
28 maja 2021 19:47

ok

 

@coryllus

przepraszam za ot

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @klon 28 maja 2021 19:28
28 maja 2021 19:51

Jednostki uznane za zbędne są wszędzie. Brak służby zdrowia jasno to pokazuje. Elita i tak się wyżywi i ma swoje odżutowce i prywatne kliniki. 500 mln niewolników im zupelnie na planecie wystarczy - po co marnować zasoby na te miliardy biedoty? W samym Bangadeshu żyje 160 mln ludzi - jeden z najbiedniejszych regionów świata. 160 mln! to jedna 3 tego co w całej Europie. 

Co oni wnoszą do tego świata?

W Mexico city żyje 28 mln ludzi w jednym mieście... To nie za dużo?

Ja tam ich troche rozumiem - tą elite. Kwestie morlaności pomijam. Kiedyś widziałem wykład profesora wyrzuconego z uczelni w USA o wzroście liczby ludności i do czego to prowadzi. Przyrost geometryczny. Przeciez jest jakaś liczba dla populacji, ktora jest za duza dla tej planety. Nie wiem czy to jest 10 czy 100 miliardów. Wiem, ze do tej pory nigdy nas tylu nie było.

A jak nas np. bedzie 25 miliardów i kazdy zrobi sobie 3 dzieci - to ZONK!. w nastepnym pokoleniu bedzie juz nas 75... itd itp.

To moze ktos tam wyliczył że skoro wódka papierosy narkotyki aborcja i ogranicznanie liczby dzieci ideologicznie nie wystracza czas na kroki radykalne.

Oczywiyście mogę sie mylić ale dla mnie to logiczne.

zaloguj się by móc komentować

klon @ThePazzo 28 maja 2021 19:51
28 maja 2021 20:04

"W samym Bangadeshu żyje 160 mln ludzi - jeden z najbiedniejszych regionów świata. 160 mln! to jedna 3 tego co w całej Europie. 

Co oni wnoszą do tego świata?"

Co to za pytanie? Może zadam swoje:  A co wnosi każdy z nas?  Co Ty wnosisz?

"Ja tam ich troche rozumiem - tą elite."

Tak, ktoś musi wziąć ciężar decyzji na swoje barki.  Jednakże wszystko zamienia się w "rzeźnię" gdy osoba ludzka postrzegana jest jako "numer".

 Kwestie morlaności pomijam." 

Rozumowanie oparte tylko na liczbach bezwzględnych z pominięciem moralmości jest czystym zejściem do Piekieł. 
Ja się wyłączam.

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @klon 28 maja 2021 20:04
28 maja 2021 20:08

Ja to rozumiem, że to zejście do piekieł. I wcale mi sie taka ideologia nie podoba dlatego powiedziałem, że kwestie moralności pomijam. Jednak ci co rządzą światem morlani nigdy nie byli. A jak zgaduje to na nich spada odpowiedzialnośc za los ludzkości bo to oni podejmują decyzje. Słuszne czy nie to inna kwestia.

 

zaloguj się by móc komentować

olekfara @ThePazzo 28 maja 2021 20:08
28 maja 2021 20:51

Bez Boga, ani do proga. To do Pana.

Niemoralnym przypisuję pan odpowiedzialność.  To się nazywa naiwność. Oni są lepsi, niż Morawiecki. Te miskę ryżu podzielą na setki, tysiące, miliony i miliardy. I się nie zawahają Taka to ich odpowiedzialność.

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @olekfara 28 maja 2021 20:51
28 maja 2021 21:53

ale po co te gadki o Bogu?

Historia  jasno pokazuje, że Bóg tu nie ingeruje od 2000 lat ponad. Był Katyń Oświęcim Vietnam Kora Syria Irak Yugosławia a wczesniej jak cała historia ludzkości długa i szeroka żadnej morlaności nie było. Walka o władze zasoby złoto i kobiety. 

I nikt się nie zawachał likwidować całe narody. Chyba tego tłumaczyć nie musze - niektórzy likwidowali nawet w imie Boga... 

Szukać sprawiedliwości i morlaności wśród elit świata to trzeba być niezłym niwniakiem znajac choć odrobine historie - a przecież ludzie tu komentujący ją chyba znają.

Prosze przez chwile postawić się na miejscu tych, do których decyzje należą. Czy oni kiedykolwiek kierowali się dekalogiem?

NIE. 

zaloguj się by móc komentować

jestnadzieja @ThePazzo 28 maja 2021 19:31
28 maja 2021 21:55

Nie wiem na ile serio mozna traktowac wypowiedzi pana Yeadon (widzialam w roznych miejscach). Wiem natomiast na pewno, ze od poczatku calej historii z pandemia w google goraczkowo pojawily sie ( wkazdym kraju) "wykrywacze fake newsow", czyli to co jest "nie po mysli" ma byc natychmiast blokowane, wysmiewane, "prostowane". Gdyby naukowiec, byly dlugoletni pracownik Pfizera gadal calkowite glupoty, po prostu ignorowanoby go, a tymczasem natychmiast po wystapieniu we francuskim dokumencie "Hold-Up" zaczeto na niego ( i innych w nim wystepujacych) nagonke.

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @jestnadzieja 28 maja 2021 21:55
28 maja 2021 22:01

A senator Robert Kenedy Jr ma bana na instagramie FB i TT jak Trump. Bo jest przeciw szczepieniom.

Podążam podobnym tokiem rozumowania. 

zaloguj się by móc komentować

jestnadzieja @ThePazzo 28 maja 2021 22:01
28 maja 2021 22:44

Tutaj obszerne tlumaczenie z wypowiedzi w Daily Expose. 

https://niepoprawni.pl/blog/wawel24/dr-myeadon-o-faszyzmie-medycznym-i-zbrodniach-przeciwko-ludzkosci-poruszajaca-wypowiedz

a tu wczesniejszy film z dr Yeadonem

https://www.cda.pl/video/62577230f

To nie sa wypowiedzi wariata, jak probuja przedstawic to "blogi prostujace", w stylu demagog, ktory Pan zamiescil. 

 

 

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @jestnadzieja 28 maja 2021 22:44
28 maja 2021 22:55

Oczywiście, że to nie wariat - bardzo dziękuje za uzupełnienie. Demagog jest dla mnie niewairygodny. 

zaloguj się by móc komentować

Paris @ziemski 28 maja 2021 13:47
28 maja 2021 23:00

Dzisiaj  sie  dowiedzialam,  ze...

...  moj  nowy  sasiad  pojechal  sie  szczepic  przeciw  "swirusowi"  az  do...  Bialegostoku  !!!

 

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @jestnadzieja 28 maja 2021 22:44
29 maja 2021 00:07

Doświadczyłam wczoraj covidowej przemocy medycznej, iście esbeckiej. Młoda lekarka... Okazuje się, że nie wolno mi wejść do przychodni z objawami podziębienia - stanowię zagrożenie. A ja zarejestrowałam się właśnie z objawami podziębienia nie chcąc, by to się rozwinęło. Stałam się wrogiem publicznym i natychmiast owa lekarka umieściła mnie w systemie. 

Pochodzę z rodziny lekarskiej i żywiłam /żywię?.../ duży szacunek do lekarzy. Wygląda na to, że to już przeszłość i lekarz ozanacza zagrożenie i wroga, który może i chce /owa lekarka/ zrujnować ci życie. 

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @KOSSOBOR 29 maja 2021 00:07
29 maja 2021 00:16

Ordynator szpitala dostaje 15 tys za 1 dyżur. Kupiono ich...

zaloguj się by móc komentować

klon @KOSSOBOR 29 maja 2021 00:07
29 maja 2021 00:34

Co to znaczy "umieściła w systemie" ? Znaczy, że co? Stygmatyzacja?
Dochodzi do zerwania  z obowiązującą do nie dawna międzyludzką solidarnością? Słabi i chorzy "do likwidacji" - czysty darwinizm społeczny.
Czy takie zachowanie osoby wykonującej zawód lekarza daje się gdzieś, u kogoś zaskarżyć?  

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @ThePazzo 29 maja 2021 00:16
29 maja 2021 00:42

Tak, wiem, znam uwarunkowania. To gigantyczna demoralizacja "służby" zdrowia. Pacjent jest bez szans. 

Ktoś z moich znajomych musiał przejść poważną operację /kwiecień br./ i bał się publicznego szpitala, co oczywiste. Rodzina zatem zrzuciła się na opłatę zabiegu w znanej firmie medycznej. Zabieg przeszedł dobrze, fachowo. Potem sala jednoosobowa, z łazienką. OK. Ale: personel medyczny w kombinezonach i zamaskowany, wykonujący sprawnie konieczne czynności przy chorym, bez najmniejszego kontaktu tak wzrokowego, jak i słownego. Maszyny - manekiny. Ta osoba była wręcz wstrząśnięta. Kto, do cholery, wydaje personelowi medycznemu /opłaconemu sowiecie przez chorego!/ takie instrukcje postępowania z pacjentem, na dodatek po poważnej operacji??? Co dzieje się ze światem medycznym??? Nawet tym płatnym??? 

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @klon 29 maja 2021 00:34
29 maja 2021 01:00

Tak to stygmatyzacja. Natychmiast miałam wykonać test - poszło do systemu, pojawiało się na moim telefonie. Do czasu wyniku - mam kwarantannę. Jeżeli wynik będzie pozytywny - areszt domowy z kontrolą policyjną. No super... /dwie charcice na pokładzie.../.

Lekarka na mnie wrzeszczała. Nie chciała mnie wręcz przyjąć. Zmusiłam ją do posłuchania płuc - wyraźnie przestraszyła się, że odmawia mi pomocy lekarskiej, co jej zarzuciłam . Była wściekła i ostentacyjnie dezynfekowała po badaniu stetoskop. Potem wyleciała do rejestracji, gdzie miałam jakąś jeszcze sprawę i powoiedziała rejstratorkom /była szyba i wszyscy w maskach, naturalnie/, że mogę stanowić zagrożenie. Rejestratorki gwałtownie odskoczyły pod ścianę. Zrobiło się bardzo przyjemnie... 

Ja nie wiem, czy to daje się zaskarżyć. Jestem mało przebojowa w te klocki. Lekarkę nie zobowiązywała ani przysięga Hipokratesa, ani kultura /pochodzenie?/, ani wzgląd na starszą panią, którą jestem. Nawet nie pozwoliła mi usiąść /sama siedziała/. Covid lasuje im mózgi... 

Takie miałam deja vu - esbeckość gorliwej medyczki. Zatem system zaciera kosmate łapki.

zaloguj się by móc komentować

Dafi @KOSSOBOR 29 maja 2021 01:00
29 maja 2021 06:16

Lekarka?To jakiś funkcjonariusz systemu a nie lekarka.A skąd ten strach w niej i w personelu medycznym,przecież zostali  jako pierwsi na froncie walki z Covid-19, zaszczepieni?Z tą ochroną przez szczepionki to albo ściema albo funkcjonariuszka medyczna utraciła , z jakichś powodów, wiarę w skuteczność preparatu.

zaloguj się by móc komentować

pink-panther @KOSSOBOR 29 maja 2021 01:00
29 maja 2021 07:06

To nowa cywilizacja albo inaczej "białe szaleństwo". Inna odmiana człowieka. 

Demoralizowane i korumpowane lekarzy trwa od dziesięcioleci.Za komuny skromniejsci brali w złotówkach a bezczelniejsi w dolarach.  Teraz jest - finał. Odmowa leczenia za to ostre smarowanie pieniędzmi podanika , prawdopodobnie po to, żeby MILCZELI w sprawie afery ze "szczepieniami".  Gdyby chodziło o same szczepienia, nie miałabym wielkich podejrzeń. Może niewielkie. Ale kiedy odmawia się leczenia lekiem, który jest dostępny i w dodatku przebadany dawno temu a teraz stosowany przez kilku odważnych lekarzy - to smród bije pod niebo.

A największy dramat jeszcze przed nami, bo te preparaty chemiczne jeszcze nie pokazały swojej mocy. Zwłaszcza milczenie "niepokornych dziennikarzy" daje do myślenia.

PS. W sprawie podziębienia i jakichś sensacji w płucach (ja musiałam sobie zrobić rtg płuc prywatnie, bo panu doktoru nie przyszło do głowy dać mi skierowanie po informacji o "podduszaniu" i kaszlu) warto zastosować emskie, thiocodin i ewentualnie neosine forte. Po 10 dniach objawy mi zanikły.

 

Przypominam, że spirytusem można też wysmarować plecki i klatę. Ale wtedy nie łazić na spacery, niestety. A przynajmniej wygrzać się kilka godzin dziennie.

A  jak jest ciężej, to koktajl w proporcjach: kieliszeczek wódeczki (jak ciężka choroba to spirt), sok z cytryny też z kieliszeczek oraz miód i ewentualnie (ja dodaję) swieżo zaparzona herbatka w niedużych ilościach. Czyni cuda. W dodatku poprawia humor.

Kiedyś postawiliby bańki i byłby spokój. A teraz nie ma specjalistów. Wracamy do medycznej samoobsługi i osięgnięć XIX w.

zaloguj się by móc komentować

saturn-9 @KOSSOBOR 29 maja 2021 01:00
29 maja 2021 07:36

Dziękuję za relację z pierwszej linii frontu. Że jest 'nowy real' to wiedziałem, ale że takie liszaje wykwitają na nim to jeszcze zaskakuje. 

 

Minął rok+kilka miesięcy a w głowach konsumentów głównego ścieku medialnego pozostała propagandowa sieczka z pandemii, która położyła trupem 0,0 % populacji na świecie.

 

Potęga propagandy. Joseph Goebbels, doktor ale z literatury, ostatecznie pęknie z dumy albo nieustającego chichotu [gdzieś tam hen w ...], bowiem JEGO przemyślenia zostały tFurczo wcielone w real w jedynie słusznym systemie [aliteracja eSeS wybrzmiewa dumnie].

zaloguj się by móc komentować

saturn-9 @jestnadzieja 28 maja 2021 22:44
29 maja 2021 08:33

Luc Montagnier [lat 88] też nadaje o dwóch latach gdy kostucha zapuka do wyszczepionych. Ostro pod prąd. Przestał być tylko aluzyjny. Jest przeciwnikiem aktualnie lansowanej terapii genowej ... 

Filmik, wywiad z tego roku, krąży w sieci [na chybcika nie znalazłem] ale znalazłem omówienie problemu na stronie powagi naukowej:

 

A popular message circulating on social media with reference to the French Nobel laureate, Luc Montagnier, claims that everyone who has taken any COVID-19 vaccine will die in two years.  [27/05/2021]

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @KOSSOBOR 29 maja 2021 01:00
29 maja 2021 10:14

Sam system wyhodował takie funkcjonariuszki. Władza od dawna kombinowała jak ograniczyć dostęp do usług, no i ten modny wirus spadł im z nieba. Dr Niedziele rozwalił system i trudno będzie zmusić lekarzy, by zaczęli zachowywać się normalnie, czyli badać face to face i leczyć przyczyny a nie objawy, bo tego raczej nikt ich nie uczył.

Ja z początków przeziębienia wyleczyłam się węglem lekarskim wg tej metody.

http://naturalna-strefa.pl/2019/01/16/wegiel-drzewny-czyli-jak-wyleczyc-grype/

Przy niedomaganiach płuc warto siegnąć po miodunkę oraz przytulię czepną, która oczyszcza krew przeciwdziałając zakrzepicy.

 

zaloguj się by móc komentować


Wolfram @ewa-rembikowska 29 maja 2021 10:14
29 maja 2021 12:33

Sam system wyhodował takie funkcjonariuszki.

Ten system, to nasi politycy, którzy są zaskakująco zgodni, gdy chodzi o klepanie ustaw w tematach "zwykłych", a nie np. medialnych sporów ideowych.

Dawno temu w pewnym szpitalu wisiało kilka kartek  z komunikatami:

- zabiegów planowych nie wykonuje się do odwołania

- przyjmowanie są tylko przypadki nagłe ("wejść" do szpitala można tylko prez SOR*)

- pracownicy placówki służby zdrowia podlegają ochronie, jak funkcjonariusze publiczni (czytaj - ewentualny, jakikolwiek atak na doktora czy rejestratorkę traktowane są jak napaść na np. policjanta).

* czas oczekiwania na SOR celem przyjęcia do szpitala to obecnie 9-30 godzin. 

Podobno, jak twierdzą kontynuatorzy idei socjalistycznych nie przerobiliśmy tradycji oświecenia i nie rozumiemy, co to jest i jak jest wspaniała tzw. umowa społeczna. Ja sobie nie przypominam, bym się z kimś na powyższe umawiał - ale zapewne coś mi umknęło.

Od czasów głębokiej komuny zmieniło się jedno - wytwarzanie ton dokumentacji - by było co pokazać prokuratorowi, jakby co - iż winna jest procedura, a nie ludzie, bo procedura była przestrzegana. Autorem tych procedur jest szeroko rozumiana władza - bo nie stowarzyszenie lokalnych pacjentów przecież. Tzn. nie można zostać ukaranym za nieudzielenie pomocy czy nieleczenie - jedynie za niesprawdzenie czy niezastosowanie się do "check-listy".

 

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @Dafi 29 maja 2021 06:16
29 maja 2021 13:28

Ona to robiła z wyraźną satysfakcją i posiadaniem prawa na medyczną /z konsekwencjami dla chorego/ przemoc. Esbeczka medyczna po prostu.

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @pink-panther 29 maja 2021 07:06
29 maja 2021 13:34

Białe szaleństwo - to je pikne! :)))

Dzięki za recepisy. Zastosuję ten z wódeczką, cytryną, miodem i herbatką - brzmi cudnie! A pobiorę preparat na nasze zdrowie obopólne :) 

Zakaz amantadyny to zbrodnia. Kolejna już...

Wszyscy moi znajomi veci /a mam ich wielu, jak wiesz/ zaopatrzyli się już w IWERMEKTYNĘ w pigułach. 

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @saturn-9 29 maja 2021 07:36
29 maja 2021 13:36

Ja również nie byłam przygotowana na taką medyczną agresję. 

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @ewa-rembikowska 29 maja 2021 10:14
29 maja 2021 13:41

Dzięki za porady, Ewo. 

Doktor Niedziele - łał!!! Świetne! 

Skądinąd - zdumiewający ten dobór kadr przez naczelnika... 

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @Wolfram 29 maja 2021 12:33
29 maja 2021 14:17

Być może nasi politycy sami z siebie, być może namówieni przez lobby ordynatorsko-profesorskie. Dwie strony jakoś sie dogadały, że w systemie ochrony zdrowia najmniej potrzebny jest pacjent a jeszcze mniej pacjent stary i ciężko chory. Natomiast pieniądze powinny lać się szerokim strumieniem.

Procedury przyszły do nas razem z zagranicznymi korporacjami i znostały twórczo zaimplementowane w NFZcie.

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @KOSSOBOR 29 maja 2021 13:41
29 maja 2021 14:20

Haniu! zdrowia życze i odporności psychicznej, bo to dopiero początek faszyzmu sanitarnego.

Toż to sam prezes Jarosław mówił o tym, że rozważają przymus szczepień nawet gdyby koszty polityczne były bardzo wysokie.

zaloguj się by móc komentować

tadman @pink-panther 29 maja 2021 07:06
29 maja 2021 15:25

Mama w czasie okupacji była małą dziewczynką, chodziła zimą w wiatrem podszytym ubraniu i w drewniakach i złapało ją zapalenie płuc. Miała długo utrzymującą się wysoką temperaturę, była też nieprzytomna i wyleczyła ją tzw. baba, która postawiła bańki, tzw. cięte. Wyszła z tego i dopiero niedawno przy przyjęciu do szpitala zrzucili ją z zabiegu, bo wg zrobionego RTG miała raka płuc, więc wypisano ją ze skierowaniem do pulmonologa, a tam okazało się, że to były ślady po tamtym zapaleniu płuc.

zaloguj się by móc komentować

pink-panther @KOSSOBOR 29 maja 2021 13:34
29 maja 2021 17:00

I bardzo dobrze. Co do koktajlu i co do inwermektyny. Ja mam jeszcze trochę węgierskiego Viregyt-K.

Bardzo życzę zdrowia. A psy najwyżej trochę zdemolują ogródek. A może jednak nie, bo one takie kanapowe raczej.
PS. Ta baba ma przed sobą trudną przyszłość. Zaszczepiła się bo musiała i może żyje w stresie, bo ona akurat najlepiej wie, jakie są statystyki zejść osób zaszczepionych. Nie piszę tego dla celów propagandowych ale różni znajomi, co to się zaszczepili bo musieli (nauczycielki) albo chcieli, mieli potem różne gwałtowne pogorszenia zdrowia. A to stan przedzawałowy u 40-latki, a to krew z nosa leciała po drugiej dawce u 70-latka i generalnie czuł się mocno słaby. A co będzie za 2-3 lata, nikt nie wie.
Najgorzej jest z tymi, co poszli się szczepić, kiedy akurat przechodzili bezobjawowo covida. Nikt nie bada przed szczepieniem, tak jak kiedyś, tylko jak bydło: "szybki strzał i zobaczymy". A big- pharma liczy dudki.  A polityki "porękawiczne".

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @pink-panther 29 maja 2021 17:00
29 maja 2021 17:23

Znam podobne przypadki. Najbardziej drastyczny. Jeden pan pojechał na początku kwietnia do Siedlec, bo w Warszawie nie było miejsc. Na początku maja trafił do szpitala z ciężkim kowidkiem. Wypuścili go ze szpitala i po kilku dniach znów do niego trafił z zawałem. Oczywiście nie wyciąga żadnego z wiosku z tej przedziwnej koincydencji czasowej i jestem pewna, że niebawem jak tylko trochę dojdzie do siebie to poleci na drugą dawkę. Zwolennik noszenia maseczek zawsze i wszędzie. 

I tak miał więcej szczęścia niż opisywany przez autora pan Szwed.

zaloguj się by móc komentować

pink-panther @tadman 29 maja 2021 15:25
29 maja 2021 17:49

 Bardzo wielu ludzi uratowano w ten sposób w czasie okupacji i jeszcze długo po wojnie. Przede wszystkim do czasów Gierka rolnicy prywatni nie mieli ubezpieczenia zdrowotnego. Czyli jakieś 40% Narodu. A na wsi przy obowiązkowych dostawach i nalotach "komisji od podatków" po prostu nie było pieniędzy. To byli obywatele III kategorii. W takich warunkach znajomość  domowych metod leczenia podstawowych chorób to była kwestia życia i śmierci.

A teraz panowie 'ślachta" posłowie leczą się w szpitalach rządowych i co ich obchodzi los chorych w szpitalach "dla gawiedzi" , które są od czasu powstania NFZ - skubane z kasy bez miłosierdzia. Bo musi być ta kasa dla "prywatnych przychodni", które dzięki "reformom Buzka" wyrosły jak grzyby po deszczu. I poza kilkoma naprawdę  specjalistycznymi na wysokim poziomie - zajmują się mierzeniem temperatury i robieniem prostych badań na starych urządzeniach.

A w szpitalach państwowych zabrakło respiratorów a nawet tlenu. Ludzie z wypadków budowlanych są przerzucani jak piłka z SOR-ów do przychodni, gdzie "jaśnie pani dochtór ortopeda" zmianę zakończyła o godzinie 12.00 , przebywa zapewne na jednym z dwóch POZOSTAŁYCH ETATÓW (które realizuje jednocześnie) - i przychodnia odsyła człowieka po wypadku - do SOR. I "niech pan spróbuje może jutro jak będą miejsca". Mówimy o skomplikowanym złamaniu. Najbardziej wściekł się pracodawca, który przywiózł pracownika z budowy. On był ze starszego pokolenia i w głowie mu się nie mieściła taka znieczulica, chaos  i totalne olewanie chorych. I bezczelność. To jest efekt słynnej "amerykanizacji polskiego lecznictwa" w wyniku której "lekarz świadczy usługę" a nie LECZY. Leczenie i troska o chorego to przeżytek.

zaloguj się by móc komentować

jestnadzieja @KOSSOBOR 29 maja 2021 00:07
29 maja 2021 18:05

Patrzac na to co wyprawia sie ostatnio, oraz co sie slyszy o slynnym dodatku covidowym, mozna byc prawie pewnym, ze ta pani lekarka tez dala sie przekupic. A za tymi ochlapami ida takie wlasnie zachowania - nadgorliwe przestrzeganie glupich procedur i oczywiscie "wklepanie" pacjenta do systemu. Ja tylko mam nadzieje, ze kiedys odpowiedza za to. I za to, ze nie leczyli chorych przez ten czas.

Pare dni temu bliska przyjaciolka z Warszawy pochowala swojego s.p.wujka, ktoremu lekarz prowadzacy przez dwa jesienne miesiace z uporem maniaka probowal bezskutecznie wykryc covida (wujek mial meczacy kaszel), co tydzien testy.  Wujek w koncu w b.zlym stanie trafil do specjalisty z diagnoza: bardzo zaawansowany rak pluc. Niestety pozna ta diagnoza, mezczyzna zmarl.

Mam wrazenie, ze ci sami, sprzeniewierzajacy sie swoim powinnosciom lekarze, najbardziej gardluja za tzw.szczepionkami. Czyli prosty wniosek - przekupstwo. 

Od wielu miesiecy rozmowy z rodzina, przyjaciolmi w Polsce i obserwacja tego co sie dzieje, przyprawiaja mnie o bezsilna zlosc, bo zwyczajnie nie rozumiem dlaczego taka przyjeto strategie w sluzbie zdrowia. To wyglada na zaplanowana akcje wykonczenia ogromnej rzeszy ludzi, mowie teraz o nie-leczeniu pacjentow przez dlugie miesiace.

W Szwajcarii na szczescie wszystko bylo otwarte (moze krociutko na wiosne zeszlego roku byly przejsciowe problemy). Moja pani doktór (Polka!) w ogóle nie zawracala sobie glowy covidem, kiedy przychodzilam na wizyte. Przyjmowala bez rekawic (po prostu myla sobie czesto rece), miala normalny "palpable" kontakt z pacjentem, maska pojawila sie u niej dopiero ok.jesieni, kiedy wprowadzono powszechny obowiazek, zachowywala sie zawsze normalnie, raz tylko zapytala mnie zdawkowo na koniec wizyty "czy czuje sie pani covidowo?", a na moja odpowiedz, ze nie wiem co to znaczy czuc sie covidowo, nie mam goraczki ani dusznosci, po prostu dalej nie drazyla. Dodatkowo zaplusowala u mnie, kiedy od recepcjonistki, w momencie umawiania wizyty przez telefon, uslyszalam, ze "doctoresse" jest nieobecna bo ma wizyty domowe. Mozna byc lekarzem? Mozna.

A tymczasem w Krakowie lekarka prowadzaca mojego szwagra diagnozowala mu przez telefon (tylko rozmowa, bez wizji) jakas narosl na glowie, kazala opisywac, od czapy przepisala antybiotyk... Czy ci ludzie sa normalni?

I tak mozna mnozyc te przypadki. Nie mowiac o NOP, ktorych ludziom nie chce sie zglaszac, bo "po co zamieszanie robic?", nie chcemy rozglosu (rodzina starszego pana zmarlego na skutek udaru niedlugo po szczepieniu), itd, itp

Duzo zdrowia zycze! Zapas amantadyny, iwermektyny, hydroxychlorochiny (co tam kto moze w swoim kraju zdobyc za psi pieniadz) warto w domu miec. Wiem o kilku przypadkach z najblizszego otoczenia o samowyleczeniu sie (w/g protokolu dr Bodnara) amantadyna. 

 

 

zaloguj się by móc komentować

jestnadzieja @saturn-9 29 maja 2021 08:33
29 maja 2021 18:35

Dziekuje.

Od dluzszego czasu przygladam sie temu co sie we Francji dzieje. I tak, jesli u nas probowano przypiac latke "koltunow" lekarzom anty-szczepionkowym, czy anty-lockdownowym tylko z tego powodu, ze moze nie byli wczesniej jakos ogromnie slawni i utytulowani, tak w przypadku naukowcow, wieloletnich szefow medycznych organizmow panstwowych, laureatow Nobla juz tak latwo latki oszoloma przypiac sie nie da, chociaz internet robi wszystko, zeby ich w szufladke "complotist" wlozyc, nawet zyciorysy w iki juz sa odpowiednio zmienione, zeby przypadkiem czytelnik nie probowal sam pomyslec.

  W dluugim dokumentalnym filmie "Hold-Up" (nie wiem czy jest jeszcze dostepny) wystepuja L.Montagnier, M.Yeadon, A.Henrion-Caude (byla szefowa INSERM), genetyk, specjalistka od RNA) , czy szef najwiekszego i najnowoczesniejszego szpitala zakaznego w Marsylii prof Raoul. Wszyscy oni sa na nie.

Prof Luc Montagnier w niedawnym wywiadzie:

https://www.globalresearch.ca/bombshell-nobel-prize-winner-reveals-covid-vaccine-creating-variants/5746003?utm_campaign=magnet&utm_source=article_page&utm_medium=related_articles

 

zaloguj się by móc komentować

peter15k @ThePazzo 28 maja 2021 21:53
29 maja 2021 20:10

(...) Historia  jasno pokazuje, że Bóg tu nie ingeruje od 2000 lat ponad. Był Katyń Oświęcim Vietnam Kora Syria Irak Yugosławia a wczesniej jak cała historia ludzkości długa i szeroka żadnej morlaności nie było. Walka o władze zasoby złoto i kobiety(...)

Istotnie trudno wierzyć jeżeli tyle zła jest wokół. To oczywiste że np po Auschwitz wielu straciło wiarę. Jednak daje do myślenia pewna interpretacja - fizyczna, która wskazuje na nadanie początkowych reguł w tym praw znanej nam fizyki , które z powodu wolnej woli człowieka są ciągle łamane. Być może tak samo to wygląda w moralności czyli może istnieją pewne prawa, z których nie zdajemy sobie sprawy a które są naruszane. Ciekawie też wygląda śmierć i cierpienie Jezusa na krzyżu, które jakby spowodowało zrównoważenie ciągłego naruszania tych praw. 

 (...) W judaizmie (w jego nurcie mistycznym i kabalistycznym) istnieje wiara w wędrówkę dusz (metempsychoza). Racjonaliści, tacy jak np. Majmonides, starali się to zjawisko ignorować (raw Saadja Gaon je wykluczał), co spowodowało, że wielu współczesnych Żydów nie ma świadomości tego metafizycznego aspektu judaizmu. Zarówno gilgul (reinkarnacja), jak i haataka (wcielanie się) są stadiami pośrednimi duszy człowieka, nim powróci ona do Boga na końcu swojej wędrówki. Istnieje pogląd, że np. Księga Jonasza jest właśnie alegorią doświadczenia, jakiego doznaje dusza poddana wcieleniom. Często bowiem dusza nie odchodzi ze świata, zanim nie wykona swojego zadania. Taka jest właśnie historia proroka Jony w kabalistycznych (i nie tylko) interpretacjach (... ) W tym kanonie mieści się również reinkarnacja. Według poglądów mistycznych (...)dusza jest bytem złożonym: stanowi amalgamat składników z różnych faz poprzednich istnień, a sama składa się z neszamy (tego, co popularnie nazywamy duszą), z ruach (ducha, „oddechu” Boga) i nefesz (siły życia). Istnieje wiele koncepcji na temat wzajemnych zależności tych elementów, ale wspólne jest przekonanie, że każdy z nich może, po śmierci człowieka, mieć swój odrębny, dalszy los (...)

To wszystko może tłumaczyć występowanie zła w tak paskudnej formie u rożnych ludzi (...) 

Oczywiście to problem skomplikowany raczej do rozważań teologicznych, filizoficznych i dla specjalistów biblistów. Zbyt skomplikowany i obarczony zbyt dużym ryzykiem błędu. Dlatego lepiej trzymać się wg mnie starego poczciwego katolicyzmu i jego wskazań aby prowadzić uczciwe i spokojne życie.  

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @ThePazzo 28 maja 2021 21:53
29 maja 2021 20:26

co rozumiesz przez "Bóg nie ingeruje"?

Objawienie Matki Bożej to przecież  przestroga przed odrzucaniem ścieżki wiary w imię doczesnych, chwilowych i złudnych przewag. Chrzescijaństwo to osobista odpowiedzialnośc przed Bogiem za swoje czyny, wybory i zaniechania. Czyli to personalizm, a wraz z nim cos takiego jak wolna wola. Człowiek moze wybrać zło i częstokroć je wybiera. Kto miałby mu tego zabronic, jesli nie jego sumienie i moralność?
Skoro priorytet przyznaje doczesnym korzysciom w zamian za wieczne potępienie (tzw. cyrograf), ma  to ktopowinien tego zabronić i w jaki sposób?

Mówisz, że Bóg nie czyni tego albo owego. A czy ludzie "pytają" Boga przed podejmowaniem swoich decyzji?

Kpia z Niego jawnie i ostentacyjnie. Pierwszy przykłąd z brzega: co przysiegają sobie  pary małżeńskie biorąc ślub kościelny przed ołtarzem, czyli biorąc Boga na świadka swoich przyrzeczeń.
I co z tymi przyrzeczeniami robią? To dlaczego Bóg powinien inerować, gdy przypominają sobie o Nim jedynie wówczas, gdy już jest za późno?

 

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @stanislaw-orda 29 maja 2021 20:26
29 maja 2021 21:28

Nie oczekuje ingerencji a jedynie wyłączenie Pana Boga z rozmowy o covid-19 jako planie depopulacji. 

zaloguj się by móc komentować


Paris @ewa-rembikowska 29 maja 2021 14:20
29 maja 2021 22:35

Tak...

...  Rotszyld  MUSI  ZARABIAC  KROCIE  !!!

Wtedy  wszystkie  PATALACHY  i  dyploMATOLY  majo  nedzno  szanse  na  przetrwanie  i  jazde  po  bandzie,  czyli  NA  ROTSZYLD'owych  OCHLAPACH,...  bo,  ze  to  pier***nie  to  jest  tylko  kwestia  czasu  !!!

zaloguj się by móc komentować

Zawierucha @ThePazzo 28 maja 2021 19:51
29 maja 2021 22:56

<<A jak nas np. bedzie 25 miliardów i kazdy zrobi sobie 3 dzieci - to ZONK!. w nastepnym pokoleniu bedzie juz nas 75... itd itp...

....Oczywiyście mogę sie mylić ale dla mnie to logiczne.>>

Oczywiście się mylisz - to logiczne.

zaloguj się by móc komentować


KOSSOBOR @ewa-rembikowska 29 maja 2021 14:20
29 maja 2021 23:11

Dziękuję, Ewo. Z tą odpornością psychiczną to jest właśnie kłopot - w życiu nie używałam tylu słów/w myślach i pod nosem/, uważanych powszechnie za, jak po tej uroczej wizycie w przychodni. No i test wyszedł ujemnie. Zapewne zawiadomili donosicielkę - lekarkę. Może ma satysfakcję, że przeczołgała starszą panią... 

   "Toż to sam prezes Jarosław mówił o tym, że rozważają przymus szczepień nawet gdyby koszty polityczne były bardzo wysokie."

Nooooo........ qqqqqqq........... To są jacyś zwyrodnialcy - jak facetowi układają się do kupy szczepienia z "kosztami politycznymi"??? Pogięło ??? Jak mu siądzie kolanko lub trzustka, to będzie sobie przypominał modlitwy do Pana Boga i błagał o opioidy, a nie rozważał "koszty polityczne"! Wstrząsające...

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @pink-panther 29 maja 2021 17:00
29 maja 2021 23:23

Najwyżej psice trochę zasiusiają roślinność, bo na tych swoich charcich szczudełkach niczego specjalnie nie zniszczą. 

Też mam nienaruszony flakonik V-K. Nie mam bowiem covida, co wykazał test. Naturalnie funkcjonariuszka medyczna /dawniej lekarz/ pytała, czy sie szczepiłam i od razu już byłam podludziem :) A potem "się rozwinęła" co do mojej wizyty. Ciekawam, czy ją szlag trafił, gdy system ją powiadomił, że - no niestety - pudło tą razą :))) Nie będzie premii za schwytanie partyzanta :) Zanzibar odpłynął...

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @jestnadzieja 29 maja 2021 18:05
29 maja 2021 23:26

Dzięx :) Naturalnie, zabezpieczamy się. 

Wszystko opisałam wyżej, do Pink Panther. 

Pozdrawiam serdecznie.

zaloguj się by móc komentować

Zawierucha @KOSSOBOR 29 maja 2021 23:23
30 maja 2021 00:02

<<pudło tą razą :))) Nie będzie premii za schwytanie partyzanta :) >>

:-))) , wielu ludziom naprawdę pomieszało się w głowach. Pozytywne, ż w tutejszym gronie  nieliczni "wierzący'' porzucili już swe błędy , albo tylko pruby przekonywania. 

Sąsiad, który usilnie przekonywał mnie do maskowania się, pół roku temu przechorował wraz całą rodziną (on bezobjawowo) i ciągle wychodzi w masce ...kto by coś takiego wymyślił?

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @Zawierucha 30 maja 2021 00:02
30 maja 2021 00:11

Sporo ludzi chodzi dalej w maskach. Po parkach, nad morzem... Jeżdżą w maskach na rowerach. Albo biegają w maskach. Tym sportowcom to niedotleniony mózg /martwica/ szybciej się zlasuje, niż powolnym pieszym :) Ale przynajmniej powolni piesi nie rzucaja sie do gardeł ludziom bez masek. Tyle dobrego. 

zaloguj się by móc komentować

saturn-9 @stanislaw-orda 29 maja 2021 11:18
30 maja 2021 07:41

Dzięki.

...

Ok, right down the rabbit hole. Feel free to laugh nervously. Then show why I’m wrong. If you cannot, please don’t later say “We never knew! We didn’t recognise it as fascism! We just followed orders!”

...

Do not assist in medical tyranny by using the thin excuse that “you were only following orders”.

zaloguj się by móc komentować

saturn-9 @jestnadzieja 29 maja 2021 18:35
30 maja 2021 07:51

Tak, ten link to odniesienie do wywiadu, którego na chybcika nie znalazłem. Dzięki.

 

Hold-Up jeszcze jest w sieci.

https://holdup-lefilm.fr/visionner/

 

 

zaloguj się by móc komentować

Jimmy @KOSSOBOR 30 maja 2021 00:11
30 maja 2021 09:20

Maska na świeżym powietrzu to chyba spora przesada.

Maska w pomieszczeniach prawdopodobnie ma duże znaczenie. Na jednym z oddziałów szpitalnych jako jedyny z personelu nie zapadł na covid ordynator stosujący przeciwpyłową maskę 3M, symbolu nie pamiętam. Taką z kwadratowymi wkładami filtrowymi po bokach. WSZYSTKIE pozostałe osoby w liczbie 70 zachorowały.

Ten przypadek potwierdza, że zaraza roznosi się aktywnie przez powietrze.

Nie wiem, na ile jest to prawdą, ale zdementowali praktyczną możliwość zarażenia się przez dotyk.

Nie wiem też na ile wszystkie spekulacje, sensacje, konfabulacje, także w wykonaniu noblistów, profesorów i menadżerów są prawdą, a na ile próbą pompowania ego, próbą świadomej manipulacji, dezinformacji czy wreszcie choroby.

Po utracie przyjaciół i znajomych zmarłych na covid staram się bardzo ostrożnie na ten temat wypowiadać.

zaloguj się by móc komentować

DobreWino @saturn-9 29 maja 2021 07:36
30 maja 2021 18:16

..." w głowach konsumentów głównego ścieku medialnego pozostała propagandowa sieczka z pandemii, która położyła trupem 0,0 % populacji na świecie..."

                     ..???..

zaloguj się by móc komentować

DobreWino @Jimmy 30 maja 2021 09:20
30 maja 2021 18:20

  Zawsze interesuja mnie konkrety,

czyli jestem ciekawa na ktorym oddziale i jakiego szpitala, konkretnie w jakim miescie, wydarzyla sie ta sytuacja ze 70 osob personelu oddzialu zachorowalo, za wyjatkiem ordynatora..?? I jak brzmi nazwisko tego pana doktora..? (chyba nie naruszam ,do stu tysiecy kartaczy, RODO?!..)

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @DobreWino 30 maja 2021 18:20
30 maja 2021 19:24

Prawdopodobnie to taki sam przypadek jak z panią "niedobrych obyczajów".Nie zarażała przez dotyk nie zachowując dystansu,lecz założyła maskę na oblicze górne i panu też kazała założyć.A były to dobre gwarantowane maseczki S.Kulczyka...Chociaż z dużym prawdopodobieństwie covida ,chora to dychała przez gwarantowaną maskę.Innego wytłumaczenia nie znam....Nie podam przykładu,tylko takie logiczne domysły...

zaloguj się by móc komentować

Jimmy @DobreWino 30 maja 2021 18:20
30 maja 2021 19:40

Gdybym uznał za stosowne podałbym od razu. Wiadomość z bliskiego i pewnego źródła. Starczy?

zaloguj się by móc komentować

Jimmy @BTWSelena 30 maja 2021 19:24
30 maja 2021 19:41

Z oczywistych powodów nie skomentuję.

zaloguj się by móc komentować

DobreWino @jestnadzieja 29 maja 2021 18:35
30 maja 2021 20:05

       Pewnie dobrze jest zapoznac sie z opiniami lekarzy ,ktorzy znaja problem ,pracuja w laboratoriach,sa utytulowani a nawet dostaja nagrody Nobla..

To jest jedno. Drugie ,ze nie zwalnia nas ze zdrowego rozsadku i pod tym katem oceny tego co mowia "znani i lubiani".

Jeden utytulowany doktor mowi ,ze krzywa szczepien koreluje z krzywa zgonow,drugi mowi ze zaszczepieni w ciagu dwoch lat po przyjeciu specyfiku beda umierac.

Pytanie ,ktore sie tutaj pojawia to jak odpowiedzialny lekarz,naukowiec moze gloscic takie opinie bez brania pod uwage co sie bedzie dzialo z emocjami ludzi ,ktorzy sie o tym dowiedza,a juz sie zaszczepili??..  z samego stresu zycia w takiej swiadomosci beda sie braly ich nieprzewidywalne problemy zdrowotne...

OK, podobno cos zle przetlumaczono,wzieto slowa naukowca  z tlumacza Google do tlumacza -zywego czlowieka i cos tam innego sie okazalo...Spirala nieufnosci,zamieszania,platania sie w zeznanniach wsrod naukowcow nie wplywa dobrze na psychike poszczegolnych ludzi i  spoleczenstw..

No i kto ma tyle czasu ,zeby ciagle przeczesywac internet w poszukiwaniu wiarygodnych tresci..??

Jeden z juz tu przytaczanych naukowcow jest konsekwentnie przeciwny terapii genowej,tak?

Uwaza ,ze zdrowych mlodych ludzi nie nalezy szczepic ,bo nie choruja ,maja sprawny system odpornosci naturalnej. Ale ten sam lekarz uwazajacy obecne "szczepionki" za zlo ,,jednoczesnie mowi w tym samym zdaniu,ze jesli juz, to szczepic grupy ryzyka,z uwagi na stan zdrowia.

Czyli oznacza to tyle,ze szczepimy osoby slabe ,schorowane,juz i tak z obnizona wlasna odpornoscia,i na to nakladamy jakis rodzaj specyfiku ,co do ktorego sa duze watpliwosci natury medycznej przeciez.. Co w sumie naraza jeszcze bardziej ta grupe na ryzyko smiertelnych objawow po szczepieniu.. Gdzie logika i odpowiedzialnosc?

Ale teraz siegnijmy na nasze podworko..

Oto doktor Basiukiewicz ze szpitala w Grodzisku, mowi w wywiadzie dla radia Wnet,(tweeter doktora zostal zawieszony,na skutek jakichs nieodpowiednich zachowan doktora. W sumie nie wiadomo jakich.), ze  chcialby aby zostal zmieniony sposob podejscia do covida i procedur jakie wdrozono,bo te dzialaja wyraznie  na szkode pacjentow...!!

Ze statystyk wynika,ze ogolna liczba pacjentow hospitalizowanych w najciezszym okresie naporu covida,byl MNIEJSZA, niz w tym samym okresie roku ubieglego,kiedy jeszcze covid nie atakowal.Ale liczba zgonow jest wieksza. TEz tych niecovidowych.

To stanowi podstawe do twierdzenia,ze zostalismy przyblokowani procedurami,czyli wygaszenie sluzby zdrowia jest tu glowna smiercionosna procedura...oraz ,ze powinnismy zmienic sposob podejscia do pacjentow z dodatnim wynikiem testu...!!

Dr Basiukiewicz tez uwaza, ze szczepienie absolutnie wszystkich nie ma sensu,w tym wlasnie mlodych zdrowych ludzi. Natomiast nie wypowiadajac sie co do bezpieczenstwa terapii genowej, uwaza podobnie jak powyzej ,ze nalezy szczepic slabych ,juz schorowanych z obnizona odpornoscia... I badz tu teraz madry,czlowieku.

Dr Basiukiewicz przechodzil covid i na skutek tego uwaza,ze NIE POWINIEN SIE SZCZEPIC W OGOLE..!!  Czyli ta informacja jest w przestrzeni publicznej,ze osoby po przebyciu ,tez bezobjawowym, covida powinny unikac szczepienia genowym specyfikiem...!!     CZyli trzeba robic testy ,zanim ktos podejdzie do szczzepienia jesli juz sie dobrowolnie zdecydowal na udzial w tym medycznym eksperymencie,zeby zobaczyc jaki ma poziom przeciwcial.

Tylko kto to robi..?? Ludzie staja w kolejkach na deszczu,bezmyslnie choc jakos myslac, ze to dla dobra wszelkiego.

    A tutaj powazna informacja,bo sa prowadzone powazne badania nad ograniczeniem rozprzestrzeniania covida, z kazdej strony.

https://takomatorch.com/index.php/2020/05/18/n95-underwear-now-required-in-public-to-avoid-fart-based-transmission-of-covid/

Tutaj z kolei jak najbardziej powazna oferta dla tych,ktorzy boja sie zbyt bliskiego kontaktu z drugim czlowiekiem i chca nieustannie kontrolowac otoczenie i dystans.

Oferta jedynie za ok 40 dolarow,czyli berecik z antenka ,ktory ostrzega gdy tylko jeden  czlowiek podejdzie za blisko do drugiego  czlowieka...:((

                               https://myfacefence.com/

 

 

zaloguj się by móc komentować

DobreWino @Jimmy 30 maja 2021 19:40
30 maja 2021 20:11

 Jak dla mnie ,to nie wystarczy...

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @Jimmy 30 maja 2021 19:41
30 maja 2021 20:35

I bardzo dobrze Jimmy.To co napisałam nie daje się rozwinąć......Nawiasem mówiąc co nieco rozsierdził mnie pana komentrz o cudownych maskach..... komentarz,dlatego taki....

A dlaczego rozsierdził? Otóż miałam 3 poważne operacje,które decydowały o moim życiu,lub nie , w okresie covidowym i wiem co działo się w szpitalach w wielkim mieście w którym mieszkam...Być może nie we wszystkich,w mniejszych było raczej gorzej...Dlatego cuda maskowe jednego ordynatora ujmijmy wobec tego inaczej:porozumiewał się chyba z personelem i chorymi ,jako teleporada,nie wychodząc z gabinetu.

zaloguj się by móc komentować

Zawierucha @Jimmy 30 maja 2021 19:40
30 maja 2021 23:12

Nie wystarczy , lepiej nie pisać takich rzeczy = klawiatura zniesie, ale czytelnicy nie koniecznie.

zaloguj się by móc komentować

klon @DobreWino 30 maja 2021 20:05
30 maja 2021 23:23

Do opisu stanu informacyjnego zamieszania wiele można by dodać. Dla mnie najbardziej bulwersującym jest brak odpowiedzialności producenta szczepionek mRNA za ewentualne skutki uboczne po ich zastosowaniu.  W takiej sytuacji czuję się jak świnka morska, czyli jak obwatel Izraela, które to państwo prezes Pfitzer'a nazwał żywym( bodajże) labolatorium!
Ponadto, wszelkie działania związane z tzw walką z pandemią wskazują na przedmiotowe traktowanie ludzi. Zarówno w skali jednostkowego przypadku w przychodni POZ , jak i całych państw. Każdy, kto choć trochę uwolni się od lęku zachorowania ( śmierci) jest w stanie dostrzec, iż przy okazji są rozwiązywane/załatwiane sprawy wykraczające poza "walkę" z C-19.  To nie może budzić zaufania.

Gwoli jasności przedstawiam moje  stanowisko w rzeczonej sprawie. Nie przymuszony sczepić się nie zamierzam, ale nie potępiam osób które zdecydują się na taki krok.

Wprowadzanie szczepień w skali całego globu ukazuje nam nieprawdopodobne tempo wdrażania nowych technologii. Jak dla mnie wkraczamy w zupełnie nową rzeczywistość opisywaną dotyczczas w  książkach s-f. Globalna kontrola życia jednostki uzalezniająca ją w 100% od decyzji Centrali.  Zapewnienie /poczucia ?/ bezpieczeństwa kosztem ograniczenia swobód jednostki. Weszliśmy na tę drogę i nie ma z niej odwrotu. Pozostaje jedynie odnaleźć się w tej rodzącej się na naszych oczach "technicznej" rzeczywistości - zakceptować ją lub kontestować, skazując się na życie "na marginesie". Kto wie czy margines ten nie przyniesie więcej życia prawdziwego, ale odpowiedź na to pytanie pozostawiam do indywidualnej oceny. Niech każdy zdecyduje czym jest dlaniego życie i co jest w nim najważniejsze. Ja mam raczej bliżej niż dalej, zatem mnie nie tak straszna przyszłość się wydaje, bo którką jest :D  Ale młodsze pokolenia? Czy one odczują w ogóle jakąkolwiek stratę czegokolwiek? 

ps. Poniżej linkuję Q&A nieczęsto cytowanego profesora z UJ,  który przed rokiem jako pierwszy dokładnie wyjaśnił mi czym jest koronawirus.  W swych wypowiedziach jest wyważony, a jednocześnie stanowczy, co nie skutkuje dysonansem poznawczym w trakcie słuchania jego wyjaśnień.  Mnie uspokaja, choć nie przekreśla wielu wątpliwości co do przyszłych skutków ubocznych jakie niesie ze sobą wprowadzenie na masową skalę nowych sposobów ulpszania człowieka :). 

q&a

zaloguj się by móc komentować

FrankBlack @klon 30 maja 2021 23:23
30 maja 2021 23:53

Krzysztof Pyrć?

Serio?

A dlaczego nie Ralph Baric albo Antoś Fauci?

zaloguj się by móc komentować


FrankBlack @klon 31 maja 2021 00:07
31 maja 2021 00:13

To taki sam gagatek, jak wymienieni przeze mnie wcześniej Baric i Fauci.

Nie wspominając o tym, że K.Pyrć jest beneficjentem grantów Big Pharmy

Ps: transhumaniści jeszcze nie wygrali, a deterministyczne tezy o ,,braku odwrotu" to bardzo kiepska metafizyka.

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @klon 30 maja 2021 23:23
31 maja 2021 00:31

Przepraszam, ale bardzo duża grupa ludzi wcale nie odnajdzie się w tym specjalnie utworzonym chaosie.I to nie jest naprawdę wyborem,czy chcemy się zaszczepić,czy nie .Ludzie skazani na hospitalizację i kontrolę szpitalną,zostaną do tego zmuszeni.Już teraz za przeproszeniem dłubią w nosie głęboko,,robiąc za każdym razem test. Następnym krokiem będzie zaszczepienie.Inaczej pacjent nie dostanie hospitalizacji. A spora grupa musi.Czyli w najbliższej przyszłości na odstrzał,bo szczepionka to jak na razie eksperyment,a nie gwarancja. I nie ma faktycznych danych ile z jakiej przyczyny po szczepieniu pacjent umiera.....

Pani Panthera powyżej napisała o lekach na covida,który rząd wstrzymuje,chcąc najpierw wyszczepić.To wiemy już wszyscy i niektórzy lekarze tylko, ryzykując karierę ,ratują ludzi.To jest wprost kryminał i wywołuje gorycz więcej niż porażki.

zaloguj się by móc komentować

klon @FrankBlack 31 maja 2021 00:13
31 maja 2021 00:41

Klient Big Pharma? Jest i owszem. Jednocześnie potrafi odpowiedzieć na proste pytania nikogo nie nazywając płaskoziemcem, co pozwala spokojnie ocenić jego argumenty. Tak uważam. Swoją drogą, ilu z naukowców cynicznie kłamie, a ilu wierzy w to co robi? Wie to ktoś? Czy nalezy ich wszystkich "zbanować"? A jeśli mylą się ich krytycy?  Jakie są jednoznaczne dowody, że wszystko co robione jest w labolatoriach to zbrodnicze działania? Osobiście wolałbym aby nowe technologie były poddane głębokiej analizie skótków jakie przyniesie ich wprowadzenie, zanim to nastąpi. Ale cóż, nie mam siły sprawczej w tym zakresie.

Z zasady nie dyskutuję w zakresie tego co stoi za fizyką. W tym przypadku wystaczy obserwacja zachowań ludzi z mojego bliskiego otoczenia. Wszystkie "nowinki" są przyjmowane bezkrytycznie przez większość. Zatem, nie widać powodów aby proces miał się zatrzymać, bądź odwrócić. Oczywiście, istnieje taka możliwość, ale moim zdaniem, mogłoby się to wydarzyć raczej pod wpływem jakiejś sporej katastrofy. Nie wcześniej.

zaloguj się by móc komentować

klon @BTWSelena 31 maja 2021 00:31
31 maja 2021 01:09

Wiem, że dla wielu osób - dla mnie także - może nie być alternatywy. Zostaniemy przymuszeni sytuacją lub wręcz pozbawieni praw do "samostanowienia" o sobie. Co do leków, które "rząd wstrzymuje". Bardzo chciałbym mieć 100% pewności, że amantadyna jest zbawczym lekiem. Ale czy jest tak na pewno? A może prawdziwe są słowa prof. Pyrcia, że wiele osób korzystających z amantadyny wyzdrowiałoby również bez niej? Może prof.Pyrć nie kłamie? Jak to zweryfikować, nie wiem.

Dla mnie wystarczającą zbrodnią jest sposób zarzadznia dostępnymi zasobami w tzw. walce z C-19. Organizacyjny chaos ograniczający dostęp do pomocy medycznej osobom niezarażonym C-19, a wymagającym leczenia szpitalnego.  Napuszczanie poprzez media ludzi zdrowych i chorych przeciwko sobie. Roz....pitalanie gospodarki. Itp, itd. Dla mnie to wystarczy. Pomijam zatem wszelkie teorie o "wstrzykiwaniu chipów", lub innych rewelacji, bo i tak nie mam szans na ich weryfikację. Szczytowym osiągnięciem mysli antykowidowej jest teoria, iż wraz ze szczepionką podawane są komponenty, których celem jest zbudowanie w ludzkim organiźmie, równoległej do istniejącej, sieci neuronowej. Ta nowo powstała będzie miała zdolność bezpośredniego łączenia się z "chmurą", co stworzy z nas jednostki o możliwościach Trinity. A może i Neo? Koszt dla człowieka jeszcze nie ustalony. :))))

Osobiście nie potrzebuję takich "rewelacji" Mnie wystarczy tragedia z zerwaniem prostych więzi międzyludzkich, co opisała pani KOSSOBOR. Nie plączmy zbytnio swych umysłów "teoriami niemozliwymi" ( określenie warunkowe), aby nie "przegapić" zdarzeń dotykających nas tu i teraz!

zaloguj się by móc komentować

zkr @gabriel-maciejewski
31 maja 2021 01:39

> Co do leków, które "rząd wstrzymuje".

zostawmy amantadyne

mamy terapie oparte na przeciwcialach monoklonalnych, np. tocilizumab:

SPSK Nr 1 walczy z COVID-19. Przedstawiamy personel Kliniki Chorób Zakaźnych i II Kliniki Anestezjologii i Intensywnej Terapii - tych, którzy są "na pierwszej linii frontu"

(wspominaja tez o stosowaniu chlorochiny oraz lopinaviru i ritonaviru)

Mamy rowniez terapie Regeneronu:

Casirivimab/imdevimab

Regeneron's REGN-COV2 Antibody Cocktail Reduced Viral Levels and Improved Symptoms in Non-Hospitalized COVID-19 Patients

Jest tego wiecej ale na razie producenci szczepionek sa gora.

zaloguj się by móc komentować

zkr @klon 30 maja 2021 23:23
31 maja 2021 01:47

> Dla mnie najbardziej bulwersującym jest brak odpowiedzialności producenta szczepionek mRNA za ewentualne skutki uboczne po ich zastosowaniu.

Polecam artykul:

Worse Than the Disease? Reviewing Some Possible Unintended Consequences of the mRNA Vaccines Against COVID-19

Mozna sciagnac pdf'a.
Bibliografia to prawie 12 stron.

zaloguj się by móc komentować

zkr @zkr 31 maja 2021 01:39
31 maja 2021 01:49

mialo byc do @klon

zaloguj się by móc komentować

klon @zkr 31 maja 2021 01:47
31 maja 2021 02:42

To poważna praca. Czytałem o niej wcześniej.
Jeśli przypuszczenie okaże się prawdziwe. Nomen-omen...porażające.

zaloguj się by móc komentować

klon @zkr 31 maja 2021 01:39
31 maja 2021 02:44

"...na razie producenci szczepionek sa gora."

Niestety. znów wygrywa $

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @klon 31 maja 2021 01:09
31 maja 2021 08:00

 A może prawdziwe są słowa prof. Pyrcia, że wiele osób korzystających z amantadyny wyzdrowiałoby również bez niej?

Jeśli to twierdzenie jest prawdziwe, to równie prawdziwe powinno być twierdzenie, że wiele osób wyzdrowiałoby bez szczepienia się? Czyż nie? A dr Pyrć jest absolutnym zwolennikiem zaszczepienia 100% populacji.

Problem jest z podejściem ekspertów przy rządzie do lekarstwa jakim jest amatadyna i do szczepień.

Amatadyna nie, bo jest nieprzebadana. Szczepienia - dopuszczone warunkowo - jak najbardziej, może jeszcze nie pod przymusem bezpośrednim, ale bez wątpienia pod presją psychiczną.

Gdyby na początku pandemii MZ dopuściło warunkowo amatadynę, to by nie było takiego dysonansu poznawczego.

Amatadyną wyleczyła się moja kuzynka lat 78. A największym problemem okazała się możliwość zakupu lekarstwa w aptece.  W końcu jej syn zdobył ją "spod lady". Wiadomo, że przy zachorowaniu na kowid najważniejszy jest czas, im szybciej lekarstwo się poda, tym lepiej. Rząd zaś wszystko robi, aby dostępność była kiepska. A co tam niech mieszkaniec Ostrowa Wlkp. jedzie po amatadynę do Poznania a  mieszkaniec Strzelna do Bydgoszczy, czy Torunia albo Łodzi. Przecież to betka.

Widać jak na dłoni, że  MZ ma do zrealizowania inne cele niż te, które deklaruje.

zaloguj się by móc komentować

olekfara @klon 30 maja 2021 23:23
31 maja 2021 08:08

"Gwoli jasności przedstawiam moje  stanowisko w rzeczonej sprawie. Nie przymuszony sczepić się nie zamierzam, ale nie potępiam osób które zdecydują się na taki krok."

Jest problem z tym ale. Odnosi się Pan do komentarza Dobre Wino, a w nim tych ale bez liku. Więc nie będę cytował. Częśc z nich, to to zapobiegawczo, żeby się nie narazić. Cos takiego, jestem za, ale i przeciw. Że też ta schizofrenia stała sie aż tak popularna, mimo wielokrotnego jej ośmieszania, przykład Wałęsy. Jednak do rzeczy. Te ale, to uciekanie od odpowiedzialności, tym bardziej złe i naganne, u ludzi, którzy posiedli już wiedzę na ten temat.  Ja swojej rodzinie zdecydowanie odradzam szczepienie, pytany przez obcych, zdecydowanie odpowiadam, że się nie zaszczepię. Nkt sie nie pyta, czy odradzam, zapytany odpowiedział bym tak, odradzam.

zaloguj się by móc komentować

Paris @klon 31 maja 2021 00:41
31 maja 2021 08:27

Tak,  tak,...

...  Panu  Bogu  swieczke  i  diablu  ogarek  !!!

Niech  Pan  przestanie  pieprzyc,  svp,

zaloguj się by móc komentować


klon @olekfara 31 maja 2021 08:08
31 maja 2021 09:20

>>>Jest problem z tym ale... <<<

Ja problemu nie widzę, choć rzeczywiście, użyte przeze mnie sformuowanoe nie było najtrafniejsze. Napisałem nie potępiam bo próbuję zrozumieć dlaczego taką podjęli decyzję. Zapytany, odradzam przyjęcia  leku genetycznego przeciw C-19.

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @ewa-rembikowska 31 maja 2021 08:00
31 maja 2021 09:27

Dokładnie pani Ewo...o lekach dla tych co mieli nieszczęście się zarazić,będzie decydować biznes,aby zarobić.Najpierw skończą wyszczepienie,bo produkcja idzie,po roku okaże się jakie skutki przyniesie,oczywiście nie całkiem bo statystki są fałszowane. Już teraz Komisarze unijni obiecują dopuścić w październiku na rynek leki covidowe...To biznes .!Ja jednak wierzę dr.Bodnarowi z Przemyśla i jego pacjentom ,którzy wyzdrowieli... Gorsze rzeczy zrobiły respiratory ,obsługiwane przez niedoszkoloną obsługę...........

To już drugi rok nachalnej propagandy nie sprawdzoną szczepionką,do tego nie zaszczepieni mają trudności na każdym kroku,"zaszczep się,bo...." Ja jeszcze nie spotkałam się ze składem ,co zawiera ta szczepionka.Jakoś to nie jest powszechną wiedzą ?....Ja mogę się na tym nie znać,lecz powinno być podane to do publicznej wiadomości.... Każde pytanie powoduje wzgardliwą reakcję osób za to odpowiedzialnych-czyli naszego umiłowanego Rządu.... a czy chociaż podawane partie szczepionek badane są wyrywkowo?

zaloguj się by móc komentować

klon @ewa-rembikowska 31 maja 2021 08:00
31 maja 2021 09:37

>>>Jeśli to twierdzenie jest prawdziwe, to równie prawdziwe powinno być twierdzenie, że wiele osób wyzdrowiałoby bez szczepienia się? Czyż nie?<<<

Oczywiście, zgadzam się z taką tezą. Prof. Pyrć jest zwolennikiem szczepień dla wszystkich w 100%. I jestem w stanie to zrozumieć, przyjmując iż niekoniecznie musi być cynikiem, lub skrzywionym emocjonalnie. Wierzyc może w to, co robi.

Celnym jest stwierdzenie, że działania Ministerstwa Zdrowia (musimy sobie życzyć) i ogólnie władz są w pełni odpowiedzialne za program i sposób realizacji kowidowej karuzeli, na którą zostaliśmy wrzuceni - Jak dla mnie świadomie - z pominięciem celu jakom jest dobro pacjenta, obywatela. Człowieka po prostu. 

 

 

 

 

zaloguj się by móc komentować

Paris @ewa-rembikowska 31 maja 2021 08:00
31 maja 2021 13:42

Naturalnie,  ze...

...  ta  SZAJKA  z  MZ  ma  inne  cele...  tym  celem  jest  DEPOPULACJA  !!!

I  za  to  biora  KASE  od  zbrodniczych  koncernow  !!!  

zaloguj się by móc komentować

olo @Paris 31 maja 2021 13:42
31 maja 2021 18:22

planu odbudowy to jakies 1,8 bln euro

znaczy na szczepionki to raczej drobne beda, jak mysle

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @olo 31 maja 2021 18:22
1 czerwca 2021 03:05

Plan reorganizacji - a nie żadnej odbudowy - nie koliduje z depopulacją. 

W takiej Ameryce Południowej upadło 30 % firm. W Germanii 20 %. Ciekawe ile w Polsce? 

I ciekawe ile w Polsce firm powstanie z tego planu "odbudowy" a ciekawe ile u Niemca?

Programy depopulacyjne są wdrażane i traktowane serio. Aborcja wraz z aborcją na życzenie pod postacią pigułki po to także jeden z elementów programu depopulacji.

Fluor to znan na świecie trucizna aplikowana na codzień masowo.

https://www.kuprawdzie.pl/fluor-zapobiega-prochnicy-idiotyzm-dr-n-m-jerzy-jaskowski/

 

 

 

zaloguj się by móc komentować

olo @ThePazzo 1 czerwca 2021 03:05
1 czerwca 2021 06:44

odbudowy, reszta wyjdzie w praniu

 

zalujesz upadlych firm?

 

 

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @olo 1 czerwca 2021 06:44
1 czerwca 2021 06:49

upadające firmy to ludzkie tragedie - mam kilka przykładów wsród rodziny i znajomych.

 

zaloguj się by móc komentować

olekfara @olo 1 czerwca 2021 06:44
1 czerwca 2021 07:32

Czyli, z 1,824 biliona EUR , 1,547 biliona EUR pójdzie na  wartości, obronę klimatu i urzędników. Znaczy się się, 85 % pójdzie , jako para w gwizdek.

zaloguj się by móc komentować

olo @olekfara 1 czerwca 2021 07:32
1 czerwca 2021 11:58

u mnie jak para idzie w gwizdek to robi sie duzo halasu; tymczasem slychac szczepionki, czyli jakies 3(?)%

zaloguj się by móc komentować

olo @ThePazzo 1 czerwca 2021 06:49
1 czerwca 2021 12:40

mnie zalowanie firm slabo wychodzi

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @olo 1 czerwca 2021 12:40
1 czerwca 2021 12:45

Być może nigdy żadnej nie miałeś. A skoro tak to co możesz wiedzieć o posiadaniu?

Jak się nic nie ma to też nie ma się co stracić a więc można spokojnie cieszyć się, że sąsiad co ma porshe też zaraz nie bedzie miał nic.

Równamy do 0.

Jak czytam takie dyrdymały jak piszesz to mi sie nóż w kieszeni otwiera.

 

 

 

zaloguj się by móc komentować

olo @ThePazzo 1 czerwca 2021 12:45
1 czerwca 2021 13:34

a moze byc, ze nie rozumiesz?

zaloguj się by móc komentować

FrankBlack @klon 31 maja 2021 00:41
2 czerwca 2021 10:18

To proszę spróbwać podyskutować z K.Pyrciem na Twitterze...owszem, ,,płaskoziemiec" nie zostanie użyty wobec takiego czy innego oponenta.

Natomiast jakiekolwiek użycie terminu ,,Big Pharma" bez odniesień do osoby Pyrcia skutkuje banem, jak również bana dostaje się za zadawanie niewygodnych pytań, żadnych tam ad hominem wobec osoby profesora.

Poza tym pan profesor, ,,nie wyzywający od płaskoziemców'', pociśnięty merytorycznie, lubi raportować cisnących, zwłaszcza cisnących w cywilizowany sposób.

Czy krytycy się mylą - może i się mylą, ale na dzień dzisiejszy to oni raczej się mylą. Strona planscamdemiczna uwielbia pastwić się nad Dawidem Ickiem, ekstrapolować tego typu głupoty na wszelką krytykę. 

Przykład: brak jakiejkolwiek polemiki z https://cormandrostenreview.com/, jednym z wielu przykładów.

Ps: ,,metafizyka" użyłem w bardziej szczegółowym znaczeniu, gdzie zdania odnoszące się do przyszłości, są zdaniami metafiz.

 

zaloguj się by móc komentować

klon @FrankBlack 2 czerwca 2021 10:18
2 czerwca 2021 18:09

"To proszę spróbwać podyskutować z K.Pyrciem" 
Nie mam o czym - nie jestem biologiem, genetykiem, lekarzem. Ja mogę jedynie sluchać i starać się zrozumieć. Nie byłbym partnerem do polemiki w temacie wirusów. 

"(...)użycie terminu ,,Big Pharma" bez odniesień do osoby Pyrcia skutkuje banem"
To raczej nie powinno dziwić. Termin "Big Pharma" jest traktowany jako inwektywa. Prof. Pyrć jest  jednym z przedstawicieli grupy którą "definiuje się" tym terminem. 

"Czy krytycy się mylą - może i się mylą, ale na dzień dzisiejszy to oni raczej się mylą."
Tego właśnie nie mogę być pewny. Powody j.w.

Brak akceptacji dla globalnej akcji szczepionkowej oparłem na sposobie w jakim władze "zarządzają" wirusowym rolerokasterem. Przypomnę tutaj jedno - zdjęcie odpowiedzialności z producenta szczepionki za skutki uboczne! Wszyscy / którzy chcą / wiedzą o co chodzi.


ps: Całkiem spore zrozumienie dała mi prezentacja z 2018 sprzed lockdown'u.
Dotarło do mnie na jakich poziomach igrają z życiem. Naszym też.
https://youtu.be/PIfr2PqPYEk?t=485 

 

zaloguj się by móc komentować

Jimmy @DobreWino 30 maja 2021 20:11
3 czerwca 2021 09:59

A tu link do tej maseczki używanej skutecznie przez ordynatora:

https://allegro.pl/oferta/3m-polmaska-7502-filtry-6035-p3-przeciwpylowa-9899138864

Zadziwia mnie takie gwałtowne kontestowanie przekazanej przez mnie w dobrej wierze prywatnej, pewnej 100% informacji, może komuś się przyda.

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować