-

gabriel-maciejewski : autor książek, właściciel strony

O konsumpcji treści idiotycznych czyli dlaczego ruch LGBT nie głosuje na PiS?

Mnie nieustająco dziwi dlaczego ludzie stojący pod szyldem LGBT nie głosują na PiS albowiem, jak ktoś chce powiedzieć o PiS coś naprawdę okropnego, mówi, że Kaczyński to stary pedryl, a Krystyna Pawłowicz stara lesba. Myślę, że mówią tak nawet najbardziej proeuropejsko zorientowani geje i powieka im przy wygłaszaniu tych herezji nie zadrga. Przy czym podobne inwektywy skierowane do nich spotkałby się zaraz z reakcją więcej niż histeryczną i byłby szeroko omawiane w mediach jako katolskie i typowo polsko-narodowe zwierstwo. Ja nie mam na ten fenomen innego wytłumaczenia, jak takie, że ludzie ci darzą siebie samych i siebie nawzajem głęboką pogardą. Ponieważ do tego jeszcze tkwią w silnie zhierarchizowanej strukturze, która rządzi się nieznanymi prawami, podobnymi do praw obowiązujących w gangach, ignorowanie realiów, logiki i przyzwoitości w imię utrzymania towarzyskiej hierarchii przychodzi im łatwo. W praktyce wygląda to tak, że śmiać się wolno tylko z określonego rodzaju dowcipów i tylko z wyznaczonych do wyszydzenia ludzi. Kto łamie tę zasadę zostaje wykluczony. Mechanizm ten działa także w innych środowiskach, na przykład w środowisku warszawskich celebrytów, a także w niektórych grupach studenckich. Zapewne było to wielokroć opisywane przez różnych mędrców od psychologii, ale nie sądzę, by ktokolwiek połączył to z mechanizmami propagandy politycznej i kreacją grup gotowych do podejmowania ciągle tych samych, także działających na ich niekorzyść, decyzji politycznych. Można to nazwać tresurą, ale formuła ta nie wyczerpuje wszystkich aspektów zjawiska. My na przykład nie wiemy, jak się wobec tego zachować, albowiem danie w mordę może być uznane za dziecięcą histerię, albo wręcz za propozycję zawarcia bliższej znajomości, a obojętność to jawne już przyzwolenie i podniesienie rąk w górę. Niestety nie będzie tak, jak w bajce o Kubusiu Puchatku – jagular nie pójdzie sobie, jeśli nie będziemy zwracać na niego uwagi. Nie po to został wymyślony. W najbardziej syntetycznej formule wygląda to tak – rzekome wybraństwo za gotowość do polityczno-propagandowej prostytucji.

Oto od kilku dni media grzeją temat filmu Patryka Vegi, który ma wejść na ekrany na początku września. Film ten jest ponoć demaskacją ostateczną podłości Jarosława Kaczyńskiego, jego podstępów i małości, która jest tak nędzna i pokurczona, że doprowadziła go do nieformalnej władzy nad całą polską polityką. Bo umówmy się – kim jest Tusk, król Europy, wobec tego diabolicznego gnoma i starego pedryla w jednym? Nikim. Coś jednak w tych doniesieniach o filmie Vegi nie sztymuje. Oto widzimy, że charakteryzator się napracował i wielki jak byk, a obdarzony przy tym mordą jak knur, Andrzej Grabowski, zamienił się w tym filmie w podstępnego szczura, o mikrej posturze, który jest podobny do Kaczyńskiego Jarosława tak mniej więcej jak Ludwik Sempoliński do Adolfa Hitlera. Po charakteryzacji rzecz jasna. Ale teraz ciekawa rzecz….jakimi chwytami Vega reklamuje swój film? On mówi, a słowa te można przeczytać na pierwszej stronie dziennika „Fakt”, że w filmie są aż dwa wątki homoseksualnej miłości polityków i jeden wątek heteroseksualny. Do słów tych dodane jest przejmujące zdjęcie twarzy reżysera, mocno już „schudniętego”, który z troską patrzy na nas, omijających kioski, gdzie ten „Fakt” sprzedają łukiem szerszym niż ten pod Kurskiem. Ja mam ciągle jeszcze niesamowicie dobry wzrok, więc widzę pewne rzeczy z daleka i nie muszę podchodzić do budy, żeby przeczytać nagłówki, a nawet leady w tekstach. To bardzo wygodne i praktyczne. No, ale wracajmy do tych dwóch wątków, a raczej do trzech. Miły panie Vega, możesz się pan niestety przejechać na tych swoich sensacjach, albowiem działania środowiska LGBT, powodują, że one się dewaluują szybciej niż waluta w Zimbabwe. Na kim to, przepraszam, ma zrobić wrażenie? W biały dzień, na paradzie równości, trzech wystrojonych w dziwne łachy gości, w tym jeden w durszlaku na głowie, odprawiają niby nabożeństwo. Jest ogólna beka i nawet reakcje rzecznika episkopatu, jakże stonowane i poważne w wymowie, nie potrafią ludzi skłonić do potraktowania tego serio. Ja wiem, że zaraz przyjdzie tu dziesięciu komentatorów, żeby przekonać mnie iż dokonano straszliwej profanacji. Dokonano, ale co ja mam zrobić? Przejmować się tym? Niech dokonują dalej tych profanacji. Niech Trzaskowski dalej ogłasza na twitterze gotowość służby zdrowia do przeprowadzania badań na HIV wśród uczestników Parady Nierówności Pod Sufitem, a ludzie niech dalej umierają na SOR-ach. Przyjdzie taki moment w końcu, w którym okaże się, że wewnętrzna hierarchia środowisk LGBT, oparta o władze proeuropejskich miast nie daje nikomu żadnej ochrony. I to się niestety okaże nagle. Tak więc niech Vega kręci swoje filmy dalej i niech je pokazuje jak najszerszej publiczności, odliczając przy tym te dudki, które zasilają mu konto. Może się nawet w nich wytarzać. Nie ma to żadnego znaczenia dla oglądu sytuacji, sukcesów politycznych tej czy innej partii oraz wpływu na przyszłość kraju.

Przyjdzie im niebawem, po jesiennych wyborach, odrzucić ten sposób komunikacji i sięgnąć po metody grubsze, to znaczy po morderstwa zlecone. Nie może być inaczej, albowiem próba sprowokowania tak zwanych tradycjonalistów poprzez skandal obyczajowy wyrażony w tym, że pedały same krzyczą „śmierć pedałom” , a do tego jeszcze przymuszają ludzi, żeby się tym oburzali okaże się nieskuteczna. Musimy mieć świadomość, że sytuacja będzie ewoluować w tym kierunku, a zapowiedzi tego już mamy. Mamy atak na księdza we Wrocławiu z jednej strony i mamy idiotyczne wystąpienia „pisarki” Nurowskiej w obronie mordercy dziecka. Nie udało się podzielić ludzi według kryteriów wyznaczonych przez obyczajowy skandal, może się uda ułożyć jakąś nieprzekraczalną granicę z trupów dziecięcych i zwłok duchownych. Może się uda zrobić bohatera z mordercy. W tym kierunku idą myśli istot takich, jak „pisarka” Nurowska.

Kwestie obyczajowe położył i unieważnił największy sojusznik PiS i Jarosława Kaczyńskiego w środowisku LGBT czyli Szymon Niemiec. Teraz jego misję kontynuował będzie Patryk Vega. Niebawem zaś dołączą do tego bracia Sekielscy, którzy teraz rozglądają się za jakimś żywym hardkorowym pedofilem, bo ci z poprzedniego filmu zdążyli już wymrzeć, a młodsi okazali się jakimiś gamoniami, a nie pedofilami. I na te właśnie objawienia czekamy. Na naszych oczach rozpada się pewna propagandowa narracja. Jej animatorzy nie potrafią ani przewidzieć klęski, ani jej zatrzymać. Mogą tylko podkreślać walory narracji-pułapki, w której tkwią i jej głębię, ale ta jest już nieważna. Unieważniły ją te wariatki, co latały po Gdańsku, w przytomności pani prezydent, z, pardon, tekturową cipą na patyku. Unieważnił ją Szymon Niemiec i prezydent Trzaskowski, a także wielu innych ludzi, których podstawową troską było i jest nadal, utrzymanie swojego miejsca w sztywnej, gangsterskiej hierarchii. Obserwowanie tej klęski uważam, za wielką frajdę. Najlepsze jest zaś to, że jeśli przyjdzie do tych morderstw zleconych, podobnych do tego co przytrafiło się prezydentowi Adamowiczowi, to jasne jest, że ich ofiarą nie padnie żaden polityk PiS. Narażeni będą tylko oni, albowiem chodzi o to, by zachować status prześladowanej ofiary, a przy tym także wszystkie korzyści płynące z rabunku kraju i miast. To jest figura karkołomna, ale oni nie mają ani pomysłu, ani siły, ani inteligencji potrzebnej do tego, by stworzyć jakiś inny plan. Na jesieni zostanie im już tylko agresja i brutalność skierowana do wewnątrz, ku tym mniej rozgarniętym uczestnikom ich sztywnej, grypserskiej hierarchii. Nie pamiętam, w którym odcinku „Obcego” jest scena kiedy trzy zamknięte w tytanowej klatce potwory nie potrafiąc się uwolnić, mordują jednego, po to, by płynący w jego żyłach kwas rozpuścił pręty tej klatki. Tu będzie podobnie. Czekajmy na to ze spokojem, podczytując od czasu do czasu nagłówki w tabloidach. Nie musimy na nie wydawać pieniędzy, albowiem wisi toto na kioskach i jest widoczne z daleka.

 

Zapraszam na portal www.prawygornyrog.pl



tagi: pis  komunikacja  lgbt  prowokacja  wybory 

gabriel-maciejewski
21 czerwca 2019 09:00
93     4928    21 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

Maryla-Sztajer @gabriel-maciejewski
21 czerwca 2019 09:15

Ja bym dała w mordę i w razie niezrozumienia poprawiła. Nie koniecznie trzeba ręką.  Można słowem. 

.

 

zaloguj się by móc komentować

jestnadzieja @gabriel-maciejewski
21 czerwca 2019 09:24

Patryk Vega sam sie uniewaznia. Jeszcze jako "nawrocony grubas" mogl na kogos mylaco dzialac:

https://www.instagram.com/p/BxtvAXLijyF/?utm_source=ig_embed&ig_mid=XQyFKwABAAHz25FlbbBkM9d_ilAF

zaloguj się by móc komentować

glicek @jestnadzieja 21 czerwca 2019 09:24
21 czerwca 2019 09:42

Przeglądając różne grupy pod wspólnym tytułem "Fit+ po 40stce" zastanawiam się po co ludzie robią sobie krzywdę? Chodzi mi o te tatuaże...

zaloguj się by móc komentować

jestnadzieja @glicek 21 czerwca 2019 09:42
21 czerwca 2019 10:06

To jest chyba jakas jednostka chorobowa, masochizm czy uzaleznienie,  ale poki biznes w rozkwicie, cisza o tym. 

Co do tego fit: ten pan z pewnoscia nie schudll tak na skutek cwiczen, tylko operacyjnie cos usunal, widac po dziwnej budowie -nagly uskok pod  cyckami (pardon), tatuaze chyba maja to jakos zakamuflowac.

zaloguj się by móc komentować

DWiant @glicek 21 czerwca 2019 09:42
21 czerwca 2019 10:11

Mlodej siostrzenicy raz tlumaczylem zeby nie robila tatoo sobie bo to nie wyglada .... nic nie docieralo zadne argumeny....

w koncu mowie zobacz laska jak wygladasz jestes jak Ferrari no .... jak bys miala nowe Ferrari to bys je podrapala? dotarlo ... ''nie podrapala lakieru''

zaloguj się by móc komentować


MarcinD @gabriel-maciejewski
21 czerwca 2019 10:21

W 4 części Obcego. A tymczasem Rzecznik Praw Obywatelskich też broni mordercy i gwałciciela dziecka. Także faktycznie jadą już całkiem po bandzie.

zaloguj się by móc komentować

MarcinD @DWiant 21 czerwca 2019 10:11
21 czerwca 2019 10:22

Jest nawet gorzej. Ferrari można łatwo odmalować. Usunąć tatuażu już nie.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @MarcinD 21 czerwca 2019 10:22
21 czerwca 2019 10:47

Jest też sporo doniesień o problemach u osób aktywnych fizycznie ze współczesnymi tatuażami - dochodzi do zrostów z powięzią, co daje przewlekłe bóle.

zaloguj się by móc komentować

Matka-Scypiona @MarcinD 21 czerwca 2019 10:22
21 czerwca 2019 11:22

Można usunąć,  ale trzeba mieć ok 200 usd za 1 cm 2. Tak mi powiedziała osoba, która po czasie zmadrzala. 

zaloguj się by móc komentować

olekfara @MarcinD 21 czerwca 2019 10:21
21 czerwca 2019 11:26

To jest jednak nadinterpretacja. Broni przed , dla mnie niedopuszczalnym postępowaniem policji podczas aresztowania. Wyprowadzenie w gaciach i bez butów, przecież to ośmiesza policję i jest dowodem słabości, bali się, że im ucieknie, i nie pozwolili mu się ubrać. Bronienie w tym przypadku policji, a z drugiej strony potępianie Bodnara, bo on nie nasz, to jednak zakrawa na idiotyzm. Poczekajmy też na wyrok sądu, chyba że w du... mamy obowiązujący, ułomny, ale jednak  system prawny.

zaloguj się by móc komentować

WP @olekfara 21 czerwca 2019 11:26
21 czerwca 2019 11:32

"Wyprowadzenie w gaciach i bez butów, przecież to ośmiesza policję i jest dowodem słabości, bali się, że im ucieknie, i nie pozwolili mu się ubrać."

Myślę, że to jest dość duża nadinterpretacja, że się bali, że ucieknie. To był przekaz dla ewentualnych naśladowców, że cytujać Kazika "nie ma litości dla s....synów".

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @gabriel-maciejewski
21 czerwca 2019 11:34

Słysząc od czasu do czasu o różnych wybrykach "ludzi stamtąd" (mam tu na myśli świat oparty o chów wsobny gdzie paszą jest nienawiść i pogarda), odnoszę to samo wrażenie co gospodarz... Desperacja z pominięciem wszelkich zasad logiki, z jaką te środowiska sięgają po kolejne, coraz twardsze i na szybko ociosane, pokłady mułu jest co najwyżej komiczna. Poważna tylko z perspektywy chrześcijańskiej miłości bliźniego, który stworzony na obraz i podobieństwo Boga, rodak mówiący tym samym językiem, często sąsiad albo krewny, idzie prostą drogą ku zatraceniu, narażając się już tu na ziemi na gwałtowną i niespodziewaną śmierć, a do tego czasu na permanentne gnicie woli i umysłu w szambie nienawiści. Nie jestem w stanie pojąć, jakie korzyści daje tego rodzaju styl życia, poza wąskim gronem o którym wspomina gospodarz. Zawężonym wyłącznie do tych, którzy wszystkie prowokacje robią autentycznie na zimno.

Odkąd dowiedziałem się że Pan Bóg może w skrajnych przypadkach odebrać, jak się potocznie mówi, człowiekowi rozum, ze spokojem obserwuję to co się wyrabia pod hasłami tzw profanacji, której oni myślą że dokonują (licząc na to że komu tak naprawdę szkodzą?). Skoro muszą, to niech robią tak dalej. Przecież nikt prócz nich samych nie jest w stanie ich od tego odwieść. Być może piekło do którego pukają, i do którego się w końcu przekopią, rozjaśni i pokaże im w końcu ich prawdziwe oblicze. Na niektórych jest to jedyna siła zdolna pobudzić do refleksji.

Napominać w nieskończoność niektórych się nie da. Czasem trzeba po prostu odciąć delikwenta od tego rodzaju poświęconej mu uwagi, i pozwolić dryfować w samotności ku przeznaczeniu, którego z uporem psychopaty jeden z drugim kurczowo się ułapił.

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @olekfara 21 czerwca 2019 11:26
21 czerwca 2019 12:12

Oj, a pan Bodnar ujął się za tym oskarżonym, któregmu pani sędzia kazała się doczołgać do miejsca dla świadka, czy ujął się za ludźmi wyrzucanymi na bruk  w Warszawie, Poznaniu, czy Łodzi?  czy ujął się za Zygmuntem Miernikiem, kóry rzucił torem w sędziego i którego wyprowadzano w kajadankach zespolonych choć nie stawiał żadnego oporu?

Niech Pan nie przesadza. A skąd policja miała wiedzieć, że ten człowiek będzie łagodny jak baranek? a gdyby wyciął jakiś numer? środki przymusu w trakcie interwencji stosuje się wobec podejrzanego, nie skazanego. Więc niech Bodnar nie bredzi, że skoro go nie skazano, więc jest niewinny.

 

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @OdysSynLaertesa 21 czerwca 2019 11:34
21 czerwca 2019 12:14

Innego wrażenia odnieść nie sposób

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @MarcinD 21 czerwca 2019 10:21
21 czerwca 2019 12:15

I krów dzikich jeszcze bronią

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @jestnadzieja 21 czerwca 2019 09:24
21 czerwca 2019 12:16

Poraża mnie oczywistość tych narracji, szczególnie tej na prawym boku (na zdjęciu lewym)

zaloguj się by móc komentować


gabriel-maciejewski @olekfara 21 czerwca 2019 11:26
21 czerwca 2019 12:17

A jak mafiozów w obszczanych gaciach wyprowadzali, to było dobrze? I media się tym ekscytowały

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @olekfara 21 czerwca 2019 11:26
21 czerwca 2019 12:21

14-letni syn Adama Bodnara dokonał wraz z dwoma kolegami trzech rozbojów w pobliżu szkoły, do której uczęszczał. Syn RPO wraz z kolegami groził nożem rówieśnikom, żądając od nich pieniędzy. Do wydarzeń doszło pod koniec maja.

Chłopcy podchodzili do młodszych rówieśników i grożąc im nożem, domagali się kwot - 10, 20 zł. Nikt nie został ranny. Sprawa trafiła do Sądu Rejonowego Warszawa-Mokotów, wydziału dla nieletnich.

Tak, więc czy pan Bodnar tak prewencyjnie w związku z tym, ze wychował sobie bandziorka?

zaloguj się by móc komentować

glicek @gabriel-maciejewski
21 czerwca 2019 12:24

jak ktoś chce powiedzieć o PiS coś naprawdę okropnego, mówi, że Kaczyński to stary pedryl, a Krystyna Pawłowicz stara lesba

Dlatego to tak bardzo domniemany, bezobjawowy homoseksualizm JarKacza tak bardzo przeszkadza środowiskom postempackim i LGBTQ+ a jakoś nigdy nie przeszkadzał prawicowcom tzw. babciom z Radia Maryja. W zasadzie można im powiedzieć, że skoro JarKacz jest "z branży" i się nie ujawnił to tym bardziej jest poszkodowany i nie można go dyskryminować. Podsobnie jak ONRowcy, kibole, narodowcy itp. którym LGBTQ+ zarzuca, oskarża - podkreślam oskarżą i zarzuca :) - homofobię czyli ukrywany, nieujawniony, targający nimi wewnętrznie homoseksualizm. I to prawicę określa się, że ma obsesję na punkcie seksu... ;)

Podczas kampanii wyborczej do europarlamentu Jan Vincent Rostovsky ogłosił, że ujawni, kto w PiSie jest gejem (a co z lesbamim?) podniósł się klangor z tej lewicowo-liberalnej strony a sam Vincent został sprowadzony do parteru przez Brytyjczyków z partii z której startował.

 

Bo umówmy się – kim jest Tusk, król Europy, wobec tego diabolicznego gnoma i starego pedryla w jednym? Nikim.

Z dzisiejszego filmiku na konferencji prasowej w Brukseli: Tusk był pytany przez dziennikarza, czy jego nazwisko było wymieniane na szczycie, wśród potencjalnych kandydatów na szefa KE.

D.Tusk: Nie

J-C Juncker: Na szczęście NIE

https://twitter.com/SuwerenaPL/status/1141980578448891909

 

zaloguj się by móc komentować

tadman @gabriel-maciejewski
21 czerwca 2019 12:28

Cytuję:

[...] rzekome wybraństwo za gotowość do polityczno-propagandowej prostytucji.

Celnie, krótko i treściwie.

Teza karkołomna, ale to nic innego jak Uroboros i my w przeciwieństwie do nich wiemy, że odrodzenia nie będzie.

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @glicek 21 czerwca 2019 12:24
21 czerwca 2019 12:34

Czyżby Tante Kanzlerin odwróciła się od swojego protegowanego?

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @gabriel-maciejewski
21 czerwca 2019 12:43

W najbardziej syntetycznej formule wygląda to tak – rzekome wybraństwo za gotowość do polityczno-propagandowej prostytucji.

I to zaczynając od tej ulicznej prostytutki, na Tusku i wyżej kończąc.

Tam już nie ma nic poza pieniędzmi tu i teraz (proszę przeczytać ile Tusk dostanie odprawy i emerytury), a co potem, nieważne. I dla takiego Vegi, Sekielskiego, czy innego durnia, właśnie też tak jest. To nieważne, że żrą, jak wieprze i wyglądają tak samo. Inni chleją i mają w dupie, co będzie jutro, mogą zdechnąć, no problem, mając fun dzisiaj, że komuś dojeb...i. To wszystko.

Trzeba nam mieć tego świadomość. To nowy typ naszego wroga. To nie jakiś zasrany komuch ale ktoś, dla którego życie nie ma znaczenia. Ale przy okazji może nas zabić. Właśnie tak. Tutaj skończyła się juz dyskusja.

zaloguj się by móc komentować

aszymanik @olekfara 21 czerwca 2019 11:26
21 czerwca 2019 13:06

No tak powinni z pewnością do niego zadzwonić, że idą po niego i poprosić żeby się ubrał i ogolił. Ewentualnie po przybyciu do mieszkania delikwenta pozwolić mu zamknąć się w łazięce i całą tą naszą policję skazać na pana Bodnara, który by wtedy z całą pewnością przypominał nam śp. Blidę...

 

zaloguj się by móc komentować

aszymanik @gabriel-maciejewski
21 czerwca 2019 13:10

Ja to jestem ciekawy w jaki sposób Vega ma zamiar pokazać Kaczyńskiego - przecież znając jego "styl" to Ferdek Kiepski będzie w co drugim zdaniu rzucać qurwami i ch...mi. Kto będzie w stanie uwierzyć w takiego Kaczyńskiego?

zaloguj się by móc komentować

K-Bedryczko @gabriel-maciejewski
21 czerwca 2019 13:31

Zwróć uwagę, że oni automatycznie, jak by naturalnie dla siebie tworzą piekło na ziemi.  

zaloguj się by móc komentować



gabriel-maciejewski @aszymanik 21 czerwca 2019 13:10
21 czerwca 2019 14:35

Nie docenia Pan grabowskiego, to wybitny aktor, tylko, że okoliczności mu nie sprzyjają i musi grać Ferdka

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @cbrengland 21 czerwca 2019 12:43
21 czerwca 2019 14:36

Uważam, że mamy szansę ją wznowić

zaloguj się by móc komentować


aszymanik @gabriel-maciejewski 21 czerwca 2019 14:35
21 czerwca 2019 14:44

Ależ doceniam - z tym że on jest Ferdkiem i już. Pojęciam nie mam jak on z pomocą Vegi, który przecież jest niewolnikiem własnej konwecji miałby się zmienić w Prezesa...

zaloguj się by móc komentować


aszymanik @gabriel-maciejewski 21 czerwca 2019 14:52
21 czerwca 2019 14:58

Nawet nie mam zamiaru oglądać. Pewiem jestem, że zadziała to w sposób, który Pan zasygnalizował - Kler, Jażdzewski i Sekielscy - wypada tym cymbałom tylko kibicować...

zaloguj się by móc komentować

WP @ewa-rembikowska 21 czerwca 2019 12:21
21 czerwca 2019 15:24

" 14-letni syn Adama Bodnara dokonał wraz z dwoma kolegami trzech rozbojów w pobliżu szkoły, do której uczęszczał. Syn RPO wraz z kolegami groził nożem rówieśnikom, żądając od nich pieniędzy. "

A mógł zabić ;)

https://www.fakt.pl/kobieta/plotki/piotr-najsztub-potracil-kobiete-na-pasach-zostal-uniewinniony/6yylpgj#slajd-1

zaloguj się by móc komentować

betacool @aszymanik 21 czerwca 2019 14:44
21 czerwca 2019 15:44

Ciekawe kto zagra Macierewicza. Może Nergal.

zaloguj się by móc komentować


MarcinD @Matka-Scypiona 21 czerwca 2019 11:22
21 czerwca 2019 15:51

I dużo whisky na znieczulenie. Pytanie, czy zejdzie do końca i jakie będą długotrwałe konsekwencje zdrowotne. Tatuaże to ingerencja głęboko w tkankę miekką.

zaloguj się by móc komentować

MarcinD @Grzeralts 21 czerwca 2019 10:47
21 czerwca 2019 15:52

No proszę, nie wiedziałem, a to podwójnie ciekawe, bo akurat w tzw. świecie "fitness" ludzi z tatuażami jest tak z 5x więcej niż ogólnie.

zaloguj się by móc komentować

MarcinD @olekfara 21 czerwca 2019 11:26
21 czerwca 2019 15:59

Odpiszę krótko i tylko raz, bo dla każdego NORMALNEGO człowieka to jest zupełnie oczywiste i naturalne, więc tłumaczyć nie trzeba: to, że ten podejrzany nie dostał za samo już uzasadnione podejrzenie podczas zatrzymania prewencyjnego wpierd... uznaję za bardzo humanitarny system prawny. Za bardzo.

Tu powinien być w miarę możliwości szybki sąd (a chyba okoliczności są dość spójne, jest motyw, jest możliwość) i po sądzie wrocławski pręgierz, który przecież ciągle jeszcze stoi. I nie chodzi już w ogóle o tego człowieka, bo nic nie przywróci życia dziecku i nie odmieni tragedii rodziny. Chodzi o naukę na przyszłość. Niestety w naszej rzeczywistości RPO będzie kiwał głową nad okolicznościami zatrzymania, że niehumanitarne. 

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @MarcinD 21 czerwca 2019 10:21
21 czerwca 2019 16:12

"A tymczasem Rzecznik Praw Obywatelskich też broni mordercy i gwałciciela dziecka."

Ciekawe co by powiedzial ten Rzecznik Praw Obywatelskich gdyby jakis obywatel zgwalcil mu i zamordowal corke?

Wyrok w takiej sprawie powinien sie sprowadzac do dwoch opcji: dozywocie albo kara smierci.

Ja osobiscie jestem za kara smierci.

Zreszta, nawet w przypadku dozywocia taki gosc jest zwykle zabijany przez wspolwiezniow, i to dosc szybko. Tam nie maja litosci dla wybrykow natury w postaci wszelkich seryjnych mordercow, dzieciobojcow itp.

Przynajmniej w Stanach.

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @MarcinD 21 czerwca 2019 15:59
21 czerwca 2019 16:18

Z tego co wiem to zdaje sie ze juz prezydent Komorowski zniosl kare smierci za zdrade stanu w warunkach wojny. Wiec sprawy zaszly daleko.

Pewne rzeczy mozna odkrecic, ale np. przywrocenie kary smierci w kodeksie karnym nie wchodzi w rachube, bo niestety nasz garnek tkwi w wiekszym kociolku, zwanym Unia Europejska.

 

zaloguj się by móc komentować

MZ @Szczodrocha33 21 czerwca 2019 16:12
21 czerwca 2019 18:17

Włosi też się nie patyczkują.Przed laty syn mojej znajomej popełnił podoby czyn we Włoszech,długo nie pożył w więzieniu.

zaloguj się by móc komentować

chlor @gabriel-maciejewski
21 czerwca 2019 19:26

Nie mniej przynależność do tej lepszej kasty daje sporo korzyści. Np bezkarność. Najsztub został uniewinniony z zarzutu przejechania staruszki na pasach. Staruszka była sama sobie winna bezmyślnie wchodząc pod pojazd człowieka nowoczesnego i antyfaszysty.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @ewa-rembikowska 21 czerwca 2019 12:12
21 czerwca 2019 19:32

Pani  B. Blidzie nie założono kajdanków, to   mając swobodne  ręce,  zdołała się postrzelić.

Co prawda z  niezaplanowanym, tragicznym skutkiem.

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @chlor 21 czerwca 2019 19:26
21 czerwca 2019 19:34

Mając to na uwadze nie przechodzę  na pasach A wyłącznie tam gdzie  mi potrzeba 

.

 

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @OdysSynLaertesa 21 czerwca 2019 11:34
21 czerwca 2019 19:36

dokładnie.

Nikt nie trafia, ot tak sobie, do Piekła czy do Nieba,

Aby zasłużyć sobie na miejsce w  ww.  lokalizacjach,  trzeba się nieźle  natyrać.

zaloguj się by móc komentować

DYNAQ @Szczodrocha33 21 czerwca 2019 16:12
21 czerwca 2019 19:41

U nas też. Osadzeni w areszcie powitali go życzliwymi uwagami-''Zdychaj,k...o! Powieś się!''  Długo tam nie pociągnie,jeśli nie bezpośrednio,to psychicznie go załatwią.

zaloguj się by móc komentować

syringa @MarcinD 21 czerwca 2019 10:21
21 czerwca 2019 20:07

A tymczasem

"Jak ustalił portal TVP Info 14-letni syn Adama Bodnara dokonał wraz z dwoma kolegami trzech rozbojów w pobliżu szkoły, do której uczęszczał. Syn RPO wraz z kolegami groził nożem rówieśnikom, żądając od nich pieniędzy. Do wydarzeń doszło pod koniec maja. (za wpolityce.pl)"

21,6,19 17. 12

zaloguj się by móc komentować

chlor @syringa 21 czerwca 2019 20:07
21 czerwca 2019 20:37

"Jaki ojciec taki syn". Niestety powiedzonko fałszywe, co widzę po sobie. Mój ojciec był starym partyzantem i nie bał się niczego i nikogo. Całkiem przeciwnie niż ja.

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @syringa 21 czerwca 2019 20:07
21 czerwca 2019 20:46

Bodnar najpóźniej jutro powinien podać się do dymisji.

zaloguj się by móc komentować

Paris @tadman 21 czerwca 2019 12:28
21 czerwca 2019 22:50

Dokladnie tak...

... "wybranstwo"  za gotowosc do prostytucji  polityczno-propagandowej  !!!

 

Zwykle  szmaty -  nie ludzie  !!!

zaloguj się by móc komentować

Paris @cbrengland 21 czerwca 2019 12:43
21 czerwca 2019 22:54

Tak...

...  ZERO  dyskusji  !!!   To jest  PA-TO-LO-GIA  !!!

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @gabriel-maciejewski 21 czerwca 2019 14:36
21 czerwca 2019 23:20

Jak można gadać z wrogiem na wojnie? Chyba, że jakieś układy. Ale tutaj mamy do czynienia z diabłem. Nie da się. Ktoś musi wygrać.

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @Szczodrocha33 21 czerwca 2019 16:12
22 czerwca 2019 00:11

No, w Polsce Trynkiewicz doskonale przetrwał więzienie. I był dość ostentacyjny, zanim trafił do psychiatrycznego ancla.

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @gabriel-maciejewski
22 czerwca 2019 00:14

Wiesz, to bardzo optymistyczna notka :) 

No ale prawda jest taka, że człowiek z przyjemnością przywaliłby tym gnojom. Myślę, że nasza cierpliwość co do zboczeńców w sposób oczywisty skończy się na progu przedszkoli i szkół.

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @chlor 21 czerwca 2019 20:37
22 czerwca 2019 00:18

Może potrzeba tu Panthery, by prześwietliła rodowód Bodnara. Może "jaki dziadek/pradziadek taki wnuk"?

zaloguj się by móc komentować


Mister @glicek 21 czerwca 2019 12:24
22 czerwca 2019 04:38

Z tego co ja slysze w wypowiedzi J-C Juncker : Possibly not - znaczy na polski jezyk - Prawdopodobnie nie. a nie jak ludzie pisza na forach ,Na szczescie nie.

zaloguj się by móc komentować

Mister @MarcinD 21 czerwca 2019 15:51
22 czerwca 2019 05:03

Jesli chodzi o znieczulenie to zalezy od osoby . Sam posiadam kilka tatuazy ktore zrobilem jak bylem mlody i przystojny oraz niebardzo zdajacy sobie z tego sprawe. Kiedy ja robilem te tatuaze to robilo sie zwyklymi iglami zwiazanymi i maczalo sie w tuszu. Dzisiaj technologia jest taka ze ( pracowalem z facetem ktory wynajmowal kszeslo w salonie tatuazy i dorabial w ten sposob , dodac jeszcze mozna ze na otwarcie takiego salonu trzeba posiadac uprawnienia jak pielegniarka ) ten co dobrze umie robic tatuaze ustawi tak maszynke aby przebila tylko 3-y warstwy skory. Osobiscie moje dzieci nie maja zadnych tatuazy ale tylko dlatego ze w rozmowie na ten temat stwierdziem swoja wlasna glupote i tlumaczylem im to ze moim zdaniem jest to stemplowanie siebie ktore jest calkowicie niepotrzebne itd. itp. 

zaloguj się by móc komentować

Mister @gabriel-maciejewski
22 czerwca 2019 05:20

Cytat: Mnie nieustająco dziwi dlaczego ludzie stojący pod szyldem LGBT nie głosują na PiS albowiem, jak ktoś chce powiedzieć o PiS coś naprawdę okropnego, mówi, że Kaczyński to stary pedryl, a Krystyna Pawłowicz stara lesba. Myślę, że mówią tak nawet najbardziej proeuropejsko zorientowani geje i powieka im przy wygłaszaniu tych herezji nie zadrga.

To cos takiego jak z okresleniem Komuch lub SB-ek. Wielu wypowiada takie okreslenia pod adresem parti rzadzacej a nie zwracaja uwagi na to ze biora udzial w protestach razem z Komuchami lub SB-kami i wcale im to nie przeszkadza.

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @KOSSOBOR 22 czerwca 2019 00:14
22 czerwca 2019 07:50

Nie, lepiej nie przywalać, lepiej niech Szymon odprawia dalej. Sami go w końcu załatwią

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Mister 22 czerwca 2019 05:20
22 czerwca 2019 07:50

Tak - o to właśnie chodzi

zaloguj się by móc komentować

aszymanik @Mister 22 czerwca 2019 04:38
22 czerwca 2019 08:24

Ja wczoraj to dokładnie w wersji oryginalnej słyszałem. On powiedział "fortunatly not" co znaczy właśnie " na szczęście nie"

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @KOSSOBOR 22 czerwca 2019 00:18
22 czerwca 2019 12:57

Prawdopodobnie syn/bratanek Artura Bodnara aparatczyka PZPR, który brał udział w obradach okrągłego stołu.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-laskowski @ewa-rembikowska 22 czerwca 2019 12:57
22 czerwca 2019 13:01

Ran rzecznik wypowiedział się w tłiterowych wpisie, że nie jest synem Artura Bodnara.

zaloguj się by móc komentować


krzysztof-laskowski @ewa-rembikowska 22 czerwca 2019 13:04
22 czerwca 2019 13:54

Wygląda na to, że też nie. Artur Bodnar wywodził się z okolic Lwowa, a nasz rzecznik z Pomorza Zachodniego, związany z jest z takimi miejscowościami jak Trzebiatów, Gryfice. Związki rodzinne nie wchodzą w grę, ale związki duchowe na pewno tak.

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @krzysztof-laskowski 22 czerwca 2019 13:54
22 czerwca 2019 17:30

Tu podział geograficzny występowania nazwiska. Porozrzucani wzdłuż granic

http://nlp.actaforte.pl:8080/Nomina/Ndistr?nazwisko=bodnar

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @gabriel-maciejewski
22 czerwca 2019 18:14

"Najlepsze jest zaś to, że jeśli przyjdzie do tych morderstw zleconych, podobnych do tego co przytrafiło się prezydentowi Adamowiczowi, to jasne jest, że ich ofiarą nie padnie żaden polityk PiS. Narażeni będą tylko oni, albowiem chodzi o to, by zachować status prześladowanej ofiary, a przy tym także wszystkie korzyści płynące z rabunku kraju i miast. To jest figura karkołomna, ale oni nie mają ani pomysłu, ani siły, ani inteligencji potrzebnej do tego, by stworzyć jakiś inny plan. "

Pewnie ktoś na to już wpadł tu w tej dyskusji, ale ja niestety nie mam za bardzo siły czytać jej całej, po intensywnej sesji egzaminacyjnej. Więc powtórzę mianowicie to, że figura wyżej wymieniona zwana wiktymizacją należy do żelaznego repertuaru podań żydowskich i gejowskich podań o państwowe dotacje i "zwrot" cudzych budżetów. Nasi humaniści z miast wojewódzkich są tak sformatowani, że nie umieją sięgnąć po inne wzory. Jednego nie rozumieją, że certyfikaty na "męczeństwo" są dokumentami ścisłego rozrachunku wydawanymi przez instytutcje wyższej koszernej użyteczności. Teoretycznie Tusk i Timmermans powinni im to załatwić, ale tylko teoretycznie. Sami mają za dużo własnych zmartwień. Autokwalifikacja na "męczennika" demokracji i wolności nie liczy się. Ma słaby zasięg i jest nietrwała. Kto tam dzisiaj pamięta o Adamowiczu. Media zachodnie i koszerne milczą o nim. No może pamiętają tylko ci którym był coś winien, i ci którzy widzieli, jak zaraz po otrzymaniu śmiertelnego ciosu, siada, poprawia sobie wdzianko, a potem ktoś mu daje z buta, żeby w końcu leżał i się nie ruszał.  

zaloguj się by móc komentować

qwerty @Magazynier 22 czerwca 2019 18:14
22 czerwca 2019 18:46

miałem to na procesie z Gminą - nie meritum tylko, że Niemcy im archiwa spalili i są ofiarami - to mapy z 1091r. położyliśmy na stole i  Niemcy ani sowieci tych map nie dopadli

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @ewa-rembikowska 22 czerwca 2019 12:57
23 czerwca 2019 14:00

Tu naprawdę potrzeba Panthery. Były jakieś słuchy, że to ukraiński ślad. "Kontrnarodowość" w stosunku do Polaków Bodnara zdaje się to jakoś potwierdzać. 

zaloguj się by móc komentować

qwerty @qwerty 22 czerwca 2019 18:46
23 czerwca 2019 15:06

winno być: 1901r.

zaloguj się by móc komentować



ewa-rembikowska @KOSSOBOR 23 czerwca 2019 14:00
23 czerwca 2019 17:47

też słyszałam, że on z tamtej strony.

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @KOSSOBOR 23 czerwca 2019 14:00
23 czerwca 2019 22:05

Tutaj Bodnar opowiada o swoich ukraińskich korzeniach

https://www.nasze-slowo.pl/rpo-adam-bodnar/

zaloguj się by móc komentować

porfirogeneta @ewa-rembikowska 21 czerwca 2019 20:46
23 czerwca 2019 22:29

Bodnara i LGBT, to PiS w ramki oprawi; ObywateleRP, KOD, wszyscy zawiedli, jedynie pan rzecznik w sezonie ogórkowym da szansę się w sezonie ogórkowym PiS-owskim "obrońcom tradycyjnych wartości" i jeden Kurski będzie gardłował "Murem, za Bodnarem!!", a drugi "Precz, z obrońcą morderców!!" a że od twittów jeszcze nikt nie umarł to zabawy będzie kupa i to dosłownie. Włos z głowy nikomu nie spadnie, wszyscy dalej będą żyli długo i szczęśliwie.

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @ewa-rembikowska 23 czerwca 2019 22:05
23 czerwca 2019 22:50

No widzisz, Pani. A synek już wraca do korzeni...

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @ewa-rembikowska 22 czerwca 2019 17:30
23 czerwca 2019 23:02

bodnar to białoruskie  i chyba również ukraińskie: bednarz.

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @ewa-rembikowska 23 czerwca 2019 22:05
23 czerwca 2019 23:03

Opowiem anegdotę prawdziwą. Zdolna i mądra koleżanka, będąc na historii sztuki, miała jakąś obsuwę z jednym z egzaminów, na co rzetelnie zapracowała. Stary profesor dał jej jednak szansę. Zdała, naturalnie. Ale zapytała profesora, dlaczego właśnie jej dał sznsę /chyba był to komis, a więc wisiała na włosku na wydziale/. A profesor odparł: że w znaczących punktach w polskim muzealnictwie,w sztuce są posadawiani obcy, jak  nie Żydzi, to Ukraińcy. A on usiłuje, w miarę swoich możliwości, przełamać ten trend /polityczny/. Moja koleżanka jest Polką, pochodzenia ziemiańskiego. Delikatna blondynka, ale kawał bezkompromisowej cholery :))) Owszem, bardzo kulturalnej, naturalnie. Potem poszła na reżyserię. Robiła świetne filmy o sztuce. 

Myślę, że Bodnar też jest egzemplifikacją takiego trendu, stawiającego nie Polaków w miejscach ważnych, istotnych dla naszego życia. 

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @porfirogeneta 23 czerwca 2019 22:29
23 czerwca 2019 23:04

i na koniec wspólnie zatańczą skocznego kankana

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-laskowski @ewa-rembikowska 23 czerwca 2019 22:05
23 czerwca 2019 23:13

Czy pan rzecznik pochodzi stąd, czy stamtąd, jest mniej istotne niż to, jaką duchowość reprezentuje, a reprezentuje duchowość ewolucjonizmu.

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @krzysztof-laskowski 23 czerwca 2019 23:13
23 czerwca 2019 23:17

Gdzieś tę duchowość musiał złapać a potem szedł jak po maśle przez różne dziwne instytucje.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-laskowski @ewa-rembikowska 23 czerwca 2019 23:17
23 czerwca 2019 23:32

W domu rodzinnym, w szkołach, w Kościele i prawie wszędzie indziej. Polska jest krajem zrewoltowanym od a do z, z czego wśród najbardziej zrewoltowanych instytucji wyróżnia się Kościół katolicki. 

zaloguj się by móc komentować

Paris @porfirogeneta 23 czerwca 2019 22:29
23 czerwca 2019 23:54

I  wygorowane pensyjki...

... etatowym biurwom,  oszustom i pasozytom splywac regularnie beda na ich konta bankowe  !!!

 

A zaraz po wyborach - oczywiscie PiS'u - bo kogoz by innego,  narodowi przyp***doli sie takie podwyzki, ze narod sie nie pozbiera  !!! 

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @krzysztof-laskowski 23 czerwca 2019 23:32
24 czerwca 2019 15:37

a do seminariów to idą  moze kosmici, czy jednak ofiary tejże zrewoltowanej edukacji?

Lenin twierdził, iż wlasnie kadry to ten fundament, na którym zbudowany zostanie  komunizm.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-laskowski @stanislaw-orda 24 czerwca 2019 15:37
24 czerwca 2019 16:29

Do seminariów idą młodzieńcy poddani edukacji rewolucyjnej, a wychodzą księża zwykle wykształceni gorzej, niż możemy sobie wyobrazić. Nie mówię, że niektórzy nie czytają dużo, bo niektórzy mogą dużo wiedzieć. Mówię, że w duszy mają paradygmat rewolucyjny, demokratyczny, renesansowo-oświeceniowy od początku do końca.

Przykład: niedawno amerykański biskup polskiego pochodzenia Thomas Paprocki wydał dekret, w którym zabronił kilku lokalnym politykom przystępowania do komunii świętej z powodu ich działań przeciwko ochronie życia poczętego. Dekret ten stanowi ewenement na skalę światową. Wyobraź sobie sytuację w Polsce: ordynariusz diecezji wydaje podobny dekret przeciwko lokalnym politykom PO i PiS-u.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @krzysztof-laskowski 24 czerwca 2019 16:29
24 czerwca 2019 16:39

Moja wyobraźnia nie sięga aż tak daleko

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-laskowski @stanislaw-orda 24 czerwca 2019 16:39
24 czerwca 2019 16:49

No i ja uchodzę tu za kogoś, kto szerzy poglądy ekstremalne. A wystarczy tylko dokonać tak prostego porównania.

zaloguj się by móc komentować


porfirogeneta @Paris 23 czerwca 2019 23:54
24 czerwca 2019 21:20

Podwyżki to już są; jedzenie drożeje.

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować