-

gabriel-maciejewski : autor książek, właściciel strony

O kabaretowym charakterze polskiego antysemityzmu

Jakiś facet w San Diego wszedł do synagogi i gdyby nie to, że zapomniał naoliwić karabin, wystrzelałby wszystkich w środku. Całe szczęście broń się zacięła. Śmierć poniosło kilka osób, co pogrążyło w żałobie całe miasto. Nie słyszałem jednak doniesień o tym, by mieszkańcy San Diego wyszli na ulicę i maszerowali z transparentami opatrzonymi napisem – precz z antysemityzmem i faszyzmem w tym mieście.

W Polsce wystarczy, że jakiś facet powie coś do kamery, a inny wyjdzie na ulicę z zapisaną drobnymi literkami kartką, gdzie będzie coś o Żydach i z miejsca podnosi się fala najświętszego oburzenia, a także pojawiają się prorocy wieszczący, że już wkrótce, już wkrótce w Polsce dojdzie do odrodzenia faszyzmu gorszego niż w Niemczech za Hitlera i Żydzi znów zostaną wywiezieni do Auschwitz. Życiem tych pomordowanych w San Diego nikt, żaden polski filosemita się nie przejmie, a pewnie nawet nie zarejestruje faktu ich śmierci, albowiem nie chodzi o to, by demonstrować oburzenie wobec takiej zbrodni. Chodzi o to, żeby się dobrze bawić w gronie przyjaciół, a kiedy wódka, dragi i sympatyczne aczkolwiek trochę monotonne dziewczęta lubiące banany, już nie dają pożądanej satysfakcji, pozostaje szukanie wrażeń mocniejszych. Te zaś dać może jedynie zaangażowanie polityczne po stronie gwarantującej sukces, ale jednocześnie uprawiającej propagandę grozy i czarnych przestróg. Informacja o tym, że zamordowano niewinnych w San Diego przeleciała przez media niczym meteor. Sprawa kukły uszytej z worków po kartoflach nie schodzi z tapety od lanego poniedziałku. Zaangażowały się w nią najtęższe pióra i największe autorytety, a zrobiły to owe autorytety z jednego prostego powodu – bo to jest bezpieczne. Konstanty Gebert dobrze wie, że żaden polski antysemita nie zrobi niczego żadnemu polskiemu Żydowi, albowiem są to najpewniej koledzy z jednego roku studiów na wydziale historycznym UW, którzy – obstawiam w ciemno – kumplowali się normalnie, zanim im odwaliło i zaczęli robić kariery w organizacjach. Konstanty Gebert dobrze zdaje sobie sprawę z tego, że nie chodzi o rzeczywisty czy domniemany polski antysemityzm, ale o to, by za jego pomocą dyscyplinować młodych ludzi w Polsce, którzy, jak to zwykle bywa, poszukują jakichś drogowskazów i chcą być przede wszystkim akceptowani. No więc ludzie tacy jak pan Gebert ustawiają te drogowskazy i mówią – najważniejszą sprawą w polskim życiu publicznym jest stosunek Polaków do Żydów. To nie jest prawda, o czym niniejszym zawiadamiam. Najważniejszą sprawą w polskim życiu politycznym nie jest także stosunek Żydów do Polaków, choć do tego z kolei próbują nas przekonać wszyscy ludzie, którzy uważani są przez pana Geberta za antysemitów. Ja oczywiście wiem, że nikogo nie przekonam iż sprawy dotyczące żydów mają dla nas znaczenie marginalne. One właśnie po to są podnoszone, byśmy sobie nie „zdawali sprawozdania” z tych innych ważniejszych kwestii, ale bez przerwy mieli umysł zaprzątnięty tą jedną – zabiorą 200 milionów czy nie...Podobnie było za komuny z kwestią – wejdą czy nie wejdą, choć przecież byli tu cały czas i nawet płatne wejścia do parku miejskiego w Legnicy wprowadzili. Nie chodziło jednak o stwierdzenie faktu i analizę sytuacji, ale o integrację grupy wokół pewnej idei, a także o to, by odebrać tej grupie wolę i zdolność myślenia. Czego boją się Polacy? Żydowskiej okupacji, to jasne, a także związanej z tym degradacji. Tymczasem degradacja przychodzi wcześniej niż okupacja, a ta druga zaczyna się w mózgu, nie w polu. Poza tym owa wieszczona żydowska okupacja miałaby mieć charakter bardzo szczególny – to znaczy byłaby w znacznej części niejawna i nieodczuwalna, byłaby sugerowana jedynie. No więc jeżeli ktoś nam sugeruje, że możliwa jest niejawna żydowska okupacja, to ja bardzo przepraszam, ale niech może zadzwoni po jakąś miłośniczkę bananów i trochę ochłonie. Zastanówmy się do czego mogłaby się zacząć taka okupacja? Od ujawnienia przez prominentnych polityków swojego żydowskiego pochodzenia, a następnie od publicznej deklaracji o wyższości interesów Izraela i diaspory nad interesami Polski. I co? Sądzicie, że kogokolwiek by to obeszło? Żydowskie pochodzenie polityków, wszystkich, z Grzegorzem Braunem włącznie jest dyskutowane od dawna. Czołowy do niedawna działacz prawicy polskiej Michał Kamiński jest izraelskim lobbystą, a przemienił się w niego tak jakoś niepostrzeżenie i nikt nie tej przemiany nie zauważył. To wskazuje na jedno – funkcja tego całego polskiego antysemityzmu jest inna niż deklarowana. Od jakiegoś czasu dzwonią do mnie ludzie, żebym im powiedział co mają myśleć w sprawie notatki ujawnionej przez Stanisława Michalkiewicza. Ja nie wiem co mają myśleć, niech myślą sobie co chcą. Obejrzałem wystąpienie Stanisława Michalkiewicza i zdaje się nie chodzi o notatkę, ale o fragment notatki, którą pełnomocnik ambasadora przekazał pełnomocnikowi podsekretarza stanu. Treść zaś dotyczy ustawy 447, która ma być po jesiennych wyborach dyskutowana. Poprawcie mnie jeśli coś pokręciłem. Z tego powodu wszyscy deklarujący niechęć do Żydów, szczególnie zaś ci, którzy niczego nie mają i nic poza przeniewierstwami Żydów (nawet banan) nie jest w stanie podnieść im już ciśnienia, będą demonstrować swój sprzeciw. Wobec przepraszam czego? Wobec niejawnej, sugerowanej okupacji, której nie mogą się przeciwstawić w żaden sposób, poza groźnym kiwaniem małym palcem w bucie? Okupacja, jeśli dotyczy dużych grup, w miarę świadomych i zorganizowanych, zaczyna się w mózgu, od wtłoczenia tam strachu i obłędu. Czasem więc lepiej jest milczeć. Wiara we własną przebiegłość bywa zaś najczęściej najgorszym doradcą.

Jaki jest charakter polskiego antysemityzmu? Narkotyczny. To jest crack, wciągany nosem, od którego miękną nogi i człowiek już tylko podskakuje w miejscu emitując jeden tylko rodzaj mantry. Akurat teraz jest to ustawa 447. Po wyborach jesiennych będzie to co innego. Polski antysemityzm ma właściwości paraliżujące, albowiem nie od dziś wiadomo, że z Żydami nie da się wygrać, a więc można tylko demonstrować swoje oburzenie i ewentualnie głosować na tych, którzy składają deklaracje, że sobie z Żydami poradzą. Powtórzę – żadem polski antysemita nie ma ani chęci, ani pomysłu, ani woli, by robić cokolwiek sprzecznego z rzeczywistą polityką Izraela i diaspory w Polsce, wielu z tych antysemitów, czego przykładem niech będzie Michał Kamiński, oczekuje po cichu, że politycy Izraela lub diaspory złożą im jakąś ofertę. Jest więc antysemityzm w Polsce także próbą komunikacji. Wiadomo, że Żydzi nie będą gadać z kimś, kto się nimi nie interesuje, kto ich olewa i nie bierze pod uwagę ich motywacji, a także realnych działań. Tacy ludzie znajdują się poza percepcjami liderów żydowskich organizacji, bo ci muszą patrzeć jakie kto składa deklaracje. Kto mówi, że w Polsce jest antysemityzm, a kto ten antysemityzm deklaruje i do tych deklaracji oraz programów dostosowują swoją politykę. Wiedzą bowiem, że ci wszyscy ludzie czegoś od nich chcą. Póki co bowiem to Żydzi, a nie Polacy dysponują siłą sprawczą i metodą pozwalającą na realizację samodzielnej polityki. Polacy, wliczając w to największych antysemitów, potrafią jedynie reagować na sugestie. Nic więcej.

Teraz słów kilka o naturze okupacji. Jak wiecie mam różne obsesje, jedną z nich jest pomysł, by z historii Francji i metod stosowanych przez Francuzów w polityce uczynić osobny przedmiot studiów. Przypomnę więc – nawiązując do tego co powiedziałem wcześniej – że okupacja zaczyna się w głowach, a także w sercach. W XV wieku Francja nie istniała. Kraj był zalany przez wrogów, a król o mało nie abdykował. Feudałowie przechodzili na stronę króla Anglii, a ci, którzy nie chcieli tego zrobić byli likwidowani w pokazowych procesach. Był to jednak pozorny sukces wrogów Francji, albowiem nikt tak naprawdę nie wierzył w to, że kraj padnie. I nikt serio nie brał tego pod uwagę. Ja tu nie będę popadał w manię religiozę i nie będę mówił o tym, że to sam Stwórca uratował królestwo zsyłając Joannę. Poprzestanę na wskazaniu, że wiara w to iż upadek królestwa jest niemożliwy brała się z zupełnie innej optyki, która dojrzewała w narodzie od ponad setki lat czego nikt nie zauważył, albowiem do dziś widzimy tam tylko Joannę, a nie widzimy Św. Ludwika i nie widzimy jego dziadka Filipa Augusta, największego polityka, jakiego kiedykolwiek Francja posiadała. Zmiana optyki oznaczała, że międzynarodowe rozstrzygnięcia legislacyjne dające przewagę królowi Anglii i jego pretensjom do tronu, muszą ustąpić wobec woli narodu, który połączony jest wiarą, w króla, w Boga i w siebie. Reprezentantką tego narodu, na chwilę stała się Joanna i to ona wyraziła jego wolę. I teraz ważne pytanie – czy ci, którzy wierzą we wszechmoc i diaboliczne podstępy Żydów, a także – bo tak zwykle jest – czują i rozumieją własną niemoc i nicość, są w stanie zmienić naszą optykę? To się okaże już niebawem.

 

Nie będzie mnie przez dwa dni, ale wszystkich zapraszam na stronę www.prawygornyrog.pl



tagi: polacy  żydzi  okupacja  antysemityzm  447 

gabriel-maciejewski
1 maja 2019 08:40
82     4131    15 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

gorylisko @gabriel-maciejewski
1 maja 2019 09:02

panie Coryllus wielkie dzięki za syntetyczne ujęcie żydowskiej histerii w Polsce...  a także wskazanie różnego rodzaju typków którzy liczą, że dostaną w pacht zarządzanie tubylczym narodem z poręki Żydów, cyklistów i innych wielbicieli bananów pod każdą postacią... a swoją drogą ciekawi mnie jak wzrosną notowania wybiórcze tej róży von hajlhitler kiedy będzie się prezentować jej fotkę z bananem... ciekawe co zrobi ?  pewnikiem wezmie miotłę i będzie nap****ć jak to grafini... coraz bardziej zaczynam nabierać przekonania, że z MN i tymi pożal się Boże instalacjami to była podpucha coby PiS dostał duuuużooo materiału propagandowego...za bezdurno, sami prezentują na fb i innych takich... czy ci ludzie myślą ??  istota bycia nowoczesnym...zaczyna się sprowadzać do banana i muuuu.... no to MUUUU...  a banany, niech żyją, niech żyją, niech żyją

zaloguj się by móc komentować

jaguar @gabriel-maciejewski
1 maja 2019 09:07

We wszechmoc Żydów żaden Chrześcijanin oczywiście nie wierzy, bo dobrze wie, że jedynie Pan Bóg jest wszechmogący, natomiast diaboliczne podstępy są jak najbardziej stosowane zwłaszcza przez żydów wyznających Talmud.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @gabriel-maciejewski
1 maja 2019 09:09

Jedna z wielu kwestii, która współgra ze społeczeństwem klanowym - dr facto każdy chce należeć do "lepszego" klanu, a taką właśnie powszechną percepcję mają Żydzi. 

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @gabriel-maciejewski
1 maja 2019 09:27

"Podobnie było za komuny z kwestią – wejdą czy nie wejdą, choć przecież byli tu cały czas ..."

O, właśnie.

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @jaguar 1 maja 2019 09:07
1 maja 2019 09:32

Musiałeś to napisać, prawda? Nie mogłeś się powstrzymać. To może przedstaw jakiś program przeciwstawiania się tym podstępom. Tylko nie mów, że mamy wyjść na ulicę i krzykiem wyrazić swój sprzeciw, bo cię wywalę

zaloguj się by móc komentować

valser @gabriel-maciejewski
1 maja 2019 09:45

Poczatek tekstu sugeruje mnie, ze trzeba zaczac strzelac, to sie troszku uspokoi.

zaloguj się by móc komentować

valser @gabriel-maciejewski
1 maja 2019 09:47

Poczatek tekstu sugeruje mnie, ze trzeba zaczac strzelac, to sie troszku uspokoi.

zaloguj się by móc komentować

DWiant @gabriel-maciejewski
1 maja 2019 09:48

Czytajac dzisiejsza notke przypomina mi sie ''Montaż'' napisany przez Volkoff'a ..... i tak sobie pomyslalem z panem Stanislawem ..... on ostatnio zbieral na wykup mieszkania? .....moze ''darczynca'' przyszedl z ''plikiem umow'' pod pacha do podpisania? 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @gabriel-maciejewski
1 maja 2019 10:01

Jest też trzecia droga między antyizraelizmem a filoizraelizmem: zadbać o godny wizerunek Żydów. To oznacza przypomnienie takich postaci jak Hemar czy prof. Aszkanazy. Zapewne kilka takich by się znalazło. W zasadzie to jest to, co zrobił Szymon w tym artykule o Tyberiuszu Juliuszu Aleksandrze (wielkim żydowskim mężu stanu z I w. po Chrystusie) w SN kościelnej. I jest to przykład doskonały, bo pozytywny Tyberiusz Żyd jest subtelnie skontrastowany z zelotami żydowskimi, jakoby walaczącymi o niepodległość Jerozolim zaś niejawnie skorumpowanymi przez grecki biznes, konkurencyjny wobec żydwoskiego na Morzu Czarnym i Śródziemnym. To jest też to, co robi całkiem spokojnie robi dr Kurek, czyli również skontrastowanie godnego żydostwa z ciemnymi stronami żydowskiej historii.

Ja wiem, że to wymaga czasu i wysiłku również od konsumentów treści książkowych, ale historia Tyberiusza nadaje się na komiks. Jest to historia z której można wydobyć artyzm scenariusza i wizualizacji.

zaloguj się by móc komentować

jaguar @gabriel-maciejewski 1 maja 2019 09:32
1 maja 2019 10:06

Drogi Panie Gabrielu, ja odpowiedziałem na „ważne pytanie”, gdyby nie było ważne, pewnie bym się nie zmuszał do pisania. Powtarzam, we wszechmoc Żydów nikt poważny nie wierzy, a na ulicę wychodzi motłoch sprowokowany przez diaboliczne podszepty.

zaloguj się by móc komentować

LES @gabriel-maciejewski
1 maja 2019 10:25

Jakis czas temu powątpiewał pan w realność rabunku polskiej własności pod pretekstem zwrotu mienia bezspadkowego . To moze nawet było 2-3 lata temu.

Paru komentatorów z uporem bada sprawę celu , w jakim Stanisław Michalkiewicz ujawnił słynną już  notatkę . Na pewno ktoś ujawnił ją w jakimś sobie wiadomym celu . Być moze zrobił to sam Departament Stanu . Intencje przecieku , jakie by nie były , w niczym nie zmieniają treści opisanego w treści spotkania

zaloguj się by móc komentować

LES @gabriel-maciejewski
1 maja 2019 10:28

Wielu osobom wydaje się , że gorzej być nie może . Niestety zawsze może być gorzej

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @gabriel-maciejewski
1 maja 2019 10:33

http://maryla-sztajer.szkolanawigatorow.pl/zydzi

Dokładnie rok temu napisałam bardzo osobisty tekst : Żydzi. 

Teraz gdy od 10 lat mam wgląd w Internet sypie się na mnie lawina z którą nie wiem co począć. 

.

 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @LES 1 maja 2019 10:25
1 maja 2019 10:36

Zgadza się. Nie zmieniają treści istotnej spotkania, czyli dyplomatycznej gry o hub gazowy na polskim wybrzeżu. 

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @LES 1 maja 2019 10:28
1 maja 2019 10:39

Ty już masz gorzej. Usuwam cię stąd

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Maryla-Sztajer 1 maja 2019 10:33
1 maja 2019 10:41

No proszę. Właśnie o to się rozchodzi. Żydzi matematycy ze szkoły lwowskiej. Przy okazji, mogłaby pani podać kilka nazwisk?

I ten Mirski. Super.

Ale co? Zarzucają pani filosemityzm?

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Magazynier 1 maja 2019 10:41
1 maja 2019 10:45

Wacek, przestań, żydzi mają w dupie takie gawędy...zachwujecie się jakbyście nie rozumieli słowa pisanego. A możemy się w ogóle nimi nie zajmować? I skupić się na przykład na sobie? Czy nie? 

zaloguj się by móc komentować

Paris @jaguar 1 maja 2019 10:06
1 maja 2019 10:49

Nie wierze we "wszechmoc Moskow"...

... juz od dawna... a krotki pobyt, zycie i wlasne doswiadczenie we Francji oraz lektura tego portalu - tylko  MNIE  W  MOJEJ  OCENIE  UTWIERDZA  !!!

No i na ulice wychodzi  TYLKO  motloch sprowokowany przez diaboliczne merdialne podszepty, saczone z telewizora ponad 24  godziny... dla pewnosci - TELEWIZORA  MACRON'owego  i  do tego jeszcze  USTAWIONE...

... vide... jak to ma wlasnie miejsce we Francji  !!! 

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @Magazynier 1 maja 2019 10:41
1 maja 2019 10:51

Nie wiem co...ja tych ludzi znałam bo matematyka..po prostu ludzie. Wtedy..Teraz mnie tam nie ma i tylko słyszę o ich różnych wyborach. 

Gabriel kiedyś na s24 przywołał książkę wspomnienia Steinhsa. Dla mnie okres wrocławski to po prostu w jego wspomnieniach i moje dziecinne przypomnienia. 

Ale on nie żyje.....A co robią z pamięcią o człowieku...

On jak wrócił z USA to był negatywnie nastawiony do tego co tam się działo....Ale to tylko mój cień pamięci. Przecież z dzieckiem nikt nie rozmawiał. 

Ja jakoś ich i ci problemy mam w nosie. Wyruszam ramionami....póki nie wrócą do Boga 

Przymierza nic nie będzie. Pan chyba wspominał list Ratzingera?  I to jest TO.

A ustawa o której piszę np Panthera itd.....ktoś chce zarobić za wszelką cenę..

.

 

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @gabriel-maciejewski 1 maja 2019 10:45
1 maja 2019 10:52

O..właśnie napisałam wyżej..

.

 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @gabriel-maciejewski 1 maja 2019 10:45
1 maja 2019 11:03

A o czym ja mówię? Hemar i Aszkenazy to jest "skupianie się na sobie", to są spolonizowani Żydzi. Tyberiusz raczej odległy, ale można się od niego uczyć. 

zaloguj się by móc komentować

valser @gabriel-maciejewski
1 maja 2019 11:04

Antysemityzm w Polsce zyje tylko w mediach. Wiekszosc Polakow nie ma zadnych interakcji z Zydami, podobnie ja nie ma zadnych kontaktow z islamistami, no chyba, ze jak stoi w kolejce po kebaba.

Media bronia Zydow przed Polakami zydozercami i jednoczesnie islamisci-terrorysci  sa jako dyzurni do krytyki i zwalczania. W tym zwalczaniu prym wioda media izraelskie bo maja problem na swoim wlasnym terytorium, ktory trzeba jakos propagandowo oslonic w zwiazku z wlasnymi dzialaniami. W Europie islamisci sa juz tylko uchodzcami, ktorych tez trzeba chronic przed polska niechecia i ksenofobia.

 Zadne doniesienie medialne nie zmienia rzeczywistych, fizycznych parametrow. Robi ewentualnie szkody w glowie, jesli sie je potraktuje powaznie.

 

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Magazynier 1 maja 2019 11:03
1 maja 2019 11:05

Rozumiem, że chcesz robić konkurencję gazowni i licytować się z nimi który żyd był lepszym Polakiem...naprawdę trudno jest przemawiać do ludzi zatrudnionych na etatach w akademii...

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @valser 1 maja 2019 11:04
1 maja 2019 11:06

No właśnie para idzie w to, żeby zmienić fizyczne parametry

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @valser 1 maja 2019 11:04
1 maja 2019 11:08

Aha, jeszcze jedno zanim pojadę, ja mam co jakiś czas interakcje z Józkiem Orłem, który jest jedyną znaną mi osobą serio przejmującą się ustawą 447. Nawet Michalkiewicz się tak tym nie martwi. 

zaloguj się by móc komentować


valser @gabriel-maciejewski 1 maja 2019 11:06
1 maja 2019 11:12

Para tego nie zmieni. Musi przyjsc gosciu, zapukac do drzwi i powiedziec - my tu mamy papier, ze ten dom nie jest pana, prosze sie spakowac i wypad. Wtedy trzeba byc gotowym, zeby mu wyplacic gonga w leb i zakopac w ogrodku.

Cala reszta to jest pieprzenie o ustawach, listach, notach, tajnych spotkaniach i dyskutowaniu wyglupow Jonego Danielsa. Jedyne co jest niepokojace to amerykanskie wojsko na polskim terytorium. Za to ktos fizycznie odpowiada. Z nazwiska i imienia. Chetnie bym poznal liste, bo to na pewno nie jest jedna osoba.

zaloguj się by móc komentować

valser @gabriel-maciejewski 1 maja 2019 11:08
1 maja 2019 11:16

A jak Chincyki zrobia jakas ustawe 448? Albo Ruscy? To tez sie bedzie przejmowal?

Jak oni chca to zaaplikowac na zewnetrzym terytorium? Chyba tylko tak jak w Syrii, albo Iraku? Tu akurat maja spore doswiadczenia i zolnierza na polskim terytorium.

 

zaloguj się by móc komentować

Paris @Maryla-Sztajer 1 maja 2019 10:51
1 maja 2019 11:18

I owszem, Pani Marylko...

... ustawe  447 chco  i robio  PRZEDE  WSZYSTKIM  "nasi"   !!!   !!!   !!!

PBS "matce ksiedza",  w listopadzie 2018 az autko sie "zwypadkowalo" w Izraelu... zeby nie toto - malo kto by w Polsce wiedzial, ze nasza przyszla "€poslanka"  tam sie w ogole wybrala... potem  ten dety bloger Magierowski, co to teraz za "ambasadora" robi... "negocjator"  Legutko... o tym  KRECIE  Kaminskim - nie wspominam nawet...

... no i do tego  DYMANIA  Polakow  "bezcenna rola"  NARRATOROW  Sakiewicza i reszty tej "naszej" karnowsko-kurwizorskiej bandy  sprzedawczykow...

... trzeba to sobie dobrze przypomniec... pokojarzyc...  i  NIGDY  nie zapominac nazwisk  ZDRAJCOW  i  TARGOWICY  !!!

I  ZERO  kompromisow z banda  !!!

zaloguj się by móc komentować


Magazynier @Maryla-Sztajer 1 maja 2019 11:11
1 maja 2019 11:20

No przecież słuchałem tego.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @gabriel-maciejewski 1 maja 2019 11:05
1 maja 2019 11:23

To nie moja działka. Widzę tylko możliwość innego podejścia. Innego niż gazowniane i akademickie.

I jeszcze są dodatkowe korzyści z opisu skąd wyrastają budżety zelotów również Gebertów. 

zaloguj się by móc komentować

Paris @valser 1 maja 2019 11:12
1 maja 2019 11:27

To z cala pewnoscia nie jest jedna osoba...

... a kto na niej jest, tego tez sie nie dowiesz... bo  RODO, bo to "tajne przez poufne"... ale z duzym prawdopodobienstwem mozna sobie te liste przygotowac...

... i nie bedzie ona znaczaca odbiegac od tej prawdziwej... w koncu mamy w Polsce jedna okraglostolowa i pomagdalenkowa  BANDE  !!!

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @Magazynier 1 maja 2019 11:20
1 maja 2019 11:37

Rozmawiałam w niedzielę z moim znajomym zakonnikiem. On od dawna zna i moją by tak rzec ,,drogę internetową,, choć sam Internetu nie używa. Na koniec mi powiedział że wierzy w moją intuicję więc żebym w trudnej dla nas sytuacji nią się kierowała. Jeśli chcę coś robić to będzie mnie wspierał modlitwą.

No więc moja intuicja jest taka, że program sugerowany przez Gabriela w pogadance musi być wypowiadany. SN w moim poczuciu jest zresztą też elementem tego pejzażu...odbiciem w necie. 

Proszę spojrzeć na całość oferty księgarni. 

Kościołów  czy zamków nie zbudujemy ale biblioteki domowe tak.

.

 

zaloguj się by móc komentować

parasolnikov @gabriel-maciejewski
1 maja 2019 11:50

Jak chamstwo zwane dla niepoznaki elytą nie widzi dalej niż czubek własnego nosa to nie dziwota, np. w Ameryce jest taki temat, ciekawe czy Orzeł o tym słyszał:

https://edition.cnn.com/2019/04/14/politics/slavery-reparations-explainer-trnd/index.html

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @Paris 1 maja 2019 11:18
1 maja 2019 11:55

Ja to wszystko wiem. 

Zaraz jadę do znajomych bo pogoda i przyjadą po mnie. 

.

 

zaloguj się by móc komentować

Paris @Maryla-Sztajer 1 maja 2019 11:55
1 maja 2019 12:11

Ja tez ide do swojej pracy...

... milego popoludnia i do zobaczenia, pozniej.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Maryla-Sztajer 1 maja 2019 11:37
1 maja 2019 12:23

Bez wątpienia. 

Ja, ciemny prowincjusz akademicki, dopiero dzisiaj zajarzyłem dzięki tekstowi Gabriela, że 447 może być ściemą. Przecież nie czytam w myślach pana Stanisława ani się z nim nie spotykam na kawce. 447 zostawiam Orłowi i Michalkiewiczowi. Mnie rozchodzi się o kwestię propadandową i stylistyczną. Jeśli Żydzi mogą robić nam koło pióra, to i my możemy im, ale we własnym stylu, nie naśladując prymitywnych zelotów na zaniuchanych budżetach. I przecież to się dzieje, tekst Szymona, Chodakiewicz i dr Kurek, żydowska SN. Ważne jest, co będzie w tych bibliotekach. I co to znaczy w tym wypadku oddać pięknym za nadobne.

To co polskie jest faktycznie piękne. A jeśli znajdujemy do tego analogie w postawach i czynach jakichś Żydów (Wierzyński, Hemar), to znaczy że głos sumienia jest silniejszy niż talmudyzm. My zaś budujemy tę bibliotekę naszych marzeń. Owoż i kontemplacyjny gong w łeb dla gości dewizowych. 

 

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @gabriel-maciejewski
1 maja 2019 12:35

A może tak zaczniemy mówić przede wszystkim głośno o antypolonizmie, a dopiero potem o wyimaginowanym polskim antysemityzmie, robiącym za temat zastępczy do tematów głównych schowanych głęboko w pokojach narad wszelkich organizacji jawnych i niejawnych? Bo tak przecież jest.

Zaczniemy się bić o polskość, polski antyseminizm pójdzie do kąta, tam gdzie jego miejsce.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @Magazynier 1 maja 2019 12:23
1 maja 2019 12:38

Wacek! Dopiero teraz zajarzyłeś? Trzeba było zadzwonić do mnie, to bym Ci to powiedział w zeszłym roku.

zaloguj się by móc komentować

valser @cbrengland 1 maja 2019 12:35
1 maja 2019 12:44

Taka taktyka to blad. Tlumacza sie tylko winni. "Odkrecanie tematow", prostowanie narracji, tlumaczenie sie to defensywna, nieskuteczna taktyka. Trzeba miec wlasna narracje, wlasne historie i nie ogladajac sie na nic je formulowac i promowac.

Doczytalem historie zlikwidowanych furmanow przez komendanta Burego. To byla likwidacja sowieckiej agentury. Na tyle skuteczna, ze czerwoni dostali szalu. Czesc z tych furmanow po przesluchaniu zostala zwolniona, a reszta do egzekucji. Tak sie zlozylo jednak, ze ci rozstrzelani bylo prawoslawni i czerwoni doszyli do tego historie.

Podobnie bylo z likwidacja Zydow przez mjr. Kurasia "Ognia". Zlikwidowal agenture ubecka, a to, ze akurat byli to sami Zydzi nie powinno nikogo dziwic. Ich kolaboracja z bolszewizmem byla masowa i dobrowolna. Za to kula w leb sie nalezy jak psu buda.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @krzysztof-osiejuk 1 maja 2019 12:38
1 maja 2019 12:44

No przecież dzwoniłem. A tyś o tym ani mru-mru. Zawsze jeszcze mogłeś napisać.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Magazynier 1 maja 2019 12:23
1 maja 2019 12:45

Rzecz jasna temat żydowski nie jest najważniejszy w takiej bibliotece marzeń. Ale jeśli już o tym pisać, to z autopromocją.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @cbrengland 1 maja 2019 12:35
1 maja 2019 12:46

Wystarczy o budżecie zelotów.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @valser 1 maja 2019 12:44
1 maja 2019 12:50

W oddziale Burego byli przecież Rusini prawosławni i sami uczestniczyli w tej egzekucji. Do daje do myślenia. Agentura sowiecka albo/i rusińscy volksdeutsche.

 

zaloguj się by móc komentować

valser @Magazynier 1 maja 2019 12:50
1 maja 2019 12:56

Polecam ta ksiazke, bo ona daje argumenty do dyskusji, a nie pierdy z Kroniki Filmowej do powtarzania bezreflesyjnego.

https://ipn.gov.pl/pl/publikacje/ksiazki/65785,Komendant-Bury-Biografia-kpt-Romualda-Adama-Rajsa-Burego-19131949.html

I kazdego kto pieprzy o rozwiazaniu IPN trzeba miec na oku i w razie mozliwosci dyscyplinowac.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @Magazynier 1 maja 2019 12:45
1 maja 2019 13:03

Nie ma tu tematu, tylko kwestia optyki. To byli Polacy. Tak samo jak Otto Frank był Niemcem, chociaż naziści tak nie uważali.

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @valser 1 maja 2019 12:44
1 maja 2019 13:12

Ale przecież ja nie bede się nikomu tłumaczył, dlaczego jestem Polakiem? Przecież każdy gołym okim widzi, co się w Polsce i wokół niej dzieje. W Polsce samej jest właśnie propagowany antypolonizm, nie mówiąc o zagranicy. A my kulimy łeb i dajemy się w niego bić, a mówię o tych, którzy mogą mówić głośno i wyraźnie o temacie, a tego nie robią.

W notce Coryllusa jest "pod spodem" napisane właśnie, że chodźby nie wiem jakie plany, naród, państwo jest w stanie się podzwignac. Francja miała Joanne d'Arc.

zaloguj się by móc komentować

valser @cbrengland 1 maja 2019 13:12
1 maja 2019 13:22

Ja tym bardziej nie bede sie nikomu tlumaczyl. Nigdy tego nie robilem. Slabo mi idzie bicie sie we wlasne piersi i znacznie lepiej mi idzie okladanie klaty innym. Oczywiscie trzeba nadstawic drugi policzek, dla zasady, ale gosciu z drugiej strony musi wiedziec, ze policzki sa tylko dwa, potem leca liscie spadaja nie wiadomo skad.

W Polsce sa dwie opcje polityczne. Jedna wchodzi w tylek komu sie da, a druga sie tlumaczy jak przedszolak, ze w kosciele czapke zdejmuje. Obie sa nie do zaakceptowania.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @valser 1 maja 2019 12:56
1 maja 2019 13:27

To jest bardzo ważna książka. W końcu ktos w IPNie wziął się za to spartolone śledztwo. Trzeba wybulić na nią, w końcu nie tak dużo. 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Grzeralts 1 maja 2019 13:03
1 maja 2019 13:30

Zgadza się. Moc kultury polskiej.

zaloguj się by móc komentować

valser @gabriel-maciejewski
1 maja 2019 13:32

I jeszcze jedno a prpos kabaretu...

moja zona, jak by nie bylo Szwajcarka, zobaczyla na profilu FB jednego z naszych polskich wspolnych znajomych zdjecie jakis aktorow teatralnych, 13 lbow z bananami w ustach i jakims idiotycznym podpisem.

Zapytala mnie o co chodzi z tymi bananami?

Ciezko mi szlo, zeby jej naswietlic sekwencje wydarzen i dac temu jakis sens.

Profesor Swiecicki wydaje sie byc wielkim optymista jesli twierdzi, ze tylko 20% polskiej populacji sygnalizuje objawy choroby psychicznej.

zaloguj się by móc komentować

bolek @valser 1 maja 2019 09:45
1 maja 2019 13:36

"trzeba zaczac strzelac, to sie troszku uspokoi."

To zawsze tak działa, przynajmniej w filmach. Pytanie co dalej gdy ostrzeliwany odpowie ogniem ;-)

zaloguj się by móc komentować

valser @bolek 1 maja 2019 13:36
1 maja 2019 13:41

Ze niby kto? Michnik? Urban? Jasiek Hartman czy Tomus Gross? Bez przesady. Na nich nie trzeba nic wyciagac, to popierdulki sa.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @valser 1 maja 2019 13:32
1 maja 2019 13:55

To akurat jest zwykła głupota, czyli psychiczna norma, jakby nie patrzeć.

zaloguj się by móc komentować

bolek @valser 1 maja 2019 13:41
1 maja 2019 14:05

No tak. Na ten zestaw powinno wystarczyć tupnięcie nogą.

zaloguj się by móc komentować

atelin @gabriel-maciejewski 1 maja 2019 09:32
1 maja 2019 14:07

Krzyk na ulicy faktycznie nic nie da, to jak malowanie kredkami.

Ze smutkiem zauważam, że w świetle ostatnich muzealnych wydarzeń staliśmy się prawdziwą republiką bananową, więc polecę cysorzem, co ma klawe życie: na początek po cichutku ewakuowałbym polską ambasadę w Izraelu, potem z wielkim hukiem wręczyłbym wszystkim izraelskim dyplomatom karteczki (takie do przylepiania na lodówkę) z napisem persona non grata. Później poczekałbym na wycie - kto wyje ten wylatuje prosto do Berezy. Po kilku dniach skręcałbym się ze śmiechu na podobne reakcje na całym świecie. I byliby zdziwieni, jak łatwo zrobić z nich puch marny. Ale, co tam marzyć o tem...

Jak napisał Valser, walić w łeb. Moja mama zawsze mówiła "val w dupę deską", ale to było o czerwonych księżniczkach.

zaloguj się by móc komentować

DYNAQ @bolek 1 maja 2019 13:36
1 maja 2019 14:32

Trzeba tak strzelać żeby nie odpowiedział.

zaloguj się by móc komentować

parasolnikov @valser 1 maja 2019 09:45
1 maja 2019 14:55

Myślę, że jednak bardziej przystoi strzelać niż mówić, że trzeba strzelać.

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @valser 1 maja 2019 13:22
1 maja 2019 15:12

Dlatego jesteś emigrantem. Ja też ☺

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @valser 1 maja 2019 11:16
1 maja 2019 15:35

wystarczy V kolumna w Parlamencie.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @atelin 1 maja 2019 14:07
1 maja 2019 15:39

Najpierw trzeba mieć za co wykupic weksle dłużne (obligacje) i inne tytuły do spłacenia.

A jeśli się  nie ma za co, to trzeba, niuestety,  robić to, co wierzyciel sobie zażyczy.

zaloguj się by móc komentować

zkr @valser 1 maja 2019 12:56
1 maja 2019 15:45

> I kazdego kto pieprzy o rozwiazaniu IPN trzeba miec na oku

to na pewno, bo wiadomo z kim mamy do czynienia

(podobnie jest z tymi co sabotuja przekop)

> w razie mozliwosci dyscyplinowac

w to akurat nie uwierze, ze sie da dyscyplinowac progeniture tych co strzelali w potylice albo wyrywali paznokcie

P.S. zdziwilo mnie, ze Shrek gardlowal o tym

zaloguj się by móc komentować

valser @parasolnikov 1 maja 2019 14:55
1 maja 2019 17:53

na poczatek mozna strzelic w morde liscia kontowego. A jak nie pomoze to kon w jajca. Wszyscy lekcewaza i niedoceniaja kopa w jaja.

zaloguj się by móc komentować

gorylisko @przemsa 1 maja 2019 18:27
1 maja 2019 22:10

celne i bardzo prawdziwe... czasem odnoszę wrażenie, że dzień bez info o knowaniu żydów to dzień stracony... a okazuje się, że diabeł nie taki straszny jak go maluję różne yntelektualne tuzy tudzież zwykli ludzie...

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @LES 1 maja 2019 10:25
1 maja 2019 22:34

Zmieniają... Jak najbardziej zmieniają... Takiej histerii/przekonania że "zawszystkimstojążydzi" wśród ludzi mieniących się "myślącymi niezależnie wolnościowcami" dawno nie widziałem/czytałem... Oczywiście oni wszyscy uważają przy tym że cała reszta obywateli która ma to gdzieś, albo się tym nie podnieca, to niewolnicza leniwa tłuszcza... Ale warto było by ją wyciągnąć z grilla, najlepiej podchmielonych, żeby posłać na barykady, żeby coś się w końcu wielkiego zaczęło w Polsce dziać, a ci wszyscy wolnościowcy zajęli słuszne miejsce w historii. 

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @gabriel-maciejewski
1 maja 2019 22:43

No, nareszcie mam okazję, by przytoczyć tę anegdotę prawdziwą. Ale tyczy stricte tytułu notki, a nie treści.

Lata temu jestem na obiedzie u sympatycznych ludzi. Pan domu nieco choleryk. W telewizorze leci akurat Makłowicz i peroruje o śledziach. Pan domu znad talerza: Nie będzie Żyd uczył nas, Polaków, jak śledzie marynować!

Dużo uciechy z tego było :)

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @przemsa 1 maja 2019 18:27
1 maja 2019 22:51

Dokładnie tak to wygląda... Biedni niewolnicy żyjący/trzęsący się ze strachu (straszenia innych) 

zaloguj się by móc komentować

gorylisko @parasolnikov 1 maja 2019 14:55
1 maja 2019 22:54

panie parasol mam sprawę i pytania,,, czy możemy na priva, BigBoss zna mój adres email choć to nie taka tajemnica, ksywa i gmail...

pzdr

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @Magazynier 1 maja 2019 11:23
1 maja 2019 23:04

To nie jest inne podejście... Tu nie ma czegoś takiego. To jest moneta którą rzuca two face (taki kryminalista z serii o Batmanie). Cokolwiek wypadnie two face wygrywa. 

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @valser 1 maja 2019 11:12
1 maja 2019 23:07

To wojsko nie jest u nas po to żeby nas pilnować, albo z nami walczyć. Jest ich za mało... Oni są tu w takim samym celu w jakim psy sikają na kamienie i krzaczki. Ewentualnie po to by ostentacyjnie się wycofać. 

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @KOSSOBOR 1 maja 2019 22:43
1 maja 2019 23:10

A śledź był po żydowsku? 

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @parasolnikov 1 maja 2019 14:55
1 maja 2019 23:21

Wypić. Wypić z nimi trzeba, a kiedy oni zaczną uderzać w te swoje żale i uroszczenia, to trzeba głośno i stanowczo wznieść toast za zdrowie pięknych pań... Na koniec oczywiście każdy płaci za siebie :) 

zaloguj się by móc komentować

Draniu @przemsa 2 maja 2019 07:00
2 maja 2019 10:36

Ale przeciez ta tzw. opozycja pt. Konfederacja ,nic nie ma do zaproponowania oprocz narracji zwiaznej z zagrozeniami ze strony lobby zydowskiego.. Tam jest widoczna pustka merytoryczna,garstka osob, ktore chce sie zalapac na posadkę poselską, spady z różnych partyjek mieniących sie prawicowymi.. W dalszej perspektywie nie maja szans ,aby sie utrzymac..Dzis tez jest widoczny fakt,ze tam we wenątrz nie ma kontroli.. Powstaje kolejna mutacja bez skladu i ładu..  A sensownej opozycji nadal nie ma i zanosi sie na to,ze nie będzie.. 

zaloguj się by móc komentować

DrWall @stanislaw-orda 1 maja 2019 15:39
2 maja 2019 16:56

O właśnie! Od dawna zwracam na to uwagę swoim rozmówcom. 

zaloguj się by móc komentować

atelin @stanislaw-orda 1 maja 2019 15:39
3 maja 2019 12:03

Nie wiem, co jedno z drugim ma wspólnego. Można wywalić za drzwi i spłacać jakieś weksle. Polecam "Ziemię obiecaną", gdzie żyd wydymał żyda. Nasze długi są honorowe.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @OdysSynLaertesa 1 maja 2019 23:04
3 maja 2019 17:23

Zgadza się. Zapomniałem o Pająkach Szaniawskiego. Ale przeczytałem kilka pierwszych stron Śmierci i socjalizmu 2 i sobie przypomniałem. Zwłaszcza ten fragment o imć Czajkowskim, który dostał zlecenie od Kronenberga na stworzenie godnego wizurenku Żydów i niestety nie znalazł nikogo godnego tego godnego wizerunku i podziękował (str. 14). Mój pomysł godnej polityki wizerunkowej wyporawał bez śladu i zaraz sobie przypomniałem te Pająki. Ale, kurcze, przydałaby się jakaś dźwignie i jakiś wytrych. 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @KOSSOBOR 1 maja 2019 22:43
3 maja 2019 17:24

Co prawda Ormianin ale podobno jeden Ormianin wart 10 Żydów.

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować