-

gabriel-maciejewski : autor książek, właściciel strony

O islamizacji Europy

Przyjmijmy takie założenie – w globalnej hierarchii organizacji najważniejsze są te, które są najbardziej utajnione. Żeby żyć naprawdę w ukryciu trzeba przede wszystkim wskazać, że to inni żyją w ukryciu. Tak więc najlepiej stworzyć całkowicie fikcyjny mem-pułapkę, która odwróci uwagę ludzi i zainspiruje ich na tyle, by stracili oni dla niego głowy. Do tego służy masoneria, ze swoimi skomplikowanym systemem znaków. Ludzie wierzą, że masoni porozumiewają się na ich oczach, bo chcą coś przekazać jeden drugiemu, tak by reszta nie widziała. Na przykład często czynią tak biskupi, albowiem wszyscy zainteresowani wiedzą, że Kościół prowadzi utajone drugie życie, a ilość stosowanych przez biskupów szyfrów, które można zaobserwować w wystąpieniach publicznych, jest ogromna. Masoneria i ukryte życie Kościoła – to dwa najważniejsze filary, które absorbują uwagę osób z aspiracjami do odkrywania tajemnic świata tego. Jest jeszcze trzeci, albowiem żadna płaszczyzna nie utrzyma się tylko na dwóch podporach. Jest nim przekonanie, że żadnych hierarchii i organizacji tajnych nie ma w ogóle, a wszystko jest proste, racjonalne i da się wytłumaczyć szczerymi intencjami. Kiedy spozycjonujemy w ten sposób sektory, w których skupia się uwaga tłumu, musimy dodać do tego wniosek – najlepiej w ogóle nie mówić o żadnych wtajemniczeniach, albowiem człowiek zrobi z siebie wariata. I to jest prawda, najlepiej w ogóle o nich nie mówić. Co robić jednak, kiedy widzimy, jak nowy premier Szkocji modli się w swoim gabinecie z doradcami, a wszyscy oni są muzułmanami? Przypomina się od razu cała krajowa retoryka dotycząca oddzielenia Kościoła od państwa, wszystkie dyrdymały dotyczące świeckości państwa i opresji jaką wywiera na nie i na wolność obywateli Kościół Powszechny. Jeśli zestawimy te dwie okoliczności przyjedzie nam do głowy taka konstatacja – wtajemniczenia są proste, a lojalność wobec nich wymusza struktura organizacji i panujące w niej zasady. Nie potrzebują one znaków, symboliki, regulaminów czy ikonografii, którą po setkach lat badać będą jacyś uczeni humaniści. Potrzebują jedynie dyscypliny i lojalności. A skoro tak, to najważniejszą formułą wtajemniczenia we współczesnym świecie jest zdanie – Allach jest wielki, a Mahomet jest jego prorokiem. I to wszystko.  Zdanie to wypowiedziane w obecności duchownych muzułmańskich czyni z człowieka istotę podlegającą innym niż dotychczasowe zasadom, których on sam z początku nie rozpoznaje, a kiedy już ta wiedza nań spłynie, mowy nie ma o tym, żeby się wycofać. I nie mówcie mi teraz o Żydach i ich przeniewierstwach, bo to nie Żyd został premierem Szkocji.

Skoro tak, to znaczy, że nie może istnieć żadne świeckie państwo. Wszystkie istniejące państwa są instytucjami religijnymi, ale podporządkowują się różnym organizacjom wyznaniowym. Jeśli zaś jakieś państwo uważa się za świeckie i tkwi w tej herezji uporczywie, to znaczy, że znajduje się w drodze ku zmianie religijnego patrona. Ta droga może być długa, ale zakończy się po prostu tym, że zamiast krzyża w klasach szkolnych będą wisieć inne jakieś symbole religijne. I to trzeba powiedzieć wprost. Polska i jej urzędnicy nawet nie zbliżają się do tej konstatacji, albowiem traktują serio dyrdymały o świeckim państwie i uważają jeszcze, że mają na tyle siły, by zapobiec upadkowi państwa i jego degrengoladzie. Z pomocą organizacji religijnych – takich jak Kościół, taka szansa istnieje, ale pod warunkiem, że przestaniemy wierzyć w świeckie państwo. Utrzymanie naszego państwa może też się przedłużyć w czasie w związku z aktywnością innych organizacji religijnych na naszym terenie, na przykład monarchii brytyjskiej albo USA. No, ale – powie ktoś – przecież w Szkocji premier jest muzułmaninem i ma w nosie to, że państwo jest świeckie! Ono przede wszystkim nie jest świeckie, bo król jest głową tamtejszego kościoła. Państwo to, na użytek swoich poddanych, zdegradowało na zarządzanym przez siebie terenie Kościół Powszechny, teraz zaś – nie może być inaczej – próbuje zdegradować na swoim terenie i wziąć w zarząd islam. Tak myślę, choć wygląda to skrajnie nieprawdopodobnie. Nie chcę mi się bowiem wierzyć, żeby ktoś serio traktował tę sytuację, jako próbę podporządkowania monarchii islamowi. To samo chcieli uczynić u siebie Niemcy, zdawało im się, że ściągając do siebie migrantów stworzą okoliczności, kiedy to państwo niemieckie będzie kontrolowało mułłów i organizacje zbrojne. Tyle, że państwo potrzebuje administracji, a ta spowalnia wszystkie działania. Islam zaś nie potrzebuje niczego poza lojalnością i narzędziami, które ją wymuszą. Te zaś są tym sprawniejsze im więcej oddanych sprawie islamu ludzi przebywa na danym terenie. I im mniej papierkowej roboty jest przy wymuszaniu lojalności.

Po co w ogóle podporządkowywać jedne organizacje drugim? Bo te pierwsze czują, że dłużej nie pociągną, mają za sobą tradycję i aparat, ale to stara tradycja i niewydolny aparat. Poza tym nie mają dla swoich poddanych żadnej oferty. Nie próbują jej nawet tworzyć, albowiem w sytuacji, kiedy państwo nie ma innej misji niż trwanie nie da się przedstawić ludziom żadnej oferty. Islam zaś ma ofertę i ona jest klarowna i prosta. Porządkuje świat, daje władzę nad ciałem bliźniego i oferuje różne atrakcje, a także wielką dynamikę. Państwo więc, udające organizacje świecką, w istocie będąc organizacją religijną, żyje takim złudzeniem, że sprowadzając na swój teren muzułmanów, wykorzysta ich i ich religię. Do czego? Do trwania. I to jest paradoks największy. Żeby trwać bowiem nie potrzeba pretekstów. Kiedy pojawia się potrzeba ich tworzenia, to znaczy, że jest naprawdę źle, a zdrada czai się za progiem. Póki co jeszcze nie do końca rozpoznana.

Przypomnę jeszcze tylko, że Karol III, kiedy był jeszcze księciem, ogłosił się obrońcą wiar, zamiast pozostać obrońcą wiary według formuły Henryka VIII. To moim zdaniem jasno wskazuje na cele monarchii. Czy one są do zrealizowania? Nie wiem. To się okaże. Jedno jest pewne, wszelkie relacje z islamem, i te sprytne i te naiwne, nawiązywane były albowiem organizacje pragnące coś uzyskać od islamu bardziej obawiały się papieża i Kościoła Katolickiego. Dlaczego tak było, można długo dyskutować. Prócz lęku kierowała tymi organizacjami chęć zysku i wzmocnienia swojej pozycji względem poddanych. Tak było zawsze i prawdopodobnie tak jest teraz. Co na to islam? Nie jest on organizacją jednorodną jak wiemy, jest poprzerastany rozmaitymi agenturami i wielu wyznawców Allacha gra w drużynach, których doktryny są bardzo odległe od propozycji jakie islam składa swoimi wiernym. Islam jednak potrafi się zjednoczyć, a na pewno potrafi się zjednoczyć na wydzielonym obszarze. I to oglądamy co jakiś czas.

Warto teraz  przypomnieć jakimi motywacjami kierował się Jan Bez Ziemi, król Anglii, kiedy wysłał posłów do Maroka, z propozycją podporządkowania swojego królestwa tamtejszemu władcy. Otóż chciał on, by Berberowie, wzmocnili jego pozycję względem papieża przede wszystkim, ale także względem angielskich baronów i króla Francji. Ponieważ w tamtych czasach islam miał o wiele bogatszą ofertę niż dziś, sprawy te na pewno różniły się od tych nam współczesnych. Władca Maroka nie potraktował serio propozycji króla Anglii i ten, chcąc nie chcąc, musiał się pogodzić z papieżem, a to znaczy, że musiał ustąpić.

O wiele lepiej poszło Fryderykowi II z dynastii szwabskiej, który będąc chrześcijańskim cesarzem i królem, zamienił swój dwór, w bliźniaczy ośrodek, do tego istniejącego w Bagdadzie. Jeśli uświadomimy sobie, że jego najwierniejszym zausznikiem był wielki mistrz Zakonu Najświętszej Marii Panny – Hermann von Salza, to zrobi się dziwnie. Bo trudno przypuścić, by organizacja te pozostawała poza wpływami islamu będą na służbie cesarza udającego kalifa. A skoro tak, obecność Matki Najświętszej w nazwie zgromadzenia, miała tyle samo wspólnego ze świętością, co plastikowa plakietka z obrazkiem w klapie Lecha Wałęsy.

Jeśli komuś mało przykładów wtajemniczeń i mimikry, niech przypomni sobie genueński bank św. Jerzego. I niech się zastanowi komu oddaje hołd, w co wierzy i czego szuka w symbolach poza Kościołem. Dla poszukujących dalszych wyjaśnień tych jakże skomplikowanych, ale ciągle aktualnych spraw przeznaczona jest ta książka.

https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/gabriel-ronay-anglik-tatarskiego-chana-tlumaczenie-gabriel-maciejewski-jr/



tagi: kościół  islam  polityka  europa  nawrocenia  religia  hierarchie 

gabriel-maciejewski
5 kwietnia 2023 10:26
86     4170    19 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

Pioter @gabriel-maciejewski
5 kwietnia 2023 10:57

Islam nie daje żadnych odpowiedzi. Jest tylko jedną z wielu kolejnych prób powrotu do władzy przez Olimpijczyków, którzy nadal chcą zbudować (dla siebie) raj na ziemi. A kończy się to zawsze w ten sam sposób jak się zaczęło - konclagrami za kołem podbiegunowym.

Jedyną siłą, która na długo zastopowała Olimpijczyków był Kościół Katolicki w połączeniu z Cesarstwem Rzymskim. Ale cesarstwo upadło ostatecznie, a bez niego Kościołowi brakuje świeckiego ramienia, przez co sam niedomaga.

Islam Olimpijczyków nie zastopuje. Nie po to został powołany w VIII wieku.

zaloguj się by móc komentować

Andrzej-z-Gdanska @gabriel-maciejewski
5 kwietnia 2023 10:58

Problem jest szerszy, a nawet głębszy.  :(((

Nowy premier Szkocji. Gorliwy muzułmanin będzie forsował ustawę o zmianie płci i zaprowadzał rasowe parytety
 30 marca 2023 r.

Szkocja ma nowego premiera. Choć wydaje się to nieprawdopodobne to Humza Yousaf jest jeszcze bardziej postepująco postępowy niż jego poprzedniczka Nicola Sturgeon.
Objęcie teki premiera Szkocji przez mającego pakistańskie pochodzenie Humzę Yousafa jest z kilku powodów symboliczne, a nawet schizofreniczne. Teraz Azjaci ostatecznie władają Wyspami Brytyjskimi i to w sensie dosłownym. Premier Wielkiej Brytanii Rishi Sunak urodził się w hinduskiej rodzinie z Pendżabu. Burmistrz Londynu Sadiq Khan urodził się w tym mieście w rodzinie, która w latach 60. przybyła do Wielkiej Brytanii z Pakistanu. Szefem rządu Irlandii jest pół Hindus Leo Varadkar.

Wydawałoby się, że taki skład ostatecznie przekreśla jakiekolwiek opowieści o strukturalnym rasizmie na Wyspach, ale dla nowego premiera to za mało. Choć wydaje się to mało możliwe, to ten gorliwie praktykujący muzułmanin jest jeszcze bardziej postępowy i równościowy niż jego poprzedniczka Nicola Sturgeon, która straciła posadę w wyniku forsowania ustawy o „zmianie” płci nawet przez dzieci i przez skandal jaki wybuchł, kiedy to wielokrotny gwałciciel oznajmił, że właściwie to on jest kobietą i wylądował w więzieniu z paniami.

Wróćmy jednak do symboliki i schizofrenii. Oto gorliwy muzułmanin w partyjnych eliminacjach do teki premiera pokonał chrześcijankę Kate Forbes, która sprzeciwia się uznawaniu związków homoseksualnych i otwarcie twierdziła, że gwałciciel, którego wsadzono do więzienia dla pań, to nie żadna kobieta, tylko zwykły samiec jest, zwłaszcza, że nawet żadnej przeróbki skalpelem nie przeszedł.

Tylko fragment, ale wystarczy. Reszta pod linkiem:

https://wpolityce.pl/polityka/640636-nowy-premier-szkocji-czyli-postepowa-schizofrenia

 

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @gabriel-maciejewski
5 kwietnia 2023 11:08

" Zdanie to wypowiedziane w obecności duchownych muzułmańskich czyni z człowieka istotę podlegającą innym niż dotychczasowe zasadom, których on sam z początku nie rozpoznaje, a kiedy już ta wiedza nań spłynie, mowy nie ma o tym, żeby się wycofać. "

To jest też stosowane w korporacjach i nawet nie potrzeba nic wypowiadać(w sensie oficjalnie). Wystarczy, że wyczują w człowieku chęć zdobycia władzy i pieniędzy, jak to ks. Krakowiak w swoim tekście ładnie opisał to są główne bożki. Na tym polega właśnie tajność, że to "czuje się przez skórę", tam nie ma deklaracji(przynajmniej na początku).

 

zaloguj się by móc komentować

atelin @Andrzej-z-Gdanska 5 kwietnia 2023 10:58
5 kwietnia 2023 11:14

Zginiemy. I to szybciej niż myślimy.

zaloguj się by móc komentować

betacool @atelin 5 kwietnia 2023 11:14
5 kwietnia 2023 11:15

To trzeba myśleć powoli...

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @gabriel-maciejewski
5 kwietnia 2023 11:22

" Islam zaś ma ofertę i ona jest klarowna i prosta. Porządkuje świat, daje władzę nad ciałem bliźniego i oferuje różne atrakcje, a także wielką dynamikę. "

Mówiąc krótko - daje wikt i opierunek. Z miejsca stajesz się częścią organizacji, obojętnie czy sprzedajesz kebab w budce, czy grasz na skrzypcach w filharmonii, czy sprzedajesz używane samochody pod Berlinem.

Dlatego uważam za istotne żeby w Kościele ciągle do upadłego przypominać ludziom o zawierzeniu Bogu i robić to właściwie. To jest właśnie Dobra Nowina, że Pan Jezus wyzwolił ludzi od potrzeby "wiktu i opierunku" ze strony świeckich organizacji.
Bo pokusa dla ludzi, szczególnie w dzisiejszych czasach jest ogromna, żeby oddać wolność, za to żeby poczuć się "zaopiekowanym i potrzebnym(ważnym)".

 

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @Andrzej-z-Gdanska 5 kwietnia 2023 10:58
5 kwietnia 2023 11:29

A ja czuję że ta "postępowość" skończy się surowym purytanizmem i zasłanianiem twarzy przez kobiety. Tym bardziej że to już tak jest, korporacje promują te wszystkie LGBT-izmy, ale w pracy wymagają surowej, wręcz nieludzkiej, dyscypliny.

 

zaloguj się by móc komentować

Andrzej-z-Gdanska @gabriel-maciejewski
5 kwietnia 2023 11:34

W Walii jest, jak na razie,  premierem "tubylec", ale jaki:

Mark Drakeford zawsze interesował się polityką, która, jak mówi, była częścią życia w Carmarthenshire w latach 60. Stwierdził również, że był „zawsze Labour”, wierząc, że związki człowieka z gospodarką są wielkim czynnikiem decydującym o jego szansach życiowych. Oprócz członkostwa w Partii Pracy jest członkiem Unite the Union i UNISON oraz członkiem solidarności LGBT+ Labour . Jest zagorzałym przeciwnikiem brytyjskiego programu nuklearnego Trident i wzywa do jego likwidacji.

https://en-m-wikipedia-org.translate.goog/wiki/Mark_Drakeford?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_x_tr_pto=sc

 

 

zaloguj się by móc komentować

Andrzej-z-Gdanska @Kuldahrus 5 kwietnia 2023 11:29
5 kwietnia 2023 11:35

Patrz: "odnowiony" Afganistan.

zaloguj się by móc komentować

Czarny @Pioter 5 kwietnia 2023 10:57
5 kwietnia 2023 11:38

"Islam nie daje żadnych odpowiedzi." Sądzę jednak, że daje. Skoro protestantyzm nie do końca wywiązał się ze swej roli a demokracja nikomu już nie imponuje - to na islam przerzucona została rola nowej, lepszej religii. Przecież właśnie po to mówi sie o Sulejmanie Wspaniałym, jako niemal o ojcu tolerancji, racjonalizmu i głębokiej wiary jednocześnie. Wiary - dodajmy - bardzo intymnej i nie wchodzącej nikomu w drogę. 

I może faktycznie Brytyjczycy bardzo poważnie podchodzą do tego tematu, chcąc wprząc islam w swoje homonto. Jeśli uda im się to, pozostawią w tyle USA oraz Chiny, bo te dwie struktury sprawiają wrażenie niezdecydowanych panien na wydaniu. 

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @gabriel-maciejewski
5 kwietnia 2023 11:42

" Państwo to, na użytek swoich poddanych, zdegradowało na zarządzanym przez siebie terenie Kościół Powszechny, teraz zaś – nie może być inaczej – próbuje zdegradować na swoim terenie i wziąć w zarząd islam " . Celna konstatacja lecz taki zarząd nigdy nie wypali,co widać po działaniach nowo wybranych muzułmańskich premierów i innych "oficjeli w rządach europejskich. Muzułmanie mają tylko jedyną ofertę:proroka,przy okazji ubijają interesy z rasizmem ,LGBT,etc.

Jest to coraz groźniejsze zjawisko,bo sprytny zabieg"precz z rasizmem",oraz polityka migracyjna wznieca inny niż w ubiegłych wiekach pożar.Owszem takich muzułmańskich premierów można zawsze obalić,ale ile szkód  nieodwracalnych poczyni ?

zaloguj się by móc komentować

Pioter @Czarny 5 kwietnia 2023 11:38
5 kwietnia 2023 11:43

Oni islam w swoje homonto wprzęgli już co najmniej sto lat temu, od czasów pułkownika Laurenca, a podejrzewam, że jeszcze wcześniej zrobili to w Indiach. Teraz tylko próbują przeszczepić tamte doświadczenia na Wyspy.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @gabriel-maciejewski
5 kwietnia 2023 11:44

Wspomniany postulat dotyczy wyłącznie rozdzielenia od Kościoła ( w domyśle katolickiego), ale nie od synagogi czy meczetu.

zaloguj się by móc komentować

homsick @gabriel-maciejewski
5 kwietnia 2023 11:45

Islam zaś nie potrzebuje niczego poza lojalnością i narzędziami, które ją wymuszą. Te zaś są tym sprawniejsze im więcej oddanych sprawie islamu ludzi przebywa na danym terenie. I im mniej papierkowej roboty jest przy wymuszaniu lojalności.

W praktyce wygląda to następująco:

https://tvn24.pl/swiat/wielka-brytania-oburzenie-w-szkocji-po-skazaniu-na-prace-spoleczne-sprawcy-gwaltu-na-13-latce-6885653

zaloguj się by móc komentować

ahenobarbus @Andrzej-z-Gdanska 5 kwietnia 2023 10:58
5 kwietnia 2023 11:50

Postępowi muzułmanie. Ciężko było znaleźć informację czy on jest szyitą czy sunnitą, ale coś tam na twitterze wyszukałem, że jest szyitą (chyba). 

Ja tylko przypominam, przy okazji że najbardziej postępowi muzułmanie dzisiaj to szyiccy ismailici, a zwłaszcza https://pl.wikipedia.org/wiki/Nizaryci. Nizarytą był Hassan ibn-Sabbah, starzec z gór. 

Kiedyś o ismailickich sektach Maciej Cielecki, http://mc.szkolanawigatorow.pl/bolszewicy-islamu. Tam jest taki fragment o przejęciu władzy przez Fatymidów, czyli zamiana jednego gangu na drugi. Polecam przeczytać o karmatach  i ich metodach. Dosyć powiedzieć, że oni pluli na Koran i uprawiali podobną obscenę. 

Oczywiście nie sugeruję, że Humza Yousaf jest ismailitą. Ale jestem bardzo ciekaw dalszych zdarzeń. 

 

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @homsick 5 kwietnia 2023 11:45
5 kwietnia 2023 11:58

To jest oddawanie władzy nad ludźmi wtajemniczonym. Oni zaś porozumiewać się będą między sobą znakami. Ludzie zaś poszukujący niejawnej komunikacji widzieć ją będą u biskupów

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @ahenobarbus 5 kwietnia 2023 11:50
5 kwietnia 2023 12:00

Czyli wiemy już skąd się wzięły oskarżenia przeciwko templariuszom. Mamy symbole religijne, które są unieważniane, ale pozostają w przestrzeni publicznej - Matka Boska w klapie Wałęsy - wtajemniczenie polega na sprofanowaniu ich  przyjednoczesnym demonstrowaniu dewocji - ksiądz Cybula

zaloguj się by móc komentować


gabriel-maciejewski @Pioter 5 kwietnia 2023 11:43
5 kwietnia 2023 12:01

Nie do końca, bo Niemcy też mieli swoich islamistów

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @BTWSelena 5 kwietnia 2023 11:42
5 kwietnia 2023 12:01

Nie wiemy czy nie wypali, nie znamy metod

zaloguj się by móc komentować


gabriel-maciejewski @Kuldahrus 5 kwietnia 2023 11:22
5 kwietnia 2023 12:02

Tak, zapewnie podstawowe potrzeby i daje poczucie misji

zaloguj się by móc komentować

chlor @Pioter 5 kwietnia 2023 10:57
5 kwietnia 2023 12:02

"Islam Olimpijczyków nie zastopuje".

Jedyną sprawdzoną funkcją muzułmanów w Europie jest robienie rozpierduchy. Czy rozpierducha ochroni kraje Zachodu przed Olimpijczykami?

Oni pokazali swoją silę przy obecnej pandemii. Skoro okazało się, że ludzie na stanowisku typu prezydenta USA mogą im co najwyżej piwo otwierać, to nie jest dobrze.

 

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Kuldahrus 5 kwietnia 2023 11:08
5 kwietnia 2023 12:06

Głównym bożkiem jest pragnienie bycia mądrym, a nie władza i pieniądze

zaloguj się by móc komentować



cbrengland @gabriel-maciejewski
5 kwietnia 2023 12:11

I nie mówcie mi teraz o Żydach i ich przeniewierstwach, bo to nie Żyd został premierem Szkocji.

No dobra, jednak został tym premierem ten Pakistańczyk albo inny czort.  A Żydzi i tak "siedzą na tylnym siedzeniu". Nie ma innej opcji.

Trudno powiedzieć, co lepsze. Czy ta cizia, poprzedni premier Szkocji, o której wspominałem niedawno, a chciała, aby w Szkocji kobiety, jak chcą, były mężczyznami i na odwrót. Przypomnę, że premierem GB jest autentyczny Hindus, wyznania, a kto go tam wie.

Nie chciałem tego publikować. Ale trudno. Jesteśmy wszak na wojnie, o nasze jutro i jest ku temu okazja.

Oto Afgańczycy z Afganistanu. Byli fukcjonariusze wojskowych tajnych służb (wiem to) za czasów bytności tam w Afganistanie USA, GB i innych im przyjaznych sił wojskowych, przypomnę, że i Polaków też i to zupełnie jeszcze przecież niedawno. Dzisiaj, GB ich przytuliło. I tak się złożyło przypadkiem, że mieszkają tutaj obok mnie w hotelu, gdzie codziennie jeżdżę do pracy. A przed hotelem prawie barykady i kontrola wjazdu pełna przez pewno uzbrojonych brytyjskich fukcjonariuszy. I chodzą ci byli wojskowi do pracy, mają blisko, tam, gdzie akurat ja też pracuję.

I nie tylko w czasie pracy tak jest, że wychodzą na te modlitwy, wolno im. Ale też i w czasie przerw oglądam takie obrazki.

Przeszkadza mi to i już.

_____________

zaloguj się by móc komentować

Matka-Scypiona @gabriel-maciejewski
5 kwietnia 2023 12:15

Dziwny jest strach brytoli przed KK. Kiedy anglikanie dopuścili baby do święceń, jeśli mnie pamięć nie myli, to prawie 70 hierarchów kościoła anglikańskiego przeszło na katolicyzm. Żeby brytole za bardzo się nie rozpędzili z tymi muzułmanami, bo król czy królowa mogą być tylko głową kościóła anglikańskiego, mułłów już nie. To, co działało w koloniach, niekoniecznie musi działać w metropolii. Anglikanizm już od dawna nie ma nic do zaoferowania a zmiany zachodzą. Żeby nie skończyło się tak, że władca będzie musiał przyjąć islam, żeby w ogóle być. Z deszczu pod rynnę. 

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @cbrengland 5 kwietnia 2023 12:11
5 kwietnia 2023 12:25

Może ty też spróbuj się publicznie pomodlić?

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Matka-Scypiona 5 kwietnia 2023 12:15
5 kwietnia 2023 12:26

No właśnie czekam jak to rozwiążą

zaloguj się by móc komentować

ArGut @gabriel-maciejewski
5 kwietnia 2023 12:34

W kontekście GB ciekaw się wydaje posunięcie ich PM Ricziego Sunaka, TVP Info zapdała to w takiej formie, że koniec pobłażania pakistańskim mafiom handlującym dziećmi i ludźmi (pewnie trzeba czytać kobietami) bo nie można przymykać oczu na to z uwagi na poprawność polityczną.

zaloguj się by móc komentować


ArGut @gabriel-maciejewski
5 kwietnia 2023 12:38

No i kochane TVP Info zadodał dziś wiadomość - Tajne szkolenia na Ukrainie. 40 tys. żołnierzy szykuje się do kontrofensywy. Potrzeba w takich razach tajności ? To mam być znak dla moskowi ? Bracia/Diadersi nasi sowieccy nie dacie rady ?

zaloguj się by móc komentować

aszymanik @gabriel-maciejewski 5 kwietnia 2023 12:25
5 kwietnia 2023 12:40

Tak to dobra rada. Będąc w Afganistanie zauważyłem, że oni odnoszą się z szacunkiem do ludzi, którzy jawnie manifestują swoją wiarę. Byli o wiele bardziej uprzejmi i otwarci gdy widzieli, że noszę krzyżyk na szyi niż wobec osób, które go nie miały.

zaloguj się by móc komentować

Paris @Matka-Scypiona 5 kwietnia 2023 12:15
5 kwietnia 2023 13:03

Dokladnie  tak,...

...  ci  wyspiarze  to  ,,narUT,,  bez  kregoslupa  moralnego  i  etycznego  !!!

Tam  juz  jest  straszna  CIENIZNA  i  ,,gora,,  zdaje  sobie  z  tego  sprawe...  i  PRZYKLEJO  SIE  do  kazdego  co  ma  kawalek  grosza,...

...  ale  to  i  tak  im  NIC  nie  pomoze,  bo  za  setki  wiarolomstwa  KARE  PONIESC  TRZEBA...  inaczej  -  jak  Pan  Bog  chce  kogos  ukarac  to  ODEJMUJE  MU  ROZUM  -  i  wlasnie  to  obserwujemy  i  widzimy  JAK  NA  DLONI...

...  Epajer  brytolskie  TONIE  !!! 

zaloguj się by móc komentować

Paris @ArGut 5 kwietnia 2023 12:34
5 kwietnia 2023 13:06

Wot  gieroj...

...  z  tego,  calego,  detego  Sunak`a...  ,,bogatszego,,  od  Lolka  3  !!!

zaloguj się by móc komentować


Paris @aszymanik 5 kwietnia 2023 12:40
5 kwietnia 2023 13:13

Tak,...

...  mnie  to  wprost  w  oczy  powiedzialo  kilku  muzulmaninow  we  Francji,...  ze  bardziej  powazaja  katolikow  z  Polski  nich  ateistow  z  Francji, 

  

zaloguj się by móc komentować

peter15k @gabriel-maciejewski
5 kwietnia 2023 13:43

Wielu nie chce spojrzeć prawdzie w oczy. Od lat jesteśmy w trakcie realnej globalnej wojny z Kościołem Katolickim bo to jest ostatnia struktura jeszcze zwarta i hierarchiczna.   Krążą pogłoski, że ta wojna finansowana jest przez poniższych Panów ale to chyba niemożliwe bo wyglądają dobrotliwie ,elegancko, mają wnuki, głaskają kotki i pieski a także zasiadają w nobliwych rezydencjach. 

Jeżeli mogą wyznaczyć każdego prezydenta czy premiera nawet dla wojowniczych kiedyś Szkotów  - muzułmanina jako zwolennika homo to mogą odwracać kota ogonem... nawet z kotki zrobic kocura.  Nawet mogą palcem popychać króla Karola...

 i pomyśleć że wszystko na kredyt...

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Czarny 5 kwietnia 2023 11:38
5 kwietnia 2023 13:45

wówczas, dla tównowagoi, Chiny będą musiały postawić na chreścijaństwo (prawosławie).

zaloguj się by móc komentować

atelin @stanislaw-orda 5 kwietnia 2023 13:45
5 kwietnia 2023 14:11

"g" na klawiaturze też jest blisko "r" i "t".

zaloguj się by móc komentować


cbrengland @gabriel-maciejewski 5 kwietnia 2023 12:25
5 kwietnia 2023 14:19

Przypomnę, że w Ewangelii Jezus mówi wręcz coś zupełnie innego. Jest to niepotrzebne. Powiada prawie wprost, by tak nie robić. I to jest ta różnica właśnie. Między nami, a nimi. Oni mają nakazy, jak Żydzi. I to ile. My mamy wolny wybór. I swoje sumienie. I tylko od nas zalezy, jaki z niego zrobimy użytek

_________

zaloguj się by móc komentować

atelin @stanislaw-orda 5 kwietnia 2023 14:18
5 kwietnia 2023 14:26

Bo to nie słuch, tylko wzrok..., pozdrawiam.

zaloguj się by móc komentować

glicek @Andrzej-z-Gdanska 5 kwietnia 2023 10:58
5 kwietnia 2023 14:40

Problem jest szerszy, a nawet głębszy.  :(((

Tak jest, choćby z tego powodu, że tzw. IV fala feminizmu to - jak donoszą półgłosem same byłe feministki - powrót do patriarchatu, ale bardziej w wersji islamskiej. Tzn. jak już dziewuchy z piorunkami i różowymi cipoczapkami (pussyhat) się wykrzyczą, wytuptaja, powiedzą facetom z ich otoczenia że mogą być wrażliwi, mogą sobie popłakać (stary patriarchat ponoć nie pozwala) to - ale półgębkiem po cichu - przyznają, że na facetów-feministów i lewaków na te "p.zdy w rurkach" nie mogą autetntycznie patrzeć, że imponują im i pociągają przystojni młodzi faceci z południa i Bliskiego Wschodu. Mówię na podstawie zapisów z podkastu, wywiadu z byłą feministką, która sama się przyznała do fascynacji migrantami z Maroka, "uciekającymi przed wojną".

Tak, że ten... Nie wiem tylko jak im pójdzie przekonanie chłopaków że mięso jest niedobre, że nie trzeba tak zarzynać barana na cześć allaha, że może można czcić sztucznym mięsem albo pastą z ciecierzycy? I że psy są fajne i mają ładne pyszczki, więc nie mogą być nieczyste. Ciekawe wtedy kto kogo do czego przekona?

zaloguj się by móc komentować

Czarny @cbrengland 5 kwietnia 2023 14:19
5 kwietnia 2023 14:46

"Powiada prawie wprost, by tak nie robić." A komu to powiada? Tym, którzy chcą uzyskać jakąś nagrodę w związku z tym, że będą publicznie się manifestować religijnie. A jeśli komuś nie chodzi o nagrodę, lecz o świadectwo? A jeśli nie chodzi o intymność, lecz o tchórzostwo? Wolny wybór to nie jest pochwała ucieczki zwłaszcza, gdy się złorzeczy pod nosem.

zaloguj się by móc komentować

atelin @gabriel-maciejewski
5 kwietnia 2023 15:02

Za napisanie "allaha" małą literą grozi kara. Jest Pan na nią gotów? Bo ja tak, nie chce mi się tylko robić ctrl c i ctrl v, aby przepisywać to sto razy w zeszycie.

zaloguj się by móc komentować

atelin @atelin 5 kwietnia 2023 15:02
5 kwietnia 2023 15:03

Miał być do @glicek.

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @atelin 5 kwietnia 2023 14:26
5 kwietnia 2023 15:27

Oj atelinie,ja też mam dobry wzrok i ogarnęłam i też pozdrawiam panów...

zaloguj się by móc komentować

Paris @chlor 5 kwietnia 2023 12:02
5 kwietnia 2023 16:29

Moim  zdaniem...

...  ,,ludzie  prezydEta,,  sami  sie  z  ta  zgraja  ,,byznesowa,,  pobratali...  i  WYHODOWALI  swoimi  ,,dzialaniami,,...  oczywiscie  ,,dla  naszego  dobra  i  caaalej  ludzkosci,,...  teraz  to  wychodzi  bez  bicia...

...  vide  -  dzisiejsza  SZOPKA  z  Trump`em  w  Ameryce...  oni  wszyscy  z  tej  ZACHLANNOSCI  to  juz  TWORKI  sie  zrobili...  i  trump`y,  i  musk`i,  i  gates`y  !!!

 

Omijac  to  PUSTE  i  ZKRETYNIALE  dziadostwo  szerokim  lukiem,...  nic  wiecej,

zaloguj się by móc komentować

Paris @atelin 5 kwietnia 2023 13:09
5 kwietnia 2023 16:35

Panowie...

...  w  zlodziejstwie  i  sciemie  przeszarzowali,...  moze  sie  ,,zorientowali,,  ze  wlasny  ogon  wpier****ja  !!!

zaloguj się by móc komentować

ahenobarbus @gabriel-maciejewski
5 kwietnia 2023 16:44

Pisałeś też o znakach towarzyszących wtajemniczeniu, że one są nieważne. A co z czymś takim jak z gryf z Pizy https://en.m.wikipedia.org/wiki/Pisa_Griffin ?

Teraz nieistotne czy to dar, zdobycz czy coś innego. Wiemy o czasach o których pisałeś w Krucjacie dziecięcej,  że muzułmańscy kupcypodróżnicy i marynarze byli zatrudniani lub podróżowali na pisańskich statkach.

zaloguj się by móc komentować

ArGut @Paris 5 kwietnia 2023 13:06
5 kwietnia 2023 16:53

Riczi z urodzenia jest hindusem, a z imienia miłośnikiem bogactwa i luksusu. Ciekawość mą budzi dlaczego raz mafie pakistańskie mogą handlować pedofilią i przemytem kobiet na wyspie a innym razem NIE. No i czy to iwent na pokaz czy na poważnie. 

To że Indie nie kochają się z Pakistanem to też ciekawostka w sprawach islamsko - ukrytych. No a wsparciem dla hindusów i pakistańczyków są obecnie amerykanie z USA. Inną ciekawą sprawą jest fakt, że w indiach istnieje cała gałąź w branży IT, specjalizująca się w "WYMUSZENIACH NA ..." na tzw. głupich czy łatwowiernych amerykanach.

 

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @gabriel-maciejewski
5 kwietnia 2023 16:58

Wg mnie sprawa wygląda tak - Szkoci tj. elity chcą się uniezależnić (widzę tu wpływ i pomoc USA w okrojeniu Wlk. Brytanii). Ten islamista-premier to taka dodatkowa prowokacja dla Angoli, którzy mają premiera Hindusa. 

Islam to twór Mediolanu. Później ta druga organizacja potrafiła podzieluć ten monolit i zrobiła sobie islamsku odłam czy odłamy (np. Szyitów, ismaelitów itp.). 

Islamiści w Wlk. Brytanii generalnie są lojalni wobec korony, ale gdyby poszło na noże z USA to nie wiem czy nie wyszłaby druga, ukryta lojalność. Trudno więc powiedzieć, co tam na wyspach się kombinuje. W USA islamiści to Czarni, a Czarni to np. Czarne Pantery i pewnie inne ukryte organizacje. Komu one są lojalne? Nie wiem. Widzę tylko, że są używane jako narzędzie nacisku politycznego. I zatem również ekonomicznego. 

Po co islam na świecie? Zwłaszcza pomiędzy Europą a Indiami i Chinami? Już raz postawiłem to pytanie. Moim zdaniem skoro to próchno jest utrzymywane przy życiu, to znaczy że celem jest jego ekspansja na inne obszary kuli ziemskiej. I to widzimy obecnie - tę promocję islamu. Po co ta ekspansja? Myślę, że tak jak zawsze - dla gruntownego przemodelowania stosunków własnościowych na podbijanych obszarach. Oczywiście pod kontrolą tej czy drugiej organizacji. Nic samopas nie będzie puszczone. Spontan i chaos (owa "rozpierducha") to tylko taki pozór, aby naiwni mogli przełknąć każde wytłymaczenie, gdy będą okradani. Na pierwszy rzut idzie Zachód (Europy). Ale w kolejce będą i inne regiony. Wg mnie - dla wielu zdziwenie - Rosja (wtedy bedzie szansa na reaktywację "piekieł północy"). 

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @Andrzej-z-Gdanska 5 kwietnia 2023 10:58
5 kwietnia 2023 17:16

"Szkocja ma nowego premiera. Choć wydaje się to nieprawdopodobne to Humza Yousaf jest jeszcze bardziej postepująco postępowy niż jego poprzedniczka Nicola Sturgeon."

Przyznaję że mi szczęka opadła jak zobaczyłem to zdjęcie.

Ten typ premierem Szkocji?

Przecież on wygląda jak sprzedawca kebabów.

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @Szczodrocha33 5 kwietnia 2023 17:16
5 kwietnia 2023 17:18

Tyle że wpadł wcześniej do fryzjera uporządkować fryzurę i podstrzyc brodę.

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @Szczodrocha33 5 kwietnia 2023 17:18
5 kwietnia 2023 17:23

Pan xna z Polski tylko sprzedawców kebabu. To nie jest sprzedawca kebabów. To jest islamski David Copperfield.

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @gabriel-maciejewski
5 kwietnia 2023 17:29

Jakby Pan nie wiedział? Co robi David Copperfield, to spieszę z wyjaśnieniem. Otóż on ściąga/skupia na swojej osobie uwagę, a odwraca tę uwagę od innych, istotniejszych rzeczy. Mozemy te rzeczy nazwac niewidzialnymi nićmi/powiązaniami. 

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @OjciecDyrektor 5 kwietnia 2023 17:23
5 kwietnia 2023 17:38

Jak ja mieszkałem w Polsce to sprzedawców kebabów jeszcze nie było.

Można było co najwyżej na Krakowskim Przedmieściu w Lublinie wpaść do takiej klitki - sklepiku na zapiekankę.

Całkiem smaczna, a sprzedawały ją sympatyczne blond dziewczyny.

A sprzedawców kebabów czy innego badziewia z budek widuję w Portland gdzie mieszkam.

Jest ich na szczęście niewielu i koncentrują się tylko w obrębie kilku ulic w śródmieściu.

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @OjciecDyrektor 5 kwietnia 2023 17:29
5 kwietnia 2023 17:43

"Jakby Pan nie wiedział? Co robi David Copperfield, to spieszę z wyjaśnieniem. Otóż on ściąga/skupia na swojej osobie uwagę, a odwraca tę uwagę od innych, istotniejszych rzeczy. Mozemy te rzeczy nazwac niewidzialnymi nićmi/powiązaniami. "

Rozumiem że to do mnie było.

Wiem co robi David Copperfield, rozumiem porównanie.

Ale o ile nie ogłoszą oficjalnie Szkocji czy Wielkiej Brytanii kalifatem, to gość w ramach demokratycznego przetasowania zostanie odstawiony na bok w kolejnych wyborach i będzie mógł sobie praktykować magię u siebie w chałupie.

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @Andrzej-z-Gdanska 5 kwietnia 2023 11:35
5 kwietnia 2023 17:57

Tylko, że Afganistan został "odnowiony" według prawa szariatu bo amerykanie się stamtąd wycofali i zaczęli rządzić islamiści.
Ja miałem co innego na myśli, a konkretnie chodziło mi o to o co zachaczył w swoim komentarzu @glicek. "Postępackie" idee mają działać jako rozwalacz ładu społecznego i zasłona dla zamordyzmu, podobnie jak to się dzieje w niektórych korporacjach, gdzie niby jest "miłość i tolerancja", a tak naprawdę wszystkich trzyma się krótko na smyczy. Ludziom zaś oderwanym od ładu spragnionym w końcu jakiegoś, przynajmniej, minimalnego porządku zacznie się podsuwać surowy purytanizm i oni go przyjmą z całym dobrodziejstwem inwentarza, bo nie da się żyć w totalnym chaosie. To nie musi być islam koniecznie bo są też inne metody wypróbowane(np. kiedy wmawia się młodym dziewczynom, że ożenek i wychowywanie dzieci to jest straszna męka, ale studiowanie, a potem zapitalanie w korpo po 12h to "samorealizacja" i "rozwój").
No, ale jeśli chodzi o islam to są już przykłady - w jakichś "postępowych" mediach pojawiają się artykuły o "wyznaniach kobiet które ożeniły się z muzułmaninem" i opowiadają tam jakie to jest wielkie ubogacenie. Bo jakby miała ugotować mężowi katolikowi zupę to byłby patriarchat i mizoginizm, ale jak jej muzułmanin każe zasłaniać głowę to jest wyższa metafizyka i kultura.

 

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @gabriel-maciejewski 5 kwietnia 2023 12:06
5 kwietnia 2023 18:03

Ja bym to zaliczył do władzy, ale nie w sensie zarządzania, ale w sensie dawania poczucia "lepszości", "bycia ponad" innymi.

 

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Kuldahrus 5 kwietnia 2023 18:03
5 kwietnia 2023 18:07

To był psztyczek dla księdza Krakowiaka, który decyduje arbitralnie o tym kto i co może pisać o Arystotelesie, którego życiorys jest jeszcze bardziej wyrazisty niż życiorys Kiszczaka

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @stanislaw-orda 5 kwietnia 2023 13:45
5 kwietnia 2023 18:07

Jakoś póki co nie chcą, bo ostatnio wspierają chociażby takie państwa jak Rosja i Niemcy którym daleko do chrześcijaństwa, że o samym państwie chińskim nie wspomnę.

 

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @gabriel-maciejewski 5 kwietnia 2023 18:07
5 kwietnia 2023 18:12

Nie doczytałeś do końca chyba, bo dalej w tekście "tłumaczy się" z tego "arbitralnego" podejścia. Arbitralnie ująłem w cudzysłów bo całość tekstu zmienia odbiór tego początku.

 

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @Kuldahrus 5 kwietnia 2023 18:12
5 kwietnia 2023 18:13

" bo dalej w tekście " - w sensie w kolejnych częściach

zaloguj się by móc komentować

chlor @gabriel-maciejewski 5 kwietnia 2023 12:06
5 kwietnia 2023 19:51

"Głównym bożkiem jest pragnienie bycia mądrym, a nie władza i pieniądze".

Nie dla wszystkich. Dla tych którzy pieniądze chętnie przyjmą ale władzy nie chcą, bo to nudne i kupa z tym zachodu.

 

zaloguj się by móc komentować

Paris @ArGut 5 kwietnia 2023 16:53
5 kwietnia 2023 21:52

Tak,...

...  jeszcze  jakby  -  tak  krok  po  kroku  -  wytlOmaczyl  ciemnemu  ludowi  jak  on  sie  takiej  ,,fortOOny,,  dorobil  -  to  by  bylo  super,...

...  przez  kilka  miesiecy  we  Francji  moimi  i  mojej  kolezanki  Mariki  sasiadami  bylo  kilku  mlodych  hindusow...  cholota  z  nich  byla  wybitna  !!!   Mialysmy  z  nimi  kilka  ostrych  interakcji,  ale  dosc  szybko  musieli  przypekac,  bo  otarlo  sie  to  wszystko  o  Policje.  Franki  nie  patyczkowali  sie  z  nimi...  po  2  interwencjach  nasze  relacje  byly  ok,  ale  towarzystwo  szybko  sie  zwinelo  i  wyprowadzilo,...  wszyscy  odetchnelismy  z  ulga.

Takze,  ja  mam  zdanie  o  nich  mocno  ,,stabilne,,  i  negatywne,  uwazam,  ze  ,,zaniechanie,,  iventu  z  pedofilia  czy  przemytem  kobiet  ma  charakter  CZYSTO  POKAZOWY  !!!  

zaloguj się by móc komentować

Paris @Szczodrocha33 5 kwietnia 2023 17:16
5 kwietnia 2023 21:58

A  Sunak  to  ma  lepsza  ,,prezEcje,,  !?!?!?!

Po  prostu  DEGRENGOLADA  na  wyspach  jest  STRASZLIWA,

zaloguj się by móc komentować

MarekBielany @gabriel-maciejewski
5 kwietnia 2023 23:03

Ramadan !

22 III do 21 IV latoś.

 

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @Czarny 5 kwietnia 2023 14:46
6 kwietnia 2023 00:10

Dałeś świadectwo. Lepiej zamilcz.

_________

zaloguj się by móc komentować

qwerty @betacool 5 kwietnia 2023 11:15
6 kwietnia 2023 00:16

Wg znanej sentencji: myśl długo szybko czyń

zaloguj się by móc komentować

qwerty @gabriel-maciejewski 5 kwietnia 2023 12:06
6 kwietnia 2023 00:25

Tylko, że mądrość owa jest definiowana przez kasę I władzę, zatem nie jest pojęciem odrębnym lecz pochodną. Zderzenie z mądrością np. ascetów, pustelników, ...? Lub nawet ludzi doświadczonych łasķą? Żądzą bycia 'poważanym' przede wszystkim pod przymusem to jest bożek.

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @aszymanik 5 kwietnia 2023 12:40
6 kwietnia 2023 00:48

Czyli tytuł tej notki jak najbardziej? Czyli, ok?

_______

zaloguj się by móc komentować

glicek @OjciecDyrektor 5 kwietnia 2023 16:58
6 kwietnia 2023 01:54

Trudno więc powiedzieć, co tam na wyspach się kombinuje.

Wydaje się, że zaczyna się jakaś wojna między mniejszościami-większościami islamiskimi a hinduskimi nieislamskimi. Efektem jest zapowiedź walk z tzw. groomingiem, gwałtami i prostytuowaniu nieletnich białych dziewuch przez islamskie gangi głównie z Pakistanu i reszty Azji. Do tej pory z obaw o oskarżenie o rasizm biała brytyjska policja i jej białe dowódctwo nic z tym nie robiło.

------------------------------

https://wiadomosci.dziennik.pl/swiat/artykuly/8693236,rishi-sunak-polityczna-poprawnosc-wykorzystywanie-seksualne-dzieci.html

"Polityczna poprawność nie będzie nas powstrzymywać przed walką z gangami wykorzystujące seksualnie nieletnich" - obiecał w poniedziałek brytyjski premier Rishi Sunak. Zapowiedział, że śledczy będą dokładniej zbierać dane o pochodzeniu etnicznym sprawców.

Bezpieczeństwo kobiet i dziewcząt jest najważniejsze. Zbyt długo poprawność polityczna powstrzymywała nas od wyłapywania nikczemnych przestępców, którzy żerują na dzieciach i młodych kobietach. Nie zatrzymamy się przed niczym, aby wytępić te niebezpieczne gangi - mówił w poniedziałek brytyjski premier, ogłaszając utworzenie specjalnej grupy zadaniowej, która będzie pomagać policyjnym śledczym w dochodzeniach w sprawie seksualnego wykorzystywania nieletnich."

------------------------------

Ale w kolejce będą i inne regiony. Wg mnie - dla wielu zdziwenie - Rosja (wtedy bedzie szansa na reaktywację "piekieł północy"). 

To chyba już się zaczyna...

------------------------------

https://wiadomosci.onet.pl/swiat/kadyrowcy-groza-rosjanom-poszlo-o-budowe-nowego-meczetu-w-moskwie/m2rmc3h

Od ponad miesiąca w rosyjskich mediach krąży informacja o planowanej budowie ogromnego meczetu w Moskwie. Świątynia mająca pomieścić 60 tys. wiernych stała się już powodem do protestów. Swoje zdanie wyrazili też Kadyrowcy, którzy grożą (niektórym śmiercią) protestującym Rosjanom. [...] Największy obecnie Meczet Katedralny mieści 10 tys. wiernych.

------------------------------

Sprawdziłem. 58tys. maks 72tys. to pojemność stołecznego Stadionu Narodowego. Tauron Arena w Krakowie - nie bylem, ale chyba też jest spore - ma pojemność 22 tys. człowieków.

No... to będziemy żyli w jeszcze ciekawszych czasach.

-------------------------------

W USA islamiści to Czarni, a Czarni to np. Czarne Pantery i pewnie inne ukryte organizacje. Komu one są lojalne?

Na pewno projektom Hollywood pt. "Wakanda..." coś tam o nieistniejącym księstwie? królewstwie? z zaawansowaną technicznie i organizacyjnie cywilizacją  rządzonym przez czarnych, której nigdy nie było. No i projektami "woke" - na które nie są gotowe białe człowieki - ot. np. na bajki Disneya w którym mała syrenka dotychczas biała teraz jest ciemnokolorowa, zaś nowa wersja przygód Scooby Doo jest bez Scooby Doo, za to Welma jest czarną lesbą, Dafne jest chyba Azjatką ale również lesbą a Fred jest bogatym upośledzonym idiotą, który nie potrafi nawet posługiwac się nożem i widelcem.

zaloguj się by móc komentować

Pioter @glicek 6 kwietnia 2023 01:54
6 kwietnia 2023 08:12

Tam jest ciekawszy numer odstawiony (chodzi o Moskwę).

Oficjalnie nikt żadnego projektu budowy meczetu nie przedłożył. Ale pokazano kilka spraw.

Po pierwsze. W Moskwie można protestować - wojna z Ukrainą nikogo z Moskali po prostu nie rusza, bo większość znich myśli tak jak Wadim Tatarski: wszystkich zabijemy, wszystkich ograbimy i będzie tak jak chcemy.

Po drugie. Czeczeńcom od Kadyrowa jest wszystko jedno czy będą walczyć z Ukraińcami czy z Moskalami. Sami to powiedzieli na filmie, pomimo, że Kadyrow próbował to później załagodzić.

 

zaloguj się by móc komentować

pike @glicek 6 kwietnia 2023 01:54
6 kwietnia 2023 10:32

No wykombinowali "fajną" dzielnice (Ilford) w tym Londynie.

Jak tego nie przychamują to będą mieli jakąś wojne....

https://www.youtube.com/watch?v=fyuM2vl6WgI

zaloguj się by móc komentować

aszymanik @cbrengland 6 kwietnia 2023 00:48
6 kwietnia 2023 11:32

Tytuł notki jest adekwatny do jej zawartości, natomiast czy sam fakt islamizacji jest ok, czy nie to zupełnie inna sprawa. Mnie osobiście i mam wrażenie, że i  Pana raczej będzie trudno zislamizować ale społeczeństwa wyprane z tradycji, religii i tożsamości bardzo łatwo. Ciekaw jestem dlaczego nikt nigdy nie zadał sobie pytania - Czy warto chrystnianizować muzułmańskich migrantów? Nikt tego im nie proponuje i nikt nie próbuje więc oni zostają przy swoim i z czasem dla niektórych jawić się będą jako atrakcyjna alternatywa dla tego całego postzachodniego syfu:

https://www.youtube.com/watch?v=Ck_h_VAmHK0

Proszę posłuchać od 10.35 do końca....

zaloguj się by móc komentować

Michal-z-Goleniowa @aszymanik 5 kwietnia 2023 12:40
6 kwietnia 2023 15:59

W Goleniowie mamy Drogę Krzyżową po ulicach miasta, między dwoma kościołami. No i wcześniej nieśliśmy z kolegami krzyż z kościoła docelowego, do startowego. Bardzo się zdziwiliśmy, gdy jeden z przechodniów, o śniadej cerze, ładnie się zatrzymał i zrobił znak krzyża. Być może był to jeden z Nepalczyków którzy jako spawacze przyjeżdżają na roczne, czy dwuroczne kontrakty.

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @aszymanik 6 kwietnia 2023 11:32
7 kwietnia 2023 00:30

Ależ niepotrzebne są żadne YouTube.

Mieszkam w kraju, gdzie bycie katolikiem, to wyzwanie, po prostu. Katolików w tym kraju się zabijało. Ok, 500 lat temu, dzisiaj już nie. Ale oni są tutaj teraz ale jutro wcale może ich już nie być. To jest nie do wyobrażenia dla Polaka z Polski. Wydaje się jemu, jak gdyby Kościół Katolicki jest i będzie, po prostu. A właśnie, że nie. Dlatego nie wolno nam poddawać się Muzułmanom i wszelkim innym religiom.

Polska, Polacy, polskość, tylko z Kościołem Katolickim, po prostu. Nie ma innej opcji. A jeżeli będzie, wtedy nie będzie Polski i Polaków. Tak, jak zaczyna nie być Francuzów. Tak bowiem właśnie już zaczyna być.

_________

zaloguj się by móc komentować

aszymanik @Michal-z-Goleniowa 6 kwietnia 2023 15:59
7 kwietnia 2023 09:42

Muzułmanin by tego nie zrobił, zatrzymałby się i pokłonił ale nie zrobiłby znaku krzyża. W Goleniowie i w Policach na polimerach sporo Filipińczyków pracuje...

zaloguj się by móc komentować

aszymanik @cbrengland 7 kwietnia 2023 00:30
7 kwietnia 2023 09:43

A gdzie Pan wyczytał, że ja chcę się im poddawać?

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @aszymanik 7 kwietnia 2023 09:43
7 kwietnia 2023 09:51

Jak to się powiada, "między wierszami" ☺

_________

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Kuldahrus 5 kwietnia 2023 18:07
7 kwietnia 2023 10:36

w swojej prognozie użyłem trybu przyszłego

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @stanislaw-orda 7 kwietnia 2023 10:36
7 kwietnia 2023 11:01

Rozumiem, ale nie widzę żadnych przesłanek ku temu.

 

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować