-

gabriel-maciejewski : autor książek, właściciel strony

O co się rozchodzi prezesowi Klusce?

Nie wiem który raz podesłano mi nagranie z wystąpienia Romana Kluski. Nie wysłuchałem go. Dziś z rana jednak trafiłem na inne jakieś nagranie na fejsie, które rzeczywiście jest wstrząsające. No, ale po wysłuchaniu go do końca zacząłem zastanawiać się, o co poszło, ale tak naprawdę i jaki komunikat emituje w naszą stronę dziś prezes Roman Kluska?

Jeśli chce on przekonać nas, że wiele się nie zmieniło od czasu kiedy go aresztowano i próbowano pozbawić majątku, to w pełni mu się to udało, przynajmniej ja się czuję porządnie zaniepokojony. Jeśli prezes chce nam powiedzieć, że w Bogu nadzieja, to informuję go, że ja to wiedziałem już wcześniej i wcześniej korzystałem z tej furtki, jaką daje modlitwa w trudnych chwilach. Uważam więc, że przemówienia Romana Kluski kierowane są w niewłaściwą stronę i mają niewłaściwą temperaturę. Podprogowy przekaz tego wystąpienia jest następujący – mili przedsiębiorcy, a raczej niewolnicy, waszą rolą jest dźwigać na barkach aparat urzędniczy i aparat tak zwanej sprawiedliwości, a jak mimo ciężarów, czegoś się dorobicie, to wszystkie te świnie, szczególnie zaś te w mundurach, przyjdą się nażreć waszą krwawicą. I nic nie ma tu do rzeczy żaden nowy ład, ani inne jakieś porządki.

Ja bardzo przepraszam, może jestem naiwny, może głupi, ale wysuwanie tego rodzaju sugestii połączonych z konkluzją, że tylko Pan Bóg i siostra Faustyna mogą nas ocalić jest mocno niestosowne. Bo w mojej głowie natychmiast rodzi się pytanie – po co nam niepodległa ojczyzna? Jeśli mają w niej panować takie porządki, a my, mając i tak nadzieję w Bogu, musimy nadużywać jego opieki, bo ziemskie siły mające strzec prawa, podpisały pakt z szatanem i mają w nosie wszystko, poza punktami tego paktu. Najważniejszy z nich zaś, jak to zawsze bywa, brzmi – wszystko jest twoje. Wie o tym każdy poważniejszy urzędnik szczebla ponad powiatowego. Jeśli więc prezes Kluska formułuje takie zarzuty, w tak zawoalowanej i dla wielu ludzi atrakcyjnej formie, to znaczy, że jego intencje są trochę inne niż nam się zdaje.

Należałoby raczej wystąpić z przemówieniem skierowanym do aparatu urzędniczego wolnej ojczyzny szykującej nam nowy ład, a nie do przedsiębiorców, którzy na naszych oczach zamieniają się w chłopów pańszczyźnianych służących pieszo i sprzężajnie...wiem co mówię, dobrze słyszałem...WKU Nowy Targ chciało zabrać Klusce samochody, ot tak, bo potrzebne są do obrony państwa...I było to w roku 2000 czyli ledwie 20 lat temu. Jeśli więc prezes chce mówić o szczególnej boskiej opiece, która go ocaliła i może ocalić każdego z nas, niech nie zwraca się z tym komunikatem do tych, którzy już takie doświadczenia mają za sobą. Niech zagrzmi raczej i wielkim głosem zapowie karę i potępienie dla tych, którzy swojej władzy nadużywają. Niech wymieni z nazwiska urzędników, którzy nie wiadomo na czyje polecenie uczynili z jego życia piekło i niech powie gdzie oni teraz są i co robią. Może parę osób zechce tam podjechać i zobaczyć czym oni się zajmują dziś. Nie może być bowiem tak, że my postrzegamy Pana Boga i jego opiekę, jako coś, co dotyczy jedynie skrzywdzonych i biednych, którzy nie mają się już czego złapać, to jest poważne nadużycie, jeśli nie grzech ciężki. Niech mnie jakiś duchowny poprawi jeśli się mylę. To tamci mają bić się w piersi i prosić o zmiłowanie. My zaś powinniśmy mieć narzędzia, które tu na ziemi wpłyną na nich, bez uciekania się do interwencji na samej górze. Jeśli prezes Kluska jest wierzący i Pan Bóg postanowił go ocalić, to znaczy tyle, że tamci są w zmowie z diabłem. To jest sprawa oczywista, a skoro tak jest, to nie ma się, co pardon, opieprzać. Prawda? Mylę się czy nie. Pan Bóg jest po naszej stronie, tak to zrozumiałem. Jest po stronie ludzi czynnych, twórczych, aktywnych, uporządkowanych. A przeciwko leniwym, gnuśnym, podstępnym, chamskim, pozbawionym wrażliwości, napakowanym pychą po sam czerep. Tych trzeba zwalczać. Zadajmy pytanie: jak? Będzie dobra okazja przy wyborach. Bo będą różne spotkania z politykami. Jak mili państwo, twórcy nowego ładu, którzy chcecie rządzić następną kadencję, doradzacie nam zwalczać zło, o którym opowiada Roman Kluska? Tylko nie mówicie nic o modlitwie, bo my umiemy się modlić. Nie jesteście poza tym kapłanami i nie waszą jest rzeczą poruszać te kwestie. Szczególnie zaś nie powinien się na nie powoływać Jacek Kurski. No, ale jesteście politykami i zarządcami. Oczekujemy więc, że usłyszymy jakieś dwa słowa wyjaśnienia. Bo po coś nagle ten Kluska się obudził? To nie jest przypadek, że on się teraz uaktywnił i jeździ po kraju z tymi pogadankami? Prawda? Sądzę, że jego rolą może być przekonanie przedsiębiorców, że teraz będzie już inaczej, ale nie zaszkodzi jednak się pomodlić od czasu do czasu. No chyba, że wszystko to ma za zadanie promowania wydawnictw Romana Kluski, który ma oficynę zajmującą się wydawaniem książek religijnych. I to jest bowiem możliwe.

Jakby nie było uważam, że pokora jest ostatnią rzeczą na jaką powinniśmy się zdobyć wobec stosowanej przez aparat urzędniczy przemocy. Jeśli zaś ktoś ma odwagę, by wyzwać na pomoc Pana Boga i siostrę Faustynę, powinien mieć też odwagę, by wskazać tych ludzi, którzy nie zważając na przykazania, przyzwoitość, moralność i umowę społeczną zawarli pakt z szatanem. Nazywajmy bowiem rzeczy po imieniu, po co to się ochrzaniać? Jeśli ktoś nie kradł, nie defraudował majątku, płacił podatki i jeszcze do tego przekazał firmę innym osobom, samemu usuwając się w cień, a został za to napadnięty przez funkcjonariuszy aparatu sprawiedliwości to znaczy, że ci funkcjonariusze nie mają nad sobą parasola boskiej opieki, ale oddali się w opiekę komu innemu. W związku z tym zasłużyli na wszystko co najgorsze. No i nie wiem jak Wy, ale ja oczekuję, że wystąpienia Romana Kluski spotkają się z jakąś reakcją strony rządowej. To jest ważne dla wszystkich przedsiębiorców, o wiele ważniejsze niż tarcia wewnątrz zjednoczonej prawicy, które, bardzo przepraszam, mamy w dupie.

Na koniec słów kilka w sprawie promocji książek. Oby się nie okazało, że Roman Kluska promuje w ten sposób swoje wydawnictwo – to raz. Dwa – przypomniałem sobie, że prezes Kaczyński zadeklarował iż przeczyta, czy też już przeczytał Księgi Jakubowe noblistki Tokarczuk. Ta noblistka, kupiła sobie, jak doniosły media, pałacyk pod Nową Rudą, za 511 tysięcy złotych. Pod Grodziskiem nie można kupić za to jednopiętrowego domu. Dwupiętrowe z podpiwniczeniem kosztują już ponad milion. No, a generalny dyrektor Lasów Państwowych wyleciał, albowiem zapłacił za wyprzedawaną leśną nieruchomość 9 tysięcy zamiast stu. No, ale on nie pisze książek i nie dostał Nobla. I nie ma nawet mowy, by prezes najważniejszej w Polsce partii kokietował go zapewnieniami, że będzie czytał co on tam kiedyś gdzieś naskrobał. W Bogu nadzieja, to prawda, ale wzywam wszystkich by nie okazywali pokory, ani tym bardziej strachu.



tagi: wybory  diabeł  urzędnicy  nowy ład  roman kluska  aparat przemocy  pan bóg  siostra faustyna 

gabriel-maciejewski
22 kwietnia 2021 09:43
150     6369    20 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

Marcin-K @gabriel-maciejewski
22 kwietnia 2021 09:59

Mało kto już pamięta o tym, że tuż przed kampanią prezydencką Andrzej Duda zorganizował coś, co się nazywało "Duda-pomoc", m.in. dla ludzi którzy nie mogli dac sobie rady z aparatem państwa. Ciekawe czy to dalej działa, czy raczej nie. Stawiam że nie działa.

zaloguj się by móc komentować


Matka-Scypiona @gabriel-maciejewski
22 kwietnia 2021 10:16

Wysluchalam tego wywiadu i uważam, że jeśli nie jest się gotowym na prawdziwą opowieść z podaniem nazwisk przesladowcow, to nazywanie ich słowem "oni" jest drazniace. Typowy totalitarny magiel, w którym rozmywana jest odpowiedzialność. A przecież Pan Kluska wie, że przed Bogiem nie ma zbiorowości, tylko odpowiada się indywidualnie. No i dlaczego po tylu latach ktoś przypomniał sobie o Klusce? 

zaloguj się by móc komentować

Marcin-K @SalomonH 22 kwietnia 2021 10:15
22 kwietnia 2021 10:26

Ładny pdf, ciekawe jak to wygląda w praktyce. Jakoś ostatnio w wyborach prezydent się tym nie chwalił. No nic - może jak kiedys będę w potrzebie, to tam zapukam i sprawdzę.

zaloguj się by móc komentować

tadman @Matka-Scypiona 22 kwietnia 2021 10:16
22 kwietnia 2021 10:35

Może to wskazówka dla współczesnych właścicieli, że trzeba domiary i uciążliwości przewidziane przez państwo covidowymi ustawami przyjmować z pokorą?

 

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @gabriel-maciejewski
22 kwietnia 2021 10:36

W Bogu nadzieja, to prawda, ale wzywam wszystkich by nie okazywali pokory, ani tym bardziej strachu.

Amen

____

zaloguj się by móc komentować

Zdzislaw @Matka-Scypiona 22 kwietnia 2021 10:16
22 kwietnia 2021 10:38

Obawiam się, że niesłusznie zarzucamy Panu Klusce brak odwagi, bowiem Oni prawie na pewno zachowali mafijne zasady poufności i nie legitymowali się przed nim dowodem osobistym, czy też legitymacją służbową. A ewentualne pisemne wystąpienia oficjalne były ubrane w dostatecznie przekonująco brzmiące preteksty. Jednostka przeciwko mafii była, jest i będzie bezsilna. Mafii nawet państwo, szczególnie "demonkratyczne", nie jest w stanie pokonać. Tylko inna, silniejsza mafia ma szanse. 

zaloguj się by móc komentować

mniszysko @gabriel-maciejewski
22 kwietnia 2021 10:40

Zdaje się, że p. Roman Kluska poszedł w żółte sery dojrzewające a działalność wydawnicza to już przeszłość.

https://info.wiara.pl/doc/173004.Roman-Kluska-sprzedaje-Prodoks

https://www.prawdziwejedzenie.pl/#

Ceny tych serów są dla dobrze zarabiających.

zaloguj się by móc komentować

Zdzislaw @mniszysko 22 kwietnia 2021 10:40
22 kwietnia 2021 10:42

Bo też to są bardzo dobre sery

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @gabriel-maciejewski
22 kwietnia 2021 10:44

Ja już dawno temu pana Kluskę widzialem z jakimś przemówieniem w kościele. A było to takie jakieś szkolenie, czy spotkanie na temat, mniej więcej, uczciwości prowadzenia biznesu. Nie pasowało mi to. Teraz, też zobaczyłem te informacje o wystąpieniach pana Kluski. Ale wszędzie. I w dorzeczy.pl, wpolityce.pl, itd. Śmierdzialo mi to. Resztę teraz dopowiedziałeś, jak trzeba. Dzięki.

_____

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @mniszysko 22 kwietnia 2021 10:40
22 kwietnia 2021 10:45

Cześć mu i chwała...ja tych serów nie kupuję

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @cbrengland 22 kwietnia 2021 10:44
22 kwietnia 2021 10:46

Może to są trochę za mocne słowa, ale ma to niewątpliwie związek z promocją

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Zdzislaw 22 kwietnia 2021 10:38
22 kwietnia 2021 10:46

Czy ja śnię, czy napisał pan "Oni" wielką literą? Kim pan jest, że spytam?

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Matka-Scypiona 22 kwietnia 2021 10:16
22 kwietnia 2021 10:47

No właśnie....to jest próba przekonania nas, że musimy sie nadal bać. Bo nic przecież nie wiadomo. 

zaloguj się by móc komentować


Zdzislaw @gabriel-maciejewski
22 kwietnia 2021 10:58

Obawiam się, że przesiąkliśmy (ja też, choć próbuję się z tego wyzwalać) narzuconą nam mentalnością, że wszystko "dla ludu" powinno być tanie, bo inaczej jest "be". A przecież (jeśli pominąć nie bez znaczenia postulat obnizki kosztów utrzymania siły roboczej) na prawdę ten kierunek nie służy bynajmniej "ludowi", lecz biznesowi, który - nie mogąc dobrze zarabiać na produkcji rzeczy dobrych - zarabia kokosy na produkcji badziewia i marzy mu się jeszcze więcej, np "sztuczne mięso" zamist badziewnego mięsa, o prawdziwym mięsie już nawet nie wspominając. I tak serwuje nam się chleb, który nie jest chlebem, ser z surowców zastępczych, mleko o "wiecznej" trwałości etc., mamiąc nas mirażem rzekomego dobrobytu i wszelkiej obfitości, której jedynym efektem jest długa kolejka do punktów usługowych "służby zdrowia" i rosnące  koszty  (za nasze pieniądze) utrzymania tejże, wiecznie "głodnej", niedofinansowanej.

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @gabriel-maciejewski 22 kwietnia 2021 10:46
22 kwietnia 2021 10:59

Tak właśnie. Ale z drugiej strony, pomyślałem teraz, że intencje pana Kluski niech będzie, że są uczciwe ale szatani je przejęli. To może być przygotowanie właśnie do nowego ładu. Następna ekipa rządząca, jakakolwiek, poluzuje przedsiębiorcom i w ogóle, poluzuje. Za wyjątkiem jednego, Kościoła Katolickiego. Społeczność może tego nie dostrzec. I będzie bieda. Taka duchowa bieda. A o to przede wszystim wszystkim bez wyjątku szatanom właśnie chodzi.

____

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Zdzislaw 22 kwietnia 2021 10:58
22 kwietnia 2021 11:00

Ale dlaczego napisał pan "Oni" zamiast "oni"?

zaloguj się by móc komentować

Zdzislaw @gabriel-maciejewski 22 kwietnia 2021 10:46
22 kwietnia 2021 11:02

O Boże! Miało być ONI dla odróżnienia, a nie wyróżniania. A na pytanie odpowiadam - na pewno nie tym, o bycie którym mnie Pan posądził

zaloguj się by móc komentować

Brasil @gabriel-maciejewski
22 kwietnia 2021 11:39

Ci sędziowie od sprawy Kluski awansowali pracują w Krakowie zdaje się. Trzeba by Strzembosza zapytać póki żyje, jak to jest z tym samooczyszczeniem się środowiska o którym tyle mówił ? Kandydat "prawicy" hihi na prezydenta RP, patologia się umacnia i żadne operetkowe próby reformy niczego tu nie zmieniły. Na kogo padie na tego bęc, modlitwa jest parawanem za którym czai się strach, a jak mówił pewien mądry Grek "Gorszy od wojny jest sam strach przed wojną"  To jest okupacja zamaskowana wydarzeniami sportowymi, bez radykalnych posunięć które nie nastąpią dryfujemy w tym syfie do kolejnej katastrofy. Im to trzeba prosto w twarz mówić na tych spotkaniach przedwyborczych bez owijanie w bawełne. Tu nie Faustyny trzeba a pancerfausta ( w przenośni oczywiście) 

zaloguj się by móc komentować

Matka-Scypiona @Zdzislaw 22 kwietnia 2021 10:38
22 kwietnia 2021 12:10

Ale przecież nasze państwo opiera się na takich cichociemnych strukturach. To państwo z jego funkcjonariuszami odpowiada za to. A wszystko przez to, że nie mamy coltow, jak twierdzi mój znajomy. W Europie Środkowej zakulisowe gry, które teraz są rozgrywane, mogą mieć dla nas straszne konsekwencje. Zatem, co tak naprawdę chciał nam przekazać pan Kluska? Jeśli jest prawdą, że własność i działalność gospodarcza ma być albo państwowa albo korporacyjna, to może chciał nam powiedzieć, że sprzedajcie swój business dopóki jest czas. Potem trzeba będzie oddać? 

zaloguj się by móc komentować

olekfara @mniszysko 22 kwietnia 2021 10:40
22 kwietnia 2021 12:27

To nie tak, ceny te odpowiadają jakości, kosztom i zyskowi. Ceny , które odpowiadają ogółowi, to ceny ponizej kosztów, więc z czego sa te produkty , mozna sie domyśleć.

zaloguj się by móc komentować

Zdzislaw @gabriel-maciejewski
22 kwietnia 2021 12:29

"Ale przecież nasze państwo opiera się na takich cichociemnych strukturach"

No na tym chyba polega problem, że to nie jest nasze państwo, lecz zostało zawłaszczone przez nich. Oni to Państwo zdobyli i nikomu go nie oddadzą (władzy raz zdobytej nie oddamy nigdy - jak mawiał towarzysz Wiesław).  A my jesteśmy tylko po to, by pozory demokracji zostały zachowane (n.b. już Platon, czy   Arystoteles mawiał, że demokracja to władza hien nad osłami). Jeśli "religia" demokracji przestanie obowiązywać, to będziemy potrzebni tylko do roboty.

zaloguj się by móc komentować

Zdzislaw @gabriel-maciejewski
22 kwietnia 2021 12:31

Sorry, to miało być do Matki Scypiona

zaloguj się by móc komentować

mniszysko @olekfara 22 kwietnia 2021 12:27
22 kwietnia 2021 12:36

Ja nie stawiam zarzutu wysokich cen. Ja tylko informuję, że takie są. Tak samo nie kwestionuję jakości serów, które raz czy dwa spróbowałem na wakacjach w tych stronach.

https://tmzl.labowa.edu.pl/aktualnosci/2020/10/08/roman-kluska/

Paradoksalnie też, najbardziej na te sery i to w masie, może sobie pozwolić warstwa, którą Kluska krytykuje. To jest fakt.

Tyle i tylko tyle.

zaloguj się by móc komentować

Andrzej-z-Gdanska @gabriel-maciejewski
22 kwietnia 2021 12:39

Nie wiem co to za filmik zdenerwował Autora notki. Można poprosić o link?
Kiedyś oglądałem  wspomnienia Kluski o tym co go spotkało. Ja z tego zrozumiałem, że wiara ocaliła jego psychikę i "postawiła" go na nogi - nic więcej. Jego bliscy współpracownicy nie mieli takiego "szczęścia"; jeden zmarł na zawał a drugi może nawet popełnił smaobójstwo.
Teraz widzę trochę filmików, z których jeden obejrzałem; był to wywiad i trochę refleksji na temat polityki i miejscami ciekawymi. Nie wiem co się może za tym kryć.

zaloguj się by móc komentować

Zdzislaw @Brasil 22 kwietnia 2021 11:39
22 kwietnia 2021 12:43

"Im to trzeba prosto w twarz mówić na tych spotkaniach przedwyborczych bez owijanie w bawełne."

Oni są dość odporni na takie dicta, jak ten przysłowiowy - ty mu spluniesz w twarz, a on mówi, że deszcz pada (najwyżej naśle na ciebie potem nieznanych sprawców ciemną nocą). Już te inne Pańskie postulaty wydają się trafniejsze.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @Marcin-K 22 kwietnia 2021 09:59
22 kwietnia 2021 12:50

https://www.prezydent.pl/kancelaria/interwencyjna-pomoc-prawna/jak-skorzystac-z-pomocy/

Tak powstaje kłamstwo. 

zaloguj się by móc komentować

pink-panther @gabriel-maciejewski
22 kwietnia 2021 13:01

"Sprawę" Romana Kluski prowadziła prokurator Zyta Dymińska, która obecnie jest adwokatem i ma kancelarię w Krakowie na ul. Kieleckiej 5/8. Nr wpisu w adwokaturze: wpisu: KRA/Adw/2216.

Prowadzone przez nią śledztwo nadzorował "legendarny" prokurator Wiesław Nocuń, który zasłynął śledztwami przeciwko studentom krakowskim z SKS w latach 70-tych a następnie śledztwem w sprawie zabójstwa studenta Pyjasa. Podobno miał je "kierować na boczny tor".

Po aresztowaniu Romana Kluski w lipcu 2002 r. prokurator Nocuń miał karierę burzliwą. W grudniu 2003 r. zdjął go z posady szefa Prokuratury Apelacyjnej w Krakowie Grzegorz Kurczuk z SLD - pod zarzutem bardzo złych wyników pracy Prokuratury Apelacyjnej na tle innych.


Ale niebawem karta się odwróciła i w 2005 r. minister Kalwas powołał Nocunia do Prokuratury Krajowej do Biura Spraw Konstytucyjnych ale tam od razu poszedł na L-4, bo zainteresowali się nim dziennikarze i przeciwnicy polityczni, m.in Zbigniew Wasserman.

Wiesław Nocuń był jeszcze w Prokuraturze Generalnej w roku 2012.

W sprawie Romana Kluski i jego aresztowania najciekawsze jest to, że w czasie , kiedy zgłosiła się po niego prokurator Dymińska, Kluska sprzedawał swoją firmą wartą ok. 400 mln zł po  cenie  261 mln zł słynnemu przedsiębiorcy Zbigniewowi Jakubasowi.  Można powiedzieć, cena promocyjna  z 35% upustem.

Z innego źródła wiadomo, że Jakubas skupował akcje Optimusa już od 1999 r. i "czekał na okazję" aż doszło do 40 zł za sztukę. A odsprzedał akcje tej spółki po 360 zł za sztukę. Podobno zarobił na czysto  240 mln zł a nie 140 mln, jak podaje pierwsze źródło.
Pytanie, czy "czekał na okazję", czy raczej "czekał na okazję, które tworzyli dla niego politycy i prokuratorzy".

Zbigniew Jakubas zaczynał jako "młodszy wspólnik" z Jerzym Treszczyńskim z Berlina Zachodniego. Innym wspólnikiem był niejaki Sochacki działający m.in. w Wiedniu. Źli ludzie twierdzą, że obaj:Treszczyński i Sochacki mieli kryszę w I Departamentu MSW czyli wywiadu. Pytane, czy ta krysza rozciągała się na Jakubasa.

Chyba tak, bowiem żadne prokuratury, służby i policje nie ruszają Jakubasa od lat. Włącznie z  najlepszą zmianą , w tym CBA. A ma on udziały np. w Mennicy Polskiej, co wiele mówi. Ma udziały w bardzo wielu dużych firmach, np. w Grupie Azoty. Doszedł do miliardowego majątku, co Klusce nie było dane.

W czeciej erpe jest zamknięta grupa "dobrych oligarchów", którzy zawsze trafiają na "dobre okazje" na giełdzie i nie tylko. Czasem mogą coś kupić okazyjnie od Ministra Skarbu. Dajmy na to Wydawnictwa Pedagogiczne albo Zakłady Naprawy Taboru Kolejowego.

 

 

 

https://adwokatura.krakow.pl/adwokaci/dyminska-zyta-50868.html

https://dziennikpolski24.pl/oskarzony-prokurator-n/ar/1636260

https://www.pb.pl/optimus-mial-szanse-byc-globalnym-mocarzem-642513

https://www.sluzbyspecjalne.com/dobry-oligarcha-zbigniew-jakubas-dobra-zmiana-i-sluzby/

zaloguj się by móc komentować

Zdzislaw @gabriel-maciejewski
22 kwietnia 2021 13:07

"nikt nie jest bez grzechu wobec Boga, ani bez winy wobec cara" - ulubiony cytat Stanisława Michalkiewicza

Nie można wykluczyć (delikatnego conajmniej) przymusu. Wszyscy jesteśmy grzeszni, dlaczego bohater dzisiejszy miałby być od tego wolny. A niełatwo było zdobyć (zawsze niemałe) środki na założenie biznesu (od pucybuta do milionera to tylko w Ameryce). Kto nie próbował, ten nie wie. Samą pracowitością to można się przysłowiowego garbu najłatwiej dorobić. 

zaloguj się by móc komentować

qwerty @gabriel-maciejewski
22 kwietnia 2021 13:15

wystapienie Kluski służy tylko i wyłącznie do odwracania uwagi od problemów, które nazywamy po imieniu: bandycki totalitaryzm państwa o nazwie RP [nowy ład społeczny niczym w III rzeszy i CCCP]; jest faktem, że bez pomocy Ewangelii i Świętych KK i modlitwy nie da się skutecznie wyjść cało z konfrontacjji z bandyckim państwem [urzędy, sądy, prokuratury, ...] ale przede wszystkim reflekcja i dobór narzedzi do konfrontacji; najtrudniej jest krzywdzonym zrozumieć, że wizja iż majątek ma byc broniony za każda cene jest błedna - zycia TAK a byc bronione za każdą cenę oraz sponośc najmniejszej wspołnoty tj. rodziny a reszta dziś jest jutro nie ma; prowadzę szkolenia dla pokrzywdzonych i tylko ci, którzy się uczą i rozumieją problematykę jak żyć w totalitarnym bezprawiu państewka o nazwie RP maja szanse; reszta - do piachu na własnje zyczenie, casus KJlluski to jeszcze małe g... w poronaniu z tym co panstweko ordynuje innym umierajacycm w cichości przerażenia, że jakieś kroki wokół domu lub na klatce schodowej; a jakie Kluska doradza czynnści po modlitwie? sznur i czekanie na urzędników/sędziów/prokuratorów/... zmiłowanie? 

przywolam anegdotę o S.Kisielewskim: stołówka Zw.Literatów na Krupniczej w Krakowie; Panie Stefanie a jaka dziś zupa? pyta przechodząca 'literatka' SKisielwski b.uprzejmie odpowiada: chujowa;- i takie jest to państewko o nazwie RP [II, III, IV, V, ..], może zabrzmi to brutalnie w panstwie założonym przez bandytów dla bandytów dla normalnych miejsca nie ma; od 30 lat zbieramy dowody po całym karaju i nie instytucji gdzie nie dokonuje się przestepstw w celu okradania innych ludzi 'inspektor UKS poświadczal nieprawdę nie w faktach lecz w sformułowaniach", zboordnie sądowe to porządek dzienny polskiego sądownictwa i prokuratury, całe instytucje przeksztalcone z gangi złodzieji i oszustów; chcecie więcej? 

zaloguj się by móc komentować

qwerty @Zdzislaw 22 kwietnia 2021 13:07
22 kwietnia 2021 13:17

o wielki biznesie, to kim ty jesteś? IBM, Optimus, czy też firma robiąca 1 mln zl obrotu rocznie w RP, itd.; 

zaloguj się by móc komentować

qwerty @pink-panther 22 kwietnia 2021 13:01
22 kwietnia 2021 13:22

bez kryszy MSW to sobie można Skodę w leasingu nabyć; konfrontacja z WSI [przegrana przez WSI] własnie dotyczyła opanowania rynku oraz metod, jakośc o chłopcach z MSW nikt nie chce pisać? o Coutts Banku też? a materiały akt sądowych np. w W-wie są przerażające: układ MSW i skarbówka [byłe SB w 100%] zbudowało nowy ład kapitałowo-społeczny w RP i będą go bronić za każdą cenę [ zkażdym sojusznikiem, z każdym i za każdą cenę]

zaloguj się by móc komentować


qwerty @Brasil 22 kwietnia 2021 11:39
22 kwietnia 2021 13:24

sędziowie w Krakowie? polecam SN RP  IV KK 93/09 to jest pointa i przykład co może modlitwa oraz święci KK jako pomoc w konfrontacji z reżimem totalitarnego bandytyzmu

zaloguj się by móc komentować


Brasil @Andrzej-z-Gdanska 22 kwietnia 2021 12:39
22 kwietnia 2021 13:34

Nic się nie kryje, proste przesłanie  " Nadchodzi coś więcej niż rewolucja. Zanika pieniądz w formie fizycznej, materialnej, który kształtował relacje międzyludzkie i gospodarcze od tysiącleci. Powstaje „Nowy Świat” i trzeba się w nim odnaleźć "

https://www.koniecpieniadzapapierowego.pl/

Człowiek pozbawiony złudzeń - " Ekonomiczni analfabeci wychowani na kulcie Keynesa, doprowadzili świat do wielkiej katastrofy (…) Człowiek z ulicy jeszcze o tym nie wie, ale czuje się zaniepokojony, podobnie jak mieszkańcy doliny, kiedy dociera do nich głuchy grzmot poprzedzający trzęsienie ziemi "

 

 

 

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @pink-panther 22 kwietnia 2021 13:01
22 kwietnia 2021 13:49

Bardzo dawno temu w jakimś wywiadzie Kluska nieomalże wprost powiedział, że odmówił finansownia ludziom służb, no i włos spadł mu z głowy.

zaloguj się by móc komentować

Peiper @SalomonH 22 kwietnia 2021 10:15
22 kwietnia 2021 13:51

Ten PDF to zwykła reklamówka - nie podaje najważniejszych informacji - ile wpłynęło wniosków i w ilu sprawach udało się pomóc a w ilu nie (z róznych przyczyn np. prawnych).

 

zaloguj się by móc komentować

Brasil @qwerty 22 kwietnia 2021 13:24
22 kwietnia 2021 14:05

Ja o tym wszystkim wiem, pisze pan o tym od lat i tylko gniew głowe mi rozsadza jak to widzę. Miliony ludzi oddało życie za Polskę abyśmy mogli mieszkać we własnym domu, pracować, bogacić się i taka mała stosunkowo szajka bandytów terroryzuje 36 mln-owy  naród. Za pomocą teczek i haków, morderstw i wymuszeń. Sprzedajni politycy są hańbą i nieszczęściem tej ziemi spadajcie z tym swoim nowym ładem....Degradacja tego człowieka do producenta sera jest wizytówką waszego zbydlenia i bezradności, bez rozwiązania tego problemu to państwo zginie bezpowrotnie, za grzech zaniechania zaplacimy wszyscy.

zaloguj się by móc komentować

pink-panther @ewa-rembikowska 22 kwietnia 2021 13:49
22 kwietnia 2021 14:21

Skoro odmówił, to, jak widać, został bez włosów. Siedzi cichutko w górach, pasie owce i produkuje sery. Wykazał się dużym rozsądkiem, nie próbując dochodzić sprawiedliwości.

zaloguj się by móc komentować

pink-panther @qwerty 22 kwietnia 2021 13:22
22 kwietnia 2021 14:24

Ja to ogólnikowo wiem od bardzo dawna. A w przypadku pana Kluski mamy tzw. konkret. Wiele było spraw, w których widać działania "nieświętej trójcy": bezpieki, skarbówki i ZUS - ludzie się wieszali, skakali z wysokiego brzegu do Wisły itd.itd. Zbyt dobre firmy, zbyt dobrze położone działki, zbyt ładne domki w strefie turystycznej. Wszystko szło w dobre ręce przez komornika. A na straży tego "ładu" stoją politycy, którzy potrafią: nie widzieć, nie słyszeć i nie mówić. Wtedy i im coś skapnie z pańskiego stołu.

zaloguj się by móc komentować

Matka-Scypiona @pink-panther 22 kwietnia 2021 14:21
22 kwietnia 2021 14:41

Pan Kluska opowiadał kiedyś, że na jakimś spotkaniu podszedł do niego jakiś facet i powiedział mu, czyli panu Klusce, że powinien się cieszyć, że żyje. A ponieważ jest mądrym człowiekiem, to zajął się serami. Jednak po tym jego najnowszym wywiadzie czuję podskórnie, że coś ważnego nie zostało powiedziane i dlatego wyszło jak wyszło. Nas jego historia boli, bo pamiętamy te czasy, ale obecne pokolenie to pewnie nie zrozumialoby, o co temu człowiekowi chodzi. Kogo on oskarża? Przecież nawet dzieci komuchow krzyczą - precz z komuna! To kto go skrzywdzil? Oni? Co za oni? Przecież oni chcą wolności i praw dla zwierząt.... 

zaloguj się by móc komentować

Brasil @gabriel-maciejewski
22 kwietnia 2021 14:43

Zawodowiec ta Zyta....

- Co się stało po przyjeździe do Krakowa?
- Tam dopiero zaczął się horror. Wsadzono mnie do klatki z prętów i trzymano w niej jak zwierzę. Siedziałem tam, jakbym był szympansem. Kiedy wypuszczali mnie z klatki, od razu mnie skuwali. Pani prokurator Zyta Dymińska, która podpisała akt aresztowania, odnosiła się do mnie jak do najgorszego recydywisty. Wstać! Siadać! - rzucała bezosobowo. W pewnym momencie powiedziała mi, że będzie konfrontacja z ludźmi, którzy udowodnią mi, że jestem przestępcą. Patrzę, a tu przychodzą moi pracownicy, jeden drugi i trzeci. Też skuci, też zastraszeni. Ale oni - ku zdziwieniu pani prokurator - nic złego na mnie nie byli w stanie powiedzieć.

zaloguj się by móc komentować

Peiper @pink-panther 22 kwietnia 2021 14:24
22 kwietnia 2021 14:43

Na TVP Historia idzie "Najdłuższa wojna nowoczesnej Europy". Jak się pomyśli o tych biednych dzieciach co to dla Polski były katowane to przychodzi do glowy myśl - nie było warto ponosić takich ofiar.

zaloguj się by móc komentować

olo @Matka-Scypiona 22 kwietnia 2021 12:10
22 kwietnia 2021 15:19

tez nie wiem, moze policzyl ile  jego barany co2 wytwarzaja, albo cos, i wyszla mu niezrownowazona dzialalnosc

zaloguj się by móc komentować

Peiper @olo 22 kwietnia 2021 15:19
22 kwietnia 2021 15:37

Zwierzęta nie tylko CO2 ale też metan a on jest "bardzej odpowiedzalny za globalne ocieplenie" niż CO2. Były plany montowania balonów do odbytów bydła w celu wychwytywania metanu. To nie żart.

zaloguj się by móc komentować

olo @Peiper 22 kwietnia 2021 15:37
22 kwietnia 2021 15:50

pan kluska chyba nie jest podpiety do jakiejs  sieci, moze mysli o zmianie, ale jak napisalem, nie wiem

zaloguj się by móc komentować

qwerty @pink-panther 22 kwietnia 2021 14:24
22 kwietnia 2021 15:51

dokładnie, świat gangów [przede wszystkim prawniczych: adwokaci, sędziowie, komornicy, urzędnicy celni/skarbowi i inni ktorzy mają pieczątki]; W-wa, Bielany: ostatnie dwa miesiące: urząd dzielnicy i urząd miasta wystawiają dziesiątki fikcyjnych faktur VAT [1 mln zl do zapłaty w 7 dni] w celu wyłudzania mienia od ostatnich warszawskich malutkich przedsiębiorców; gramy dalej w ten polski raj? b. dobrze wyksztaceni na urzędach jako  normalni oszuści bez cienia wstydu i zażenowania; dla kasy do Auschwitz zawiozą każdego, wsio rawno, byle nie swojego do wagonu pakować; dla tzw. Polski, ktorą mamy w głowach ratunku juz nie ma - nawet okupacje były lżejsze do przeżycia; 

https://www.tvp.info/53401436/zaradkiewicz-o-iustitii-nawet-niemieccy-nazisci-ani-stalinowcy-nie-mieli-podobnych-pomyslow

 

zaloguj się by móc komentować

qwerty @Brasil 22 kwietnia 2021 13:34
22 kwietnia 2021 15:52

na to odpowiemy 'niemonetarną szarą strefą' i mogą nas w d... pocałować

zaloguj się by móc komentować

qwerty @Brasil 22 kwietnia 2021 14:05
22 kwietnia 2021 15:53

ten od sera żyje i ma za co żyć - a tysiące już życie straciło i tysiące nie mają za co żyć; problemem nie jest wiedza o tym lecz skuteczność konfrontacji z patologią państwa

zaloguj się by móc komentować

qwerty @pink-panther 22 kwietnia 2021 14:24
22 kwietnia 2021 15:56

'politycy' nic nie mają nic o gadania, ot, figuranci wytypowani do określonych zadań; AMacierewicz to przykład wręcz doskonały - w sam raz partner dla MCiesielczyka 'łowcy sbków' 

zaloguj się by móc komentować

qwerty @olo 22 kwietnia 2021 15:50
22 kwietnia 2021 15:57

kiedyś do RKluski przyjechał JKaczyński z propozycjami - odmowa

zaloguj się by móc komentować

yerem @qwerty 22 kwietnia 2021 13:15
22 kwietnia 2021 16:26

Ten pański defetyzm w ocenie PP, jest chyba troszeczkę na wyrost/delikatnie rzecz ujmując/!

Pańskie projekcje, to przecież maleńki wycinek całości jako takiej. Jeżeli jst tak katastroficznie, to dlaczego to tak długo trwa?

"Bandyckie państwo"- chyba za daleko się Pan posunął? :(

 

zaloguj się by móc komentować

peter15k @pink-panther 22 kwietnia 2021 13:01
22 kwietnia 2021 16:27

Po 1989 roku Polska nazywana była ubekistanem i całkowicie słusznie. Klusce podobno ( o ile dobrze pamiętam ) napisano na serwetce ile ma dać bodaj na TVN. Lata temu rozmawiałem z byłym pracownikiem Kluski - dorobił się i nie mógł przeboleć wykończenia firmy. Z Opitmusa wyrósł CD Projekt z Wiedzminem.  Ile takich firm mogłoby powstać ? Wtedy nie było prezesa czy firmy bez  TW.  Układ dyrektor banku - sędzia -komornik kosił równo z trawą. ( Do banków wsadzano jakiś byłych dyrekorów z PZPR żeby ściągnęli klientów z dawnych przedsiębiorstw).  Władza pokazywała czasem co się dzieje w TVP u Jaworowicz gdzie biadolili przedsiębiorcy puszczeni w skarpetkach   To wszystko  było jako listek figowy, że niby sie troszczy o lud. Z tego nic nie wynikało.  Efekt masowa emigracja 2 mln aktywnych  młodych ludzi i 25 tyś lekarzy i masowe bezrobocie. 

No dobrze ale od tego czasu minęło przecież 30 lat.  WSI i UB to oczywiście bogowie ale nie żyją wiecznie . Kto ich zastąpił przecież nawet generał Kiszczak przeszedł  już do swojego "raju" ?   Historia uczy, że wyautować ich może tylko nowa bezpieka tak jak zaoorano starą manewrem z ucieczką Światły przed laty.  To są rozgrywki zupełnie poza systemem prawnym, który jest dla nas maluczkich...  

zaloguj się by móc komentować

pink-panther @peter15k 22 kwietnia 2021 16:27
22 kwietnia 2021 16:38

To są rody. Z pokolenia na pokolenie. Nie oddadzą dostępu do koryta bez boju. Oczywiście maskują się i niektórzy odgrywają nawet role płomiennych patriotów ale do dzisiaj nie znamy genealogii najważniejszych polityków. Maksymalnie do dziadków a często i dziadków nie ma. Jeden ważny polityk SLD to nawet rodziców nie miał i od razu po urodzeniu studia skończył. To taki grubas nie pamiętam nazwiska. 

zaloguj się by móc komentować

yerem @Zdzislaw 22 kwietnia 2021 13:07
22 kwietnia 2021 16:38

D'accord :)

ps

Każdy "pokrzywdzony", kreuje się na świętego- no prawie każdy :)

zaloguj się by móc komentować

pink-panther @qwerty 22 kwietnia 2021 15:56
22 kwietnia 2021 16:40

Policy "mają do gadania" to, że "nic nie gadają". Po to są wyciągani z niebytu za kołnierz w światło reflektorów i jeśli są pożyteczni to odnajdują się w spółkach skarbu państwa z wynagrodzeniami z najwyższej półki. Albo w europarlamencie.  Taki Buzek profesor. Śląsk zaorany a "professor Buzek" ustawiony na pokolenia. A on "solidarnościowiec" z pierwszych stron gazet.

zaloguj się by móc komentować

qwerty @yerem 22 kwietnia 2021 16:38
22 kwietnia 2021 16:50

to stań przed tymi pokrzywdzonymi [okradzionymi, wsadzaniami do więzień, ... na podstawie fikcyjnych i/lub fałszowanych dowodów] i powiedz im to w twarz

zaloguj się by móc komentować

qwerty @pink-panther 22 kwietnia 2021 16:38
22 kwietnia 2021 16:57

ta pokoleniowa zabawa dla ludzi jest nie wyobrażalna; 1999r. UKS Kraków;- inspektor do mnie 'szkoda, że Pan nie jest z nami' - odparłem, przecież, przychodzę na kontrolę, przychodzą księgowi, adwokaci, dokumenty wg  żądań, uslyszałem ripostę 'ale nie o to chodzi' - 'a o co' - 'o Pańskiego ojca' - mówię 'przecież od 10 lat on nie żyje' - 'ale Pan wie o co chodzi' -- tak, wiem mój tato był przed 1939r. w KOPie na wschodzie, brał udził w wojnie z Niemcami w 1939, był żolnierzem AK i NSZ [odznaczany] i po wojnie dostał 15 lat oraz konfiskatę mienia, odsiedział 5 i w 1956 wyszedl - stąd jestem z tego wyżu w PRL; i powiem tak: wszyscy ci tacy arcy mądrzy w teacie co to jest RP niech nas w d... pocałują albo staną do konfrontacji z realną patologią, a jak nie potrafią? to do pubu, bo jeszcze jest piwo za 5 zł dla mędrców

zaloguj się by móc komentować

qwerty @peter15k 22 kwietnia 2021 16:27
22 kwietnia 2021 16:59

dzisiaj jest dokladnie w wielu przypadkach gorzej, weszli do akcji 'nowi' o tych samych korzeniach i wyszkoleni, że heeej; ale dyskontując system prawny możemy się bronić innej broni nie ma, to nie 1945/6/7/.. i parabelum co zalatwia problem

zaloguj się by móc komentować

peter15k @pink-panther 22 kwietnia 2021 16:38
22 kwietnia 2021 17:03

To koryto jest tylko oczywiście państwowe no ale przecież ich "sprawność polityczna"  i tajna już nie taka jak u Kiszczaka.  Jest tylko bezczelność i tupet. Ta armia protestujących  w togach ( nie mają konstytucyjnego prawa robić polityki )... Podobno młodzi sędziowie siedzą cicho i nie chcą sie w to angażować - może to jakaś nadzieja ).    Co się stanie jak Niemcy dojdą do wniosku, że utrzymanie tych darmozjadów unijnych jest zbyt kosztowne ?  Czy Orlen utworzy  batalion nowych spółek jak to wcześniej już było aby zatrudnić tą zjełczałą creme de la creme ?   Co będzie jak wyschnie to źródełko unijnych dotacji i posad ? Jaka caryca sypnie złotem z karocy a jaki kanclerz weżmie na etat ? 

zaloguj się by móc komentować

qwerty @yerem 22 kwietnia 2021 16:26
22 kwietnia 2021 17:03

ja za daleko sie posunąłem? to nie ja fałszuje dowody i akta w sądach, prokuraturach, urzędach celnych i skarbowych, naprawdę uwierz to nie ja;- Prezesowi SN2012 sąd RP chcial sprzedać innym podmiotom jego udziały w spółce 'ze względu na ważny interes społeczny' rok 2019 w III RP, ja się za daleko posunąłem? zamień się to zobaczysz ten swoj kraik od podszewki; SO w Krakowie " Pań robi wszystko zgodnie z prawem ale nam sędziom sie to nie podoba' to niech mnie w d... pocałują w takim dictum; idź do nich z krucjatą prawdy, prawa i sprawiedliwości

zaloguj się by móc komentować

qwerty @peter15k 22 kwietnia 2021 17:03
22 kwietnia 2021 17:04

strach pomyśleć co będzie

zaloguj się by móc komentować

yerem @qwerty 22 kwietnia 2021 16:50
22 kwietnia 2021 17:11

"Chcącemu, krzywda się nie dzieje". Te setki tysięcy pokrzywdzonych/licząc członków rodzin/, mają możliwość, co cztery lata, zaprotestować przy urnie.

Panu Klusce opłaca się hodować owieczki, a ja pamiętam ten jego/ w majestacie prawa oczywiście/ myk, z wywozem komputerów do Czech i przywozem z powrotem, żeby obejść przepisy podatkowe- taki święty :(

Święci są w Kościele, a w interesach szczególnie w Polsce. Nie będę uogólniał ale każdy, kto dobrze się rozgląda wokół siebie wie jak jest. Każdy właściel interesu narzeka, że jest ciężko, tylko na pytanie- a skąd masz ten samochód, chałupę meble itp, zalega niezręczna cisza i mamy spokójna jakiś czas. :(

zaloguj się by móc komentować

yerem @qwerty 22 kwietnia 2021 17:03
22 kwietnia 2021 17:17

Uważam, że "bandyckie Państwo". to nadużycie!

Uważam, że to nie Państwo odpowiada, a tylko konkretni ludzie- począwszy od ministrów, sędziów, prokuratorów, wójtów, burmistrzów, prezesów

itd.

Pamiętasz chyba Giovanni Falcone i kilku innych, którzy chcieli zrobić porządek?

Mierzi Ci to wszystko, to zacznij walczyć, zbierz podobnych sobie i uwierz, że jak poprosi mnie o pomoc pomogę, naprawdę!

zaloguj się by móc komentować

peter15k @qwerty 22 kwietnia 2021 17:04
22 kwietnia 2021 17:18

Amazon i wózek widłowy... No jeszcze są lasy państwowe ale  one są "macane" periodycznie... 

zaloguj się by móc komentować

qwerty @yerem 22 kwietnia 2021 17:11
22 kwietnia 2021 17:25

pobyt przy urnie nie cofnie komorniczej egzekucji i nie anuluje prawomocnej decyzji skarbowej, urna służy do wrzucania kartek papieru i do niczego więcej; RKluska robił to robił zgodnie z obowiązującym prawem; jasne, każdy ktory cos ma i to własna pracę to wróg ludu i wrog klasowy - to juz znamy aż za dobrze - jako właściciel 'interesu' zostałem oskarżóny o czerpanie korzyści w wys. 1 zł/m-c i dostałem trzy lata w zorganizowanej zbrodni sądowej; wybroniłem się łasce Ducha Św. i polecam poczyta: IV KK 93/09 i protokół z rozprawy kasacyjnej - jak to SN i Prokurator Krajowy ładnie opisywali jak SO w Krakowie fałszował dokumenty oraz miał w dupie prawo - celem była kasa i wyeliminowanie mnie oraz mojej rodziny z życia - witaj w raju;- a idż sobie do tej urny [mam na myśli urnę wyborczą], aby było jasne nowym mercedesem z salonu SZasady jezdziłem od 1990r. do 2012r. i kupiłem za swoje, kamienice, nieruchomości miałem dziedziczone [komuniści oddali po okresie błędów i wypaczeń] i dam radę: zostań przedsiębiorcą w RP 

zaloguj się by móc komentować

qwerty @qwerty 22 kwietnia 2021 17:25
22 kwietnia 2021 17:26

a na dodatek jestem autorem i producentem mitycznego 'Unimed'a' [także innych programow komputerowych np. ANSI PIPE, TPN, etc], co podobno wg AMacierewicza nie istniał,

zaloguj się by móc komentować

qwerty @peter15k 22 kwietnia 2021 17:18
22 kwietnia 2021 17:27

albo wózek z obwarzankami na ulicy przed McDonaldem

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @yerem 22 kwietnia 2021 17:11
22 kwietnia 2021 17:29

" ..., mają możliwość, co cztery lata, zaprotestować przy urnie."

Ty to piszesz serio?

zaloguj się by móc komentować

qwerty @yerem 22 kwietnia 2021 17:17
22 kwietnia 2021 17:33

alez ta rzesza kanalii to jest właśnie państwo, to oni w imieniu RP wydają sądowe orzeczenia, zgodnie z prawem i na podstawie prawa wydają decyzje/postanowienia oraz nakazy zapłaty; bardzo źle trafiłeś zarządzam projektem Centralne Biuro Analiz Kryminalnych Stowarzyszenia Niepokonani2012, inne projekty to: kancelaria domowa, Stop bandyctwu skarbowemu,.. zarządzajacych kruycjatami jest wielu i mamy sukcesy ale też porażki; jak mawiają sąsiedzi 'eta wajna'; Państwo to bożek i na kolana a ofiary w zębach przynosić;- ad Falcone/... jest projekt: Zero tolerancji wobec przestępstw przeciwko dobru wymiaru sprawiedliwości RP' i jest znakomite narzędzie konfrontacji

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @yerem 22 kwietnia 2021 16:26
22 kwietnia 2021 17:36

Szanowny, albo pisz o konkretach, albo nie zawracaj  głowy naiwno-romantyczną  akademicką sofistyką.

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @peter15k 22 kwietnia 2021 17:03
22 kwietnia 2021 17:51

No tak... utrzymanie urzędników uninych -to spory koszt." Instytucje UE zatrudniają ponad 40 tys. osób z 27 państw członkowskich"A gdyby tak chociaż część dyrektorów,komisarzy..etc.. po wyschnięciu źródełka powsadzać do najważniejszych spółek... no kosmos jednym słowem...Polska raczej jest ubogą reprezentacją,ale i tak sporo....Ale chyba to nie wszystko,te 40 tys,bo zatrudnione są firmy zewnętrzne,np sprzątające,cateringi...itd...

https://europa.eu/european-union/about-eu/working_pl

 

zaloguj się by móc komentować

Wolfram @peter15k 22 kwietnia 2021 17:18
22 kwietnia 2021 17:55

Amazon i wózek widłowy... 

Statystyka mówi, iż robotników jest więcej niż członków zarządu czy właścicieli - więc tych drugich można olać, pomagając co nawyżej swoim, a i to nie wszystkim. Rzecz w tym, iż Polska nie może być państwem, którego obywatele, którzy są tolerowani przez funkcjonariuszy to tyko robotnicy - bo bez tych, co podejmują ryzyko gospodarcze nie będzie wzrostu i pomyślności.

zaloguj się by móc komentować

yerem @qwerty 22 kwietnia 2021 17:33
22 kwietnia 2021 18:00

Patrząc na elity tego społeczeństwa: polityczne, kulturowe, biznesowe, są to elity i prawoskrętne, i lewoskrętne. Wszyscy mówią o sobie, że mają czyste ręce i zawsze dobrze chcieli. Tylko skąd mają tyle brudu za paznokciami?

Cóż, nie bez powodu Mark Knopfler śpiewał więc, że "czasem musisz być skur... jeśli chcesz spełnić swoje marzenia". "

 

zaloguj się by móc komentować

yerem @stanislaw-orda 22 kwietnia 2021 17:36
22 kwietnia 2021 18:02

Widzisz, mam wiele umiejętności. Jedną z nich, którą bardzo lubię i stosuję, jest zabieranie dyskutantowi jego piątej klepki, którą wymachuje w swoim mniemaniu groźnie i stosowanie jej jako dyscypliny do wymierzania klapsów. Jeżeli nie zrozumiałeś, to przetłumaczę. Zabieram najgroźniejszą broń jak dziecku lizaka i pokazuje jak należy się nią posługiwać. :)

Odejdź w pokoju!

zaloguj się by móc komentować

peter15k @BTWSelena 22 kwietnia 2021 17:51
22 kwietnia 2021 18:04

Coś tak ostatnio jakby Niemcom nie "styka".  Nawet w zbieraniu szparagów bo Polacy już nie chcą. Przecież żyją z eksportu( 50% PKB )  eksportują ostro do Chin. Nawet piszą że Polska ( nie tylko ale cała Europa środkowa ) jest "stabilizatorem" niemieckiej gospodarki.  Może doczekamy się odcięcia kasy do niektórych fundacji i skończy się "paliwo na zadymy". Na razie wyszło że rząd Niderlandów (!!! ) finansował jakiś dziennikarzy śledczych u nas i w tej sprawie była ambasadorka na dywaniki w MSZ.  Ciekawe kiedy Ziobro odpali raport w sprawie holenderskich przekrętów w unikaniu opodatkowania. 

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @gabriel-maciejewski
22 kwietnia 2021 18:05

"No chyba, że wszystko to ma za zadanie promowania wydawnictw Romana Kluski, który ma oficynę zajmującą się wydawaniem książek religijnych."

 

To on juz owiec nie hoduje?

Slyszalem ze po tym jak go mafia Millera obrobila przerzucil sie na owce i produkcje serow, czy cos takiego.

zaloguj się by móc komentować

Peiper @yerem 22 kwietnia 2021 17:11
22 kwietnia 2021 18:09

Bo wtedy był następujący przepis : komputery importowane dla szkół były zwolnione z VAT i cła. Krajowe już nie.

Oczywiście wszystko w ramach równych szans w kapitaliźmie.

zaloguj się by móc komentować

Peiper @yerem 22 kwietnia 2021 17:17
22 kwietnia 2021 18:16

A co jest niby państwo jak nie jego aparat urzędniczy, wymiaru sprawiedliwości, podatkowy ? Czyli ministrowie, sędziowie, prokutaratorzy, wójtowie, burmistrzowie ? Jakoś są oni bezkarni.

A wie Pan jak skończył Giovanni Falcone.

A tu coś z naszego podwórka:

https://pl.wikipedia.org/wiki/Micha%C5%82_Falzmann

Ofiar walki był więcej, dużo więcej.

zaloguj się by móc komentować

peter15k @Peiper 22 kwietnia 2021 18:09
22 kwietnia 2021 18:17

Kancelarie "na mieście" "skroiły" regulacje prawne na rzecz jakiegoś tajemniczego importera komputerów.  Bantustan.  Tak się "kroi" inne rzeczy jak na przykład zajęcie komornicze emerytury emeryta na 50 % a pracującego już nie ( biznes firm windykacyjnych i komorników ) . Emeryt słaby już jest, trochę jeszcze pożyje i można wytopić z niego trochę tłuszczu zanimi wieko trumny sie nie zamknie...

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @Peiper 22 kwietnia 2021 15:37
22 kwietnia 2021 18:19

"Zwierzęta nie tylko CO2 ale też metan a on jest "bardzej odpowiedzalny za globalne ocieplenie" niż CO2. Były plany montowania balonów do odbytów bydła w celu wychwytywania metanu. To nie żart."

A teraz ocknal sie ekspert Bill Gates. Bedzie zdaje sie jakas tarcze przeciwsloneczna budowal czy cos takiego.

zaloguj się by móc komentować

Wolfram @yerem 22 kwietnia 2021 17:17
22 kwietnia 2021 18:33

Mierzi Ci to wszystko, to zacznij walczyć, [...]

Skąd przypuszczenie, iż przychodzący tu, to kanapowi mądrale bez realnego dorobku?

Problem z tymi, co dopuszczają się bezprawia jest taki, iż oni działają w oparciu o prerogatywy, jakie daje państwo - więc to państwo, a dokładniej jego kierownicy są odpowiedzialni za odebranie tychże prerogatyw tym, którzy ich nadużywają. 

Oprócz działań stricte przestępczych, nakierowanych na zabór mienia i wolności jest jeszcze kwestia doktrynalnego paradygmatu, jaki przyświeca funkcjonariuszom. Mniej abstrakcyjnie - epoka Kluski, to okres, w którym państwo nie było "pozbierane" i nie całkiem okrzepło - więc sporo było wolno - ale władza bolszewickie myśli miała zawsze - np. w tamtym okresie ważyły się losy interpretacji umowy leasingowej - i dosyć powszechny był pogląd, że jest to umowa pozorna, celem obejścia prawa - tj. każdy, kto ma samochód w leasingu to przestępca karno-skarbowy.

Z tego bolszewickiego nastawenia wynikają twierdzenia, iż właściwie każdy przedsiębiorca, to przestępca - a w konsekwencji niektórzy z reprezentantów państwa, jakimi są funkcjonariusze posuwają się dalej, niż pozwala litera i duch prawa - ale państwo to toleruje, bo doktrynalnie, to racja jest po ich stronie, tylko są być może nieco nadgorliwi.

Robotnik nie konkuruje z państwem o strumień środków, jakim państwo chciałoby dysponować (pochodzący z danin i podatków) - z tego prostego względu, iż ma małe możliwości uszczuplić VAT czy nie zapłacić podatku dochodowego (pracownik najemny nie płaci podatku PIT, płatnikiem jest pracodawca, pracownik co najwyżej płaci wyrównanie, jak jest mało aktywny, to i tego nie czyni). Ponieważ w firmach robotników jest dużo, a właściciel czy zarząd - nieliczny - to stąd ten nieuprawniony wniosek, iż patologia to margines, bo w statystykach to jednostki.

zaloguj się by móc komentować

peter15k @Wolfram 22 kwietnia 2021 17:55
22 kwietnia 2021 18:38

Ci którzy pyskują np w sprawie tzw samorządności. Gdyby ich zwolnić z ciężkiej pracy w sądach albo uczelniach to mogą zostać radcami prawnymi albo adwokatami.  No no ...jako adwokaci będą biegać za rozwodnikami i liczyć koszt dojazdu na rozprawę a jako radcy prawni będą zasuwać za klientami,  którzy kombinują jak ominąć płacenie podatków. Kokosów nie będzie i czasu na protesty też nie.  Siły na pyskowanie też nie będzie...

zaloguj się by móc komentować

yerem @Peiper 22 kwietnia 2021 18:16
22 kwietnia 2021 18:41

"A co jest niby państwo jak nie jego aparat urzędniczy, wymiaru sprawiedliwości, podatkowy ? Czyli ministrowie, sędziowie, prokutaratorzy, wójtowie, burmistrzowie ? Jakoś są oni bezkarni."

Jeżeli tak, to trzeba nazwać po imieniu: ministra, sędziego, prokuratora etc bandytą, a nie mityczne państwo.

Jestem realistą i konformistą. Majątku jako takiego nie posiadam/wystarcza mi 40m2, jedne spodnie, kurtka i kawałek chleba codziennie/, więc tylko

to mogę stracić. Przeżyłem PRL/ciężko było, to i przeżyję te ostatnie lata. Nic już nie muszę ale wiele mogę.

Powtarzam codziennie od wielu lat ludziom, że:

" Jezu ufam Tobie od dziecięcych lat.

Jezu ufam Tobie, choćby wątpił świat.

Strzeż mnie dobry Jezu jak własności swej.

I w godzinę śmierci duszy mojej strzeż.

 W swoim „Dzienniczku” odnotowała św. Faustyna Kowalska. Otóż pewnego razu Pan Jezus opowiadał jej, jak postępuje z zatwardziałymi grzesznikami. - Upominam ich – powiada – głosem sumienia, głosem Kościoła, zsyłam na nich przygody, które mogą człowieka przywieść do opamiętania – a jeśli nic nie pomaga, to spełniam wszystkie ich pragnienia!

 

zaloguj się by móc komentować

yerem @Wolfram 22 kwietnia 2021 18:33
22 kwietnia 2021 18:47

"Z tego bolszewickiego nastawenia wynikają twierdzenia, iż właściwie każdy przedsiębiorca, to przestępca - a w konsekwencji niektórzy z reprezentantów państwa, jakimi są funkcjonariusze posuwają się dalej, niż pozwala litera i duch prawa - ale państwo to toleruje, bo doktrynalnie, to racja jest po ich stronie, tylko są być może nieco nadgorliwi."

Troszkę się Pan zagalopował. Nie z "bolszewickiego nastawienia", a tylko z oglądu na gruncie.

Przecież widać gołym okiem po co są te leasingi, te kratki w samochodach i wiele innych pomysłowych wynalazków, z których przedsiębiorcy korzystają.

Chyba nie warto wspominać o ich dobroci względem zatrudnionych pracowników, eh :(

zaloguj się by móc komentować

yerem @Peiper 22 kwietnia 2021 18:16
22 kwietnia 2021 18:50

Antoni de Saint-Exupery, w „Małym Księciu” powiada, że „najważniejsze jest niewidoczne dla oczu”.

zaloguj się by móc komentować

Peiper @peter15k 22 kwietnia 2021 18:17
22 kwietnia 2021 18:50

W Polsce przepisy prawne pisze się pod konkretnych ludzi i firmy. Niestety prawo wymaga aby to wszytsko zostało publicznie opublikowane. A jako, że ludzie nie są głupi i potrafią czytać ze zrozumieniem to stosuja te przepisy. A potem są afery i ściganie przestępców.

zaloguj się by móc komentować

Wolfram @yerem 22 kwietnia 2021 18:41
22 kwietnia 2021 18:55

Jeżeli tak, to trzeba nazwać po imieniu: ministra, sędziego, prokuratora etc bandytą, a nie mityczne państwo.

Wyroki sądowe są wydawane w imieniu Rzeczypospolitej, a nie przysłowiowego Kowalskiego.

Wykładnia jest oczywiście taka, iż jeżeli (co przecież nigdy nie ma miejsca, nieprawdaż?) wyrok wyda przestępca - to nie wydaje go jako sędzia, a jako przestępca - więc jak ktoś zawiadomi, iż sędzia jest przestępcą, to zostanie potraktowany normą art. 238 kk z wiadomym skutkiem - bo funkcjonariusz z definicji, wedle doktryny nie jest przestępcą.

zaloguj się by móc komentować


Paris @Matka-Scypiona 22 kwietnia 2021 10:16
22 kwietnia 2021 19:00

Bardzo  jest  Pani  delikatna...

...  dla  "naszego"  niegdys  pierwszego  byznesmena  !!!

Dla  mnie  te  jego  dete  "wywiady"  i  "wypociny"   -  o  zgrozo  w  salkach  przykoscielnych  -  to  nieprawdopodobny  SKANDAL  i  SAMOZAORANIE  SIE  !!!

zaloguj się by móc komentować

Paris @Zdzislaw 22 kwietnia 2021 10:38
22 kwietnia 2021 19:05

Prosze  mowic...

...  wylacznie  za  siebie...  i  nie  mieszac  w  to  innych  !!!

zaloguj się by móc komentować

Paris @cbrengland 22 kwietnia 2021 10:44
22 kwietnia 2021 19:24

No  popatrz...

...  ma  LEB  ten  caly,  dety  Kluska...  wie  gdzie  sie  udac  !!!

Stety,  ale  to  smierdzi  do  dzisiaj,  a  teraz  jeszcze  bardziej  po  tych  jego  "artystycznych  wystepach"...

...  chucpa  niebywala  !!!

zaloguj się by móc komentować

Paris @gabriel-maciejewski 22 kwietnia 2021 10:45
22 kwietnia 2021 19:31

Ja  ich  nie  wezme  od  niego...

...  nawet  gdyby  DARMO  dawal  !!!

Obejrzalam  ten  jego  "wywiad"  tu  wrzucony  jakies  2  tygodnie  temu...  rzeczywiscie  dowiedzialam  sie,  ze  "zycie  jest  krotkie",  ze  "trzeba  sie  dorabiac  malymi  kroczkami  i  nie  byc  zachlannym"...  juz  nie  pamietam  z  tego  wszystkiego  co  mowil  o  Panu  Bogu.  Wczesniej  nie  interesowal  mnie  biznes  pana  Kluski  ani  jego  perypetie.  Po  paru  latach  jak  sie  dowiedzialam,  ze  "wzial  sie  za  sery"  to  juz  wiedzialam,  ze  "krzywdy"  mu  nie  zrobili.

Wywiad  -  jednym  slowem  -   skandaliczny  !!!

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @yerem 22 kwietnia 2021 18:02
22 kwietnia 2021 19:35

czyli dziecinady ciąg dalszy

zaloguj się by móc komentować

Paris @Matka-Scypiona 22 kwietnia 2021 12:10
22 kwietnia 2021 19:40

Dokladnie  tak  !!!

Bo  ta  GROMADA  SPRZEDAJNYCH  BARANOW  powymysla  takie  "operaty",  ze  bedziemy  musieli  nasza  wlasnosc  ODDAC  DARMO...

...  oczywiscie  "naszej  waadzy"  i  "naszemu  panstwu"  !!!

zaloguj się by móc komentować

Paris @pink-panther 22 kwietnia 2021 13:01
22 kwietnia 2021 19:50

No  jasna  cholera  by  to  wziela...

...  i  taka  DZIUNIA  redaktUr  Kania  od  Sakiewicza,  czy  Gargasowa  albo  i  inny  "wizjer"  czy  "alarm"  nie  mogli  tego  wyjasnic...  

...  albo  i  SAM  Kluska  ?!?!?!

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @Peiper 22 kwietnia 2021 18:16
22 kwietnia 2021 19:53

No zgadza się.Tam świadkowie topili się w wodzie po kolana,lub rozjeżdżała ich ciężarówka,bo ponoć byli roztargnieni.A ministrowie,sędziowie zwłaszcza ,pilnowali interesu  . Śledztwo powierzono zaufanemu prokuratorowi,a resztę obowiązywała tzw "omerta"...Chłopaki ze WSI cepami  bronili jak niepodległości ukradzionej kasy i do dzisiaj Sędziowie i odpowiedzialni za taki stan rzeczy zajmują kluczowe stanowiska.Tak zaczęła się bandycka rzeczywistość. Ciekawa jestem jaką @ yerem przyjał by postawę i z kim chciałby walczyć?...Jeszcze przecież droga otwarta do przeprowadzenia dochodzenia....należy tylko wynająć sobie ochroniarza...lub sznurki,liny usunąć z otoczenia,ostrożnie przechodzić ulicę...mimo ,ze upłynęło już kawał czasu...

zaloguj się by móc komentować

qwerty @Wolfram 22 kwietnia 2021 18:55
22 kwietnia 2021 20:01

i to jest normalnym ludziom najtrudniej zrozumieć, że prawo to nie potoczne rozumienie zdarzeń i ich skutków

zaloguj się by móc komentować

Wolfram @pink-panther 22 kwietnia 2021 14:21
22 kwietnia 2021 20:01

Siedzi cichutko w górach, pasie owce i produkuje sery. Wykazał się dużym rozsądkiem, nie próbując dochodzić sprawiedliwości.

Pytanie Coryllusa pozostaje zasadne - ponieważ pan Kluska nie jest skromnym producentem ekskluzywnych serów, a zamożnym człowiekiem - owszem poturbowanym - ale to turbowanie to była terapia szokowa, a nie wieloletnia gehenna.

Wg listy Wprost mieści się w pierwszej setce najbogatszych Polaków, z kwotą majątku 340 mln zł. Owce i ser to raczej hobby, niż realna potrzeba ekonomoczna - to nie jest ktoś, kto osiadł na wsi i żyje skromnie, bo utracił majątek.

O ile objazdowe wykłady można uznać od biedy za realizację potrzeby opowiadania o sobie i dzielenia się doświadczeniem - o tyle pojawianie się w mediach - wynika, moim zdaniem z tego, iż albo ktoś tego od niego oczekuje - albo też on sam traktuje to jako element polityki bezpieczeństwa swojej osoby - albo jedno i drugie.

zaloguj się by móc komentować

Matka-Scypiona @Paris 22 kwietnia 2021 19:00
22 kwietnia 2021 20:04

Nie. Ja szanuję pana Kluske, ale po tylu latach milczenia jakoś tak dziwnie mi się ten wywiad oglądało. Nie potrafię zwerbalizowac, co jest nie tak. Życie pokaże zresztą. Jak zawsze, ale tym razem nie będziemy czekać długo 

zaloguj się by móc komentować

qwerty @yerem 22 kwietnia 2021 18:41
22 kwietnia 2021 20:08

zbyt pobieżnie traktujesz dzienniczek św. Faustyny; 

zaloguj się by móc komentować

Paris @peter15k 22 kwietnia 2021 18:04
22 kwietnia 2021 20:29

Nie  tylko  Niemcom...

...  pol  wieczoru  niedzielnego  francuskie  dziennikarzyny  -  wlacznie  z  Zemour'em  -  darli  lacha  ze  zgnilej  "klasy  politycznej"  we  Francji,  ze  nie  ma  tam  ZADNEGO  polityka  -  o  ludu  !!!  -  z  "charyzma"  ani  "meza  stanu",  a  Marine  LP  razem  z  Macron'em  NIGDY  nie  wybuduja  MISTRAL'a   "potrzebujacemu"  Putin'owi  !!!

zaloguj się by móc komentować

Paris @Matka-Scypiona 22 kwietnia 2021 20:04
22 kwietnia 2021 20:58

Mnie  z  kolei...

...  pan  Kluska  byl,  jest  i  bedzie  absolutnie  obojetny,  a  dzisiejsze  jego  "wystepy"  sa  niemozliwie  bulwersujace...  nie  wiem  KTO  kazal  mu  tak  sie  "udzielac",  po  co  i  za  ile,  bo  nie  uwierze  w  jego  "dobre  intencje"...

...  i  dlaczego  jeszcze  miesza  do  tego  pokore  i  samego  Pana  Boga. 

To  strasznie  smierdzi  i  FALSZYWY   jest  na  wylot,  ten  jego  "zatroskany  przekaz"...  i  to  jeszcze  do  nas  Polakow,  polskich  srednich  przedsiebiorcow...

...  naprawde  zuchwalosc  i  bezczelnosc  wyjatkowa.   

zaloguj się by móc komentować

olo @qwerty 22 kwietnia 2021 15:57
22 kwietnia 2021 21:38

dziekuje za informacje

zaloguj się by móc komentować

Paris @olo 22 kwietnia 2021 21:38
22 kwietnia 2021 21:48

Ale  PAD'owi  nie  odmowil.

zaloguj się by móc komentować

Kuchcik @yerem 22 kwietnia 2021 17:11
22 kwietnia 2021 22:26

Czy wie Pan że ówczesne prawo było takie że VAT'em były obciążone wyłącznie komputery produkowane w Polsce. Komputery z importu nie były obciążone VAT.

zaloguj się by móc komentować


pink-panther @Wolfram 22 kwietnia 2021 20:01
22 kwietnia 2021 23:53

Jedno i drugie. Politykę bezpieczeństwa pan Kluska musi mieć bardzo wyrafinowaną. Inaczej miałby czołowe zderzenie z TIR-em.

zaloguj się by móc komentować

glicek @gabriel-maciejewski
23 kwietnia 2021 00:27

WKU Nowy Targ chciało zabrać Klusce samochody, ot tak, bo potrzebne są do obrony państwa...I było to w roku 2000 czyli ledwie 20 lat temu.

Ten wojskowy ślad jest kluczowy moim zdaniem. Jeśli tuż po aresztowaniu pana Romana przyszło do centrali Optimusa w Nowym Sączu 2 "zielonych" z sugestią, że zajmują 2 terenowe Toyoty na potrzeby militarne to miał być sygnał dla pana Romana żeby wiedział w celi co i kto go trafił.

Bowiem (publikacja: 18.04.2014):

https://www.rp.pl/artykul/1103520-Czysciec-wizjonera.html

[...] w końcu (1999) padła propozycja stworzenia technologicznego joint venture z Lockheed Martin – to była taka kropka nad „i".

Miarą sukcesu Kluski z „pierwszego życia" jest właśnie ten ostatni przykład. Lockheed Martin, jeden z wielkiej piątki amerykańskiego przemysłu obronnego i zarazem gigant na światowym rynku elektroniki i IT, właśnie Optimusowi Kluski miał przekazać nieznane w Europie technologie do wspólnego zawojowania rynku na kontynencie. Ten sam Lockheed Martin, którego systemy bronią Izraela, który na potrzeby wojny w Wietnamie wymyślił technikę 3D i który miał znaczący udział przy budowie m.in. pocisku balistycznego Trident czy bezzałogowych sond kosmicznych Viking.

Spółka amerykańsko-polska w przededniu wejścia Polski do NATO liczyła na kontrakty wojskowe i komputeryzację licznych instytucji państwowych. W jej władzach pojawili się byli oficerowie UOP. Rosło zainteresowanie Kluską i jego firmą wśród agentów byłej SB i funkcjonariuszy Wojskowych Służb Informacyjnych.

Kluska tego wprost nie mówi, ale wszystko wskazuje na to, że właśnie wtedy Opatrzność ostatecznie wyznaczyła mu inną drogę i zaproponowała drugie, inne życie.

________________________________________

Opatrzność opatrznością, ale wtedy pan Roman dostał "linijką po łapach" - jak się wyraził krakowskiej Wyborczej jakiś młody krakowski prokurator - żeby zajął się czymkolwiek, nawet produkcją serów, a nie wchodził w tego typu przedsięwziecia zalatujące amerykańskimi (?) onucami.

Oficjalnym powodem było oszustwo czyli unikanie VAT przy sprzedaży PCetów na cele edukacyjne, gdyż istniał przepis, że sprzęt komputerowy importowany do PL na cele edukacyjne był zwolniony z VAT. Produkowany/montowany w PL już nie. Stąd 3 głownych producentów PCetów wygrywało pzetargi na dostawe sprzetu komputerowego do szkół, ale najpierw wywoziło sprzet za granicę tam, żeby dokonać importu do składu celnego w Polsce - Optimus na Słowację, JTT z Wrocławia do czeskiego Hradca Kralove, warszawski NTT na Litwę. Optimusa trafił Urząd Skarbowy, JTT rykoszetem również trafił US + banki wypowiedziały firmie kredyty, NTT nic się nie stało, w jakieś tam innej formie istnieje do dziś. JTT po wielu wielu latach sa przyznał rację, dostali chyba jakieś odszkodowanie, ale to było po śliwkach, bo firma już od 2003 nie istniała. Historię Optimusa i pana Romana chyba każdy zna.

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @ewa-rembikowska 22 kwietnia 2021 13:49
23 kwietnia 2021 00:44

"Bardzo dawno temu w jakimś wywiadzie Kluska nieomalże wprost powiedział, że odmówił finansownia ludziom służb, no i włos spadł mu z głowy."

Tak, ale jeszcze, o zgrozo służb!, hojnie wsparł Łagiewniki.

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @Peiper 22 kwietnia 2021 14:43
23 kwietnia 2021 00:47

Proszę Pana, wszyscy uczciwi opozycjoniści dzisiaj to mówią. Ci, którzy jeszcze żyją...

zaloguj się by móc komentować

MarekBielany @gabriel-maciejewski
23 kwietnia 2021 01:01

Geniusze i marzyciele. Serial.

Polecam .

 

P.S.

z tym walkietalkie to ...

zagapiłem się.

 

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @pink-panther 22 kwietnia 2021 23:53
23 kwietnia 2021 01:30

<Politykę bezpieczeństwa pan Kluska musi mieć bardzo wyrafinowaną > i to jest właściwe słowo.Na dodatek w dalszym ciągu jest zamożnym człowiekiem,mającym wiedzę... Owieczki nie stanowią zagrożenia,lecz należy wykazać filantropię i łagodność człowieka doświadczonego. Datek na sanktuarium z pewnością lepiej posłużył ,niż łapówka na którą liczyli potencjalni beneficjenci...w tym czasie .

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @BTWSelena 23 kwietnia 2021 01:30
23 kwietnia 2021 06:49

Ale tego, czy była także  łapówka, to się raczej nie dowiemy. Bo  chociaż "włos z głowy mu spadł", to jednak głowę pozwolono mu zachować na swoim miejscu.

zaloguj się by móc komentować

Zbigniew @gabriel-maciejewski
23 kwietnia 2021 08:05

Pana Romana szanuję. On bardzo wspierał Sanktuarium Miłosierdzia Bożego w Krakowie. Dostał ochronę od Kościoła wtedy, gdy go kasowali, dlatego jeszcze żyje. Pozwolono mu na mały owczarski biznes lecz nie pozwolono mu na budowę sieci dystrybucji swoich wyrobów.Może nimi handlować tylko w Galerii Krynickiej, którą pozwolono mu wybudować... W sumie te owce uratowały mu zdrowie psychiczne, czy to się opłaca - nie mam pojęcia.

 

zaloguj się by móc komentować

Brasil @yerem 22 kwietnia 2021 18:47
23 kwietnia 2021 08:42

Wynajmij pan hale, zatrudnij pracowników i kradnij pan. Szybko pan zrozumie po co te kratki w samochodach i inne sposoby do zatrzymywania SWOICH wypracowanych pieniędzy przed zakusami nienażartej biurokracji. Wyczówam nutkę zawodu w niektórych komentarzach że jednak przeżył, usunięcie takich ludzi z krwiobiegu gospodarczego skutkuje podporządkowaniem państwa obcym siłom czego doświadczamy od 1989 roku.  Od 2002 roku prowadzę działalność gospodarczą, nigdy nie chorowałem, nie kradłem, nikomu krzywdy nie zrobiłem i ciągle za plecami słyszę pogardliwe prywaciarz. Ten naród przeszedł trepanacje czaszki, ktoś celowo zamienił zawartość na pochodzącą z przeciwnej strony ciała. Pilnują tego stanu literaci, artyści, oraz wielce szanowna kadra uniwersytecka pod czujnym okiem bandytów, wiedza o tym jest na wyciągnięcie ręki trzeba tylko chcieć. Codziennie na tym blogu od wielu lat.

zaloguj się by móc komentować

qwerty @Brasil 23 kwietnia 2021 08:42
23 kwietnia 2021 09:09

niestety, masz rację w 100%

zaloguj się by móc komentować

MarcinD @gabriel-maciejewski
23 kwietnia 2021 09:34

Niestety, ale jak ktoś dzisiaj epatuje się publicznie chcąc uratować świat, szczególnie jeśli czuje się pokrzywdzony i do tego używa internetowych mediów, dla mnie jest z gruntu spalony. Choćby nie wiem jak smutną miał historię, a nawet im smutniejsza tym gorzej to oceniam. Robi to teraz już tysiące ludzi a za każdym przypadkiem w tle jest mniej lub bardziej wulgarna sprzedaż. 

Pan Kluska zaczyna mi już przypominać pana Sumlińskiego. Może to podwójna gra operacyjna i od początku była ustawka, z każdym jego wystąpieniem po kolejnych 10 latach coraz bardziej wygląda jak kolejna kukiełka wynajęta długoterminowo.

A pałacyki za 500 tysięcy to wezmę dwa. I dorzucę jeszcze dychę na flaszkę.

zaloguj się by móc komentować

qwerty @glicek 23 kwietnia 2021 00:27
23 kwietnia 2021 09:35

kulisy tych historii do konca nie będa ujawniane; odpryski informacji jak to do RKluski zadzwoniono w numeru telefonicznego [instytucji wojskowej] sam RKluska rozpracował, ale cele i tło transakcji z Jakubasem [tzw. ciche umowy] nikt nie ujawni [ani RKluska ani nikt inny] bo za takie numery idzie się do piachu, i żadne pieniądze tutaj nie pomogą; w RP toczy sie wojna między resortami a w tle także inne 'demony'

zaloguj się by móc komentować

DYNAQ @Brasil 23 kwietnia 2021 08:42
23 kwietnia 2021 09:46

Właśnie tak. I pierwszy zarzut w mediach to jest -ile on zarabia!

Dyrektor firmy osiągającej miliardy obrotu zarabia 60 tys/mc zgroza!  zgroza! Czyli nadal popieramy biedniaków a zarabiających lepiej-rozkułaczyć!

zaloguj się by móc komentować

Paris @KOSSOBOR 23 kwietnia 2021 00:44
23 kwietnia 2021 10:08

Vice  versa,...

...  a  Lagiewniki  wsparly  Kluske  !!!

I  tak  to  sie  kreci  do  dzis...  tylko  "pokora  i  opaCZnosc"  sie  liczy,  a  glupi  narod  niech  na  nich  wszystkich  dyga,...  i  sie  "modli"  !!!

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @stanislaw-orda 23 kwietnia 2021 06:49
23 kwietnia 2021 11:05

To prawda nie dowiemy się ,jak wielu "operacji"z tamtego okresu.Może jego "konto" miało jakieś ważne znaczenie,że nie popełnił w sobotnią noc z desperacji ostatecznego kroku.Nie tacy wielcy to "zrobili".Może występy i pogadanki na YT to przesłanka ,że ręka sprawiedliwości WSIowych chłopaków zawsze czuwa... i okazuje łaskawość w swojej prostocie?.Patrząc na cały przebieg jego kariery można wysnuwać różne wnioski,a prawda leży gdzieś pośrodku. Znamy przecież zadziwiające wyroki sprawiedliwości,które wprawiają nie tylko prostego człowieka w osłupienie,więc to nie jest przypadek odosobniony.

zaloguj się by móc komentować

qwerty @DYNAQ 23 kwietnia 2021 09:46
23 kwietnia 2021 11:08

jest w medicah pewne zróznicowanie dot. aktywów i ich pochodzenia w podmiocie gospodarczym, innaczej narracje opisuja nalezności w panstwowoych firmach a inaczej u 'prywaciarzy' i to widać, bowiem przeslanie jest oczywiste: dyrektor w państwowej firmie zarabia zawsze zbyt mało a prywaciarz zbyt dużo, bo pewnie kradnie;- w państwowych firmach się nie kradnie i to jest aksjomat patologii]

zaloguj się by móc komentować

peter15k @glicek 23 kwietnia 2021 00:27
23 kwietnia 2021 14:14

Jeżeli przyjąć założenie że Prezes Kluska i jego Optimus „został zniknięty” ponieważ spróbował kłusować w rejonie zastrzeżonym dotąd dla „smutnych panów” czyli imporcie komputerów bez VAT ( montowane w Polsce oczywiście były obciążone VAT –em "ku chwale  Ojczyzny" ) to od lat mamy już  ścieżkę do ostatecznego rozwiązania sprawy WSI.  Najpierw zlikwidowano WSI czyli odcięto od państwowych pieniędzy.  Wiadomo, że likwidacja WSI nie była inicjatywą oddolną tylko musiała się cieszyć wsparciem głównego sojusznika.  Ponieważ jak twierdzi klasyk brak obecności WSI jest jedynie wyższą formą formą obecności  a z czegoś trzeba operacyjnie żyć, coś się działo wokół innej „specjalizacji” smutnych panów czyli nieruchomości.  Potem nastąpił cud czyli uszczelnienie VATu i na rynku paliw znalazło się tego jakieś 20 %, które gdzieś wcześniej się dematerializowało.  W ten splot wypadków może niestety i trzeba wciągnąć  tragedię smoleńską.  Pojawiają się oficjalne sugestie zamachu ale na razie bez raportu, czego nie może zrozumieć red. Stankiewicz.  Można przypuszczać, że na wiele prestiżowych stanowisk sędziowskich nie  można się było oczywiście dostać przechodząc w pobliżu z tragarzami. Dlatego rozgorzała „walka o praworządność” w Brukseli i w sądach. Czym to się skończy ? Może WSI spróbuje  skierować się w kierunku nowej specjalizacji czyli „sinologii” zamiast filologii rosyjskiej ?

zaloguj się by móc komentować

Gumtryk @peter15k 22 kwietnia 2021 18:38
23 kwietnia 2021 21:55

Trochę się w kwestii radca/adwokat pozmieniało. Wszyscy robię wszystko. 

zaloguj się by móc komentować

qwerty @peter15k 23 kwietnia 2021 14:14
24 kwietnia 2021 09:54

a wszyscu juz zapomnieli jak budowano na początku lat 90-tych aparat skarbowy? tysiące byłych sb-ków jako inspektorzy USów, UKSów [potem do sądów administracyjnych jako sędziowie, dp prokuratur, do 'palestry',...] frajerzy z WSI tą wojnę przegrali i to na własne życzenie, jak to podczas operacyjnej zabawy jedne z inspektorów UKSu ładnie powiedział: 'my jesteśy potrzebni każdej władzy' a chłopoki z WSI tego nie rozumieli i do dziś nie rozumieją; a tzw. raport z likwidacji WSI jest operacyjną zabawą w nieistnienie przedmiotow obrotu gospodarczego/etc jako szczytowych możłiwości aparatu skarbowego i 'polskiego' sądownictwa/...; ta cała 'nowa' Polska jest po prostu ch...wa i zbudowana jako nadbudowa=gangsterzy aparatu państwa i podstawa=frajerzy do opier....; innej Polski nie ma i już nie będzie

zaloguj się by móc komentować

qwerty @peter15k 23 kwietnia 2021 14:14
24 kwietnia 2021 09:57

kreowanie wizji, że WSI to tacy 'żydzi' jak w opowieściach o spiskowych teoriach jest oderwane od faktów i pozbawione racjoonalności, jest 2021r. i to nie WSI nas okrada i wsadza do więzień na podstawie fikcyjnych dowodów i zarzutów,

zaloguj się by móc komentować

qwerty @BTWSelena 23 kwietnia 2021 11:05
24 kwietnia 2021 09:59

a może tak pokażemy operacje zorganizowanych grup przestępczych w konfiguracjach: sędziowie-adwokaci-aparat celno-skarbowy i to wg stanu na dziś i wczoraj, czyżby ofiar nie przybywało? problem WSI służy do wskazywania mitycznego 'żyda' i pacyfikowania zdrowego rozsądku, 

zaloguj się by móc komentować

qwerty @BTWSelena 23 kwietnia 2021 11:05
24 kwietnia 2021 10:02

problem jest prozaiczny; RKuska wybił sie na samodzielnośc i mial kasę - i po tą kase ruszyły wszystkie 'ręce' aparatu w RP [wszystkie!!!!!] od skarbówy po sędziów; nikt nie ma ochoty analizować jak się tak 'przedsięwzięcia' organizuje?

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @qwerty 24 kwietnia 2021 09:54
24 kwietnia 2021 10:56

no i jeszcze likwidatorzy (masy upadłości)  i komornicy sądowi

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @qwerty 24 kwietnia 2021 10:02
24 kwietnia 2021 10:56

 To jest przerażające samo w sobie qwerty." Analiza" tych wydarzeń,dla niektórych wiemy jak się skończyła.Dokąd będzie trwała ta "genialność" grup gangsterskich,bo nie jest to grupa pojedyńcza.Złota żyła,,która wyspecjalizowała układy jest ponad prawem,które stworzyło dla nich zupełną bezkarność.

Widać wyraźnie Europie to pasuje.Każdy w Polsce  może ubić interes jak mu pasuje. Reszta mas karmiona jest papką medialną,którą te masy łykają jak kluseczkę.Ups ,zbieg okoliczności z R. Kluską.Diagnoza stanu rzeczy u części społeczeństwa jest bezsilna.Kurs na prawdę,jaka nawet na SN się odbywa kończy się tylko diagnozą.Nawet nie śmiem myśleć co ujawnią "obostrzenia pandemiczne"... Analizuję każdą pocieszajacą wieść i jej ....nie znajduję.Rak ,który toczy Polskę ma coraz większe i silniejsze przerzuty...

zaloguj się by móc komentować

peter15k @qwerty 24 kwietnia 2021 09:54
24 kwietnia 2021 11:37

Lata 90 te to złoty okres ubekistanu i armia ubeków wsadzona wszędzie gdzie się da.  W tym okresie układ – bank-sędzia- komornik ( co ciekawe dopiero ostatnio się okazało że armia komorników nie ma wykształcenia wyższego ) przejmowali majątki przedsiębiorców , aparat urzędniczy przejmował zadłużone mieszkania ( stąd dziwna ilość mieszkań w posiadaniu „beatyfikowanych” przez GW urzędników miejskich ).  Oczywiście ta szarańcza obsiadła spółki Skarba państwa. Była też farsa  - znajomy odbierał wymontowany licznik gazowy ( chłopcy byli profesjonalni – noga w drzwi – mieli doświadczenie ze stanu wojennego ) a tam całe stado facetów biegało za młodym kierownikiem pytając „co mamy robić”?  Jakiś minister  był resortowy i miał za zadanie wygospodarowanie etatów dla swoich. Inny znajomy był z ofertą w jakieś spółce paliwowej a tam układ – cwany prezes  i smutny pan który się nie odzywał .Prezes, jak znajomy wyczuł sukienkowego  pochodzenia ( śmiał się że Polacy zamiast współpracowac się żrą ). Czyli ubekistan próbował „robić biznes” brać  sobie biegłych w interesach do zarządzania. Oczywiście to nie mogło się sprawdzić a może tylko w małym procencie. Tak się nie zbuduje silnej gospodarki. Efekt – masowe bezrobocie i emigracja. No ale mamy 30 lat później.  Stary ubekistan na emeryturach. Jest aparat urzędniczy i on ma robić to co mu każą. No ale jak mamy być tanią siłą roboczą… Widać  wyraźnie że nacisk zewnętrzny jest straszny i bezwzględny  Dlaczego Kluska ostatnio się uaktywnia – zobaczymy bo mówi głównie o barierach biurokratycznych dla przedsiębiorców.

zaloguj się by móc komentować

POST @pink-panther 22 kwietnia 2021 23:53
24 kwietnia 2021 11:40

Ostatnia aktywnośc Romana Kluski jest związana z promowaniem książki Rolanda Baadera "KONIEC PIENIĄDZA PAPIEROWEGO".Zawarte w tej książce treści są w/g pana Romana bardzo istotne dla zrozumienia co się dzieje z naszą cywilizacją.

zaloguj się by móc komentować

qwerty @peter15k 24 kwietnia 2021 11:37
24 kwietnia 2021 11:58

'stary' aparat wykształcił sobie nowych , jeszcze gorszych s...ów; jest 2021r. i czego uczą na wydz. prawa i administracji? jak zostać złodziejem i niczego więcej;- prezesowi sądu nikt nie może nic rozkazać - jedynym wyjatkiem są jego wspólnicy [patrz: casus Sobierajskiego prezesa SA w Krakowie;- jak okradają obywateli to sąd jest niezawisły a jak okradają skarb panstwa na 100 mln zl to juz są przestępcami, a pamiętacie prokurator apelacyjną z Rzeszowa? [ta co sztabki złota w biurku trzymała] to nie jest stara kadra sb-cka; a po ch... niewolnikom jakieś sny o gospodarce/pkb/etc;

rok 2019r. niezwisły sąd w RP "i nakazuje sprzedać mienie JK ze względu na ważny interes społeczny' i po co ludziom glowy zawracać o państwie, prawie, etc to jest najnormalniejsza okupacja z jasno określonymi celami: wyzbycie z mienia frajerów i jak sie do na kilka lat do więzienia; nie ma takiej bredni pod która nie podpisze się polski sędzia/prokurator/.. i to dziś i wczoraj; zatem odnoszenie się do fizycznego wyczerpania zasobów pokolenia starych funkcjonariuszy rodem z prl-u jest błędne, inne demony rządzą tym krajem

zaloguj się by móc komentować

qwerty @BTWSelena 24 kwietnia 2021 10:56
24 kwietnia 2021 12:02

dam ci przykład z ostatnich kilku tygodni: urząd m.st. Warszawy wydaje fikcyjne faktury VAT na miliony zł [żądanie zapłaty w 7 dni] i kieruje do wytypowanych ofiar/przedsiebiorców;- jak riposta jest skuteczna to pojawiają się fikcyjne nakazy zapłaty milionow złotych bez pouczenia o możliwości zaskarżenia;- gdziez ci bojownicy o prawo i sprwiedliwość? 

nie zripostowana prawnie faktura VAT staje sie dokumentem uprawniającym do egzekucji zmienia [wszelkiego, mieszkań, domow, firm,..] a by była smiesznej takie dzialania organizuja profesjonalni prawnicy [po studiach, z tytułami, etc]

zaloguj się by móc komentować

qwerty @stanislaw-orda 24 kwietnia 2021 10:56
24 kwietnia 2021 12:07

ba, Pan Prezydent RP ma kolegę ze studiów [radca prawny Sławomir M.] co z zaprzyjaźnionym komornikiem Rafałem NdP. okradali ludzi z pieniędzy z kont bankowych [SM dzwonił do RNdP i wskazywał konto bankowo aby zdjąć kasę z konta tej osoby bo on jej potrzebuje (kasy nie osoby)] - SM po dwóch nieudanych próbach otrzymania rekomendacji sędziowskiej od sędziów zaczął od kumpla domagać sie interwencji, [bo jako sędzia ukradnie więcej i skuteczniej] albo jak to v-ce prezes jednego z sądow w Krakowie ładnie do mnie powiedziała o Prezydencie RP 'adwokacina z Krakowa on nas może ...'

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @qwerty 24 kwietnia 2021 12:07
24 kwietnia 2021 12:11

no i faktycznie, nic nie może, poza wygłaszaniem  laudacji na rozmaitycch akademiach "ku czcic", nota bene coraz częściej jawnie aberracyjnych.

zaloguj się by móc komentować

qwerty @stanislaw-orda 24 kwietnia 2021 12:11
24 kwietnia 2021 12:20

a to przed chwilą mialem na mailu/poczcie:

"Witaj Janku, 

w związku z Twoją rekonwalescencją i odebraną dzisiaj wiadomością z US Gorzów chciałabym Ci pomóc w dojściu do odzyskania sił przy pomocy terapii śmiechem. Poniżej fragment - niestety- oryginalnych wypocin kreatur z US Gorzów: 

,,Natomiast w dniu 20.04.2021 r., kiedy tut. organ przygotował odpowiedź na przedmiotową skargę, wspólnicy ww. Spółki złożyli kolejne 16 pism:

- 8 wniosków o przeprowadzenie dowodów, w tym o przesłuchanie pracowników i właścicieli 13 firm, 4 osoby w charakterze świadków i pracownika prowadzącego sprawę,

- 3 skargi na czynności w postępowaniu,

- 4 pisma o udzielenie odpowiedzi,

- 1 wniosek o przesłanie metryki oraz spisu akt, a także wyznaczenie nowego terminu

zapoznania z aktami.

Z kolei w dniu 21.04.2021 r., również, kiedy organ przygotowywał odpowiedź na przedmiotową skargę, pełnomocnik ww. Spółki złożył pismo o uzupełnienie materiału dowodowego m.in. o kolejne przesłuchania świadków, Strony postępowania, o przeprowadzenie wskazanych przez niego dowodów.

W ocenie Naczelnika Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp., powyższe świadczy o tym, że Strona nie dąży do zakończenia postępowania podatkowego, a wręcz je utrudnia."

zaloguj się by móc komentować

qwerty @qwerty 24 kwietnia 2021 12:02
24 kwietnia 2021 12:21

śmiech wywołują faktury VAT wystawione dla osób, które nie prowadzą działalności gospodarczej i nie posiadają stosownego NIPu;- 

zaloguj się by móc komentować

peter15k @qwerty 24 kwietnia 2021 11:58
24 kwietnia 2021 13:01

Rzeczywiście stary ubekistan przy nowych z wielkich miast to trochę "ociężały był".  No cóż ryba się psuje od łba. Jeżeli w pałacu taka przystań dla działających "na bezczela" to niedobrze .  No ale ten Sobierajski w końcu wylądował w areszcie.... Co do Warszawy ... to jest inna galaktyka działań "na bezczela"  przy przełożeniu politycznym  ale przy Gdańsku to podobno nawet Palermo "wysiada".   

zaloguj się by móc komentować

qwerty @Marcin-K 22 kwietnia 2021 09:59
24 kwietnia 2021 13:20

opium dla mas i tylko tyle; zero skuteczności i prawnicze iluzje dla frajerów co w prawo i sprawiedliwość wierzą; jak to kilka tygodni temu Pan Prezydent prześmiewczo powiedział: macie teraz sprawiedliwą Polskę;

za taką Polskę serdecznie dziękujemy, weź ja sobie i od nas niech się ta Twoja Polska odpieprzy raz na zawsze

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @qwerty 24 kwietnia 2021 12:02
24 kwietnia 2021 13:21

Kuknęłam także do" biblioteki"-jest więcej materiałów?...O tych rzeczach trzeba wiedzieć,bo w kupie tzw siła. Krew się burzy,jak wychodzą takie sprawy. Świat jest mały,a z pozycji szaraka nie można zrobić nic,nieraz gdy kropelkę wiedzy liznę,to oblewam się zimnym potem,że w ogóle jest możliwa taka bezkarność...Jako ,że mieszkam w Grodzie Kraka,wpadaja mi w ucho "wyczyny"lecz w ograniczonym zakresie z konkretnych źródeł,lecz na szczebelku,gdzie można tylko puścić sobie wiązankę pod nosem.Ja osobiście już mam mało czasu i jestem szczęśliwa gdy ujrzę poranek,nie bedąc tego pewna,czy nastąpi drugi,lecz marzy mi się czasem aby puścić skuteczną petardę,która położy kres temu bezprawiu... "Tertium non datur"-nie widzę  innych dróg...na obecną chwilę.Buntownik ze mnie i tak będzie do końca.

zaloguj się by móc komentować

qwerty @peter15k 24 kwietnia 2021 13:01
24 kwietnia 2021 13:22

a co z ofiarami tych 'sobierajskich' [nie chodzi o skarb państwa]? tego pytanie nikt nie ma ochoty sobie stawiać, cóż tu jest państwo polskie; skargi nadzwyczajne/etc to scenografia w bardzo kiepskim filmie a ludek ma sie egzaltować, że to i tamto tylko to wszystko jest g... warte jak dochodzi do realnej konfrontacji

zaloguj się by móc komentować

qwerty @BTWSelena 24 kwietnia 2021 13:21
24 kwietnia 2021 13:26

prowadzimy szkolenia, oraz wspieramy konfrontacje z patologią realnymi wskazówkami, pismami procesowymi, zawiadomieniami, etc i materiałów jest mnóstwo lecz aby być skutecznym to użalanie nic nie daje, a społeczęństwo nie ma zamiaru ani się uczyć ani się bronić; do nas 95% osob zgłasza się wtedy jak już jest komornik w drzwiach, lub jak adwokaci obrali ich z pieniędzy i powiedzieli adieu; ale sukcesy mamy i jeszcze żyjemy

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @qwerty 24 kwietnia 2021 13:26
24 kwietnia 2021 13:37

Wielki szacun ,że istniejecie!...Przysłowie mówi jak trwoga to do Boga i nic nie uczy pokory i rozumu jak tęgie kije,które spadają na plecy i firmę. Każda maleńka okruszyna wygranej jest krokiem na przód...Ktoś tutaj pisał już o tzw"trepanacji czaszki",jaką zrobiono dla mas ,które chcą żyć normalnie...Najwyższa pora przetrzeć oczy zimną wodą...i wydobrzeć po operacji.Dobrze ,że jesteś i istniejesz cały i zdrowy qwerty!

zaloguj się by móc komentować

qwerty @BTWSelena 24 kwietnia 2021 13:37
24 kwietnia 2021 14:07

dziękuję Ci w imieniu wszystkich, żartobliwie powiem, że niektórzy to nawet pomniki chcą nam stawiać; ale mamy na co dzień świadomość, że oprócz własnego Krzyża nosimy dobrowolnie także cudze Krzyże i jesteśmy uśmiechnięci i za ten uśmiech i kulture nienawidzą nas jak mogą ci z ...

zaloguj się by móc komentować

qwerty @Marcin-K 22 kwietnia 2021 10:26
24 kwietnia 2021 14:18

jak sobie sam nie pomożesz to nikt ci nie pomoże, lektura raportu rozbawiła mnie do łez - to chyba inna Polska w ktorej my żyjemy a już propozycje zmian legislacyjnych i funkcjonowanie zespołu analiz systemowych to jak w kiepskim kabarecie. klasyfikacje problemów nie ujmują nazywania rzeczy po imieniu tj. przestępczość procesowa, urzędnicza przestepczośc zorganizowana, etc; i brak jakicholwiek wniosków realnie konfrontujących patologię z obowiązującym prawem, szkoda czasu na takie pierdoły bo to są pierdoły mające budowac image sprawiedliwego panstwa; - kradną ale sprawiedliwie

zaloguj się by móc komentować

peter15k @POST 24 kwietnia 2021 11:40
24 kwietnia 2021 14:41

Nie musi promować chociaż warto bo Baader przewidział 10 lat temu nawet epidemię. Z drugiej strony ciekaw jestem czy ten reset tym globalnym opętańcom i świrom wyjdzie.  Nie jestem pewny czy Chiny, Rosja i Niemcy są tym tak bardzo zainteresowani . Pan Roman natomiast może przed wyborami objawić się  jako reformator gospodarki wg recepty Wilczka. 

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować