-

gabriel-maciejewski : autor książek, właściciel strony

O aktorach i profesorach w polityce

Wczoraj mój znajomy, który głosuje na PiS, ale warczy na działaczy partii, powiedział, że prezes potraktował wyborców jak zwierzęta tuczne, a Tusk, dał im możliwość uczestnictwa w życiu politycznym. Ta formuła może być dla kogoś szokiem, więc może ją nieco rozjaśnię. PiS dał ludziom różne rzeczy za darmo, ale jednocześnie powiedział im tak – nie wtrącajcie się, my to wszystko załatwimy, bo mamy specjalistów. Tusk zaś dał swoim wyborcom nienawiść, która ich napędzała o wiele silniej niż wszystkie wziątki świata tego. I zakończyło się jak widać. Nokautu nie ma, ale na punkty wygrali tamci. I co teraz robić? Moim zdaniem należy przebudować wszystko, ale to się akurat nie stanie, albowiem to wątpliwe zwycięstwo jest traktowane po naszej stronie, jak narkotyk dosypywany do kawy wątpiącym działaczom. Czyli tym wszystkim osiołkom, którzy przyszli do PiS w nadziei na jakieś korzyści. Takimi bowiem ludźmi otacza się prezes i z takich ludzi składa się partia. Ktoś powie, że u Tuska jest jeszcze gorzej. No tak, ale oni tego wcale nie ukrywają, a do tego jeszcze okazało się, że wobec oferty politycznej jaką dostali wyborcy Tuska wszelkie demaskacje przestały działać. Można było do woli demaskować Neumana, Nitrasa czy innych, czary te nie działały. A jak gdzieś działały to za słabo.

Interpretacje tej klęski idą w złą stronę moim zdaniem, albowiem wskazuje się na szereg niezwiązanych ze sobą okoliczności, które – cudem jakimś – dały zwycięstwo Tuskowi. Tak nie było. Oni to zaplanowali i przeprowadzili na zimno, celowo i precyzyjnie. Poznajemy to po kilku symptomach. Przede wszystkim Kołodziejczak - pracując kiedyś, dawno temu, przez trzy miesiące w archiwum prasowym GW odniosłem wrażenie następujące – Wielowieyska, gdyby miała odezwać się, a nie daj Bóg dotknąć krajem szaty, jakiejś osoby spoza jej kręgu kulturowo-towarzyskiego, musiałaby się potem myć przez miesiąc, a także okadzać w specjalnej komorze, specjalnym dymem ze specjalnego kadzidła. Tymczasem w roku 2023 siedzi sobie najspokojniej w świecie obok gościa, który na wizji grzebał sobie w tyłku, z czego pół Polski się śmiało.  I jeszcze z nim gawędzi. Do niedawna były to rzeczy niewyobrażalne. Coś się zmieniło, a Kołodziejczak został wystawiony, by pokazać tym, co trzeba, jaki mają teraz zakres dostępnych zachowań. Jego uczestnictwo w życiu politycznym to wskaźnik zmian, poszerzenie skali i wskazanie kierunku, w którym rozwijać się może hucpa, bez żadnych konsekwencji.

Kolejna sprawa – Wołoszański. Nikt chyba nie zaprzeczy, że wszyscy pisowscy demaskatorzy, pokazujący się na wizji, korzystali w mniejszym lub większym stopniu z formatu stworzonego w latach osiemdziesiątych przez Bogusława Wołoszańskiego. I nawet gdybyśmy im płacili i mówili – chłopcy, nie róbcie tak, bo to jest mało twórcze, mało intersujące, niesamodzielne i kompromitujące na koniec, oni by nam nie uwierzyli. Powiedzieliby może nawet – a co ty tam dziadu możesz wiedzieć, my pracujemy w telewizji. Występy te Tusk unieważnił jednym ruchem – wynajął prawdziwego Wołoszańskiego. Ten nie musiał niczego udawać, wystarczy, że się uśmiechnął. Nasi zaatakowali go demaskacjami, które już dawno się wymydliły, a on ich wyśmiał. Nie można bowiem demaskować raz, a co dopiero dwa razy, czołowego demaskatora późnego PRL i III RP.

Po naszej stronie pozostała jedynie naiwna wiara w to, ze sukces na wizji osiąga się poprzez timbre głosu i charakterystyczne ruchy rąk. Czy może być coś głupszego? Oczywiście, że może, i mieliśmy w TVP wręcz cały festiwal tej głupoty. Otóż ludzie wierzą, że jak na wizji pokaże się ktoś z tytułem profesorskim, to fakt ten zrobi na widowni wrażenie piorunujące i zahipnotyzuje ją jak fakir kobrę. Czołowym hipnotyzerem TVP był profesor Ryba, pokazywany w każdych wiadomościach, jako ekspert. I nie ważne było w jakim zakresie ma się wypowiadać, czy chodziło o rybołówstwo dalekomorskie czy o kopalnię Turów, Ryba zabierał głos. Kolejnym atraktorem TVP, który miał przyciągnąć poważną publiczność był Miłosz Manasterski. Tu już w ogóle nie trzeba niczego dodawać. Może tylko jedno – opanujcie się ludzie!

Na trzy miesiące przed wyborami nasi wyłożyli asy na stole – Rachonia i Cenckiewicza. Po czym po wyborach okazało się, że zdrajcy których oni wskazali w swoim serialu są królami twittera, a być może zostaną królami polityki. I nikt nie pomyślał o tym, że kareta asów, to cztery karty, a nie dwie…Dwie to jedynie para, a z parą nie siada się do poważnych rozgrywek.

Tusk miał po swojej stronie aktorów, którzy wysługiwali się wszystkim kolejnym reżimom i na jego prośbę czy tez polecenie gotowi byli zagrać co tam akurat będzie potrzebne. Nasi mieli profesorów historii, którzy zabierali głos w nie swoich dziedzinach. Liczyło się to, że są profesorami. Po naszej stronie, wiem, bo specjalnie to śledziłem, dominuje w mediach społecznościowych trend taki – ten i ów był co prawda świnią, nosił legitymację ORMO i kapował na kolegów, ale panie, jaki to był świetny aktor! Czy podobne wypowiedzi można usłyszeć o jakichś sławnych profesorach? Nie. Nikt po naszej stronie nie fetuje Wolszczana i nie mówi – kapuś, ale jaki astronom! To jest zarezerwowane tylko dla aktorów. No więc wunderwaffe Tuska, mimo wszystkich szyderstw, miało po naszej stronie rzesze cichych wielbicieli.

Aktorzy, celowo i jak sądzę po konsultacjach z jakimiś poważnymi specjalistami od socjotechniki, którzy się nie ujawnili, otworzyli – niby przypadkiem – drogę dla patologii medialnej. Wcześniej szlak ten przetarł Wojciech Olszański, który pojawił się na scenie politycznej celowo, ale nikt się nie orientował, jakie są jego cele. Teraz już wiemy. Jego kanał i występy w terenie przewróciły w głowie wielu młodzieńcom, którzy uwierzyli, że mogą – tak łatwo jak on – zdobyć popularność na YT. Nie mogą, bo on jest aktorem, a oni nie. I on zawsze może powiedzieć – grałem. Oni zaś tego nie zrobią. Poza tym, jako osoby nie wykształcone w tym fachu, nie rozumieją w ogóle jaka w człowieku jest skala emocji. Oni o tym nawet nie myślą. No, ale jako głosująca zgodnie ze wskazaniem grupa sprawdzają się świetnie.

Zgromadzone przez Tuska atuty nie dały mu co prawda zdecydowanego zwycięstwa w wyborach, ale przez Hołownię i Kosiniaka, pozwolą mu na rządzenie. Jak na to zareagują nasi? Jak zwykle. Wystawią gdzieś grono profesorów, którzy siedząc w kółeczku będą szukali winnych tej sytuacji i drżeli przy tym o własne stołki, na których mogą się nie utrzymać.

Profesor Krasnodębski już zaczął swoje rekolekcje zwalając winę za przegraną na niedojrzałość wyborców. Jak na to odpowiedzieć? Może tak – to trzeba było ich kształcić, jesteś w końcu człowieku profesorem! Rób to, co do ciebie należy, a nie grzej ławę w PE! To oczywiście taki żart, któżby sobie mógł pozwolić na takie chamstwo wobec patentowanego profesora? Chyba tylko Olszański.

Czekamy co powie prof. Legutko, w którego wszyscy wyborcy PiS wpatrzeni są jak w obraz, bo uważają, że jego słowa mają moc laserów wypuszczanych z oczu Godzilli. Niebawem pewnie usłyszymy ten głos.

Co będzie dalej z projektem prof. Nowaka? Miał on zdaje się służyć do wychowywania kolejnych pokoleń Polaków w duchu patriotycznym. Niestety na krótką metę zwyciężyły formaty patostreamerów, które zostały przejęte przez Andrzeja Seweryna i w ten sposób – niczym Kołodziejczak przez Wielowieyską – uświęcone i włączone już na zawsze w zakres komunikacji politycznej. Czym się temu przeciwstawimy? Prezes zacznie mówić publicznie – dupa? Premier pokaże tak zwanego wała? Czy może prezydent coś wymyśli? Sam nie wiem. Na razie czekamy na decyzję tego ostatniego. Jeśli ktoś się nudzi może sobie poczytać o polskich tradycjach w wychowaniu

https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/o-polskich-tradycjach-w-wychowaniu-stanislaw-szczepanowski/



tagi: polityka  pis  komunikacja  media  kaczyński  kampania  tusk  aktorzy  profesorowie 

gabriel-maciejewski
26 października 2023 07:46
76     3994    11 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

grzegorz-ksiazek @gabriel-maciejewski
26 października 2023 08:41

Aktorzy to słowo klucz. Nie wiem kogo tam KO sobie wynajęło do marketingu politycznego czy PR ale od scenografii i strojów po wypowiedzi dodające jak to się mówi "do pieca" mieli wszystko uporządkowane i ustalone. I nikt się nie wyłamywał. Podejrzewam nawet że "wpadki" na których byli przyłapywani w niemałej części były robione celowo by przerzucić część kampanii na koszt i teren ZP. Wszak nieważne co się mówi, ważne  że nazwiska są utrwalane. Wiele razy podkreślano już na portalu SN właśnie to jak łatwo przyszło KO doprowadzić do sytuacji w której pojawiali sie w śodkach "opiniotwórczych" ZP i łapali odbiór u wyborców niezdecydowanych / sympatyzujących z ZP, a chłonących państwowe środki przekazu.

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @grzegorz-ksiazek 26 października 2023 08:41
26 października 2023 08:55

Oczywiście, że tak, ale pragnienie wyrażenia świętego oburzenia i pokazania, że stoi się po stronie prawdy, dobra i piękna, jest przemożne. I mowy nie ma, żeby się go wyrzec. 

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @gabriel-maciejewski
26 października 2023 08:57

U wschodnich sąsiadów udał się numer z aktorem kabaretowym na Z. , to czemu u nas nie miałby się udać z aktorem kabaretowym na H.

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @stanislaw-orda 26 października 2023 08:57
26 października 2023 08:58

Tamten przynajmniej coś potrafił

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @gabriel-maciejewski
26 października 2023 09:09

Ja mam pytanie, czy Sobolewski załatwiając swojej żonie posady chyba w 10 radach nadzorczych, robił to w stanie pomroczności jasnej, nie mając pojęcia jak to zostanie wykorzystane propagandowo przez TVN? 

zaloguj się by móc komentować

glicek @gabriel-maciejewski
26 października 2023 09:14

zapomnieliśmy wszyscy o MaBeNie prof. Zybertowicza... ?:)

zaloguj się by móc komentować

JK @gabriel-maciejewski
26 października 2023 09:26

A w TV Republika wszyscy publicyści, co zapraszają gości na rozmowę w "zajawce" muszą wykonać gest Moniki Olejnik z "Kropki nad i" - czyli gest założenia rąk na piersiach. I nie jest ważne, ze tym gestem od razu się deprecjonują. Nawet pani Aleksandra Rybińska taka głupotę robi, choć ta dziennikarka ma przynajmniej coś do powiedzenia. Pozostali maja tylko gest założenia rąk.

zaloguj się by móc komentować

Pointblack @gabriel-maciejewski 26 października 2023 08:58
26 października 2023 09:27

Najlepszy jest jednak wczorajszy „pan Janusz” u „pani Moniki” w willi generała. Nie będę tutaj linkował, ale patrząc na komentarze, sprawa wydaje się beznadziejna. Myślę, że tzw. prawicowi wyborcy zostali raz na zawsze zahipnotyzowani i ta hipnoza jest dziedziczna. ;-)

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Pointblack 26 października 2023 09:27
26 października 2023 09:48

To są braki w wychowaniu estetycznym i przywiązanie wyłącznie do treści komunikatów. Ta zaś jest jak wsad do wielkiego pieca - koks i kokos to jedno i to samo

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @JK 26 października 2023 09:26
26 października 2023 09:48

Nie oglądam tego na szczęście

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @glicek 26 października 2023 09:14
26 października 2023 09:48

No tak, jeszcze to. I Albicla Sakiewicza

zaloguj się by móc komentować


Paris @ewa-rembikowska 26 października 2023 09:09
26 października 2023 09:51

Oczywiscie,  ze...

...  robil  to  SWIADOMIE,  na  chama  i  na  zywca  !!!

I  nie  mial  zadnych  skrupulow,...  przeciez  wiekszosc  jego  ,,kulesiUF,,  z  PiS`u  -  o  POpaprancaH  nie  wspominam  -  robila  i  NADAL  robi  IDENTIKO  to  samo.

Tego  ,,sobolewskiegozlodziejstwa,,  w  calej  Polsce  jest  MULTUM...  wszedzie  na  etatach  i  wypasionych  synekurach  -  tylko  -  MATKI,  DZIATKI,  ZONY  i  KOCHANKI.  Wiec  ,,z  wykoZystaniem  propagandowym,,  to  byl  PIKUS.

zaloguj się by móc komentować

Paris @glicek 26 października 2023 09:14
26 października 2023 09:54

Nikt  nic  nie  zapomnial... 

...  o  ,,Fkladzie  naszego  profesUra,,...  tego  PASOZYTA,  w  ,,zmiany  na  lepsze,,  !!!

zaloguj się by móc komentować

matthias @gabriel-maciejewski
26 października 2023 09:55

Jak ktoś opiera jakość na kłamcach, którzy kradną pomysły innych a potem, nawet mając milionowe budżety, nie są w stanie tych projektów poprowadzić to jest sam sobie winny. Spojrzenie globalne, które prezentuje Pan Maciejewski jest unikatem. Ci, którzy ciężko pracowali na swój "sukces" a byli z niego okradani biegiem i z radością pobiegli głosować na PO i teraz stoją w kolejce do przyszłych ministrów z nadzieją, że teraz to oni będą realizować te projekty. W końcu są fachowcami i mają konkretne osiągnięcia. Jak będzie zobaczymy. Ja jestem pesymistą.

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @matthias 26 października 2023 09:55
26 października 2023 09:57

Pozostała nam modlitwa, a potem wzruszenie ramion. Jeśli Tusk dojdzie do władzy niczego na razie nie zmieni, będzie tylko podgryzał i rozwalał PiS, jak partia osłabnie, zacznie się taniec prawdziwy, czyli po odejściu Dudy

zaloguj się by móc komentować

Paris @JK 26 października 2023 09:26
26 października 2023 10:04

Pardon,...

...  ale  Panu  sie  chyba  tylko  wydaje,  ze  ta  pani  ,,ma  cos  do  powiedzenia,,.  Tylko  raz  jej  ,,sluchalam,,  -  zwyczajnie  chcialam  tylko  wiedziec  i  zobaczyc  -  no  i  jej  gadka,  wcale  ,,nie  powalila  mnie  na  kolana,,  !!!

Co  do  tej  detej  telewizji  ,,odnajmowanej,,  od  polSZMATY  -  to  licze  na  ZAMKNIECIE  tego  grajdola...  tylko  i  wylacznie.  To  DZIADOSTWO  tam  NIC  ,,nie  Lumi,  a  tylko  Hce,,...  same  DARMOZJADY.  

zaloguj się by móc komentować

ArGut @Pointblack 26 października 2023 09:27
26 października 2023 10:06

Mnie się podobają takie dwa:

Brawo pani Moniko. Ja nie musze lubić pana Korwina, nie musze sie z nim zgadzać ale wierze w wolność słowa i wierze, że każdy ma prawo wyrażać swoją opinie. Z przyjemnością wysłucham tej rozmowy.

To jest dziennikarstwo. Zawsze prawdziwe zainteresowanie drugą osobą i zagłębienie w tematy, nawet jeśli są obce i nie zgadzają się z poglądami. Nie znam innej takiej osoby, która robiłaby to tak sprawnie i z pasją. Teraz to już całkiem Towarzyszka Konfederatka, a za promowanie Korwina w tak 'rozdmuchanej dramie', to już tam inni z tej Konfy to widły ostrzą. ;) Przynajmniej coś się dzieje...

Towarzyszka Konfederatka odjechane ...

Zupełnie pani Towarzyszki nie interesuje, kto panu prezesowi Januszowi wydawał książki w PRL-u w nakładach 100 000, kto go wysyłał na konkursy brydżowe jako reprezentanta Polski, ..., no i jak taki konserwatysta i tradycjonalista łączy cały ten bagaż tradycyjno-konserwatynwo-patryjotyczno-... z muzłumańską tradycją małżeńską.

zaloguj się by móc komentować

Paris @gabriel-maciejewski 26 października 2023 09:48
26 października 2023 10:11

No,  nasr*l  nam  tych  ,,mENdiUF,,...

...  do  tego  ,,naszyH,,  -  Sakiewicz  z  ,,towaZyszami,,  -  ze  glowa  mala  !!!

Oni  za  ten  PRZEWAL  -  na  tych  merdialnych  ZEROWISKACH  -  powinni  POJSC  SIEDZIEC  !!!

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @gabriel-maciejewski 26 października 2023 09:57
26 października 2023 10:17

Już zaczyna się  walczyk..."nu ja ci pokażu"Setka nowych rycerzyków-posłów,a wśród nich tacy co pod immunitet się skryli.Apanaże finansowe zachęcają do tańca wściekłej polki,a Tuskolandia nie będzie miała oporów.I tak upłynie 4 latka,resztę rudy załatwi w przenajświętszej Unii... W koncu sprawdzony gościu...a dewiza będzie jedna "posłowie wszystkich ugrupowań łączcie się"...Na razie (już nie długopis)lecz Prezydent trzyma ich na łańcuchu,lecz na krótko ,bo im trzeba zachować pozory demokracji...

zaloguj się by móc komentować

Matka-Scypiona @ewa-rembikowska 26 października 2023 09:09
26 października 2023 10:21

Był zaufanym prezesa, teraz odszedł. Żonka popracuje jeszcze z miesiąc w radach... poszli na rympał...straszne. Myślę, że jak PO przejmie władzę, to (chociaż będzie robiło to samo) wywali wszystko na wierzch mając pełnię władzy w mediach. Także przed nami igrzyska, a po wyborze swojego prezydenta, to arena się zaczerwieni...

zaloguj się by móc komentować

qwerty @gabriel-maciejewski
26 października 2023 10:23

Ci wszyscy prawicowi partyjniacy są w siebie zapatrzeni i w sobie zakochani. Dostąpili kasy i splendoru to teraz na nas się obrażają. 

zaloguj się by móc komentować

Pointblack @ArGut 26 października 2023 10:06
26 października 2023 10:24

Nawet nie trzeba im dyktować tych komentarzy w centrali. Znam trochę osób, które mówią słowo w słowo to samo. Czy to jakiś wirus przenoszony wiatropylnie?
Kiedyś Cejrowski zrobił cały program z jakimś murzynem-muzułmaninem, który pokazywał wyższość ich religii nad naszą. Pamiętam jak pokazywał, że przed każdą modlitwą myje się za uszami itd. To ważny watek w naszej tradycji „prawicowej”. Ci bardziej konserwatywni powołuja się na islamistów, a liberałowie gospodarczy na protestantów. Są jeszcze piewcy prawosławia, którzy biadolą nad tym jak to król Zygmunt III nie zgodził się by królewicz Władysław został carem przyjmując ich religię.

zaloguj się by móc komentować

ArGut @gabriel-maciejewski
26 października 2023 10:28

A jak w zestawieniu potraktować duchownych protestanckich, aktorzy ?

Kościół w przestrzeni publicznej 22 czerwca 2023 h. 17:00 (polska wersja językowa) - hitlerowcy ingerują jak powiedział prowadzący debatę od 1958 roku.

TOMASZ TERLIKOWSKI: Kościół a wybory 2023, skandal na plebanii i kryzys Kościoła | Kultura Liberalna w takim zestawieniu liberałowie jawią się jako Marxiści Pieniądza.

zaloguj się by móc komentować

qwerty @Pointblack 26 października 2023 10:24
26 października 2023 10:56

Ich wszystkich realny świat nie interesuje. Problemem jest deficyt: wykształcenia, obycia, majętności, etc

zaloguj się by móc komentować



ArGut @gabriel-maciejewski
26 października 2023 11:12

Przez to przeklejanie linków coś popsułem ...

 

This is a Heading

próba 1

próba 2

próba 3

zaloguj się by móc komentować

glicek @Pointblack 26 października 2023 10:24
26 października 2023 11:19

Kiedyś Cejrowski zrobił cały program z jakimś murzynem-muzułmaninem, który pokazywał wyższość ich religii nad naszą.

Tak coś kojarzę, on tam pokazywał z jaką godnością wyznawca traktuje koran, że niewierny nie może dotknąć jego koran, jak un myje nogi czy co tam mu każa 5 razy dziennie myć. Ale nie tylko Cejrowski ma ten sam przekaz. Widziałem na jutubce wywiad z byłą feministką, stwierdziła że ona i jej koleżanki po prostu żygają na widok tzw. męskich feministów, tych - pardą za wyrażenie - "p.zd w rurkach", za to zarówna ona jak i parę jej kolezanek łapczywie patrzą na mlodych muzłumanów z Bliskiego Wschodu nie tylko dlatego, że bywają przystojni, ale chodzi im o zasady traktowania kobiet, których "tutaj nie ma". Że są - w Polsce też - hardcorowe feministki, które znudziły się swoją działalnością, świadomie przeszły na islam i wyszły za mąż za takich można powiedzieć letnich muzłumanów. Wcześniej oczywiście przerabiając ile się tylko dla ludzi na modłę lewacką. Wraz z innym rozmówcą (nie pamiętam czy to nie był Roman Warszawski?) doszli do wniosku, że 4 fala feminizmu (mamy obecnie 3 falę) to będzie taki dość ostry patriarchat.

liberałowie gospodarczy na protestantów

To jest w moim pokoleniu rocznik 70+ niewymawiane wprost, ale nieusuwalne pt. "szkoda że żeśmy się nie sprotetestantyzowali na jskimś tam etapie historii" lub wcześniej na w latach 90tych "w Chinach czytanie Biblii jest zakazane wiec dlatego tam mają 10% wzrost gospodarczy".

zaloguj się by móc komentować


Pointblack @glicek 26 października 2023 09:14
26 października 2023 11:29

O tak. I jeszcze nieśmiertelne frazy o tym, że kraje katolickie są biedniejsze od protestanckich i kradnie się w nich na potegę. Co do Terlikowskiego, to powtarza po Bonieckim zwrot: „Mój Kościół”. Mój Kościół to, mój Kościół tamto... napisał książkę „Wygasanie. Zmierzch mojego Kościoła”. Twojego, baranie może tak. ;-)

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @gabriel-maciejewski 26 października 2023 08:58
26 października 2023 11:48

Jestem zdania, że opcja obsadzania w roli liderów politycznych profesjoonalnych aktorów ma świetlaną przyszłość, zwłaszcza w krajach-atrapach świata globalistycznego.  Po co marnować kase na poszkolenie matora, z reyzykiem , ze w sresie i tak pomyli mu się rola do odegrania, kiedy mozna podnając profesjonała, co na zawołanie roni gorzkie łzy  we włąściwym momencie kampanii wyborczej, albo na pstryknięcie palcem zapała 'świętym oburzeniem' niewinnego prostaczka, a luożerka przed monitorami nawet nie pomysli, że to tylko trich wyćwiczony mozlnym wielogodzinnym trudem. A propos pomyśli. Otóż lobotomia historyczna i wszelka inna, ktora aplikowana jest w tzw. systemie powszechnej oświaty juz niebawem poskutkuje zbędnoscia ptrzymiotu, jakim jest zdolnośc myslenia. To zdecydowanie lepiej rokuje dla wytworzenia alibi dla protektorów globalizmu, że "demokratyczny wybór" właściwych liderów mozna przerzucić, oczywiscie  pro forma, na ludozerke. W mysl zasady, ze chcacemu nie dzieje sie krzywda. 

I wtedy wszyscy okazują zadowolenie. Do czasu, rzecz jasna.

zaloguj się by móc komentować

ArGut @gabriel-maciejewski 26 października 2023 09:48
26 października 2023 11:50

Jeszcze raz przepraszam za COPY-PASTE, może teraz poprawią się style.

zaloguj się by móc komentować

grzegorz-ksiazek @ArGut 26 października 2023 10:28
26 października 2023 12:05

Szkoda klawiatury na Tomasza P. Terlikowskiego. On już dawno zboczył ze ścieżki.
Taką ma stopkę na WP gdzie publikuje.

zaloguj się by móc komentować

Janusz-Tryk @grzegorz-ksiazek 26 października 2023 08:41
26 października 2023 12:13

Wczoraj mój znajomy, który głosuje na PiS, ale warczy na działaczy partii, powiedział, że prezes potraktował wyborców jak zwierzęta tuczne, a Tusk, dał im możliwość uczestnictwa w życiu politycznym. Ta formuła może być dla kogoś szokiem, więc może ją nieco rozjaśnię. PiS dał ludziom różne rzeczy za darmo, ale jednocześnie powiedział im tak – nie wtrącajcie się, my to wszystko załatwimy, bo mamy specjalistów. Tusk zaś dał swoim wyborcom nienawiść, która ich napędzała o wiele silniej niż wszystkie wziątki świata tego. I zakończyło się jak widać.

Nie zgadzam się z tym totalnie. I dzień dzisiejszy (jak mówią sportowcy) przekonuje manie o tym w całej rozciągłości. PIS dał różne rzeczy ale nie przewidział jednej rzeczy - niewdzięczności Polaków. Piszcie co chcecie ja się będę przy tym upierał, bo widzę to na własne oczy. Jedyną reakcją na dawanie jest wyciąganie ręki po więcej. Z tą dziecinną świadomością, że im więcej wytargamy od rządu tym lepiej. Absolutnie nie powiązało się to z wdzięcznością wyrażaną choćby przez zagłosowanie na PIS. Zastanówmy się co to oznacza. To oznacza, że jesteśmy totalnie zdegenerowani. Potraktowanie wyborycy jak człowieka nie sprawdziło się. Pochylenie się REALNE nad jego losem zostało odebrane jako coś innego.

"Zwięrzęta tuczne". Sami siebie tak pozycjonujemy. Nie robi tego PIS. Podobalo mi się jak Rafał Ziemkiewicz określił napęd przeciwnej strony. To było jak WOŚP Owsiaka. Zdecydowanie tak. Koleżanka w tym tygodniu powiedziała mi o akcji we Wroclawiu. O tym, że komisja wyborcza o 3 rano skończyła głosowanie. Że jakaś firma wysłała za darmo pizzę. I ona się tym tak emocjonowała dokładnie tak jak za WOŚP. Do tego jesteśmy zdolni. Do ofiarności przez jeden wieczór a potem tylko gadamy. Normalna codzienna praca nad tym żeby państwo funkcjonowało TROCHĘ lepiej jest olewana i co gorsza niedeoceniana. O żeby tylko niedoceniana. Jest krytykowana.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @gabriel-maciejewski 26 października 2023 08:58
26 października 2023 13:32

boye żeleńscy to zdolniachy, taki to etnos.

zaloguj się by móc komentować

orjan @gabriel-maciejewski
26 października 2023 14:36

Wreszcie dyskusja skręca (czy tylko na chwilę?) w stronę pytania: dlaczego, chociaż w ostatecznej bitwie klęski nie ponieśliśmy, to oni wygrali całą wojnę? 

Konkretnie czym i jak wojnę wygrali (przynajmniej na razie). Okazało się bowiem, że skorzystali z jakiejś wunderwafe, a ta dała im przewagę, że mieli muszkiety przeciwko procom i łukom. Dla ścisłości, tą wunderwafe wcale nie była nienawiść sama w sobie, lecz skulminowanie tejże na właściwy moment. A owo skulminowanie udało im się przeprowadzić perfekcyjnie. 

Powstaje więc pomocnicze pytanie: w których miejscach, lub konkretnie którymi sztuczkami doprowadzili do tego skulminowania? Wiele wskazań Gabriela jest trafnych. Wśród nich na pewno hiper-zmanipulowany występ tego tytana scen teatralnych o przyzwoitości odwrotnie proporcjonalnej. Na pewno szeroko zblatowane i poinstruowane (w kwestii referendum) obsadzenie komisji wyborczych. Tych przecież organizują władze samorządowe, a te to - każdy widzi.

I tak dalej.

Ja zaś uparcie powtarzam: Na manowce prowadzi skoncentrowanie się na dochodzeniu przyczyn naszej przegranej. Najpierw trzeba ustalić czym oni wygrali. Dopiero na tym tle jakiej broni nam zabrakło, lub jaka, przez kogo została zmarnowana. "Pole bitwy", tzn. wyborcy, kolejny już raz (2007, 2010, 2023) zareagowało podobnie. Z tym, że kulminowaniem nienawiści oni z wyborów na wybory coraz lepiej władają. Teraz też zdobyli kolejne doświadczenie w tym zakresie i zapewne skorzystają z niego w następnych wyborach. Tym skuteczniej skorzystają, im bardziej uda im się zepchnąć nas dzisiaj w beznadziejne roztrząsanie tzw. błędów PIS-u. Beznadziejne, bo w oderwaniu od kontekstu, w jakim błędy zostały popełnione, lub wymuszone. Koniecznym kontekstem zaś jest ustalenie, czym oni wygrali. To musi być ustalone najpierw. Tzw. błędy PiS-u potem.

 

 

zaloguj się by móc komentować

Paris @BTWSelena 26 października 2023 10:17
26 października 2023 15:14

Tak,...

...  to  jest  jedna  i  ta  sama  WSCIEKLA  SFORA  PACHOLOW  !!!

Wlacznie  z  tymi  ,,nowymi,,  dokooptowanymi,...  460  SZUBRAWCOW,  dobrze  oplaconych...  TARGOWICZAN,...  bez  wzgledu  na  ,,pSZynaleRZnos  partyjnO,,.

zaloguj się by móc komentować

klon @ArGut 26 października 2023 10:28
26 października 2023 16:39

Troszku się posypało... przez to przeklejanoe linków ciągle wrzuca mnie do strony Cejrowskiego.. :) 

zaloguj się by móc komentować

klon @ArGut 26 października 2023 10:28
26 października 2023 17:04

@Orjan

.<<<...tą wunderwafe wcale nie była nienawiść sama w sobie, lecz skulminowanie tejże na właściwy moment... >>>>

Ja jednak popieram tezę o nienawiści "samej w sobie" tkwiącej w ludziach od....2005? PiS i jej Prezes było dla wielu "czystym złem". Gdy dodamy do tego wyczyny PiS ostatnich ośmiu lat (Ewarystowi to wisi, ale ja się zgadzam z większością też z jego ostatniej notki) to trudno nie przyjąć, że ludzie nie musieli być podpuszczani a efekt byłby taki sam.  Moment wyborów to jest jedyna chwilą w życiu wyborcy kiedy może sobie ulżyć czując, choćby naiwnie, że się odegrał za wcześniejsze lata. 

PiS'owi się nazbierało przeciwników pRrz dwie kadencje. Dołączyli oni do wrogów od wiecznych, których jest sporo. Sąd taki wynik wyborów. 

I nic nie pomogła postawa podobna mojej (bom głosował na PiS z zaciśbiętym nosem) gdyż tylko ta banda gamoni dawała nadzieję na realizację moich...chęci. :) Bo tak właśnie było. Rzutowałem swoje pragnienia na realny obraz partii rządzącej licząc na...CUD, który się nie zdarzył. Bo nie mógł. Prezes i jego wybrańcy, "wzięli" mnie jako zakładnika moich własnych wizji przyszłości. 

Nie mam pretensji do Pisiorów. Zrobili wszystko w sposób dla siebie właściwy. To moje oczekiwania wobec nich były zyt wygórowane. Zastanawiam się teraz, czy w przyszłości dam się uwieść jakiejś wizji, aby kolejny raz pójść do urn? Dziś nie znam odpowiedzi. 

 

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @glicek 26 października 2023 09:14
26 października 2023 17:05

"zapomnieliśmy wszyscy o MaBeNie prof. Zybertowicza... ?:)"

Zybertowicz się ostrzygł.

To już jest jakiś postęp.

Bo już chwilami myślałem że wzorem Rokity założy jakąś przewiewną szatę do kostek, zapuści brodę do pasa, i zacznie się

reklamować że gra w tarota.

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @gabriel-maciejewski 26 października 2023 08:55
26 października 2023 18:20

Od jakiegoś czasu "śledzę" profesora Nowaka i uważam, że nie można Go łączyć z poziomem pozostałych, wymianianych tu profesorów. Jest znakomity. No i nie dał się wprząc w codzienne komentowanie wszystkiego. Coś w Nim jest takiego, jak z tą górą, która stoi. 

zaloguj się by móc komentować

Paris @orjan 26 października 2023 14:36
26 października 2023 18:52

@Orjan  -  14.36

 

Pardon,  Orjanie,  ale...

...  doprawdy  nie  wiem  co  TY  ,,chcesz  jeszcze  wyjasniac   ?!?!?!

Komu,  po  co  i  na  co,  czy  sadzisz,  ze  wszyscy  -  a  moze  wiekszosc  tu  na  SN  czytajacych  nie  wie  lub  nie  zdaje  sobie  sprawy  ,,co  sie  dzieje,,  ???    Po  tych  8  ZLODZIEJSKICH  i  OSZUKANYCH  latach  uwazasz,  ze  ludzie  -  pol  narodu  -  nie  widzi  i  nie  slyszy  jak  ta  CALA  POPiS`owa  BANDA  LECIALA  i  NADAL  LECI  SOBIE  w  CH*JA,...  na  chama,  zywca  i  bezczela  !!!

Co  chcesz  tymi  detymi  ,,wyjasnieniami,,  osiagnac,...  skoro  wszystkie  ZAKLAMANE  MORDY  OSZUSTOW  sa  ciagle  PRZY  KORYCIE...  jak  nie  w  Polsce  to  w  Brukseli,  a  nas  ROBIA  OFIARAMI...  

...  i  przyszle  pokolenia,  te  po  nas  ?!?!?!

 

zaloguj się by móc komentować

Paris @gabriel-maciejewski
26 października 2023 19:05

@ KOSSOBOR,

Moze  tak  jest,  a  moze  nie...  to  ,,psowanie  dziewek,,  to  juz  sie  od  niego  do  samej  smierci  nie  odklei  !!!

Co  do  komentowania,...  moze  mial  jeszcze  odrobine  honoru  i  godnosci  dla  siebie  samego,  ze  NIE  ZNIZYL  sie  do  ,,koMENTowania  tej  chucpy  rozgrywanej  na  ,,wysokiH  szczeblaH  ZONdowyH,,  przez  ponad  8  lat,...  moze  ,,przewidzial  upadek,,  tej  ZARAZY,  jakkolwiek  zwanej.

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @ArGut 26 października 2023 11:08
26 października 2023 20:44

Zamienił pan całą sekcję komentarzy w reklamę występów Cejrowskiego :-)

Spróbuję naprawić :
 

test

zaloguj się by móc komentować


Kuldahrus @gabriel-maciejewski
26 października 2023 20:51

Dalej jest kursywą i pogrubione, ale przynajmniej już nie linkuje.

 

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @stanislaw-orda 26 października 2023 08:57
27 października 2023 00:22

A popatrz Ronald Reagan z Janem Pawłem II obalili komunizm. Obaj aktorzyli w życiu. Może pan Z. to tez taki.kaliber. Bądźmy więc ciszej może  ☺

Tak, czy inaczej, kabaret

________

zaloguj się by móc komentować

orjan @klon 26 października 2023 17:04
27 października 2023 01:56

W ludziach tkwią różne uczucia i różne potrzeby ich uzewnętrzniania, czy manifestowania. Ja tylko wskazuję, że tymi potrzebami ktoś potrafi zarządzać. W tym celu stosuje się rozmaite sposoby, a te kształtują wyniki wyborcze, czy referendalne. Z wyborów na wybory to zarządzanie staje się skuteczniejsze. Ale zarazem coraz trudniej ukryć jego sposoby. ZWykły rozsądek podpowiada, że zastosowane sposoby powinny być starannie zdekodowane i to dopóki sprawa świeża.

Jeśli ktoś jednak chce, to może zajmować się "wyczynami PiS" , "tezami Ewarysta", "oburzeniem Paris" - głównie, a nawet wyłącznie. Tylko, że z tego nic nie wyniknie w kierunku przyszłych zwycięstw wyborczych. W przyszłym roku, wiosną będą wybory samorządowe. Wkrótce europejskie (czerwiec 2024), potem prezydenckie (maj 2025). Do tego czasu mozna między bajki włożyć nadzieje na powstanie nowej, propolskiej siły politycznej w miejsce PiS. Nie ma też w tym czasie szansy na ewentualne "naprawienie" PiS. Czas jest po prostu za krótki. Jedyne co może się udać, to zdemaskowanie sposobów oraz aktorów zarządzania nienawiścią i być może ustalenie jak je zneutralizować.

PiS i tak dotrwa do kolejnych wyborów i będzie w nich liczącą się siłą. Po pierwsze ma rację, a po drugie jego kadry to wcale nie jest banda głupków, a juz na pewno nie jest to banda nierobów. Przynajmniej w porównaniu w konkurencją. Wnioski też da radę wyciągnąć. Ale dla zwycięstwa platfusiarni potrzebne będzie przede wszystkim wyrobienie publicznej odporności na sposoby platfusiarni.   

zaloguj się by móc komentować

klon @orjan 27 października 2023 01:56
27 października 2023 07:39

<<<Ale dla zwycięstwa platfusiarni potrzebne będzie przede wszystkim wyrobienie publicznej odporności na sposoby platfusiarni.   >>>

Potrzeba słuszna zaiste. Mnie jednak zastanawia, czemu kadry PiS nie będące zbiorem głupków, nie potrafiły przeprowadzić kampanii neutralizującej platfusiane zagrania? Przecież antypis nie zrobił nic nowego od kampanii 2005r. Kaczor-Dyktator  i do przodu.....

Czy przerzucanie odpowiedzialności za porażkę w wyborach na niedojrzałość wyborców ​​​, co niektórzy kadrowcy głoszą, może napawać optymizmem? 

​​​​​​​​​​​

zaloguj się by móc komentować


Paris @orjan 27 października 2023 01:56
27 października 2023 09:01

Nie  ma  zadnej  potrzeby,  Orjanie,...

...  zeby  zajmowac  sie  ,,tezami  Ewarysta,,  czy  ,,moim  oburzeniem,,  bo  takich  jak  my  w  Polsce  SA  MILIONY   i  to  nie  tylko  w  Polsce,...  a  gwoli  scislosci,  tzw.  ,,potrzeby  ludzi,,  ta  OBLUDNA  i  ZLODZIEJSKA  BANDA  ma  GLEBOKO  w  D*PIE,  co  udowodnila  -  15.10.23,...  wyraznie  i  DOBITNIE  !!!

 

Co  najwazniejsze,...

...  NIE  DA  SIE  ,,naprawic,,  czegos  -  calej  tej  BANDY  ,,polYtycznej,,...  z  jednej  i  tej  samej  ,,piaskownicy,,  -  bo  jest  ona  juz  CALKOWICIE  ZDEMORALIZOWANA  i  SKOMPROMITOWANA...  z  tego  DZIADOSTWA  OBLUDY  i  HIPOKRYZJI  juz  NIC  NIE  BEDZIE,...  kompletnie  NIC,  ZERO  i  NUL.

Natomiast,  zajmowac  nalezy  sie  ludzimi  takimi  jak  CORYLLUS  -  TYLKO   TAKIMI  -  ktorzy  sami,  wlasnymi  rekami  cos  tworza  dla  siebie  i  innych,...  i  TYLKO  przy  nich  nalezy  sie  skupiac,  nasladowac  i  wspierac  !!! 

 

Reszta  to  PLEWY,...  DNO  i  6  METROW  MULU.  

zaloguj się by móc komentować

Andrzej-z-Gdanska @gabriel-maciejewski
27 października 2023 09:59

Ciekawe przemyślenia!

Używając słownictwa autora uważam, że prof. Ryba się "wymydlił".
Ktoś może spytać - dlaczego ja tak uważam?
Odpowiedź  jest prosta i wcale nie chodzi o to, że często pojawiał się w telewizorze. Chodzi raczej o sposób "używania" profesora. Zasada była taka, że Ktoś coś przekazywał na tzw. antenie i jakimś specjalistom wydawało się, że trzeba ten przekaz wzmocnić. Wtedy wchodził do akcji prof Ryba i dostawał pytanie, np.: czy Pan się z tym przekazem zgadza? Odpowiedź była: tak. I tak "skomplikowany schemat operacyjny" wykoleił właściwie wszystko i wszystkich profesorów i nie tylko.
Na potwierdzenie, że mogę mieć, chociaż częściowo rację, napiszę, że w telewizorze nie mogłem też słuchać red. Sakiewicza. O dziwo wywiad przeprowadzony przez redaktora radia WNET, dający red. Sakiewiczowi pewną swobodę wypowiedzi przy umiejętnym zadawaniu pytań (nie łopatologicznie), pokazywał, że idzie od biedy wysłuchać wywiadu, chociaż przymusu nie ma. ;)
Przyczyną jest fakt, że zostały poustawiane różne osoby w różnych miejscach, które miały różne "zasługi", ale nie miały i nie mają ani wiedzi, ani kompetencji, żeby w tych miejscach być. 

I to dotyczy wszystkich "miejsc" związanych z działaniem PiS.

A wyborcy czsami głosowali zgodnie ze swoimi poglądami, mimo, że nadal nie akceptują wielu poczynań tych, na których głosują.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Andrzej-z-Gdanska 27 października 2023 09:59
27 października 2023 10:21

to wyglądało jak sabotaż medialny

zaloguj się by móc komentować


qwerty @Paris 27 października 2023 09:01
27 października 2023 14:58

Racja. Tego postsowieckiego obszaru zwanego RP nie da się 'ratować' czy łudzić, że nadejdzie opamiętanie. Należy się koncentrować jak przeżyć i jak chronić wiedzę oraz zbierane doświadczenia. 

zaloguj się by móc komentować

orjan @klon 27 października 2023 07:39
27 października 2023 18:29

Otóż antypis zrobił coś (wiele) nowego. Zarówno ilościowo jak i jakościowo, bo wprowadził nienawiść w o wiele szerszy zasięg społeczny na o wiele wyższy poziom. Ujawnił nowe siły, m.in, aktorskie. W szczególności zaś pod fałszywą flagą skierował instynkt zbiorowej nienawiści przeciwko istotnym potrzebom Polski i Polaków (referendum!). Trzeba to drobiazgowo omówić. Bądź pewien, że platfusiarnia między sobą omawia te własne "osiągnięcia" i gdzieś po zakamarkach knują już jak "zrobić" następne wybory.

No, ale jak ktoś lubi, to może zajmować się głównie PiS-em, że zawiódł. Platfusiarnia na pewno wykorzysta wyniki tego zajęcia.

zaloguj się by móc komentować

orjan @Paris 27 października 2023 09:01
27 października 2023 18:35

Wybacz, ale jest coś do zrobienia. Z tej prespektywy "tezy Ewarysta", czy - z całą sympatią - "Twoje oburzenia" może dają okazję rozładowania się, lecz są zupełnie jałowe i tylko zabijają czas, a moim zdaniem także przyszłe szanse. Ty przynajmniej kopiesz równo, tj. PiS i tamtych. Kopanie samego tylko PiS-u jest dzisiaj po prostu bezużyteczne jakkolwiek by na kopniaki nie zasługiwał przez swoje błędy i zaniedbania.

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @orjan 27 października 2023 18:35
27 października 2023 19:22

Pan Ewaryst to doświadczony bloger,mający dobre "pióro" Orjanie ,lecz tezy pana Ewarysta to wyimek gramatyczny,jakkolwiek to zabrzmiało.A podpieranie się "cioteczką magdalenką" nie wszystko usprawiedliwia i tłumaczy.

zaloguj się by móc komentować

qwerty @orjan 27 października 2023 18:35
27 października 2023 19:23

Jakie szanse? Na co? I kto je ma materializować ?  Zaczynamy od dołu drabiny społecznej czy od góry?

zaloguj się by móc komentować

qwerty @BTWSelena 27 października 2023 19:22
27 października 2023 19:26

Pan Ewaryst  replikujący ogólniki i zaklinania rzeczywistości  oraz  widzący tylko Magdalenkę, Kaczyńskiego ..  realnej rzeczywistości w RP nie dostrzega. 

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @qwerty 27 października 2023 19:26
27 października 2023 19:38

A mi nawet i tego szkoda,że marnuje swój talent.Tak jakoś mam. Wiesz jak szanuję Twoje zdania,krótkie i celne,ale pytanie "jakie szanse" skierowałeś do Orjana. Więc co pozostaje?-romans z PO ,czyli zbawiennym Donaldem?... bo niby co począć jak matematyka nieubłagana i nowych niektórych szurniętych rycerzy -posłów czeka u bram Sejmu...Ba! co niektórzy w immunitet poselski się schronili,a ci co siedzą,jak pan Karpiński ,nie byle jaka postać --może okazać się ,że siedzą niewinni przez reżim pisowski zapuszkowani.......

zaloguj się by móc komentować

qwerty @BTWSelena 27 października 2023 19:38
27 października 2023 19:53

Problemem jest hermetyzacja srodowisk PiSu. Jeśli nie dojdzie do opamiętania to zaklinanie rzeczywistości i rojenia o patriotyżmie jest zwodzeniem nas wszystkich. Definiowanie problemów na najwyższych poziomach ogólnień to błędy i wypaczenia. My kandydatów na romanse nie mamy. Puszkują sędziowie a nie PiS. Natomiast PiS drży przed środowiskiem prawniczym i marzy o własnych zasobach personalnych z pomijaniem problematyki  sądownictwa I tworzenia prawa. Prawnik prawnikowi oka nie wykole.

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @qwerty 27 października 2023 19:53
27 października 2023 20:11

Absolutnie z tym się zgadzam.Ja się nie dziwię,że już teraz nie ma chętnych na tekę ministra zdrowia,bo każdy minister w krótkim czasie polegnie i nie chcę rozwijać z jakich przyczyn.

Z prawem jest bardziej niebezpieczna sprawa i majstrowanie w zasobach personalnych kończy się zawsze fiaskiem,a nie poprawą prawa.Najgorszą perspektywę mamy w dalszym ciągu,bo NOWE TYGRYSKI w/g politycznych wygibasów zapłacą niechybnie taką sama monetą...Oko za oko...

"Puszkują sędziowie ,a nie PiS"-dokłanie tak jest,lecz trzeba niestety dodać,że sędziowie się upolitycznili i chyba w głębokim poważaniu mają Konstytucję. Więc pan Karpiński ma szansę rehabilitacji i jeszcze w/g reguł może na krótko zostać europosłem.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @BTWSelena 27 października 2023 19:38
27 października 2023 20:33

przebąkują, że dostanie sowite odszkodowanie za niesłuszne przetrzymywanie  w pensjonacie  odosobnienia

zaloguj się by móc komentować

qwerty @BTWSelena 27 października 2023 20:11
27 października 2023 20:39

Sędziowie gardzą wszystkim:  ludźmi, prawem, Konstytucją, ... ma r zy im się rola kapłanów w społeczeństwie nowego typu.

zaloguj się by móc komentować

klon @orjan 27 października 2023 18:29
27 października 2023 20:45

<<<Trzeba to drobiazgowo omówić. Bądź pewien, że platfusiarnia między sobą omawia te własne "osiągnięcia" i.... >>>

Znaczy, kto ma drobiazgowo omówić?  My, tutaj na portalu Gospodarza?  Czy nie będzie to jak "wizyta na kozetce" aby podrepetować poobijaną psyche?

Mam dość  mówienia :"nic się nie stało, Panowie, nic się nie stało".  Poza tym, czy nasze drobiazgowe  omawianie będzie miało jakieś przełożenie na działania PiS?  Aż tak sobie nie zamierzam schlebiać.  :) 

zaloguj się by móc komentować

qwerty @BTWSelena 27 października 2023 20:11
27 października 2023 20:57

W tle jest problem wyroków ze względów ideologicznych, zapadają poza  salami sądowymi a sędzia tylko odczytuje patrząc w okno. I do tego problemu żaden PiS,PO/...  się nie poderwie. 

zaloguj się by móc komentować

Paris @orjan 27 października 2023 18:35
27 października 2023 21:20

Zawsze  jest  cos  do  zrobienia...

...  i  oby  bylo  zawsze  i  obysmy  tylko  mieli  zdrowie  do  tej  pracy  !!!

Dla  mnie  i  PiS  i  TAMCI  jest  i  bedzie  JEDNA  BANDA...  zawsze.  Nawet  jak   ta   obecna  ZARAZA  przepoczwarzy  sie  w  ,,cos  nowego,,  to  i  tak  nie  zyska  TOTO  mojego  uznania.  A  oburzenie  moje  z  kazdym  dniem  slabnie,...  bo  zawsze  mam  COS  DO  ZROBIENIA,...

...  a  ,,nasza,,  LOBUZERIA  POLITYCZNA  i  tak  dostanie  za  swoje...  i  to  wiecej  niz  sie  spodziewaja  !!! 

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @qwerty 27 października 2023 20:57
27 października 2023 21:34

To przerażająca,lecz trafna diagnoza ,jakie monstrum polityka wyhodowała na własnym łonie.W kazdym państwie na świecie,diabeł zawsze szepcze coś jakiemuś"kaloszowi" za uchem.... Ale stare repy za komuny przekazyły narybkowi swoje credo...niezawisłości decyzji i nie inaczej,podpierając się prawem... ech.....

zaloguj się by móc komentować

qwerty @BTWSelena 27 października 2023 21:34
27 października 2023 21:39

I do dzisiaj na wydziałach prawa produkuje się w większości kanalie i kandydatów do gangów urzedniczych, wg stalinowskich prawideł. Nikt jakoś z komunizmem w nauce prawa i jego stosowaniu nie ma ochoty na konfrontacje.

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @qwerty 27 października 2023 21:39
27 października 2023 22:13

Przez lata obserwowałam ,oczywiście tych Sędziów co produkowali się publicznie.Ten diaboliczny uśmieszek zadowolenia doprowadza mnie do bezsilnej furii.Rzucało się to w oczy nawet w wyborach 15 października.

Metoda @ArGuta 1234 ... zaczynająca się  od uczelni zwanych wydziałem prawa ... zaczynam dochodzić do wniosku byłby jakąś receptą...,bo jak inaczej ?Kto się wreszcie odważy?...czy pozostaje nam wymrzeć z takimi zdeprawowanymi wypierdkami prawa? Stawiam na grono młodych,mimo wszystko.Nie może tak być,by prawo ..........deprawować i produkować kastę nietykalnych,którzy przez każdy system przejdą suchą nóżką.......

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @stanislaw-orda 27 października 2023 20:33
27 października 2023 22:46

No cóż...taka persona nie siedzi w zwyczajnej celi z bandziorami. A wszystko to było niestety pod nosem..........PiS-u i szefa Trzaskowskiego...PiS bał się ruszyć gówna...bo śmierdzi,ale szef miasta ???? Wrzód na d**** tak nabrzmiał ,że NIK się obudził...,bo nie miał wyjścia.Nie dziwota,ze reżimową CBA nowe tygryski chcą zlikwidować.Po co tam pchali nosa,no nie?...Sama jestem ciekawa,czy Artur P,sam się utopi ze stresu i czy panu Karpińskiemu mecenasy przywrócą utracony honor...ech... prawo w Polszcze tonie  często w .....smrodku odpadków komunalnych.

zaloguj się by móc komentować

MarekBielany @BTWSelena 27 października 2023 22:46
27 października 2023 22:55

Swoje wysiedział.

 

P.S.

ale tu pochyło i grubo

 

 

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @MarekBielany 27 października 2023 22:55
27 października 2023 23:59

Ha ! dobre......swoje wysiedział ..nooo......Wszystko przez targi prokuratorów .Obrońca krzyczy niewinny jak dziewica przed ślubem,jeden prokurator żada tylko 750 tys kaucji za wolną stopę,następny się nie zgadza ,no i siedzi,a jego kolesia wypuszcza za milionik,bo " areszt spowodowałoby dla jego życia lub zdrowia poważne niebezpieczeństwo ". Wstydził by się prokurator jeden taką kaucję wyznaczyć...w końcu pan Karpiński w latach 2013-2015 był ministrem skarbu...No i nie wiem ,czy przypadkiem nie siedzi przez taką chytrość............ech...

zaloguj się by móc komentować

MarekBielany @BTWSelena 27 października 2023 23:59
28 października 2023 00:06

Ręce opadajo (!)

 

sobotą.

 

 

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować