-

gabriel-maciejewski : autor książek, właściciel strony

Najwyższa stajenna ranga nie zrobi z osła mustanga

O czym mogliśmy się przekonać obserwując wczorajszą debatę prezydencką i udział w niej marszałka Hołowni. Nie wiadomo właściwie co powiedzieć. Myślę, że jego zachowanie ostatecznie wskazuje na to, dlaczego został usunięty z zakonu i to dwa razy. Przypuszczam, że po wstąpieniu do nowicjatu od razu zachowywał się jak by był przeorem.

Nie rokuje to dobrze, bo widzimy, że człowiekowi temu nijak i żadnymi argumentami do rozsądku przemówić nie można. Kradł czas w debacie, przerywał innym kandydatom, ignorował pytania, próbując – bez związku – mówić o kawalerce Nawrockiego. Ignorował krytykę i sugestie, by się jednak uspokoił. Nie to jest jednak najważniejsze, ale sam fakt, że Szymon Hołownia się w polityce znalazł i odnalazł. Bo co innego być w zakonie, nawet takim jak Dominikanie, a co innego być w sejmie, gdzie każdy degenerat znajdzie poparcie, bo jest potrzebny w różnych głosowaniach. I mowy nie ma, by ktoś tam wprowadził jakieś ograniczenia, no chyba że sam Hołownia, który ma najwyższą sejmową rangę. To jest sytuacja dość niebezpieczna dla nas wszystkich. I jeszcze raz wskazująca na to, że tylko czynniki zewnętrzne mogą stabilizować sytuację w Polsce.

Przy okazji w czasie debaty jeszcze raz wyjaśniło się do czego w polityce są potrzebni różni wesołkowie. Mieliśmy dwoje wesołków w debacie, a jeśli wliczać w to Brauna, to troje. Pani prof. Senyszyn mogłaby już sobie odpuścić te wygłupy, ale widocznie coś ją pcha to takich akcji, a przez to jest wdzięcznym obiektem do zagospodarowania przez różne siły. Stanowski, udający ironistę też się popisał, bo pokazał jak bardzo leży mu na sercu kwestia obiektywności mediów, zahaczył o tę kawalerkę Nawrockiego. Mógł tego nie robić, ale jednak zrobił. Świadom przecież jak sprawa wygląda. No więc wyjaśnijmy coś czego nikt uporczywie zrozumieć nie chce – różne wesołki w polityce służą do reprezentowania sił poważnych, które przez ich obecność w przestrzeni publicznej ocieplają sobie wizerunek i hipnotyzują swoje ofiary. Nie służą oni do tego, by bawić publiczność inteligentnymi żartami i ironią, jak się wydaje niektórym.

Braun mówiący, że powinniśmy normalizować stosunki ze wszystkimi naszymi sąsiadami wypadł jeszcze gorzej. Z polityka, który startował do akcji z wieży najwyższego kościoła w mieście, zamienił się bowiem w kogoś pokroju Mauno Koivisto, premiera Finlandii, znanego z powiedzenia – nie szukajcie przyjaciół daleko, a wrogów blisko. Koivo to po fińsku brzoza, a Koivisto to Brzozowski. I tak na naszych oczach najbardziej drapieżny uczestnik debaty, zamienił się w jakiegoś pana Brzozowskiego, wygłaszającego zalatujące z daleka poddaństwem bon moty.

Wszyscy wiedzą o co chodziło Brzozowskiemu z Finlandii i jakie miał ograniczenia. No i posłem Braun brnie w te same mokradła, w których ugrzązł tamten.

Próba znalezienia jakiegoś wspólnego tematu z Jakubiakiem zakończyła się niepowodzeniem. Ten bowiem opowiedział się zdecydowanie po stronie Nawrockiego. Wszyscy doskonale bowiem wiedzą, że jest tylko dwóch kandydatów, reszta gra w drużynie jednego z nich. Większość teoretyczną ma oczywiście Trzaskowski, który podkreślił i tak fatalną sytuację demokracji w Polsce nie przychodząc na debatę. Wysłał tam swoich ludzi po prostu. Nie jest powiedziane, że w jego drużynie gra Zandberg, bo może się okazać, że wcale nie. W zasadzie pewni są tylko: Hołownia, Stanowski, Braun i Senyszyn. Nie wiadomo co zrobi Mentzen i Bartoszewicz. Myślę, że poparcie tego ostatniego nie będzie miało znaczenia, a jego występ to tylko pewna aranżacja, służąca rozpoznaniu pola walki czyli zbadaniu, jak głupi stali się Polacy od ostatnich wyborów.

Do jawnych zwolenników Nawrockiego należy w zasadzie tylko Marek Jakubiak. Czy to wystarczy? Pewne symptomy wskazują, że tak. Oto na twitterze Dominika Wielowieyska napisała najpierw, że Nawrocki złożył fałszywe oświadczenie. Następnie ten tekst usunęła i napisała inny – że ludzie, do których ma zaufanie przekonali ją, że jednak Nawrocki mówił prawdę. To nie jest lapsus jakiś, który nie ma znaczenia, ale wskazanie, że wajcha została przestawiona. Jeśli bowiem ktoś taki, jak ta pani pisze coś takiego, to sprawy są poważne. Czekajmy więc w spokoju na rozwój wypadków, bo może się okazać, że na tydzień przed wyborami coś jeszcze zostanie odpalone. Nie można wygrać – jak sądzę – wyborów prezydenckich za pomocą starego pijaka i kawalerki, którą przekazał Nawrockiemu w zamian za utrzymanie. I Trzaskowski ich nie wygra.

Wczoraj pokazano sondaż firmy Atlas Intel, która przewidziała zwycięstwo Trumpa i tam widać wyraźnie, że Trzaskowski przegrywa zarówno w pierwszej, jak i w drugiej turze. Widzimy więc, że metoda polegająca na rozpraszaniu głosów i eskalowaniu komunikatów nie skutkuje. Dlatego, myślę, niebawem wejdą w życie inne dyrektywy i przy następnych wyborach każdy kandydat będzie niczym fakir usypiający węża fujarką. To źle wróży politykom konfrontacyjnym, takim jak Braun, bo stracą jedyne narzędzie, którym umieją się sprawnie posługiwać.

Jak będzie naprawdę okaże się za tydzień. Można oczywiście powiedzieć, że już jest pozamiatane. Skoro Trump wybrał papieża, skoro Terlikowski jeszcze nie wygłosił żadnej tyrady na jego temat, można liczyć na to, że wskazania prezydenta USA są obowiązujące. I niech nikt nie woła tutaj – aj waj – mordują demokrację. Bo Trzaskowski nie zjawił się na debacie, a to wskazuje po pierwsze, że jest tchórzem, po drugie, że nie ma poparcia, a wisi na sfingowanych sondażach, po trzecie, że ludzie, którzy do tej pory gotowi byli kłamać w jego obronie już tego czynić nie będą.

Dla mnie jednak najważniejsze jest to wyciszenie eskalacji, które spowodowało, że nawet komunikaty dotyczące kawalerki brzmiały głupkowato i nikt nie traktował ich serio. Rozstrzygnie naród. Jest on perfidnie podzielony, rozgrywany, oszukiwany, okradany i pozbawiany możliwości funkcjonowania, ale ciągle wielki. I podejmujący samodzielne decyzje. Czekajmy więc.

Aha, byłbym zapomniał, debata zaczęła się od pytania Brzoski o deregulację. Wszyscy, no prawie wszyscy chcieli powrotu do ustawy Wilczka. I wszyscy byli i są świadomi, że takiej możliwości nie ma. Ja pamiętam takie czasy, że nawet Jarosław Kaczyński był za powrotem ustawy Wilczka, ale potem przestał o tym mówić. Problem podziałów w Polsce polega na tym, że polityka jest dziedziczna. I dziedziczą ją potomkowie mafii z lat dziewięćdziesiątych, stalinistów z lat pięćdziesiątych i wyższych oficerów LWP. Można by jeszcze dołożyć parę segmentów, ale ja pozostanę przy tych trzech. Nie ma żadnych grup, które mogłyby wykazać się sprawczością, a przy tym nie mieć nic wspólnego z wymienionymi wyżej. Nie ma też woli i metody, by je wykreować, a przecież trzeba tak zrobić, żeby naród miał jakąś przyszłość.

Na dziś to tyle.



tagi: sejm  debata  wybory  braun  hołownia  nawrocki  osioł  mustang  senyszyn mentzen 

gabriel-maciejewski
10 maja 2025 09:56
99     4576    20 zaloguj sie by polubić
Postaw kawę autorowi! 10 zł 20 zł 30 zł

Komentarze:

orjan @gabriel-maciejewski
10 maja 2025 10:37

Bardzo przytomne i wnikliwe podsumowanie. Nic dodać, nic ująć.

 

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @gabriel-maciejewski
10 maja 2025 10:42

Imię Karol zobowiązuje, oby przyniosło Nawrockiemu prezydenturę a ludziom opamiętanie.

zaloguj się by móc komentować

Nova @gabriel-maciejewski
10 maja 2025 10:43

O kreacji grup politycznych które mogły by wykazać się sprawczością pisała tu  jakiś czas temy jedna z Pań komentujących(przykro mi że nie pamiętam która). Pisała-cytuję z pamięci-"Jarosław Kaczyński miałby pieniądze na działanie partii gdyby wcześniej gdy rządził oddał ziemie, majątek i nieruchomości ukradzione przez komunistów". Uwałaszczona na zwróronym majątku klasa "ziemiańska" sfinansowała by i kreowała siłę polityczną. No ake wedle słów twj Komentatorki Jarosław wrogo odnosił się do zwracania majątku i ziemi i ma to co ma na własne życzenie. 

zaloguj się by móc komentować

onyx @gabriel-maciejewski
10 maja 2025 10:48

Hołownia jest tak oderwany od rzeczywistości w której tkwi, że robi to jakieś wręcz diaboliczne wrażenie. Stanowski się sam zdelegalizował, Mentzen trochę zaczął się wycofywać po głupiej szarży. O Trzaskowskim nie ma co mówić bo to jest człowiek wynajęty do tej roboty w zastępstwie Tuska i sprawa go jeszcze bardziej przerosła niż przy poprzednich wyborach. Hołownie się trochę wysypał, że Niemcy, Francja, Włochy, WB i Polska montują obecnie jakąś koalicję do obrony Ukrainy i wygląda jakby planowali wysłać wojsko. Pewnie chodzi o jakieś torpedowanie planów wejścia tam Amerykanów ze "sprzętem wydobywczym". My jak zawsze zostaniemy na lodzie co widać po dzisiejszej wizycie w Kijowie gdzie wszyscy piszą o Polsce tylko nikt nie chce mieć zdjęcia z Tuskiem. Milczenie Terlikowskiego pokazuje jak bardzo jest to załgany człowiek.

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @onyx 10 maja 2025 10:48
10 maja 2025 10:55

Moim zdaniem to, co napisała Wielowieyska jest najważniejsze. No, a ty masz rację, cała ta armia europejska to pieprzenie mające zablokować inwestycje amerykańskie na Ukrainie

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Nova 10 maja 2025 10:43
10 maja 2025 10:56

To Hania napisała - Kossobor

zaloguj się by móc komentować


BTWSelena @gabriel-maciejewski
10 maja 2025 10:57

"Nie to jest jednak najważniejsze, ale sam fakt, że Szymon Hołownia się w polityce znalazł i odnalazł." a ja myślę ,że pana Hołownię wynaleziono i odkryto jako odpowiedni talent,aby hołota ludem rządziła,stąd ma najwyższą rangę w Sejmie. I stąd takie "przeorskie "zachowania.

zaloguj się by móc komentować


beczka @gabriel-maciejewski
10 maja 2025 10:58

Nie oglądam juz tych debat, jedną widziałem i mam dosyć. Jedni chcą domknąć system, drudzy nie chcą do tego dopóścić, a reszta stara się zaistnieć w showbiz i popkulturze. Próbują po prostu wysilić sie na nowy format o nazwie polityk jako kabareciarz. Taki "śmieszek, ale poważny pan władza i nawet może wygrać, co to będzie jak wygra, ale jaja będą". Generalnie widać, że celem jest zmiana polityki jako miejsca, gdzie będą ze sobą walczyć w kisielu freaki, nie będzie tam nikogo poważnego, a ktoś zza kulis jedynie będzie to wszystko kontrolował. Niby to samo co teraz, ale z większą pogardą dla widza i niżym poziomem.

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @beczka 10 maja 2025 10:58
10 maja 2025 11:03

Tak, Stanowski zdecydowanie zaniża poziom

zaloguj się by móc komentować

orjan @gabriel-maciejewski 10 maja 2025 11:03
10 maja 2025 11:17

To zaniżenie jest tak wyraźne i zarazem tak do jego możliwości nieadekwatne, że chyba przyszedł do pracy zamiast na debatę.

zaloguj się by móc komentować

orjan @onyx 10 maja 2025 10:48
10 maja 2025 11:28

Niezupełnie na lodzie, bo podobnie jak dla dostaw w tamtą stronę, tak i dla dostaw stamtąd (zwłaszcza masowych), główna droga prowdzi przez Polskę. W czasie wojny infrastruktura tej drogi została mocno poprawiona także względem potrzeb USA.

Zostaniemy jednak na lodzie, jeśli papractwo nadal będzie rządzić.

PS.: Hołownia to wybrakowany twór z neurolingwistyki, któremu pomyliły się stosunki. Gładkość mózgu przeniesiona na język.

zaloguj się by móc komentować

qwerty @gabriel-maciejewski
10 maja 2025 11:46

Zahipnotyzowane ofiary przyszłości nie mają.

zaloguj się by móc komentować

qwerty @Nova 10 maja 2025 10:43
10 maja 2025 11:48

Jarosław jest socjalistą w myśleniu i w czynach.

zaloguj się by móc komentować

Mingus @gabriel-maciejewski
10 maja 2025 12:07

Być może się mylę bo nie sledze blogów, forów, a nawet kanału Stanowskiego. Znam go tylko z debat, jako zwykly zjadacz chleba I mam wrażenie ze parę razy dokopał właśnie czajkoskiemu i choojowni w poprzednich debatach. Ale zacznę byc bardziej czujnym wobec niego. Powiem więcej uważam ze stanowiski robi dobra robotę obnażając wiele glupot, np. Kiedy choolowni odpowiedział ze obiecuje nie 5 a 6 lotniskiwcow, czy coś takiego i 5 elektrowni atomowych w pol roku :)))  widze w nim kogoś kto obnaża pajacowanie czajkoskiego czy choolowni  bo on sprowadza ich na swój plac i ich ośmiesza. 

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Mingus 10 maja 2025 12:07
10 maja 2025 12:24

I co, i co? Co się dalej dzieje po ich ośmieszeniu? Nie rozumie pan, że to są naczynia połączone i prosta interpretacja się do nich nie stosuje?

zaloguj się by móc komentować

orjan @onyx 10 maja 2025 10:48
10 maja 2025 12:25

Dzień po debacie jest dobrą okazją do próby rozszerzenia dotychczasowej charakterystyki poszczególnych kandydatów. Wycofanie się Mentzena (co zauważyłeś i ja też) przypuszczalnie wynika z uświadomienia sobie bankructwa (na razie ewentualnego) jego strategii wyborczej opartej na wynalezieniu jednego wroga, mianowicie owego "popisu". To jest merytoryczna bzdura, ale przede wszystkim poważny błąd strategii.

Gdyby Mentzen był o jakieś pokolenie starszy, to być może utkwiłaby mu w głowie jedna z podstawowych zasad z "Czerwonej książeczki" Mao Tse Tunga: Gdy walczą dwa tygrysy najlepiej wejść na drzewo a potem zaatakować tego, który zwyciężył. Oczywiście na czele "rodziny" tego przegranego.

Należało więc siedzieć cicho i nie popisywać się elukubracjami o niejakim "popisie". Właściwy moment do natarcia byłby dopiero teraz.

Nie wiem (jeszcze) jakie jest drugie dno nieobecności Trzaskowskiego. Być może juz zupełnie wymiękł i nastąpi podmiana na inną "ostatnią szansę układu". Byłaby to podmiana na Hołownię, bo nikt inny już w rachube nie wchodzi. To byłoby łatwe do zrobienia, bo wymagałoby raptem rezygnacji Trzaskowskiego. Reszta "zrobiłaby się sama".

Nawrocki powinien natychmiast wzmocnić ochronę osobistą.

zaloguj się by móc komentować

Henry @gabriel-maciejewski
10 maja 2025 12:33

Skóra, fura i komóra zrobiła z muła bążura ;-)

zaloguj się by móc komentować

orjan @Mingus 10 maja 2025 12:07
10 maja 2025 12:36

Gry są różne, ale każdy lis wie, że podstawą jest wśliźnięcie się do kurnika.

Ja nie posunę się aż do podejrzenia, jednak uczestnictwo Stanowskiego w wyborach na pewno oznacza, że ktoś mu to umożliwił podstawiając zasoby i organizację. Nie mam na myśli nic złego. Jednak cudów nie ma i zasada do ut des obowiązuje. 

Wszystko okaże się po czasie, gdy po wyborach Stanowski będzie musiał wybrać jedną z dwóch dziś już rysujących się dróg dalszej jego kariery. 

zaloguj się by móc komentować

Mingus @gabriel-maciejewski 10 maja 2025 12:24
10 maja 2025 12:41

Jak to co? Odebranie komuś powagi, ośmieszenie ich argumentów i odebranie im siły to mało?  I mam pisac co z tego wynika?  Ale kopi o Stanowskiego kruszyć nie mam zamiaru. Widocznie robi to niechcący  :)  ośmieszając kumpli Tuska. 

zaloguj się by móc komentować

Mingus @orjan 10 maja 2025 12:36
10 maja 2025 12:47

Pełna zgoda, ze on się nie wziął tam znikąd.  I zgoda ze rolę i cele objawia się z czasem. Stwierdzam tylko jak widzę efekty jego obecności w debatach.  Zdaje sprawę ze takiego lisa farbuje się przez długi czas i uwiarygodnia. Ale póki co wg. Mnie Stanowski załatwił Nawtockiemu kilka procent.

zaloguj się by móc komentować

orjan @Mingus 10 maja 2025 12:47
10 maja 2025 13:11

Tym bardziej zdziwiło mnie, że chyba aż trzy razy, w tym także w swoim "ostatnim słowie", podjął temat mieszkania. Nienapastliwie, przyznać trzeba, ale uporczywie. Jego własnemu kandydowaniu zupełnie było to niepotrzebne. Wręcz bez sensu. Ale komuś potrzebne było. Nie wiem, gdzie wiedzie ten trop, ale jakieś powiązanie jest.

zaloguj się by móc komentować

Mingus @orjan 10 maja 2025 13:11
10 maja 2025 13:21

Tak to też mnie zaskoczyło przyznam. W poprzednich debatach wg. Mnie dużo mocniej obrabiał czsjkoskiego i choolownie, może teraz właśnie  kiedy już sprawy ustawione uwiarygodnia się i odcina od Nawrockiego by wyjsc na czysto bez latki. Tym bardziej ze kawalerka to bzdura.  No ale zobaczymy.   

zaloguj się by móc komentować

Wolfram @orjan 10 maja 2025 13:11
10 maja 2025 14:24

W handlu istnieje metoda polegająca na tym, iż chwali się konkurencję - ale tak, by u odbiorcy powstała wątpliwość co do jakości jej produktów.

Podobnie w procesie sądowym - można opowiadać o prawym i szlachetnym podsądnym, ilustrując te cechy jakimś przykładem, rzekomo w dobrej wierze i nieświadomości - a którego to przykładu wynika, iż chwalony to w istocie zdemoralizowany degenerat.

Przykład Stanowskiego przypomina mi Brauna - składa jakąś ofertę (czy też już ją otrzymał, czego nie wiem) - pokazuje, jaki produkt może wytworzyć - przecież "rynek" może się zmienić i trzeba będzie obsługiwać innego "klienta" czy zleceniodawcę.

Ktoś kto kandyduje na poważny urząd, choćby i ze świadomością, iż tego celu nie zrealizuje lub osoba z pretensjami do kształtowania opinii publicznej (dziennikarz) nie może zachowywać się jak nieporadny życiowo gamoń - a za takich uznać należy nabierających się na "sprawę mieszkania". Pomijam tych, co chcieliby zatopić Nawrockiego - bo to przypadek oczywisty.

Wielowieyskiej ktoś pewnie wytłumaczył w czym rzecz i co się może wydarzyć, jak wektor się odwróci.

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @orjan 10 maja 2025 12:25
10 maja 2025 14:31

Orjanie ,chyba nie ma drugiego dna nieobecności Trzaskowskiego,jak zwyczajna obawa prowadzących kampanię,aby się jeszcze bardziej nie pogrążył.Podmiana już nie wchodzi w grę :za późno. Jestem zdania,ze pan Nawrocki wygra już w I turze...ale to tylko moje babskie rozumowanie,a gdyby matolenie ludu serduchowo-Tuskowym manewron zadziałało i wygrał Trzaskowski--------- to myślę ,że jeszcze podczas tego lata zaczną się częste aresztowania pisowskich posłów,pod byle pretekstem.

To niektórym zacietrzewionym pasuje,nawet tej z koziej wólki komisjom,aby zapiąć dokumentnie ten Tuskowy system.

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @gabriel-maciejewski
10 maja 2025 14:37

To ile tych debat?

 

Przecież była już debata w Końskich.

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @gabriel-maciejewski
10 maja 2025 14:43

Wałęsa powiedział że jeśli Trzaskowski przegra to będzie wojna domowa.

 

Ciekawe tylko kto z kim się będzie bił.

zaloguj się by móc komentować


Szczodrocha33 @gabriel-maciejewski 10 maja 2025 14:59
10 maja 2025 15:02

Chyba tak.

I będą wszyscy mieli podłożone materace, na wypadek gdyby podczas walki któryś się przewrócił.

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @gabriel-maciejewski
10 maja 2025 16:38

Po tym jak Stanowski przeprowadził wywiad z Nawrockim, zwyczajny wywiad, ani nie był napastliwy, ani nie był przymilający się. Zachował się w nim po prostu jak zwykły dziennikarz, w dzisiejszych czasach dla wielu jest szokiem kiedy dziennikarz robi swoją robotę zamiast być cynglem medialnym. Właśnie po tym wywiadzie wielu zaczęło mu zarzucać(jedni zarzucali inni wynosili go na piedestał), że on gra na Nawrockiego. To po prostu Nawrocki jest najlepszy z całej stawki i jak się tylko na niego nie naskakuje, ani mu nie lukruje przesadnie to wypada bardzo dobrze w normalnych wywiadach.

To było wiadomo od razu, że ci co tak chwalą Stanowskiego srodze się zawiodą, bo jedna jaskółka wiosny nie czyni.

 

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @gabriel-maciejewski
10 maja 2025 16:40

Nie wątpię w moce Trumpa, ale mimo wszystko zachęcam wszystkich żeby masowo poszli oddać głos na Nawrockiego bo widać, że będą stosowane teraz wszystkie chwyty przeciwko niemu i potrzebuje tego poparcia.

 

 

zaloguj się by móc komentować

piere11 @gabriel-maciejewski
10 maja 2025 17:17

 Oto na twitterze Dominika Wielowieyska napisała najpierw, że Nawrocki złożył fałszywe oświadczenie. Następnie ten tekst usunęła i napisała inny – że ludzie, do których ma zaufanie przekonali ją, że jednak Nawrocki mówił prawdę.
 

I to jest sygnał.  I tu przypadków nie ma. Z drugiej strony, ciekawe co to za ludzie... ;) Zatem, spodziewam  się, że będzie jakiś ruch, stąd ta wolta u Wielowieyskiej.

Stanowski to produkt, co ma pokazać tym co oglądają telewizor i nie mają zdecydowanego poglądu, że nie jest tak jak im wkładają, do głowy na okrągło. On jest skierowany do określonej grupy. A z tą kawalerką, to może coś wiedzieć stąd jego zachowanie, które potem z podwójną siłą odwróci w drugą stronę, że został wprowadzony w błąd, oszukany, że to służby... itd itp (coś w ten deseń). Takie moje  spekulacje. :)

 

 

zaloguj się by móc komentować

Nova @qwerty 10 maja 2025 11:48
10 maja 2025 19:14

I to jest proszę Pana przyczyna pierwotna jego słabości z której nie zdaje sobie sprawy.

zaloguj się by móc komentować


OjciecDyrektor @ewa-rembikowska 10 maja 2025 10:42
10 maja 2025 19:44

Marks też miał na imię Karol...;). A jeszcze Karol Małcużyński...

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @OjciecDyrektor 10 maja 2025 19:44
10 maja 2025 20:34

Że też musi pan teorie snuć,a dla ścisłości Marks to był Karl... mamy także Karola Wojtyłę,a ja ciocię Karolinę,meską odmianę Karola.Dobra i święta była to kobieta i dożyła 98 lat... to ja za panią Ewą:" oby przyniosło Nawrockiemu prezydenturę a ludziom opamiętanie"

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @OjciecDyrektor 10 maja 2025 19:44
10 maja 2025 20:37

No i każdy z nich jest znany. Marks pół świata wysadził w powietrze, do dziś ponosimy konsekwencje jego przemyśleń. Więcej wprowadził do metodologi pojęcie faz rozwoju niewolnictwa, feudalizmu, kapitalizmu, socjalizmu i komunizmu. I wszyscy się tej metodologii trzymają. 

Karol Małcużyński  senior swego czasu też był osobowością telewizyjną i opiniotwórczą. Jak miał w sobotę prowadzić Monitor to wszyscy grzecznie zasiadali przed telewizorami. Gorzej było z Męclewskim.

zaloguj się by móc komentować

sannis @Kuldahrus 10 maja 2025 16:38
10 maja 2025 21:07

Syn licealista stręczy mi nieustannie tego Stanowskiego. Wczoraj zobaczyłem wywiad z Szajkowskim. W nim ewidentnie odsłonił się i pokazał w co jest grane. Z resztą padło z jego ust stwierdzenie: "stoję przed dylematem, wybór między Złodziejami, którzy dobrze obrali kurs (to o PiS), a Cwaniakami, którzy nie bardzo wiedzą co zrobić w przyszłym roku to o (PO). I tłumaczyłem, że różnica w odbiorze między Złodziejem a Cwaniakiem jest druzgocąca, bo każdy gamoń wybierze cwaniaka jako niegroźnego a spryciulę-szpenia. Nie wierzę w ani jedno zdanie z biografii Stanowskiego, że od liceum zarabiał na wierszówce w Przeglądzie Sportowym i z tej wierszówki Golfem na lekcję do liceum przyjeżdżał. Kolejny Kulczyk co na grzybach się dorobił.    

zaloguj się by móc komentować

sannis @gabriel-maciejewski
10 maja 2025 21:10

Metoda "na Wesołka" jest grana od Urbana z niezmordowanym Mikke na czele. 

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @ewa-rembikowska 10 maja 2025 20:37
10 maja 2025 21:10

Szkoda, że Bolesław kojarzy się ludziom z TW Bolek...:). No ale imiona imionami. Stslin miał na imię Józef i szkoda gadać. A dla mnie Feliks zawsze będzie kojarzył się z Dzierżyńskim...:). Choć mam dobrego znajomego ze Lwowa o tym imieniu.

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @BTWSelena 10 maja 2025 20:34
10 maja 2025 21:11

To żarty, a nie teorie...,:)

zaloguj się by móc komentować

DYNAQ @qwerty 10 maja 2025 11:48
10 maja 2025 21:15

Rozdział pierwszy ''Rerum Novarum'' -  ''Rozwiązanie fałszywe-socjalizm.''

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @gabriel-maciejewski
10 maja 2025 21:18

Tak jak napisałeś - o tym, kto bedzie prezydentem zadecydują "moce" spoza naszego kraju. Jestem prawie pewien, że nagły zwrot pozytywny w stronę Nawrockiego, został spowodowany z uwagi na wybór Amerykanina na papieża. Skoro Amerykanin jest papieżem to....i tu się zaczyna nowe rozdanie polityczne, bo nie wierzę, że Anglicy nie będą chcieli zniwelowac jakoś wpływ Ameryki na świat katolicki.

Zwróć uwagę, że po wyborze Benedykta XIV  w Europie Środkowej też nastąpiły zmiany kadrowe. On był Niemcem. A teraz papieżem jest "Najlepszy Niemiec" (używając terminologii kolegi ArGuta)

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @sannis 10 maja 2025 21:10
10 maja 2025 21:23

Metoda na wesołka jest starsza niż Stańczyk

zaloguj się by móc komentować


orjan @piere11 10 maja 2025 17:17
10 maja 2025 21:25

 Ale cóż tam jeszcze jest do "wiedzenia". Kluczowa jest okoliczność, że ów staruszek nieprzerwanie posiada to mieszkanie na swoją wyłączność. W dodatku dostał pieniądze, czy  - to wszystko jedno - uwolnienie od ciężaru swoich długów. Gdzie jego krzywda?

Gdy u notariusza podpisywał umowę przedwstępną i udzielał notarialne pełnomocnictwo do umowy przyrzeczonej, to między bajki można włoźyć, że nie "kumał", co się dzieje.

Poza tym, czy wykazano, że na kolanach chodził za Nawrockim prosząc o pomoc, a ten go kijem odpędzał? 

Elementarna kultura wymaga, aby nie narzucać się z pomocą, gdy nie ujawni się potrzebujący, że potrzebuje. Jeśli ten człowiek dawał radę uzyskiwać pomoc społeczną, to dałby i radę Nawrockiego zawiadomić, że potrzebuje.

Za kogo te platfusie głąby mają Polaków?

zaloguj się by móc komentować

DYNAQ @gabriel-maciejewski
10 maja 2025 21:31

W piątek Prefektura Domu Papieskiego przekazała, że msza inaugurująca pontyfikat Leona XIV zostanie odprawiona w niedzielę 18 maja o godz. 10.00 na placu św. Piotra.

W dzień 105 rocznicy urodzin JPII ...

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @OjciecDyrektor 10 maja 2025 21:11
10 maja 2025 21:42

Skoro w dobrej wierze,to w porządku,sorry jakoś się "nastroszyłam" z tym Marksem Karlem...

zaloguj się by móc komentować

MarekBielany @ewa-rembikowska 10 maja 2025 20:37
10 maja 2025 22:00

... pojęcie faz ...

To jest dobre.

Wielokrotnie zastanawiałem się dlaczego faza dotyczy tak wielu poletek. Niby że czas tam jest obecny.

Zamiana w fez niewiele pomaga.

 

P.S.

M'n'M

:)

 

1976 ?

 

zaloguj się by móc komentować

stachu @OjciecDyrektor 10 maja 2025 21:10
10 maja 2025 23:19

Jeszcze kilkadziesiąt lat i powróci Adolf.

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @BTWSelena 10 maja 2025 20:34
10 maja 2025 23:40

I jeszcze: wspaniała, bohaterska Karolina Lanckorońska.

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @orjan 10 maja 2025 21:25
11 maja 2025 00:03

Proszę PT Kolegi, spora część Polaków to ludzie kompletnie zmanipulowani/uformowani przez główne, antypolskie media. Jestem właśnie po rozmowie z taką właśnie osobą - Tygodnik Powszechny, Newsweek, TVN są źródłami jej wiedzy o Kraju. Włosy stanęły mi dęba na głowie, gdy zapytała: a co sądzisz o tym tam z Gdańska?  No to pojechałam z informacjami o Karolu Nawrockim, o studiach, pracy, karierze, o łajdackim  shitstormie m28, o kwestii próby wyciągnięcia Polski z topieli tą kandydaturą. Oczywiście zachęcałam do uczenia jej wnucząt prostych fraz: "Spargeln aus, Spargeln ab. I - Zu Befehl, Herr! Oberst!" Nie strzymałam, bo normalnie gadamy o sprawach całkowicie spoza polityki. 

Niestety, nie sądzę, iż ją przekonałam.

zaloguj się by móc komentować

pike @qwerty 10 maja 2025 11:48
11 maja 2025 00:15

A kim ma być skoro matka Jadwiga z PPS , kolega jej

Jan józef Lipski też z PPS. Wchowanek obu braci (zastępował im ojca)

Poza tym to był  prezesem Klubu Krzywego Koła i

mistrzem masońskiej Loży Kopernik.

 

 

zaloguj się by móc komentować

DrzewoPitagorasa @DYNAQ 10 maja 2025 21:31
11 maja 2025 06:00

W dniu wyboru papieża Leona XIV było święto Matki Boskiej z Pompejów, urodziny św. Szarbela, urodziny Jana Vianney'a, Stanisławy Leszczyńskiej  oraz urodziny  Arcybiskupa Fultona Sheena, a także rocznica objawień Św. Michała Archanioła na górze Gargano. 
Ks. Skrzypczak o tym mówi 

 

https://youtu.be/tBSE2mQzJfM?si=uZui_NHlxWngxflI

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @DrzewoPitagorasa 11 maja 2025 06:00
11 maja 2025 06:16

Każdy dzień roku liturgicznego to czyjeś urodziny, święta itp. Można więc sobie używać z interpretacjami...:).

Dobrze, że nie urodziłem się w tym samym dniu co Elon Musk, tylko cztery dni wcześniej, bo ktoś na SN mógłby mnie z nim skojarzyć...:). No ale Matejko ze mnie tski, jak koziej pipy trąbka, choć w tym samym dniu jesteśmy urodzeni...;)

 

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @OjciecDyrektor 11 maja 2025 06:16
11 maja 2025 06:17

pipy = pupy...przepraszsm za literówkę

zaloguj się by móc komentować

Janusz-Tryk @gabriel-maciejewski
11 maja 2025 08:31

Ktoś wymyślił że Hołownia to smerf ważniak! :D

Oglądając debatę miałem wrażenie, że doszło do jakieś zmiany. Mentzen słowem nie wspomniał o kawalerce. Stanowski wspomniał, ale to miało już zupełnie inny wydźwięk. Braun nie atakował z kolei Nawrockiego, co czynił na wcześniejszych debatach (nie mówiąc o tym, że nie zająknął się o kawalerce). Pan i inni komentatorzy zwuważają, że Zandberg daje do zrozumienia, że nie wyklucza jakieś wspópracy z PIS w przyszłości.

Po szturmie na Nawrockiego widzieliśmy szturm na Hołownię jako reprezentanta (zderzaka) Tuska. Wyglądało to bardzo dobrze. Szczególnie Woch obnażył Hołownię, bo sprowokował go do pogardliwego stwierdzenia, że on jest marszałkiem a Woch hydraulikiem (co pokazuje, że Hołownia jest bezdenne głupi a nie inteligenty jak siebie przedstawia). Zwróćmy uwagę, że Braun zadając pytanie Senyszyn o szesciu mieszkaniach i imigrantach w sprytny sposób jednocześnie odniósł się do kawalerki (paczcie politycy mają po 6 mieszkań a czepiają się kawalerki) oraz pokazał hipokryzję polityki proimigracyjnej. Pytanie Brauna do Jakubiaka odczytałem jako chęć przyłączenie się do frontu prawicowego. Może jestem naiwny.

Ogólnie chyba nie powinniśmy lekceważyć Brauna i Mentzena. Być może tylko oni są wstanie zagospodarować te części elektoratu i tylko z nimi będzie można najpierw wygrać wybory prezydenckie, a w przyszłości parlamentrne żeby stworzyć rząd.

 

zaloguj się by móc komentować

Janusz-Tryk @gabriel-maciejewski
11 maja 2025 08:46

Chodzą też słuchy, że Donald Trump przycisnął Niemców, żeby rzucili na pożarcie Tuska. 

Ja to widzę w ten sposób, że wybory parlamentarne nie wygrał PiS dlatego, że Tusk przekonał część elektoratu, że on będzie negocjował lepiej z Unią Europejską. Tymaczasem okazuje się po wyborach, że Tusk jest traktowany "per noga" (podział pieniędzy na przemysl zbrojeniowy, a teraz stawoisko nowego kanclerza do reparacji).

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Janusz-Tryk 11 maja 2025 08:46
11 maja 2025 08:54

To możliwe, ale jeśli Braun złożył propozycje, a oni ją po raz kolejny odrzucili, to trochę słabo, bo jednak on ma zwolenników i jak siądzie i pomyliśli to będzie miał ich jeszcze więcej. Oni zaś, zaangażują znowu jakieś, pardon, pindy i wystruganych z szarego mydła ekspertów od wszystkiego i z tym pójdą do wyborów parlamentarnych. 

zaloguj się by móc komentować

zkr @Janusz-Tryk 11 maja 2025 08:31
11 maja 2025 09:26

> Stanowski wspomniał, ale to miało już zupełnie inny wydźwięk. Braun nie atakował z kolei Nawrockiego, co czynił na wcześniejszych debatach (nie mówiąc o tym, że nie zająknął się o kawalerce).

Nawrocki podszedl do Stanowskiego po debacie, pogadali sobie chwile:

Stanowski po spotkaniu z Nawrockim: „Zapamiętam to na długo”

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @sannis 10 maja 2025 21:07
11 maja 2025 09:40

Oczywiście, że tak. To jest standardowa historyjka pt.: "Wstawałem wcześnie rano i ciężko pracowałem dlatego się dorobiłem tymi rencami".

Jeśli chodzi o przekaz który on produkuje, to on jest specjalnie tak ustawiony żeby przyciągać młodych, tak mniej więcej w wieku 18-26 lat. Ta roztaczana iluzja "autentyczności i niezależności" działa na młodych hipnotyzująco, no a skąd młode chłopaki mają wiedzieć, że to jest odgrzewany po raz 10 kotlet, a nawet jak dowiedzą się od ojca to i tak nie posłuchają.
Do tego on wchodzi w lukę wytworzoną przez mainstreamowe i "nasze" media, gdzie oni na sztywno trzymają się swojego betonowego kursu, nie dopuszczając nawet udawanej świeżości, mimo że już tylko emeryci ich oglądają.

 

 

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @Janusz-Tryk 11 maja 2025 08:31
11 maja 2025 09:44

Tylko, że ich zagospodarowywanie elektoratu właśnie polega na tym żeby go zagospodarowywać, aby PiS miał tego elektoratu mniej. Dopiero w momencie jak to się zmieni to można będzie poważnie rozmawiać.
Póki co jedyną posłanką z poza obozu Zjednoczonej Prawicy, która złożyła propozycję REALNEJ politycznej współpracy była P. Matysiak.

 

zaloguj się by móc komentować

Matka-Scypiona @DrzewoPitagorasa 11 maja 2025 06:00
11 maja 2025 09:47

No i uroczystość św biskupa Stanisława. 

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @zkr 11 maja 2025 09:26
11 maja 2025 09:49

Normalnie zwroty akcji jak w dobrym thrillerze.

 

 

zaloguj się by móc komentować

Janusz-Tryk @gabriel-maciejewski 11 maja 2025 08:54
11 maja 2025 09:59

Jakubiak w moim poczuciu nie odrzucił propozycji. Oni wszyscy (Braun, Mentzen) są w dziwnej sytaucji bo stali się zakładnikami swoich wyborców. A Stanowski jest zakładnikiem swoich widzów. Można więc to również wszystko odczytać jak przygowanie gruntu. 

Dziwne tylko, że z pozycji wrogości przechodzi się w ciągu paru dni do negocjacji jak w przypadku Mentzena i Stanowskiego. Może spanikowali.

zaloguj się by móc komentować

Janusz-Tryk @zkr 11 maja 2025 09:26
11 maja 2025 10:02

To już jest totalnie ukłon w stronę Nawrockiego. 

Chwyta za serce.

zaloguj się by móc komentować

Janusz-Tryk @Kuldahrus 11 maja 2025 09:44
11 maja 2025 10:07

Kampania, a tym bardziej I tura, nie jest czasem, żeby o tym wprost mówić. PiS ma tylko jeden cel teraz, żeby nie zrazić do siebie wyborców Mentzena i Brauna. 

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @Janusz-Tryk 11 maja 2025 10:07
11 maja 2025 10:18

PiS ma tylko jeden cel żeby nie zrazić swoich wyborców do siebie przede wszystkim, a konfa miała przed wyborami 100 możliwości żeby pokazać swoją propolskość, ale każdą możliwość odrzucili.
 

 

zaloguj się by móc komentować

zkr @Janusz-Tryk 11 maja 2025 08:31
11 maja 2025 11:18

Poruszyl Pan temat imigrantow - jest to dosc skomplikowana sprawa w Polsce :)))

"Ja jestem polish, ty jukrajn" XD

zaloguj się by móc komentować

Paris @orjan 10 maja 2025 11:17
11 maja 2025 11:23

Przeceniles  go,  Orjan`ku  !!!

 

Ten  caly,  dety  Stanowski  -  to  od  samego  poczatku  byla  WYJATKOWA  NEDZA,...  nedza,  bo  TYLKO  mocno  ,,gZana,,  merdialnie.  Nic  wiecej.

zaloguj się by móc komentować


Adriano @Janusz-Tryk 11 maja 2025 08:31
11 maja 2025 12:37

A i Piotr Wielgucki "Matka Kurka" o którym nie było  tu dobrego  zdania (kpił z PiSowskich debilizmów cowidowych) a dwoi się i troi by wesprzeć Nawrockiego:

Szanowna Pani

@MagdaBiejat

dziś rozczulała się Pani nad losem "biednego Pana Jerzego" i "upadkiem"

@NawrockiKn

. Czy Pani lewicowa wrażliwość nie zauważyła, że "biedny Pan Jerzy" to alkoholik, złodziej recydywista, który porzucił żonę z dwójką dzieci (roczne i czteroletnie) i nie płacił alimentów? Czy Pani lewicowa wrażliwość jest tak samo zezowata jak w przypadku oceny pani kolegów partyjnych, chociaż jeden z nich znęcał się nad własną matką, a drugi połamał szczękę kochance? Mam prośbę i myślę, że wielu się do tej prośby przyłączy. Czy może Pani powiedzieć prawdę na temat "Pana Jerzego"

@RobertBiedron

i

@AndrzejSzejna

, czy nadal będzie Pani się kreować na fałszywą moralistkę?

zaloguj się by móc komentować

zkr @Adriano 11 maja 2025 12:37
11 maja 2025 13:07

> a dwoi się i troi by wesprzeć Nawrockiego

Kurak o Nawrockim (ale takze o Boguckim) wspominal juz ca rok temu, zanim ktokolwiek o nich slyszal z glownych mediow.

Jego kanal to od 10 miesiecy jest praktycznie w 100% czasu promocja KN.

Wczoraj znowu wprost powiedzial: "Natomiast w drugiej turze no ciazy na nas po prostu obywatelski obowiazek, ciazy na nas strasznie duza odpowiedzialnosc, bo jesli sobie wybierzemy domkniecie ukladu no to zatoniemy w tym wszystkim"

Caly czas mowi o tym, ze w drugiej turze nie ma innego wyboru / innej opcji.

P.S. Skrytykowal pierwsze wystapienie Karola Nawrockiego w Krakowie - powiedzial wprost, ze wypadlo slabo bo nie pozwolono mu mowic tylko dwoch prominentnych dzialaczy PiSu mu to pisalo (K i B, tak mi mowia moje zrodla :) ), ze jemu nie nalezy przeskadzac bo da sobie rade. Zreszta u Stanowskiego to bylo widac - swobodna rozmowa kandydata z dziennikarzem, bez spiny.
 

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @Janusz-Tryk 11 maja 2025 09:59
11 maja 2025 13:55

Co niedzielę spotykam wyborców Brauna. To oni są jego zakładnikami. Braun może im powiedzieć wszystko, wszystko im może wytłumaczyć, a oni w to uwierzą.

zaloguj się by móc komentować

Paris @orjan 10 maja 2025 11:28
11 maja 2025 14:26

Genialne,...

...  to  o  Holownii  !!!

zaloguj się by móc komentować

Paris @Henry 10 maja 2025 12:33
11 maja 2025 14:34

Cudne...

...  i  prawdziwe  do  bolu  !!!

zaloguj się by móc komentować

Paris @orjan 10 maja 2025 12:36
11 maja 2025 14:38

No  taaak,...

...  ,,karJera  PSZeT  StanoSkim  stoi  otForem,,   !!!

 

Jedna  lepsza  od  drugiej.

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @zkr 11 maja 2025 11:36
11 maja 2025 15:16

To jest pikuś. W tamtym roku(albo jakoś na początku tego) Stanowski go nokautował za każdym razem kiedy ten coś się do niego odezwał na X.

 

zaloguj się by móc komentować

zkr @Kuldahrus 11 maja 2025 15:16
11 maja 2025 15:19

> Stanowski go nokautował za każdym razem kiedy ten coś się do niego odezwał na X.

O, musze poszukac.

A tu Francuz - wygral walke decyzja sedziow ale w komentarzu byl knockout :)

https://www.tysol.pl/a140178-francuz-wygral-na-ksw-i-zaapelowal-do-polakow-przed-wyborami

zaloguj się by móc komentować

Paris @DrzewoPitagorasa 11 maja 2025 06:00
11 maja 2025 15:23

Przeciekawy  link,...

...  dzieki  wielkie  ,,Drzewko,,  !!!

zaloguj się by móc komentować

orjan @Paris 11 maja 2025 11:23
11 maja 2025 16:39

Polskie wybory prezydenckie (wybory, a nie sama prezydentura) mają istotną wadą odbierającą im powagę. Nie wiem jednak, czy ta wada jest do wyeliminowania, a powinna być.

Aresztowanie wewnątrz pałacu prezydenckiego Wąsika i Kamińskiego bez uprzedniej zgody Prezydenta pokazało, iż prezydentura (jako instytucja i jej wewnętrzne kadry ) jest spenetrowana z zewnątrz. Wcześniej była to zdroworozsądkowa hipoteza, teraz jest na to dowód. 

Dowód ten obejmuje więcej niż pałac. Nie chodzi bowiem wyłącznie o to, kto rządzi Prezydentem, ale także kto rządzi pałacem. Jakiekolwiek remedium zostanie w przyszłości (oby!) wymyślone, to teraz po prostu nie wolno dopuścic do wyboru człowieka nie dysponującego zapleczem, z którego mógłby dobrać przynajmniej szkielet kadrowy otoczenia prezydenckiego.

Podstawowe pytanie, które w debatach nie padło, powinno brzmieć: Kogo i skąd pani / pan weźmie do pałacu i co pani / pan zrobi z jego dotychczasową obsługą? Możemy tu założyć się, że takie pytanie nie padnie.

Za tym pytaniem idzie o wiele więcej treści. Mianowicie jest grupa kandydatów, którzy możliwe, że mają poparcie elektoratu, ale za nimi nie stoi nic w sensie zasobów personalnego i organizacyjnego, którym mogliby oni samodzielnie dysponować. Zatem dyspozytorem będą jakieś osoby lepiej, czy gorzej skryte w mroku. W zasadzie brak takich zasobów dotyczy wszystkich kandydatów, lecz przynajmniej u dwóch kandydatów z grubsza możemy zgadywać, kto i skąd zasoby te im podstawi. Mowa oczywiście o Trzaskowskim i Nawrockim. 

W takim razie, oddając głos na Trzaskowskiego, należy mieć pewność, że do pałacu spośród ludzi prostych jak poszczerbione kalumny jońskie. Rzecz bowiem w tym, że w platfusiarni nikogo lepszego nie ma; półtoraroczne obserwowanie ich działania mylić nie może. Spośród tych dwóch tylko Nawrocki zmuszony będzie podjąć walkę z kadrowcami płemieła o obsadę pałacu dającą Prezydentowi jakąś tam niezależność. Do takiej walki Trzaskowski nawet tyłka nie podniesie z krzesła. Wybór więc dotyczy tego, na czym będzie siedział Prezydent: na prezydenckim krześle, czy na prezydenckim tronie. A to różnica niebagatelna.

zaloguj się by móc komentować

orjan @orjan 11 maja 2025 16:39
11 maja 2025 16:51

W ostatnim akapicie ścięło mi część zdania. Powinno brzmieć: W takim razie, oddając głos na Trzaskowskiego, należy mieć pewność, że do pałacu pozyska on wyłącznie spośród ludzi prostych jak poszczerbione kalumny jońskie.

zaloguj się by móc komentować

Paris @orjan 11 maja 2025 16:39
11 maja 2025 17:17

Oczywiscie,  ze...

...  kandydaci  ,,na  prezydEta,,  nie  maja  zadnych  zasobow  kadrowych...  i  miec  NIGDY  nie  beda  !!!

 

Z  wyjatkiem  Nawrockiego  i  ,,CZaskoSkiego,,  i  w  tym  momencie  wiadomo,  ze  za  ,,zaplecze  kadrowe,,  robic  bedzie  ,,kadra  POPiS`owa,,.  Nawet,  zakladajac  ,,poFstanie  nowej  partJi,,  to  tez  bedzie  ona  -  modus  operandi  -  ,,zaCHaczona,,  o  POPiS`owcUF.

I  tak  w  kolko  Macieju,...  az  do  usr*nia,  co  sie  wlasnie  dzieje.

Jedyne  rozwiazanie  to  ZDECYDOWANY  wynik  w  I  turze,  18  maja  `25,...  a  to  pieeekna  data  jest.   A  czy  bedzie  -  to  sie  dopiero  okaze.

 

Reszta  to  same  PLEWY  i  SIWY  DYM.

zaloguj się by móc komentować

DrzewoPitagorasa @OjciecDyrektor 11 maja 2025 06:16
11 maja 2025 18:09

Ani Musk ani Matejko nie są świętymi kościoła katolickiego. 
Pan Bóg daje nam znaki a czy je właściwie odczytujemy to już inna sprawa. 

zaloguj się by móc komentować

DrzewoPitagorasa @Paris 11 maja 2025 15:23
11 maja 2025 18:10

Proszę bardzo i pozdrawiam Panią. 

zaloguj się by móc komentować

Mingus @Janusz-Tryk 11 maja 2025 08:46
11 maja 2025 18:44

Jak obejrzałem filmiki potraktowania Donka w Kijowie myślałem ze to memy made in AI :)  a okazuje sie ze nikt już nie zachowuje  pozorów. Takie poniżenie  Tuska przez tych komu sluzyl :)))  Kiedyś pisałem ze niedługo zacznie sie akcja usuwania wspolnych zdjęć z Tuskiem... z dopiskiem a kto to? Nie znam :)))  

zaloguj się by móc komentować

qwerty @orjan 11 maja 2025 16:39
11 maja 2025 19:54

Podczas kontaktów z Prezydentem Dudą wyraźnie wyszło, że nie jest zainteresowany budową swoich struktur czy zaplecza. Dostał otoczenie do ideologicznego utrzymywania i z tej roli nie wyszedl.

zaloguj się by móc komentować

Paris @DrzewoPitagorasa 11 maja 2025 18:10
11 maja 2025 20:15

Wzajemnie,...

...  serdecznie  Pania  pozdrawiam,  tam  w  tej  dalekiej  Ameryce  !!!

 

Ciesze  sie,  ze  Ameryka  dostala  Papieza,...  a  ZNAKI  Pan  Bog  daje  nam  piekne.  Ufam,  ze  wiekszosc  z  nas  katolikow  wlasciwie  je  odczyta.  

Problem  bedzie,  jedynie,  z  LEWIZNA  i  HOLOTA  RZADZACA,...  ale,  z  Boza  pomoca,  wiara  i  ufnoscia  -  damy  rade.

zaloguj się by móc komentować

Anntoma @gabriel-maciejewski
11 maja 2025 21:17

Ostatnio na Kanale Zero gościł Jan Rokita i podzielił się swoją wiedzą na temat warsztatu pracy Tuska - cytat z pamięci: "Tusk ma wybitny talent grania na niższych ludzkich instynktach i przekształcania społeczeństwa w motłoch..." Wcześniej udzielił obszernego wywiadu na kanale Rymanowskiego...przypadek...?

zaloguj się by móc komentować





Paris @Anntoma 11 maja 2025 21:20
12 maja 2025 10:41

Dzien  dobry,

 

Prosze  sobie  wyobrazic,  Pani  @Anntoma,  ze  ja  wczoraj  o  polnocy  -  nie  wiem  ki  diabel  mnie  do  tego  podkusil  -  ale  zaczelam  sluchac  tego  PIERDO**NIA  Mazurko-Rokitowego  az  do  2  w  nocy    !!!  !!!  !!!

Przez  to  jestem  dzisiaj  bardzo,  ale  to  bardzo  niewyspana  i  nie  moge  do  siebie  dojsc,  bo  daaawno  takich  BREDNI  nie  sluchalam.  O  sluchaniu  tego  PAJACA  u  Rymanowskiego  mowy  juz  nawet  NIE  MA.

To  absolutnie  nie  jest  ,,przytyk,,  do  Pani,  ale  nie  sadzilam,  ze  dalej  takie  nedzne  i  prymitywne  DUDY  SMALONE  sa  podawane  do  wiadomosci  ,,ciemnemuludowi,,.  Tlumacze  sobie,  ze  to  ,,cale  posFieNcenie,,  to  dla  mlodego  ,,ciemnegoluda,,...  naiwnego  i  lykajacego  te  papke  jak  pelikany.

W  zwiazku  z  powyzszym  zywie  coraz  wieksza  nadzieje,  ze  ta  cala  merdialnia  i  dete  PRESStytutki  ZDECHNA  smiercia  glodowa,  bo  sa  zwyczajnie  ZAKLAMANCAMI  i  OSZUSTAMI.

Oni  WSZYSCY  sa  WON...  i  lokalnie  i  globalnie.

 

Pozdrawiam  i  zycze  dobrego  tygodnia  dla  dzielnej  Mamy  i  Corki,  

zaloguj się by móc komentować

Anntoma @Paris 12 maja 2025 10:41
12 maja 2025 18:33

Absolutnie nie odbieram tego jako przytyk...kiedy Jan Rokita był czynnym politykiem, ja byłam studentką i polityka była poza moim obszarem zainteresowań. Teraz, trochę poniewczasie, próbuję zrozumieć tamtą sytuację...I również serdecznie pozdrawiam :)

zaloguj się by móc komentować

Anntoma @gabriel-maciejewski
12 maja 2025 18:36

Absolutnie nie odbieram tego jako przytyk...kiedy Jan Rokita był czynnym politykiem, ja byłam studentką i polityka była poza moim obszarem zainteresowań. Teraz, trochę poniewczasie, próbuję zrozumieć tamtą sytuację...I również serdecznie pozdrawiam :)

zaloguj się by móc komentować

Anntoma @gabriel-maciejewski
12 maja 2025 18:37

Przepraszam za przypadkowy dubel.

 

zaloguj się by móc komentować

Paris @Anntoma 12 maja 2025 18:33
12 maja 2025 20:57

To  sie  ciesze,...

...  bowiem,  ja  z  kolei,  dzieki  mojemu  baaardzo  ,,politycznemu,,  tacie  interesowalam  sie  tamtymi  ,,pSZemianami  LOstrojowymi,,  bardzo...  i  jeszcze  na  dodatek  w  nie  WIERZYLAM   !!!

 

Dzis  tez  sie  interesuje  wieloma  sprawami,  ktore  dzieja  sie  w  Ojczyznie,  ale  GLEDY  ,,polYtykUF,,  nie  maja  juz  dla  mnie  zadnego  znaczenia.  Od  dawna  juz,  generalnie,  im  NIE  WIERZE  -  nazwijmy  to  tak,  umownie...  i  jestem  wiecej  niz  pewna,  ze  NIGDY  juz  temu  POLITYCZNEMU  BURACTWU  nie  uwierze.

Szkoda  czasu  na  tych  PATALACHOW  i  BARANOW  do  potegi  n`tej,...  SPRZEDAWCZYKOW   i  ZDRAJCOW.

 

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować