-

gabriel-maciejewski : autor książek, właściciel strony

Masoni vs alkoholicy czyli o nagłej krwi, która o mało mnie nie zalała

Zamierzam wprowadzić na SN taką zmianę, która polegać będzie na uwierzytelnieniu komentatorów. To znaczy, bez mojej zgody nikt tu nie wejdzie i nie napisze ani jednego słowa. Porozmawiam o tym z parasolem na konferencji.

Dobry zwyczaj nakazuje, by wchodząc w obręb zarządzanej przez kogoś przestrzeni, nie pisać wyrazów takich jak – brnie pan coraz dalej...Nie należy tego robić z tego choćby powodu, że ja, jako autor, nie mam innej możliwości wypowiedzenia się, jak tylko w zorganizowanej przez siebie przestrzeni. Udostępniłem ją innym, także tym, którzy wierzą, że nieznani z nazwiska masoni, zawładnęli Kościołem. Mogą oni publikować tu swoje wpisy i komentarze, mogą się spierać z innymi i mam wrażenie, że jest to jedyne miejsce gdzie są tolerowani, a także traktowani podmiotowo, czyli równo. W każdym innym miejscu są wyłącznie klientami, których obecność służy tylko nabijaniu klikalności portalom utrzymującym sztywną, ortodoksyjną narrację. Ich rola sprowadza się do wyrażania aprobaty dla słów istot godniejszych od nich. A przynajmniej tak przedstawianych. Jeśli więc jest tak, jak napisałem wyżej, warto może się zastanowić nad tym, czy pozwalając tym osobom na aktywność w tym miejscu, nie zasługuję na trochę więcej zrozumienia? Okazało się, że jednak nie. To jest w mojej ocenie trochę dziwne. Popatrzcie sami. Co jakiś czas otrzymuję informację, że ten i ów człowiek, zajmujący jakąś tam pozycję z świecie medialnym czy akademickim, czyta te blogi, nie tylko mój, ale inne też, i gorąco nam kibicuje. No, ale nie może o tym mówić głośno i nie wystąpi nigdy w obronie tego miejsca, bo sami rozumiecie – mógłby mieć nieprzyjemności. Ja to wszystko oczywiście doskonale rozumiem, nie kumam tylko, dlaczego można otwarcie mówić o masońskim spisku w Kościele, który jest potwornym zagrożeniem, czego dowodem będzie wybudowanie – już niedługo, już niedługo – kościoła bez krzyża na wieży, gdzieś pod Dubajem, dlaczego – powtórzę - można omawiać te kwestie publicznie, a nie można publicznie zwrócić uwagi na niektóre z publikowanych tu tekstów? Nie można też wskazać na SN, jako na miejsce kształtowania opinii? Dlaczego? Przecież tak właśnie jest – kształtujemy opinię sporej grupy osób i mamy wpływ na inne osoby, czego dowodem są docierające do mnie informacje o zastrachanych czytelnikach, którzy w tajemnicy przeglądają nasze blogi. Was to nie dziwi? Mnie bardzo. Masoni niszczą Kościół! Papież to pacha mama! Zbudują świątynie katolicką bez krzyża! I co zamierzacie państwo z tym zrobić, że spytam? Pogadacie sobie i pójdziecie grzecznie spać, albowiem wskazano wam łatwego do identyfikacji i werbalnego ataku wroga. Możecie co najwyżej dokonać aktu odstępstwa i powołać do życia nowy, prawdziwszy Kościół, bez masonów. No, ale tego nie zrobicie. Bo nie wiecie kto dokładnie jest tym masonem. Pozostanie Wam więc tylko stygmatyzowanie tych osób, które mają wobec waszych opinii zdanie krytyczne. To miejsce zaś służy temu głównie, by publikować tu zdania krytyczne. Ja także mogę je publikować. Czy Wam się to podoba, czy nie. Najważniejsza zaś krytyczna opinia dnia dzisiejszego dotyczy pychy i bezsilności. Nie jesteście w stanie zrobić nic autentycznego, albowiem nie rozumiecie, że dla ratowania wspólnoty, która jest rozmontowywana potrzebne są działania, które nie maja charakteru pluszowych aktów męczeństwa. I są przy tym bardzo mało widowiskowe. O widowisko zaś chodzi przede wszystkim. Temu służą zbiorowe modlitwy, w czasie których medialni celebryci przybierają różne pozy, by być lepiej zauważalnym i wskazać, że to oni, właśnie oni, modlą się poważniej, żarliwiej i pełniej. Czy Wam się zdaje, że jak będziecie się modlić w domu, w samotności, to Pan Bóg Was nie wysłucha? Uważacie, że jemu potrzebna jest jakaś demonstracja? Nie, ta demonstracja potrzebna jest ludziom, którzy chcą w złej wierze stygmatyzować katolików. Najwyraźniej przypowieść o faryzeuszu i celniku została całkiem zapomniana. I nie mówcie mi, że zbiorowe modły służą pokazaniu siły. Jakiej siły? One służą zbudowaniu tła, na którym prezentować się będą ludzie rozgrywający całe to przedstawienie.

Nie macie pojęcia, jak się to kręci, a powtarzanie bredni o masonach, którzy przeniknęli do Kościoła, a teraz zbudują świątynie bez krzyża tylko to potwierdza.

Jak to działa z grubsza można omówić na przykładzie całkiem świeżym, a dotyczącym promocji naszych ulubionych filmów reżyserowanych przez Smarzowskiego i Vegę. Oto weszliśmy w nowy całkiem etap ich promocji. Polega on na tym, że nie promuje się i nie uwiarygodnia treści tych obrazów, ani też ich głównych twórców, ale aktorów, którzy grają tam role drugoplanowe, ale istotne z różnych względów. Okazuje się, że ci aktorzy – chodzi mi konkretnie o dwóch panów, którzy mają tak zwane „twarze” - są to ludzie wrażliwi i mający wiele do powiedzenia o sobie. Jeden z nich, ten co grał w przedostatnim obrazie Vegi sanitariusza kradnącego buty zmarłemu, ma co prawda jakieś zarzuty, ale co to ma do rzeczy. Można go pokazywać na estradzie i on tam mówi same ciekawe rzeczy na temat swojego niełatwego życia. Drugi pan to Lech Dyblik, grający w każdym, poświęconym antysemityzmowi Polaków filmie złego draba, co bez litości tłucze pozytywnego bohatera. Okazuje się teraz, że nie można spokojnie odpalić internetu, żeby nie natknąć się na Lecha Dyblika, który nie dość, że jest rozpoznawalnym aktorem, to jeszcze do tego pieśniarzem, a jakby mało było atrakcji, także wrażliwym alkoholikiem po przejściach. To jest proszę Państwa lokomotywa, która sunie po równoległych torach z tą wiozącą w tendrze powiązanych w pęczki masonów. Nie łudźcie się, że jest inaczej. Pisałem już kiedyś o tym, ale widać, że za mało. Do każdej duszy jest jakiś wytrych, z tego też powodu właśnie, nie można się za bardzo przywiązywać do dawnych sentymentów. Ktoś bowiem może te przywiązania łatwo wykorzystać. Wytrychy produkuje się także z przeznaczeniem dla dużych, zintegrowanych grup. Dla umysłów Polaków, przeznaczone są te dwa, na które tu wskazałem. Wyleczony alkoholik podobnie jak łowca masonów, których można – ale tylko szeptem – wskazać gdzieś tam, na szczytach hierarchii, zawsze znajdzie wdzięcznych wielbicieli, którzy będą mu chcieli przychylić nieba. A jak jeszcze do tego jest aktorem, albo artystą estradowym, dajmy na to byłym muzykiem, sympatia dla niego szybować będzie ku górze, jak radziecka rakieta wielozadaniowa wystrzelona z kosmodromu Bajkonur. Wiele, rzecz jasna, zależy od uwodzicielskich umiejętności takiego człowieka. No, ale sami powiedzcie, czy można się oprzeć szczerości i otwartości kogoś takiego, jak Lech Dyblik? Przecież nie.

 

https://www.youtube.com/watch?v=mjTowzWkeBE



tagi: manipulacja  promocja  prawda  władza  autentyzm  masoni  emocje  oszustwo  alkoholicy  przeżycie 

gabriel-maciejewski
21 października 2021 09:30
36     3588    15 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

atelin @gabriel-maciejewski
21 października 2021 10:05

"Nie, ta demonstracja potrzebna jest ludziom, którzy chcą w złej wierze stygmatyzować katolików".

I Pan jest pierwszy na tej liście.

zaloguj się by móc komentować

Arte @gabriel-maciejewski
21 października 2021 10:09

Instynkt stadny oraz niechęć do wyróżniania się. U odbiorców ale i u twórców też. Jak już trzy dzienniki powtórzą, twitnięć się pokaże kilkanaście i na tubie dziesięć nagrań, znaczy narracja prawdziwa, nikt się nie przyczepi. 

Inny tryb, ujęcie i wnioski niemożliwe, zaburzają światopoglad, zmuszajac do myślenia i nie daj Boże sprawdzania źródeł; w świecie akademickim może spowodować brak nazwiska pod swoją pracą. W mniej zależnych środowiskach zachłyśnietych zapodaną rzeczywistoscią powoduje dysonans poznawczy i reakcje mogą być zbliżone do komentarzy mojego wyjka- prawdziwego :), brata mamy, obecnego nastora rodu, cytuję: bo tobie mózg wyprali i zlasowali. Dotyczy narracji odrębnych od zapodanych w źródłowej dla wujka, jak najbardziej "prawicowej" prasie i tv.

Obecni tu nachalni trole udowadniają tylko moc podawanych faktów. Niestety w miarę normalnie niezależnych komentatorów też bieżączka może dopaść i co nieco zdezorientować. 

A na pańskim poletku to w końcu pańska ręka konia tuczy.

 Życzę cierpliwości.   

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @atelin 21 października 2021 10:05
21 października 2021 10:22

Ja w ogóle nie jestem na żadnej liście

zaloguj się by móc komentować


Magazynier @gabriel-maciejewski
21 października 2021 10:38

Dyblik ma to coś w oczach ... Czi te oczi mogą kłamać? Chiba nie ... Czi ja mógłbi serce złamać?

Ale co do: "Pogadacie sobie i pójdziecie grzecznie spać, albowiem wskazano wam łatwego do identyfikacji i werbalnego ataku wroga", to oprócz tego że wężykiem, to jeszcze przecież ktoś to dla nas robi, z poświęceniem, jakaś 'firma'. Tak nam ułatwie myślenie a przez to egzistencję, że przecież wrogiem być nie może, bo nie może. A gdy się ów dobrodziej ujawni to my wszyscy po prostu dostaniemy eksatzy i ... pypci na językach.

zaloguj się by móc komentować

MZ @gabriel-maciejewski 21 października 2021 10:22
21 października 2021 10:38

"O widowisko zaś chodzi przede wszystkim. Temu służą zbiorowe modlitwy, w czasie których medialni celebryci przybierają różne pozy, by być lepiej zauważalnym i wskazać, że to oni, właśnie oni, modlą się poważniej, żarliwiej i pełniej. Czy Wam się zdaje, że jak będziecie się modlić w domu, w samotności, to Pan Bóg Was nie wysłucha?"

W punkt...10/10.

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Magazynier 21 października 2021 10:38
21 października 2021 10:39

Wyślij mi swój numer telefonu, bo nie mam

zaloguj się by móc komentować

Brzoza @slepawron 21 października 2021 10:00
21 października 2021 10:42

W PSie walisz tekst Pana Valsera, jako swój :-)

zaloguj się by móc komentować

Paris @Magazynier 21 października 2021 10:38
21 października 2021 10:56

Voila,...

...  a  "sami  zatroskani"  -  tym  samym  -  "zaangaRZowani",  juz  niebawem  znajdo  sie  na  LISTACH  WYBORCZYCH,  "kandydatUF  na  kandydatUF"  w  roznych  wystruganych  przez  siebie  ZEROWISKACH...

...  vide  "casus"  Kaja  Godek  w  "kAfederacji",  rozne  dete  Bakiewicze  czy  Elbanowscy  z  Anno  Mario  Siarkosko  z  PiS'u  !!!

Po  prostu  -  wypisz-wymaluj  -  klasyczne  "modus  operandi"  strugania  kolejnych  rzesz  PASOZYTOW  i  ZEROWISK  kosztem  calego  narodu  !!!

zaloguj się by móc komentować

K-Bedryczko @gabriel-maciejewski
21 października 2021 10:58

Na ruskojęzycznym kierunku mamy naukowca specjalistę lotniczego i .... historyka, kóry już jednoznacznie mówi o wybuchu na pokładzie samolotu Prezydenta, chwali I Rzeczpospolitą i poziomuje histerię samozachwytu w Rosji. To wszystko co mówi o I RP, o chmielnickim, pokrywa się z tym co wiemy od dawna, poza tym pokazuje cyframi i dokumentami, jak wielki udział w zwycięstwie podczas 2WS miała pomoc ze stronu zachodu dla sowietów. Kij w morwisko a to rosyjskie a to ukraińskie. Naukowiec jest pochodzienia biblijnego. Zastanawiam się cały czas, dlaczego mu na to pozwalają i dlaczego on to robi..... te same wątpliwości dotyczą ostentacyjnych ortodoksów, choć czasem i procesja Bożego Ciała zaczyna mieć cechy takich ostentacyjnych modlitw "na widoku".

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @K-Bedryczko 21 października 2021 10:58
21 października 2021 11:04

Procesja, tak, jak pielgrzymka, nie ma takich cech

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @gabriel-maciejewski
21 października 2021 11:13

O matko jedyna,ależ pan strzelił w samo sedno.Rzeczywiście pełno jest tego Dyblika,z logo caritasu,telewizji Trwam,z Kusiem Wojewódzkim z francuskim reżyserem i czort wie z kim.Ten "przystojniacha"-ma złamać niewieście serca i znajdzie klucz do zakamarków polskich dusz?.Na co liczą kreatorzy łomotania umysłów ludzkich.? Że nikt się nie zorientuje?..Taaak ..jeszcze gorsze są produkcje telewizyjne,bo docierają do większych mas. Z pewnością większości środowiska,który sprzyja SN szkoda czasu na te bzdety,lecz jest to poważny problem.

Tam jest pełno Dyblików,  lesbijek , transwestytów, homoseksualistów ,"pobożnych" ,którzy znaleźli wreszcie drogę,w opowiastkach walczących ze złym systemem."Naprawiacze" świata,a masy to mimowolnie łykają,bo są odbiorcami,tych produkcji.

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @BTWSelena 21 października 2021 11:13
21 października 2021 11:21

Z Warszawy do Lublina przez Mszczonów jechał...Ho, ho, tak, tak...Może z Łodzi? Też nielekko...tyli świat drogi nadkładać...

zaloguj się by móc komentować

dziadek-gpgpu @gabriel-maciejewski
21 października 2021 12:17

Obawiam się, że jest nieco inaczej, niż Pan pisze.
Na "Pokucie ..." nie byłem, nie mam zdania.
W "Różańcu do granic" nie było żadnych celebryckich wygłupów, przynajmniej tam, gdzie my byliśmy.
Natomiast "Polska pod Krzyżem", na lotnisku koło Włocławka - tak, tam można powiedzieć, że elementy show były, plus jakiś handel/handelek płytami/książkami etc. Mieliśmy z żoną wrażenie, że event został jakoś "przechwycony", był zupełnie różny od "Różańca do granic", chociaż, podobno, organizowała go ta sama ekipa.

zaloguj się by móc komentować

umami @gabriel-maciejewski
21 października 2021 12:19

W 2013 r., bo na takie nagranie trafiłem, Dyblik mówi, że od 20 lat nie pije a z tego powodu nauczył się angielskiego, francuskiego i rosyjskiego, a także grać na gitarze i śpiewać, bo w szkole nie śpiewał, a mówi o sobie jako o pieśniarzu pieśni radzieckich. Całkiem nieźle mu to wychodzi. Pierwsza pieśń, jakiej wysłuchałem, była o jakiejś burdelmamie z Odessy z żydowskiej dzielnicy. On, zresztą, w tym radiowym koncercie mówi, że to są to właśnie takie pieśni z tej dzielnicy, miał tam nawet swój koncert.

Faktem jest, że ma tę swoją twarz i dzięki temu może być obsadzany w każdym filmie, bo nasi reżyserzy lubią te klimaty.

To upodobanie radzieckości wzięło się z tego, że p. Dyblik wygrał zegarek, którego nie dostał na Pierwsza Komunię, w 6 klasie na konkursie wiedzy o Leninie. Wiadomo też, że w pieśniach rosyjskich jest coś szczypiącego duszę, bo wielu się im nie oparło, pamiętam np. takiego Głowackiego.

Kompletnie się nie orientuję, dlaczego teraz jest w każdej lodówce, ani jakie filmy promuje, bo kompletnie mnie te medialne ruchy i polskie kino nie interesują. Zainteresowałem się przed chwilą, na nagraniu widzę logo Caritasu. Pomaganie nie jest złe, a jeśli to już robić, to lepiej przez Caritas. Jeśli ktoś tym Dyblikiem operuje i przez niego, i tę jego wrażliwość i chęć pomagania, celowo wciska jakąś nędzę, to rzeczywiście jest to intencjonalnie z piekła rodem. A coś tam, przy okazji, skapnie Caritasowi. Pytanie, po której ze stron on sam się opowiada? Bo widzę jakąś zajawkę jego występu u Wojewódzkiego.  

Wysłuchałem za to wszystkich koncertów finałowych XVIII Festiwalu Chopinowskiego i jestem pod absolutnym wrażeniem siły muzyki Chopina i fenomenalnych wprost talentów tych młodych ludzi. Dawno nie słyszałem tylu świetnych wykonań. A wygrał Bruce Liu, aż dziw bierze, że się nikt nie pomylił, mówiąc Bruce Lee.

 

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @gabriel-maciejewski 21 października 2021 11:04
21 października 2021 12:28

Właśnie

Ja zaczynam mieć problem, gdzie iść na mszę św. Dzieje się to nawet już na polskich mszach tutaj. Chodzi o tę "lekkość" celebracji mszy św. Słyszę głosy kapłanów, że inaczej nie przyciągną wiernych do kościoła. Już nie wspomnę o kazaniach. I oprawie muzycznej.

Najlepiej się czuję na mszy św. wspominanego przeze mnie woelokrotnie proboszcza kościoła w Folkestone, z Ghany. I są organy.

______

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @dziadek-gpgpu 21 października 2021 12:17
21 października 2021 12:33

Czyli, że ten tekst, jest jednak niezrozumiały... szkoda

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @umami 21 października 2021 12:19
21 października 2021 12:36

Powiem ci tak, w latach stanu wojennego i później, księgarnie zawalone były płytami Wysockiego i Okudżawy, jednocześnie wszyscy pokątnie szeptali, jak oni obydwaj przeciwstawiają się systemowi i jak cierpią. Jesteśmy w tym samym wieku, naprawdę nie widzisz, że to jest już szestansta, albo siedemnasta odsłona tych samych i temu samemu celowi służących numerów? Zdumiewasz mnie. Wrażliwiec z mordą przestępcy pomagający dzieciom z bidula...sama świeżość. Nic tylko oddychać pełną piersią. Po której stronie opowiada się pan Dyblik nie ma tu najmniejszego znaczenia. 

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @cbrengland 21 października 2021 12:28
21 października 2021 12:37

Najlepiej iść do najbliższego kościoła, a do spowiedzi do przypadkowego księdza

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @gabriel-maciejewski 21 października 2021 12:37
21 października 2021 12:50

Tak robię ☺

Ten proboszcz z Togo jest, czyli z Afryki

______

zaloguj się by móc komentować

grzegorz-ksiazek @cbrengland 21 października 2021 12:28
21 października 2021 13:34

Dzień dobry,
budowa kościoła w Dubaju to nie będzie żadna nowość, 14 marca 2008 poświęcono kościół w Doha w Katarze. https://www.ourladyofrosarychurch.org/about/
Jest to pierwszy kościół katolicki wzniesiony na ziemiach zajmowanych od VIIw. przez muzułmanów. I niestety zgodnie z lokalnym prawem nie może posiadać żadnych atrybutów katolickich na zewnątrz (nie ma krzyża, dzwonów itp). Ale powstał bo ogromna większość pracowników z Filipin odmawiała podjęcia pracy bez możliwości regularnego udziału we Mszy Św.
Taka ciekawostka.
 

zaloguj się by móc komentować

Krystian @grzegorz-ksiazek 21 października 2021 13:34
21 października 2021 13:40

Czyli masoni postępują w budowie katolickich świątyń na obszarach muzułmańskich z prawdziwym uporem.

 

Oh, wait...

zaloguj się by móc komentować

chlor @gabriel-maciejewski
21 października 2021 14:13

Ach, to ten Dyblik! Nie skojarzyłem nazwiska. Jeden z najbardziej nie lubianych przeze mnie aktorów. Ma duże wzięcie, bo film teraz bardzo potrzebuje aktora do ról "typowego Polaka", czyli chama, głupka, w najlepszym razie poczciwego  wieśniaka. Zawsze jak widzę na filmie jego gębę, to wiem że będzie dawka pedagogiki wstydu. Facet absolutnie nie budzi zaufania, obojętnie co gada i na jaki temat.

 

zaloguj się by móc komentować

SalomonH @cbrengland 21 października 2021 12:50
21 października 2021 15:39

Już kolejny raz wspomina pan tego proboszcza i jedyne, co o nim się dowiedziałem, to że jest Murzynem i przyjechał z Afryki. Wydaje mi się, że nadmierne przykładanie wagi do pochodzenia i koloru skóry nie przystoi katolikom. Napisze pan o nim coś więcej?

zaloguj się by móc komentować

Andrzej-z-Gdanska @umami 21 października 2021 12:19
21 października 2021 15:53

Wysłuchałem za to wszystkich koncertów finałowych XVIII Festiwalu Chopinowskiego...

Potwierdzam niesamowity "wysyp" wybitnych talentów, o których mówiono w studio TVP Kultura. Do tego dyskusja i rozmowy jakby z innego świata. To szczególnie było słychać.

Złoty medalista konkursu, BRUCE (XIAOYU) LIU urodził się 24 lata temu w Paryżu a na Konkursie reprezentował Kanadę.

Decyzją jurorów dopuszczono do finału aż troje 17-latków - Evę Gevorgyan, JJ Jun Li Bui i Hao Rao. 

zaloguj się by móc komentować

umami @gabriel-maciejewski 21 października 2021 12:36
21 października 2021 16:16

No nie widzę, ale wykluczyć też nie mogę. Dyblik jest mi absolutnie obojętny, nawet jak zacznie chodzić na linie, to do kina nie polecę.
Raczej chciałem powiedzieć, że nastraja mnie coś zupełnie innego. No i nie traktuję tego jego śpiewania jako numer, nawet jeśli to 20 odsłona pieśni radzieckiej, jeśli ktoś tym się zajmuje konsekwentnie. Wyjdź na ulicę, zagraj i zaśpiewaj.
Może mi być, co najwyżej, albo po drodze, , albo nie i dlatego akurat dla mnie ma znaczenie „ta” strona. Bo jedynie po tym mogę poznać, czy to hucpa, czy nie.
Aktor, jak mówisz, nie mówi swoim tekstem, ale czy to oznacza od razu, że nigdy nie mówi nic prawdziwego, bo zawsze już jest wynajętą tubą? Rozumiem, że można mieć uzasadnione wątpliwości co do tego, kiedy to robi, ale akurat w muzyce łatwo wychwycić fałszywe nuty, a jemu wychodzi to dobrze, i tyle.
W co jest zaangażowany, i czy to projekt Dyblik, trudno mi ocenić, bo tego nie śledzę. Możesz mieć rację, nie mówię, że nie. Masz nosa.
Ale jeśli od 8 lat promuje filmy Smarzowskiego, śpiewając radzieckie pieśni, znaczyłoby to, że wspierają go jacyś Żydzi z Odessy, bo koncertuje po nocach (tak twierdził w 2013) na Piotrkowskiej w Łodzi, z którą jest związany.

Na marginesie, Wysockiego i Okudżawy próbowałem kiedyś słuchać, z kupionych za komuny płyt, ale tylko niektóre piosenki były dobre. Do Kaczmarskiego też musiałem się długo przekonywać, bo nie lubię jak ktoś się wydziera, i tylko niektórych piosenek mogę słuchać, tak bardziej z sentymentu.
Wydawało się te płyty, książki, pojawiały się filmy, nasi aktorzy też grali w tych wszystkich produkcyjniakach, i po latach na palcach jednej ręki mogę policzyć jakichś aktorów, których cenię, albo lepiej — ceniłem, bo większość już nie żyje, ostatnio zmarł Gołas, a tym samym szkoda czasu na tę dzisiejszą popelinę.

 

zaloguj się by móc komentować

umami @Andrzej-z-Gdanska 21 października 2021 15:53
21 października 2021 16:25

Dyskusji nie słuchałem, więc nie wiem, co gadali. Najbardziej mnie zachwycały różne akcenty i wydobywanie nutek w nieoczekiwanych miejscach, np. ragtime'owość w koncercie e-moll. Niby nic odkrywczego, lekko przemycone, ale brzmiało bardzo dobrze. 

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @gabriel-maciejewski 21 października 2021 12:36
21 października 2021 16:38

Teraz to jest w wersji turbo już. Ja tego nie widzę ale wiem dokładnie, o co chodzi.

Ale ja kocham jednak te ballady Okudzawy. Gdy śpiewają je Dominika Żukowska i Andrzej Korycki, naprawdę, to jest to. Może też dlatego, że w wieku młodzieńczym śpiewalem sobie z gitarą Okudzawe też. I ja to tego wrócę. Bardzo tego chcę, sorry ☺

________

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @SalomonH 21 października 2021 15:39
21 października 2021 16:47

Nie zrozum mnie źle. Po prostu pojawił się w tym kościele bodaj w zeszłym roku. I nie powiem, tak trochę byłem zaskoczony tym, co zobaczyłem. Ale on ma w sobie właśnie to, co kapłan powinien w sobie mieć. Tę nieopisaną pokorę, po prostu wobec Najwyższego. Nic więcej robić nie musi. To my się modlimy, a nie on za nas. Przynajmniej tak być powinno. I to z niego emanuje. Wystarczy właśnie. I wprowadził organy do mszy ☺

_______

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @gabriel-maciejewski
21 października 2021 17:12

Bruce Lee pozamiatal ;)

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @gabriel-maciejewski
21 października 2021 17:56

" Zamierzam wprowadzić na SN taką zmianę, która polegać będzie na uwierzytelnieniu komentatorów. To znaczy, bez mojej zgody nikt tu nie wejdzie i nie napisze ani jednego słowa."

W końcu...

Niestety, tak to jest w internecie, że jak nie masz na etacie moderatora albo dwóch, to trolle mnożą się jak króliki i w końcu trzeba wprowadzić ograniczenie, żeby nie rozsadzili całkiem portalu.

zaloguj się by móc komentować

olekfara @MZ 21 października 2021 10:38
21 października 2021 17:56

Tak, tyle, że kto wie i potrafi wskazać, na czyj rozkaz, polecenie to robią. Sami z siebie? Nie do uwierzenia.

zaloguj się by móc komentować

Paris @olekfara 21 października 2021 17:56
21 października 2021 19:27

Wlasnie,  to  jest  do  uwierzenia,  Panie  Olekfara  !!!

Ta  cala  banda  G*WNOROBOW,  wszelkich  presstytutek  i  innych  "osUP  publicznyH"  robi  to  sama  z  siebie  !!!

Do  tego  -  co  niebagatelne  -  WSZYSCY  trafiaja  pare  groszy  z  panstwowej  kasy,  przeciez  nikt  z  nich  tych  "zatroskanych"  PASOZYTOW  i  DARMOZJADOW  nie  odstawia  tej  KRETYNADY  za  WLASNE  PIENIADZE...

...  w  sumie  jest  to  NIEPRAWDOPODOBNY  PRZEWAL  PANSTWOWEJ  KASY,  wylacznie  na  ich  prywatne  konta,...  bo  ony  MAJO  CZAS...  nawet  DUUUZO  CZASU  i  latwy,  absolutnie  niekontrolowany  dostep  do  naszych  pieniedzy  !!!  

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @gabriel-maciejewski
21 października 2021 22:03

Mam nadzieję, że zdąrzę opublikowac bez certyfikatu trzecia cześć mojej "trylogii" historycznej (obejmie ona okres starożytny - tylko tyle moge ujawnić....no i że bedzie miała charakter wybitnie polemiczny...wręcz totalnie dekonstrukcyjny). Na razie z powodu nawału pracy nie jestem w stanie przeczytac wszystkich niezbednych "źródeł", by nikt mi nie zarzucił nieznajomości tematu. Ale w głowie już ją mam. 

Od razu już składam oświadczenie, że nie kieruje mną chęć bycia popularnym. Ponadto powstrzymuje sie przed komentowaniem kwestii społeczno-obyczajowych i religijnych, gdyż wiem, iż moga one podnieść ciśnienie (a nie jest moja intencja denerwowanie kogokolwiek). Ograniczę sie tylko do komentarzy pod swoimi notkami i - daj Panie Boże! - ewentualnie tylko notkami o charakterze historycznym. 

 

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować