Ludzie pokryci patyną
Nie wiem, co mi się stało, ale nie mogę przestać myśleć o książce pana Szewczaka i jej dystrybucji przez pocztę. Jest to tylko element pewnego zjawiska, które obserwujemy od dawna wszyscy. Można je nazwać patynowaniem ludzi. Środowiska będące u władzy, nie posiadają niczego – ja już naprawdę nie będę używał wyrazu charyzmat, obiecuję – co mogłoby je uwiarygodnić na dłuższy czas w oczach publiczności. Celowo nie piszę – wyborców. Publiczność traktuję władzę, jako element wymienny, a wybory, jako rozrywkę, raczej trzeciorzędną. Decyzje zaś w związku z nimi podejmuje, tak jak lekkomyślny młodzieniec podejmuje decyzję o ślubie – na podstawie widocznych, trzeciorzędowych cech płciowych partnerki. W przypadku polityków owymi cechami są pokryte sztuczną patyną: mądrość, wrodzona bystrość, a także polityczna przenikliwość. Wszystko to w przypadku polityków opozycji oparte jest na tak zwanych wartościach europejskich, a w przypadku polityków obozu patriotycznego – na tradycji lokalnej, z której – co za zdziwienie – wyłącza się Kościół, albowiem polska tradycja polityczna, to tradycja wielokulturowości. Obie te postawy mają element wspólny, który jest albo trochę ukrywany, albo trochę eksponowany, zależy ile komu brakuje poparcia. Tym elementem jest degradacja żywiołu lokalnego. Ona się odbywa na dwa sposoby – opozycja ma zamiar zdegradować lokalsów tak po prostu, a obóz patriotyczny przed degradacją, chce ich jeszcze w coś wrobić, a przedtem przebrać w jakieś idiotyczne ciuchy, przypominające rzekomo dawne, świetne czasy. Ja się posługuję tutaj pewnymi ogólnikami, ale wszyscy, mam nadzieję, rozumieją o co mi chodzi – o poziom serwowanej masom propagandy. Nie pierwszy już raz prominentny przedstawiciel obozu patriotycznego wskazał, że to sieć jest odpowiedzialna za wszelkie zło. Tym samym zmusił mnie do obrony Krystyny Jandy, której bronić wcale nie chciałem i przed zacytowaniem przez betacoola fragmentu książki Szewczaka, nawet o tym nie myślałem.
Sieć jest odpowiedzialna za zło i szerzący się idiotyzm, albowiem padają tu propozycje, które nigdy nie mogłyby się pojawić w tak zwanym realu (tak jakby sieć nie była realnością), albowiem w tymże realu obowiązuje kolejność dziobania. No, a jeśli tak, to tak zwani zwykli ludzie mogliby co najwyżej cieszyć się gdy jakiś ważny polityk, albo człowiek do polityki aspirujący ukradnie coś z ich dorobku i bełkotnie potem gdzieś publicznie. To wszystko.
W sieci tworzą się inne niż „w realu” hierarchie i one są niezależne tak bardzo, że mogą funkcjonować bez najmniejszego zainteresowania tym, co pisze i mówi Krystyna Janda. To się niestety nigdy nie uda hierarchiom tworzonym wokół publicystyki patriotycznej, co było dobrze widać w zalinkowanym tu nagraniu, w którym wystąpili panowie Pietrzak, Szewczak i Modzelewski, a także prof. Roszkowski. Nie może się udać, albowiem obydwa te obszary mają, opisaną wyżej część wspólną, a są nią uporczywe próby zdegradowania publiczności.
Czym to się może skończyć? Sieci nie zamkną, to pewne, tym pewniejsze im groźniejszy jest koronawirus. No, ale można zamknąć „real”, co dokonuje się na naszych oczach. Spodziewam się więc, że za chwilę, wszyscy publicyści zarówno z obozu władzy, jak i opozycji, będą się próbowali odnaleźć w sieci. Tam, gdzie króluje idiotokracja, przypomnę, gdyby komuś to gdzieś umknęło. I będą się domagać wśród tej idiotokracji, miejsca szczególnego, które im się należy za różne zasługi. Obejrzymy to już niebawem, bo nikt nie odwoła pandemii po świętach.
Wróćmy do patynowania władzy. Ono się odbywa dwutorowo. Z jednej strony władza demonstruje moc i siłę sprawczą, która ludowi przysparza samych korzyści. O tym możemy dowiedzieć się z każdego wydania wiadomości, a z drugiej zaś ludzie stanowiący zaplecze propagandowe władzy, albo za takich się uważający, płaczą, że zło świata tego sprzysięgło się przeciwko nim i nijak tych mądrych książek sprzedawać się nie da, jak tylko przez pocztę. A do tego jeszcze cała sprzedaż słowa drukowanego przenosi się do sieci i po księgarniach, które dobił koronawirus, za chwilę padną hurtownie. Co robić w takiej sytuacji? Z kimś trzeba się porozumieć. Nie ma wyjścia. Moment ten zbliża się wielkimi krokami i ja jestem szalenie ciekaw z kim władza obecna wejdzie w koalicję, bez której to koalicji nie może być mowy o dystrybucji patynowanej propagandy. O zwykłą bowiem propagandę zadba telewizja. Nie o to jednak chodzi władzy. A na pewno nie tylko o to. Poparcie fanów Zenka Martyniuka, nie dodaje nikomu koniecznego dla uzyskania dobrego samopoczucia splendoru. Potrzebny jest inny rodzaj poparcia, który mogą załatwić jedynie dystrybutorzy słowa pisanego. Kim będą, gdy okaże się, że sprzedaż podręczników i autorów nominowanych do nagrody Nike, nie utrzyma na powierzchni firmy Azymut? Nie mam pojęcia, może chodzi o Amazon? A może o coś jeszcze innego? Sprzedaż przez pocztę do chałupnictwo, niczym nie różniące się od tego, które ja tu uprawiam.
Gdybym miał określić to, nad czym się znęcam od dwóch czy trzech notek, powiedziałbym, że to jest strategia ekspansji przez obkurczanie. Za chwilę zabraknie sztucznej patyny, którą można się okleić i ważni prawicowi publicyści zaczną się owijać w folię śniadaniową. Żeby, skoro nie ma szans na pozyskanie atrybutu dostojeństwa, pobłyszczeć choć trochę. No, ale gdzie pobłyszczeć? W sieci, rzecz oczywista, w królestwie idiotokracji, którą trzeba zwalczać przyrodzoną mądrością.
Myślę, że nie ma najmniejszego sensu, by z tymi działaniami polemizować. Ja zaś czynię to tylko dlatego, że mam głowę zawaloną innymi, poważnymi projektami, które sobie wymyślam, też przez zarazę, i które muszę zrealizować do lata. Nie może być inaczej. Potem dopiero popatrzę jak wszyscy próbują mi ukraść kawałki mojej pracy, i za każdym razem, jak dojrzę taką próbę będę bez litości walił po łapach wielką, drewnianą linijką. Tak, jak to miało miejsce w naszej ukochanej szkole podstawowej.
Obiecuję, że jutro zmienię temat i napiszę o czymś innym, ale wierzcie mi, że jest mi trudno, bo nie chcę za wcześnie ujawniać rewelacji, które napłynęły tu do mnie dość szeroką falą.
tagi: publicystyka opozycja władza sieć patyna wiargodność
![]() |
gabriel-maciejewski |
29 marca 2020 09:53 |
Komentarze:
![]() |
parasolnikov @gabriel-maciejewski |
29 marca 2020 10:19 |
Sprzedaż na poczcie chyba gorsza od tej w biedronce..
Koszałek-opałek, wyklęci, Nowak, Tokarczuk, Wojewódzki i ta niezwykle interesująca "Historia informatyki" ... :)
![]() |
Paris @gabriel-maciejewski |
29 marca 2020 10:25 |
Dobrze chociaz...
... ze tej poczty calkiem to ZLODZIEJSTWO PANSTWOWE nie rozpie*****lo - bo gdzie by sie ta NEDZA PANSTWOWA lansowala i wydawala te swoje GNIOTY !!!
W Biedrze ??? Toc to bylaby totalna dekadencja i uniewaznienie... chociaz czego nie robi sie dla kasy - taki GRAJCAR Lewy sie jeszcze reklamuje... i "zarabia" te szwabskie srebrniki...
... coz, tekst jak zawsze FANTASTYCZNY... a ja ze swej strony cierpliwie zaczekam na KAZDA Panska REWELACJE... chociaz juz mnie skreca z ciekawosci !!!
Diekuje i zycze Panu milej niedzieli w gronie rodziny,
![]() |
beczka @gabriel-maciejewski |
29 marca 2020 10:36 |
Na Internet też jest sprawdzony, chiński sposób - cenzura, równocześnie realizowany jest drugi projekt: facebook=Internet i google=Internet, średnio udane na razie, ale to jest projekt na kilka-kilkanaście pokoleń.
Ta książka to kolejna pieśń pt. "komuno wróć" Marzy im się dystrybucja jak za komuny, gdzie były inne, bardziej dla nich jasne zasady gry. Książka na każdej poczcie i kiosku ruchu itp. A teraz jak nie ma cenzury to każdy pajac może być popularny. To jest jednak blef podwójny - nie każdy pajac może być popularny w Internecie, ale oni o tym wiedzą i to jest drugi blef, że trzeba mieć układ z kimś. Za komuny wiadomo, że to był układ z partią, teraz z ludźmi mającymi kanały dystrybucji, no i o to się mu rozchodzi.
Szewczak woła:
"-Niech będzie tak jak kiedyś, gdy była jedna partia i wiadomo było kto miał wszystkie kanał dystrybucji, niech powróci cenzura!"
***
Obok tematu:
-Panie Rotschild nie może pan zamknąć wszystkich zakładów na świecie. To niemożliwe!
-Potrzymaj mi piwo Messer.
![]() |
stanislaw-orda @gabriel-maciejewski |
29 marca 2020 10:37 |
trzeciorzędnych cech płciowych
![]() |
beczka @parasolnikov 29 marca 2020 10:19 |
29 marca 2020 10:38 |
PRL wiecznie żywy
![]() |
gabriel-maciejewski @stanislaw-orda 29 marca 2020 10:37 |
29 marca 2020 10:39 |
Właśnie nie, trzeciorzędny może być polityk, a cechy płciowe są trzeciorzędowe.
![]() |
gabriel-maciejewski @beczka 29 marca 2020 10:36 |
29 marca 2020 10:39 |
Coś jest na rzeczy
![]() |
gabriel-maciejewski @Paris 29 marca 2020 10:25 |
29 marca 2020 10:40 |
Trochę trzeba będzie poczekać
![]() |
gabriel-maciejewski @parasolnikov 29 marca 2020 10:19 |
29 marca 2020 10:40 |
Dziwne, że ta informatyka tak nisko stoi
![]() |
stanislaw-orda @gabriel-maciejewski 29 marca 2020 10:39 |
29 marca 2020 11:06 |
Przepraszam zatem, bo skojarzyło mi się tylko z datowaniem geologicznym.
![]() |
Matejek @gabriel-maciejewski |
29 marca 2020 11:29 |
sztuczna patyna 'za 5 zeta', pomimo nadmiaru ... ... sie kończy :D
i chyba dobrze ...
![]() |
OdysSynLaertesa @parasolnikov 29 marca 2020 10:19 |
29 marca 2020 11:43 |
Na wszelki wypadek, żeby nikt z klientów PP się nie pomylił (mając głowę zawaloną rachunkami do zapłacenia), umieszczono na szczycie napis, że to poniżej na półce to są "książki" :)
![]() |
OdysSynLaertesa @parasolnikov 29 marca 2020 10:19 |
29 marca 2020 11:45 |
Niektóre z nich to nawet bestselery... Pewnie dlatego trafiły na pocztę... "A to feler..."
![]() |
OdysSynLaertesa @beczka 29 marca 2020 10:36 |
29 marca 2020 12:03 |
Te jęki i zgrzytanie zębami, to jest przyznanie się do porażki tego co się ma do zaoferowania. Zwłaszcza tam gdzie da się wyczuć ten specyficzny zapach zazdrości o czyjś sukces (zarobek/popularność), z jednoczesną aspiracją do zajęcia miejsca takiego profana... Można się nadymać dowolnie ale to tylko świadczy o tym jak blisko jest jeden z drugą, tego ostatniego kroku od wielkości do śmieszności.
Tym bardziej spektakularnej, z im większą pychą odgradza się jeden z drugą od motłochu z internetu. Gdzie z całą pewnością znajduje się nie jeden konsument, który wcześniej płacił dość słono za "wiedzę" (edukację) poprzez tzw "uniwersytet", jednemu czy drugiej jako wykładowcy... Bo papier do prawdziwej roboty był potrzebny. Ale na rynku jakim jest sprzedaż w sieci, gdzie żaden przymus ani licencja (oprócz talentu i przydatności) nie obowiązuje, nawet pies z kulawą nogą nie zechce pochylić się nad ofertą tej "inteligencji". Która sama sobie strzela w stopę wyzywając ludzi, na tym rynku kupujących czy sprzedających, od idiotów.
Smutne to
![]() |
Paris @tadman 29 marca 2020 11:53 |
29 marca 2020 12:04 |
Tak...
... bedzie gotowal, czytal literature... i opowiadal o historii - na drodze do Wylatowa...
... mam nadzieje, ze to DZIADOSTWO ARTYSTYCZNE zwyczajnie zacznie zdychac smiercia glodowa, bo polska psychiatria - TEGO NIE WYTRZYMA !!!
![]() |
Paris @OdysSynLaertesa 29 marca 2020 12:03 |
29 marca 2020 12:10 |
Po prostu...
... dzieje sie SPRAWIEDLIWOSC BOZA... i to jest WIELKIE SZCZESCIE W NIESZCZESCIU !!!
I to nie jest smutne wcale - to jest baaardzo optymistyczne !!!
![]() |
OdysSynLaertesa @gabriel-maciejewski 29 marca 2020 10:40 |
29 marca 2020 12:10 |
Taka różnica, niestety, między informatyką a informacją :)
Dziwna to jest próba sprzedaży tego rodzaju wiedzy za pomocą książki... Może kiedyś to miało sens jak Internet nie istniał.
A w ogóle to o informatyce nie ma co czytać, tylko trzeba usiąść przed komputerem i klikać ile wlezie. A wiedzy praktycznej na ten temat w internecie całe mnóstwo, bez zbędnego lania wody na zmarnowanym przez to papierze.
![]() |
cbrengland @gabriel-maciejewski |
29 marca 2020 12:12 |
Obiecuję, że jutro zmienię temat i napiszę o czymś innym, ale wierzcie mi, że jest mi trudno, bo nie chcę za wcześnie ujawniać rewelacji, które napłynęły tu do mnie dość szeroką falą.
Prawda? Wystarczyło, przepraszam, że przy niedzieli, nacisnąć g...o, czyli, zamknąć wokół wszystko, by wszystkie larwy wylazły spod ziemi, teraz już gdziekolwiek ale w Polsce, to chyba rzeczywiście jest "najweselszy barak". I faktycznie, to jest dopiero początek.
![]() |
OdysSynLaertesa @Paris 29 marca 2020 12:10 |
29 marca 2020 12:13 |
Ja myślę że to jest po prostu skutek głupoty i chciwości.
I że Pan Bóg nie musi się nad tym pochylać, bo ludzie sami się w ten sposób skazują... Poza tym Pan Bóg to miłość przede wszystkim. A sprawiedliwość zupełnie inna od dziejowej :)
![]() |
beczka @OdysSynLaertesa 29 marca 2020 12:03 |
29 marca 2020 12:37 |
Te motłoch z Internetu mógłby nawet istnieć, pod warunkiem, że to byłby ich motłoch, mający odpowiedni paszport.
O! Paszporty do Internetu to by było coś.
![]() |
Paris @cbrengland 29 marca 2020 12:12 |
29 marca 2020 12:52 |
Tak, Krzysiu,...
... to sie dopiero zaczyna i "wesolo" to dopiero sie zrobi !!!
Dzisiaj rano, podczas spaceru z moimi pieskami rozmawialam z sasiadem, ze od dzis na budowie on i Polacy z nim pracujacy - u polskiego "pracodawcy" i oczywiscie NA CZARNO - maja wolne do Swiat. Zostalo na tej LEGALNEJ budowie tylko 4 LEGALNYCH Ukraincow, ktorzy teraz zapie*****ja za tych 4 "zwolnionych" Polakow... nadmienie, ze pracuja ci Ukraincy za te same pieniadze, a po Swietach - prawdopodobnie - "beda pracowac" prawdopodobnie juz za MNIEJSZE pieniadze, o ile beda... bo juz "polski pracodawca" ma duuuzo problemow - brak materialow budowlaych, pozamykane okoliczne zlomowiska... no i "wisienka na torcie" - odmawiaja mu PLATNOSCI GOTOWKOWYCH !!!
Takze "coraz weselej" bedzie sie robilo w naszym baraku - PROPORCJONALNIE do wzrostu owej "pandemii wirusowej" !!!
![]() |
Paris @OdysSynLaertesa 29 marca 2020 12:10 |
29 marca 2020 12:58 |
Tak...
... z informatyka tak jest, ze trzeba klikac ile wlezie... ale - jak ze wszystkim - nie wolno przeginac... bo przeciez takiej pszenicy czy burakow w polu KLIKANIEM Pan nie zasiejesz... chalupy tez nie postawisz i calej masy innych niezbednych w zyciu prac klikaniem sie nie zalatwi !!!
![]() |
OdysSynLaertesa @beczka 29 marca 2020 12:37 |
29 marca 2020 13:03 |
W ich wypadku to raczej cegiełka...na inkubator :)
![]() |
Paris @OdysSynLaertesa 29 marca 2020 12:13 |
29 marca 2020 13:06 |
Chyba nie do konca...
... z nami ludzmi tak jest, Panie Odysie, jak Pan napisal. Jednak Pan Bog ciagle nie moze "spuszczac nas z oka" i to nie jest tak, ze ludzie SAMI SIEBIE w ten sposob skazuja, bo to LUDZIE LUDZI skazuja na takie "poniewierki"...
... a ze Pan Bog to milosc nieskonczona - to prawda, dlatego zsyla nam rozne krzyze... im wiecej tych krzyzy tym wieksza Jego milosc do nas.
![]() |
OdysSynLaertesa @Paris 29 marca 2020 12:58 |
29 marca 2020 13:10 |
Myli się Pani...
Właśnie od klikania zaczęło się i ciągle powstaje wiele fortun... Zwłaszcza dzisiaj. Można o tym tylko czytać i kręcić głową jak to możliwe, jak kto woli, ale można też realnie się dorobić klikaniem praktycznym. I tego drugiego raczej szukają ludzie którzy się informatyką interesują... A czy powstały w ten sposób majątek wszystkiego w życiu nie załatwi, to już każdy sam przez to czego od życia oczekuje wie najlepiej. Ja nikomu ani wymawiać ani wartościować życia nie zamierzam. :)
![]() |
OdysSynLaertesa @Paris 29 marca 2020 13:06 |
29 marca 2020 13:12 |
Nigdzie nie napisałem że Pan Bóg nas z oka nie spuszcza.
Po prostu nie musi nas karać w taki sposób jak to Pani rozumie. I tyle. I z tym optymistycznym akcentem Miłej niedzieli życzę :)
![]() |
Kuldahrus @gabriel-maciejewski |
29 marca 2020 14:33 |
Świetne podsumowanie tych poprzednich tekstów.
![]() |
Magazynier @przemsa 29 marca 2020 11:10 |
29 marca 2020 14:46 |
Ależ skąd. Marketing. Rutyna. Rycyna.
![]() |
Kuldahrus @gabriel-maciejewski |
29 marca 2020 14:46 |
"Publiczność traktuję władzę, jako element wymienny, a wybory, jako rozrywkę, raczej trzeciorzędną. Decyzje zaś w związku z nimi podejmuje, tak jak lekkomyślny młodzieniec podejmuje decyzję o ślubie – na podstawie widocznych, trzeciorzędowych cech płciowych partnerki."
Rzeczywiście tak to wygląda, bardzo trafne porównanie.
![]() |
Paris @OdysSynLaertesa 29 marca 2020 13:10 |
29 marca 2020 15:28 |
No tak...
... a teraz pod przykryciem "pandemi" i tego calego "klikania" 3/4 narodu zostanie DZIADAMI w srodku Europy...
... coz, ja z kolei - dokad zyje i sil starczy niecne zamiary roznym "rotszyld'om i soros'om wymawiac bede !!!
![]() |
Paris @OdysSynLaertesa 29 marca 2020 13:12 |
29 marca 2020 15:37 |
A ja wcale nie napisalam...
... ze Pan tak napisal, co napisal w pierwszym zdaniu swojego komentarza, bo to ja tak napisalam wczesniej.
Wlasnie musi nas tak ukarac, nie ma innego sposobu !!!
Wzajemnie, milej niedzieli takze dla Pana.
![]() |
ainolatak @gabriel-maciejewski |
29 marca 2020 15:47 |
Najgorsze jest to, że niektóre pokryte patyną głowy nie zauważają już, że to dla innych nie srebro mądrości i doświadczenia, a zmurszały grzyb myśli (nie mylić z wiekiem), który nie przekona nikogo na większą skalę. Nawet "nasi" ministrowie obecni na promocyjnych spotkaniach czy benefisach, a którzy nie mają realnej władzy nie pomogą w tym przekonywaniu, wręcz przeciwnie - utwierdzając w pseudowybraństwie doprowadzają do oderwania się od rzeczywistości i produkcji mało istotnych pozycji, które nie staną na półce choćby z myślą Hipolita Korwina Milewskiego. Ten ostatni nie robił kopipejstów cytatów i reprodukcji obrazów na ładnym papierze.
![]() |
ainolatak @parasolnikov 29 marca 2020 10:19 |
29 marca 2020 15:50 |
U mnie na poczcie też chyba z sześć książek od białego kruka, w tym prof. Roszkowskiego, którą całkiem nieźle przekartkowałam czekając kilka razy w długiej kolejce. Zatrwożyła mnie trochę, bo po nim czegoś bardziej oryginalnego się spodziewałam i większego wkładu pracy (solidnej).
![]() |
ainolatak @Kuldahrus 29 marca 2020 14:33 |
29 marca 2020 15:51 |
prawda? :)
![]() |
m8 @Paris 29 marca 2020 12:04 |
29 marca 2020 16:07 |
Prosze Pani, nie wiem na co on liczy na youtubie sa 18-letnie dzieci, ktore maja lepsza marke i w gotowaniu i w opowiadaniach o historii/literaturze. Do tych mlodych nie ma on wstanu, a "geriatria" ma inne hobby.
Moze mu sie zamarzylo cos takiego jak ten kanal: https://www.youtube.com/user/jastownsendandson.
Polskie akcenty:
https://www.youtube.com/watch?v=ovYRr9fa_EM
https://www.youtube.com/watch?v=s_9quRBs-Sk
Godny polecenia kanal. Zeby jednak odniesc taki sukces to trzeba lat.
![]() |
Paris @m8 29 marca 2020 16:07 |
29 marca 2020 16:17 |
Tak...
... to jest kompletne pomylenie z poplataniem - klasyczne nie rozpoznanie panujacych realiow !!!
Na kogo on liczy... moze na pania Wachowicz, te co premierowi Pawlakowi nie odmawiala.
![]() |
cbrengland @Paris 29 marca 2020 12:52 |
29 marca 2020 17:07 |
Wiesz, ja mam wyjeb...e na to wszystko, naprawdę i przepraszam, że już któryś raz przy niedzieli tak piszę ale inaczej przecież już się nie da, czyż nie?
I naprawdę jakieś moje marzenia jednak się spełniły. Chciałem być poza tym badziewiem w Polsce przez resztę mojego zycia. Różnie z tym było i jest, bo BREXIT mocno mnie wq .. ale lepsze to, niż to, co będzie za chwilę w Polsce i w Europie, a nawet w świecie.
Tutaj niewolnicy są już od tysiąclecia, więc wielce karni. A ja sobie obok nich bedę robił swoje i naprawdę fajnie jest, bo Brytania jest piękna i mam to pod ręką :-)
![]() |
Brzoza @gabriel-maciejewski |
29 marca 2020 17:49 |
> Za chwilę zabraknie sztucznej patyny, którą można się okleić i ważni prawicowi publicyści zaczną się owijać w folię śniadaniową. Żeby, skoro nie ma szans na pozyskanie atrybutu dostojeństwa, pobłyszczeć choć trochę.
:-) :-)
>w przypadku polityków opozycji oparte jest na tak zwanych wartościach europejskich, a w przypadku polityków obozu patriotycznego – na tradycji lokalnej, z której – co za zdziwienie – wyłącza się Kościół, albowiem polska tradycja polityczna, to tradycja wielokulturowości. Obie te postawy mają element wspólny, który jest albo trochę ukrywany, albo trochę eksponowany, zależy ile komu brakuje poparcia. Tym elementem jest degradacja żywiołu lokalnego. Ona się odbywa na dwa sposoby – opozycja ma zamiar zdegradować lokalsów tak po prostu, a obóz patriotyczny przed degradacją, chce ich jeszcze w coś wrobić
Od razu myślę chyba natrętnie o tych Panach Prawakach(o pomalowanych sztuczną patyną, to szkoda naskórka na opuszkach zostawiać na klawiaturze), którzy czytając te Teksty p. Maciejewskiego ugrzęzną w zbitce: tradycja polityczna -wielokulturowość, jakoby to określało coś więcej niż zostało napisane, nie widząc pierwotności Rynku. Ukradną jak kradli - pewnie skala mocno się zwiększy z powodu musiku szukania nowych kierunków w nowych warunkach - szybszego zużywania się wypracowanych wspólnie i w pocie narracji przeniesionych do netu. Ukradną jak kradli fajne myśli degradując i epatując np. błędnie ważnymi "formami zewnętrznymi", ale wtórnymi do Rynku jakim jest tradycja polityczna, jako droga wyzwolenia kraju. Proszę biednych zrozumieć - kolejność dziobania, naruszenie zasad w miejscu rozdzielania budżetów, zachowanie twarzy, poczucie degradacji, obawa, że zostaną zdegradowani/stracą "charyzmat" jak przyznają się do choćby luźnej inspiracji tekstami Pana Maciejewskiego. Jak mają szanse, to jeszcze powiedzą - co? Maciejewski pierwsze słyszę, nawet nie wiem co to maciejówka, Maciejowice koło Wisły i w ogóle pluje. Np. Pan Rafał Aleksander Z. już nie może, więc został mu tylko tekst - nawet nie potrafię napisać na klawiaturze coryllus, nigdy, nic, ani grama nie czytałem tego Człowieka i w ogóle skąd wiadomo, że jest prawdziwy - może to robot. Słyszałem, że w internecie robią takie boty, które generują codziennie tekst od 10 lat. Bije się w prawacke serce, które bije dla wolności.
![]() |
Paris @cbrengland 29 marca 2020 17:07 |
29 marca 2020 18:26 |
Wiem, Krzysiu,...
... nie musisz mi tego wyjasniac, rozumiem Cie. Ja jednak wrocilam do Polski, skad moje korzenie, gdzie mam rodzine, mieszkanie...
... a Francja - co z tego, ze piekna, ale to juz TRUP... sama wybralam swiadomie powrot "z jedna walizka", niz wegetowanie tam albo wrocic zupelnie z niczym.
![]() |
Autobus117 @Paris 29 marca 2020 16:17 |
29 marca 2020 18:28 |
Wachowicz raczej nie. Rąbnął jej pomysł z galicyjską gracją. Pozdrawiam.
![]() |
Paris @Autobus117 29 marca 2020 18:28 |
29 marca 2020 18:36 |
Dobre...
... to im tylko, zlodziejom jednym, zostalo - wzajemnie sie okradac !!!
![]() |
cbrengland @Paris 29 marca 2020 18:26 |
30 marca 2020 00:05 |
Dla mnie poza tym, to tak trochę nowe życie jednak. Czasem się czuję, jakbym mial 15 lat, tyle lat mojej emigracji ☺. A z drugiej strony, zmarł Krzysztof Pemderecki. Będąc tym Krakusem przez lata, on byl niejako ze mną też i jego muzyka również.
![]() |
cbrengland @cbrengland 30 marca 2020 00:05 |
30 marca 2020 00:06 |
Krzysztof Penderecki, oczywiście
![]() |
qwerty @OdysSynLaertesa 29 marca 2020 13:10 |
30 marca 2020 08:05 |
zarządzanie powstawaniem 'majątków' jest profesją środowiskową; możemy coryllusowi nabić nawet miliard miliardow kliknięć i tak nic z tego nie wyjdzie, bo .... nie ten profil i nie ta cywilizacyjna nisza,
![]() |
gabriel-maciejewski @stanislaw-orda 29 marca 2020 11:06 |
30 marca 2020 09:54 |
Nie ma za co
![]() |
gabriel-maciejewski @Matejek 29 marca 2020 11:29 |
30 marca 2020 09:54 |
Też tak myślę
![]() |
gabriel-maciejewski @tadman 29 marca 2020 11:53 |
30 marca 2020 09:54 |
Za chwilę trzeba będzie wykupować abonament w YT
![]() |
gabriel-maciejewski @OdysSynLaertesa 29 marca 2020 12:10 |
30 marca 2020 09:55 |
Książka w życiu pomaga, z książki płynie odwaga...
![]() |
gabriel-maciejewski @cbrengland 29 marca 2020 12:12 |
30 marca 2020 09:55 |
Łudzę sie, że nie
![]() |
gabriel-maciejewski @Kuldahrus 29 marca 2020 14:33 |
30 marca 2020 09:55 |
dzięki
![]() |
gabriel-maciejewski @Kuldahrus 29 marca 2020 14:46 |
30 marca 2020 09:56 |
:-)
![]() |
gabriel-maciejewski @ainolatak 29 marca 2020 15:47 |
30 marca 2020 09:56 |
To koleina, mam na myśli szlak, którym biegą ich myśli. Albo stare, porosnięte rezedą torowisko
![]() |
gabriel-maciejewski @Brzoza 29 marca 2020 17:49 |
30 marca 2020 09:57 |
Tu nie ma dla tych ludzi nic ciekawego. Oni chcą sie wyłącznie dobrze bawić i wierzyć w to, że są prześladowani, ale zwyciężą
![]() |
cbrengland @gabriel-maciejewski 30 marca 2020 09:55 |
30 marca 2020 11:03 |
Róbmy swoje, a wokół niech te "bomby wybuchają". A one dzisiaj raczej nie zabijają fizycznie i nie kaleczą ciała, za to robią spustoszenie w głowach.
Jesteś jednym z nielicznych, który w tych glowach robi porządek lub ten właściwy pozytywny zamęt ☺
![]() |
OdysSynLaertesa @qwerty 30 marca 2020 08:05 |
30 marca 2020 15:53 |
Ale ja nie o takim klikaniu pisałem :)