-

gabriel-maciejewski : autor książek, właściciel strony

Kto jest kim w Polsce

Okaże się na dniach. Proszę Państwa, dziś krótko, muszę jeszcze załatwić we Wrocławiu kilka spraw. Myślę, że sposób w jaki wielu z Państwa ocenia wypadki na Ukrainie jest po prostu nieadekwatny. Szczególnie mówię tu o tych, którzy uważają, że zaangażowanie finansowe zachodu w Rosji wskazuje jakieś zakulisowe dogowory, a wszystko jest ustawką. Nie znaczenia ile razy będziecie zaklinać rzeczywistość mówiąc o firmach z Europy i USA czynnych na terenie Federacji Rosyjskiej. I nie ma znaczenia, jak nie po chrześcijańsku będziecie rozprawiać o losie uchodźców. Czynicie to przede wszystkim za wcześniej, demaskując się tak jak poseł Braun. Tyle, że on ma przymus demaskacji i przymus skupiania na sobie uwagi, jest bowiem narzędziem propagandy. Wy takiego przymusu nie macie. Uważam, że w tym kryzysie, chodzi o los nas wszystkich, obojętnie jak patetycznie by to nie zabrzmiało. Jeśli Zachód ustąpi, w jednym choćby punkcie, nic nie będzie już takie jak dawniej. Zmienią się bowiem polityczne kompetencje w naszej części świata. I to zmienią się tak, że zatęsknicie za Słowikiem i mafią pruszkowską. To do czego się odnosicie dziś mówiąc i pisząc o Rosji jest wyłącznie figurą retoryczną. Na dziś to tyle. Muszę lecieć.



tagi: polska  ukraina  rosja 

gabriel-maciejewski
25 lutego 2022 06:17
63     4918    22 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

Andrzej-z-Gdanska @gabriel-maciejewski
25 lutego 2022 09:23

Kilka wyimków z wypowiedzi  Wojciecha Szewko:

podaje punkt widzenia Rosjan:

Rosjanie nie uznawali przewrotu na Ukrainie w 2014 r. Była to interwencja w ich bliskiej zagranicy.
Wszystkie interwencje amerykańskie były grabieżcze - ropa, obalenie dyktatora.
Rosjanie twierdzą, że zwykle jako pretekst używali ochrony ludności "rosyjskojęzycznej" - to nie jest interwencja czysto kolonialna.

W czasie II WŚ Niemcy okupowali dzisiejszą Białoruś i Ukrainę, a Rosję tylko w kilku %.
Dochodzi jeszcze Kazachstan. Jeśli te trzy kraje staną się prozachodnie to Moskwa przy dzisiejszej technice wojskowej (rakiety, drony) jest bezbronna. Stąd Rosjanie twierdzą, że nie mają się gdzie cofnąć i stąd Ukraina nie może być prozachodnia.
Dlatego są gotowi do wojny.

 

zaloguj się by móc komentować

Wrotycz1 @gabriel-maciejewski
25 lutego 2022 09:25

“We will not rest until Russia’s economy has been degraded and Ukraine’s sovereignty and territorial integrity restored." "Nie spoczniemy, dopóki gospodarka Rosji nie zostanie zdegradowana, a suwerenność i integralność terytorialna Ukrainy nie zostaną przywrócone." Wczoraj taki komunikat, między innymi, wyszedł z Londynu, w przemówieniu premiera. Moim zdaniem ważniejsza jest pierwsza część zdania. Szczególnie w połączeniu z faktem, iż sumaryczna wielkość niemieckich inwestycji w Rosji, to około 70 mld euro. Czy komunikat jest tylko okazjonalną retoryką, czy ujawnieniem długofalowych celów Wielkiej Brytanii , trudno jest rozstrzygac z pozycji przeciętnego konsumenta treści rozmaitych. Ale sądzę, że jest ważny.

zaloguj się by móc komentować

sannis @gabriel-maciejewski
25 lutego 2022 09:38

Wbrew pozorom Janukowycza wysadzili w powietrze, bo zainicjował rozmowy z UE... To jest ostani moment dla Moskwy na podporzadkowanie Ukrainy, bo związki  gospodarcze z zachodem w tym z Polską były już zbyt silne. Dla Polski, to jest dramat, bo jeśli np. polski producent  lakierów, kupuje puszki do spraju na Ukrainie, to oznacza przerwanie dostaw, kupowanie drożej, utrata zbytu przez zdrożenie produktu dajmy na to w Portugalii. Mówię to z autopsji. 

zaloguj się by móc komentować

sannis @sannis 25 lutego 2022 09:38
25 lutego 2022 09:39

Miało to być do Andrzeja.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Wrotycz1 25 lutego 2022 09:25
25 lutego 2022 09:39

"nie spoczniemy"

Oby tylko zadyszki nie dostali. Albo i czegoś więcej.

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @gabriel-maciejewski
25 lutego 2022 09:53

W tym momencie sytuacja jest tak zmienna, że ciężko cokolwiek przewidywać, ale fakt dla nas to wygląda bardzo niebezpiecznie.

 

 

Dzisiaj się dowiedziałem, że w Kijowie jest Sean Penn i nagrywa co się tam dzieje...

zaloguj się by móc komentować


jacland @gabriel-maciejewski
25 lutego 2022 10:06

Szanowni komentujący. Mam wrażenie, że pod nieobecność Gospodarza dzieją sie dziwne rzeczy.

Panie Kuldahrus - sytuacja nie jest zmienna- moskwiciny po prostu realizuja plan i zanim minie weekend nad Kijowem zawiśnie ta ich parszywa flaga. Polowanie za Zełenskiego zapewne juz jest w toku. 

Premier Johnson mówi, że "Wielka Brytania w ciągu najbliższych dni przekaże dalsze wsparcie". Problem polega na tym, że nie bedzie komu go udzielać.

Panie Andrzeju, sąsiedzie z pierwszego rzędu na konferencji w Tłokini, do wojny są gotowi bo właśnie "widzimy" tą wojnę i wszystkie po kolei realizowane etapy, czyli Kijów i połaczenie lądowe z Krymem a dalej to już z górki.

zaloguj się by móc komentować

jacland @jacland 25 lutego 2022 10:06
25 lutego 2022 10:11

Panie Andrzeju, to własciwie była polemika z Szewką, nie z Panem :-)

zaloguj się by móc komentować

smieciu @gabriel-maciejewski
25 lutego 2022 10:12

Nie znaczenia ile razy będziecie zaklinać rzeczywistość mówiąc o firmach z Europy i USA czynnych na terenie Federacji Rosyjskiej. I nie ma znaczenia, jak nie po chrześcijańsku będziecie rozprawiać o losie uchodźców.

Nie wiem czy ten temat został tu odgórnie zakazany ale jeśli nie to odpowiem. Nie mam wyjścia gdyż sprawa ta jest rzeczywiście fundamentalna gdyż dotyczy odpowiedzi na pytanie kim jest Putin tak naprawdę.

No więc te firmy po prostu są i są to fakty. Cóż mamy z tym zrobić? Zignorować? Weźmy Rosnieft - firmę, która wyciąga tyle samo Ropy co ExxonMobil. Tylko że Exxon wart jest 324mld$ a Rosnieft chybocze się z pwodu zadłużenia, na wskutek którego niemal 50% udziałów mają w nim... BP + Katar czyli Angole. Zamiast tego jednak można jedynie ostatnio usłyszeć straszne info jak to Niemcy właśnie zgodzili się na sprzedaż czegoś Rosnieftowi. Według mnie jeśli odrzucimy mówienie o faktach (a jak nie oglądam Brauna więc nie wiem że są be) to zostanie nam tylko medialne pranie mózgu przeznaczone dla gospodyń domowych. Złe Ruskie dogadują się z Niemcami! Dlaczego takie ujęcie sprawy ma być dozwolone a inne nie?

Dodatkowo jeśli odrzucamy istnienie silnych i kluczowych związków Putina z ważnymi ludkami na Zachodzie to jakie zostaje wytłumaczenie jego działań? Znów tylko jedno i to samo, przeznaczone dla widzów telewizji śniadaniowej: Putin jest kacapskim zbrodniarzem. I bandytą. Napadł na Ukrainę bo jest kacapem i bandytą. Więc Putina trzeba się bać. Koniec przekazu. Koniec dociekań. Brak pytań. Czy ważne że Putin nie zyskuje nic? Czy ważne że gospodarka się mu się sypie i nie ma opcji by był kiedykolwiek w stanie skorzystać w jakiś sposób z Ukrainy? No i najważniejsze. Czy ważne jest że rozgrywkę tą wygrają to ci co zawsze? Ci dobrzy? Po okresie ciężkiego wysiłku?

zaloguj się by móc komentować

tomciob @gabriel-maciejewski
25 lutego 2022 10:22

Witam. Bardzo mądry tytuł i notka skromna jak czas w którym jesteśmy. Przeglądam sobie ten polski internet - wp, Onet, gazetę, Interię, O2 Salon24, defence 24 Google-Android i nic ciekawego ani konkretnego o tej wojnie za granicą nie ma. Jest natomiast mnóstwo komunikatów które mają wywoływać konsternację. Szczególnie w internetach niemieckokapitałowych. Taki, jak zawsze, klimat burzy, naporu i konfrontacji emocjonalnej dla przeciętnego konsumenta treści informacyjnej. Zważywszy na naszą polską historię - PKWN, komuchy u władzy i społeczna dla nich akceptacja, dagawor z Putinem zarówno Niemcom jak i naszym elitom nie będzie stanowił problemu. Wszak gdzie jest nagrobek Bieruta dobrze wiadomo. Ale jak to się skończy w dłuższej perspektywie to już zagadka. Kiedy Rosjanie w 1944 w Warszawie na Żoliborzu podczas PW chcieli ewakuować swoje oddziały i swoich ludzi z powstania potrafili zrobić samolotowy nalot bombowy na Żoliborz i okolice Placu Wilsona (potem plac Komuny Paryskiej). No a Powstanie to na tym Żoliborzu warszawskim się właśnie zaczęło. Tak więc chyba szybciej niż później okaże się: kto jest kim w Polsce. Jeśli miał bym porównać obecną sytuację Ukraińców w starciu z Rosją to jest ona prawie identyczna jak sytuacja Powstańców Warszawskich w Warszawie w 1944 roku.

Dzięki za notkę, pozdrawiam

No i może jeszcze jakiś link o tym że w Rosji też nie wszyscy chcą tej wojny z Ukrainą:

https://www.o2.pl/informacje/ta-wojna-to-szalenstwo-stanowisko-rosyjskiej-gazety-6740787112942560a

zaloguj się by móc komentować

tomciob @smieciu 25 lutego 2022 10:12
25 lutego 2022 10:31

Panie Śmieciu: a co Putin ma do zaoferowania przeciętnemu, albo biednemu Rosjaninowi oprócz wojny godnościowej? Rozumiem, że tam w Rosji nie ma ludzi, przeciętnych lub biednych ludzi, którzy jednak mają jakieś aspiracje. Myślenie tylko "biznesami," "geopolityką" i interesami wielkich tego świata nie zauważa, a wręcz marginalizuje coś co jest istotne i jest motorem napędowym codzienności w bardzo wielu ludziach. Chęci lepszego (również materialnie) i godnego życia. Putinowcy nie biorą tego pod uwagę bo są zafascynowani ruskim mirem i zdolnościami manewrowymi rosyjskich polityków. A d... proszę pana zawsze jest z tyłu i albo papier w rolce albo gazeta. Do kogo należy wybór?

zaloguj się by móc komentować

Wrotycz1 @stanislaw-orda 25 lutego 2022 09:39
25 lutego 2022 10:34

Wojna Hanzy z KompaniąMoskiewską trwa już kilkaset lat i przybierała formy rozmaite. Obecnie widzimy to w kolejnej odsłonie, można by powiedzieć aktu tej opery, gdyby nie płynęła ludzka krew. Tak jak polski entuzjazm/patriotyzm był użyty przez Anglików w wojnie z Niemcami o prawa do wykorzystania Rosji, tak teraz entuzjazm/patriotyzm Ukraińców jest użyty do powstrzymania ekspansji gospodarczej Niemiec w Rosji. W grze jest też oczywiście USA i to nie na poślednim miejscu. Polska, na szczęście, jest teraz na zapleczu tych interesujących wydarzeń, i oby tak zostało jak najdłużej. Czy jest to działanie Opatrzności? Nie wiem.

Nie jestem i nie będę entuzjastą systemu, którym Rosja się posługuje zarządzając aktualnie zajętymi terenami Europy i Azji, i wolałbym, by zniknęła z powierzchni Ziemi, nie przechodząc w ręce Chin. To trochę potrwa, ale się stanie, bo ten system nie ma nic do zaproponowania. Nawet bolszewickich iluzji, z ludobójstwem w tle. Oby tylko nie bolało za bardzo.

Zręczność USA i Anglii obecnie sprawiła, że Rosja jest teraz przeciw całemu światu, przy obojętności Chin i spasywowaniu Niemiec. Bilans sił jest jasny, więc rezultat będzie chyba zgodny z oczekiwaniami, tylko nieznany jest czas.

W przypadku braku sukcesu Kompanii Moskiewskiej z siedzibą w Nowym Jorku, co jest mało prawdopodobne, walka będzie trwała do ostatniego ukraińskiego żołnierza. A potem będzie następny etap, z Polską w roli głownego bohatera.

zaloguj się by móc komentować

Nova @gabriel-maciejewski
25 lutego 2022 10:40

Ładnie Niemcy się odkryli jak chcą pomagać Ukraińcom w sytuacji ekstremalnej. Brak zgody na blokadę systemu Swift i brak zgody na dostawy broni na Ukrainę. Powinno to niektórych polityków ukraińskich otrzeźwić że tylko na Nas mogą teraz realnie liczyć.

zaloguj się by móc komentować

jacland @Wrotycz1 25 lutego 2022 10:34
25 lutego 2022 10:42

Gratuluję rozmachu w tym żonglowaniu losami regionu i świata. Polska nie jest na żadnym zapleczu tylko , za chwilę będzie można zobaczyć moskiewskie hordy przez miedzę. Zwłaszcza kiedy obserwuję surowe sankcje "zachodu". Może i wykończą Moskwę i Rzeszę ale zanim to nastąpi to my mozemy mieć jak w czołgu trafionym helfajerem.

zaloguj się by móc komentować

jacland @jacland 25 lutego 2022 10:42
25 lutego 2022 10:44

A to wszystko w kontekście zapewnień, że żadna stała infrastruktura NATO nie powstanie u nas.

zaloguj się by móc komentować

Paris @tomciob 25 lutego 2022 10:22
25 lutego 2022 11:03

Bardzo  trafne...

...  to  Panskie  porownanie  sytuacji  dzisiejszej  na  Ukrainie  z  naszym  PW'44  !!!

Choc  ponad  70  lat  minelo,  to  NIC  A  NIC  SIE  NIE  ZMIENILO...  te  SAME  LOBUZY  podzielili  Polske  w  Jalcie  na  Krymie...  AMERYKANIN  +  ANGOL  +  RUSEK...  nomen  omen  i  dzis  moga  ZROBIC  TO  SAMO,...  wprost  IDENTYCZNIE,...  a  kto  w  koncu  bogatemu  zabroni  ?!?!?!

 

Chucpa  i  skandal  dzieje  sie  nieprawdopodobny  !!!

zaloguj się by móc komentować

Paris @tomciob 25 lutego 2022 10:31
25 lutego 2022 11:20

No  skad,...

...  tak  sie  PLASZCZYC  i  swojemu  obywatelowi  cos  proponowac,...  skad  Panu  przyszla  taka  niedorzecznosc  do  glowy  ???

Oooo,  np.  takiemu  Francois  Fillon'owi  -  zaproponowac  "stolek  we  wladzach"  jakiejs  ruskiej,  waznej    korpo  to  tak.  Wlasnie  z  pol  godziny  temu  we  francuskim  telewizorze  poinformowala  o  tym  "gadajaca  glowa"  Rybinski...

...  przypomne  tylko,  ze  Francois  Fillon,  ex-premier  Francji,  "prawicowy"  w  czasie  kadencji  Sarko  "musial"  odstapic  od  "francuskiego  koryta"  w  atmosferze  afery  i  wielkiego  skandalu  politycznego,  oskarzony  wraz  zona  o  milionowe  przekrety...  mial  byc  "postawiony  przed  sad",  ale  jakos  wszystko  rozeszlo  sie  po  kosciach  i  wlos  mu  z  glowy  nie  spadl,...

...  a  dzis  "odnalazl  sie"  we  wladzach  ruskiej  korpo...  i  dzis  wspaniale  PRACUJE  dla  Putina,  siebie  i  swoich  DOBRODZIEJOW   !!!    

zaloguj się by móc komentować

Wrotycz1 @jacland 25 lutego 2022 10:42
25 lutego 2022 13:23

To nie jest żonglowanie ale obserwacja trendów. Jeśli to panu mówi cokolwiek. Długotrwałe, ok. 10 lat, odcięcie Moskali od technologii spowodowało u nich wielki kryzys w latach 90. Z pewnością o tym pamiętają. Jeśli się zdarzy, że nas najadą, to wg. mnie, należy szybko zmienić flagę i ruszyć z nimi na Berlin, Paryż i Londyn. Ja już teraz odnawiam sobie znajomość języka naszych byłych przyjaciół. Rozumiem, że pan zostaje w czołgu, tym trafionym.

zaloguj się by móc komentować

jacland @Wrotycz1 25 lutego 2022 13:23
25 lutego 2022 14:00

Zasada jest taka, że w czołgu trafionym w opisany sposób, załoga nie ma racji bytu, jak mawiał pewien major, a może podpułkownik w studium wojskowym, gdy opisywał działanie głowicy kumulacyjnej.

A swoja drogą jakie cele chce pan osiągnąć ruszając "z nimi na Berlin, Paryż i Londyn." ? I co później? Jakieś wnioski z obserwacji trendów, jeśli to Panu mówi cokolwiek?

zaloguj się by móc komentować

Wrotycz1 @jacland 25 lutego 2022 14:00
25 lutego 2022 14:12

Czy już uronił pan łzę nad trumną Ukrainy, która właśnie wyszła za horyzontu? Resztę pozostawiam pana kognitywnej inteligencji.

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Wrotycz1 25 lutego 2022 13:23
25 lutego 2022 14:20

Musi pan więc odnawiać go gdzie indziej, nie tutaj

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @gabriel-maciejewski
25 lutego 2022 14:22

Ktoś jeszcze chce sobie coś odnowić?

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Nova 25 lutego 2022 10:40
25 lutego 2022 14:23

Czas trzeźwienia minął, ja bym raczej liczył na berserk po muchomorach, albo spirytusie

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @stanislaw-orda 25 lutego 2022 09:39
25 lutego 2022 14:26

Umówmy sie tak unu, ja cię nie wyrzucę, a ty, dopóki sytuacja się jakoś nie unormuje nie będziesz komentował bieżączki. Uważam, że to uczciwy układ. Możesz sobie opowiadać o rosyjskiej literaturze, dziewczynach, jedzeniu ichnim, znanym z pyszności...spektrum jest naprawdę szerokie...

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Andrzej-z-Gdanska 25 lutego 2022 09:23
25 lutego 2022 14:26

W dupie mam rosyjski punkt widzenia

zaloguj się by móc komentować

Peiper @Wrotycz1 25 lutego 2022 13:23
25 lutego 2022 14:57

Na jaki Berlin ? O Paryżu czy Londynie nie wspominając.

zaloguj się by móc komentować


czapeczek2 @gabriel-maciejewski
25 lutego 2022 15:30

Córkę, tubylczą Międzymorzankę, będą Panu - "Człowiekowi Papieża" - bezkarnie ********* jankescy/angolscy żołdacy czy banderowcy z nieistniejących już "Azowów" lub inkszych kryminalnych oddziałow ...

zaloguj się by móc komentować

Paris @Nova 25 lutego 2022 10:40
25 lutego 2022 16:13

Tak  samo  LADNIE...

...  odkryl  sie  "nasz  ZONT  i  nasze  media"  jak  chce  pomagac  nam,  Polakom  i  swoim  !!!

Nowy  WAL,  wszelkie  ulatwienia  dla  cudzoziemcow  i  "uchodzcow  wojennych"  -  no,  zyc  nie  umierac  -  tylko  nam  zdychac  we  wlasnej  Ojczyznie...  mimo  tej  "wojny"  za  nasza  granica  i  wielkiej  jej  ESKALACJI  w  "naszych  mediach"  -  nie  mam  zamiaru  ZAPOMNIEC  o  wszystkich  ich  sprzeniewierzeniach  i  ZLODZIEJSKICH  KANTACH,  NIEROZLICZONYCH  od  wielu  lat  !!!

Co  do  otrzezwienia,... 

...  to  licze,  ze  narod  polski  otrzezwieje  ze  swojej  niewiarygodnej  wprost  NAIWNOSCI...  i  to  prawda,  ze  Ukraincy  moga  liczyc  na  "nasz  ZONT",  tylko  na  kogo  my,  Polacy  bedziemy  mogli  liczyc...  oprocz  Pana  Boga  ?!?!?!  

zaloguj się by móc komentować



Drzazga @Paris 25 lutego 2022 16:13
25 lutego 2022 16:38

Oni są trzeźwi od kwietnia 2010. Pora na nas. 

zaloguj się by móc komentować

kurepski @gabriel-maciejewski
25 lutego 2022 18:09

W geście poparcia, od dziś do odwołania, barszcz ukraiński na obiad.
I rzekłem żonie, od dzisiaj żadnych ruskich pierogów! :)

zaloguj się by móc komentować

deszcznocity @gabriel-maciejewski
25 lutego 2022 18:48

Nie śledzę sytuacji, czy ktoś z Państwa może mi powiedzieć w jaki sposób przedstawiciele Naszej Umęczonej Ojczyzny dbają o Polska racje stanu i nasze interesy w tej wojnie? Pół mojej rodziny zostało w poprzedniej wojnie wymordowanych przez UPA i jakoś sobie nie mogę wyobrazić , ze gdyby Rosja zaatakowała Polskę zamiast Ukrainy, ze lud ukraiński ruszyłby Polakom z pomocą, a na każdym profilu fejsbukowym moich znajomych niemal każdy się zamienił w Samarytanina z amnezją. Dziękuje 

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @deszcznocity 25 lutego 2022 18:48
25 lutego 2022 18:50

Nik się nie zastanawia czy Ukraińcy ruszą. Moim zdaniem źle pan stawia kwestie. 

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @deszcznocity 25 lutego 2022 18:48
25 lutego 2022 18:56

Poza tym większość UPA została wymordowana przez KGB, a ci co zostali to przeważnie agenci. Zełenski zaś to Żyd. 

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @deszcznocity 25 lutego 2022 18:48
25 lutego 2022 19:54

Moi pradziadkowie przeżyli tylko dlatego, że ukryli się przed banderowcami, ale nie wiem co mają wspólnego współcześni ludzie uciekający przed wojną ze zwyrodnialcami grasującymi 80 lat temu.
Nie wiem jak niektórym się to łączy w jedno.

zaloguj się by móc komentować

kurepski @Kuldahrus 25 lutego 2022 19:54
25 lutego 2022 21:08

Myślę, że tyle samo co współcześni Niemcy z hitlerowcami. Proszę nie zapominać, że historia lubi się powtarzać.

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @kurepski 25 lutego 2022 21:08
25 lutego 2022 21:52

Pańska historia powtarza się ciągle. Ja pana kopię w dupę, a pan tu ciągle wraca

zaloguj się by móc komentować

zkr @gabriel-maciejewski
25 lutego 2022 22:08

O co chodzi???

Jabłonowski Vs Żebrowski - Polskie Kontrowersje

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=eH5cuz7Ubig&ab_channel=eMisjaTv

zaloguj się by móc komentować

zkr @zkr 25 lutego 2022 22:08
25 lutego 2022 22:21

P.S. Dostalem to przed chwila, ktos wraca do tematu.
Chyba pan Leszek Zebrowski chyba dal sie wpuscic w pole minowe.

zaloguj się by móc komentować

sannis @deszcznocity 25 lutego 2022 18:48
25 lutego 2022 22:26

To jest przecież proste!?! Masajowie jedzą krew zmieszną z mlekiem...

zaloguj się by móc komentować

onyx @zkr 25 lutego 2022 22:08
25 lutego 2022 22:49

O to, że to nagranie jest z 2016 roku?

zaloguj się by móc komentować

zkr @onyx 25 lutego 2022 22:49
25 lutego 2022 22:52

Tak, widze teraz, ze to 2016
Mea culpa...

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @gabriel-maciejewski 25 lutego 2022 18:56
25 lutego 2022 22:52

"Poza tym większość UPA została wymordowana przez KGB, a ci co zostali to przeważnie agenci. Zełenski zaś to Żyd."

Ja stosuję tzw. zasadę Goeringa - i zakładam że każdy jest Żydem.

Dopóki nie udowodni że nim nie jest.

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @zkr 25 lutego 2022 22:21
25 lutego 2022 23:02

To jest stara ramota. Kto w ogóle zawraca sobie głowę Olszańskim? Niech pan przestanie. 

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Szczodrocha33 25 lutego 2022 22:52
25 lutego 2022 23:03

Wie pan co, ja w ogóle nie mam dziś ochoty na żarty. Postawa wielu tu komentujących podłamała poważnie moje morale.

zaloguj się by móc komentować

zkr @gabriel-maciejewski 25 lutego 2022 23:02
25 lutego 2022 23:10

OK, moj blad, to jest stare nagranie.

zaloguj się by móc komentować

klon @gabriel-maciejewski 25 lutego 2022 23:03
25 lutego 2022 23:12

Wia Pan co? Proponuję "zainstalować" na SN Lożę Szyderców.


Łatwiej będzie się niektórym odnaleźć...
 

zaloguj się by móc komentować


Travel @Kuldahrus 25 lutego 2022 19:54
25 lutego 2022 23:49

Był Pan na Ukrainie  ?   W każdej mniejszej i większej miejscowości oraz we Lwowie stoją pomniki Bandery . Rok 2019 był rokiem Bandery. A do ekshumacji naszy rodaków i rodzin tam pomordowanych nigdy nie  doszło. Tak właśnie wygląda polityka zagraniczan naszych rządów  i ukrainskich przez ostanie trzydzieści lat.

Przepraszam, bo być może Gospodarz takich postów aktualnie sobie nie życzy .

Generalnie bardzo przepraszam , ale to bardzo, że w ogóle pamiętam o rzezi wołyńskiej i inny mordach ukraińskich. 

 

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @gabriel-maciejewski 25 lutego 2022 23:03
25 lutego 2022 23:52

Fakt, ma pan rację.

No ale ja to tutaj na SN raczej rzadko żartuję.

zaloguj się by móc komentować

Henryk-W @gabriel-maciejewski 25 lutego 2022 23:03
26 lutego 2022 00:36

"Postawa wielu tu komentujących podłamała poważnie moje morale."

Ta postawa wynika z natłoku informacji/dezinformacji oraz uaktywnienie się wszystkich możliwych youtubowych komenatorów/ekspertów/analityków na wszelkich możliwych kanałach, forach itp. To też daje możliwość zarobienia trochę grosza, bo wzrasta liczba odsłon, temat jest gorący i jednak bardzo ważny - więc każdy ciśnie co tam może. No i niektórzy od słuchania/oglądania + własne wizje i przemyślenia dostają lekkiego oszołomienia/objawienia. I chcą się tym podzilić.

Pan postawił sprawę jasno - upadek Ukrainy i zdominowanie jej przez Moskwę to dla nas po prostu katastrofa dziejowa będzie. To jest zdanie trzeźwe, oczywiste, prawdziwe.

zaloguj się by móc komentować

Henryk-W @Travel 25 lutego 2022 23:49
26 lutego 2022 00:45

To co pan pisze jest tu powszechnie znane. Ale jak Ukraina padnie i zajmie ich Moskwa, to nic lepszego z tego dla nas nie będzie. Wręcz przeciwnie.

Był pan w Rosji i zna ich propagandę anty-polską na wszystkich możliwych poziomach i sferach? Wie pan co sądzi o nas i jakie dla nas widzi miejsce jednen z głównych ideologów wilekiego ruchu Rosji od objęcia władzy przez Putina - Aleksandr Dugin?

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @Henryk-W 26 lutego 2022 00:36
26 lutego 2022 00:57

"Pan postawił sprawę jasno - upadek Ukrainy i zdominowanie jej przez Moskwę to dla nas po prostu katastrofa dziejowa będzie."

 

Mówiąc szczerze, nie spodziewałem się że nastąpi ta inwazja.

Nie tylko upadek Ukrainy i opanowanie jej przez Rosję będzie [czy byłoby?] dla nas katastrofą dziejową.

Bo jeśli ten konflikt się będzie przeciągał i zachód np. zasiądzie przy stole negocjacyjnym, to my i inni słabosilni we Wschodnej Europie drogo za to zapłacimy.

Ławrow niedawno to przedstawił - warunkiem wygaszenia konfliktu miałoby być m. innymi wycofanie oddziałów NATO i sprzętu z krajów przyjętych do tej organizacji po 1997 roku.

Innymi słowy, tak powinna zdaniem Rosji, wyglądać mapa "nowej" Europy.

 

zaloguj się by móc komentować

Travel @Henryk-W 26 lutego 2022 00:45
26 lutego 2022 02:54

Teraz Pan rozpacza nad rozlanym mlekiem , teraz ? A kto się dogadywał przy okraglym stole z komuchami ? Czemu zaniechano dekomunizacje ?  Dlaczego pozwolono uwalszczyc się komunistom? Czemu zaniechano reprywatyzacji?  Największe afery finansowe do dziś nie są wyjaśnione .za ktorymi  kryje sie komunistyczna nomkletaura. Katastroficzna polityka zagraniczna o ktorej wpomnialem wczesnjej..A Pan teraz będzie ubolewal nad tym ,że czeka nas przysłowiowe "podcieranie gazetą". Dwa razy nie trzeba odkrywac Ameryki zeby stwierdzi kto jest kim w Polsce. Kacapstwo było, jest , i nadal  w tym temacie nic  sie nie zmieniło..  Grob Bieruta stoi na Powazkach  , Jaruzelski nie został zdegradowany  i jemu podobni, którzy również mają swoje groby na Powązkach. Ciągłość prawna z PRL jest, tak czy nie? Mam jeszcze wymieniać?  Sowieci i ich pachołki nadal sa w Polsce, a Pan mi tu sugeruje że ruskie wojsko wjedzie. Polska juz dawno przegrała jezeli chodzi o tę kwestię. 

Ile tu artykułów powstało,ze Ruscy to slabiaki ,że generalnie syf, kiła i mogiła. A tymczasem  wchodzą w Ukrainę jak w masło i nikt palcem nie kiwnie. Jeszcze w tym tygodniu będą w Kijowie. Moim zdaniem Ukraińcy powinni się poddać inaczej Kijów zostanie zdemolowany i zginie masę niewinnych ludzi .

A teraz inna para kaloszy .. Niemcy w UE robią co chcą z nami , a My tu ubolewamy nad tzw inwazją rosyjską i " podcieraniem się gazetą" .

Jeszcze sporo mógłbym pisać, ale Gospodarzowi się to nie spodoba .. Jeszcze raz przepraszam, że mam czelność pamiętać o rzezi wołyńskiej i ludobójstwie ukraińskim. Przepraszam,że mam swoje zdanie na temat tzw szumnie nazwanej inwazji rosyjskiej. Przepraszam za swoją  uprzejmość , bo to podobno świadczy o tym ,że jest się np. ruskim prowokatorem.  

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Travel 25 lutego 2022 23:49
26 lutego 2022 05:12

Brdzo dobrze, że pan przeprasza. 

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Henryk-W 26 lutego 2022 00:36
26 lutego 2022 05:12

Nie, to wynika z czego innego, aż się boję napisać z czego

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Henryk-W 26 lutego 2022 00:45
26 lutego 2022 05:13

Niech Pan nie tłumaczy, bo to jest bezsensowne. Tacy ludzie chcą siedzieć w łagrze i rozprawiać o Banderze, oraz mordach ukraińskich, nic więcej ich nie interesuje. 

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Travel 26 lutego 2022 02:54
26 lutego 2022 05:16

Pan jest trzeźwy? Mam wrażenie, że nie. Oczywiście, że mi sie nie spodoba i oczywiście, że pana wyrzucę. Oczywiście, że jest pan ruskim prowokatorem

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować