Jest nieźle. Kilka niepopularnych refleksji raz jeszcze
Wygląda na to, że naród znów uratował PiS. Nie wiadomo jeszcze komu zostanie przypisana personalnie ta zasługa, ale my nie musimy owijać niczego w bawełnę. To ludzie uratowali honor partii przybywając wczoraj na demonstrację w takiej ilości. I to mimo złej pogody, kontroli drogowych i dnia roboczego.
Tamci najwyraźniej się przestraszyli. Było to widać na twitterze, gdzie próbowano odwrócić uwagę od wielkości zgromadzenia, albo powoływano się na świadków, którzy byli i widzieli, że nie jest takie wielkie. Gdula chciał wskazać iż zgromadzili się tam barbarzyńcy, bo ktoś miał go rzekomo nazwać ku…ą. Sumliński napisał mu, że niepotrzebnie się odwracał, bo może tak ku…a nie była do niego. Generalnie ludzie bawili się dobrze. Lis Tomasz, człowiek po dwóch udarach, twierdził, że był obok demonstracji i widział, że jest mała. Wrażenie zostało zrobione. Zniknął sygnał TV Republika, ale trochę transmitowała TV Trwam. Nie ma to jednak żadnego znaczenia, albowiem widać, że media nie mogą wiele. Jest Internet i ludzie porozumiewają się w pół słowa i rozsyłają własne relacje. Stacje o słabej oglądalności, jak TVP i TVP Info, która chyba nie działa, nie mają z tym szans. Unieważniły się na własne życzenie. To oczywiście nie oznacza, że już jest sukces. Było bowiem trochę niepokojących momentów. Początek był dobry, bo przemawiali sędzia Majchrowski i minister Czarnek. Przemawiali, jak trzeba, a poza tym są oni stosunkowo nowi i o wiele bardziej dynamiczni niż prezes czy Antoni Macierewicz, który na szczęście nie zabierał głosu. Ich wypowiedzi zrobiły bardzo dobre wrażenie. Potem przemawiali jeszcze inni ludzie, w tym prezes, ale to już nie było tak dobre. Trzeba powiedzieć wprost – prezes jest naczelnikiem, ale niech mówią inni. I niech oni robią dynamikę na sali. Wszyscy na tym skorzystamy. I koniecznie trzeba odsunąć gdzieś pana Janka, żeby nie zawodził tak strasznie, bo nie idziemy na pogrzeb. Demonstracja musi być kulturalna, ale też wzbudzać respekt. Najsłabiej, co nie dziwi, wypadł Mateusz Morawiecki, który – jak zwykle – opowiadał jakieś socjotechniczne dyrdymały, nie umiejąc nawiązać kontaktu z publicznością. Ktoś mu powiedział, że trzeba namówić ludzi na zapalenie latarek i namówił. Potem gdzieś poszedł.
Wróg – bo co tu owijać w bawełnę – wyraża oburzenie i krzywi się z niesmakiem. Czyni tak, albowiem – jak w latach tuż powojennych – najważniejszą zdobyczą komuny jest kultura. Kiedy się wymorduje politycznych przeciwników, kiedy zakopie się ich ciała w nieznanych miejscach, a obok zbuduje aleję zasłużonych, wtedy można zacząć wydawać pisma poświęcone kulturze. I organizować pogadanki na jej temat. Oraz wskazywać jakie zachowania są kulturalne, a jakie nie. Zniszczenie archiwum TVP Info miało zdaje się na celu usunięcie nagrań ze wszystkich demonstracji ośmiu gwiazdek. Na szczęście ludzie mają te nagrania i teraz konfrontowali je z zachowaniem wczorajszych demonstrantów. Tamci mogą tylko kłamać, albo strzelać. Wkroczyli na drogę bez odwrotu, a w związku z tym nie można się cofać, o czym wczoraj mówił sędzia Majchrowski.
Dziennikarze wroga zachowywali się w sposób dziwaczny. W zasadzie przypieprzali się, pardon, do spraw, które nie leżały i nie leżą w obszarze ich zainteresowań – a dlaczego jest zbiórka na Kamińskiego, skoro syn Kamińskiego jest bankierem? I takie tam…Zaskakujący był brak prowokatorów w tłumie. Nie doszło do żadnego kontrowersyjnego wydarzenia podczas demonstracji. Za to doszło po niej, ale o tym za chwilę. To oczywiście nie powinno nas uspokajać. Uważam jednak, że ministrowie resortów siłowych są w tej chwili mniej groźni niż ludzie, wyglądający na miłych gapciów, posiadający jednak w psychice pewien niepokojący rys. No i nie mający nic do stracenia. Do takich ludzi zaliczam ministra Bodnara i marszałka Hołownię. No i ministra kultury, rzecz jasna. Kierwiński i Kosiniak nie przekroczą wyznaczonych przez przepisy, prawo i cywilizację granic, tak przypuszczam. Z tamtymi nie wiadomo. Szczególnie, że minister Czarnek wskazał w swoim przemówieniu personalnie, kto powinien najpierw odpowiedzieć za całe wyrządzone do tej pory zło – Szymon Hołownia. I ja się akurat w tym punkcie z ministrem Czarnkiem zgadzam.
Po demonstracji, o czym pisała córka Toyaha, która była na miejscu, jeden z kierowców Flixbusa, jeżdżącego do Katowic, widząc powracających z demonstracji ludzi zaczął wrzeszczeć coś o pierdo…ych pisiorach, wyjął klucz do kół czy też jakiś inny klucz, i powiedział, że będzie nim napi…alał. Córka Toyaha wdała się z nim w dyskusję. Nie wiemy jak się to skończyło, ale chyba w końcu się uspokoił. Nie wiem jak Wam, ale mi wymachiwanie kluczem przed drzwiami autobusu kojarzy się ze Zbrodnią Połaniecką. Wyguglajcie sobie co to takiego było. Moim zdaniem trzeba było wezwać policję, bo nikt trzeźwy nie mógł się tak zachowywać. Widzimy do czego doprowadziła przedwyborcza eskalacja KO. Pan ten powinien być w trybie natychmiastowym usunięty z pracy. Takich przypadków będzie więcej i za każdym razem trzeba je nagłaśniać, najlepiej w zagranicznych mediach, nawet w pozornie nic nie znaczących. To ważne, albowiem strategia naszych mediów, które dziś składają się wyłącznie z TV Republika i TV Trwam jest fatalna. I polega w zasadzie na ochronie legendy pana Janka.
Powtórzę – to ludzie, a nie media uratują PiS. Strategia medialna powinna być natychmiast zmieniona. Nie można wszystkiego przeciskać przez wąskie gardło TV Republika i TV WPolsce. Choć pewnie to właśnie będzie czynione. Powtórzę – wokół PiS powinno przez te osiem lat rządów narosnąć tyle ważkich i głębokich treści, by każdy, od młodego do najstarszego Polaka mógł, nie grzebiąc z nich specjalnie głęboko, znaleźć coś dla siebie. To jest podstawą sukcesu. I tak przez całe lata zachowywała się Wyborcza. Ludzie nie kupowali tej gazety dla Michnika, ale dla dodatków, gdzie znajdowali coś dla siebie, poza polityką. Coś co stworzyli inni ludzie, specjalnie dla nich z pewnym wysiłkiem. Zjazd w dół rozpoczął się kiedy Wyborcza otwarcie zajęła się samą tylko propagandą obyczajową i polityczną. Zapewne dostali taki rozkaz i nie mogą go nie wykonać. No, ale to stwarza pewną szansę. Niestety nie zostanie ona wykorzystana, bo jedyny kontent po naszej stronie to pan Janek, Marcin Wolski i Magda Ogórek. Ludzie ci niczego nie robią, a nawet gdyby robili byłoby tego tyle, co kot napłakał. Chodzi wyłącznie o to, by mogli się lansować, po pierwsze na prezesie, po drugie na narodzie. Ja się, osobiście, na to nie zgadzam i wyrażam tu swój indywidualny sprzeciw. Być może kogoś to rozśmieszy, ale co mi tam…
Słowo o błędach jakie popełniono w zakresie mediów przez osiem lat. Wczoraj na twitterze jeden z komentujących celnie to wskazał. Nie było żadnej pisowskiej, ogólnopolskiej rozgłośni, która emitowałaby program ciekawy i trafiający do serca. Nie wiem czy zwróciliście na to uwagę, ale wszystkie stacje radiowe tworzą kontent antypisowski. Tam są najczerwieńsze złogi komuny, albowiem to radio jest najważniejszym medium, a nie telewizja. W radio jednak nie można się pokazać i to waży ciężko na strategii PiS, realizowanej przez ludzi, którzy z pokazywania się uczynili priorytet. I z mówienia jeszcze. W radio nie ma miejsca na publicystykę znaną nam z TVP Info sprzed wyborów. Wszystko jest prostsze, słyszalne, wymaga pewnej kultury. I nie mówcie mi, że były programy Polskiego Radia, bo to są smęty, których nikt nie potrafi znieść. Oczywiście, gdyby ktoś zlecił stworzenie takiej rozgłośni natychmiast zlecieliby się tam godni i godniejsi, którzy musieliby dostać etaty i gadać na antenie to, co wcześniej powiedzieli już w TV. Ktoś musi odwrócić ten trend, bo będzie źle. Naprawdę źle. Próba skonsumowania całego tortu przez znanych nam dobrze milusińskich skończy się fatalnie. Naprawdę, nic by się nie stało, gdyby w jednej choć rozgłośni z dobrą muzyką i nienachalnym prowadzącym nie było Rachonia. Nic by się nie stało…Zwłaszcza, że skuteczność tego pana jest bliska zeru, co poznajemy po efektach wyborów, przed którymi dzień w dzień puszczano film „Reset”. Ktoś powie, że to nie czas na to teraz, bo mamy sytuację frontową. To prawda, ale przez osiem lat mieliśmy sytuację komfortową i co z tego? Nikt nawet nie pomyślał o czymś takim, albowiem wszyscy byli zajęci konsumpcją swojego sukcesu, którego sami przecież nie osiągnęli. Narodowi zaś zostawiono Zenka Martyniuka, sylwester marzeń i głupkowate seriale. Całkowicie lekceważąc jego wrażliwość. Dziś, ponieważ sytuacja jest zero-jedynkowa pan Janek nawołuje do boju. Niech on się wreszcie zamknie. Podobnie jak i kilku innych. Niech mówią ludzie tacy jak Majchrowski. Może do czegoś w końcu dojdziemy.
Bardzo dziękuję wszystkim, którzy pomagają mi zebrać pieniądze na mieszkanie dla Saszy i Ani. Trochę jeszcze nam brakuje. Przypominam, że oni nie mają gdzie wrócić. Sasza zaś nie może iść do pracy, choć ma fach w ręku, jest elektronikiem, bo musi zajmować się Anią, zastąpić jej matkę. Pracuje więc dorywczo, a kiedy jest taka potrzeba siedzi w domu. Odrabia z Anią matematykę i inne przedmioty z których coś rozumie, bo polski Ania odrabia sama. I tak sobie tu żyją. Tak się złożyło, że Bóg na moje barki włożył odpowiedzialność ze nich, a ja bez Was jej nie dźwignę. Jeśli ktoś może pomóc, będę wdzięczny.
https://zrzutka.pl/shxp6c?utm_medium=mail&utm_source=postmark&utm_campaign=payment_notification
tagi: wojna propaganda okupacja pis media naród demonstracja
![]() |
gabriel-maciejewski |
12 stycznia 2024 09:21 |
Komentarze:
![]() |
Czarny @gabriel-maciejewski |
12 stycznia 2024 09:51 |
"Zaskakujący był brak prowokatorów w tłumie."
No właśnie. Ja byłem przekonany, że owi będą i będą wyczyniali różne harce. O czym świadczy ten brak? Albo zakładają, że demonstracja nie ma większego znaczenia i czują się całkowicie bezpieczni, albo dostali rozkaz, by nie mieszać, albo... nie mają sił i środków? W te ostatnie nie wierzę, więc pozostają, według mnie, dwie możliwości.
A może ten brak prowokatorów jest związany w jakiś sposób z nawoływaniem Prezydenta (ustami Zybertowicza) do pojednania? Może to był jakiś sygnał PAD, dotyczący ewentualnych ustępstw?
![]() |
K-Bedryczko @gabriel-maciejewski |
12 stycznia 2024 09:53 |
Pan Morawiecki to taki właśnie przypadek człowieka, który dużo ćwiczy, ale nie ma talentu. Dlatego tak wychodzi. tu się z Valserem spotykacie. Bez talentu i regularnego treningu połączonych ze sobą bedzie źle. Pan Morawiecki to bardzo dobry menager ale musi być jeszcze prezes.
![]() |
K-Bedryczko @Czarny 12 stycznia 2024 09:51 |
12 stycznia 2024 09:54 |
ja sądzę, że nie zdażyli z prowokatorami.
![]() |
gabriel-maciejewski @Czarny 12 stycznia 2024 09:51 |
12 stycznia 2024 09:57 |
Nie czują się całkowicie bezpieczni. Nikt w polityce nigdy nie czuje się całkowicie bezpieczny. Mogą coś szykować, ale bezpieczni się nie czują. Pojednania nie traktują serio.
![]() |
gabriel-maciejewski @K-Bedryczko 12 stycznia 2024 09:53 |
12 stycznia 2024 09:58 |
Nie krytykowałem go i uważam, że czyniłem słusznie. No, ale już koniec tej ulgi. Niech się odsunie
![]() |
gabriel-maciejewski @K-Bedryczko 12 stycznia 2024 09:54 |
12 stycznia 2024 09:58 |
Poza tym gdyby komuś się coś stało, nie uchowaliby się
![]() |
Czarny @K-Bedryczko 12 stycznia 2024 09:54 |
12 stycznia 2024 09:59 |
Hmm, to by było nieźle... A swoją drogą uważam, że Kościół powinien aktywnie włączyć się do akcji. Myślę, że to jest już TEN CZAS. Bo kolejnych żniw może już nie być...
![]() |
gabriel-maciejewski @Czarny 12 stycznia 2024 09:59 |
12 stycznia 2024 10:00 |
Kościół się nie włączy.
![]() |
qwerty @gabriel-maciejewski |
12 stycznia 2024 10:01 |
'Nim dojdziemy.' - Raczej 'a kiedy przyjdzie po mnie zegarmistrz światła purpurowy'. Sen, mara.. To niestety jest świat wg Kononowicza. Janek Pietrzak idzie na wojnę z postkomuną? Ale jaja...
![]() |
atelin @gabriel-maciejewski |
12 stycznia 2024 10:01 |
"Tam są najczerwieńsze złogi komuny, albowiem to radio jest najważniejszym medium, a nie telewizja."
Radia się słucha w samochodzie, kiedyś również w Żabce bo jakiś czas temu się dopieprzyli do abonamentu. I zewsząd wydobywało się disco polo.
![]() |
qwerty @gabriel-maciejewski |
12 stycznia 2024 10:14 |
Nazywając problem po imieniu: sędziowskie/prawników Państwo przeciw Państwu prawa. To jest istota konfliktu i podmiany personalne jako antidotum to stawanie po jednej stronie w tej wojnie.
![]() |
Pointblack @gabriel-maciejewski 12 stycznia 2024 10:00 |
12 stycznia 2024 10:15 |
*„Jaka, czyja bedzie Polska...?” – taki bedzie tytuł memiksu. Skąd wiedziałeś? ;-))
PS To do wczorajszego wpisu.
![]() |
ewa-rembikowska @Czarny 12 stycznia 2024 09:51 |
12 stycznia 2024 10:15 |
Podobno jest bardzo dużo odejść z policji. Mają po prostu wakaty.
Ja mogę powiedzieć jak to wyglądało w latach 80 przy okazji rocznic 3 maja. Po prostu godzinę przed manifestacją zwożono autokrami na komendę na Malczewskiego młodych chłopaków ubranych po cywilnemu. Odprawa na podwórzu. I oni już na własną rękę docierali na Krakowskie Przedmieście, gdzie wszczynali burdy, np. czyli rzucali kamieniami w policjantów mudurowych.
![]() |
gabriel-maciejewski @Pointblack 12 stycznia 2024 10:15 |
12 stycznia 2024 10:23 |
Nie wiedziałem
![]() |
gabriel-maciejewski @qwerty 12 stycznia 2024 10:14 |
12 stycznia 2024 10:24 |
Jedno stowrzyszenie, w dodatku jawne, nie może rządzić krajem. Przegrają
![]() |
qwerty @ewa-rembikowska 12 stycznia 2024 10:15 |
12 stycznia 2024 10:34 |
Do CBA od wielu lat przechodzili policjanci. Szkolenia organizowane w policyjnej szkole w Szczytnie. Ot, druga policja.
![]() |
qwerty @gabriel-maciejewski 12 stycznia 2024 10:24 |
12 stycznia 2024 10:36 |
Tylko jak ma wyglądać przegrana. I jakie prawne narzędzia zaprowadzania ładu prawnego Państwa.
![]() |
marianna @gabriel-maciejewski |
12 stycznia 2024 10:47 |
https://www.youtube.com/watch?v=LBYrGzR5WG8&t=1s
Wczorajsza wypowiedź w studio prof. Majchrowskiego winna być powtarzana jak mantra.
Ta manifestacja nie tylko przestraszyła władze ale uczestnictwo tak wielkiej rzeszy osób i w takim podniosłym nastroju, wzbudziło zdziwienie wśród wyborców koalicji "13 grudnia". "Na naszych manifestacjach nie ma tylu flag i takiej powagi". Wiem od osób uczestniczących w tym wydarzeniu, że nastrój był podniosły. Jeżeli byli nawet chętni wcześniej do jakiejkolwiek prowokacji to nastroje wśród tłumu ich spacyfikowały. Ludzie gotowi byli prowokatorów roznieść w pył. Tak trzymać. Wymienić krzykaczy na liderów pokroju profesorów - Czarnka i Majchrowskiego.
![]() |
marianna @gabriel-maciejewski |
12 stycznia 2024 10:57 |
https://www.youtube.com/watch?v=LBYrGzR5WG8&t=1s
Wczorajsza wypowiedź w studio prof. Majchrowskiego winna być powtarzana jak mantra.
Ta manifestacja nie tylko przestraszyła władze ale uczestnictwo tak wielkiej rzeszy osób i w takim podniosłym nastroju, wzbudziło zdziwienie wśród wyborców koalicji "13 grudnia". "Na naszych manifestacjach nie ma tylu flag i takiej powagi". Wiem od osób uczestniczących w tym wydarzeniu, że nastrój był podniosły. Jeżeli byli nawet chętni wcześniej do jakiejkolwiek prowokacji to nastroje wśród tłumu ich spacyfikowały. Ludzie gotowi byli prowokatorów roznieść w pył. Tak trzymać. Wymienić krzykaczy na liderów pokroju profesorów - Czarnka i Majchrowskiego.
![]() |
gabriel-maciejewski @marianna 12 stycznia 2024 10:47 |
12 stycznia 2024 11:08 |
Ten facet powinien być prezesem PiS
![]() |
gabriel-maciejewski @qwerty 12 stycznia 2024 10:36 |
12 stycznia 2024 11:08 |
Skąd mam wiedzieć, nie jestem prawnikiem
![]() |
qwerty @gabriel-maciejewski 12 stycznia 2024 11:08 |
12 stycznia 2024 11:13 |
Właśnie. Oddawanie pola w robieniu diagnoz 'prawnikom' skutkuje tym, że miast Państwa prawa mamy Państwo prawników czy neoprawnikow.
![]() |
qwerty @gabriel-maciejewski 12 stycznia 2024 11:08 |
12 stycznia 2024 11:14 |
Byłaby szansa na realne działania.
![]() |
Paris @gabriel-maciejewski 12 stycznia 2024 09:57 |
12 stycznia 2024 11:29 |
I slusznie...
... bo go nie bedzie,... narod juz 2 raz tej sciemy nie kupi !!!
Tak samo, Panie Gabrielu, jak narod ,,nie uratowal,, wczoraj PiS`u - choc demonstracja robila wrazenie - bo ich NIE DA SIE JUZ URATOWAC, a jedna jaskolka typu Majchrowskiego wiosny nie czyni,...
... tak samo jak tv republika - NIGDY - ,,nasza,, tv nie byla, nie jest i NIE BEDZIE !!!
I dobrze by bylo, zeby narod polski i KATOLICKI sobie to zakodowal i mial swiadomosc Z CZEGO tw republice - tej POPiS`owej jaczejce, jednej z bardzo wielu - ,,nogi wyrastajO,,... wtedy - byc moze - nie bedzie zle.
Narazie jest burdel,... a my jestesmy OSZUKIWANI i OKRADANI na chama i na rympal.
![]() |
Paris @gabriel-maciejewski 12 stycznia 2024 09:58 |
12 stycznia 2024 11:33 |
Dokladnie tak,...
... razem z prezesem JK i ,,scislym jONdrem PiS`u,,... starczy juz tych ,,wysteMpUF artystycznyH,, przed narodem !!!
![]() |
Paris @Czarny 12 stycznia 2024 09:59 |
12 stycznia 2024 11:36 |
... na 99% !!!
![]() |
MZ @Czarny 12 stycznia 2024 09:59 |
12 stycznia 2024 11:41 |
A dlaczego Kościół ma się włączać,przecież i jedni i drudzy opluwali Kościół,ostatnio księża wyrażnie mówią.
![]() |
Paris @qwerty 12 stycznia 2024 10:01 |
12 stycznia 2024 11:41 |
... bo to sa jaja !!!
Pan Janek,... Targalski,... Ogorek,... i wielu innych ,,zaslORZonyH PiS`oFcUF,,... to sa jaja jak 2 Jowisze,
![]() |
Paris @ewa-rembikowska 12 stycznia 2024 10:15 |
12 stycznia 2024 11:48 |
Swietne,...
... policja ,,atakowala,, policje,... a ,,sONdy,, to ewentualnie ,,OmaZaly,, !!!
O podobnych akcjach Pan Gabriel napisal w 3-logii ,,Socjalizm albo smierc,,.
![]() |
marianna @gabriel-maciejewski 12 stycznia 2024 11:08 |
12 stycznia 2024 11:53 |
Wieloletnie doświadczenie w obcowaniu z PiSowcami podpowiada mi, że się go szybko pozbędą. Ta ekipa to zakon. W obawie przed zagrażającą konkurencją zniszczą wszystkie talenta.
![]() |
gabriel-maciejewski @marianna 12 stycznia 2024 11:53 |
12 stycznia 2024 12:03 |
Może tak być. Oby nie
![]() |
orjan @gabriel-maciejewski |
12 stycznia 2024 12:04 |
Obiecałem na wczorajszym blogu Gabriela, że podzielę się refleksjami na temat obecnej sytuacji w Telewizji Polskiej po tym jak w poniedziałek sąd rejestrowy odmówił zarejestrowania władz TVP SA tych wskazanych przez Sienkiewicza.
Wcześniej wielu komentatorów wskazywało, że choć Krajowy Rejestr Sądowy (KRS ale to inny KRS) wygląda na mający małe znaczenie, to jednak tam skończy się różne chmajenie prawa. Przyczyna jest prosta i była nie do pominięcia. W tym bowiem rejestrze KRS potwierdzane i dlatego gwarantowane są prawa własności zainwestowanego kapitału, w tym zagranicznego kapitału w gospodarce. Sienkiewicz, może będąc silnie zachmajony, zlekceważył to, a co więcej zlekceważył, że sądy KRS mocno są obsadzone tzw. neo-sędziami, którym onże Sienkiewicz obiecał wyrzucenie hurtem na bruk.
Tak, czy inaczej, sąd KRS odmówił wpisania sienkiewiczowskich zmian w Radzie Nadzorczej TVP SA. Zdaje się dzisiaj inny sąd KRS zrobił to samo w którejś spółce radiowej. Wygląda to na tworzącą się anty-sienkiewiczowską linię orzeczniczą w rejestrach. Te odmowy od początku były oczywiste, lecz podlegały plat-fałszywej obróbce dezinformacyjnej w mediach. W każdym razie Sienkiewicza ktoś naprostował i w kilka dni wychachmaił mu rozwiązanie gorliwie przez medialnych najmimordów nazwane "atomowym". Mianowicie uchwalił rozwiązanie TVP SA przez likwidację i ustanowił likwidatora. H, ha, ha i co teraz pisiory! Pławiły się mdia.
Nie będę tu rozwodził się dlaczego ta likwidacja TVP SA jest absolutnie bezprawna, bo już o tym pisałem wskazując na konkretne przepisy aż dwóch ustaw. Rzecz jednak i chyba nadzieja Sienkiewicza były w tym, że nawet oczywiście bezprawne uchwały akcjonariuszy korzystają z domniemania skuteczności aż ewentualnie zostaną wywalone w kosmos przez sąd już normalny cywilny. Szczegóły "techniczno-prawne" podarujmy tu sobie, bo najważniejsze jest, aby ktoś zaskarzył w tym przypadku tę uchwałę o rozwiązaniu i likwidacji TVP SA. Jeśli nikt nie zaskarży w ustawowym terminie, to nawet najmocniej bezprawna uchwała utrzyma się.
Krąg uprawnionych do zaskarżenia jest bardzo wąski, a w przypadku wprowadzenia likwidacji TVP SA jeszcze się tam mocno zawęził. Z tej, mianowicie przyczyny, że stan likwidacji oznacza pewne zmiany w organach władz spółki. Traci rację istnienia zarząd spółki i w jego miejce nie powstaje nic, bo likwidatorzy nie są zarządem, ani nawet organem spółki; po prostu mają pewne zadania i uprawnienia przeprowadzenia ich.
Ale w toku likwidacji spółki jak najbardziej trwa Rada Nadzorcza i w szczególności zachowuje uprawnienie do zaskarżenia uchwały o rozwiązaniu spółki w trybie likwidacji. Sąd rejestrowy KRS spowodował więc, że mimo wszelkiego możliwego uchmajenia, "stara" rada nadzorcza TVP SA bez wątpienia ma teraz czynną legitymację procesową zaskarżyć sienkiewiczowską likwidację. A jest za co ją skarżyć. To jest ta istotna zmiana, bo prawie niczym Kmicic przybywający na Jasną Górę, pojawiła się broń do obrony TVP SA. Termin do zaskarżenia jest nadal otwarty.
Ile taki proces potrwa, tyle potrwa. Jednak, nie jeśli, lecz gdy sąd ostatecznie unieważni albo uchyli tę sienkiewiczowską uchwałę, to ze skutkiem od samego początku i wtedy powstanie podstawa do unieważnienia wszystkich czynności, które dziś podejmuje likwidator. Warto, żeby ktoś mu przekazał, że za tego typu szkody onże likwidator odpowiada osobiście i wcale nie posiłkowo (jak członkowie zarządu), ale bezpośrednio. Niech lepiej już teraz uważa.
![]() |
marianna @gabriel-maciejewski |
12 stycznia 2024 12:05 |
Jego ojciec , pisarz, rotmistrz WP II RP urodził się w Grodzisku Maz.
![]() |
gabriel-maciejewski @orjan 12 stycznia 2024 12:04 |
12 stycznia 2024 12:13 |
To jakiś recydywista on ma to w nosie
![]() |
Paris @marianna 12 stycznia 2024 11:53 |
12 stycznia 2024 12:19 |
Wyjela mi to Pani z ust...
... mialam napisac w tym samym komentarzu do Pana Gabriela, ze... ZJEDZA GO !!!
![]() |
BeaM @Czarny 12 stycznia 2024 09:51 |
12 stycznia 2024 12:36 |
Myślę, że brak prowokatorów tym razem wynika z oszacowania ryzyka. Każdy ma telefon, łatwo jest nagrywać i dokumentować takie akcje. Podczas marszów niepodległości za tamtego Tuska policja i podstawieni ludzie atakowali maszerujących, stąd wziął się pomysł ochrony marszu. A właśnie filmiki zza kulis pokazywały jak te akcje były szyte. Może się boją, bo wszystko da się w internecie zamieścić. Policja też nie może przesadzić, bo ostatnio tak pobili na przesłuchaniu młodego chłopaka, kolegę mojego syna zresztą, że na drugi dzień zmarł. Miał 23 lata.
|
onyx @K-Bedryczko 12 stycznia 2024 09:54 |
12 stycznia 2024 12:36 |
Wystraszyli się i wiedzieli, że prowokatorzy odbiją im się mocną czkawką. Był jeden oszołomek, który coś tam powiedział ale to prawdopodobnie był ten sam "sbek" który wszedł do TVP. Ten z czuprynką jak ktoś pamięta. Kiedy Tusk chciał prowokacji i czuł się pewnie to nasłane zbiry kopały ludzi w mundurach z grup rekonstrukcyjnych i nikt się wtedy w tej robocie nie opieprzał jak mówi Toyah. Teraz taka akcja by ich zmiotła z planszy.
![]() |
zkr @gabriel-maciejewski |
12 stycznia 2024 12:40 |
> Zaskakujący był brak prowokatorów w tłumie.
Byli jacys pojedynczy. Cos tam probowali krzyczec i zagluszac przemowienia.
Na prawo od pomnika mieli swoj namiot zwolennicy obecnej wladzy. Nie wiem co to za ekipa. Byla wsrod nich "babcia Kasia". Puszczali jakies swoje "melodie", mocno to przeskadzalo ludziom stojacym w poblizu, nie mozna bylo zrozumiec tresci przemowien.
Byli obstawieni/pilnowani przez policje.
![]() |
orjan @gabriel-maciejewski 12 stycznia 2024 12:13 |
12 stycznia 2024 12:41 |
No to dostanie po nosie. Za wszystko, co tam się dzieje, to on osobiście odpowiada. A już wiadomo, że Policja wejdzie nawet do niższych urzędów od Tuska w dół. Gwarancje od Sienkiewicza mają wartość Niderlandów opisanych w "Potopie".
![]() |
jestnadzieja @marianna 12 stycznia 2024 12:05 |
12 stycznia 2024 12:43 |
Mam jego ksiazke biograficzna "Pan Sienkiewicz":)
![]() |
zkr @gabriel-maciejewski |
12 stycznia 2024 12:45 |
Tu kolejna ekipa otoczona kordonem:
![]() |
jestnadzieja @jestnadzieja 12 stycznia 2024 12:43 |
12 stycznia 2024 12:52 |
A tu pan Jan Majchrowski opowiada o swoim s.p. ojcu, ciekawa audycja
przepraszam Gospodarza za OT
|
onyx @gabriel-maciejewski 12 stycznia 2024 11:08 |
12 stycznia 2024 12:55 |
Głównie tacy ludzie powinni teraz przemawiać. I to nie w imieniu PiSu a w imieniu państwa polskiego. Ludzie z pozycją w strategicznych dla państwa zawodach. Politycy powinni zejść ze sceny i robić tylko tło. Czarnek też. Co z tego że ma gadane jak wielki czarny balon negatywnego elektoratu wisi mu nad głową. PiS musi dobierać ludzi, którzy będą przemawiać do tego elektoratu, który się jeszcze aż tak nie skołtunił jak KOD. My sobie poradzimy co pokazała demonstracja siły w której ludzie bardzo zirytowanani nieporadnością, słabością i kunktatorstwem w wielu kwestiach rządu PiS na jeden gwizdek zimą i w środku tygodnia nakryli Warszawę czapkami. Na razie jest lepiej niż się można było tego spodziewać ale PiS musi się ogarnąć i wołając "Tu jest Polska!" tej Polski słuchać a nie jakichś wujków dobra rada, którzy nie mają o niczym pojęcia ale wiedzą jak przewalić budżet. Oni mogą już tylko eskalować bezprawie albo uciekać. Trenerzy nie utrzymają długo w pionie Hołowni a Kosiniak szarzeje na twarzy. Trzeba uważać na Konfę która może nieść dary bo coś Bosak za dużo czystego czasu antenowego ostatnio dostaje.
![]() |
cbrengland @gabriel-maciejewski |
12 stycznia 2024 12:58 |
Słowo o błędach jakie popełniono w zakresie mediów przez osiem lat. Wczoraj na twitterze jeden z komentujących celnie to wskazał. Nie było żadnej pisowskiej, ogólnopolskiej rozgłośni, która emitowałaby program ciekawy i trafiający do serca.
A gdzie ta gazeta codzienna, rządowa, jak kiedyś “Rzeczpospolita”, nawet za komuny była, o czym wspominałem kiedyś, już ho, ho i jeszcze dawniej? Czy to było takie trudne stworzyć taką gazetę na poziomie europejskim, że się tak wyrażę? Można było zrobić “Gazetę Wyborczą” i ją ciągnąć tyle lat, aż do porzygania? Można. A 8 lat, to naprawdę dużo czasu było. Dopóki nie będzie takich działań, Michnik może spać spokojnie następne 30 lat. Jak da radę. Ale u nich tak jest wśród Żydów. Kissinger miał ponad 100, jak w końcu umarł.
A to pierwsze pióro prawicowych dziennikarzy. Dopóki nie ściągnie tego obrazu zza swoich pleców i zresztą, nie tylko on ale inni się tak z tym nie afiszują, to nic się nie zmieni. Joseph Conrad nie powinien być żadnym ale to żadnym autorytetem dla Polaków. To jest oczywistym, jak budowa cepa. A skoro sam Rafał Ziemkiewicz tego nie rozumie, to co z resztą?
_________
![]() |
Czarny @qwerty 12 stycznia 2024 10:14 |
12 stycznia 2024 13:05 |
Tak mi się skojarzyło... Dziś pierwsze czytanie dotyczy tego momentu, w którym Bóg zgodził się, by Izraelem przestali rządzić sędziowie i zaczął rządzić król.
|
onyx @zkr 12 stycznia 2024 12:45 |
12 stycznia 2024 13:09 |
To nie są prowokacje, to grupa rekonstrukcyjna KODu, którą wstyd pokazać dlatego mieli policyjne zabezpieczenie. Do mediów nic konkretnego nie przeciekło.
![]() |
gabriel-maciejewski @zkr 12 stycznia 2024 12:40 |
12 stycznia 2024 13:11 |
Wreszcie policja byla na właściwym miejscu - to sarkazm...szkoda gadać, sowiecka okupacja się nie skończyła
|
onyx @cbrengland 12 stycznia 2024 12:58 |
12 stycznia 2024 13:11 |
On to doskonale rozumie bo jest od propagandy systemu. Ma tylko dobrą legendę prawicowego dziennikarza, pisarza itp.
![]() |
gabriel-maciejewski @onyx 12 stycznia 2024 12:55 |
12 stycznia 2024 13:13 |
To wszystko prawda. Morawiecki ponoć ludzi za zaniechania w radio przepraszał. Niech przeprosi za nieszczerość jeszcze
![]() |
gabriel-maciejewski @cbrengland 12 stycznia 2024 12:58 |
12 stycznia 2024 13:13 |
To dureń
|
onyx @gabriel-maciejewski 12 stycznia 2024 13:11 |
12 stycznia 2024 13:14 |
We Warszawie się skończy dopiero jak Pekin legnie w gruzy. Wcześniej nie. Będzie tylko pojawiać się bardziej i zanikać w zależności od potrzeb.
|
onyx @gabriel-maciejewski 12 stycznia 2024 13:13 |
12 stycznia 2024 13:20 |
Za nieszczerość nie może bo cała jego mistera legenda legnie w gruzy. Niech się ogarnie i da szansę innym.
![]() |
stachu @Czarny 12 stycznia 2024 09:59 |
12 stycznia 2024 13:29 |
Przekonamy się w niedzielę na kazaniu, bo do tej pory, przynajmniej w mojej parafii, sprawy bieżące sa omijane szerokim łukiem.
![]() |
stachu @marianna 12 stycznia 2024 10:47 |
12 stycznia 2024 13:36 |
Czyli Czarnek jest zdolny do nauki i wyciąga wnioski, bo wcześniejsze jego wystąpienia, a zwłaszcza styl, nie podobały mi się.
![]() |
peter15k @gabriel-maciejewski |
12 stycznia 2024 13:57 |
Mówiąc kolokwialnie bez ę i ą...
Obecna „tępa zmiana” która politycznie jest wspierana przez lobby windykacyjno-lombardowo-frankowe ( dawniej smutnych panów ) wraz z alfonsami, których wspierają „żymianie” z Gazety Wyborczej ( seksworking ) może stanowić obciążenie dla Niemców których deep state ( Freytag von Loringhoven ,Bachman, Weber ) jest mniej przyjemny niż usmiech von der Leyen. Zaplecze intelektualne w postaci ulokowanych w Unii i okolicach autorytetów w postaci Sadurskiego, Buska czy Cimoszewicza jest zbyt kiepskie na przyszłość. Może wystarczy na opanowanie Orlenu Bieńkowską ( warto przypomnieć, że w okresie dwucyfrowego bezrobocia Orlen zakładał specjalne spółki żeby wygospodarować etaty ). Niemcy zachowują się zgodnie z „ pruską fantazją” a Unia zgodnie logiką korporacji – jak idziemy na dno to robimy fuzję ( fuzję wszystkich państw do kupy ) to jakoś przetrwamy. Na razie opodatkujemy wszystkich żebyśmy mieli na apanaże i jakoś pojedziemy...no niekoniecznie... Zmienia się wyborca, wchodzi pokolenie smarfonów z ich innym postrzeganiem rzeczywistości...
![]() |
Szczodrocha33 @gabriel-maciejewski |
12 stycznia 2024 15:17 |
Ale mam pytanie.
Jak było z liczebnością tej manifestacji?
Bo padają różne liczby:
od 35 tysięcy do 200, 300, a nawet pół miliona.
![]() |
gabriel-maciejewski @Szczodrocha33 12 stycznia 2024 15:17 |
12 stycznia 2024 15:45 |
Było dużo ludzi. Na pewno nie 35 tysięcy, około 200
![]() |
gabriel-maciejewski @peter15k 12 stycznia 2024 13:57 |
12 stycznia 2024 15:47 |
Tak i to pokolenie chce mieć coś fajnego. Lempart i reszta nie ma dla nich oferty, więc lepiej jakąś skonstruować już teraz
![]() |
gabriel-maciejewski @onyx 12 stycznia 2024 13:20 |
12 stycznia 2024 15:47 |
Nie wiem po co on to ogłosił. Może to jakijś fejk?
![]() |
zkr @Szczodrocha33 12 stycznia 2024 15:17 |
12 stycznia 2024 15:47 |
> Jak było z liczebnością tej manifestacji?
Rzeczywiscie sa podawane rozne liczby.
Ale ten filmik niezle pokazuje skale manifestacji:
https://www.instagram.com/reel/C1-pVlKISD4/?igsh=Y3ZucWVndXRxeXM1
![]() |
stanislaw-orda @zkr 12 stycznia 2024 15:47 |
12 stycznia 2024 15:52 |
tam są wąskie uliczki
![]() |
OjciecDyrektor @Czarny 12 stycznia 2024 09:51 |
12 stycznia 2024 15:53 |
Skoro nie było prowokatorów, to znaczy że demonstrancjw zorganizowali tak naprawdę ludzie, którzy mają władzę nad prowokatorami - słyszna uwaga, że dostali urlop od wyczynów. Choć wiem, że to skrajnie kontrowersyjna teza na tym portalu, to jednak będę się upierał, że sukces frekwencyjny PiS zawdzięcza tym, którzy kręcą krajową sceną polityczną. Oni to zrobili...w celu opisanym przeze mnie pod wczorajsza notką Coryllusa.
![]() |
zkr @stanislaw-orda 12 stycznia 2024 15:52 |
12 stycznia 2024 15:55 |
No, pokazuja Wiejska i Matejki. Ale nie mam pojecia ile osob bylo rozproszonych wlasnie po innych ulic(zk)ach.
![]() |
OjciecDyrektor @qwerty 12 stycznia 2024 11:13 |
12 stycznia 2024 15:58 |
Też uważam, że Majchrowski na czubie PiS bylby rozczarowaniem. Nie zrobiłby żadnej dobrej reformy sądownictwa, bo nie jest spoza środowiska.
![]() |
jestnadzieja @marianna 12 stycznia 2024 12:05 |
12 stycznia 2024 16:04 |
A, co mi tam, wkleje.
Film o rotmistrzu Majchrowskim- opowiada zona i syn, prof.Jan Majchrowski
https://vod.tvp.pl/filmy-dokumentalne,163/dwa-zycia-rotmistrza-majchrowskiego,335547
![]() |
OjciecDyrektor @orjan 12 stycznia 2024 12:41 |
12 stycznia 2024 16:15 |
Rada Nadzorcza zaskarży uchwały ch9ćby dlatego, aby nie tracić apanaży z tego wynikajacych.
Myślę, że to też teatr...nie chce mi się wierzyć, że on-Sienkiewicz i jego doradcy nie zdawalu sobie sprawę, że pomyślne załatwienie tych uchwał spowodowałoby rozszczelnienie i eksplozję hermetycznego układu rejestrowego.
![]() |
jestnadzieja @OjciecDyrektor 12 stycznia 2024 16:15 |
12 stycznia 2024 16:19 |
Przygladam sie Pana wypowiedziom z boku od jakiegos czasu. Robi Pan jakies niespodziewane wolty.
Kiedy po rozczarowaniu wyborami byla ostra krytyka, Pan nawolywal do optymizmu, a kiedy pojawila sie nikla iskierka nadziei, Pan nie potrafi ukryc zlosci..Dziwne. Moze nieuwaznie czytam.
![]() |
qwerty @OjciecDyrektor 12 stycznia 2024 16:15 |
12 stycznia 2024 16:29 |
Nie takie rzeczy w sądownictwie są dopuszczalne. Jaka eksplozja? Jest grą o czas. Każda ze stron będzie skarżyć wszystko od wynagrodzenia peln o mocnikow poczynając. To taki oscylator kosztowy. Jaka szczelność? Wystarczy podłożyć do akt niepodpisaną kartkę papieru i pustą i napisać 'zgodne w z oryginalem' i już jest pretekst do orzekania wg zamówienia. Takie numery nawet w SN RP przechodzą. Jest papier nie wiadomo skąd i od kogo ale jest podstawą to jest sąd a nie rozszczenianie.
![]() |
Zawierucha @Szczodrocha33 12 stycznia 2024 15:17 |
12 stycznia 2024 16:31 |
>>Jak było z liczebnością tej manifestacji?
300 tysięcy,
Stojąc na górce piachu na Rozdrożu (jakieś 2m wysokości) w środku długości pochodu nie widziałem ani czoła ani zakończenia.
Oceniłem na oko, że jest 300 tysięcy, nie znając żadnych wieści w tej sprawie.
Jeśli się mylę to na pewno nie o rząd wielkości. Mam oko z liczenia ptaków i marszów niepodległości.
W końcowych przemówieniach wspomniano też o prawie 300.000.
Ludzie szli tak gęsto że, w Alejach Ujazdowskich (bardzo szeroka ulica) zrobiło się kilka st. cieplej i dreptałem w rozpiętej kurtce. W raźnym marszu do domu zaś musiałem ją zapiąć.
![]() |
Zawierucha @jestnadzieja 12 stycznia 2024 16:19 |
12 stycznia 2024 16:43 |
Też zadziwia mnie twórczość Ojca D. Nie wyrywałem się w tej sprawie, bo mało tu komentuję i na wielu sprawach się nie znam, ale o których mam jakieś pojęcie - to widzę hurtowe bicie piany i kosmiczne dyrdymały. Np. podnoszone już przez Zdzicha niezgodności fantazji etniczno-chistorycznych (pod wpisami Piotera) z powszechnie dostępną wiedzą genetyczną.
![]() |
stanislaw-orda @Zawierucha 12 stycznia 2024 16:31 |
12 stycznia 2024 17:07 |
Ja bym porachował inaczej. Policja podaje 35 tysięcy, a organizatorzy 300 tysięcy. Jesli założymy, że działając z pozycji propagandowo-marketingowych, skonfliktowane strony zaniżają oraz zawyżają frekwencję trzykrotnie, to wychodzi circa ok. 100 tysięcy.
![]() |
OjciecDyrektor @jestnadzieja 12 stycznia 2024 16:19 |
12 stycznia 2024 17:09 |
Jaka złość? U mnie noe ma żadnej złości. O prostu cały czas uwazam, że to teatr - od wczoraj już wiem, że przygotowany dla Niemców (bo wybory zatwierdził nieuznawamy przez UE sąd). Caly czas pusze, że nic się w gospodarce nie zmieni, że będzie dobrze niezależnie od tego kto ificjalnie rządzi. A to dlatego, że do Polski weszli poważni inwestorzy długoterminowi. Jest więc powód do oprymizmu, czy nie?
![]() |
OjciecDyrektor @qwerty 12 stycznia 2024 16:29 |
12 stycznia 2024 17:14 |
No ale tak nie załatwiają poważnych (w sensie grubych) inwestorów, nawet krajowych...przynajmniej nic nie słyszałem, aby Jakubas, Kulczyk, Sołowiow, Karkosik czy inni byli w ten sposób załatwiani.
Sienkiewiczowi nie pozwolono...naprawde Pan uważa, że to tylko taki tymczasowy błąd w systemie?
![]() |
Drzazga @gabriel-maciejewski |
12 stycznia 2024 17:16 |
Szykują nam przeorganizowanie całkowite sceny politycznej.
Gospodarz napisał, że Naród znów uratował PiS. Naród powinien ratować siebie i zacząć się organizować.
To bardzo ważne, bo tylko Nas w masie się boją - Wszyscy i czują, że jak sami nie zorganizują nam nowej sceny politycznej i na nowo podzielą, to możemy sprawy wziąć we własne ręce.
Panie Ojcze Dyrektorze kłania się "Wesele".
![]() |
OjciecDyrektor @Zawierucha 12 stycznia 2024 16:43 |
12 stycznia 2024 17:17 |
Cóż to jest portal wymiany myśli, a nie kółko wzajemnej adoracji. Jesli Pan się spodziewa po mnie, że będę pisał piosenki, które Pan zna i lubi, to niestety nie na tym portalu...:)
![]() |
OjciecDyrektor @Drzazga 12 stycznia 2024 17:16 |
12 stycznia 2024 17:22 |
Rozbrojonej masy nikt się nie boi. Rozbrojonę masę się oszukuje, przekupuje, i zapędza do roboty lub do łagrów. Niech Pan włozy głowę do lodówki. Bo to nie jest optymizm - to jest samozadowolenie i megalomania.....takie właśnie jak w "Weselu".
![]() |
qwerty @OjciecDyrektor 12 stycznia 2024 17:14 |
12 stycznia 2024 17:35 |
Błędów nie popełnia nikt w tym gronie. Gra się na kilka kart a kulisy widać w zawartości akt. Jak będzie potrzeba to zmieni się orzekający skład i inne orzeczenie wejdzie do gry. Przeżyłem takie rozgrywki kilka razy. Przyklad: wygrana I i II instancja, w aktach nie wiadomo skąd i od kogo kartka, że nagranie z rozprawy nieczytelne. Skarga do SN a adwokat drugiej strony pismem procesowym awizował, że nie pozwoli sobie przegrać i SN nakazuje powtórzenie procesu II instancji, zmiana składu i wyrok już inny. Wprowadzam do akcji prokuraturę a ona, że gowno ją to obchodzi bo to Sąd.
![]() |
qwerty @qwerty 12 stycznia 2024 17:35 |
12 stycznia 2024 17:36 |
Nagranie było oczywiście czytelne mam na cd.
![]() |
Drzazga @gabriel-maciejewski |
12 stycznia 2024 17:37 |
Myli się Pan w kwestii siły gniewu masy. Zgadzam się z Pana opinią, że tu ma być porządek i spokój - i nowa scena polityczna, która ten spokój zagwarantuje.
![]() |
Aquilamagna @cbrengland 12 stycznia 2024 12:58 |
12 stycznia 2024 17:56 |
Rozgłośnia, gazeta, OK.
Ale niech mi ktoś powie, jak odwrócić to:
Geniusze kupili PolskaPress przez Orlen, to teraz będzie. Bieńkowska.
Chyba że nie będzie.
![]() |
Paris @onyx 12 stycznia 2024 12:55 |
12 stycznia 2024 18:15 |
PiS`u...
... i tv republika NOWI ludzie powinni unikac jak ZARAZY !!!
![]() |
Zdzislaw @OjciecDyrektor 12 stycznia 2024 17:22 |
12 stycznia 2024 18:15 |
To chyba zanadto uproszczona interpretacja. Że masa rozbrojona, to fakt. Lecz dla zachowania pozorów demokracji trzeba zachować pewne formy/zwyczaje/(?). Tak, by ta masa - jeśli zanadto się zmobilizuje przeciwko zamiarom tych, "co liczą głosy" - nie mogła zniweczyć, czy choćby znacząco osłabić skutków wszystkich manewrów przez nich stosowanych. Więc oni "dmuchają na zimne", zakładając przy tym, że wiedzą skąd może bić żar. Jak np. w USA, gdzie nie chcą dopuścić do powrotu Trumpa do gry (abstrahując oczywiście od jego dla nas "przydatności").
A jak cenna jest dla ONYCH rzeczona "demokracja", to przecież wiemy.
Sam Pan uspokaja z jednej strony, sugerując nie ulegać panice w związku z poczynaniami tuskoidow, a teraz straszy Pan łagrami.
![]() |
Paris @cbrengland 12 stycznia 2024 12:58 |
12 stycznia 2024 18:20 |
On tego ch***...
... nigdy ze sciany nie zdejmie !!!
To jego ,,znak rozpoznawczy,,... on go zachowa i jeszcze coruni w spadku ,,pSZekaZe,,.
![]() |
Barb @marianna 12 stycznia 2024 11:53 |
12 stycznia 2024 18:22 |
Tyle ze na cale szczescie to prezes bedzie wybieral nastepce i miejmy nadzieja takiego, ktory dalej poniesie PiS a nie przyczyni sie do jego rozwalenia.
![]() |
Paris @gabriel-maciejewski 12 stycznia 2024 13:13 |
12 stycznia 2024 18:36 |
Jeszcze za tatusia powinien przeprosic, tego lebiege !!!
Tak ogolnie to niech juz nie przeprasza, tylko niech odejdzie w cholere,... da zyc i pracowac innym lepszym od niego,
![]() |
Paris @stachu 12 stycznia 2024 13:29 |
12 stycznia 2024 18:39 |
A u mnie w parafii,...
... prawie w kazda niedziele ksiadz proboszcz nawiazuje w kazaniu do naszych spraw biezacych !!!
Zobaczy Pan, jak to ksiadz ksiedzu nierowny,
![]() |
orjan @OjciecDyrektor 12 stycznia 2024 16:15 |
12 stycznia 2024 18:41 |
Ale widzisz, ukoszernianie Sienkiewicza wchodzi w kolejną sferę fałszu. Oto, jak donosi wp.pl. jakiks sąd rejestrowy wpisał sienkiewiczowska likwidacje w jakimś, chyba już trzecim radiu. Hurra! Zwycięstwo!
Te plat-fałszyści ukrywają, że na razie nie ma żadnych przeszkód wpisania likwidacji nawet w TVP SA (jakoś jednak pozostaje tam bez wpisu). Sprawa sprowadza się wyłącznie do tego, czy za pozwem np. Rady Nadzorczej uchwała Sienkiewicza o likwidacji przetrwa w kontroli sądowej.
Te trzy spółki radiowe są akcyjne więc rady nadzorcze muszą mieć. Zaglądam losowo o rejestr "Radia Gdańsk" S.A. i nadal jest Rada Nadzorcza: Jan Kreft wpisany w 2011 r., Piotr Gierszewski od marca 2016 r., Grzegorz Bonk od sierpnia 2023 r. Jest komu skarżyć likwidację.
Pozostałych dwóch spółek radiowych nawet nie sprawdzam. Gdyby tamtejsi członkowie rad nadzorczych sprzyjali planom sienkiewiczowskim, to po cholerę tam likwidacje?
![]() |
Paris @peter15k 12 stycznia 2024 13:57 |
12 stycznia 2024 18:48 |
... voila, tak wlasnie sobie mysla...
... te CZERWONE MASONSKIE NIEROBY i PASOZYTY !!!
Wlasnie tak - JAK TONIEMY i IDZIEMY NA DNO to robimy FEDERALIZACJE z kazdym PATALACHEM, co sie tylko napatoczy... i jakos to bedzie,...
... w kupie ,,sila i potENga,,.
![]() |
zkr @Aquilamagna 12 stycznia 2024 17:56 |
12 stycznia 2024 18:52 |
> Geniusze kupili PolskaPress przez Orlen, to teraz będzie. Bieńkowska.
Tak bedzie :)
![]() |
zkr @onyx 12 stycznia 2024 13:20 |
12 stycznia 2024 18:59 |
Chce startowac na prezesa PiS
Mateusz Morawiecki przyznaje, że chciałby po Jarosławie Kaczyńskim przejąć funkcję prezesa Prawa i Sprawiedliwości.
![]() |
zkr @cbrengland 12 stycznia 2024 12:58 |
12 stycznia 2024 19:03 |
> A skoro sam Rafał Ziemkiewicz tego nie rozumie, to co z resztą?
Reszta tez tego nie rozumie :)
Wlasnie dzisiaj kupilem "Jadro ciemnosci".
Ale "nietryb" ze mnie :)
![]() |
stanislaw-orda @orjan 12 stycznia 2024 18:41 |
12 stycznia 2024 19:15 |
" Pozostałych dwóch spółek radiowych nawet nie sprawdzam. Gdyby tamtejsi członkowie rad nadzorczych sprzyjali planom sienkiewiczowskim, to po cholerę tam likwidacje? "
Zeby móc zwalniać nielewowomyślnych, a odium tego nie spadło na członków Zarządu i Rady Nadzorczej
![]() |
Paris @Drzazga 12 stycznia 2024 17:16 |
12 stycznia 2024 19:19 |
Wreszcie...
... z sensem i konkretem - jako takim - Pan napisal !!!
Narod NIE URATOWAL PiS`u,... on juz jest NIEDOODRATOWANIA,... narod pokazal, ze jest w stanie sie ratowac sam i nie potrzebuje do tego POpapranych i zaprzedanych POPiS`owcUF...
... i juz niebawem to samo pokaza nasi sasiedzi i pozostale narody ZNIEWALANEJ i OGLUPIANEJ Europy... i kompletnie ZBANKRUTOWANEJ !!!
![]() |
stanislaw-orda @cbrengland 12 stycznia 2024 12:58 |
12 stycznia 2024 19:24 |
W dniu 3 grudnia 1857 r. w dworku Bobrowskich w Terechowie (ok. 10 km na płd. od Berdyczewa) urodził się Teodor Józef Konrad Korzeniowski i został ochrzczony w kościele św. Barbary w Berdyczewie. (Matka: Ewelina z d. Bobrowska). Gdy przyszły pisarz miał niespełna osiem lat, na suchoty zmarła jego matka, ojciec (Apollon Korzeniowski) przeniósł się do Czernichowa, gdzie niespelna cztery lata później zmarł. Jedenastolatek został sierotą i był wychowywany przez Tadeusza Bobrowskiego, dziadka ze strony matki zamieszkałego w Odessie. Józef jako 17-latek wyjechał (za zgodą dziadka) do Marsylii, gdzie zaciągnął się na statek jako majtek. Od tego czasu został marynarzem na stakach handlowych, wojennych oraz pirackich. A od 1880 roku w Anglii szkolił się osiągając stopień kapitana (certyfikat w 1886 r.) i jednocześnie uzyskał brytyjskie obywatelstwo, tj. został poddanym JKM.
Tereny te to były ziemie Imperium Rosyjjskiego (po zlikwidowaniu RON w wyniku zaborów) , a zatem nawet nie mozna twierdzić,iz ww. urodził sie w Polsce. Ojciec był urzędnikiem carskim, a sam Józef pisał po angielsku.
To pisarz angielski. I wcale nienajlepszy ze wspólczesnych mu pisarzy anglojezycznych. Ale głównie szpieg JKM.
![]() |
Paris @zkr 12 stycznia 2024 18:59 |
12 stycznia 2024 19:38 |
A do WBK...
... ,,pSZypaTkiem nie Hce wrUcic,,... ten wtedy, przed laty ,,wystrugany z kartofla,, GAMON i ,,doraTca rudego,, ?!?!?!?
![]() |
olekfara @gabriel-maciejewski |
12 stycznia 2024 20:28 |
Naprawić błędy i zaniechania, które są zamierzoną pernamentną cechą PIS-u, które Pan punktuje nie pierwszy już raz, oznacza nic więcej, jak likwidację tej organizacji. To dobra metoda, ale nie należy spodziewać się sukcesu.
|
KOSSOBOR @marianna 12 stycznia 2024 11:53 |
12 stycznia 2024 20:46 |
"Wieloletnie doświadczenie w obcowaniu z PiSowcami podpowiada mi, że się go szybko pozbędą. Ta ekipa to zakon. W obawie przed zagrażającą konkurencją zniszczą wszystkie talenta."
To zaczyna się już na samym początku członkostwa w PiSie. Gdy ktoś angażuje się na poważnie i sensownie, z indywidualnymi pomysłami i działaniami - jest marginalizowany, zamilczany, wywalany z list wyborczych lub przesuwany w ostatniej chwili na końcowe miejsca. W tej ostatniej chwili przed zatwierdzaniem list z Warszay przyjeżdżają jakieś nołnejmy, nikt ich nie zna i wpychają na listy zupełnie obce, nieznane w okręgach osoby. Widziałam, wiem.
![]() |
Szczodrocha33 @marianna 12 stycznia 2024 10:57 |
12 stycznia 2024 21:05 |
"Wymienić krzykaczy na liderów pokroju profesorów - Czarnka i Majchrowskiego."
I wywieżć na taczkach na śmietnik Tarczyńskiego i Czarneckiego.
Pierwszy to krzykliwy kabotyn, drugi szuja-karierowicz.
![]() |
Szczodrocha33 @zkr 12 stycznia 2024 15:47 |
12 stycznia 2024 21:10 |
Moc luda.
Te podawane 35 tysięcy przez Wyborczą i Rzeczpospolitą to oczywiste kłamstwo.
![]() |
DYNAQ @MarekBielany 12 stycznia 2024 21:16 |
12 stycznia 2024 21:21 |
No tak.
![]() |
MarekBielany @DYNAQ 12 stycznia 2024 21:21 |
12 stycznia 2024 21:26 |
Na yt można kopiować tak.
Wskaźnik na ramce z filmem, naciskamy prawy guzik i otwierają się opcje do wyboru.
P.S.
prawie pół miliona odsłon.
![]() |
Szczodrocha33 @gabriel-maciejewski |
12 stycznia 2024 21:28 |
I jeszcze żeby Glińskiego gdzieś na tyły wypchnęli.
Żebym ja tej maski już nie oglądał.
![]() |
Zawierucha @stanislaw-orda 12 stycznia 2024 17:07 |
12 stycznia 2024 21:31 |
Prawda leży w swoim miejscu. Ja opowiadam - co widziałem i jak oceniam. Jasne że głowy nie daję za te 300 tysięcy, ale było więcej niż na ostatnich marszach niepodległości.
![]() |
stanislaw-orda @Zawierucha 12 stycznia 2024 21:31 |
12 stycznia 2024 21:55 |
ja się nie upieram, ale w 300 tysięcy nie uwierzę, a bodaj nawet i w 200 tysięcy.
![]() |
Paris @KOSSOBOR 12 stycznia 2024 20:46 |
12 stycznia 2024 21:56 |
Super !!!
A prezes ,,nic nie wie,,... i Ssssakiewiczowe PIJAWY tez ,,nic nie wiedzO,,... ony tylko ,,LOmjO nasr*c ZEROWISK,, dla swoich rodzinek, roznych lichockiH, czerwinskich... o szczerskich tudziez kwiatkowskich, magierowskich - nie wspominam nawet...
... coby ,,rudy,, mial ,,robote pod publiczke,,.
![]() |
sebom @stanislaw-orda 12 stycznia 2024 17:07 |
12 stycznia 2024 21:58 |
W każdym zawodzie dopuszczalny jest jakiś zakres błędu i może wachać się (uogólniając) od 1 do 10% w zależności od wykonywanej pracy. Większe błędy są niedopuszczalne i kara się za to odpowiednio. Skoro policjanci podają 35 tysięcy a było na manifestacji ok 100 tyś to oznacza, że błąd przekracza 200%.
![]() |
Paris @Szczodrocha33 12 stycznia 2024 21:05 |
12 stycznia 2024 21:59 |
Tam,...
... co najmniej z polowe, trzeba wywiezc jak JAGNE NA GNOJ !!!
![]() |
stanislaw-orda @sebom 12 stycznia 2024 21:58 |
12 stycznia 2024 22:31 |
ale nie w zawodzie propagandysty.
W takim przypadku margines błędu wynosi no limit.
![]() |
MarekBielany @Aquilamagna 12 stycznia 2024 17:56 |
12 stycznia 2024 22:37 |
Dzięki, że jest https w obu kierunkach < i >.
![]() |
cbrengland @onyx 12 stycznia 2024 13:11 |
12 stycznia 2024 22:46 |
I co z tym zrobić właśnie?
_______
![]() |
cbrengland @gabriel-maciejewski 12 stycznia 2024 13:13 |
12 stycznia 2024 22:47 |
To za prosta konstatacja. Kto jest mądry w takim razie?
________
![]() |
sebom @gabriel-maciejewski |
12 stycznia 2024 22:47 |
Propangadysta kojarzy mi się z dzienikarzem, ew. poetą czy muzykiem.
![]() |
cbrengland @zkr 12 stycznia 2024 19:03 |
12 stycznia 2024 22:52 |
Masz zdrowie. Próbowałem kiedyś ze dwa razy to zacząć czytać. I to w oryginale. Wiesz, tak aby ten język jakoś podnieść na poziom jakiś ... Nie dałem rady po dwóch stronach, tam gdzie jest ten opis wyjścia jego statku z portu Londyn.
________
![]() |
cbrengland @Paris 12 stycznia 2024 18:20 |
12 stycznia 2024 22:54 |
Ale do GB nie wiedzie przecież, ma szlaban.
_______
![]() |
MarekBielany @Zdzislaw 12 stycznia 2024 18:15 |
12 stycznia 2024 23:09 |
Ojciec ma rację.
Z lekcji matematyki to jest warto rozróżnić ilość od liczby.
Ilość przechodzi w jakość, a liczby dają się dodać, odjąć, pomnożyć i podzielić.
PS.
szkoła elementarna.
![]() |
Witekbieszczady @Szczodrocha33 12 stycznia 2024 21:10 |
12 stycznia 2024 23:15 |
Skąd ta nienawiść ?
![]() |
MarekBielany @Witekbieszczady 12 stycznia 2024 23:15 |
12 stycznia 2024 23:27 |
tabliczka mnożenia.
i po co z tą nienawiścią ?
![]() |
MarekBielany @MarekBielany 12 stycznia 2024 23:27 |
12 stycznia 2024 23:28 |
Czy tu można coś zrocibić !
nie zarobić ?
aby
![]() |
Paris @cbrengland 12 stycznia 2024 22:54 |
12 stycznia 2024 23:42 |
A do czego on by sie tam nadal,...
... takich jak on to oni swoich maja ,,na peczki,,... coronia wjechala ,,na oksforT,, i styknie, kiedys sobie po tatusiu obrazek powiesi na scianie !!!
![]() |
MarekBielany @Paris 12 stycznia 2024 23:42 |
12 stycznia 2024 23:52 |
spuść najbliżym rowem.
Swoim rowem, to firma, która buduje drogi, zbyt często Wizerunkiempozycjonuje w rowie...
Często przed [...] .
wizerunkiem.
ło matko, a skąd piniądze, których ni ma.
P.S.
starczy.
![]() |
szarakomorka @orjan 12 stycznia 2024 12:04 |
12 stycznia 2024 23:53 |
"Ile taki proces potrwa, tyle potrwa. Jednak, nie jeśli, lecz gdy sąd ostatecznie unieważni albo uchyli tę sienkiewiczowską uchwałę, to ze skutkiem od samego początku i wtedy powstanie podstawa do unieważnienia wszystkich czynności, które dziś podejmuje likwidator."
Tuskowi tak naprawdę nie zależy na przejęciu czegokowlwiekbo nie ma kim tego obsadzić zeby dobrze działalo nawet na jego rzecz.
Jego zadamiem jest wszystko dokumentnie "rozpieprzyc"(sorry) - takie dostał polecenie z Berlina , bo oni wiedzą, że Tusk niczego nie potrafi zbudować., rozwalić - to tak. Na tym tez polega strategia Berlina.
![]() |
cbrengland @Paris 12 stycznia 2024 23:42 |
12 stycznia 2024 23:56 |
Ale facet funkcjonuje w przestrzeni publicznej w Polsce i to mocno. I dlatego o nim piszę i przypominam to. Gdyż dopóki to się nie zmieni, nic w Polsce się nie zmieni. Nie wystarczy, jak Gabriel napisał, że to dureń. To nie jest właśnie dureń. I my o tym wiemy i on też. I co dalej? To jest pytanie na dzisiaj. Nie jakieś marsze ku nie wiadomo czemu.
Sorry ale inaczej już nie potrafię. Zwłaszcza, gdy weźmie się pod uwagę mój punkt widzenia, by nie powiedzieć konkretniej, mój punkt siedzenia ☺ Widać lepiej i tyle.
________
![]() |
MarekBielany @cbrengland 12 stycznia 2024 23:56 |
13 stycznia 2024 00:08 |
punkt siedzenia.
Po co stawałeś na głowie ?
![]() |
MarekBielany @gabriel-maciejewski |
13 stycznia 2024 00:12 |
Nie jest źle !
Refleksje ?
Był i jest taki typ.
Odbiornik rekleksyjny.
![]() |
szarakomorka @szarakomorka 12 stycznia 2024 23:53 |
13 stycznia 2024 00:14 |
Tylu błedów/literówek nie spodziewałem się u siebie.
![]() |
cbrengland @MarekBielany 13 stycznia 2024 00:08 |
13 stycznia 2024 00:20 |
Potrafisz stać na głowie? Jak nie, to się nie odzywaj palancie.
________
![]() |
cbrengland @MarekBielany 13 stycznia 2024 00:08 |
13 stycznia 2024 00:23 |
Tak na marginesie, skąd ty się w ogóle wziąłeś? Nawet poprawnie czegoś nie potrafisz napisać. Może już wystarczy jednak.
_________
![]() |
Paris @cbrengland 12 stycznia 2024 23:56 |
13 stycznia 2024 00:23 |
Kiedys, jak to ZASLEPIENIE i ZAKLAMANIE narodu...
... dobrze ,,ZARLO,, funkcjonowal znacznie mocniej i lepiej !!!
Dzis, ten platny PACHOL ,,pSZeRZywa,, schylek i bardzo wielu hipokrytow jemu podobnych, bowiem narod otwiera oczy w trybie EXPRESOWYM i zmiany na tym beda zyskiwac, niemniej jednak wymagaja one duuuzo czasu i swietej cierpliwosci bowiem takich PACHOLOW i PASOZYTOW naprodukowala nam ,,wadzunia,, bez liku.
Wedlug mnie to tez duren... dlatego od samego poczatku ,,jego tFUrczosci,, nie ma go... nie kupuje, nie czytam, nie slucham ani ogladam.
![]() |
MarekBielany @MarekBielany 12 stycznia 2024 23:52 |
13 stycznia 2024 00:27 |
Jak czytać nie starczy.
Skręt w lewo (MB i takie tam) a na prawo rów.
P.S.
osłony ?
Najlepiej przed krzyżem zrobić osłonę.
P.S. dwa
ile ?
Pod bramą taka osłona powstała, i osłania jakieś kalosze.
![]() |
cbrengland @Paris 13 stycznia 2024 00:23 |
13 stycznia 2024 00:32 |
Ty to wiesz, ja to wiem, Gabriel wie też. A reszta? Nie wie. I o tym mówię właśnie.
Rafał A. Ziemkiewicz jest twarzą prawicowej, cokolwiek to znaczy, publicystyki i tyle. Jeżeli tak będzie dalej, nie będzie nic. A nie zanosi się na to, że coś sie w tym względzie zmieni. Tak, jak nie zmieni się Jarosław Kaczyński. To już jest historia. Nic więcej.
Jak nie zmieniło się przez ostatnie ponad już 30 lat, to tak już zostanie. A nawet bardziej.
_________
![]() |
MarekBielany @cbrengland 13 stycznia 2024 00:23 |
13 stycznia 2024 00:34 |
przeciw świerszczom.
Ty się pogniewałeś i wyjechałeś, stając na głowie.
Świat stanął na głowie ?
![]() |
MarekBielany @MarekBielany 13 stycznia 2024 00:34 |
13 stycznia 2024 00:41 |
a i skripnij na skripkach.
:)
Złota z tamtąd nie masz.
P.S.
Kolego ! Czy lepsze jest podchodzenie po schodkach, czy po równi w górę ?
Promenada vs Dolna.
.
![]() |
cbrengland @MarekBielany 13 stycznia 2024 00:34 |
13 stycznia 2024 00:44 |
Nie widać, że tak właśnie jest? Wszędzie już proszę pana.
Tylko widzisz, ja stojąc na głowie, ten świat, który stanął na głowie, widzę poprawnie właśnie. Popatrz. Taki trik ☺
_______
![]() |
MarekBielany @cbrengland 13 stycznia 2024 00:44 |
13 stycznia 2024 00:53 |
Spytam.
Po co to robisz ?
Jaki trick ?
Tylko nie o głowie, bo to dawno wytłumaczono.
![]() |
MarekBielany @MarekBielany 13 stycznia 2024 00:53 |
13 stycznia 2024 00:58 |
prawnicy i emigranci ... !
?
a tam z flagami.
![]() |
Paris @cbrengland 13 stycznia 2024 00:32 |
13 stycznia 2024 00:59 |
Krzysiu,...
... bardzo duzo ludzi juz wie, ze zostalismy sprzedani, i ze prawie wszystko jest juz przyklepane,... sam wiesz, ze ,,czlowiek strzela, ale to Pan Bog kule nosi,,...
... a ja tez wiem i tego jestem pewna, ze ,,nosil wilk razy kilka poniesli i wilka,,. Takze robmy swoje i trzymajmy sie mocno Pana Boga, tylko tyle,... nie PiS`u czy POpaprancUF, czy Kaczynskiego albo PAD`a bo to sa OSZUSCI i ZLODZIEJE...
... i oni wszyscy SA WON !!!
![]() |
MarekBielany @MarekBielany 13 stycznia 2024 00:58 |
13 stycznia 2024 00:59 |
kebab.
polska kanapka ?
![]() |
MarekBielany @gabriel-maciejewski |
13 stycznia 2024 01:11 |
nieźle było.
:)
: )
: )
...
![]() |
MarekBielany @gabriel-maciejewski |
13 stycznia 2024 01:13 |
taka próba.
09.30. 1998.
I ?
![]() |
MarekBielany @gabriel-maciejewski |
13 stycznia 2024 02:28 |
To dobrze że Govę nie przydał.
Jest jeszcze lepiej.
Ale kto się w tym połapie?
P.S.
czy lepiej zgłębiać groby ?
czy ?
![]() |
stanislaw-orda @sebom 12 stycznia 2024 22:47 |
13 stycznia 2024 03:58 |
rzecznik prasowy policji to propagandysta "czystej wody". Albo brudnej. W zależnosci od potrzeby.
![]() |
stanislaw-orda @MarekBielany 13 stycznia 2024 02:28 |
13 stycznia 2024 03:59 |
posrało Cię?
![]() |
glicek @Szczodrocha33 12 stycznia 2024 21:28 |
13 stycznia 2024 08:19 |
I jeszcze żeby Glińskiego gdzieś na tyły wypchnęli.
Ale jak, gdzie.. no tak nie można! Tio byłaby podłość. Niech dokończy ten Wielki Hollyłudzki Film o Polskiej Historii. W ciągu 8 lat mu się nie udało, więc widocznie potrzebuje jeszcze kilka. ;))))
ps: kiedy oglądałem warszawską listę PiS do Sejmu z góry skreśliłem Glińskiego i Gosiewską. Niestety, dostali w stolicy najwięcej głosów.
![]() |
OjciecDyrektor @qwerty 12 stycznia 2024 17:35 |
13 stycznia 2024 08:43 |
Miałeś Pan za przeciwnika gościa ze służb lub ściśle z nimi powiązanego. Moja znajoma też przegrała sprawę spadkowa w I i II instancji, mimo że pokazała czarno na białym, że akt notarialny drugiej strony był antydatowany. Można rzucić mięsem w stronę sądu i tyle. Z nimi nie wtgramy nigdy i tego trzeba być swiadomym. Konfrontacja z nimi to błąd. Co wtedy zrobić? Negocjacje pozasądowe, ale problem jest z nimi taki, że trzeba mieć pewność, że to służby, a nie mitoman, a to w zasadzie wychodzi dopiero po wyroku.
![]() |
OjciecDyrektor @Zdzislaw 12 stycznia 2024 18:15 |
13 stycznia 2024 08:48 |
Pan nie rozumie mnie. Nie straszę łagrami. To mój interlokutor straszy gniewem mas i mu odpowiadam, ze ten gniew bez budzetu i bez tajnej organizacji jest jak poranna rosa
![]() |
OjciecDyrektor @orjan 12 stycznia 2024 18:41 |
13 stycznia 2024 08:50 |
Czyli podają fałszywe informacje....dla swego elektoratu, że "Rysiu, walczę!".
![]() |
OjciecDyrektor @szarakomorka 13 stycznia 2024 00:14 |
13 stycznia 2024 08:56 |
I tak przeczytałem bezbłędnie...:). Nie ma, co się martwić. Wszyscy nabieramy wprawy...:)
![]() |
OjciecDyrektor @stanislaw-orda 13 stycznia 2024 03:59 |
13 stycznia 2024 08:58 |
4 rano?....idź odpocznij. MarekBielany jaki jest taki jest....nie lubisz zagadek?
![]() |
koncereyra @gabriel-maciejewski |
13 stycznia 2024 11:08 |
"Nie wiem czy zwróciliście na to uwagę, ale wszystkie stacje radiowe tworzą kontent antypisowski."
Jest WNET które od biedy można by nazwać propisowskim.
A tak naprawdę powód jest prosty, radio wymaga bardziej autentycznej jakości niż telewizja; Więc nie tylko nie ma jak tam lansować polityków ale nie ma też trzeba by znaleźć ludzi chcących robić radio na poważnie, a nie tylko jako krok do bycia w radzie nadzorczej SSP.
Z resztą to doskonale widać po tym co się stało z PR3. Po pacyfikacji przez PiS w zasadzie zdechło. A słuchacze byli wstanie utrzymać sami dwa nowe radia, mocno antypisowskie "Nowy Świat" i takie umiarkowanie centrowe "357". A przecież WNET też jest "bękartem Trójki", bo Skowroński je założył po tym ja go platformersi wyrzucili z PR3. Ale to co łączy wszystkie te cztery byty, to właśnie pewien stopień "artystycznej autonomii", nawet fanatycznie antypisowski "Nowy Świat" jest dużo mniej ręcznie sterowany niż TVN.
Tak więc własne radio to jest po prostu za dużo dla prawicy, co ma potrzebę czystości ideologicznej.
Z resztą cały czas widać, że narracja po stronie PiS jest "kto nie głosował na nas ten zdracja", ergo nie ma planów przekonania do niczego przypadkowych wyborców PL2050/PSL/Konfederacji (a takich było sporo). Co oznacza albo szklany sufit w parlamencie, albo sukces JEŚLI ZDEMOBILIZUJE się stronę przeciwną. A nikt tak nie umie mobilzować do głosowania na PO co Czarnek. W tym sensie Szydło ma zadatki na wyciągnięcie PiS z niebytu, a Czarnek i jemu podobni na co najwyżej urządzenie się w tym niebycie
![]() |
OjciecDyrektor @koncereyra 13 stycznia 2024 11:08 |
13 stycznia 2024 11:25 |
Fanatyków nie trzeba sterowac. Sami robią, to co trzeba i taniej. I właśnie sukces radiowy zależy od tego ilu fanatyków pracuje w rozgłośni. Nie od kasy, bo żadna kasa nie pomoże, gdy do mikrofonu gada "bot".
![]() |
qwerty @OjciecDyrektor 13 stycznia 2024 08:43 |
13 stycznia 2024 11:53 |
Daje się wygrywać. Nie jeden raz wygrywałem. Przegrywałem też. A co do mitycznych służb to my też jesteśmy pozabudżetową służbą specjalną. Paru tych 'służbowych' załatwiłem na cacy. Ale w konfrontacji z państwem trzeba działać i myśleć jak Państwo.
![]() |
qwerty @OjciecDyrektor 13 stycznia 2024 08:43 |
13 stycznia 2024 11:56 |
Bez świadomie prowadzonej konfrontacji ląduje się za kratami. Przyklad dzisiejszych 'bohaterów' okazuje to bez wątpliwości. Oni czekali, że ktoś się zlituje, bo sąd, bo prezydent, bo Konstytucją, bo... I czekają nadal.
![]() |
orjan @szarakomorka 12 stycznia 2024 23:53 |
13 stycznia 2024 13:51 |
Też tak sądzę. Nie bez tego wciskam tu określenia typu plat-fuszerzy, itp. Całe nieszczęście polega na marnowaniu czasu na te jakieś natuszczone frykcyjne ruchy. Co materialnego Tusk rozpieprzy, to da się odbudować, lecz czasu nikt nie zwróci. Jedyna nadzieja moja w tym, że w tym samym czasie, w zagranicznym otoczeniu Polski, z różnych tamtejszych przyczyn, chyba nie odbędzie się ucieczka do przodu.
Natomiast złożona jest ta kwestia czasu potrzebnego na ewentualne procesy przeciwko uchwałom o tych likwidacjach. Moim zdaniem pozwy powinny już być gotowe, bo też nie powinny być szczególnie skomplikowane. W gruncie rzeczy chodzi o wykazanie naruszenia wyraźnych przepisów ustaw oraz w ogóle zamiaru ominięcia prawa w czynnościach Sienkiewicza. Te czynności, czyli fakty, wszystkie opisane są dokumentami urzędowymi (aktami notarialnymi). Nie ma więc sąd nad czym specjalnie deliberować. Wszelkie plat-fałszywe rzężenie po co było to komu potrzebne nie może mieć procesowego znaczenia. Biorąc więc pod uwagę czas "techniczny" (obieg pism i terminy procesowe) pół roku byłoby aż nadto. No, ale trzecim wojskiem w tym kryzysie jest także sądownictwo, a to posiada szerokie doświadczenie w obstrukcjach. Zarazem przeciągnięcie takich procesów w czasie to ostatni ratunek dla plat-fałszystów przynajmniej na odcinku mediów.
|
onyx @koncereyra 13 stycznia 2024 11:08 |
13 stycznia 2024 15:30 |
Trójka to nie nie było jakieś radio tylko środowisko i jak się okazało dosyć duże. Słuchacze przyzwyczajeni do tematyki i muzyki plus znani ludzie. Pracownicy Trójki zrobili to co powinien zrobić PiS i o czym od lat postuluje Coryllus. Wyszli ze starych mechanizmów i dopasowali się do nowych do których postęp techniczny wyprowadził młode pokolenia słuchaczy. Oczywiście oni to zrobili pod presją i z powodu straty posady w Trójce państwowej ale ich nazwiska i przyzwyczajenia słuchaczy wystarczyły. Podzielili ten tort na pół bo było tylu chętnych by za to jeszcze płacić. W obu nie ma nic umiarkowanego ani żadnego centrum, oba są wściekle altypisowskie i antykościelne tylko "357" jest nieco lżejsze w retoryce bo "Nowy Świat" ze swoimi stalinowcami to taki TVN24. Ludzie młodzi, którzy nie splamili się opłatami na media państwowe obojętnie kto rządził teraz z radością płacą na "swoje radio" w telefonie. A co zrobił PiS w tym czasie? Objął stanowiska w starym państwowym systemie i zapodał siermięgę taką samą jak w TVP. Dla emerytów z których i tak duża część ogląda TVN24. Ktoś na Twitterze napisał, że PiS ma ok 50 tysięcy członków a w całej polsce stanowisk państwowych na różnych szczeblach i w różych strukturach jest ponad 2 miliony. To jak oni chcieli to ogarnąć nie otwierając się na nowych i młodych? Ze wszystkiego zrobił się przetrwalnik dla zasłużonych i ich rodzin a Obajtków można policzyć na jednej ręce.
![]() |
klon @qwerty 13 stycznia 2024 11:53 |
13 stycznia 2024 23:33 |
Tzw druda strona ma wsparcie medialne..
Jarosław Kurski pisze:
"O tym, jak Duda z Barskim praworządności Bodnara uczyli......Dlatego w sprawie Barskiego zasługuje więc na wsparcie całego polskiego demokratycznego świata prawniczego." (dalej nie czytałem bo chcieli kasy za "wjazd" - niedoczekanie).
Coś mi się przypomina....o klasie robotniczej, bratnich nagrodach? Kurna, nie pamiętam.
![]() |
qwerty @klon 13 stycznia 2024 23:33 |
14 stycznia 2024 16:02 |
Wsparcie w ramach wzmacniania demokracji. To jest to - internacjonalizm wspierający demokrację wszystkich krajów łączcie się.
![]() |
MarekBielany @gabriel-maciejewski |
15 stycznia 2024 22:12 |
W czasach niebytu internetu, a telefon był na poczcie lub w budce.
W sierpniu tysiąc dziewięćset osiemdziesiątego roku dowiedziałem się, że istniał pan Maciej Szczepański .