-

gabriel-maciejewski : autor książek, właściciel strony

Jak zostać posłem w Polsce?

Może się będę tu trochę powtarzał, ale czasem przydaje się takie podsumowanie. Otóż, żeby zostać posłem w Polsce wystarczy walić w PiS ile wlezie. I to w zasadzie wszystko. Wszystkie poważne szury, które wzięły się znikąd i nagle zaistniały w sieci, są dziś posłami. Ci, którzy nie są dziś posłami, zostaną nimi w następnej kadencji, to pewne, albowiem jak widzimy sprawy z wyborami upraszczają się znacznie, a pokolenie, które zaczyna głosować, nie rozumie po co to czyni.

Wiele w tych wyborach ułatwiła opozycji zaraza, która zapanowała na dwa lata. Dzięki niej zaistniał, na przykład, poseł Płaczek, wypromowany – przypomnę – przez Jana Pospieszalskiego. Nie było siły, żeby zdjąć temat covida z tapety i każdy, kto zebrał przy sobie gromadę wariatów, ekscytujących się potencjalną śmiercią swoją i bliskich, miał szansę.

Ludzie, którzy flekują PiS znajdują zawsze wdzięczne zainteresowanie działaczy tej partii. Są oni wręcz zafascynowani tymi atakami i tak jak minister Ziobro dofinansowują jawnie wrogie PiS platformy. Nie wywołuje to żadnej reakcji, albowiem każdy chce, żeby przybyło głosów lub tylko potencjalnych głosów i chętnie dzięki takimi złudzeniom poprawia sobie samopoczucie. To, co kto ma w głowie i w sercu idąc na głosowanie nie interesuje posłów PiS w najmniejszym stopniu. Tak, jakby w sejmie istniała jakaś granica, po której przekroczeniu wszystko się zmienia i nie trzeba już być tym strasznym, znienawidzonym pisowcem. Można się bratać z ludźmi cywilizowanymi, a nawet pokazywać z nimi publicznie. Wczoraj, na przykład, pokazali zdjęcie najbardziej bojowego ministra – Czarnka, jak w najlepszej zgodzie, gada z posłem Gramatyką. Mnie takie rzeczy wyprowadzają z równowagi, przyznam otwarcie. Jestem jednak w tym odosobniony. Cała reszta bowiem uważa, że to jest normalne. Ta kampania zaś i całe wybory, to jedynie teatr dla gawiedzi. Ludziom ze środka systemu nic się stać nie może, są oni tego świadomi, dlatego właśnie tak bardzo ekscytują ich ci, którzy pragną się wylansować na atakowaniu PiS, prezesa i rządu. Są to, po prostu, potencjalni koalicjanci i sprzymierzeńcy.

Jak wobec tego posłowie i politycy PiS traktują tych, którzy ich serio popierają i nie odstawiają przy tym żadnej hucpy? Normalnie – z buta. I to się nie zmieni, albowiem ludzie postępujący w ten sposób znajdują się poza istotnym rozumieniem spraw. Czy aby na pewno? O tym nie zdecyduje PiS, ale Donald Tusk i to się okaże już wkrótce. To bowiem, co zdarzyło się nam – jak w piosence Piotra Rubika – nie jest wcale wesołe. Oddano właśnie władzę w ręce człowieka, o którym w PiS otwarcie się mówi, że jest ruskim agentem, do tego odpowiedzialnym za Smoleńsk. Czy wy ludzie nie widzicie w co się pakujecie? I czy rzeczywiście liczycie na to, że nic się nie stanie?

Jak się zdaje, wszyscy pokładają wiarę w swoje immunitety. To może być dość złudne, albowiem tamtym się spieszy. Jeśli przyjmiemy założenie, że Tusk to ruski agent, to oczywiste jest, że będzie on działał na rzecz Rosji, wszelkimi dostępnymi sposobami. Ja nie wiem, jakie to sposoby, ale może się okazać, że przedstawiciele USA w Polsce mu na to pozwolą, w imię jakichś swoich, uznawanych za wyższe, celów. Jedyną instancją, która będzie mogła się mu przeciwstawić będzie prezydent. To znaczy, że wrócimy do czasów sprzed roku 2010, a do tego okaże się iż cały pracowicie, ale bardzo nieudolnie, budowany kapitał emocji związanych ze Smoleńskiem, zostanie unieważniony. Na razie jeszcze tego nie widać, ale kiedy nowy rząd przejmie media, wszyscy poczują ten knebel, nie w ustach bynajmniej, ale – pardąsik – aż w dupie.

Wróćmy do posłów atakujących PiS. Najlepszym przykładem są oczywiście posłowie Konfederacji z Grzegorzem Braunem na czele. Jego postawa zainspirowała innych, a święte przekonanie, że ma on moc kreowania autorów i wydawców dopełniło reszty. Ponoć szef wydawnictwa FreeDom o mało się nie dostał do sejmu. A Gryguć się na niego obraził z tego powodu, bo mu się zdawało, że to on powinien znaleźć się na listach. Przypomnę, że był na tych listach także Marcin Rola, którego jednak skreślono. No, ale Roli to akurat zwisa, albowiem jest on przedmiotem adoracji byłego już ministra sprawiedliwości.

Ja jestem za tym, żeby przy następnych wyborach, na listy zostali wpisani wszyscy chętni, z Tomaszem Gryguciem na czele. Sądzę bowiem, że dopiero jego wystąpienia na mównicy sejmowej przywiodą do przytomności wszystkich członków PiS. Nawet Czarnka, który jest tak wielkim obrońcą Polski i Polaków, że za chwilę wyrosną mu skrzydła identyczne jak u orła białego.

Ponoć poseł Gramatyka, jak wieść gminna niesie, odebrał przed wyborami w 2015 prawie milionową odprawę z Taurona, w którym został zatrudniony niedługi czas, przed ich terminem. Prawda li to? Jeśli tak można więc liczyć się z tym, że rozmowy jakie posłowie toczą między sobą nie dotyczą spraw, którymi my się tu ekscytujemy, ale innych całkiem, bardziej przyziemnych.

Najbardziej w postawie posłów PiS i członków rządu zdumiewa mnie jedno. Wszyscy oni są przekonani, że nie istnieją inne, niż znane im dotychczas metody prowadzenia polityki wewnętrznej i zagranicznej. Otóż one istnieją, ale PiS wzdragał się nawet o nich pomyśleć, a co dopiero jest stosować. Nowa władza takich oporów mieć nie będzie. To pewne. I będzie jeszcze twórczo i nowatorsko rozwijać wspomniane metody.

Popatrzmy jak zmienił się sejm od ostatnich wyborów. Są to zmiany istotne, które dokonały się pod wpływem mediów. Czy komuś w PiS przyszło do głowy, żeby wstawić na listy wyborcze ludzi, którzy kojarzą się z TVP i TVP Info? Tak, jak tamci zrobili z Hołownią? No skąd….Na listach muszą się znaleźć sami oddani towarzysze, na których lud będzie głosował, uwiedziony patriotycznymi gawędami. To po co Ziobro chodził do Roli? No, żeby przejąć jego zasięgi. Ale te zasięgi to, pardon, jedno gówno, bo można je sobie dokupić, albo zrobić nadając dzień w dzień na Żydów. Co z tego, skoro minister sprawiedliwości o tym nie wie. PiS, a raczej najstarsi towarzysze w partii, kupowali sobie przez cały czas pewien rodzaj złudzeń, który kosztował ich bardzo drogo. Na razie jednak myślą, że wszystko się udało – są przecież w sejmie i z mównicy będą znów nadawać te stare, bardzo już zużyte teksty, sugerując jednocześnie, że Tusk to ruski agent. Prof. Cenckiewicz wręcz wprost to ogłosił na twitterze. I będą przy tym wierzyć, że są całkowicie bezpieczni, albowiem maja immunitet. Tak, jak Grodzki, któremu wszak nic się przez całą poprzednią kadencję nie stało. I żadnemu nie da się wytłumaczyć, że polityka podlega takim samym innowacjom, jak każda inna dziedzina życia. W to nie uwierzy żaden pisowski poseł, mowy nie ma. Oni wiedzą, że wszystko będzie jak dawniej. I w dodatku wierzą, że tymi samymi co dawniej metodami i tymi samymi ludźmi odwojują wszystko już niebawem.

Na koniec pytanie – myślicie, że Miłosz Kłeczek i Adrian Klarenbach znajdą się na listach PiS w przyszłych wyborach? Jestem pewien, że nie. Na tych listach, tyle że nie PiS, ale KO i Konfederacji, znajdą się za to wszyscy, którzy z wdziękiem i całkowicie bezkarnie będą kopać po dupie Suskiego i resztę. W czasie tych czynności, co dość oczywiste, kopani pod dupie będą się cały czas uśmiechać i ze zrozumieniem kiwać głowami.

Miłej soboty.

Przypominam, że do 17 grudnia trwa wielka świąteczna promocja. Mamy też wreszcie w sklepie nową książkę Pawła Zycha „Lepsze czasy. Jak zostać królem”.

https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/lepsze-czasy-jak-zostac-krolem/

 

No i zapowiedziane obniżki, które obowiązują do 17 grudnia, do godziny 21.00

 

https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/sprawa-macocha-w-swietle-prasy-1909-1916/

 

https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/przygody-kapitana-magona-leon-cahun/

 

https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/zaginiony-krol-anglii/

 

https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/zabojczyni-leon-cahun/

 

https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/ojciec-dreadnoughta-admiral-john-fisher-1841-1920/

 

https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/gabriel-ronay-anglik-tatarskiego-chana-tlumaczenie-gabriel-maciejewski-jr/

 

https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/leon-cahun-niebieski-sztandar-powiesc-o-przygodach-chrzescijanina-muzulmanina-i-poganina-w-czasach-wypraw-krzyzowych/

 

https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/jan-kapistran-biografia/

 

https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/ryksa-slaska-cesarzowa-hiszpanii/

 

https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/walka-urzetu-z-indygo/

 

https://basnjakniedzwiedz.pl/?s=Sylwetki&post_type=product

 

https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/kredyt-i-wojna-tom-ii/

 

https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/kredyt-i-wojna-tom-i-2/

 

https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/wielki-zywoplot-indyjski/

 

https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/katastrofa-kaliska-1914/

 

https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/propozycja-poskromienia-hiszpanii-tlumaczenie-gabriel-maciejewski-jr/

 

https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/swiety-ludwik-jacques-le-goff/

 

https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/i-co-kiedys-bylo-fajniej/

 

https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/pieniadz-i-przewrot-cen-w-xvi-i-xvii-wieku-w-polsce/

 

https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/jak-nakrecic-bombe/

 

https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/okraina-krolestwa-polskiego-krach-koncepcji-miedzymorza/

 

https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/czerwiec-polski/

 

https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/basn-jak-niedzwiedz-socjalizm-i-smierc-tom-i/



tagi: rosja  sejm  pis  media  wybory  tusk  agenci  elektorat 

gabriel-maciejewski
9 grudnia 2023 08:28
70     2649    10 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

ewa-rembikowska @gabriel-maciejewski
9 grudnia 2023 10:04

Wierzą w zasadę TKM...

A to znaczy, że Smoleńsk niczego ich nie nauczył.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @ewa-rembikowska 9 grudnia 2023 10:04
9 grudnia 2023 10:24

Chyba wciąż uważają, że polityka to taki gombrowiczowski pojedynek na miny.

Ale nie doczytali czym się on skończył dla Syfona.

zaloguj się by móc komentować

valser @gabriel-maciejewski
9 grudnia 2023 10:43

Poza tym wszyscy maja porobione zdjecia i filmy z imprez jak bzykaja jakies malolaty, wciagaja nosem biale i leza nago w zygowinach, ktore to produkcje wyplyna na biurko jakiegos dziennikarza sledczego jakby sie reprezentantom narodu zachcialo podejmowac decyzje na wlasna reke. Tak dziala "dyscyplina partyjna".

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @ewa-rembikowska 9 grudnia 2023 10:04
9 grudnia 2023 11:14

Tak, Smoleńsk był dawno i może to była nieprawda. Zwłaszcza, że od razu wyspecjalizowani macherzy zamienili to na fałsze i emocje, a publika wyła

zaloguj się by móc komentować


gabriel-maciejewski @valser 9 grudnia 2023 10:43
9 grudnia 2023 11:16

A niektórzy mają jeszcze kłopoty z tożsamością

zaloguj się by móc komentować

szarakomorka @gabriel-maciejewski
9 grudnia 2023 11:26

W ich myśleniu nic sie nie zmieniło:

https://i.pl/najnowszy-sondaz-pis-mocno-w-gore-dwie-partie-ze-spadkiem-poparcia/ar/c1-18143199 (PIS 35,2% +3,5 % , KO 28,8% +2,1%, 3D 16%+1,6%) . Gdyby wybory parlamentarne odbyły się w najbliższą niedzielę najlepszy wynik znów uzyskałoby Prawo i Sprawiedliwość.

(spadek - Lewica - 0,4% i Konf -1,4%) .

Dalej będą onanizować się sondażami i swoim wyborcom zalecą śpiewanie "Polacy nic sie nie stało", a Prezydent doda: wygrała demokracja.

Już nie mam na nich siły i chyba nie tylko ja. Mogą się zdziwić przy następnych wyborach.

Inni moga nie mieć tak wytrzymałych nerwów jak ja.

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @szarakomorka 9 grudnia 2023 11:26
9 grudnia 2023 11:39

Tu nie chodzi o to, żeby wytrzymywać i dawać im kolejne szanse. Mają zamknąć mordy i słuchać co się do nich mówi. Po prostu. Szczególnie dotyczy to marszałka Kuchcińskiego, którego region zawalił sprawę, a on spacerował po targach książki z tym bałwanem Jackowskim, co się bez gaci fotografuje. 

zaloguj się by móc komentować

qwerty @valser 9 grudnia 2023 10:43
9 grudnia 2023 11:44

Poza tym patologię ustawową robili razem i w jednym celu. Najlepsze zdjęcia to te ze skoku wolomin. Od wynajętego Wałęsy na czele rocznicowego pochodu. Po śpiewającego międzynarodówkę posła z ...

zaloguj się by móc komentować

qwerty @gabriel-maciejewski
9 grudnia 2023 11:52

Nasz los i jakość życia w RP nikogo nie interesuje. Napiszą ustawę, że jest raj i kto tego prawa nie uznaje to do piachu. Teraz widać, że to wszystko klaunada. A opowieści o żołnierzach wyklętych służą tylko jako sceniczne 'odzienie' podobnie jak pierdoły o dekomunizacji. Tragedią jest, że z tymi ludźmi nie da ani wymieniać informacji ani też cokolwiek robić poza ich światem postrzegania rzeczywistości. Mamy list od Jarosława Kaczyńskiego z pointą, że ma świadomość, że w w normalnym Państwie takie zjawiska jakie są naszym losem nie powinny mieć miejsca. Czekamy jak do nas po pomoc będą dzwonić, bo prokurator, Sąd, Komornik, ...

zaloguj się by móc komentować

Matka-Scypiona @gabriel-maciejewski
9 grudnia 2023 14:53

Skoro traktują nas z buta, co jest prawdą, sponsorują grubymi milionami swoich wrogów, kto może mieć my jesteśmy idiotami z klapkami na oczach? 

 

 

zaloguj się by móc komentować

Matka-Scypiona @szarakomorka 9 grudnia 2023 11:26
9 grudnia 2023 14:55

Na mnie niech nie liczą i to nie ma związku z nerwami. 

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Matka-Scypiona 9 grudnia 2023 14:53
9 grudnia 2023 14:56

Trzeba im to wreszcie powiedzieć

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @qwerty 9 grudnia 2023 11:52
9 grudnia 2023 14:59

Prezes stracił kontakt z wyborcami...trzeba się zastanowić kiedy to nastąpiło. Może wraz z odejściem Szydło?

zaloguj się by móc komentować

peter15k @gabriel-maciejewski
9 grudnia 2023 18:10

(...) Jak wobec tego posłowie i politycy PiS traktują tych, którzy ich serio popierają i nie odstawiają przy tym żadnej hucpy? Normalnie – z buta (...)

Pis wygrywał na skutek pospolitego ruszenia  ludzi którym dobro kraju leżało na sercu.  Ci którzy głębiej żyli z obecności w mediach i sieci zostali spektakularnie potraktowani z buta... Stąd wielu publicystów wytrzymało z poparciem PIS aż do drugiej kadencji, kiedy cierpliwość im się skończyła i zaczeli walić w PIS tak samo jak wszyscy. Pomimo tego PIS dalej mówąc kolokwialnie olewał te sygnały.   Wyborcy jednak na kogoś głosowali. Przykładowo, jak podejrzewam, na Jachirę głosowało środowsko dobrze zarabiających profesjonalistów, którzy jednak nie kojarzą swojej dobrej sytuacji materialnej z istnieniem  państwa polskiego. Głosowali  "dla jaj". Im się ciągle wydaje, że ktoś sie o nich upomni jak dojdzie do redukcji jakiś funduszy czy działalności w danym rejonie. Nikt sie o nich nie upomni a kopnie się ich w zadek. To dokładnie ten sam mechanizm jak przy prywatyzacji przed laty kiedy po przejęciu większości akcji jest "akcja" redukcji kosztów i transferu zysków za granicę. Koszty bezrobocia pozostawia się strukturom państwa jeżeli jeszcze istnieją... To jest materialny koszt głupoty.

zaloguj się by móc komentować

MZ @gabriel-maciejewski
9 grudnia 2023 18:29

A ta antyreklama PIS -u,Terlecki mówi ,że będa twardą opozycją.

zaloguj się by móc komentować

Andrzej-z-Gdanska @gabriel-maciejewski
9 grudnia 2023 18:32

To byłoby nawet śmieszne,

...pokazali zdjęcie najbardziej bojowego ministra – Czarnka, jak w najlepszej zgodzie, gada z posłem Gramatyką. 

ale jednak nie jest, chociaż taka jest, Panie, demokracja jak my ją widzimy. Zdaje się, że obie "strony" widzą" ją podobnie. ;(

Ja jestem za tym, żeby przy następnych wyborach, na listy zostali wpisani wszyscy chętni...

Ja też jestem za tym, bo jak jest marszałek rotacyjny, to mogą być posłowie rotacyjni, czyż nie?

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @gabriel-maciejewski
9 grudnia 2023 18:47

Szczerze, to naprawdę nie wiem co się będzie działo, posłowie PiSu zachowują się jakby wszystko było pod kontrolą i jak na to patrzę to ta tzw. "demokratyczna opozycja" nie ma nawet minimalnie poważnych kandydatów na ministrów, tak jakby nigdy nie mieli tworzyć rządu, a jak utworzą to ktoś inny miałby za nich rządzić.

Nie wiem, wszystko wygląda tak jakby jednak miał się sprawdzić scenariusz proponowany przez @Piotera(smok wawelski który pożarł podsuniętą owcę i tak się wykończył) albo przez @OjcaDyrektora, że wszystko jest ustalone, i może super kolorowo nie będzie, ale Resetu 2 też nie będzie.

 

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @MZ 9 grudnia 2023 18:29
9 grudnia 2023 18:50

Terlecki to jest akurat jeden z bardziej przytomnych. Jeden z tych co realizują proponowany przez Gabriela kierunek najbardziej radykalnie - zero bratania się z tamtymi i szacunek przedewszystkim do swoich wyborców, nawet kosztem dobrego PRu.

 

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @gabriel-maciejewski
9 grudnia 2023 19:03

Jednej rzeczy tylko się obawiam. Okazało się, że w opozycji jedyną minimalnie rozsądną partią jest "Razem" Zandberga, chodzi o proponowane przez nich rozwiązania prawne chroniące pracowników, likwidowanie przepaści finasowych w społeczeństwie itp., czyli de facto flagowe programy PiSu.
PiS musi bardzo pilnować tych tematów, wiadomo że jako partia rządząca nie mógł tego wszystkiego realizować od razu, ale sądzę, że będą takie próby, aby tworzyć rzekome alternatywy na zasadzie - "patrzcie jest jednak ktoś normalny w opozycji".

 

zaloguj się by móc komentować

MarekBielany @Kuldahrus 9 grudnia 2023 19:03
9 grudnia 2023 19:52

Pracownicy pracują u pracodawcy.

To się łatwo da zrobić w społeczeństwie pracowników.

Z pracodawcami to jest inna orbita.

 

 

zaloguj się by móc komentować

MarekBielany @gabriel-maciejewski
9 grudnia 2023 19:57

Chcę dodać plus, a tu pojawia się wiadomość, że ... nie jest bezpieczna.

 

:)

 

 

zaloguj się by móc komentować

MarekBielany @MarekBielany 9 grudnia 2023 19:57
9 grudnia 2023 19:59

To jest:

Dane które chcesz przesłać nie są bezpieczne.

 

A kiedy były ?

 

:)

 

 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @gabriel-maciejewski 9 grudnia 2023 14:59
9 grudnia 2023 20:01

Wraz z Covidem. Tak pokazują sondaże. Covid odebrał zaufanie do instytucji państwowych. Ergo JK i zarząd PiS świecili gębami za przekręty globalnych farmaceutów i za wtyki w służbie zdrowia. Pamiętam tych panów doktorów którzy uważnie lustrowali każdego mężczyznę powyżej 30. Wchodzili do gabinetu zabiegowego nadstawiając ucha co taki gościu może mówić o covidzie. 

Nadto konwencje partyjne zawsze są ustawkami. To też jest bariera komunikacyjna.

zaloguj się by móc komentować


gabriel-maciejewski @Kuldahrus 9 grudnia 2023 19:03
9 grudnia 2023 20:19

Lewica przejmie program PiS, a KO rozprawi się z członkami partii

zaloguj się by móc komentować

MarekBielany @gabriel-maciejewski 9 grudnia 2023 20:18
9 grudnia 2023 20:20

jak zobaczysz, to działa.

 

1st attemption

 

zaloguj się by móc komentować


gabriel-maciejewski @MZ 9 grudnia 2023 18:29
9 grudnia 2023 20:20

Terlecki nie jest taki zły. Nie będą żadną opozycją

zaloguj się by móc komentować

MarekBielany @MarekBielany 9 grudnia 2023 20:20
9 grudnia 2023 20:21

ja zobaczyłem !

 

P.S.

na komórce była fajna plansza z komunikatem.

 

 

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @peter15k 9 grudnia 2023 18:10
9 grudnia 2023 20:22

Myślę, że opozycja przejmie cały dorobek PiS i zacznie się nim chwalić, a członkom partii wytoczy procesy. Nawet jeśli zarzuty będą fikcyjne, będzie to propagandowy sukces

zaloguj się by móc komentować

MarekBielany @gabriel-maciejewski 9 grudnia 2023 20:22
9 grudnia 2023 20:41

To nie jest niczym nowym.

Przynajmniej od czasu jak nauczyłem się czytać i pisać.

 

Zagarnięcie mułu po Wisły ujściu i Ujściu.

 

P.S.

.

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @gabriel-maciejewski 9 grudnia 2023 14:59
9 grudnia 2023 21:33

Czy Jarosław Kaczyński ten kontakt w ogóle kiedykolwiek miał? To tak, jakby zapytac się, jaki kontakt z wyborcami miał Edward Gierek, że już nie wspomnę o gen.Wojciechu Jaruzelskim.

A jaki kontakt ma Donald Tusk? Wyborcy w tym ostatnim przypadku mają z nim kontakt, jak najbardziej. Ale Tusk, w życiu. On ma kontakt jak reszta tej gawiedzi tylko ze samym sobą. No może czasem przy wódeczce z takim SIkorskim sobie popiją. Jak piją. Tusk biega wszak codziennie. Wygląda zdrowo. A jak można nie wyglądać, skoro się nic nie robi?

Wszelkie nitki, czytaj resztki normalności, jeżeli takowe były, skończyły się, gdy do rządu wszedł Mateusz Morawiecki. Najpierw jako ten vice -, by potem już jako ten Tusk, nie-Tusk być premierem Polski. Co za różnica z Tuskiem, dzisiaj to już wiemy.

A premierem może być każdy. Na przykład w Kanadzie premierem jest byle kto. W GB też, nawet z Indii jest. Czy we Francji mają prezydenta i na dobrą sprawę, pytanie, czy go mają, skoro i tak rządzą inni. A wszak w Polsce i w innych krajach jest tak samo już.

Szkoda czasu zajmowania się nimi. Co się dzieje, warto śledzić, to jest oczywistym. Ale nie personalizować sprawę. To droga donikąd. Rządzi światem nie wiadomo kto. Nikogo za rękę nie można uchwycić. Ale tak to jest urządzone właśnie :-)

______

zaloguj się by móc komentować

chlor @Magazynier 9 grudnia 2023 20:01
9 grudnia 2023 22:44

Raczej utrata kontaktu z wyborcami PiS nie wzieła się z kowida, bo koniecznosć pandemii była chyba jedynym punktem w którym panowała zgoda między władzą a opozycją. Jeśli już, to skutkiem może być utrata kontaktu z wyborcami wszelkich partii,  skłaniająca ich dogłosowania na pajaców w miejsce polityków.

 

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @gabriel-maciejewski 9 grudnia 2023 20:19
9 grudnia 2023 23:07

Właśnie to byłoby najgorsze co mogłoby być.

 

zaloguj się by móc komentować

orjan @gabriel-maciejewski 9 grudnia 2023 20:22
10 grudnia 2023 03:43

Jest pewien szkopuł. Szeroka fala procesów przeciwko pisowcom wymagałaby politycznego dysponowania sądownictwem. Nie pojedynczymi sędziami, ale sądownictwem.

Ja nie wiem co będzie. Raczej nic z tego nie będzie. Sędziów ogółem jest blisko 10 tysięcy, w tym jakieś 3 tysiące to ci rzekomo wadliwie powołani. Mimo pesymizmu co do średniego stanu rozumu wśród całej tej 10-tysięcznej kasty, to zakładając, iż większość pewnie chce mieć święty spokój, wypadałoby przyjąć, że zdeklarowanych platfusich hunwejbijnów raczej jest w kaście sporo mniej, niż te 3 tysiące do ewentualnej czystki.

Mimo nadmienionego wyżej pesymizmu nie uważam tej kasty za składającej się z aż takich idiotów, aby - było nie  było - po ich sukcesie wyalienowania się od jakiejkolwiek lojalności państwowej nagle zapragnęli poddać się kurateli ludziom pokroju Tuska. Mam na myśli kuratelę oddającą poza środowisko sędziowskie czystki personalne w sądach, a także kuratelę wymuszającą antypisie orzekanie według wytycznych Tuska i ferajny. Bez tego zaś szerszej fali antypisowskich procesów nie będzie. Wzmożenie skończy się jak z tą słusznie zapomnianą  Piterą i z tym dorszem za bodaj 4,60 zł. Propagandowego sukcesu raczej nie będzie.

PS.: Kiedyś bardzo dawno, jeszcze za komuny, rozmawiałem z pewną wówczas młodą sędzią pewnego sądu rejonowego. Spytałem ją mianowicie, dlaczego w  postanowieniach o stwierdzeniu nabycia spadku zaznacza, że spadkodawca urodził się np. we Lwowie, w Wilnie, czy w innej miejscowości utraconej wskutek II WŚ skoro przepisy tego nie przewidują? Ona mi na to, że akta sądowe są aktami o bardzo długim okresie przechowywania (spadkowe aż 50 lat; potem państwowe archiwum), a jej zależy, aby zachowywały się dowody, skąd wzięli się mieszkańcy Wrocławia. To najfajniejsza rzecz, którą kiedykolwiek usłyszałem z zakresu stosowania prawa. Dlatego zapadła mi w pamięć też pierwsza część odpowiedzi, że akta sądowe podlegają długiemu przechowywaniu. Nawet te "niespadkowe".

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @gabriel-maciejewski 9 grudnia 2023 11:15
10 grudnia 2023 05:09

"Syfon powiesił się w szatni"

A  kto to jest Syfon?

Przepraszam, kto to był Syfon?

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @gabriel-maciejewski
10 grudnia 2023 09:55

Apeluję o więcej optymizmu...:). Dlaczego nie możemy uwolnić się od tego ślepego przywiązania do polityków? 

Przecież widać, że inwestycje będą realizowane tak samo, jak za PiS. Nic się nie zmieni w tej sprawie.

Wychowanie, a raczej deprawacja młodzieży bedzie też dalej postępować, bo wszystkim "patriotom" jest to na rękę - mogą wtedy robić kolejne patostreamy i lansować się na proteście, bo to najtańsze....znacznie tańsze od realnego poświęcenia swego czasu młodzieży i realnego dawania jej przykładu swoim własnym postepowaniem. 

Stąd dla mbie jest obojętne kto będzie rządził i nie wzrusza mnie los polityków PiS. Gdy trzeba będzie zmienić tę przychodzącą ekipę, to ulepi się z plasteliny nowych "patriotów" z nowym szyldem.

Stąd zawsze powtarzam i doradzam, aby skupić się nad tym, co od nas zależy. A dać sobie spokój z tym, co od nas nie zależy. A nie mamy żadnego wpływu na postępowanie polityków. Żadnego. A jeśli ktoś twierdzi co innego, to zwyczajnie żyje złudzeniami. Nie mam zamiaru nikogo leczyć z jego złudzeń, bo szkoda mi na to czasu - mogę tylko współczuć 

Jedynie co mogę zrobić, i co robię, to pokazuję własnym życiem, że można żyć w pogodzie ducha, z uśmiechem w kazdych okolicznościach. I bez uzależniania się od sytuacji politycznej.

Tego wszystkim nawigatorom życzę.

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @OjciecDyrektor 10 grudnia 2023 09:55
10 grudnia 2023 11:00

Przecież tutaj nie chodzi o ślepe przywiązanie do polityków.To można przejść ze środkiem przeciwbólowym.Nawet jak inwestycje zostaną nienaruszone,to niestety struktury państwa polskiego TAK.Wschodnia i zachodnia ściana granicy ma doskonały kij do wyłomotania Polski w/g swojego widzimisię. Opieramy się na tak kruchych sojuszach,że wystarczy najmniejsza zmiana,aby NAS pogrążyć.

Przecież wszystko opiera się na handlu nie tylko produktami wytworzonymi,łącznie z lekami ,covidami,sprzedawanymi obyczajami,bankami,etc,etc a jak nie to wojna, agresja...to właściwie przymus.

Mimo pogody ducha,każdy z nas jest uzależniony od polityków i tych durnych,sprzedajnych i tych na których czekamy z utęsknieniem.Bo czy się to panu podoba,czy jest obojętne ,to politycy lepią wszelkie struktury ..jaka ma być Polska...

To u nas,a podobnie jest w świecie.Rządzą często zwyczajni obwiesie,którzy mają udowodnione nawet mordy na ludach.I co ?... Trzeba się z tym pogodzić,bo takie są struktury państwa,gdzie prawo chroni ich od kary?... A przecież takie prawo tworzą politycy...

Życie jest cudem danym tylko jeden jedyny raz i do nas należy pokazywać dzieciom i wnukom,że nie należy się godzić na życie "w pogodzie ducha"które nam formują politycy,bo inaczej cywilizacja ludzka upadnie...

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @OjciecDyrektor 10 grudnia 2023 09:55
10 grudnia 2023 11:01

Ode mnie, na przykład, zależy klikalność na tym portalu. I czasem muszę ją poprawić

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @gabriel-maciejewski 10 grudnia 2023 11:01
10 grudnia 2023 11:09

To dobra odpowiedź na "pogodę ducha".

zaloguj się by móc komentować


OjciecDyrektor @BTWSelena 10 grudnia 2023 11:00
10 grudnia 2023 11:36

Cóż...jest Pani pesymistką. Nasze życie wisi codziennie na włosku, ale to nie powód, aby się tym martwić. Wręcz przeciwnie - to powod do codziennej radochy, że wciąż zyjemy.

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @gabriel-maciejewski 10 grudnia 2023 11:01
10 grudnia 2023 11:41

No tak...ale nie wiem dlaczego wydzwięk komentarzy jest zdeka zniechęcający. Brak wskazania jakiegoś wyjścia z trudnej sytuacji, a przecież jakieś trzeba znaleźć, bo życie w pesymizmie nie jest życiem, tylko "sportem ekstremalnym".

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @OjciecDyrektor 10 grudnia 2023 11:36
10 grudnia 2023 11:42

Pragnę pana wyprowadzić z błędu.Jestem wyjątkową optymistką i mam powód aby być szczęśliwą ,gdy uda mi się budzić o poranku.Myślę,że to jest sukces  i między innymi dlatego żyję. Ale to nie ma nic wspólnego ,aby przekładać moją pogodę ducha na polityków.

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @OjciecDyrektor 10 grudnia 2023 11:41
10 grudnia 2023 11:44

Żyjemy w optymizmie i nie do nas leży wskazywanie wyjścia z pesymizmu. Możemy sobie tylko zwiększać klikalność i zasięgi za pomocą tegoż pesymizmu. Optymizm zaś nasz mieszony jest ilością wydanych publikacji

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @orjan 10 grudnia 2023 11:27
10 grudnia 2023 11:45

Bardzo mnie ucieszyło,że mamy zbieżne poglądy Orjanie.

zaloguj się by móc komentować


OjciecDyrektor @gabriel-maciejewski 10 grudnia 2023 11:44
10 grudnia 2023 11:54

Zwiększanie zasięgu za pomocą pesymizmu jest jak budowanie wysokiego budynku bez piorunochronu...:). Spadnie grom z nieba i budynek się spali. 

Ja bym dodał, że optymizm mierzony powinien być jakością publikacji. Na ilość zwracają uwagę pesymiści. 

Ostatnio kolega mój pochwalił się, że jego nowy filmik ma już 5 tyś. odsłon na YT. Powiedzialem mu, że gdyby pokazał na nim swoje pośladki to miałby 5 mln odsłon. Zaśmiał się, ale zrozumiał że klikalność uzależniona jest od czegoś innego.

 

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @BTWSelena 10 grudnia 2023 11:00
10 grudnia 2023 12:02

Pan Braun i inni z Konfy też pokazują dzieciom i wnukom, że nie wolno się godzić na życie fundowane nam przez polityków. 

Mimo wszystko zastanę przy swojej metodzie pokazywania, jak żyć aby nie być konformistą. 

zaloguj się by móc komentować

orjan @BTWSelena 10 grudnia 2023 11:45
10 grudnia 2023 12:02

Po prostu masz rację. Pogoda ducha potrzebuje fundamentu. Sprawa przesuwa się zatem na pytanie, z czego dany fundament jest.

W tym sensie Twój komentarz - jak dla mnie - jest koniecznym uzupełnieniem tego, co napisał kol. OjciecDyrektor. Kierunek wskazał słuszny, bo zwłaszcza teraz pogodę ducha trzeba w sobie wybudować, ale na czym? Gdy piszę "fundament", to na pewno nie mam na myśli piasku, ani jakiejś kurzawki. 

 

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @orjan 10 grudnia 2023 12:02
10 grudnia 2023 12:07

No oczywiste, że na Ewangelii i tylko na niej da się zbudować pogodę ducha. Na wszystkim innym można zbudować tylko piec krematoryjny o różnej kubaturze i różnym czasie spalania.

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @orjan 10 grudnia 2023 12:02
10 grudnia 2023 12:14

Jeśli twierdzimy, że od polityków nie uciekniemy, bo oni kształtują rzeczywistość i związku z tym musimy się interesować i przejmować tym, co oni robią, to jesteśmy ugotowani i bliscy pożarcia. 

Bo wtedy całą naszą aktywność, plany i nadzieje pokładamy tylko w nich. I to jest pułapka, to jest zwycięstwo kupieckich gangów nad nami, które kreują taki czy inny ustrój polityczny. Ja nie chcę i nie będę uzależniał od nich swoich planów i nadziei. Nie będę w swym działaniu oglądał się na nich. I tyle z mojej strony na temat polityki.

zaloguj się by móc komentować

orjan @OjciecDyrektor 10 grudnia 2023 12:07
10 grudnia 2023 12:32

Byle co da się zbudować na byle czym. Skojarzenie nauki ewangelicznej jest tu oczywiste, choć chciałem się uchylić od powoływania go wprost. Wskazując na "kurzawkę" miałem na myśli ten szczególnie popularny sposób osiągania w sobie pogody przez sprowadzanie istotnych spraw do kabaretu, drwiny, absurdu. A po stronie przeciwnej wyśmiewaniu się, przez wyprowadzanie ze spraw poczucia beznadziei, defetyzmu i takich tam rezygnacji kończących się jakimś eskapizmem. Co ciekawe, eskapizm też może dawać poczucie pogody, ale czy ducha?

 

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @orjan 10 grudnia 2023 12:32
10 grudnia 2023 12:35

Nie oglądam kabaretów i pewnie stąd ten mój optymizm....:)

zaloguj się by móc komentować

orjan @OjciecDyrektor 10 grudnia 2023 12:14
10 grudnia 2023 12:46

Z tym pełna zgoda. Nie można oddawać się politykom w rodzaj emocjonalnej niewoli, bo ta kończy się niewolą bezprzymiotnikową i potrzebą rewolty. Być może właśnie takie oddanie się szerokich rzesz elektoratu zdecydowało o dzisiejszym stanie powyborczym całkowicie sprzecznym z obiektywnymi potrzebami także tych, którzy jeszcze z tego stanu cieszą się (jak idioci). Pesymizm budzi to, jak niskiej i głupowatej ściemy wystarczyło użyć, aby za sobą pociągnąć prawdziwe przecież emocje tych rzesz elektoratu.

zaloguj się by móc komentować

orjan @OjciecDyrektor 10 grudnia 2023 12:35
10 grudnia 2023 12:58

Ja też kabaretów nie oglądam. Dzisiejsze irytują mnie, właściwie aż obrażają mnie knajacką płytkością.

Jak to kiedyś ujęto: plenus venter non studet libenter czego sens sprowadza się do tego, że pełny brzuch przeszkadza w pracy (studiowaniu). Dzisiaj widać, że złote lata kabaretów skończyły się u nas z likwidacją poprzedniej cenzury. W odniesieniu związku kabaretów z kwestiami pogody ducha wypada zatem poczekać na odrodzone kabarety dzięki właśnie instalującej się nowej cenzurze.

Naprawdę napisałem: "dzięki"? To z pewnością objaw pogody ducha.

zaloguj się by móc komentować

qwerty @orjan 10 grudnia 2023 03:43
10 grudnia 2023 13:02

Bywają inteligentni i rozumni sędziowie. Też spotkałem kilku. Ale większość jest niewolnikami środowisk. I mają mentalność nadzorców. Dlatego z uciechą będą wykładali w uzasadnieniach jaki to zbrodnie działacze i miłośnicy PiSu popełniali. Problemem w sądownictwie nie są czystki personalne lecz przyzwolenie na przekształcanie sądownictwa w element zorganizowanej przestępczości. Ofiarami tych zjawisk nikt nie m a ochoty się zajmować.

zaloguj się by móc komentować

orjan @qwerty 10 grudnia 2023 13:02
10 grudnia 2023 13:56

Tu trzeba kilka zastrzeżeń. Jeśli nawet w środowisku sędziowskim funkcjonuje tego typu niewolnictwo, to jego intensywność jest znikoma w porównaniu z korporacjami, czy - jeszcze bardziej - z urzędami zwłaszcza samorządowymi. Problemem jest raczej rodzaj sędziowskiej "niewoli z lenistwa" polegającej w jej skutkach na akceptowaniu byle jakich podpowiedzi w wyprowadzaniu a potem w uzasadnianiu swoich własnych orzeczeń. Zbyt często z umysłowego lenistwa nie wnika się w istotę sprawy, aby tylko ją "załatwić", czyli byle jak orzec. Skoro bylejakość jednak przechodzi, to niektórym tym łatwiej jest - jakby to tutaj ująć - orzekać w potrzebnym kierunku. Kontrola instancyjna jest wtedy już na nic tym bardziej, że obecnie kontrola ta co co zasady nie może kwestionować tzw. monopolu swobodnej oceny sędziowskiej w niższej instancji.

Gdy zaś wyżej piszę o bylejakości - Ty akurat najwyraźniej interesujesz się orzecznictwem sądowym więc może potwierdzisz - to analizując dzisiejsze orzecznictwo do któregokolwiek z przepisów prawa zbyt często znaleźć można przykłady orzeczeń w każdą możliwą stronę zastosowania danego przepisu. Skoro tak, to taki przepis nie zawiera już żadnej nadziei kierunku jego stosowania, a zawiera opublikowaną szeroką paletę możliwości orzeczniczych do możliwego korzystania jak któremu sędziemu wygodnie. Krótko mówiąc, za publikowane orzecznictwo uchodzi obecnie byle co o byle czym zamaskowane wielością publikacji. Stąd prosta droga do bylejakości orzeczeń, bo komputery wszystkim leniom umysłowym dały technologię Copy/Paste. Właśnie tędy stopniowo postępuje obecne alienowanie się sędziów od stosowania prawa. Przechodzą na używanie prawa w powiązaniu ze swoim monopolem sądzenia.

zaloguj się by móc komentować

Paris @OjciecDyrektor 10 grudnia 2023 09:55
10 grudnia 2023 14:34

Czcze  Pana  apele,...

...  a  z  ta  ,,pogoda  ducha  w  kazdych  okolicznosciach,,  to  wyszlo  Panu  jak  ,,babie  placek,,...  nie  spodziewalam  sie  tego  po  Panu  !!!

Nie  zyje  zludzeniami  juz  od  bardzo  dawna...  ani  moja  rodzina  ani  bliscy,  ale  taka  ,,pogoda  ducha,,  wg  Pana  opisu  to  mozna  sie  tylko  wypchac,...  jesli  ktos  koniecznie  chce .

zaloguj się by móc komentować

Paris @gabriel-maciejewski 10 grudnia 2023 11:01
10 grudnia 2023 14:35

Zdecydowanie...

...  i  TYLKO  od  Pana  !!!

zaloguj się by móc komentować

Paris @OjciecDyrektor 10 grudnia 2023 11:41
10 grudnia 2023 14:42

A  jakiego  wydzwieku  sie  Pan  spodziewa  ???

No  i  w  koncu  jeszcze...  jakiego  ,,wskazania  z  tej  trudnej  sytuacji,,  sie  Pan  po  nas  i  od  nas  spodziewa,...

...  czy  moze  jeszcze  ,,mamy  wyjsc  z  siebie  i  stanac  obok,,  ???

 

Z  lekka  sie  Pan  myli  ze  swoimi  ,,wymaganiami,,.

zaloguj się by móc komentować

Paris @OjciecDyrektor 10 grudnia 2023 12:07
10 grudnia 2023 14:53

I  Ewangelii  to  ja  w  tym  KOCIOKWIKU...

...  nie  widze  zadnej  !!!

A  ,,piec  krematoryjny,,  buduje  sie  caly  czas  -  i  wg  Panskiej  wiedzy  i  ,,pogody  ducha,,  -  budowa  owa  bedzie  kontynuowana,...  co  czesto  zreszta  podkresla  Pan  w  swoich  komentarzach.  

zaloguj się by móc komentować

Paris @OjciecDyrektor 10 grudnia 2023 12:14
10 grudnia 2023 14:58

Tu,  bezapelacyjnie  ma  Pan  racje,...

...  trzeba  BYC  SKONCZONYM  IDIOTA,  zeby  w  tych  WARCHOLACH  ,,polYtycznyH,,  -  wszystkich,  bez  wyjatku  -  ,,pokladac  nadzieje,,...  jakiekolwiek  nadzieje  !!!  

zaloguj się by móc komentować

qwerty @orjan 10 grudnia 2023 13:56
10 grudnia 2023 16:27

I warto diagnozować jakie cele im przyświecają? I jakie są powiązania przestępcze [tak przestępcze] przy funkcjonujących grupach wokół sądów. My zajmujemy się przede wszystkim diagnozowaniem patologii, która staje się przestępczością. Masz rację, że lenistwo i pogardą do klientów sądów to Obszar w którym toczy się wojna o życie ofiar.

zaloguj się by móc komentować

qwerty @orjan 10 grudnia 2023 13:56
10 grudnia 2023 16:32

Dodatkowo owo zaprzeczanie, że nie ma prawa precedensu jak przywołuje się inne orzeczenia w uzasadnienich to co to jest? Wykład akademicki? Także udawany brak znajomości prawa jest narzędziem do likwidowania 'opracowywanych' frajerów. Tylko danie do ręki obywatelom praw dających procesową szanse na rewanż ofiarom patologii jest jedyną szansą. Chętnych do takich krucjat brak.

zaloguj się by móc komentować

qwerty @orjan 10 grudnia 2023 13:56
10 grudnia 2023 16:35

Tzw. modelowanie schematów jest żródłem tragedii ludzkich. Tak po prawdzie to prawo, prawda, Państwo nikogo w sądownictwie nie interesuje. Mam za sobą setki postępowań z terenu całego kraju i jest to obraz kontynuacji swoistej walki klasowej. Na stalinowskich założeniach.

zaloguj się by móc komentować

orjan @qwerty 10 grudnia 2023 16:32
10 grudnia 2023 17:21

Mnie najbardziej podoba się w orzeczeniach niwelowanie twierdzeń/zarzutów strony procesowej pod uzasadnieniem, że twierdzenie/zarzut jest niezrozumiałe. W ten całkiem popularny sposób orzekający uchylają się od podjęcia postępowania dowodowego w zakresie wskazywanego twierdzenia/zarzutu. Taki jest cel praktyczny. Ale jak osiągany?

Co właściwie ma znaczyć, że orzekający w sprawie czegoś "nie rozumie". No, chyba orzekający nie chce powiedzieć, że jest za głupi, aby to coś zrozumieć. Albo powiedzieć, że nie chce mu się (czy jakoś inaczej "nie pasuje" mu) choćby podjąć wysiłek wyjaśnienia w celu usunięcia (rzekomego) niezrozumienia. W końcu to on "nie rozumie".

Rzecz w tym, iż każde takie "niezrozumienie" jest rzekome z samej definicji. Skoro bowiem orzekający czegoś "nie rozumie", to po prostu znaczy, że sprawa, którą prowadzi nie dojrzała jeszcze do jej rozstrzygnięcia orzeczeniem i to on jest odpowiedzialny za tę niedojrzałość a nie strona procesowa.

Spotkałeś się z takimi grepsami w uzasadnieniach orzeczeń?

zaloguj się by móc komentować

qwerty @orjan 10 grudnia 2023 17:21
10 grudnia 2023 17:37

Aż tak bezpośrednio to nie. Ale zwroty 'jest to oczywiste' ' jest to wyrazem rozzalenia strony' ' Pani tego nie zrobiła ale to Pani zapłaci,' i dziesiątki innych bredni, jak na zajęciach z upośledzonymi. Innym problemem jest drwina z prawa, no i co z tego, że ustawa ma takie brzmienie tutaj jest sąd I sąd decyduję co jest ustawą. Najlepszy numer położyłem w sądzie Okręgowym w Krakowie wyrok Sądu Najwyższego jako wynik kasacji i usłyszałem dictum 'to jest wyrok z Warszawy a tutaj jest Kraków' - to już z sentymentem wspominamy prlowskie sądownictwo. 

zaloguj się by móc komentować

qwerty @orjan 10 grudnia 2023 17:21
10 grudnia 2023 17:42

Owo tłumaczenie niezrozumieniem jest wtłoczenie rozstrzygnięvia w wytrenowane schematy orzecznicze.  A, że fakty i prawo się nie zgadzają to tym gorzej dla nich. Nie ma takiej bredni pod którą nie podpisze się polski sędzia. W tle są wyroki na zlecenie, dla znajomych, etc. Na telefon osobiście widziałem na s a li sądowej. Sędzia otrzymała smsa i świadkom zapowiedziała, że nie będą przesłuchiwani po przerwie wyda wyrok. Wydała. To już nie jest państwo.

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować