-

gabriel-maciejewski : autor książek, właściciel strony

Hodowla nieudaczników

Zadzwonił tu wczoraj mój kolega Kuba i wielce zatroskanym głosem oznajmił mi, że wszystko zmierza ku końcowi, albowiem w czasie parady równości, w której brali udział politycy i urzędnicy samorządowi jakiś profan odziany w parodię szat liturgicznych odprawiał jakąś niby mszę. Ja to też widziałem w Wiadomościach, a do tego usłyszałem nazwisko owego profana. Dlatego uspokoiłem mojego kolegę i zasugerowałem, że zamiast się martwić powinien raczej otworzyć szampana. Tym fałszywym celebransem był bowiem Szymon Niemiec, człowiek katastrofa, który – wysłany na Marsa – dokonałby niemożliwego, odwaliłby sam jeden i wysłał w przestrzeń międzygwiezdną, tę bardziej oddaloną od nas część układu słonecznego. Z nazwiskiem Szymona Niemca zetknąłem się po raz pierwszy kiedy pracowałem w pewnej lokalnej gazecie, której właścicielem był pan Sławeczek (serdecznie pozdrawiam Panie Sławku), lokalny „bizmesmen”. To był czas rządów Milera, praca była tania, pieniędzy nie było wcale, a ja miałem dwa kredyty do spłacenia. Kiedy przychodził dzień wypłaty pan Sławeczek przychodził do redakcji i rozpoczynał tak zwane rekolekcje. Siadał na krześle i mówił: do uspania, wszyscy jesteście do uspania….nie nadajecie się do niczego, złe te artykuły piszecie, bo gazeta się nie sprzedaje. My zaś zielenieliśmy coraz bardziej na twarzach, bo jasne było, że jeśli pan Sławeczek wpadnie na pomysł, żeby jednak nie zapłacić, to nie zapłaci i już. Zwykle jednak kończyło się na „rekolekcjach”. Kiedyś jednak pan Sławcio wpadł na pomysł, żeby zaczerpnąć dla swej gazety świeżych sił z rynku. Dał ogłoszenie, że poszukuje dziennikarzy. Przyszła masa zgłoszeń, a my je zaczęliśmy przeglądać. W pewnym momencie w ręce mojego kolegi trafiło opatrzone zdjęciem CV. Na fotografii widniała twarz zamyślonego, długowłosego młodzieńca, o spojrzeniu inteligentnym i zdradzającym nieprzeciętne zdolności. W CV zaś, krępująco ubogim, znajdowała się informacja, że ów młodzieniec, nazwiskiem Szymon Niemiec, gotów jest pracować dla naszej gazety za darmo. Popatrzyliśmy na siebie, a ja powiedziałem – podrzyj to natychmiast na drobne kawałki i wrzuć do śmieci, jak pan Sławeczek zobaczy, że jakiś dureń chce pracować za darmo to po nas. I tak zatrzymałem karierę Szymona Niemca w mediach. Może źle zrobiłem, nie wiem. Może gdybym nie podarł tego jego CV, bo w końcu sam je potargałem, a on dostał pracę u pana Sławka nie odprawiałby dziś tych dziwnych mszy? No, ale stało się tak jak się stało. Potem jeszcze kilka razy słyszałem o Szymonie Niemcu, za każdym razem były to informacje tragiczne dotyczące zakończonych klęską poczynań tego człowieka. W pewnym momencie założył on kościół, dla swoich kolegów gejów i zdaje się, że w ramach tej organizacji odprawiał wczoraj tę mszę. Jakby nie było, jedno jest pewne – trzeba jakoś stymulować poczynania Szymona Niemca, trzeba go zachęcać, a nie zniechęcać, a jeśli zdarzy mu się osłabnąć w wysiłkach można mu nawet coś zapłacić. Jego aktywność, ba – sama obecność tylko – wystarczą za 100 procentową gwarancję, że po tamtej stronie wszystko się, pardon, rozpieprzy i nie zostanie w tej całej nowej koalicji, Wiośnie czy gdzie tam, kamień na kamieniu. Jestem tego całkowicie pewien. Nie ma więc co rozdzierać szat. Trzeba doprowadzić do szybkiej serii awansów pana Szymona i zrobić go asystentem Tuska albo Schetyny, w ramach promocji tolerancji. To wystarczy, żeby w ciągu roku lub dwóch pamięć o tych politykach zatarła się całkowicie.

Kłopot jest tylko taki, że nikt z tak zwanych „naszych” nie rozumie jak ważna jest taka podstępna strategia, a ja mam wrażenie, że wielu – szczególnie mam tu na myśli prawicowych publicystów – chciałby być Szymonami Niemcami po „naszej” stronie.

Omawialiśmy tu niedawno casus młodego Łysiaka, który wystąpił w programie „Wywiad z chuliganem”. To jest pewien sznyt, który wskazuje aspiracje i preferencje, a także demaskuje tych „naszych” autorów i moderatorów treści emitowanej w przestrzeń publiczną. „Rozmowy z chuliganem” prowadzi Lisiewicz, osobnik śmiało mogący uchodzić za prawicowego odpowiednika Szymona Niemca. Facet śmieszny pozornie, który – dla uwiarygodnienia siebie i swoich rozmówców – przyjmuje dla tej rozmowy, całkiem fałszywą formę wziętą z folkloru przedmiejskiego. To znaczy poza nazwą i tym chuliganem w środku nie ma tam nic związanego z knajackim przedmieściem, ale chodzi o to, żeby widz myślał, że jest i jeszcze uważał, że to fajne. Ponieważ my tutaj, między sobą, mamy prawdziwych chuliganów, nie jesteśmy w stanie uwierzyć, że młody Łysiak ma z takimi osobami cokolwiek wspólnego. Wiemy też, że prawdziwy chuligan nigdy nie będzie nikogo swoim chuligaństwem epatował i nie będzie uprawiał żadnej kokieterii. Może co najwyżej, jeśli się go zdenerwuje, dać komuś po mordzie. Idźmy jednak dalej. Pokazują w telewizorze inny program z udziałem prawicowych publicystów, nazywa się on „Dranie w kinie”. Rozmówców jest dwóch, jeden nazywa się Jakub Moroz, a drugi to znany nam dziennikarz Krzysztof Kłopotowski, krytyk filmowy. Program nazywa się „Dranie w kinie”, a ogląda się go jak relację z finału mistrzostw w warcabach stupolowych, rozegranych w domu starców w Bramkach pod Sochaczewem. „Dranie w kinie” to typowa fucha dla „swoich”, którzy muszą wypaść wiarygodnie w oczach publiczności, a ponieważ uważają, że ta publiczność ma niskie bardzo aspiracje, a poza tym na pewno uwielbia egzotykę przedmieść i filmy kręcone na ten temat, nazwali to właśnie tak. Jeśli ktoś myśli, że oni tam rozmawiają o chuligaństwie, albo, że dopuszczają się jakichś grubych ekscesów słownych ten się myli. Oni obaj – Moroz i Kłopotowski – gadają tak, jak sobie wyobrażają rozmowę dwóch greckich mędrców okresu klasycznego, którzy przypadkiem spotkali się gdzieś nad morzem. Nędza tej formuły jest lepiej widoczna niż nędza tej wczorajszej prowokacji Szymona Niemca. To nie koniec jednak. Pan Jakub Moroz, który, jak się okazuje jest z wykształcenia teatrologiem, co po prostu oznacza, że szkolił się w zakresie technik manipulacji tłumem, prowadzi jeszcze jeden program. Nosi on tytuł „Rozróby u Kuby”. Już o tym pisałem, ale nie zaszkodzi wspomnieć raz jeszcze - „Dranie w kinie” i „Rozróby u Kuby”, gdzie rozmówcą tytułowego Kuby jest Mateusz Werner, bezskutecznie przed laty kreowany na telewizyjną gwiazdę młodego pokolenia intelektualistów. Jeden rzut oka na Wernera i wszystko staje się jasne. Gdyby między nimi posadzić Szymona Niemca, nikt by się nie zorientował, że coś jest nie halo. To nie koniec. Nie możemy zapominać o programie Matyszkowicza, pod tytułem „Chuligan literacki”. Tak właśnie, jest taki program i prowadzi go Mateusz Matyszkowicz, były hipster prawicy, czyli członek idiotycznego całkiem projektu, który miał w zamyśle doprowadzić do tego, że tak zwany lud prosty, szczególnie zaś prosty i młodociany, poparłby słowem i aktywnością uliczną, tych tam hipsterów. No i byłaby nowa frajda, bo hipsterom – sformatowanej i ogłupiałej grupie - można wcisnąć wszystko, co tylko da się sprzedać. Nie udało się jednak, a to dzięki aktywnym stale blogerom, wtedy jeszcze piszącym w salonie24, którzy hipsterów prawicy wyszydzili bez litości i skazali ich na zapomnienie. No nie tak całkiem, bo każdy hipster po zwycięstwie PiS otrzymał fuchę w mediach. I tak Mateusz Matyszkowicz, który wygląda jak żywa ilustracja serii kawałów o anemiku, dostał program w telewizji zatytułowany „Chuligan literacki”. Tu się nie ma z czego śmiać, a ja mam pełną świadomość tego, jak naciągane i nie a propos rzeczywistości są te moje wice. Nie ma bowiem takiej konstrukcji na obszarach szeroko rozumianego sytuacyjnego żartu, którymi można by było zilustrować postawę wyżej wymienionych – Szymona Niemca, Jakuba Moroza, Krzysztofa Kłopotowskiego, Mateusza Wernera, Mateusza Matyszkowicza i wszystkich hipsterów prawicy. To się wymyka opisom. Trzeba by może, żeby na wydziale teatrologii, opracowano jakiś nowy język służący opisowi tych istot i kreowanych przez nie zjawisk. No, ale czy ktoś się tego podejmie?

Zwróćmy uwagę na pewną prawidłowość. Oto Niemiec Szymon, chce się uwiarygodnić za wszelką cenę naśladując, częściowo bez zrozumienia gesty i słowa celebransów oraz liturgię Mszy Świętej. On wyraźnie aspiruje do sfery sacrum. W wymiarze praktycznym pan Szymon wyobraża to sobie w ten sposób – będę jak te katabasy nieroby, ale we własnym Kościele. Mi, tak samo jak im ludziska będą bulić, za wykonywanie tych bezsensownych przecież gestów przy stole przykrytym białym obrusem. To jest, przyznajmy jakiś pomysł, ale wiemy, że ten pomysł gra tak naprawdę na sukces przeciwnika. Nie można bowiem zanegować w Polsce sensu liturgii. Szymon Niemiec tego nie rozumie, a w naszym, dobrze pojętym interesie jest, by nie rozumieli tego także wszyscy politycy PO, Nowoczesnej, Wiosny i czego tam jeszcze. W sensie politycznym jest więc Szymon Niemiec naszym sojusznikiem. Wierzcie mi, ten człowiek potrafi zniszczyć wszystko. Dacie mu dwie szklane kulki, jedną zepsuje a drugą zgubi. To pewne. Nie trzeba mu tylko za bardzo przeszkadzać.

Pytanie istotne brzmi, czyimi sojusznikami są ci wszyscy chuligani i dranie z programów publicystycznych? Ja myślę, że jednak sojusznikami jakichś prawdziwych chuliganów, którzy im te chuligańskie formuły podsuwają. Wszyscy bowiem wiemy, że człowiek od pewnego wieku staje się istotą patrzącą na świat serio i nie może udawać chuligana, szczególnie zaś wtedy kiedy był tym chuliganem naprawdę przez dłuższy lub krótszy czas. To są dla poważnego człowieka sprawy jasne i nie do zaakceptowania. Kokieteria zaś programów publicystycznych o chuligańskich tytułach jest dlań odstręczająca. No, ale ma jakiś sens, a wskazuje na to teatrologiczne wykształcenie Jakuba Moroza. Do czego oni aspirują? Moim zdaniem do Głównego Urzędu Kontroli Prasy, Publikacji i Widowisk. Piszę to wprost, bo to się samo narzuca. Nie można założyć kagańca pojedynczemu kundlowi, bo to jest wbrew zasadom demokratycznym, ale można wyszkolić stado psów według określonych zasad. I tym zajmują się nasi chuligani, nie zwracając uwagi wcale na rozdźwięk między ich wyglądem, postawą, głosem i zaśpiewami w tymże, a formułą programu, która sugeruje wyraźnie to co napisałem powyżej. Formacje teatrologów, hipsterów, chuliganów, rozrabiaków, równiachów i fajnych kumpli, pokazujące się w programach telewizyjnych to po prostu nowa wersja knebla. Czy oni zdają sobie z tego sprawę? Zapewne tak, ale przekonani o swojej wyjątkowości, atrakcyjności i przemożnym wpływie na widza, nie dostrzegają w tym nic złego. Przeciwnie uważają, że mają misję. Podobnie jak Szymon Niemiec, on także ma misję – misję zdegradowania liturgii. Niemcowi się to nie uda, ale „nasi” mają szansę. Tak, jak za prawdziwą, twardą cenzurą, stoi za nimi aparat władzy. Jedyna nadzieja w tym, że ich przyrodzona gamoniowatość sparaliżuje wszystko. I to pewnie tak będzie, ale niestety trochę się jeszcze z nimi pomęczymy. Na szczęście zawsze można wyłączyć telewizor.

 

Zapraszam na portal www.prawygornyrog.pl



tagi: publicystyka  cenzura  telewizja  prawica  prowokacja  geje  szymon niemiec  parada równości 

gabriel-maciejewski
9 czerwca 2019 09:01
101     4763    13 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

Caine @gabriel-maciejewski
9 czerwca 2019 09:34

Myślałem że wczorajsza ulewa rozpędzi tę hałastrę, ale Opatrzność ma jak widzę inny plan.

Nb.ze zdziwieniem odnotowałem, że Lisiewicz "jest bratem Pawła, szefa Gabinetu Prezydenta RP za czasów prezydentury Bronisława Komorowskiego[7] w latach 2010-2015."

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Caine 9 czerwca 2019 09:34
9 czerwca 2019 09:36

A co w tym dziwnego? Tu chuligan tu szef gabinetu i interes się kręci. Dla dobra wspólnego rzecz jasna

zaloguj się by móc komentować

valser @gabriel-maciejewski
9 czerwca 2019 09:36

Profesor Swiecicki sie nie obgoni od klientow. Ich stale przybywa. 

zaloguj się by móc komentować

Brzoza @gabriel-maciejewski
9 czerwca 2019 09:38

> Formacje teatrologów, hipsterów, chuliganów, rozrabiaków, równiachów i fajnych kumpli, pokazujące się w programach telewizyjnych to po prostu nowa wersja knebla.

Tak jak Pan pisze - to lansowanie słabych postaw, toku nie myślenia, niestety skuteczne. Można dodać do nich "nawróconych", opowiadających swoje świństwa publicznie.

z wiki:

Szymon Niemiec - Duchowny
>2006 na drodze głosowania wiernych Wolnego Kościoła Reformowanego w Polsce został jego diakonem
>2008 jego grupa przyjęła nazwę Zjednoczony Ekumeniczny Kościół Katolicki
>W 2009 roku otrzymał święcenia prezbiteratu od Biskupa Paula Davida C. Stronga z Christian United Church
>2012 w Warszawie na Konferencji Generalnej Zjednoczonego Kościoła Chrześcijańskiego jednogłośnie w tajnym głosowaniu wybrany biskupem tego kościoła
>W lutym 2019 roku Kościół ogłosił swoją likwidację  ...  liczba członków mieściła się w przedziale od 1 do 100 osób ... liczyła kilkanaście osób
>8 czerwca 2019 przed Paradą Równości w Warszawie odprawił nabożeństwo

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @valser 9 czerwca 2019 09:36
9 czerwca 2019 09:43

trzeba ich będzia kłaść w piwnicach kliniki, na korytarzach już nie ma miejsca

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Brzoza 9 czerwca 2019 09:38
9 czerwca 2019 09:44

Tak, jeszcze "nawróceni", konieczny element tego krajobrazu

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Stalagmit 9 czerwca 2019 09:51
9 czerwca 2019 09:54

Tak było zawsze, ale myślę, że tu nie chodzi o zaburzenia. To jest chów wsobny. Oczywiście, że Niemiec jest zaburzony, ale on tylko zasłania tę całą fermę kapłonów mentalnych, zarówno po lewej jak i prawej stronie

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @gabriel-maciejewski
9 czerwca 2019 10:01

ja tylko chciałem nawiązać do tego wątku:

"Kłopot jest tylko taki, że nikt z tak zwanych „naszych” nie rozumie jak ważna jest taka podstępna strategia, a ja mam wrażenie, że wielu – szczególnie mam tu na myśli prawicowych publicystów – chciałby być Szymonami Niemcami po „naszej” stronie."

Oczywiście, presja pójscia  na łatwiznę intelektualna, czyli grzania takich tematów-samograjów w rodzaju prowokacji w owym Marszu, jest nieodparta, bo niejako podana na tacy "naszym". Dlatego będą oni zawsze wałkować takie tematy przez wszystkie programy telewizyjne do nastepnego "eventu". Będa nam wmawiać, że "warto rozmawiać". I to rozmawiać jak najbardziej serio, bo do rozmowy doprosi się dyzurnych "politologów" , "socjologów" a nawet socjopatów. I honoraria za program mediach, artykuł w gazecie, czy jeszcze tam coś przyjda lekko, łatwo iprzyjemnie.

Mam coraz częstsze wrażenie, że podobne "eventy" chyba są  opłacane przez koncerny medialne, aby było o czym pisać i  czym tresować mediotów. 

zaloguj się by móc komentować

valser @gabriel-maciejewski
9 czerwca 2019 10:05

Pomysl, zeby  pracowac za darmo jest wziety prosto  z domu wariatow, albo z obozu pracy. Tacy ludzie nic nie robiac, tylko zglaszajac sie na ochotnika rozwala wszystko. Jedyny pozytek bylby z nich wtedy, gdyby sie zglaszali do testowania lekow. Za darmo oczywiscie. 

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @stanislaw-orda 9 czerwca 2019 10:01
9 czerwca 2019 10:06

Podłączają się pod format globalny, który produkuje potem jakieś postaci w stylu tego kaznodziei, byłego geja, który występował w filmie Brauna o Lutrze

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @valser 9 czerwca 2019 10:05
9 czerwca 2019 10:07

Wtedy było naprawdę strasznie. Nic nie płacili nigdzie, a po kraju biegały tabuny młodzieńców usiłujących się gdzieś zatrudnić na dowolnych warunkach

zaloguj się by móc komentować

Brzoza @gabriel-maciejewski 9 czerwca 2019 09:44
9 czerwca 2019 10:07

Na dziś wieczorem program "Teatrolog nawrócony i jego świństwa", odczucie merytoryczności da Państwu tłumaczenie Krystyny Czubówny.

zaloguj się by móc komentować


tomciob @gabriel-maciejewski
9 czerwca 2019 10:20

Witam.

Notka jest ciekawa, a ja wyciągam z niej jedno zdanie, cytuję: "Tak, jak za prawdziwą, twardą cenzurą, stoi za nimi aparat władzy." I to pomimo ich tzw. " gamoniowatości" jest jednak, jak dla mnie niepokojące. Oczywiście jako władzę mam na myśli realną władzę, a nie tylko chwilową władzę polityczną. Dlatego, że pieniądze i władza nie znają pojęcia "gamoniowatość" lecz jedynie skuteczność, skuteczność i osiąganie celu (osiąganie, niekoniecznie osiągnięcie).

Pozdrawiam

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @tomciob 9 czerwca 2019 10:20
9 czerwca 2019 10:35

Pocieszam się tym, że mogę się mylić

zaloguj się by móc komentować

JarekBeskidy @gabriel-maciejewski 9 czerwca 2019 09:36
9 czerwca 2019 10:48

Tak samo jak z Kurskimi Brothers, jeden w TVP drugi u Michnika. 

zaloguj się by móc komentować



Brzoza @gabriel-maciejewski 9 czerwca 2019 10:08
9 czerwca 2019 10:58

Po takim tytule zainteresowanie programem z skandalem mogłoby osłabnąć, bo zbyt zapowiada w wrażeniu nieautentyczność. Co do "konkretnie" - to jeśli naciągnąć sprawę i uznać, że teatrologio-aktorzy i dziennikarze mają podobne zajęcia na swoich uczelniach :/ - to "nawróceni" dziennikarze będący prawie już Księżmi, ale ewangelizujący bez odpowiedzialności już teraz, są naprawdę :)

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @valser 9 czerwca 2019 09:36
9 czerwca 2019 11:01

Sęk w tym, że oni właśnie nie spelniają kryteriów choroby. Po prostu są  głupi.

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @gabriel-maciejewski
9 czerwca 2019 11:06

 Szymon Niemiec od grudnia 2017 roku pracuje w SWPS - Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie jako specjalista Biura Karier. Syn Krzysztofa Niemca - położnika, ginekologa, specjalisty od HIV, profesora medycyny, zmarłego w wieku 58 lat a pochowanego na Cmentarzu Wojskowym na Powązkach. Czy to była/jest rodzina resortowa? 

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @ewa-rembikowska 9 czerwca 2019 11:06
9 czerwca 2019 11:09

Specjalista biura karier?!!!!!!!! To niemożliwe przecież. To jest tak, jakby valser postawił mnie na bramce w meczu hokejowym, albo gorzej. 

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @gabriel-maciejewski
9 czerwca 2019 11:09

Z prawdziwymi chuliganami jest właśnie tak jak piszesz. Pisałam wiosnę notkę  o Łańcuchach na skrzyżowaniu. I tam odpowiedziałam o moim spotkaniu, a nawet dwu spotkaniach z czeladzkim chuliganem...Wszyscy to rozumieli co to jego zachowanie oznacza i jak napisałam w notce, moje zachowanie zostało uznane w domu za właściwe. 

Tak że...górą chuligani...chyba  :)))

.

 

zaloguj się by móc komentować





ewa-rembikowska @gabriel-maciejewski
9 czerwca 2019 11:18

Ciekawe, że pederaści mają jakąś obsesję na punkcie księży katolickich. Byłam kiedyś w mieszkaniu geja. Wszędzie miał porozstawiane fotografie papieża w różnych pozach, z tym że zamiast twarzy papieża wklejona była jego twarz. Na fejsie też co drugi post dotyczy wypowiedzi hierarchów. Widać, że śledzi kto co powiedział a przecież deklrauje się jako ateista.

zaloguj się by móc komentować

Brzoza @ewa-rembikowska 9 czerwca 2019 11:06
9 czerwca 2019 11:21

> Syn Krzysztofa Niemca ...  pochowanego na Cmentarzu Wojskowym na Powązkach. Czy to była/jest rodzina resortowa? 

Może tylko został wyróżniony za wybitne zasługi jako specjalista od HIV dla homoseksualistów z zarządów formacji mundurowych w PZPR.

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @Caine 9 czerwca 2019 09:34
9 czerwca 2019 11:35

Ładne. Dopiero teraz doczytalam 

:))

 

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @ewa-rembikowska 9 czerwca 2019 11:18
9 czerwca 2019 11:43

bo to jest ateista wojujący (z wyrzutami własnego sumienia).

zaloguj się by móc komentować

ainolatak @gabriel-maciejewski 9 czerwca 2019 11:09
9 czerwca 2019 11:44

Ależ możliwa przecież...on nie byle jaki specjalista, bo z 20 letnim doświadczeniem trenerskim, szkoleniowym i coachingowym...z pewnością fachowo wytłumaczyłby od razu co masz robić w tej bramce i jak zachowywać się by nikt nie wątpił, że na głowie masz kas zamiast durszlaka.

Cieszę się, że zniszczyłeś jego karierę dziennikarską, bo kto wie czy M. Karnowski do tej Gazety Olsztyńskiej, w której na poczatku zaiwaniał, też takiego cv w tamtym czasie nie przesłał. Nawet jeśli do końca życia ma się mścić w tym pośrednictwie pracy i drzeć cv studentów o nazwisku Maciejewski, warto było ;)

 

zaloguj się by móc komentować

ainolatak @gabriel-maciejewski 9 czerwca 2019 11:12
9 czerwca 2019 11:48

ależ jak szybo uaktualnili dane z wczorajszej hucpy...

no ale to też niezłe: "Od 1999 do 2001 roku pracował jako archiwista w wydawnictwie pornograficznym"

może jednak zmienię zdanie...on chciał wyrwać się z pornografii, a Ty nie dałeś mu szansy ;)

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @ewa-rembikowska 9 czerwca 2019 11:18
9 czerwca 2019 11:50

Myślę że nie tylko pederaści. Ktoś...chyba Miłosz...pisał że podczas okupacji jacyś ludzie chodzili do kościołów by tam uprawiać seks...w Wilnie 

Emocje wynikające z tak skrzywionego  kontaktu z sakrum  ?

.

 

zaloguj się by móc komentować

ainolatak @ewa-rembikowska 9 czerwca 2019 11:06
9 czerwca 2019 12:02

Coś jest na rzeczy z tą rodziną. Tata urodzony w Szczecinie w 1954.

Od początku pracy zawodowej do 2009 r. kierował Kliniką Położnictwa i Ginekologii w Instytucie Matki i Dziecka w Warszawie.

Albo wybitny specjalista już w wieku 29-30 lat, albo….Potem był dyrektorem Kliniki Położnictwa i Kliniki Zdrowia Kobiety w Szpitalu Medicover w Warszawie. Ostatnio pracował w Zakładzie Poradnictwa i Seksuologii Uniwersytetu Zielonogórskiego.

No, a w 1989 r. otrzymał stypendium Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) w dziedzinie planowania rodziny w Wielkiej Brytanii, a w 1992 r. stypendium Fogarty Foundation w USA w zakresie zakażeń HIV u kobiet. [Fogarty Foundation – potężna instytucja badawcza, działająca międzynarodowo już od lat 60tych, utrzymywana przez amerykański rząd, zajmująca się głównie kwestiami planowanie rozrodczości, nowych zakażeń wirusowych itp.]

W latach 1989-2005 odbył liczne staże i szkolenia w ośrodkach akademickich w Wielkiej Brytanii, USA, Irlandii i Francji, zajmujących się problematyką zakażeń perinatalnych, planowania rodziny oraz patofizjologii szyjki macicy i kolposkopii.

Od 1992 r. współpracował z biurem ONZ w Warszawie. Od 2005 r. był ekspertem WHO, a od 2007 r. - ekspertem UNICEF. Przewodniczący Misji Ekspertów Unii Europejskiej w Ugandzie w 2005 r. w zakresie zdrowia reprodukcyjnego.

Te daty to jakieś nieprzypadkowe, z całym szacunkiem do jego talentu, czy wiedzy.

zaloguj się by móc komentować

ainolatak @gabriel-maciejewski
9 czerwca 2019 12:10

Patrząc na "naszych" przez mniej różowe okulary, to miarą ich rozumienia tej przebiegłej strategii są wypowiedzi Gowina na twicie, które predescynują bardziej ministra edukacji niż Tuska na szefa Niemca. 

zaloguj się by móc komentować

valser @gabriel-maciejewski 9 czerwca 2019 11:09
9 czerwca 2019 12:26

To jest jakis pomysl. Ale tylko przeciwko polskiej reprezentacji.  Wystarczy, ze bedziesz stal na srodku bramki i sie nie ruszal. Oni wszystkie strzaly wala w pepek.

zaloguj się by móc komentować

valser @valser 9 czerwca 2019 09:36
9 czerwca 2019 12:34

a czym sie rozni baniak faceta przebranego za biskupa od faceta przebranego za Napoleona?

zaloguj się by móc komentować

valser @gabriel-maciejewski
9 czerwca 2019 12:44

Patrzac na zdjecia Szymona Niemca w sieci, antycypuje ze stuprocentowa pewnoscia, ze on mial od swojego ojca zwolnienie z wuefu. Tata byl lekarzem specjalista, a syn tylko pipa.

zaloguj się by móc komentować

jestnadzieja @ainolatak 9 czerwca 2019 12:02
9 czerwca 2019 12:46

Zyciorys modelowego wojujacego aborcjonisty. 

zaloguj się by móc komentować


ewa-rembikowska @jestnadzieja 9 czerwca 2019 12:46
9 czerwca 2019 13:01

z dość niejasnych wypowiedzi wynika, że tate lecząc  ciężarne z HIV, sam się załapał na HIV

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @ainolatak 9 czerwca 2019 11:44
9 czerwca 2019 13:02

Za moich czasów nie był żadnym specjalistą

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @ainolatak 9 czerwca 2019 11:48
9 czerwca 2019 13:02

Nie pamiętam tej pornografii a miałem to CV w ręce w 2003

zaloguj się by móc komentować


Paris @gabriel-maciejewski 9 czerwca 2019 09:36
9 czerwca 2019 13:03

Tak...

... pozostaje nam tylko z "entuzjazmem" przyklasnac... mlaskac z zachwytem... no i najwazniejsze  ZERO  KRYTYKI... PELNA  TOLERANCJA  i  APROBATA...

... naturalnie, ze dla "naszego wspolnego dobra"... no i oczywiscie  ZA  NASZE  PIENIADZE  !!!

 

Bo bez tego ani rusz... nasze pieniadze - TO  PODSTAWA  tego odgrywanego na naszych oczach  KABARETU  niemocy i bezradnosci.

zaloguj się by móc komentować


gabriel-maciejewski @Paris 9 czerwca 2019 13:03
9 czerwca 2019 13:04

Oni tego nie odczytują jako bezradność

zaloguj się by móc komentować

Paris @stanislaw-orda 9 czerwca 2019 10:01
9 czerwca 2019 13:16

Pewnie, ze to jest oplacane...

... a wieczorem...  JUZ  w zaprzyjaznionej, zagranicznej tv  idzie "material" z takiego eventu w Polsce... oczywiscie dzieki  zaprzyjaznionym presstytutkom... i  PRANIE  MUZGOW... "tresura mediotow" - jak to trafnie okresliles - trwa w najlepsze  !!! 

zaloguj się by móc komentować

ainolatak @jestnadzieja 9 czerwca 2019 12:46
9 czerwca 2019 13:20

nie chce być inaczej, napatrzyło się to dziecko za młodu, więc trauma jakoś musiała wyleźć,

a swoją drogą nazwanie przebieranek w biskupa psychologią duchowości w swoich zainteresowaniach w biogramie jest bardzo pouczające

zaloguj się by móc komentować

Paris @ewa-rembikowska 9 czerwca 2019 11:06
9 czerwca 2019 13:25

I to jest prawdziwy dramat...

... pozostaje tylko te "wyzsza szkole"  i  "psychologow" z tej  SZKOLKI  omijac szerokim lukiem  !!!

 

Cos niebywalego.  

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @ainolatak 9 czerwca 2019 13:20
9 czerwca 2019 13:37

To dosyć powszechny deficyt poznawczy. W końcu duchowość, tak samo jak rozum istnieje w sferze ducha, a psychika to sfera ciała. Przebierając się za uczonego uprawiałby w tej konwencji psychologię rozumu.

zaloguj się by móc komentować

Paris @gabriel-maciejewski 9 czerwca 2019 13:04
9 czerwca 2019 13:39

Ma Pan racje...

... dla nich to jest  PREMEDYTACJA...  to oni tworza ten "chaos"... zreszta zgodnie z planem  !!!

Tak, tu nie ma nic z bezradnosci ani niemocy - to jest  CELOWA  ROBOTA.

zaloguj się by móc komentować

mniszysko @gabriel-maciejewski 9 czerwca 2019 11:09
9 czerwca 2019 14:09

Szymon Niemiec nie potrafi nawet zrobić kariery jako homoseksualny duchowny. Jeśli naprawdę chciał zyskać popularność i poklask na tym polu, to powinien był najpierw znaleźć jakąś protestancką denominację, która już uznaje homoseksualistów wśród duchownych, a która jest dobrze reprezentowana w Polsce. Potem zrobić kurs na pastora. Następnie trochę zagranicą popracować w ichnim duszpasterstwie i wrócić do Polski, aby pracować w normalnym duszpasterstwie jako homoseksualny pastor. To miałoby jakieś szanse powodzenia, przy odpowiednim parciu z góry i własnej obrotności. Mógłby nawet zostać celebrytą, co to kłuje w oczy katolicką zaściankowość. Jednak do tego trzeba trochę sprytu na całe szczęscie.

Zakładanie jakiegoś zboru dla homoseksualistów jest z góry skazane na klęskę, to jest zbyt zblazowane, cyniczne i zepsute środowisko, aby dało się nabrać na takie numery.

zaloguj się by móc komentować


Maryla-Sztajer @mniszysko 9 czerwca 2019 14:09
9 czerwca 2019 14:41

Nie tylko sprytu ale i jakkolwiek by to określenie rozumieć: zdrowej ambicji..

Zdrowej nie w sensie orientacji seksualnej tylko chęci  do pracy i wysiłku...po prostu.. 

:)

 

zaloguj się by móc komentować

Paris @mniszysko 9 czerwca 2019 14:09
9 czerwca 2019 14:44

Widzialam wczoraj, prosze Mniszyska to wracajace towarzystwo...

... z tej calej parady... i ma wielebne Mniszysko absolutna racje... to jest zbyt zblazowane, cyniczne i zepsute srodowisko aby kogokolwiek toto porwalo  !!!

Zal bylo patrzec na tych biednych, zdecydowanie bardzo mlodych ludzi... malo kto nabierze sie na takie numery.

zaloguj się by móc komentować

Paris @Maryla-Sztajer 9 czerwca 2019 14:41
9 czerwca 2019 14:46

To sa roszczeniowcy...  zwykle pasozyty  !!!

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @Paris 9 czerwca 2019 14:46
9 czerwca 2019 15:01

Dokładnie tak Paryżanko 

:)

 

zaloguj się by móc komentować

Paris @Maryla-Sztajer 9 czerwca 2019 15:01
9 czerwca 2019 15:32

Tego dziadostwa i bozej obrazy...

... jest juz strasznie duzo...  cala banda POPiS'owa  WSPOLNYMI  SILAMI  toto hoduje i na taki  "chaos"... a wkrotce takze "kryzys"  pozwala  !!!

 

No... i  kolko  "niemocy i bezradnosci"  sie zamyka. 

zaloguj się by móc komentować

S80 @gabriel-maciejewski
9 czerwca 2019 15:35

Pogadanka o Rosji jako pierwszej angielskiej kolonii jest b. dobra, aż dziw bierze, że nikt się tym wcześniej nie zajął, bardzo odkrywcza i przekonująca historia. Będzie kontynuacja?

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @Paris 9 czerwca 2019 15:32
9 czerwca 2019 15:37

Dlatego trzymamy się  tutaj razem. Łatwiej w zespole 

:)

 

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @S80 9 czerwca 2019 15:35
9 czerwca 2019 15:37

To prawda...super 

:)

 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @valser 9 czerwca 2019 09:36
9 czerwca 2019 15:47

O tym samym pomyślałem. 

@gabriel maciejewski

"Nie można bowiem zanegować w Polsce" ... sukcesu liturgii. Wśród szerokich "niepiśmiennych" tzn. w przeności rzecz jasna, czyli wyedukowanych na własnym doświadczeniu szerokich mas wierzących i niewierzących, partyjnych i bezpartyjnych, zdrowych i kalek ... "Szymon Niemiec tego nie rozumie", ale czuje ten ciąg, oczywiści jako jednostka z grupy niewierzących zdrowych bezpartyjnych -- w zdrowym ciele zdrowe ciele.  

"a w naszym, dobrze pojętym interesie jest, by nie rozumieli tego także wszyscy politycy PO, Nowoczesnej, Wiosny i czego tam jeszcze. W sensie politycznym jest więc Szymon Niemiec naszym sojusznikiem." 

Zawsze marzyłem o tym, żeby wsadzić SLD i PO i innym sektom jakieś nasze wtyczki. Oni mogą mieć wtyki w naszych wspólnotach to dlaczego my nie możemy mieć naszeych wtyk w ich bandach? Pewien lider młodzieżówki politycznej odpowiedział mi na to: "No popatrz, Magazyn, na naszych chłopaków. NIby kogo miałbym tam posłać?  To są fajne czyste chłopaki. Co drugi to święty, co trzeci to prorok. Szkoda ich."

Słowem, Gabriel, jesteś genialny. No powiedzmy twój Anioł Stróż.

Szymon Nie-emiec naszym przyjacielem jest, że tak powiem, szykiem szpanuje pośród nas ...

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @gabriel-maciejewski
9 czerwca 2019 15:49

=W zdrowym ciele zdrowe ciele =...

Świetnie 

 :))))

.

 

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @Magazynier 9 czerwca 2019 15:47
9 czerwca 2019 15:51

Eeeee... to Anioł Stróż..

Dajmy praktykować Gabrielowi cnotę  skromności...

.

 

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-laskowski @jestnadzieja 9 czerwca 2019 14:14
9 czerwca 2019 15:58

Ja traktuję rzecz poważnie, bo tacy ludzie nie znają granic swoich ambicji. Z drugiej strony chciałbym przypomnieć, że w Kościele katolickim w Polsce świętowane są: Tydzień Modlitw o Jedność Chrześcijan, w związku z którym niedawno wydana została Biblia ekumeniczna, oraz Dzień Judaizmu i Dzień Islamu. W 1986 roku w Asyżu odbyło się spotkanie ekumeniczne papieża z niekatolikami ochrzczonymi i nieochrzczonymi. A więc zaakceptować można każdego bez względu wyznanie lub jego brak.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @mniszysko 9 czerwca 2019 14:09
9 czerwca 2019 16:03

Nie tyle sprytu co prozaicznej pracowitosci.

A Ów Szymon to zwykły  obibok.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @mniszysko 9 czerwca 2019 14:09
9 czerwca 2019 16:04

Nie tyle sprytu co prozaicznej pracowitosci.

A ten  Szymon to zwykły  obibok.

zaloguj się by móc komentować

valser @stanislaw-orda 9 czerwca 2019 16:04
9 czerwca 2019 16:09

Mimo wszystko bohater. Przynajmniej bohater jednej notki. Mnie juz wystarczy dyskusji na temat niedorobionego pierdolca. 

zaloguj się by móc komentować

pijonek @gabriel-maciejewski 9 czerwca 2019 09:36
9 czerwca 2019 16:22

ot

Robilem dzis zamowienie i nie znalazłem takiej koszulki.  https://prawygornyrog.pl/tv/2019/05/gabriel-maciejewski-skad-sie-bierze-wladza-jeszcze-raz-o-ksiazce-z-dziejow-wspolzawodnictwa/. Chetnie  a nawet na pewno kupię jak tylko się pojawi.

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @pijonek 9 czerwca 2019 16:22
9 czerwca 2019 16:45

Są granice narcyzmu. Niech pan o tym zapomni

zaloguj się by móc komentować



tadman @gabriel-maciejewski
9 czerwca 2019 16:51

W Europie zakłada się partię, aby w jej ramach realizować jakieś cele, a w takim USA zakłada się kościół, a hardkorowcy sektę. Jeśli Niemiec zakłada w Polakom kościół to może jakiś Amerykanin w typie Koresha pomoże mu ów kościół rozwiązać.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Maryla-Sztajer 9 czerwca 2019 15:51
9 czerwca 2019 16:55

A niby czymu? Jego cnota, jego sprawa.

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @tadman 9 czerwca 2019 16:51
9 czerwca 2019 16:56

Moim zdaniem nie powinniśmy nawet myśleć w ten sposób. Niech Szymon robi swoje. Po czasie okaże się, że wokół nie ma nic, spalona ziemia i on sam jeden

zaloguj się by móc komentować


mniszysko @gabriel-maciejewski 9 czerwca 2019 16:56
9 czerwca 2019 18:18

Szymon Niemiec dawno jest już spalony. Kiedyś cztery czy pięc lat temu czytałem, że był robiony research wśród homoseksualistów, aby któregoś z nich wylansować na naczelnego geja w Polsce i wprowadzić na polską scenę polityczną. W szranki stanął oprócz Biedronia i wielu innych właśnie Szymon Niemiec. Nie postawili jednak na niego ale na Biedronia, co dzisiaj widzimy. Wtedy to Niemiec zajął się tworzeniem własnego zboru ze skutkiem bardzo miernym, bo już on nie istnieje. Mieli jednak niestety dobre wyczucie, że z niego to jest kiepski gracz. To jest małpa, która potrafi tylko nieudolnie przedrzeźniać. Dzisiaj ma swoje pięć minut dzięki mainstreamowi.

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @gabriel-maciejewski
9 czerwca 2019 18:38

Grecka przypadłość spodnie rurki i malowane kredką zarosty. Heliogabalizm ekskluzywno menelski to ewidentny atak na męskość w wymiarze materii (filozofia zwana "humanistyczną" dokonała tej degradacji na poziomie ducha)... Biedni durnie. Może gdyby czytali Pismo Święte, to chociaż dla przekory wyciągnęliby wnioski że nie są nikim wyjątkowym, a klasycznym przypadkiem ofiary, bo co do tego że sferę sacrum czują i do niej aspirują nie ma żadnych wątpliwości... Oni nie tyle pragną zniszczyć kościół co stworzyć własny... Niech próbują. Pan Bóg na pewnym etapie uporu/głupoty po prostu na nią pozwala i ciężko jest go obrazić. Zwłaszcza tam gdzie zaczyna się smieszność sprawców. 

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @OdysSynLaertesa 9 czerwca 2019 18:38
9 czerwca 2019 18:49

A te wszystkie etykietki huligan łobuz niepokorny itd to taki sam fejk jak naszywki motywujące (czachy i krwiste płomienie) na mundury z demobilu jakie nosi dzieciarnia barwiąca się w lesie w wojsko... Żenada 

zaloguj się by móc komentować

chlor @gabriel-maciejewski
9 czerwca 2019 19:44

Tutejśi katolicy nominalni, a jest ich cała masa łakną dobrego Kościoła, który będzie robił swoje czyli święcił jajka na Wielkanoc i upiększał chrzściny, pogrzeby, czy inne imprezy rodzinne i państwowe. Nie wtrącał się w sprawy prywatne, czyli nie mówił co jest dobre a co złe. Wara Kościołowi od nauczania - to często słychać na stypach i innych katolickich spędach rodzinnych. No i ma oddać zagrabiony majątek biednym.

zaloguj się by móc komentować

pink-panther @gabriel-maciejewski
9 czerwca 2019 19:49

Pan biskup Szymon Niemiec  jest bardzo związany ze swoją matką, panią Joanną Mirkowską ( od 2010, kiedy wyszla za mąż za pana Adama Mirkowskiego, syn  Szymon nakręcił film z imprezy, ślubu nie udzielał). Pani Mirkowska  jest od lat zawodowo związana z Grupą Trop, w której jest prokurentem i zajmuje się finansową stroną biznesu coachingu państwa Jakubowskich.
Syn Szymon Niemiec  wyszkolił się  tam na coacha i mamy ślad, iż na przełomie 2015-2016 r. był w tej Grupie TROP zatrudniony w charakterze "koordynatora akademii TROP" i w tym charakterze próbował upychać "trening budowania relacji" za jakieś marne 2.400 zł brutto od łebka za 5-7 dni. 

Drugim podmiotem , z którym jest obecnie związany zarobkowo jest  "Biuro Karier" SWPS Uniwersytetu Humanistyczno- Społecznego w Warszawie, w którym robi za "specjalistę biura karier" a jednocześnie męczy tam magisterkę na kierunku "psychologia społeczna". Ma wymęczyć do 2020 r.   

Czyli z "biskuptwem szlus":)))) Poniżej zdjęcie Szymona Niemca jako odpowiedzialnego konsultanta w biurze karier szkoły wyższej założonej w 1996 r. jeszcze przez towarzysza profesora Reykowskiego z PRON (rada ocalenia narodowego), gdzie wymęczył licencjat .

Po dwóch próbach zostania dziennikarzem w latach 90-tych  manipulowanie ludźmi ćwiczył w latach 2003-2005 jako "instruktor" w Studio Seklecki, które jest agencją modelek. Ale na ludzi wyprowadziła go matka, która go holowała przez ten biznes Grupa TROP.

Szymon Niemiec

Szymon Niemiec jako poważny Specjalista Biura Karier na SWPS Uniwersytecie Humanistycznospołecznym. Po Akademii TROP będzie sterował karierami absolwentów SWPS.  Tak czy owak, rząd dusz.

Warszawa, woj. mazowieckie, Polska

Szkolnictwo wyższe

10 osób poleciło użytkownika Szymon Niemiec

http://uecc.pl/index.php/biskup-szymon/

https://evenea.pl/imprezy/szkolenia/warszawa/trening-budowania-relacji-w-zgodzie-z-soba-i-innymi-2-6-grudnia-107048/

https://grupatrop.pl/o-nas/joanna-mirkowska/

https://www.dailymotion.com/video/xcllcn

zaloguj się by móc komentować

Brzoza @mniszysko 9 czerwca 2019 18:18
9 czerwca 2019 20:01

Jest spalony w Polsce z powodu nazwiska.

zaloguj się by móc komentować

chlor @Brzoza 9 czerwca 2019 20:01
9 czerwca 2019 20:14

Aktor Niemczyk nie był spalony, choć grał w filmach prod. NRD.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @chlor 9 czerwca 2019 20:14
9 czerwca 2019 20:22

Bo to jednak tylko Niemczyk, a ten jest całą gębą Niemiec.

zaloguj się by móc komentować

glicek @ewa-rembikowska 9 czerwca 2019 11:06
9 czerwca 2019 20:22

Czy to była/jest rodzina resortowa? 

Ostatnio wiele było tych pogrzebów na Cmentarzu Wojskowym na Powązkach np. Grzegorza Miecugowa i Korę Jackowską tam pochowano. Sądzę, że nie ma w tym nic resortowego, tylko chowają tam ateistów, apostatów, niewierzących i tych wszystkich którzy nie chcą lub nie mogą mieć katolickiego pogrzebu.

zaloguj się by móc komentować

zkr @JarekBeskidy 9 czerwca 2019 10:48
9 czerwca 2019 20:46

Jest jeszcze kilka takich par:

Krystyna i Elzbieta Pawłowicz

Michal Rachon i jego stryj

Piotr i Robert Glinscy

Marta Wiatr i Mateusz Kijowski

Rafal i Pawel Ziemkiewicz

Antoni Macierewicz ma ponoc kuzyna ktory byl/jest w PO Adama

No i ciagle mnie zastanawia czy cos laczy Katarzyne Laniewska z Agnieszka Wolk-Laniewska ?

 

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @glicek 9 czerwca 2019 20:22
9 czerwca 2019 21:37

Miecugow to akurat był resort po tatusiu.

zaloguj się by móc komentować

qwerty @gabriel-maciejewski
9 czerwca 2019 21:47

etos chuligana? np. W.Gadowski Dziennik chuligana;- co oni widza w tym bajerowaniu może że to oni jak chuligani? ale wobec kogo? czego?

zaloguj się by móc komentować

JarekBeskidy @zkr 9 czerwca 2019 20:46
9 czerwca 2019 21:49

Znowu się czegoś dowiedziałem, dzieki, są jeszcze Karnowscy Brothers ale na razie obaj "nasi"

zaloguj się by móc komentować

pink-panther @zkr 9 czerwca 2019 20:46
9 czerwca 2019 21:52

No po prostu samo sedno III RP.

zaloguj się by móc komentować

valser @zkr 9 czerwca 2019 20:46
9 czerwca 2019 21:59

No i Kurski Brothers. Familii, ktore obstawiaja na dwie kupki jest duzo wiecej. Z tego bierze sie pierd "o glebokich podzialach w rodzinie". 

zaloguj się by móc komentować

jestnadzieja @qwerty 9 czerwca 2019 21:47
9 czerwca 2019 23:28

Dla mnie to jest przypadlosc panow "w pewnym wieku", oczywiscie nie wszystkich, tylko tych, ktorzy na sile chca udowodnic, ze jeszcze moga byc "interesujacy" (wychodzac naprzeciw obiegowym opiniom, ze "kobiety wola niegrzecznych"). Filmow sie moze naogladali za duzo.

Pare dni temu przekartkowalam u znajomych, ktorzy maja abonamemt, ostatni numer Do rzeczy. Lysiak epatowal kilkustronicowym artykulem -apologia "najstarszego zawodu swiata". Ach, jakiez to interesujace. Stare ograne historie, stary Lysiak sie podnieca. 

zaloguj się by móc komentować

edzio @przemsa 9 czerwca 2019 20:10
10 czerwca 2019 01:02

I to jest zlawienie sprawy.

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @gabriel-maciejewski
10 czerwca 2019 04:11

"Nie możemy zapominać o programie Matyszkowicza, pod tytułem „Chuligan literacki”. Tak właśnie, jest taki program i prowadzi go Mateusz Matyszkowicz, były hipster prawicy, czyli członek idiotycznego całkiem projektu, który miał w zamyśle doprowadzić do tego, że tak zwany lud prosty, szczególnie zaś prosty i młodociany, poparłby słowem i aktywnością uliczną, tych tam hipsterów."

Myslalem ze Matyszkowicz jest intelektualista z "Teologii Politycznej", a tu okazuje sie, ze on sie przedzierzgnal w chuligana. To co dopiero przygoda.

W Polsce do wyboru do koloru. I z prawa i z lewa.

zaloguj się by móc komentować

valser @zkr 9 czerwca 2019 20:46
10 czerwca 2019 08:52

to jest stara tradycja. Molojce, Borejsza i Goldberg-Rozanski, do niedawna jeszcze Osiatynscy. 

zaloguj się by móc komentować


porfirogeneta @valser 9 czerwca 2019 09:36
12 czerwca 2019 20:17

Obawiam się że ci państwo nie położą się w klinice pana prof. Święcickiego dobrowolnie.

zaloguj się by móc komentować

Rozalia @ainolatak 9 czerwca 2019 12:02
13 czerwca 2019 23:19

Na początku kariery był lekarzem internistą w mojej przychodni rejonowej. Dobrym lekarzem. Jednocześnie robił specjalizację ginekologa. Zapamietalam go ze względu na nazwisko. Niemiec a dobry. Niezbyt wysoki, czarny z wąsami. Że Szymon Niemiec jest synem wspomnianego przeze mnie Krzyszofa Tomasza Niemca, dowiedziałam się z wiki, kiedy szukałam info o Szymonie, który odprawił nabożeństwo żałobne na cmentarzu podczas pogrzebu Jaruzelskiego. W Katedrze Polowej jenerała Jaruzelskiego żegnał biskup Guzdek.

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować