-

gabriel-maciejewski : autor książek, właściciel strony

Gdy rozum śpi budzą się dziennikarze (bis)

Dawno, dawno temu, w czasach, których nie pamięta już nawet toyah napisałem tekst pod takim oto tytułem. To jeden z najlepszych tytułów, jakie wymyśliłem w życiu i chcę go dziś powtórzyć, żeby podkreślić swoje do niego prawa, a także wskazać na pewne zjawisko, szeroko rozpowszechnione, ale – mam wrażenie – nie opisane w publicystyce. Mamy obszar zwany komunikacją publiczną i nie chodzi mi tutaj wcale o autobusy i tramwaje. Komunikacja nie jest możliwa bez komunikatów, a także bez ośrodków komunikaty emitujących. Tych mamy sporo i one są podzielone, a to znaczy, że nie komunikują się ze sobą inaczej niż poprzez oskarżenia. Tak to widać z wierzchu. Ludźmi obsługującymi ośrodki emisji komunikatów są dziennikarze. To oni właśnie budzą się kiedy rozum zasypia, a czasem wręcz sami ten rozum usypiają, poprzez wlanie rozumowi do kawy jakiegoś świństwa. Czynią to nie z wrodzonej głupoty bynajmniej, ale dlatego, że jest to robota zlecona. Żeby ukryć jej charakter uaktywniają na rynku opcję znaną pod nazwą „uczciwość dziennikarska”. Przykład Sekielskiego, tego pana, co oszukał ludzi prowadząc fundację „Nie lękajcie się” oraz dziennikarzy gazowni, którzy go zdemaskowali jest tu najbardziej wyrazisty. Sekielski zrobił swój film na podstawie książki jakiegoś Holendra, który – na czyjeś zlecenie – wydał w 2013 roku książkę o pedofilii w polskim Kościele. Ta książka przeszła niezauważona. W zasadzie nie rozumiem dlaczego, ale przychodzi mi do głowy myśl taka – Sekielski z kumplami zablokował dystrybucję i promocję tytułu, po to, by na podstawie zawartych w książce treści, jak mniemam solidnie opłaconych walutą euro, nakręcić swój film. Jak się ma gotowy schemat i gotowe postaci, nakręcenie filmu jest pestką, szczególnie jeśli człowiek zbiera na to pieniądze i nie musi wydawać własnych. Dlaczego ja mam takie brzydkie podejrzenia w stosunku do Sekielskiego? Wiąże się to z dawnym konkursem na blog roku ogłoszonym 10 lat temu, który wygrał toyah. Na którychś targach podszedł on do Sekielskiego i wprost zapytał dlaczego mu dali tę nagrodę. A głosowanie odbywało się przecież przez sms, kto zebrał więcej ten wygrywał. I Sekielski wprost powiedział, że nasz kolega dostał nagrodę albowiem, on – Sekielski Tomasz wraz z załogą z onet.pl chcieli, żeby całe środowisko prawicowe toyaha znienawidziło. Jeśli idzie o mnie kwestia uczciwości dziennikarza Sekielskiego jest w tym momencie całkowicie wyczerpana i nie musi on już nic dodawać na swoją obronę, bo nikt tu nie będzie tego słuchał. Jeśli zaś idzie o molestowanych to jest jeszcze lepiej, bo miałem okazję wysłuchać w radio fragmentów wywiadu jakiego Sekielski udzielił Szymonowi Majewskiemu. W zasadzie należy powiedzieć wprost – wywiadu jakiego oszust udzielił przygłupowi. W tym wywiadzie Sekielski nie powiedział nic, nie wzbił się ponad zestaw standardowych banałów o uczciwości wobec ofiar ( a było już po demaskacji tego drugiego oszusta, z fundacji), a jedną z wypowiedzi zakończył zdaniem – byłem tak zmęczony, że chciałem już tylko być przy mojej Anuli i dzieciakach. Normalnie jak Jan Skrzetuski po bitwie pod Beresteczkiem...Ja źle bardzo znoszę tego rodzaju wyznania, albowiem demonstrowanie emocji uważam za psychiczne zaburzenie albo cynizm stosowany po to, by uwieść naiwnych. W zasadzie nie ma znaczenia która opcja występuje w przypadku Sekielskiego.

Nie lepsi są dziennikarze z gazowni, którzy w artykule demaskującym byłego już szefa fundacji „Nie lękajcie się” wyznają, że artykuł ten zaczęli pisać w zeszłym roku. Już w zeszłym roku wiedzieli, że ten facet łże, już w zeszłym roku wiedzieli, że nie powinno się dopuścić do tego, by papież całował go w rękę, ale tego nie ujawnili. Dla dobra ofiar jak mniemam, bo przecież żadne egoistyczne pobudki nie wchodzą tu w grę.

Jak ja oceniam tę całą akcję? Uważam, że kluczem do wszystkiego jest książka tego Holendra. Gdzieś daleko zapadła decyzja, że należy zedefasonować w Polsce pamięć o Janie Pawle II i rozpoczęto przygotowania do tej akcji. Z całą pewnością w porozumieniu z lokalnymi środowiskami antyklerykalnymi oraz z pewnym, wymienionym w artykule z gazowni, panem z Kanady, który już 30 rok zwalcza pedofilię w Kościele. Kto był sponsorem? Nie wiadomo, ale zakładam roboczo, że Niemcy. Sponsorzy i planiści nie docenili jednak głodu pieniądza oraz stopnia deprawacji miejscowych antyklerykałów, którzy nie dość, że okazali się kanciarzami i naciągaczami udającymi chorych na raka dla zdobycia pary tysięcy, to jeszcze do tego przejęli cały projekt na rynku lokalnym i skroili nie tylko zyski oraz popularność, ale także zrobili zbiórkę na produkcję filmu i dostali od naiwnych ludzi mnóstwo szmalu. Ja myślę, że Sekielski myśli o sobie wyłącznie w kategorii „geniusz”. Ma do tego prawo moim zdaniem. Gazownia pewnie targowała się z Sekielskim przez cały zeszły rok, usiłując wymusić na nim udział w zyskach, a być może chcąc go w ogóle wyślizagać z tego projektu i przejąć wszystkie frukta. On zaś, pewien swego, nie ustąpił. I teraz mamy to co mamy – gazownia pisze – informator Sekielskiego to oszust. Sekielski mówi – wiedziałem o tym, ale milczałem dla dobra ofiar. Gazownia nie może uderzyć w Sekielskiego, bo on jest zwyczajnie za bezczelny i demonstruje w radio emocje, które normalnie demonstrują lesbijki i dziennikarki z gazowni okradzione przez swoich biseksualych kochanków. Kradnie im show po prostu. - Chciałem być przy Anuli i dzieciakach – mówi. Gazownia nie ma innego wyjścia, musi zwrócić swoją agresję przeciwko księżom. - Ten facet jest oszustem – piszą – ale ksiądz też nie lepszy, pieniądze ludziom rozdawał, ale dzieci obmacywał. Tak się jednak składa, że te dzieci, dziś dorośli ludzie, zdradzają pomiędzy wierszami w artykule gazowni swoje niepiękne predylekcje do spożywania alkoholu w nadmiernych ilościach i złodziejstwa. I komu tu wierzyć? Ja przyznam, prędzej uwierzyłbym złodziejowi niż dziennikarzowi. Mam bowiem głęboki szacunek dla profesjonalizmu.

Widzimy w już w zarysie tę machinę. I co na to Kościół, i co na to „nasi”. Księża milczą, niektórzy – bardzo słusznie – nie przeczytali listu kardynała Nycza na niedzielnych nabożeństwach. Biskupi jednak deklarują chęć oczyszczenia Kościoła z czarnych owiec. To jest moim zdaniem demonstracja niepotrzebna, w wielu przypadkach wyglądająca tak samo autentycznie, jak wyznanie Sekielskiego o Anuli i dzieciakach. I jeszcze ten papież całujący w rękę kanciarza. Uważam, że nie ma w tym momencie sensu nadstawianie drugiego policzka. Bo sytuacja nie jest w żadnym punkcie styczna z tą ewangeliczną.

Przejdźmy jednak do opisu zjawiska zasygnalizowanego na początku. Ośrodki emitujące komunikaty są rzeczywiście podzielone, ale nie według widocznego i deklarowanego schematu ideowego. One są podzielone inaczej, ale podziały te nie wykluczają komunikacji i targów. Wręcz je prowokują. Żeby owe targi doszły do skutku nie wystarczy się dogadać, trzeba stworzyć nowy schemat porozumień i podziałów powierzchniowych. A to oznacza, że należy unieważnić kwestie oczywiste – złodziej jest niewiarygodny, bardziej niewiarygodny od złodzieja może być tylko mainstreamowy dziennikarz - i na ich miejsce wprowadzić komunikaty uprawdopodobnione, dla większego efektu pociągnięte politurą emocji – stęskniłem się za Anulą i dzieciakami. Można to oczywiście za Orwellem nazwać dwójmyśleniem, ale nie do końca o to chodzi. Każdy deal jaki dokonuje się na rynku treści wymaga – zawsze – unieważnienia spraw oczywistych, czytelnych i jasnych. Wymaga uśpienia rozumu i zastąpienia go czymś innym. Do tego właśnie potrzebni są rozbudzeni dziennikarze. Mam nadzieję, że wyraziłem się dość jasno i klarownie.

 

Teraz ogłoszenie. Wczoraj jeden z czytelników, mieszkaniec Bolesławca, poinformował mnie, że w czasie naszego LUL-u rozpoczną się w tym mieście różne imprezy i festyny z okazji dni Bolesławca. Przypominam też, że Bolesławiec to miasto ceramiki, którą kolekcjonuje Robert Redford.

 

A teraz już tradycyjnie zapraszam na portal www.prawygornyrog.pl



tagi: księża  dziennikarze  pedofilia  sekielski 

gabriel-maciejewski
4 czerwca 2019 09:50
56     3682    16 zaloguj sie by polubić
Postaw kawę autorowi! 10 zł 20 zł 30 zł

Komentarze:

bendix @gabriel-maciejewski
4 czerwca 2019 10:08

Piękny rozbiór "zdania" na czynniki pierwsze. PLUS++

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @gabriel-maciejewski
4 czerwca 2019 10:11

Orjan napisał u Toyaha, że ludzie potrzebują, żeby ktoś prosto wytłumaczył im świat. On to napisał o ludziach młodych, ale sądzę, że to prawda ogólna. I dziennikarze to właśnie robią. A że stosują w tym celu nieprawdę? Mało kto jest dziś w stanie zweryfikować informacje, którymi go karmią pod kątem ich zgodości z prawdą obiektywną - nikt ich tego nie uczy. Nawet w naszym pokoleniu uczono tylko wybiórczo i niektórych (humanistów wcale, musieli sami nadrabiać, jeśli byli uparci). Uczy się za to praktycznie wszytkich weryfikacji informacji z prawdą materialną (może dlatego ludzie tak lubią się teraz sądzić?). A dziennikarze prawdę materialną zwyczajnie tworzą, nawet jesli komuś kradną.

zaloguj się by móc komentować

gorylisko @gabriel-maciejewski
4 czerwca 2019 10:30

co do geniuszy w komunikacji... jest też cud świata... kryśka  janda tak się utwierdzała po odebraniu nagrody obywatelskiej jakiejś... qrka wodna, pierwsza lepsza strona z paniami do wynajęcia które nie ukrywają swoich twarzy, tego faktu nie potwierdza... ale cóż, życie na topie, raczej wyimaginowanym potrafi niezle zwichrować postrzeganie rzeczywistości... co do cudów świata... bigos, kapuśniak, sałatka ze świeżych pomidorów, masło, chleb bez spulchniaczy... to są cuda świata ;-)

zaloguj się by móc komentować

betacool @gabriel-maciejewski
4 czerwca 2019 11:02

"Początki nie były łatwe. - Musieliśmy ciężko pracować na zaufanie ofiar. Teraz powstają grupy wsparcia w Warszawie,w Krakowie, w Gdańsku... - wymieniał Lisiński.

Zapowiedział, że 7 stycznia w Warszawie otwarte zostanie Centrum Pomocy Ofiarom Molestowanym w Dzieciństwie. Na Facebooku trwa zbiórka na jego utrzymanie pod hasłem #DajNaOfiarę. - Mamy już lokal, który będziemy malować. To jest niesamowite miejsce, gdzie będziemy mogli się spotykać i będzie psycholog. Po prostu fajna rzecz. Wiem, że tego dokonamy, bo jesteśmy zdeterminowani - powiedział Marek Lisiński".

http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,130517,24281013,marek-lisinski-tworzy-centrum-dla-ofiar-przestepczosci-seksualnej.html

Początki nie były łatwe. Ciężka praca na zaufanie ofiar i na ofiary na rzecz ofiar. Fajna rzecz...

Tak sobie myślę, że "praca na zufanie dziennikarzy" wcale aż tak ciężka nie była i teraz to brać postępowych dziennikarzy stała się ofiarami ... Nic tylko czekać aż oni zaczną jakąś zbiórkę. 

 

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @gabriel-maciejewski
4 czerwca 2019 11:15

Nie śledzę tego już dokładnie, co się odbywa na odcinku Kościół Katolicki w Polsce, a Sekielski i spółka wraz z frontem antykatolickim w ogólności. Bo odbywać się będzie dalej i dalej, aż do "szczęśliwego" końca, Made in Britain, tak mniej więcej.

Kiedyś było, stosunkowo niedawno, coś takiego, przyszedł Rywin do Michnika. Skończyło się na pierdlu dla tego pierwszego, zdaje się już po i upadku rządu Leszka Millera. Tak, tak, tego samego Leszka Millera polskiego posła do Parlametnu Europejskiego obecnie. No jaja takie, kwadratowe, czyli polityka. Kabaret? Tragiczny taki.

zaloguj się by móc komentować

jolanta-gancarz @gabriel-maciejewski
4 czerwca 2019 11:17

To nie gazownia zdemaskowała Lisińskiego, tylko Sebastian Karczewski z Naszego Dziennika, który wydał tuż przed premierą filmu Sekielskich książkę: Pedofilią w Kościół. Oblicza kłamstwa. Tam zamieścił zebrane przez siebie informacje na temat oszustw Lisińskiego, dlatego Sekielski wycofał go ze swojego filmu. Tu jest mój komentarz w tej sprawie u Valsera z 15 maja b.r.:

Jest szansa, że ten zmasowany atak na Kościół uderzy rykoszetem w jego twórców i sponsorów. Właśnie ukazała się książka Sebastiana Karczewskiego (https://www.splendor24.pl/pl/p/Pedofilia-w-Kosciol.-Oblicza-klamstwa/18123), tego samego, który w swoich wcześniejszych pracach pokazał prawdziwe tło ataków na abp. Wielgusa i o. Hejmo.

Godzinę temu RM przeprowadziło wywiad z red. Karczewskim, zakończony mocnym stwierdzeniem, że niejaki Lisiński z tzw. fundacji "Nie lękajcie się" jest oszustem i on ma na to dowody, dlatego Sekielski, choć wcześniej zapowiadał, że ów Mareczek L. będzie kluczową postacią w jego filmie, ostatecznie przyjemniaczka usunął. I coś jest na rzeczy, bo tak się teraz obaj tłumaczą (tzn. Sekielski i Lisiński):

https://wiadomosci.wp.pl/tylko-nie-mow-nikomu-mial-byc-bohaterem-filmu-sekielskiego-w-ostatniej-chwili-zostal-wyciety-6380537093949057a

(http://valser.szkolanawigatorow.pl/sekielski-czyli-narodowy-interes#115933)

Sprawa stała się głośna, więc trzeba było się ratować, dobijając spóźnioną demaskacją najbardziej rozpoznawalną twarz ofiary pedofilów. Gazownia specjalizuje się w takim przejmowaniu narracji dla złagodzenia ciosu;-)

Księdza sąd uniewinnił, jak pisze Karczewski, a Lisińskiego uznał za niewiarygodnego. Natomiast zastanawia mnie reakcja kurii płockiej, której rzecznik twierdzi, że materiał zebrany w procesie kanonicznym potwierdził oskarżenia księdza o czyny pedofilskie (p. 3 oświadczenia)!

http://krdp.fm/komunikat-rzecznika-kurii-plockiej/

A tak Onet wzmacnia przekaz: "W opisanej sprawie zarówno zebrane materiały, jak i postawa oskarżonego duchownego w toku postępowania kanonicznego, dały podstawy do uznania Pana Marka Lisińskiego za ofiarę molestowania seksualnego"

https://wiadomosci.onet.pl/kraj/oswiadczenie-kurii-ws-molestowania-marka-lisinskiego-wina-duchownego-zostala/z6mv59d

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @jolanta-gancarz 4 czerwca 2019 11:17
4 czerwca 2019 11:20

No, ale nie o to chodzi. Gazownia była już w zeszłym roku świadoma kim on jest i powodowana uczciwością dziennikarską oraz dobrem ofiar milczała

zaloguj się by móc komentować

bolek @gabriel-maciejewski
4 czerwca 2019 11:31

"Już w zeszłym roku wiedzieli, że ten facet łże, już w zeszłym roku wiedzieli, że nie powinno się dopuścić do tego, by papież całował go w rękę, ale tego nie ujawnili."

To nie jest przecież pierwsza taka "wpadka" wyborczej, a ludzie dalej to czytają. Sam znam osobiście kilka osób, które są uzależnione od "wyborczych" treści. Przerażające na swój sposób. Przerażające bo to jest chyba nieuleczalne.

 

"wywiadu jakiego oszust udzielił przygłupowi"

O Majewskim można wszystko powiedzieć, ale nie "przygłup". To jest cwaniak kuty na cztery nogi. Ja kiedys lubiłem jego produkcje i teraz też się uśmiechnę jak widzę kolejną reklamę z jego udziałem, ale od razu przypominam sobie jak latał po Warszawie z Kaliszem jako Edward Ącki i wszystko wraca do normy.

 

zaloguj się by móc komentować

bolek @jolanta-gancarz 4 czerwca 2019 11:17
4 czerwca 2019 11:36

"Sebastian Karczewski z Naszego Dziennika, który wydał tuż przed premierą filmu Sekielskich książkę: Pedofilią w Kościół. Oblicza kłamstwa."

No to w sumie wyświadczył im przysługę.

zaloguj się by móc komentować

bendix @gabriel-maciejewski 4 czerwca 2019 11:20
4 czerwca 2019 11:39

I chyba źle zrobili że książka ukazała się przed filmem. Trzeba było milczeć i wtopić sekciarskiego...

zaloguj się by móc komentować

tadman @jolanta-gancarz 4 czerwca 2019 11:17
4 czerwca 2019 11:39

Przypuszczałem, że Sekielski wyciął Lisińskiego, bo wiedział, że delikwent jest trefny i ukuł tezę, że usunął go, bo ten chciał za występ 50 tys. zł. W przypadku późniejszej demaskacji narracja by się kompletnie rozsypała i ludzie mieli by niezgorszą bekę, bo wydałoby się iż ciężko molestowany jest zwykłym kanciarzem i konfabulantem, a Sekielski wyszedłby na durnia. Wynika z tego, że p. Sebastian Karczewski trochę im zepsuł robotę.
Ciekawi mnie ile forsy dostali występujący w filmie z oskarżeniami względem księży, bo chyba na sucho nie wywnętrzaliby się przed kamerą.
Zajrzałem do Sekielskiego i wiadomy film w ciągu trzech tygodni ma 22 mln odsłon. Chłoptaś nie ma umiaru.

Jak ktoś chce, to niech spojrzy na zdjęcie reżysera w winiecie, ba, niech obejrzy sobie całą winietę. Chyba faktycznie uwierzył, że film wyślą po Oscara w dziedzinie dokumentu. :)

https://www.youtube.com/channel/UCmuaurR3Fl5ugr6Bi066tHA

zaloguj się by móc komentować

bendix @tadman 4 czerwca 2019 11:39
4 czerwca 2019 11:43

Właśnie o tym napisałem. Jak zwykle spieprzyli sprawę :-(

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @bolek 4 czerwca 2019 11:31
4 czerwca 2019 11:44

Nie, to nie jest cwaniak. On jest prostym durniem, który musi tam być, bo taki jest układ

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @bendix 4 czerwca 2019 11:39
4 czerwca 2019 11:45

Oczywiście, że trzeba było milczeć. Bądźcie przebiegli jak węże i łagodni jak gołębie, a nie przebiegli jak węże i głupi jak gołębie

zaloguj się by móc komentować

tadman @gabriel-maciejewski
4 czerwca 2019 11:48

Wzorem naszego kolegi reklamiarza wyjątkowo zacytuję swój komentarz z wczorajszego dnia z dodanym wytłuszczeniem.

Myślę, że o prezesie "Nie lękajcie się" wiedziano dokładnie wszystko, ale najpierw trzeba było posprzątać nim to i owo. Nawet Sekierski przyznaje, że wyciął prezesa z filmu. Czy tylko dlatego, że chciał pieniędzy, czy może raczej, że miał cynk iż gość jest trefny. Jeśli prezes nie beknie to wiadomo będzie jaki dil z nim obowiązywał.
Nota bene sama nazwa fundacji przypomina mi pomysły służb na uwiarygodnianie delikwentów, coś z branży noszenia przez Lesia w klapie plastikowej plakietki z Matką Boską.

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @cbrengland 4 czerwca 2019 11:15
4 czerwca 2019 11:48

To możliwe, że taki będzie koniec

zaloguj się by móc komentować


tadman @bendix 4 czerwca 2019 11:43
4 czerwca 2019 11:51

Raczej bym przyjął, że Sekielski i jego twór objęty był ochroną, vide obalenie pomnika.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-laskowski @gabriel-maciejewski
4 czerwca 2019 12:30

Pardon, jeśli w Sanktuarium NMP w Toruniu w panteonie wybitnych Polaków widnieje postać Józefa Piłsudskiego, który z Kościoła katolickiego formalnie wystąpił i jako dyktator wydał podwładnym rozkaz zwalczania Kościoła katolickiego, nie ma żadnej możliwości, by coś się w obecnym układzie kościelnym w Polsce zmieniło. W związku ze wskazanym filmem dokumentalnym zostaną podjęte działania prawne, w wyniku których całe diecezje zostaną zbankrutowane jak w Stanach Zjednoczonych Ameryki lub w Irlandii.

zaloguj się by móc komentować

re-or @gabriel-maciejewski
4 czerwca 2019 12:38

Myślę, że ci co sponsorują tę akcję z "Nie lękajcie się" od początku wiedzieli, że szef jest "podatny" na różne pokusy. I nie przypadkiem obrali też taką a nie inną nazwę swojego stowarzyszenia. Pozornie wyglądało to co najwyżej jak jakaś perwersja z ich strony, typowa w sumie. Ale wg mnie sprawa jest głębsza. Otóż za X lat śmiało będzie można napisać tekst w stylu:

"Biedne dzieci był molestowane przez księży, a potem jeszcze oszukała ich fundacja Nie lękajcie się, która niby miała je bronić"

A przecież każdy wie z czym kojarzy się powszechnie fraza "nie lękajcie się". I nikt nie będzie wnikał w szeczgóły kto kogo oszukał itd.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-laskowski @krzysztof-laskowski 4 czerwca 2019 12:30
4 czerwca 2019 12:41

Żeby coś się zmieniło za sprawą działań podjętych przez hierarchów. Niektórzy spośród tych ostatnich promują pielgrzymujących po kraju uzdrowicieli, którzy nie mają żadnej formacji. This is the end of the line, jak mówią anglojęzyczni.

zaloguj się by móc komentować


Grzeralts @przemsa 4 czerwca 2019 12:42
4 czerwca 2019 12:55

Zdecydowanie. Trudno być złodziejem-patałachem. Ale można być dziennikarzem-patałachem, a przy tym całkiem dobrym złodziejem. 

zaloguj się by móc komentować


gabriel-maciejewski @re-or 4 czerwca 2019 12:38
4 czerwca 2019 13:12

Dlatego rację mają ci, którzy mówią, że to jest atak na pamięć o Janie Pawle II

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @przemsa 4 czerwca 2019 12:42
4 czerwca 2019 13:13

...szczególnie dla profesjonalizmu obłożonego ryzykiem

zaloguj się by móc komentować

jolanta-gancarz @gabriel-maciejewski 4 czerwca 2019 11:20
4 czerwca 2019 13:17

Gazownia zawsze jest świadoma kłamstw, które rozpowszechnia jako prawdę. Ale czasem przyparta do muru, w trosce o minimalizację klęski, musi przyznać, nie ważne przy pomocy jakiej narracji, że lansowana hagada była jednak od tej prawdy bardzo daleka. Jej wyznawcy i tak uwierzą w każde tłumaczenie, nawet w uczciwość dziennikarską poprzez zamilczanie.

zaloguj się by móc komentować

jolanta-gancarz @gabriel-maciejewski 4 czerwca 2019 11:45
4 czerwca 2019 13:32

oraz Bendix i Bolek

Nie. Książka zmusiła tę bandę do przyznania się do bezczelnego kłamstwa, póki co w tym jednym przypadku. Bomba nie została przez nich rozbrojona, tyka dalej i po raz pierwszy od lat to oni muszą się tłumaczyć i wycofywać rakiem. Zwłaszcza, że pojawił się postulat przyjrzenia się prawnikom fundacji, którzy na wzór amerykański próbują wyłudzać kasę, oczywiście najlepiej bez wyroku sądowego (zdaje się, że ten milion dla kolejnej "ofiary", ponoć również Lisińskiego, nie jest chyba jeszcze prawomocny i raczej szybko się nie powtórzy). No i przede wszystkim S. Karczewski opisał szczegółowo zapoczątkowaną w USA metodę niszczenia Kościoła i wyłudzania pieniędzy z udziałem wyspecjalizowanych prawników i niektórych polityków, zwykle poza procesem sądowym, przy pomocy tzw. komisji, złożonych głównie z protestantów i żydów, którzy swoje pomówienia i oszczerstwa podnoszą do rangi faktów. Często z udziałem wyszukiwanych w więzieniach (sic!) rzekomych "ofiar" , gotowych do składania fałszywych zeznań.

U nas też wzmożeni posłowie opozycji próbują powoływać jakieś komisje do badania pedofilii, co jest tym bardziej ciekawe, że polskie sądy są przecież nadal "rozgrzane".

Moim zdaniem trzeba książkę Karczewskiego kupować, czytać i wykorzystywać przeciw oszczercom, tzn. oczywiście "uczciwym dziennikarzom";-)

zaloguj się by móc komentować

bendix @jolanta-gancarz 4 czerwca 2019 13:32
4 czerwca 2019 13:40

Można to było odpalić po emisji filmu z tym oszustem. Wtedy by była jatka z gnoi. Pośpieszyli się i sami się rozbroili.

zaloguj się by móc komentować


krzysztof-laskowski @bendix 4 czerwca 2019 13:40
4 czerwca 2019 14:15

Nic podobnego. Operacja zakończyła się całkowitym sukcesem.

zaloguj się by móc komentować

bendix @krzysztof-laskowski 4 czerwca 2019 14:15
4 czerwca 2019 14:24

Nie, bo wycięli z filmu oszusta.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-laskowski @bendix 4 czerwca 2019 14:24
4 czerwca 2019 14:33

Zrobili przegrupowanie taktyczne i dalej swobodnie atakują. Przymierzają się do przejęcia finansów i nieruchomości Kościoła katolickiego w Polsce za pomocą postępowań w sądach karnych. I spotkają się z generalnie pozytywną reakcją publiczności.

zaloguj się by móc komentować

bendix @krzysztof-laskowski 4 czerwca 2019 14:33
4 czerwca 2019 14:57

Nie wiem czy się dobrze rozumiemy. Ja uważam że ujawnienie oszusta powinno nastąpić po emisji filmu. Wcześniej należało siedzieć cicho i udawać jak to się strasznie "boimy"

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-laskowski @bendix 4 czerwca 2019 14:57
4 czerwca 2019 15:25

A ja mówię, że można na zawołanie zrobić sto takich filmów, bo i ten film stanowi kroplę w oceanie.

Chcesz zobaczyć, w jakim stanie znajduje się Kościół katolicki w Polsce? Możesz obejrzeć sobie fragmenty transmisji sobotniej Lednicy 2000. Przy tym zdemaskowanie jednego oszusta ma znaczenie znikome. Mówię o instytucji, która tworzy podstawę istnienia państwa polskiego.

zaloguj się by móc komentować

bolek @jolanta-gancarz 4 czerwca 2019 13:32
4 czerwca 2019 15:38

"Książka zmusiła tę bandę do przyznania się do bezczelnego kłamstwa, póki co w tym jednym przypadku."

Przyznania się, którego nikt praktycznie nie zauważył i nie komentuje.

Dołączę do tego historyjkę, która chociaż w temacie to dotyczy tzw. środowiska artystycznego. Znajoma rzuciała hasło, że "jaja" z tym Wajdą, bo Młynarska Paulina zasugerowała, że on coś tam, coś tam, na planie filmowym, a ona przecież nieletnia wtedy była itp itd. Na to ja czy ktoś zapytał jej matkę, z którą wystąpiła w rzeczonej produkcji, dlaczego nie reagowała itp. Cisza...

Nadal uważam, że gdyby książka pojawiłaby się po premierze to efekt, IMHO, byłby lepszy.

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @gabriel-maciejewski
4 czerwca 2019 15:38

Gdy rozum śpi, budzą się demony...głupoty i cwaniatwa 

.

 

zaloguj się by móc komentować

bendix @bolek 4 czerwca 2019 15:38
4 czerwca 2019 15:49

Też tak uważam. Rozbroili minę.

zaloguj się by móc komentować


krzysztof-laskowski @qwerty 4 czerwca 2019 16:34
4 czerwca 2019 17:20

Wolałbym nie mieć, ale nie wyobrażam sobie, że w danych okolicznościach nastąpiło coś innego. Jako nastraszniejszy znak tego, co przyjdzie, według mnie jawi się zachowanie księdza prymasa. Powiedział on publicznie, że w filmie panów Sekielskich nie dostrzega ataku na Kościół, a w ostatnią sobotę na Lednicy ściskał się z podwładnymi i wiernymi, jakby wszyscy razem piekli kiełbaski na ognisku i wypili brudzia. Duchowny piastujący organ władzy kościelnej do niedawna zwany interreksem kompromituje Kościół i własny status na oczach wszystkich. W takich okolicznościach prawie nikt nie będzie Kościoła katolickiego w Polsce żałował. Wielu Polaków będzie wiwatować na ulicach, że Kościół wreszcie oberwał, bo jeśli władza siebie nie szanuje, niech nie liczy na szacunek tych, którzy jej podlegają, a tym bardziej na szacunek ze strony przeciwników.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @jolanta-gancarz 4 czerwca 2019 11:17
4 czerwca 2019 18:02

wygląda to jak bardziej "zaawansowana" logistycznie ustawka,  podobna do tej z "imieninami" Adolfa H., zorgnizowanej  na leśnej polanie.

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @gabriel-maciejewski 4 czerwca 2019 11:48
4 czerwca 2019 18:17

Popatrz, tutaj w tym Global Britain jest tak "szczęśliwie", że ja już nie mam słów na opisywanie tego szczęścia ale będę to robił, jak tylko będę potrafił. Bo to moim zdaniem jest klucz to powrotu do normalnego życia dla wszystkich tych, dla których j.angielski nie jest językiem ojczystym. Czyli to kontra do połowy świata. A czemu nie?

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @cbrengland 4 czerwca 2019 18:17
4 czerwca 2019 18:41

Przepraszam, że może znów za dużo ale życie tutaj to szczęśliwe, to właśnie takie. Po pracy piwko w pubie, a tam na screenie panie grają w hokeja na trawie, mecz Niemcy-Holandia.

Że coś się dzieje w Polsce, ba, w ogóle na świecie. No nie żartujmy. Tutaj sami gentlemeni i nie rozmawiają o polityce.

zaloguj się by móc komentować

jolanta-gancarz @tadman 4 czerwca 2019 11:39
4 czerwca 2019 19:35

Kurczę, wygląda, że ja też zostałam policzona do oglądaczy filmu Sekielskich, bo zanim dobrze przyjrzałam się zdjęciu tego rozrośniętego Mefistofelesa, rozpoczęło się odtwarzanie ich dzieła, czyli licznik zastartował;-(

 

zaloguj się by móc komentować

jolanta-gancarz @bolek 4 czerwca 2019 15:38
4 czerwca 2019 19:48

Komentują, komentują. Nawet lisi portal dał głos we własciwym sobie stylu:

https://natemat.pl/273575,pedofilia-w-kosciol-przeczytalismy-ksiazke-reklamowana-w-radio-maryja

Tu S. Karczewski mówi o reakcji Sekielskich na kego książkę:

https://itvp.tv/2019/05/31/pedofilia-w-kosciol-sebastian-karczewski-obnaza-manipulacje-sekielskiego/

Polecam natomiast wczorajszy wywiad z Sebastianem Karczewskim w RM:

http://www.radiomaryja.pl/multimedia/co-zawiera-ksiazka-pedofilia-w-kosciol-oblicza-klamstwa/

Najciekawsze uwagi od ok 10', w tym pytanie o prawidłowość działań sądu wobec upływu 40 lat od zarzucanych czynów, czyli w okresie przedawnienia.

A tu obłuda naszych milusińskich z PCh24. Karczewski wymieniony na końcu, półgebkiem, po innych odkrywcach afery Lisińskiego:

https://www.pch24.pl/ofiara-ksiedza-czy-oszczerca-i-oszust--coraz-wiecej-pytan-wokol-ex-szefa-nie-lekajcie-sie,68673,i.html

Widać, że oni też mają swoją politykę "oczyszczania Kościoła". Z katolskich modernistów...

 

zaloguj się by móc komentować

valser @jolanta-gancarz 4 czerwca 2019 13:32
4 czerwca 2019 20:30

Ja chyba jednak zostane czlonkiem LGBTQ+. 

Mam taka "preferencje", i chyba ja zglosze do rejestru... milosc i pociag do pedofili z elementami jakiegos metalowego fetyszyzmu. Na poczatek startuje z mlotkiem. Oczekuje tolerancji i aprobaty. 

zaloguj się by móc komentować

qwerty @valser 4 czerwca 2019 20:30
4 czerwca 2019 20:50

i nie jesteś społecznie osamotniony, co wymaga respektowania naszych praw przez pozostała część [wsio rawno większość czy mniejszość]

zaloguj się by móc komentować

qwerty @krzysztof-laskowski 4 czerwca 2019 17:20
4 czerwca 2019 20:52

dystans i buforowanie relacji - tego jak widać brak, a to nic dobrego nie wróży

zaloguj się by móc komentować

jestnadzieja @valser 4 czerwca 2019 20:30
4 czerwca 2019 21:06

Tak w temacie roznych preferencji. Te gnoje robia syf  w wesolych miasteczkach. To z minionego weekendu. Ciekawe, czy co madrzejsi rodzice zrobia bojkot. Mam nadzieje, ze tych panow (autorow bloga, ktorzy zaadoptowali chlopcow, z pewnoscia zeby dewiacje przekazywac kolejnemu pokoleniu...) szlag trafi zanim zdaza zrobic calkowita krzywde tym chlopaczkom...biedne dzieci

https://www.daddyanddad.co.uk/post/our-disney-magical-pride-adventure

zaloguj się by móc komentować

valser @jestnadzieja 4 czerwca 2019 21:06
4 czerwca 2019 21:17

W Szwajcarii jest troche pokielbaszonych egzemplarzy. Swirow tu nie brakuje. Na codzien to wygladaja normalnie, ale przy blizszym poznaniu wychodzi korba. 

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-laskowski @qwerty 4 czerwca 2019 20:52
4 czerwca 2019 21:39

Tak, wyściskać można się z Ziutkiem przy wódeczce, ale nie z reprezentantem najwyższej władzy kościelnej i państwowej. Tymczasem ludzie dostają przekaz, że hierarchę można traktować jak kumpla, bo on daje się tak traktować. A biskup to apostoł. Bez apostołów Kościół nie istnieje.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @qwerty 4 czerwca 2019 20:52
4 czerwca 2019 22:45

To akurat nasza narodowa słabość - mamy generalny problem z rozdzielaniem relacji prywatnych i służbowych.

zaloguj się by móc komentować

DrzewoPitagorasa @gabriel-maciejewski
4 czerwca 2019 22:58

Off topic. 

Właśnie w NY podniósł się klangor przeciw Ewie Kurek i R Winnickiemu, którzy mieli zaplanowane spotkanie w 3 kościołach.  

W ostatniej chwili kościół musiał skasować spotkanie . 

 

http://thecity.nyc/2019/06/churches-cancel-speeches-by-right-wing-polish-figures.html

 

zaloguj się by móc komentować

DrzewoPitagorasa @jestnadzieja 4 czerwca 2019 21:06
4 czerwca 2019 23:25

Co mądrzejsi może zrobią bojkot, ale hest ich dosyć mało.  Lata tresowania w politycznej poprawności zbiera teraz żniwo.  Tak jak w tej informacji  NYC, którą podlinkowalam. Już nikt nawet nie zwraca uwagi że pierwsza poprawka do konstytucji amerykańskiej praktycznie się nie liczy. 

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @valser 4 czerwca 2019 20:30
4 czerwca 2019 23:26

"Mam taka "preferencje", i chyba ja zglosze do rejestru... milosc i pociag do pedofili z elementami jakiegos metalowego fetyszyzmu. Na poczatek startuje z mlotkiem. Oczekuje tolerancji i aprobaty."

Mlotek jako ostateczne rozwiazanie kwestii Katarzyny won Aleksandrowicz. To ta, ktora przewodniczy tej fundacji "Dziewuchy Dziewuchom". Organizatorki tej niedawnej parady w Gdansku, gdzie szydzili z uroczystosci Bozego Ciala w wymowny sposob.

Tutaj wystapienie tej pani won:

https://www.youtube.com/watch?v=oUJakCOEI6o

Pozwolilem sobie zamiescic ten link z notki pana Andrzeja z Gdanska.

I jeszcze raz powtorze proste pytanie, ktore sobie zadalem po obejrzeniu krotkiego fragmentu mowy tej dziewuchy [prosze wybaczyc mi ten wulgaryzm]:

Co ona pierdoli?

Charlie, syn Wojcika w wersji zenskiej. Zwazywszy, ze nazwisko pretensjonalne i aspirujace, mozna oczekiwac, ze niedlugo panienka przemieni sie w transa.

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować