Doktor śmierć i naród jako lawa
Od wczoraj cały prawicowy Internet delektuje się wielokrotnie wyrażanym oburzeniem i sprawdza w lustrze, czy wygląda z nim dość twarzowo. To jest coś, czego nie znoszę. Nigdy, odkąd zobaczyłem na żywo Marka Jurka, nie wziąłem udziału w żadnej antyaborcyjnej demonstracji. Podpisywałem tylko te idiotyczne deklaracje dotyczące zakazu mordowania nienarodzonych, ale i to przestałem czynić, bo ileż można robić z siebie idiotę?
Jeśli chodzi o zabijanie nienarodzonych sprawa jest dla mnie prosta – bez promocji macierzyństwa, wszystko co się wokół tego procederu obraca klasyfikuje się jako propaganda śmierci. Szczególnie te wszystkie oburzonka poparte nieszczerą bezradnością. I to jest łatwe do udowodnienia.
Oto wczoraj okazało się, że główna bohaterka trwającego od kilku dni szaleństwa – Gisela Jagielska – była rok temu gościem Kanału Zero. Opowiadała tam o tych swoich wyczynach, jak się te dzieci morduje, dlaczego się to robi oraz czy jest to, według niej, moralne czy nie. Prowadzący, nazwiskiem chyba Wójcik, przysłuchiwał się jej uważnie, o coś tam dopytywał, ale wywiad przeszedł w zasadzie bez echa. Jak to jest – pytam – że lekarka z prowincjonalnego ośrodka, trafiła do programu, który żywi się sensacją, do programu, który każdą socjopatię przerobić może na oglądalność? Do programu, którym żyje cały twitter, albowiem jego szef kandyduje na prezydenta i miał to zamiar czynić już rok temu, o czym – mam wrażenie – wspominał. Nie było bliżej niż w Oleśnicy specjalistów od aborcji? Nie ma szpitali powiatowych ma Mazowszu? Czy pani Gisela ma jakieś specjalne umocowania w świecie mediów? A jeśli tak, to jakie?
No więc tak. I powiem Wam jeszcze, że wywiad z tą całą Giselą przeszedł zupełnie bez echa. Nikt się nim nie ekscytował, nikt się nie podniecał niezdrowo profesją pani Giseli i nie wyrażał oburzenia. Bo nie byłoby się na czym lansować. Wypadki ostatnich dni pokazały na jak nędznym poziomie jesteśmy jako ludzie i jak parszywym manipulacjom ulegamy, domagając się jednocześnie pochwał i akceptacji za swój w nich udział.
To nie jest koniec. Otóż, jak przeczytałem dziś na twitterze, Tusk z Bodnarem zmienili siedem miesięcy temu prawo aborcyjne tak, by można było zabijać te duże dzieci. To znaczy uczynili to we wrześniu poprzedniego roku. I co? Żadna prawicowa telewizja, żaden komentator życia publicznego, nie zauważył tego faktu? To jest niesamowite. I świadczy o totalnym załganiu całej kasty medialnej i politycznej. Życie tych dzieci nie interesuje nikogo. Po prostu nikogo. Jeśli nie wierzycie, mogę jeszcze raz zacytować list, który dostałem przedwczoraj od jednego z czytelników.
Panie Gabrielu, widzę, że na tt i w TV piszą / mówią o szpitalu w Oleśnicy. Żeby nie pisać o Braunie i uprawianym przez niego lansie, dodam, że jeden z oleśnickich księży stara się o przeniesienie do szpitala relikwii jednej ze Świętych (niestety, nie zapamiętałem, o którą Świętą chodzi, a tą informację mam z rekolekcji sprzed m-ca).
Ksiądz prosił o modlitwę w tej sprawie. Mówił, że rocznie chowa ok. 200 takich dzieci, a zdarzają się przypadki, że dziecko przeżywa aborcję i rodzi się zdrowe. Wówczas daje się je do osobnego pomieszczenia, gdzie powoli umiera.
Piszę to tylko dlatego, żeby poinformować, że obok medialnie nagłośnionych spraw, dzieją się też dzieła prowadzone w ciszy, które warto wesprzeć modlitwą.
Mam nadzieję, że to otwiera komuś oczy i każdy już dobrze widzi na jakim poziomie dokonuje się manipulacja. Oburzenie zaś jest wyrażane, a co najistotniejsze powszechnie ważne, wtedy dopiero kiedy brzękną odpowiednie struny, poruszone ręką rozpoznawalnego kapłana, władającego emocjami ludu. Kapłan ten nie jest bynajmniej samozwańczy, jak to się wydaje wielu. To zachowanie, to absolutna degradacja. Ludzie nie widzą zła, póki diabeł sam im go nie pokaże i nie powie, w którym momencie mają się oburzać. A wtedy zachowują się tak, jak dziecko co dostało nową zabawkę. I za nic na świecie nie można ich przekonać, że są zmanipulowani, tak świetnie się bawią. I tak znakomicie się czują. Do tego jeszcze oczekują nagrody, a tą jest zbiorowa ekscytacja.
Dziś w tym samym Kanale Zero, niejaka Maria Stepan, zwykle opowiadająca o wojnie na Ukrainie, roztrząsa kwestie moralne dotyczące zamordowania tego dzieciaka z łamliwością kości. Pani Gisela zaś wyznała wczoraj, że jest ateistką i Żydówką. Od razu na tym nieszczęsnym twitterze włączyli się prowokatorzy wyjący coś o żydach mordercach. Można się było nieźle pośmiać z tych wygłupów, ale większość przyjęła je z całą powagą, albowiem wypowiedź pani Giseli potwierdziła ich najgorsze przypuszczenia co do Żydów. Naprawdę, żyjemy już tyle lat na tym świecie i ciągle łapią nas na te same plewy? Ciągle nie mamy nic, co mogłoby zająć nasz czas i umysł, czyniąc to nędzne życie szlachetniejszym, a jedyne co nam zostaje to podskakiwanie na ulicy w rytmie, którzy narzuca Giertych? Nie wierzę, ale od kilku dni moja wiara wystawiona jest na straszliwą próbę. I nie ma w całym wielkim Internecie takiego durnia, który by nie chciał się wyjęzyczyć na temat tej wypowiedzi Giseli Jagielskiej, o jej ateizmie i żydostwie, robiąc przy tym minę zastępującą słowa – a nie mówiłem?
Podsumowując – nie można z takiego zadupia jak Oleśnica (sorry Artur - to do Nicponia) trafić do programu o nazwie Kanał Zero i spokojnie opowiadać tam o procederze zwanym aborcją, który większość ludzi nazywa jednakowoż inaczej.
Dodam jeszcze tylko, że śmierć tego dziecka nastąpiła kilka tygodni temu. Sensację z tego zrobiono dopiero dzisiaj. Parę osób zapytało, całkiem przytomnie – co z matką? Kim ona jest i dlaczego wyraziła na to zgodę? To ważna kwestia, albowiem niektóre media podają imię tego zamordowanego dziecka. To niby jak? Matka nadała dziecku imię, nosiła je przez 9 miesięcy, a potem kazała zabić? Wy to ludzie widzicie i nic Wam w głowie nie świta? Niesamowite. Tylko ta Żydówka was interesuje?
Klasa polityczna i medialna w Polsce to dno, parchy i trąd. Tym trądem, poprzez akcje takie jak ta wykonana przez pana posła na literę B, w kilka tygodni po śmierci dziecka i w niecałą dobę po rozmowie, jakże ciepłej, z osobą, która publicznie przyznała, że siedem razy usuwała ciążę, ludzie polityki i mediów zarażają tłum. Ten zaś wyje ze szczęścia, bo wreszcie czuje się doceniony, wreszcie mu wskazano wroga. I to jest w dodatku Żydówka i ateistka! Co za smaczny kąsek dla Polaka i katolika!
Teraz ostrzeżenie – jeśli zjawi się tu ktoś, kto będzie mi tłumaczył, że nie mam racji, bo jednak trzeba zajmować stanowisko i wypowiadać się w kwestiach tak istotnych, ten wyleci bez jednego słowa i już nie wróci. Mam bowiem dosyć publikowania tego rodzaju idiotyzmów w tym miejscu. I to mimo wielokrotnie powtarzanych napomnień. Każdy kto będzie coś podobnego sugerował, dokona po prostu autodemaskacji i postawi się po stronie tamtych.
Wróćmy do mediów. Poziom załgania tej instytucji i pogardy dla odbiorcy jaka się z nich wylewa przekroczył już dawno wszystkie normy. Ludzie zaś nadal wierzą, że media służą do informowania. Otóż nie, ich rola jest inna.
Oto wczoraj jedna z komentatorek zalinkowała tu tekst z magazynu Viva dotyczący siostry naszego ulubionego posła, którego wiele osób ciągle uważa za osobnika piekielnie inteligentnego. Mam inne zdanie na ten temat, a ów tekst z Vivy tylko mnie w nim utwierdza. Jest to materiał promocyjny, dotyczący osoby, która nie zrobiła żadnej kariery, ani aktorskiej ani trenerskiej. Zatytułowany jest on jednak tak: Aktorka z lat 80,. Dziś mistrzyni komunikacji. Siostra Grzegorza Brauna w zupełnie nowym świetle.
Już sam fakt, że pismo Viva na swoich łamach, bez dodatkowych epitetów o antysemityzmie, wspomina nazwisko pana posła, powinien wszystkim dać do myślenia. Jestem jednak przekonany, że 90 procent publiczności spijającej mądrości z jego ust pomyśli w tym momencie – wreszcie go docenili. Tego obłąkania nie da się wyleczyć. Jeśli nie wierzycie spytajcie profesora Święcickiego. No, ale wracajmy do bohaterki tekstu, która dziś jest coachem. Wystarczy posłuchać przez minutę, bo nawet nie przez pięć minut wystąpień trenerskich tej pani, dostępnych w sieci, by zrozumieć, że nie jest ona mistrzynią komunikacji. Dawniej zaś nie była też aktorką. Być może była, jak wiele innych dziewcząt, wykorzystaną przez świat filmowy studentką szkoły aktorskiej, ale pewności co do tego nie mam. Dlaczego tak myślę? Bo zagrała w dwóch jedynie filmach. Jeden to sławne „Widziadło”, zapamiętany przez wszystkich, którzy w roku premiery – 1984 – mieli po kilkanaście lat. A to z tego powodu, że eksponowano w nim głównie wielkie cycki Doroty Kwiatkowskiej, dziś już świętej pamięci. No i trochę mniejszy biust bohaterki tego tekstu z Vivy, dziś mistrzyni komunikacji. Zagrała ona tam opóźnioną w rozwoju wiejską dziewczynę, chodzącą w łachmanach, zawsze jakoś tak ułożonych, żeby było widać ten biust. Miała pani Monika wówczas 19 lat i zakładam, że ktoś jej czegoś naobiecywał i nie wywiązał się z tych obietnic. W drugim filmie czyli Karate po polsku zagrały właściwie jej majtki. Wystąpiła bowiem w scenie przy autobusie, kiedy Buczkowski klepnął ją po tyłku, a ona się odwinęła i zamalowała go z tak zwanego liścia. Kumple Buczkowskiego przytrzymali ją, przy obojętności tłumu, a pan Zbyszek ze srogą miną podciągnął jej spódnicę i popsikał majtki wodą z plastikowego jajka, takiego, co to się go używało w śmigus dyngus. I to jest cała kariera aktorska pani Moniki. Jeśli coś przeoczyłem, bardzo przepraszam.
Mając przecież świadomość tego wszystkiego ktoś wpadł na pomysł, by wykupić artykuł promocyjny w Vivie i wskazać, że brat sławnej aktorki jest dziś kandydatem na prezydenta? No cóż, jak mawiała moja polonistka z podstawówki – można i tak. O czym to świadczy? Mogę się mylić, ale sądzę, że o tym, iż macie naprzeciwko siebie ludzi, którzy pochodzą z naprawdę innego świata, takiego, który rządzi się prawami, o jakich Wy nie macie pojęcia. I to, że ludzie ci podobni są trochę do was, że czasem się do was uśmiechną, że będą was kokietować słowem i gestem, nie ma dla nich żadnego znaczenia. Jesteście bowiem mierzwą, nie żadnym narodem.
Nikt nie musi rozumieć, co tu jest napisane i może dalej skakać do rytmu, ale popisywał się na tym portalu swoją ekwilibrystyką nie będzie. Bo nie ma tu miejsca dla takich.
Czym wobec tego wypełnić czas i swoją ziemską egzystencję, jeśli zabraniasz pan udziału w mityngach organizowanych w obronie nienarodzonych Polaków przed żydomasońskim spiskiem? – zapyta ktoś. Jak to czym? Książkami wydawnictwa Klinika języka. Oto przygotowaliśmy nową premierę. Proszę bardzo, oto ona. Sławny autor, wielka historia, prawdziwe spiski, ogromne pieniądze, najemnicy, wodzowie, cesarz, król, a tłem tego wszystkiego są Śląsk i Czechy. Jakże się to wszystko łączy w dodatku z dzisiejszym tekstem! Wszak Oleśnica leży na Śląsku! A nasz ulubiony poseł demaskator mieszkał we Wrocławiu! To nie koniec jednak! Włada on bowiem jeszcze do tego językiem czeskim! Przypadek? Nie sądzę….!
https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/slask-i-polska-wobec-powstania-czeskiego-adam-szelagowski/
Jak niektórzy już zauważyli, po 16 latach uruchomiłem możliwość wynagradzania mnie za codzienną pracę i odpowiedzialność jaką ponoszę. Jeśli ktoś uzna, że napisałem fajny tekst, może mi postawić kawę. Oczywiście nie ma żadnego przymusu. To tylko opcja. Jeśli ktoś będzie chciał podobną opcję uruchomić u siebie na blogu, może to zrobić ale dopiero wtedy kiedy przez 16 lat będzie codziennie umieszczał tu tekst dłuższy niż 6 tysięcy znaków. Mam nadzieję, że moja decyzja spotka się ze zrozumieniem. Aha, kawa nie zwalnia nikogo z obowiązku kupowania książek, o czym przypominam.
Pozostaje jeszcze wyjaśnić dlaczego użyłem w tytule wyrazów – doktor śmierć? Bo zacząłem oglądać wczoraj na HBO film o lekarzu, którzy w latach dziewięćdziesiątych zaczął uśmiercać ludzi, lansując swój proceder jako ulgę w cierpieniu. Nie wytrzymałem do końca i Wam też odradzam.
tagi: aborcja polityka propaganda manipulacja śląsk media naród czechy wybory śmierć głupota morderstwo oleśnica
![]() |
gabriel-maciejewski |
18 kwietnia 2025 08:04 |
Komentarze:
![]() |
Szczodrocha33 @gabriel-maciejewski |
18 kwietnia 2025 08:39 |
No i cóż tu jeszcze można powiedzieć?
Salute de chief.
Czekam panie Gabrielu aż powstanie "Ruch im.Kaji Godek",wejdzie do sejmu i stworzy koalicję z Konfederacją Korony Polskiej posła Grzegorza Brauna.
![]() |
gabriel-maciejewski @Szczodrocha33 18 kwietnia 2025 08:39 |
18 kwietnia 2025 08:42 |
To już niebawem. Tylko Kaja musi sobie cycki powiększyć i zrobić platykę ust, bo ma za mało wyraziste
![]() |
Henry @gabriel-maciejewski |
18 kwietnia 2025 08:42 |
Pani Gisela zaś wyznała wczoraj, że jest ateistką i Żydówką.
Zdjęcie ilustracyjne ;-)
![]() |
gabriel-maciejewski @Henry 18 kwietnia 2025 08:42 |
18 kwietnia 2025 08:45 |
No toż właśnie o tym napisałem. Pół twittera od wczoraj łączy kropki i martwieje ze zgrozy
![]() |
Paris @gabriel-maciejewski 18 kwietnia 2025 08:42 |
18 kwietnia 2025 08:54 |
Gorzkie to, smutne i OBLUDNE,...
... ale prawdziwe !!!
Licze tylko, ze Marek Jurek juz sie ,,nie odnajdzie w rOHO obORZonyH,, FARYZEUSZY i KRWIOPIJCOW.
Wpis wstrzasajaco-porazajacy, jak dla mnie.
![]() |
Szczodrocha33 @gabriel-maciejewski 18 kwietnia 2025 08:42 |
18 kwietnia 2025 08:58 |
Kaja będzie udzielać wywiadów w telewizji Republika, a poseł Braun,szarpiąc się że strażą marszałkowską, będzie wnosił do sejmu wycięte z tektury wizerunki noworodków, oblane czerwoną farbą.
I tylko rodzi się pytanie:
czy my z tego pierdolca kiedykolwiek wyjdziemy?
![]() |
gabriel-maciejewski @Paris 18 kwietnia 2025 08:54 |
18 kwietnia 2025 08:58 |
Jak się nie odnajecie, już się gdzieś tam kręci i tajemniczo uśmiecha
![]() |
Szczodrocha33 @Henry 18 kwietnia 2025 08:42 |
18 kwietnia 2025 09:00 |
Ona wygląda jak słynna aktorka Anna Mucha po całonocnej imprezie.
![]() |
Paris @Henry 18 kwietnia 2025 08:42 |
18 kwietnia 2025 09:00 |
Straszna osoba,...
... podla i wredna,... te waskie usta o tym mowia !!!
Ona juz z piekla - nie wyjdzie. MORDOWANIE nienarodzonych to najgorsze, co moze byc.
![]() |
gabriel-maciejewski @Paris 18 kwietnia 2025 09:00 |
18 kwietnia 2025 09:01 |
Nie, najgorsze co może być to promowanie takich osób pod pretekstem ich zwalczania.
![]() |
Paris @Szczodrocha33 18 kwietnia 2025 08:58 |
18 kwietnia 2025 09:09 |
Tak - po prawdzie,...
... to jeszcze, co najmniej, pol narodu jest PRZYTOMNE !!!
I pierdolcowi merdialno-politycznemu NIE ULEGA,... bo tylko te ZGRAJE i BANDE pierdolec ogarnal. Nam trzeba to tylko wytrzymac i ciagle ROBIC SWOJE,...
... a zwyciestwo przyjdzie przez MARYJE,... ONA to Polakom obiecala.
I tego sie trzymajmy.
ZGRAJE merdialno-polityczna - TYLKO zignorowac = olac i NIE PODAWAC REKI.
![]() |
Paris @gabriel-maciejewski 18 kwietnia 2025 09:01 |
18 kwietnia 2025 09:15 |
Fakt !!!
Ale wylozyla sie ta merdialna SWOLOCZ - nieprawdopodobnie... ten dety kanal zero, stano i cala pozostala czereda PRESStytutek, ktore dzis PLUJA SIE na roznych detych X`ach i ,,portalaH spolecznyH,,.
Normalnie, Panie Gabrielu, SZOK.
![]() |
Matka-Scypiona @gabriel-maciejewski |
18 kwietnia 2025 09:42 |
Doskonały tekst. Nie miałam pojęcia,że zmieniono prawo w sprawie mordowania dzieci. Czyli aborcjonistka prawa nie złamała, a gaśnica tylko się lansuje. Módlmy się i to mocno i róbmy swoje. Dzisiaj,w największe święto demokracji, kiedy hołota wybrała Barabasza, pomódlmy się za te wszystkie dzieci...i za ich oprawców, choć będzie trudno...
![]() |
Matka-Scypiona @gabriel-maciejewski 18 kwietnia 2025 09:01 |
18 kwietnia 2025 09:44 |
Prawda. Teraz wszystkie walić będą do Oleśnicy, bo tam pracuje Żydówka ateistka, która lubi swoją robotę. Biejat uznała ją za bohaterkę, także promocja na całego.
![]() |
Matka-Scypiona @gabriel-maciejewski |
18 kwietnia 2025 09:44 |
Pomysl z kawą przedni.
![]() |
PanTehu @gabriel-maciejewski |
18 kwietnia 2025 09:50 |
A mnie mocno zastanawia, że oni wszyscy mają jakiś epizod, większy lub mniejszy,w filmach, serialach, programach telewizyjnych. To mi wygląda jak kanał werbunku. Rację miał Lenin,że kino jest najważniejszą z sztuk, ale może miał na myśli właśnie ten rodzaj działalności.
PS.Świetny pomysł z tą kawą!!!!
![]() |
ewa-rembikowska @gabriel-maciejewski |
18 kwietnia 2025 10:02 |
Problem polega na tym, że inicjatorem prac nad zmianą prawa aborcyjnego z rozszerzajcego przesłanki o problemy psychiczne był minister Niedzielski. Tak ten z PiS. W roku 2023. Leszczyna dokończyła.
![]() |
stachu @gabriel-maciejewski |
18 kwietnia 2025 10:25 |
Powiedziane prosto z mostu. Chyba każdy otrzymuje e-maile z prośbą o poparcie i protest w słusznej sprawie. Ja czułem się niezbyt dobrze z tym, że nie podpisuje.
Mamy jedno nasze medium, które dociera do milionów ludzi. To jest kościelna ambona i tam słyszymy gdzie jest dobro, a gdzie zło, zwłaszcza w dniu wyborów powinno to wybrzmieć. Medium jest nasze, ale wpływu na to nie mamy.
![]() |
stachu @PanTehu 18 kwietnia 2025 09:50 |
18 kwietnia 2025 10:46 |
To nie jest werbunek, ale głównie to jest promocja.
![]() |
pirks @gabriel-maciejewski 18 kwietnia 2025 09:01 |
18 kwietnia 2025 10:46 |
Nie, najgorsze co może być to promowanie takich osób pod pretekstem ich zwalczania.
To dlatego, że praktycznie wszyscy podchodzą z przymrużeniem oka do stwierdzenia, że „There is no such thing as bad publicity”, czyli, że nieważne jak mówią, byle mówili i w głowie się im nie mieści, że ludzie nastawieni na promowanie siebie za pomocą czegokolwiek i kiedykolwiek, czerpią jednakowo z pochwał i wyklinania. Wraz z tym idzie niemożliwe chyba do wykorzenienia przekonanie, że jeżeli będzie się - koniecznie ostentacyjnie i z emfazą - wyklinać i złorzeczyć, to zostanie to poczytane nie tylko za dobry uczynek, ale też jeszcze uczyni świat sprawiedliwszym.
![]() |
szarakomorka @ewa-rembikowska 18 kwietnia 2025 10:02 |
18 kwietnia 2025 10:47 |
Czyżby "duduś" podpisał?
![]() |
OjciecDyrektor @gabriel-maciejewski |
18 kwietnia 2025 10:52 |
Prawica, ta konserwatywna i wilnosciowa traktuje aborcję instrumentslnie. Pamiętam, jak przed wyborami w 2019 wpłynął w czasie kampanii wyborczej projektvibywatelski z zebranymi podpissmi. Te podpisy byly zebrsne już w,5 roku wcześniej, ale czekano do tego momentu. Sam wtrdy - jsk frajer - uwierzylem, ze chodzi tylko o to i nic więcej. Od tsmtej pory to stowarzyszenie tej psni, co zajmuje się walką z aborcją jest na mojej czarnej liście. Bo to tak samo jak lewica, która twierdzi,,że stosunrk do zabijania to sprawa polityczna.
Poza tym uważam, że prawo i owszem pozwala, ale nie smusza donzabijania. Co to znaczy? A no to, ze ci tzw. obrońcy życia mogliby w końcu wziąć się do prsedziwej roboty i przekonywać kobiety, żeby z tego prawa nie korzystały. Jeśli moralne czy psychiczne albo zdrowotne argumenty nie slutkują, to zawszs można wykazywać bezsens ekonomiczny tego holocaustu. Otóż jest tylu chętnych do afopcji dziecu, tyle par bezpłodnych w Polsce i na calym świecie, że kolejki są na 10-15 lat! Po co zabijać, jak można oddać lub nawet sprzedać? I proszę, aby nikt się tu teraz nie oburzał, bo pytam.się - co jest pepsze? Zabić czy sprzedać? Na Ukrainie ten proceder jest mocno rozwinięty, ale gdy alternatywą jest zabicie, to chyba nie jest to głupie rizwiązanie. Moralnie nie jest cacy, ale nawet w Ewangelii jest mowa i większych i mniejszych grzechach.
Jakoś nigdy nie słyszałem żadnego obrońcę życia, aby posłużył aię tym ekonomicznym argumentem. Bo co? Bo odrażający? Pomyślcie o tych mordowanych dzieciach i wczujcie się w ich sytuslację. Co by wolały? Żyć w dudzej rodzinie, czy być poćwiartowane?
![]() |
gabriel-maciejewski @OjciecDyrektor 18 kwietnia 2025 10:52 |
18 kwietnia 2025 10:59 |
Przede wszystkim ministerstwa nie promują odpowiednich postaw. W szczególności ministerstwo kultury. Nie ma filmów, książek i przedstawień teatralnych o matkach, poza jakimś rzężeniem o skrajnym poświęceniu. Są za to filmy o nierządnicach, złodziejach, dewiantach, wariatach, malwersantach i innych cudakach, bo to jest prawdziwe życie. Nikt nie wpadł na pomysł, by napisać scenariusz o matce co musiała za pierwszego Tuska zawiesić działalność gospodarczą, bo urodziła, a potem dowalili jej 4000 zaległego ZUS-u. Za to masz historie z dupy o wariatkach, co chcą usunąć ciążę, a zły Kościół je prześladuje.
![]() |
OjciecDyrektor @gabriel-maciejewski |
18 kwietnia 2025 11:02 |
Mnie najbardziej ubawiło w tym artykule z vivy, że Brsun dba o ścisłą prywatność swojej rodziny, tak że znsne jest inię tylko krgo najstsrszego syna (Aleksander) . A zaraz pod tekstem zdjęcie Brauna z małżonką i trójką dzieci - jak ładnie pozują.
Na działalność w czesko-polskim stowarzyszeniu też zwróciłem uwagę. Jak również na działalność w Pomarańczowej Alternatywie. No i Wrocław - miasto z największą iloscią pracowników niemieckiego konsulatu...:). Już to pisałem kiedyś, ale uważam, ze największe proniemieckie nastroje są właśnie we Wrocławiu, a nie w Gdańsku czy Poznaniu lub tym moim nieszczęsnym Szczecinie (nieszczęsnym bo chyba najbardziej czerwonym....przez tego Gierka, co to postawił miasto na nogi)
![]() |
stachu @ewa-rembikowska 18 kwietnia 2025 10:02 |
18 kwietnia 2025 11:02 |
Czyli lekarze i psychiatrzy stali się "bogami". Ilu oprze się takiej pokusie. Koleżanka opowiadała, że za komuny, pierwsze pytanie ginekologa po stwierdzeniu ciąży brzmiało; to co, usuwamy?
![]() |
ewa-rembikowska @szarakomorka 18 kwietnia 2025 10:47 |
18 kwietnia 2025 11:13 |
Nie. Leszczyna to chyba przeprowadziła rozporządzeniem.
![]() |
OjciecDyrektor @gabriel-maciejewski 18 kwietnia 2025 10:59 |
18 kwietnia 2025 11:13 |
No święta prawda, że za "prawdziwe życie" robią sytuacje nierealne lub psychopatyczne. Ale ta cała prawica ze swoimi wydawnictwami i mediami też nic nie robi. Za to chrzanią ciągle o Żydach, masonach, banksterach, Rotszyldach i innych nieistotnych lub mało istotnych osobach.
Angażują się, tracą czas i energię na rzeczy mało lub wcale od nich zależne, a nie zajmą się tym, co mogą realnie zmienić.
Takie np. odmawianie różańca czy innych modlitw w miejscach publicznych, na ulicy uważam za czystą demonstrację, bo nikt mi nie wmówi, że taki sam różaniec w świątyni lub nawet w jakimś pomieszczeniu - choćby w domu - ma mniejszą wartość u Boga. Takie namowy na publiczne modlitwy na ulicy odbieram jako emocjonalny szantaż. Raz jeden wziąłem w czymś takim udział - w 2019 podczas parady homo. Byliśmy tak zasłonięci przez policjantów, że nikt nas nie widział, a jak widział to i tak się tym nie wzruszył, bo naokoło byli ludzie, których Jezus Chrystus nie wzrusza. Widziałem to i przemyślałem temat. I nie wezmę już nigdy udziału w takim ivencie. Bo to jest obliczone na to, że "może ktoś nas zauważy". Nie zauważy...
![]() |
Paris @ewa-rembikowska 18 kwietnia 2025 10:02 |
18 kwietnia 2025 11:14 |
Dobre !!!
I zero zdziwien,... przeciez sam prezes OPTOWAL za ,,5 dla zwieZONt,,.
![]() |
gabriel-maciejewski @OjciecDyrektor 18 kwietnia 2025 11:13 |
18 kwietnia 2025 11:16 |
To jest stwarzanie sytuacji przymusowej. Swego rodzaju infekcja. Musisz coś zrobić, bo jesteś zarażony. Jakiś cwaniak nazywający się cybernetykiem to wymyślił. Muszą być Żydzi, maszty 5G, spisek Rotszylda i hemitrails. Nie ma być podnoszenia ludziom samooceny poprzez macierzyństwo choćby czy rzeczy proste, bo to w sumie nieciekawe. Nie ma w Polsce literatury i filmu obyczajowego, jak słusznie zauważyłeś, poza produkcją patologiczną
![]() |
Paris @ewa-rembikowska 18 kwietnia 2025 11:13 |
18 kwietnia 2025 11:30 |
Tez dobrze,...
... ,,pSZeciF swirusowe walke,, tez wprowadzali ,,roSpoZONdzeniami,, !!!
Jedna WIELKA POPiS`owa BANDA,... nic wiecej.
![]() |
aember @OjciecDyrektor 18 kwietnia 2025 11:13 |
18 kwietnia 2025 11:38 |
Bo to jest obliczone na to, że "może ktoś nas zauważy". Nie zauważy...
Zauważy... ale dopiero wtedy, kiedy będzie to wygodne do rozegrania, nie wcześniej.
![]() |
Adriano @OjciecDyrektor 18 kwietnia 2025 10:52 |
18 kwietnia 2025 11:55 |
Handel ludźmi jest w Polsce zakazany.Po co importowac ze wschodu jakieś barbarzyńskie zwyczaje.A co jeśli okaże się,że dziecko nie rozwija się zdrowo i "kupiec" zrezygnuje i przeznaczy je do aborcji czyli do zabicia?Sprzedać na części zamienne ,żeby się nic nie zmarnwało?Co z psychiką matek rdzących te dzieci?C z psychiką tych dzieci?Mam znajmego,który adoptował dzieci.Były jeszcze małe 1-2 latka,żyły w okropnych warunkach z rodzicami alkoholikami.Jedno z nich u progu dorosłości dowiedziało się,że biologiczny ojciec chce je poznać.Chłopiec tak bardzo pragną poznać ojca,że bardzo długi czas tracił kontakt z ojczymem i macochą ,zaczynał ich nienawidzieć chociaż poświęcili się jego wychowaniu prze tyle lat.Pewnie pan wie,że sodomici też sobie kupują dzieci na Ukrainie.I nie tylko oni ale gorsi wykolejeńcy.
![]() |
BTWSelena @gabriel-maciejewski |
18 kwietnia 2025 12:06 |
A piąte przykazanie brzmi: Nie zabijaj !...Owszem w dawnych stuleciach znachorka z pogrzebaczem-w mrocznych norach,dzisiaj jak w/g tytułu"Doktor śmierć"a nawet kliniki. I lansowanie się na zmanipulowanych zrozpaczonych kobietach i narodzie,który ogłupiony nie wie jakie cepy go młócą!.......
Przybiera to coraz bardziej dramatyczne rozmiary,jak choroba popromienna komunizmu ,która w całej glorii głosiła swobodę i ten właściwy wybór... ehhh,coraz trudniej czyta się takie wieści...
![]() |
stachu @Adriano 18 kwietnia 2025 11:55 |
18 kwietnia 2025 12:28 |
Jeden poczuł sie bardzo skrzywdzony, ale może zrozumie jak dorośnie. Adopcja to najlepsze wyjście dla dzieci porzuconych.
![]() |
zenekkw @gabriel-maciejewski 18 kwietnia 2025 08:58 |
18 kwietnia 2025 12:34 |
Już się odnalazł w radiu Wnet
![]() |
gabriel-maciejewski @zenekkw 18 kwietnia 2025 12:34 |
18 kwietnia 2025 12:38 |
No tak, poważna sprawa, a Radio Wnet zyskuje słuchaczy z dnia na dzień
![]() |
Magazynier @gabriel-maciejewski |
18 kwietnia 2025 12:43 |
Oboje, poseł B i doktor Jagielska to sprofilowany duet. Wczoraj nazwę GB cadykiem z NY ale w świetle artykułu z Vivy muszę przeprosić cadykow. Poseł B jest mesjaszem na podobieństwo Szabataja Zwi. Który pospitak cudem wepchnawszy się do Parlamentu ważyłby podniesc gaśnicę na starozakanne symbole. Skończyłby marnie. Nie pomogłaby nawet chasydzka broda. A tu owszem i broda zadziałała i prowokacja. GB mocno wierzy w rolę, która uważa za misję.
Podobne szalenstwo widać w rysach twarzy p. Jagielskiej. Bardzo dobry jest ten portret podany powyzej. Spojrzenie szukające uwagi jak u przekornego dziecka ciszace sie gdy dozy komuś. Dziecinne emocje zahamowane przez jakiś konflikt z bliską osobą.
Prócz opisu, współczucie i modlitwą. Ich sytuacja nie do pozazdroszczenia.
![]() |
Magazynier @gabriel-maciejewski |
18 kwietnia 2025 12:48 |
Oboje, poseł B i doktor Jagielska to sprofilowany duet. Wczoraj nazwalem GB cadykiem z NY ale w świetle artykułu z Vivy muszę przeprosić cadykow. Poseł B jest mesjaszem na podobieństwo Szabataja Zwi. Który posolitak cudem wepchnawszy się do Parlamentu ważyłby podniesc gaśnicę na starozakanne symbole? Skończyłby marnie. Nie pomogłaby nawet chasydzka broda. A tu owszem i broda zadziałała i prowokacja. GB mocno wierzy w rolę, która uważa za misję.
Podobne szalenstwo widać w rysach twarzy p. Jagielskiej. Bardzo dobry jest ten portret podany powyzej. Spojrzenie szukające uwagi jak u przekornego dziecka cieszące się gdy dołoży komuś. Dziecinne emocje zahamowane przez jakiś konflikt z bliską osobą.
Prócz opisu, współczucie i modlitwą. Ich sytuacja nie do pozazdroszczenia.
![]() |
Paris @zenekkw 18 kwietnia 2025 12:34 |
18 kwietnia 2025 13:16 |
Daj Boze, zeby...
... tylko w RM ,,sie nie odnalazl,, ponownie !!!
A radio wnet, coz, schodzi na psy.
![]() |
qwerty @Szczodrocha33 18 kwietnia 2025 08:58 |
18 kwietnia 2025 13:38 |
Nigdy.
![]() |
ninon-ninon @OjciecDyrektor 18 kwietnia 2025 10:52 |
18 kwietnia 2025 13:38 |
Amerykanie umieli zrobić film o 16. latce, która zachodzi w ciążę i czekając w gabinecie na aborcję zmienia decyzję, że jednak urodzi i odda do adopcji, bo życie jest warte życia
https://www.imdb.com/title/tt0467406/
fim był tak dobry, że dostał oscara za scenariusz, to był 2007, czyli tuż przed tabletką "dzień po" i przed szaleństwem poprawności
w Polsce żaden dystrybutor nie uznał, że warto go pokazać, że da się na nim zarobić, więc nie znamy filmu "Juno"
no ale ironia nie śpi, dziewczyna, ktróra grała głóną rolę, uznała, że jednak jest chłopakiem, obcieła piersi, przseszł kurację hormonalną, zmieniła imię z Ellen na Elliot, a fotosach do filmu dali jej zdjęcie jako faceta... strasznie zresztą smutnego
![]() |
qwerty @PanTehu 18 kwietnia 2025 09:50 |
18 kwietnia 2025 13:40 |
TV także służy do werbunku, daje argument rozpoznawalności wśród milionów widzów. Tak jest we wszystkich postsowieckich krajach.
![]() |
qwerty @OjciecDyrektor 18 kwietnia 2025 10:52 |
18 kwietnia 2025 13:42 |
W zasadzie stosunek do każdego z 10 przykazań to sprawa polityczna.
![]() |
qwerty @OjciecDyrektor 18 kwietnia 2025 11:13 |
18 kwietnia 2025 13:45 |
Takie nawoływania do ulicznych okazjonalnych działań ma na celu wywołanie doznania braku skuteczności i to trwałej.
![]() |
Sinistram @gabriel-maciejewski |
18 kwietnia 2025 14:01 |
Łatwiej się podpisać pod petycją niż zastanowić kiedy ostatni raz uśmiechnąłem się ciepło do rodzin wielodzietnych. Łatwiej pisać i komentować z oburzeniem niż komuś przypilnować dzieci żeby się mogli wyspać. Mamy epidemię babć i dziadków uzależnionych od smartfona i komputera, którzy zamiast spędzić święta z Chrystusem i wnukami , grzeją tyłek na all inclusive albo zatopieni w ekran po uszy zbawiają świat przyciskiem: udostępnij moją szlachetność.
![]() |
gabriel-maciejewski @Sinistram 18 kwietnia 2025 14:01 |
18 kwietnia 2025 14:04 |
Coś w tym jest
![]() |
Szczodrocha33 @OjciecDyrektor 18 kwietnia 2025 11:13 |
18 kwietnia 2025 14:18 |
"Takie np. odmawianie różańca czy innych modlitw w miejscach publicznych, na ulicy uważam za czystą demonstrację, bo nikt mi nie wmówi, że taki sam różaniec w świątyni lub nawet w jakimś pomieszczeniu - choćby w domu - ma mniejszą wartość u Boga."
Bóg rozgłosu nie potrzebuje.
Rozgłosu może potrzebować tylko człowiek.
![]() |
Paris @Sinistram 18 kwietnia 2025 14:01 |
18 kwietnia 2025 14:24 |
Dokladnie tak,...
... i to jest straszne !!!
Moja wlasna kuzynka uwaza, ze kobieta, ,,ktora dala sobie zrobic 5 dzieci, jest nienormalna.
![]() |
Drzazga @gabriel-maciejewski |
18 kwietnia 2025 14:52 |
Moja Mama szczególnie lubiła jedną dziewczynę z naszej rodziny, zawsze ją interesowało co u niej, jak się uczy, lubiła tam jeździć w odwiedziny. Mnie to dziwiło, bo nie znosiłem tego wujostwa i porąbanego ich najstarszego syna.
Jego siostry były fajniejsze, ale jakieś takie mało komunikatywne, jedno co pamiętam wyraźnie, to że ta najmłodsza, którą lubiła mama miała nietypową urodę, była nieśmiała i nigdy się chyba do mnie nie odezwała podczas tych wizyt. Czyli Mamy kompletnie nie rozumiałem.
Po latach powiedziała dlaczego ta Kasia taka ważna. Otóż ciotka, która była kobietą ładną i elegancką, ale miała pstro w głowie jakimś dziwnym wybrykiem wybrała na męża kogoś kto zupełnie do niej nie pasował. Ten wujek Dzidek miał coś takiego w sobie, że ja na jego widok zawsze miałem ochotę wybuchnąć śmiechem. Facet komedia w stylu jednego z aktorów z Rejsu, nie pamiętam nazwiska.
Ciotka nie miała z nim łatwego życia, ale jakoś to niosła, może nie wszystko do niej docierało. A, że była ładna to nadrabiała fiasko małżeństwa zbieraniem adoracji od innych mężczyzn.
I kiedyś zawitała do mojej mamy mówiąc, oznajmiając, że jest w ciąży i ona Dzidkowi tego dziecka nie urodzi, bo to ponad jej siły. Nie da rady, nie kocha, odejść nie może, bo sobie nie poradzi - całkowicie załamana kobieta. Poprosiła mamę, żeby z nią poszła usunąć tą ciążę, sama się boi.
Mamie jakimś cudem udało się odwieść ją od tego i urodziła się Kaśka.
Dzidek zwariował na jej punkcie, była jego oczkiem w głowie.
Po śmierci ciotki (39 lat) do śmierci mieszkał z Kasią i jej rodziną, miał z nią bardzo dobre relacje.
We wszystkim ma Pan rację.
![]() |
Perseidy @gabriel-maciejewski |
18 kwietnia 2025 14:53 |
Działanie szatana poznajemy po tym, że uderza w życie.
Macierzyństwo jest wielkim darem.
Możliwe jest też macierzyństwo i ojcostwo duchowe.
To zabite dziecko było chore na tę samą chorobę, na którą cierpiał wielki muzyk M. Petrucciani -
zobaczcie jak grał:
https://www.youtube.com/watch?v=w7WUwBPtVNI
Pospisuję sie pod każdym słowem pańskiego dzisiejszego wpisu.
Odeszliśmy bardzo daleko od naturalnych zachowań, a takim bylo przyjmowanie poczętego dziecka pomimo trudnych warunków. Dzisiaj dziecko stało się zagrożeniem.
Bez uczuć wyższych jesteśmy skazani na degradację i w końcu na wymarcie.
![]() |
Szczodrocha33 @qwerty 18 kwietnia 2025 13:38 |
18 kwietnia 2025 14:53 |
"Nigdy."
No, nie.
Pojawiła się nadzieja na horyzoncie.
Dawid jackiewicz zakłada partię "Ambitna Polska".
Mówi że polityka zeszła na psy.
I on będzie ją z tych psów wyciągał:
https://www.salon24.pl/newsroom/1438302,jackiewicz-w-salon24-polityka-zeszla-na-psy
![]() |
Perseidy @Drzazga 18 kwietnia 2025 14:52 |
18 kwietnia 2025 14:56 |
Nie było wcześniej okazji, ale chciałam panu pogratulować tak udanej córki - profesor. Może pan być z niej naprawdę dumny.
![]() |
krzysztof-osiejuk @gabriel-maciejewski |
18 kwietnia 2025 15:20 |
Problem polega na tym, że Oleśnica z tym swoim szpitalem to być może najwazniejsze centrum aborcyjne od lat, a ta kobieta jest tam główną gwiazdą i ogolnopolską bohaterką owego przemysłu. Czemu oni tę aferę rozkręcili akurat teraz? Albo przez to, ze są wybory, albo może faktycznie tym razem tę kobietę za bardzo poniosło.
![]() |
MarekAd @Magazynier 18 kwietnia 2025 12:48 |
18 kwietnia 2025 16:02 |
"Spojrzenie szukające uwagi jak u przekornego dziecka cieszące się gdy dołoży komuś. Dziecinne emocje zahamowane przez jakiś konflikt z bliską osobą."
To jest fałszywy i krzywdzący obraz dziecka. Trudno w ogóle nazwać zachowania dziecka przekornymi, gdyż przekór to umyślny sprzeciw. W tym wypadku u dziecka brak umyślności. Takie zachowania nie są przez dziecko zamierzone. To raczej impuls z nieświadomości rządzący dzieckiem, reakcja na coś negatywnego ze świata zewnętrznego. Takie symptomy u dziecka najczęściej wynikają z próby nadmiernej kontroli przez opiekunów. Druga rzecz, że takie zachowania dziecko widzi u dorosłych i naturalnie je powtarza.
Jeśli dodatkowo dziecko "komuś dołoży" czyli stosuje agresję w stosunku do kogoś, to świadczy to jedynie o tym, że doświadczyło tego samego wcześniej od osoby mu bliskiej.
Zwracam na to uwagę dlatego, bo tego typu zwroty sugerują, że dziecko to jakiś diabeł wcielony, a to krzywdząca nieprawda. Każde zachowanie dziecka wynika z tego co samo kiedyś doznało.
Skoro mamy pokazywać macierzyństwo w pozytywnym świetle, to nie można tak negatywnie pisać o niewinnych dzieciach, bo wtedy powstaje wrażenie jakoby dziecko to był problem. Ktoś nad kim nie można zapanować i z natury jest zły. Stąd tylko krok do aborcji, czy zabójstwa dzieci już urodzonych.
Co do doktor Jagielskiej jeśli już miałbym wskazać przyczynę jej postawy to stawiałbym na tak zwany zimny chów. Ktoś kto zabija z zimna krwią, musiał doświadczyć w dzieciństwie nieczułego, pruskiego wychowania pozbawionego bliskości i miłości.
![]() |
koncereyra @ninon-ninon 18 kwietnia 2025 13:38 |
18 kwietnia 2025 16:15 |
> Amerykanie umieli zrobić film o 16. latce, która zachodzi w ciążę i czekając w gabinecie na aborcję zmienia decyzję, że jednak urodzi i odda do adopcji, bo życie jest warte życia
>https://www.imdb.com/title/tt0467406/
>fim był tak dobry, że dostał oscara za scenariusz, to był 2007, czyli tuż przed tabletką "dzień po" i przed szaleństwem poprawności
Tak film dobry. Ale tabletka dzień-po to lata 197x. Czyli film jest dużo młodszy, z liberalnej Ameryki, z aborcją i polityczną poprawnoscią (ale jeszcze przed woke/SJW)
![]() |
Kuldahrus @gabriel-maciejewski |
18 kwietnia 2025 16:20 |
Dzięki, w końcu ktoś to głośno powiedział.
Gospodarka w Polsce jest wprost nastawiona antynatalistycznie, tak że urodzenie i wychowanie dziecka to jest wyzwanie. Do tego służba zdrowia doszczętnie sprywatyzowana.
Jak zdarzy się, że komuś urodzi się chore dziecko to zostaje na lodzie bo nie ma żadnej zorganizowanej państwowej opieki dla takich rodzin. To samo z samotnymi matkami.
Są tylko Kościelne inicjatywy takie jak fundacja małych stópek, ale to kropla w morzu potrzeb.
To można byłoby powoli zmieniać, ale ludzi to specjalnie nie obchodzi. Słaby lans na tym jest w porównaniu do ostentacyjnego oburzania się. W całej historii 3RP jedynie rząd PiSu zaczął coś ruszać w tym temacie za co posypały się na nich gromy, że uprawiają rozdawnictwo.
Napisałem kiedyś o tym krótką notkę zresztą[link]
![]() |
Kuldahrus @krzysztof-osiejuk 18 kwietnia 2025 15:20 |
18 kwietnia 2025 16:22 |
To fakt. W Oleśnicy już od lat ten proceder trwa.
![]() |
pink-panther @gabriel-maciejewski |
18 kwietnia 2025 16:23 |
Zastanawia mnie, że kiedy w czasie pandemii udałam się (pierwszy raz z życiu) na portal "e-recepta" celem zakupu Viregytu, to na głównej stronie bił po oczach link do "tabletki dzień -po". Najpierw nie zauważyłam, bo interesowała mnie amantadyna ale za drugim razem, kiedy chciałam kupić ów Viregyt , to okazało się, że Viregytu już im na "e-receptę" nie wolno było sprzedać ale ta piekielna "tabletka dzień -po" w najlepsze się sprzedawała. Pahdon, panowie lekarze udzielali porady lekarskiej i przekazywali receptę na ów "lek". Tak się wtedy zastanowiłam, że jak to jest z tymi "naszymi władzami", że monitorując internet dostrzegły 'demoniczny Viregyt" a olali zupełnie "tabletkę dzień -po". Dzisiaj też ją można kupić "na receptę internetową".
W takim kraju żyjemy. Zakłamanie polityków i ich uwikłanie ujawnia się w coraz bardziej diabelski sposób.
![]() |
koncereyra @gabriel-maciejewski 18 kwietnia 2025 11:16 |
18 kwietnia 2025 16:24 |
>To jest stwarzanie sytuacji przymusowej. Swego rodzaju infekcja. Musisz coś zrobić, bo jesteś zarażony. Jakiś cwaniak nazywający się cybernetykiem to wymyślił. Muszą być Żydzi, maszty 5G, spisek Rotszylda i hemitrails
Aborcja w przestrzeni publicznej służy przede wszystkim rozbijaniu prawicy. Żeby można było robić z nich szurów którzy chcą zmuszać zgwałcone nastolatki do porodu. Problem urojony, ale taki Mentzen już zdążył się wypowiedzieć i zrobić 2x pivot. Gdyby nie TK2020 to pewnie PiS by nie przegrał 2023.
Tak jak Pan pisze - robienie z nas wariatów
> Nie ma być podnoszenia ludziom samooceny poprzez macierzyństwo choćby czy rzeczy proste
Matka symbolem wyłudzania socjału, nieproduktywności i obniżania PKB. Korwinizacja PIS+PO. Egozim ponad wszystko
![]() |
Kuldahrus @ewa-rembikowska 18 kwietnia 2025 10:02 |
18 kwietnia 2025 16:25 |
Z tego co słyszałem, Niedzielski chciał to uporządkować bo te przepisy były bardzo pojemne, a nie że chciał je jeszcze bardziej rozszerzyć.
W sensie, że to prawo z przesłankami psychicznymi już było.
No, ale to nie ten temat o którym rozmawiamy.
![]() |
PanTehu @qwerty 18 kwietnia 2025 13:40 |
18 kwietnia 2025 16:29 |
Tak, zgadzam y. Miałem też na myśli ten program dla młodzieży 6-12-18 czy jakoś tak.
![]() |
koncereyra @Kuldahrus 18 kwietnia 2025 16:20 |
18 kwietnia 2025 16:51 |
> Gospodarka w Polsce jest wprost nastawiona antynatalistycznie, tak że urodzenie i wychowanie dziecka to jest wyzwanie. Do tego służba zdrowia doszczętnie sprywatyzowana.
>Jak zdarzy się, że komuś urodzi się chore dziecko to zostaje na lodzie bo nie ma żadnej zorganizowanej państwowej opieki dla takich rodzin. To samo z samotnymi matkami.
>To można byłoby powoli zmieniać, ale ludzi to specjalnie nie obchodz
Możnaby ale to kosztuje, czyli trzeba by za to płacić. A nawet tu podniósł się wielki raban w kwestii składki zdrowotnej dla JDG, że za wysoka
>W całej historii 3RP jedynie rząd PiSu zaczął coś ruszać w tym temacie za co posypały się na nich gromy, że uprawiają rozdawnictwo
Polski Ład Morawieckiego był próbą w dobrym kierunku, ale stał się gwoździem do trumny w 2023. Razem z polityką w sprawie Ukrainy, aborcji (TK2020) i covidu.
Dobry wpis btw
![]() |
glicek @Kuldahrus 18 kwietnia 2025 16:20 |
18 kwietnia 2025 17:00 |
To samo z samotnymi matkami.
Poza wypadkami losowymi - pacz moja kuzynka, która straciła męża który wpadł w korkociąg alko+dragi i mu się zmarło - samotna matka ma w tej ogólnej nie najwyższej bryndzy zasilkowej wyższy status of matki zamężnej. W Wałbrzychu i Bytomiu - poprzemysłowe miasta - odsetek dzieci urodzonych poza związkiem małżeńskim wynosi ponad 50%. Czyli prawie jak w postempackiej Szwecji. Albo wśród czarnej społeczności w USA - tam też ponad połowa dzieci wychowuje się z "samotnymi" matkami a "sperm donnor" jest dochodzący albo siedzi...
Nie żeby mój Wałbrzych składał się z samej patologii, tylko "samotna" czyt. niezamężna matka ma dostęp do zasiłków, ma miejsce w przedszkolu itp. Status zamążpójścia ją tego wszystkiego pozbawia. Tak jak podjęcie niskopłatnej legalnej pracy pozbawia zasiłków i świadczeń dla bezrobotnych. Lata kombinowania w trudnych warunkach wysokiego bezrobocia przemnosi się na kolejne pokolenia. Znam parę "samotnych" matek (nie tylko z mojej licznej rodziny), które spokojnie sobie żyją z partnerem i ojcem/ojczymem dziecka/dzieci. Taka jest po prostu nasza rzeczywistość.
![]() |
koncereyra @gabriel-maciejewski |
18 kwietnia 2025 17:03 |
> Poza wypadkami losowymi
akurat matka z dzieckiem upośledzonym bardzo często zostaje sama
> Lata kombinowania w trudnych warunkach wysokiego bezrobocia przemnosi się na kolejne pokolenia.
uniwersalny problem, że klasa niższa jest niższa.
![]() |
stachu @PanTehu 18 kwietnia 2025 16:29 |
18 kwietnia 2025 17:07 |
Tam wszyscy zgłaszaja się dobrowolnie, ale wybiera się tych co mają być wybrani i dalej promowani.
![]() |
Kuldahrus @koncereyra 18 kwietnia 2025 16:51 |
18 kwietnia 2025 17:20 |
Dzięki.
To nie do końca jest tak, że to kosztuje, bo tak naprawdę zorganizowanie tego by obniżyło koszta ogólne, że o kosztach społecznych nawet nie wspomnę.
Państwo tak naprawdę zdezerterowało przed wielkimi koncernami, które narzucają system gospodarczy. Problem jest taki, że rząd Morawieckiego stosował pół-środki, tzn. więcej trzeba było uszczelniać system, a mniej lać w niego wodę.
Dobrze, że chociaż próbowali bo wcześniejsze rządy nie tylko nie próbowały, ale wręcz jeszcze bardziej wszystko rozbijały.
![]() |
klon @ewa-rembikowska 18 kwietnia 2025 10:02 |
18 kwietnia 2025 17:22 |
<<<Problem polega na tym, że inicjatorem prac (...) był minister Niedzielski....>>>
Problem polega na tym, że inicjatorem prac było ONZ. Niedzielski realizował jedynie zobowiązania państwa polskiego jakie wynikają z przyjęcia 17 wzreśnia 2015 r. rezolucji ONZ wystepującej pod skróconą nazwą "Agenda 2030". Jest to program konsolidujący wczesniejsze działania takie jak Deklaracja Pekińska, Deklaracja Kairska i inne szaleństwa "oświeconej nowoczesności".
O tym fakcie nie poinformują nas ani "nasi" politycy, ani "nasi" dziennikarze.
O tym czym jest de facto Agenda 2030 można poczytać w wersji skróconej na stronie Ordo Iuris.
Generalnie pod dobrze brzmiącymi i akceptowalnymi hasłami np. o zdrowiu seksualnym i reprodukcyjnym, są wprowadzane rozwiązania umożliwiające w świetle prawa zabijanie dzieci nienarodzonych nawet w 9 miesiącu ciąży. Lub inny przykład. Program "800+" także został podłączony pod realizację Agendy 2030, dlatego można się spodziewać że każdy rząd będzie miał problem z jego likwidacją! I pewnie dlatego też Platfusy płakały, że PiS "ukradł" im ich program. :)
Nie będę więcej wymieniał co kryje w sobie "dla nas" Agenda 2030, bo komentarz zamieni się w notkę, a na to nie mam dziś czasu. Jednakże zachęcam wszystkich do zapoznania się ze szczegółami tegoż projektu ONZ i stopnia jego wdrażania na całym świecie. Pozwoli to uniknąć wielu zaskoczeń, jak również pozbyć się nieuzasadnionych oczekiwań do polityków, którzy mieliby dbać o nasze interesy.
ps. @Peter15k zrobiłby na ten temat syntetyczną i przejrzystą notkę. :)
![]() |
koncereyra @Kuldahrus 18 kwietnia 2025 17:20 |
18 kwietnia 2025 17:23 |
>To nie do końca jest tak, że to kosztuje, bo tak naprawdę zorganizowanie tego by obniżyło koszta ogólne, że o kosztach społecznych nawet nie wspomnę.
Ale to jest clue. Polacy są hodowani na wyznawców doktryny "nic dla wspólnego dobra", "dobro wspólne dla frajerów"
Tak samo jest w każdej kwestii: zatrudnienia, edukacji, lecznictwa, mieszkalnictwa, armi.
"Kto sobie nie radzi ten frajer"
![]() |
Kuldahrus @glicek 18 kwietnia 2025 17:00 |
18 kwietnia 2025 17:28 |
Dlatego m.in. właśnie PiS wprowadził 500+ dla wszystkich.
Gdyby normalne rodziny egzystowały w normalnych warunkach to żadna matka nie udawałaby samotnej żeby dostawać ulgi. Bo kiedy samotna matka jest naprawdę samotna to te ulgi starczą najwyżej "na waciki".
Poza tym patologie to jest całkiem inny temat, bo wątpię żeby normalne małżeństwo udawało konkubinat żeby wyharatać te marne ulgi dla samotnej matki.
![]() |
emirobro @ewa-rembikowska 18 kwietnia 2025 10:02 |
18 kwietnia 2025 17:30 |
Czy moglaby Pani podac jakies zrodla tej informacji o ministrze Niedzielskim i jego inicjatywie rozszerzenia przeslanek zdrowotnych aborcji o problemy psychiczne?
Robert Mazurek na wideo na Kanale Zero (cytownym wczesniej) twierdzi, ze w Polsce aborcja jest legalna do samego konca ("co przyznaje pani wiceminister zdrowia") i ze wystarczy nawet lipne zaswiadczenie uzyskanie przez internet.
https://www.youtube.com/watch?v=xbhqpI9PpOA
![]() |
klon @ewa-rembikowska 18 kwietnia 2025 11:13 |
18 kwietnia 2025 17:33 |
Tak właśnie. Rozporządzenia i powielacze.
Radośnie głosiło o tym fakcie TOK Fm, które właczam czasem jak nie mam dostępu do kawy. Redaktorzy tam pracujący świetnie podnoszą mi ciśnienie. :))))))))))))))
BTW
A Prezydent RP jest jak "Ostatni Bastion" (no dobra, przesadziłem z porównaniem do postaci z filmu o tym tytule). Tylko on może sypać piasek w tryby obecnie rządzącej " rządowej "maszynki do mielenia".
Gra na czas - na więcej cchyba nie mamy co liczyć.
![]() |
Kuldahrus @koncereyra 18 kwietnia 2025 17:23 |
18 kwietnia 2025 17:36 |
To prawda niestety. Wieloletnie tresowanie ludzi w Polsce żeby mieli podejście antyspołeczne i dojutrkowe wydało takie zgniłe owoce, dlatego też nie łatwo wprowadzać rozwiązania prospołeczne bo oprócz oporów politycznych trzeba jeszcze walczyć z opinią publiczną która po latach tresury reaguje zgodnie z oczekiwaniami antypolskich ośrodków propagandowych.
![]() |
koncereyra @Kuldahrus 18 kwietnia 2025 17:28 |
18 kwietnia 2025 17:41 |
> Dlatego m.in. właśnie PiS wprowadził 500+ dla wszystkich.
tak to dobry ruch
> Poza tym patologie to jest całkiem inny temat
ale one nie znikną,choc prawdziwej patologii jest malo
chyba ze "aborcja dla plebsu ale obowiązkowa" ale to juz przerabiali Niemcy i Szwedzi
![]() |
klon @pink-panther 18 kwietnia 2025 16:23 |
18 kwietnia 2025 17:44 |
<<< ale ta piekielna "tabletka dzień -po" w najlepsze się sprzedawała.>>>
Skutek przyjęcia rezolucji Agenda 2030. W ciemno można strzelać, że co większe świństwo , to trafi się w źródło wskazując tą rezolucję.
Tam są zapisy dotyczące ochrony środowiska, rozwoju przemysłu, wzrostu gospodarczego i wiele innych.....ech.
![]() |
ewa-rembikowska @glicek 18 kwietnia 2025 17:00 |
18 kwietnia 2025 18:44 |
Takie rozwiązanie może i się sprawdza w przypadku dziecka zdrowego. Samotna matka i jakaś pomoc socjalna.
Gorzej przedstawia się sprawa, gdy samotna matka ma dziecko niepełnosprawne. Mam taką kuzynkę, która ma syna 22 letniego z niepełnosprawnością intelektualną. To jest koszmar. Póki chłopak był w wielu szkolnym to zabierała go do szkoły, bo jest nauczycielką. Teraz już nie może, w ośrodku choćby dziennym miejsc nie ma. Problem olewany przez wszystkie rządy po kolei. Ani nie ma pomocy materialnej, ani instytucjonalnej, ani organizacyjnej.
Inna kuzynka ma wnuczkę z niedorowojem móżdżku. Ona ma mamę i tatę, czyli pełną rodzinę, ale na rehabilitację to zbierają z 1,5%, bo państwo jest zbyt biedne, aby pomóc rodzicom obarczonym dziećmi niepełnosprawnymi.
![]() |
ewa-rembikowska @emirobro 18 kwietnia 2025 17:30 |
18 kwietnia 2025 18:45 |
Klon wyjaśnił.
![]() |
Drzazga @Perseidy 18 kwietnia 2025 14:56 |
18 kwietnia 2025 21:12 |
Dziękuję.
![]() |
gabriel-maciejewski @krzysztof-osiejuk 18 kwietnia 2025 15:20 |
18 kwietnia 2025 21:25 |
Ona daje dobry powód do lansu, to wszystko
![]() |
gabriel-maciejewski @Kuldahrus 18 kwietnia 2025 16:20 |
18 kwietnia 2025 21:26 |
To musi się zmienić
![]() |
gabriel-maciejewski @pink-panther 18 kwietnia 2025 16:23 |
18 kwietnia 2025 21:28 |
To są narzędzia polaryzowania społeczeństwa. One muszą być bo tajniacy nie wypracowali przez lata żadnych innych. Poza tym są za tępi, żeby to zrobić.
![]() |
gabriel-maciejewski @koncereyra 18 kwietnia 2025 16:24 |
18 kwietnia 2025 21:29 |
Nie ma żadnej prawicy. Są tylko ludzie, którzy chcą się lansować na lewicowych narracjach i lewicowych zbrodniach. Nie ma żadnego realnego, realizowanego konsekwentnie prawicowego programu
![]() |
zkr @gabriel-maciejewski |
18 kwietnia 2025 21:43 |
> Nie ma żadnego realnego, realizowanego konsekwentnie prawicowego programu
A z kim ma byc realizowany? Ta nasza "prawica" to w wiekszosci freak'i na panstwowych etatach.
![]() |
gabriel-maciejewski @zkr 18 kwietnia 2025 21:43 |
18 kwietnia 2025 22:00 |
Domagające się stałej adoracji
![]() |
Magazynier @krzysztof-osiejuk 18 kwietnia 2025 15:20 |
18 kwietnia 2025 23:02 |
Albo że trzeba rozreklamować wybitne osiągnięcia w dziecinie dzieciobójstwa i razem profesjonalne usługi ala Oświęcim: "Jesteśmy w czołówce kultu Baala. Z Oleśnicy płynie nowa moc. Bierzcie nas, propagujcie i dawajcie kasę."
![]() |
Magazynier @MarekAd 18 kwietnia 2025 16:02 |
18 kwietnia 2025 23:05 |
Ale pan/pani przesadza. Proszę czytać ze zrozumieniem. Nie piszę o niewinnym dziecku, ale o osbie dorosłej, której osobowość zatrzymała się w rozwoju emocjonalnym na poziomie skonfliktowanego dziecka.
![]() |
MarekAd @Magazynier 18 kwietnia 2025 23:05 |
19 kwietnia 2025 02:54 |
Pisze pan o dorosłej osobie porównując ją z fałszywym obrazem dziecka. Wiem o co panu chodzi, ale ten sposób przedstawienia zachowań dziecka powoduje utrwalanie
krzywdzący metod postępowania z dziećmi. Ludzie często posługują się pewnymi schematami myślowymi na temat dzieci, które już od dawna nie mają racji bytu. Niestety dzieci są tego ofiarami, dlatego jestem wyczulony na tego typu nietrafione sformułowania i staram się reagować zwracając uwagę na powyższe kwestie.
![]() |
emirobro @Magazynier 18 kwietnia 2025 12:43 |
19 kwietnia 2025 05:52 |
Postepek GB i reakcje mediow pozwolily wielu ludziom (nawet na tym blogu, np Matka-Scypiona) dowiedziec sie o tym wydarzeniu i o tym, ze aborcja w Kraju jest legalna do samego konca oraz o tym kto to zainicjowal i jak wprowadzil. Wiec nie bylo to takie bezkuteczne.
Sa ludzie, ktorzy “lepiej” od Pana “charakteryzuja” Grzegorza Brauna. Pare przykladow z internetu i TVN24:
Agnieszka Dziemianowicz-Bak -- Minister rodziny Pracy i Polityki Spolecznej
https://www.youtube.com/shorts/lSBXl3k5fFE
Braun wprowadził terror - "robi to co Mentzen mówi"
Tomasz Siemoniak - minister spraw wewnętrznych i administracji
https://fakty.tvn24.pl/fakty-po-faktach/wydanie-z-18-kwietnia-2025-r-ep8419265
![]() |
beczka @gabriel-maciejewski |
19 kwietnia 2025 06:32 |
Tu ten słynny przepis co bez echa przeszedł. Sierpień 2024.
![]() |
Matka-Scypiona @emirobro 19 kwietnia 2025 05:52 |
19 kwietnia 2025 07:03 |
O zamordowaniu dziecka i o tym, co się wyprawia w polskich szpitalach wiedziałam już wcześniej. Nie wiedziałam tylko o zmianie w przepisach. Ale poseł gaśnica to wiedział
![]() |
qwerty @gabriel-maciejewski 18 kwietnia 2025 21:29 |
19 kwietnia 2025 07:24 |
Bo taki program wymaga odpowiedzialności. A tej nikt nie chce.
![]() |
dynamitard @emirobro 19 kwietnia 2025 05:52 |
19 kwietnia 2025 09:46 |
Całe zaangażowanie (prawicowych) polityków w kwestię aborcjii służy dokładnie temu co tęczowa flaga na debacie. Służy mobilizacji/demobilizacji elektoratu. Wszystko inne jest kwestią wtórna i widać doskonale tu w komentarzach. Nikt nie dyskutuje ile realnie (legalnych i nielegalnych) aborcji dokonano w Polsce w różnych latach i jak to się zmienia. Zamiast tego jest samozadowolenie impotencji prawniczej w kwestii co jest legalne a co nie jest.
Dlatego kwestia aborcji nigdy nie zostanie rozwiązana w sposób sensowny (jakikolwiek by to on był) bo to by pozbawiło paliwa wyborczego naszych "miluśińskich" z debat prezydenckich
![]() |
Magazynier @emirobro 19 kwietnia 2025 05:52 |
19 kwietnia 2025 13:42 |
Nie podzielam naiwności p. Dziemianowicz i dyspozycyjności p. Siemoniaka. Śmiem twierdzić, że tzw. "mój" opis GB jest bliższy prawdzie. GB już w zasadzie dokonał podobnej wolty co Szabataj Zwi, podający się za Mesjasza, wtyczka Weneckiej organizacji, ostatecznie wyznawca Proroka. I to była ta rzeczona wolta Szabataja Zwi, cios w diasporę talmudyczną. GB podał rękę księżnej udzielnej czerwonego księstwa priwiślińskiego, które to księstwo urzędnicze chętnie odda Polaków w strefę wpływu "sułtana". No i niech się pan zastanowi, kto jest dzisiaj "sułtanem"? Tak jak cesarz, "sułtan" może być tylko jeden.
![]() |
Magazynier @emirobro 19 kwietnia 2025 05:52 |
19 kwietnia 2025 13:45 |
Poza tym dlaczego teraz a nie rok wcześniej? Odpowiedź jest prosta: kampania prezydencka.