-

gabriel-maciejewski : autor książek, właściciel strony

Dlaczego szanse na wielkość i sukces uzależniamy od opinii innych?

Taki właśnie, paraterapeutyczny tytuł postanowiłem dziś nadać mojej notce. Jest bowiem na tym świecie tak, że wszelkie szanse na zorganizowany sukces są zawsze torpedowane poprzez frustracje stymulowane opiniami zewnętrznymi. Mówię teraz o polityce, ale można to także przełożyć na życie osobiste czy towarzyskie.

Okoliczność ta powoduje, że wszelkie sukcesy powinny być starannie przygotowywane w tajemnicy, przy dobrym rozpoznaniu przeciwnika i wszelkich trudności, albo muszą być realizowane w czasie kiedy w kraju panuje władza absolutna. Tej jednak nie można zaprowadzić z dnia na dzień i poprzedza ją zwykle kilka dekad krwawych rewolucji i wojen domowych. U nas władza absolutna miała zawsze charakter namiestnikowski. To znaczy żaden wybrany przez naród władca nigdy nie był władcą absolutnym. Wszyscy absolutni władcy rządzący Polską byli najeźdźcami i rządzili tu za pomocą wicekrólów, groźnych lub łagodnych.

Kiedy zachodzą inne okoliczności, czyli takie jakie mamy teraz, wszelkie projekty poważne mogą zostać łatwo rozbite przez wskazanie innych, rzekomo ważniejszych niż sukces państwa, celów. Właśnie przed naszymi oczami przewija się cały korowód tych rzekomo istotnych projekcji, a my nie możemy z tym nic zrobić, albowiem w procesie wyborczym odjęto nam możliwość komentowania tych absurdów. Zostało nam tylko szyderstwo, które nie jest ani dobrym doradcą, a i satysfakcji daje mało. Można się oczywiście zastanawiać, jak to już wielokrotnie czyniliśmy, nad sensem wszystkich poczynań, które miały miejsce w czasie rządów PiS, a sumarycznie złożyć powinny się na sukces kraju. Wiele z nich było po prostu absurdalnych. Czego dowodem może być choćby postawa niejakiego Tomasza Kaczmarka, niegdyś obwożonego po kraju przez Anitę Gargas, niczym małpa w klatce, a dziś straszącego polityków PiS ujawnieniem rzekomych afer. Zostawmy jednak tego dziwnego człowieka jego własnemu losowi. Żaden, podkreślam, żaden, głęboki i zmieniający sytuację nas wszystkich projekt polityczny jest w zasadzie niemożliwy do przeprowadzenia. Natychmiast bowiem opiniują go idioci, którzy – za pieniądze lub za darmo – wystawiaj temu projektowi ocenę negatywną. Zwykle z tego powodu, że nie ma w nim dość wyraźnie podkreślonych praw jakiejś grupy lub autorom krytyki nie kojarzy się on z niczym istotnym. Odpowiedzią na takie histerie zwykle jest próba przekonania ludzi za pomocą argumentów racjonalnych, że jednak projekt jest potrzebny. I to jest najgorsze. Żadne racjonalne argumenty nie trafiają do nikogo. Więcej, część z nich ma właściwości usypiające. Ludzie, jak w czasie ostatnich wyborów, siedzą w domu, zamiast się mobilizować, albowiem wydaje im się, że wszystko będzie dobrze i sprawy potoczą się tak, jak to zostało zaplanowane.

Tymczasem tak się nie stanie. Dewastacja pomysłów na kraj ma w Polsce wielką tradycję i jej częścią jest – o zgrozo – podkreślanie, jak ważne i istotne dla kraju były projekty realizowane w czasie rządów namiestnikowskich. Tego rodzaju projekcje są obecne stale także dziś, na naszym rynku politycznych pomysłów nie nadających się do realizacji. Warunkiem bowiem ich powodzenia jest utrata niepodległości, a następnie wskazanie co można robić, kiedy już okupanci przestaną rabować i mordować ludność. Na nic jednak wskazywanie tej okoliczności, bo mędrcy i propagatorzy rządów namiestnikowskich mają za sobą siłę, pieniądze i rzesze ogłupiałych zwolenników.

Zwróćmy też uwagę, że żaden, ale to żaden z projektów, które realizowano w czasie kiedy państwo było niezależne, a sejm, senat i król decydowały o nim, nie ma dobrej prasy. Więcej, nie ma żadnej prasy, albowiem historia naszego państwa zaczyna się w roku 1918. Wcześniej były zabory, a przed zaborami nie było nic. To jest z pozoru wygodny, ale całkowicie obłąkany schemat współpracy z wyborcą. Ten bowiem, czego dowiodły ostatnie wybory, nie ma w ogóle zamiaru sięgać do jakiejkolwiek przeszłości. Interesuje go tylko tu i teraz, a także przypadkowe opinie, które zgromadził siedząc przy komputerze. Ma on też poczucie sprawstwa, to znaczy zdaje mu się, że po dokonaniu przezeń aktu wrzucenia kartki do urny, sprawy potoczą się tak, jak to sobie wyobraził. Kiedy się okazuje, że jednak nie, zamyka się on w sobie i udaje, że polityka go nie interesuje. No chyba, że socjotechnicy podsuną mu coś krwistego pod nos, wtedy on znów zacznie kombinować po swojemu. Musi się jednak oprzeć na jakichś opiniach. Te zaś nigdy nie są przypadkowe, choć tak wyglądają. I to właśnie najtrudniej zrozumieć.

Kolejny akapit zacznę od anegdotki. Znajomy znajomego, przedsiębiorca pełną gębą, miał zwyczaj stawiać swoich nowych pracowników frontem do sklepowej witryny, wchodził między nich a tę witrynę i mówił – kategorycznie zakazuję samodzielnego myślenia. Macie wykonywać polecenia, a jeśli czegoś nie wiecie lub nie rozumiecie zgłaszać to do mnie lub kierownika. Powtarzam – żadnego samodzielnego myślenia.

Ten inspirujący przykład można rozwinąć i stwierdzić, że władza, która chce realizować projekty istotne dla kraju, powinna – wobec oczywistej niemożności posługiwania się batem – rozdać marchewki i urządzić igrzyska. Potem zaś, za zasłoną tych igrzysk przeprowadzić swoje plany, których istota musi być do końca niezrozumiała przez większość wyborców. Konsumują oni bowiem preparowane opinie sił państwu wrogich i w zasadzie nic więcej. Czy tak się w Polsce działo? Częściowo tak, ale tylko częściowo, mamy bowiem wśród klasy politycznej olbrzymią grupę osób, które są przekonane, że wszystkie te projekty służą temu, by oni mogli zarabiać na igrzyskach. Tak to dokładnie wygląda. Stąd mamy stale obniżający się poziom igrzysk, które powoli przestają kogokolwiek interesować. I z całą pewnością nie można za nimi niczego ukryć. Stanowią za to wdzięczny obiekt do ataku sił, które domagają się bojkotu i unieważnienia wszystkich dobrych dla kraju przedsięwzięć.

Załóżmy więc, że Tusk przejmie władzę, albowiem wygląda na to, iż premier Mateusz Morawiecki próbując utworzyć rząd, chce się upodobnić do Tuska. To jest niemożliwe, tak samo jak niemożliwe jest udawanie Wołoszańskiego, kiedy żyje i jest aktywny prawdziwy Wołoszański. Nie ma żadnego projektu, który pozwoliłby uratować plany PiS, pozostaje tylko naśladownictwo paradygmatu opozycji. I to jest najgorsze. Może bowiem zakończyć się dla PiS prawdziwą katastrofą.

Powróćmy do igrzysk. Te były bardzo nędzne. I nadal takie są. Choć przecież był budżet przeznaczony na coś lepszego. Nikt jednak nie pomyślał o istotnej funkcji igrzysk. Ich organizatorom zdawało się, że są one po to, by załogi obsługujące poszczególne areny mogły błyszczeć. Tak nigdy nie było, jak świat światem. I trzeba to wreszcie zrozumieć. Tusk wyjaśni to wszystkim dokładnie, a w swoich igrzyskach odwoła się do przykładów z czasów najdawniejszych. Myślę, że zacznie o spektaklu zatytułowanego „ Kastrowanie Mieszka II”. Tego się nikt nie spodziewa, mimo wielu zapowiadających to widowisko znaków. Dobrze by było, żeby ktoś znalazł sposób, jak do tego nie dopuścić.



tagi: polska  media  sukces  plany  wybory  katastrofa 

gabriel-maciejewski
22 listopada 2023 09:16
48     2529    14 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

atelin @gabriel-maciejewski
22 listopada 2023 10:16

Macie wykonywać polecenia, a jeśli czegoś nie wiecie lub nie rozumiecie zgłaszać to do mnie lub kierownika. Powtarzam – żadnego samodzielnego myślenia."

Jak ja to lubię.

zaloguj się by móc komentować

Czarny @gabriel-maciejewski
22 listopada 2023 10:24

Ktoś w PiS ustalił, że marchewki są ważniejsze od igrzysk. Okazało się to błędem, ponieważ obecnie istotne są jedynie igrzyska. Jest to trochę dziwne, ale cywilizacja przesytu, w której mamy okazję uczestniczyć, mając marchewkę na wyposażeniu standardowym, rozgląda się głównie za możliwościami uroczego zmarnotrawienia czasu wolnego. I oferowanie tych możliwości jest punktem kluczowym profesjonalnych akcji przedwyborczych. Jaka jest istota marnotrawienia czasu? "Wkurw i relaks" - cytując jednego z blogerów. Huśtawka nastrojów powoduje, że obywatel ma przekonanie, że coś się dzieje, że w czymś uczestniczy (jak pisał Gospodarz). W rzeczywistości uczestniczy jedynie w wypasie hodowlanym, którego jest obiektem. To są raczej banalne, oklepane tezy, ale prowadzą do interesującego wniosku, o którym nie mówi się zbyt często: Poczucie bezsensu życia, czyli pustka przyszłości (narzucana obecnie jako samorealizacja) prowadzi zawsze, zawsze, do klęski racjonalizmu. Racjonalizm jest bowiem czymś, czego człowiek bez Boga nie udźwignie.  

zaloguj się by móc komentować

Czarny @Czarny 22 listopada 2023 10:24
22 listopada 2023 10:32

I żeby było śmieszniej, czy też straszniej, racjonalistami nazywają się obecnie ci, którzy ignorują istotę rozumu, wierząc uparcie w brak jakiejkolwiek celowości. 

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @gabriel-maciejewski
22 listopada 2023 10:47

Pełna zgoda, że ludzi którzy kietują się złymi intencjami, a tylko udają "obiektywnych" żadne racjonalne argumenty nie przekonają. Przykład św. Tomasza z Akwinu jest najlepszy, choć ja mam podobne doświadczenia po kilkunastu dłuższych rozmowach ze Świadkami Jehowy. 

Pozostaje kluczowecpyranie - jak zmienić opinię na swój temat albo na dany problem u tych ze złymi intencjami? Otóż nie ma żadnych innych sposobów jak tylko pozamykać ich w klatkach, pozabijać - jeśli mają wpływ na losy innych ludzi - lub zwyczajnie odbić od nich i jie wdawać się w dyskusję, a ludzi postronnych przekonywać do siebie ironizując z tych ze złymi intencjami. 

Ludzie ze złymi intencjami to po prostu wrogowie, a z wrogami nie można dialogować...tak jak z demonami. Problem jest jednak w tym, że hierarchia Kościoła z samym papieżem (i mam tu na myśli nie tylko Franciszka) wdała sie w taki dialog ze swoimi wrogami i co za tym idzie wyznaczyła sposób postępowania u ludzi, ktorzy chcieliby dobrze lub przynajmniej nie mają złych intencji. Wszelkie więc próby zdecydowanego odporu będą i są wykorzystywane propagandowo 0rzrz wrogów naszych właśnie ową niezgodnością z tym, jak postępuje papież. I po ptokach. Nikt u władzy nievjest odporny na taką krytykę.  Nie mają żadnego oparcia u tych, u których powinno się tego oczzekiwać, ze wesprzą.  

zaloguj się by móc komentować

atelin @Czarny 22 listopada 2023 10:32
22 listopada 2023 10:47

Pan to wytłumaczy tik-tokowcom.

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @gabriel-maciejewski
22 listopada 2023 10:57

Kastrować więc można wszystkIch...nie tylko Mieszka II. Nikt nie pidniesie ręki na tego, co kastruje, boć ci kastrowani są "niekatoliccy", "niemiłosierni", "nie w pełni zjednoczeni z papieżem", ot takie wyrodne czarne owce. 

Najśmieszniejsze w tym jest to, że taką taktykę wrogów już dawno opisał Józef Mackiewicz. On napisał, że bolszewicy nigdy się nie wysilali ze swoimi kłamstwami i nigdy nie przywiązywali wagi do nich - stąd ich elastyczność. I ZAWSZE nawoływalu do spokoju, zgody i umiaru, bo najgorsze sla nich jest to, gdy ludzie zaczynają stawiać opor i to zbrojny - wtedy są bezsilni lub mało skuteczni. Im zawsze zależy na tym by terror wprowadzać w ciszy, bez huku bomb i strzałów z karabinów. Stąd te tuskowe nawoływanie do pojednania to stały element taktyki bolszewickiej. I trzeba byc idiotą, aby w to wierzyć. 

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @gabriel-maciejewski
22 listopada 2023 11:07

Cristiada skończyła tak jak skończyła, bo hierarchowie w Meksyku zwyczajnie ich nie poparli jednoznacznie, nie udzielili im poparcia. 

Nie da się wygrać z naszymi wrogami propagandowo dopóki hierarchia katolicka będzie taka kompromisowa, miłosierna dla wrogów Kościoła. 

Józef Mackiewicz w dwóch ksiażkach "W cieniu krzyża" i "Watykan w cieniu czerwonej gwiazdy" opisał jak kompromisy papieżyvi hierarchów doprowadziły do tego, że na zachodzie komunizm wygrał w sercach i umysłach ludzi. Pobprostu wszyscy antykomuniści zostali zaszczuci, bo żaden hierarcha nie stanął w ich obronie. Te dwie książki to lekturavobowiązkowa dla kapłanów. Wiernym zaś raczej jej jie polecam, bo miże u nich obudzić się niezdrowy radykalizm i wejdą na drogę sedewakantyzmu czy innego obłędu.

zaloguj się by móc komentować

atelin @OjciecDyrektor 22 listopada 2023 11:07
22 listopada 2023 12:42

Abp. Gądecki stawia się papieżowi. Jakby coś, tak tylko wspominam.

I jeszcze to: 

https://www.pudelek.pl/artykul/53497/dyrektorka_teatru_o_papiezu_wybrali_chuja/

Po papieżu Polaku miał być Murzyn, tako rzecze Słowacki. Nie sprawdziło się, jest gorzej.

zaloguj się by móc komentować

zkr @OjciecDyrektor 22 listopada 2023 10:47
22 listopada 2023 12:44

> Ludzie ze złymi intencjami to po prostu wrogowie, a z wrogami nie można dialogować...tak jak z demonami.

Znalazlem ciekawy wpis:

" Cały system ustanowionego przez Zachód porządku światowego jest kwestionowany a Zachód nie znajduje sił do reakcji, gdyż jest sparaliżowany prawem, które sam stworzył i ograniczeniami wynikającymi z przyjętego modelu rozwojowego.
(...)
Najważniejszym problem jest tu asymetria: strony podważające obecny ład nie czują się związane jego postanowieniami. Prawo międzynarodowe traktują czysto instrumentalnie – odwołując się do niego jedynie wówczas, kiedy jest im wygodnie i naginając je według uznania. Tymczasem ci, którym na utrzymaniu obecnego ładu zależy czują się zobowiązani do jego literalnego stosowania nawet wówczas, gdy jest to wbrew ich interesom. Narzuca to daleko idącą dysproporcję i prowadzi do stanu permanentnej defensywy na Zachodzie. Jednym słowem – kolektywny Zachód utracił inicjatywę i jest stale zaskakiwany nowymi formami ataku, dla których nie znajduje odpowiedniej reakcji. Sam zaś wzbrania się przed przejęciem inicjatywy, gdyż byłoby to niejako sprzeniewierzeniem się głoszonym przez siebie wartościom."

https://pressmania.pl/caly-system-ustanowionego-przez-zachod-porzadku-swiatowego-jest-kwestionowany-a-zachod-nie-znajduje-sil-do-reakcji/

zaloguj się by móc komentować

atelin @zkr 22 listopada 2023 12:44
22 listopada 2023 12:53

Jakie Houti? Następny dziennikarzyna, który chchce być opiniotwórczy na pressmanii? Pewnie żre pizzę z Manii Smaku pisząc ten artykuł. Ach..., ta jakakolwiek mania...

zaloguj się by móc komentować

zkr @atelin 22 listopada 2023 12:53
22 listopada 2023 13:06

> Jakie Houti?
Oficjalnie Huti. Ale wygladaja na powazniejszych zawodnikow (pytanie przez kogo szkolonych?):
https://www.thenationalnews.com/mena/palestine-israel/2023/11/22/houthi-ship-hijack-red-sea/

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @zkr 22 listopada 2023 12:44
22 listopada 2023 13:06

To jest bolszewia w praktyce. Najgorsze jest jednak to, że ludzie wiedza o tym i udają, że im chodzi tylko o to, by bolszewia przestrzegała prawa. Coryllus już tu napisał w notce o kulturze, jak można doprowadzić do tego, aby ludzie zaczęli przestrzegac kultury i prawa. Zwyczajnie trzeba wziąć kij i walić po łbie, aż bolszewia będzie potulna. Ten tzw. legalizm jest takim pseudo alibi dla przyzwolenia na bolszewię - rozkazy na te przyzwolenie idą od gangów kupieckich. 

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @atelin 22 listopada 2023 12:42
22 listopada 2023 13:08

Gądecki to fanatyk dialogu z judaizmem. Więc to kłótnia w rodzinie. Chodzi o to, że Franciszek woli dialogować z islamistami, co w 8czywisty sposób nie w smak judaistom. 

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @OjciecDyrektor 22 listopada 2023 11:07
22 listopada 2023 13:12

" Nie da się wygrać z naszymi wrogami propagandowo dopóki hierarchia katolicka będzie taka kompromisowa, miłosierna dla wrogów Kościoła."--- w ogóle nie bierze pan pod uwagę,że propaganda z szła równolegle z "rękoczynami" Te rękoczyny to ścisła inwigilacja,rozwalanie kościoła od środka ,mordy,podpalenia,odsądzanie od czci i wiary..Przecież miłosierdzie jest m.innymi doktryną kościoła.Sam pan dobrze zna historię kościoła od wieków i jego reformację,że tak w skrócie określę,ale głowna wiara i dekalog zostały. Faktem jest także,że kościołowi w dzisiejszych czasach trudno jest przetrwać,a postępowanie hierrchów kościoła może jest zbyt uległe...

Nasz demokratyczny na wskroś Sejm właśnie dzisiaj zajmuje się dyskusją in vitro dopieszczany przez Lewaków,który także dzielnie i z poświęceniem walczy o przywrócenie aborcji...Jedno i drugie..

Nie wydaje się panu,że te ustawy,które pewnie będą klepnięte kłócą się ze sobą???? I jakie kościół powinien zajać stanowisko?...bo że je ma to wiadome... Majstrować sobie dziecko in vitro  (rozumiem),ale przy tej ustawie  -abortować,to już jest poza moja percepcją..

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @atelin 22 listopada 2023 12:42
22 listopada 2023 13:12

Słowacki pisał o papieżu-Słowianinie...a nie Polaku. A tak piza tym proszę sobie przeczytac uważnie jego "Lilia Weneda" i zadać sobie pytanie, czy Słowacki był poczytalny w momencie pisania tego dzieła? Bo dla mnie jest to czysty obłęd i tak traktuję całą twórczość Słowackiego. Jest bardziej radykalny i głupszy niż towarzysz Mickiewicz. 

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @BTWSelena 22 listopada 2023 13:12
22 listopada 2023 13:15

Na Zachodzie Kościół i hierarchia miały wolność. Działała w warunkachbpełnej swobody. Do tego się odnosze, a nie do sytuacji pod bolszewickim butem. 

A co do oceny postawy hierarchii meksykańskiej, to proszę sobie przeczytać - o ile Pani ma - "Cristiada" wydaną przez Coryllusa jakieś 5-6 lat temu. 

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @BTWSelena 22 listopada 2023 13:12
22 listopada 2023 13:20

Problemem hierarchii Kościoła w Polsce jest to, że na ordynariuszy i kierowników w kuriach biskupich mianuje się osoby mało "kontrowersyjne" czyli właśnie uległe, bezkonfliktowe. Ale te niminacje idą z Rzymu, gdzie bolszewia nie dyktuje papieżom kogo ma mianować. 

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @OjciecDyrektor 22 listopada 2023 13:15
22 listopada 2023 13:28

Owszem kiedyś tam miały swobodny wybór wyznania. Rozumiem do czego się pan odnosi w swojej intencji,ale w naszych czasach to się radykalnie zmieniło... I wcale nie trzeba bolszewickiego buta,chociaż w Europie zrobił w umysłach wiernych dobre kuku...Tak nawiasem mówiąc geniusz Putina skoczył po rozum do głowy i ozłocił cerkwie,co spowodowało że hierarcha Cyryl pobłogosławił rewolwery gierojom którzy poszli na wojnę .......zabijać... można i tak...więc pewnie ma pan rację...co do kompromisów...

zaloguj się by móc komentować

zkr @OjciecDyrektor 22 listopada 2023 13:06
22 listopada 2023 13:31

Ta tzw. "bezjajecznosc" Zachodu jest zaskakujaca i obawiam sie, ze jest tak jak Pan pisze - jest po prostu wynik uzgodnien na wyzszym poziomie, czyli, ze "rozkazy na te przyzwolenie idą od gangów kupieckich"

> Ten tzw. legalizm jest takim pseudo alibi dla przyzwolenia na bolszewię

"pseudo alibi" - dobre okreslenie

Szczesny pisze, ze Zachod "jest sparaliżowany prawem" ale chyba ma Pan racje, ze po prostu ma byc sparalizowany, bo to jest element planu.

zaloguj się by móc komentować

Paris @atelin 22 listopada 2023 12:53
22 listopada 2023 13:32

Wlasnie,...

...  sie  Zbynio  ,,wysilil  ryHlo  w  czas,,  !!!

Ciekawe,  czy  on,  ten  ,,ateista  prawicowy,,  tak  ,,mUNdry  sam  z  siebie,,  czy  ktos  mu  ,,dopomUK,,.

A  tak  ogolnie  i  za  ,,caloksztalt,,  -  to  WON  z  tymi  PRESStytutkami.

zaloguj się by móc komentować

Czarny @gabriel-maciejewski
22 listopada 2023 13:42

Gdy ataki na Kościół się nawarstwiają, zawodnicy dzielą się na dwie drużyny. Hasłem jednej celibat księży i jego zniesienie, a hasłem drugich jest uległość księży i jej zaostrzenie. Biedni księża, z jednej strony są oskarżani o brak żon, z drugiej zaś o spokój ducha, który z tego braku wynika. A papież jest najbiedniejszy, ponieważ w tym jazgocie próbuje usłyszeć Ducha Świętego.

zaloguj się by móc komentować

zkr @gabriel-maciejewski
22 listopada 2023 13:44

> to  WON  z  tymi  PRESStytutkami.

OK, koniec z dywersyfikacja zrodel opinii - od dzisiaj cala wiedze o otaczajacym swiecie bede czerpal z Pani komentarzy ;)

zaloguj się by móc komentować

zkr @zkr 22 listopada 2023 13:44
22 listopada 2023 13:44

mialo byc do @Paris

zaloguj się by móc komentować

Paris @zkr 22 listopada 2023 13:06
22 listopada 2023 14:56

Pewnie  ,,pSZeS  wagnera,,...

...  a  kogo  innego  jak  nie  jego  ?!?!?!

zaloguj się by móc komentować


zkr @Paris 22 listopada 2023 14:56
22 listopada 2023 15:15

pojawia sie jeszcze pytanie - kto byl pilotem tego smiglowca? :)

zaloguj się by móc komentować

Paris @zkr 22 listopada 2023 13:31
22 listopada 2023 15:24

WIERUTNE  BZDURY,...

...  pisze  ten  GAMON  Szczesny  !!!

Ani  Kryska  Lagarde  ani  ta  cala  deta  KE  ze  zdychajaca  ,,LunJO  eLropejskO,,  ani  zaden  ZGNILY  ,,zaHUT,,  nie  byl  i  jeszcze  nie  jest  ,,ZparaliRZowany,,...  ale  bedzie...  to  tylko  kwestia  baaardzo  krotkiego  czasu,...

...  ale  o  tym  fakcie,  te  ,,nowe  i  stare  WARCHOLY  SEJMOWE,  wygrane  i  pSZegrane,,  DOSKONALE  WIEDZA  !!!

 

Nie  ma  co  udawac,  ze  jest  inaczej,...  po  co  to  pApowac  tego  ww.  gamonia  i  te  jego  zaklamane  ,,pierdy,,.

 

    

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @Czarny 22 listopada 2023 13:42
22 listopada 2023 15:27

Bo to nawet nie jest hipokryzja. To jest okładanie kapłanów z lewej i prawej. Feministki np. oskarżają pornografie o przedmiotowe traktowanie kobiety, a jednocześnie same lansują swobodę seksualną. Czy one tej sprzecznosci nie widzą? Ależ skąd. Widzą. Ale tu jie chodzi o ligikę o okładanie z lewej i prawej. To samo ci, co oskarżają kapłanów o złe prowadzenie się, o pedofilię itp. Przecież oni powinni się cieszyć z takich kapłanów, powinni ich dawać za wzór innym, bo przecież sami takie zachowania lansują. A jednak wpadają w tę sprzeczność zupełnie świadomie, bo tez chcą tylko okładać z lewej i prawej. I najgorsze jest w tym wszystkim to, że kapłani się tłumaczą, składają krytyke itd. To nic nie da i nawet jeszcze bardziej zaszkodzi niż milczenie. Kiedy kapłani to zrozumią, że są tylko workiem bokserskim i niczym więcej dla nich? Kiedy zaczną być prawdziwymi owczarkami (takim szar-planinerami, co to wilka zagryzą), a nie pudelkami na ciepłej kanapie czy fotelu?

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @OjciecDyrektor 22 listopada 2023 15:27
22 listopada 2023 15:29

Powinno być " tu nie chodzi o logikę, a o okładanie z lewej i prawej".

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @zkr 22 listopada 2023 13:44
22 listopada 2023 15:39

Z Zachodem jest o tyle tragicznie, że oni nawet nie mają - tak jak my - gdzie uciec. Tzn. nie mogą się zwrocić o pomoc do kapłanow, bo się kompletnoevod nich odwrócili i kompletnie unieważnili. U nas kapłan jest jeszcze osobą, z którego zdaniem ludzie się liczą i do którego zwracają się o pomoc o radę. Dlatego nas te gangi nie mogą tak wprost wziąć w obroty. Muszą najpierw nas odciągnąć od kapłanów i cały wysiłek propagandowy ich idzie w tym kierunku. Bez tego wprowadzenie tego, co na Zachodzie wywoła opór, bunt, a walka z buntem to zwiększanie sobie kosztów uzyskania przychodu. Nie o to w tym biznesie chodzi. Stąd my mamy jeszcze dość dużą rentę czasową, którą albo wykorzystamy albo za 50 lat spotka nas to samo. 

 

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @zkr 22 listopada 2023 15:15
22 listopada 2023 15:46

I jeszcze jedno info, ktore pokazuje, że Biemcy mają świadom9ść, jak mało maja czasu i że trzeba się spieszyć w załatwieniu nas:

https://stooq.pl/n/?f=1583439&c=1&p=4+22

Takie kraje jak Polska będą mieć jeden tylko wybór: albo wystąpić z UE (i tym samym pizbawić się funduszy unijnych) albi tkwić w tym na warunkach kapitulacyjnych. Osobiscie uważam, że Polska wibec takiego szantażu powinna zrobic to samo, co Anglia, bo kazdy da jej kredyt na dobrych warunkach. 

 

zaloguj się by móc komentować


gabriel-maciejewski @Czarny 22 listopada 2023 10:24
22 listopada 2023 16:11

Opozycja na razie tego nie rozumie.

zaloguj się by móc komentować


gabriel-maciejewski @OjciecDyrektor 22 listopada 2023 10:57
22 listopada 2023 16:14

A durniom się zdaje, że jak ktoś ich uspokaja, to rzeczywiście chodzi mu o spokój

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @OjciecDyrektor 22 listopada 2023 11:07
22 listopada 2023 16:15

Bo część hierarchii nie wierzy w szatana i jego podstępy

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Czarny 22 listopada 2023 13:42
22 listopada 2023 16:15

Można nie słuchać jazgotu

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @OjciecDyrektor 22 listopada 2023 15:46
22 listopada 2023 16:34

"Takie kraje jak Polska będą mieć jeden tylko wybór: albo wystąpić z UE (i tym samym pizbawić się funduszy unijnych) albi tkwić w tym na warunkach kapitulacyjnych. Osobiscie uważam, że Polska wibec takiego szantażu powinna zrobic to samo, co Anglia, bo kazdy da jej kredyt na dobrych warunkach."

Norwegia nigdy nie wstępowała do tego kołchozu europejskiego, i nic na tym nie straciła.

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @gabriel-maciejewski
22 listopada 2023 16:38

"Zwróćmy też uwagę, że żaden, ale to żaden z projektów, które realizowano w czasie kiedy państwo było niezależne, a sejm, senat i król decydowały o nim, nie ma dobrej prasy. Więcej, nie ma żadnej prasy, albowiem historia naszego państwa zaczyna się w roku 1918. Wcześniej były zabory, a przed zaborami nie było nic."

Niestety obawiam się że jak dalej tak sprawy będą szły, to historia naszego państwa będzie się zaczynać od 1945 roku.

A redaktor Eliza Michalik zostanie ministrem edukacji.

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @Szczodrocha33 22 listopada 2023 16:34
22 listopada 2023 16:47

Norwegia ma takie zasoby ropy i gazu, ze moze gwizdać na wszystko. Plus jeszcze rybołóstwo.

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @gabriel-maciejewski
22 listopada 2023 16:50

"Załóżmy więc, że Tusk przejmie władzę, albowiem wygląda na to, iż premier Mateusz Morawiecki próbując utworzyć rząd, chce się upodobnić do Tuska. To jest niemożliwe, tak samo jak niemożliwe jest udawanie Wołoszańskiego, kiedy żyje i jest aktywny prawdziwy Wołoszański."

 

Media donoszą że premier Morawiecki zaprasza lewicę na rozmowy o tworzeniu rządu.

Jestem pewien że Tusk spokojnie sobie siedzi w wygodnym fotelu i szyderczo się uśmiecha.

zaloguj się by móc komentować

klon @OjciecDyrektor 22 listopada 2023 16:47
22 listopada 2023 17:23

<<< Norwegia ma takie zasoby ropy i gazu....>>>

Budżet Norwegii zasila bezpośrednio mniej 10% zysków uzyskiwanych ze wspomnianych zasobów. Reszta trafia do "zaatlantyckich" funduszy. Norweski rząd pewnie nie planuje ruchów podobnych do tych, jakie podejmował Kadafi :))

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @klon 22 listopada 2023 17:23
22 listopada 2023 17:32

Norwegowiesja w samym funduszu "pokoleniowym" zgromadzone maja ponad 1bln $. Co oni maja robic z ta kapusta? Fundusz ma zakaz nabywania nieruchomosci i przedsiebiorstw w Norwegii - zabezpieczenie, aby fundusz nie byl de facto super-rządem. 

zaloguj się by móc komentować

Paris @zkr 22 listopada 2023 13:44
22 listopada 2023 17:38

Nie  wymagam  i  nie  ma  potrzeby...

...  az  takiego  poswiecenia  z  Pana  strony  !!!

 

Na  SN  jest  baaardzo  wielu  wybitnych,  cenionych,  znanych  i  NIESKOMPROMITOWANYCH  Autorow  i  Komentatorow,  dzieki  ktorym  mozna  czerpac  NIETUZINKOWA  WIEDZE  i  to  juz  od  wielu  lat,...  

...  na  dodatek  PELNYMI  GARSCIAMI  i  bez  ograniczen  !!!

 

A  takie  ,,dywersyfikacje  zrUdel  wiedzy,,  jak  ta  NEDZA  ,,pressmania,,  i  jej  podobne  jaczejki,  przechowalniki,  i  zerowiska  SOROS`owe  to  moze  Pan  sobie  i  nam  darowac,...  bo  ,,taaakiH  zrUdel  wiedzy,,  jest  juz  NA  PECZKI,...  a  jeszcze  jak  to  PRESStytuckie  DZIADOSTWO  DARMOZJADOW  i  PASOZYTOW  wypier**la  z  roboty  na  zbita  morde  -  bo  to  jest  wrecz  niezbedne  -  to  bedzie  ich,  tych  zlodziejskich  i  zaklamanych  ,,zrUdel,,  jeszcze  wiecej...

...  oczywiscie,  dla  idiotow  !!!

zaloguj się by móc komentować

klon @OjciecDyrektor 22 listopada 2023 17:32
22 listopada 2023 17:40

<<<  Co oni maja robic z ta kapusta?>>>

Kiedyś fundowało się klasztory i sierocińce. Dziś szerzy się demokrację poprzez Fundację Batorego.

zaloguj się by móc komentować

Paris @zkr 22 listopada 2023 15:15
22 listopada 2023 17:42

Moze...

...  zona  ,,marszalka,,  cUs  wie,

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @klon 22 listopada 2023 17:40
22 listopada 2023 17:44

Bez demokracji gangom kupieckim trudniej jest wytłumaczyc dlaczego umowy z nimi zawarte nie beda przez nich dotrzymane. Tak wiec demokracja bedzie broniona do ostatniej kropli krwi. Juz o tym dyskutowalismy z Pioterem w notce o mitach germańskich.

zaloguj się by móc komentować

ParysvelParwowski @Paris 22 listopada 2023 17:38
23 listopada 2023 22:14

Dlaczego pisze pni w ten sposób? Czytać tego nie potrafię, dlatego pytam.

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować