-

gabriel-maciejewski : autor książek, właściciel strony

Czym Szkoła Nawigatorów różni się od mediów publicznych

Tym, że u nas nikt nie zajmuje się pozyskiwaniem ekscytujących informacji na tematy obyczajowe, a także tym, że najważniejszą jakością przez nas kolportowaną jest możliwość polemiki na różne tematy. To jest w mojej ocenie sprawa poważna, dla której warto poświęcić wiele, dlatego nie mogę spokojnie patrzeć na sugestie niektórych kolegów, odmawiających nam prawa do wymiany poglądów z obecną ekipą rządzącą. Ekipą, od której wymagamy przede wszystkim skuteczności i jednoznacznego określenia się, po czyjej stronie stoi.

Podkreślę – możliwość uprawiania autentycznej polemiki jest najważniejsza. Jeśli ktoś tego nie rozumie, spróbuję wyjaśnić, a jeśli nadal nie zrozumie, to sam jest sobie winien.

W świecie mediów elektronicznych, publicznych i prywatnych, autentyczna polemika nie istnieje, albowiem media to machina propagandowa i dystrybucyjna. Wszelkie więc polemiki jakie się tam pojawiają muszą być sformatowane, a ludzie którzy je prowadzą nie są ludźmi, ale produktami sprzedającymi inne produkty. Miejsca takie jak to, w którym wszyscy piszemy, dają zaś ludziom rzadką możliwość wypowiedzenia swojego zdania. I nawet jeśli to zdanie nie jest szczególnie przychylne ekipie rządzącej obecnie powinno być wypowiedziane, albowiem nie zebraliśmy się tu po to, by uprawiać polityczne kulty. I nie po to, bynajmniej, by udawać publiczność na meczu między naszymi a onymi. Bo każdy mecz się kiedyś kończy i można iść do domu. Nas zaś nikt z tego stadionu nie wypuści.

Wracajmy do produktów medialnych. Jak wszystkie produkty mogą być one dobre i złe. W polskich mediach mamy w zasadzie same złe. Ekscytowanie się więc produktami i oczekiwanie, że wniosą one coś dobrego w nasze życie, jeśli za ich pomocą poruszone zostaną jakieś ważne czy rzekomo ważne kwestie, to jest zachowanie mocno niedojrzałe i nieadekwatne do profilu tego portalu. Komuś może się wydawać dziwne, że ja to piszę, ale uważam, że najgorsza awantura tutaj jest lepsza niż uładzony chór głosów, nawet bardzo ironicznych.

Teraz omówmy kilka produktów medialnych oraz sposoby ich zastosowania. Sylwester Latkowski jest bardzo słabym produktem medialnym. To jest ktoś, kto przypomina konsystencją zeszklony, kiszony ogórek, a sprzedawany jest jako dojrzała brzoskwinia. W dodatku sprzedaje się go w obszarze treści drażliwych i wrażliwych, które wywołują duże emocje. W tle zaś mają, tak ukochane przez wszystkich manipulatorów, dobro nieletnich. Postawmy ważne pytanie – czy dzięki działalności Sylwestra Latkowskiego, bezpieczeństwo nieletnich zagrożonych wykorzystywaniem seksualnym się poprawiło? Podejrzewam, że nie. Poprawiły się za to humory niektórych pedofilów, którzy mają teraz dobry argument do tego, by wykazać się swoją wrażliwością, niewinnością, współczuciem i oburzeniem na tego durnia Latkowskiego, który zachował się skrajnie nieprofesjonalnie, jeśli wziąć pod uwagę standardy medialne, nawet te obowiązujące w Polsce. Nieprofesjonalnie to znaczy nieskutecznie. Teraz kolejna kwestia – czy ktoś wierzy w to, że media mogą załatwić, choć na parę lat problem pedofilii? Oczywiście, że nie bo od tego jest prokuratura. Nie wiem, jak to tam jest teraz, ale kiedy byłem dziennikarzem w lokalnym tygodniku nie było w prokuraturze komputerów. Tak więc wszystkie ruchy medialne wokół pedofilii są czystą, nasączoną emocjami propagandą. To jest polityczny spór oszustów, którzy chcą zbudować na tym swoje kariery. Jeśli się komuś wydaje, że to taki mecz, w którym „albo my wygramy, albo oni”, jak mówią słowa starej piosenki, powinien się trochę zastanowić o czym mówi. I modlić się gorąco do Pana Boga, by nigdy nie musiał w żadnej sprawie stawiać się w prokuraturze.

Powtórzę jeszcze raz – z ciężkimi przestępstwami nie walczy się w mediach, tylko na ulicach i w lokalach, gdzie one się odbywają, a także w sądzie. Ludźmi do tego celu przeznaczonymi są oficerowie śledczy, komisarze polityczni w bardzo ciężkich przypadkach oraz prokuratorzy. I nie mówicie mi teraz, że wszyscy oni są skorumpowani, a bez zwycięstwa PiS nie uda się zreformować aparatu sprawiedliwości, a tego zwycięstwa nie będzie bez Latkowskiego. To są brednie. Za pomocą oskarżeń o pedofilię atakuje się Kościół, a nie PiS, rząd PiS i media które go obsługują powinny przede wszystkim zadbać o wiarygodność demonstrowanych intencji. Tego się nie da zrobić za pomocą Latkowskiego, bo jest on skrajnie niewiarygodny. Nie można, w obronie dzieci posługiwać się kimś takim jak Latkowski. Nie ważne czy on rzeczywiście siedział za wymuszenia rozbójnicze, czy tylko to sobie spreparował razem z kolegami. Do takich spraw powinni podejść ludzie, którzy pracują przy wykrywaniu przestępstw i nadają się do tego, by zrobić z nich produkty medialne. Ludzie, którzy pracują w organach ścigania, a jednocześnie mogą i nie boją się, stać się twarzami kampanii anty pedofilskiej. To jest właściwa droga.

Powróćmy do polemik. Fingowanie ich i formatowanie to nowa forma cenzury. To jest oczywiste i intuicyjnie rozumie to każdy cwaniak, który stara się o pracę w mediach. Rozumieją to także wszyscy, którzy z mediów publicznych zrobili swój rodzinny biznes, podzielony na sektory i zarządzany w myśl zasad, które nam, biednym widzom wydają się co najmniej dziwaczne. Nie można więc, w Szkole Nawigatorów, nawet stawiać kwestii – polemizować czy nie – albowiem jest to negowanie jakości najważniejszej. Od słów krytyki, które padną tutaj nic się rządowi PiS nie stanie. Z powodu uniemożliwienia wymiany myśli, na pewno ucierpi ten portal.

Teraz pora na wspomnienie o innych, słabych produktach medialnych, którymi próbuje się nakładać cenzurę na treści istotne, nazywając to dyskusją publiczną. Wczoraj Terlikowski, który niebawem zacznie pouczać samych Marsjan w zakresie eksploatacji ich planety, powiedział, że pedofilia nie może być kijem, którym okłada się politycznego przeciwnika. Od razu też pojawiły się pod jego wypowiedzią komentarze pochwalne. To mi przypomina miejsce, gdzie ćwiczono wszystkie poza policyjne metody nakładania cenzury. Chodzi mi o pracownie języka polskiego w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych, bo tam się to szkolenie w zakresie zamordyzmu zaczynało. Schemat był taki. Najpierw pani polonistka stawiała całkiem fikcyjny problem, który z istoty nie mógł znaleźć rozwiązania, bo przesłanki były fałszywe. Potem dwóch największych mądrali dyskutowało ze sobą, kto jest winien zaistniałej w lekturze, dramatycznej sytuacji, a na koniec wstawał jeden – taki arbiter – i mówił, że to społeczeństwo jest winne. No i pani się uśmiechała i każdy z nich dostawał piątkę. Dziś ten sam schemat jest ćwiczony w mediach. Oni nawet wszyscy tak wyglądają, jak najmądrzejsi w całej szkole idioci, którzy przychodzą na każdą szkolną akademię z aksamitką zawiązaną pod szyją. Swoje kwestie wyklepują pod sznurek, a potem odbierają nagrody. I to dotyczy każdego – Latkowskiego udającego przestępcę, Terlikowskiego udającego ojca rodziny, Rożka udającego zapalonego naukowca, który bada różne problemy i Radka Kotarskiego, rzekomo zafascynowanego historią i działaniem ludzkiego mózgu. To są produkty systemu nauczania, który wszyscy znamy. To są mężczyźni, których status społeczny został zatwierdzony przez stare ciotki płci obojga, zarządzające ich klanami. I zmienić tego nie można. Nie mówcie mi jednak, że przez nich można cokolwiek załatwić, albo cokolwiek omówić w zakresach, które określamy tu jako istotne. To się nie uda. Dlatego też Szkoła Nawigatorów powinna funkcjonować w innych zakresach, a działalność wymienionych osób nie może być omawiana w kategoriach skuteczności, bo oni nie do tego służą. Jeśli zaś rząd PiS chce walczyć z pedofilią musi mieć w zanadrzu ekipę śledczą, a na froncie policjanta, którym nie może być z całą pewnością Dariusz Loranty. Musi to być ktoś wiarygodny i nieskazitelny jak David Attenborough propagujący wiedzę i przyrodzie, ktoś absolutnie przekonany o słuszności swoich działań i ktoś bardzo oddalony od kryteriów atrakcyjności tak wizualnej, jak intelektualnej reprezentowanych przez panów tutaj wspomnianych. Wykreowanie kogoś takiego zależy od szczęścia, albo do uporczywej pracy fachowców PR, no i oczywiście od zgody i porozumień pomiędzy urzędnikami sprawującymi władzę w różnych ministerstwach. Pokładanie jakiejkolwiek nadziei w Latkowskim to coś absolutnie nie do przyjęcia.

 

Ktoś zapyta – a co dziś będziesz bracie sprzedawał? A nic. Powiem tylko, że książka o św. Andrzeju się skończyła, zaraz skończy się książka o św. Stanisławie, a potem Cristiada i ksiądz Tokarzewski. No, a potem zaczną się pytania i listy – a kiedy wznowienie. Nie będzie wznowienia, bo za pomocą wznowień nie prowadzi się polityki wydawniczej. Dziś też mnie nie będzie, a więc bawcie się dobrze.



tagi: cenzura  propaganda  pis  media  polemika  pedofilia  latkowski 

gabriel-maciejewski
22 maja 2020 09:42
49     3072    18 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

stanislaw-orda @prosiak9 22 maja 2020 09:54
22 maja 2020 10:12

I znowu ty, .. a przecież padało i było ślisko.

zaloguj się by móc komentować

Marcin-K @gabriel-maciejewski
22 maja 2020 10:17

Latkowski jest straszny. I tacy ludzie jak on przybliżają ten rząd do chwili upadku. Ciekaw jestem jak to działa. Czy to jacyś harcownicy w PiS, którzy działają sobie na własna rekę, czy jednak prezes ma nad tym jakąś pieczę. Wolałbym żeby tak nie było...

zaloguj się by móc komentować

Pointblack @gabriel-maciejewski
22 maja 2020 10:21

Latkowski nie istnieje. To przebrana Dorota Zawadzka ;-)

zaloguj się by móc komentować

Paris @gabriel-maciejewski
22 maja 2020 10:22

Genialnie,  Panie Gabrielu,...

...  dziekuje za ten dzisiejszy,  absolutnie wyjatkowy wpis i  nie mam dodatkowych pytan.  Wszystkie wymienione wyzej pozycje ksiazkowe juz mam... a teraz udaje sie do swojej pracy aby przygotowac sie do jutrzejszego mojego handlu...

... a w sobote wieczorkiem zloze kolejne zamowienie.

 

 

zaloguj się by móc komentować


Paris @Marcin-K 22 maja 2020 10:17
22 maja 2020 10:28

Normalnie...

... to  robota Sakiewicza - 5 kolumna  !!!

A PiS'u  juz  praktycznie  NIE  MA... w odwodzie czeka juz  piekny  Jarus,  ktoremu  maZy  sie  wystruganie partii "republikanskiej"...  ale to przeciez jeszcze potrwa.

Wiec chyba sam Pan rozumie, ze ciemnemu ludowi trzeba dac "zabawke"  zeby sie nia zajal... jakas ex  Majdanowa Doda z obecna  Rozenkowa... itp.  SZAMBO  !!!

A  "nowa"  partia pewnie juz w powijakach.

zaloguj się by móc komentować

tadman @gabriel-maciejewski
22 maja 2020 10:28

Drażni mnie sprawa związana bezpośrednio z koronawirusem. Zauważam, że już nie tylko Onet i Witrualna Polska brylują, ale do chórku dołączyła Interia, a ostatnio Tlen. Biedacy przypomnieli sobie gazwybuchową dydaktykę wstydu i stawiają nam Niemców za przykład, jak to z ponad osiemdziesięcu tysięcy chorych zeszli do poziomu zbliżonego do obecnych zachorowań w Polsce. Podpierają się procentami i tak Niemcy liczbę chorych zmniejszają w tempie o 3,8% codziennie, gdy my tylko o 1% i prognozują, że pod koniec tygodnia oni będą lepsi niż my. Mało tego, dokładają nam osiągnięciami w tej dziedzinie Czechów i Słowaków, więc wstydźmy się i nie podniecajmy się, że u nas nie było tylu chorych, bo to trwa stanowczo za długo.
Kiedy Niemcy szybowali z ilością chorych na koronawirusa ww. portale milczały. Dokładają jeszcze jakimś instytutem internetowych badań opiinii publicznej ws. koronawirusa i my mamy pierwsze miejsce na świecie w niedowierzaniu swojemu rządowi, ba, cechują nas najgorsze rokowania co do naszego losu w najbliższej przyszłości, czyli jesteśmy najlepsi w koronawirusofobii.

Ogólnie, Latkowskiego należy traktować lekko, jak i te portale, tym bardziej, że po załatwieniu doraźnych spraw temat pójdzie w niepamięć; wystarczy przypomnieć, że w filmie o Dworcu Centralnym Latkowski w asyście policji sprokurował prowokację pedofila, który zamiast pożądanego obiektu nadział się na kamerę i policję. Zasygnalizowano tylko, że klientela chłopaczków z dworca to ludzie kultury, adwokaci, dziennikarze itp. Wtedy to wystarczyło i do dętego tematu wrócono po 14 latach.

zaloguj się by móc komentować

ainolatak @gabriel-maciejewski
22 maja 2020 10:35

Niektórzy na SN ekscytują się mapami i nawet nie wiedzą, o co chodzi z tym Latkowskim :)

A jeśli przyjąć sugestię p. Tomka, to nawet nie ma się co przejmować, bo za chwilę wsadzą dziecko Latkowskiego za kratki albo do poprawczaka i będzie po sprawie ;)

I mam wrażenie, ze te polityczne "spory" oszustów są nie tylko w temacie pedofilii. To jest modus operandii obecnych mediów i polityków, albo raczej polidiów, bo politycy chcą być wyłącznie medialni a mediom wydaje się, że są politykami. Na razie nie widzę możliwości, żeby to się zmieniło, więc należy się tylko modlić. Jedynie jakaś wielka zmiana, żeby nie powiedzieć rozwalenie tego "atomowo", pozwoli budować coś konkretnego od zera. A wtedy mam nadzieję ci budowniczy nie będą wzorować sie na Latkowskich a sięgną do czegoś mądrzejszego, w czym jasno zobaczą jakie mechanizmy służą a jakie nie całej dewastacji, do której doszło.

 

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @gabriel-maciejewski
22 maja 2020 10:38

Przecież jeszcze za peerelu esbecja prowadziła akcję dotyczącą rozpracowania środowiska homoseksualistów (https://pl.wikipedia.org/wiki/Akcja_%E2%80%9EHiacynt%E2%80%9D). Sprawa pedofili z Dworca Centralnego z początku 2000 roku, gdzie przewijały się nazwiska znanych została skręcona. I co kolejni ministrowie spraw wewnętrzych oraz sprawiedliwości nic o tym nie wiedzieli, dokumenty zostały zniszczone? funkcjonariusze, którzy prowadzili te sprawy zdematerializowali się?

zaloguj się by móc komentować

Paris @ainolatak 22 maja 2020 10:35
22 maja 2020 10:45

Tak...

... zmiana atomowa wskazana jak najbardziej  na cala ta patologie i "tworki"  !!!

zaloguj się by móc komentować

ainolatak @Paris 22 maja 2020 10:45
22 maja 2020 10:46

No niestety jestem, nie ma innej możliwości. Tu ewolucja nic nie daje (jak widać jest jeszcze gorzej)

zaloguj się by móc komentować

Paris @ewa-rembikowska 22 maja 2020 10:38
22 maja 2020 10:50

A  skad  ZIOBRO...

... ma wiedziec takie rzeczy,  jak on caly czas pilnuje i zajety - teraz juz razem z zona - zeby ich tylko  nikt od koryta  NIE  ODSPAWAL  !!!

Pani  Rembikowska -  PILNOWANIE  KORYTA  to bardzo  wyczerpujace zajecie jest... a gdzie tam zajmowac sie sprawami panstwa albo jeszcze wspolnymi...

... no, kto to slyszal zeby sie takimi glupotami zajmowac  !!!

 

zaloguj się by móc komentować

molier @Paris 22 maja 2020 10:28
22 maja 2020 10:51

I to wcale nie jest optymistyczna przepowiednia. Przecież gołym okiem widać, że oprócz PiS nie ma realnej siły, która mogłaby poprowadzić sprawy Polski. Rozwalanie tego co jest nikomu nie służy oprócz obcych i ich mocodawców. Oczywiste jest, że od zawsze krytykuje się aktualny rząd ale należałoby zachować umiar i zdrowy rozsądek. Rozwalić to co jest i co dalej? Przyjdą kolejno zbawiciele? Od czego nas będą zbawiać jak już nie będzie PiSu?

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @ewa-rembikowska 22 maja 2020 10:38
22 maja 2020 10:53

Dokładnie akcja ruszył w 1985 roku,trwało to trochę, pukano do domów i zakładów pracy, ale też robiono naloty na kluby i miejsca takie jak dworce czy parki, meliny,domy prywatne,zrobiono namiary na kilanaście tysięcy homoseksualistów,pedofili. Akcję powtórzono w kolejnych latach (1986, 1987), były przymiarki by odbyła się także w 1989 roku, ale zmiany polityczne sprawiły, że nic z tego nie wyszło .Tzw "różowe teczki" znikły jak kamfora...no bo czym w razie co szantażować i zmusić do grzeczności znanych polityków ,czy ludzi?... Więc kręcenie filmów,przez jedną czy drugą stronę-służy do okładania się taką różową teczuszką Jak Wy nas tak...to My Was tak... Ja dodam od siebie:za gwałt na malutkim dziecku,za gwałt na nieboszczyku--- wnioskuję obcięcie ptaszka dla pedofila i nekrofila... i wyrok wykonać nieodwoalnie.!

zaloguj się by móc komentować

molier @Paris 22 maja 2020 10:50
22 maja 2020 10:57

tym bardziej, że imperium zarządcze rośnie z dnia na dzień i tylko schedy po naczelniku brakuje. I tu trzeba skierować wszystkie siły. Nie wiem, czy byłoby to takie złe...w końcu Ziobro był swego czasu uznawany za realną siłę, która może zmienić standardy w polityce.

 

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @molier 22 maja 2020 10:51
22 maja 2020 11:00

Teraz problem polega na ty, że PiS jakby zaczął podlegać autodestrukcji. Chciałabym się mylić, ale wydaje mi się, że są siły w PiS, które nie chcą, reelekcji Dudy jako prezydenta i robią mu teraz antykampanię.

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @BTWSelena 22 maja 2020 10:53
22 maja 2020 11:04

Jak wiadomo nie ma nic bardziej trwałego jak teczki i bez wątpienia zmieniły być może miejsce pobytu, co nie zmienia faktu, że gdy teraz oburzony Ziobro chce powołać komisję, to oznacza, że kpi sobie z nas po prostu, albo - jeśli faktycznie nie wiedział - to  nie nadaje się na to stanowisko. To samo koordynator służb specjalnych. 

zaloguj się by móc komentować

mniszysko @ainolatak 22 maja 2020 10:46
22 maja 2020 11:04

Rewolucji nie będzie ponieważ globalne ośrodki nie są tym zainteresowane. Cel pomimo przestawiania akcentów dalej pozostaje ten sam - "Carthaginem esse delendam", tylko zamiast Kartaginy tym przedmiotem do zniszczenia jest papieski Rzym.
Zaś cała ta akcja przeciwko pedofilii ma jeden cel doraźny, wyborczy wyemitować przesłanie - nie głosujcie na pedofilii. Tylko na tyle dostali pozwolenie. Dlatego od początku jest to zakłamany manewr a skrzywdzeni są tu tylko narzędziem mającym dodać trochę więcej głosów za obozem rządzącym.

P.S. Niektórzy ekscytują się Trumpem i jego "konserwatyzmem". Ja mu nie zapomnę, że publicznie na różnych rautach przedrzeźniał parkinsona Jana Pawła II. Trump to przesunięcie akcentów, to zmiana taktyki a nie zmiana strategii. Nic więcej. Trzeba z tego korzystać ale nie ma sensu tym się podniecać. Dalej jako wierzący jesteśmy na celowniku.

zaloguj się by móc komentować

Paris @molier 22 maja 2020 10:51
22 maja 2020 11:06

Nie,  Pani Molier,...

... to nie jest optymistyczna przepowiednia.  To jest realna, prawdziwa przepowiednia...  ale budowac cos na  FIKCJI  czyli  PIASKU  -  to jest  niedorzecznosc  wielka  i calkowity brak  odpowiedzialnosci.

Coz,  wybor nalezy do kazdego z nas... ja sobie zycie bez PiS'u  wyobrazam... jest na swiecie i w Polsce jeszcze wielu madrych Polakow... i  przede wszystkim  pracowitych... i bez  PiS'u  Polska sie nie zapadnie w czarna dziure.

zaloguj się by móc komentować

Paris @molier 22 maja 2020 10:57
22 maja 2020 11:10

To juz odlegla przeszlosc i nieprawda...

... mial duzo czasu  ten  "fachowiec"  od przewijania pieluszek synkowi w tvn  aby  sie wykazac  !!!

zaloguj się by móc komentować

Paris @ewa-rembikowska 22 maja 2020 11:00
22 maja 2020 11:14

Oczywiscie...

... ze zazdroszcza  i  sie zra  miedzy soba  nieprawdopodobnie - to naprawde widac...  no i nie ma sie czemu dziwic - jak jeden kolega mOnister dowiaduje sie o drugim koledze ile to on "sie dorobil"  i kogo wkrecil do "interesu",  i z kim...

... to naprawde moze czlowieka  czerwona, nagla krew zalac  !!!

zaloguj się by móc komentować


Draniu @molier 22 maja 2020 10:51
22 maja 2020 11:16

Wydaje mi się, ze jest to błędne myślenie i trzeba zadać sobie zasadnicze pytanie.. Kto rozwala PiS ? Oni sami się rozwalają, to co aktualnie robią to już jest dryfowanie, a nie rządzenie.. Charyzmaty się ulotniły, jeżeli w ogóle były. Osobiście uważam,ze to były pozory.. 

Mnie wystarczyła oficjalna deklaracja JK po wygranych wyborach w 2015, ze zemsty nie będzie.. Do kogo on to mówił ?

 

 

 

zaloguj się by móc komentować


molier @Paris 22 maja 2020 11:06
22 maja 2020 12:33

Pani Paris, 

bez zaplecza politycznego nie ma mowy o dojściu do władzy ludzi mądrych, tak jak pani mówi

 To jest tylko pobożne zyczenie, a nie realne możliwości.

Oczywistym jest, że spoza systemów partyjnych nikt do władzy nie dojdzie

 A wystrugana na poczekaniu partia to będzie powtórka z rozrywki. To co piszę brzmi bezradnie i dość beznadziejnie, ale jakiś antyPiS brzmi jeszcze gorzej.

zaloguj się by móc komentować

umami @gabriel-maciejewski
22 maja 2020 12:48

Ta figura z polonistką znakomita. Ja tak właśnie zapamiętałem lekcje języka polskiego. Pada wydumany problem, z listy programowej. Klasowe bystrzaki ręka w górę. Pani rozpromieniona, że ktoś reaguje na zadany temat. Potem, dla podkreślenia przepaści między postawami akceptowanymi przez nią a tymi drugimi, pani polonistka prosi największego tumana w klasie o zajęcie stanowiska. Ten ani be, ani me. I wychodzi, że racja jest tam — między tym, kto dyskusję wywołał, a tymi, który pierwsi zabrali głos. Pełne porozumienie. Na tych uczniów pani polonistka mogła zawsze liczyć. W mojej klasie było 3 takich chłopaków i z 5—6 dziewczyn. Ja wywoływany do odpowiedzi, zwykle stałem tak długo, aż pani się nie zlitowała nade mną i nie postawiłą lufy :)
Czy ja nie miałem nic do powiedzenia? O nie, miałem oczywiście. Tylko wtedy do głowy by mi nie przyszło zajmować swoimi myślami innych. To była dla mnie jakaś forma ekshibicjonizmu, w dodatku przekładająca się na pozycję u pani polonistki i oceny.
W życiu bym się dobrowolnie nie wyrwał do odpowiedzi.
 

zaloguj się by móc komentować

valser @umami 22 maja 2020 12:48
22 maja 2020 13:12

Wszystko zalezy od nagrody i od tego, czy odpowiedz to nie bedzie za duzy challenge, ktorego prowadzacy nie bedzie umial dzwignac. Akurat tutaj mam odmienne doswiadczenia, calkowicie pozytywne. Z moja nauczycielka od polskiego z podstawowki spotykam sie regularnie do dzis. Bylbym zupelnie iinym czlowiekiem i mial zupelnie inne zaiteresowania, gdyby nie "profesor" Ewa.

zaloguj się by móc komentować

Vesuvio @gabriel-maciejewski
22 maja 2020 13:18

"(...)rząd PiS i media które go obsługują powinny przede wszystkim zadbać o wiarygodność demonstrowanych intencji"

Oj naiwny...

Nie zrobią tego, gdyż albowiem sami są umoczeni po pępek. I wg agenta CBA chodzi nie tylko o drugą (do niedawna) osobę w państwie

zaloguj się by móc komentować

Tobiasz11 @gabriel-maciejewski
22 maja 2020 13:41

Panie Gabrielu, 

Jak sie do powyzszych deklaracji ma kneblowanie Kozika ?

zaloguj się by móc komentować

umami @valser 22 maja 2020 13:12
22 maja 2020 13:50

Ja odnosiłem wrażenie, że te polonistki nie są zainteresowane odmiennym zdaniem. Schemat się powtarzał z tą samą obsadą. W końcu, towarzyszyły nam przez kilka lat, więc miały wiele sposobów na zaangażowanie innych uczniów, a tego nie robiły.
Dla mnie to wszystko były pozory. Pilny uczeń tryumfuje w życiu, taka jest moja obserwacja. To zwykle etatowy pracownik budżetówki, stawiający się rano w pracy i pierwszy przy kasie. Pewnie niesłusznie tak generalizuję, ale takie jest moje doświadczenie.
Polonistkę w podstawówce mimo to lubiłem, bo była w miarę sprawiedliwa, to co się traciło w jednej dziedzinie można było nadrobić na dyktandzie albo gramatyce i jakoś to było.
W liceum trafiłem po prostu na jakąś wariatkę i to była doroga przez mękę, aż wezwała mojego ojca do szkoły. Dlaczego? Nie mam pojęcia. Do dziś nie wiem, co mój ojciec jej powiedział, bo on prawie nic nie mówił całe życie, ale po tej wizycie jej stosunek do mnie zmienił się o 180 stopni :) Na szczęście odeszła. Kolejna była mniej histeryczna, ale bez drygu pedagogicznego, ostatnia była najsensowniejsza ale to był sam koniec szkoły średniej.
I to by było na tyle w kwestii zajęć z języka polskiego. Odetchnąłem z ulgą, jak to się już skończyło. Zżarło mi to sporo nerwów. I mówię to całkiem serio.
No i nie mam najlepszego zdania ani o tych polonistkach, ani nauczycielach innych przedmiotów. A po tym jak moi koledzy zostali nauczycielami, to już całkowicie straciłem resztki szacunku dla tego zawodu (w takim wydaniu). System, jest dla nauczycieli, żeby dostawali pensję, nie dla uczniów, którzy mają się czegoś nauczyć. Uczniowie to zło konieczne. Ale nikt się nimi nie przejmuje.

zaloguj się by móc komentować

umami @Tobiasz11 22 maja 2020 13:41
22 maja 2020 14:14

Nikt nie kneblował Kozika.

Może Ci to wytłumaczę:
Przyszedł Kozik napisać pod tekstem Gospodarza, że odbywa się u niego parada kłamstw i manipulacji, przekraczająca skalę jego wyobrażeń. A przyszedł, jak pamiętasz, po lekturze tekstu Toyaha. Więc te niby nasze kłamstwa i manipulacje były na temat Krzysztofa Osiejuka. Wystarczy sobie przeczytać uważnie tekst Toyaha, następnie tekst naszego Gospodarza, i odpowiedź Toyaha, żeby się zorientować kto manipuluje.
Kozik przydreptał spod tekstu Osiejuka, wytknąć nam wszystkim, że kłamiemy i manipulujemy, więc został poproszony przez Gospodarza o nie pisanie niczego więcej (Nie pisz tu nic więcej, dobrze. Taka prośba.).
Chyba jasne jest, że nie dlatego, że jego zdanie jest niewygodne dla Gospodarza, tylko dlatego, że na dzień dobry zaczął od tych kłamstw i manipulacji, sam nie zastanowiwszy się nad tym, w czym bierze udział.
Skomentowałem ten wpis Kozika i proponowałem mu, zresztą, żeby odpisał na mój komentarz pod tekstem Toyaha, ale już nie odpisał. A szkoda, bo o tych kłamstwach i manipulacji, to powinien toczyć dyskusje pod tekstem Toyaha i to z nim.

zaloguj się by móc komentować

Tobiasz11 @umami 22 maja 2020 14:14
22 maja 2020 15:06

Wszystko pamietam. Sam sie zakneblowal, na grzeczna prosbe Gospodarza. Jak mnie ktos wkurwia to nie leje go po gebie ale grzecznie prosze, zeby sie zamknal. Nie deklaruje przy tym, ze wyslucham kazdego I kazdy ma prawo do polemiki.

zaloguj się by móc komentować

umami @Tobiasz11 22 maja 2020 15:06
22 maja 2020 15:58

A nie przyszło Ci do głowy, że jak ktoś zaczyna od uwagi, że kłamiesz i manipulujesz, to nie przyszedł po to, żeby cokolwiek wyjaśniać?
Dlaczego mam tego wysłuchiwać?
Masz wątpliwosci, zadaj pytanie.

Nie widzę sprzeczności między deklaracją, że wysłucham każdego i każdy ma prawo do polemiki a napisaniem mu, żeby nie pisał tu nic więcej, po tym jak zaczął od zarzutu, że kłamiemy i manipulujemy.

A swoją drogą miękki ten Kozik. Gdybym miał przekonanie do swoich racji, to bym się sam nie zakneblował, tylko ich bronił.

zaloguj się by móc komentować

Tobiasz11 @gabriel-maciejewski
22 maja 2020 16:11

Moze uznal, ze niewarto kopac sie z Gabrielem. No i grzeczny jest nie miekki.

Na tym skonczmy bo chyba trolujemy.

 

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @gabriel-maciejewski
22 maja 2020 17:58

Ten przykład z lekcjami języka polskiego to w punkt. Ja osobiście na szczęście dokładnie z takim systemem prowadzenia zajęć się nie spotkałem w szkole, nie licząc tłumaczenia wierszy na zasadzie - "co autor miał na myśli", ale wiem, że tak bywało. Z tym, że taki system występował nie tylko na lekcjach polskiego. W ogóle sądzę, że "nauka pod ocenę"(inaczej zgodnie z zasadą 3xZ) zgodnie z "kluczem" samoistnie prowadzi właśnie do tego.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @swerg 22 maja 2020 17:30
22 maja 2020 18:20

I to jest wg ciebie większośc  opinii reprezentatywnych  dla "SN"?

 I tylko takie  proporcje dałeś radę wyważyć?

To coś miał z rachunków?

zaloguj się by móc komentować

porfirogeneta @gabriel-maciejewski
22 maja 2020 21:18

Bardzo chciałbym żeby SN różniła się od tzw Mediów (publicznych, partyjnych, ubeckich, niemieckich, amerykańskich, rosyjskich i ukraińskich). 

Trzymam kciuki, chociaż ż z Partią Rządącą zdecydowanie mi nie "pa puti".

Lubię inne rzeczy, najbardziej to lubię mieć pieniądze za faktury powypłacane, Kazika też lubię, i pana Panie Gospodarzu.

"Gospodarz" to brzmi prawie jak Gospodarz, a więc dumnie.

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @gabriel-maciejewski
22 maja 2020 21:23

Musi to być ktoś wiarygodny i nieskazitelny jak David Attenborough propagujący wiedzę i przyrodzie, ktoś absolutnie przekonany o słuszności swoich działań i ktoś bardzo oddalony od kryteriów atrakcyjności tak wizualnej, jak intelektualnej reprezentowanych przez panów tutaj wspomnianych

Coś z angielska, "to mnie bierze" ☺

Faktycznie, jak coś jest prawdziwe, to czuć na milę, pardon, na kilometr (ależ mi się już zaczyna mieszać, no cóż, lata pracy z "tą wyspą"), tak mówią. I pan David taki jest. Ale swoje ma za uszami, bo Charles'a Darwina ma za swojego boga i co mu zrobisz i te biedne dzieci, tresowane w tym od urodzenia.

zaloguj się by móc komentować

Paris @molier 22 maja 2020 12:33
22 maja 2020 22:44

Pani Molier...

... musimy  ta droge przez meke przejsc... zreszta  ta  beznadziejna sytuacja jest nie tylko w Polsce.  We  Francji  jest ten sam  SYF...  za rok wybory u nich...  byla "szlifowana"  w Ameryce  wnuczka starego Le Pena - tam tez nie ma "kadr"...  w Ameryce bardzo podobnie... w Niemcach tez -  nie ma kto  zbierac szparagow, bo  Rumuni i  Bulgarzy  spie****li z roboty... mowia teraz, ze Szwaby ich  wykorzystuja i nie chca placic...

... dzieje sie bankructwo  tego  dziadowskiego  systemu i tych  zlodziejskich rzadow... a to nie pierwszy i nie ostatni raz sie tak dzieje...

... robmy swoje, a bedzie dobrze.

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @gabriel-maciejewski
22 maja 2020 23:00

Mam te gazety pod ręką z całego świata ale niestety do polskich też zaglądam i mam zepsuty wieczór, znowu.

Po co ja tam lezę?

zaloguj się by móc komentować

valser @stanislaw-orda 22 maja 2020 18:20
22 maja 2020 23:15

to jest jakiś półciool z deficytami poznawczymi jeszcze z przedszkola. Komunikacja człowieka z amebą jest gatunkowo i rodzajowo bardzo ograniczona. Szkoda czasu, chociaż w celach naukowo-poznawczych to może być jakoś dziwnie atrakcyjne.

zaloguj się by móc komentować

Brzoza @gabriel-maciejewski
23 maja 2020 05:36

> I to dotyczy każdego – Latkowskiego udającego przestępcę, Terlikowskiego udającego ojca rodziny

:)


>Do takich spraw powinni podejść ludzie, którzy pracują przy wykrywaniu przestępstw i nadają się do tego, by zrobić z nich produkty medialne. Ludzie, którzy pracują w organach ścigania, a jednocześnie mogą i nie boją się, stać się twarzami kampanii anty pedofilskiej.

Tacy Ludzie w końcu by się znaleźli: dobrze opłaceni, umiejący przypierdolić, skupieni na misji. Tylko, aby Ci ludzie zaistniawszy na właściwej pozycji mogli działać, nie mogą mieć problemów rudymentarnych/bez zabezpieczenia pleców/ bez jasnych odpowiedzi: kim jest władza, czy ma siłę/jest stabilna, czego chce, czy chroni swoich ludzi? Bez tego to można się widowiskowo tylko przewrócić.

zaloguj się by móc komentować

Brzoza @gabriel-maciejewski
23 maja 2020 06:05

>Latkowskiego udającego przestępcę, Terlikowskiego udającego ojca rodziny ... To są mężczyźni, których status społeczny został zatwierdzony przez stare ciotki płci obojga, ... nie można ... przez nich ... cokolwiek załatwić ... które określamy tu jako istotne.

Na podstawie dziesiątkach zgwałconych Dziewczyneczek, Ich samobójstw, złamanych Żyć, rozpaczy wygenerowanych, obserwowanych niektórych dorastających Dziewczynek, teraz już Kobiet i ich matek wymyśliłem sobie:  

 

-Gwałty na Dziewczynkach objawiają się w kulturze tym, że nie może samotny mężczyzna wizytować młodej Kobiety i kropka. W sferach niższych ta zasada jest traktowana luźniej i tam więcej było pola do działania dla popaprańców. Na pewno występuje "falowanie" w ilości gwałtów na Dziewczynkach. Gdy "system" kultury sobie poradził w większości jak nie było wojny, to przychodzili zapewne tacy jedni, jak w przypadku zachęcających do kredytów i mówili: co wy robicie mohery, nic się nie dzieje złego, Dziewczynki nie mogą się rozwijać, świata nie widzą a jest bezpiecznie. Wystawcie swe noski i popatrzcie jak jest bezpiecznie. No i rzeczywiście było bezpiecznie, ale to dlatego, że działała dobra kultura, o czym po jakimś czasie się boleśnie przekonali.

-przy większej liczbie gwałconych Dziewczynek jest rozwalony cały system w okolicy życia tzw w rodzinie - Chłopcy dostają frustracji, bo Dziewczynki, albo ich nienawidzą za niewiadomo co, albo reagują strachem jakby samo, to że są Chłopcami robiło z nich winnych. Dziewczynki nawet jak Cudem założą Rodzinę, to nie przekażą innym wiary w siebie, bo same siebie uważają za nieważne - a wiadomo jak wielką siłę mają niektóre Kobiety w generowaniu wzrostu.

-co może pomagać w zapędzaniu tych Dziewczynek w pułapkę, a co je chroni: zakompleksieni rodzice od "brajanków i szeli" ochują i achują nad celebrytami i wskazują Dziewczynkom, że to jest inny świat, gdzie nie obowiązuje dekalog trochę, bo jest "lepsiejszy i mogą". Skiba, Wojewódzki chronią alfonsa od klubów w którym pracują milicjanci z naganiaczami, to znaczy, że używali jakoś u nich i teraz są przymuszani do publicznego chronienia. Dziewczynce zdrowej z chęcią rozwoju  jak przedstawia się możliwość widzenia z kimś, kto np. ma jachty czy widać w telewizorach, to ta dobra chęć rozwoju w zdeformowanych przez rodziców wersji (zaistnienia w świecie celebrytów gdzie jest sukces i prezenty za samo tam bycie) mimo ostrzeżeń jakie wewnętrznie otrzymuje idzie. Ma tez brak wiedzy jak każdy młody i nie wie, że istnieje przewaga fizyczna, jest chemia, narkotyki które osłabiają jej wolną wolę.

- Dziewczynka zgwałcona przeżywa drugi dramat. Zgwałcona staje się mniej atrakcyjna dla Chłopaka, a o sobie myśli, że już do zera dla jakiegoś "normalnego". To samo myśli jej matka. W wielu przypadkach następuje ukrycie, zaprzeczanie i życie z wielką tajemnicą/kłamstwem, która pożera dużo zasobów tej Dziewczynki, bo jak się wyda to "wszystko przepadnie".

-Powyższa sytuacja chroni popaprańców/naganiaczy alfonsowi - nikt się nie dowiaduje o ich przestępstwie i oni krzywdzą kolejne Dziewczynki. Matki często też w takich przypadkach stają wobec dylematu - zaryzykować, ale jednocześnie dać szanse  Dziewczynce i zacząć od powiedzenia tego i zainspirować do doprowadzenia do choć częściowego zajebania popaprańca. Najlepiej widowisko z świadkiem tą Dziewczynką na samym początku przed akcją, aby popapraniec mógł wyrazić "skruchę" i "przeprosić".

-Te matki z tym dylematem mają jeszcze jeden ważny elemencik. Gwałt może generować też wiele gniewu, ale nie Bożego co przewraca Życie Jej i Jej rodziny jak ma. Doprowadza do tego, że głową domu staje się Kobieta. Przypuszczam że początek kształtowania się takiego modelu często spotykanego, to gwałt osobisty albo na Przodku. Kobieta będąca głową domu otrzymawszy taka informację o zgwałceniu jej Córeczki, na szali argumentów do wniosku o to co robić, stawia też możliwą stratę bycia głową domu/władzą - bo ona nierozerwalnie łączy się z przewagą fizyczną i wyszła by na jaw tez matki zakłamana sytuacja.

-Dziewczynka zgwałcona jeśli nie była zbyt wrażliwa i zbyt dobrego domu (co przygotowało ją do traktowania Jej złego) i przeżyje do dorosłości, to łatwo zostaje kurwą. I stąd się głównie biorą smutne Panie kurewki.

zaloguj się by móc komentować

Brzoza @Brzoza 23 maja 2020 06:05
23 maja 2020 06:18

Zapomniałem dodać do " Chłopcy dostają frustracji, bo Dziewczynki "   Niektóre później starsze też szydzą bezlitośnie z młodszych samych Chłopaków.

zaloguj się by móc komentować

Brzoza @gabriel-maciejewski
23 maja 2020 06:25

I jeszcze zapomniałem dodać :) że jakby akcja się wydała, o co łatwo jak się nie jest bandytą i zapewne tak będzie, to uszy do góry :) system dziś sprzyja bandytom - bez zajebania do końca i jak naganiacz nie jest pociotkiem kogoś mocnego, to dostaniecie max 2-3 lata, szybko minie.

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Tobiasz11 22 maja 2020 13:41
23 maja 2020 08:00

Jeśli chce pan prowadzić dyskusję o kłamstwach i manipulacjach, dokonywanych na tym portalu, radzę przejść na jakiś inny portal. Tam gdzie można takie rzeczy uprawiać. Tutaj nie będzie takich histerii. Prosiłem ponadto już kilka razy, by nie podejmować tematów związanych z rezygnacją naszego kolegi z uczestnictwa w tym przedsięwzięciu. Jeśli pan tego nie rozumie, jest mi niezmiernie przykro. Uważam też, że stawia pan tę kwestię celowo prowokacyjnie, to bardzo źle wróży. 

zaloguj się by móc komentować

Tobiasz11 @gabriel-maciejewski
23 maja 2020 08:23

Zegnam pana. Miara stosowanej przez pana hipokryzji przekroczyla wszelka miare. 

zaloguj się by móc komentować


zaloguj się by móc komentować