Czy Robert Biedroń adoptuje dziecko z zespołem Downa?
Co jakiś czas jeden i drugi polityk doznaje czegoś, co od biedy można by nazwać opamiętaniem i głośno woła – ręce precz od naszych dzieci! Ostatnio chyba nawet Ryszard Kalisz popisał się takim zawołaniem. Wszystko przez to, że siły postępu bez ustanku gardłują o adopcji dzieci przez pary homoseksualne. Nie wiem ile razy trzeba powtarzać, iż nie ma istot bardziej naiwnych i zmanipulowanych jak zboczeńcy. Napisał to już Vladimir Nabokov w swojej niezapomnianej książce pod tytułem „Lolita”. Tam właśnie główny bohater – pan Humbert Humbert – mówi – byłem tak naiwny jak może być tylko zboczeniec. To ważna konstatacja, albowiem mówi nam ona wszystko o środowisku osób, które za cel życia postawiły sobie uznanie własnych preferencji seksualnych, a także zrobienie z tych preferencji uniwersalnego klucza do wszystkich furtek i sezamów. Ludzie ci, są święcie przekonani, że to właśnie owe preferencje są oczkiem w głowie politycznych demiurgów, prawda jednak jest całkiem inna. O tym jednak oni nic wiedzieć nie mogą. Kwestie te, jakże delikatne nie dotyczą tylko gejów. Manipulowanie polityczne splata się ściśle z manipulowaniem obyczajowym i ja tutaj mogę wskazać przynajmniej jeden taki moment. W zasadzie nie moment a pewną ciągłość, może nawet tradycję. Niemiecki pisarz Stefan Zweig, bardzo pretensjonalny i słaby, napisał kiedyś opowiadanie o niepełnosprawnym młodzieńcu, który ma wybitny umysł. To jest ciekawy motyw, często występujący w literaturze niemieckojęzycznej – inwalida, bez możliwości ruchu, ale za to geniusz. Nie pamiętam szczegółów akcji, ale chodziło o to, że trzeba temu inwalidzie umożliwić jakoś realizację potrzeb seksualnych i w tym celu wynajmuje się młodą prostytutkę. Całość podana była w sentymentalno-ckliwym sosie, takim, jaki tylko Niemcy mogą upichcić. Ja to przeczytałem i jakoś w niewiele lat po tej przygodzie w gazetach rozpoczęła się zapomniana już kampania dotycząca wspomagania inwalidów w zakresach tu omawianych, przez opłacane z państwowej kasy prostytutki. To zaraz ucichło, ale było. Pomyślałem wtedy – a co z tymi spasionymi, tłustymi dziewuchami, które są opóźnione w rozwoju? Im się już nic nie należy? Mają sobie tam wtykać palce? Może niech państwo opłaci im jakichś ogierów – pardon – szympansy bonobo – co załatwią sprawę. Myślę, że tylko ja tak pomyślałem, bo media zupełnie nie dźwignęły tematu. Sprawa zakończyła się szybko. Chcę tu wyraźnie powiedzieć, że sfera płci jest w życiu ludzkim mocno przereklamowana, co nie znaczy, że nie jest istotna. Jest, ale w świecie dzisiejszym traktowana jest wyłącznie jako nośnik reklam, także politycznych. A wobec tego nic co się na ten temat mówi i pisze z istoty nie może być poważne. Żadne deklaracje czy to składane przez środowiska homoseksualne czy feministyczne czy jakieś inne, podobne, nie są składane serio. To jest wyłącznie prowokacja i wyłącznie próba sprzedaży jakichś produktów medialnych i ideologicznych. Fakt zaś, że politycy odpowiadają na te zaczepki i drapują się w pozy obrońców dzieci, które tamci chcą skrzywdzić, jest w zasadzie zasmucający. To jest ciężka naiwność i bieda, mam na myśli niemożność i brak możliwość pogłębienia i zdemaskowania tej kampanii. To jest wpisanie się w tę narrację i w istocie zgoda na nią. Bo czymże innym jest taki protest, jeśli nie przyjęciem zasad proponowanych przez tamtych, zasad z istoty fałszywych i nie mających żadnych realnych konsekwencji. Moim zdaniem zdemaskowanie Biedronia jest proste – niech adoptuje dziecko z zespołem Downa, w dodatku dziewczynkę. Jeśli kocha dzieci i ma zamiar szczerze się nimi opiekować, a wraz z partnerem nie może mieć przecież własnych, niech przeleje ten nadmiar miłości na kogoś, kto tego naprawdę potrzebuje. Takiej dziewczynce będzie wszystko jedno czy kocha ją mama i tata, czy dwóch tatusiów. Ona będzie chciała tylko, żeby ją przytulać i głaskać, podawać śniadanie i zabawki i chodzić z nią na spacery. Obaj panowie, a zresztą nie tylko oni, inni też, tak pozytywnie nastawieni do świata, znajdą w takiej opiece spełnienie i radość. Jestem o tym głęboko przekonany. W końcu chodzi tylko o to, by nieść ludziom potrzebującym dobro. Prawda?
Nie widzę innego sposobu rozmawiania z tymi ludźmi, ale widzę za to, ze wiele osób, szczególnie tych, co są uzależnione od telewizora i nie pochłaniają żadnych innych treści, a nawet ich nie rozumieją, gotowych jest przyjąć narracje Biedronia. Szczególnie bliska jest ona kobietom, które już odchowały swoje dzieci i mają sporo wolnego czasu. - A może Biedroń ma rację – myślą sobie takie panie, on taki miły przecież? Skoro jest taki miły, niech nie adoptuje zdrowego, wysportowanego chłopaka z rodziny patologicznej, który terroryzuje połowę ośrodka, gdzie go zamknęli, ale kogoś, kto naprawdę potrzebuje miłości. Niech nie robi ze swojego życia klasyki niemieckiej literatury doby międzywojennej, ale żyje naprawdę. Czy pan Biedroń się na to zdobędzie? Właśnie się zastanawiam….
Słowo o metodzie, którą tu zastosowałem. Trzeba mieć czasem dobry refleks, żeby się nią posługiwać. Nigdy nie zapomnę, jak jeden z grodziskich luminarzy, wsławiony działalnością opozycyjną opowiadał jak to w Grodzisku ukrywał się przed milicją sam Bronisław Komorowski i jak robił tu opozycję demokratyczną w podziemiu. Opowiedziałem o tym mojemu koledze Kubie, a on, człowiek o błyskawicznym refleksie zadał tylko jedno pytanie – z teściem? Nie zrozumiałem początkowo, bo jestem dość powolny. On powtórzył – trzeba było zapytać czy z teściem robił tę opozycję demokratyczną. Rzeczywiście, nie wpadłem na to, ale to wszystko dlatego, że nie mam takiego refleksu. Myślę, że tak postawione pytanie, w dodatku publicznie, załatwiłoby na długo całą grodziską i okoliczną w ogóle mitomanię dotyczącą bohaterskich czynów lokalsów zaangażowanych w opozycję, jak i tych co przyjechali tu z zewnątrz.
Nie mamy jednak szans, na to, by użyć tak demaskatorskich sposobów, albowiem wszystkie media, z naszymi włącznie, są zaangażowane wyłącznie w to, żeby narrację Biedronia utrzymać i traktując ją jako pas transmisyjny sprzedać jak najwięcej dętych i nie mających znaczenia produktów. To jest symbioza, która nie doprowadzi nas do żadnego interesującego miejsca, gdzie czekałby jakieś wyjaśnienia. To jest symbioza fałszywa, być może narzucona z zewnątrz, jak wiele narracji, przez którą mamy odwrócić się całkiem od spraw i momentów dla naszego życia o wiele ważniejszych.
Zapraszam na stronę www.prawygornyrog.pl
tagi: propaganda politycy media obyczaje oszustwo
![]() |
gabriel-maciejewski |
29 marca 2019 09:19 |
Komentarze:
![]() |
gabriel-maciejewski @gabriel-maciejewski |
29 marca 2019 09:31 |
Tytułem uzupełnienia. Na portalu gazowni wisi właśnie artykuł o małżeństwie Henryki Krzywonos. Ona ma 12 lat młodszego męża i jest gruba, a gazownia pisze, że takie związki nie były kiedyś akceptowane społecznie. To jest emanacja obłędu - nie były akceptowane społecznie....Henryka Krzywonos - prekursorka nowoczesnego myślenia o partnerstwie, a do tego jeszcze bohaterska tramwajarka...
![]() |
gabriel-maciejewski @gabriel-maciejewski |
29 marca 2019 09:33 |
Właśnie się dowiedziałem, że mój nowy tekst narusza standardy na fejsbuku i dlatego jest widoczny tylko dla mnie. To jest nowe rozumienie wolności - Biedroń nie może się kojarzyć z dziećmi dotkniętymi dysfunkcją, bo mogłyby mu spaść wyniki sondażowe...
![]() |
ewa-rembikowska @gabriel-maciejewski 29 marca 2019 09:33 |
29 marca 2019 09:40 |
póki co jest dostępny....
![]() |
marianna @gabriel-maciejewski |
29 marca 2019 09:47 |
No wie Pan! Nie dość, że dziecko skrzywdzone przez los/zespół D./ to jeszcze mu w "nagrodę" dwóch tatusiów oferować. Ono wie kto to jest matka i bez niej ten numer jest niewskazany. A nie mogą sobie adoptować bezdomnych piesków, kotków czy innych zwierzęcych biedroniów?
Co do osobników z grodziskiej opozycji, przed kilku laty usłyszałam, że najważniejszy jej opozycjonista ukończył Akademię Nauk Społecznych przy KC PZPR. To ci dopiero sztuka. Wallenrodyzm w najczystszej postaci.
![]() |
SalomonH @gabriel-maciejewski |
29 marca 2019 09:48 |
Napiszę jeszcze raz to, co napisałem dwa dni temu pod tekstem Valsera, uznanie dewiacji za normę, czy wręcz ich afirmacja pozbawia tych nieszczęśliwych ludzi jakiejkolwiek pomocy, medycznej, terapeutycznej, a nawet wsparcia najbliższych.
![]() |
valser @gabriel-maciejewski 29 marca 2019 09:33 |
29 marca 2019 09:49 |
Nie rozumiem. Bobek Biedron to jest chodzaca umyslowa i fizyczna dysfunkcja. Pary heteroseksualne, ktore chca adoptowac dzieci, bo kobieta nie moze zajsc w ciaze chodza do lekarza, zeby ten stan zmienic. Nieplodnosc sie leczy, jesli jednak tak juz jest, ze malzenstwo jest dysfunkcjonalne i nie moze miec dzieci, to otwiera sie droga do adopcji. Podstawa jest uznanie, ze jest sie chorym i fizjologicznie, medycznie niezdolnym do poczecia potomstwa. To oczywiscie stoi w poprzek stwierdzeniu, ze homoseksualiz jest choroba, ktora wyklucza posiadanie wlasnego potomstwa, bo jak wiemy - to jest wolnosciowy wybor.
Wrzucam dwa linki, ktore pokazuja fizyczna i umyslowa dysfunkcje/nedze Bobka.
![]() |
gabriel-maciejewski @valser 29 marca 2019 09:49 |
29 marca 2019 09:50 |
Fizyczna nie wchodzi
![]() |
gabriel-maciejewski @SalomonH 29 marca 2019 09:48 |
29 marca 2019 09:51 |
Nie o tym jest tekst. Nie dyskutujemy o gejach, ale o pułapkach komunikacyjnych, z których trzeba znaleźć dobre wyjście
![]() |
gabriel-maciejewski @marianna 29 marca 2019 09:47 |
29 marca 2019 09:51 |
O tym samym mówimy
![]() |
gabriel-maciejewski @ewa-rembikowska 29 marca 2019 09:40 |
29 marca 2019 09:52 |
No właśnie widzę, może im sie odwidziało, ale informację dostałem
![]() |
valser @valser 29 marca 2019 09:55 |
29 marca 2019 09:57 |
Film jest o tym jak Bobek trenuje karate. Mysle, z Che Guevara byl lepszy.
![]() |
gorylisko @gabriel-maciejewski |
29 marca 2019 09:57 |
panie Coryllus pan się tak tego biedronia czepiasz ale skarpetki nie do pary założył podobno... znaczy się dobrze wytresowany jest...w czym problem ? ale rzeczywiście...jazda bez trzymanki się zaczęła...chyba...
![]() |
gabriel-maciejewski @valser 29 marca 2019 09:55 |
29 marca 2019 09:58 |
Okay, teraz widać
![]() |
gabriel-maciejewski @gorylisko 29 marca 2019 09:57 |
29 marca 2019 09:59 |
Biedroń jest tylko pretekstem
![]() |
marianna @gabriel-maciejewski 29 marca 2019 09:59 |
29 marca 2019 10:09 |
Dla mnie jest to jednak mocno pocieszające. Jak kiepsko jest już z nimi kiedy do propagandy używają takich zgniłków. Śmieliśmy się z propagandy peerelowskiej ale to jest dopiero nędza. Musi jeszcze dużo wody i czasu upłynąć, żeby ludzi wziąć na taki lep.
![]() |
valser @marianna 29 marca 2019 10:09 |
29 marca 2019 10:20 |
Biedron to jest chodzaca fizyczna i umyslowa ulomnosc i niepelnosprawnosc. Taka sama jest z nim komunikacja. Sluchanie jego nonsensow i respondowanie to tych tresci jest ewidentnie zejsciem na poziom piaskownicy. Jedyne co jest interesujace i jednoczesnie ukryte to nazwiska osob, ktore go ze slupskiej posady wyciagnely i przysposnorowaly Wiosne na partie polityczna. Slowem - kto konkretnie stoi z nazwiska i z organizacji za Biedroniem. To jest temat, ktorym mozna sie zajac na powaznie i nie poprzestac na samej dyskusji. Cala reszta to nedza niewarta uwagi. Dyskutowanie nonsensow jest rowniez nonsensem.
Dopoki te nonsensy nie wchodza na moje terytorium to ja jestem z Bobkiem OK. Nie interesuje mnie co on sobie w tylek wklada i z kim to robi. Niech sobie siedzi w Slupsku czy gdzie tam mu wygodnie. Ale jak sie okaze, ze w jakikolwiek sposob bede narazony na "Piotrek zrob cos" to negocjacji nie bedzie. Litosci tez nie.
![]() |
tadman @gabriel-maciejewski |
29 marca 2019 10:22 |
Tytuł bardzo dobry, ale podstawienie, jak w tekście, dziecka dziewczynką byłoby większą szyderą.
Teść Bula był dobrym scenarzystą, bo nie tylko napisał mu pracę magisterską z historii, ale rozpisał mu rolę opozycjonisty i nauczyciela w seminarium duchownym w Niepokalanowie. Potem Bul już sam się reżyserował z wiadomymi skutkami.
![]() |
gabriel-maciejewski @tadman 29 marca 2019 10:22 |
29 marca 2019 10:28 |
Nie wiedziałem, że uczył w Niepokalanowie...
![]() |
tadman @valser 29 marca 2019 10:20 |
29 marca 2019 10:37 |
Wystarczy założyć partyjkę typu Nowoczesna, czy Wiosna i można startować w wyborach tu i do Brukseli. Lubnauer pokazała, że startowanie z UW, czy innych ustabilizowanych partii nie kończy się sukcesem, nawet w wymiarze miasta, czy województwa. Założenie partyjki pozwala umieścić się na wysokim miejscu listy partyjki-efemerydy i promocja do Sejmu, czy PE jest jak w kieszeni. Historia Lubnauer pokazuje, że jest sporo ludzi trzymanych w lodówkach, których sponsor wyciąga za uszy na światło dzienne. Kiedyś na topie był feminizm, a dzisiaj jak pisze Stanisła Michalkiewicz na topie są "Wolność i inne cwele".
![]() |
bolek @gabriel-maciejewski 29 marca 2019 09:31 |
29 marca 2019 10:45 |
"Ona ma 12 lat młodszego męża"
Bonda ma 10 lat młodszego partnera. Jakaś nowa moda? ;-)
![]() |
valser @tadman 29 marca 2019 10:37 |
29 marca 2019 10:45 |
To jest wszystko sciema. Komitet Brauna nie dal rady zarejestrowac list we wszystkich wojewodztwach w wyborach do Sejmu. To sie wszystko odbywa zupelnie innymi kanalami. Ujawnic te kanaly i zlikwidowac to by byla rzecz warta uwagi, wydania pieniedzy i poswiecenia czasu. Biedron to pionek. W tym sezonie go graja, ale on zniknie jak Palikot czy jeszcze wiekszy pokrent Begowski.
![]() |
bolek @valser 29 marca 2019 10:20 |
29 marca 2019 10:46 |
"kto konkretnie stoi z nazwiska i z organizacji za Biedroniem"
O ile dobrze pamiętam to nieoceniona Pantera pisała na ten temat.
![]() |
gabriel-maciejewski @bolek 29 marca 2019 10:45 |
29 marca 2019 10:48 |
Zaraz nowa...stara moda
![]() |
stanislaw-orda @valser 29 marca 2019 10:20 |
29 marca 2019 10:51 |
niestety , narracja medialna tzw. "naszych" (TVP 24) jest dostosowana (musi być zapewne) do gości, którzy zechcą przyjść do studio.
O tzw. klasie (specjalnej) ktorą reprezentują tzw. politycy mam zdanie najgorsze z możliwych, zatem więc o czym oni w tym studio mogą dyskutować? Np. o LGBT plus, albo o "cenzurze w internecie", albo o "brexicie", albo o agresji rosyjskiej, która tuż, tuż, a obroni nas przed nią kompania czołgów stacjonująca pod Szczecinem, czy tam gdzie.
Program jest nadawany w formacie 24 godziny plus i trzeba go zapełnić czymkolwiek bądź. No i są od tego umówieni "politycy", przed wyborami nauczycielka nauczania podstawowegp po Studium, a po wy7borach "polityk". A co, moze nie wolno?
No i rusza cyrk medialny, audycja z przekrzykiwaniem sie z naprzemian wygłaszanymi odeswami proppagandy partyjnej w danym watku.
Godzine później komentatorzy komentuja, co powiedzieli politycy i jak to przełożyć polskiego "na nasze". Kolejna godzine później , inni komentatorzy komentyuja co poprzedni komentatorzy mieli do powiedzenia na temat enuncjacji wspomnianych "polityków". I tak bodaj cienia refleksji, że w ten sposób uwiarygadnia się najdziksze swawole i aberracje ideolo, bo wazne jest tylko że jest temat to samograj i można nim zapchać czas antenowy pomiędzy reklamami. No i wysiłku żadnego do tego nie potrzeba.
![]() |
Draniu @valser 29 marca 2019 10:20 |
29 marca 2019 11:01 |
Za dzialalnoscia zawodowych homoseksulistow ,gdzie zdecydowana wiekszosc to sa hetero, kryja sie olbrzymie pieniadze z dotacji UE ,wlasnie na ten cel.. To sa grube pieniadze, to jest zwyczajny skok na kasę.. A temacik jest na tyle emocjonalny,ze ludzie daja sie w niego wkrecic. Znakomity temat zastepczy dla politykow z kazdej strony..
Zdemaskowac ich , jest to bardzo prosta sprawa. Spokojnie zrobilby to stażysta dziennikarski ujawniajac caly proceder finansowania.
No ale politycy uważają,ze z Polakow trzeba robic wariatów, bo do tego wszystko zmierza, do akceptowania absurdów.. Wszystko zmierza do tego,aby totalnie nas znieczulic, abysmy juz na kazda sytuacje nie reagowali, wowczas bedziemy doskonala materia do manipulowaniami ..
![]() |
grudeq @bolek 29 marca 2019 10:45 |
29 marca 2019 11:02 |
E tam jak owa moda, Anna Jagielonka była starsza od Batorego o 10 lat... to bardzo stara moda ta nowa moda..
![]() |
tadman @valser 29 marca 2019 10:45 |
29 marca 2019 11:05 |
Tak masz rację, ale tym których w tekście opisał Gospodarz podpowiedziano, że transpłciowiec (cholera go tam wie) i zdeklarowany homoseksualista to postęp, tolerancja i inne takie tam pierdoły. Właściwie wszystko już było, albo w Atenach, albo w Rzymie.
W tym ostatnim szaleniec był o wiele odważniejszy od tych współcześnie pociągających za sznurki i poszedł po bandzie, bo Incitatus został senatorem i tylko śmierć promotora uniemożliwiła bydlęciu karierę konsula. Przy okazji Rzym pokazał jak można ułatwić delikwentowi karierę zmieniając mu miano z Prosiaczka na Chyżego.
![]() |
orjan @valser 29 marca 2019 09:57 |
29 marca 2019 11:12 |
Pokazałeś niereprezentatywny materiał. Z pewnością w parterze Bobek lepiej walczy. U bobkowatych wola jest decydująca. Zarazem demaskująca.
![]() |
orjan @valser 29 marca 2019 09:57 |
29 marca 2019 11:15 |
Pokazałeś niereprezentatywny materiał. Z pewnością w parterze Bobek lepiej walczy. U bobkowatych wola jest decydująca. Zarazem demaskująca.
![]() |
dziad-kalwaryjski @gabriel-maciejewski |
29 marca 2019 11:17 |
Ustawka emocjonalna na najpłytszym poziomie. Media-wrestling.
![]() |
valser @orjan 29 marca 2019 11:12 |
29 marca 2019 11:25 |
Bobek to popierdulka. Chlopek ze wsi Rymanow, ktorego ktos z tej wsi wyciagnal i dal szanse bycia nowoczesnym. On nic nie umi. Ma dwie lewe rece do roboty i paradna glowe z grzywka do gory. Tacy jak on podczas wojny gina z glodu i brudu, chyba ze sie nim siostry zakonne zaopiekuja. Umyja i dadza jesc.
![]() |
valser @orjan 29 marca 2019 11:15 |
29 marca 2019 11:29 |
Zeby bylo jasne czymu nazywam Biedronia Bobkiem. To zdrobnienie od angielskiego zdrobnienia Bob, czyli Robert. Robert - Bob - Bobek.
![]() |
dziad-kalwaryjski @gabriel-maciejewski |
29 marca 2019 11:33 |
"... a wraz z partnerem nie może mieć przecież własnych"
Obaj nie mogą, ale każdy może mieć swoje (najprawdopodobniej). Zajmując się wydumanym problemem prawnej adopcji -by stać się walecznymi don Kichotami- unikają rzeczywistej kwestii wychowywania setek dzieci przez pary homo (zwłaszcza les). Dla kobiet les to nie problem. Mężczyźni homo muszą mieć kasę i prawników, by zorganizować matkę-dawcę własnego dziecka (nie mylić z surogatką), która później zostanie pozbawiona praw.
I co, może tak stanąć twarzą w twarz wobec tego zjawiska?
- Eee, trudne... ee... no niech tam wychowują... a co nam....
![]() |
dziad-kalwaryjski @valser 29 marca 2019 11:25 |
29 marca 2019 11:38 |
Stworzysz 20% takich dwuleworęcznych (to się nazywa prekariat) i masz gwarancję wybieralności na poko-lenia. Wystarczy że postraszysz adolfem i różowymi trójkątami.
![]() |
valser @dziad-kalwaryjski 29 marca 2019 11:38 |
29 marca 2019 11:47 |
Mama pewnie dumna z Bobka, bo sie chlopek wyrwal ze wsi do miasta, ma piniondze i nie pracuje przy widlach w oborze, aczkolwiek przy gnoju. Oglada Bobka w telewizji i jest generalnie sukces.
Pincet plus tego nie rozwali.
![]() |
tadman @gabriel-maciejewski |
29 marca 2019 11:55 |
Onet pracuje i podaje, że:
[...] my [sic!], Polacy [sic!], należymy do krajów o najniższym poziomie zaufania. Nieufność wpajamy dzieciom już na poziomie wczesnej edukacji, mówi Ewa Kastory, negocjatorka, psycholożka i założycielka pierwszej w Polsce szkoły przywództwa.
[...] Profesor Janusz Czapiński co dwa lata bada poziom zaufania w naszym kraju. Tylko 14 proc. Polaków wierzy, że nasi bliźni, dalsi znajomi, sprzedawcy, ludzie spotkani podczas spaceru w parku mają dobre intencje. W krajach skandynawskich wierzy w to ponad 70 proc. ludzi.
A mnie się wydaje, mimo iż nie jestem profesorem, a tym bardziej psycholożką, że w naszej sytuacji to pozytyw. Za te 70% to Skandynawowie mają to co mają, a zwłaszcza myślę o tych dwóch Szwedkach zdekapitowanych w Maroku.
![]() |
tadman @valser 29 marca 2019 11:29 |
29 marca 2019 12:01 |
Dobrze, że wyjaśniłeś, bo znając Twoje umiłowanie kochających inaczej myślałem, że Bobek to od kartofli. :D
![]() |
chlor @tadman 29 marca 2019 12:01 |
29 marca 2019 12:02 |
Albo od koziego bobka.
![]() |
mniszysko @valser 29 marca 2019 10:45 |
29 marca 2019 12:04 |
Biedroń jako jednostka to rzeczywiście pionek. Ale jako typ polityczny, jako figura, będzie raczej długo używany. Wystarczy popatrzeć dookoła. Premier Francji, premier Kanady, premier Irlandii, kancelrz Austrii ... [młodzi i doświadczeni (sic!), eh!] Nie wolno nam zapominać, że polityka polska jest wpisana w globalną i jak na razie jest jej przedłużeniem. Zadaniem Wiosny Biedronia jest formatowanie polskiej polityki. Jeszcze nie weszli do PE czy do Sejmu a już do robią. Tekst Coryllusa i jego opis dyskusji politycznej jest najlepszym na to dowodem.
Według mnie Wiosna jest szykowana jako alternatywa PiS'u (muszą coś mieć na wypadek ewentualnej PiS'owskiej frondy) a w najlepszym dla PiS'u radzie jako hamulec, aby za bardzo Kościołowi Katolickiemu nie ulegał. PO odpada, bo to niemiecka agentura. Chyba, że znowu Demokraci w USA zwyciężą i sprawy europejskie Niemcom zostawią.
![]() |
mniszysko @dziad-kalwaryjski 29 marca 2019 11:33 |
29 marca 2019 12:09 |
Oni się nie zajmują wydumanym problemem. To my sie zajmujemy wydumanymi dyskusjami przez nich podrzucanymi. Oni zajmują się rozwalaniem ostatniego bastionu tradycyjnego społeczeństwa oraz naszej wolności i własności jaką jest rodzina. Temu wszystkiemu to służy.
![]() |
DYNAQ @tadman 29 marca 2019 11:55 |
29 marca 2019 12:13 |
Skoro Onet pisze ''my,Polacy'' to mam wierzyć Onetowi czy własnym oczom?Muszę być nieufny.
![]() |
orjan @valser 29 marca 2019 11:29 |
29 marca 2019 12:16 |
Ależ nawet na myśl mi nie przyszło, że chodzi o co innego, pasującego.
![]() |
dziad-kalwaryjski @mniszysko 29 marca 2019 12:09 |
29 marca 2019 12:17 |
Pisząc "zajmując się wydumanym problemem..." mam na myśli tzw naszych, drobnozmianowych polityków i komentatorów, a nie aktywistów-rozwalaczy.
![]() |
Draniu @tadman 29 marca 2019 11:55 |
29 marca 2019 12:36 |
Oczywiscie masz rację.. Oni chca zrobic z nas stado lemingow.. Wibjaja nam do glow ,ze np marchwka moze byc owocem, slimak rybą, homkseksulista moze miec dzieci.. Debilizm totalny,taki wlasnie pozim pojmowania swiata nam serwuja, absurdy wciskając .. A kazdy z politykow boi sie zakwestionowac wszelkie zjawiska kretynizmu, wszak siedza w tym biznesie.. Jezeli odczuwają cisnienie ze strony ludu, to uprawiaja gre pozorów.. A zewnetrzne centralne osrodki wladzy zacierają rączki.. Wszak korporacje nie potrzebuja madrych ludzi, to maja byc wasko wyspecjalizowani niewolnicy.. To maja byc bezrozumni niewolnicy kredytowi, cos na kształt forankowiczów,banda frajerów... W tym towarzystwie nikt nie ma prawa myslec logicznie, maja sie podporzadkowywac dyrektywom.. UE to, UE tam to, NATO.. Izraelici jeszcze cos.. Mamy byc narodem ubezwlasnowolnionym umyslowo i materialnie.. A na koniec beda jeszcze wmawiac ,ze jestesmy debilami ,ktorzy nie czytają książek.. Ich książek..
|
onyx @valser 29 marca 2019 10:20 |
29 marca 2019 13:05 |
Bobek to jest taka gejowska wersja Ryśka Petru.
![]() |
K-Bedryczko @valser 29 marca 2019 09:55 |
29 marca 2019 13:11 |
Tragiczny scyzoryk.
![]() |
Caine @gabriel-maciejewski |
29 marca 2019 13:29 |
Bobek nie adoptuje takiego dziecka, bobek będzie wołał o aborcję, potem o eutanazję.
![]() |
tadman @gabriel-maciejewski |
29 marca 2019 13:41 |
Dziennikarz Gazety Wyborczej Marcin Kącki, ach te nazwiska, przez rok słuchał codziennie Radia Maryja, aby mieć materiał do napisania sztuki Wróg się rodzi. Sztuka wystawiana będzie naturalnie w Toruniu na deskach tamtejszego teatru.
A oto przemyślenia owego intelektualisty:
- W radiu słychać potworną potrzebę odwetu, oczekiwanie na sygnał, by zacząć przegryzać aorty wrogom.
- W to samo* może się zamienić Radio Maryja, gdy okaże się, że w Polsce puściły wszelkie hamulce. Bo dziś na antenie rozgłośni o. Rydzyka słyszę tę potworną chęć, by wreszcie zacząć działać.
- "Prawdziwa Ewangelia" jest widoczna w przekazie "Tygodnika Powszechnego" oraz środowiska skupionego wokół "Znaku".
- Jeden z aktorów, także sympatyzujący z rozgłośnią Rydzyka, wciąż jest z nami, gra odważnie, wszyscy go wspieramy.
* - dziennikarz przypomina, że bratobójcze walki między Tusi (sic!) i Hutu były sterowane przez lokalne radio.
![]() |
mniszysko @valser 29 marca 2019 10:20 |
29 marca 2019 13:49 |
>>> Jedyne co jest interesujace i jednoczesnie ukryte to nazwiska osob, ktore go ze slupskiej posady wyciagnely i przysposnorowaly Wiosne na partie polityczna. Slowem - kto konkretnie stoi z nazwiska i z organizacji za Biedroniem. To jest temat, ktorym mozna sie zajac na powaznie i nie poprzestac na samej dyskusji. <<<
Ja nie będę miał zero zdziwień jak to będą ci sami, z którzy udzielili mandatu PiS'owi na sprawowanie nad nami władzy.
Przy okazji z namolnością godną lepszej sprawy powtórzę. Wiosna robi to co nie udało się czy Palikotowi czy Nowoczesnej. Jak na razie wychodzi im nieźle. Jak sam zauważasz dyskutujemy o sprawach drugorzędnych, podczas, gdy ta zasadnicza, którą wskazałeś pozostaje i będzie nietknięta, chyba że nasza Pantera zechce dobrać się im aż do kości i krwi oraz rozszarpać jeszcze lepiej niż już to wstępnie zrobiła.
To co widzę, to szum medialny, który powoduje jedno; wszyscy krzyczą przed frontem a z tyłu, na zapleczu, rewolucja spokojnie sobie kroczy przez urzędy i placówki państwowe.
![]() |
jestnadzieja @dziad-kalwaryjski 29 marca 2019 11:33 |
29 marca 2019 13:55 |
Czy ja wiem czy to jest wydumany problem? W wielu krajach prawna adopcja przez pary homoseksualne jest juz faktem:
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Sytuacja_prawna_i_społeczna_osób_LGBT_w_Europie
![]() |
valser @mniszysko 29 marca 2019 13:49 |
29 marca 2019 14:15 |
Tez bym sie nie zdziwil. Prawdziwy macher zawsze obstawia na dwie kupki. Biedroniowi tez sie nie uda. To jest lamaga, co widac na filmie. Przyglup, ktory bedac poslem nie wiedzial co to Konwent Seniorow, co ustalila Monika Olejnik rzac z niego jak wyscigowa klacz. No i moralnie jest to czlowiek uposledzony. Skonczy na smietniku obok Palikota i Rycha.
Caly ten system partyjny jest na to obliczony, ze pol roku odpala sie rzed wyborami jakas Marzanne na wiosne, a za chwile trzeba ja bedzie spalic. Na prawo od nich tez zaczeli sie tasowac kukizowcy, z narodowcami, Braunem i innymi sciepami, ktore maja tworzyc jakas alternatywe. Wszystko po to, zeby odebrac PiSowi tak jak w poprzednich wyborach.
Jesli rewolucja kroczy przez urzedy i panstwowe placowki, to znaczy, ze PiS jest za to odpowiedzialny.
Srednio liczac 40% elektoratu to ludzie srednio rozgarniec - w granicach max. 90 punktow IQ, co stanowi taki melanz, ze jak im sie wyleje szklanke wody na podloge i zobacza ta wode jako kaluze, to uznaja, ze na podlodze jest wiecej wody niz bylo w szklance. Nazwac to deficytem poznawczym to jest eufemizm. Przyznac takim prawa wyborcze, to jest zbrodnia przeciwko narodowi polskiemu i powinna byc scigana z urzedu.
Mimo wszystko uwazam, ze wiekszosc ludzi jest normalna. Brak im tylko ambicji, odwagi i wiary w siebie.
Coryllus zlozyl pare dni temu deklaracje, ze do konca swoich dni chce i bedzie robic to co teraz robi. Ja takich deklaracji nie jestem w stanie skladac, gdyz srednio co piec-siedem lat wchodze z ostry zakret z ktorego mnie zwykle wyrzuca i, ze tak powiem "idzie nowe" w postaci starego. W kazdym razie jak spojrze na to co planowalem piec lat temu i porownam to z tym gdzie teraz jestem to mam duze odchylenie wektorowe. Osiagnalem inne rezultaty niz planowalem co nie znaczy, ze gorsze od planowanych. To wazna informacja.
Z kazdym rokiem indywidualna przestrzen do planowania sie kurczy i jesli bedzie w moim przypadku mniejsza niz piec lat, to wtedy automatycznie pojawia sie nowe pomysly i inspiracje. To pewne.
![]() |
dziad-kalwaryjski @jestnadzieja 29 marca 2019 13:55 |
29 marca 2019 14:21 |
W swietle rzeczywistości którą opisałem (faktycznego wychowywania dzieci przez homopary), jest to problem wydumany.
To tak jakbyś po łokcie tonąc w bagnie, cieszył się, że na szczęście zawsze przechodzisz przez ulicę na zielonym świetle, nie jak ci pechowcy o których dyskutują w mediach.
![]() |
valser @dziad-kalwaryjski 29 marca 2019 14:21 |
29 marca 2019 14:42 |
Wszystko po to, zeby w swietle jupiterow dyskutowac patologie i wykazywac sie tolerancja i brakiem homofobii. Patologie z definicji sie zwalcza wszelkimi dostepnymi sposobami.
![]() |
saturn-9 @valser 29 marca 2019 10:20 |
29 marca 2019 14:44 |
Jedyne co jest interesujace i jednoczesnie ukryte to nazwiska osob, ktore go ze slupskiej posady wyciagnely i przysposnorowaly Wiosne na partie polityczna. Slowem - kto konkretnie stoi z nazwiska i z organizacji za Biedroniem.
Bloger 'Nieobyty' napisał niedawno: "Przeciwnik kreujący projekt ma cyniczne poczuci humoru [to świadczy o wysokiej inteligencji]."
Tak, to osobliwy humor. Dociekliwość osobliwa skłania mnie do założenia, że 'Pan Robert' dostał punkty za właściwą datę w metryce. 13.04. to ciekawy trop.
Proteza cyfrowa 13 jest krzywa a w odczuciu potocznym wręcz feralna. Jednak to numerek szczęśliwy w kręgu odniesień gematrycznych. 1/2 wartości 26 a ta kryje w sobie 10 + 5 + 6 + 5 = Gott. Namaszczająca waadza właściwa wietrzy pod numerem 13, 'jedność ' oraz 'miłość '.
Teatr to dziwny ale akurat dnia 13.04.1943 Radio Berlin grzmiało po raz pierwszy o odkryciu masowych grobów w Katyniu.
Casting na przywódcę tęczowej transgresywnej pory roku wygrał jeden jedyny właściwy.
![]() |
maria-ciszewska @valser 29 marca 2019 14:15 |
29 marca 2019 14:49 |
Jeśli rewolucja kroczy przez urzędy i państwowe placówki, to znaczy, że PiS jest za to odpowiedzialny.
To jest istota sprawy.
![]() |
Draniu @jestnadzieja 29 marca 2019 13:55 |
29 marca 2019 15:06 |
Ale w tym wszystkim chodzi o forme komunikacji.. To wszystko jest przykrywką , tego co wyprawiaja z nami obce rynki wplywu na gospodarkę.. Niemcy beda finasowac zawodowych homosi, po to by u nas uplasowala sie notoryczna rozpierducha.. Mamy byc zajeci dyskusjami o absurdach, a jednoczesnie zebysmy byli dla Niemców podwykonawcami, pasem transmisyjnym ich towarów.. A nasi nie chca o tym rozmawiać, nie chca rozmawiac o tym ,ze my nie mamy np.wlasnych technologii .. Mamy byc rynkiem zbytu i odbierac wszystko co nam obce rynki narzuca.. Nas sie wiecznie ogranicza gospodarczo.. Bo o tym wlaciwie powinni mowic politycy , a nie o pierdolach.. Przeciez od trzech lat PiS tylko i wylacznie mowi o systemie socjalnym.. Dzis juz tylko mowi o "piatce " Kaczynskiego, opozycja wraz chlopami w teczowych walonkach zajmuje sie lgbt..A wplyw obcego kapitalu robi co chce w Polsce , nadal nas doja materialnie , jak rowniez kadrowo..My sami dajemy sie wkręcić w ten motyw homoseksualnej komunikacji, o tym pisze Coryllus.. Temat ,ktory mozna bardzo latwo rozbroić ,ale nikt tego nie robi.. My powinnismy miec gleboko w d.. ,ze na zachodzie sa malzenstwa homoseksulane .. My powinnismy rozmawiac o biznesie , bo o to w tym chodzi.. Bo od koncentrowani sie na absurdach silniejsi nie będziemy .. Jezeli nie bedziemy silni gospodarczo, nie ma mowy zebysmy uchronili KK.. Nas juz prawie wdeptali w ziemie gospodarczo.. My jako narod jestesmy parobkami , ktorzy pracuja dla obcych..
![]() |
Maryla-Sztajer @Draniu 29 marca 2019 15:06 |
29 marca 2019 15:14 |
Niemcom się nie nudzi..
:))
.
![]() |
Slepowron @maria-ciszewska 29 marca 2019 14:49 |
29 marca 2019 15:23 |
Nie, wlasciwe pytanie - czy tej rewolucji mozna sie przeciwstawic polsrodkami i kunktatorstwem?
W USA paleokonserwatysci mawiaja czasem ze Republikanie to Demokraci w zwolnionym tempie.
Brak pryncypialnej wyrazistosci, demonstrowanej chocby w takich sprawach jak te nieszczesne tlumaczenia, czy raczej ich brak, w Muzeum Powstania, na krotka mete moze wydawac sie czynnikiem stabilizujacym. Na dluzsza moze istotnie uczynic PiS wspolakuszerem, swiadomym lub nie, tej rewolucji.
![]() |
saturn-9 @tadman 29 marca 2019 13:41 |
29 marca 2019 15:39 |
To takie wstrzelanie się w rodzimy krajobraz z nową narracją 'religii holokaustu'. Ten gostek pije do poniższej pozycji:
w sprzedaży od 23/11/2017
Autor tej pozycji miał swoje 60 minut na paryskiej konferencji (22/23.02.2019) gdzie przedstawiono Nową Polską Szkołę Historii Shoah.
Sidi N’DIAYE, Réflexions sur les imaginaires de haine (Pologne, Rwanda)
Na konferencji legendowano Sidi N’DIAYE, że przebywał 5 lat w Polsce .
Doktor Sidi N’DIAYE był stypendystą fundacji Holocaust miesięcy osiem. Owocem stypendium i pobytu jest powyższa pozycja książkowa. Kosztuje euro 18.
Prawdopodobnie Mauretańczyk. Jest autorem dwóch pozycji i współautorem jednej. Przedmowę do dwóch książek pisał prof. J.-C. Szurek.
![]() |
valser @Maryla-Sztajer 29 marca 2019 15:14 |
29 marca 2019 15:39 |
Dziwne, ze zawsze w takich momentach oburzone sa "srodowiska zydowskie". Niemcy nie sa oburzeni, ze Rammstein pokazal "Deutschland" jako synteze burdelu ze smietnikiem? Widac im to pasuje.
![]() |
glicek @gabriel-maciejewski 29 marca 2019 09:33 |
29 marca 2019 15:41 |
Właśnie się dowiedziałem, że mój nowy tekst narusza standardy na fejsbuku i dlatego jest widoczny tylko dla mnie.
Uprzejmie melduję, że w tym momencie (15:40) ten tekst jest widoczny u mnie na fejsie.
![]() |
glicek @gabriel-maciejewski 29 marca 2019 09:31 |
29 marca 2019 15:48 |
gazownia pisze, że takie związki nie były kiedyś akceptowane społecznie.
Nie piszą przez kogo? czy przez inne kobiety? A teraz są akceptowane społecznie? Bo gazownia wraz z genderowcami z wielką gorliwością lansuje stwierdzenie, że "przemoc ma płeć" w domyśle męską. Zaś skrzętnie pomija fakt przemocy kobiet wobec innych kobiet.
Na mojej ulicy dawno w latach 70tych i 80tych było mnóstwo grubych mężatych kobiet i jakoś nie kojarzę czy w ogóle i na czym miałaby polegać ta "dyskryminacja". Pewnie jakaś dziewuszka z redakcji musiała do tekstu tę tezę wymyślić.
![]() |
glicek @valser 29 marca 2019 15:39 |
29 marca 2019 15:52 |
jako synteze burdelu ze smietnikiem
...z elementami satanistycznymi. Nie znam niemieckiego, o czym w ogóle jest ten utwór? że Niemcy i ich historia są paskudne? Królowa-murzynka to jakiś nowy chłyt odkłamywania historii? I czy nie mogą się pochwalić św. Edytą Stein? Niemką i Żydówką z pochodzenia...?
![]() |
Draniu @Maryla-Sztajer 29 marca 2019 15:14 |
29 marca 2019 15:57 |
Robia co chcą bo sa silni gospodarczo, maja swoja doktrynę., UE tez maja w swoich lapach..Wojne ofcjalnie przegrali, ale czy faktycznie przegrali. Czy panstwo po przegranej wojnie ,mogloby tak szybko stanąć na nogi i zostac hegemonem gospodrczym po niespełna siedemdziesięciu latach.. Dzis nie ma wojny, a Niemcy sa wszedzie .Z Rosja juz druga nitke gazową budują.. No ale czy nasi nieszczesni politycy beda o tym rozmawiać, nie, nie beda.. Beda bic piane o pederastach przy tym legendujac Biedronia.. Oficjalnie wychodzi na to ,ze my tylko z takim problami sie borykamy..
Trzaskowski sprowadza tramwaje z Azji, PO pendolino, PiS montownie mercedesa .. Tak wyglada rzeczywistość.. A rynek ksiazki zawalony jest obca makulaturą ..
![]() |
glicek @Draniu 29 marca 2019 15:57 |
29 marca 2019 16:00 |
PiS montownie mercedesa
...i Volkswagena, ale to chyba nie są złe inwestycje?
![]() |
bolek @glicek 29 marca 2019 16:00 |
29 marca 2019 16:08 |
"ale to chyba nie są złe inwestycje?"
Dla Niemców nie są ;-)
![]() |
maria-ciszewska @Slepowron 29 marca 2019 15:23 |
29 marca 2019 16:11 |
Ależ oni się nie przeciwstawiają, tylko markują.
![]() |
Draniu @glicek 29 marca 2019 16:00 |
29 marca 2019 16:29 |
No ale samochody sa niemieckie ,czy w zwiazku z montowniami samochody sa tańsze w Polsce. Mamy skakc do sufitu z radosci ,ze sa miejsca pracy, ze ziemia pod montownie jest juz przez Niemcow kupiona, przeciez te montownie to nie jest forma dzierżawy.. Zniszczono nam doszczetnie przywmysł samochodowy, bo podobno nam sie nie opłacało.. Natomiast jestwsmy miejscem zbytu towarow niemieckich opartych na ich technologiach.Mamy taka mentalnosc ,ze byle koraliki nas zadawalaja.. 38 mil naród i niepotrafił skonstruować wlasnego silnika samochodowego.. A wies polska jezdzi gratami ze złomu.. Taki biznes Polacy robią. Ale o pedalach godzinami dyskutuja..
![]() |
Szczodrocha33 @valser 29 marca 2019 10:45 |
29 marca 2019 16:48 |
"W tym sezonie go graja, ale on zniknie jak Palikot czy jeszcze wiekszy pokrent Begowski."
Znajda innego. Moze samego Balcerowicza - tworce strefy nieuprzemyslowionej? Bo jego pomocnik, Ryszard Petru juz byl.
![]() |
Slepowron @maria-ciszewska 29 marca 2019 16:11 |
29 marca 2019 16:51 |
Przepraszam, myslalem ze to byla ironia
![]() |
Krzysiek @grudeq 29 marca 2019 11:02 |
29 marca 2019 17:08 |
"Anna Jagielonka była starsza od Batorego o 10 lat "
Ale to był niejako przymus: Korona + ta starsza pani (była to transakcja wiązana).
Poza tym Stefan się do jej komnaty nie zbliżał i ostentcyjnie omijał.
![]() |
Krzysiek @mniszysko 29 marca 2019 13:49 |
29 marca 2019 17:38 |
"Wiosna robi to co nie udało się czy Palikotowi czy Nowoczesnej. Jak na razie wychodzi im nieźle."
Palikot miał poparcie do 12%, a "Nowoczesna" momentami 14%. Potem powietrze uleciało z balonów - mimo wysiłków sponsorów. To samo będzie z "Bobkiem". Jak napisał #valser: "Biedroń to pionek. W tym sezonie go grają, ale on zniknie jak Palikot czy jeszcze większy pokręt - Bęgowski".
![]() |
SalomonH @Draniu 29 marca 2019 16:29 |
29 marca 2019 17:38 |
To nie jest mentalność, nowego silnika do samochodu nie da rady produkować bez kapitału przez duże "K", żaden Niemiec nie robił swojego mercedesa w garażu. Nie mamy kapitału i nie mamy szans go dostać. Mamy być biedni, a naszym atutem, co otwarcie potwierdzają rządządzy, nie tylko obecni, ale też ich poprzednicy, są niskie płace. Konserwowaniu tej sytuacji służą też wszelkie preferencje dla biedniejszych od nas cudzoziemców. Ukraińcy są teraz celowo umieszczani w urzędach, sklepach, restauracjach, na ogół znają język polski, alechodzi o co innego: Ukrainiec wszędzie znajdzie kogoś mówiącego po ukraińsku, czy rosyjsku, załatwi każdą, nawet trudną sprawę bez znajomości języka.
![]() |
mniszysko @Krzysiek 29 marca 2019 17:38 |
29 marca 2019 17:50 |
Ja nie piszę o sondażach. Ja piszę o formatowaniu polskiej sceny politycznej. Karta LGBT, Wiosna ... Oni już to robią... Formatowanie to nie sondaże ... Kształtują naszą scenę aż nadto .... My odtrąbiamy jako sukces to, że małopolska kurator nie została odwołana ... eh!
|
Wolfram @maria-ciszewska 29 marca 2019 16:11 |
29 marca 2019 17:53 |
Nie tyle markują, co wysyłają sygnały do elektoratu. Sygnały mające pobudzić pożądane reakcje - które to sygnały nie mają nic wspólnego z rzekomą, a niesitniejącą polityką przeciwdziałania, bo jej nie ma.
Jedynymi liniami obrony jest preferencja większości, która nie kupuje ideologii i zachowań LGBT, pomimo kolejnych projektów propagandowych, ponoszących fiaska. Drugą linią obrony jest Kościół - a właściwie pierwszą - nie wymaga to wyjaśniania i uzasadniania.
Gdyby wsparcie dla propagandy LGBT miało przynieść PiSowi konstutucyjną większość, czy zagwarantować zwykłą, to jeszcze w Wielkim Tygodniu przeszłaby w nocnym głosowaniu odpowiednia ustawa o związakch i adopcjach, a Biedroń zostałby pełnomocnikiem czy rzecznikiem przy Prezydencie lub Premierze do odpowiednich spraw z szerokimi prerogatywami.
PiS to tylko nazwa brandu politycznego (marki), oferującego określony produkt, który w ocenie "producenta-wytwórcy" odpowiada na żywotne potrzeby ideowego i politycznego "rynku" - i nic więcej. Z rzekomym konserwatyzmem PiS jest jak z produkcją papierosów w legendarnej opowieści z reklamowego planu zdjęciowego - na którym kierownictwo, zapytanie dlaczego pali je tylko reklamowy kowboj odrzekło, iż oni je sprzedają, a nie palą - a papierosy są dla czarnych i biednych. PiS tak się spozycjonował na rynku polityki i ma "fabrykę" takiego, a nie innego "produktu", że innego zaoferować nie może, bo stałby się niewiarygodny.
Dla nas, ogólnie tu rozumianych to dobrze (bo może być gorzej) - ale to niczego nie gwarantuje, niewiele znaczy i może ulec zmianie w najbardziej niespodziewanym momencie.
W innych obszarach jest podobnie - jest warstwa deklaracji - i brak działań czy działania wręcz w odwrotnym względem narracji kierunku - czy polityka kadrowa, która jest nie tylko promowaniem miernych, ale promowaniem negatywnym, tzn. takich, którzy nie są, nie byli i nie będa "nasi" ale w założeniu będa wierni, bo mają dużo do stracenia. Stąd dziwne kariery dziwnych ludzi, okraszane haggadami o krótkiej ławce - i wieczna legenda o Systemie, który na nic nie pozwala. Gdyby ten system zniknął z dnia na dzień, to PiS zachowywałby się tak samo i nie tyle odetchnął, a poczuł się bezradny, iż nie może powoływać się na niestniejące ograniczenia.
Jak kogoś nie przekonuję - to proszę wspomnieć teskt Pantery o tym naukowcu z PAN, co to zaszalał w Paryżu w kwestii naszego wyssanego z krwią matki antysemityzmu - i skonfrontować to z rzeczywistościa realną - kiedy ten naukowiec dostał ważny medal i w jakich okolicznościach i pamiętać, że pracuje się na dokumentach, a nie na deklaracjach propagandowych:
http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WMP20080840744/O/M20080744.pdf
Pozycja 21. - Leociak Jacek Witold (inkryminowana postać)
Pozycja 20. - Lemański Wojciech Michał (słynny ksiądz Lemański).
Wiem, że to przykład "nie w temacie" ale taki akurat mam pod ręką. Wart przeczytania ze zrozumieniem jest z pozoru nijaki i niekonkretny tekst, odnoszący się do tego, co może być:
https://wpolityce.pl/polityka/439555-nowogrodzka-otwiera-furtki-do-rozmow-a-moze-i-do-koalicji
Nie wiadomo na co "Nowogrodzka" może się "otworzyć" - bo Nowogrodzka wie, że twarde jądro elektoratu w marginalnym stopniu pójdzie precz - np. do Korwina, a cała reszta wyjaśni sobie, iż to pewnie Pani Ambasador Mosbacher tak kazała i nie było wyjścia.
![]() |
Draniu @SalomonH 29 marca 2019 17:38 |
29 marca 2019 18:22 |
Dobrze ,ze Wolfram przybył z odsieczą,ale doskonale to ujął o co chodzi w tej calej pieprzonej politycznej komunikacji, miedzy nami nieborakami ,a politykami..
Ty nadal wierzysz w te gluloty,ze aby zaprojektowac wlasny samochod na nasz rynek , wyprodukowac go i miec wlasny serwis, wymaga jakis niebotycznych pieniędzy.. Takim gatkami jestesmy kramieni od prawie trzech dekad.. Ale mniejsza z tym samochodem.. Zwykly proszek do prania jest produkowany na bazie niemieckiej technologii.. Mysmy wyzbyli wszystkiego co moglo byc konkurencja, w niczym nie jestesmy konkurencyjni.. I tak stan rzeczy ma sie utrzymywać.. A propaganda ma rozwalac wspólnotę , walic w KK , w rodzinę itp. itd..
Niestey zepchnieto nas do naroznika jak bydlo wyborcze, specjalnego wyboru nie mamy i musimy glosowac na PiS..
![]() |
tadman @glicek 29 marca 2019 16:00 |
29 marca 2019 18:37 |
Czesi wzięli od Niemca VW i poszli dalej. Zobacz ile modeli wypuszczają w różnych segmentach = zatrudnienie dla robotników + umysłowych + kadry inżynierskiej + masy kooperantów. Mieliśmy Pandę, a teraz mamy tylko 500.
Jak długo trwa tworzenie kadry niech zaświadczy taki fakt. Rozmawiałem z pracownikiem robiącym przy taśmie montażowej u Opla w Gliwicach. W pewnym momencie przesunięto go do Tychów i twierdził, że teraz przeniesienie do Gliwic byłoby karą. Nie chciał zbyt dużo mówić, ale wywnioskowałem, że kadra zarządzająca jest mniej doświadczona i jej nietrafione decyzję odbijają się na kulturze pracy przy taśmie i często bywa nerwowo.
Gdzie nasza kadra inżynierską ma zdobywać doświadczenie? Przecież nie przy pracy odtwórczej.
|
Wolfram @tadman 29 marca 2019 18:37 |
29 marca 2019 18:50 |
Są firmy (w Polsce), gdzie można zdobyć doświadczenie - a przykład Chin pokazuje, że można je zdyskontować - ale w przypadku Chin był jeden szczegół - tam każda firma zagraniczna musiała mieć kierownika z partii komunistycznej, a podmiot chiński 51% udziałów.
Wbrew pozorom z tym przemyslem nie jest dramatycznie źle - tyle, że struktura własności powoduje, że głównym benefitem są jedynie wynagrodzenia - niskie. Gdyby było całkiem źle, to byśmy już dawno kwiczeli, jak zarzynana świnia.
Samo doświadczenie to za mało - potrzeba kapitału i prawa do udziału w rynku - które można dostać, albo sobie wywalczyć - ostatecznie można ograniczyć się do rynku wewnętrznego. Z doświadczeniem i kapitałem, jest jak w tym dowcipie, w którym Izaak proponuje Mojżeszowi biznes - bo on ma doświadczenie, a Mojżesz pieniądze. Mojżesz pyta się, co on z tego będzie miał, jak interes się nie powiedzie - na co Izaak odpowiada, jak to co? Ty będziesz miał doświadczenie, a ja pieniądze :)
![]() |
genezy @Draniu 29 marca 2019 18:22 |
29 marca 2019 18:51 |
To jest nieprawda. Samochód, czy dajmy na to proszek powinni produkować Polacy, a nie państwo. To jest chore żeby państwo przejmowało rolę przedsiębiorców, jak się to dzisiaj dzieje. Jednocześnie jedyny polski producent autobusów sprzedał swój biznes.
![]() |
tadman @Wolfram 29 marca 2019 18:50 |
29 marca 2019 19:36 |
Tak, z kapitałem jest krucho i PESa, czy Solaris szukają strategicznych inwestorów. Kolega pracuje w WS Atkins, która sprawuje w imieniu zagranicznego inwestora wielokierunkowy nadzór nad różnymi przedsięwzięciami. Mówi, że w stosunku do firm polskich jest zasadnicza różnica, bo nie brakuje im wolnych środków finansowych, więc sprzątają co smaczniejsze kąski z rynku.
![]() |
tadman @Draniu 29 marca 2019 18:22 |
29 marca 2019 19:45 |
Była kiedyś wełna bielska i nie była oczywiście równoważna markowej wełnie angielskiej, ale miała dobrą markę i godziwą cenę. Po włokienniczym Bielsku nie ma śladu i tę nazwę bielska wełna pamiętam z rozmów dziadków, co było synonimem jakości. Co dzisiaj może uchodzić za sztandarowy produkt polski?
![]() |
stanislaw-orda @tadman 29 marca 2019 19:45 |
29 marca 2019 19:55 |
Czy aby nie Donald T.?
![]() |
Starybelf @Maryla-Sztajer 29 marca 2019 15:14 |
29 marca 2019 20:31 |
I co Bibi wywoła wojnę o teledysk? To nie Polacy.
Żydzi wyssali z mlekiem matki podległośc wobec Niemców.
![]() |
Starybelf @gabriel-maciejewski 29 marca 2019 10:28 |
29 marca 2019 20:35 |
Myślę, że Bul był przygotowywany na szefa PAX-u. Ale to tylko domysły.
![]() |
Starybelf @gabriel-maciejewski |
29 marca 2019 20:40 |
Co do ludzi z trisomią (zespołem Downa). Mają w sobie jakiś szósty zmysł rozpoznawania ludzi im przychylnych lub nie. Mój sąsiad z VII piętra, który wszystkim się kłania, uśmiecha szeroko i w ogóle niby fajny gość, kiedyś próbował podać rękę Majzajowi, a Majzaj stwierdził: "Tobie nie!".
![]() |
tadman @Starybelf 29 marca 2019 20:31 |
29 marca 2019 20:50 |
Świetne przeniesienie. :)))
![]() |
Szczodrocha33 @stanislaw-orda 29 marca 2019 19:55 |
29 marca 2019 21:05 |
"Czy aby nie Donald T.?"
Niestety, obawiam sie ze tak.
|
KOSSOBOR @genezy 29 marca 2019 18:51 |
29 marca 2019 22:15 |
O ile wiem, to SOLARIS potrzebował dokapitalizowania i chyba tam były jakieś poważne kłopoty zdrowotne właścicieli. W każdym razie państwo polskie sprawę olało. 100 milionów lepiej przeznaczyć na cmentarze żydowskie.
|
KOSSOBOR @stanislaw-orda 29 marca 2019 19:55 |
29 marca 2019 22:16 |
E tam, już nie. Nudy. Tera Biedroń.
|
KOSSOBOR @KOSSOBOR 29 marca 2019 22:16 |
29 marca 2019 22:19 |
Tak czy siak - to nie są produkty polskie, a produkty niemieckie - tak Chyży, jak i Biedroń.
![]() |
Szczodrocha33 @KOSSOBOR 29 marca 2019 22:19 |
29 marca 2019 22:47 |
To prawda. Przeciez Biedron oficjalnie przyznal ze dostaje pieniadze od Niemcow. I to niemale.
![]() |
genezy @KOSSOBOR 29 marca 2019 22:15 |
29 marca 2019 23:03 |
Z tego wynika, że te powody to był tylko dym- albo jedno, albo drugie. To że istnieli to był wyjątek wyjątku.
|
KOSSOBOR @genezy 29 marca 2019 23:03 |
30 marca 2019 18:55 |
Przyszedł mi do głowy jeszcze jeden scenariusz pozbycia się z polskich rąk SOLARISA: czyjaś ręka zakazała dokapitalizowania firmy. Zostały więc na polskim rynku many i mercedesy...
![]() |
Paris @KOSSOBOR 30 marca 2019 18:55 |
30 marca 2019 19:33 |
Na 200%...
... o to wlasnie chodzilo... pozbyc sie konkurencji !!! Tak samo jak ta "nowa" dziunia Emilewicz - z "lepszej zmiany" bankstera Morawieckiego rozwala grafen... to nie sa dzialania ani "przypadkowe" ani "nieudolne" !!!
|
KOSSOBOR @Paris 30 marca 2019 19:33 |
30 marca 2019 22:24 |
Takie to refleksje nachodzą człowieka przy dużej dawce tlenu, podczas spacerów z charcicą :)
![]() |
Paris @KOSSOBOR 30 marca 2019 22:24 |
30 marca 2019 22:40 |
Podzielam Pani refleksje... sa absolutnie SUPER CELNE !!!
![]() |
genezy @KOSSOBOR 30 marca 2019 18:55 |
31 marca 2019 00:27 |
To musi być układ na dużo większą skalę. Niedawno np. wyprzedali bodaj najlepszego w Europie, a może i na świecie, producenta specjalistycznych kasków, eksport szedł nawet do Saudów- firma z Kalisza. A gawiedzi rzucili usługi w postaci kolejki linowej.