-

gabriel-maciejewski : autor książek, właściciel strony

Czy powstańcy warszawscy wezmą udział w tańcu z gwiazdami?

Na początek garść informacji organizacyjnych. Byłem w Turznie, bardzo ładne miejsce. Sala przypomina trochę salę w Baranowie Sandomierskim, ale nie tą gdzie była nasza konferencja, tylko tę w hotelu, nad stawem. Cały obiekt bardzo nowoczesny, ale też ciekawy historycznie, był tam Fryderyk Chopin, z Turzna wyruszył do Królestwa Artur Zawisza, nieszczęśliwy powstaniec-prowokator. Wielki park, wielkie drzewa, basen na zewnątrz, w podziemiach spa. Problem parkingu nie istnieje, bo teren jest wielki, podobnie z miejscami noclegowymi. Mamy zarezerwowane ponad 50 pokoi, które wynajmujemy na hasło „klinika języka”. Do Torunia jedzie się 20 minut przez bardzo malownicze okolice, po drodze kilka hoteli i różne agroturystyki. Sam obiekt jest ciekawy, bo to projekt Henryka Marconiego, ale nie znalazłem go w żadnych opracowaniach niestety. Więc historia budowy i eksploatacji pozostaje póki co nieznana. Nie ma o tym nic w folderach rozdawanych w pałacu. Serwis kawowy będzie na zewnątrz, poza salą. Restauracja czynna jest do 21, ale siedzieć można dłużej, tylko trzeba się zaopatrzyć w picie. Budowla jest niska, a korpus główny wcale nie jest taki wielki jak się wydaje. No, ale jest dobudowane nowoczesne skrzydło i to powoduje, że może się tam pomieścić bardzo dużo ludzi. Obiekt robi wrażenie labiryntu. To znaczy ja się gubiłem początkowo. Dojazd z każdej strony właściwie, jest bardzo łatwy. Z Grodziska jedzie się dwie i pół godziny, ślamazarnym bardzo tempem, tak jak to ja zwykle czynię. W Turznie jest węzeł autostradowy, nikt go nie przeoczy. Bardzo rozwojowe i przyszłościowe miejsce.

A teraz do rzeczy. Jak pewnie już wszyscy wiedzą, powstańcy warszawscy zostali zaangażowani w akcję po tytułem „niszcz faszyzm”, z tym, że faszystami są dziś ci, co noszą koszulki z żołnierzami wyklętymi i różnymi symbolami niepodległościowymi. Chcę to wyraźnie podkreślić, bo to ważna podmiana znaków i znaczeń – powstańcy, choć nie nazywają ich faszystami, wpisują się w nakręconą spiralę propagandową środowisk LGBT, która takich właśnie wyrażeń w odniesieniu do tych ludzi, każe używać. Kto w takim razie nie jest faszystą? No działacze gejowscy i redaktorzy z „Krytyki politycznej”. To jest moim zdaniem poważna sprawa, jeśli wziąć po uwagę, kto popiera jednych i drugich. Ktoś powie, że może lepiej nie czepiać się powstańców, bo oni mają po 90 lat i nic nie rozumieją. Bardzo przepraszam, ale jeśli ktoś brał udział w Powstaniu, był potem więziony i szykanowany, odmawiano mu wszystkiego, a przede wszystkim prawdy o wydarzeniach, w których brał udział, nie może tak po prostu, usprawiedliwiać się na starość tym, że zwariował. Może po prostu nic nie mówić. Jeśli dochodzimy do fazy, w której bohaterowie zostają wprzęgnięci w machinę propagandy komunistycznej, musimy wyciąć z tego jakieś wnioski. Jakie? No takie, że ludzie zarządzający wielkimi propagandowymi budżetami, mają w nosie rzeczywisty wymiar ofiary, jaką poniosło pokolenie Kolumbów. Ich ofiara jest dla nich gadżetem do ponownego wykorzystania w dowolnym celu, to jest ideologiczny recycling, którego bohaterami są nowo kreowane kukły, służące do zawłaszczania najprostszych, emocji, szczególnie tych, które stymulują duże grupy podobnie myślących osób. Zgoda powstańców na udział w czymś takim jest wyjątkowo smutnym znakiem czasów. Czy ktoś sobie wyobraża, że weterani wojenni w USA zostaliby tak załatwieni? Czy ktoś sobie wyobraża, że z powodu zamieszek na tle rasowym, wywołanych przez naćpanego czarnego, media zaangażowałyby do oprawy propagandowej tego eventu bohaterów z plaży Omaha? Nie sądzę, a wręcz jestem pewien, że gdyby numer ten próbowano przeprowadzić z weteranami z Wietnamu, niejeden nos niejednego aktywisty lewicowego zamieniłby się pędzel. I to bez względu na kolor skóry indagowanego w tej sprawie weterana. Dlaczego u nas jest inaczej? Otóż dlatego, że nikt nie traktuje serio spraw tak istotnych jak udział żywych ciągle ludzi w oszukanych projektach politycznych. Udział ten, ofiara i zmarnowane życie pokolenia traktowane są dziś jak gadżety do zabawy. I to nie dotyczy tylko środowisk LGBT, które są en masse po prostu głupie i na każdym kroku demonstrują, jeśli nie polityczne chciejstwo to wsiowy spryt, dotyczy to przede wszystkim propagandy państwowej. Mam też całkowitą pewność, że ludzie, którym wojna i komunizm zmarnowały życie są, od wielu już lat, pod czułym nadzorem środowisk, próbujących realizować jakieś polityczne biznesy. Ich wartość propagandowa rośnie w miarę jak im przybywa lat, ale nie jest mierzona refleksją i przydatnością wychowawczą dla przyszłych pokoleń. Służy do czegoś innego – do doraźnych rozgrywek, które i tak nie mają znaczenia politycznego, bo polityki nie robi się za pomocą refleksji historycznych. To jest tylko zasłona dla prawdziwych interesów. Póki więc żyją powstańcy, dobrze by było, gdyby różni spryciarze, powstrzymali się od wykorzystywania tych ludzi w swoim przedsiębiorstwie recyklingowania idei i wartości. Patrząc poza tym, na tę nacechowaną pozytywnymi emocjami chęć opieki nad ludźmi starszymi i już niedołężnymi, nabieram jakoś przedziwnych podejrzeń dotyczących autentyczności tych wzruszeń. To jest jednak spostrzeżenie wymagające innych niż dzisiejsze refleksji i rozpoznań.

Powstańcy warszawscy, wraz z marszem równości będą niszczyć faszyzm, póki co jednak – wczoraj się to okazało – faszyzm zniszczył emlpoi medialne redaktora z Krytyki Politycznej nazwiskiem Witkowski Przemysław. Pan ten jeździł rowerem nad Odrą we Wrocławiu, w centrum miasta i zwrócił uwagę na obraźliwe wobec gejów napisy, a siedzący obok polski faszysta postanowił go przekonać do słuszności ich treści. Taką wersję podają media. No cóż, ja wielokrotnie bywałem, także wieczorem, w centrum Wrocławia, spacerowałem także po Nadodrzu, gdzie dzieje się nocami naprawdę wiele. Nie widziałem żadnych napisów, ale może niezbyt uważnie się przyglądałem. Tam rzeczywiście siedzi sporo znudzonej, faszystowskiej młodzieży, która nie kocha gejów i lesbijek. Żeby jednak wywołać u nich jakąś reakcję, trzeba się zachowywać naprawdę niecodziennie, albo udawać bezbronnego, a posiadającego fundusze na alkohol gamonia. A i to nie ma pewności czy się ruszą. Nad Odrą w centrum bez przerwy spaceruje policja, jest mnóstwo turystów i wszyscy wszystko widzą. Czekam więc na inne niż podana relacje z tego wydarzenia. Zainteresowany jednak tym aktem agresji zajrzałem kto zacz ów Witkowski. Okazuje się, że on się wymądrza w różnych lewicowych programach telewizyjnych, gdzie daje liczne dowody totalnego zgłupienia. Jego zaś przekaz sprowadza się do tego, że nie tylko Kaczyński, ale wszyscy liderzy sceny politycznej powinni zniknąć, umrzeć i sami się zakopać, zostawiając miejsce dla niego – Przemysława Witkowskiego. Oto stosowny link https://www.youtube.com/watch?v=j6h0l5hYcBY Pan ów ma tak irytujący styl bycia, że moim zdaniem nie ma się co dziwić, że został zaatakowany. Zabawmy się teraz we wróżkę telewizyjną i spróbujmy przewidzieć jakie będą losy Witkowskiego, a jakie napastnika, który go pobił. Myślę, że Witkowski zostanie zaraz dopisany do listy wyborczej Wiosny, albo SLD i na tym mordobiciu zrobi jakiś polityczny kapitalik. Jego zaś oprawca, ujęty przez policję, dostanie 5 lat bez zawiasów, albowiem pobił człowieka w okularach. W celi zaś trafi na bardzo agresywnego homoseksualistę. Pytanie istotne brzmi – na ile Witkowski to wykalkulował? Bo przecież musiał wielokrotnie przejeżdżać obok tego miejsca z napisami, ale nie zwracał na nie uwagi do chwili, aż zauważył, że siedzi tam dwóch faszystów. Przypomnę jeszcze tylko, że Grzegorz Braun przez wiele lat ciągany był po sądach za rzekome pobicie pięciu policjantów, którzy go obezwładnili kiedy zwrócił im uwagę, że nie interweniują kiedy powinni. I kapitału politycznego na tym nie zrobił, choć wielu wydawało się, że będzie odwrotnie. Poczekajmy na to jak potoczą się losy Witkowskiego, bo o tym, że będzie o nim głośno, możemy być pewni na 100 procent.

 

Zapraszam do księgarni www.basnjakniedzwiedz.pl i przypominam, że nasze książki dostępne są w księgarni Przy Agorze i w sklepie FOTO MAG przy stacji metra Stokłosy

 

Zapraszam na portal www.prawygornyrog.pl



tagi: polityka  faszyzm  lgbt  powstańcy warszawscy  witkowski 

gabriel-maciejewski
26 lipca 2019 10:07
103     4517    14 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

Marcin-K @gabriel-maciejewski
26 lipca 2019 10:19

Niewykluczone, że teraz to bardziej taki Witkowski może liczyć na to, iż jego "napastnik" wyjdzie z paki uśmiechnięty na drugi dzień, a on sam dostanie jakiś mandat za napaść na bezbronnych spacerowiczów w koszulkach patriotycznych. Wtedy będzie można gromko krzyczeć, że reżim de facto popierał "napastnika". Chyba teraz za to płacą większe stawki. 

zaloguj się by móc komentować


JK @gabriel-maciejewski
26 lipca 2019 10:25

Czy w przeciągu ostatnich dwu wieków jacykolwiek kombatanci byli kiedykolwiek traktowani inaczej niż jako pasza dla bieżącej polityki? Pytanie jest oczywiście retoryczne. PiS jako spadkobierca Piłsudczyków działa dosyć schematycznie w tym temacie. Takoż samo działają inni spadkobiercy socjalizmu w Polsce.

Broń Boże wyciągnąć wnioski z powstania i postaw kombatantów - my wiemy lepiej.

zaloguj się by móc komentować

Wrotycz1 @gabriel-maciejewski
26 lipca 2019 10:28

Przemysław Witkowski, za wiki: Syn prof. Andrzeja Witkowskiego. W 2009 zawarł z poetką Iloną Jakubowską małżeństwo humanistyczne, ceremonię pod patronatem Polskiego Stowarzyszenia Racjonalistów[11]. W 2015 roku rozwiedli się. Związany był również z poetką Kamilą Janiak i lewicową polityczką Agnieszką Dziemianowicz-Bąk. Mieszka we Wrocławiu i Warszawie.

Michał Witkowski, za wiki: Witkowski jest osobą homoseksualną[32]. Pisarz stosuje zróżnicowane znaczeniowo nazewnictwo do określania osób posiadających określone preferencje seksualne oraz identyfikujących się z danymi rolami płciowymi[33]. Twierdzi, że słowo „gej” jest wytworem komercyjnej kultury masowej, utrwalającym zawężony, bo stereotypowy obraz tej mniejszości seksualnej. Dlatego, choć przyznaje, że jest osobą homoseksualną, nie uważa siebie za geja[34].

Ojcem Witkowskiego jest Stanisław A. Witkowski, profesor i rektor UJW w Lubinie i profesor Uniwersytetu Wrocławskiego, wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Organizacji.

Ciekawe, czy są rodziną?

 

zaloguj się by móc komentować

parasolnikov @gabriel-maciejewski
26 lipca 2019 10:31

W jednym się mylisz w juesej nikt się nie patyczkuje i tam nie ma żadnego "szacunku wartości" 

https://www.youtube.com/watch?v=pOMCkWOC9Z4

https://www.youtube.com/watch?v=noqPX3AXj4o

 

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Wrotycz1 26 lipca 2019 10:28
26 lipca 2019 10:33

Niw wiedziałem, że to ten świr od małżeństwa humanistycznego, które było przecież pokazywane we wszystkich mediach...ale jaja, rozwiedli się w 2015, a mieli sobie robić herbatę i ciastka podawać i głaskać się po buzi i pupie...niezwykłe...

zaloguj się by móc komentować


gabriel-maciejewski @parasolnikov 26 lipca 2019 10:31
26 lipca 2019 10:34

To są pojedyncze wypowiedzi wyrwane z kontekstu :-)

zaloguj się by móc komentować


parasolnikov @gabriel-maciejewski 26 lipca 2019 10:34
26 lipca 2019 10:39

Nie to jest standard w mediach krajowych. 

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @parasolnikov 26 lipca 2019 10:39
26 lipca 2019 10:42

No, ale to są wszystko oceny post factum dokonywane pod nową rozpiskę propagandową. 

zaloguj się by móc komentować

parasolnikov @gabriel-maciejewski 26 lipca 2019 10:42
26 lipca 2019 10:43

No tak jak z naszymi powstańcami.

zaloguj się by móc komentować


valser @gabriel-maciejewski
26 lipca 2019 10:47

Wyglada na to, ze gumowe cioole namnazaja sie szybciej niz drozdze.

Dopoki on nie przedstawi publicznie notatki ze zgloszenia pobicia na policji, protokolu obdukcji podpisanego przez lekarza sadowego bede uwazal, ze ten sok na jego nosie to jest z ukrainskich malin.

zaloguj się by móc komentować

bendix @valser 26 lipca 2019 10:47
26 lipca 2019 10:50

Sopel z krwi na nosie.... dobre sobie. Chyba musiał tam jakąś linkę przykleić i poczekać z godzinkę :P

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @gabriel-maciejewski
26 lipca 2019 10:51

Tutaj robią sobie przynajmniej jaja na wesoło, jak to zawsze angielski humor miał. Teraz to nawet, jak tego nie chcę, to z każdej dziury ten słoneczny Boris mi się pokazuje. Mistrzostwo świata w ogłupianiu. Przez tyle setek lat doszli ci angole do perfekcji. A pod spodem zbudowali do Imperium ☺

I było "Golden Eye", to teraz będzie "Golden Age". Dla kogo panie Prime Minister?

zaloguj się by móc komentować

DWiant @gabriel-maciejewski
26 lipca 2019 11:07

Jeszcze nie weterani ale niedlugo beda:

Irish Army:

Related image

Dublin Pride Parade
Niall Shannon from Irish Army  94 Cadet Class .
Photo: Tom Honan

Related image

Image result for lgbt army ireland

zaloguj się by móc komentować

Andrzej-z-Gdanska @gabriel-maciejewski
26 lipca 2019 11:09

Może z tym faszyzmem jest jak z antysemityzmem:

1.  Gdyby go nie było to trzeba byłoby go wymyśleć.

2. Może jest jakiś "sanhedryn", który jak kogoś wyznaczy faszystą (antysemitą) to nawet kąpiel w kwasie go nie wybieli, bo on jest aż do szpiku kości faszystą (antysemitą).

3. Co na to genetycy? Jak się nazywa ten gen?

;))

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @JK 26 lipca 2019 10:25
26 lipca 2019 11:25

Powstańcami przez lata całe nikt się nie zajmował... Nikt ich nie zapraszał do telewizji, nawet lokalnie, nie rozmawiał... po prostu nie interesował się nimi tak, jak według nich powinien się interesować. Spora część tych ludzi (poza wybrancami ala śp gen Ścibor-Rylski), z całą pewnością czuła się niedowartościowana przez państwo/naród... Dlatego te resztki staruszków, którzy nigdy nie doczekali się spełnienia aspiracji choćby wykorzystania z imienia i nazwiska w jakimś reportażu, obecnie zrobią wszystko, żeby jeszcze przed śmiercią posmakować zaszczytu "docenienia" w jakikolwiek podobny sposób... Trudno mieć tu pretensje do tych spośród nich, którzy autentycznie nie rozumieją co się wokół nich dzieje, za to ich najbliżsi chętnie odcinają od tego kupony... Wszystko dla chwili popularności. Cała reszta sensu już od dawna nie żyje, a często nigdy nie istniała od samego początku, tak bardzo byli w młodości nakręceni do straceńczej walki, bez chwili zastanowienia nad konsekwencjami dla innych... Niektórzy umierali w nędzy i zapomnieniu, być może we wstydzie i strachu, ale bez słowa skargi na kogokolwiek prócz siebie... Zakładnicy własnej młodzieńczej pychy... Niech ich Pan Bóg przyjmie i otacza opieką.

Wstyd i hańba na tych którzy posługują się tym pokoleniem by zwodzić kolejne.

zaloguj się by móc komentować

JK @gabriel-maciejewski 26 lipca 2019 10:35
26 lipca 2019 11:30

Zbowidowcy to zawodowcy. Specjalność: juma bez rozboju.

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @JK 26 lipca 2019 11:30
26 lipca 2019 11:38

Tak... Najlepiej jakby honorowo zęby w stół wbili, i jak reszta dogorywali w zgorzknieniu, czekając lepszych czasów (Andersa na białym koniu)

zaloguj się by móc komentować

Marcin-K @OdysSynLaertesa 26 lipca 2019 11:25
26 lipca 2019 11:38

Już sporo czasu temu widziałem w warszawskiej skmce wyświetlane spoty w jakiejś akcji społecznej pt. nie boimy się cudzoziemców, czy coś takiego. Byli na nich powstańcy. W ogóle od czasów, gdy Lech Kaczyński zbudował Muzeum PW to oni się zorientowali, że temat powstańców jest już zbyt bliski ludzkim emocjom, żeby jak wcześniej pisać w gazowni o powstańcach mordujących żydów (bo chyba coś takiego było) i zaczęli próby "odebrania" tej kwestii "prawicowo katolickim oszołomom". Mój znajomy, zawołany warszawski lewak, kiedyś wyrażał się z pogardą o powstańcach "bo on sam by spieprzał w czasie powstania", a dziś opowiada jak to był z dziećmi na jakimś koncercie miejskim dla powstańców. Samym tym starszym ludziom nie ma się co dziwić, że po tych wszystkich traumach ktoś próbuje się nimi zainteresować, co niewykluczone może w ich wizji łączyć się z jakimiś pieniędzmi (a komu ich nie brakuje?)... Fakt, że łatwo można przejmować społeczności straumatyzowane jakimiś poważnymi wojaczkami i potem na fali ich emocji przepychać ich w zamierzonych kierunkach. Tak przecież stało się z dużą częścią tych słynnych "bohaterach sierpnia" i matiuszki-Solidarności. Dziś to przecież często awangarda antypisizmu i wszelakiego postępu. Choćby pan Bujak. 

zaloguj się by móc komentować

Marcin-K @DWiant 26 lipca 2019 11:07
26 lipca 2019 11:40

To jest po prostu kosmos...

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @Marcin-K 26 lipca 2019 11:38
26 lipca 2019 11:43

Dokładnie tak... Interesowna Bezwzględność tych wszystkich "przyjaciół" poraża... Staruszkowie zasługują na dobrą spowiedź i odpowiednią pamięć bez żadnej kokieterii.

zaloguj się by móc komentować

atelin @gabriel-maciejewski
26 lipca 2019 13:06

"Pan ten jeździł rowerem nad Odrą we Wrocławiu, w centrum miasta i zwrócił uwagę na obraźliwe wobec gejów napisy, a siedzący obok polski faszysta postanowił go przekonać do słuszności ich treści. Taką wersję podają media. No cóż, ja wielokrotnie bywałem, także wieczorem, w centrum Wrocławia, spacerowałem także po Nadodrzu, gdzie dzieje się nocami naprawdę wiele. Nie widziałem żadnych napisów, ale może niezbyt uważnie się przyglądałem. Tam rzeczywiście siedzi sporo znudzonej, faszystowskiej młodzieży, która nie kocha gejów i lesbijek. Żeby jednak wywołać u nich jakąś reakcję, trzeba się zachowywać naprawdę niecodziennie, albo udawać bezbronnego, a posiadającego fundusze na alkohol gamonia. A i to nie ma pewności czy się ruszą. Nad Odrą w centrum bez przerwy spaceruje policja, jest mnóstwo turystów i wszyscy wszystko widzą. Czekam więc na inne niż podana relacje z tego wydarzenia."

Bardzo dobra znajomość wrocławskich realiów.

Kiedyś we Wrocławiu był tzw. Trójkąt Bemudzki - nazwa wzięła się od trójkąta stworzonego przez ulice Traugutta, Kościuszki i Pułaskiego - zostały po nim rzewne wspomnienia potomków tamtejszych zakapiorów i tęsknota za tym, jak to drzewiej bywało (obcy po zmroku nie miał żadnych szans). Teraz z tego Trójkąta został pył marny i całkiem spoko dzielnia się zrobiła. Ponieważ natura nie znosi próżni, ta zacna nazwa została przeniesiona na Śródmieście ze szczególnym uwzglęnieniem dzielnicy Ołbin, w której ponoć miało miejsce to ciekawe zdarzenie, a która bohatersko jeszcze opiera się próbom ucywilizowania i resocjalizacji.

Rzecz jednak w tym, że w "starym" Trójkącie w latach 2016-2018 były dwa przypadki podpadające pod pobicia - między znajomymi, to w tym samym okresie w Śródmieściu takie coś zdarzało się raz na tydzień i też między podwórkowymi frakcjami. Witkowski musiał się więc bardzo narazić faszystom, chyba nawet musiał ich obrazić, jeżeli to prawda a nie hollywoodzki makijaż.

I jeszcze jedna uwaga: "...faszystowskiej młodzieży, która nie kocha gejów i lesbijek." Pedałów nie kochają, to fakt, ale lesbijki uwielbiają. Nie rozumieją tylko dlaczego te ładne są tylko na pornolach.

zaloguj się by móc komentować

Matka-Scypiona @gabriel-maciejewski
26 lipca 2019 13:49

Naszych faszystów w walce z lgbtq całym sercem popierają Turcy. O dziwo śledzą doniesienia z Polski. Takich rzeczy się dzisiaj dowiedzialam. Jeśli znają trochę angielski pytają o to wprost :) nie odczuwam wstydu bycia Polką za granicą: )))))

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @atelin 26 lipca 2019 13:06
26 lipca 2019 13:59

"Obok bulwarów znajduje się mur, na którym widnieją napisy m.in. "Stop pedofilom z LGBT", "Niszcz marksistów! Bądź aktywny". Kiedy podszedł do niego napastnik i zapytał: "Nie podobają ci się napisy?", dziennikarz odpowiedział, że nie. Wtedy spadła na niego lawina ciosów. "Dostałem ok. 20 razy. Byłem zaskoczony. Nie byłem w stanie się bronić. Napastnik wyglądał, tak jakby był autorem tych napisów na murze. I przyszedł je doglądać. Spędziłem w szpitalu kilka godzin. Mam złamany nos i pękniete kości twarzoczaszki. Na szczęście nie ma żadnych krwiaków - mówi Wirtualnej Polsce Przemysław Witkowski.""

Ho,ho,tak,tak.

zaloguj się by móc komentować

MarcinD @gabriel-maciejewski
26 lipca 2019 14:02

Obejrzałem filmik z panem Witkowskim, tym rzekomo poszkodowanym. Z tych 3 minut wyłania się obraz mieszanki Jakuba Wojewódzkiego i Liroya z czasów młodości, który brał dużo różnych tabletek i machał przez to rękoma bardziej niż normalnie.

Tu jest opis tej sytuacji z lokalnego dziennika (niemieckiego oczywiście):

https://gazetawroclawska.pl/przemyslaw-witkowski-brutalnie-pobity-ma-zlamany-nos-policja-dalej-szuka-sprawcy-i-apeluje-o-pomoc-o-ktore-napisy-poszlo-zdjecia/ar/c1-14305029

Pytanie: kto normalny robi sobie zdjęcie pobitej gęby i daje do mediów? Dopóki nie znajdą sprawy, który się przyzna i będzie jasne, że nikt mu nie zapłacił, tak długo wygląda to niestety na typową ustawkę, ciąg dalszy Białegostoku i szerszej akcji (może przed wyborami). Po to, żeby mieć usprawiedliwienie moralne kolejnego marszu w centrum miasta i szerzenia propagandy nie-normalności:

https://gazetawroclawska.pl/zamiast-marszu-spacer-i-pikiety-organizacje-wspierajace-srodowiska-lgbt-szykuja-sie-do-akcji-w-centrum-wroclawia/ar/c1-14305619

Sytuacja miała miejsce na ul. Trzebnickiej , jeżdżę tą ścieżką rowerową co kilka dni z całą rodziną, czasem wracamy pod wieczór ok 19-20 i nigdy nie spotkałem/widziałem tam żadnych agresywnych osób (czyt. polskich faszystów). A tam jest obok więzienie na Kleczkowskiej, są też wieżyczki obserwacyjne strażników (być może obsadzone).

Dzieje się to, co Pan niedawno przewidział - będą spośród nich szli ludzie na ofiary, żeby machina mogła przeć dalej. A za to dostaną jakąś zapłatę (albo raczej jej obietnicę).

P.S. Kilka dni temu we Wrocławiu namalowali tęczowe przejście na ulicy, niestety urząd musi je usunąć, bo przepisy nie pozwalają na inne kolory niż biały (co za pech). 

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @MarcinD 26 lipca 2019 14:02
26 lipca 2019 14:04

Fakt, straszny pech. A ofiary potrzebują na gwałt.

zaloguj się by móc komentować

MarcinD @gabriel-maciejewski
26 lipca 2019 14:05

Jest dokładnie tak, jak często tu Pan pisze - oni kradną nasze wartości, przywłaszczają je i przydzielają do swoich zwyrodniałych i wykrzywionych poglądów. Najwięcej o tolerancji mówią ci, którzy nie tolerują nikogo, kto ma inne zdanie na ich temat.

zaloguj się by móc komentować

Rozalia @gabriel-maciejewski
26 lipca 2019 14:09

Jeszcze nie przeczytałam, ale z góry plus za tytuł. Trafione w punkt.

zaloguj się by móc komentować

porfirogeneta @gabriel-maciejewski
26 lipca 2019 14:17

Pana Witkowskiego znam z łamów Krytyki Politycznej, on tam ma okazjonalne artykuły demaskujące podłości i knowania polskiej skrajnej prawicy i o niczym innym w zasadzie tam nie pisuje; kogoś interesują takie sprawy jak kariera Leszka Bubla, Bolesław Tejkowski a sprawa polska, knowania korwinistów, faszystów, nazioli, putinistów, mroczne sekrety pastora Chojeckiego, czy nacjobolszewików, to może sobie poczytać. Pan ten usiłuje zaistnieć w mejnstrimie w czasie jakiegoś "wzmożenia". Pamiętacie sprawę Alfiego Evansa; Witkowski wyszydził wszystkich których wzrusza los "biednego bezmózga z Anglii" na tłiterze, potem przepraszał. Teraz już chyba będzie sławny, bo przed chwilą mówili o tym w zetce, i onet już c:oś napisał.

Warto zwrócić uwagę na coś innego, oto co niedawno napisał na blogu guru tych popierdoleńców http://palikot.pl/dac-sie-pobic/

No i proszę, "słowo stało się ciałem".

zaloguj się by móc komentować


MarcinD @gabriel-maciejewski
26 lipca 2019 14:22

Najlepsze jest to 20-30 ciosów w twarz. 10 by go zabiło, po pierwszym by upadł, a on przyjął 30. Przecież to jest taka szopka, że aż oczy bolą. Dostał pewnie 2-3 razy (jeśli już), pytanie tylko od kogo i na czyje zlecenie.

zaloguj się by móc komentować

JK @OdysSynLaertesa 26 lipca 2019 11:38
26 lipca 2019 14:29

Nie muszę panu chyba mówić czym był ZBOWiD. Na pewno nie był organizacją dla byłych Powstańców, AK-wców, NSZ -owców i Żołnierzy Podziemia Antykomunistycznego. Większość z tych, którzy przeżyli żyła tak jak pan napisał. Jak przyszła "trzeciaerpe" to część z nich myślała, że teraz ojczyzna jakoś ich doceni. I doceniła tak, że im w pięty poszło.

Pięknie pan to opisał: "Zakładnicy własnej młodzieńczej pychy... Niech ich Pan Bóg przyjmie i otacza opieką."

 

zaloguj się by móc komentować

Rozalia @gabriel-maciejewski
26 lipca 2019 14:36

Palikot wzywał "Dajcie się pobić!" No to dał się pobić exmąż humanistyczny. Pobić albo raczej polać sokiem. 

zaloguj się by móc komentować

atelin @MarcinD 26 lipca 2019 14:02
26 lipca 2019 14:38

Trzebnickiej z wieżyczek pudła nie widać. Ale to nie ma znaczenia, ponieważ pod pudłem rezydują słomiane wdowy porozumiewające się migową grypserą ze swoimi chłopami za kratami. One go stłukły?

zaloguj się by móc komentować

atelin @Grzeralts 26 lipca 2019 14:04
26 lipca 2019 14:42

Kładący się Diduszko nie wypalił...

zaloguj się by móc komentować

atelin @bendix 26 lipca 2019 10:46
26 lipca 2019 14:53

Świetna fota. Telefonu mu nie zabrali??? A cienie drzew pokazują, że zdjęcie było zrobione ok. południa.

zaloguj się by móc komentować

atelin @atelin 26 lipca 2019 14:53
26 lipca 2019 14:55

Przesadziłem, ok. 17.

zaloguj się by móc komentować

onyx @gabriel-maciejewski
26 lipca 2019 14:58

Taki nius z życia Wrocławia:

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @onyx 26 lipca 2019 14:58
26 lipca 2019 15:02

A, czyli to kapucha jest po prostu. Może on w ogóle nie stał nawet przy tym murze. Co za swołocz. 

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Rozalia 26 lipca 2019 14:36
26 lipca 2019 15:03

Palikot mąż opatrznościowy lewicy...we łbie się nie mieści

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @MarcinD 26 lipca 2019 14:22
26 lipca 2019 15:03

Ja kiedyś dwa razy dostałem, w zupełności mi to wystarczyło

zaloguj się by móc komentować



gabriel-maciejewski @MarcinD 26 lipca 2019 14:05
26 lipca 2019 15:04

I jeszcze do tego cechy ludzkie przypisują wyłącznie sobie, reszta to zwierzęta. Z wyjątkiem dzików rzecz oczywista

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @MarcinD 26 lipca 2019 14:02
26 lipca 2019 15:05

tak to pobudzony świr, na prochach

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Matka-Scypiona 26 lipca 2019 13:49
26 lipca 2019 15:05

Ja bym za bardzo tym Turkom nie ufał

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @atelin 26 lipca 2019 13:06
26 lipca 2019 15:05

Lepiej dajmy spokój takim rozważaniom

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @JK 26 lipca 2019 11:30
26 lipca 2019 15:06

Zawodowcy i dlatego są traktowani serio

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Andrzej-z-Gdanska 26 lipca 2019 11:09
26 lipca 2019 15:07

Za chwilę wymyślą takie rzeczy, o jakich się Diduszce nie śniło

zaloguj się by móc komentować



gabriel-maciejewski @valser 26 lipca 2019 10:47
26 lipca 2019 15:08

Nikt nie pokaże żadnej obdukcji ani protokołu, daj spokój

zaloguj się by móc komentować


porfirogeneta @gabriel-maciejewski 26 lipca 2019 15:03
26 lipca 2019 15:31

Gdyby chciał toby, wrócił, na razie daje różne "dobre rady" z bloga i wyrzucił Biedroniowi parę groszy na tą jego Wiosnę.

 Może musi jeszcze swoje "w kącie postać" za te europyplustwojeruchy- jakoś wszyscy umoczeni w tę inicjatywę są gdzieś na politycznym aucie, a Siwiec nawet zbiegł na Sicz. To taka moja wiejska teoria politologiczna.

zaloguj się by móc komentować

MarcinD @onyx 26 lipca 2019 14:58
26 lipca 2019 16:18

Mnie z tego postu najbardziej przytłacza informacja, że Sutryk nie odniósł się publicznie do zamachu na księdza. Nie mam najmniejszej ochoty śledzić jego poczynań w internecie, ale jeśli to jest prawda, to napiszę do niego jako mieszkaniec miasta publiczną skargę na piśmie.

zaloguj się by móc komentować

MarcinD @gabriel-maciejewski 26 lipca 2019 15:09
26 lipca 2019 16:25

Komentarz są bardzo przytomnie i pokazujące wyraźnie, jaka mała statystycznie jest skala tego zidiocenia. Tylko ci durnie wykrzykują co innego. Oni po prostu tworzą wirtualny świat i na siłe wmawiają wszystkim, że jest prawdziwy.

zaloguj się by móc komentować


valser @parasolnikov 26 lipca 2019 16:52
26 lipca 2019 17:09

Eeee tam... Kamil w swoim stylu. Goovno lezy na stole i nikt nie bedzie protestowac.

https://www.youtube.com/watch?v=ZhZ4_d0S7R4&t=35s

zaloguj się by móc komentować

onyx @gabriel-maciejewski 26 lipca 2019 15:02
26 lipca 2019 17:24

Tam zaraz takie mocne słowa ;) Wrażliwy lewicowy aktywista, który wziął sobie do serca słowa swoich starszych i mądrzejszych kolegów. A teraz to nawet wziął sobie te słowa do głowy co widać na załączonym obazku. W myśl zasady kto pierwszy pobity ten lepszy bo jeszcze jest czas zrobić jakąś wirtualną karierę. Po wakacjach to już zostaną tylko ci zatwierdzeni i nie będzie czasu na drobnicę. Jak on podczas rozmowy tak macha rękami to ktoś mógł to wziąć za próbę ataku i zastosował obronę konieczną. Takie czasy, że ogólnie niebezpiecznie jest rozmawiać z nieznajomymi w sytuacjach spornych o czym przekonała się pewna pani próbując nawiązać rozmowę na pasach z kierowcą czarnego samochodu...

zaloguj się by móc komentować

porfirogeneta @parasolnikov 26 lipca 2019 16:52
26 lipca 2019 17:28

Łooo 2,5 promila to trzeba z pół litra gorzały wytrąbić, pewnie pił bo nie mógł już wytrzymać faszystowskiej przemocy. 

Swoją drogą żeby pachołki "szlachcie" w drogę wchodziły? Koniec świata.

zaloguj się by móc komentować


gabriel-maciejewski @onyx 26 lipca 2019 17:24
26 lipca 2019 17:32

Ktoś go rozpoznał i wymierzył sprawiedliwość

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @parasolnikov 26 lipca 2019 16:52
26 lipca 2019 17:33

Jechałem A1 wczoraj...ja pierniczę....

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @gabriel-maciejewski 26 lipca 2019 15:03
26 lipca 2019 19:40

"Palikot chce wrócić"

Sa zdesperowani, wiec moze nawet Palikota wywleka z jakichs zakamarkow.

Tonacy brzydko sie chwyta.

zaloguj się by móc komentować

onyx @gabriel-maciejewski 26 lipca 2019 17:32
26 lipca 2019 19:41

Też tak myślę, ktoś go rozpoznał zaczęła się pyskówka i poszło a po fakcie dorobił historię.

Podobno u Durczoka w aucie znaleziono jakieś na razie nieokreślone substancje. Ciekawe czy sądy staną na wysokości zadania jak u Najsztuba? Łatwo nie będzie ale sądy u nasz to jest prawdziwa sztuka co żadnej krytyki się nie boi.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @valser 26 lipca 2019 10:47
26 lipca 2019 20:24

Dzisiaj po krótkim pobyciu w gmachu mojej byłej firmy,  przejeżdzajałem ulicą Filtrową w Warszawie,   ujrzałem kilkunastoosobową demontrację pod bramą, gdzie znajduje się redakcja "Gazety Polskiej". Stali tam z  z jakimiś namazanymi na kartonach napisami w rodzaju "LGBT life." "Free zone ... i coś tam". I temu podobne.   Rozweselone miny tego towarzystwa świadczyły, że stawka godzinowa za te występy musi być wielce satysfakcjionująca. Zwłaszcza dla studentów, którzy opłacają wynajem kwatery w Warszawie. A teraz przeciez wakacje i trafia się taka okazja, by  dorobić.

zaloguj się by móc komentować

valser @stanislaw-orda 26 lipca 2019 20:24
26 lipca 2019 21:25

Kazdy orze jak moze. Bieda generuje glupote i rowniez dwuznaczne moralne wybory w tam przypadku. Te same typy za flaszke udostepniaja swoj glos wyborach. Smutne i slabe to jest.

zaloguj się by móc komentować

Trzy-Krainy @przemsa 26 lipca 2019 18:58
26 lipca 2019 21:35

Krajem misyjnym są też Włochy.

 

zaloguj się by móc komentować

porfirogeneta @stanislaw-orda 26 lipca 2019 20:24
26 lipca 2019 21:41

Ukraiński aktyw LGBT na majdanie, czy tam niedługo późniejZa pieniądze ksiądz się modli, za pieniądze lud się podli.

zaloguj się by móc komentować

Rozalia @stanislaw-orda 26 lipca 2019 20:24
26 lipca 2019 21:53

Już pisałam że naklejki były zaplanowanym katalizatorem do burdy, która w najlepsze nabiera tempa. Wypowiadane dyrdymały legną się w czerwonych głowach i trują dusze.

https://wiadomosci.wp.pl/monika-olejnik-po-marszu-rownosci-w-bialymstoku-wstyd-i-hanba-6406763457595009a

Olejnik bredzi, że w Białymstoku faszyści obrzucali LGBTGdystów butelkami z moczem. Powstancy rzucali butelki z benzyną, a w Białymstoku latały butelki z moczem. Rocznica wybuchu powstania za kilka dni. Obstawiam, że butelki z moczem staną się faktem medialnym jak maybach o. Rydzyka po to, by historia stała się farsą. A powstańcy lub przebierańcy i uzurpatorzy, w końcu wystapią w tańcu z gwiazdami.

zaloguj się by móc komentować

porfirogeneta @Rozalia 26 lipca 2019 21:53
26 lipca 2019 21:59

Pani Rozalio, kto tam dziś o "maybachu ojca Rydzyka" pamięta? Stare dzieje, to było rok temu.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Rozalia 26 lipca 2019 21:53
26 lipca 2019 22:18

a telewizja Kurskiego rozpropagowje przez 24 h podobne eventy, zachęcając w ten sposób do powielania tej chutzpach.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @porfirogeneta 26 lipca 2019 21:41
26 lipca 2019 22:26

juz kiedyś pisałem, że miałem okazje posłuchać rozmowy dwóch osobników, którzy na tzw. patelni  (plac przy wejsciu/wyjściu do/ze stacji metra Warszawa Centrum) rozdaja rozmaite ulotki. Było to w czasie, gdy pod gmachem Sejmu na Wiejskiej odnywały się jakieś protesty, zdaje się że z okazji chutzpach p. Broniarza. No i jeden z tych ludzików mói do drugiego, że nie moze sie z nim spotkać po zakonczeniu akcji ulotkowej, bo o godzinie 17:00 musi być pod Sejmem, gdyż ma tam płacone od godziny (już dzisiaj  nie pamietam wysokości kwoty), ale dla aspitantów  z pośredniaka widocznie była to stawka warta fatygi. I ten drugi rozmówca również się zainteresował, w jaki sposób  można się  dopisać do demonstrujących.

zaloguj się by móc komentować

DYNAQ @MarcinD 26 lipca 2019 14:02
26 lipca 2019 22:33

To zapewne przejście dla rowerzystów.

zaloguj się by móc komentować


glicek @MarcinD 26 lipca 2019 16:18
26 lipca 2019 23:07

No właśnie, jak tam ten ksiądz się czuje? Bo temat zniknął z przestrzeni internetowej.

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @gabriel-maciejewski
27 lipca 2019 00:45

Do awantury Rusin z Zofią Klepacką też zostali wciągnięci weterani ze Światowego Związku Żołnierzy AK.

https://www.fakt.pl/kobieta/plotki/zofia-klepacka-odznaczona-przez-zwiazek-zolnierzy-ak/gkqkj3c

Starość czy brak weryfikacji/lustracji członków? 

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @porfirogeneta 26 lipca 2019 21:41
27 lipca 2019 00:45

Wstrząsające... I to mało powiedziane.

zaloguj się by móc komentować

onyx @gabriel-maciejewski 26 lipca 2019 17:32
27 lipca 2019 00:47

Przemysław to taka kosa co trafiła na kamień.

zaloguj się by móc komentować


gabriel-maciejewski @onyx 27 lipca 2019 00:47
27 lipca 2019 07:36

To jest niesamowite. On się w ten sposób wyraża? Wykładowca akademicki?

zaloguj się by móc komentować


Grzeralts @gabriel-maciejewski 27 lipca 2019 07:36
27 lipca 2019 08:50

Przecież to narcyz, pełnoobjawowy. A od takich należy się trzymać na odległość przynajmniej długiego kija. 

zaloguj się by móc komentować

MarcinD @glicek 26 lipca 2019 23:07
27 lipca 2019 08:55

Nie ma żadnych doniesień w mediach po 12 czerwca. Czyli 2 dni po wypadku. Na szczęście ponoć operacja się udało i powinien wracać do zdrowia. A zamachowiec przyznał, że film Sekielskiego to dobry trop.

zaloguj się by móc komentować

mniszysko @Rozalia 26 lipca 2019 21:53
27 lipca 2019 08:57

Za sanacji nie wolno było reklamować domów publicznych. Właściciele tychże przybytków znaleźli na to sposób. Sponsorowali ostrzeżenia pisząc, że zwraca się uwagę szacownym obywatelom, że budynek na tej czy tamtej ulicy jest burdelem.

Według mnie podobnie robi Sakiewicz z tą nalepką. Przez swoją akcję pokazuje, że pewne granice są nieprzekraczalne i trzeba się z tym pogodzić a przy okazji zyska opinię człowieka co to walczy z burdelami znaczy się z LGBT czy jak ich tam zwą.

zaloguj się by móc komentować

MarcinD @Grzeralts 27 lipca 2019 08:50
27 lipca 2019 08:57

Dla mnie to idealny kandydat do takich grup jak ta Charliego Mansona. Tylko płeć (chyba) trochę nie ta. Człowiek zdegenerowany kulturowo i mentalnie, czysty produkt ostatnich lat rewolucji.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @MarcinD 27 lipca 2019 08:57
27 lipca 2019 09:12

Myślę, że jednak patologia rodzinna. 

zaloguj się by móc komentować

porfirogeneta @gabriel-maciejewski
27 lipca 2019 09:38

Oni tam wszyscy tacy, popatrz jak się zachowuje np poseł Mieszkowski (też z Wrocławia btw), Witkowski sobie pochodzi teraz z tym podbitym okiem po mediach, jak "chwyci" to go Biedroń weźmie na listę, jak nie, no to będzie po staremu.

Przypomina sobie ktoś jeszcze, poza mną, sprawę pobicia pana Pieczyńskiego? Też chodził z tym podbitym okiem , też był  "faszyzm, panie, faszyzm i homofobia" ale nie chwyciło i Niutek Talar po staremu jeździ ze swoimie pogadankami o Izydzie i czarownicach po Polsce.

 

zaloguj się by móc komentować


MarcinD @porfirogeneta 27 lipca 2019 09:39
27 lipca 2019 09:44

Może tak być w sumie, że my się tu denerwujemy, a ci biedni ludzie składają tylko swoje oferty jakimś komitetom wyborczym. Co mają, to oferują. Szkoda tylko, że nie mogą tego robić jak normalni ludzie, w zaciszach gabinetów.

zaloguj się by móc komentować

tadman @Marcin-K 26 lipca 2019 11:38
27 lipca 2019 10:03

Że dla pieniędzy? Nie zgadzam się na pisanie tak o tych ludziach.
Przyczyna leży gdzie indziej. Wyłudzacze żeruja najczęściej na osobach starszych i proponują im za spore sumy, a dla tych co nie mają gotowe blankiety umów kredytowych na cudowne materace, samosprzątające odkurzacze czy inne aparaciki ponoc przynoszące ulgę w ich dolegliwościach. Dlaczego ci starsi ludzie wysupłują ze swych emeryckich portfeli ostatnie grosze? Ano za chwilę zainteresowania, za złudzenie, że ktoś o nich myśli.

Wielu z powstańców dlatego firmuje te propagandowe bzdury, bo mieszkają sami, często nie mają już swojej połowicy, dzieci gdzieś w Polsce lub świecie, ludzi w ich wieku jest mało, często są zniedołężniali, więc jeśli przyjedzie młodziak samochodem, pomoże wydostać się z domowego więzienia na kilka godzin to idą na to.

zaloguj się by móc komentować

porfirogeneta @MarcinD 27 lipca 2019 09:44
27 lipca 2019 11:02

Niekoniecznie komitetom, równie dobrze może chodzić o redakcje, think tanki, fundacje, albo przesunięcie sie na lepsze miejsce przy już okupowanym korytku. Tak na dobry porządek to kariery red. Rachonia i red. Lisiewicza też sie zaczęły od wygłupów.

 

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @stanislaw-orda 26 lipca 2019 22:18
27 lipca 2019 11:16

Oczywiście... Sakiewicz też sakiewkę nadstawia i się reklamuje z gazetą w której można znaleźć naklejkę "strefa wolna od LGBT"... Wylewa teraz krokodyle łzy bo jakiegoś kioskarza, za sprzedawanie GP z ową zawartością, jakiś aktywista zaatakował... Każdy orze jak może. Jest głośno i sprzedaż rośnie.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @porfirogeneta 27 lipca 2019 09:39
27 lipca 2019 12:01

Zaburzeni, ale myślą ekonomicznie. 

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @MarcinD 27 lipca 2019 09:44
27 lipca 2019 12:02

My się nie denerwujemy. Tylko łacha z nich drzemy, taka rozrywka.

zaloguj się by móc komentować

porfirogeneta @Grzeralts 27 lipca 2019 12:01
27 lipca 2019 17:11

Pasożyta wiedzie instynkt, taki tasiemiec,czy inna wsza, jak nie znajdzie żywiciela to zdechnie z głodu, każdy ma tyle rozumu ile mu trzeba; słyszał kto, kiedy żeby ktoś się skarżył że ma za mało rozumu?

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @gabriel-maciejewski
27 lipca 2019 17:36

"Udział ten, ofiara i zmarnowane życie pokolenia traktowane są dziś jak gadżety do zabawy."

To jest unieważnianie Światowego Związku Żołnierzy AK. Będą spory dotyczące tego w nim samym. 

Ale że ty, Gospodarzu z tupetem, masz czelność apelować do sponsorów LGBTQ! A może to nadzieja?

zaloguj się by móc komentować

tromba @atelin 26 lipca 2019 14:38
28 lipca 2019 20:09

Jezdze tamtedy codziennie o roznych porach ale zadnych faszystow nie zauwazylam, natomiast spaceruja ludzie z pieskami i matki z wozkami. Ciekawe czy znajda sie jacys swiadkowie pobicia.

zaloguj się by móc komentować

atelin @porfirogeneta 26 lipca 2019 21:41
4 sierpnia 2019 11:00

Na fladze jest napis "Kliczko", więc to chyba nie LGBT...

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować