-

gabriel-maciejewski : autor książek, właściciel strony

Czy Kuba Wojewódzki rzeczywiście jest żydem?

Sądy robiły wszystko, co się dało, by nie wydawać wyroków lub maksymalnie je opóźnić. A gdy już je wydały, władze cywilne nie spieszyły się z ich wykonaniem.

 

Emanuel Małyński „Nowa Polska”

 

Obejrzałem w życiu może półtora programu Kuby Wojewódzkiego, w tym jeden cały. Gościem wtedy był Adam Michnik, a Wojewódzki bardzo nachalnie domagał się od nadredaktora, by ten uznał jego żydowstwo. To znaczy wdzięczył się bardzo, wykrzykiwał słowo „żyd” w różnych kontekstach i mówił coś o prześladowaniu. Uśmiechał się przy tym tajemniczo, jak to Wojewódzki i łypał okiem to na Michnika, to do kamery. Ten ostatni zaś patrzył na niego nieufnie, podejrzewając, nie wiadomo czy słusznie, że Wojewódzki zaraz powie coś z pozoru niewinnego, co zmusi nadredaktora do gwałtownych reakcji. Konstatacja tego programu była taka, że syn prokuratora zawsze się dogada z bratem prokuratora. Obaj panowie rozstali się w uśmiechach.

Misja Kuby Wojewódzkiego ma charakter dwoisty i została dobrze pomyślana. To znaczy dobrze, jak na warunki polskie, gdzie robienie ludzi w bambuko i kokietowanie ich byle czym przychodzi łatwo, gdzie wszyscy się dają nabierać i traktują serio każdą głupotę, całkowicie lekceważąc sprawy poważne. W innym kraju Wojewódzki kariery by nie zrobił, nawet gdyby jego ojciec był prokuratorem w stolicy, a nie w jakimś tamecznym Słupsku. Głównie z tego powodu, że gdzie indziej trochę bardziej serio traktowane jest prawo.

Wracajmy do misji. Polega ona na wygłupach w studio i filozofowaniu w rzeczywistości, w czasie spotkań z młodzieżą, które Kuba odbywa jeżdżąc w tournée po całym kraju. To znaczy kiedyś tak robił, nie wiem czy jeszcze to kontynuuje. On na tych spotkaniach udawał poważnego edukatora społecznego, który – ponieważ nie można tego zrobić otwarcie – usiłuje przekazać młodzieży istotną wiedzę o świecie za pomocą mowy ciała, podprogowych sugestii i żartów. Młodzież doskonale to rozumie, albowiem każdy jej przedstawiciel, nawet dwunastoletni ma coś do ukrycia przed matką i komunikuje się z kolegami tak, by tego nie zauważali starsi. Komunikuje się w ten sam sposób w jaki zachowuje się w studio Wojewódzki i wszyscy to doskonale rozumieją. Projekt o nazwie Kuba Wojewódzki jest więc projektem serio, który został porządnie dofinansowany. Źródła nie są znane i chyba nie ma potrzeby nawet zgadywać gdzie się znajdują. Wielu ludzi Kuba Wojewódzki irytuje i wielu ludzi go nienawidzi. On to doskonale wie, miałem kiedyś okazję obserwować jak się zachowuje na mieście, kiedy wokół nie ma nikogo, to znaczy bezpiecznego, rozbawionego tłumu, który go rozpoznaje. Otóż on się zachowuje jak filmowy złodziej, taki z amerykańskich produkcji pochodzących z lat dwudziestych, i to wczesnych. Po co ja w ogóle o tym piszę? Otóż po to, by wskazać Wam, skasowaną już wszędzie, z wyjątkiem strony niepoprawnych i strony toyaha zapowiedź reportażu o pedofilskich wyczynach Wojewódzkiego

 

https://niepoprawni.pl/video/bestia-z-tvnu

 

http://www.toyah.pl/

 

Film ten wisiał na YT przez cztery dni, zanim ktoś się zorientował i go usunął. W końcówce widać, że twórcy zapowiadają, iż jest to część większej produkcji. Myślę, że to nieprawda. Ten film powstał po to, by sprawę wyczynów celebrytów w Zatoce Sztuki i innych zatokach ostatecznie i nieodwołalnie zamknąć. Miałem wczoraj skopiować link do niego, ale pomyślałem, że poczekam jeszcze dzień i zobaczę co się stanie. No i miałem rację. Film jest zwinięty, a wkrótce zniknie całkiem i będzie tylko mglistym wspomnieniem. Wojewódzki pójdzie do sądu, albo tylko zapowie, że pójdzie, wyda oświadczenie, wskaże na te momenty, które są rażącą i jawną manipulacją i wszyscy zgodnie przyznają mu rację. Tym zaś którzy wskazywali na to, że ze środowiskiem celebrytów jest coś nie tak, pokażą oni wszyscy środkowy palec i będzie to jak najbardziej na miejscu, albowiem w ten sposób uświadomiona politycznie młodzież komunikuje się ze zgredami, którzy nie rozumieją czym jest prawdziwa edukacja społeczna.

Proszę Państwa, jeśli ktoś dysponuje autentycznymi materiałami potwierdzającymi popełnienie przestępstwa, jeśli ma do dyspozycji ekipę telewizyjną i świadków, w tym świadków małoletnich, a w tle toczy się sprawa niejakiego Krystka pilotowana przez gazownię, to ten ktoś nie idzie na Wykop, ale do prokuratury i składa tam doniesienie. Jeśli tego nie czyni, to znaczy, że został przez kogoś oszukany, a ten ktoś wmówił mu, że sprawy poważne załatwia się w Polsce przez media. Otóż nie, nie załatwia się ich w ten sposób, czyni się to inaczej.

Ja oczywiście wiem, że zaraz pojawią się tu ludzie opowiadający o tym, jaką patologią jest polski wymiar sprawiedliwości. No, ale to nie jest chyba ten przypadek. Co?

Jeśli mamy w TV aferę Latkowskiego, film Sekielskiego o księżach pedofilach, (którego efektem nie jest żadne doniesienie do prokuratury), to złożenie zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa – jeśli to co pokazuje materiał z Wykopu jest prawdziwe – nie może być chyba problemem? Można to robić w obecności kamer, a potem puszczać wielokrotnie, albowiem nie ma takiej siły, która by zdjęła materiał, na którym widać, jak obywatel składa doniesienie w prokuraturze, w sprawie molestowania dziecka. Nawet jeśli Wojewódzki jest tym żydem i ma certyfikat od samego Michnika. No, ale nagranie z Wykopu nie może być prawdziwe. Musimy to uznać, jeśli chcemy zachować szacunek dla samych siebie.

No, ale załóżmy, że istnieje opisana wyżej siła. Jeśli tak jest kochani, to wszelkie dyskusje o naprawie, reformie państwa, polepszeniu tego czy tamtego po wyborach, dywagacje na temat poszczególnych kandydatów, czy ten lepszy, czy tamten gorszy, to jest normalny współudział. Po prostu. Jeśli za zgodą redakcji i mediów, a co za tym idzie także polityków uprawia się żarty z poważnych przestępstw i za ich pomocą załatwia się doraźne jakieś histerie, albo przemodelowuje budżety, to rację ma niestety Ewaryst Fedorowicz, nawet jeśli trochę oszukuje i naciąga fakty. Histeria wokół pedofilii, nie wiem który już raz powtórzę, jeśli nie znajdzie zadowalającego wyniku to, znaczy jeśli oskarżenia nie zostaną potwierdzone w wyniku śledztwa lub w wyniku śledztwa cofnięte, degraduje nas wszystkich. Wojewódzkiego zaś czyni królem życia, po raz nie wiem który. Jeśli jest inaczej, to znaczy, jeśli przez ten cały Wykop, ktoś wysłał mu ostrzeżenie, tym gorzej dla nas. Oto bowiem międzynarodowe gangi handlarzy żywym, nieletnim towarem prowadzą między sobą pouczającą, dydaktyczną pogawędkę, w otwartych polskich mediach. Nie tylko społecznościowych, ale także prywatnych i publicznych. Wszyscy zaś, którzy to widzą, klaszczą w dłonie i śmieją się oraz płaczą na przemian, kibicując to jednemu, to drugiemu gangowi. I mowy nie ma żeby przestali, albowiem każdy chce mieć trochę racji i ekscytować się w grupie. I tylko to go interesuje. Sprawa pedofilii wśród celebrytów i prostytucji nieletnich firmowana przez różne Zatoki sztuki, zatoki świń i białych, posiwiałych wielorybów, wyrzuconych a plażę, nie zostanie rozwiązana, nawet jeśli prezydentem zostałby Chuck Norris, a co dopiero mówić o Andrzeju Dudzie. Będzie co jakiś czas wykorzystywana przeciwko nam wszystkim i będzie jednym z wielu narzędzi szyderstwa, które się wobec społeczności nadwiślańskich buszmenów stosuje. Oni zaś, nawet nie zrozumieją, kto i dlaczego z nich drwi. Nie zrozumieją, albowiem jedynym marzeniem konsumentów treści, jest opowiedzenie się po ten czy tamtej stronie, a następnie udanie się na zasłużony odpoczynek. Słodkich snów, choć poranek, życzę wszystkim zaangażowanym w walce o lepsze jutro.

 



tagi: żydzi  polska  propaganda  media  celebryci  pedofilia  kuba wojewódzki  zatoka sztuki 

gabriel-maciejewski
31 maja 2020 09:38
100     8104    24 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

olekfara @gabriel-maciejewski
31 maja 2020 10:12

A prawda nie ma już żadnego znaczenia, jeżeli nie dotknie nas osobiście, choć i to nie jest już takie pewne.

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @olekfara 31 maja 2020 10:12
31 maja 2020 10:15

Rodzinę pani Żuk prawda dotknęła osobiście i oni z tego zrozumieli tyle, że trzeba iść do Rutkowskiego

zaloguj się by móc komentować

valser @gabriel-maciejewski
31 maja 2020 10:24

Naprawde musimy sie pompowac jakas zajawka o Wojewockim? To jest nie do uwierzenia, jak na slabych i zupelnie niespenetrowanych tematach jedzie w Polsce tzw. dziennikarstwo i publicystyka, i jak slaba i podatna na manipulacje jest publika.

"dywagacje na temat poszczególnych kandydatów, czy ten lepszy, czy tamten gorszy, to jest normalny współudział. Po prostu."

To jest dla mnie jasne od momentu, kiedy Tomasz Lis przepraszal gdzies na korytarzu kandydata Andrzeja Dude, za to, ze w swoich dziennikarskich materalach telewizyjnych uzyl fake newsow na temat corki kandydata. Duda nie potrafil nawet swoich spraw po mesku zalatwic, ani op"*dolic Lisa jak bura suke, a co dopiero jakies grubsze sprawy pozalatwiac.

Dla mnie temat pedofilii w ogole nie istnieje. On byc moze jest istotny dla patologii, ktora za pare zloty lub flaszke shandluje swoj glos w wyborach, swoj wlasny tylek wiec czemu nie tylek swojego dziecka?

Jakby kazdy mial do siebie szacunek i pilnowal swoich spraw i swoich dzieci, rzeczywiscie sie o nie troszczyl, to zadnej pedofilii by nie bylo. Kazdy pedofil wiedzialby, ze jak zrobi jakis numer, to bedzie latal najpierw bez ptaka, a potem bez lba.

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @valser 31 maja 2020 10:24
31 maja 2020 10:26

Musimy, albowiem niewskazywanie patologi to przyłączanie się do niej. No, ale ludzie wierzą i chcą wierzyć, że tym razem to już naprawdę

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @gabriel-maciejewski
31 maja 2020 10:39

Gdybyśmy byli demokratami to sam ten fakt by nas degradował i dalsze dywagacje o reformie, wyborach, kandydatach by to potwierdzały, ale nie jesteśmy nimi. Skoro tak, to możemy chyba podjąć rozmowę na temat, na przykład kandydatów, bez jakichś niepotrzebnych lęków i emocji. Nawet tacy ludzie jak Hipolit Milewski, właściciele ziemscy którzy byli całkowicie poza tzw. systemem socjalistycznej demokracji wypowiadali się na tematy doraźnej polityki kiedy to ich dotyczyło w jakimś stopniu. Ważne żeby robić swoje, ale jeśli coś ma na nas wpłw chociażby minimalnie to też warto zabrać czasem głos.

Przyjęcie postawy pt. "odcinamy się od tego, zamykamy się i czekamy na..." jest według mnie tak samo szkodliwe jak "wyjdźmy na ulice i policzmy się".

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Kuldahrus 31 maja 2020 10:39
31 maja 2020 10:41

Oczywiście, dyskutujmy, ale nie róbmy tła do dyskusji z pedofilii

zaloguj się by móc komentować

valser @gabriel-maciejewski 31 maja 2020 10:26
31 maja 2020 10:43

Patologie sie zwalcza akcja, a nie wskazywaniem problemu. Ludzie niestety mysla, ze jak przedyskutuja problem, albo napisza jakis protest, to ten problem zniknie. W sytuajci, w ktorej prawo nie dziala i jest NIEEGZEKWOWANE to jest tak nagminne i powszechne zachowanie. Niestety nic kompletnie z tego nie wynika. Wiekszosc dyskusji w tym temacie jest jalowa.

Pompowanie sie ta zajawka to nie jest przylaczanie sie do patologii, tylko zwykly przedwyborczy obled.

zaloguj się by móc komentować


stanislaw-orda @gabriel-maciejewski
31 maja 2020 10:48

To są cykliczne tematy, z których eksploatowania nieźle żyją ludzie mediów. I bynajmniej nie chodzi w tym o to, by złapać króliczka, ale od czasu do czasu rzucać "w tłun" jakis ochłąp medialny, żeby o niego skakano sobie do oczu.

A potem zrobi si ę kolejny program, ze obywatel X jakos nieszczególnie potraktował obywatela Y w zwoiazku z tematem podobnehgo reportażu. I bedzie materiał na nowy reportaż i grzanie emocji.

A niektórzy upierają sie , ze skonstruowanie perpetuum mobile jest niemożliwe.

W swiecie praw fizyki nie jest możliwe, ale w świecie wyimaginowanym, czyli odwzorowanym  tapetą propagandy, jak najbardziej.

zaloguj się by móc komentować

peter15k @gabriel-maciejewski
31 maja 2020 11:02

Być może uznano, że finansowanie tych celebrytów, ich zboczeń oraz trzymanie ich na smyczy jest politycznie nieskuteczne i zbyt kosztowne.  Wojewódzki zaczynał przed laty swój program , chyba w Polsacie,  od "jazdy po kaczorach" z szyderstwem jako dominującym PR.  W mediach większość portali powstałych przed laty z Wirtualną Polską jako generałem bierze udział w wojnie przeciw Kaczyńskim. Nieskuteczność w stosunku do kosztów i odcięcie od reklamowego koryta.  Tego boją się najbardziej celebryci. 

zaloguj się by móc komentować

ainolatak @gabriel-maciejewski 31 maja 2020 10:15
31 maja 2020 11:03

To jest desperacja. W takich chwilach rodzina czepia się nawet najbardziej skompromitowanych sposobów, szczególnie jeśli nie ma zaufania do oficjalnych. A zwiększeniu zaufania nie pomaga to, że przedłużono w prokuraturze sprawę o kolejne półroku, bo strona polska nie może wydobyć od egipskiej dokumentacji dowodowej, przede wszystkim z sekcji zwłok. Od trzech lat! 

Ta sytuacja po raz kolejny pokazuje cały schemat. Poważna i dramatyczna sprawa, etatowy "detektyw lub jasnowidz" i sprawy zagraniczne/wewnętrzne załatwiane na poziomie niepoważnego państwa.  Ziobro napisał do głównego prokuratora Egiptu w tej sprawie 3 lata temu. Potem ponoć sugerował, że to sprawa arabskich handlarzy ludźmi. I na tym nasza "wyborcza" się skończyła.

No, ale załóżmy, że istnieje opisana wyżej siła. Jeśli tak jest kochani, to wszelkie dyskusje o naprawie, reformie państwa, polepszeniu tego czy tamtego po wyborach, dywagacje na temat poszczególnych kandydatów, czy ten lepszy, czy tamten gorszy, to jest normalny współudział

To brzmi potwornie, ale może trzeba w końcu tak na to patrzeć. I żyć już w stanie wybudzenia. Nie jest łatwo, ale myślę, że wtedy działania, oczekiwania, a więc punkt ciężkości siły własnej przeniesie się w inne sfery, do których medialne abrakadabra nie dociera.

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @gabriel-maciejewski
31 maja 2020 11:06

Słodkich snów, choć poranek, życzę wszystkim zaangażowanym w walce o lepsze jutro.

Zasypiam w tym miejscu właśnie, bo kiedyś trzeba mieć te wlasciwe sny ☺, na wyspie Sheppey u ujścia Tamizy

zaloguj się by móc komentować

ainolatak @gabriel-maciejewski
31 maja 2020 11:10

A cytat z Małyńskiego świetny. Takie muszą być sądy w strukturze, która zamiast być państwem stała się "butikiem" tzn maglem, w którym biorący udział w przestępstwach, wykroczeniach zostają politykami, biznesmenami na ukradzionym pierwszym milionie lub dotacjach, artystami, pisarkami, będącymi wzorami według wymaglowanych medialną pianą nowych standardów.

zaloguj się by móc komentować

ainolatak @stanislaw-orda 31 maja 2020 10:48
31 maja 2020 11:25

No właśnie, nigdy się nie uczymy? Nawet na SN efekty grzania emocji (choćby w politycznych obszarach) były widoczne, więc może nie... Ale przy okazji np. takiego ochłapu medialnego z Wojewódzkim w tej roli, może jednak warto przypominać do bólu, że nie warto z emocji wymydlać się dla jednych albo drugich. Niby oczywiste, ale ta cykliczność pokazuje, że jednak nie.

zaloguj się by móc komentować

Paris @ainolatak 31 maja 2020 11:10
31 maja 2020 11:31

Kapitalny ten cytat jest  !!!

Tak w ogole to fantanstycznego pomysla mial  Pan Gabriel na poczatek swoich wpisow... one sa genialne i jakze adekwatne do dzisiejszych realiow.

No i oczywiscie - udzial w aplikowanym nam obecnie "glosowaniu"  jest absolutnie  PATOLOGICZNY...  bo to co sie obecnie  wyrabia  to  stety,  ale  to  TWORKI  i  PATOLOGIA  razem  wziete.  Wszelka  duskusja  czy  szumnie zwana  "debata"  z tymi  idiotami-kandydatami - to wedlug  mnie  SEN  WARIATA  !!!

 

zaloguj się by móc komentować

ainolatak @Kuldahrus 31 maja 2020 10:39
31 maja 2020 11:33

Przyjęcie postawy pt. "odcinamy się od tego, zamykamy się i czekamy na..." jest według mnie tak samo szkodliwe jak "wyjdźmy na ulice i policzmy się".

Skala jest szersza niż te dwa skrajne punkty przez Ciebie podane. Ludzie z jednej skrajności mają tendencje do oskarżania wszystkich o innym natężenie na skali o drugą skrajność, biorąc tym samym w akcji "skakanie sobie do gardeł".

Można dyskutować bez spienionych emocji. Można mieć większy dystans i krytycyzm skorelowany bezpośrednio z działaniem np. kandydatów, a nie z bitą wokół nich propagandą o różnych barwach. 

zaloguj się by móc komentować

umami @gabriel-maciejewski
31 maja 2020 11:33

Czy to był Kuba Wojewódzki?

Tu ktoś pokazuje filmik bestia z TVN'u, oświadczenie Tykwy, akcję w Sejmie z założycielem Fundacji im. Dobrego Pasterza Pawłem Bednarzem i dyrektorem biura prasowego PiS w Sejmie Krzysztofem Wilamowskim (swoją drogą piękne podcięcie na Ippon), który próbował przerwać krzyki Bednarza i odciągnąć go od marszałka Terleckiego (akcja z roku 2016):

"bestia z TVN'u" - zapowiedź reportażu o Kubie Wojewódzkim / NIEJASNOŚCI
https://www.youtube.com/watch?v=ZDEx6QqL8Lk

I to też jest jakoś dziwnie robione, niby autor tego filmiku czegoś się chce dowiedzieć, ale jakoś tak nie do końca.
8 wyników z Googla po wpisaniu hasła „Andrzej Tykwa”.

Paweł Bednarz i jego Fundacja:
https://www.tvp.info/33672616/kim-jest-pawel-bednarz-tajemniczy-swiadek-smierci-posla-wojcikowskiego
http://fundacjadobregopasterza.pl/fundacja/

Terlecki najwyraźniej zna sprawę, ale Paweł Bednarz koniecznie chce zaistnieć i robi to tak, jak swego czasu Adaś Michnik, rejestrowany przez milicyjną kamerę, kiedy nogami fikał, walczył z oprawcami w mundurach, zapierał się nogami i do celi nie chciał się im dać wsadzić.

Same ustawki.

zaloguj się by móc komentować

ainolatak @Paris 31 maja 2020 11:31
31 maja 2020 11:34

tak, tez mi się bardzo ten pomysł podoba :) 

zaloguj się by móc komentować

ArGut @gabriel-maciejewski 31 maja 2020 10:26
31 maja 2020 11:37

Zgadzam się ! Nie dość, że musimy to jeszcze powinniśmy pokazywać, że stosowne przepisy, które dotyczą każdego obowiązują też pana Kubę.

Kuba Wojewódzki - policjaNo a tu jakoś jest tak, że pana Kubę się poucza a inni muszą płacić. Aż się nie chce wierzyć, że TVN Uwaga! Pirat to program "dla troski społecznej". To raczej szydera. 

zaloguj się by móc komentować

ArGut @valser 31 maja 2020 10:24
31 maja 2020 11:41

>Jakby kazdy mial do siebie szacunek i pilnowal swoich spraw i swoich dzieci, rzeczywiscie sie o nie troszczyl, to zadnej pedofilii by nie bylo. Kazdy
>pedofil wiedzialby, ze jak zrobi jakis numer, to bedzie latal najpierw bez ptaka, a potem bez lba.

To widocznie PEDOFILE komuś z zarządzających, w systemie, SĄ POTRZEBNI ! Sędziom na pewno, choćby po to by się o nich troszczyć i doprowadzać do "sprawiedliwych procesów".

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @ArGut 31 maja 2020 11:37
31 maja 2020 11:43

I ci policjanci jeszcze pracują? 

zaloguj się by móc komentować

valser @ArGut 31 maja 2020 11:41
31 maja 2020 12:04

Co innego jest wiara w sprawiedliwosc, a co innego wiara w polskie sady. To sa zbiory rozlaczne w obecnej sytuacji i zadne zaklinacze rzeczywistosci tego nie zmienia, a tzw. legalizm, ktory cisnie rowniez np. Grzegorz Braun nie wchodzi w gre. Jak mialem jakies kwestie sporne do zalatwienia, to nigdy, ani razu nie zdarzylo mi sie, zebym zadzwonil na policje, albo powiadamial prokurature, albo skladal jakies pozwy. 

Kazda sprawe da sie zalatwic samemu, najpierw polubownie, a jak to nie idzie, to poswojemu.

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @przemsa 31 maja 2020 11:48
31 maja 2020 12:18

No, ale media grzeją Latkowskiego i jest wyraźny przymus wiary w niego. Nie widzisz?

zaloguj się by móc komentować



gabriel-maciejewski @ainolatak 31 maja 2020 11:10
31 maja 2020 12:20

W Małyńskim są dame świetne cytaty

zaloguj się by móc komentować



gabriel-maciejewski @peter15k 31 maja 2020 11:02
31 maja 2020 12:21

On szydził też z Giertycha i Orzechowskiego kiedyś

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @stanislaw-orda 31 maja 2020 10:48
31 maja 2020 12:22

No, ale nie można być prymusem w tej klasie przecież. Trzeba zabrać głos i powiedzieć coś przeciw

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @valser 31 maja 2020 10:43
31 maja 2020 12:23

Człowiekiem akcji w Polsce jest Rutkowski i co zrobisz?

zaloguj się by móc komentować

pink-panther @valser 31 maja 2020 10:24
31 maja 2020 12:23

Problem polega na tym,że w destrukcji państwa i spoleczeństwa jesteśmy już na etapie bardzo zaawansowanym.Praktycznie mamy stan anarchii w tworzeniu i wykonywaniu prawa. W moich stronach grasował syn prokuratora, który jako jedynak dzięki matce nauczycielce już w podstawówce uważał,że mu wolno więcej. W potwornych czasach komunizmu za włam do pracowni biologicznej oraz za próby oferowania kolegom z liceum narkotyków, jako pierwszy w historii tej szkoły został relegowany i skończył edukację w branży jubilerskiej. Ale wtedy dyrektor liceum mógł sobie pozwolić na taki gest, bo był równie mocny w partii, co tatuś prowincjonalny prokurator.

Ale kiedy młodzieniec otrzymał prawo jazdy i przejechał pieszego chyba ze skutkiem śmiertelnym, nie dostał nawet dnia aresztu.

Jak głosi "urban legend" , został wiceszefem mafii samochodowej i ramach wojny gangów zasłynął szczególną brutalnością. Konkurencyjny gang miał zwyciężyć i załatwić mu list gończy. Poszukiwały go wszystkie trzyliterowe służby a on w tym czasie nadzorował remont kamienicy w Warszawie, oficjalnie kupionej przez jego matkę emerytkę nauczycielkę podstawówki.Oczywiście nie został złapany.

Dlateczego ten przydługi wstęp nie na temat? Bo niedawno sąd uniewinnił faceta z tej kasty za przejechanie staruszki na pasach na czerwonym świetle ale za to bez prawa jazdy i bez ubezpieczenia.

Przykład śledztwa i procesu Zatoki Sztuki pokazuje,że w sprawach o gwałty pedofilskie, handel żywym a nieletnim towarem i handel narkotykami dziehe się to samo. Ojciec jednej z ofiar, która popełniła samobójstwo dźgnął nożem faeta, którego uznał za sprawcę i dostał 5 lat. Ten człowiek jest z Kaukazu. Człowiek, który szantażami i zastraszaniem,że ujawni filmy o zgwałconej dziewczynce i podejrzany o sex z co najmniej 30-ma dziewczynkami i któremu udowodniono gwałt na dwóch - dostał 3 lata i już wychodzi. Jego szef i 3 koleżków oskarżonych w tej sprawie cieszą się nieskrępowaną wolnością. Może któregoś z nich odwiedzi seryjny samobójca.Ale wątpię.

To prawda,że w przeciwieństwie do Kaukazu w Polsce mężczyźni z powodu matriarchatu i wściekłego feminizmu - masowo opuścili posterunek i rolę opiekuna swoich dzieci. Wielu nie płaci nawet alimentów i nie są za to potępiani przez swoich rodziców a dziadków tych dzieci. Ich rolę w sensie ekonomicznym przejęło państwo. Samotne matki jakoś z tym żyją.

Proszę zauważyć,że agresywni pedofile celebryci omijają strefy konserwatywnych rodzin katolickich, gdzie dzieci mają opiekę ojca, dziadków i kuzynów. Te dzieci nie włóczą się po lokalach i nie przyjmują tajemniczych prezentów od jakichś 30-latków.

Ale to zjawisko w strefach masowego bezrobocia, rozbitych rodzin i czytania przez matki i córki niemieckich kolorowych czasopisemek jest już widoczne.

Polacy obecnie, poza tym,że są mało agresywni z natury w przeciwieństwie do Kaukazu, wolą nie kopać się z koniem, bo widzą ,co się dzieje w policjach, prokuraturach i sądach.

Dlatego podstarzali synalkowie czerwonych prokuratorów mogą urządzać bezkarnie "castingi".

P.S.W Polsce nie ma tak naprawdę policji obyczajowej, jak w normalnych państwach a jedyna komórka do walki z pedofilią przy KG Policji "umarła śmiercią naturalną". To jest wojna z katolickim narodem.

 

zaloguj się by móc komentować

Klasyk @gabriel-maciejewski
31 maja 2020 12:43

A przekop Mierzei Wiślanej? Trzaskowski, Hołownia są przeciw. Czy bez znaczenia jest to, że PiS realizuje te inwestycję?

zaloguj się by móc komentować

pink-panther @gabriel-maciejewski
31 maja 2020 12:45

Świetny cytat z Małyńskiego. Nawet bardziej trafny teraz niż przed wojną.

PS.Jeśli ktoś w 2011 r. był wraz z panem Materną( dyrektorem artystycznym festiwalu w Opolu w czasach PRL) "...autorem scenariusza i reżyserem koncertu inaugurującego polską prezydencję w Unii Europejskiej" w 2011 r. a Michnik pisał o nim też w 2011 r "...Na koniec: te wybory to zwycięstwo PolskiMarka  Kondrata  i Kuby Wojewódzkiego, Polski ludzi bystrych i uśmiechniętych. Zapamiętam frazę Wojewódzkiego: «Młody czytelniku, jeśli nadal chcesz głosować na PiS  – wcześniej skontaktuj się z lekarzem i farmaceutą». Jakby Duch Święty przemówił ustami Kuby Wojewódzkiego”...", to widać,że ten prokuratorowicz od 1990  jest kimś w rodzaju Leona Trotskiego z lat 1918-1925 w Rosji Sowieckiej:)) Członek absolutnie najtwardszego jądra władzy. Ale jego gwiazda gaśnie i znalazł się w strefie zgniotu. Nie w sensie prokuratorsko-procesowym,

zaloguj się by móc komentować

ArGut @ewa-rembikowska 31 maja 2020 11:43
31 maja 2020 12:49

Musi sama koleżanka poszukać. Ja mam w pamięci, że po tamtej akcji policjanci dostali zrypę, za nieadekwatność działań. Moim zdaniem policjanci nie powinni zostać zwolnieni. Powinni być szkoleni kiedy pouczać za przekroczenie prędkości a kiedy jednak stosować się do taryfikatora wykroczeń drogowych no i nawet kiedy stosować podwyższony wymiar kary.

Pewny zaś jestem, że auto którym jechał pan Kuba było na czeskich numerach rejestracyjnych -> zdjęcie w materiale. Pewnie dlatego, żeby pan Kuba albo właściciel auta nie musieli płacić za winiety jak wyskakują do Czech.

zaloguj się by móc komentować


mooj @pink-panther 31 maja 2020 12:23
31 maja 2020 13:05

Z nieskuteczności wymiaru spr. i wizyt "seryjnego" także w więzieniach niepolskich wygląda, że wnioskowanie o nieistnieniu państwa polskiego chyba jest za daleko idące. Jeśli snuć analogie do najbardziej niesławnych, a nagłośnionych ostatnimi czasy spraw, to nie można uniknąć skojarzeń z zupełnie innym poziomem walki gangów

Komunikacja między gangami trwa raczej poprzez oskarżenia byłego wiceszefa wywiadu, a wcześniej wojskowego i UOP, doradców medialnych etc

Raczej z tych spraw (i tego co wokół Dworca Centralnego się działo, a raczej co się nie działo) próba wnioskowania "kto kogo i czym straszy". Ten obszar to jedno z ostatnich tabu, jedna z chyba ostatnich nierozbrojonych min. Kto się przejmuje papierami "na zdradę (państwa!)" "na przekręt" "koperty" "bicie matki (!!!!)" "zdrady małżeńskie" "złodziejstwo" "odsiedziane morderstwo" "kapowanie"...już mało kogo od lat takimi kompromatami można trzymać, "Hiacynt" czy podobne...tylko się uśmiechnąć można czym kiedyś szantażowano

hazard? ee

pedofilia plus handel żywym towarem...może jakieś morderstwo okrutne.. ale też pewnie nie wszystkich by ruszyło i znalazłaby się znacząca grupa obrońców lub twierdzących, że to nie szkodzi w np karierze politycznej czy urzędniczej (nie jest obciążające etc)

alkoholizm? :)

handel organami, terroryzm może....

Kuroniowi "poparcie" spadło nie po przyznaniu się jaką rolę grał w latach młodości, a na skutek publicznych zwierzeń, że był gwałcony w więzieniu może to nie była prawda tylko trick na współczucie, a może była prawda... efekt był jaki był - to "ruszyło publikę"

 

zaloguj się by móc komentować

valser @gabriel-maciejewski 31 maja 2020 12:23
31 maja 2020 13:58

Taka sytuacja... nie pamietam, ktory to byl dokladnie rok, ale to byly pierwsze lata dzialania cyrku, ktory zalozyl w 1990 roku. Rutkowski mial jakas sprawe w Katowicach, postawil swoje nowe wypasione auto, ktore mu odjechalo. No wiec sprytny detektyw najpierw sie poplakal, a potem przyszedl do chlopakow na Plebiscytowa i prosil, zeby mu "znalezli" auto. Polozyl szydziesciset zlotych i za godzine auto sie znalazlo.

Tak wyglada czlowiek akcji w akcji.

zaloguj się by móc komentować

valser @przemsa 31 maja 2020 12:18
31 maja 2020 14:10

ruska szkola walki. https://www.youtube.com/watch?v=UkyNvNnI268

Z takimi gigami nie wystapilbym ani w MMA, ani na ulicy.

zaloguj się by móc komentować

valser @pink-panther 31 maja 2020 12:23
31 maja 2020 14:13

Ja mimo wszystko uwazam, ze jak zdorwy, dorosly facet nie potrafi sam o swoje sprawy zadbac i o swoja rodzine, sam sie obronic, zarobic odpowiedni pieniadz, to sam jest sobie winny i powinien miec pretensje przede wszystkim do siebie.

zaloguj się by móc komentować

betacool @gabriel-maciejewski
31 maja 2020 14:32

Na moje oko Latkowski to dawacz głosu na bardzo krótkiej smyczy.

Ten sopocki szczebiocik, to moim zdaniem próba blokady jakiegoś większego strzału, który miał być odpalony w kluczowym momencie, niczym łzy Sawickiej i tu wcale nie chodzi o filmik Sekielskich. Wsłuchajmy się w złowrogie brzmienie ciszy, która spowiła dajmy na to takie do niedawna rozbawione Podkarpacie.

Takimi tematami "służby" grają od wieków. Odsyłam do artykułu o obyczajowości z pruskiego numeru SN. Błazeńskie igrce z dziesięciolatkami... Wypisz, wymaluj zatoka renesansowej sztuki i "odrodzonych" świń.

zaloguj się by móc komentować

pink-panther @valser 31 maja 2020 14:13
31 maja 2020 14:50

A ja się z tym zgadzam subiektywnie. Nigdy nie odpuściłabym takiej krzywdy swojego dziecka. Prędzej czy później krzywdzicieli spotkałoby jakieś nieszczęście.

zaloguj się by móc komentować


pink-panther @mooj 31 maja 2020 13:05
31 maja 2020 14:54

Państwo "istniejące" czyli działające w interesie obywateli i w swoim własnym bardzo szybko i brutalnie ukróciłoby takie praktyki.Może ofiary czyli polskie dzieci to nie są żadne ofiary.

zaloguj się by móc komentować

ArGut @valser 31 maja 2020 12:04
31 maja 2020 15:03

Sądy nie są od sprawiedliwości. Sądy robią obrót prawny. A nie korzystając z mechanizmu, który potocznie nazywany jest społecznie - WYMIAREM SPRAWIEDLIWOŚCI - bardzo trudno połapać się czy akurat pan/pani sędzia nie robi poza obrotem prawnym jakiegoś partnerstwa publiczno – prywatnego.

Zgadzam się z Tobą, że najskuteczniejszy jest mechanizm bez użycia „WYMIARU SPRAWIEDLIWOŚCI”. Ten wymiar podnosi jedynie koszty i „przyklepuje” rozwiązania, które na pewno nie są sprawiedliwe i nigdzie poza rejestrami sądowymi nie miały by racji bytu.

Pan Kuba to powinien wiedzieć, tato robił w branży WYMIAR SPRAWIEDLIWOŚCI.

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @ainolatak 31 maja 2020 11:33
31 maja 2020 15:17

Ludzie skaczą do gardeł dlatego, że bronią czegoś z czym związali się emocjonalnie z jakichś powodów. Wtedy nie ma mowy o wymianie zdań. Gabriel to kiedyś ładnie opisał w jednym swoim tekście.
Ja się w takie "rejony" nie zapuszczam po prostu i nie interesuje mnie to.

zaloguj się by móc komentować


stanislaw-orda @gabriel-maciejewski 31 maja 2020 12:22
31 maja 2020 16:02

Mój wpis nie dotyczył Twojej notki. Notka stanowi bowiem rodzaj wiwisekcji problemu.

Ja odniosłem się do  zabawy w samograj medialny, czyli żerowanie na żenującej łatwiźnie  i powielaniu schematów przez propagandzistów z obu linii frontu, niech będzie że politycznego, jakkolwiek z polityką przez duże "p" podobieństwa trzeba by szukać przez mikroskop elektronowy.

zaloguj się by móc komentować


mooj @pink-panther 31 maja 2020 14:50
31 maja 2020 16:30

Tak ("na mściciela") też można hodować:(

Trudny temat. Z zewnątrz to może wyglądać tak, od środka czy na stycznej - zupełnie inaczej.

Pierwsze rozruchy w Warszawie w 1905 też były na tle porywania nieletnich do burdeli

zaloguj się by móc komentować

mooj @pink-panther 31 maja 2020 14:54
31 maja 2020 16:36

Tak, z tym się zgadzam. Gorzej z podaniem przykładów, które z państw działały i działają w swoim interesie, w interesie swoich obywateli, nie próbują traktować dzieci i innych ofiar jako okazji do uwikłania.

Szerzej: organizacja, inspiracja, przyzwolenie, tolerowanie, wykorzystywanie tego jako pułapki jeśli nie dotyczy swoich obywateli też powinno być traktowane krytycznie. Nie wiem czy ludzie (upieram się przy tej kategorii opisywania) opisani jako pokrzywdzeni w filmie byli wszyscy obywatelami Polski. Całości nie oglądałem, ale zdaje się że coś o Kaukazie było.

zaloguj się by móc komentować

valser @mooj 31 maja 2020 16:30
31 maja 2020 16:40

Wyobrazmy sobie, ze jest rok 1941 i ktos z owczesnego szanownego dzienniarkstwa odwala dokladnie ten numer...

https://www.pudelek.pl/artykul/56558/tvn_zaplaci_pol_miliona_za_flage_w_kupie/

stacja jest spalona i Kuba chodzi bez leba. Ja mu w kazdym razie tego nie zapomne i jak sie napatoczy okazja, to go trafie odlamkowym. Dziennikarze TVN robiacy sondy uliczne, cokolwiek, maja u mnie rowniez robote wysokiego ryzyka.

Nie chodzi o to, zeby robic jakies rozruchy i rewolucje. Wychodzic na ulice i robic zadyme. To jest glupota. Mysle jednak, ze "Akcja Glowki" bardzo by sie przydala.

 

zaloguj się by móc komentować

saturn-9 @ArGut 31 maja 2020 11:37
31 maja 2020 17:08

Kuba czyli "formosa deformitas". Drzewko cherlawe zatem McWorld to the sky. Foto szop i sklejka z mundurowymi. Eh...

zaloguj się by móc komentować

adamo21 @gabriel-maciejewski
31 maja 2020 17:10

A pod właściwym wpisem toyaha nikt, oprócz jednej osoby, nie skomentował. U naszych cisza.

zaloguj się by móc komentować

mooj @valser 31 maja 2020 16:40
31 maja 2020 17:11

A co się ma trafiać? w 1941 byś już skakał z liberatora?;)

Bądźmy poważni...i nie traktujmy takich deklaracji "bez łba" inaczej niż brzmią. Jane Fondy nie ogolono - znaczy się juseje były niepoważne?

Tak, wolałbym by szanowania barw szczawi uczyły programy tv z wydaną koncesją niż zespoły rockowe ze Skandynawii kręcące teledyski. 

Ale...

https://www.google.pl/maps/@52.254423,20.9818093,3a,90y,67.86h,106.54t/data=!3m6!1e1!3m4!1sBCR2XFKm-v4GJiH5F6Rwag!2e0!7i13312!8i6656

to chyba jedna z największych podarowanych przez "prywaciarza" społeczeństwu...i nadal "działa"

 

zaloguj się by móc komentować

valser @mooj 31 maja 2020 17:11
31 maja 2020 17:25

No wlasnie... wszyscy sa powazni, maja zawsze cos istotnego do powiedzenia i musza zabrac glos w dyskusji, ale zeby po prostu dac w morde to zostaje tylko "Piotrek zrob cos". Ja sie o to potykam przez cale swoje zycie.

Obserwuje taki mechanizm. Ludzie narzekaja na szajs dookola, ale zeby ruszyc dupe i cos z tym zrobic, to juz nie ma komu.

Ta sprawa z flaga w kupie i Wojewodzkiego pokazuje kilka istotnych rzeczy - po pierwsze, to, ze TVN to jest stacja, gdzie wydac pol banki na fanaberie Kuby to nie jest problem. To pokazuje jak mocno jest on umowany i co to za banda jest, ktora po takim numerze go nie wylala z roboty. Pokzuje rowniez, ze calej ogladajacej programy Kubusia mozna narobic kupe na ciemie. Oni jednym ruchem ta kupe sciagna i zjedza, beda sie oblizywac i prosic o jeszcze.

Podobnie bedzie z jego rzekoma pedofilia. To jest w tej chwili oswajanie ludzi z tematem, ze za chwile to bedzie taka preferencja i jak ktos bedzie chcial miec taki samochod jak Kuba, to musi miec podobne zainteresowania jak on.

zaloguj się by móc komentować

mooj @valser 31 maja 2020 17:25
31 maja 2020 17:36

Nikt poza Tobą nie deklaruje użycia siły fizycznej...może to stąd? Taka hipoteza;)

Ta sprawa z discovery kanał faktycznie coś pokazuje i pewnie ustami P. Ambasador ma pokazywać...jak i przed dekadami miało pokazywać przejście służb z jednej michy do drugiej z ominięciem Polski

 

"Podobnie bedzie z jego rzekoma pedofilia. To jest w tej chwili oswajanie ludzi z tematem, ze za chwile to bedzie taka preferencja i jak ktos bedzie chcial miec taki samochod jak Kuba, to musi miec podobne zainteresowania jak on."

Tak - tego się obawiam: to oswojenie tematu lub rozbrojenie jakiejś miny /pozbawienie arsenału posiadanego przez tych i owych. Nie chodzi mi  nasze podwórko (tzn ogólnie to chodzi mi tylko o nasze podwórko:), ale gdzieś wysoko jakieś amerykańsko-chińsko-rosyjskie gry, my odłamkiem. Nie na naszych pułapki prywatnych wysp czy tajlandzkie wycieczki były nastawiane. 

Tak, trzeba byłoby wiele rzeczy zrobić. Nie jest dla mnie istotne (byłoby gdybym byl rodzicem opisywanych) czy sędzia mówiąc o rżnięciu trzynastek dla zdrowia (czy jakoś tak) w jakiejś Tajlandii mówił prawdę czy wszedł w konwencję. Za samo wejście w konwencję powinien wylecieć na kopach i nigdy nie dotykać łańcucha z Orłem. To jest dla Majestatu ważniejsze niz jakiś pajac nieważne czym jeżdżący. Bo pajac "discovery chanel" reprezentuje nie Najjaśniejszą. a discovery kanał nie ma reputacji, która możnaby pogorszyć

zaloguj się by móc komentować

pink-panther @valser 31 maja 2020 17:25
31 maja 2020 18:31

Wężykiem:))  tym "Piotrek zrób coś":))

PS.Po "fladze w kupie" w zasadzie nic się nie działo względem przepisów prawa.Ale jak TVN odpalił po 8 miesiącach zwłoki "urodziny Hitlera w lesie liściastym" z tortem ze swastyką z wafli, którą być może tym mało bystrym młodzieńcom dostarczył prawdopodobnie sam TVN wraz z mundurami ss - to zagrzmiały wszystkie najważniejsze figury w państwie.O "polskich neonazistach". Natomiast poniewieranie flagi RP to niewinna igraszka. Wnoszę z tej igraszki, iż pan Wojewódzki jest cudzoziemcem ale nie Węgrem:))

zaloguj się by móc komentować

emirobro @umami 31 maja 2020 11:33
31 maja 2020 18:59

Tykwa po polsku to warzywo, rodzaj dynii.  W angielskiej pisowni tikva lub tikvah to hebrajskie slowo znaczace nadzieja.  Tikva wystepuje w nazwach wielu synagog w krajach anglosaskich.

zaloguj się by móc komentować

ArGut @adamo21 31 maja 2020 17:10
31 maja 2020 18:59

Zajawka o barwnym tytule - „Bestia z TVN'u — zapowiedź reportażu o Kubie Wojewódzkim” — to jakby nie patrzyć zlepek przynajmniej 3 komponentów. Reportaż zmarłej niedawno pani Ewy Żarskiej - „MAŁA PROSIŁA, ŻEBY JEJ NIE ZABIJAĆ”, przebitek z Zatoki Sztuki oraz rozmów z kobietami i przebitek twarzy dzieci, w tym pana Kuby.
I co z tego ma wynikać. To WYKOP przedstawia to chyba, znaczy, że to nie wiem jak tajne przez poufne. A materiał spokojnie „se leży” na YT

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @mooj 31 maja 2020 16:30
31 maja 2020 19:55

" Pierwsze rozruchy w Warszawie w 1905 też były na tle porywania nieletnich do burdeli "-niekoniecznie na tym tle.To był pogrom alfonsów i prostytutek. Bandy robotników, głównie żydowskich, wpadały do domów publicznych i demolowały je. Sutenerów i prostytutki brutalnie bito, czasem zabijano. Szczegóły zajść, które przeszły do historii jako pogrom alfonsów :

https://warszawa.naszemiasto.pl/pogrom-alfonsow-1905-r-krwawa-rozprawa-robotnikow-z/ar/c1-7480197

 

zaloguj się by móc komentować

mooj @BTWSelena 31 maja 2020 19:55
31 maja 2020 20:18

To nie do końca tak jak tekst z grudnia 2019 podaje

ale to były domy publiczne i w Warszawie i w Argentynie, także z trzynastoletnimi dziewczynkami, przeważnie rodziców wyznania mojżeszowego, bywało że nie porywanych a sprzedawanych

a co się wydarzyło, że nagle i entuzjastycznie w 1905 zaczęło przeszkadzać, skoro przez co najmniej kilkanaście lat było akceptowane, nawet bronione (do "nie wtrącajcie się chrześcijanie w nasze dzieci - pewnie chcecie odbierać i chrzcić pod przymusem!" włącznie)

więcej ofiar śmiertelnych niż w tzw "rewolucji 1905" (lokalnie rzecz jasna)

"Na temat przyczyn wybuchu antysutenerskich rozruchów po dzielnicy żydowskiej krążyły różne opowieści."

ano krążyły, ale zawsze jakiś zapalnik w nich był

zaloguj się by móc komentować

porfirogeneta @gabriel-maciejewski 31 maja 2020 10:15
31 maja 2020 20:33

Red. Gadowski też się odgrażał że prawdę wykryje, ale, tradycyjnie na pogróżkach się skończyło. Prokuratura palcem nie kiwnęła; btw kiedy to ostatnio min. Ziobro wcielał się w rolę szeryfa? Dawno nie było?

zaloguj się by móc komentować

porfirogeneta @valser 31 maja 2020 12:04
31 maja 2020 20:42

Legalizm legalizmem, paragrafy przecie są na wszystko; tylko czemu nikt nie idzie siedzieć? Skoro nikt nie idzie siedzieć, to znaczy że mamy do czynienia z zabawą kosztem słabych na umyśle.

zaloguj się by móc komentować

porfirogeneta @gabriel-maciejewski 31 maja 2020 12:21
31 maja 2020 20:44

Kiedyś Kaczyńscy byli promotorami Wałęsy.

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @porfirogeneta 31 maja 2020 20:44
31 maja 2020 21:31

Oj tam zaraz promotorami Wałęsy. A były Prezydent tak się żalił w 2018 roku" „Po co ja ich kiedyś obu wziąłem do Kancelarii Prezydenta? Dziś mam »zapłatę« za to, że kiedyś miałem dobre serce. Wziąłem jednego, a on niestety za moją zgodą ściągnął do pracy w Kancelarii swego brata. Byli mi potrzebni do rozwalenia komunistów” . No jakże można być promotorem człowieka,który miał tak dobre serce?...Przecież nie mógł lewą nogą sam rozwalić komunistów...i fakt nie udało się nawet Kaczuszkom...

zaloguj się by móc komentować

porfirogeneta @BTWSelena 31 maja 2020 21:31
31 maja 2020 21:39

Pamięta pani "Polskie Zoo" taka audycja satyryczna, redagowana przez red. Wolskiego, pamięta pani kto tam był Lwem a kto chomikami?

 

zaloguj się by móc komentować

Andrzej4 @peter15k 31 maja 2020 11:02
31 maja 2020 21:53

+

Nieskuteczność, w konsekwencji perspektywa braku kasy, potem jeszcze większa gotowość do roboty, tym razem za mniejsze pieniądze, czyli zwieranie szeregów. Gospodarz pokazał mechanizm cięcia środków ...

zaloguj się by móc komentować

Jazgarz @mooj 31 maja 2020 17:36
31 maja 2020 22:00

Kubuś zawsze miał problemy z utrzymaniem **uja w spodniach.  Przykład rozmowa z Figurskim na antenie eska rock po meczu polska-ukraina. Chyba też dostali po kieszeni za to albo zdjeli ich wgl z anteny

zaloguj się by móc komentować

mooj @Jazgarz 31 maja 2020 22:00
31 maja 2020 22:45

gawędziarz:) tzn to chyba świadczy o problemach w drugą stronę 

ale to jest dobry przykład na "eska" a "discovery chanel" tj co kto może, co komu wolno, kto się uaktywnia żeby łeb ukręcić i to nie po cichu

Staram się napisać, że pomimo ohydy zachowań i uznania, że to powinno być wykorzenione - tym razem boję się "kierunkowania gniewu ludu". Nie ze strony rządzących. Ludzi nie daje się nijak na ulice wyprowadzić czy w ogóle agresji znaczącej uaktywnić...to może tak się uda (stąd m.in. ten 1905 się u mnie pojawił)

Nie zmienia to oceny matołów którzy "bronią bo inni bronią" bez wnikania co firmują swoją twarzą podpinając jpga w serwisach społecznościowych. Czy w ogóle bywając.

Gortat się nie dał! Jedna rzecz, że gość chyba ma naprawdę równo pod sufitem, a druga - żył przez wiele lat w profesjonalnym otoczeniu. I przy tym kontraście widać jaka odległość dzieli "naszych celebrytów" od profesjonalizmu trzeciego garnituru gracza NBA. Syf syfem, ale do tego bezdenna głupota i zadufanie.

Oceniałem, że akcje z dwoma-trzema znanymi dziennikarzami sprzed lat były tylko po to, by resztę trzymać w cuglach -pokazać pozostałym jak łatwo można wymienić "gwiazdy" - zapewniając sobie posłuch i wykonywanie poleceń bez szemrania. Nie zmienia to oczywiście oceny postępowania "gwiazd" wybranych na odstrzał wtedy. 

Tym razem nie czuję, że jest to jakieś grożenie z jednej silnej ręki i przypominanie co się może stać jakby ktoś chciał być niezależny i wyjść z bagienka. Ten Centralny to już bardziej pokazówa była "dopóki jest dobrze między nami to jesteś chroniony - nawet przy bardzo mocnych dowodach i strasznym smrodzie nikt Cię nie ruszy"

W sumie: obrzydliwe i trudno nie reagować, ale troszku strach dać się wmanewrować

ciekawe co ruszą przy okazji i jak głęboko... 5-10-15? gawędę?

zaloguj się by móc komentować


tomciob @tomciob 1 czerwca 2020 00:17
1 czerwca 2020 00:20

https://wlocie.pl/wp-content/uploads/2018/11/ojciecwojewodzkiego.pngprokurator Bogusław Wojewódzki (po lewej) źródło zdjęcia - dostęp publiczny

zaloguj się by móc komentować

tomciob @tomciob 1 czerwca 2020 00:20
1 czerwca 2020 00:22

Z ramienia Prokuratury Generalnej PRL prowadził (z marnym skutkiem)

https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Prowokacja_bydgoska

1981 rok.

zaloguj się by móc komentować

tadman @tomciob 1 czerwca 2020 00:22
1 czerwca 2020 00:29

Sprawa była "niełatwa", bo po jakimś czasie Rulewski przyznał się, że wybity ząb to był z wstawki dentystycznej.

zaloguj się by móc komentować

tomciob @tomciob 1 czerwca 2020 00:22
1 czerwca 2020 00:33

Co mógł robić prokurator w Koszalinie w 1963 roku? Pracować w Prokuraturze Rejonowej/Okręgowej albo w Wojskowej Prokuraturze Garnizonowej. W roku 1968 w tym rejonie SB prowadziła operację pod kryptonimem "Ż-1". Dotyczyła ona osób zaangażowanych w (małe jak na skalę kraju) protesty marcowe w tamtym regionie źródło. Ale mylił by się ten kto by myślał, że temat nie był badany. Niestety ale dokumenty znajdują się w Herder-Institut i są po niemiecku (można wypożyczyć na miejscu):

http://www.litdok.de/cgi-bin/litdok?lang=pl&t_idn=kk00030314

http://www.litdok.de/cgi-bin/litdok?lang=pl&t_idn=kk00030315

http://www.litdok.de/cgi-bin/litdok?lang=pl&t_idn=kk00028429

A więc pytanie jest do rozwikłania lecz wymagało by to pewnego zachodu.

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @gabriel-maciejewski 31 maja 2020 12:19
1 czerwca 2020 03:19

"Tak pamiętam to zdjęcia"

No ale jak to mozliwe, panie Gabrielu, ze syn milicjanta moze sobie pozwolic na taki wozek sportowy?

To juz chyba przesada.

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @gabriel-maciejewski 31 maja 2020 12:23
1 czerwca 2020 03:20

"Człowiekiem akcji w Polsce jest Rutkowski i co zrobisz?"

Nic.

Jaki kraj taki czlowiek akcji.

 

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @porfirogeneta 31 maja 2020 21:39
1 czerwca 2020 07:02

I co chomiki były promotorami lwa? Zaraz pan będzie udowadniał, że księżyć jest z sera

zaloguj się by móc komentować


gabriel-maciejewski @Szczodrocha33 1 czerwca 2020 03:19
1 czerwca 2020 07:08

Może ten ojciec to milicjant mason?

zaloguj się by móc komentować





gabriel-maciejewski @valser 31 maja 2020 13:58
1 czerwca 2020 07:14

No, ale ładnie się ubiera i ma dobrego fryzjera :-)

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @pink-panther 31 maja 2020 12:45
1 czerwca 2020 07:15

Ta..bystrych i uśmiechniętych jak Palikot

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @gabriel-maciejewski 1 czerwca 2020 07:02
1 czerwca 2020 09:53

Dziękuję.No tak.......... księżyc ,dodam z dziurawego sera.

zaloguj się by móc komentować

Paris @gabriel-maciejewski 1 czerwca 2020 07:14
1 czerwca 2020 10:09

W ubieglym roku...

... ten  konus KR,  z metra ciety zajechal mi droge pod HM swoim  jepp'em... jak go zobaczylam to prawie  "zwatpilam"  w zycie pozagrobowe...

... moze i on sie modnie ubiera i dobrego ma fryzjera,  ale to za malo - do tego jeszcze trzeba miec  prezencje,  a tego  brak  !!!

zaloguj się by móc komentować



Traube @gabriel-maciejewski
1 czerwca 2020 11:37

Zdumiewajace! 

Ten "reportaz" autorstwa nieistniejacego, jak sadze, Andrzeja Tykwy to ordynarny fejk.

Przyklad:

Reportaz tvn z roku 2018:

https://youtu.be/YKviESoyWw4?t=199

A tu "zapowiedz reportazu", ktora wzbudzila tak zywa dyskusje:

https://youtu.be/jJECsTeW1Jk?t=169

 

 

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Traube 1 czerwca 2020 11:37
1 czerwca 2020 11:44

Sprawa została definitywnie unieważniona. Jakie to jest proste, jak granie na nosie

zaloguj się by móc komentować

bendix @valser 31 maja 2020 17:25
1 czerwca 2020 15:36

Mnie poraziło że nikt nic nie zrobił z maleszką...

zaloguj się by móc komentować

bendix @gabriel-maciejewski 1 czerwca 2020 11:44
1 czerwca 2020 15:47

To niestety jest oczywiste. Ależ oni są jednak profesjonalni.

zaloguj się by móc komentować

porfirogeneta @gabriel-maciejewski 1 czerwca 2020 07:02
1 czerwca 2020 19:49

Odróżniam dzieło propagandowe red. Wolskiego od rzeczywistości, a i żyję już dosyć długo by takich dowodów nie przeprowadzać, nie wiem co taka insynuacja ma znaczyć?

Wszyscy czytelnicy powieści Makuszyńskiego wiedzą że Księżyc jest ze srebra, a ukradli go w filmie wcieleni w rolę Jacka i Placka Kaczyńscy. To się pośmialiśmy.

A teraz realia; https://www.youtube.com/watch?v=XZ_xbTL0DCE, no trzy latka później https://www.youtube.com/watch?v=c8S487rSlaY.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

m

zaloguj się by móc komentować

porfirogeneta @bendix 1 czerwca 2020 15:36
1 czerwca 2020 19:57

Tacy ludzie jak Maleszka to "Sól ziemi czarnej" naszego Demokratycznego Państwa Prawa, proszę się rozejść.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

m

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować