Czy Kościół prowadzi politykę antynarodową?
Jak wiadomo nie można polemizować z księżmi. Oni bowiem wiedzą lepiej i zawsze schowają się za swój autorytet, albo powiedzą, że nic nie mogą zrobić. Nie można też w ich obecności ironizować, szczególnie tak grubo jak ja, bo się obrażają, albo uważają ironię za rzecz niestosowną. Być może mają rację, nie orzekam. Tytuł dałem dziś prowokacyjny, bo mam wrażenie, że wszyscy są uśpieni od czasu wyborów i żadne komunikaty się do ludzi nie przebijają. Trwa nieme oczekiwanie na rzeczywisty wynik wyborów – czy tamci je przewalą czy też może nie? Czy Tusk uznał wybory naprawdę, czy coś jednak coś szykują przez tym dniem zaprzysiężenia. Kwestie te paraliżują wielu czytelników. Tak naprawdę tytuł tego tekstu powinien brzmieć – Wobec kogo mamy być lojalni?
Jak wiecie jestem słaby w cytaty biblijne. Oprę się jednak na dwóch, które bardzo pasują do dzisiejszych czasów. Jeden to: idźcie u nauczajcie wszystkie narody, a drugi: oto ja was posyłam jak owce między wilki.
Przeleciała wczoraj przez sieć informacja, że Caritas Diecezji Łowickiej jest organizatorem czy też jednym z organizatorów ośrodka dla migrantów w Skierniewicach. Ponoć ludzie w mieście protestują, a inicjatywę budowy ośrodka firmuje biskup łowicki. Zapytałem więc wczoraj jednego księdza na twitterze, czy księża będą spowiadali migrantów przed osiedleniem się w Polsce i czy przystępować oni będą do katolickich sakramentów? Jakiś czas wymienialiśmy enigmatyczne komunikaty, albowiem on usiłował ukryć to, że jest przeciwny osiedlaniu się migrantów w Polsce, ale nie może nic zrobić. A napisane jest – idźcie i nauczajcie wszystkie narody oraz – oto ja was posyłam jak owce między wilki. Na pytanie zaś, które zadałem ksiądz odpowiedział, że będzie spowiadał tylko tych, którzy go o to poproszą. To sobie teraz wyobraźmy, że św. Wojciech, albo św. Brunon z Kwerfurtu idąc między pogan i różnych błądzących mówi – będę spowiadał tylko tych, którzy się zgłoszą. Nikt się nie zgłosi. Ktoś powie, że sytuacja nie jest analogiczna. Oczywiście, że nie jest, bo święci, których wymieniłem realizowali program zawarty w słowach – idźcie i nauczajcie wszystkie narody, a także w innych – oto ja was posyłam jak owce między wilki.
Nigdzie bowiem nie jest napisane – ściągajcie pogan do swojego kraju oddawajcie im wszystko, co macie, a być może oni widząc waszą dobroć nawrócą się na prawdziwą wiarę. Takich słów nigdzie w Biblii nie ma. Nie ma tam też innych słów – nie bierzcie pieniędzy od pogan i wrogów Kościoła i nie przeznaczajcie ich na fałszywie rozumianą misję, bo naród któremu przewodzicie zginie. I pozna, że nie jesteście wobec niego lojalni. Takich słów też nie ma Biblii. Są tam za to inne słowa – niech mowa wasza będzie tak – tak, nie – nie. Co ponad to jest, od złego pochodzi. No więc czy księża będą prowadzić misję wśród migrantów w Skierniewicach i czy będą ich chrzcić, spowiadać i udzielać im innych chrześcijańskich sakramentów? I nie mówcie mi, że ktoś inny powinien to robić, na przykład, ludzie świeccy, bo św. Wojciech i św. Brunon nie wyręczali się świeckimi w swojej misji. Śmiało szli między pogan narażając się na śmierć.
Ktoś powie, że szydzę z duchownych i to jest niestosowne. A sprowadzanie do spokojnego, chrześcijańskiego kraju, który ma jeszcze całkiem sporo powołań, ludzi wrogo nastawionych do Kościoła jest stosowne? Jeśli Kościół chce zachować w tej kwestii neutralność, czego moim zdaniem zrobić nie może, niech pozostawi państwu organizację tych ośrodków i się do tego nie miesza. Jeśli bowiem to czyni degraduje się i staje się jedną z instytucji państwowych lub wręcz jedną z instytucji globalnych, realizujących projekt powtórnej poganizacji świata, do czego wiedzie droga przez islam.
Dawno temu protestanci wymyślili pewną antykościelną formułę, która da się streścić w słowach – księża są obskuranccy i każą ludziom żyć w ciemnocie. Protestanci zaś niosą światło. Dziś, jasno widać na podanym tu przykładzie, że to księża przejęli tę oświecającą lud pochodnię o protestantów, a na pewno niektórzy księża. Wielu zaś zapomniało o tym, że mowa nasza musi być – tak – tak, nie – nie, bo co nadto, od złego pochodzi.
No więc ja mówię nie. Nie godzimy się na sprowadzanie do Polski migrantów, bo projekt ten jest zakłamany i fałszywy. Jest też wbrew temu, co napisano w Biblii – idźcie i nauczajcie wszystkie narody. Bo nie jest napisane – ściągajcie wszystkie narody do siebie, by je nauczać. Tak się bowiem nie buduje systemu edukacji. Tak się realizuje podbój, za który pobiera się jeszcze wynagrodzenie. Wiernym zaś nie mówi się o tym, że sprowadza się tu stada wilków, ale kłamie w żywe oczy, że wszystko będzie dobrze. Nie będzie. Pasterz zaś nie można łgać owcom. I to sobie hierarchowie w Polsce powinni wbić do głowy. I skończyć wreszcie z tym teatrzykiem dla idiotów.
Projekt sprowadzenia tu migrantów jest projektem antychrześcijańskim, obnażającym słabość Kościoła i upadek wiary jego hierarchów. Możemy to już chyba powiedzieć, bo papież Franciszek odszedł do Domu Ojca. My zaś mamy nadzieję, że papież Leon powie jednak – nie – temu projektowi i uratuje Europę. To my bowiem jesteśmy bezbronnymi ofiarami tego projektu i nigdzie nas przy tym nie posłano. Sprowadzono tu tych ludzi, żeby mogli bezkarnie atakować nas w naszych domach. Bezkarnie – podkreślam, bo nie sądzę, by cokolwiek im groziło, a nawet jeśli jeden czy drugi pójdzie siedzieć, jak ten gość z Torunia, co pobił dziewczynę w parku, to skala takich incydentów wkrótce sparaliżuje państwo. Ono i tak nie działa w naszym imieniu, a wie o tym każdy, kto próbował wezwać kiedykolwiek policję. W sprawie migrantów – jak przypuszczam – policja będzie grać do naszej bramki, bo to my mamy się okazać agresorami na własnym terenie, albowiem nie współczujemy biednym ludziom, którzy musieli uciekać ze swojego kraju. Nie musieli. Niczego nie musieli robić. Zostali tu przywiezieni w ramach upiornego, bezcelowego projektu, którego efektem będzie cofnięcie cywilizacji do czasów przed wynalezieniem szczepionki na ospę. Do czasów kiedy ścinano głowy i odrąbywano ręce, a także mnożono absurdalne ortodoksje pozwalające jednym grupom dominować i wykorzystywać inne – rzekomo nieposłuszne. To my dziś jesteśmy Prusami, ale naprzeciwko nas nie stoi św. Wojciech ze swoją pokojową misją, a my nie jesteśmy agresywni. Stoją przeciwko nam Krzyżacy próbujący przekonać nas, że wszystko będzie dobrze. Musimy ich tylko posłuchać i w każdym większym mieście zbudować ich komandorię. Najlepiej za własne pieniądze.
Bo Caritas Diecezji Łowickiej nie ma własnych pieniędzy, prawda? To są pieniądze wiernych przekazane na rzecz ludzi potrzebujących.
Panuje powszechna i stale utrzymywana poprzez system edukacji wiara, że projekty diaboliczne nie istnieją, a świat toczy się w nieznanym kierunku tylko po to, byśmy mogli przeżywać coraz to inne ekscytacje. Jeśli zaś zdarzają się jakieś okropieństwa, to wyłącznie przez przypadek, bo ktoś tam zwariował, albo pycha go poniosła. To niestety nie jest prawda. Historia ludzkości, a mam na myśli ludzkość chrześcijańską to historia podstępnej walki z Kościołem. Podstępnej naprawdę, a nie w taki sposób, że temu czy innemu entuzjaście wyda się iż coś zrozumiał i zacznie z tego powodu chodzić na jakieś inne nieco nabożeństwa, unikając w ten sposób pułapki grzechu. Niczego nie uniknie.
Nie istnieje Kościół bez historii. Ta zaś opowiedziana jest przez świętych i ich postawy. Te zaś bywają mało ekscytujące i świadczą o ciężkich bardzo próbach. Czy ktoś w ogóle je wspomina w kontekście tego, co szykują nam tu globaliści? Czy może jest inaczej – mamy wierzyć, że wobec prób jakie nas czekają powinniśmy biernie poddawać się wypadkom? Wydałem kilka książek o świętych, w żadnej z nich nie ma pochwały bierności. Przeciwnie, są to wszystko wskazówki, jak żyć czynnie na chwałę Bożą i jak działać w okolicznościach skrajnych, nie rokujących na dobre rozwiązania. Jest tam też wyraźnie napisane, że osoby z powołaniem do świętości mogą spokojnie pouczać papieża, mimo iż są niewykształcone i pochodzą z peryferii świata chrześcijańskiego. Ze środka bowiem układu, w którym papież tkwił lub tkwi nie wszystko może być widoczne. Może być też tak, że pycha, wzgląd na bieżącą politykę i chciwość całkowicie zaślepiają hierarchów. I wtedy właśnie pojawiają się święci. Charakteryzuje ich dążenie do jedności Kościoła i jednakowe traktowanie wszystkich wiernych w Chrystusie. Mało jest w ich postawach niezwykłości, a jeśli mowa o cudach to wieści o nich były kolportowane nader ostrożnie. Bo nie cudami przemówił do ludu Chrystus, ale nowym przykazaniem. Ono zaś nie mogło być realizowane w warunkach jawnej wojny i podstępnej agresji, ale w warunkach umożliwiających głoszenie słowa. O tym czy można głosić słowo czy nie misjonarze dowiadywali się pierwsi – ginąc w czasie pełnienia misji. I nie wysyłali przed sobą nikogo, by zginął za nich. To ważna kwestia.
Jak zwykle, korzystając z okazji zareklamuję swoje książki. Których – niech nikt się nie łudzi – nie będę rozdawał za darmo. Taka postawa bowiem budzi tylko lekceważenie. Wiedza i prawda muszą kosztować. Zadbajmy o to, by nie kosztowały nas i naszych dzieci życia.
https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/swieta-katarzyna-sienenska/
https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/zywot-sw-dominika/
tagi: kościół polityka pieniądze święci postawy migranci podstęp
![]() |
gabriel-maciejewski |
14 czerwca 2025 08:40 |
Komentarze:
![]() |
ewa-rembikowska @gabriel-maciejewski |
14 czerwca 2025 09:02 |
A co na ten ten temat ma do powiedzenia prymas Polski? Jest za sprowadzeniem do Polski imigrantów, czy wręcz przeciwnie?
![]() |
gabriel-maciejewski @ewa-rembikowska 14 czerwca 2025 09:02 |
14 czerwca 2025 09:04 |
Jest za a nawet przeciw. Nie ma w ogóle o czym gadać. Mają przemówić mocnym głosem, jeśli tego nie zrobią, nie zasługują na miano pasterzy.
![]() |
gabriel-maciejewski @gabriel-maciejewski |
14 czerwca 2025 09:14 |
Właśnie zadzwonił do mnie ojciec Stanisław i powiedział, że proces nawracania odbywa się poprzez zniechęcanie. I to jest świetne, a także bliskie moim własnym metodom zachęcania poprzez zniechęcanie. Nie można więc nikomu proponować spowiedzi, można go jedynie traktować z miłością i mu pomagać, jako bliźniemu. Na wstępnym etapie. Ludzie zaś, którzy tu przybywają, chcą siać destrukcję i są agresywni. Należy ich więc, w ramach wstępnego zniechęcania wyprosić z kraju. Jeśli będą chcieli się nawrócić mamy im ze wszystkich sił przeszkadzać, żeby sprawdzić czy ich wola i pragnienie życia w prawdzie są autentyczne.
![]() |
Henry @gabriel-maciejewski |
14 czerwca 2025 09:26 |
Przed końcem świata Semici Sunnitów i Szyitów połączą, wtedy to imigrancji z Izraela ponownie odkryją w Łodzi i okolicach tfu Skierniewicach ziemię obiecaną, a Dante będzie musiał wprowadzić 10 krąg aby upchać te całe towarzystwo :-)
![]() |
Matka-Scypiona @gabriel-maciejewski |
14 czerwca 2025 09:51 |
Hierarchia milczy w sposób wstrzasajacy. O prymasie, który jeszcze za PiS grzmiał z Jasnej Góry do rolników, że są bezczelni mając czelność żądać możliwości zakupu ziemi dla siebie, który sam zaproponował ograniczenie ilości wiernych na mszach w czasie srandemii (ten etiopski bandzior z who kilka tygodni temu powiedział, że pandemii nie było, a ludzie się zamykali w domach, bo chcieli), nie ma co nawet mówić. To nie jest pasterz, to urzędas, któremu się bardzo dobrze żyje. Na Caritas nie dam już grosza. Oby w Skierniewicach nie skończyli tak, jak pewien ksiądz we Francji, który oddał kawałek ziemi parafialnej na budowę meczetu. W podziękowaniu goście zabili go. Każdy, ale to każdy, kto popiera najazd tej dziczy, odpowiada za każdą popełnione przez obcych zbrodnię. Ta dziewczyna z Torunia zmarła. Ponoć zbok pokiereszowal nożem nawet jej oczy.
Co do nawracania. Ktoś, kto nie idzie do swoich zagubionych parafian, pójdzie do inżynierów?
![]() |
nawigowAny26 @gabriel-maciejewski |
14 czerwca 2025 09:53 |
Wiele diecezji weszło w ten plan, między innymi nasza, to znaczy Koszalińsko-Kołobrzeska. Naszym dodatkowym "bonusem" jest to, że mamy tu bp Krzysztofa Zadarkę, który z ramienia Episkopatu jest odpowiedzialny za "imigrantów", i co rusz "raczy" nas swoimi naukami o gościnności, która najpewniej spłynia krwią ułatwiając zajęcie się nami przez naszych "sąsiadów" zza Odry.
![]() |
gabriel-maciejewski @Matka-Scypiona 14 czerwca 2025 09:51 |
14 czerwca 2025 10:14 |
Tak, właśnie się dowiedziałem o jej śmierci. Nie mam słów
![]() |
gabriel-maciejewski @nawigowAny26 14 czerwca 2025 09:53 |
14 czerwca 2025 10:16 |
No tak, gdyby księża i biskupi studiowali historię Kościoła, a nie historię wygłupów w Kościele byłoby nam łatwiej. Jest tak, jak Pan napisał, to jest wstęp pod przejęcie terenów zachodnich przez Niemcy. Wszyscy jednak udają głupków i bawią się w subtelne drwiny
![]() |
BTWSelena @gabriel-maciejewski |
14 czerwca 2025 10:51 |
Politykę migracyjną KK ,czyli hierarchowie powini ograniczyć swoje miłosierdzie.!.. Sa inne formy pomocy w biedzie. Migracja szczególnie islamu oznacza ,że to poganie najeżdżają chrześcijańską Europę poprzez celową politykę wodzów świata. Stawiają oni piorytety,że pozyskają "inżynierów" i tanią siłę roboczą -uprzednio wpędzając w biedę i zastój kraje które drenują.
To otwarcie puszki Pandory,za które już płacimy na szeroką skalę rozbojami i mordami w całej Europie.Moim zdaniem jest to oprócz tego podstępna walka z kościołem i skończy się tak jak w przysłowiu "złapał kozak tatarzyna,a tatarzyn za łeb go trzyma"-jeżeli hierarchowie,oraz politycy nie skoczą po rozum do głowy.
![]() |
Alfatool @gabriel-maciejewski |
14 czerwca 2025 11:51 |
Dzięki za tekst.
Biografie świętych to idealna odtrutka na dzisiejsze czasy. Kilka z nich trafiło do mnie wcześniej z podpisami albo pieczęciami duchownych, którzy zmarli i nikomu nie przyszło do głowy, by ich księgozbiory jakoś zagospodarować.
Opatrznościowa prawidłowość jest taka, że im bardziej hierarchia odlatuje w kierunku tego, co cesarskie, tym większe prawdopodobieństwo pojawienia się jednostek obdarzonych charyzmatami. Takie jednostki muszą na czymś wartościowym wzrastać, oby te wydawane przez ciebie książki były materiałem siewnym.
Przesłanie tych biografii jest proste. Róbmy swoje, czyli módlmy się tak jakby wszystko zależało od Boga, a róbmy tak jakby świat zależał od naszych czynów, pracy i dzieł.
![]() |
Matka-Scypiona @BTWSelena 14 czerwca 2025 10:51 |
14 czerwca 2025 11:51 |
To nie ma nic wspólnego z miłosierdziem. Lata propagandy zrobiły z katolików impotentów duchowych. Kiedyś za obraze Boga spadał łeb albo skwierczalo ciałko na stosie, a teraz to jest be i obraz zacofanego barbarzyństwa. Teraz trzeba przyjmować, budować piękne ośrodki z basenami, żeby mieli gdzie srac i wypłacać pieniążki. Z czasem będą dowozić k...y. Hierarchia zapomniała, że pałace też płoną... no ale chcą być nowocześni i "milosierni". Też pójdą pod nóż
![]() |
Adriano @Matka-Scypiona 14 czerwca 2025 09:51 |
14 czerwca 2025 12:04 |
Ten morderca/gwałciciel "toruński" jest z Wenezueli,jakby nie było kraju katolickiego a nie muzułmańskiego.Co nie zmienia faktu jak kończy się pięknoduchostwo."Donald marził żeby dobrzie było" a nasi pasterze wespół z politykami są tak fałszywie miłosierni,że są gotowi na to byśmy my szaraczki ponieśli konsekwencje ich pięknoduchostwa.Dwa tysiące lat zasada "Źle czynisz,bój się władzy,bo od Boga pochodzi i nie na próżno miecz nosi" była dobra.Nagle jest zła.Nie można surowo karać,bo to niehumanitarne.Bo godność ludzka mordercy zrównana z godnością niewinnego w łonie matki.
I żadna refleksja nie nawiedziła pastuchów naszych wielebnych?Żadne przepraszam ,że dali się ogłupić "komuniście z Etiopii" i "naszym" ewangelistom Mateuszowi M. i Łukaszowi Sz. ( tytuły nadane na Jasnej Górze premierowi i ministrowi zdrowia)?Ech..."Same szuje dzierżą ster od komuny aż po kler".
![]() |
beczka @gabriel-maciejewski |
14 czerwca 2025 12:05 |
Tak samo w Suwałkach, tez miał powstać, też organizowany przez caritas, ale lokalsi protestowali, do tego prezydent też był przeciwny. I nie powstanie, a w dodatku dostali gwarancje od rządu, że nie zachamuje to wypłat środków z UE.
To jest po prostu jakieś czarnoksięstwo. Jak z Johnem Dee. UE jest masońska, jak wiemy z tekstów panthery, więc jest przeciwna Kościołowi, ale jakimś cudem siedzą są tam magowie którzy organizują takie rzeczy nieswoimi środkami, co jak żywo przypomina politykę. A jak było z LGBT? Też tam były oskarżenia o to, że to jest przez Kościół. Jesteśmy po prostu odcięci od informacji. Są organizacje czarnoksięskie, które tam nie wiadomo na jakim poziomie gdzieś podejmują decyzję, jak w przypadku Unsound itp. Jeśli mam zgadywać to idzie to kanałem uniwersyteckim. To jedyny teorytycznie puap na którym magowie mogą zetknąć się z kapłanami i Kościolem.
![]() |
gabriel-maciejewski @Alfatool 14 czerwca 2025 11:51 |
14 czerwca 2025 12:14 |
Oni nie odlautują w kierunku tego co cesarskie, ale w kierunku kłamstw prowadzących do masowych zbrodni
![]() |
gabriel-maciejewski @beczka 14 czerwca 2025 12:05 |
14 czerwca 2025 12:16 |
Hierarchia jest przejęta, mam nadzieję, że cześciowo, podobnie jak przejęto 500 lat temu uniwersytet
![]() |
gabriel-maciejewski @Adriano 14 czerwca 2025 12:04 |
14 czerwca 2025 12:17 |
Wenezuela jest krajem pogańskim, rządzonym przez mafie
![]() |
ddam @gabriel-maciejewski |
14 czerwca 2025 12:19 |
Sl. B. Fulton Sheen (oby jak najszybciej został świętym, poprzednik na Stolicy Piotrowej wstrzymał ) tak powiedział
W 1972 r. przemawiając z ambony, Abp Fulton Sheen przedstawił swój testament:
„Na kogo można liczyć, aby uratować nasz Kościół? Nie na naszych biskupów, naszych kapłanów ani członków zakonów. To wasze zadanie, ludu wiernego! Pan Bóg dał wam rozum, oczy i uszy, abyście uratowali Kościół. Wasza misja to pilnować, aby wasi kapłani zachowywali się jak kapłani, biskupi jak biskupi, a zakonnicy jak zakonnicy!”
![]() |
gabriel-maciejewski @ddam 14 czerwca 2025 12:19 |
14 czerwca 2025 12:24 |
Coś w tym jest. Nie można jednak przeginać, bo praktyka pokazuje, że jak się zbiorą tak zwane rady parafialne to jest katastrofa. Proboszcz zaś zostaje ubezwłasnowolniony. Ja bym był za tym by wokół parafi i klasztorów przywrócić porządek feudalny. Po prostu. Przede wszystkim zaś uciszyć pobożne i wpływowe niewiasty, które zwykle są podbechtane przez żydów.
![]() |
Adriano @gabriel-maciejewski 14 czerwca 2025 12:17 |
14 czerwca 2025 12:26 |
Wiki twierdzi a także strona Misyjne.pl że jednak katolickim i Kościół cieszy się tam największym zaufaniem Wenezuela: Kościół katolicki cieszy się największym zaufaniem i aprobatą w społeczeństwie
Nami rządziła kiedyś komuna a byliśmy krajem katolickim .Dzisiaj rządzą folkdojcze a mimo to nadal choć moim zdaniem w mniejszym stopniu jesteśmy katolikim krajem.
![]() |
Matka-Scypiona @Adriano 14 czerwca 2025 12:26 |
14 czerwca 2025 12:43 |
Naród katolicki a po zmroku wyjść można tylko z uzbrojoną ochroną, a ogrodzenia domów mają siatki podłączone do prądu
![]() |
Adriano @Matka-Scypiona 14 czerwca 2025 12:43 |
14 czerwca 2025 12:50 |
No przecież pisałem,że 2000 lat Kościół nauczał i wierzył,że władza "od Boga pochodzi i nie na próżno miecz nosi" .Miecz,który łby ucina tym którzy śmią przelewać krew niewinnych.Dziś Kościół głosi zupełnie coś innego.Życie doczesne łotyra jest tak ważne ,że należy je utrzymywać jak najdłużej na koszt jego ofiar.
![]() |
stanislaw-orda @gabriel-maciejewski |
14 czerwca 2025 14:08 |
Sponsorzy najazdu emigrantów na Europę,czyli Beit Rothshild oraz imperium Sorosa plus ich pomagierzy tego samego wyznania (antychrześcijańskiego), zapewne wychodzą z założenia, że skoro "nie podobają się tu Żydzi i wciaz na nich jest sarkanie,zatem sprawimy, ze możemy mieć gorsze od nich sąsiedztwo.
|
Wolfram @Adriano 14 czerwca 2025 12:26 |
14 czerwca 2025 14:22 |
Wg danych statystycznych w Wenezueli jest 96% katolików i jednocześnie jest ich 75%, a 17% protestantów i 7% bezwyznaniowych. Jak na kraj w Ameryce Południowej, hiszpańskojęzyczny to nie są dane budujące. Muzułmanów jest tam ok. 100 tysięcy (na 30 milionów) - więc sporo, biorąc pod uwagę, że na piechotę, samochodem czy pociągiem trudno jest tam z krajów typowo islamskich dotrzeć. Procentowo to więcej niż w Polsce. Sam osobnik ma imię, które nie jest znane wyszukiwarkom - więc nadając mu je nie myślano raczej o katolickim patronie - i nie wiadomo o czym. Zakładając, iż jest to faktycznie imię, zaś dokumenty ma prawdziwe - ponoć przyjechał do rodziny, stale tu mieszkającej, w lutym, nie pracuje.
Nasze Ministerstwo Spraw Zagranicznych odradza wszelkie wyjazdy do Wenezueli - z adnotacją, że nie będą mogli wyciągnąć z aresztu czy więzienia, do którego można trafić na podstawie "arbitralnych decyzji".
Nie jest to więc kraj katolicki w naszym rozumieniu - a jego obywatele mogą mieć zupełnie inne oceny, co jest normą i codziennością. Potencjalnie każdy z nich stanowi zagrożenie.
![]() |
zkr @gabriel-maciejewski |
14 czerwca 2025 14:50 |
> Caritas Diecezji Łowickiej jest organizatorem czy też jednym z organizatorów ośrodka dla migrantów w Skierniewicach.
A tymczasem w Bieszczadach:
Ostatnia porodówka w Bieszczadach zniknie 1 lipca. Szpital ratował się pożyczkami z parabanków
![]() |
gabriel-maciejewski @zkr 14 czerwca 2025 14:50 |
14 czerwca 2025 14:52 |
Może powinni zwrócić się do Caritasu w Krośnie? Czy to nie ten rodzaj hierarchii?
![]() |
Sinistram @gabriel-maciejewski |
14 czerwca 2025 14:59 |
Ja tylko wspomnę, co uderzyło mnie po powrocie z UK do Polski, dokładnie tak jak tam, w letni wieczór, wśrodku lasu na brzegu jeziorka, grupa niedogolonych arabów, sami mężczyźni, delektowała się wspólną sziszą i gorąco dyskutowała. Od tamtej pory, zmieniło się wiele - tam, w UK, policja zrobiła nalot na 300 placówek kurdyjskich barberów, a brytyjscy juriuberzy zrobili aferę z fałszywych wiz wystawianych orzez placówki kebaba dla ,,skilled workers", natomiast tutaj, na Śląsku, na ulicy zrobiło się dużo groźniej Córka sześcioletnia, wczoraj powiedziała mi, że jeden z tych panów mrugał do niej w kolejce... znajomy barber opowiadał, że jeden taki kebabiarz dzwoni do niego po nocach i nachodzi wymuszając strzyżenie za darmo lub pół ceny, ale moim zdaniem po prostu rozpoznaje siłowo konkurencję. Sułtanat Europa osadza się wprowadzając tu swoje zwyczaje. Tubylcy, jak mój fryzjer, nie rozumieją niczego, można im mówić, że to mafia, to sobie jeszcze jakoś potrafią wyobrazić, ale pododział mameluków Sułtana niewiele im mówi.
![]() |
zkr @gabriel-maciejewski 14 czerwca 2025 14:52 |
14 czerwca 2025 15:07 |
Do tej pory wplacalem na Caritas ale jezeli to ma tak wygladac to chyba trzeba bedzie znowu przejrzec baze OPP. Na pewno w 2026 to zmienie.
![]() |
gabriel-maciejewski @Sinistram 14 czerwca 2025 14:59 |
14 czerwca 2025 15:35 |
Niebawem się sami zainteresują co to takiego ten sułtanat
![]() |
gabriel-maciejewski @zkr 14 czerwca 2025 15:07 |
14 czerwca 2025 15:35 |
Ja wpłacam tylko na tacę
![]() |
zkr @gabriel-maciejewski 14 czerwca 2025 15:35 |
14 czerwca 2025 15:46 |
OK,dobre podejscie.
Mi chodzi o te 1,5% z podatku.
![]() |
zkr @gabriel-maciejewski |
14 czerwca 2025 15:48 |
Tak w ogole to dzisiejszy wpis jest swietny. Wazny(*) i taki glos jest potrzebny.
Jezeli Kosciol idzie w formule "warto rozmawiac" to jest źle...
(*) i odwazny :)
![]() |
OjciecDyrektor @gabriel-maciejewski |
14 czerwca 2025 15:55 |
Uuu...wł8żyłeś kij w mrowisko. Trzeba to jssno powiedzieć, że w hierarchi Kościoła uplasowano agentów islamu i organizacji sprzyjającym islamowi. Bo to hierarchia zadecydowała - konkretnie biskup, który ma nadzór nad takimi diecezjalnymi Caritasami.
Szantażują go? Coś mu obiecali? Nie wiem. Ale masz rację, że to granda.
A co do misji "idzcie i nauczajcie..." to niestety, ale od czasu pontyfikatu Jana XXIII już to jest martwe. To wtedy hierarchowie zadecydowali, że nikogo "nie będą zmuszać" do przyjęcia wiary katolickiej. Poczytsj sobie deklarqcję Soboru Wslatykańskiego II o wolności religijnej. Tam znajdziesz źródło postsey kapitulanckiej. Ona się rozwijała stopniowo oczywiście i w różnych krajach w różnym tempie. Ale w takich Niemczech katolicy to już w zasadzie takie stowarzyszenie miłośników kultu katolickiego i nic więcej - takie kółko hobbystyczne. Tam nie tylko nie ewangelizują tych, co się do nich sami zgłoszą. Tam wręcz im mówią, że będzie się zbawionym także z inną wiarą, byleby być dobrym człowiekiem. Czyli radzą mu pozostać tam, gdzie jest, a tylko być miłym dla wszystkich. Tak np. było z brstem Rogerem twórcą Taize - on chciał się nawrócić nackatolicyzm, a hierarchia namowiła go, że lepiej będzie, jak on zostanie tam gdzie był, bo wtedy "zrobi więcej dobrego wśród heretyków". Oczywiście nie zrobił, a jedynie młodych katolików oswoim z herezją.
Nas oswoić chcą z islamem. Zwłaszcza, jak pokażą te matki z dziećmi.
Jedyna nadzieja w tym, że co imigranci bedą chcieli jednak żyć na zachodzie, bo tam lepszy standard. Jak się ma kartę azylanta, to można się przemieszczać po całej Unii. No i przemieszczają się.
Szkoda, że nie zadałeś pytania, gdzie byli albo gdzie są przed osiedleniem się w Skierniewicach?
![]() |
OjciecDyrektor @Adriano 14 czerwca 2025 12:04 |
14 czerwca 2025 16:00 |
No i z tego powodu najpierw wygonią Ukraińców z Polski...bo wiadomo, że to "oni są winni". A ten z Wenezueli to z pewnoscią uczył się wykłuwać oczy od banderowców...
![]() |
OjciecDyrektor @gabriel-maciejewski 14 czerwca 2025 12:24 |
14 czerwca 2025 16:05 |
Probosz JUŻ JEST ubezwłasnowolniony przez rady parafialne...;). Ale o ile w radzie są normalni katolicy, to parafia jest normalna i proboszcz też...:). Problem jest tam, gdzie do rad weszli i mają większość osoby dysfunkcyjne.
![]() |
Magazynier @Alfatool 14 czerwca 2025 11:51 |
14 czerwca 2025 16:20 |
Niemcy jednak oddalają się od cesarstwa. Organizacja berlińska niby ma uniwersalne ambicje, ale jej sponsorzy pchają ją ku LGBT i multikulti. Habsburgowie mieli swoich sponsorów, ale potrafili lawirować. Obecna organizacja nie ma takiej samodzielności. Być może organizacja wiedeńska coś tam jeszcze ma za pazuchą. Ale w sumie nie wiadomo. Zresztą niemiecka merkantylność i jurysprudencja, berlińska i wiedeńska, jest z natury wroga Rzeczpospolitej. Dwa mocarstwa obok siebie istnieć nie mogą.
|
Wolfram @OjciecDyrektor 14 czerwca 2025 15:55 |
14 czerwca 2025 16:23 |
Szkoda, że nie zadałeś pytania, gdzie byli albo gdzie są przed osiedleniem się w Skierniewicach?
Te ośrodki doradcze nie są miejscami pobytu - są to centra doradczo-pomocowe, czyli biurokracja do obsługi imigrantów:
Niemniej, jak się poszuka w internecie, to Caritas idzie "szeroko" - bo granica z Białorusią, to wbrew mojemu do dnia dzisiejszego wyobrażniu nie tylko celebryci i "ludzie kultury", ale Caritas też:
https://caritas.pl/nadziejadlamigrantow/
To, plus po 300 tysięcy legalnych imigranów rocznie (2023, 2024) do pracy plus ewentualne rodziny plus legalni bez pracy plus nielegalni bez pracy plus dowożeni na granicę polsko-niemiecką - liczby dotyczą przybyszy z całego świata (legalni pracownicy z ok. 50 państw).
Nasze władze wespół z Caritasem i celebrytami za chwilę osiągną masę krytyczną, po której nie będzie odwrotu.
![]() |
Magazynier @gabriel-maciejewski 14 czerwca 2025 12:24 |
14 czerwca 2025 16:31 |
I dlatego porządek jakikolwiek wokół Kościoła nie zostanie przywrócony. Tak jak pobożne niewiasty nie zostaną uciszone. To znaczy zostanie przywrócony, ale dopiero po 3 tajemnicy fatimskiej.
![]() |
Magazynier @ddam 14 czerwca 2025 12:19 |
14 czerwca 2025 16:32 |
Abp Sheen jest wielki. Jego pisma propaguje Brat Tadeusz Ruciński.
![]() |
OjciecDyrektor @Wolfram 14 czerwca 2025 16:23 |
14 czerwca 2025 16:35 |
Czyli tak, jak myślałem. Nasi obsługują/załatwiają im kartę azylanta, a potem zachęcają do poszukania sobie lepszych warunków bytowych w Niemczech lub Holandii lub w Szwecji.
Tylko po co to? Takie udawanie.
![]() |
krzysztof-osiejuk @gabriel-maciejewski 14 czerwca 2025 10:14 |
14 czerwca 2025 16:43 |
Ona żyje. Ten kto puścił do Sieci to klamstwo jest nie lepszy od tego dzikusa.
![]() |
gabriel-maciejewski @OjciecDyrektor 14 czerwca 2025 15:55 |
14 czerwca 2025 16:49 |
Tak, w średniowieczu islam pokazał hierarchom Arystotelesa, a dziś matki z dziećmi i wszyscy się rozpłakali
![]() |
gabriel-maciejewski @OjciecDyrektor 14 czerwca 2025 16:05 |
14 czerwca 2025 16:49 |
Takich jest chyba większość
![]() |
gabriel-maciejewski @krzysztof-osiejuk 14 czerwca 2025 16:43 |
14 czerwca 2025 16:51 |
Nie wiem kto to zrobił. No, ale to nie umniejsza tragedii
![]() |
OjciecDyrektor @gabriel-maciejewski 14 czerwca 2025 16:49 |
14 czerwca 2025 17:35 |
Dysfunkcyjnych? Czy normalnych?..:)
![]() |
Matka-Scypiona @krzysztof-osiejuk 14 czerwca 2025 16:43 |
14 czerwca 2025 19:06 |
Bogu niech będą dzięki!
![]() |
BTWSelena @Matka-Scypiona 14 czerwca 2025 11:51 |
14 czerwca 2025 21:23 |
Moja wiara w miłosierdzie nie obejmuje w żadnym wypadku szurniętych polityków,migracji w celach pasożytniczych ,wojny i morderstw i LGBT... Może to wielka naiwność z mojej strony ale tak mam i z tym odejdę nieprzekonana. Nawet u cioteczki wiki jest definicja:https://pl.wikipedia.org/wiki/Mi%C5%82osierdzie ale hierarchowie przekraczają granicę miłosierdzia,ulegając naciskom...
Więc tak samo myślę,że kiedyś dopadnie ich sprawiedliwość,za tą uległą nowoczesność..
|
KOSSOBOR @gabriel-maciejewski |
14 czerwca 2025 23:24 |
Dzięki za notkę! Wielkie plusy!
My już często rozpaczliwie podnosimy Św.Tomaszowe "ordo caritatis", będąc bezbronnymi wobec polityki migracyjnej /i innej/. I ten nasz "porządek miłowania" odnosimy teraz do do spraw czysto ludzkich. Naturalnie pamiętając o Panu Bogu.
Trudno oprzeć się wrażeniu, a nawet konkluzji, że hierarchia o porządku miłowania nie pamięta. Lub - nie chce pamietać.