-

gabriel-maciejewski : autor książek, właściciel strony

Czy Jolanta Brzeska negowała holocaust?

Nikt nigdy nie przekona mnie do uczciwości przekazu podawanego przez Oko press. Zawsze będę ich miał za oszustów, choćby wynajęli do biegania z kamerą królewnę Śnieżkę, a do pomocy dodali jej patrzącego smutno krasnoludka Gapcia. W zasadzie oni już tak robią, bo postawa ludzi, którzy w ich imieniu kręcą materiały w Lubinie jest właśnie taka. Niewinność i zagubienie emocjonalne wkraczają na teren brutalnych rozgrywek, których zwykły człowiek nie tylko nie pojmie, ale także może nie przeżyć. Patrzyłem na te doniesienia z Lubina, na tych operetkowych bohaterów, którzy po 24 godzinach wypuszczani byli z komendy, na tych szmaciarzy popisujących się listą postawionych im zarzutów, odstawiających bohaterów na fejksbuku, na tych wyznawców Palikota, którzy za największy akt odwagi uważają nazwanie Kaczyńskiego świnią, głupkiem czy jakoś podobnie i myślałem o Jolancie Brzeskiej. Jeszcze intensywniej zacząłem o niej myśleć, kiedy zobaczyłem w telewizji wypowiedź jednego z ministrów rządu Izraela, tego zdaje się, co pisał książki dla dzieci, jak mówi, że ustawa antyreprywatyzacyjna graniczy z negowaniem holocaustu. Rozumiem, że teraz wszyscy lewicowi działacze, wszyscy demonstrujący na ulicach obrońcy prawdy i ci co biegają z tęczowymi flagami rzucą się mu do gardła z wrzaskiem – to co? Uważasz chamie, że Jolanta Brzeska też negowała holocaust?! Nic takiego się oczywiście nie stanie, ponieważ to co widzimy na ulicach, pod sejmem i często w studio telewizyjnym, jest niczym więcej, jak popisami zorganizowanego politycznego nierządu. Wszystko to co widzimy, to całe grzanie tematów, jak zwykle mówią o tym dziennikarze, było już odrabiane wcześniej i jest stosowane zawsze, kiedy trzeba coś załatwić poza gabinetami. W sytuacji, kiedy negocjacje nie dają już żadnych szans na powodzenie. Wtedy uruchamia się tak zwaną ekstremę. Nie jest to żadna ekstrema, ale ludzie bardzo dobrze rozumiejący o co toczy się gra, z których część jest przeszkolona w dyscyplinie zwanej „odwracaniem uwagi” Ekstrema – o czym nikt chyba nie pamięta – dlatego jest ekstremą, że ma całkowite gwarancje bezpieczeństwa, a jedyne co ją może spotkać, to zarzuty o zniesławienie Jarosława Kaczyńskiego. Te będą zapewne oddalone, albowiem pamiętamy przecież, że niezawisłe sądy oddaliły zarzuty przeciwko Palikotowi. Uznano to za sukces demokracji. Dziś sprawa najważniejsza dla Polski, czyli ustawa reprywatyzacyjna, przykryta lex TVN dla lepszego efektu także uznana została za kwestię dla demokracji najważniejszą. Pisałem to setki razy, ale jeszcze powtórzę – polityka to nie jest realizacja jakichś tam postanowień wobec wrogów, ale kwestia ustawienia relacji z sojusznikami. Ci zaś potrafią być bardzo nieprzyjemni i wredni. Sojusze polityczne bowiem mało mają wspólnego z serdeczną przyjaźnią, czy nawet zwykłym koleżeństwem. Co wszyscy wreszcie powinni zrozumieć. Narażają one także polityków na różne poważne zagrożenia ze śmiercią włącznie. A tego chyba nikt z polskich polityków nie rozumie. Jeśli więc słyszymy jak ważni przedstawiciel kół politycznych z krajów sojuszniczych mówią o tym, że ustawa antyreprywatyzacyjna graniczy z negowaniem holocaustu, albo że jest zagrożeniem dla demokracji, to możemy być pewni jednego – jakieś gremia w sojuszniczych mocarstwach postanowiły przejąć centra wielkich miast w Polsce i wyrzucić stamtąd mieszkańców płacących czynsze. Nie wiemy co to znaczy centra. Czy w Warszawie skończy się to przejmowanie gdzieś w okolicach Placu Unii, czy przeciągnie się dalej. Mówmy jednak jasno. Nie chodzi o żadne negowanie holocaustu, ale o praktykę zajęcia zasobów odnawialnych czyli budownictwa mieszkaniowego. Skoro oni, mam na myśli naszych sojuszników, tak się tym denerwują, to z jednej strony dobrze, bo oznacza to, że przez najbliższe lata zamierzają ze swoich przedsięwzięć gwarantowanych przez jakiś polski rząd ciągnąć zyski. To wyklucza zaś konflikt poważny na naszym terenie. Stawia jednak pod znakiem zapytania kwestie istotniejszą – czy to jest rzeczywiście nasz teren? Stawia też pod znakiem zapytania lojalność sojuszników wobec obecnego rządu. Wygląda bowiem na to, że sojusznikom obojętne jest kto będzie w Polsce rządził, byle tylko nie mówił za głośno o Jolancie Brzeskiej. Lewicowa ekstrema, całkowicie zabezpieczona przed jakimikolwiek szykanami, wyjąwszy folklor policyjny znany z usuniętego dawno temu nagrania z Michnikiem walczącym na komendzie z milicją, nie wspomni już ani słowem o Jolancie Brzeskiej. Taka jest po prostu mądrość etapu. I grzecznie będzie robić wszystko co jej się powie.

Podkreślę to jeszcze raz, bo zdaje się niewiele osób to rozumie – politycy używający argumentów ekstremalnych, nieważne czy lewicowi czy prawicowi są zawsze zabezpieczeni. Na śmierć, szykany i różne nieprzyjemności narażają się wyłącznie politycy umiarkowani wzywający do pojednania. Poznajemy to zawsze po tym, że każdy nowo wykreowany ekstremistyczny działacz ma do dyspozycji pół internetu i spady na opiniotwórczych portalach, żeby było dobrze widać, jak jest prześladowany. Obecnie takim osobnikiem jest ten pan firmujący Agro Unię. To wszystko są krasnoludki z bajki o królewnie Śnieżce, Walt Disney tylko ich narysował i siedzi teraz gdzieś na zapleczu popijając kawę. Nie są to i nigdy nie będą żadni politycy.

Nie wiadomo jeszcze jak to interpretować, ale od wczoraj wszystkie kwestie związane z lex TVN i reprywatyzacją zniknęły z głównych internetowych szczujni. Coś tam Onet umieścił na górze, że Radio Wolna Europa znów może nadawać, a jakiś pan z Ameryki zagroził, że polski prezydent i premier nie będą mieli wstępu do USA. Myślę, że bardziej należy się przejąć tym, czy Polacy będą mieli swobodny wstęp do lasów, żeby zbierać tam grzyby, a nie tym czy Andrzej Duda i Mateusz Morawiecki nie zostaną czasem zawróceni z lotniska w Nowym Jorku. No, ale jeśli ktoś uważa, że wygłaszanie takich gróźb ma sens, nie można mu tego zabronić. Uważam jednak, że media państwowe, bo na te demokratyczne nie ma co liczyć, powinny codziennie przygotowywać specjalny serwis związany z lex TVN i ustawą antyreprywatyzacyjną. Tyle, że „nasze media” to Karnowscy, Sakiewicz i jego kompania, a to wróży jak najgorzej i czyni te wypowiedzi w najlepszym razie mało przekonującymi. Zmusza też ludzi myślących do upokarzającego w istocie stawania po stronie osób intelektualnie ułomnych, ale mających przymus pokazywania się publicznie.

Na koniec zwróćmy uwagę na to, jak wygląda dziś rozkład sił medialnych. Tak zwane media wolne i demokratyczne to po prostu kupione przez „nie wiadomo kogo” ośrodki wrogiej propagandy. Media rządowe, to przytulisko tych wszystkich Gapciów, którzy nie mogą z oczywistych względów znaleźć miejsca gdzie indziej i są na stałe przyśróbowani do PiS. Partii zaś w zupełności wystarcza formuła, którą prezentują. Obie te opcje doskonale się rozumieją i całą swoją misję postrzegają, jako teatr ludowy, gdzie gra się dobrze wszystkim znane z dawnych czasów sztuki. Występują w nich postaci takie jak” Zidiociały dziadzio, emerytowany generał, pierwsza naiwna, ekstremista I, wujek dobra rada, ekstremista II i kobieta wąż. Dla urozmaicenia przekazu aktorzy zmieniają często kostiumy i dlatego w roli kobiety węża czasem widzimy Lichocką.

Wszyscy ci ludzie, wśród których znajduje się wielu dobrze zabezpieczonych ekstremistów, wskazują zawsze jedno zagrożenie, które jest także źródłem nienawiści. Jest nim internet. Najbardziej zaś groźni są w nim ci, którzy emitują przekaz niezrozumiały lub nie do końca zrozumiały dla wymienionych wyżej aktorów. I na tym dziś zakończę. Mam masę roboty. Jeszcze tylko zareklamuję swoje książki.

 

https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/kredyt-i-wojna-tom-i-2/

 

https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/kredyt-i-wojna-tom-ii/



tagi: polska  usa  izrael  jolanta brzeska  budownictwo mieszkaniowe  lex tvn  ustawa antyreprywatyzacyjna  sojusznicy 

gabriel-maciejewski
14 sierpnia 2021 09:43
56     3496    15 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

Andrzej-z-Gdanska @gabriel-maciejewski
14 sierpnia 2021 10:52

To jest najlepsze, cytuję:

Wszyscy ci ludzie, wśród których znajduje się wielu dobrze zabezpieczonych ekstremistów, wskazują zawsze jedno zagrożenie, które jest także źródłem nienawiści. Jest nim internet. Najbardziej zaś groźni są w nim ci, którzy emitują przekaz niezrozumiały lub nie do końca zrozumiały dla wymienionych wyżej aktorów. I na tym dziś zakończę.

No właśnie.

No i, między innymi, nie wiadomo czy są z "nami" (czyli nimi) czy przeciw. :))

zaloguj się by móc komentować

tadman @gabriel-maciejewski
14 sierpnia 2021 10:57

Prawo do protestowania lub organizowania się w walce o "swoje" mają uzgodnieni i przeszkoleni (vide Grodzisk Mazowiecki), natomiast osoby robiące to, bo doznały realnych krzywd są bezlitośnie i bezkarnie karani, a nawet eksterminowani.
Logika zastosowana względem izraelskiego ministra przednia. 

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @gabriel-maciejewski
14 sierpnia 2021 11:09

Lewicowa ekstrema ma to do siebie, że jak Wałęsa jest zawsze za a nawet przeciw. Prawdą jest  to, co głosi w danej chwili a że dwa dni temu mówiła, co innego? co to przeszkadza.

Lewicowa ekstrema do doskonałości doprowadziła dialektykę talmudyczną.

zaloguj się by móc komentować


gabriel-maciejewski @tadman 14 sierpnia 2021 10:57
14 sierpnia 2021 12:00

Nie miałbym pojęcie na jakie paragrafy powoływać się podczas spotkania z policją. Byli tu zresztą niedawno i nie wiedziałem co powiedzieć

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @ewa-rembikowska 14 sierpnia 2021 11:09
14 sierpnia 2021 12:00

Zaraz tam talmudyczną, to są zwykłe chamy

zaloguj się by móc komentować

Marcin-K @gabriel-maciejewski
14 sierpnia 2021 12:13

Ja już to u siebie pisałem ale napomknę jeszcze raz. Firma w której pracowałem była kooperantem dużej firmy deweloperskiej z Izraela, ktora kupiła sobie już sporo dużych biurowców w Warszawie, a teraz już bierze się za obiekty w samym ścisłym centrum. A z tego co wiem to nie jest w tej działalności odosobniona. Widziałem kiedys na żywo CEO tej firmy. Chwalił się ze wiele lat służył w armii. I rzeczywiście. Nawet z aparycji wyglądał jakby żywcem zdjeto z niego mundur i siła wyrwano gdzieś że strefy Gazy...

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @Marcin-K 14 sierpnia 2021 12:13
14 sierpnia 2021 13:08

To takie zenki np inwestują u nas.

http://www.whitestar-realestate.com/

Jedni z wielu.

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Marcin-K 14 sierpnia 2021 12:13
14 sierpnia 2021 13:12

Tak zwana polska wieś i sytuacja na niej służy do odwracania uwagi od inwestycji budowlanych

zaloguj się by móc komentować

chlor @gabriel-maciejewski
14 sierpnia 2021 15:22

Sądzę, że w miarę bezpiecznie mogą się czuć (jeszcze przez pewien czas) mieszkańcy okolic w których czas jakby stoi w miejscu od Gierka, zaś tereny gdzie aż kipi od inwestycji, wyrastają biurowce o dziwnych kształtach i apartamentowce, są już przejęte albo w trakcie procesu przemian własnościowych. Ostatnio krążyłem po podkarpaciu i Rzeszów mnie zaskoczył. Niewiele jest w Polsce miast aż tak na bogato zrobionych.

 

zaloguj się by móc komentować

DYNAQ @chlor 14 sierpnia 2021 15:22
14 sierpnia 2021 16:18

Bo Rzeszów  to stolica właśnie opanowywanej Ziemi Obiecanej.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @DYNAQ 14 sierpnia 2021 16:18
14 sierpnia 2021 17:06

Przed wojną mówiono: Mojżeszów

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @gabriel-maciejewski
14 sierpnia 2021 17:08

Wiesz, nie wiem, po co jeszcze się podniecać wydarzeniami politycznymi, zwłaszcza, polskimi. Jak pewno wiesz, bo go czytasz, a ja zaglądam tam, nie wiem doprawdy już po co,  to wiesz.

Toyah zasugerował ostatnio, że wywalenie Gowina, to był majstersztyk Jarosława Kaczyńskiego, "szczepienia obowiązkowe", w jego porozumieniu z siłami, tymi właściwymi.

Nie wiem już co o tym myśleć. Jak tylko, amok. Proponuję ci, pożegnać tego pana. Jak najszybciej.

Ja mam za oknem takie krajobrazy. I to jest to ☺

___

 

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @cbrengland 14 sierpnia 2021 17:08
14 sierpnia 2021 17:16

Co, konkretnie,  proponujesz?

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @stanislaw-orda 14 sierpnia 2021 17:16
14 sierpnia 2021 17:21

To co widać na obrazku. Ja tak mam teraz już i tylko ☺

____

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @cbrengland 14 sierpnia 2021 17:21
14 sierpnia 2021 17:24

To auto z prawej, to ten mój nowy-stary Nissan Micra. Normalnie zakochałam się w nim. I  to jest to ☺

____

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @gabriel-maciejewski
14 sierpnia 2021 17:38

Aha, i ja  je nie czytałem twojej notki, sorry. Ale naprawdę szkoda czasu na to już. Musisz wymyślić coś lepszego . Potrafisz, wiem o tym ☺

_____

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @cbrengland 14 sierpnia 2021 17:24
14 sierpnia 2021 17:49

A kogo to miałoby obchodzić, poza tobą?

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @stanislaw-orda 14 sierpnia 2021 17:49
14 sierpnia 2021 17:53

A co mnie to obchodzi?

_____

zaloguj się by móc komentować




cbrengland @stanislaw-orda 14 sierpnia 2021 17:49
14 sierpnia 2021 18:00

Popatrz najpierw, co jet obok ciebie, a potem dopiero szerzej. Kumasz pewno, o co chodzi. Mam nadzieję ☺  Ja już tylko tak mam. Tusk, czy Hołownia, a nawet królowa Elizabeth II. Kim oni są? Niczym. Wobec mojego własnego życia. Kumasz.? Kumasz, a jakże ☺

_____

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @cbrengland 14 sierpnia 2021 17:08
14 sierpnia 2021 18:02

Masz to samo, nawet o tym nie wiesz widocznie jeszcze ☺

____

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @gabriel-maciejewski 14 sierpnia 2021 17:55
14 sierpnia 2021 18:03

Oczywiście, jesteśmy ludźmi wolnymi ☺

_____

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @gabriel-maciejewski 14 sierpnia 2021 17:55
14 sierpnia 2021 18:09

Wiesz, gdy z tego wakacyjnego namiotu w końcu wylazlem, ja  nie chcę być znowu w roku 2010. A ty i Toyah staracie się na siłę tam być. Wasz wybór. Marny.

_____

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @cbrengland 14 sierpnia 2021 18:09
14 sierpnia 2021 18:29

Świat juz jest inny. Toyah jest już passe. Niech sobie tam jest w tym swoim świecie. I z tym swoim big beatem.  Razem ze swoimi wyznawcami. Droga do nikąd to jest. Wie o tym Toyah. Inni jeszcze, nie. Ty wiesz. Nie zmarnuj swojej chwili ☺

_____

zaloguj się by móc komentować

chlor @cbrengland 14 sierpnia 2021 17:24
14 sierpnia 2021 18:31

Mam taki sam, nawet kolor się zgadza. Przy moim trybie życia kupowanie lepszego pojazdu nie ma sensu.

zaloguj się by móc komentować

Autobus117 @cbrengland 14 sierpnia 2021 18:29
14 sierpnia 2021 18:55

"Toyah jest już passe."

Szanowny panie U Toyaha miałem bana i na Salonie24 i SN, ale jeśli On jest passe /sic!/ to co powiedzieć o Pana nudnych, bez najmniejszego polotu pseudosentymentalnych  pogwarkach okraszonych zdjęciem samochodu? 

Co by nie mówić tu się konie kuje, zabieraj żabko nogę.

 

zaloguj się by móc komentować

kandel4 @gabriel-maciejewski
14 sierpnia 2021 19:35

ok, ale czy spotkałby się Pan z Panem Marianem Kowalskim????

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @chlor 14 sierpnia 2021 18:31
14 sierpnia 2021 19:51

Prawda? Życie jest czasem piękne ☺

_____

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @Autobus117 14 sierpnia 2021 18:55
14 sierpnia 2021 19:54

Spadaj pan do Toyaha. Życzę powodzenia. Nie ma szans, ja to wiem

_____

zaloguj się by móc komentować


Autobus117 @cbrengland 14 sierpnia 2021 19:54
14 sierpnia 2021 20:23

U Toyacha bywam często, warto. A ta kulturka "spadaj" to jeszcze z Kraju czy już nabyta?

Pana problem polega na tym, że rano pan się budzi i pierwsze co robi to "modli się" zresztą jak wielu innych emigrantów. "dobrze że wyjechałem tu jest mi lepiej" po obiedzie " nigdy nie wrócę" po kolacji "a jednak dobrze, że wyjechałem" i tak juz od lat. Wróć Pan poczuje się Pan lepiej.

zaloguj się by móc komentować

Klasyk @cbrengland 14 sierpnia 2021 17:08
14 sierpnia 2021 21:04

Stanie na głowie nie pomaga?

zaloguj się by móc komentować

Paris @gabriel-maciejewski
14 sierpnia 2021 21:38

Doskonaly  wpis,  Panie  Gabrielu,  a...

...  szczegolnie  jego  2  ostatnie  akapity,...  naprawde  SUPER  TRAFNY  !!!

Taka  prawda  stety,  ze  dla  tych  PRESSTYTUTEK  najbardziej  grozny  jest  "internet",  a  w  im  przekaz  takich  ludzi  jak  Pan  i  Panskie  srodowisko...  czemu  wlasciwie  sie  nie  dziwie,...  a  "kobieta  waz"  czyli  Lichocka  jest  beznadziejnie  GLUPIA.

Coz,  taka  rola  tej  niebywalej  hipokrytki,  "niezaleznej  od  rozumu  dziennikarki,  OSZUSTKI  SMOLENSKIEJ",  ale  daleko  TOTO  nie  zajedzie,  zreszta  jak  cale  "nasze  merdia",  wyjatkowo  TEPE,  SLUZALCZE  i  SPRZEDAJNE  !!!

 

No  i  wlasciwie  tzw.  poziom  "polskiego  dziennikarstwa"  to  DNO  I  6  METROW  MULU.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @gabriel-maciejewski
14 sierpnia 2021 23:12

"Nie chodzi o żadne negowanie holocaustu, ale o praktykę zajęcia zasobów odnawialnych czyli budownictwa mieszkaniowego."

Ożesz ... Musi że Silverstein ekspanduje poza plac grzybowski. Dzielnica dla 60-tysięczników opodal pałacu Stalina już mu nie wystarczy. Co teraz? Wola dla 40-tysięczników? Czy Żoliborz dla 80-tysięczników? Czyżby Brudno?

I tyle hałasu o inwestycje jednego dzianego cwaniaczka ... Musi że jest duży opór. Getto, łapanki, Teresin i Oświęcim nie wystarczyły. Chasydzi ciągle żywi i oporni, teraz przebrali się w inne stroje ludowe ... Czyżby zatem HGW broniła chasydów? Drzewko jej się należy. 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @chlor 14 sierpnia 2021 15:22
14 sierpnia 2021 23:13

O właśnie, Mojżeszów. Zagłębie chasydzkie.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @cbrengland 14 sierpnia 2021 17:24
14 sierpnia 2021 23:15

Micra jest fajny ale na autostradzie pali jak smok. 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @gabriel-maciejewski
14 sierpnia 2021 23:26

"Nie chodzi o żadne negowanie holocaustu, ale o praktykę zajęcia zasobów odnawialnych czyli budownictwa mieszkaniowego."

Cytuję jeszcze raz bo powraca do mnie jak natręctwo myśl o Chabadzie Lubawicz, bo wszak to jest agresywna wersja chasydyzmu. Ale ona przecież jest na Kaziemierzu. Jest w stolicy jakiś jej ekwiwalent? Czyżby frakcja Trzaskowskiego w ratuszu, a właściwie HGW? 

zaloguj się by móc komentować

Paris @Magazynier 14 sierpnia 2021 23:12
14 sierpnia 2021 23:44

Tak...

....  nasr*ne  tych  "zasobw  mieszkalnych"  w  Warszawie  bez  opamietania  za  PUSTA  kase  i  te  "stope  procentowa"  co  to  zdechla  juz  w  ubieglym  roku  w  Bazylei,...  

...  a  dzis  jeszcze  takie  "kado  z  nieba",  ze  "wlasne  lokum"  bedzie  mozna  kupic  bez  posiadania  minimum  WKLADU  WLASNEGO  !!!

Tak  sie  bedzie  teraz  w  "nowym  ladzie"  RZNAC  LUDZI  na  kredytach  pod  te  lokum  z  pustej  kasy...  i  niewyjasnionych  do  dzis  miliardowych  PRZEKRETOW  finansowych...  tak  se  to  wykombinowal  BANKSTER  Morawiecki  z  tym  drugim  cwaniakiem  Koscinskim  z  "oksfordu"  !!!

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Magazynier 14 sierpnia 2021 23:26
15 sierpnia 2021 01:45

W ścisłym centrum Warszawy powstało współczesne gettho, do którego tubylcy w zasadzie nie mają wstępu.

zaloguj się by móc komentować

chlor @Magazynier 14 sierpnia 2021 23:13
15 sierpnia 2021 07:26

Ale w Rzeszowie raczej nie ma (działającej) synagogi. Są dwie w formie zabytku, pełnosprawna w Łańcucie, fakt że to blisko Rzeszowa.

 

zaloguj się by móc komentować


ewa-rembikowska @stanislaw-orda 15 sierpnia 2021 01:45
15 sierpnia 2021 08:08

Tubylcy mają mieszkać na Tarchominie, Bródnie, ewentualnie na Augustówce a nie na Starym Mokotowie.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @stanislaw-orda 15 sierpnia 2021 01:45
15 sierpnia 2021 13:32

Na lewo od Rotundy? Dawno nie byłem w stolicy. Z tego wynika że bardzo dawno. 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @stanislaw-orda 15 sierpnia 2021 07:35
15 sierpnia 2021 13:33

Być nie musi. Łańcut jest malowniczy i ekskluzywny.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Magazynier 15 sierpnia 2021 13:32
15 sierpnia 2021 14:27

Centrum to znacznie bardziej obszerny  teren. To cała zachodnia pierzeja ulicy Marszałkowskiej  az do ulicy Towarowej i  ponadto teren wzdłuż ul. Kasprzaka. Tu powstaje nowe centrum finansowe, czyli to właściwe.

A centrum historyczne zostawmy  dla turystów.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Magazynier 15 sierpnia 2021 13:33
15 sierpnia 2021 14:28

Znam. Obegdaj mieszkałem przez dwa  tygodnie w hotelu pałacowym.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @stanislaw-orda 15 sierpnia 2021 14:27
15 sierpnia 2021 15:09

Całkiem nieźle. Kawał stolicy, ale czegoś i tak dla nich za mało. Trzeba jeszcze jakiejś sypialni. Stawiam na Żoliborz. No chyba że Kampinos, Jadwisin i zalew Zegrzyński.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @stanislaw-orda 15 sierpnia 2021 14:27
15 sierpnia 2021 15:18

Nabielaka, tam gdzie ś.p. Jolanta Brzeska, na Czerniakowie, czyli daleko od centrum. Chmielna nieco na uboczu tego centrum. Ale trzeba brać co się da. Czynszami nie gardzić.

zaloguj się by móc komentować

mooj @Magazynier 15 sierpnia 2021 15:09
15 sierpnia 2021 15:59

Czas przyjechać:) Widać bardzo szybko się zmienia - jakaś pierzeja na Marszałkowskiej powstała, widać coś od rana zbudowali - kamienice po parzystej stronie od Jerozolimskich do Królewskiej tworzące pierzeję (tak jak Towarowa tylko dalej) :)

Gdzie to zamknięte getto?

Chodzi o ograniczony dostęp do PKiN - już nie najwyższy , ale nadal dominujący (przy takiej definicji "Centrum -więcej niż Śródmieście, ale bez historycznych) obiekt?

Dziś chyba z pięć razy więcej mieszkań (pomijam hotele) niż w latach 70 w tak określonym Centrum (jak widać, mi wadzi tak zdefiniowane Centrum). A, że nie każdy może? W latach 60, 70, 80 też mało kto mógł. 

Wyburzenia pod nowe? Tak - jeden DIPSerwisu budynek mieszkalny  wyburzony. To było getto dopiero w 60/70/80- ten , który wyburzyno.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @mooj 15 sierpnia 2021 15:59
15 sierpnia 2021 22:56

zerknij do poczty wewnętrznej

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować