-

gabriel-maciejewski : autor książek, właściciel strony

Czy jak wejdą Ruscy to wszystkie kamery zostaną skierowane na Bartosiaka i Michtę?

Nie tylko ja mam takie wrażenie. Oto toczy się jakaś gra w Kazachstanie, w wymienieni wyżej specjaliści od stosunków międzynarodowych, wojen, służb specjalnych i wielkiej polityki, dalej dyskutują nad możliwością wybuchu konfliktu na Ukrainie. Zapewne mają w tym kilka celów, ale ja nie potrafię ich rozpoznać. Jeden za to widzę wyraźnie. I nie tylko oni próbują go zrealizować. Wszyscy eksperci wieszczący wojnę, a przybywa ich w tempie wykładniczym, uważają, że wojna przyniesie im popularność medialną i będą mogli – całkiem już bez opamiętania – pieprzyć o niej we wszystkich możliwych stacjach. Oczywiście chodzi o to, by wojna wybuchła daleko, ale nie za daleko, by toczyła się ślamazarnie, a także, by było w niej jak najwięcej ofiar cywilnych. Wtedy wszyscy prorocy mniejsi mogliby zawołać – a nie mówiliśmy! I całkowicie pewni swojego bezpieczeństwa, zacząć straszyć ludzi różnymi okropnościami. Nic więcej się dla nich nie liczy.

Na białej furii doprowadzają mnie, wypowiadający się w radiu Wnet cwaniacy, którzy mówią – Europa zachodnia gotowa jest zaakceptować dominację Rosji nad wschodnią częścią kontynentu. Pomijam już opisane wyżej motywacje, które temu towarzyszą. Kluczowe jest co innego. To mianowicie, że rosyjska dominacja nad wschodem Europy, oznacza rosyjską dominację nad całą Europą. To, że nie możemy tego powiedzieć wprost i przekaz ten nie przebija się do mediów, zawdzięczamy wyłącznie rosyjskim agentom i pożytecznym idiotom. Stworzyli oni hierarchię ekspercką, gówno znających się na czymkolwiek cwaniaków, która ma wykupiony abonament na opowiadanie różnych mądrości specjalnym żargonem. Młodsi to nawet potrafią ów żargon parodiować, a po sieci krąży mnóstwo memów składających się z przypadkowych zbitek słownych emitowanych bez przerwy poprzez karminowe usta Bartosiaka. To także niestety nie ma mocy i nie powoduje zamulenia przekazu proroków, albowiem mają oni cały czas silne wspomaganie i są na fali. Tę falę ktoś wzbudził, no, ale jasne jest, że ona zostanie kiedyś wygaszona. Nie wiem tylko przy jakiej okazji, nie jestem ekspertem po prostu i nie potrafię wskazać co może być rzeczywistą motywacją dla tych ludzi, poza oczywiście przemożnym pragnieniem wymądrzania się w mediach i skupiania na sobie uwagi.

Zastanówmy się teraz co oni mają na myśli mówiąc – dominacja nad Europą środkową? To znaczy, mniemam, nad Polską i krajami bałtyckimi. Taki format został stworzony w Niemczech, gdzie politykom wydaje się, że jakby Rosja zajęła Polskę i Bribałtykę, to Niemcy mogliby rządzić Czechami, Słowacją i Węgrami. Jest to oczywisty absurd, który ujawniłby się dopiero po tym, jak zostałby urzeczywistniony. Rosjanie nie po to wchodzą do Europy, żeby się dogadywać z Niemcami. Tak mogłoby dawniej, jak dynastia niemiecka siedziała na tronie w Petersburgu, a połowa korpusu oficerskiego armii carskiej składała się z Niemców. Oni wchodzą do Europy, po to, by wypchnąć z niej Amerykanów, zająć całe Niemcy oraz by złożyć jakieś propozycje Brytyjczykom. Tego się niestety Niemcom wytłumaczyć nie da, dlatego właśnie nie można w ogóle dopuszczać myśli o jakiejś zmianie stosunków. A co dopiero ogłaszać z entuzjazmem, że coś mogłoby się zmienić na naszą niekorzyść, bo zachód chętnie by taki stan zaakceptował. Trzeba być skończonym durniem, żeby się popisywać takimi komunikatami.

Wszyscy eksperci zachowują się w taki sposób, jakby jedyną dopuszczalną paralelą obecnie przez nich interpretowanych zdarzeń, które jeszcze nie nastąpiły, był wrzesień 1939. Zachowują się tak, jakby nie było ładu powojennego, który był największym triumfem Rosji sowieckiej, do której to otwarcie nawiązuje Putin, z czym wszyscy się zresztą zgadzają. Nie chodzi o odbudowę imperium Mikołaja I, w zgodzie z Niemcami, ale o podporządkowanie sobie Berlina, a także zorganizowanie we Francji i we Włoszech struktur, które – jak w latach pięćdziesiątych i później partie komunistyczne tych krajów – będą miały wpływ na rządy. W rzeczywistości zaś będą te rządy paraliżować. One zaś, bez pomocy USA nie będą w stanie zrobić nic, co byłoby sprzeczne z wolą Moskwy. Gdyby taka sytuacja zaistniała dzisiaj byłaby jeszcze łatwiejsza do przeprowadzenia, albowiem mamy UE i w ogóle nie trzeba rozdrabniać sił. Wystarczy zainstalowanie swoich ludzi w kluczowych miejscach struktury.

Uważam, że sama dyskusja na ten temat już nas degraduje, jako ludzi. Degraduje ona także wszystkich polityków w Polsce i degraduje naród oraz kraj. Tego nie pojmą nigdy wymienieni tu z nazwiska osobnicy, albowiem niczego nie rozumieją. Poza oczywiście tym, że trzeba Polaczków trochę postraszyć, a potem na fali tego strachu nabić sobie lajków i zrobić klikalność na YT. To wszystko. Jest to zachowanie głupie, skrajnie nieodpowiedzialne, a emitowane komunikaty nie mają żadnego związku z polityką i realiami. Są propagandą, którą ktoś postanowił sączyć za pomocą nowego kanału dystrybucji, albowiem wszystkie poprzednie przestały funkcjonować. Media publiczne zajął rząd, media prywatne zajęła opozycja i programy rozrywkowe. Pozostał internet, który był rozproszony. Należało więc doinwestować kilku panów i stworzyć im warunki do emitowania komunikatów komuś potrzebnych.

Tłem tych rewelacji mają być powielane nie wiem który już raz mądrości Zychowicza na temat historii najnowszej, będące w istocie przemielonymi treściami Stanisława Cata Mackiewicza. Ludzie tego nie wiedzą, albowiem nic nie czytają, a do ich świadomości przebija się jedna tylko data – wrzesień 1939. Podbijana bez przerwy przez troli komentujących różne wystąpienia.

Mam inne propozycje – może pogadajmy o tak zwanych latach ołowiu? Może wyjaśnijmy młodszym pokoleniom kim był Georges Marchais, może opowiedzmy kto i dlaczego porwał Aldo Moro, a także jak to się stało, że w Polsce, za Gierka, produkowano samochody na licencji FIATA. Czy to się uda? Pewnie nie, albowiem gadanie o wojnie i przeżywanie swojego własnego, wyimaginowanego bohaterstwa daje największego kopa emocjonalnego. A propos kopa – co takiego – warto może ich o to zapytać – zrobią eksperci, jak ta Europa wschodnie już zostanie podporządkowana Rosji? Co oni zrobią? Uciekną, podpiszą lojalki, zaczną donosić na kolegów, żeby dostać dodatkowy przydział chleba? Niech to wyjaśnią. Skoro prorokują wojnę, mogą też owe proroctwa bardziej uszczegółowić. To ich z pewnością ubogaci.

O wspomnianych kwestiach, i nie tylko o nich można sobie poczytać w genueńskim numerze kwartalnika Szkoła nawigatorów.

https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/szkola-nawigatorow-nr-27-genuenski/

 



tagi: wojna  historia  ukraina  media  eksperci  kłamstwa  kazachstan  obłęd  parabole 

gabriel-maciejewski
12 stycznia 2022 09:01
61     3035    20 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

OjciecDyrektor @gabriel-maciejewski
12 stycznia 2022 09:39

Oni cierpią na syndrom sztokholmski i dlatego ciągle u nich ta Rosja..i to straszenie.....sami są wystrachani i chcą aby inni też byli, bo to ich jakoś usprawiedliwia z tych deficytów odwagi. Człowiek odważny naprawdę nie zajmuje się prorokowaniem....dla twk7ego człowieka ważna jedt tylko teraźniejszość i działa w niej, a nie oddaje sie "przyszłościowym przemyßleniom".

zaloguj się by móc komentować

Zyszko @gabriel-maciejewski
12 stycznia 2022 10:01

" A propos kopa – co takiego – warto może ich o to zapytać – zrobią eksperci, jak ta Europa wschodnie już zostanie podporządkowana Rosji? Co oni zrobią? "

Świat rzeczywisty i pitolenie o geopolityce (rzeczywistość wirtualna ) rozgrywają się u nich w różnych półkulach mózgowych, tych dwóch przegródeki nie łączy ani jeden neuron.

Dlatego mogą mówić o III wojnie i końcu świata, a  jednocześnie planować wakacje w Hurgadzie i brać kredyt na 25 lat.

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Zyszko 12 stycznia 2022 10:01
12 stycznia 2022 10:07

Może elektrowstrząsy by pomogły...

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @OjciecDyrektor 12 stycznia 2022 09:39
12 stycznia 2022 10:07

Jeśli cierpią na jakiś syndrom, niech idą się leczyć

zaloguj się by móc komentować

Czarny @gabriel-maciejewski
12 stycznia 2022 11:02

Jeśli chcesz oglądnąć fim - to musisz oglądnąć też reklamy. Albo zapłacić prywatnemu dystrubutorowi. Chodzi o to, by w odpowiednim momencie, gdy pójdziesz na przykład do sklepu - aktywowała się w twojej głowie odpowiednia zakładka i wyciągnęła twoją rękę po kupno odpowiedniego (reklamowanego podczas filmu) produktu. Ten mechanizm znany jest już chyba wszystkim na świecie a mimo to wciąż jest stosowany.

Podobnie sprawa ma się w przypadku omawianych tu wystąpień tych panów. Gospodarz zresztą pisał o tym. Jeśli chcesz mieć względny dobrobyt i spokój w brzuchu - musisz oglądać reklamy, czyli wiadomości na TVN lub wiadomości na TVP lub wiadomości pana Bartosiaka. Pewnie po to byś, gdy przyjdzie czas, wiedział którego polityka wybrać z półki lub też, czy opcja umierania za ojczyznę jest ok.

Zastanawiam się tylko, czy mielibyśmy  w tym momencie - podobnie jak w przypadku filmów - możliwość wykupu abonamentu od jakiegoś prywatnego dystrybutora? No i nagle przypomniała mi się stara piosenka Perfectu, za co wszystkich przepraszam:

"Kryzys mogę znieść

ja nie muszę jeść

lecz niech przestaną truć!"

zaloguj się by móc komentować

Autobus117 @gabriel-maciejewski
12 stycznia 2022 12:52

pewnego dnia na przełomie lat 60/70 zapukałą do nas o 3 w nocy Żandarmeria Wojskowa. Przyszli do Ojca /był rezerwistą jak każdy w tamtym pokoleni, AK IIKorpus, 26 rocznik czyli już nie taki młody/ , kazali się spakować, zabrać coś tam niezbędnego i dobranoc. Mama płacz, siostra przestraszona, ja "nie pękałem" bo dwaj młodzi byli z kałachami i mogłem się naoglądać z bliska, paski pod brodą, akcja jak z pancernych. Nie wiem czy to dzisiaj działa, ale jeśli nie to jakimś dekretem Prezydenta należałoby to wprowadzić. Zwinąć to niewyżyte bractwo i tak w ramach szkolenia. na początek skierować na granicę z Białorusią. Przywieźć dać namioty i co tam trzeba. Nakazać wykopać latrynę a może i studnię. Kopanie zimą zapewni gierojom niezapomnianą satysfakcję. Dodać do nich wszystkich tych "dziennikarzy" celebrytów, którym reżim nie pozwala opiekować się "emigrantami". Jak wojna to wojna. Szkolenia nigdy za wiele.

PS. Broni nie dawać. Zrobią sobie krzywdę.

zaloguj się by móc komentować

Arte @Czarny 12 stycznia 2022 11:02
12 stycznia 2022 13:22

No tak, odniesienie się do wielce poważnych opowieści pożytecznych idiotów to karkołomne zadanie. Lepiej już ich nie słuchać bez zastanowiena. Mnie wystarcza dyskusja z wujkiem. Swoje 90 lat wujek ma i chętnie porównuje, a i napawa się „wiedzą” jakoś tam przyporządkowaną do starych porządków. Inne nieistotne. Bo z głodu nie zdechniemy, ale te ruskie/niemieckie żydy sprzedawczyki muszą zawisnąć. Tylko dlaczego nikt ich nie wiesza jeszcze, pyta wujek. I nie chce logicznego uzasadnienia, tylko wyboru suchej gałęzi, na której ci pozostali dystrybutorzy koniecznych treści powieszą tych innych w danym momencie wystawionych na „wrogów/zbawicieli” ludu. Tak, że Panie… Ale Chińczycy trzymają się mocno, że przypomnę stare hasło.

Więc działa? Działa. W takim hałasie gubimy sens.

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @gabriel-maciejewski
12 stycznia 2022 14:38

Ruscy nie wejdą. Prosze się nie bawić w Bartosiaka ;)

zaloguj się by móc komentować

smieciu @ThePazzo 12 stycznia 2022 14:38
12 stycznia 2022 16:24

Nie po to stawiają płoty ;)

Też uważam że nie wejdą. Natomiast wydaje mi się że widać o co chodzi w robocie Bartosiaka i całej sporej przecież reszty. Czyli o wytworzenie grozy, o wytworzenie naturalnej myśli że mogą wejść. Temu samemu służyły wydarzenia na granicy z Białorusią. Ale przecież groza też z kolei musi czemuś służyć. Ta według mnie ma być usprawiedliwieniem Stanu Wojennego lub podobnego który zostanie u nas wprowadzony. By podkreślić grozę mogą nawet spaść jakieś bomby na nasze terytorium.

Ktoś może powiedzieć że pojechałem trochę Bartosiakiem ale jest inaczej. Gdyż oni dopiero pewnie do tych bomb dojdą i pewnie będą dalej rozwijać. Natomiast dla mnie będzie to już szczyt tego z czym mamy obecnie doczynienia. Więcej już nic nie nastąpi. Tylko że właśnie wtedy ludzie będą przekonani że może nastąpić wszystko. Słowem staram się uprzedzić Bartosiaka z tą grozą bo pewnie temat jest rozwojowy ale z drugiej strony według mnie na tym wszystko się skończy. Niestety groza będzie wisieć i ludzie pewnie przestaną myśleć i zachowywać się racjonalnie.

Tak to widzę. Według mnie chodzi właśnie o wytworzenie psychozy. Naprawdę też mogą spaść bomby ale uważam że jeśli to ma się stać to będzie też momentem kulminacyjnym i tak jak teraz powinniśmy na chłodno podchodzić do Bartosiaka to tak samo i w takim gorącym momencie. Który pewnie będzie bardzo przypominać ostatnie zdarzenia z granicy tyle że w dużo mocniejszym wydaniu. Będzie się ludziom wydawać że zaraz stanie się nie wiadomo co ale się nie stanie - tak jak nie stało się ostatnio. Tzn. tak naprawdę będzie dziać się wiele ale bardziej w medialnej niż realnej rzeczywistości.

Ale jednak dziać się będzie ... Widać że rząd szykuje się na taką pseudowojenkę. Kupując różny zdezelowany sprzęt, który może by się sprawdził podczas II WŚ. Ale nie w wojnie dzisiejszej, prawdziwej i poważnej. Mamy też zmiany w prawie.  30 listopada, mam wrażenie bez większego echa, przepchnięto ustawę, która ułatwia wprowadzanie stanu wyjątkowego. I już jest stosowana w praktyce. Tylko dzięki niej można było przedłużyć ten stan w pasie przygranicznym. Słowem już od kilku miesięcy jest to dla niektórych teraźniejszość bez jasnych danych kiedy miałoby się to skończyć. A przecież nic istotnego się tam nie dzieje. Niby czemu ma służyć obecny stan wyjątkowy? Albo rząd ma jakieś dane o których nie chce nam powiedzieć - czyli jednak coś się kroi. Albo jest to rodzajem testu, oswajania ludzi z tym co nadchodzi. Czyli jest to dokłanie tym co robi Bartosiak - kreacja odpowiedniego nastroju, oswajanie.

zaloguj się by móc komentować

smieciu @smieciu 12 stycznia 2022 16:24
12 stycznia 2022 16:44

Szef NATO po posiedzeniu Rady NATO-Rosja w Brukseli: Istnieje realne ryzyko nowego konfliktu w Europie. To nie tylko Bartosiak. To się dzieje na zbyt dużą skalę by nic tego miało nie być, niczemu nie służyć.

Uważam więc że jednak trzeba do tego podejść serio, szykować się. Ale zachować czujność. Gra zdaje się polegać na tym że za jakiś, jak się wydaje niedługi czas, coś się stanie i wtedy oni wszyscy razem, Rząd, Bartosiak i Szef NATO powiedzą: Mówiliśmy! I zaczną prawić co dalej. A ludzie im uwierzą choć wtedy akurat będą już tylko kłamać.

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @smieciu 12 stycznia 2022 16:44
12 stycznia 2022 16:55

Szef Nato to nie Bartosiak. Prężenie muskułów to także gra wspomagająca dyplomacje.

Tzn dla mnie - jesli za mojego życia znów Polska bedzie satelitą Moskwy to uznam sie za największego durnia pod słoncem.

Bałem się tego całe życie a nadal tu jestem ;)

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @smieciu 12 stycznia 2022 16:44
12 stycznia 2022 17:14

Że się po raz którys  powtórzę.

Chodzi o bałkanizacje Ukrainy. Przypuszczalnie w tej operacji dla  Polski  wyznaczono rolę "harcownika".

zaloguj się by móc komentować

smieciu @ThePazzo 12 stycznia 2022 16:55
12 stycznia 2022 17:19

Dla mnie jest to to samo bo nie chodzi o żadne prężenie muskułów tylko o tą grozę właśnie. To jest problem polegający na tym kto z kim wojnę prowadzi. Ten kto mnie stara się zrozumieć wie o co mi chodzi. A tą drogą że to nie Bartosiak idzie za szefem NATO ale jest odwrotnie. To szef NATO wspiera swoją gadką Bartosiaka. Gdyż przekaz jest skierowany do NAS. ONI (jakkolwiek to rozumieć) i tak mają swoje kanały. Nawet przyjmując że NATO chce wywrzeć nacisk na Rosję to niby na czym ma ten nacisk ma polegać w tej gadce? Tu nie ma żadnego nacisku ani prężenia muskułów. To jest gadka oswajająca lud z przebiegiem rokowań jeśli już. Aczkolwiek ja i tak widzę to inaczej.

zaloguj się by móc komentować

smieciu @stanislaw-orda 12 stycznia 2022 17:14
12 stycznia 2022 17:23

A ja nie mówię że się z tym nie zgadzam. O to samo może chodzić zresztą w Kazachstanie.

Ja tylko staram się coś tego wycisnąć więcej. Np. jak ta bałkanizacja wpłynie na postępowanie naszego rządu? Tzw. Inewstorów, kapitału, złotówki itp. Oczywiście jest jeszcze więcej rzeczy. Ale te wystarczą na początek.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @smieciu 12 stycznia 2022 17:23
12 stycznia 2022 17:36

a co  rząd w Warszawie  ma do gadania w tych kwestiach?

zaloguj się by móc komentować


smieciu @stanislaw-orda 12 stycznia 2022 17:36
12 stycznia 2022 17:58

A jakie ma to znaczenie u licha? Czy ja piszę że ma coś do powiedzenia? Raczej wręcz odwrotnie.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @smieciu 12 stycznia 2022 17:58
12 stycznia 2022 18:09

Zadałeś  pytanie, więc odpowiedziałem.

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @stanislaw-orda 12 stycznia 2022 17:14
12 stycznia 2022 18:12

"Że się po raz którys  powtórzę.

Chodzi o bałkanizacje Ukrainy. Przypuszczalnie w tej operacji dla  Polski  wyznaczono rolę "harcownika".

Lepiej się od harców powstrzymać.

Czasami kończą się one bardzo smutno.

Wystarczy wspomnieć 10 kwietnia 2010.

zaloguj się by móc komentować


cbrengland @gabriel-maciejewski
12 stycznia 2022 18:52

Tak, Polski Fiat i Edward Gierek, miałem jedno drugie ☺ Zapomnieliśmy, ja pamiętam, że za jego czasów zaczęliśmy wyjeżdżać na Zachód. Ja na pewno.

Dzisiaj to wszysyko już nie ma znaczenia. Jak słyszę, że Rosja to i owo ogarnia mnie śmiech. Tylko.

zaloguj się by móc komentować

Barb @gabriel-maciejewski 12 stycznia 2022 10:07
12 stycznia 2022 18:57

Rzeczywiscie P. Gabrielu cos moze byc na rzeczy z Rosja mierzaca sie na Niemcy. Proby przejecia calego NJSZ i skierowania go na porty wokol St. Petersburga spowodowalyby ze Rosja bylaby prawie jedynym posrednikiem w handlu z Chinami. Wysolo mierza. Jaby dodac ze prawie wszedzie gzie sie pojawiaja chinskie porty  zaraz tez Ru buduje swoje outposty. Przyklad M. Czerwone i sasiadujace obok siebie porty Chinski w Erytrei, rosyjski w Pd. Sudanie. Chiny Kupuja port w Jaffie,  RU maja Latakie w Syrii. Kaukaz RU zalatwila sobie w zeszlym roku bedac rozjemca w konflikcie Armenia-Azerbejdzan. A teraz na dniach poszla wiadomosc ze Niemcy kupili zarzadzanie czescia Malaszweicz. Moze Niemiaszki zaczynaja rozumiec jaka gre prowadza rzkomi sojusznicy i probuja sie bronic przed RU? Tak sobie tylko gdybam.

Jeden z terminali w Małaszewiczach sprzedany Niemcom | trans.info

Apropos prof. Michty, ktos mi cos baknal na TT ze, gosciu jest w tzw obozie neokonow amerykanskich, w stajni Buszow ze sie pozwole tak wyrazic.  A to nic dobrego ani dla Polski ani dla USA.

 

 

 

zaloguj się by móc komentować

Paris @Szczodrocha33 12 stycznia 2022 18:12
12 stycznia 2022 19:12

A  kogo  to  obchodzi...

...  jak  sie  te  "CHarce"  skonczo  ?!?!?!

 

POPiS  caly  czas  U  KORYTA...  NIKT  nie  poniosl  odpowiedzialnosci  od  POpaprancow,  na  dodatek  "nasi"  patrioci  i  cala  ta  deta  "prawica"  z  koziej  d*py  wzieta  z  OSZUSTAMI  SMOLENSKIMI  na  czele  tak  ZAKLAMALA  tamten  "przypadek",  ze  glowa  mala  !!!

 

A  najwazniejsze  to  wielu  z  nich  grzeje  dzisiaj  swoje  TLUSTE  D*PY  w  panstwowych  fotelach  i  wciska  ciemnote  Polakom  na  chama  i  na  zywca...

...  vide...  Sakiewicz,  Kania,  Lichocka,  Czerwinska,  mlody  Widstein,  Pereira  z  ex-zono,  Rachon,   Gojska-Hejke  -  dzis  redaktUra  z  PR...  Gmyz-Trotyl,  "blogier"  Magierowski,  "schowana"  Gargas,  "profesUrowa  Stanczak...  prezio  Kurski  i  wieeelu  innych  IMBECYLI  bez  etyki  i  morale  !!!

Nie  wspominam  o  "mlodym  planktonie  naszych"  -  typu  Emilewicz,  Fogiel,  Kaleta,  Kurtyka,  Andruszkiewicz...  az  sie  SR*C  CHCE  od  tych  "zatrwoRZonych  i  pSZejeNtych"  swoja  rola  "patriotUF  polskich"...  i  polYtykUF  od  7  bolesci  i  8  nedzy  !!!

 

A  Ruscy  niech  wchodzo...  bo  w  koncu  na  co  ma  wplyw  ta  BANDA  i  SWOLOCZ  !!!   

zaloguj się by móc komentować

Paris @cbrengland 12 stycznia 2022 18:52
12 stycznia 2022 19:20

Coz...

...  te  NIELOTY  merdialne  wierzo  w  te  DEBILIZMY,  ktore  sami  strugajo...  i  za  ktore  sa  CIEZKO  FUTROWANI   naszymi  pieniedzmi...

...  vide  "prawicowy"  Kurski  zaczal  wczoraj  "kurwizje"  rozbudowywac  za  150.000.000  zeta  !!!

 

Kazdy  w*j  na  swoj  stroj...  i  tyle,...  ale  niech  se  dalej  tak  pogrywajo,  ZLODZIEJE  jedne,  kiedys  przyjdzie  za  te  KANTY  i  ROZBOJ  "w  swietle  prawa"  zaplacic  !!!   

zaloguj się by móc komentować

Paris @Barb 12 stycznia 2022 18:57
12 stycznia 2022 19:28

A  ja  dzisiaj...

...  wracajac  z  Warszawy  zauwazylam  ogromny  baner  z  napisem  "magazyny  do  sprzedazy",  na  korpo  PROLOGIS  w  Bloniu.  Ten  "CHub"  magazynowy  jest  naprawde  wielki...  stoi  toto  puste  juz  pare  lat  i  STRASZY,  a  wieczorem  jak  wlacza  oswietlenie  to  tylko  jedna,  wielka  LUNA  SWIATLA  bije  !!!

zaloguj się by móc komentować

Henryk-W @smieciu 12 stycznia 2022 17:58
12 stycznia 2022 19:30

"A jakie ma to znaczenie u licha?"

No ale cały czas ma pan do rządu pretensje ("pretensje" to jest oczywiście eufemizm), choć sam pan stwierdza, że nie ma on nic do gadania. Pretensje należy kierować do tego co rządzi rządem - tylko czy on się tym przejmie i pana wysłucha? Panu chodzi tylko o to, aby skład ekipy, która siedzi w Warszawie i nie ma wiele do powiedzenie był inny. Może z powodów towarzyskich wolałby pan aby te zewnętrzne znamiona władzy (S.M.) sprawował kto inny. A niby dlaczego? Niech już sprawują ci którzy są, zwłaszcza że gołym okiem widać iż wszyscy pozostali kandydaci są alba dużo gorsi albo dużo dużo gorsi.

Co do wskazówek co należy zrobić, aby jednak ta ekipaw Warszawie rozdawała karty i wszystkich po katach rozstawiała w Europie środkowej odsyłamy do obywatela Bartosiaka i wianuszka pomniejszych. Oni to "rozkminili" i wielu z wypiekami słucha.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Henryk-W 12 stycznia 2022 19:30
12 stycznia 2022 19:46

smieciu w swoich erupcjach intelektualnych nie zwykł przesadzać z logiką klasyczną.
Być może jest wyznawcą logiki alternatywnej.

zaloguj się by móc komentować

smieciu @stanislaw-orda 12 stycznia 2022 19:46
12 stycznia 2022 19:56

Przeczytać bez zrozumienia i przypieprzać się o wyciągnięte z kapelusza duperele. Szczyt intelektu czy żenady? . Jakże mógłbym prowadzić dyskusję z takimi mistrzami logiki? Zostawiam was więc sam na sam z waszą wyższością

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @smieciu 12 stycznia 2022 19:56
12 stycznia 2022 20:25

Oczywiście, że w  żaden sposób nie mógłbyś

zaloguj się by móc komentować

smieciu @stanislaw-orda 12 stycznia 2022 20:25
12 stycznia 2022 20:35

Oczywiście. Teraz widzę żę się nie da. Próbowałem. Ale się nie da.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @smieciu 12 stycznia 2022 20:35
12 stycznia 2022 21:27

więcej dystansu życzę

zaloguj się by móc komentować

smieciu @stanislaw-orda 12 stycznia 2022 21:27
12 stycznia 2022 21:43

Za dużo go miałem. Nawet dwa razy pana odbanowałem. Starałem się. Zbywałem to nieustanne kretyńskie czepialstwo, prowokacje i idiotyzmy. Ale widzę że to się nie sprawdza. Nie w pana wypadku. Dostał pan u mnie bana permanentnego. I tak za długo to trwało.

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @gabriel-maciejewski
12 stycznia 2022 21:58

 A tą drogą że to nie Bartosiak idzie za szefem NATO ale jest odwrotnie. To szef NATO wspiera swoją gadką Bartosiaka. Gdyż przekaz jest skierowany do NAS. ONI (jakkolwiek to rozumieć) i tak mają swoje kanały. Nawet przyjmując że NATO chce wywrzeć nacisk na Rosję to niby na czym ma ten nacisk ma polegać w tej gadce? Tu nie ma żadnego nacisku ani prężenia muskułów. To jest gadka oswajająca lud z przebiegiem rokowań jeśli już. 

 

Ja nie wiem kim jest Bartosiak i jaka ma fukcje - ale domyslam sie ze dezinformacyjna.

Uwazam takze, ze nikogo nikt nie oswaja tylko jak zawsze stawia przed faktem dokonanym.

zaloguj się by móc komentować

smieciu @ThePazzo 12 stycznia 2022 21:58
12 stycznia 2022 22:17

Bez przerwy mamy oswajanie.

Przykładowo parę lat temu najpierw mieliśmy informacje jakie powietrze jest złe. Wszędzie w Polsce instalowano wyświetlacze pkazujące stężenie czegoś tam. Nikt tego wtedy za bardzo nie kumał. A dzisiaj już wiadomo że nie tylko piece węglowe są złe ale i sam węgiel. A my oswoiliśmy się już praktycznie z myślą że kopalnie węgla będą zamknięte. A Zielony Ład już za rogiem.

W przypadku Covida praktycznie ZAWSZE mamy informacje wyprzedzające. Że będzie fala. Informacje o możliwych obostrzeniach itp. Oswajanie. Gdy już coś nastanie zaskoczenia brak.

Ostatnio cbrengland podał kolejną taką informację. Powrotu do starego świata już nie ma. Niby wielu się już tego domyślało. Ale teraz oswajają otwartym tekstem w stylu „Ludzie już nie oczekują powrotu do starego świata, zdają sobie sprawę z wyzwań ekologicznych, ble ble”. Taki wyższy poziom oswajania. Mówią ci że ludzie już myślą o Nowym Ładzie (choć pewnie nikt się o to ich nie pytał).

Myślę ThePazzo że nie dlatego nie chcesz czy nie możesz chwycić myśli, którą wyraziłem w pierwszym komnentarzu bo i ty tkwisz w starym świecie geopolitycznej walki i wojen rodem ze starego świata. Lecz my mamy nowy świat. Teraz wojny się zapowiada. Bo też mają inne cele niż kiedyś.

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @smieciu 12 stycznia 2022 22:17
12 stycznia 2022 22:29

Jedyne z czym mi się to kojarzy to literatura angielska  II połowa XIX wieku, gdzie tematem przedwodnim jest wielka wojna z udziałem maszyn i broni chemicznej - zapowiedź I wojny światowej.

A, ze idzie nowy świat to ja zdaje sobie doskonale sprawe.

Obawiam się tylko, że po dobroci projekt sie nie uda i dojdzie znów do kolejnej tragedii w imie sprawiedliwości społecznej...

zaloguj się by móc komentować

Paris @ThePazzo 12 stycznia 2022 21:58
12 stycznia 2022 22:40

Az  sie  dziwie,  ze...

...  Pan  sie  zastanawia  nad  tym  "kim"  jest  Bartosiak...  albo  ten  drugi  PAJAC,  grajacy  role  "szefa  nato"  !!!

Tu  naprawde  nie  ma  sie  nad  czym  zastanawiac...  oni,  te  "slupy"  robia  "FAKTY  DOKONANE",...  czyli  takie  z  "d*py  wziete"  i  z  "koziej  wolki",  bo  inaczej  tej  KABOTYNADY  nazwac  nie  mozna  !!!   

Mysmy  juz  jakis  czas  temu  poruszali,  tu  na  SN  te  pSZypadki  propagandowe.

Cale  narody  byly,  sa  i  beda  STAWIANE  PRZED  FAKTAMI  DOKONANYMI  "popartymi"  przez  rozne  ZEROWISKA,  typu  nato,  who,  KE  i  inne  jeszcze  parlaMENTY,  a  w  naszej  Ojczyznie  "poparte"  przez  stosowne  "uHwaly  i  rozpoZoNdzenia"  podejmowane  przez   WARCHOLSTWO  SEJMOWE  i  SENACKIE  !!!

 

Czas  najwyzszy  zdac  nam  sobie  sprawe  z  tego  wszechobowiazujacego,  bandycko-zlodziejskiego  MODUS  OPERANDI  "naszej  wadzuni  i  naszych  elYt"  !!!  

zaloguj się by móc komentować

smieciu @ThePazzo 12 stycznia 2022 22:29
12 stycznia 2022 22:41

Pamiętaj też że nie napisałem że będzie jakaś wielka wojna. To jest ważne. Owszem z pewnością coś się stanie. Ale dla mnie najważniejsza jest ta ciągła kreacja grozy.

Takie padło pytanie ze strony szefa SN. Czemu mają służyć te Bartosiaki. Więc... według mnie to jest najsensowniejsze wyjaśnienie. Skoro wszysy wzięli się za zapowiadanie wojny czyli czegoś strasznego to właśnie o to chodzi. O ten strach. Zresztą „pandemia” działa bardzo podobnie. Jakby jej nie było ale jakby była...

Więc niekoniecznie uważam że będzie wojna. Ale uważam że będzie coś ala wojna. Nie jestem w stanie tego doprecyzować. Pewne wszakże jest że tak jak w przypadku Covida ludzie będą się bać i starać się ratować postępując zgodnie ze poleceniami rządu. Tylko jaki będzie skutek tego ratowania?

Już od pewnego czasu wałkuję ten temat na różne sposoby. Pisząc że trzeba myśleć o tym teraz gdyż później emocje na to nie pozwolą.

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @Paris 12 stycznia 2022 22:40
12 stycznia 2022 22:45

Tu sie zgadzam w pełnej rozciągłosci jednak prosze mi wierzyć nadal nie wiem kim jest Bartosiak.

I nie chce wiedzieć. Kolejny słup ogłoszeniowy obklejony plakatami drukowanymi przez służby.

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @smieciu 12 stycznia 2022 22:41
12 stycznia 2022 22:47

Rozumiem intuicje. Panowie od Barona już dawno powiedzieli, że potzrebują KRYZYSU. 

No to mamy kryzys. Zobaczymy jak daleko zajdzie.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @smieciu 12 stycznia 2022 21:43
12 stycznia 2022 22:48

Sam nie wiem, jak zdołam przetrwać taki cios. Póki co będę sobie szlochał w kąciku.

zaloguj się by móc komentować

klon @Barb 12 stycznia 2022 18:57
12 stycznia 2022 22:51

"Apropos prof. Michty, ktos mi cos baknal na TT ze, gosciu jest w tzw obozie neokonow amerykanskich, w stajni Buszow ze sie pozwole tak wyrazic.  A to nic dobrego ani dla Polski ani dla USA."

A istnieje jakiś tzw. obóz / oj, złe mam skojarzenia / dobry dla Polski? 

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @klon 12 stycznia 2022 22:51
12 stycznia 2022 22:54

A czy w ogóle ktos kto ma coś do powiedzenia i może -  na Polske patrzy jak na partnera ? czy kazdy widzi kolonie imperium ? 

zaloguj się by móc komentować

Paris @ThePazzo 12 stycznia 2022 22:45
12 stycznia 2022 22:58

Dokladnie  tak...

...  slup  ogloszeniowy  i  napis  na  dropsy...

...  i  bez  wzgledu  na  to  co  jeszcze  ten  PAJAC  bedzie  wygadywal  i  jak  dlugo  -  to  ZAWSZE  MUSI  PAN  o  tym  pamietac...

...  slup  ogloszeniowy  i  napis  na  dropsy  !!!

 

I  takich  "bartosiakow"  w  Polsce  i  na  swiecie  SA  DZIESIATKI  TYSIECY...  jesli  nie  setki,  dlatego  trzeba  sie  interesowac  dla  orientacji,  zeby  wiedziec  czego  sie  spodziewac  od  TARGOWICY  i  ZDRAJCOW...

...  i  nie  zapominac,  ze  "czlowiek  strzela,  ale  Pan  Bog  kule  nosi"  !!!

 

  

zaloguj się by móc komentować

klon @smieciu 12 stycznia 2022 22:41
12 stycznia 2022 23:07

" Pewne wszakże jest że tak jak w przypadku Covida ludzie będą się bać i starać się ratować postępując zgodnie ze poleceniami rządu."

Tez tak sadzę. Jednakowoż pojawiają się pytania odnośnie fragmentu: "(...)Pisząc że trzeba myśleć o tym teraz gdyż później emocje na to nie pozwolą."

Czy sam fakt uświadomienia sobie prowadzenia na nas takich operacji nie wystarczy?  Czy swoimi zachetami do myslenia dzis nie wskazujesz, choć od innej strony, tej samej ścieżki co Bartosiak? Gospodarz, na którego się powołałeś, sugerował wielokrotnie abyśmy "nie słuchali co nam kłamce gadajo". 
"Róbmy swoje" to z mało?

zaloguj się by móc komentować

klon @ThePazzo 12 stycznia 2022 22:54
12 stycznia 2022 23:23

Oczywista oczywistość. Ale może @Barb wie coś czego my nie wiemy?
ps.
Solidarność peryferii także zdarza sie rzadko. vide Pepiki

zaloguj się by móc komentować

smieciu @klon 12 stycznia 2022 23:07
12 stycznia 2022 23:42

Miło że się ogólnie ze mną zgadzasz.

Nie wiem jednaj czy ludzie tutaj sobie to uświadamiają. Mam inne odczucia dlatego to wałkuję.

Wróćmy do tego co się działo na granicy z Białorusią. Ilu ludzi uważa, zgadza się ze mną że to była szopka? Więcej picu niż realu? Valser wyraził podobne zdanie, MZ. Ale to wszystko z tego co widziałem. Raczej dominowały emocje. Teraz sobie wyobraź takie coś tylko duuuuużo poważniejsze.

Co jeśli bomby spadną? Więc tutaj nie zgadzam się z tobą. Nie uważam że przeginam gdyż właśnie podchodzę do tego poważnie. Nikt nie będzie działać i myśleć zimno jeśli będą wybuchy, zabici.

To się wydaje nierealne ale przecież ludzie giną w takich... szopkach. Niestety tak chyba należy nazwać to co się dzieje w Afganistanie. W Kazachstanie. Oraz w skorumpowanej i pełnej fikcji Ukrainie. Ten ostatni kraj jest parodią ale przecież ludzie giną serio. Czy jeśli u nas zaczną ginąć, zdobędziesz się na spokój? Analizę? Weźmiesz piwko do ręki a ludzie posłuchają ciebie gdy im powiesz: „słuchajcie, nic się nie dzieje, wyluzujcie...”.

Ja po prostu dmucham na zimne. Po prostu jeśli słowa Bartosiaka czy szefa NATO mają nabrać realu to będzie ... realistycznie. Nikt nie będzie wiedzieć jakie będą kolejne ruchy, ja też nie. Będzie masa plotek, teorii. Bartosiak będzie zbierać żniwo mówiąc: słuchajcie, wiedziałem co się stanie, teraz mówię że stanie się to i tamto. To będzie sajgon.

Jeśli do tego dojdzie. A raczej dojdzie. Tylko skala jest niejasna.

zaloguj się by móc komentować

klon @smieciu 12 stycznia 2022 23:42
13 stycznia 2022 00:11

"Ja po prostu dmucham na zimne. Po prostu jeśli słowa Bartosiaka czy szefa NATO mają nabrać realu to będzie ... realistycznie. Nikt nie będzie wiedzieć jakie będą kolejne ruchy, ja też nie. Będzie masa plotek, teorii. Bartosiak będzie zbierać żniwo mówiąc: słuchajcie, wiedziałem co się stanie, teraz mówię że stanie się to i tamto. To będzie sajgon."

Napiszę zatem tak. Ciągłe wyszukiwanie zagrożeń może przerodzić się w manię przesladowczą. Zgaduję, że tym szybciej im bardziej emocjonalnie ktoś do tematu podchodzi. Poza tym ponowie pytanie. Czy nadal nie podążamy "ścieżką strachu" o kórej wczesniej mówiliśmy że jest zagrożeniem? :))))

"Ja po prostu dmucham na zimne."   

I jeśli już będę wiedział, że to tylko manipulacja, to nadal nie łapię: "co dalej?"  :))))
Masz jakieś propozycje? 

 

zaloguj się by móc komentować

smieciu @gabriel-maciejewski
13 stycznia 2022 00:19

Ja nie wyszukuję zagrożeń... Ogólnie nie rozumiem. Źle jest wtedy kiedy już każdy wie że jest źle?

Sam widzisz dlaczego to wałkuję. Po prostu ile bym nie pisał to wydaje się nierealne. Jakie zagrożenie, co ty pieprzysz... Ale czym jest Covid? Zabawą?

Co dalej? Nic. Po prostu nie wiem naprawdę czy to kogoś interesuje, bierze serio co piszę. Może lepiej poczekać, nic się nie stanie? Jak uważasz?

zaloguj się by móc komentować

klon @smieciu 13 stycznia 2022 00:19
13 stycznia 2022 01:19

Ja pytam o rozwiązania, przeciwdziałanie. Jakieś propozycje?

Wielokrotnie pisałem, że większość ludzi nie chce "wiedzieć" co jest grane. Mam faktu tego potwierdzenia w doświadczeniach życia swego. Skoro chcesz zaproponować ludkom - jak często ludzi nazywasz - "wiedzę, której nie chcą mieć", to mając na wzgledzie że będzie to dla nich przeżycie traumatyczne, zwykłe ludzkie współczucie sugerowałoby wskazanie drogi wyjścia, rozwiązania.
Nie uważasz?

zaloguj się by móc komentować


klon @gabriel-maciejewski 13 stycznia 2022 06:54
13 stycznia 2022 07:30

... nierychliwy, ale sprawiedliwy. 

zaloguj się by móc komentować

barnabas @smieciu 13 stycznia 2022 00:19
13 stycznia 2022 09:59

Nie masz wpływu na nic, można popisać i tyle-to nie przytyk. Jan Paweł II zwracał uwagę, że nie tylko potrzebujemy rozwoju materialnego ale przede wszystkim potrzebujemy rozwoju duchowego. We Włocławku wołał o "wzmocnie siły wewnętrznego człowieka" -przewidując stan przyszły... - https://opoka.org.pl/biblioteka/W/WP/jan_pawel_ii/homilie/28wloclawek_07061991.html

Patrzono na Jana Pawła II jak na kosmitę (włacznie z Kościołem) jak przyjechał do Polski z Dekalogiem, i przestrzegał przed zachłyśnięciem zachodem. 

I mamy to co mamy...

I przyszedł 2020 r. i znawcy sprawy zapędzili świnki do chlewików, kazali włączyć TV (bo tak świnkom lepiej przybiera waga i są weselsze i spokojniejsze przed daniem w łeb) zakazali biegać i wychodzić na powietrze, dając codzienny pokarm. Świnie każdego dnia czekają jak gospodarz przyjdzie i włączy im TV, czasami wrzuci do kojca piłeczkę lub inne "dobro". Potem troche kwiku bo parę ubywa i dzień za dniem się toczy... 

 

zaloguj się by móc komentować

MZ @barnabas 13 stycznia 2022 09:59
13 stycznia 2022 10:24

No i tak się kręci...przed śniadaniem zamiast modlitwy,co tam panie w "wielkim świecie"

zaloguj się by móc komentować

Paris @barnabas 13 stycznia 2022 09:59
13 stycznia 2022 11:36

Dokladnie  tak...

...  i  przed  "wejsciem  do  Lunji",  tej  puszki  Pandory  -  tez  PRZESTRZEGAL  !!!

Co  co  "pSZypadkow  2020"  -  tez  zgoda...  za  CALOKSZTAT  "naszej  wadzuni"  nalezy  sie  CELA+  i   KONFISKATA  MIENIA   !!!  

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @Paris 13 stycznia 2022 11:36
13 stycznia 2022 16:01

Wszystko fajnie ale - mielismy jakis wybór? - czy tylko zaserwowano nam jego pozory? - jak to w demokracji :)

zaloguj się by móc komentować

Paris @ThePazzo 13 stycznia 2022 16:01
13 stycznia 2022 17:19

Mielismy,...

...  zawsze  jest  jakis  wybor,  ale  nam  SIE  ZDAWALO  -  a  przynajmniej  polowie  z  nas,  ze  jak  juz  "wejdziemy"  do  tej  Lunji  to  stanie  sie  "cuT  i  miUT",...  a  niektorym  starszym  ZDAWALO  SIE,  ze  jak  nie  im  samym  "sie  poprawi"  to  moze  chociaz  ich  dzieciom  !!!   Taka  reklame  nadawal  przez  dlugi  czas  przed  akcesja  do  tego  syfu  tvn,...

...  a  dzis  juz  wiemy  gdzie  jestesmy,  a  szczegolnie  "gdzie"  sa  mlodzi  Polacy.  Dobrze,  ze  juz  ZDECYDOWANA  wiekszosc  Polakow  toto  "samo  dobro  i  szczescie"  juz  widzi.  Malo  kto  w  Polsce  mowil...  PUBLICZNIE  mowil,  ze  w  ZYCIU  NIE  MA  NIC  DARMO,...  ze  NIKT  NIKOMU  NIE  DA  TYLE  CO  BRODU  ZA  PAZNOKCIEM,...

...  ale  referendum  i  tak  zostalo  ZFALSZOWANE,  a  do  tego  byla  niska  frekwencja,  ale  "nasza  wadzunia  i  psiarnia  merdialna"  SERCEM  i  DUSZA  byla  za  Lunja,...  a  sp.  PLK  czlowiek  malo  zorientowany  wzial  przypekal  i  podpisal  ten  caly  dety,  zdradziecki  traktat...  i  dzis  mamy  to  co  mamy,  wystarczylo  15  lat  aby  doprowadzic  do  DEWASTACJI  Polski  i  calej  Europy  !!!

 

Ale,  Pan  Bog  wie  co  robi,    

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @ThePazzo 13 stycznia 2022 16:01
13 stycznia 2022 18:38

ale kto, konkretnie, miał jakiś wybór?

Rederendum [powinno mięc ważność wówczas, gdy np, 75 procent uprawnionych do głosowania zagłosuje na tak. Bo jesli zagosuje 50, 5 procent, to formalnie jest wazne, ale przeciez jest fifty-fifty.

Zatem wszystko zalezy (to moje twierdzenie) od kształtu ordynacji wyborczych. Spatologizowane ordynacje muszą prowadzic do spatologizownia tzw. gremiów przedstawicielskich.

Zaden dowód na to nie jest potrzebny, wystarczy obejrzeć jedno posiedzenie sejmowe, albo jakiejs komisji sejmowej.

Czyli będzie tak samo jak dotychczas , tylko z każdą kadencją bardziej.

 

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @stanislaw-orda 13 stycznia 2022 18:38
13 stycznia 2022 18:54

Zgadzam się z tym twierdzeniem a dodać należy, że nie tylko kto liczy głosy ale po 1 kto wystawia kandydatów.

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @Paris 13 stycznia 2022 17:19
13 stycznia 2022 18:57

" PLK  czlowiek  malo  zorientowany  "

Bardzo dobrze zorinetowany i nie przypadkowa postać.

Podobnie jego brat.

I mamusia obu też...

Tam w cyrku wszyscy maja teczke na pokolenia wstecz jak widać - przypadkowe małpki nie mają tam czego szukać ;)

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @ThePazzo 13 stycznia 2022 18:54
13 stycznia 2022 19:37

to jest w ramach tejże samej spatologizowanej ordynacji

zaloguj się by móc komentować

Paris @ThePazzo 13 stycznia 2022 18:57
13 stycznia 2022 21:43

Zgadzam  sie,  ze...

...  JK  i  PLK  to  postaci  nieprzypadkowe,  w  koncu  CZa   sie  "wykazac",  zeby  RYJ  DO  KORYTA  PRZYSPAWAC  i  miec  te  dete  "gwarancje"  -  i  nie  tak  dawno  te  arcywazna  wiedze  o  KAPUSIU  BALBINIE,  mamusi  Kaczynskich  smy  posiedli...  to  byl  ZALEDWIE  ubiegly  rok  !!!   

Przyznaje,  ze  do  dzis  ten  stupor  mi  nie  przechodzi...  i  rzeczywiscie  ONI  WSZYSCY  maja  teczke,  dlatego  te  cala  ZARAZE  trzeba  omijac  szerokim  lukiem...  i  WSZYSTKICH,  ktorzy  do  tej  ZARAZY  "aspiruja"  i  z  nimi  KOLABORUJA  !!!   ONI  WSZYSCY  SA  WON  !!!

I  podtrzymuje,  ze  jednak  PLK  byl  MALO  ZORIENTOWANA  MARIONETKA,

 

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować