-

gabriel-maciejewski : autor książek, właściciel strony

Braun zmusza nas swoją postawą do obrony Niedzielskiego, a Kaczyński nie potrafi jednak zabić Żakowskiego

Zbliża się moment kiedy ludzie, którzy w nieszczerych intencjach eskalują swoje komunikaty, będą musieli dokonać wyborów bardzo drastycznych, takich, których się nie spodziewają dziś wcale. Ja chętnie na to popatrzę. Zanim przejdę do dalszych rozważań opowiem raz jeszcze starą bardzo anegdotę, którą w swoim Alfabecie wspomnień umieścił Antoni Słonimski. Oto on sam i chyba jeszcze dwóch panów, w tym Witkiewicz, znaleźli się w teatrze na jakiejś sztuce, która – jak to opisał później autor – miała urok wyrzuconego na śmietnik, starego nocnika. Lekkie to, błyszczy się, ale wysiedzieć na tym nie sposób. No i gdzieś w połowie zaczęli robić sobie z tego tak zwaną bekę, całkowicie uniemożliwiając grę aktorom. Ktoś w końcu nie wytrzymał, wstał i powiedział – panowie swoim zachowaniem zmuszają nas do obrony tej ramoty. I Słonimski przyznał mu rację. Dziś, tyle, że w o wiele poważniejszych okolicznościach mamy do czynienia z tym samym zachowaniem. Różnica jest taka, że żartownisie z pierwszych rzędów są pewni, iż przemawiają do dużo mniej wyrobionej publiczności i nikt się nie zorientuje, jaki jest ich cel. Otóż są tu jeszcze ludzie, którzy rozumieją takie zagrywki i mogą o nich mówić otwarcie. Wystąpienie posła Brauna, które tak podekscytowało wielu, uznane zostało za wynik szlachetnego oburzenia na poczynania reżimu, który chce dokonać zbrodni na Polakach. Przypadkiem tylko zupełnie, została chwilę potem wydana książka pod tytułem, który hasłowo został wymieniony w sejmie – Będziesz wisiał. Książka ta dostępna była w cenie 49, 90, ale już ją obniżono o 10 zł, co czyni opisywaną sytuację wręcz analogiczną do tej, którą przytoczył w swojej anegdocie Antoni Słonimski. https://capitalbook.com.pl/pl/p/Bedziesz-WISIAL-Grzegorz-Braun/4693

Proszę Państwa, zanim przejdę do dalszych rozważań, chcę jasno powiedzieć raz jeszcze – nie można eskalować narracji, bo wydarzenia przyspieszają i nie wiadomo gdzie znajdą się ci, którzy opisują książkę Brauna słowami widocznymi w linku. Pomijam już ich fatalną formę gramatyczną. Po raz kolejny widać też do czego prowadzą takie praktyki. Do psucia rynku i obniżania cen. Ja wiem, że nikomu tego nie wytłumaczę, bo pragnienie otrzymania tu i teraz siedmiuset złotych jest dla większości autorów i wydawców nie do zwalczenia. Po to jednak są pokusy, by je pokonywać i czekać na nagrodę, która przyjdzie później.

W programie, w którym wystąpili Kulasek i Mroczek, pokazał się też poseł Dziambor. Poseł Dziambor wygłosił kwestie bardzo znamienne, które jednak nie pasują już do tego, co dzieje się za oknami dziś. Powiedział, że w sprawie kryzysu na granicy Konfederacja popierać będzie rząd, ale w innych kwestiach będzie z nim walczyć. Obawiam się, że może nie być okazji do tego, albowiem przyjdą takie okoliczności, że trzeba będzie się opowiedzieć za rządem, albo za wrogiem. I co wtedy zrobi tak dynamiczna partia, jak Konfederacja? Podzieli się na frakcje, zejdzie do podziemia? Podkreślę raz jeszcze – kto dziś eskaluje narrację ten jest w najlepszym razie człowiekiem silnie nierozgarniętym. Podkreślanie zaś swojej szlachetności i prawości, poprzez sprzedaż przecenionych druków, promowanych z mównicy sejmowej, wydanych na papierze toaletowym i oprawionych w pudełko po butach, jest li tylko wyrazem pogardy dla czytelnika. I niczego nie zmieniają tu deklaracje zawarte w treści, całkowicie już nie adekwatne do sytuacji.

Prześladowany przez fejsbuk poseł Mikke lansuje się na tymże fejsbuku z treścią następującą – rząd stracił szansę pomocy Łukaszence i przez to Łukaszenka się mści, a za dwa lata wejdą na Białoruś armie rosyjskie i dopiero wtedy zobaczymy. Poseł Mikke obnaża się w tym momencie, albowiem wskazuje ta wypowiedź na to iż wierzy on w polityczną komunikację podprogową. To znaczy w to, że Łukaszenka chciał coś powiedzieć Polakom i przy okazji Trumpowi w tajemnicy przed Putiem, używając jedynie mowy ciała. Pozwolę sobie nie oceniać tego rodzaju wizji. Mackiewicz w którejś ze swoich książek pisze, że kiedy Mikołajczyk był w Moskwie, spotkał się tam z Bierutem, który szczerze i otwarcie wyznał mu, że wrócił właśnie z Warszawy i w mieście nie ma żadnego powstania. Tak więc plotki, które rozpowszechnia Mikołajczyk i jego otoczenie są całkowicie bezpodstawne. Komunikaty posła Mikke mają ten sam charakter. Mają one także sporą część wspólną z komunikatami emitowanymi przez ludzi stale wspierających środowisko Gazety Wyborczej i z tego środowiska się wywodzących. Podobnie jak komunikaty posła Brauna. Ten ostatni zdaje się coś już pojął i przestał eskalować swoje wypowiedzi, albowiem stały się one identyczne w wymowie z wypowiedziami Jacka Żakowskiego. Takimi jak ta:

 

https://twitter.com/R_A_Ziemkiewicz/status/1458343021364264964?t=EOunP4tgt8cnlqQvRdTUQQ&s=19

 

Jeśli ktoś powołuje się na wartości konserwatywne, wiarę i prawość i odpowiedzialność, nie może zachowywać się w taki sposób, jak to pokazał poseł Braun, promując potem swoją książkę. Zamienia się bowiem w Żakowskiego, który nie zauważył nawet iż fakt, że on sam żyje przeczy obłąkańczym treściom zawartym w jego felietonie. Zbrodniarz Kaczyński mordując wszystkich wokół, zapomniał jednakowoż o swoim najbardziej zaciętym przeciwniku – Jacku Żakowskim i pozostawił go przy życiu. Jeśli to możliwe, prosiłby profesora Święcickiego o postawienie diagnozy temu panu.

Białoruska telewizja puszcza zaś takie oto kawałki, które nie są już komunikatami podprogowymi: https://twitter.com/TadeuszGiczan/status/1458561798748131330?s=20 Jedyna reakcja jaka przychodzi mi na myśl, kiedy widzę takie występy, to nadstawienie drugiego policzka.

Na koniec refleksja natury profetycznej. Wieczorne wydania programów informacyjnych, podały wczoraj, że wszystkie międzynarodowe grupy nacisku, których celem jest zniszczenie naszej ojczyzny, takie jak NATO, ONZ, różne struktury UE, wyraziły solidarność z Polską. Pojawiły się też newsy o zwożeniu broni z Afganistanu na Białoruś i o patrolach przestrzeni powietrznej przez rosyjskie samoloty. Obstawiam, że tuż po zakończeniu marszu niepodległości, w pierwszym szeregu walczących z emigrancką nawałą stanie jz samego rana Donald Tusk. Za nim pójdą inni, a TVN i gazownia pisać będą, że rząd zrejterował, poniósł wizerunkową porażkę, nie podjął właściwych decyzji, zbudował za słaby płot i ociąga się z budową muru. Przez te zaniechania właśnie oni teraz muszą podejmować najbardziej drastyczne i niepopularne decyzje. Dla dobra Polski rzecz jasna.



tagi: polska  rosja  sejm  promocja  białoruś  żakowski  braun  kryzys  mikke  granica  eskalacja 

gabriel-maciejewski
11 listopada 2021 08:32
98     3817    18 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

Andrzej-z-Gdanska @gabriel-maciejewski
11 listopada 2021 09:06

Ja w swojej naiwności myślałem, że Pan Grzegorz nia zapanował w pewnym momencie nad sobą i powiedział, to co powiedział. Teraz wygląda na to jakby zrobił to z premedytacją, jeszcze "przyłożył" książką i jest z tego dumny!

Nawet nie wiem jak to nazwać. A przecież jeszcze kilka lat temu był całkiem w porządku! :((

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Andrzej-z-Gdanska 11 listopada 2021 09:06
11 listopada 2021 09:15

Najlepiej nie nazywać, albowiem nie można eskalować. 

zaloguj się by móc komentować

handlarz @gabriel-maciejewski
11 listopada 2021 09:42

Kaczynski nie tylko nie potrafi zabic ale i sprzedac Zakowskiego  gdzies na Bliski Wschód i Afryke Północna,https://en.wikipedia.org/wiki/MENA

czy Polska handlowala ludzmi? naszlo mnie takie pytanie 11.11.2021 w zwiazku z wiadomą granica,

czy to eskalacja?

 

 

 

 

zaloguj się by móc komentować


tadman @Andrzej-z-Gdanska 11 listopada 2021 09:06
11 listopada 2021 09:57

Zapowiadał się, a jakże...

Z soboty, 2 maja 2015 z mojego blogu na neon24.pl (nie proszę o wybaczenie) pisane w trakcie kampanii prezydenckiej.

[...] Byłem na spotkaniu z Braunem w salce parafialnej i tam Szczęść Boże! nie zwróciło mojej uwagi, ale w TOK FM, czy TV Republika pobrzmiewało mi trochę jako mała demonstracja, tak jakoś podskórnie.
Dopiero ostatni spot wyborczy pokazał, że to odbębniony rytuał, przewidziany aby zyskać przychylność wyborców lub by potraktowali go jako swojaka.

[...] Bardziej interesuje mnie Grzegorz Braun, bo czytuję i oglądam go od dość dawna, byłem na spotkaniu z nim i wiele jego uwag do mnie trafiało. Trafiało, bo miało trafiać, a ponieważ jest inteligentny to robił to w sposób stonowany i nic nie budziło mojego podejrzenia. Wczoraj obejrzałem sobie dwa spoty, w tym jeden o Jedwabnym. A dzisiaj rano obejrzałem ten trzeci, najnowszy i tu zonk. Po pierwsze widzę, że kandydatem też zajęła się „firma” i sypnęła kasą na profesjonalną ekipę z kamerami HD, profesjonalny dynamiczny montaż, co jest w ostrym dysonansie do poprzednich amatorskich produkcji. „Profesjonaliści” zaczęli od licznej wielopokoleniowej rodziny przy stole, gdzie jest miejsce na przeżegnanie się przed spożyciem posiłku, poprawiono, atomem, Jedwabnem, czyli potraktowano nas starymi kliszami, bo ci ludzie inaczej nie potrafią.

zaloguj się by móc komentować

Autobus117 @gabriel-maciejewski
11 listopada 2021 10:14

Nawet "stary dobry" Grzegorz Braun zakochany był w sobie nad wyraz. Teraz to już jest  sam swoim stalkerem. To obłęd, ale najgorsze, że wciąga w to innych.

PS Książka po to aby stała obok/zamiast Biblii. Szczęść Boże!

zaloguj się by móc komentować

beczka @gabriel-maciejewski
11 listopada 2021 10:31

"Będziesz wisiał" to są przecież słowa skierowane do Jarosława Kaczyńskiego, to jest ten stary, słynny Taboret i namalowane zdjęcia Kaczyńskiego jak wisi. To jest jego polityczny charyzmat, czyżby Braun chciałby mu go ukraść? Słabo coś wyszło, ale zapewne spróbuje ponownie za jakiś czas gdy uzna, że teraz już poziom publiczności spadł odpowiednio nisko.

zaloguj się by móc komentować

peter15k @gabriel-maciejewski
11 listopada 2021 10:47

Warto zwrócić uwagę na konsultacje "realnych ośrodków władzy" ,którzy wydają się zaniepokojone obrotem spraw

tzn Fauci konferuje z Niedzielskim,

Kamala Harris przyleciała z mężem ( dyskretna kontrola "właściwego" przebiegu spraw )  do Macrona  ( Biden jest wyśmiewany z powodu demencji i puszczenia bąka w obcności mediów i księżnej Kamili Parker Bowles, która biega po mediach i z tego się śmieje)  czyli szykuje się ...  przewidywana zmiana w Białym Domu).   Macron być może ma  być zdyscyplinowany i np nie sprzedawać nam elektrowni atomowych. Politykę Niemiec firmuje p.o. kanclerza - Merkel wzywająca Tuska na konsultacje i konferująca z Putinem ).  Czyli jak coś nie wyjdzie to i tak pójdzie na konto Merkel.  Jeżeli sądzić po komentarzach ludu ( na nie wyłączonych jeszcze mediach) poglądy ludu są całkowicie odmienne od głównego nurtu sterowanego medialnie i popierają Polskę. Tak więc nastroje ludu  się zmieniają a  terror pandemiczny juz tak nie działa jak wcześniej. Lud nie w pełni został spacyfikowany elektronicznie i być może są na stole jakieś taktyczne rozwiązania. 

 

 

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Andrzej-z-Gdanska 11 listopada 2021 09:06
11 listopada 2021 10:51

Stanowi to element  techniki promocji własnych  książek. Skoro posiadł  mandat do zajmowania mównicy sejmowej, to go wykorzystuje. Któż  zmarnowałby taką okazję?

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @peter15k 11 listopada 2021 10:47
11 listopada 2021 10:52

Czyli uważa pan, że wirus jest groźniejszy od wojny? Nie powiedziałbym. Nie wiemy po co przyjechała Kamala i czy będzie rozmawiać o elektrowanich atomowych w Polsce. To są nadinterpretacje. 

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @stanislaw-orda 11 listopada 2021 10:51
11 listopada 2021 10:53

Unu, jeśli ktoś ma poglądy konserwatywne, Boga w sercu i wita się słowami szczęść Boże, nie może wykorzystywać okazji niejako z istoty. Bo w końcu okaże się, że nawet niezauważy, jak mu jakaś ku..wę podsuną. Pardon, miałem nie eskalować, najmocniej wszystkich przepraszam.

zaloguj się by móc komentować

Paris @Andrzej-z-Gdanska 11 listopada 2021 09:06
11 listopada 2021 11:08

Stety,...

...  ale  tak  "wadza"  wykoleja  ludzi,  a  Pan  Bog  rozum  odejmuje  !!!

Przykro  patrzec  i  sluchac,  co  sie  z  tym  czlowiekiem  stalo...  i  strach  pomyslec,  co  jeszcze  moze  sie  z  nim  stac.

Byl  -  Pan  Braun,  jest  -  PAJAC  braun  !!!

zaloguj się by móc komentować

peter15k @gabriel-maciejewski 11 listopada 2021 10:52
11 listopada 2021 11:18

Wirus jest środkiem wojny i pacyfikacji strachem głównie zachodu w związku z planowanym obniżeniem poziomu życia  i wprowadzeniem kontroli elektronicznej. Chodzi o złamanie Chin ( blokada eksportu , tzw. ślad węglowy w praktycznie wszystkich ich produktach ) oraz przerzucenie produkcji do USA z pominięciem Europy ( koreańczycy budują już w USA wytwórnię półprzewodników ). Rozpętanie wojny w Europie to nic nowego - potem można kredytować "odbudowę" na gruzach.   O czym Kamala rozmawiała to oczywiście nie wiemy ale przy okazji wywalenia przez USA  sprzedaży łodzi podwodnych do Australii na stole są także oferty budowy elektrowni atomowych u nas z USA, Francji i Korei Pd.  Macron jako i większość obecnych tzw liderów ( z całym PE włącznie ) moim zdaniem zostało wylansowanych przez amerykańskie firmy PR i teraz jest "niebezpieczeństwo" zmian z ich punku widzenia niekorzystnych.  W Niemczech dalej nie ma kanclerza a ten cały zielony ład wywali im przemysł w powietrze  - po prostu bilans energetyczny się nie spina ).  W Czechach brak nadal premiera  - na prezydenturę szykuje się Babis.  Może jest koncepcja rozwalenia Unii w tym kształcie jako zbyt kosztownej ( u nas już zakwestionowano TSUE a PE do likwidacji ) . Zobaczymy co się stanie - bezpiecznie nie jest ale są także szanse...

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @peter15k 11 listopada 2021 11:18
11 listopada 2021 11:22

Po co dewastować Europę, skoro nie ma tu produkcji? Ta jest w Chinach. Po to, żeby udzielać kredytów na odbudowę? Bo jaką cholerę cokolwiek odbudowywać? Może lepiej zdewastować Rosję i tam udzielać kredytów? Zadziwia mnie, jak bardzo ludzie myślący o przyszłości pragną odnaleźć dla niej jakieś porównania w przeszłości. Obawiam się, że wszystko będzie inaczej. To zaś o czym pan opowiada jest tylko fragmentem sprokurowanej narracji, którą ma karmić się aspirująca ludożerka. 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @gabriel-maciejewski
11 listopada 2021 11:24

Faktycznie to jest szansa dla Tuska i Trzaskoskiego. Na granicę na wyprzódki i robić Rejtana, ale nie stety bez wsparcia ze strony propagandowych organizacji bratnich, bo tych ten faszysta JK nie wpuści za chiny ludowe. Może wtedy nie będą musieli do podberlińskiego domu opieki społecznej i znajdzie się jakiś stołek może np. w oczyszczalni ścieków Czajka albo nawet na portierni w domu Artusa. Tylko czy nie przeceniasz ich zdolności umysłowych. No chyba że ktoś im napisze na kartce. To wtedy pełna zgoda. Ale jest ryzyko że nie napisze.

zaloguj się by móc komentować


gabriel-maciejewski @peter15k 11 listopada 2021 11:18
11 listopada 2021 11:26

A ile w Azji można nadewastować żeby potem udzielać kredytów...hej!

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @gabriel-maciejewski 11 listopada 2021 10:53
11 listopada 2021 11:29

Był taki jeden co nosił "na sercu" wizerunek MB Częstochowskiej, a podpisywał się wielganym długopisem z nadrukiem "naszego Papieża" bodajże. I każdy mógł naocznie przekonać się, że taki człowiek to musi tylko sama uczciwość  i szlachetne intencje.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @stanislaw-orda 11 listopada 2021 10:51
11 listopada 2021 11:29

Rozumiem, ale to jest za słaba promocja. W tej sytuacji możliwa promocja to tylko Rejtan i to na granicy wschodniej.

Aporos, @wszyscy, co robi teraz Sumliński? Siedzi cicho? Czymu? Nie dostał zgody na poromocję. 

zaloguj się by móc komentować

Paris @peter15k 11 listopada 2021 10:47
11 listopada 2021 11:35

Voila,...

...  maz  mi  juz  dawno  mowil,  ze  francuski  internet  solidaryzuje  sie  z  Polska,  a  NIEMILOSIERNIE  jedzie  po  bandzie  z  Macron'em  i  calym  tym  czerwono-socjalistycznym  "postepem".  Krytyka  -  chwilowo  -  "znikla"  w  trakcie  wizyty  PAD'a,  ale  juz  z  powrotem  powrocila.  Maz  ostatnio  zadawal  mi  "dziwne  pytania",  dotyczace  naszej  polskiej  polityki,...  a  np.  wczoraj  po  poludniu  zapytal  mnie  "kto  to  byl  i  co  wiem  o  Pileckim".  Troche  mu  powiedzialam,  a  maz  "byl  pod  wrazeniem"  jego  osobowosci  i  tego  co  zrobil...  z  kolei,  ja  zapytalam  co  on  czyta,  odpowiedzial  mi,  ze  "francuski  internet"...  znowu,  zapytalam  -  czy  aby  napewno  "francuski  internet"...  maz  zapewnil  mnie,  ze  "francuski"  !!!

Tak,  konstatuje  -  po  rozmowach  z  mezem,  ze  lud  francuski  szybko  i  mooocno  "sie  edukuuje"  i  NIE  ZOSTAL  jeszcze  calkowicie,  "elektronicznie"  spacyfikowany  !!!

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Magazynier 11 listopada 2021 11:29
11 listopada 2021 11:37

Moim zdaniem, z tych dostępnych jedna z najmocniejszych.

I kiedy ją zdążył napisać?  Akuratnie po wypowiedzeniu w sejmie wiadomej kwestii, czy jednak miał już wcześniej  tytuł książki oraz jej zawartość, więc rozmyślnie posłużył się takim skojarzeniowym marketingiem. 

zaloguj się by móc komentować

tadman @stanislaw-orda 11 listopada 2021 11:29
11 listopada 2021 11:47

Bo taki research wyszedł służbom, a na dodatek służby mają trepowskie poczucie humoru, więc przypominam, że długopis był z kutasikiem.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @stanislaw-orda 11 listopada 2021 11:37
11 listopada 2021 11:47

To raczej do Gabriela. Ale Gabriel i tak jest bardzo łagodny wobec p. Grzegorza. "jak podsuną mu k...". Podsuną czy co innego zrobią? Nie daj Boże!!!!

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @tadman 11 listopada 2021 11:47
11 listopada 2021 11:51

Czy nie zauważyłeś że w tym komentarzu, na który odpowiadam tym oto pytaniem, podważasz swoje wcześniejsze komentarze? Rozmiem zatem że to co wcześniej napisałeś i twoja notka Na granicy mają nas zmusić do znalezienia rzetelniejszych podstaw do obrony naszej granicy i patriotycznej propagandy. Też tak sądzę. 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @tadman 11 listopada 2021 11:47
11 listopada 2021 11:52

Sorry to miało być do stanisława-ordy

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @stanislaw-orda 11 listopada 2021 11:29
11 listopada 2021 11:52

Czy nie zauważyłeś że w tym komentarzu, na który odpowiadam tym oto pytaniem, podważasz swoje wcześniejsze komentarze? Rozmiem zatem że to co wcześniej napisałeś i twoja notka Na granicy mają nas zmusić do znalezienia rzetelniejszych podstaw do obrony naszej granicy i patriotycznej propagandy. Też tak sądzę. 

zaloguj się by móc komentować

Paris @gabriel-maciejewski 11 listopada 2021 10:53
11 listopada 2021 11:55

Dokladnie  tak...

...  i  za  prawde  nie  ma  co  przepraszac  !!!

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @tadman 11 listopada 2021 11:47
11 listopada 2021 12:02

O matko Jedyna Tadmanie"długopis z kutasikiem"oblałam się kawą.Ja nie mogę...sorry i z"kutasikiem" tylko został. Dobrze,że chociaż humor nam się ostał.Oj zapomniałam i "upaństwowiony" Marsz Niepodległości.

zaloguj się by móc komentować

peter15k @gabriel-maciejewski
11 listopada 2021 12:11

(...) Po co dewastować Europę, skoro nie ma tu produkcji? Ta jest w Chinach( ...) 

Nie wiem czy premier Bawarii z tym by się zgodził.  Niemcy ekportują do Chin na potegę i mają tam ulokowane co najmniej 30 % PKB. ( My mamy podwykonawstwo - na SN była już informacja, że niektóre firmy dosłownie stanęły bez niemieckich zleceń ). Co ciekawe że "nasze" kadry uniwersyteckie już lansują pogląd że PKB jest bez znaczenia ( ciekawe z jakich grantów oni biorą takie teorie). Jedyne czego sie Niemcy bali to chińskie kopiowanie wyróbów niemieckich i ich potem sprzedaż za pół ceny. 

(...) Może lepiej zdewastować Rosję i tam udzielać kredytów? (...)

Zysk jest tylko z kredytów spłacanych. Rosja miała bardzo dużo czasu na budowę swojego potencjału a nadal jest stacją benzynową za wyjątkiem produkcji militarnej.  Kredytowanie Rosji to więcej pieniędzy na dobrze uzbrojoną armię. Była próba opanowania Rosji ( pomarańczowa rewolucja ) ale uczniowie Dzierżyńskiego okazali się zbyt sprytni. Za to Rosja może bez problemu zgasić światło w  Nowym Jorku albo Los Angeles. Celem złamania Chin jest przenoszenie produkcji ( czyli mówiąć Bartosiakiem ) skrócenie łańcuchów dostaw do innych krajów ale tych z tanim prądem. My możemy mieć prąd ale z węgla. Chodzi więc także o to jakie kraje na tym skorzystają. Stąd rozgorzała walka o klimat i CO 2... Ta cała elektromobilność to także złamanie finansowego zaplecza krajów islamskich. Chiny także mogą zostać globalnym kredytodawcą - a to już jest zagrożenie podstaw pozycji USA i hegemonii USD. 

 (...)To zaś o czym pan opowiada jest tylko fragmentem sprokurowanej narracji, którą ma karmić się aspirująca ludożerka (...)

Wbrew pozorom zawsze chodzi o kasę i rynki zbytu. Warto zwrócić uwagę na infatylizm wylansowanych PR em kadr politycznych czego przykładem była Mossbacher. Chociaż obecna koncepcja zmiany ludzkiego genomu i masowej kontroli elektronicznej  - tego jeszcze nie było. Nowością teraz są globalne możliwości technologiczne. Wydaje się jednak, że Chińczycy mieli rację z kim się w rzeczywistości zmierzają, co ujęli w pierwszej publikacji Hong Song  binga.  

zaloguj się by móc komentować

Paris @peter15k 11 listopada 2021 11:18
11 listopada 2021 12:12

Wlasnie...

...  o  lodziach  i  elektrowniach  beda  rozmawiac,  choc  jak  zaznaczono  rozmowy  beda  "bardzo  surowe",...  a  Chiny  juz  zapodaly  "zimna  wojne"  na  te  wiesci  !!!

ZOMBI  z  Brukseli  ZDYCHA,...  to  juz  jest  FAKT  i  to  sie  wlasnie  dzieje,  a  Krasula  wlasnie  zapodala,  ze  dla  Bialorusi  za  jej  zbytki  "przewidziane  sa  sankcje"...  nie  sprecyzowala  tylko  jakie  i  kiedy  !!!

zaloguj się by móc komentować

Paris @BTWSelena 11 listopada 2021 12:02
11 listopada 2021 12:30

Tak...

...  "tonacy"  to  i  brzytwy  sie  HFyta  !!!

Licze,  ze  myslacy  Polacy  OLEJA  to  "nowe  panstwowe  zerowisko".

zaloguj się by móc komentować

Alrus @gabriel-maciejewski
11 listopada 2021 12:30

"rząd stracił szansę pomocy Łukaszence i przez to Łukaszenka się mści, a za dwa lata wejdą na Białoruś armie rosyjskie i dopiero wtedy zobaczymy. Poseł Mikke obnaża się w tym momencie, albowiem wskazuje ta wypowiedź na to iż wierzy on w polityczną komunikację podprogową. To znaczy w to, że Łukaszenka chciał coś powiedzieć Polakom i przy okazji Trumpowi w tajemnicy przed Putiem, używając jedynie mowy ciała. Pozwolę sobie nie oceniać tego rodzaju wizji."

Próba oceny takiej wizji, ktora przecież nie jest wizją Korwina, a jedynie zręcznym zabiegiem retorycznym przypisującym mu taką wizję, mogłaby się nie powieść, dlatego naturalną konsekwencją właśnie powinno być zawieszenie jej w powietrzu. W ten sposób, znany wytrawnym pisarzom i mówcom, pozwalamy działać wyobraźni odbiorców, ktorzy sami już podążą myślami w wytyczonym kierunku. :-) 

To prawdziwa przyjemność obcować z inteligentnym tekstem. 

Istotą polskiej polityki wobec Białorusi powinien być umiejętny balans - popieranie Łukaszenki w strefie realnej, gospodarczej i politycznej, bez werbalnej ostentacji, ale tak by dawać mu alternatywę wobec podobnych działań Moskwy, a jednocześnie wpływać, w sposób widoczny dla opinii publicznej, na łagodzenie jego zachowania wobec Białorusinów. Tu wystarczyłyby rozsądne deklaracje oraz otwarte drzwi dla Białorusinów chcących odetchnąć od porządków białoruskich. W ten sposób wiązalibyśmy zarówno lud jak władze Białorusi z Polską. 

My oczywiście, co słusznie wytknął Korwin, niczego podobnego nie robiliśmy, wszystkie rządy łącznie z pisowskim wykonują zlecenia z zewnątrz, mało że nie kompatybilne, to wręcz sprzeczne z polską racją stanu, ktorą jest umacnianie naszej pozycji na wschodzie i dążenie do wiązania tych ziem i ludności z Polską. 

 

 

 

 

 

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Alrus 11 listopada 2021 12:30
11 listopada 2021 12:57

Nie ma pan pojęcia o czym mówi

zaloguj się by móc komentować

K-Bedryczko @Alrus 11 listopada 2021 12:30
11 listopada 2021 13:01

Pan naprawdę nie wie co mówi ale jednak mówi.... u Łukaszenki to by nie przeszło....

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @Paris 11 listopada 2021 12:30
11 listopada 2021 13:02

Madame Paris...hmn...żerowisko z pewnością OLEJĄ ...ale to ciekawe,że hasło Marsz Niepodlegości zainfekowany tym "faszystowskim "marszem takie emocje wzbudza w umiłowanej naszej demokratycznej Europie.Sądzę,że drugi człon -czyli Niepodległość...... Polski wprowadza sr**** ę . Jak sobie przypominam to w 2018 roku taki światły człowiek Europy ,jak Guy Verhofstadt, który krótko po marszu twierdził, że na ulice Warszawy wyszło „60 tysięcy faszystów i ksenofobów”. Nawet powstały specjalne Rezulucje z tej okazji ,którym matkowała piękna Róża Gräfin von Thun und Hohenstein...przez pomyłkę zwana polską europosłanką....

No sorry,lecz mam praktycznie pewność. Najchętniej Europa dokonałaby amputacji "Niepodległość",a lud boży jednak ma  zapotrzebowanie na Niepodległość i pomaszeruje na pełne majtki.

zaloguj się by móc komentować

onyx @peter15k 11 listopada 2021 11:18
11 listopada 2021 13:04

Trochę słabo z takimi narracjami jeśli chodzi o fakty. Niemcy otwierają kolejne fabryki półprzewodników a to u siebie a to w Austrii. Intel planuje otworzyć kilka zakładów w Europie. To nie jest wszystko takie zero-jedynkowe.

https://www.wroclaw.pl/przedsiebiorczy-wroclaw/fabryki-intela-na-dolnym-slasku-produkcja-chipow-za-80-mld-euro

https://ithardware.pl/aktualnosci/tsmc_planuje_ogromna_inwestycje_w_europie_gdzie_powstanie_nowa_fabryka-17174.html

zaloguj się by móc komentować

valser @gabriel-maciejewski 11 listopada 2021 12:57
11 listopada 2021 13:09

Czerpanie informacji z medialnych przekazow i budowanie swojej opinii na tym - obojetnie czy to bedzie TVP, Bielsat, Polsat, TVN czy inny zmontowany szajs - jest dobrowolnym zgoda na to, zeby dac sie oszukiwac w sprawach podstawowych, czyli ustalania faktow.

 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Alrus 11 listopada 2021 12:30
11 listopada 2021 13:13

Ani pan, ani ja, ani Korwin nie decydujemy o istocie polityki polskiej organizacji wobec Białorusi i Moskwy. Warunkiem realizacji via Carpatia czyli Trójmorza jest zajęcie przez polską organizację postawy antymoskiewskiej. I o tym zadecydowano w City, kiedy globalsi wsparli Putina i zamknęli przed Polską rynek rosyjski, lata 90. ubiegłego stulecia. Inaczej Polska i Moskwa za bardzo urosłyby w merkantylną siłę. Nadto angielskie interesy w City i w świecie od początku tego stulecia są określone teraz przez rywalizację z Rotszyld Consulting & Co., a co za tym idzie z Moskwą. Moskwa jest przedmurzem tej gałęzi organizacji globalnych. My zaś przedmurzem angielskiej merkantylnej organizacji. MM wykorzystuje to do zrobienia skoku inwestycyjnego. Bo musi. Taka jego misja. Polska skorzysta z tego ale nie za dużo, bo w merkantylną siłę wzrosnąć nie może. Bo nie może. Skąd by 'świat cywilizowany' brał elektryków, hydraulików, informatyków i sprzątaczki? O tym świadczy historia frankowiczów. 

zaloguj się by móc komentować

Alrus @gabriel-maciejewski 11 listopada 2021 12:57
11 listopada 2021 13:21

Nie można prowadzić swojej polityki realizując cudze scenariusze. 

zaloguj się by móc komentować

Paris @Alrus 11 listopada 2021 12:30
11 listopada 2021 13:42

Panie  Alrus'ie,...

...  niech  Pan  przestanie  wypisywac  takie  glupoty  !!!    Ile  Pan  ma  lat  ?!?!?!

zaloguj się by móc komentować

peter15k @onyx 11 listopada 2021 13:04
11 listopada 2021 13:44

Oczywiście, że nie jest zero-jedynkowe, warto śledzić bieżące fakty i nie ma się co dziwić  - produkcja VW i Skody stoi z powodu braku półprzewodników. To oznacza tylko , że jest "wyścig" o lokowanie produkcji dawniej importowanej z  Chin a koncerny amerykańskie wykazują w tym przypadku niezalezność polityczną.  Polska jest tu konkurentem dla Niemiec i jest pytanie kiedy "kopną w stolik z zielonym ładem"... Kluczowe jest stworzenie stabilnych warunków i oczywiście cena prądu.  Z tego wynika że lokowanie produkcji w USA napotyka na problemy kadrowe ( gł średniej kadry technicznej) - przekwalifikowanie akwizytorów ubezpieczeń i kredytów na techników może potrwać lata.   

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Magazynier 11 listopada 2021 11:52
11 listopada 2021 13:49

To nie jest moja notka. To cudzy tekst zamieszczony na moim blogu. Moje jest tylko tłumaczenie
z rosyjskiego. Czy to za trudne do zrozumienia?

zaloguj się by móc komentować

onyx @gabriel-maciejewski
11 listopada 2021 13:55

Obserwując na TT ruchy różnych naszych ulubieńców dochodzę do wniosku, że wszelka debata już się zakończyła. Proces się zaczął ze dwa lata-trzy temu a covid całą sprawę przyśpieszył i zaorał. Nie ma już nic i nie wiadomo czy będzie jakiś powrót. Wszyscy skupiają się już tylko na ewentach i wydawaniu coraz większej ilości książek w krótkich seriach w coraz gorszej jakości. Zrobić zadymę, wydać książki, zareklamować na zasadzie un-unymu, zepchnąć ile się da zepchnąć i organizować nową zadymę/temat/narrację w zależności od możliwości i pozycji. Nie ma debaty poziomej czy krzyżowej gdyż wszyscy operują na jednym rynku i się umówili, że reklamować będą siebie w wąskich gronach między kumplami tak aby nikt nie zawłaszczył jakiejś większej części/tematu/narracji. Ty próbujesz zrobić coś odwrotnego w "starym stylu" na zasadzie jest temat to o nim porozmawiajmy a tu już wszyscy działają na zasadzie jest kasa-nie ma kasy. Ewent, ewent, ewent, wąskie fora dyskusyjne, szybka reklama i lecimy do drukarni z kolejną książką. Po drodze ktoś postawi kawę i obiad. O ile lewica ma kasę z budżetów bo jej macki są budowane od dekad o tyle prawica działa ad hoc i na rympał. Tu ciekawa rozmowa jednych cwaniaków o drugich cwaniakach o tym jak środowiska "na prawo" od Brauna monetyzują swoją popularność w sieci. Te środowiska zaczynają się mocno żreć bo kasa jest spora a dzielić się nie potrafią. Każdy sobie Polskę skrobie.

https://twitter.com/PawelKuki/status/1458757047693025284?s=20

Tak samo wygląda cała reszta tylko bardziej kulturalnie i w oparciu o budżety państwowe jak kto może.

zaloguj się by móc komentować

Paris @BTWSelena 11 listopada 2021 13:02
11 listopada 2021 14:10

Nie  oleja,  Pani  Seleno,...

...  wlasnie  pod  "upanstwowiony"  MN  "podpial  sie"  OSZUST  SMOLENSKI,  Sakiewicz...  ze  "swojo  5  kolumno",  klubami  gapol'a  !!!

Takze  teges,...  lud  bozy  ma  zapotrzebowanie,  ale  nie  na  "projekty"  Sakiewicza  i  calej  tej  "naszej"  detej  ferajny  !!!

 

zaloguj się by móc komentować

Alrus @Magazynier 11 listopada 2021 13:13
11 listopada 2021 14:27

"Warunkiem realizacji via Carpatia czyli Trójmorza jest zajęcie przez polską organizację postawy antymoskiewskiej."

Na którym etapie? Zajmowanie takiej postawy wstępnie, od początku, jest błędem, ponadto Trójmorze budowane w sytuacji gdy Polska jest wpisana w jakiś tam plan poboczny, a sama nie ma podmiotowości, jest z góry skazany na klęskę. Albo nic z tego nie wyjdzie, albo to nie będzie nasze Trojmorze, czy choćby takie w ktorym coś znaczymy. I to właśnie oglądamy. 

W jakimś sensie Kaczyński to robi, próbuje uzyskać tę podmiotowość, zaczynając od konsolidacji rozproszonej wewnątrz władzy. Po paru latach można mieć pewność, że tego nie dokona. Udalo mu się tylko jedno - przejąć spółki skarbu państwa, poza tym ma jedynie przyczółki. Organizacja jaką zbudował wokół siebie nie ma ani mocy, ani kompetencji, sam popełnia kardynalne błędy, poczynając od otwierającego jego rządy zamachu na konstytucję, ostentacyjnego i przez to dającego łatwą do wykorzystania broń przeciw niemu. Zdolności negocjacyjne Kaczyńskiego oceniam ujemnie, otacza się ludźmi plemienia ale niczego się nie nauczył, handel i gospodarkę postrzega jako zbiór wskaźników i teorii ekonomicznych, ktore w paru książkach wyczytał i nie bardzo zrozumiał. Jego działania są doraźne i w zasadzie koncentrują się na utrzymaniu władzy, co mu jako intrygantowi i cynikowi wychodzi najlepiej. Robi to nie oglądając się na koszty, ostatecznie to nie on płaci. 

Skok inwestycyjny Morawieckiego? Oglądałem to za Gierka.

zaloguj się by móc komentować

Alrus @K-Bedryczko 11 listopada 2021 13:01
11 listopada 2021 14:59

Co by nie przeszło? Pomoc w utrzymaniu wladzy i zysk w postaci większej swobody ruchu? A na czym Łukaszence zależy? 

Inna rzecz, że dziś może być już tak skrępowany, że na dzialania ktorych ramę zakreśliłem może być za późno. Poza tym mówiłem o sytuacji hipotetycznej, podmiotowości ktorej nie mamy. 

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @gabriel-maciejewski
11 listopada 2021 15:17

Braun sie skorwinił ;)

Ja tylko przypomne że już nie raz Ci wszyscy co wszystko mogą sie z Polską łączyli w bólu.

To nic nie kosztuje.

Umożyc długi, cofnąć bezsensowne kary, wspomóc militranie - o takich rzeczach nie ma co marzyć.

Sojusznicy po słowie jak Ci z 39. Przyjdzie co do czego sprzedadza nas w 5 min.

 

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @peter15k 11 listopada 2021 10:47
11 listopada 2021 15:19

"tzn Fauci konferuje z Niedzielskim,"

 

Oszust imperialny naradza się z oszustem lokalnym.

zaloguj się by móc komentować

Paris @Alrus 11 listopada 2021 14:27
11 listopada 2021 15:24

Panie  Alrus'ie,...

...  jaka  "podmiotowosc"   probuje  uzyskac  Kaczynski  jak  on  jest  ulepiony  z  tego  samego  g**na,  co  ta  "nasza  scenka  politycznych  kretynow",  a  przede  wszystkim  ZDRAJCOW  i  TARGOWICZAN...  i  wsrod  takich  samych  SZUMOWIN  sie  cale  zycie  obraca,  i  otacza  !!!

Owszem,  to  narod  placi  za  te  nieprzeliczone  chucpy,  ale  i  on  sam  zaplacil  cene  wysoka...  i  zaplaci,  i  sie  jeszcze  o  tym  przekona,  moze  nawet  za  swojego  zywota.  

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @onyx 11 listopada 2021 13:55
11 listopada 2021 15:31

No, ale oni tyle nie zarobią, co przywódcy. Żeby w ogóle coś zarobić, muszą jakoś podbić stawkę, przebranie już nie wystarczy. 

zaloguj się by móc komentować

K-Bedryczko @Alrus 11 listopada 2021 14:59
11 listopada 2021 15:32

jeśli by Pańska wypowiedź została zakwalifikowana jako krytyka władzy przyszli by do Pana....

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Alrus 11 listopada 2021 14:27
11 listopada 2021 15:33

Może powinien pan aplikować na doradcę Kaczyńskiego? Dzięki panu zwiększy swoje szanse na sukces

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @ThePazzo 11 listopada 2021 15:17
11 listopada 2021 15:35

Moim zdaniem sytuacja w niczym nie przypomina tej z 1939 roku

zaloguj się by móc komentować

Alrus @gabriel-maciejewski 11 listopada 2021 15:33
11 listopada 2021 16:27

Na tym najmniej mi zależy, nigdy nie byłem za wizją państwa wg Kaczyńskiego. Co jednak nie znaczy, że będę go krytykował za samo istnienie, nie dostrzegał pewnych osiągnięć, czy nie życzył powodzenia gdy to co robi będzie zbieżne z polskim interesem. Dlatego jestem zadowolony, że Konfederacja zachowuje się dojrzale i stara się walczyć z PIS na poziomie merytorycznym. To dobrze wróży na przyszłość. 

Co do Brauna. Robi się z niego całkiem sprawny polityk, doskonale zorganizowany i skuteczny. Dziwię się tym zarzutom. Rzeczywistość jest taka, że mamy demokrację, gdzie sposobem dojścia do władzy jest uzyskanie odpowiedniego wyniku wyborczego. Braun nie może liczyć na przychylność dużych mediów, ani "posag" jakim dysponowały partie wywodzące się spod okrągłego stołu, wykorzystuje więc dostępne mu środki oraz metody. Obecność Konfederacji w polityce polskiej może doprowadzić do korzystnych zmian w kierunku wolnościowym, a także wspominanej wyzej podmiotowości.

 

zaloguj się by móc komentować

onyx @gabriel-maciejewski 11 listopada 2021 15:31
11 listopada 2021 16:33

Nie wiem czy mają narzędzia do czegoś większego. Dzisiaj cały dzień leci narracja "polska racja stanu i zaostrzanie kierunku wobec wrogów wewnętrznych". Tak jak napisałeś wczoraj. Marsz okazał się sukcesem, Bąkiewicz ogłosił że było ok 150 tysięcy ludzi czyli tyle ile wszystkie marsze opozycji razem. Ratusz podał, że w tym roku nie będzie liczył. TVN ma ciężką robotę bo się muszą skupiać na sprawach trzeciorzędnych i incydentalnych prowokatorach. Znów odgrzewają kotlet bratania się PiSu ze "skrajną prawicą" co przy sytuacji na granicy brzmi pociesznie. Konfa coraz bardziej na rozdrożu. Dwie najlepsze fotki z Marszu:

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @gabriel-maciejewski 11 listopada 2021 15:35
11 listopada 2021 16:35

Państwa Nato w swojej niedalekiej przeszłości potrafiły sprzedać broń krajowi, z którym toczyły wojne.

Żeby tego było mało:

- Trump: nie bedziemy sprzedawac broni Saudyjczykom.

- Biden: nie bedziemy sprzedawac broni saudyjczykowm

Jeden i 2 sprzedał :)

Trump to nawet zaliczył 110 mld USD kontrakt - rekordowy.

To co Ci wszyscy ludzie mówią do mediów - czyli do nas nie ma zadnego pokrycia. 

A ich notami dyplomatycznymi i łaćzneniem się w bólu można si epodetrzeć.

Nie ma zanaczenia, że sytacja jest inna - wiarygodność "partnerów" taka sama.

W USA 30 % wszystkich lobbystów pracujących tam jest zatrudnionych przez lobby militarne.

660 mln USD rocznie idzie na lobbynig.

Polityka USA to polityka interesów a nie ideałów czy honoru. 

Dlatego NS2 jest dokonczony i dlatego Polska kupiła czołgi - bo to interes sprzedac Polsce armie, która i tak nic nie bedzie mogła zrobić. Ile kupilismy uzbrojenia w latach 35-39?

Mielismy wieksza armie niz teraz. I wszyscy klepali nas po ramieniu i podpisywali sojusze. A co sie stalo potem? No chyba wszyscy wiedzą...

 

zaloguj się by móc komentować

Abelart @gabriel-maciejewski
11 listopada 2021 16:37

Maleńkie strolowanie notki :-)

Nie ma przypadków, są tylko błędy ortograficzne!

Czy te cztery poniższe "przypadki", to jedna i ta sama osoba, czy też, to cztery

niedouczone osoby z przerostem ego?

ThePazzo @gabriel-maciejewski

11 listopada 2021 15:17

To nic nie kosztuje.

Umożyc długi, cofnąć bezsensowne kary, wspomóc militranie - o takich rzeczach nie ma co marzyć.http://gabriel-maciejewski.szkolanawigatorow.pl/braun-zmusza-nas-swoja-postawa-do-obrony-niedzielskiego-a-kaczynski-nie-potrafi-jednak-zabic-zakowskiego

K-Bedryczko @gabriel-maciejewski

10 listopada 2021 15:41

On w twj chwili jest w Polsce na granicy, ma robić reportarz. Ciekawe czy nasi go sprawdzili...? http://gabriel-maciejewski.szkolanawigatorow.pl/posowie-mroczek-i-kulasek-wiezniowie-mrocznych-i-kulawych-narracji

Magazynier @lukasz-swiecicki

4 listopada 2021 11:12

Trochę to widzę po moich sąsiadkach pielęgniarkach z ogromnym starzem. Projektowanie domu/rodziny na miejsce pracy jest nieuniknione.

  1. temat to proces dojrzewania lekarza-dziecka. Być może nigdy nie dojrzałem jako nauczyciel. Dlatego ciekawy byłby szkic dojrzewania w innej profesji. http://lukasz-swiecicki.szkolanawigatorow.pl/znowu-w-szpitalu-czyli-jak-pacjent-to-widzi

gabriel-maciejewski @chlor 2 listopada 2021 06:48

2 listopada 2021 10:52

Jakby kapelusz wyglądał na takim bandarzu http://gabriel-maciejewski.szkolanawigatorow.pl/swoboda-interpretacji-i-malarskie-walory-wojny-albo-czy-mozliwa-jest-prawdziwa-wolnosc

Te przypadki wydarzyły się w niespełna 10 dni. W tych dniach można było zaobserwować

niespotykaną aktywność GM na SN!!!

ps

Osobiście zwruszyłem się - non-apology apology :-)

zaloguj się by móc komentować

K-Bedryczko @Abelart 11 listopada 2021 16:37
11 listopada 2021 16:39

Nic innego nie pozostało co? 

zaloguj się by móc komentować

Alrus @K-Bedryczko 11 listopada 2021 16:39
11 listopada 2021 17:07

Może liczy na posadę korektora? ;-) 

zaloguj się by móc komentować

onyx @Abelart 11 listopada 2021 16:37
11 listopada 2021 17:07

To jedna i ta sama osoba. W końcu się domyśliłeś? Durzo czasu Ci to zajęło.

zaloguj się by móc komentować

qwerty @Alrus 11 listopada 2021 16:27
11 listopada 2021 17:08

a  jakie są cechy 'kierunku wolnościowego' w prawnym państwie? - co z własnością w tej 'wolności'? - będą bibułę o złym systemie powielać? 

zaloguj się by móc komentować

Abelart @onyx 11 listopada 2021 17:07
11 listopada 2021 17:16

"To jedna i ta sama osoba. W końcu się domyśliłeś? Durzo czasu Ci to zajęło."

Mujborze, jeszcze jeden!!!

zaloguj się by móc komentować

K-Bedryczko @Alrus 11 listopada 2021 17:07
11 listopada 2021 17:17

Ja rzeczywiście mam kłopot. Zwłaszxza na telefonie. Ale to słabe jest.

zaloguj się by móc komentować

Abelart @K-Bedryczko 11 listopada 2021 16:39
11 listopada 2021 17:19

Podobno jak położysz jedno z jąder na szyjce pustej butelki po piwie i podgrzejesz podstawę butelki zapalniczką, jądro w końcu zostanie wciągnięte do środka. Jeśli komuś udało się cofnąć ten proces proszę o info. To pilne. Kolega pytał.

zaloguj się by móc komentować

K-Bedryczko @Abelart 11 listopada 2021 17:16
11 listopada 2021 17:19

Skąd jesteś? Mistrzu ortografii i inyerpunkcji?

zaloguj się by móc komentować

Abelart @K-Bedryczko 11 listopada 2021 17:17
11 listopada 2021 17:21

A było się uczyć, a nie tylko chodzić do szkoły :)

zaloguj się by móc komentować

K-Bedryczko @Abelart 11 listopada 2021 17:19
11 listopada 2021 17:21

Powiem

 Ci osobiście

zaloguj się by móc komentować

K-Bedryczko @Abelart 11 listopada 2021 17:21
11 listopada 2021 17:22

Pouczysz mnie? Małe korki co?

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Alrus 11 listopada 2021 16:27
11 listopada 2021 17:23

doskonale zorganizowany i skuteczny - to jest najlepsze. Uśmiałem się jak pszczoła. A wie pan, że Winnicki na marszu nawoływał do systematycznej pracy? O mało nie spadłem ze stołka ze śmiechu

zaloguj się by móc komentować


gabriel-maciejewski @onyx 11 listopada 2021 16:33
11 listopada 2021 17:24

Nie potrafią nawet przekonującej gawędy opracować. Co za nędza...

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @ThePazzo 11 listopada 2021 16:35
11 listopada 2021 17:25

Cała polityka jest polityką interesów. 

zaloguj się by móc komentować


Alrus @Paris 11 listopada 2021 15:24
11 listopada 2021 17:27

"jaka  "podmiotowosc"   probuje  uzyskac  Kaczynski"

Jakąś próbuje. Nie ma w tym nic zaskakującego, to normalny mechanizm, że każdy kto dojdzie do władzy usiłuje uwolnić się od zależności. Siłą rzeczy dzieje się to i z obszarem którym włada. Wyjątkiem są sytuacje, gdy jest to całkowicie beznadziejne - tak było np. w PRL, gdzie jakiekolwiek uniezależnienie się od ZSRR było niemożliwe. Dziś jest inaczej, to jest możliwe. Mamy wciąż potencjalną suwerenność, brak nam ludzi przy władzy, wystarczająco suwerennych i sprawnych.

zaloguj się by móc komentować


Paris @Alrus 11 listopada 2021 16:27
11 listopada 2021 17:31

Prosze  sie  przyznac,...

...  co  Pan  pil,  Panie  Alrus'ie  w  miedzyczasie,  bo  zwyczajnie  Pan  BREDZI  !!!  

zaloguj się by móc komentować

Paris @onyx 11 listopada 2021 16:33
11 listopada 2021 17:37

Szkoda,  ze...

...  nie  pincet  tysiecy  bylo  !!!

zaloguj się by móc komentować

Alrus @qwerty 11 listopada 2021 17:08
11 listopada 2021 17:37

W cywilizowanym świecie własność jest podstawą wolności. Wszystko co ją umacnia, to ruch w dobrym kierunku. W rządzie PIS bodaj jako jedyny błysnął prof Szyszko, jak wiemy nie zagrzał długo miejsca.

zaloguj się by móc komentować

Paris @gabriel-maciejewski 11 listopada 2021 17:23
11 listopada 2021 17:53

A  Wrona  Jacus...

...  do  "jednosci  pomimo  rURZnic"  w  tej  trudnej  sytuacji  !!!

Im  wszystkim  "nowym  swiniom  do  koryta",  strasznie  "zatroskanym  o  los  Polski"  KTOS    bardzo  mocno  nasr*l  do  pustych,    lbow   i  zapomnial  wymieszac  !!!

zaloguj się by móc komentować

Paris @Alrus 11 listopada 2021 17:27
11 listopada 2021 18:10

Panie  Alrus'ie,...

...  jesli  Kaczynski  sobie  "probuje  jakas  podmiotowosc"  wystrugac  -  z  naciskiem  na  probuje"  -  to  niech  on  sobie  probuje  w  willi  na  Zoliborzu  i  ZA  SWOJE  WLASNE  PIENIADZE...  i  nie  KUPCZY  calym  narodem  polskim  !!!

Dzis  jest  jeszcze  bardziej  BEZNADZIEJNIE  niz  w  PRL'u,  zmienil  sobie  tylko  "OKUPANTA"  ze  "zwiazku  sowieckiego"  na  "zwiazek  brukselski"  i  to  za  sprawa  swojego  niezyjacego  brata  Lecha,  a  "suwerennosc"  BANKSTER  Morawiecki  sprzedal  w  grudniu  po  poludniu  ubieglego  roku  za  "garsc  sliwek"...  sliwek  robaczywek  !!!

Zejdzie  Pan  na  ziemie  troszke, 

zaloguj się by móc komentować

Paris @Paris 11 listopada 2021 17:37
11 listopada 2021 18:19

Wlasnie  pokazali...

...  we  francuskim  telewizorze  relacje  z  tego  detego  marszu,  bo  okolo  14-tej  relacja  ulegla  przerwaniu  "z  powodu  usterek  technicznych"...  pokazali  Frankom,  ze  frekwencja  byla  taka  sobie,  czyli  rozciagniety  "rzadki  tlum"  i  duzo  dymu  z  petard,  z  info,  ze  dzieje  sie  to  pomimo  "kryzysu  na  granicy".

Wygladalo  to  naprawde  nedznie  i  zalosnie.

zaloguj się by móc komentować

Paris @Alrus 11 listopada 2021 17:37
11 listopada 2021 18:29

No  wlasnie,...

...  a  BANKSTER  Morawiecki  zdymisjonowal  Go  na  ZADANIE  tego  francuskiego  DEBILA  Macron'a  !!!

A  co  w  tej  sprawie  zrobil  "wrog  norek"  Kaczynski,  chociaz  jego  ukochana  mama,  TW  Balbina,  nosila  sie  w  norkach  ?!?!?!  

  

zaloguj się by móc komentować

Alrus @gabriel-maciejewski 11 listopada 2021 17:23
11 listopada 2021 18:44

"doskonale zorganizowany i skuteczny - to jest najlepsze. Uśmiałem się jak pszczoła."

Zatem człowiek niezorganizowany i nieskuteczny, a mimo to, nim jeszcze przebrzmiało słynne "będziesz pan wisiał" wydaje książkę i pławi się we wzbudzonym poparciu społecznym? Cóż, dotąd miałem dla niego pewne uznanie, ale teraz zaczynam podziwiać. :-) 

Oglądałem kilka wystąpien Brauna na komisjach. Świetnie przygotowany, zorientowany, bardzo konkretny. Takich chciałbym widzieć ludzi w parlamencie i taką pracę. Szczególnie poleciłbym do obejrzenia sesję na komisji mniejszości narodowych - bardzo pouczające doswiadczenie. 

Nie oglądałem jeszcze matriałów z Marszu, nie znam kontekstu. Swoją drogą należy się chyba coś chlopakom za wprawienie w dobry humor..? Jak to mówią - wartość dodana...

 

zaloguj się by móc komentować

Alrus @Paris 11 listopada 2021 18:19
11 listopada 2021 18:51

No i właśnie ze sposobu w jaki pokazują Marsz, kazdy powinien się zorientować, że "dęty" nie jest. 

A wcześniej z licznych prowokacji, palonych budek i opisów w Wyborczej robionych przez pastowanych  cyngli prasowych.

zaloguj się by móc komentować

Paris @Alrus 11 listopada 2021 18:51
11 listopada 2021 19:21

Ten  "upanstwowiony"  MN,  Panie  Alrus'ie,...

...  jest  strasznie  dety,  ale  to  STRASZNIE...  i  ZENUJACY  !!! 

Na  zywca  i  chama  "nasi"  strugaja  sobie  "nowe  zerowisko"  na  ktorym,  ludza  sie  dojechac  do  wyborow...  sadzi,  Pan,  ze  Polacy  dadza  sie  ZLAPAC  NA  TAKIE  PLEWY  ???  Ten  MN  jest  KOMPROMITOWANY  od  lat  przez  te  same  ryje,  zaklamane  ryje,  jak  chocby  ryj  takiego  Winnickiego,  Jakimowicza,  itp.  aktorow  !!!  

zaloguj się by móc komentować


cedric @peter15k 11 listopada 2021 12:11
11 listopada 2021 19:33

Stąd rozgorzała walka o klimat i CO 2...

Niedostosowanie się do globcia może skutkować pozwami za "szkody klimatyczne" , przy których nasze roszczenia reparacyjne w stosunku do Niemiec to pikuś.

Mieliśmy mikroprzykłady , jak pajdokracja z Portugalii pozywała Polskę, czy celebryci z Krakowa za smog, albo wezwania  do zapłaty dla VV w USA, czy Bayer za glifosat.

https://smoglab.pl/mlodzi-z-portugalii-pozywaja-33-kraje-w-tym-polske-za-kryzys-klimatyczny/

https://wprawo.pl/palilem-dwie-paczki-dziennie-aktor-wygrywa-w-sadzie-z-panstwem-polskim-bo-ma-problem-z-gardlem-twierdzi-ze-to-przez-smog/

Chiny i inni, jeśli nie zdążą z transformacją -zabulą.

 

 

 

 

zaloguj się by móc komentować

peter15k @cedric 11 listopada 2021 19:33
11 listopada 2021 20:22

(...) Chiny i inni, jeśli nie zdążą z transformacją -zabulą.(...)

A kto zabuli za zmajstrowanie globalnego wirusa ? Jak na razie wiadomo , że Fauci , który teraz wydaje polecenia Niedzielskiemu, wbrew prawu amerykańskiemu  "majstrował" wirusa z gain of function w Wuhan. Jak na razie ma krysze silniejszą niż ktokolwiek ale co będzie dalej zobaczymy - Informacja o wykonywaniu jego poleceń pojawiała się nieoficjalnie a teraz już się nawet nie kryją.  Wygląda to na to że "nasi' formalnie potwierdzają rozkazy Fauciego a w zasadzie jego "kryszodawców" - każdy dziennik TVP potwierdza wersję pandemiczną i szczepienną.  Można spokojnie przyznać że realny ośrodek władzy w USA kryje się za Faucim.  Klimatyzm  jest hecą zmajstowaną w celu złamania Chin ale będą ofiary procesów odpryskowych. W zasadzie cała Unia pójdzie materialnie pod wodę bo ma skończyć z handlem z Chinami. To skarżenie o klimat można łatwo wywalić w kosmos po spacyfikowaniu sądownictwa i żródeł finansowania różnych NGO-sów. 

zaloguj się by móc komentować

sannis @peter15k 11 listopada 2021 12:11
11 listopada 2021 21:11

Większość przemysłu motoryzacyjnego jest ulokowana w Europie! Piszę to jako praktyk. Czasem muszę asystować raczej mniej, niż bardziej czynnie, w demotażu części pojazdów. I w takim dajmy na to tzw. pasie przednim, czyli od zderzaka po blok silnika uogólniając niefachowo, jest kilkadziesięt elementów ,mniejszych lub większych, które zazwyczaj sygnowane są made in.. Najczęsciej Czech Republic, Poland, Romania, Italy. Niezależnie od marki! Przemysł motoryzacyjny jest błędnie utożsamiany z montowniami, choć chyba również większość jest ulokowan od Petersburga po Barcelonę.    

zaloguj się by móc komentować

cedric @peter15k 11 listopada 2021 20:22
11 listopada 2021 21:32

Fauci może zgasnąć, GAVI ma immunitet, a  Chiny mogą dostać rachunek , bo chyba ostatnie się tym babrały.

Sam "wirus " może wynikać z osłabienia odporności ( obniżenie ochrony magentycznej Ziemi)/maseczek/tlenku grafenu i wielu innych oraz słabej klasyfikacji/izolacji koronawirusów.

https://niemcy.neon24.pl/post/163132,sygnalistka-who-astrid-stuckelberger-mowi-cz-1

https://niemcy.neon24.pl/post/163156,sygnalistka-who-astrid-stuckelberger-mowi-cz-2

zaloguj się by móc komentować

MarekBielany @gabriel-maciejewski
11 listopada 2021 21:53

Do ostaniego akapitu.

Mam nadzieję, że Coryllus nie jest prorokiem.

Dobranoc.

 

 

 

zaloguj się by móc komentować

K-Bedryczko @sannis 11 listopada 2021 21:11
11 listopada 2021 21:55

To prawna ale urządzenia hydrauliczne i stwrowniki  niestety idą przez kanał sueski. Wielki deficyt i skok cenowy o 300 %. Przy czym nie ma.

zaloguj się by móc komentować

Caine @onyx 11 listopada 2021 16:33
11 listopada 2021 23:45

Z kolei ekipa, która spaliła flagę Niemiec oraz zdjęcie Tuska formatu plakatu - błyskawicznie trafiła z tym happeningiem do rosyjskich telewizji. A potem do TVN.

zaloguj się by móc komentować

saturn-9 @gabriel-maciejewski
12 listopada 2021 06:36

Wiadomo ekipie reporterskiej, że bestia wydarzenia nadchodzi, i spokojnie nakierowuje soczewki w tuman spiętrzonych statystów.

Zleceniodawca przejmuje materiał. Efekt murowany: TVM i TVN rączka w rączkę. Statyści konsumują napiwek po akcji.

[la bete de l'événement arrive (Emmanuel M.)]

zaloguj się by móc komentować

Paris @saturn-9 12 listopada 2021 06:36
12 listopada 2021 08:50

Zabic  go  smiechem,...

...  i  te  jego  nawolywania  !!!

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Alrus 11 listopada 2021 14:27
12 listopada 2021 09:30

Ok. Buduj pan Trójmorze. Kibicuję panu od dziś. 

zaloguj się by móc komentować

Alrus @Magazynier 12 listopada 2021 09:30
12 listopada 2021 09:58

Nie zrozumieliśmy się chyba. Wyraziłem swój sceptycyzm co do budowy tego Trójmorza. Zatem i kibicować nie ma czemu.

zaloguj się by móc komentować

sannis @K-Bedryczko 11 listopada 2021 21:55
12 listopada 2021 10:04

Tak, branża stoi, bo nie ma elektroniki. Tłumaczenie jest takie, że cała, chińska moc poszła na karty graficzne (koparki coinów). Ktoś tu wyżej pisał, że Koreańczycy otwierają właśnie fabryki półprzewodników w USA... 

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować