-

gabriel-maciejewski : autor książek, właściciel strony

Analitycy z naszej dzielnicy, siedzą jak ptaszki na murku....

Zwykle staram się nie czepiać tematów aż tak bardzo aktualnych jak wybory w USA i ich konsekwencje, teraz jednak coś mnie podkusiło. Jak wiemy, wiara w to, że prawica, republikanie, jak zwał tak zwał, a mam na myśli zjawiska występujące w skali globalnej, reprezentuje zdrową, pozytywną siłę, jest przemożna. Ona także powoduje, że do tak zwanej prawicy, garną się wszyscy gamonie z deficytami i parciem na szkło, bo wydaje im się, że gdzie jak gdzie, ale tam oni są najbardziej potrzebni. Oni i ich idiotyczne demonstracje, polegające na tym, by wreszcie pokazać tym pedałom. Jeśli do tego dołożymy analityków, którzy – w Polsce przynajmniej – wyglądają dokładnie tak jak opisałem, korzystając z nieśmiertelnej frazy Wojciecha Młynarskiego pochodzącej z piosenki o alkoholikach, wysiadujących przed teatrem Ateneum, mamy komplet zjawisk zasłaniających rzeczy istotne.

Najistotniejsza zaś formuła daje się streścić w zdaniu – prawo służy do obchodzenia prawa. I to mamy dziś pokazane wprost. I nie ma od tego odwołania, choć przecież jeszcze niedawno w sieci pełno było analiz na temat zwycięstwa Trumpa. Nawet parę dni temu dostałem newsa, którego autor był przekonany, że Trump wygrał. Ja naprawdę bardzo bym chciał, żeby tak było, ale okazuje się, że wszystko co reprezentuje Donald, a co wyraża się poprzez fryzurę, żonę, buty i organizację biznesu, jest tak naprawdę oznaką słabości. Musicie to w końcu zrozumieć. Tak, jak towarzysz Stalin zmienił kanony wyobrażeń o silnym polityku, tak jak Albert Einstein zmienił kanony wyobrażeń o genialnym naukowcu, tak samo Trump zmienił kanony przedstawiania silnego człowieka polityki, tylko w drugą stronę. Oznacza to jedno – nie można się za bardzo przywiązywać do stylizacji. Ciekawe jestem, kiedy świadomość tego faktu dotrze do Polski. Być może nigdy. Czekam teraz kiedy w stosunku do Trumpa zostanie użyte określenie moralny sprawca, albo jakieś analogiczne, oznaczające w istocie to samo. Mam wrażenie, że niebawem. Czekam też, aż nasi rodzimi przepowiadacze pogód politycznych zaczną mówić o moralnym sprawstwie Trumpa i wskazywać na analogie w naszej własnej historii. Idiotyzm bowiem bywa dziedziczny, ale często jest po prostu wymuszony i wtedy widać to po oczach. Konkretnie zaś widać, że usta śpiewają co innego niż oczy, a w tych ostatnich maluje się czysta rozpacz. Patrzmy uważnie, kto pierwszy zdradzał będzie takie objawy.

Bronią, a tak naprawdę słabością prawicy, są idiotyczne demonstracje. Od stroju począwszy, na występach ulicznych kończąc. Bronią lewicy zaś jest reinterpretacja prawa, chamstwo i gangi, które uprawiają zapośredniczony handel wszystkim, przez to wiele osób, pragnących mieć jakieś wpływy popiera lewicę – żeby zarobić na pośrednictwie. Prawicy nie może poprzeć nikt, bo ona rozprasza, a przynajmniej deklaruje, że to uczyni, strumienie dolarów, które mogą popłynąć do każdego. I każdego jakoś tam uszczęśliwić. Kłopot polega na tym, że powszechna edukacja, którą gwarantuje ludowi lewica, inaczej definiuje szczęście. Dolary zaś są w kanonie lewicowych wartości na ostatnim miejscu, no dobra, na przedostatnim. Nikt wobec tego, poza kompletnie zdefektowanymi mózgami, znajdującymi się poza wynagradzaną z budżetów hierarchią, nie popiera prawicy. I to wyraziście zostało pokazane wczoraj. Komiczna demonstracja w Kapitolu, wykonana bardzo teatralnie przez siły nierozpoznane, ostatecznie wszystkich przekonała, że prawica, jeśli się jej nie pilnuje na każdym kroku zdolna jest tylko do destrukcji. Fala ta wkrótce przeleje się do nas, ale my mamy to szczęście, że za prawicę w Polsce uchodzi Ziemkiewicz i jego koledzy i to oni zbiorą wszystkie razy, jakie wymierzane będą za popieranie Trumpa.

Dlaczego on przegrał? Nie wiem, nie znam się na amerykańskiej polityce, nie jestem analitykiem, nie płacą mi za telewizyjne bajania. Mam jednak kilka prywatnych czysto sugestii. Otóż Donald Trump nie zrozumiał z kim zadziera i przyjął postawę defensywną. Tak to chyba trzeba nazwać. Nie potrafię sobie teraz przypomnieć ani jednego wydarzenia z czasów jego panowania, które można by nazwać przełomowym. Poza samym wyborem na cesarza. Donald Trump, po wszystkich deklaracjach, zapowiadających dynamiczne zmiany, zatrzymał się w pół kroku i czekał co tamci zrobią. Oni zaś, jak nakazuje stara bizantyńska tradycja, przekazywana od tysiąca lat z pokolenia na pokolenie, zajęli się przekupywaniem jego otoczenia i pozostawili mu media, gdzie mógł do woli demonstrować swoją siłę i dynamikę. I on to czynił. Teraz rodzi się pytanie: na ile wrogowie Donalda urośli w siłę i czy pozwolą mu dalej żyć? Od tego, co się z nim stanie zależy istotne określenie warunków, w których będziemy żyć my, istoty zamieszkujące peryferia systemu, a do tego w ten system wierzące. W wierze tej utwierdzać nas będą rodzimi nasi analitycy, bo ich rolą jest przekonanie wszystkich, że nie będzie tak źle. To znaczy jak źle? No, że demokracja zwycięży, bo były precedensy i podobne sytuacje zawsze kończyły się jakoś polubownie. Powtórzę – patrzmy uważnie co stanie się z Donaldem. To jest rzecz najważniejsza.

Gdybym miał powiedzieć, co jest celem polityki demokratów, których chyba spokojnie można nazwać siewcami wojny, wskazałbym na rozproszenie aktywów, które jeszcze w USA ocalały i przekazanie ich, po uszczupleniu rzecz jasna, w inne ręce. Nie wiem w jakie. No i zmianę paradygmatu propagandowego również. Będzie bardziej rewolucyjnie, współczująco i kokieteryjnie, żeby wszystkie wariatki, jak świat długi i szeroki, z wyjątkiem może nauczonych dokładnie czym jest życie, kobiet muzułmańskich, mogły co wieczór zanosić się płaczem, z tego powodu, że nadchodzą nowe, piękne czasy, a sprawiedliwość wreszcie zwyciężyła.

Nie podejmuje się wskazać co powinni zrobić ludzie Trumpa, czy on sam. Nie można bowiem chyba sformułować kwestii wskazując w podmiocie na republikanów. Tu nie chodzi o republikanów, tak jak w przypadku Clinton nie chodziło o demokratów. Ona nie pasowała do układu i trzeba ją było wyeliminować, a teraz przestał doń pasować Trump. Idzie nowe, albo, jak napisał poeta – Noc idzie, czarna noc z twarzą…? No właśnie, czyją? Murzyn już był, w dodatku bez obywatelstwa amerykańskiego. I co? Korona komuś z głowy spadła? Nie wiem, jak wy, ale ja stawiam na dwugłowego potwora z kosmosu.



tagi: rewolucja  usa  prawica  donald trump  demonstracje  oszustwa wyborcze 

gabriel-maciejewski
7 stycznia 2021 09:56
45     3363    11 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

peter15k @gabriel-maciejewski
7 stycznia 2021 10:11

Tymczasem gazownia już rozpoczęła "pozycjonowanie" mediów od "delikatnych sugestii"

Janke

(... )Demokracja amerykańska jest w poważnym kryzysie. Przez 4 lata liberalne elity robiły wszystko, by obalić wybranego prezydenta. Teraz tenże prezydent wezwał do buntu a jego zwolennicy atakują instytucje państwa. Na koniec twitter i fb wprowadzają cenzurę. To wszystko fatalne. (... )

Wielowieyska

(...) Igorze, przemyśl sprawę jeszcze raz (...)

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @gabriel-maciejewski
7 stycznia 2021 10:14

Są żałośni...mam na myśli Jankego i tę całą ekipę...

zaloguj się by móc komentować

betacool @gabriel-maciejewski
7 stycznia 2021 10:24

Męczennik nikomu nie jest potrzebny. Więc Donald skończy jako oszołom i nieudacznik, który na nie potrafił zapewnić bezpieczeństwa instytucjom państwa - bo okna do Kongresu można wybić kijem od szczotki i kawałkiem pleksi, a ochroniarz uciekał przez pół budynku, żeby znaleźć jakieś wsparcie...

 

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @betacool 7 stycznia 2021 10:24
7 stycznia 2021 10:25

Jeśli przeżyje. Ma już siedem dych na karku, a walka klas zaostrza sie w miarę jej prowadzenia

zaloguj się by móc komentować

DKA @gabriel-maciejewski
7 stycznia 2021 10:27

A tymczasem wspomniany we wczorajszej notce niezłomny obrońca języka polskiego profesor Bralczyk udał się w jedyne miejsce gdzie może uzyskać konieczne do tego gwarancje, czyli do domu Moniki Jaruzelskiej. 

zaloguj się by móc komentować

betacool @gabriel-maciejewski 7 stycznia 2021 10:25
7 stycznia 2021 10:28

Myślę, że jeśli czegoś nie będzie w  stanie przeżyć, to blokady na tweeterze.

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @DKA 7 stycznia 2021 10:27
7 stycznia 2021 10:28

Jakiś może przewodnik pielgrzyma trzeba wydać, żeby wszyscy wiedzieli jak trafić do Moniki

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @betacool 7 stycznia 2021 10:28
7 stycznia 2021 10:29

Na jego miejscu bym wyemigrował. Może nie do Słowenii, ale na Bahamy na pewno

zaloguj się by móc komentować

betacool @gabriel-maciejewski 7 stycznia 2021 10:28
7 stycznia 2021 10:30

Ty się zastanów co zrobić, jak w końcu ciebie zaprosi...

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @betacool 7 stycznia 2021 10:30
7 stycznia 2021 10:32

Udam, że nie słyszę, bo mam zapalenie ślinianek...

zaloguj się by móc komentować

Andrzej-z-Gdanska @gabriel-maciejewski
7 stycznia 2021 10:56

Jak dobrz pójdzie, tzn. Trump nie będzie fikał i chyba tak będzie, to Demokraci "odstąpią" od "ukarania" Trumpa. Może zostanie mu tylko przyklejone określenie "moralny sprawca." :(
Zdaje się, że prawica została "przeczesana" przed II WŚ i skasowana przy pomocy różnych list tworzonych przy  poważnej współpracy z eskimosami.
Po wojnie na scenie politycznej rozciągnęło się scenografię od lewa do prawa i jest ona tylko koloru czerwonego. Jeśli ktoś mówi "prawica" to chodzi o prawą stronę lewicy (PiS).
To co jest naprawdę prawicowe stanowi bezpieczny a nawet pożądany "folklor" hodowany przez lewicę, żeby pokazać, że jest demokracja.
Prawdziwy polityk powinien być niezależny finansowo. Określenie to może wywołać uśmiech na niejednej twarzy, bo do polityki idzie się po "kasę".

Hipolit Korwin-Milewski pisze w swoich wspomnieniach:

Rozwiązanie drugiej Dumy

Na to mój pan poseł jakby z westchnieniem: „Łatwo panu tak mówić, panie Milewski, który możesz jak chcesz wyrzec się i mandatu i polityki bez żadnej szkody dla pańskiej sytuacji światowej lub majątkowej, a my jesteśmy we wszystkiem od naszej partji i naszych wyborców zależni.“

I to jest przekleństwo, które ciąży we wszystkich krajach, nawet daleko więcej od naszego rozwiniętych, nad tak zwanymi zawodowymi politykami; dla nich zajęcie się sprawami publicznemi stanowi nie ukoronowanie ich karjery, lecz samą karjerę.

Jak widać Pan Hipolit jest bardzo staroświecki i dobrze wychowany gdyż pisze "kariera" przez "jot" i nic nie wspomina o kasie. :)

 

zaloguj się by móc komentować

valser @gabriel-maciejewski 7 stycznia 2021 10:25
7 stycznia 2021 11:08

jesli chodzi o wiek panow amerykanskich prezydentow, to jestesmy w koncowce lat siedemdziesiatych, kiedy mlodzieniaszka Brezniewa zastepuje dojrzaly Andropow. Donek i Jo sa w "grupie ryzyka" jesli chodzi o covida i jest w sumie prosty exit.

Zmiana prawdziwa nastapi jak obstawia jakas 60 letnia pania Gorbaczow.

Ja od kilku lat powtarzam, ze oni wygladaja jak Zwiazek Radziecki w schylkowej fazie, tylko, ze maja troche wiecej technologicznych zabawek. Technologicznie swiat dojrzal do serii wstrzasow i sprawy nie rozejda sie po kosciach. Bez dwoch zdan rewolucja przyspieszy.

zaloguj się by móc komentować

IanThomas @gabriel-maciejewski
7 stycznia 2021 11:09

Trump od początku był projektem skazanym na porażkę, w tej lub innej formie. Jest taką meksykańską pinatą, w którą każdy może przywalić tęgim kijem i czekać jakie cukierki się z niej wysypią. 

zaloguj się by móc komentować

Autobus117 @gabriel-maciejewski
7 stycznia 2021 11:12

jakiś czas temu Trump miał swój realityszoł, gdzie w kiczowatych jak on sam i jego obciachowa grzywka, wnętrzach znecał się nad młodymi którzy chcieli byc jak on. Stroił te swoje miny jak mały Mussolini z małej italii. Jak jednego pochwalił to dziesięciu zgnoił.Taki małomiasteczkowy pół bóg pół duce. Wszystko było po to aby pokazać, że on ogarnia wszystko a reszta wielbić lub won.

No to mu pokazali jak jest. 

PS. problem, że i tak nie jest najgorszy z tej czałej zbieraniny. 

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @gabriel-maciejewski
7 stycznia 2021 11:23

Trump nie zdecydował się na zbombardowanie irańskich instalacji wzbogacania uranu, więc "rokefelery" wymienili go na takiego, kto nie będzie się z tym wahał.

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @valser 7 stycznia 2021 11:08
7 stycznia 2021 11:25

Owszem szanowny Valserze- "rewolucja przyśpieszy"- jak bankierzy ,lub raczej" banksterzy"pozwolą. Liczyć zyski to oni już potrafią...

zaloguj się by móc komentować

pink-panther @valser 7 stycznia 2021 11:08
7 stycznia 2021 11:56

"...wygladaja jak Zwiazek Radziecki w schylkowej fazie, tylko, ze maja troche wiecej technologicznych zabawek..." - zgadzam się w 300 %.

zaloguj się by móc komentować

tadman @gabriel-maciejewski
7 stycznia 2021 11:59

Ale Gospodarz zastawił pułapkę. Nie chcę być ptaszkiem. :)

zaloguj się by móc komentować

klon @gabriel-maciejewski
7 stycznia 2021 12:14

>>>Donald Trump, po wszystkich deklaracjach, zapowiadających dynamiczne zmiany, zatrzymał się w pół kroku i czekał co tamci zrobią<<<

Donald jest, jak większość polityków marionetką, reagującą na sygnały z Centrali. Zacytuje osobę, której nazwiska nie pamiętam.:

"Ten, kogo widać nie rządzi, rządzie ten kogo nie widać". 

Ale zgoda, że przyszłość Donalda T. będzie jasnym sygnałem co nas czeka w przyszłości. Może wystarczy "pandemią" i "prawica" nie jest już potrzeba do zarządzania ludem? 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @gabriel-maciejewski
7 stycznia 2021 12:31

Trzygłowego ze skośnymi oczami i żółtawym połyskiem na łuskach.

zaloguj się by móc komentować

peter15k @gabriel-maciejewski
7 stycznia 2021 12:32

Wszystko zależy od tego czy "baronowie jerozolimscy" dogadali się z Chińczykami. USA jest zbyt słabe żeby narzucać swoje rozwiązania. Niestety globaliści lansują technokratyczny komunizm czyli nowe niewolnictwo a Chińczycy mają swoje rozwiązania w tym zakresie już wdrożone. Jeżeli sprawa nie jest "dogadana", na co należy mieć nadzieję, to szykuje sie wielka czystka w różnych miejscach.  Niemcy już dogadali się z Chińczykami bezpośrednio.  Pytanie czy do czegoś i komu jest teraz potrzebna tzw. rewolucja kulturowa finansowana przez baronów jerozolimskich, których Chińczycy wyciągnęli za uszy z cienia. Pytanie czy Niemcy to w Unii tolerują aby osłabiać innych albo też boją sie sami siebie i wolą utrzymywać tą degenerację na wszelki wypadek ?  

zaloguj się by móc komentować

Draniu @gabriel-maciejewski
7 stycznia 2021 12:35

Trump przeżyje ,on jest jak cała reszta jednym z elementów całej tej szopki jaką nam aplikują , wszystko to są pozory, które mają na celu produkowanie wzburzeń emocjonalnych ,którym lud ma się podniecać, analizować ,gdybać itp.  Wszystko po to ,aby właśnie ten lud nie był skuteczny.  Obserwujmy jak się sprawa bedzie rozwijać, teraz USA śpi bo jest noc . Zobaczymy co zrobi jak się obudzi.  W końcu po coś ta prowokacja pt." zamach na kapitol"  się odbyła , nie tylko po to,  aby  skompromitować Trumpa i tzw.republikanów , którzy już właściwie nic nie mają wspólnego z republikanami, tak jak partie chrześcijańskie nie mają nic wspólnego z chrześcijaństwem.   

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @gabriel-maciejewski
7 stycznia 2021 13:08

"Donald Trump nie zrozumiał z kim zadziera i przyjął postawę defensywną."

To jest dopiero prototyp księcia. Przekupne otoczenie miało zbyt wielki wpływ na niego. Dopiero Eric Trump albo Baron Trump albo Archibald Winsdor mają szansę na większą autonomię. Będą musieli przełamać steoreotyp amerykańskiej pracy zespołowej. Konserwatyzm amerykański jest w swojej istocie zespołowy żeby nie powiedzieć socjalny. 

"Nie potrafię sobie teraz przypomnieć ani jednego wydarzenia z czasów jego panowania, które można by nazwać przełomowym."

Nie zgadzam się. Uderzenie w chińskie interesy w stanach, wdeale z biurokracją waszyngtońską, to jest przełom. Tak samo ulgi podaktowe. 

zaloguj się by móc komentować

tomciob @gabriel-maciejewski
7 stycznia 2021 13:21

Witam.

https://youtu.be/rTR6ntlPhgw

"Bal Konfederatów" (2 min) z "Przeminęło z wiatrem." Film kosztował 4 mln dolarów. Prawo do powieści kupiono za 50 tysięcy, a film zarobił 400 mln dolarów w tym połowę w USA, a resztę poza. Fajna notka. Dziękuję i pozdrawiam

 

zaloguj się by móc komentować

Paris @gabriel-maciejewski 7 stycznia 2021 10:14
7 stycznia 2021 15:04

Nieprawdopodobnie  sa  zalosni...

...  i  to  nie  tylko  Janke  !!!

Rano  wstaje,  mama  mnie  wola  i  pyta:  Dziecko,  co  tam  sie  dzieje  w  tej  Ameryce  ???

Ja  patrze,  a  tam  w  kurwizorze  "analityk  zdalny",   uczestnik  "konwojow  pomocowych"  na  Ukraine  sprzed  kilku  lat,  kiedy  byl  odgrywany  "majdan", ...  do  tego  OSZUST  SMOLENSKI  Sssakiewicz  siedzi  i  tlOmaczy   ciemnemu,  polskiemu  narodowi  co  sie  tam  wlasnie  dzieje...

...  normalnie  oslablam.

Wyjasnilam  mamie  w  kilku  "zolnierskich"  slowach  co  sie  tam  stalo,  ale  nie  tylko  tam,  ale  i  we  Francji...  antifa,  zolte  kamizelki,  teraz  czarny  blok   -  bo  co  w  Polsce  sie  dzieje  to  mama  wie...  i  poszlam  do  swoich  zajec  !!!

 

Rzeczywiscie,  Panie  Gabrielu  idzie  "noc  czarna"  z  twarza  ZLODZIEJA  i  DEBILA...  uwazajmy  mocno  na  siebie  !!!

Ciekawe  ile  "rotszyldy"  i  "chlopaki  z  garazu"  te  muski  i  zukerbergi zarobili  na  tej  "komedii".

zaloguj się by móc komentować

Paris @Andrzej-z-Gdanska 7 stycznia 2021 10:56
7 stycznia 2021 15:10

Genialny  fragment  !!!  

zaloguj się by móc komentować

Draniu @gabriel-maciejewski
7 stycznia 2021 15:14

Jak ktoś  nie ma za sobą armi US, nie ma szans wygrać wyborów. Faktycznie Trump nie potrafi dawać łapówek i nie nauczył sie przez te ostatnie lata. A jego umiejętności biznesowe zatrzymały się na poziomie handlu nieruchosciami.. W US wszystko jest biznesem również polityka. Samo sie nie zrobi.Analizy ptaszków na murku ,to będzie puste ćwierkanie ideologiczne  , które oczywiście można  wsadzić w.. Buty.

zaloguj się by móc komentować

JK @gabriel-maciejewski
7 stycznia 2021 15:59

Jest już moralny sprawca. No nie do końca. Ale jest moralny upadel republikanów. Że się tak wyrażę: prorok jaki ... czy co ....

https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/o-moralnym-upadku-wielkiej-partii-i-walce-o-wladze-za-wszelka-cene-jak-republikanie/l1ktbqj,79cfc278

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @gabriel-maciejewski
7 stycznia 2021 16:09

Teraz rodzi się pytanie: na ile wrogowie Donalda urośli w siłę i czy pozwolą mu dalej żyć? Od tego, co się z nim stanie zależy istotne określenie warunków, w których będziemy żyć my, istoty zamieszkujące peryferia systemu, a do tego w ten system wierzące.

Jestem szaraczkiem, gdzieś na peryferiach Europy, a praktycznie, to poza nią. Teraz już nawet BREXIT, to już historia i zrobiło się normalnie. Tak, jak zawsze było, tak jest ponownie i teraz.

Brytania poza Europą, rządzi się sama i wszystkimi innymi. Nie ma żadnego znaczenia, kto i jak się nazywa, jaką partię reprezentuje, tam na kontynencie, czyli po drugiej stronie Kanału Angielskiego, jak o Europie tutaj na tej wyspie się mówi, czy gdziekolwiek indziej w świecie.

Jeszcze za Tuska, a potem nieco za Kaczyńskiego, w coś człowiek wierzył. Skończyło się. Dla mnie, już prawie rok temu, w marcu 2020.

Takie napisałem wtedy sms-y, późnym wieczorem 17 marca 2020, prywatne ale to nic:

Paryż, New York puste ulice, Londyn, to samo

Premier w tv mówi, że to czas, jak w czasie wojny. Moim zdaniem, to manewry

Pamiętaj, w przyszłości bliższej i dalszej, już nic nie będzie takie samo. Tak uważam i mam rację, jak zawsze :-)

Świat w tych dniach stał się globalną wioską. I to sterowalną, jak widać. Jeden wielki obóz pracy i nic więcej. Szkoda jednak tej wolności.

Tak więc, mam już roczne doświadczenie w organizowaniu swojego życia po nowemu. Teraz, niech władza, tu i tam, czy gdziekolwiek indziej, robi sobie, co chce.

Dla mnie wróciły czasy, gdy żyłem w Polsce i to za PRL-u. Nic nowego więc. Inne krajobrazy i ludzie obok tylko.

 

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @gabriel-maciejewski
7 stycznia 2021 16:31

Corka Donalda wyszła za maż za żyda i zmieniła wiarę. - więc gwarancje bezpieczeństwa są - wiele sie nie dzieje ex prezydentom w USA. Myślę, że moze spać spokojnie.

Swoją robote wykonał perfekcyjnie - skompromitował republikanów i "prawice" na lata. Z tego co zapowiadał nie zrealizowal 10 % - jak zwykle - nikt nie siedzi :) a przeciez Clinton miała iść za kraty. Coś tam pofikał na arenie miedzynarodowej ale czy zmienił coś na serio?  Jak to przyjeli amerykanie?

Gdy powiedział - sprowadzę prace z Chin do USA (fabryki) amerykanie odpowiedzili - nie po to chinczyk za miske ryzu produkuje nam Nike żebyśmy teraz sami za miske ryżu je produkowali... - oszalałes?

Teraz lewaczki podniosą podatki i ruszą na wojnę - bo skoro ekonomia leży a armia największa na świecie - czas ją użyć póki konkurencja w tyle.

Imperium pasożytnicze inaczej nie umi.

 

 

 

zaloguj się by móc komentować


Szczodrocha33 @pink-panther 7 stycznia 2021 11:56
7 stycznia 2021 17:08

"wygladaja jak Zwiazek Radziecki w schylkowej fazie, tylko, ze maja troche wiecej technologicznych zabawek..." - zgadzam się w 300 %."

Michalkiewicz nazwal to teoria konwergencji bodajze.

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @ThePazzo 7 stycznia 2021 16:31
7 stycznia 2021 17:14

Przez jakis czas myslalem ze go odwala za prezydentury, jak Kennedy'ego.

Teraz chyba odejdzie w niebyt polityczny.

A nastepny republikanski prezydent to juz chyba bedzie w stylu Cejrowskiego.

Cejrowski z dostepem do broni nuklearnej.

To juz bezpieczniejszy nasz rodzimy Wojtek. Niegrozny dla otoczenia, przechadza sie boso wsrod stoisk z ksiazkami.

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @Szczodrocha33 7 stycznia 2021 17:14
7 stycznia 2021 17:39

Moze być tak, ze Demokraci nie oddadzą władzy przez min 2 elekcje :)

Ciekawe czy teraz będa mogli pomieszać przy konstytucji - marzeniem lewicy jest rozbrojenie Amerykanów. 2 Poprawka.

Wiedziałem, że go nie odstrzelą - myślę, że zrealizował się w 100 % zgodnie z planem. 

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @ThePazzo 7 stycznia 2021 17:39
7 stycznia 2021 18:56

Mysle, ze masz racje.

Rozbrojenie Amerykanow moze byc jednym z wazniejszych celow, jakie sobie stawiaja Demokraci.

Oni grzeja juz ten temat dostepu do broni od dosc dlugiego czasu, pomocne sa im przypadki swirow strzelajacych do ludzi w miejscach publicznych.

Pytanie mozna by zadac kto tych swirow [czesto malolatow] wyhodowal. I nadal hoduje.

A w liberalnym Oregonie zalegalizowali ostatnio male ilosci [posiadanie] twardych narkotykow:  kokainy, heroiny, metamfetaminy.

zaloguj się by móc komentować


Janusz-Tryk @gabriel-maciejewski
7 stycznia 2021 21:32

"Moralne sprawstwo" samo się narzuca (jeśli czytało się pana teksty o Narutowiczu). Stałe wiarianty gry. Dzisiaj przyznać się, że się popiera Trumpa jest jednoznaczą i nieodwołalną dyskwalifacją. Bardzo sprawnie został wykolegowany.

zaloguj się by móc komentować

SalomonH @ThePazzo 7 stycznia 2021 16:31
7 stycznia 2021 21:44

Donald jest przykładem człowieka, który tak bardzo uwierzył we własny geniusz, że nawet się nie zorientował, że jest słupem. Dawno już nie ma żadnej prawicy, nie tylko w USA, ale nigdzie. To co się nią mieni, to rodzaj grup rekonstrukcyjnych, jak napisałem wcześniej, słupów. Tylko patrzeć, jak zaczną chodzić w melonikach. Nie ma żadnej potrzeby sprowadzać produkcji z Chin, ani takiej możliwości, to co musi być robione w USA, jest robione w USA, zazwyczaj przez więźniów. Nie tak dawno bodaj że stan Pensylwania zapłacił potężne odszkodowanie firmie więzienniczej za niedostarczenie umówionej kontraktem liczby osadzonych, przez co ci musieli dodatkowo zatrudnić pracowników "z wolności" i ponieśli straty, czy też zyski były mniejsze od oczekiwanych. 

zaloguj się by móc komentować

SalomonH @Janusz-Tryk 7 stycznia 2021 21:32
7 stycznia 2021 21:47

Bardzo dobrze został wybrany raczej. To dzieje się wszędzie, albo są odpychające typki w rodzaju Kaczyńskiego, albo się okazuje, że koleś jest pedofilem, czy kryptogejem i czar pryska.

zaloguj się by móc komentować

mooj @gabriel-maciejewski
8 stycznia 2021 01:22

Moralne sprawstwo na ewentualność, gdyby Joe się nie zachował zgodnie z oczekiwaniami , tj długowiecznością i energią witał 2022, 2023,...

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @ThePazzo 7 stycznia 2021 16:31
8 stycznia 2021 06:51

Przypomnę tylko, że zanim pojawił się Donald, prezydentem miał być niejaki Jeb Bush, przyjechał nawet do Polski i jakichś gwarancji udzielał Andrzejowi Dudzie. Potem się okazało, że nie on tylko Trump

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @gabriel-maciejewski 8 stycznia 2021 06:51
8 stycznia 2021 08:28

"Przypomnę tylko, że zanim pojawił się Donald, prezydentem miał być niejaki Jeb Bush, przyjechał nawet do Polski i jakichś gwarancji udzielał Andrzejowi Dudzie. Potem się okazało, że nie on tylko Trump"

Gwarancje amerykanskie to smiem twierdzic stoja jeszcze nizej niz gwarancje brytyjskie dla Polski w marcu 1939 roku.

zaloguj się by móc komentować

atelin @ThePazzo 7 stycznia 2021 17:39
8 stycznia 2021 09:16

"Ciekawe czy teraz będa mogli pomieszać przy konstytucji - marzeniem lewicy jest rozbrojenie Amerykanów. 2 Poprawka."

My nie mamy tak fajnego dostępu do broni, ale już poszedł w świat precedens i tylko patrzeć jak do Sejmu wparuje Lempart i Kijowski z widłami. Za nimi Grodzka z sierpem. 

zaloguj się by móc komentować

umami @atelin 8 stycznia 2021 09:16
8 stycznia 2021 09:26

I kosy na sztorc.

zaloguj się by móc komentować

Paris @umami 8 stycznia 2021 09:26
9 stycznia 2021 23:15

Tak...

...  i  jeszcze  ta  SZOPKA  "oplacona  przez  SOROS'a"  bedzie  relacjonowana  "na  zywo"  przez  redaktUr  Gojsko-Hejke-Rachon  w  tv  republika,  w  kurwizorze  i  Sssakiewiczowe  "social  media"  w  internecie  wraz  z  ichnimi  LALtorytetami  o  pustych  lbach...  nawet  z  dr  Kaweckim  z  RM...

...  i  bedo  roztrzasac,  dywagowac,  analizowac,  opiniowac...  i  DEDYKOWAC  ciemnemu  polskiemu  narodowi  -  dlaczego  ZMIJA  wyhodowana  w  kieszeni  pana  kasa  reke  tegoz  pana  !!!  

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować